Iedereen weet nu wel dat de supression te ver is doorgeschoten, het wordt (deels) teruggedraaid door DICE maar wanneer is met die Zweedse boys altijd even afwachten. Moeten we nu echt in elke post in dit topic vertellen hoe kl*te de supression wel niet is?

het is er, gebruik het in je voordeel en werk aan je accuracy met relatief hoge ROF wapens en je kan alsnog prima vuurgevechten winnen. Je moet alleen sneller méér damage doen dan je tegenstander.
Pykow schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:20:
Suppression is alleen irritant als je 1 vs 1 komt te staan, ik probeer dan altijd om een hoekje te springen en daarna weer terug te komen. dat doet 90% van de gamers om van de suppression effect af te komen.

de M16A4, M4A1 en de M26 IAR allemaal met Kobra, silancer en soms een foregrip op kleine maps, zijn weer helemaal terug als van ouds en wapen balance merk ik helemaal niks van.
gelijk na de patch ging ik voor de AK74 (edities) en 1,5 week later weer terug gegaan naar de US guns.
Ze zijn allemaal goed voor all-round.

Suppression moet niet een server setting worden, want dat zou het simpel weg erger maken dan dat het is.
want de suppression veranderd de gameplay en dat moet op iedere server het zelfde zijn.
kijk, meer tickets, geen voertuigen etc zijn goede keuzes. maar kiezen tussen suppression aan of uit is echt oneerlijk
De M16A3 (hoop ik dat je bedoelt) is gewoon allround het allerbeste assault rifle. Met uitzondering van de M416, gek genoeg, heeft elk andere assault rifle specifieke voordelen ten opzichte van de M16A3 maar ook duidelijke nadelen. Met de andere AR's moet je of de afstand waarop je vecht of je speelstijl aanpassen. Het hangt van de map/gedeelte van de map af welk AR het 'beste' is.

De M416 is een apart verhaal want die heeft letterlijk geen enkel voordel ten opzichte van de M16A3, ik snap dan ook niet waarom mensen daar uberhaubt nog mee spelen.

Voor de M4A1 geldt hetzelfde al is de A-91 mogelijk wel beter nog, maar goed, Russische/Chinese wapens laat ik aan gebrek aan stijl links liggen.

De M27 is overigens zeker niet de beste LMG, de M60 heeft nu die eer, met afstand. Plus natuurlijk de Rambo stijlpunten. Al is de RPK met de ammo bug ook wel erg aanlokkelijk, maar wederom: Russisch.

De silencer is vanaf 20 tot 30 meter al echt in het nadeel tenopzichte van andere attachments, maar op korte afstand met de ADS spread decrease erg goed. Logisch dus dat je dat op kleine maps veel tegenkomt, nog los van het extra belang van de mini-map op korte afstand.
Metro2002 schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:46:
Ik had gister eeen paar vage dingen. Ik was aan het snipen en ineens word ik gekickt met de melding: no nades allowed , this is your first warning beetje vaag. En er is een nieuwe ziekte opgedoken: grenade spam. Dan zie je ineens in plaats van kogels granaten voorbij komen 8)7 echt mega irritant.
Jep, resupply tijd van granaten uit de ammo crate is veels te kort na de patch, ook dat wordt aangepast door DICE tzt.

Verwijderd

Wie mijdt hier ook liever Wake Island?
Het eindigt altijd in 24/7 helirape voor mij bij RU team, hoe dan ook.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:21:
ik heb er ook een hekel aan

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hebben meer mensen er last van dat ze telkens van EA Online gekickt worden? Ik heb nu al 4 á 5 games geprobeerd, maar ze doen allemaal hetzelfde.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
You were disconnected from EA Online (1) gaat nu al een uur zo,pb geupdate computer opnieuw opgestart helpt helemaal niets,wordt een beetje schijtziek van bf3,hoop dat ie over een jaar zonder fouten kan worden gespeeld.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-12 13:33
Sinds gisteren mijdt ik ook liever Noshahr Canals.
Als US kon je echt niks meer.
Helo's werden gepikt, de twee ports werden gecamped door 1 tank en 2/3 heli's
3 Soflams waren actief.

Je kunt ook helemaal niet spawnen op dek, anders had je nog een kans op de helo's uit te schakelen. Ook wat rete irritant is wanneer de helo's fly-low perk hebben.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Me, zodra je de airstrip kwijtraakt ben je fucked. Ik vind het één van de meest ongebalanceerde mappen. Als ik die map zit spawn ik ook altijd in het verliezende team op 1 of andere manier, ik word daar altijd hard gebaseraped.

Verwijderd

beta-ark schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:31:
You were disconnected from EA Online (1) gaat nu al een uur zo,pb geupdate computer opnieuw opgestart helpt helemaal niets,wordt een beetje schijtziek van bf3,hoop dat ie over een jaar zonder fouten kan worden gespeeld.
ik heb het zelfde probleem :(

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10

Metro2002

Memento mori

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:14:
Iedereen weet nu wel dat de supression te ver is doorgeschoten, het wordt (deels) teruggedraaid door DICE maar wanneer is met die Zweedse boys altijd even afwachten. Moeten we nu echt in elke post in dit topic vertellen hoe kl*te de supression wel niet is?

het is er, gebruik het in je voordeel en werk aan je accuracy met relatief hoge ROF wapens en je kan alsnog prima vuurgevechten winnen. Je moet alleen sneller méér damage doen dan je tegenstander.

[...]

De M16A3 (hoop ik dat je bedoelt) is gewoon allround het allerbeste assault rifle. Met uitzondering van de M416, gek genoeg, heeft elk andere assault rifle specifieke voordelen ten opzichte van de M16A3 maar ook duidelijke nadelen. Met de andere AR's moet je of de afstand waarop je vecht of je speelstijl aanpassen. Het hangt van de map/gedeelte van de map af welk AR het 'beste' is.

De M416 is een apart verhaal want die heeft letterlijk geen enkel voordel ten opzichte van de M16A3, ik snap dan ook niet waarom mensen daar uberhaubt nog mee spelen.

Voor de M4A1 geldt hetzelfde al is de A-91 mogelijk wel beter nog, maar goed, Russische/Chinese wapens laat ik aan gebrek aan stijl links liggen.

De M27 is overigens zeker niet de beste LMG, de M60 heeft nu die eer, met afstand. Plus natuurlijk de Rambo stijlpunten. Al is de RPK met de ammo bug ook wel erg aanlokkelijk, maar wederom: Russisch.

De silencer is vanaf 20 tot 30 meter al echt in het nadeel tenopzichte van andere attachments, maar op korte afstand met de ADS spread decrease erg goed. Logisch dus dat je dat op kleine maps veel tegenkomt, nog los van het extra belang van de mini-map op korte afstand.

[...]

Jep, resupply tijd van granaten uit de ammo crate is veels te kort na de patch, ook dat wordt aangepast door DICE tzt.
ik vind de AEK en de AK74M wel prettige geweren moet ik zeggen, de AK is nauwkeuriger maar de AEK schiet sneller dus in close combat prettiger.
De M16A3 is ook een goed wapen alleen heb ik er nog te weinig mee gespeeld en heb dus nog geen Cobra ervoor en dat is echt shit spelen met alleen iron sights.
Zou dat in het echte leger ook zo gaan? Hier ga eerst maar oefenen met shitwapens zonder addons en als je het overleefd krijg je upgrades zodat je beter de vijand kan uitschakelen :+ ?

• beta-ark
  • Niet online
Er staan al over de 230 klachten op het bf3 forum,dus er zijn er meer die er last van hebben.

http://battlelog.battlefi...ew/2832654624996147949/1/

[ Voor 40% gewijzigd door beta-ark op 23-04-2012 11:40 ]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Kansloos zo instabiel dat spel....

:-)

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:25
Yorin schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:30:
Hebben meer mensen er last van dat ze telkens van EA Online gekickt worden? Ik heb nu al 4 á 5 games geprobeerd, maar ze doen allemaal hetzelfde.
beta-ark schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:39:
Er staan al over de 230 klachten op het bf3 forum,dus er zijn er meer die er last van hebben.

http://battlelog.battlefi...ew/2832654624996147949/1/
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:34:
[...]

ik heb het zelfde probleem :(
beta-ark schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:31:

PiRiVi schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:41:
Kansloos zo instabiel dat spel....
MENSEN HIERVOOR HEBBEN WE EEN PROBLEMEN TOPIC.

DUS VERVUIL DIT ALGEMENE TOPIC HIER NIET MEE

[ Voor 5% gewijzigd door GerGio op 23-04-2012 11:47 ]

Nickname KasPlantje.

• beta-ark
  • Niet online
MENSEN HIERVOOR HEBBEN WE EEN PROBLEMEN TOPIC

het ligt niet aan mijn hardware,het ligt aan EA.....en sommige problemen worden hier wel 1000 keer aangekaart.

• Rambolinie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-12 18:35
Oke, even een vraagje tussendoor... Gebruikt iemand van jullie voor het vliegen in plain de flightstick van logitech xtreme 3D pro?
Zo ja, waar hebben je / jullie wat opzitten op welke knop?

Het finetunen gaat toch minder makkelijk dan gedacht...

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11 23:34
The_Greater schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:31:
[...]

Sinds gisteren mijdt ik ook liever Noshahr Canals.
Als US kon je echt niks meer.
Helo's werden gepikt, de twee ports werden gecamped door 1 tank en 2/3 heli's
3 Soflams waren actief.

Je kunt ook helemaal niet spawnen op dek, anders had je nog een kans op de helo's uit te schakelen. Ook wat rete irritant is wanneer de helo's fly-low perk hebben.
Als mij dat overkomt als US, dan pak ik een snelle lmg (m249) en probeer ze uit de cockpit te schieten (lukt vaak genoeg :)). Een maat van mij gaat dan als engineer lekker smaw's schieten, hij mikt behoorlijk goed :D.

Het is helaas wel een kwestie van een goed squad/team hebben wat samenwerkt.
Rambolinie schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:49:
Oke, even een vraagje tussendoor... Gebruikt iemand van jullie voor het vliegen in plain de flightstick van logitech xtreme 3D pro?

Jep hiero.

In de logitech software nieuw profiel voor bf3 aangemaakt met standaard instellingen. In bf3 heb ik met de offline settings editor de deadzone op 0% gezet en de sensitiviteit op ong 154 %.

Gebruik de joystick alleen voor vliegtuigen en heli's.

Afbeeldingslocatie: http://repositorio2.masoportunidades.com.ar/ARG01/2/60/11087612/fotos//11087612_3_201062_11_31_20.jpg

De instellingen:

Gashendel = gas natuurlijk

De 8way pov switch bovenop ingesteld als POV in battlefield (met de pov fix van de bf3 offline settings editor zodat je geen extra knop vast moet houden)

1 = view mode (internal/external)
2 = afterburner (jet)
3 = reload
4 = countermeasures (flares / extinguisher)
5 = fire
6 = 1e/2e wapen wissel

7 = eject (zo ver mogelijk weg van andere knopjes ;))
10 = parachute (voor t geval dat :))

9 = heli seat 1
12 = heli seat 2

[ Voor 44% gewijzigd door chris10r op 23-04-2012 12:07 ]

Metro2002 schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:36:
[...]

ik vind de AEK en de AK74M wel prettige geweren moet ik zeggen, de AK is nauwkeuriger maar de AEK schiet sneller dus in close combat prettiger.
De M16A3 is ook een goed wapen alleen heb ik er nog te weinig mee gespeeld en heb dus nog geen Cobra ervoor en dat is echt shit spelen met alleen iron sights.
Zou dat in het echte leger ook zo gaan? Hier ga eerst maar oefenen met shitwapens zonder addons en als je het overleefd krijg je upgrades zodat je beter de vijand kan uitschakelen :+ ?
De iron sight of US RDS voldoet ook prima, je moet alleen wel even doorbikkelen met de M16A3. De heavy barrel heb je al vrij snel na 20 kills. Daarmee ben je zo op de RDS met 50 kills, dan nog even doorbikkelen tot de flash supressor (175) en je hebt het beste wapen in het spel te pakken. Twee potjes later heb je dan ook de kobra.

De AEK heeft maar 100 kogels per minuut hogere ROF, reload duurt 0,8-1,4 seconde langer en dankzij de hogere recoil, spread en lagere bullet velocity is de TTK vanaf een metertje of 15 vaak al langer dan de M16A3.

Special forces hebben overigens inderdaad veel meer keuze mbt wapen/attachments dan reguliere infantry in het leger.
Praktisch hetzelfde wapen en je hoeft er niet bij na te denken elke ronde je class opnieuw in te stellen omdat je wapen veranderd wordt in de AK.
Hij heeft een marginaal hogere upwards recoil en een marginaal langere reload maar wel weer een lagere initial recoil. Hij schiet iets trager en heeft een iets lagere velocity. Allemaal zaken die je niet snel gaat merken en voor mij is het gewoon het ideale wapen omdat ik niet constant die AK switch bug heb.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• geldermalsen
  • Laatst online: 17:57
Wanneer speel je de M16A3 vrij, ik heb namelijk alleen maar de M16A4

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

geldermalsen schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:05:
Wanneer speel je de M16A3 vrij, ik heb namelijk alleen maar de M16A4
Die hoef je niet vrij te spelen, dat is het standaard US-wapen uit de assault kit. Pas als je assault helemaal hebt uitgespeeld is het wapen ook als RU beschikbaar.

Verwijderd

Zojuist heb ik mn 1000e kill gemaakt met mn m26 Dart. Het begrip "OP" dekt de lading toch niet helemaal met dat wapen, Chuck Norris zelf zou niet tegen het kreng opgewassen zijn.

• geldermalsen
Is dat dan niet de M16A4 ipv A3?

Ik gebruik nu zelf de M416 maar die is dus slechter dan de M16A4

• chris10r
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:07:
Zojuist heb ik mn 1000e kill gemaakt met mn m26 Dart. Het begrip "OP" dekt de lading toch niet helemaal met dat wapen, Chuck Norris zelf zou niet tegen het kreng opgewassen zijn.
Chuck Norris heeft natuurlijk het zelf ontworpen ;) .

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12 21:29
Made my day ^_^ :D

Maar je hebt helaas gelijk. Ik snap niet dat ze deze glitch niet allang opgelost hebben...

Want a cookie?!

geldermalsen schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:08:
Is dat dan niet de M16A4 ipv A3?

Ik gebruik nu zelf de M416 maar die is dus slechter dan de M16A4
M16A3, de A3 en de A4 hebben een Battlelog bug waardoor ze niet als verschillende wapens opduiken. De M16A3 is de standaard US gun en de M16A4 is later te unlocken.
De M416 is zo marginaal slechter dat het bij goede spelers al redelijk verwaarloosbaar is en bij normale spelers dus helemaal verwaarloosbaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Backend maintenance is undergoing impacting the ability to join games. Estimated time of completion 10:00 UTC

.....

15min. later....

Backend maintenance is undergoing impacting the ability to join games. Estimated time of completion 11:00 UTC

• geldermalsen
Gelukkig, ik gebruik de laatste tijd alleen maar de M416 met Forge Grip en Heavy Barrel.
Alleen raak ik nog steeds weinig :) daarbij komt ook nog dat ik erg veel dood ga.

Ik kan het maar niet afleren om niet met een CSS style te spelen :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

TIP : Ga gewoon eens vliegen en kijk welke knop je inramt op het moment dat er iets gebeurt :)
Zo heb ik het gedaan met mijn Thrustmaster joystick nadat ik de Logitech had vervangen.

M416 is gewoon leuk. Ik speel 99% van de tijd ook alleen met guns die ik leuk vind!
Zo vind ik bij de pistols alleen de Tactical versies van de M9 en MP443 leuk :)
De rest is of niet leuk of ultra n00b zoals de G18 en 93R voor de Recon campertjes... bleh.
M27 en RPK-74 zijn juist DE wapens waarmee ik de meeste lol heb :P Nu na de patch wel wat anders, maar nog steeds goed genoeg!
MG36 zit ik al op 500 kills dus daar doe ik niks meer mee. Na de patch ook niet echt leuk meer helaas. Onder andere ineens nutteloos met Kobra sight, maar redelijk goed met US Holo ?!
Serieus ?! Dat ook nog ??

Het was net precies goed : Korter dan pre-patch en langer dan in BF2.
Balen... -O-

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• GerGio
Renquin schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:09:
[...]

Made my day ^_^ :D

Maar je hebt helaas gelijk. Ik snap niet dat ze deze glitch niet allang opgelost hebben...
Ik snap niet dat mensen dat wapen gebruiken. Sorry hoor, maar hechten mensen dan helemaal geen waarde aan skill en spelplezier van anderen. Zijn mensen zo diep gezonken dat ze alles aangrijpen om te winnen zelfs al is het inhoud een oneerlijk voordeel te gebruiken. Ik zou met (sorry dat ik het zeg) niet verlagen tot zulk spelgedrag.

Persoonlijk vind ik potjes leuk waarbij je kan zien dat mensen goed zijn dat je moet knokken voor je overwinning echt het botsen van skills op een hoog niveau. iedereen zet zijn voledige skill in om tot een overwinning te komen. om elke meter wordt gevochten. Maar dat beeld schijnt helaas wel langsaam te verdwijnen in de games van tegenwoordig.

Nickname KasPlantje.

• Renquin
GvanGiessen schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:19:
Ik snap niet dat mensen dat wapen gebruiken. Sorry hoor, maar hechten mensen dan helemaal geen waarde aan skill en spelplezier van anderen. Zijn mensen zo diep gezonken dat ze alles aangrijpen om te winnen zelfs al is het inhoud een oneerlijk voordeel te gebruiken. Ik zou met (sorry dat ik het zeg) niet verlagen tot zulk spelgedrag.

Persoonlijk vind ik potjes leuk waarbij je kan zien dat mensen goed zijn dat je moet knokken voor je overwinning echt het botsen van skills op een hoog niveau. iedereen zet zijn voledige skill in om tot een overwinning te komen. om elke meter wordt gevochten. Maar dat beeld schijnt helaas wel langsaam te verdwijnen in de games van tegenwoordig.
Ik ben het helemaal met je eens.
Zelf de dart 1x gebruikt om te zien waar alle fuss over ging, daarna niet meer aangeraakt.
Al met al vind ik het veel leuker om achter de mensen aan te gaan die de glitch gebruiken en ze genadeloos af te straffen >:)

Want a cookie?!

[...]

Inderdaad. Iemand op Youtube had het is goed verwoord:
De meeste wapens hebben een specifiek voordeel: ofwel springen ze eruit voor close range, ofwel springen ze eruit voor medium to long range.
De M16A3 springt nergens uit. Noch voor close range, nog voor medium tot long range. Het is gewoon een perfect middelmaat wapen zonder echt grote voordelen tov alle andere wapens.

Ikzelf prefereer de "gespecialiseerde wapens", dus de low ROF wapens (L85A2 en AK-74M) voor medium tot longe range. En de high ROF wapens (F2000, FAMAS, AEK-971) voor close tot medium range.
Maar zelfs met de F2000 kan je op de range schieten die je met low ROF aankunt, mits je Kobra hebt en rustig in bursts schiet.

(PS: met 'long range' bedoel ik natuurlijk niet dat je wapen evengoed is als een sniper. Dat zal nooit kunnen.)

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 17:53
GvanGiessen schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:19:

Ach, laat al die glitchgamers lekker hun stats boosten op die manier.
Kunnen ze lekker trots later (na de volgende patch) weer mee pronken alsof het "eerlijk" behaald is :X

[ Voor 57% gewijzigd door OnyxNL op 23-04-2012 12:28 ]

Ik niet...
Ik speel meestal op http://battlelog.battlefi...rmike-com-2-B2K-Conquest/ en echt zelden zijn de matches unbalanced.
Nu is de server leeg, maar 's avonds en 's nachts is die meestal vol.

• GerGio
Renquin schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:22:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens.
Zelf de dart 1x gebruikt om te zien waar alle fuss over ging, daarna niet meer aangeraakt.
Al met al vind ik het veel leuker om achter de mensen aan te gaan die de glitch gebruiken en ze genadeloos af te straffen >:)
Daar kan ik me helemaal in vinden the quote The Hunter becomes The Hunted ;) gaat hier helemaal op

Nickname KasPlantje.

• geldermalsen
Een kleine vraag, hoe kan een Assault speler een tank opblazen?

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:35
alleen met m320 en dan duurt het nog wel ff :p

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Jay-P
Of fixed TOW positions, maar dan moet je wel een vrij rookie tankbestuurder voor je hebben wil je m daarmee killen.

Verwijderd

geldermalsen schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:29:
door te switchen naar enigeneer (rpg) of support (c4) :)

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-12 13:05
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:32:
[...]

door te switchen naar enigeneer (rpg) of support (c4) :)
Door een engineers of support kit op te pakken doel je nou op neem ik aan ?

Verwijderd

agoNITE schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:35:
[...]

Door een engineers of support kit op te pakken doel je nou op neem ik aan ?
yep

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Ik zie ineens iedereen met de M26 dart rondrennen, waar komt dat kreng ineens vandaan? En wat is het een vreselijk wapen. Je schiet ergens ongeveer in de goede richting en hoppa 1 shot 1 kill.
Ik krijg echt het heen en weer van dat ding, hij is op een flink aantal servers ook al gebanned (terecht)

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

:D

Dice kennende zullen ze pas bij de nieuwe DLC in ~juni een nieuwe patch uitbrengen. De m26 valt niet meer te gebruiken zonder dat er over gewhined wordt op servers, ook al maak je geen gebruik van de 'glitch'. Het doet me denken aan de pre-patch usas. Dat was ook altijd gezeur, ook al had je geen frag rounds.

Er duiken steeds meer servers op met een no shotgun-regel. Een beetje flauw als je het mij vraagt, want wat is er mis met bijv. een 870mcs of mk3a1? Shotguns zijn nu de ideale manier om suppressie te omzeilen, aangezien die er minder last van hebben. Nee, dan vind ik c4/m320/rpg erger, maar dat is dan wel weer toegestaan :S
Tja, het blijft hier een discussieplatform hè ;) Het valt me op dat de suppressie baseraping/campen bevordert. Zodra de frontlinie op een chokepoint ligt kun je er met geen mogelijkheid meer doorheen. Gisteren op Bazaar (rush) werden we bestookt door RU en kon de US niet meer uit de base komen. Een kijkje om een willekeurige hoek was instant suppression. Uiteindelijk maar uit de server gegaan.
Een typische tweaker-vraag: bron? :P

De resupply-tijd van granaten is nu precies goed. Dat er nu meer mee gespamt wordt komt vooral doordat de ammo boxes niet meer zomaar verdwijnen en doordat 2 of meer boxes je 2x zo snel laten resupplyen. Ook de m320 is minder krachtig geworden waardoor er een verschuiving is naar granaten. Als de resupply-tijd weer omhoog geschroefd wordt voorzie ik dat mensen weer terug m320 gaan spammen. Het blijft stuivertje wisselen.
Met de m320 erop schieten. Ik weet alleen niet hoe effectief dit nog is na de patch, maar hiervoor kon je er prima een tank mee opblazen.

• 0.5liter
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-12 14:13
m320 ;)

Rustig aan hè

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12 13:21
In theorie. Maar in de praktijk is dit niet te doen.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Metro2002 schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:42:
[...]

Ik zie ineens iedereen met de M26 dart rondrennen, waar komt dat kreng ineens vandaan? En wat is het een vreselijk wapen. Je schiet ergens ongeveer in de goede richting en hoppa 1 shot 1 kill.
Ik krijg echt het heen en weer van dat ding, hij is op een flink aantal servers ook al gebanned (terecht)
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38083126

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

En de laatste optie is om c4/mines van een andere speler op te blazen met je granaat/m320/magnum/shotgun met frag/slug rounds. Overigens staat er dan in de killfeed dat de kill voortkomt uit het wapen wat jij gebruikte, altijd grappig om een tank met een shotgun "neer te schieten". (zie birgirpal)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-12 22:03
Metro2002 schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:46:
Ik had gister eeen paar vage dingen. Ik was aan het snipen en ineens word ik gekickt met de melding: no nades allowed , this is your first warning beetje vaag. En er is een nieuwe ziekte opgedoken: grenade spam. Dan zie je ineens in plaats van kogels granaten voorbij komen 8)7 echt mega irritant.

En wat een teammaten heb ik ook weer gehad gister. in métro Continu granaten gooien, rookbommen smijten etc. Erg prettig als je tactisch de vijand wilt uitschakelen en je ziet continu geen zak |:(

Verder ben ik wel erg blij met de M96B sniper gun, erg nauwkeurig en heb er al behoorlijk veel headshots mee gemaakt, ik ben weer helemaal op de sniper tour :9 alleen jammer dat je niet én een sniper gun én een machinegeweer mee kunt nemen. Dat vind ik echt jammer. Die handpistolen zijn ook niet je van het. Alleen de magnun en M9 zijn te doen.
Je bedoeld M98B denk ik??
Is inderdaad een erg goede sniper.
Zit nu tegen de 3k kills aan met dat wapen en wou eens wat anders proberen.
Ben nu sinds gisteren wat met de L96 gaan spelen en op de een of andere manier voelt dat wapen haast nog wat beter aan dan de M98B (moet nog wel wat langer ermee spelen natuurlijk om een oordeel te kunnen vellen).
En wat handguns betreft, ik speel meestal met de MP443 of .44 maar laatst heb ik in Co-Op de 93R vrijgespeeld.
In de korte tijd dat ik dit wapen getest heb, kreeg ik het idee dat het een best degelijke handgun is.
De 93R vind ik vooral handig als recon omdat je je handgun dan niet alleen gebruikt om een enemy nog snel dood te krijgen, maar juist als primary weapon.
93R is best wel accuraat en je gaat minder snel door je kogels heen (wat ik een nadeel vind van de G18).

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Tsurany schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:57:
[...]

Praktisch hetzelfde wapen en je hoeft er niet bij na te denken elke ronde je class opnieuw in te stellen omdat je wapen veranderd wordt in de AK.
Hij heeft een marginaal hogere upwards recoil en een marginaal langere reload maar wel weer een lagere initial recoil. Hij schiet iets trager en heeft een iets lagere velocity. Allemaal zaken die je niet snel gaat merken en voor mij is het gewoon het ideale wapen omdat ik niet constant die AK switch bug heb.
Ik wist niet dat dat bij sommige mensen nog steeds bugged is, sinds de patch wisselt hij bij mij in elk geval niet meer tussen M16 en AK na side-changes. Maar dan nog steeds, dat zou toch niet de reden moeten zijn waarom hij in het spel zit?
Tsurany schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:10:
[...]
De M416 is zo marginaal slechter dat het bij goede spelers al redelijk verwaarloosbaar is en bij normale spelers dus helemaal verwaarloosbaar.
Er zit standaard al voordelen aan de M16A3 tov de M416, maar ook met/tussen de attachments op de wapens zitten (marginale) verschillen. De HB is op de M416 iets beter dan op de M16A3 (15% extra verticale recoil op de M16A3 en 10,7% extra verticale recoil op de M416). Met de flash supressor heeft de M16A3 2% minder verticale recoil dan de M416 met flash supressor).

Omdat de TTK's van de AR's redelijk dicht bij elkaar liggen tellen al die marginale verschillen op de lange termijn op. De recoil van de M16A3 is alles bij elkaar genomen nét iets makkelijker te compenseren dan die van de M416 en door de hogere fire-rate heb je CQ ook meer kans.

Alles bij elkaar genomen, met de M16A3 krijg ik de eerste vier (in elk geval altijd eerste 3) kogels van een burst op elke afstand, zowel lopend als bukkend, op één plek. Dat lukt me met de M416 nooit, tel daarbij de lagere reload time op en al met al kan je gewoon stellen dat je(ik) uiteindelijk meer en vaker en sneller kill met de M16A3 dan de M416. De m416 is niet slecht, zeker niet, maar gewoon op alle fronten nét iets minder en dat is voor mij uiteindelijk genoeg om significant verschil te merken in prestaties.
Bee.nl schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:44:
[...]

Er duiken steeds meer servers op met een no shotgun-regel. Een beetje flauw als je het mij vraagt, want wat is er mis met bijv. een 870mcs of mk3a1? Shotguns zijn nu de ideale manier om suppressie te omzeilen, aangezien die er minder last van hebben. Nee, dan vind ik c4/m320/rpg erger, maar dat is dan wel weer toegestaan :S

[...]

Tja, het blijft hier een discussieplatform hè ;) Het valt me op dat de suppressie baseraping/campen bevordert. Zodra de frontlinie op een chokepoint ligt kun je er met geen mogelijkheid meer doorheen. Gisteren op Bazaar (rush) werden we bestookt door RU en kon de US niet meer uit de base komen. Een kijkje om een willekeurige hoek was instant suppression. Uiteindelijk maar uit de server gegaan.

[...]

Een typische tweaker-vraag: bron? :P

De resupply-tijd van granaten is nu precies goed. Dat er nu meer mee gespamt wordt komt vooral doordat de ammo boxes niet meer zomaar verdwijnen en doordat 2 of meer boxes je 2x zo snel laten resupplyen. Ook de m320 is minder krachtig geworden waardoor er een verschuiving is naar granaten. Als de resupply-tijd weer omhoog geschroefd wordt voorzie ik dat mensen weer terug m320 gaan spammen. Het blijft stuivertje wisselen.

[...]

Met de m320 erop schieten. Ik weet alleen niet hoe effectief dit nog is na de patch, maar hiervoor kon je er prima een tank mee opblazen.
Die no-shotgun regel vind ik ook bezopen, op afstanden van meer dan 10 meter heeft een shotgun het al heel moeilijk en hoe vaak staat een shotgunner nou bovenaan aan het einde van een ronde?

Natuurlijk is dit een discussieplatform, maar kom dan wel met argumenten in plaats van enkel: "supression is k*t!!!/DICE heeft het verpest etc. etc." post, na post na post.

Wat de bron betreft, ik meen het gehoord te hebben in een filmpje van lvlcap gaming die het weer uit een podcast had gehoord. Kortom, niet de sterkste bron, toegegeven. :)

De resupply tijd van de grenades is nu zo laag dat een support met één kistje non-stop kan blijven gooien, dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me?

[ Voor 32% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 23-04-2012 14:15 ]

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:05
M'n nieuwe liefde is de AS-VAL, ik gebruikte het graag rond de launch van bf3
daarna werd dat ding weer minder na enkele patches. Nu na de meest recente patch

Wat een fijn ding voor engineer / recon
as-val + PKA-S / PK-A ( ligt bij mij aan welke map ) + extended mag

Erg fijn voor close / mid range en zelfs long range is te doen wanneer je feel hebt voor deze wapen
je switched het naar burst/single en beetje inschatten op gevoel hoe hoog je moet aimen voor een headie
en dag dag snipert in de bosjes :+

[ Voor 37% gewijzigd door osmosis op 23-04-2012 14:26 ]

• vinom
  • Nu online
Ghehe, een server met gewoon 60.000 tickets, daar ga ik dus echt niet aan beginnen :P
http://battlelog.battlefi...nly-Fast-Vehicle-Respawn/

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:05
Pffft . een goede gebalanceerde ronde caspian border 1000 ticket, kan al meer dan een uur duren
laat staan 60.000 tickets. nee dankje :P sla ik liever af

• chris10r
jterpstra schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:20:
M'n nieuwe liefde is de AS-VAL, ik gebruikte het graag rond de launch van bf3
daarna werd dat ding weer minder na enkele patches. Nu na de meest recente patch

Wat een fijn ding voor engineer / recon
as-val + PKA-S / PK-A ( ligt bij mij aan welke map ) + extended mag

Erg fijn voor close / mid range en zelfs long range is te doen wanneer je feel hebt voor deze wapen
je switched het naar burst/single en beetje inschatten op gevoel hoe hoog je moet aimen voor een headie
en dag dag snipert in de bosjes :+
De as-val was voor deze laatste patch nog iets nauwkeuriger, toen was de horizontale recoil minder.
Maar de as-val met extended mag is erg welkom :D.

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

AdmiralSnipe schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:50:
[...]

Je bedoeld M98B denk ik??
Is inderdaad een erg goede sniper.
Ja die bedoelde ik inderdaad, ik zit op 233 kills met een accuracy van 33,4% met dat ding, weet niet of dat goed is of niet :P

Net daarna komt de SKS met 229 kills en een accuracy van 20,33%

Valt me op dat ik met de shotguns een hogere accuracy heb (meeste rond de 50%) maarja dat is allemaal van dichtbij geschoten natuurlijk, niet zo moeilijk om dan wat te raken :+
Zit nu tegen de 3k kills aan met dat wapen en wou eens wat anders proberen.
Ben nu sinds gisteren wat met de L96 gaan spelen en op de een of andere manier voelt dat wapen haast nog wat beter aan dan de M98B (moet nog wel wat langer ermee spelen natuurlijk om een oordeel te kunnen vellen).
En wat handguns betreft, ik speel meestal met de MP443 of .44 maar laatst heb ik in Co-Op de 93R vrijgespeeld.
In de korte tijd dat ik dit wapen getest heb, kreeg ik het idee dat het een best degelijke handgun is.
De 93R vind ik vooral handig als recon omdat je je handgun dan niet alleen gebruikt om een enemy nog snel dood te krijgen, maar juist als primary weapon.
93R is best wel accuraat en je gaat minder snel door je kogels heen (wat ik een nadeel vind van de G18).
De L96 heb ik (nog) Niet geloof ik :P

voor al mijn stats, niet dat dat zo denderend is maarja :+ :

http://battlelog.battlefi...etro2005/stats/388827240/

• AdmiralSnipe
Metro2002 schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:59:
[...]

Ja die bedoelde ik inderdaad, ik zit op 233 kills met een accuracy van 33,4% met dat ding, weet niet of dat goed is of niet :P

Net daarna komt de SKS met 229 kills en een accuracy van 20,33%

Valt me op dat ik met de shotguns een hogere accuracy heb (meeste rond de 50%) maarja dat is allemaal van dichtbij geschoten natuurlijk, niet zo moeilijk om dan wat te raken :+

[...]

De L96 heb ik (nog) Niet geloof ik :P

voor al mijn stats, niet dat dat zo denderend is maarja :+ :

http://battlelog.battlefi...etro2005/stats/388827240/
33.4% is niet slecht vind ik, ikzelf zit nu op 37.23% met de M98B.
Was eerst nog veel lager want ik moest op het begin nog wennen aan de bullet drop en bullet velocity waardoor ik op lange afstand meestal net voor of achter een lopende tegenstander schoot (500+ meter).
Ben nu dus begonnen met de L96 waarmee ik na 148 kills op 47.53% zit.

~edit: btw, speel jij alleen maar metro ofzo??
Had al eens eerde je stats gezien en toen viel me ook op dat er haast alleen maar metro bij je battle reports stond, en die naam... :+

[ Voor 10% gewijzigd door AdmiralSnipe op 23-04-2012 15:28 ]

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

AdmiralSnipe schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:25:
[...]

33.4% is niet slecht vind ik, ikzelf zit nu op 37.23% met de M98B.
Was eerst nog veel lager want ik moest op het begin nog wennen aan de bullet drop en bullet velocity waardoor ik op lange afstand meestal net voor of achter een lopende tegenstander schoot (500+ meter).
Ben nu dus begonnen met de L96 waarmee ik na 148 kills op 47.53% zit.

~edit: btw, speel jij alleen maar metro ofzo??
Had al eens eerde je stats gezien en toen viel me ook op dat er haast alleen maar metro bij je battle reports stond, en die naam... :+
:P bijna alleen maar ja. Ik hou meer van kleine maps met slechts een paar doorgangspunten. Caspian border en seine crossing vind ik ook nog wel aardig, de rest boeit me niet zo.
Missschien is close quarters nog wat, is die al uit :P?

En die naam heb ik al iets langer dan vandaag :P

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:28
Lol, laatste keer dat ik een spaanse server join.

Ik ga in een zo'n tank, word afgeknalt door een andere, spring er uit. Word ik gekilt door admin. In de chat staat een spaans gebrabel. Dus ik typ what? Weer wat spaans gebrabel met daar achter [1/2]. Dus ik typ huh? Tzelfde maar dan [2/2]. Typ ik english? word ik gebant. reason: what? huh? english.....

Dice moet eens admin richtlijnen maken wat dit slaat ronduit nergens op.

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-12 10:31
Waarschijnlijk wordt jij gebant omdat ze een spanish language only hadden?

Alle vragen hebben een antwoord

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-12 11:32

Murphy

(2B||!2B)?

Ja, voortaan ¿que? typen dus! :+

• Renquin
Murphy schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:05:
Ja, voortaan ¿que? typen dus! :+
Que pasa?
Dos servezas por favor!

Kijken of dat helpt ;)

Want a cookie?!

• Makkelijk
  • Laatst online: 26-12 08:32
Tot nu toe vloog ik met toetsenbord, vliegt lekker. Maar schiet niet zo best op moving targets. Ik heb nu mijn bindings veranderd naar toetsenbord + muis omdat ik niet wil switchen (te stressend in run op ground targets). Ik bind nu up (pijltje beneden dus eigenlijk maar vlieg inverted) aan spatiebalk en down aan control, komt aardig overeen met springen / kruipen. Maak een DPI profiel voor vliegtuig met weinig verticale beweging zodat ik met mijn muis kan richten maar niet teveel mijn vlucht beinvloed :)

Is dat lame? y-as af laten wijken van x-as? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Makkelijk op 23-04-2012 16:11 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

haarbal schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:44:
[...]

je weet dat je deploy van rmb af kan halen en hem op E kan zetten bijvoorbeeld?
:o dat ga ik vanavond even proberen! Ik irriteer me er soms met de sniper rifle M98B nog al eens aan dat ie deployed wanneer ik dat niet wil en niet deployed wanneer ik dat wel wil.

Verwijderd

Makkelijk schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:10:
Maak een DPI profiel voor vliegtuig met weinig verticale beweging zodat ik met mijn muis kan richten maar niet teveel mijn vlucht beinvloed :)
Wat ik merk is dat BF niet input van beide tegelijk kan verwerken; hij neemt óf de input van je tobo (mooie strakke bochten) óf van je muis (lekker accuraat, maar niet snel genoeg). Kan soms erg vervelend zijn, maar het werkt IMO nog steeds beter dan switchen met je handen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 16:20 . Reden: quote fixed ]

• Jay-P
Helaas ondersteunt BF ook geen multiple joysticks, aangezien ik een attack3 joystick gebruik kan ik mijn stickie van de G13 niet meer als freelook gebruiken, muis gaat niet want switchen is gewoon geen optie 95% van de tijd.

• Sagaris
Tot nu toe vloog ik met toetsenbord, vliegt lekker. Maar schiet niet zo best op moving targets. Ik heb nu mijn bindings veranderd naar toetsenbord + muis omdat ik niet wil switchen (te stressend in run op ground targets). Ik bind nu up (pijltje beneden dus eigenlijk maar vlieg inverted) aan spatiebalk en down aan control, komt aardig overeen met springen / kruipen. Maak een DPI profiel voor vliegtuig met weinig verticale beweging zodat ik met mijn muis kan richten maar niet teveel mijn vlucht beinvloed :)

Is dat lame? y-as af laten wijken van x-as? :P
Gewoon doen. Mijn muis heeft een 'sniper' knop waarmee ik on the fly mijn DPI kan aanpassen. Normaal is dat een lage DPI om accurater met je sniperscope om te gaan, maar ik heb een hoge DPI ingesteld voor tanks en vliegtuigen.
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:13:
[...]
Wat ik merk is dat BF niet input van beide tegelijk kan verwerken; hij neemt óf de input van je tobo (mooie strakke bochten) óf van je muis (lekker accuraat, maar niet snel genoeg). Kan soms erg vervelend zijn, maar het werkt IMO nog steeds beter dan switchen met je handen.
In BC2 was het niet eens mogelijk om schuin te lopen, waarschijnlijk met het smoesje om de gameplay.
maar in BF3 kan je wel schuin lopen, (dus W/S + A of W/S + D) maar merk je zo nu en dan dat je W toetsen het niet goed doet en dat heeft volgens mij te maken met de programmeer wijze.

Waarschijnlijk kregen ze het al niet lekker werken in BC2 en in BF3 een stuk beter, maar hebben ze nog steeds problemen met de I/O.

Mijn bindings zijn nog al standaard op 1 na dan.
Mouse 5 is switchen naar ammo en health pack.
het zou mooi zijn dat je in BF3 het zelfde kan doen, dan in Team fortress 2 ;)
iedere class zijn eigen bindings en daardoor ook zelf leuke combinaties kunnen maken als.
Switch naar RPG > Schieten > main gun weer pakken.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• AdmiralSnipe
Metro2002 schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:33:
[...]

:P bijna alleen maar ja. Ik hou meer van kleine maps met slechts een paar doorgangspunten. Caspian border en seine crossing vind ik ook nog wel aardig, de rest boeit me niet zo.
Missschien is close quarters nog wat, is die al uit :P?

En die naam heb ik al iets langer dan vandaag :P
Close quarters DLC komt ergens in juni (als het goed is).

Verwijderd

eerste dlc van een serie van 4 of 5 idd die begint ergens in die periode ja.

hoop dat de dlc daaropvolgend wat sneller komt zeker nu dit alleen the gangetje gangetje spelers blijmaakt en we nog steeds niet de perfecte big map battlefield ervaringen hebben. (in mijn ogen)

• Makkelijk
Sagaris schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:21:
[...]

Gewoon doen. Mijn muis heeft een 'sniper' knop waarmee ik on the fly mijn DPI kan aanpassen. Normaal is dat een lage DPI om accurater met je sniperscope om te gaan, maar ik heb een hoge DPI ingesteld voor tanks en vliegtuigen.
Ja, DPI switchen is sowieso noodzaak bij het spel. Het is heel vervelend eigenlijk, jammer dat ze niet per positie DPI instelbaar maken. 'Vehicle speed' zegt niks. Een vliegtuig is geen tank. Ik merk vooral dat als je gunner bent in een landvoertuig je echt een te lage snelheid van het spel krijgt. Dus DPI verhogen.

• Sagaris
Makkelijk schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:37:
[...]

Ja, DPI switchen is sowieso noodzaak bij het spel. Het is heel vervelend eigenlijk, jammer dat ze niet per positie DPI instelbaar maken. 'Vehicle speed' zegt niks. Een vliegtuig is geen tank. Ik merk vooral dat als je gunner bent in een landvoertuig je echt een te lage snelheid van het spel krijgt. Dus DPI verhogen.
True, maar met de hardware van tegenwoordig kun je dat wel, dus no love lost there. Al was het natuurlijk wat netter geweest als dat gewoon ingame per type vehicle gedaan kon worden.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:31:
hoop dat de dlc daaropvolgend wat sneller komt zeker nu dit alleen the gangetje gangetje spelers blijmaakt en we nog steeds niet de perfecte big map battlefield ervaringen hebben. (in mijn ogen)
Het nadeel van nóg grotere mappen is dat je altijd een voertuig nodig hebt om je van vlag naar vlag te verplaatsen. Te voet leg je het namelijk altijd af, zowel qua tijdsduur als qua slagkracht. Dus dan is het de taak aan Dice om te zorgen voor voldoende voertuigen, want dat schiet wel eens te kort op sommige mappen (te weinig buggies/humvees).
Bee.nl schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:45:
[...]

Het nadeel van nóg grotere mappen is dat je altijd een voertuig nodig hebt om je van vlag naar vlag te verplaatsen. Te voet leg je het namelijk altijd af, zowel qua tijdsduur als qua slagkracht. Dus dan is het de taak aan Dice om te zorgen voor voldoende voertuigen, want dat schiet wel eens te kort op sommige mappen (te weinig buggies/humvees).
Helemaal mee eens! Dit is ook de voornaamste reden dat ik weinig op grote (open) maps speel, ik ben a) niet goed genoeg om veel met voertuigen te killen (zeker als er mensen in het team zitten die die tanks/jets/heli's veel beter kunnen benutten) en b) als je veel te voet moet doen op die grote maps dan duurt het soms veel te lang voor je weer iets voor de loop hebt. Nog los van alle snipers die de gehele ronde drie hoog achter op een berg liggen te campen en je weer dat hele eind opnieuw moet sjouwen als je er bijna bent.

Vanaf de launch vond ik het ook al gek dat er niet zoveel transport of non-fighting vehicles in BF3 zitten. Vooral het gebrek aan bijvoorbeeld quads uit BC2 is een enorm gemis. Ook lijkt het me supergaaf om cross motoren te hebben waarmee je je heel snel kan verplaatsen over de map maar waarmee je ook kan verongelukken als je verkeerd stuurt of ergens tegenaan rijdt.
Tsurany schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:57:
[...]

Er is nog iets met de M416 waardoor ik liever de M416 dan de M16A3 heb.
De HB heeft procentueel minder recoilverhoging dan de M16A3. Samen met de lagere initial recoil van de M416 is die wat beter te controleren op range wat ik wat belangrijker vind dat een RPM van 50 meer. ;)

En de M416 is Duits de automatisch awesome. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Blader ff een paar pagina's terug, daar heb ik uitgebreid beschreven wat ik waar op gebind heb en zie nu dat cris10r hetzelfde plaatje gebruikt heeft :)

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Het woordje admin abuse wordt de laatste tijd meer en meer gebruikt GRRRR

Ik join de heli, als gunner, maar de pilot is admin. Wat doet hij zodat zijn vriendje kan joinen? Mij killen WTF??? Als ik dan vraag in chat waarom en uiteindelijk begin te ragen, krijg ik NUL komma NUL reactie. Uiteindelijk zit ik hem voor rot uit te schelden en dan KICKT hij mij.. Omg WHAT THE FUCK

Pfft, en gisteren was dit ook het geval op een andere server. Wederom join ik de heli, als gunner. (en ik die flares gebruik voor de piloot te helpen dan nog..) maar stijgt hij niet op.. plots zie ik in chat: "GET OUT. Ik natuurlijk nee.. waarom? "MY FRIEND JOIN GUNNER, GET OUT". Ik koppig en terecht; ik blijf erin. Uiteindelijk begint hij op en neer te vliegen, tegen de grond. En plots zie ik: "GET OUT, OR YOU GET PERM BAN". Ik natuurlijk uitstappen want dat is het niet waard, maar toch...

Moest hij nu vragen: "please get out" Ok, geen probleem. Maar ik wil heus niet gecommandeerd worden door een of andere flapdrop. Het woordje aub kan wonderen doen

WTF?? Dit is toch het toppunt van admin abuse? Gedvr.. Ben er zeker van dat het van die kut tienertjes zijn die een servertje huren met zo'n mentaliteit. Pfft!!!

En wat kan ik doen als miezerig spelertje? Niks? Reporten?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 18:07 ]

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:01:

Ik join de heli, als gunner, maar de pilot is admin. Wat doet hij zodat zijn vriendje kan joinen? Mij killen WTF??? Als ik dan vraag in chat waarom en uiteindelijk begin te ragen, krijg ik NUL komma NUL reactie. Uiteindelijk zit ik hem voor rot uit te schelden en dan KICKT hij mij.. Omg WHAT THE FUCK

Pfft, en gisteren was dit ook het geval op een andere server. Wederom join ik de heli, als gunner. (en ik die flares gebruik voor de piloot te helpen dan nog..) maar stijgt hij niet op.. plots zie ik in chat: "GET OUT. Ik natuurlijk nee.. waarom? "MY FRIEND JOIN GUNNER, GET OUT". Ik koppig en terecht; ik blijf erin. Uiteindelijk begint hij op en neer te vliegen, tegen de grond. En plots zie ik: "GET OUT, OR YOU GET PERM BAN". Ik natuurlijk uitstappen want dat is het niet waard, maar toch...

Moest hij nu vragen: "please get out" Ok, geen probleem. Maar ik wil heus niet gecommandeerd worden door een of andere flapdrop. Het woordje aub kan wonderen doen

WTF?? Dit is toch het toppunt van admin abuse? Gedvr.. Ben er zeker van dat het van die kut tienertjes zijn die een servertje huren met zo'n mentaliteit. Pfft!!!

Helemaal met je eens. Irritant zulk gedrag.
Het ergste vind ik nog wel dat het vaak juist helemaal geen tieners zijn, maar gewoon volwassen mannen die zich "the bomb" voelen door hun powers.
Zo'n server speel ik maar 1x op ;)

Verwijderd

ik heb zelf ook een hekel aan zulke admins
maarja, dat is voor mij reden genoeg om nooit meer op zulk soort servers te komen ;w

Verwijderd

Inderdaad, ik kom er dan nooit meer op maar het probleem is dat het mijn favoriete server is :( Zijn 1000 tickets, en 4 verschillende mappen, waaronder Nosher Canals, wat je amper nog ziet eigenlijk. Maar goed, is niks aan te doen...
Reporten kan maar zal geen effect hebben. Je kan Better Battlelog installeren en zo'n server dan markeren waardoor je voortaan een melding krijgt maar dat lost het probleem niet op en zorgt er enkel voor dat je niet meer per ongeluk opnieuw daar speelt.

• Sagaris

*edit: Damn you Tsurany, ninja'd. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Sagaris op 23-04-2012 18:53 ]

Sagaris schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:51:
*edit: Damn you Tsurany, ninja'd. :+
I'm just faster, true story!

Verwijderd

Report as spam ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Makkelijk
Even zitten testen in GoT server. 9 van de 10 keer stortte ik na 10 seconde in zee. Maar ik snap het concept wel dus kwestie van opnieuw leren i guess >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Makkelijk op 23-04-2012 19:53 ]

Verwijderd

Het kostte mij ook wel meer dan een uur voordat ik weer fatsoenlijk ging vliegen, maar toen dat eenmaal zo was merkte ik op publics wel gelijk dat ik beter schoot.

• AdmiralSnipe
Grrrr, waarom record ik mijn mooie acties toch nooit?!? :(

• Murphy
  • Laatst online: 14-12 11:32

Murphy

(2B||!2B)?

Net een texture-foutje op Caspian Border. Gras was wit. Leek wel een snow-mod! Jammer genoeg doet Print Screen niks in BF3 :(

• AdmiralSnipe
Murphy schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:49:
Net een texture-foutje op Caspian Border. Gras was wit. Leek wel een snow-mod! Jammer genoeg doet Print Screen niks in BF3 :(
Toch nog een sneeuw lvl in BF3! (mag wat mij betreft best komen in een aankomende DLC) :)

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar waarom zijn er geen regels tegen baserapen op de got servers?

En niet van die antwoorden dat we het niet proberen om er uit te komen, want dat proberen we wel degelijk.
Maar als er jets, choppers en tanks blijven komen is dat gewoon ***.

[ Voor 10% gewijzigd door S.J_84 op 23-04-2012 21:18 ]

Verwijderd

Murphy schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:49:
Open console en typ; "screenshot.render" omslachtig ja, maar it's the only way
S.J_84 schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:10:
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar waarom zijn er geen regels tegen baserapen op de got servers?

En niet van die antwoorden dat we het niet proberen om er uit te komen, want dat proberen we wel degelijk.

Kom maar op met die snaaiende en slimme opmerkingen admins....
Baserape is nou eenmaal een onderdeel van BF3, kicken zorgt ervoor dat de server minder bezocht gaat worden.
Iedereen weet dat een baserape alleen maar mogelijk is, als je niet goed samenspeelt want 1 goede squad kan heel de game veranderen.

Gewoon een andere server joinen, je merkt altijd vrij snel of er geraped gaat worden.
toestraks verliet ik ook de server ik had 9 kills en 6 death en merkte na de eerste 100 tickets (van de 700) dat het helemaal mis ging.
Oordeel zelf: http://battlelog.battlefi...how/29803529/1/172685289/

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Mainbaserape heeft over het algemeen gewoon te maken met een gebrek aan teamwork. Idioten die er in hun eentje in een tank vandoor gaan, no0bs in de AA, campers bij de jets, etc. etc.

Verder: regels hebben is 1, uitvoeren is 2

Ik ben een tijd opper-admin geweest van een BF2 server die op een gegeven moment #1 meest bezochte BF2 server wereldwijd stond en ook lange tijd in de top tien heeft gestaan. Het is domweg onmogelijk om 24/7 een goede admin te hebben. Als iedereen een half uur per dag admin speelt, heb je 48 man nodig. Good luck!

Mensen die willen adminnen melden zich altijd wel in grote getale, maar de grootste hap daarvan is gewoon abusers die de mogelijkheid willen hebben zichzelf in het goede team te switchen, anderen te kicken, etc. etc. En dat is helemaal slecht voor de reputatie van je server.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 21:26 ]

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Pykow schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:17:
[...]

Baserape is nou eenmaal een onderdeel van BF3, kicken zorgt ervoor dat de server minder bezocht gaat worden.
Iedereen weet dat een baserape alleen maar mogelijk is, als je niet goed samenspeelt want 1 goede squad kan heel de game veranderen.

Gewoon een andere server joinen, je merkt altijd vrij snel of er geraped gaat worden.
toestraks verliet ik ook de server ik had 9 kills en 6 death en merkte na de eerste 100 tickets (van de 700) dat het helemaal mis ging.
Oordeel zelf: http://battlelog.battlefi...how/29803529/1/172685289/
Niet dat ik zo een heilig boontje ben, maar als ik merk dat het team waar ik in zit aan het baserapen is wacht ik liever gewoon bij de vlag die het verst er van afzit en vraag dan of we ze niet even wat ruimte kunnen geven.

Zag het wel even in de chat voorbij komen net, een van jullie die dat zei.. Dat kan ik wel waarderen.

Had overigens niet door dat er sprake was van baserapen bij dat potje wat je linkt.
S.J_84 schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:10:

Er is geen objectieve meetbare manier om baserapen te beoordelen. Zonder zeer duidelijke regels weten spelers niet waar ze aan toe zijn, wat wel en niet onder baserapen valt en in hoeverre je wel of niet aanvallen mag uitvoeren.

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 15:42
Tsurany schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:30:
[...]

Er is geen objectieve meetbare manier om baserapen te beoordelen. Zonder zeer duidelijke regels weten spelers niet waar ze aan toe zijn, wat wel en niet onder baserapen valt en in hoeverre je wel of niet aanvallen mag uitvoeren.
Meestal kan t wel simpel, nog niet de lucht in met chopper/jet of vertrokken vanaf de basis met tank = baserape. Denk dat dat het meest simpele is wat je als admin kan doen toch?

• Sagaris
Bam! 6 potjes gespeeld, 6 rush winner ribbons erbij, 141 kills, 21 deaths en een gemiddelde SPM van 1300. What the hell just happened.

Verwijderd

DennisM6 schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:31:
[...]

Meestal kan t wel simpel, nog niet de lucht in met chopper/jet of vertrokken vanaf de basis met tank = baserape. Denk dat dat het meest simpele is wat je als admin kan doen toch?
Dan gaan er personen zijn die van zodra je wielen de grond niet meer raken je aan flarden schieten, dan doe je theoretisch gezien geen baserape, maar toch kan je je niet verweren... En op hierop verder te gaan, hoe wil je dat dan gaan controleren als admin/moderator? Als iemand in de chat roept "BASERAPE"? Het is gewoon redelijk onmogelijk om baseraping tegen te gaan of af te straffen. Wees blij dat we geen Bad Company 2 zijn waar je als vijand gewoon op de vijandelijke basis kan zitten zonder dat er ook maar iets gebeurt...
Sagaris schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:40:
Bam! 6 potjes gespeeld, 6 rush winner ribbons erbij, 141 kills, 21 deaths en een gemiddelde SPM van 1300. What the hell just happened.
Nice, en nu zonder aimbot/wallhack? :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 21:41 ]

• DVDL
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:40:
[...]

Dan gaan er personen zijn die van zodra je wielen de grond niet meer raken je aan flarden schieten, dan doe je theoretisch gezien geen baserape, maar toch kan je je niet verweren... En op hierop verder te gaan, hoe wil je dat dan gaan controleren als admin/moderator? Als iemand in de chat roept "BASERAPE"? Het is gewoon redelijk onmogelijk om baseraping tegen te gaan of af te straffen. Wees blij dat we geen Bad Company 2 zijn waar je als vijand gewoon op de vijandelijke basis kan zitten zonder dat er ook maar iets gebeurt...

[...]

Nice, en nu zonder aimbot/wallhack? :+
Tsja, als je iets wilt doen is dit wat je kunt doen, of je er echter ook de tijd voor gaat nemen om op je gemakje te controleren is weer wat anders. Blijft lastig en zal t ook wel blijven denk ik.
DennisM6 schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:31:
Maar wil je dat ook? Want wie moet dan uitzoeken of iemand wel of niet van de grond was? En wie bepaalt hoe hoog iemand moet zijn? En wie laat een volle chopper met rust omdat hij nog net niet opgestegen is?

Verwijderd

DennisM6 schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:43:
[...]

Tsja, als je iets wilt doen is dit wat je kunt doen, of je er echter ook de tijd voor gaat nemen om op je gemakje te controleren is weer wat anders. Blijft lastig en zal t ook wel blijven denk ik.
Hoe wil je dat dan gaan controleren op je gemakje?

• DVDL
Ik zou het niet willen, maar nogmaals, mocht de admin dat wel willen, kan het wel.
DennisM6 schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:55:
Ik zou het niet willen, maar nogmaals, mocht de admin dat wel willen, kan het wel.
Kan niet aangezien je events niet terug kan halen, je kan enkel zien of er nieuwe overtredingen plaats vinden.

Pagina: 1 ... 177 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.