Iedereen weet nu wel dat de supression te ver is doorgeschoten, het wordt (deels) teruggedraaid door DICE maar wanneer is met die Zweedse boys altijd even afwachten. Moeten we nu echt in elke post in dit topic vertellen hoe kl*te de supression wel niet is?
het is er, gebruik het in je voordeel en werk aan je accuracy met relatief hoge ROF wapens en je kan alsnog prima vuurgevechten winnen. Je moet alleen sneller méér damage doen dan je tegenstander.
De M416 is een apart verhaal want die heeft letterlijk geen enkel voordel ten opzichte van de M16A3, ik snap dan ook niet waarom mensen daar uberhaubt nog mee spelen.
Voor de M4A1 geldt hetzelfde al is de A-91 mogelijk wel beter nog, maar goed, Russische/Chinese wapens laat ik aan gebrek aan stijl links liggen.
De M27 is overigens zeker niet de beste LMG, de M60 heeft nu die eer, met afstand. Plus natuurlijk de Rambo stijlpunten. Al is de RPK met de ammo bug ook wel erg aanlokkelijk, maar wederom: Russisch.
De silencer is vanaf 20 tot 30 meter al echt in het nadeel tenopzichte van andere attachments, maar op korte afstand met de ADS spread decrease erg goed. Logisch dus dat je dat op kleine maps veel tegenkomt, nog los van het extra belang van de mini-map op korte afstand.
het is er, gebruik het in je voordeel en werk aan je accuracy met relatief hoge ROF wapens en je kan alsnog prima vuurgevechten winnen. Je moet alleen sneller méér damage doen dan je tegenstander.
De M16A3 (hoop ik dat je bedoelt) is gewoon allround het allerbeste assault rifle. Met uitzondering van de M416, gek genoeg, heeft elk andere assault rifle specifieke voordelen ten opzichte van de M16A3 maar ook duidelijke nadelen. Met de andere AR's moet je of de afstand waarop je vecht of je speelstijl aanpassen. Het hangt van de map/gedeelte van de map af welk AR het 'beste' is.Pykow schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:20:
Suppression is alleen irritant als je 1 vs 1 komt te staan, ik probeer dan altijd om een hoekje te springen en daarna weer terug te komen. dat doet 90% van de gamers om van de suppression effect af te komen.
de M16A4, M4A1 en de M26 IAR allemaal met Kobra, silancer en soms een foregrip op kleine maps, zijn weer helemaal terug als van ouds en wapen balance merk ik helemaal niks van.
gelijk na de patch ging ik voor de AK74 (edities) en 1,5 week later weer terug gegaan naar de US guns.
Ze zijn allemaal goed voor all-round.
Suppression moet niet een server setting worden, want dat zou het simpel weg erger maken dan dat het is.
want de suppression veranderd de gameplay en dat moet op iedere server het zelfde zijn.
kijk, meer tickets, geen voertuigen etc zijn goede keuzes. maar kiezen tussen suppression aan of uit is echt oneerlijk
De M416 is een apart verhaal want die heeft letterlijk geen enkel voordel ten opzichte van de M16A3, ik snap dan ook niet waarom mensen daar uberhaubt nog mee spelen.
Voor de M4A1 geldt hetzelfde al is de A-91 mogelijk wel beter nog, maar goed, Russische/Chinese wapens laat ik aan gebrek aan stijl links liggen.
De M27 is overigens zeker niet de beste LMG, de M60 heeft nu die eer, met afstand. Plus natuurlijk de Rambo stijlpunten. Al is de RPK met de ammo bug ook wel erg aanlokkelijk, maar wederom: Russisch.
De silencer is vanaf 20 tot 30 meter al echt in het nadeel tenopzichte van andere attachments, maar op korte afstand met de ADS spread decrease erg goed. Logisch dus dat je dat op kleine maps veel tegenkomt, nog los van het extra belang van de mini-map op korte afstand.
Jep, resupply tijd van granaten uit de ammo crate is veels te kort na de patch, ook dat wordt aangepast door DICE tzt.Metro2002 schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:46:
Ik had gister eeen paar vage dingen. Ik was aan het snipen en ineens word ik gekickt met de melding: no nades allowed , this is your first warning beetje vaag. En er is een nieuwe ziekte opgedoken: grenade spam. Dan zie je ineens in plaats van kogels granaten voorbij komenecht mega irritant.