DanielWW2 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:16:
[...]

Gewoon pissed off omdat hij door dat stuk bagger is gekilled. :>

En dan nog dit:
De debiel die bedacht heeft dat suppression omhoog moest moet meteen ontslagen worden. :(

Het word steeds erger met de suppression BS.
In dit tempo loopt iedereen in 2 weken met een LMG te sprayen. Hoe bedoel je niet kunnen mikken word beloont. ;(
En wat deed jij hiernet in de server... Ragequiten? :o :+
Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:17:
[...]

En wat deed jij hiernet in de server... Ragequiten? :o :+
Vreemd he? Je kon geen stap vooruit zetten zonder meteen suppressed te worden... :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
kevz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:00:

Wel raar overgens, de L96' zijn kogels vliegen hoger, in een boog, dan de crosshair aangeeft,

[afbeelding]
Gun niet ondersteboven ? :+

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:47
Van britse afkomst dit ding, dus kan wel kloppen :')

Mijn YouTube

l0n3w012ph schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:10:
So true Pykow! En waarschijnlijk zo spot-on dat niemand meer reageert om jou van het tegendeel te overtuigen :) M.a.w. als het makkelijk punten oplevert, pakt iedereen het en zet iedereen zijn principes overboord...

Het zal mij een bal jeuken, ik vlieg wel verder :)
Eerder omdat ik het onzin vind. Ik klaag niet over mensen die de TV missile gebruiken omdat het een valide wapen is. Ik klaag enkel richting DICE dat hij te sterk is. De TV missile is gewoon een stuk minder hinderlijk omdat hij nog enigsinds skill vereist van zowel de piloot als de gunner, slechts een persoon per team hem kan gebruiken en hij een vrij hoge reload heeft. Je kan er een enkele tank mee killen in een schot, true, maar je kan er geen half team mee afslachten.
De TV missle heeft een stuk minder impact op de game dan de M26 Dart.
m19 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:32:
[...]

Leuk filmpje!
Alleen zal zoiets op normal nooit mogelijk zijn, dan moet je continue headshots schieten
Voor mij ook een reden om geen hardcore te spelen, dan zit je met zulke onzin dus. Van die one shot snipers die, zeker dankzij de chest multiplier, veel te easy zijn. Je hebt geen headshots meer nodig en daarmee is ook een stukje minder skill vereist.

Vraag me trouwens wel af wat voor server dat was, TDM hardcore met minimap?
EvaluationCopy schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:57:
Ik heb er nog niet echt last van gehad en zal het zelf zeker niet gebruiken, die M26. Mijn lol in BF3 komt uit zoveel meer dan alleen maar kills maken. Scores zullen me al helemaal jeuken, kom zeg, een beetje betere stats, t.o.v. wie, een stel andere nerds op het web die je niet kent? Lekker belangrijk

Kan me wel voorstellen dat het vervelend wordt op den duur. Als dat zo is eens aan Tsurany vragen of we daar een autokick voor kunnen maken. (hoewel die patch voor tanks etc niet heel lang op zich heeft laten wachten, misschien dat dit over 2 weken ook al weer overgewaard is)
Volgens mij is het op onze servers nog niet echt heel dramatisch? Anders kan dat idd geregeld worden indien gewenst.

[ Voor 43% gewijzigd door Tsurany op 20-04-2012 17:28 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-12 18:20

Mavamaarten

Omdat het kan!

kevz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:05:
[...]

Lol, hij heeft em door. Enemies hoeven niet eens volledig zichtbaar te zijn en het is al een insta kill :P

Ohja, nieuw video'tje. Ik ging de L96 eens proberen voor shitz n gigglez. Alles unlocked in 1 avondje, hier wat TDM Hardcore footage :)

[video]
Dayum :o
Nice gameplay man!

Android developer & dürüm-liefhebber

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-12 12:32
Ik heb een 1000 kills met de F2000 en dat is dus echt geen naab-gun. Kwestie van gewenning, maak daar volop kills mee op allerlei afstanden, vindt het een prima allrounder. OP is hij niet meer nee, prima. Krijg wel vaker opmerkingen erover ingame. Prima.

Spelers die heel de dag met die gun-stats bezig zijn ('ieeeeuw drop min damage van dat ding is maar 0,38') zijn net zo triest als die stats-whores. Wederom, lekker belangrijk. Als je niet al te ver af bent in een confrontatie wint degene die de ander het eerst in zijn/haar vizier krijgt, klaar.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

EvaluationCopy schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:28:
Ik heb een 1000 kills met de F2000 en dat is dus echt geen naab-gun. Kwestie van gewenning, maak daar volop kills mee op allerlei afstanden, vindt het een prima allrounder. OP is hij niet meer nee, prima. Krijg wel vaker opmerkingen erover ingame. Prima.

Spelers die heel de dag met die gun-stats bezig zijn ('ieeeeuw drop min damage van dat ding is maar 0,38') zijn net zo triest als die stats-whores. Wederom, lekker belangrijk. Als je niet al te ver af bent in een confrontatie wint degene die de ander het eerst in zijn/haar vizier krijgt, klaar.
Je kan ook wel overdrijven he. Zeker als je wat serieuzere potjes speelt kunnen zulke stats gewoon belangrijk zijn. Pak een minder wapen in een clanwar tegen een gelijkwaardige clan en je legt het gewoon af, zo simpel is het. Je kan nog zo snel en accuraat schieten, als je wapen dat niet doet dan heb je gewoon een probleem en dat ga je gewoon in de praktijk merken.

Alleen als je van nature geen bovengemiddelde speler bent heeft dat uitzoeken inderdaad geen zin.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 20-04-2012 17:31 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-12 16:25
Hmm, ik speel al geruime tijd alleen, alleen begint het wel een beetje te vervelen.
Als iemand er zin in heeft add me dan maar, speel onder de naam Yushirou

PSN: Deltoidius

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:20
kevz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:00:
@ Remz ea

Dank! Ik was nogal sceptisch om met een sniper tdm te spelen. Als je mist dan ben je de pineut, maar met een tugs of mav en goed opletten is het best wel te doen!

En ja als ik alleen de super goede runs aan mekaar plak is het net alsof ik dan op 50/0 sta :')

Wel raar overgens, de L96' zijn kogels vliegen hoger, in een boog, dan de crosshair aangeeft, kan soms best vervelend zijn en maakt het ook aardig moeilijk om headshots te maken.

edit: plaatje om het uit te leggen :*)

[afbeelding]
je plaatje klopt niet, bij battlefield schiet je uit je scope, niet uit de loop.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-12 15:26
haarbal schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:45:
je plaatje klopt niet, bij battlefield schiet je uit je scope, niet uit de loop.
Daar erger ik me zo aan. Als je achter die gele containers staat dan steek je er boven uit tot ongeveer je kin en toch kunnen mensen gewoon schieten als ze daar achter staan. Hetzelfde geldt met bepaalde ramen en brokstukken. Zo heb ik laatst in Seine Crossing met een bipod (Waardoor je al half verdwijnt) achter een half kapot raam gezeten. Niemand die mij kon killen. Ik had een G3A3 met Acog, dus ook geen scope glare... Geen enkele sniper die het lukte om mij te killen. Dan besef je al snel genoeg dat misschien de bovenste vijf centimeter van je helm uitsteekt.

• kevz
haarbal schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:45:
[...]

Ja daarom begrijp ik de L96 ook niet, die speelt zo vreemd vergeleken met alle andere wapens. normaal zie je de kogel recht op de crosshair gaan en met afstand naar beneden vallen. Bij de L96 komt de kogel wel goed uit de loop maar gaat dan omhoog boven de crosshair uit. Ben ik nou kippig of is dit gewoon vreemd? :P

Mijn YouTube

Like a boss! :>
Ons team alle flags gecapt (onze base = de carrier)
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-04-20%2018-03-32-094.jpg

[ Voor 196% gewijzigd door Asgaro op 20-04-2012 18:20 ]

http://blogs.battlefield.com/2012/04/being-qa/

Geweldige timing van DICE met de M26 bug. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Funny… I was under the impression that we were all QA testers for dice. But instead of them paying us, we pay them.
_O-
Zo voelt het wel bijna ja, met alle bugs die er steeds weer in komen. De lag wordt voor m'n gevoel steeds erger trouwens, maar dat kan ook aan de server gelegen hebben (al was er met m'n ping niets mis)

• EvaluationCopy
Tsurany schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:30:
[...]

Alleen als je van nature geen bovengemiddelde speler bent heeft dat uitzoeken inderdaad geen zin.
Dit dus 8)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• EvaluationCopy
Thomderanged schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:35:
Hmm, ik speel al geruime tijd alleen, alleen begint het wel een beetje te vervelen.
www.gotbf3.nl! 8)

Hahaha, die long neck glitch, da was grappig :D

Voor mensen die nooit de Beta hebben gespeeld:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vDXd4KzBL18]

_O-

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 20-04-2012 18:29 ]

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
kevz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:53:
[...]
Bij de L96 komt de kogel wel goed uit de loop maar gaat dan omhoog boven de crosshair uit. Ben ik nou kippig of is dit gewoon vreemd? :P
is geheel realistische als de scope ingesteld staat voor een range van een paar 100 meter.

het is meer dat de andere scopes ingesteld staan op geheel onrealistische afstanden voor een sniper.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Verwijderd

kevz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:14:
[...]

Kan niet wachten op de close quarters map pack, Metro is de enige waar er nonstop actie is en speelt veel lekkerder dan Seine/Bazaar. 1 map voor nonstop infantry actie is weinig :P
nog nooit neushaar canals of karg island op tdm gespeeld zeker? of heb je de hele b2k uitbreiding niet dat is namelijk nog meer CQ dan Metro imo of je moet echt puur die clusterfucks bedoelen
Nice, F2000 + Heavy Barrel is precies tóch nog te doen, mits voldoende tapfiring! :)

Nu zijn mijn favoriete wapens: F2000, L85A2 en AK74M.
Om een of andere reden ben ik niet zo goed met de M16A3 en M416, terwijl dat toch degelijk all round wapens zijn... Achja, niet getreurd want er lopen al teveel mensen met die 2 wapens rond.
Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:29:
Nice, F2000 + Heavy Barrel is precies tóch nog te doen, mits voldoende tapfiring! :)

Nu zijn mijn favoriete wapens: F2000, L85A2 en AK74M.
Om een of andere reden ben ik niet zo goed met de M16A3 en M416, terwijl dat toch degelijk all round wapens zijn... Achja, niet getreurd want er lopen al teveel mensen met die 2 wapens rond.
Voornamelijk de M16A3.
Denk graag dat ik bijzonder ben met mijn voorkeur voor de M416. O-)

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-12 18:04
Thomderanged schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:35:
toegevoegd
Monsieurs et madames, je vous présente...

Eigen gameplay (Karkand op 64 player server)
Geupload om
- te zien wat Youtube doet met de visual quality (aangezien ik toch is iets wou recorden)
- eventueel feedback te krijgen over mijn accuracy? Staat nog altijd op 14.3% en krijg die maar niet omhoog...

Met dank aan Rienspy terug voor de upload, met zijn uberfaste Telenet Fibernet!

In de description vind je info over hoe ik heb gerecorded en geconverteerd. Misschien nuttig voor mensen die net zoals mij met een oude CPU zitten en toch iets deftig willen recorden zonder te laggen gelijk zot.

[ Voor 19% gewijzigd door Asgaro op 20-04-2012 20:12 ]

Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:10:

[video]
Geupload om
- te zien wat Youtube doet met de visual quality (aangezien ik toch is iets wou recorden)
- eventueel feedback te krijgen over mijn accuracy? Staat nog altijd op 14.3% en krijg die maar niet omhoog...

In de description vind je info over hoe ik heb gerecorded en geconverteerd. Misschien nuttig voor mensen die net zoals mij met een oude CPU zitten en toch iets deftig willen recorden zonder te laggen gelijk zot.
Volgens mij heb jij compressed footage gerenderd op een te lage bitrate want zelfs YT verpest de kwaliteit niet zo erg. ;)
Verder moet je toch eens wat van RivalXfactor zijn tip video's gaan kijken. Er zitten nogal wat makkelijk te voorkomen fouten in je gameplay. Niet dat ik alles perfect doe ofzo. :+ (Ben absolute wereldklas in punten en makkelijke kills laten liggen) :Y) :X

• kevz
Countess schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 18:35:
[...]

is geheel realistische als de scope ingesteld staat voor een range van een paar 100 meter.

het is meer dat de andere scopes ingesteld staan op geheel onrealistische afstanden voor een sniper.
Hmmm tja, ik begrijp het wel dat een sniper rifle voor lange afstanden bedoelt is maar toch, voelt vreemd aan met een 1x scope en er is gewoon niet mee te headshotten als je altijd de afstand moet in calculeren :)
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:03:
[...]

nog nooit neushaar canals of karg island op tdm gespeeld zeker? of heb je de hele b2k uitbreiding niet dat is namelijk nog meer CQ dan Metro imo of je moet echt puur die clusterfucks bedoelen
YouTube: BF3: L96 + G18 Supp + T-UGS (TDM Hardcore)

Net geupload :P Maar da is TDM, Rush heeft een doel. Metro is gewoon 1 van de moeilijkste maps waar op je veel moet multitasken om het maar te noemen. Seine+Bazaar hebben ten eerste een tank, en zijn ook lang niet zo 'tight' wat ik wel jammer vind. Dus kom maar op met die close quarters pack rush :D

Mijn YouTube

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Ondanks dat BF3 meer uniek is met gamemodes zoals Rush en Conquest. En de grote mappen met tanks, helicopters en vliegtuigen, ben ik toch meer iemand die Canals, Metro of Seine doet voor wat keiharde TDM actie.

Tjah, sommige zeggen dat dat meer voor MW3 spelers is, maar ik vind het hele manier van spelen met BF3 zoveeeel mooier werken als MW3.

Ik zat dus ook met smart op de nieuwe uitbreiding te wachten.

[ Voor 8% gewijzigd door Martijn19 op 20-04-2012 20:58 ]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-12 22:03
Zie net dat ik 999 kills heb met de Viper, wat een mijlpaal! :)

~edit: zie ook dat ik 299 uur gespeeld heb, nog een mijlpaal! :)

[ Voor 35% gewijzigd door AdmiralSnipe op 20-04-2012 21:02 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

DanielWW2 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:43:
[...]

Volgens mij heb jij compressed footage gerenderd op een te lage bitrate want zelfs YT verpest de kwaliteit niet zo erg. ;)
Verder moet je toch eens wat van RivalXfactor zijn tip video's gaan kijken. Er zitten nogal wat makkelijk te voorkomen fouten in je gameplay. Niet dat ik alles perfect doe ofzo. :+ (Ben absolute wereldklas in punten en makkelijke kills laten liggen) :Y) :X
Idd, het ligt aan mijn conversie van de raw material naar compressed footage. Heb de description aangepast zodat duidelijk is dat je in VirtualDub die quality van de codec nog wat hoger moet zetten.

Ter referentie voor diegene die de size willen weten:
raw footage: 15.9 GB
converted footage: 889 MB (maar is dus iets te klein voor goede bitrate te hebben voor Youtube)

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 20-04-2012 21:13 ]

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:10:

[video]
Geupload om

Über ja!

• kevz
Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:10:
[...]

Idd, het ligt aan mijn conversie van de raw material naar compressed footage. Heb de description aangepast zodat duidelijk is dat je in VirtualDub die quality van de codec nog wat hoger moet zetten.

Ter referentie voor diegene die de size willen weten:
raw footage: 15.9 GB
converted footage: 889 MB (maar is dus iets te klein voor goede bitrate te hebben voor Youtube)
Ach voor 360p is er iig nog wel iets te zien, maar voor YT is 720p wel het minimum zou ik zeggen :P

Over je acc, valt me op dat je constant vol gas je wapen vuurt, dan word hij natuurlijk wat minder accuraat tov bursten. Dit zal je ook in de weg komen te zitten als je een iets minder accuraat wapen gaat proberen zoals een LMG :P

Mijn YouTube

Verwijderd

Asgaro doe die 3.4 scope in de prullenbak en gooi een kobra op je wapens. Daarmee raak je hetzelfde als nu alleen als mensen dichterbij zijn kill je ze nog veel makkelijker. Als je wel makkelijker ranged kills wil maken zou ik een ander wapen nemen. G3A3 bijvoorbeeld. En dan met alleen heavy barrel.
kevz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:20:
[...]

Ach voor 360p is er iig nog wel iets te zien, maar voor YT is 720p wel het minimum zou ik zeggen :P

Over je acc, valt me op dat je constant vol gas je wapen vuurt, dan word hij natuurlijk wat minder accuraat tov bursten. Dit zal je ook in de weg komen te zitten als je een iets minder accuraat wapen gaat proberen zoals een LMG :P
Gewoon een bipodje nemen. :P

En wederom Asgaro; RivalXFactor. _/-\o_
Er is een reden dat zijn filmpjes door mensen worden bekeken en worden aangeraden.

kevz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:20:
[...]

Ahja, daar had ik ook nog een vraag over:

Wat doen jullie bij de AK74M en L85A1 (beide wapens met een lage RPM): bursten jullie even veel en even frequent als wapens met hogere RPM (bv F2000, AEK971...) ?
Vroeger schoot ik meer in bursts met de AK74M dan je hier op de video ziet. Maar bij de L85A1 lijkt veel bursten net een negatief effect te hebben? Daar mag je niet teveel bursten, want de Initial Recoil (recoil bij 1ste schot) is relatief hoog daar.
Die methode van minder-snel-bursten heb ik overgenomen naar de AK74M, en voel me niet slechter ermee.

Ik burst wel voldoende bij wapens met hogere RPM. Als ik nog is volgende vid maak, zorg ik dat het met de F2000 is.

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:29:
Asgaro doe die 3.4 scope in de prullenbak en gooi een kobra op je wapens. Daarmee raak je hetzelfde als nu alleen als mensen dichterbij zijn kill je ze nog veel makkelijker. Als je wel makkelijker ranged kills wil maken zou ik een ander wapen nemen. G3A3 bijvoorbeeld. En dan met alleen heavy barrel.
Ja en dan een M26 Dart eronder zeker? :P

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:40:
[...]

Ja en dan een M26 Dart eronder zeker? :P
Daar haal je 4000 marksman shot's mee jongeuh!

• AdmiralSnipe
Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:40:
[...]

Wat doen jullie bij de AK74M en L85A1 (beide wapens met een lage RPM): bursten jullie even veel en even frequent als wapens met hogere RPM (bv F2000, AEK971...) ?
Vroeger schoot ik meer in bursts met de AK74M dan je hier op de video ziet. Maar bij de L85A1 lijkt veel bursten net een negatief effect te hebben? Daar mag je niet teveel bursten, want de Initial Recoil (recoil bij 1ste schot) is relatief hoog daar.
Die methode van minder-snel-bursten heb ik overgenomen naar de AK74M, en voel me niet slechter ermee.

Ik burst wel voldoende bij wapens met hogere RPM. Als ik nog is volgende vid maak, zorg ik dat het met de F2000 is.
Ik burst eigenlijk met elk wapen, zowel met LMG's als Assault rifles.
Meestal burst van 3-4 kogels behalve als tegenstanders heel dichtbij staan (dan ga ik sprayen als een malle).

[...]

Ligt aan het wapen en de afstand hoeveel kogels ik burst.
De L85 en de AK 74M burst ik niet tot z'n 15 meter want dat is niet nodig. De M416 daarentegen burst ik al rond de 10 meter. Je moet gewoon een gevoel voor het wapen opbouwen. ;)

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:29:
Hmm, ik zal het is proberen. Maar bij BF3's release heb ik lang Red Dot Sight gehad, omdat ik dat zo gewoon was uit BFBC2. Na een maand dan is een 3.4x scope geprobeerd en ik vond het toch een voordeel...
Zal straks/morgen de Kobra is testen.
DanielWW2 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:31:
[...]

Gewoon een bipodje nemen. :P

En wederom Asgaro; RivalXFactor. _/-\o_
Er is een reden dat zijn filmpjes door mensen worden bekeken en worden aangeraden.
Will do :) Buiten zijn video's over mouse settings en de patch veranderingen, heb ik nog niet veel bekeken.

[ Voor 22% gewijzigd door Asgaro op 20-04-2012 21:44 ]

• AdmiralSnipe
Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:43:
[...]

Hmm, ik zal het is proberen. Maar bij BF3's release heb ik lang Red Dot Sight gehad, omdat ik dat zo gewoon was uit BFBC2. Na een maand dan is een 3.4x scope geprobeerd en ik vond het toch een voordeel...
Zal straks/morgen de Kobra is testen.
Ik vind 3.4x scopes op snel schietende wapens ook niet echt lekker werken.
De accuracy gaat erg snel naar beneden heb ik het gevoel als je met bijv. een assault rifle en 3.4x scope gezoomed gaat schieten.
En vaak als je een LMG, PDW of Assualt rifle gebruikt, is te tegenstander dichtbij genoeg om hem nog goed te kunnen zien met een niet zoomende scope.

[...]

De AK-74M met alleen een heavy barrel kan je volautomatisch schieten (als je de. eenvoudige, recoil weet te compenseren) en alle kogels zijn dan haast dead-on accuraat op alle afstanden. De L85 is nagenoeg hetzelfde.

Voor bijna elk ander assault wapen geldt dat bursten van 3-4 kogels bijna altijd beter is. Met de M16A3 kan je nog ietsje langer door met 5-6 kogels.

toevoeging: Wat je ook doet, laat de 3,4 vallen en ga voor de Kobra :)

• AdmiralSnipe
Ik schakel eigenlijk nooit met de firemodes op wapens, heb het altijd standaard op volautomatisch staan.
Bij de G3A3 die ik net geunlocked heb blijkt 1 kogel burst verassend goed te werken.
Kon hiermee vijanden vanaf lange afstand gemakkelijk neerhalen.

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:35:
Ik schakel eigenlijk nooit met de firemodes op wapens, heb het altijd standaard op volautomatisch staan.
Bij de G3A3 die ik net geunlocked heb blijkt 1 kogel burst verassend goed te werken.
Kon hiermee vijanden vanaf lange afstand gemakkelijk neerhalen.
En suppression werkt ook nog eens minder tegen je met semi auto mode op de G3. ;)
Dat ding is een bush wookie killer. :P

• Dr Mad
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11 18:35

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

Heb een beetje zitten rommelen met ambilight effecten tijdens het spelen van BF3.
Geef toch wel een extra effect/gevoel, zeker bij nades en rocket launchers, zie ook filmpje hieronder van het effect:

Youtube: Ambilight4PC - Adalight+Boblight in BF3 - 25 channel effect in game

Money4Gamers

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12 11:36
Ik zag een tijdje geleden regelmatig mensen praten over zo'n fxaa injector.
Alleen ik heb me er nooit echt in verdiept.
Alleen nu zag ik ergens de verschillen qua color en nu wil ik het eigenlijk wel is proberen.

Is het al confirmed dat dit geen ban oplevert?
Welke versie kan ik het beste gebruiken met een 6870 + 1055 @3.5ghz?
DonnyR schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:26:
Ik zag een tijdje geleden regelmatig mensen praten over zo'n fxaa injector.
Alleen ik heb me er nooit echt in verdiept.
Alleen nu zag ik ergens de verschillen qua color en nu wil ik het eigenlijk wel is proberen.

Is het al confirmed dat dit geen ban oplevert?
Welke versie kan ik het beste gebruiken met een 6870 + 1055 @3.5ghz?
Ik gebruik het al maanden zonder ook maar een kick.
PB kan het niet detecteren dus je kan niet gebanned worden. ;)

Het beste kan je er een downloaden en je er een beetje in verdiepen en het zelf instellen.

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12 11:36
DanielWW2 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:35:
[...]

Ik gebruik het al maanden zonder ook maar een kick.
PB kan het niet detecteren dus je kan niet gebanned worden. ;)

Het beste kan je er een downloaden en je er een beetje in verdiepen en het zelf instellen.
Oke bedankt
Zal morgen rond kijken of ik wat info kan vinden :)
Neem de Danoc1 1.3 versie en dan de performance versie. Even de config doornemen en je stelt hem zo in als je zelf wilt :)

Verwijderd

kevz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:53:
[...]

Ja daarom begrijp ik de L96 ook niet, die speelt zo vreemd vergeleken met alle andere wapens. normaal zie je de kogel recht op de crosshair gaan en met afstand naar beneden vallen. Bij de L96 komt de kogel wel goed uit de loop maar gaat dan omhoog boven de crosshair uit. Ben ik nou kippig of is dit gewoon vreemd? :P
Dat ligt dan meer aan het ontbreken van realiteit bij de andere wapens.

Op een afstand van een ruime 500 meter valt een .308 / 7.62x51 kogel een ruime 2 meter (afhankelijk van kruitlading, gewicht, wind, looplengte). Je loop wijst dus naar een punt een ruime twee meter boven je doel, terwijl je richtkruisje wel op het doel staat (als hij op die afstand is ingesteld). Dan is het nogal logisch dat de kogel boven de lijn richtkruisje<>doel uitkomt.

Bij veel andere wapens zul je dat niet zien, omdat je die voornamelijk voor kortere afstanden gebruikt. Dan is niet bullet drop de grootste factor om voor te corrigeren, maar de afstand tussen vizier en loop.

Geen idee hoe ze dat in BF3 hebben verwerkt verder

Verwijderd

1. Andere team heeft alle vlaggen op Oman
2. Ass*le in AA op vliegdekschip schiet alle eigen voertuigen kapot
3. Woedeaanval
4. Toetsenbord bijna kapot

• kevz
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 02:31:
[...]
Dat ligt dan meer aan het ontbreken van realiteit bij de andere wapens.
hmm, zou kunnen. Blijft een vaag iets dat wel, want een m89b schiet wel normaal rechtdoor en zakt dan af met afstand. Denk dat ik de L96 toch links laat liggen en de SV98 ga proberen ofzo :)

Mijn YouTube

Verwijderd

Wellicht omdat de scope daarvan anders ingesteld is?

Komt de weergegeven baan in het spel overeen met daadwerkelijke hits?

• kevz
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 04:33:
Wellicht omdat de scope daarvan anders ingesteld is?

Komt de weergegeven baan in het spel overeen met daadwerkelijke hits?
Ja dat wel :)

L96 close quarter scopes zijn gewoon scheef denk ik, of het de bedoeling is of niet dat is nog maar de vraag. Tot die tijd maar eens wat andere rifles proberen.

Mijn YouTube

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-12 15:47

NoFearCreations

3DPrint the world!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 02:39:
3. Woedeaanval
3. Woedeaanval
5. ????????
6. Profit!

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/096/044/trollface.jpg?1296494117

---RAWE CEEK!!!---

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
NoFearCreations schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 08:30:
[...]

3. Woedeaanval
5. ????????
6. Profit!
Hey je gebruikte 2 memes in 1 post, supergoed gedaan en echt hilarisch!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Gemaakt door een maatje van me:

Ik heb me kapot gelachen hoe DICE het spel verneukt heeft met suppression :)
MUST WATCH!

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 21-04-2012 09:35 ]

unfor schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:28:
[video]
MUST WATCH!
je bedoelt zoals dit ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-12 16:27
Vraagje:
Als iemand op mij richt, dan krijgt hij "[Q]Request health/ammo" te zien. Als hij dat doet, krijg ik "[Q]Offer health/ammo" te zien. Maar hoe zie ik nu WIE mij daarom vroeg?

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Buzz_Fuzz schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:52:
Vraagje:
Als iemand op mij richt, dan krijgt hij "[Q]Request health/ammo" te zien. Als hij dat doet, krijg ik "[Q]Offer health/ammo" te zien. Maar hoe zie ik nu WIE mij daarom vroeg?
Op de minimap krijgt degene die erom vraagt een knipperend icoontje (health kruis of ammo box), zo werkt het in ieder geval bij iemand die mee wil met een voertuig.
Sagaris schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 10:57:
[...]

Op de minimap krijgt degene die erom vraagt een knipperend icoontje (health kruis of ammo box), zo werkt het in ieder geval bij iemand die mee wil met een voertuig.
zo werkt het inderdaad ook met ammo en health.
gewoon 1 tip.
ALTIJD AMMO/HEALTH DROPPEN ALS ER IEMAND BIJ JE IS.
Waarom zou je het niet doen ? Gratis punten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 21-04-2012 11:03 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-12 17:28
Ben ik dan de enige die vind dat het supression niveau goed is na de patch?

Edit, en nog een leuk filmpje :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ID5OhZtxaIQ&feature=g-all-lik&context=G2eb67f9FAAAAAAAADAA]

[ Voor 48% gewijzigd door plob op 21-04-2012 11:12 ]

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11 23:34
Nog een filmpje ;)

[YouTube: http://youtu.be/6tit8wdLUlQ]

De nieuwe suppression kan je tactisch wel goed gebruiken, 1 a 2 lmg's op afstand een groep onder vuur laten nemen en de rest van je team kan makkelijk dichtbij komen.

Eigenlijk gebruiken mn maten en ik in onze squad altijd cover en suppression perk, zodat wijzelf er nauwelijks last van hebben.

Vaak genoeg een enemy, die mij eerder onder vuur nam, met mijn pistool af kunnen maken. :)

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
plob schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 11:08:
Ben ik dan de enige die vind dat het supression niveau goed is na de patch?

Edit, en nog een leuk filmpje :P

[video]
Het idee van suppression vind ik erg goed. Realistisch gezien (yeah, I said that, neem dat aub niet al te serieus), als er een dude aan het eind van de gang met een M60 staat te sprayen ga je natuurlijk niet in die gang staan kijken of je hem met je close quarters gun kunt raken. Zonder suppression ben je geneigd dat toch te doen. Met suppression wordt je 'geforceerd' te wachten totdat hij klaar is en moet reloaden, om dan toe te slaan. Nu kan de support class met zijn LMG's er nu dus goed voor zorgen dat een vijand niet op komt.

Dus in de basis vind ik suppression echt een goed ding, maar misschien is DICE wat overboord gegaan met dat hele 'ik-ben-gesuppressed-herp-derp-ik-kan-niet-meer-fatsoenlijk-richten'.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

@unfor Hahahaha, dat muziekje ook :D

[ Voor 10% gewijzigd door l0n3w012ph op 21-04-2012 11:40 ]

Steam || Diablo 3

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-12 12:10

Metro2002

Memento mori

[video]
MUST WATCH!
100% accuracy? 99,9% van de kogels raakt niks :') Dat is sowieso een bitch van een wapen als je die tegen je hebt, dat wel. :P

Gister een paar cheaters gehad , niet normaal. Met een AN-91 constant headshots maken vanaf onmogelijke lokaties (in metro bv , ik sta beneden achter een vending machine en krijg een headshot van iemand die bij de toegangspoortjes staat, rrrright. En nog meer van dat soort ellende. Ruk server dus want dat was niet het enige wat er fout ging zeg maar :+ ben maar weggegaan. Jammer dat dat soort lui nog altijd rondlopen en het spel zo verzieken. Je zag de server ook steeds leger worden. :X

edit: die battlefield friends :D :'( :D ik heb me kapot zitten lachen. Geweldig!

[ Voor 49% gewijzigd door Metro2002 op 21-04-2012 12:02 ]

Verwijderd

Beep bep? :)

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-12 21:16

Zorian

What the fox?

Proud te be a noob. ;(

http://battlelog.battlefi...r/Zulake/stats/180733768/

Kills 170
Deaths 418
K/D Ratio 0.407
Skill -201

• spookz0r
  • Laatst online: 15-12 20:29
Pratice makes perfect :)

• Zorian

Zorian

What the fox?

In that case I'm going to assume I'm needing a looooooooooot more practice. :(

• spookz0r
Vind je accuracy nogal laag. Burst je of is het gewoon spray and pray? :) Anders op GoT server spelen TS joinen en in squad spelen. Gaat het vaak al stuk beter.

[ Voor 37% gewijzigd door spookz0r op 21-04-2012 13:20 ]

• Zorian

Zorian

What the fox?

spookz0r schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:20:
Vind je accuracy nogal laag. Burst je of is het gewoon spray and pray? :) Anders op GoT server spelen TS joinen en in squad spelen. Gaat het vaak al stuk beter.
Pray and spray, en alles missen. :+ Ik kan echt serieus niet mikken.

• spookz0r
Komt weer neer op practice makes perfect ;) Sprayen heeft totaal geen zin in deze game.

[ Voor 33% gewijzigd door spookz0r op 21-04-2012 13:24 ]

Verwijderd

Kijk in dat geval even het filmpje van Unfor ;) Serieus, op accuracy na doet die gast het zowat beter dan ik (en ik probeer wel te aimen etc)

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-12 13:05
Iemand enig idee waarom ik sinds een verse Windows install ineens last heb van een erg hoge ping (700~750)? (post het hier ook maar even, bijna niemand leest mee in het problemen topic lijkt het).
agoNITE in "[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic"
Xereon schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:22:
[...]

Pray and spray, en alles missen. :+ Ik kan echt serieus niet mikken.
Misschien je sensitivity wat verlagen, en dan stap voor stap terug verhogen?

• Phntm
  • Laatst online: 23:38

Phntm

Tlingelingeling

agoNITE schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:34:
Iemand enig idee waarom ik sinds een verse Windows install ineens last heb van een erg hoge ping (700~750)? (post het hier ook maar even, bijna niemand leest mee in het problemen topic lijkt het).
agoNITE in "[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic"
SSD speelt geen rol bij ping maar wel je internet. Mogen we je verbindingssnelheid weten, provider.. etc?

• Zorian

Zorian

What the fox?

Asgaro schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:38:
[...]

Misschien je sensitivity wat verlagen, en dan stap voor stap terug verhogen?
Heb die al een stuk omlaag gegooid, als ie zo hyper staat als ie default staat ben ik alleen maar rondjes aan het spinnen. :+

• Phntm
  • Laatst online: 23:38

Phntm

Tlingelingeling

Xereon schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:40:
[...]

Heb die al een stuk omlaag gegooid, als ie zo hyper staat als ie default staat ben ik alleen maar rondjes aan het spinnen. :+
Steelseries sensei heeft een DPi van 11,400 combineer het met de hoogste sensitivity in het spel. Wat krijg je dag? Op hol geslagen tornado tank.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Xereon schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:13:
Proud te be a noob. ;(

http://battlelog.battlefi...r/Zulake/stats/180733768/

Kills 170
Deaths 418
K/D Ratio 0.407
Skill -201
Je win/loose is even hoog als die van mij. No worries :+

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

[video]
MUST WATCH!
Het klopt nog ook. :')

Ik weet al wat DICE mag doen voor server update R22:
Laten ze suppression maar een admin optie maken.

Zo kunnen de mensen die niet kunnen mikken op een suppression server en de mensen die wel kunnen mikken op een server zonder suppression spelen. :/ (niet dat dat gaat gebeuren)

• AdmiralSnipe
Nu we het toch over mouse settings hebben...
Ik gebruik een Logitech G5 en speel nu al een tijd op 1700 DPI.
Heb ook een optie rapportagesnelheid staan die nu op 500 staat (max = 1000) maar heeft dit er ook mee te maken hoe soepel de muis reageert??
Die optie heeft te maken met het aantal rapporten per seconde en er staat achter: naarmate de rapportsnelheid toeneemt, neemt het resoucegebruik ook toe, houdt dit in dat er dan meer RAM gebruikt wordt, en wat doet deze optie precies??

• agoNITE
Phntm schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:38:
[...]

SSD speelt geen rol bij ping maar wel je internet. Mogen we je verbindingssnelheid weten, provider.. etc?
I know, ik noem ook alleen maar mijn SSD omdat ik na het installeren daarvan Windows ook opnieuw heb geïnstalleerd en ik sindsdien last van die hoge pings heb.

Provider is Ziggo, pakket is Alles-in-1 basis met de volgende snelheden :
  • down 10 Mbit/s
  • up 1 Mbit/s
Systeem specs

Het gekke is dus dat ik met exact dit systeem nooit dit probleem heb gehad. Verder is er in de verbinding ook niets te merken. Gister een poos de bèta van Ghost Recon Online zonder problemen kunnen spelen, ook UT3 zonder problemen. Geen idee dus waar dit ineens door wordt veroorzaakt

[ Voor 26% gewijzigd door agoNITE op 21-04-2012 13:53 ]

Verwijderd

Misschien de drivers?

• agoNITE
Videokaart drivers zijn nog steeds Catalyst 12.3. Ook nog geen problemen mee gehad.
Drivers voor m'n WiFi kaartje zijn ook dezelfde versie als voor de herinstallatie van Windows.

Enkel nieuwe versies van Logitech Setpoint/Gaming Software geinstalleerd.

• AdmiralSnipe
agoNITE schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:51:
[...]

I know, ik noem ook alleen maar mijn SSD omdat ik na het installeren daarvan Windows ook opnieuw heb geïnstalleerd en ik sindsdien last van die hoge pings heb.

Provider is Ziggo, pakket is Alles-in-1 basis met de volgende snelheden :
  • down 10 Mbit/s
  • up 1 Mbit/s
Verder niemand in huis die constant aan het downloaden is??
Ik heb de laatste tijd ook dat ik in een ronde rond de 30 ping heb en dan op bepaalde momenten de ping naar 600 of hoger vliegt, weet niet precies hoe dit komt maar aangezien we hier een 8 Mbit download en 1 Mbit upload verbinding hebben kan het ook komen doordat er hier meer mensen in huis gebruik maken van het internet.

~edit: of iemand zit je internet af te tappen! :o

[ Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-04-2012 13:57 ]

Verwijderd

agoNITE schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:56:
[...]

Videokaart drivers zijn nog steeds Catalyst 12.3. Ook nog geen problemen mee gehad.
Drivers voor m'n WiFi kaartje zijn ook dezelfde versie als voor de herinstallatie van Windows.

Enkel nieuwe versies van Logitech Setpoint/Gaming Software geinstalleerd.
Heb jij ook dat probleem met de 12.3 drivers dat je even geen beeld hebt als je doodgaat?

• agoNITE
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:56:
[...]

Verder niemand in huis die constant aan het downloaden is??
Ik heb de laatste tijd ook dat ik in een ronde rond de 30 ping heb en dan op bepaalde momenten de ping naar 600 of hoger vliegt, weet niet precies hoe dit komt maar aangezien we hier een 8 Mbit download en 1 Mbit upload verbinding hebben kan het ook komen doordat er hier meer mensen in huis gebruik maken van het internet.

~edit: of iemand zit je internet af te tappen! :o
Nee, was het maar zo makkelijk :p
Laptop van m'n vriendin ligt uitgeschakeld ergens in een kast.

Heb zelfs mn GSM maar op 3G gezet om te zien of die niet iets aan het doen was wat de verbinding verstoorde.

Haha, aftappen ook nog aan gedacht. Maar het enige wat gebruik maakt van mijn internet zijn volgens m'n WiFI modem mijn PC en mn GSM :p
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:58:
[...]

Heb jij ook dat probleem met de 12.3 drivers dat je even geen beeld hebt als je doodgaat?
Nee eigenlijk niet. Heel af en toe dat het laden bij een nieuwe ronde even lijkt te duren en daarbij het scherm zwart blijft.

Speedtest.net van 2 minuten geleden:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1907194373.png

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Allemaal valide tactics, zo loop ik ook door de maps :X

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ROFL!!!! om 3:20 als hij die sniper in zee schuift. Waanzinnig :D :D :D

Steam || Diablo 3

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:08
na het een maand of 2 te hebben laten liggen het spel dit weekend nog maar een kans gegeven omdat ik hoorde dat er een patch was geweest. Weet gelijk weer waarom ik het spel ook al weer beu was geworden..

- voertuig hoertjes
- in de rij staan met 5 man voor de heli/jet
- fast vehicle spawn servers ( eindeloze stroom tanks en jets dus )
- heuvels vol met snipers
- men stinger heeft een bereik gekregen van ongeveer 3 meter, dus ook al krijg je een lock op je eerste schot, hij gebruikt flares en is gelijk weer buiten bereik, met andere woorden niet neer te halen.

maar met alles kan ik leven. Hetgeen wat het spel verziekt voor mij is de ongebalanceerde teamverdeling. 95 op de 100 potjes zit je in een team die zwaar domineerd of in het team dat geowned wordt. Bedoel je wint de eerste slag om de vlaggen, je laat de jets en helis de base bestoken, zet wat snipers en tanks op een heuvel en het is gewoon klaar. Al die potjes zijn al besloten na max 5 min spelen.

En als je dan in 1 van die 5 leuke potjes komt is het inderdaad een goede game, Spanning spat van je scherm in mooie graphics, geluid is machtig en diep, en de gameplay is goed uitgewerkt. Helaas wegen die 5 leuke potjes niet op tegen de 95 frustrerende ongelijke potjes.

Iemand een idee wanneer de volgende patch of uitbreiding is, dan proberen we het dan gewoon weer opnieuw

• AdmiralSnipe
Lol, lekker internet...
Slomer dan 94% van NL...

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1907293427.png

[ Voor 6% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-04-2012 15:17 ]

>:)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1907300680.png

WiFi baby. :Y)
Ja het van mij is ook niet veel soeps maar ik zit in een relatieve nieuwe wijk dus worden we als laatste geupdate. :X

En nu weer ontopic. ;)

• haarbal
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:17:
Lol, lekker internet...
Slomer dan 94% van NL...

[afbeelding]
250 ms ping is echt verschrikkelijk. is daar niks aan te doen?

[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 21-04-2012 15:25 ]

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:17:
Lol, lekker internet...
Slomer dan 94% van NL...

[afbeelding]
Dat ping. :o

[video]
MUST WATCH!
Haha, echt mooi gedaan _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Asgaro op 21-04-2012 15:30 ]

• AdmiralSnipe
haarbal schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:25:
[...]

250 ms ping is echt verschrikkelijk. is daar niks aan te doen?
Ja zag het ook, best wel veel! :o
Maar bij jullie speedtests staat ~50 of <50 mi (mijl) vanaf de server, bij mij is dat ~100, zou mijn ping ook hoger kunnen zijn doordat ik verder bij de server vandaan zit?

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:31:
[...]

Maar bij jullie speedtests staat ~50 of <50 mi (mijl) vanaf de server, bij mij is dat ~100, zou mijn ping ook hoger kunnen zijn doordat ik verder bij de server vandaan zit?
Ja maar niet zoveel. ;)
Waar woon je want je hebt Alkmaar gekozen en er is ook Amsterdam en Haarlem.

• haarbal
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:31:
[...]

Dichtbij scheelt wel iets, maar een server in de VS aan de oostkust heeft hier een ping van ~100 a 200ms.

wat krijg je als je cmd runt en dan typt "ping tweakers.net" (en dan enter)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1907321932.png
Problem?
Pagina: 1 ... 174 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.