Klote belg. ;)
Ik schiet je nog steeds overhoop. >:)

En we gaan nu wel heel erg off topic. O-)

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-04-2012 15:36 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
DanielWW2 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:33:
[...]

Ja maar niet zoveel. ;)
Waar woon je want je hebt Alkmaar gekozen en er is ook Amsterdam en Haarlem.
Zit hier in het afgelegen Fryslân, maar hij zocht naar de dichtstbijzijnde server en daar kwam Alkmaar uit.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:35:
[...]

Zit hier in het afgelegen Fryslân, maar hij zocht naar de dichtstbijzijnde server en daar kwam Alkmaar uit.
Tja, dan ben je gewoon f*cked. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• AdmiralSnipe
  • Nu online

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:59
zelfs uit friesland naar alkmaar hoor je gewoon ~12ms te hebben ofzo

200 is van hier naar californie :D

Mijn YouTube

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:19
Het is idd flink offtopic aan het raken, sowieso is het enige wat echt uitmaakt je ping.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:05
Op een studentenkamertje via powerline adapter. Niet slecht toch ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1907309735.png

[ Voor 7% gewijzigd door Skybullet op 21-04-2012 15:38 ]

haarbal schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:38:
Het is idd flink offtopic aan het raken, sowieso is het enige wat echt uitmaakt je ping.
Tenzij je Asgaro bent. :+
Maar ik stop nu, heb geen zin in een ban want nu word het wel heel erg... ;)

• Ryber
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-02 17:37

Ryber

'Raaiber'

Same here (studentenkamertje)
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1907329376.png

Anyhow, hoezo is de GoTBF3 server zo rustig de laatste week.. Vind het altijd leuker om met mede GoT'ers te spelen :)

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

• AdmiralSnipe
  • Nu online
haarbal schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:33:
[...]

Dichtbij scheelt wel iets, maar een server in de VS aan de oostkust heeft hier een ping van ~100 a 200ms.

wat krijg je als je cmd runt en dan typt "ping tweakers.net" (en dan enter)
Via cmd naar tweakers.net krijg ik: De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden: minimum = 34 ms, Maximum = 93 ms, Gemiddelde = 54ms.

Ryber schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:39:

Anyhow, hoezo is de GoTBF3 server zo rustig de laatste week.. Vind het altijd leuker om met mede GoT'ers te spelen :)
Iedereen is te lazy om er een op te starten. ;)
En ik haat de air maps server.. :/

HAHAHA
Ik lig plat _O-
Moar suppresion vids please, echt grappig om naar te kijken!

Hmm, misschien toch maar is de support class beginnen spelen?

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Ryber schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:39:

Ja, ik moet ook meer op GoT servers gaan spelen.
Op servers die ik random join ga ik altijd super ongeconcentreerd spelen, mn K/D is al van 2.05 naar 1.93 gezakt.
Niet best!!! :o

• haarbal
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:40:
[...]
Via cmd naar tweakers.net krijg ik: De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden: minimum = 34 ms, Maximum = 93 ms, Gemiddelde = 54ms.
hij is dus ook nog eens niet constant, zit er iemand op dezelfde verbinding te torrenten of youtube te uploaden ofzo??
Bij online games is het toch wel chill als iedereen een beetje een lage ping heeft, anders speelt iedereen een ander spel, als het ware.

En hou eens op met dat willy-waven iedereen, we weten nu wel wie de kleinste (ping) heeft.

Als ik nog een server aan mag raden: fallobst clan slow vehicle spawn. Door de slow vehicle spawn valt de airrape mee, zal grotendeels komen doordat de echt air-whores er niet spelen omdat ze te lang op hun vliegtuigjes en choppers moeten wachten, en omdat voertuigen langer dood zijn natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door haarbal op 21-04-2012 15:47 ]

Asgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:42:
[...]

HAHAHA
Ik lig plat _O-
Moar suppresion vids please, echt grappig om naar te kijken!

Hmm, misschien toch maar is de support class beginnen spelen?
Noob, leer mikken. :P
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:43:
[...]

Ja, ik moet ook meer op GoT servers gaan spelen.
Op servers die ik random join ga ik altijd super ongeconcentreerd spelen, mn K/D is al van 2.05 naar 1.93 gezakt.
Niet best!!! :o
K/D. :')

[ Voor 33% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-04-2012 15:44 ]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 00:03
Als ik GoTBF3.nl #4 ping, krijg ik na een aantal keer pingen een gemiddelde tussen de 14ms~17ms. Terwijl ik ingame dus vaak naar 700ms schiet.
haarbal schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:43:
[...]
En hou eens op met dat willy-waven iedereen, we weten nu wel wie de kleinste (ping) heeft.
Sorry dat ik de offtopic discussie hier veroorzaak. Maar ik heb mijn vraag mbt mijn hoge ping hier ook gesteld en daarbij een screenshot van speedtest.net gepost.

[ Voor 57% gewijzigd door agoNITE op 21-04-2012 15:49 ]

Ik heb soms ook ineens lagspikes, waardoor ik met 250 ping ofzo speel.
Even AltTabben naar desktop en terug, verhelpt het bij mij altijd.

Verwijderd

Mijn ping geeft ingame een gemiddelde van 69.
Telenet, is see what you did there :p

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:50:
Ze trollen gewoon met je!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:50:
Serieus?
Mijn ligt meestal rond de 20. Met maxima tot rond de 40.

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-02 19:50

Phntm

Tlingelingeling

No problem.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1907366019.png

Maar over meneer wiens ping abnormaal hoog is: Join je wel EU servers? Of join je opeens Mao Ze Dong servers? En ik denk dat ik weet waarom je zo een hoge ping hebt: Je ze iets over wi-fi kaartje. Wi-Fi is niet het verstandigst om te gebruiken tijdens het gamen, daarom vind ik persoonlijk ook console MP spelen met wi-fi zo bagger.

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Phntm schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:03:
[...]

No problem.

[afbeelding]

Maar over meneer wiens ping abnormaal hoog is: Join je wel EU servers? Of join je opeens Mao Ze Dong servers? En ik denk dat ik weet waarom je zo een hoge ping hebt: Je ze iets over wi-fi kaartje. Wi-Fi is niet het verstandigst om te gebruiken tijdens het gamen, daarom vind ik persoonlijk ook console MP spelen met wi-fi zo bagger.
Maar hij vertelde er ook bij dat hij voorheen geen last had met gamen via Wi-Fi.

Verwijderd

Asgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:57:
[...]

Serieus?
Mijn ligt meestal rond de 20. Met maxima tot rond de 40.
WiFi is niet stabiel op lange sessies ;)

• kKaltUu
  • Laatst online: 10-02 10:19

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Waarom krijgen sommige mensen te snel admin rechten op de GoT BF3 servers? Ik heb na weer een tijd de kans gegeven aan de GoT server om mij tot vaste speler te laten bekeren.
Mijn maat zegt teringhollanders (omdat hij belg is en mensen ineens NL praten) en wordt gewaarschuwd, waarna hij direct daarna gekickt wordt.
Waarom dan nog waarschuwen? Meemzeh kan gewoonweg niet omgaan met z'n adminrechten tbh :X

En natuurlijk mag het niet uitblijven: ik word ook gekickt :') na 10 minuten zelfs als ik klaar met de issue

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• haarbal
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:10:
[...]

ligt eraan of je wifi een beetje aardige ontvangst heeft, goed, een kabel is altijd beter natuurlijk.

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06-2025
haarbal schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:43:
[...]
Als ik nog een server aan mag raden: fallobst clan slow vehicle spawn. Door de slow vehicle spawn valt de airrape mee, zal grotendeels komen doordat de echt air-whores er niet spelen omdat ze te lang op hun vliegtuigjes en choppers moeten wachten, en omdat voertuigen langer dood zijn natuurlijk.
Moet je een beetje geluk mee hebben op die server wat mensen betreft. Soms is het er heerlijk spelen als de meesten enigzins voorzichtig met hun voertuigen omspringen en inf. ondersteund. Soms is het alleen nog ergelijker dan normale servers als er weer is zo een wookie een jet moet afschrijven om op zn antenne spotje te komen.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:10:
[...]

na de crash van de GoT server had ik opeens een ping van 100 op iedere server en dat heeft ermee te maken dat mijn signaal de mist in gaat en wireless heeft daar heel wat problemen mee.

Na een restart en een warme chocomelk, was alles weer goed en heb ik even de laatste 2 co-op missies met adanteh uitgespeeld.
kKaltUu schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:11:
Waarom krijgen sommige mensen te snel admin rechten op de GoT BF3 servers? Ik heb na weer een tijd de kans gegeven aan de GoT server om mij tot vaste speler te laten bekeren.
Mijn maat zegt teringhollanders (omdat hij belg is en mensen ineens NL praten) en wordt gewaarschuwd, waarna hij direct daarna gekickt wordt.
Waarom dan nog waarschuwen? Meemzeh kan gewoonweg niet omgaan met z'n adminrechten tbh :X

En natuurlijk mag het niet uitblijven: ik word ook gekickt :') na 10 minuten zelfs als ik klaar met de issue
Waarschijnlijk is hij na de waarschuwing weer de mist in gegaan en is het logisch dat iemand gekicked wordt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Zorian
  • Laatst online: 14-02 09:05

Zorian

What the fox?

Totaal offtopic:

Kabinet is zo goed als gevallen.
De fascist is weggelopen. *O*

Einde offtopic.

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-04-2012 16:24 ]

• kKaltUu
  • Laatst online: 10-02 10:19

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Pykow schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:17:
Waarschijnlijk is hij na de waarschuwing weer de mist in gegaan en is het logisch dat iemand gekicked wordt.
Inderdaad, echt... bah :X

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-02 22:25
DanielWW2 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:24:
Totaal offtopic:

Einde offtopic.
Moet dit nou?

Ontopic: Zat net een potje Operation Metro te spelen, word ik neergeschoten door een M26. Dus ik zeg in de chat 'stupid m26' . Krijg ik een waarschuwing omdat ik aan het vloeken ben, lol! :')

Dat is aan de orde van de dag, de meeste mensen kunnen daar totaal niet mee omgaan. Het boeit toch eigenlijk ook niets wat iemand in die chat typt? Meeh...

[ Voor 46% gewijzigd door RobertJ op 21-04-2012 16:43 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• agoNITE
Phntm schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:03:
[...]

No problem.

[afbeelding]

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:09:
[...]

Maar hij vertelde er ook bij dat hij voorheen geen last had met gamen via Wi-Fi.
Inderdaad wat AdmiralSnipe zegt, sinds 2 dagen ineens problemen. Eerder wel veel gezeik met de gehele verbinding gehad : nieuws: Ziggo: langdurige internetstoring in Hoogezand-Sappemeer verholpen

Sindsdien eigenlijk helemaal geen problemen gehad. En ik speel voornamelijk op de GoT servers, een server van een Groningse clan (die gewoon in NL staat) en een UK server.

• haarbal
Jay-P schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:13:
[...]

Moet je een beetje geluk mee hebben op die server wat mensen betreft. Soms is het er heerlijk spelen als de meesten enigzins voorzichtig met hun voertuigen omspringen en inf. ondersteund. Soms is het alleen nog ergelijker dan normale servers als er weer is zo een wookie een jet moet afschrijven om op zn antenne spotje te komen.
Zo'n ramp is dat niet, je bent als infantry minder machteloos, je kan gewoon even samenwerken om een voertuig de vernieling in te helpen, daar heb je dan minutenlang profijt van.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

haarbal schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:43:
[...]

Zo'n ramp is dat niet, je bent als infantry minder machteloos, je kan gewoon even samenwerken om een voertuig de vernieling in te helpen, daar heb je dan minutenlang profijt van.
Inderdaad, als je met 3 engineers RPgs schiet heb je binnen no time een tank van de map af geblazen.

• Jay-P
Klopt maar als je enige jet op zo'n manier misbruikt wordt terwijl er twee enemy jets in de lucht hangen is de rest van je armor in twee minuten weg.

• agoNITE

Jij werd gekicked door de autokick (profanity filter). Volgens mij omdat je bitch zei. Er vanuit gaande dat jij dit bent: http://battlelog.battlefi...#!/bf3/user/GGGGbabybaby/ :p

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:13

codex

Geen OpenAI agent :)

DanielWW2 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:24:
Totaal offtopic:

Einde offtopic.
OT reactie: d:)b

• AdmiralSnipe
  • Nu online
wow 120 sec. idle kick is best kort.
Zat even tussen spawnen door wat anders te doen (zat in mega slecht team en enemy had alle vlaggen), wordt ik opeens gekicked.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 12:02
Ik snap niet wat jullie gotters zo leuk vinden aan die air-map server, de air dominance is zo overdreven momenteel..

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-01 10:47
Vond iedereen de team balance zonet zo rampzalig dan? Ik zat samen met Rienspy en Afrojacked in een squad strak samen te spelen en punten te cappen. Constant te reviven en health kits droppen en in de chat zag ik alleen maar klachten over teambalance. Ik vraag me dan toch af hoe mensen de balance willen hebben.... Op een 750 ticket server winnen met 200 tickets verschil is nog best acceptabel als je ziet hoe goed ons team hen best deed. Af en toe van die massive infantry gevechten op Hilltop en in Forrest, dus volgens mij viel het allemaal wel mee.

Overigens pak ik om die reden dus ook geen tanks meer Deloeks. Als infantry dude heb je er toch wat minder last van. Normaal was ik zelf ook altijd fanatiek aan het vliegen, maar in die air map dingen met zo'n hoge spawn vind ik het zelf stukken minder leuk. Ach, het is één van de weinige servers die mensen willen op starten, dus ik neem er wel genoegen mee.
ik kwam laat in de match en toen ik binnen kwam, was ik steeds solo aan het spelen omdat niemand hielp.
Het was gewoon unbalance omdat jullie 2 squads hadden die goed samenspeelde.
en ons team vertikt het om mensen te revive of om ammo packs te droppen.
ik stond steeds 3 tegen 1 en als er een teammaat bij me liep, dan was diegene zo blind dat je er niks aan had.
binnen 5 minuten waren we alle punten kwijt en konden we niet eens meer van B afkomen of we werden weer gecamped door 20 man in bosjes.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Jay-P
@Adanteh: Team balance was niks mis mee. Neem trouwens is thermal camo, in caspian heb je dan eigenlijk alleen nog last van heli's die in dat geval toch al te dichtbij gekomen zijn en met een beetje geluk door je MAA direct neergeknald wordt.

@Pykow: dat heet op waarde geklopt worden. Meestal als je laat binnendropt zit je toch al in een squad met 1 of 2 man waarvan er altijd wel eentje recon is. go figure.

[ Voor 27% gewijzigd door Jay-P op 21-04-2012 18:20 ]

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-02 15:48
unfor schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:05:
Ik snap niet wat jullie gotters zo leuk vinden aan die air-map server, de air dominance is zo overdreven momenteel..
Kook niet, maar als ik in GoT wil spelen, is dat meestal de enige gevulde server...

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

unfor schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:05:
Ik blijf ook uit die server.
Ik kies nog steeds suppression over air rape. :+

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-02 11:01

M2M

medicijnman

Damn... ik mis nog een Mcom defender ribbon. Hoe kan ik die het gemakkelijkste halen?

-_-

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

C4.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

M2M schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:25:
Damn... ik mis nog een Mcom defender ribbon. Hoe kan ik die het gemakkelijkste halen?
Campen bij een MCOM en de armer killen als hij zit te armen.
Het is verder een kwestie van geluk. ;)
Veel beter. >:)

[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-04-2012 18:27 ]

• M2M

M2M

medicijnman

moeten het dan ook 4 verschillende MCOMs zijn? Of is 4 kereltjes slopen als ze een mcom aan het zetten zijn voldoende?

-_-

M2M schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:28:
moeten het dan ook 4 verschillende MCOMs zijn? Of is 4 kereltjes slopen als ze een mcom aan het zetten zijn voldoende?
Het is nu nog maar 2 en het maakt niet uit welke MCOM. ;)

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Dat tweede. Gewoon een drukke map pakken die je goed kent (zodat je veilig vlakbij de M-Com kunt blijven zitten zonder verrast te worden), C4 op iedere M-Com plakken en wachten tot je het piepen van het armen hoort.

[ Voor 22% gewijzigd door CodeCaster op 21-04-2012 18:29 ]

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Heeft iedereen bij de release van Syndicate een dog tag in BF3 gekregen ofzo??
Zie net dat ik er opeens een Syndicate dogtag tussen heb staan.

• M2M

M2M

medicijnman

Toch maar eens een kwartiertje aan spenderen dan ;)

-_-

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:31:
Heeft iedereen bij de release van Syndicate een dog tag in BF3 gekregen ofzo??
Zie net dat ik er opeens een Syndicate dogtag tussen heb staan.
Ik ook, maar dat viel me pas een paar dagen geleden op. Mijn dogtags waren gereset. Dus ik zo edit dogtag staat opeens Syndicate er tussen.

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Phntm schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:32:
[...]

Ik ook, maar dat viel me pas een paar dagen geleden op. Mijn dogtags waren gereset. Dus ik zo edit dogtag staat opeens Syndicate er tussen.
Misschien krijg je sinds kort bij de release van EA titels wel een dogtag in BF3 van het desbetreffende spel.

• Zorian

Zorian

What the fox?

Omg, al mijn teamgenoten zaten me te plagen net. ;(
Beetje mij pannenkoeken met heli's en jets op me crashen. :>

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

:*

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ja, en jij zat mijn tank bareback te berijden. O+

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-02 21:49
Iemand zin in co-op?
WWWWTTTTTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Kobra is supergoed! (zonet 1st place in 64p server) Je hebt veel minder last van recoil dan met een 3.4x scope.
Dit is natuurlijk wel logisch (omdat je minder inzoomt en bijgevolg zal je visier minder snel omhoog lijken te mikken), maar ik had verwacht dat ik de vijand minder goed zou kunnen zien. En bijgevolg zou de 3.4x toch nog beter zijn... Niet dus!
Al bij al valt het nog wel mee, zo te zien.

F2000 + Heavy Barrel + Kobra, is tha shizz.

edit: straks wel is Red Dot Sight proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 21-04-2012 19:37 ]

• agoNITE
Zucht, blijkbaar verkeerde driver voor mn WiFi kaart geïnstalleerd. Altijd gezeik met die Linksys WMP54G kaartjes. Had wel een goede driver op mn HDD, maar in een andere folder -_-.

Ping probleem is weer weg :D

Verwijderd

agoNITE schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:52:
Zucht, blijkbaar verkeerde driver voor mn WiFi kaart geïnstalleerd. Altijd gezeik met die Linksys WMP54G kaartjes. Had wel een goede driver op mn HDD, maar in een andere folder -_-.

Ping probleem is weer weg :D
What did I say? ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 20:02 ]

• unfor
Asgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:34:

Kobra is supergoed! (zonet 1st place in 64p server) Je hebt veel minder last van recoil dan met een 3.4x scope.
Dit is natuurlijk wel logisch (omdat je minder inzoomt en bijgevolg zal je visier minder snel omhoog lijken te mikken), maar ik had verwacht dat ik de vijand minder goed zou kunnen zien. En bijgevolg zou de 3.4x toch nog beter zijn... Niet dus!

Ligt natuurlijk puur aan welk wapen je gebruikt, op de G3 vind ik een 3,4x scope heel fijn omdat ik voornamelijk single shot gebruik.
Op full auto rifles met hoge recoil is zoals je zelf al zei een hoge zoom niet fijn.
Kobra sight is het fijnst omdat je het meeste van je omgeving ziet vergeleken met andere sights.
Gebruik ook regelmatig de amerikaanse holosight, die geeft net wat meer zoom dan de red-dot en kobra. (1.5x)

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 21-04-2012 20:05 ]

• agoNITE
LOL inderdaad...maar op de 1 of andere manier dacht ik dat jij de GPU drivers bedoelde |:(
Geen idee waarom tho :)

Maar goed, WiFi is niet de reden dat ik een hoge ping had, dat was ik zelf :p

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Waarom is er de laatste tijd zo'n afkeer tegen de M26 DART, en dan ook specifiek die versie? Nu al een paar servers gehad waar je ervoor gekickt werd. Een MASS of SLUG is is dan weer geen probleem. De M26 glitch geldt voor elke variant, dus het lijkt me daar niet mee te maken hebben. Raar, want de M320/nade-spam is veel vervelender.

• unfor
Bee.nl schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:32:
Waarom is er de laatste tijd zo'n afkeer tegen de M26 DART, en dan ook specifiek die versie? Nu al een paar servers gehad waar je ervoor gekickt werd. Een MASS of SLUG is is dan weer geen probleem. De M26 glitch geldt voor elke variant, dus het lijkt me daar niet mee te maken hebben. Raar, want de M320/nade-spam is veel vervelender.
Dit is inmiddels al zo vaak besproken en uitgelegd, ga het topic maar eens loorlezen imo.
Een wapen dat 408 damage area of effect doet is niet in balans met de rest van de wapens.

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 21-04-2012 20:41 ]

Asgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:34:

Uh, DUHHHHHHHHHHHH.
Daar waren de meeste al maanden achter. :+

DanielWW2 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:43:
[...]

Uh, DUHHHHHHHHHHHH.
Daar waren de meeste al maanden achter. :+
Ik speelde bij de release eerst zeer lang met een Red Dot Sight. Toen naar 3.4x scope veranderd en om een of andere reden ging dat beter :P
Misschien vind ik nu Kobra wel goed maar switch ik volgende maand naar 3.4x en lijk ik terug daarmee beter te spelen.

Asgaro-logic... i know 8)7
Asgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:55:
[...]

Ik speelde bij de release eerst zeer lang met een Red Dot Sight. Toen naar 3.4x scope veranderd en om een of andere reden ging dat beter :P
Misschien vind ik nu Kobra wel goed maar switch ik volgende maand naar 3.4x en lijk ik terug daarmee beter te spelen.

Asgaro-logic... i know 8)7
Ik speel al maanden met de kobra en normaal moet ik ook afwisselen.
Het is niet alleen het vizier dat zo goed is maar ook de FoV die het geeft, dat je nauwelijks iets in de weg hebt zitten en de lijnen van de Kobra sight zijn ook gewoon handig voor range. Vaak valt iemands hoofd er precies tussen en ze zijn handig voor drop.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

unfor schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:41:
[...]

Dit is inmiddels al zo vaak besproken en uitgelegd, ga het topic maar eens loorlezen imo.
Een wapen dat 408 damage area of effect doet is niet in balans met de rest van de wapens.
Dat mag je ook wel iets vriendelijker vertellen hoor :) Ik snap niet dat men de gewone m26 wel toestaat, terwijl die net zo hard 408dmg kan doen. Om nu te zeggen dat de dart nu weer zo'n gek grote range heeft valt ook wel weer mee. Een shot op 100m afstand is geen instakill, moet je 2 shots voor lossen. Een m320 is op die afstand ook 2 shots 1 kill en is in dat opzicht niet veel beter. Ik vind dat ze dan fair moeten zijn en heel de m26 in de ban moeten doen.

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Kom, ik na 20 minuutjes eten terug blijken mn boxen het te hebben begeven...
Heb ze ook al in ander stopcontact getest maar doen niks (Philips Spa 5300).
Tijdens het zoeken naar de handleiding (tevergeefs) vond ik nog een Crown Magazine met 100 Blz. aan BF3 voer waarvan ik misschien 5 bladzijden van gelezen heb, kan ik die ook nog eens mooi doorbladeren. :)
Wel jammer dat ik nu geen geluid heb want BF3 spelen zonder geluid werkt dus totaal niet en met headset spelen vind ik niet zo lekker werken want mn PC heeft blijkbaar een nogal slechte koptelefoon poort voorin zitten want ik heb altijd een ruis als ik daar een headset op aan sluit.

En over die Kobra sight (en anderen): Het hangt per wapen af hoe groot het vizier is.
Bij bijvoorbeeld de AEK-971 en AK-74M zijn de streepjes van de Kobra veel kleiner wat ik veel accurater vind richten.

• kevz
Zucht, de M26 Mass is bugged atm, heeft geen zin om het recht te praten want dat ding is gewoon broken :P

Mijn YouTube

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

unfor schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:04:
[...]

Ligt natuurlijk puur aan welk wapen je gebruikt, op de G3 vind ik een 3,4x scope heel fijn omdat ik voornamelijk single shot gebruik.
Op full auto rifles met hoge recoil is zoals je zelf al zei een hoge zoom niet fijn.
Kobra sight is het fijnst omdat je het meeste van je omgeving ziet vergeleken met andere sights.
Gebruik ook regelmatig de amerikaanse holosight, die geeft net wat meer zoom dan de red-dot en kobra. (1.5x)
Weet je zeker dat het de amerikaanse is die je bedoelt? De PKA-S is vziw russisch. De gewone holo heeft volgens mij dezelfde zoom als RDS. Ik gebruik op de G3 en SKS PKA-S vanwege de zoom, op de M416/AN-94 een kobra.

Raku

Raku schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:12:
[...]

Weet je zeker dat het de amerikaanse is die je bedoelt? De PKA-S is vziw russisch. De gewone holo heeft volgens mij dezelfde zoom als RDS. Ik gebruik op de G3 en SKS PKA-S vanwege de zoom, op de M416/AN-94 een kobra.
Beide holo's hebben 1.5x.
Beide RDS hebben 1x.

• AdmiralSnipe
  • Nu online
DanielWW2 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:13:
[...]

Beide holo's hebben 1.5x.
Beide RDS hebben 1x.
Serieus??
Heb toch echt het idee dat de Holo van de Russen verder inzoomed dan de USA versie. :?

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:15:
[...]

Serieus??
Heb toch echt het idee dat de Holo van de Russen verder inzoomed dan de USA versie. :?
Komt door de layout van de scope. Het lijkt zo omdat je FoV word geblokkeerd waardoor je ogen automatisch voor verderaf focussen maar beide hebben 1.5x zoom. ;)

• AdmiralSnipe
  • Nu online
DanielWW2 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:17:
[...]

Komt door de layout van de scope. Het lijkt zo omdat je FoV word geblokkeerd waardoor je ogen automatisch voor verderaf focussen maar beide hebben 1.5x zoom. ;)
Gaar

• Metian
  • Laatst online: 15-02 16:23

Metian

Snert is vies

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:34:
[...]
Misschien krijg je sinds kort bij de release van EA titels wel een dogtag in BF3 van het desbetreffende spel.
Goede reclame dat betreft. Ik zag hem er ook in eens tussen staan. En ik dacht toch echt dat die alleen kwam als ze je game daadwerkelijk heb. Maar blijkbaar niet dus.

Rupsen, Rapsen.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

DanielWW2 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:17:
[...]

Ik hoop dat mijn ogen niet daadwerkelijk voor verderaf focussen, want dan zie ik mijn scherm amper meer ;)
Maar ik snap wat je bedoelt, toch eens goed naar kijken want de holo rds heb ik amper gebruikt.

Raku

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-02 15:48
Komen er nog mensen op de GoT server? (niet de air map :) )

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

• Zorian

Zorian

What the fox?

DrDDay schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:55:
Jah, sure. :p
Link hem eens?

[ Voor 4% gewijzigd door Zorian op 21-04-2012 21:56 ]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DrDDay schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:55:
alleen b2k servers, dus ik niet. maar is zaterdag, is over algemeen wat rustiger

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:10:
Kom, ik na 20 minuutjes eten terug blijken mn boxen het te hebben begeven...
Heb ze ook al in ander stopcontact getest maar doen niks (Philips Spa 5300).
Tijdens het zoeken naar de handleiding (tevergeefs) vond ik nog een Crown Magazine met 100 Blz. aan BF3 voer waarvan ik misschien 5 bladzijden van gelezen heb, kan ik die ook nog eens mooi doorbladeren. :)
Wel jammer dat ik nu geen geluid heb want BF3 spelen zonder geluid werkt dus totaal niet en met headset spelen vind ik niet zo lekker werken want mn PC heeft blijkbaar een nogal slechte koptelefoon poort voorin zitten want ik heb altijd een ruis als ik daar een headset op aan sluit.

En over die Kobra sight (en anderen): Het hangt per wapen af hoe groot het vizier is.
Bij bijvoorbeeld de AEK-971 en AK-74M zijn de streepjes van de Kobra veel kleiner wat ik veel accurater vind richten.
Ik heb net hetzelfde probleem!
Ik gebruik nu een draadloze headset van Logitech. Daardoor heb ik die kabel, en dus die ruis niet.

Wow, ben nog altijd verbaasd van die Kobra. Zelfs de F2000 + HB is nu relatief makkelijk te hanteren. :)
Asgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:13:

Wow, ben nog altijd verbaasd van die Kobra. Zelfs de F2000 + HB is nu relatief makkelijk te hanteren. :)
Noob. :N :P
Echt de hele tijd word er hier verwezen naar de filmpjes van RivaL, verder hebben we het steeds over welke attachments goed zijn maar opletten en de tips gebruiken ho maar. :+

En als het dan eens over bugs gaat dan worden die op magische wijze binnen een paar uur door iedereen gebruikt worden met het argument dat iedereen die gebruikt. :Y)

• AdmiralSnipe
  • Nu online
DanielWW2 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:21:
[...]

Echt de hele tijd word er hier verwezen naar de filmpjes van RivaL, verder hebben we het steeds over welke attachments goed zijn maar opletten en de tips gebruiken ho maar. :+

En als het dan eens over bugs gaat dan worden die op magische wijze binnen een paar uur door iedereen gebruikt worden met het argument dat iedereen die gebruikt. :Y)
Ik wil niet dom overkomen ofzo maar ik heb nog nooit een filmpje van RivalXfactor uitgekeken maar ik heb niet het idee dat ik superslecht ben ofzo.
Gewoon veel verschillende wapens/attachments uitproberen, dan merk je vanzelf wel wat het beste werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-04-2012 22:36 ]

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:29:
[...]

Ik wil niet dom overkomen ofzo maar ik heb nog nooit een filmpje van RivalXfactor uitgekeken en ik heb het idee dat ik niet echt superslecht ben ofzo.
Gewoon uitproberen, dan merk je vanzelf wel wat het beste werkt.
Dan doe je jezelf toch een beetje te kort want hij heeft het over veel meer dingen dan alleen welke attachments je moet gebruiken. Zijn tips helpen je echt met veel dingen. ;)

• Metian
  • Laatst online: 15-02 16:23

Metian

Snert is vies

DanielWW2 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:36:
[...]

Dan doe je jezelf toch een beetje te kort want hij heeft het over veel meer dingen dan alleen welke attachments je moet gebruiken. Zijn tips helpen je echt met veel dingen. ;)
Bijvoorbeeld met tanks..en ik vroeg me altijd maar af waarom ik zolang er over deed om z'n tank neer te halen...sinds het filmpje gezien te hebben, standaard recht er achter xD.

Rupsen, Rapsen.

• AdmiralSnipe
  • Nu online
DanielWW2 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:36:
[...]

Ja ik weet dat die gast meerdere video's heeft hoor. ;)
Noemde dit voorbeeld omdat Asgaro het erover had welke scope hij het beste kon gebruiken.
Ik probeer liever zelf verschillende mogelijkheden uit dan dat ik een hele zooi filmpjes ga bekijken, alsof je door het bekijken van die filmpjes opeens een "pro" speler wordt.
Heb wel eens een klein stukje van een video van hem gezien maar halverwege (of eerder) weg geklikt, dat soort dingen kun je zelf ook wel bedenken...
Metian schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:38:
[...]

Bijvoorbeeld met tanks..en ik vroeg me altijd maar af waarom ik zolang er over deed om z'n tank neer te halen...sinds het filmpje gezien te hebben, standaard recht er achter xD.
Dit bijvoorbeeld, na een tijdje op tanks te hebben geschoten kom je er vanzelf toch wel achter dat de achterkant minder armor heeft dan de voorkant (kun je met een beetje logisch nadenken ook zelf bedenken).

[ Voor 24% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-04-2012 22:46 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-02 20:53

Mavamaarten

Omdat het kan!

Nooit eerder met shotguns gespeeld, vandaag toch eens de DAO-12 een kans gegeven... Damn, dat werkt toch goed op Norsahr Canals TDM... In combinatie met fleshette is het echt een super wapen, heb bijna alles ervoor unlocked in 1 ronde TDM :) Frag rounds zijn echt een ramp, dat doet geen hol damage...

[ Voor 11% gewijzigd door Mavamaarten op 21-04-2012 22:44 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Mavamaarten schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:43:
Nooit eerder met shotguns gespeeld, vandaag toch eens de DAO-12 een kans gegeven... Damn, dat werkt toch goed op Norsahr Canals TDM... In combinatie met fleshette is het echt een super wapen, heb bijna alles ervoor unlocked in 1 ronde TDM :) Frag rounds zijn echt een ramp, dat doet geen hol damage...
Speel ook niet veel met shotguns en heb laatst ook de DAO-12 uitgeprobeerd op Neushaar TDM, goed wapen moet ik toegeven! :P

DanielWW2 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:21:
[...]

Maar ik wou geen hipster zijn en iets gebruiken dat iedereen heeft... :P

Maar damn, ik snap niet waarom een Kobra zoveel beter werkt dan een 3.4x scope? Ok, je vizier springt meer omhoog bij een 3.4x scope, maar met een 3.4x scope kan je toch iets beter richten puur omdat je verder kunt zien?
Ik vind het niet echt logisch... Kan je je afvragen waarom elk wapen al die 3.4x en 6x scopes heeft. 8)7

Over die glitch met M26: de F2000 heeft zelfs geen underbarrel dus kan met geen mogelijkheid de glitchen usen 8) Ik gebruik nu dus nog een Heavy barrel en de M26 Mass, zonder als glitcher uitgemaakt te worden.

SPM vandaag al van 452 naar 457 gegaan. Kobra power at its finest.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 21-04-2012 23:13 ]

Verwijderd

Daarnet heb ik de AN-94 een beetje zitten unlocken in TDM, wat een beest dat die is na de patch! In Soviet Russia, the weapon bursts you!

Ook die sks is lekker accuraat :P

• kevz
De an94 is misschien wel de beste midrange assault weap geworden na de patch. Hij werkt nu ook zoals het moet, net als in bc2 :)

Maar dat 2 round bursten kan ook een nadeel worden als het echt close combat word naar mijn mening.

Mijn YouTube

• unfor
kevz schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:42:
De an94 is misschien wel de beste midrange assault weap geworden na de patch. Hij werkt nu ook zoals het moet, net als in bc2 :)

Maar dat 2 round bursten kan ook een nadeel worden als het echt close combat word naar mijn mening.
In BC2 had ik er altijd een 40MM shotgun onder voor closerange, nu is de rail momenteel nogal bugged.
Sommige wapens werkt de rail wel, sommige kun je alleen de 320 onder proppen en anderen helemaal niets.
Overigens maakt het qua snelheid weinig uit als je wel of niet de rail gebruikt, om geen gezeik te krijgen raad ik de 320 buckshot aan :P

Vanavond voor de gein G3 / 3,4x scope / heavy barrel / bipod gebruikt.
Dat werkt nog verrekte goed ook, aangezien ik zowiezo al geen grip gebruik op G3.

[ Voor 21% gewijzigd door unfor op 21-04-2012 23:49 ]

• Jay-P
Ja die G3 combo gebruik ik ook al een tijdje sinds de suppresor waardeloos is geworden. Lekkere combo, maar bipods blijven mij irriteren bij het deployen. Nu gebruik ik meer de AN-94, die vind ik ik eigenlijk een tikkie beter maar onhandig bij CQB.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:52
Ik ben aangekomen bij de laatste support gun om daarvan alles te unlocken en man wat is de M27 een verademing tegenover de andere LMG's. Heerlijk ding.

• haarbal
Jay-P schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:13:
bipods blijven mij irriteren bij het deployen
je weet dat je deploy van rmb af kan halen en hem op E kan zetten bijvoorbeeld?

• Jay-P
Ja weet ik maar dat is nou juist een van de onderdelen waar ik niet aan kan wennen, ik speel er meestal ook te aggressief voor want als je dan vaak je bipod deployed wordt je snel geflankt of vanachter geknifed. Zeker bij grotere CQ maps heb je continu 360 overzicht nodig. Bij rush kan je m, zelfs zonder heel de ronde te campen, veel effectiever inzetten.

Ik weet eigenlijk niet of er verschil zit in de deploy tijd per gun maar ik zou de bipods eigenlijk iets vlotter (en misschien ook minder effectief) bij ARs zien.

[ Voor 44% gewijzigd door Jay-P op 22-04-2012 01:04 ]

Waarom krijgen sommige mensen te snel admin rechten op de GoT BF3 servers?
Nee, sommige mensen kunnen zich gewoon niet gedragen en anderen zijn zo sneu dat ze gaan dreigen met iets melden in het GoT topic alsof ze op de basisschool zitten en iemand hun knikker steelt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Avioto
  • Laatst online: 16-01 15:09
Ik heb me een tijd geleden aangemeld voor de GoT clan, maar daarna niks meer gehoord. Wat moet ik verder precies doen?

Steam/XBL: Avioto

Pagina: 1 ... 175 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.