~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dice had een half jaar nodig voor de iphone app, dus de battlerecorder zal minstens nog een half jaar duren + een half jaar voordat ''alle'' bugs er uit zijn.[b][message=38091851,noline]
[...]
Waar is die Battlerecorder!!!!
[sarcasm] En dan zul je zien dat battlerecorder veel van de cpu vraagt en nuteloos zal zijn op de meeste pc's [/sarcasm]
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:40:
Daarnet heb ik de AN-94 een beetje zitten unlocken in TDM, wat een beest dat die is na de patch! In Soviet Russia, the weapon bursts you!
Ook die sks is lekker accuraat
Suh dude
Als het er komt hoop ik dat het gelijkwaardig is aan dit van Black Ops, vond dat wel een prettig systeem. Geen belasting tijdens het spelenplob schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:02:
[...]
Dice had een half jaar nodig voor de iphone app, dus de battlerecorder zal minstens nog een half jaar duren + een half jaar voordat ''alle'' bugs er uit zijn.
[sarcasm] En dan zul je zien dat battlerecorder veel van de cpu vraagt en nuteloos zal zijn op de meeste pc's [/sarcasm]
Wss komt dat ding er niet eens...plob schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:02:
[...]
Dice had een half jaar nodig voor de iphone app, dus de battlerecorder zal minstens nog een half jaar duren + een half jaar voordat ''alle'' bugs er uit zijn.
Ik vind het wel kut want soms heb je gewoon van die momenten die je graag gecaptured wil hebben.
Ik Fraps niet vaak (moet ook nog DXtory proberen) maar mijn beste momenten heb ik juist meestal wanneer ik niet aan het capturen ben.
Als ze nou gewoon inbouwen dat je bijvoorbeeld door op een knop te drukken de laatste 30 seconden ofzo kunt opslaan (Fraps heeft zoiets al geloof ik??).
Verwijderd
Als je bij fraps op de knop drukt neemt hij juist 30 seconden opAdmiralSnipe schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:11:
[...]
Wss komt dat ding er niet eens...
Ik vind het wel kut want soms heb je gewoon van die momenten die je graag gecaptured wil hebben.
Ik Fraps niet vaak (moet ook nog DXtory proberen) maar mijn beste momenten heb ik juist meestal wanneer ik niet aan het capturen ben.
Als ze nou gewoon inbouwen dat je bijvoorbeeld door op een knop te drukken de laatste 30 seconden ofzo kunt opslaan (Fraps heeft zoiets al geloof ik??).
Hoe bedoel je??Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:37:
[...]
Als je bij fraps op de knop drukt neemt hij juist 30 seconden opvoordat hij je filmpjes in stukken verdeelt.
Je hebt toch zo'n buffer functie op fraps waarbij het programma steeds de laatste 30 seconden bewaar, als je dan weer op record drukt slaat hij die laatste 30 seconden op.
Verwijderd
Die "Loop buffer length" staat bij mij op 999 sec, maar ik heb geen enkel filmpje waarbij die dat dan opslaat ofzo. Ook zou je met dat systeem en continue impact hebben op je systeem, terwijl met battlecorder dat niet zou (mogen) zijn...AdmiralSnipe schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:43:
[...]
Hoe bedoel je??
Je hebt toch zo'n buffer functie op fraps waarbij het programma steeds de laatste 30 seconden bewaar, als je dan weer op record drukt slaat hij die laatste 30 seconden op.
Dat komt omdat je wrs de gratis versie hebt, de betaalde doet het zolang je wilt.
Recorden zou je moeten doen met MSI Afterburner, dit is volledig in te stellen naar wens qua kwaliteit, verversing, enz. enz. en nog gratis ook inclusief de minste performance loss.
Verwijderd
Neenee, ik heb de legit "kuch kuch" versie van Fraps, maar mijn PC kan Fraps amper aan, daarom gebruik ik ook MSI Afterburner. Maar toen ik Fraps gebruikte stond die loop buffer lengt op 999, en ik heb daar nooit iets van gemerkt...DennisM6 schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:01:
@Rienpsy
Dat komt omdat je wrs de gratis versie hebt, de betaalde doet het zolang je wilt.
Recorden zou je moeten doen met MSI Afterburner, dit is volledig in te stellen naar wens qua kwaliteit, verversing, enz. enz. en nog gratis ook inclusief de minste performance loss.
Loop buffer length: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=346195
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2012 12:35 ]
Je staat wel geregistreerd als user, maar niet als betalend lid als je dat bedoelt.Avioto schreef op zondag 22 april 2012 @ 03:33:
Ik heb me een tijd geleden aangemeld voor de GoT clan, maar daarna niks meer gehoord. Wat moet ik verder precies doen?
Graag hier een ticket aanmaken als je al wel betaald had of verdere vragen hebt.
Met welke settings neem jij op in Afterburner? Weet niet echt wat ik moet kiezen.Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:34:
[...]
Neenee, ik heb de legit "kuch kuch" versie van Fraps, maar mijn PC kan Fraps amper aan, daarom gebruik ik ook MSI Afterburner. Maar toen ik Fraps gebruikte stond die loop buffer lengt op 999, en ik heb daar nooit iets van gemerkt...
Loop buffer length: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=346195
[ Voor 3% gewijzigd door spookz0r op 22-04-2012 12:54 ]
Verwijderd
Deze:spookz0r schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:50:
[...]
Met welke settings neem jij op in Afterburner?

Als ik iets in slo-mo wil hebben daan draai ik op 720p en 60fps.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2012 12:55 ]
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...h-24-7-Active-Admins-GGC/
Het is een 32 slots server, maar hij heeft adaptive serversize zodat deze sneller opvult. Daarnaast heeft deze server een GGC stream, en om de 2 rounds een mapvotesysteem waarmee je op de map kunt voten die jij graag wilt spelen. Wij zouden het bijzonder waarderen als jullie eens een kijkje zouden willen komen nemen: iedereen is welkom!:)
Kopieert settings.Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:52:
[...]
Deze:
[afbeelding]
Als ik iets in slo-mo wil hebben daan draai ik op 720p en 60fps.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als ik ga recorden dan is het wel een gevalletje van schiet alle GoT'ters overhoop.
En aangezien ik misschien toch even een AMD 7950 koop word dat in ultra.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Ik zit hier dan met mijn €25 de maandDanielWW2 schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:12:
[...]
Als ik ga recorden dan is het wel een gevalletje van schiet alle GoT'ters overhoop.![]()
En aangezien ik misschien toch even een AMD 7950 koop word dat in ultra.(must haz)
![]()
[ Voor 31% gewijzigd door spookz0r op 22-04-2012 13:14 ]
Hmm? http://www.guru3d.com/article/his-radeon-hd-7950-review/22DanielWW2 schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:12:
[...]
Als ik ga recorden dan is het wel een gevalletje van schiet alle GoT'ters overhoop.![]()
En aangezien ik misschien toch even een AMD 7950 koop word dat in ultra.(must haz)
![]()
Lijkt me niet soepel spelen
Birthday monniez FTW.
Wel op 1440x900.vinom schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:14:
[...]
Hmm? http://www.guru3d.com/article/his-radeon-hd-7950-review/22
[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-04-2012 13:19 ]
Drivers zijn aardig verbeterd in mijn geval en daarmee ook de performancevinom schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:14:
[...]
Hmm? http://www.guru3d.com/article/his-radeon-hd-7950-review/22
4xMSAA enabled
16x AF enabled
Dat wat lager en het gaat al wat soepeler
[ Voor 12% gewijzigd door spookz0r op 22-04-2012 13:17 ]
En volgens mij kan je een 7950 belachelijk ver OCen.spookz0r schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:16:
[...]
Drivers zijn aardig verbeterd in mijn geval en daarmee ook de performance
Dat ook nog eens. Zelf nog niet gedaanDanielWW2 schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:17:
[...]
En volgens mij kan je een 7950 belachelijk ver OCen.
Ik heb er ook eentje.
Hij heeft iets meer power dan de 7970
De Settings zijn :
Core @1100
Mem @1500
Vol @1120
Suh dude
Verwijderd
Core 900
Mem 1100 (Bij de 6870 is die zelfs 1050).
Wat zegt mijn temp: "Not a single fuck was given!"
AMD's worden ook niet zo warm he?Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:35:
Juist m'n 6850 naar het niveau van de 6870 getild:
Core 900
Mem 1100 (Bij de 6870 is die zelfs 1050).
Wat zegt mijn temp: "Not a single fuck was given!"
Mijn ATi 5850 haalt de 70 niet eens @ stock in BF3 of Crisis.
Verwijderd
Hoe weet je dan ofdat je GPU het aankan? Pas als hij het begeeft?DanielWW2 schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:40:
[...]
AMD's worden ook niet zo warm he?
Wss komt dan dan ook door je airflow in de PC case want mijn HD5850 tikt steeds net de 70 graden aan als ik BF3 speel.DanielWW2 schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:40:
[...]
AMD's worden ook niet zo warm he?
Volgens mij mag een beetje GPU de 100 passeren voordat er problemen ontstaan.Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:06:
[...]
Hoe weet je dan ofdat je GPU het aankan? Pas als hij het begeeft?
Eigenlijk moet ik eens gaan OCen, zeker vanwege mijn airflow maar ik ben er te lui voor.
Daar klopt echt niks van, het is per CPU heel verschillend wat je aan kan. Een beetje CPU zoals de 2500k, wil niet gezond de 100 halen.DanielWW2 schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:44:
[...]
Volgens mij mag een beetje GPU de 100 passeren voordat er problemen ontstaan.![]()
Eigenlijk moet ik eens gaan OCen, zeker vanwege mijn airflow maar ik ben er te lui voor.
En misschien moeten we weer terug naar on topic onderwerpen...
Dus, wie haat suppression nog meer hier?
Nietvinom schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:51:
Hij heeft het over de GPU.
Ircghost schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:47:
[...]
Daar klopt echt niks van, het is per CPU heel verschillend wat je aan kan. Een beetje CPU zoals de 2500k, wil niet gezond de 100 halen.
Wijsneus.
Mompelt iets over suppression, haten en on topic
You sir, are on my list.agoNITE schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:04:
[...]
Mompelt iets over suppression, haten en on topic![]()
I'm on many lists, to which one are you referring kind sir ?
Valt te betwisten. Voor ik een GTX460 had had ik een 9800GTX+ overclocked. Deze werd nieuw max rond de 70 graden, maar na 4 jaar stof vangen en verouderen werd deze tijdens Battlefield 3 toch wel snel 90 a 100 graden load. Met de fan op 80% wat een geluid maakte alsof een F16 opsteeg. Dit ging een aantal maanden goed totdat hij er toch echt mee kapte tijdens metro. "nvidia driver has stopped working balbalbalbllba".DanielWW2 schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:44:
[...]
Volgens mij mag een beetje GPU de 100 passeren voordat er problemen ontstaan.![]()
Of het nou toeval is dat de GPU het begaf tijdens Battlefield na 4 jaar of dat het ouderdom of te hoge temperaturen is, is niet met zekerheid te zeggen.
Wel is te zeggen dat ik super blij ben met de GTX460 die heavy overclocked is en nog steeds load "maar" 61 graden wordt
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Speel hier trouwens nog met een 5870 en een c2q q9550
775 held systeem Medium @ 720p = noproblem
langzaam maar zeker tegen mijn "ik ga niet upgraden zolang het werkt" motief in
aan het kijken voor een i5 upgrade
hier kon u advertentie staan
Verwijderd
Niet vergeten te voten als je dit wat vind.
https://getsatisfaction.c...ield_3_gui_concept_2_0_pc
[ Voor 12% gewijzigd door BarryKohne op 22-04-2012 16:19 ]
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Kun je er een thumbnail van maken? Het is nogal een groot plaatje (17MP, 10,2MB).BarryKohne schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:15:
Battlefield GUI concept 2.0
Ah, dat heb je zojuist gedaan zie ik
Verder natuurlijk een geweldig concept, maar Dice zal dat nooit zo implementeren. Waarschijnlijk te complex voor beginners en te druk voor op een console.
[ Voor 3% gewijzigd door Bee.nl op 22-04-2012 16:23 ]
Waarom voor console, laat maar komen voor alleen de pcBee.nl schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:22:
[...]
Kun je er een thumbnail van maken? Het is nogal een groot plaatje (17MP, 10,2MB).
Ah, dat heb je zojuist gedaan zie ik![]()
Verder natuurlijk een geweldig concept, maar Dice zal dat nooit zo implementeren. Waarschijnlijk te complex voor beginners en te druk voor op een console.
Ben nu aan het spelen met L96 en 93R (best heerlijke combi) en schiet net een tegenstander die vlak voor me staat vol in z'n lijf, heeft die gozer nog iets van 25% health over...
Had ik gister ook, geen idee waarom....AdmiralSnipe schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:09:
Alle bolt action snipers zouden toch 1 hit kill moeten zijn na de patch?
Ben nu aan het spelen met L96 en 93R (best heerlijke combi) en schiet net een tegenstander die vlak voor me staat vol in z'n lijf, heeft die gozer nog iets van 25% health over...
Hitboxen zijn fucked.AdmiralSnipe schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:09:
Breathing mechanic is kaput.
L96 scopes hebben problemen.
Kogels hebben dezelfde omvang als tank shells.
Ze hebben de recon goed gepakt de laatste update.
Alleen in z'n buik en hoofd is het OHK.AdmiralSnipe schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:09:
Als jij bijvoorbeeld een arm raakt die net voor z'n buik zit, is het geen OHK.
[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 22-04-2012 17:21 ]
Een p90 pakken en vol in de strijd gaankevz schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:20:
Daarbovenop verneukt die hele over the top suppression mechanic wat je kan doen als recon
net 3 postjes op server alleen de eerste staat er de rest niet.
Tja, ik heb gewoon zin om wat te gaan snipen de laatste tijd. Normaal speel ik altijd super agressief met alle 4 de classes maar nu ff geen zin. Maar wat kan ik doen, kan bijna niks raken tenzij ik echt ga verstoppen en dan ben ik nutteloos voor het team. Assault is echt koning op het moment en suppression zooi is te vervelend, hoop dat het ff 20% naar beneden geschroefd gaat worden. Ook de L96 is inderdaad kaput, kogels komen niet waar je richt tov alle andere rifles.
chris10r schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:27:
[...]
Waarom voor console, laat maar komen voor alleen de pc.
Yup suppression is echt fcked, vooral als recon.kevz schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:20:
Daarbovenop verneukt die hele over the top suppression mechanic wat je kan doen als recon
Net ook vliegen 1 of 2 kogels bij me langs richt vol op het hoofd van de enemy en zie de kogel gewoon schuin naar boven vliegen, gaat toch nergens meer over dit...
Tijdje terug ook al gepost in film formaat. :lBarryKohne schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:15:
Battlefield GUI concept 2.0
Ik ben nu een beetje bezig met de L96 maar ik vind hem best lekker schieten.kevz schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:24:
[...]
Tja, ik heb gewoon zin om wat te gaan snipen de laatste tijd. Normaal speel ik altijd super agressief met alle 4 de classes maar nu ff geen zin. Maar wat kan ik doen, kan bijna niks raken tenzij ik echt ga verstoppen en dan ben ik nutteloos voor het team. Assault is echt koning op het moment en suppression zooi is te vervelend, hoop dat het ff 20% naar beneden geschroefd gaat worden. Ook de L96 is inderdaad kaput, kogels komen niet waar je richt tov alle andere rifles.
Of ik richt anders zo bagger dat dat nu door de kaputte L96 gecompenseerd wordt.
~edit: hangt je overall accuracy ook van vehicles af of tellen die niet mee??
[ Voor 5% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-04-2012 17:53 ]
Dacht ik zwengel 'm nog even aan.
Admins zien het woord DART en flikkeren er meteen een ban op.
en terechtunfor schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:20:
LOL, net gebanned van m'n favoriete server omdat ik 320 Dart gebruik...
Angelo NL / Global Cargo VTC
Hoezo terecht..?
Als ie 'm los gebruikt is er niets mee aan de hand hoor
Vind je het gek na deze golf van glitchers...unfor schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:20:
LOL, net gebanned van m'n favoriete server omdat ik 320 Dart gebruik...
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-04-2012 19:25 ]
Want?
M26 =/= 320
M26 is glitched.
320 is niet glitched.
Admin is waarschijnlijk net zo'n blinde kip als jij
[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 22-04-2012 19:28 ]
Vehicles tellen ook mee, het is gewoon je overall totaal aantal shots / je overall totaal aantal hitsAdmiralSnipe schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:40:
hangt je overall accuracy ook van vehicles af of tellen die niet mee??
Nu is mijn motto met die M26 Dart: gebruikt niemand het, dan gebruik ik het ook niet. Doet de tegenpartij het wel, dan doe ik het ook. Overigens niet met de G3 maar met de M16A3, minder damage maar ruim voldoende.
Feit is dat dit opgelost wordt bij de volgende patch, tot die tijd kan je jezelf er heel boos over maken en jezelf er te goed voor vinden: dan wordt je erdoor geraped.
Oh, dan verklaart dat wss waarom mijn accuracy op 16,2% staat terwijl ik met bijna elk wapen een accuracy van 18% of hoger heb.Snorro schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:38:
[...]
Vehicles tellen ook mee, het is gewoon je overall totaal aantal shots / je overall totaal aantal hits
Met tanks en jets spray ik altijd wat in het rond.
Verwijderd
hmm als dat zo is verklaart dat waarom men accuracy ineens zo'n stuk lager is geworden nadat ik poosje in zon stationary heb zitten sproeien. die dingen mogen trouwens van mij ook wel een beetje gebuffed worden, jets krijg ik er echt amper mee kapot, hooguit een keer een disable....AdmiralSnipe schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:00:
[...]
Oh, dan verklaart dat wss waarom mijn accuracy op 16,2% staat terwijl ik met bijna elk wapen een accuracy van 18% of hoger heb.
Met tanks en jets spray ik altijd wat in het rond.
naja in ieder geval is men kd/r 1.337 ^.^
Waar gaat het heen met de GoT servers??
Dat was je eerste offence?AdmiralSnipe schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:40:
Wtf, zeg kut suppression in GoTBF3.nl #4, krijg ik een kick...
Waar gaat het heen met de GoT servers??
Heb geen waarschuwingen voorbij zien komen dus lijkt me van wel.
In dat geval; Dafuq?AdmiralSnipe schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:41:
[...]
Dacht ik dus ook.
Ik zat met je in een squad (BobaFett1974) volgens mij was je niet eerder aan het schelden. Misschien van vorige rondes? Ik weet niet of dat onthouden wordt?AdmiralSnipe schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:41:
[...]
SPM gaat nu ook met kleine gradaties omhoog, nog fijner om te zien.
http://battlelog.battlefi...how/29722493/1/342416067/
@ AdmiralSnipe: Busted!
[ Voor 21% gewijzigd door S.J_84 op 22-04-2012 21:49 . Reden: Typo, speciaal aangepast voor de spelling nazi. ]
2012-04-22 20:45:22 | ChatFilter | Kicked player AdmiralSnipe for using bad language.AdmiralSnipe schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:41:
[...]
2012-04-22 20:35:35 | ChatFilter | AdmiralSnipe: This is your last quarter! Next time we'll send you to the principal!
2012-04-22 20:29:39 | ChatFilter | AdmiralSnipe must put a quarter in the swear jar!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Busted.Tsurany schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:46:
[...]
2012-04-22 20:45:22 | ChatFilter | Kicked player AdmiralSnipe for using bad language.
2012-04-22 20:35:35 | ChatFilter | AdmiralSnipe: This is your last quarter! Next time we'll send you to the principal!
2012-04-22 20:29:39 | ChatFilter | AdmiralSnipe must put a quarter in the swear jar!
Dafuq is bij deze ingetrokken.
Lol, dan heb ik dat over het hoofd gezien door alle spam in de chat ofzo.Tsurany schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:46:
[...]
2012-04-22 20:45:22 | ChatFilter | Kicked player AdmiralSnipe for using bad language.
Kan me niet herinneren dat ik mensen heb uitgescholden ofzo.
Hooguit een paar keer kut of shit ofzo geroepen, als je daar al een kick voor krijgt...
En btw het is toch goed als ik jullie pot met kwartjes vul!
Dat potje is voor de bezuinigingen.AdmiralSnipe schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:26:
[...]
Lol, dan heb ik dat over het hoofd gezien door alle spam in de chat ofzo.
Kan me niet herinneren dat ik mensen heb uitgescholden ofzo.
Hooguit een paar keer kut of shit ofzo geroepen, als je daar al een kick voor krijgt...
En btw het is toch goed als ik jullie pot met kwartjes vul!
Als iedereen nou eens zou betalen dan hadden we geen catshuis besprekingen meer nodig gehad.
Thnx,
[ Voor 5% gewijzigd door Tomino op 23-04-2012 00:01 ]
Niet gekickt door een admin of plugin voor zover ik kan zien. Lijkt mij een ander issue.Tomino schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:09:
Net sinds lange tijd weer op de GOT server gespeeld. Sta 3e tussen een paar andere GOTters in: kick? Erg vreemd.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De hitbox is echt een grote gokkast geworden, wat een bende...
uit armoe weer eens een heel oud spel onder het stof vandaan gehaald, Ravenshield...:D
No one knows what TheTeek is
Niet perse de hitbox maar gewoon suppression die je aim verpest.TheTeek schreef op maandag 23 april 2012 @ 00:07:
ohw wat hebben ze gedaan met BF3, het is echt om te huilen, we hebben er al clan ook gewoon geen zin meer in om dit spel te spelen.
De hitbox is echt een grote gokkast geworden, wat een bende...
uit armoe weer eens een heel oud spel onder het stof vandaan gehaald, Ravenshield...:D
Als DICE suppression nou een server side optie zou maken voor admins maar nee. We moeten allemaal overhoop geschoten worden om de mensen die niet kunnen mikken te helpen... (lees de devs zelf)
We weten allemaal dat Dice zoveel mogelijk voor "echtheid" probeert te gaan.
Suppression is daar gewoon een groot onderdeel van.
Denken jullie nou echt dat jullie nog normaal op iemand kunnen schieten als de kogels je om de oren vliegen?
Verder zijn er nog genoeg mensen die normaal met een sniper om kunnen gaan sinds de laatste patch (als ik iig af mag gaan op het aantal keer dat ik nog door snipers afgeschoten wordt).
Het is even wennen aan een paar aanpassingen op hoe je gewend was te spelen, maar zo wereldschokkend vind ik het allemaal niet.
Want a cookie?!
de M16A4, M4A1 en de M26 IAR allemaal met Kobra, silancer en soms een foregrip op kleine maps, zijn weer helemaal terug als van ouds en wapen balance merk ik helemaal niks van.
gelijk na de patch ging ik voor de AK74 (edities) en 1,5 week later weer terug gegaan naar de US guns.
Ze zijn allemaal goed voor all-round.
Suppression moet niet een server setting worden, want dat zou het simpel weg erger maken dan dat het is.
want de suppression veranderd de gameplay en dat moet op iedere server het zelfde zijn.
kijk, meer tickets, geen voertuigen etc zijn goede keuzes. maar kiezen tussen suppression aan of uit is echt oneerlijk
Angelo NL / Global Cargo VTC
Je leert na verloop van tijd dat je met bijvoorbeeld drie kogels iemand neerlegt, de feeling met een wapen, iedereen heeft een voorkeur passend bij je speelstijl.
Maar wat ik en m'n hele clan ook doe, het maakt niet uit., de M27 IAR, mijn favo wapen, schiet alle kanten op, het is echt niet te doen, ik ben nog steeds zoekende naar een betere.
De aanpassing van wapens had niet zo dramatisch gemoeten, alleen de wapens die het er echt om deden, de usas bijvoorbeeld, dan nog kwam ik h'm in game maar weinig tegen.
Suppression is echt waardeloos, alsof het inslaan of langsrazen van een kogel m'n zicht verblind in het echte leven... Het geluid van doet al meer dan genoeg, er is dan toch vaak al geen ontsnappen meer aan.
Zoals ik zo vaak al geroepen heb, het spel WAS goed voor de patch, nu is het een totaal andere game geworden in negatieve zin.
Wij denken er echt over te stoppen met dit spel, het frustreert nu alleen maar in plaats van dat ik plezier heb in het spelen.
No one knows what TheTeek is
Verwijderd
Verder vind ik het wel vet dat supression zowel audio- als visueel effect heeft, maar dat je spread vervolgens van hier tot Fukushima en vervolgens via het daar ontstane wormhole naar de andere kant van het universum gaat slaat idd nergens op. Prima dat je weinig ziet, overal kogels rond je oren hoort suizen, maar je moet nog wel een kans hebben.
Verwijderd
Gister sinds een lange tijd weer BF3 gespeeld en vond het schieten veel makkelijker, suspression kun je ook in je voordeel gebruiken
Ja en dat is voor mij als recon best wel een nadeel ik speel met vrienden op servers met verschillende gametypes en dan is recon niet altijd een voordeel. Ik speel nu TDM met een QBU-88 met kobra foregrip en een supressor. Dat speelt wel snel met 2 of 3 schoten heb je een kill alleen soms raak je mensen krijg jij een hitmarker en is de vijand onbeschadigd dat is vrij vervelend. Daarnaast betekend met een ongeregistreed schot dat je er 33% tot 50% langer over doet om iemand te killen das best veel in een snel gametype als TDM. Dus als ze van mij iets moeten aanpakken is het dat wel.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:02:
Slechte hitregistratie komt niet door de supression; als jij een hitmarker krijgt, dan heb je 'm in feite geraakt. Dat je door alle klote lag en ingebouwde lag"compensatie" toch geen damage doet ligt niet daaraan.
Nickname KasPlantje.
En wat een teammaten heb ik ook weer gehad gister. in métro Continu granaten gooien, rookbommen smijten etc. Erg prettig als je tactisch de vijand wilt uitschakelen en je ziet continu geen zak
Verder ben ik wel erg blij met de M96B sniper gun, erg nauwkeurig en heb er al behoorlijk veel headshots mee gemaakt, ik ben weer helemaal op de sniper tour
[ Voor 4% gewijzigd door Metro2002 op 23-04-2012 10:47 ]
Verwijderd
misshien is de g18 wat voor jou? het is eigenlijk gewoon een machinegeweerMetro2002 schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:46:
Ik had gister eeen paar vage dingen. Ik was aan het snipen en ineens word ik gekickt met de melding: no nades allowed , this is your first warning beetje vaag. En er is een nieuwe ziekte opgedoken: grenade spam. Dan zie je ineens in plaats van kogels granaten voorbij komenecht mega irritant.
En wat een teammaten heb ik ook weer gehad gister. in métro Continu granaten gooien, rookbommen smijten etc. Erg prettig als je tactisch de vijand wilt uitschakelen en je ziet continu geen zak
Verder ben ik wel erg blij met de M96B sniper gun, erg nauwkeurig en heb er al behoorlijk veel headshots mee gemaakt, ik ben weer helemaal op de sniper touralleen jammer dat je niet én een sniper gun én een machinegeweer mee kunt nemen. Dat vind ik echt jammer. Die handpistolen zijn ook niet je van het. Alleen de magnun en M9 zijn te doen.
Ik zou zeggen op punt 1 IR scope misschien?Metro2002 schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:46:
Verder ben ik wel erg blij met de M96B sniper gun, erg nauwkeurig en heb er al behoorlijk veel headshots mee gemaakt, ik ben weer helemaal op de sniper touralleen jammer dat je niet én een sniper gun én een machinegeweer mee kunt nemen. Dat vind ik echt jammer. Die handpistolen zijn ook niet je van het. Alleen de magnun en M9 zijn te doen.
Op punt 2 ja de g18 is een prima oplossing voor op korte afstand. Voor wat langere afstand zou ik zeggen dat de .44 scope aardig voldoet om als semi auto sniper op te treden. M98B is echt een prima wapen voor de patch na de patch kan ik er even weinig over zeggen omdat ik hem nog niet gebruikt heb. ik ben namelijk bezig alle dogtag voor alle snipers te halen dus ik ben nu bezig met de m40 en de QBU-88.
Eigenlijk zijn allen snipers redelijk goed je moet er alleen even aan wennen en weten hoe je ze moet gebruiken. Ik gebruik bolt action voor het echte sniper werk op lange afstand en semi sniper voor wat meer close combat middel tot korte afstand.
Nickname KasPlantje.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.