Verwijderd

En laten we nu weer ophouden met de mods lokken.

Te laat

Wat me trouwens (negatief) opvalt is dat je bij snipers erg weinig keuze hebt qua attachments: scopes zat, maar het 3e slot is vaak vrij nutteloos. Een tactical light ga je er natuurlijk niet op zetten, een supressor ook niet. De laser sight kan nog wel, maar aangezien je toch wel ADS wil, schiet je daar ook niet veel op. De flash supressor is wél erg handig, maar weinig rifles hebben die ook als unlock; van de semi-auto heeft alleen de SKS 'm (edit: da's überhaupt het enige recon wapen dat 'm heeft).

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 19-04-2012 13:16 ]

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:55:

Wat me trouwens (negatief) opvalt is dat je bij snipers erg weinig keuze hebt qua attachments: scopes zat, maar het 3e slot is vaak vrij nutteloos. Een tactical light ga je er natuurlijk niet op zetten, een supressor ook niet. De laser sight kan nog wel, maar aangezien je toch wel ADS wil, schiet je daar ook niet veel op. De flash supressor is wél erg handig, maar weinig rifles hebben die ook als unlock; van de semi-auto heeft alleen de SKS 'm.
yup helemaal mee eens,het derde slot van de sniper attachments is zinloos op het moment.

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Weet er iemand trouwens nog leuke clans waar je vrijblijvend kan joinen en niet iedere X aantal dagen/weken/uren moet 'trainen' of persé teamspeak voor moet hebben (heb geen headset en ben niet van plan er een aan te schaffen)? Maar waar wel wat meer teamplay word gedaan?

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-12 11:01
GOTBF3 Jongeh!

Verwijderd

Wat me trouwens (negatief) opvalt is dat je bij snipers erg weinig keuze hebt qua attachments: scopes zat, maar het 3e slot is vaak vrij nutteloos. Een tactical light ga je er natuurlijk niet op zetten, een supressor ook niet. De laser sight kan nog wel, maar aangezien je toch wel ADS wil, schiet je daar ook niet veel op. De flash supressor is wél erg handig, maar weinig rifles hebben die ook als unlock; van de semi-auto heeft alleen de SKS 'm.
Een suppressor niet? Waarom niet? Het houdt de aimed accuracy hoog, de recoil laag, je kop van de vijandelijke radar, en in combi met een klein scopeje zonder scope glint maakt het je een behoorlijk goede sneaker. Ik gebruik op de M39 altijd een suppressor met een m134 (3.4x) scopeje en bipod, en kan er op lange afstand goed genoeg mee snipen om op grote maps mensen met x12 scopes op hun L96 of M98 in hun hoofd te schieten.

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-12 18:04
Thr!lls schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:08:
Weet er iemand trouwens nog leuke clans waar je vrijblijvend kan joinen en niet iedere X aantal dagen/weken/uren moet 'trainen' of persé teamspeak voor moet hebben (heb geen headset en ben niet van plan er een aan te schaffen)? Maar waar wel wat meer teamplay word gedaan?
http://www.mobilebodybagunit.nl/

We zoeken nog spelers, net omdat we geen "verplichtingen" hebben is een hoger aantal leden beter om altijd wel enkele "maatje" online te hebben

[ Voor 14% gewijzigd door evil kim op 19-04-2012 13:13 ]

Verwijderd

Zorgt de supressor niet voor een afslachting van je ADS-accuracy? Als ik op iemand mik wil ik wel graag dat het raak is, ook met de snelheid van de SKS wil je niet missen (je schiet nog steeds een stuk trager dan automatische rifles)

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12 10:25

Wat me trouwens (negatief) opvalt is dat je bij snipers erg weinig keuze hebt qua attachments: scopes zat, maar het 3e slot is vaak vrij nutteloos. Een tactical light ga je er natuurlijk niet op zetten, een supressor ook niet. De laser sight kan nog wel, maar aangezien je toch wel ADS wil, schiet je daar ook niet veel op. De flash supressor is wél erg handig, maar weinig rifles hebben die ook als unlock; van de semi-auto heeft alleen de SKS 'm (edit: da's überhaupt het enige recon wapen dat 'm heeft).
De L96 heeft ook een Flash suppressor. Al gebruik ik die nooit omdat het je accuratie niet bevordert.
Dan terugkomend op je punt van het derder attachment: je hebt helemaal gelijk ik gebruik nooit een derde attachment. Omdat het of je positie weg geeft of je kogel vliegen langsaam en dalen snel

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

^^^dit^^^

Maar niet geheel vrijblijvend, je betaalt 4,75 per kwartaal zoals het er nu naar uitziet. Daar krijg je wel een TS erver en 4 gameservers voor terug (en natuurlijk awesome clanmates)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:12:
Zorgt de supressor niet voor een afslachting van je ADS-accuracy?
Hmm.

Pieuwpieuw:Acc%
M39 (3.4x, bipod, silencer)20,5%
QBU88 (x12 scope, bipod)20,9%
SKS (kobra, foregrip, lasersight)20,7%
M40a5 (x12 scope,straight pull bolt)32,8%
L96 (x12 scope,straight pull bolt)30,6%
SVD (x4 scope, foregrip, lasersight) 19,3%
M98B (x12 scope,straight pull bolt) 34,4%

Trek je eigen conclusies. Met de semi-auto snipers knal ik gewoon mensen van heel dichtbij ook om terwijl ik met bolt actions altijd de G18s uitpak voor mensen op knuffelafstand.
Als ik op iemand mik wil ik wel graag dat het raak is, ook met de snelheid van de SKS wil je niet missen (je schiet nog steeds een stuk trager dan automatische rifles)
Het zijn sniperrifles. Als je zo snel loopt te schieten dat je last hebt van de terugslag doe je iets fout volgens mij. Rustig mikken, en dan *bang* linkeroor in, rechteroor uit, tegen de muur in een grote rode vlek.
Of in mijn geval: puf, puf, puf, 100 punten voor de kill, 10 punten voor het headshot en 398 punten voor de marksman bonus.
Mijn langste headshot überhaupt is 783 meter. Met de M39 met m134, bipod en silencer... dus het kan prima :+

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

SpitfireFrl schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:19:
BF2 'balans' in BF3? Laat me niet lachen, dit was één van de redenen om meer infantry only te gaan spelen in BF2. Wat is er nou gebalanceerd aan 1 schot kills van grote afstand waar je niks tegen kan doen?! Gelukkig wordt het dus aangepast.
Tja, sorry maar als ik "XP wil verdienen" ga ik wel Battlefield Heroes of World of Warcraft of zo spelen :F
Het is een FPS en in een FPS maak je kills of word je afgeknald door iemand anders en je wint of verliest uiteindelijk dankzij een goed/slecht team : That's it!

BF3 is dankzij dat Bad Company gedoe helemaal de verkeerde kant op aan het gaan richting RPG games en raar spul zoals Pokémon :X
evilpin0 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:57:
Heb het gehad met Dice, heb bf3 al een tijdje niet meer aangeraakt maar als ik nu dit lees denk ik echt; krijg de schijt. Tv guided one hit kill was gewoon een bug dus? Kan je eindelijk tanks killen als rpg'er infanterie en vereist het tanken eindelijk echt skill wordt het weer aangepast.
^^ Eensch !!!

[ Voor 21% gewijzigd door nero355 op 19-04-2012 13:33 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12 10:25
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:28:
[...]

Hmm.

Pieuwpieuw:Acc%
M39 (3.4x, bipod, silencer)20,5%
QBU88 (x12 scope, bipod)20,9%
SKS (kobra, foregrip, lasersight)20,7%
M40a5 (x12 scope,straight pull bolt)32,8%
L96 (x12 scope,straight pull bolt)30,6%
SVD (x4 scope, foregrip, lasersight) 19,3%
M98B (x12 scope,straight pull bolt) 34,4%

Trek je eigen conclusies. Met de semi-auto snipers knal ik gewoon mensen van heel dichtbij ook om terwijl ik met bolt actions altijd de G18s uitpak voor mensen op knuffelafstand.
Ja maar als je snel kan mikken gebruik ik toch nog steeds liever een bold action gewoon BAM dood. Eigenlijk gebruik ik standaard een 12x scope want dan lijkt van dichtbij de bloedvlek groter :P
Voor korte afstand gebruik ik nu ook nog weleens een magnum .44 scope als semi sniperrifle
[...]

Het zijn sniperrifles. Als je zo snel loopt te schieten dat je last hebt van de terugslag doe je iets fout volgens mij. Rustig mikken, en dan *bang* linkeroor in, rechteroor uit, tegen de muur in een grote rode vlek.
Of in mijn geval: puf, puf, puf, 100 punten voor de kill, 10 punten voor het headshot en 398 punten voor de marksman bonus.
Mijn langste headshot überhaupt is 783 meter. Met de M39 met m134, bipod en silencer... dus het kan prima :+
Geef ik je gelijk in allen ik kan daar niet mee werken. Ik snipe meestal tot 500 verder probeer ik het meestal niet eens want dat kost teveel tijd. Oke mijn verste Headshot is 1017 meter op iemand die op de aircrafcarrier bij de Golf of Oman stond

Nickname KasPlantje.

is de patch nu geweest ? wat zijn jullie mening hier over ?
ik ben alleen bang dat de tank nu weer overpowerd is geworden. met 3 rockets kon je een tank neer halen en daardoor had je nog een kans als infitry.
Het probleem zat niet bij de tanks, maar bij de Heli's en jets die met 1 simpele move. tanks snel neer kunnen halen.

ik zag liever een patch, waarbij de jets en heli's zwakker gaan schieten tegen tanks. ipv alleen de tank te versterken.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:38

Phntm

Tlingelingeling

Pykow schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:32:
is de patch nu geweest ? wat zijn jullie mening hier over ?
ik ben alleen bang dat de tank nu weer overpowerd is geworden. met 3 rockets kon je een tank neer halen en daardoor had je nog een kans als infitry.
Het probleem zat niet bij de tanks, maar bij de Heli's en jets die met 1 simpele move. tanks snel neer kunnen halen.

ik zag liever een patch, waarbij de jets en heli's zwakker gaan schieten tegen tanks. ipv alleen de tank te versterken.
De jets zijn al sterk genoeg en de heli's ook. Het is maar dat air vehicles echt zwak zijn tenzij ze tegen elkaar vechten. Jets hebben wel degelijk de kracht om tanks uit te schakelen maar dat lukt niet met 1 simpele strafe. Als tanks weer een armor buff krijgen zal er een balans weer vormen.

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-12 14:28
Dice kennende met balancen zal je nu 4 tv missels nodig hebben voor een tank kill :)

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 18:53
evilpin0 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:57:
[...]

Heb het gehad met Dice, heb bf3 al een tijdje niet meer aangeraakt maar als ik nu dit lees denk ik echt; krijg de schijt. Tv guided one hit kill was gewoon een bug dus? Kan je eindelijk tanks killen als rpg'er infanterie en vereist het tanken eindelijk echt skill wordt het weer aangepast.
Sorry maar welke RPG infanterist destroyed met 1 rpg schot een tank vanaf een kilometer of 2? Een chopper is nog steeds onnoemelijk in het voordeel tegen een tank en tegenwoordig stap ik vaak gewoon uit als een chopper die niet binnen schotmogelijkheid komt het op me voorzien heeft want dan is het simpelweg einde oefening. Dan kan ik tenminste nog verder als infantry, wat bij een TV guided gewoon niet kan omdat je zonder waarschuwing vanuit het niets geBBQt wordt.

Tanks zijn een stuk zwakker gemaakt sinds de patch en daar heb ik zelf als redelijke tankwhore best begrip voor, maar die TV guided sloeg gewoon nergens op en wordt imo terecht gepatcht.

Verwijderd

Moet er wel bij vermelden dat ik nooit 'traditioneel' snipe (muv Metro, maar dat telt niet). Sinds ik recon speel is het dus altijd semi-auto met een zwakke scope (<3.4x) of iron sights. Merkte zelf in een (lege) unranked server dat er toch teveel spray komt door een supressor, die na de patch is generfd. Jouw longest headshot is dus wsl pre-patch, of lucky, want zeker op zulke afstanden moet dat een gigantische afwijking geven :P
De flash supressor heeft helaas ook een accuracy penalty, maar die is lager dan voor de supressor en de recoil verlaging geeft meer voordeel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:38:
[...]
Moet er wel bij vermelden dat ik nooit 'traditioneel' snipe (muv Metro, maar dat telt niet). Sinds ik recon speel is het dus altijd semi-auto met een zwakke scope (<3.4x) of iron sights. Merkte zelf in een (lege) unranked server dat er toch teveel spray komt door een supressor, die na de patch is generfd. Jouw longest headshot is dus wsl pre-patch, of lucky, want zeker op zulke afstanden moet dat een gigantische afwijking geven :P
De flash supressor heeft helaas ook een accuracy penalty, maar die is lager dan voor de supressor en de recoil verlaging geeft meer voordeel.
De suppressor verlaagt de accuracy niet, het verhoogt je bulletdrop. Dus je moet hoger mikken, maar wel gewoon recht boven je doel. Dat is easy! M'n longest headshot heb ik gemaakt door zó ver boven iemand te mikken dat ik hem niet kon zien in de scope :+

Het links- of rechts driften van je eerste schot, wat met een sniperrifle élk schot is, want je gunt jezelf een kwart seconde tussen kogels, wordt er voor zover ik het kan zien niet groter op met een silencer - dat zou me allang opgevallen zijn aangezien ik de helft van de tijd in een bosje of hoekje zit met m'n m39 op z'n bipod voor het geval iemand m'n soflam stom vindt.
Alhoewle met name op Grand Bazaar het aantal mensen dat het ding komt bekijken gewoon omdat ze zich afvragen welke randmongool er een soflam in Grand Bazaar gebruikt best hoog is. (Het aantal headshots op stilstaande mensen is er best hoog, ook :+ )

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:06:
[...]

Alhoewle met name op Grand Bazaar het aantal mensen dat het ding komt bekijken gewoon omdat ze zich afvragen welke randmongool er een soflam in Grand Bazaar gebruikt best hoog is. (Het aantal headshots op stilstaande mensen is er best hoog, ook :+ )
LOL

Verwijderd

Mensen zijn na de patch niet massaal van de supressor afgestapt vanwege de bulletdrop ;) En dan heb ik het over assault rifles en carbines, vanwege de extra spread tijdens het aimen. Tenzij sniper rifles hier een uitzondering op zijn, natuurlijk.
Het duurt wel lang voordat Symtic de nieuwe gegevens heeft, erg handige site waar je tenminste de invloed van dingen kunt zien. Want in Battlelog zijn de beschrijvingen nogsteeds (!) hetzelfde als voor de patch, terwijl ze juist een hele revamp hebben gedaan van de attachments...

• Gundogan
  • Laatst online: 22:03

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:06:
Doet me denken aan The World's Most Interesting Bomb uit MDK :D

Combo maken met C4 van een teammate erop :Y

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:19:
Mensen zijn na de patch niet massaal van de supressor afgestapt vanwege de bulletdrop ;) En dan heb ik het over assault rifles en carbines, vanwege de extra spread tijdens het aimen. Tenzij sniper rifles hier een uitzondering op zijn, natuurlijk.
Het duurt wel lang voordat Symtic de nieuwe gegevens heeft, erg handige site waar je tenminste de invloed van dingen kunt zien. Want in Battlelog zijn de beschrijvingen nogsteeds (!) hetzelfde als voor de patch, terwijl ze juist een hele revamp hebben gedaan van de attachments...
Symtic ken ik niet, heb je toevallig een link?

Verwijderd

Symthic ;)
Probleem is nu dus wel dat er nog oude data op staat (de nieuwe data van assault, engineer en support wapens staat er wel op), dus je hebt er nog niet heel veel aan.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:47
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:50:
Symthic ;)
Probleem is nu dus wel dat er nog oude data op staat (de nieuwe data van assault, engineer en support wapens staat er wel op), dus je hebt er nog niet heel veel aan.
http://symthic.com/?s=bf3&sb=beta

Opzich genoeg te vinden. Maar het leukste vind ik zelf gewoon wapens proberen, de patch heeft me weer terug gehaald naar bf3 juist omdat alles anders geworden is :+

Mijn YouTube

Verwijderd

Ik zweer dat Recon en General er net nog niet op stonden. Maar ook dan mis je nog een hoop en vooral de attachments zijn interessant.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

*kuch* Nog maar een keertje dan:
Knijnemans schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:13:
Voor de statistiek liefhebbers een excel sheetje van post-patch data: http://dl.dropbox.com/u/7944223/BF3.xlsx
Uit topic op symthic.
Inclusief alle attachment effects.

Niet geinteresseerd in cijfertjes, gewoon willen weten wat alle attachments (in globale lijnen) doen? -> klik
;)

Suppressor is overigens alleen maar positief voor je ADS spread (-25%), het wordt er zeker niet minder van. Je hip spread gaat wel omhoog, en je bullet speed gaat naar beneden (want cold ammo) en "daardoor" komen je damage dropoff min/max waardes ook dichterbij (dus doe je "minder damage" op afstand)

[ Voor 15% gewijzigd door Knijnemans op 19-04-2012 18:01 ]

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 07:40:
[...]

Ja, maar ik zit nu met 743,046 keys en 140,064 cliks (en een stuk of 12 km) die ik niet kan doorsturen omdat m'n savefile corrupt is ofzo...
Ai, das pech hebben. Ik heb het zo ingesteld dat om de 6 uur alles verzonden wordt.
Ik sta op plaats 624 van alle 3358 GoT leden daar 8)

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-12 18:40

codex

Geen OpenAI agent :)

Er zijn al servers waar je wordt gekicked voor de M26. Kan ik mooi mijn medpack gebruiken, want in city map servers kan je niet zonder M26 als de tegenpartij het wel gebruikt.

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12 13:25
Knijnemans schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:50:
*kuch* Nog maar een keertje dan:

[...]

Inclusief alle attachment effects.

Niet geinteresseerd in cijfertjes, gewoon willen weten wat alle attachments (in globale lijnen) doen? -> klik
;)

Suppressor is overigens alleen maar positief voor je ADS spread (-25%), het wordt er zeker niet minder van. Je hip spread gaat wel omhoog, en je bullet speed gaat naar beneden (want cold ammo) en "daardoor" komen je damage dropoff min/max waardes ook dichterbij (dus doe je "minder damage" op afstand)
Erg netjes, tis bijna science. Ik vond het een interessant stukkie om te lezen iig ;)
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:07:
Zet dit op de achtergrond op 70% volume, repeat en start playing in BF3 :)

[video]

2.23 is EPIC

Doet me wel op een of andere manier denken aan soundtrack van Crysis 2
Mooi idd, Music by Hans Zimmer, ff googlen wooh mooi :)

[ Voor 23% gewijzigd door D-Day op 19-04-2012 18:41 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Speelde net echt met een stelletje idioten op Metro rush. Op attacker's side ging alles soepel, ik liet alle bommen afgaan terwijl de rest ergens dom stond te campen iedereen's aandacht trekken. http://battlelog.battlefi...how/29347303/1/235274331/

Spelen wij als defenders dropt niemand ammo box. Ik daar zielig in me eentje A side clear houden terwijl de rest Call of Duty speelt ofzo. Hebben we uiteindelijk verloren omdat mensen niet wisten hoe teamwork werkte bij defenders.
http://battlelog.battlefi...how/29350317/1/235274331/

FML momenten echt waar.
Phntm schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:24:
[...]

De jets zijn al sterk genoeg en de heli's ook. Het is maar dat air vehicles echt zwak zijn tenzij ze tegen elkaar vechten. Jets hebben wel degelijk de kracht om tanks uit te schakelen maar dat lukt niet met 1 simpele strafe. Als tanks weer een armor buff krijgen zal er een balans weer vormen.
al sterk genoeg ? ik zeg toch niet dat ze sterker moeten worden ?
lees mijn laatste regel. ik zeg dat ik liever een patch zie, die heli's en jets zwakker maken, omdat ze een tank zo neer kunnen halen. Dice lost dit probleem niet op door alleen de tanks sterker te maken.
De tanks sterker maken, zorgt weer dat infitry meer problemen gaan krijgen met tanks.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Pykow schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:13:
[...]

al sterk genoeg ? ik zeg toch niet dat ze sterker moeten worden ?
lees mijn laatste regel. ik zeg dat ik liever een patch zie, die heli's en jets zwakker maken, omdat ze een tank zo neer kunnen halen. Dice lost dit probleem niet op door alleen de tanks sterker te maken.
De tanks sterker maken, zorgt weer dat infitry meer problemen gaan krijgen met tanks.
En dan gaan Air vehicle pro's klagen over hoe zwak hun jets en heli's zijn. dan zijn we weer geloof ik gewoon bij Square 1. Niemand is tevreden met iets, dus zoals ik het zeg, stick to infantry strategies and go FLANKING on them.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-12 15:26
Moet zeggen dat tanks nu inderdaad wel heel snel disabled zijn, maar tanks nog wel snel uit kunnen schakelen met RPGs vind ik belangrijk. Ik zou zeggen gooi ten eerste disabling op 35% en maak dan de rockets tegen tanks ook iets zwakker. En ga niet klagen dat ik alleen maar verdedig wat ik zelf leuk vindt, want ik ben juist iemand die veel tijd in jets doorbrengt.
Patch nog steeds niet uit gekomen ?
TV missle is nog steeds one hit kill en tanks zijn nog net zo zwak als voorheen.
en wanneer fixen ze die C4 bug !
ik plant een c4 op een tank. Zie de bestuurder eruit springen en recht voor de C4 staan.
C4 explodeerd en hij blijft leven :S echt dikke hitbox fail

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 18:26
Pykow schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:29:
Patch nog steeds niet uit gekomen ?
TV missle is nog steeds one hit kill en tanks zijn nog net zo zwak als voorheen.
en wanneer fixen ze die C4 bug !
ik plant een c4 op een tank. Zie de bestuurder eruit springen en recht voor de C4 staan.
C4 explodeerd en hij blijft leven :S echt dikke hitbox fail
Is al uit. Tanks zijn sterker, je voelt het (ik dan toch). TV-missile nog niet getest en heat seakers werken prima. Nog geen MAV riders gezien. Maar nog niet alle servers zijn geupdate. Dit zou max. 24u gaan duren tot alle servers geupdate zijn volgens mij.
http://battlelog.battlefi...how/29379058/1/184991456/

Dat is nou een typisch geval van je team dragen. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Je avatar, gouden aflevering is dat. _/-\o_

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Verwijderd

Back to Bad Company 2, mooie herinneringen :p

Edit: de TV missile is nu zo random als wat, raak je een tank die.disabled is.op zen zijkant heb je geen kill. Maar eentje die 100% heeft op de "sweet spot" raken instakill...

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 23:37 ]

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Net een Crucial 4m gekocht. Ff kijken of ik nu spawn vóórdat de MCOM op Bazaar al gearmed is.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

Net een geniale server gevonden: Zombie Infection :D
Twee teams, humans (US) en zombies (RU). RU begint met 1 speler, de rest in de US. RU mag alleen knife en smoke gebruiken en een US soldaat die dood gaat spawnt als zombie. Bullet damage op 10%, zodat je ook echt een kans maakt als zombie. Erg leuk en unranked, dus je stats gaan er niet op achteruit ook ;)

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Hmm. De game net opnieuw geinstalleerd vanaf de DVD's, moet ik nu nog een update van, hou je vast, 4,5 gig downloaden.

Zelfs counterstrike: source heeft in zijn hele levencyclus in totaal niet zo'n groot pakket aan updates gehad. Kolere.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:19:
[...]

Wat een flauwekul. Zijn KDR is niet bijzonder, zij SPM is niet hoog voor iemand die veel medic speelt, zoveel knife kills doet denken dat hij flink wat tijd op knife-only servers heeft doorgebracht (waar je heel snel heel veel knife kills maakt én als medic hordes punten scoort met je medikit) en een accurayc van 14% is, zeker gezien zijn voorliefde voor mes en sniperrifle, laag te noemen.

En jij gaat hem reporten omdat hij Syriër is danwel sympathiseert met Syriërs?
Waar kan ik jou reporten?
Dude plz, 5500 knife kills / 500 hrs. Oke da's 11 per uur, uren had ik nog niet eens gezien, still smells fishy to me. En omdat ie Syrier is zou ik m reporten ?? Gast we zitten hier niet op Fok ofzo. Vond ik alleen opmerkelijk zeker icm met free syrian army. Weet niet of je het nieuws een beetje volgt maar dat die combo zou ik niet snel op een server verwachten om tegen te komen.

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Wat is kills maken met C4 toch prachtig.. Met z'n 2en op een sniper afdansen en maar rondjes om hem heen draaien---> Booooom lol

It's me

Verwijderd

Ik vind bf3 erg tof, ik kom zelf uit het cs1.5 tijdperk.

Ik merk echter dat gunners niet anders dan constante lijnen van vuur leggen, de helft van de spelers op een 64 mans server een sniper is? en medics alleen maar reviven, en het liefst als je net midden in het vuur ligt en dan vooral weer even reviven zodat je direct weer dood ben. En dan heb je nog die engineer, die je op veel servers amper kan gebruiken omdat rockets etc verboden zijn.

Zoiezo vind ik het spelen op de ironcross veul leuker dan via een 12x scope op assault riffles, hopelijk komt bf3 met een pc versie van 1943 of mischien wel 1944, lekker met een M3 raggen.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 02:43:
Ik vind bf3 erg tof, ik kom zelf uit het cs1.5 tijdperk.

Ik merk echter dat gunners niet anders dan constante lijnen van vuur leggen, de helft van de spelers op een 64 mans server een sniper is? en medics alleen maar reviven, en het liefst als je net midden in het vuur ligt en dan vooral weer even reviven zodat je direct weer dood ben. En dan heb je nog die engineer, die je op veel servers amper kan gebruiken omdat rockets etc verboden zijn.

Zoiezo vind ik het spelen op de ironcross veul leuker dan via een 12x scope op assault riffles, hopelijk komt bf3 met een pc versie van 1943 of mischien wel 1944, lekker met een M3 raggen.
al jou opmerkingen die jij geeft gaat over de map Metro en mensen die veel metro spelen, weten niet wat BF3 is en zijn wat gamers die onder een rots wonen (of thuis in een donkere keldertje)

Als je op een server komt waar RPG niet is toegestaan, dan zit je inderdaad op een verkeerde server een RPG kan goed gebruikt worden. Zo heb ik op sein cross vlag A van de tegenstander veroverd en paar minuten later zaten we ze te spawnrapen ;) ik schoot zoveel raketten op het gebouw, dat iedereen weg ging bij de vlag en toen kon mijn team zonder problemen de vlag cappen.

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:08:
[...]

al jou opmerkingen die jij geeft gaat over de map Metro en mensen die veel metro spelen, weten niet wat BF3 is en zijn wat gamers die onder een rots wonen (of thuis in een donkere keldertje)

Als je op een server komt waar RPG niet is toegestaan, dan zit je inderdaad op een verkeerde server een RPG kan goed gebruikt worden. Zo heb ik op sein cross vlag A van de tegenstander veroverd en paar minuten later zaten we ze te spawnrapen ;) ik schoot zoveel raketten op het gebouw, dat iedereen weg ging bij de vlag en toen kon mijn team zonder problemen de vlag cappen.
Ojeej, een pro gamer autist in the house! gaaf man! Deel je kennis over wat BF3 wel is, de gewone man die in donkere keldertjes wonen of onder een rots, weet dit niet! die spelen alleen maar Metro! en vertel meer van je geweldige verhalen wat jij wel niet allemaal met jou raketten doet! Heerlijk, vooral genoten van dat stuk over spawnrapen! Dat is de esentie van BF3 toch?

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-12 18:04
Lijkt me dat je je gewoon heel erg in het spel inleeft als je speciaal in een grot of donker keldertje gaat zitten om de metro map te spelen _/-\o_
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:54:
[...]

Ojeej, een pro gamer autist in the house! gaaf man! Deel je kennis over wat BF3 wel is, de gewone man die in donkere keldertjes wonen of onder een rots, weet dit niet! die spelen alleen maar Metro! en vertel meer van je geweldige verhalen wat jij wel niet allemaal met jou raketten doet! Heerlijk, vooral genoten van dat stuk over spawnrapen! Dat is de esentie van BF3 toch?
Metro staat toch gewoon bekend als een spam map om snel punten te krijgen.
CoD heeft ook altijd 1 map erbij zitten waar het alleen maar om punten gaat en niet om objective gameplay.
Alleen verslaafde noemen zich eigen pro gamers ;)

maar kijk even in de server list. de meeste servers waar RPG verboden is, zijn namelijk de servers die Metro spelen en dat je heel vaak revived wordt dan heb je het ook weer over Metro. want in andere maps heb je daar geen last van en rivive mensen alleen als het nut heeft (in de meeste gevallen en niet om punten te halen)

volgens mij voel je nu aangevallen omdat ik net je woon situatie omschreef :+
Sorry daarvoor O-) just play the game

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-12 15:47

NoFearCreations

3DPrint the world!

^^^^^
ROFL! @ evil kim!

Heb nu BF3 al een paar dagen niet aangeraakt, vermaak me nu met EuroTruckSimulator & Trucks&Trailers.
Niet te hard lachen allemaal!

Ik merkte dat er steeds minder servers zijn waar voor het plezier op wordt gespeeld, met volwassen spelers.
Zat van het weekend in een server, zonder veel snipers/campers, als er gespawn raped werd, dan trok het andere team zich terug. Geen whores die een heel potje in een voertuig zaten, en goede balance.

Zoals ik het nu terug lees, klinkt het als een sprookje...

---RAWE CEEK!!!---

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Pykow schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:29:
[...]

Metro staat toch gewoon bekend als een spam map om snel punten te krijgen.
CoD heeft ook altijd 1 map erbij zitten waar het alleen maar om punten gaat en niet om objective gameplay.

maar kijk even in de server list. de meeste servers waar RPG verboden is, zijn namelijk de servers die Metro spelen en dat je heel vaak revived wordt dan heb je het ook weer over Metro. want in andere maps heb je daar geen last van en rivive mensen alleen als het nut heeft (in de meeste gevallen en niet om punten te halen)

volgens mij voel je nu aangevallen omdat ik net je woon situatie omschreef :+
Sorry daarvoor O-) just play the game
Dat laatste lijkt me de enige juiste conclusie. Dat gezeur altijd (over Metro. )

Volgens sommige mensen moet je niet alleen het spel op een bepaalde manier spelen maar je mag je punten ook niet op een bepaalde manier halen en je mag ook niet wapen X gebruiken.

Unlocks en attachments waren ook niet spannend maar ondertussen bestuderen ze wel eindeloos excel sheetjes om de beste combo's eruit te vissen. 8) :+

Wapen X mag niet en heeft geen skill en dan later dat wapen zelf wel gebruiken. Dat soort dingen.

Ik vind de kracht van de BF serie juist dat je op heel veel verschillende manieren kunt spelen en er zat servers zijn om dat ook te doen. Laat iedereen gewoon in zijn waarde.

Sommige mensen hebben zeeen van tijd en willen op een elitist manier hun skill aantonen. Prima.

Andere mensen hebben weinig tijd en willen snel wat puntjes racken om ook wat te unlocken of ze vinden de chokepoints in Metro gewoon leuk. Of ze vinden snipen leuk. Ook prima.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

G3A3 underslug + 8x scope erop met m26 darts eronder en je hebt een sniper rifle met een automatische geweer.

Toch grappig dat iedereen speelt met de M26 Darts omdat deze een bug heeft en heel veel damage doet, gebruikt iedereen het wapen en is iedereen >50 meter one hit kill door een BUG/GLITCH
Maar als mensen de TV missle BUG/GLITCH gebruiken,dan zit iedereen te janken dat het oneerlijk is ;)
Terwijl beide gevallen het om een fout in de game gaat.

• Jeanski
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
Pykow schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:29:
[...]
Of mensen die gamen voor geld?
Pykow schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:20:
Toch grappig dat iedereen speelt met de M26 Darts omdat deze een bug heeft en heel veel damage doet, gebruikt iedereen het wapen en is iedereen >50 meter one hit kill door een BUG/GLITCH
Is dit echt een bug? Ik gebruik het al lang en dacht dat het zo'n metale scherven schoot, daarom zoveel schade :P Op mid/long range is het toch niet zo praktisch.

[ Voor 54% gewijzigd door Jeanski op 20-04-2012 12:27 ]

• nero355

nero355

Pykow schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:13:
Dat vind ik ook juist zo tof aan de laatste patch : Tanks zijn net zo sterk als in BF2 !! En nu kan je in je eentje of eventueel met 2 man een tank gewoon afknallen als je flink je best doet. Dat kon eerst niet :/

Het probleem van BF3 is gewoon dat disable gedoe... gewoon verwijderen en dan is alles opgelost d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Jay-P
Applet voor Logitech G13/G15/Z10

Meer info: dit topic
Download: hier

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/17384754/BF3SoldierLookup.png

• Snorro
Haha nu wordt het zelfs al >50m, het moet niet gekker worden zeg. Ik heb wat potjes gespeeld met die M26 en ik wil niet de discussie die ik hiervoor met sommige leden had aanzwengelen, maar de kills die ik niet gemaakt zou hebben met een M16A3, maar wel met een M26 zijn eerlijk waar op 1 hand te tellen, als het er überhaupt al meer dan 0 zijn (accuracy naar 103% gegaan dus die discussie kunnen we ook wel stoppen).

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:20
Maar met de m26 incasseer je veel minder kogels omdat je tegenstanders eerder dood zijn, of zwaar supressed. Je kan er enorm roekeloos mee spelen als je maar snel kan mikken.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Snorro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:13:
Haha nu wordt het zelfs al >50m, het moet niet gekker worden zeg. Ik heb wat potjes gespeeld met die M26 en ik wil niet de discussie die ik hiervoor met sommige leden had aanzwengelen, maar de kills die ik niet gemaakt zou hebben met een M16A3, maar wel met een M26 zijn eerlijk waar op 1 hand te tellen, als het er überhaupt al meer dan 0 zijn (accuracy naar 103% gegaan dus die discussie kunnen we ook wel stoppen).
En zo verlies je dus elke vorm van geloofwaardigheid. Ik snap niet waarom je constant dat ding wilt downplayen als verder iedereen de ervaring heeft dat het wapen OP is. Ja oke, je moet wel enigsinds kunnen mikken maar als je dat kan is het gewoon zo veel makkelijker om punten mee te scoren dan met elk ander wapen. Ik merk direct dat wanneer ik dat wapen gebruik ik veel meer killing sprees heb. De TTK is gewoon extreem laag, dat merk je direct.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-12 13:31

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik heb ondertussen genoeg van de M26 in huidige vorm gezien dat ik mensen ga kicken van m'n server indien ze het gebruiken.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Jay-P
Gelukkig zijn er idd ook steeds meer servers die de M26 verbieden. Ik vind er zelf geen ruk aan om mee te spelen maar bugged/OP is ie zeker. Je ziet ze ook steeds meer helaas, en maar klagen over bugs ondertussen :?

• nero355

nero355

M26 DART is eigenlijk hoe de M870 met Flechette zou moeten zijn ... zoo jammer dat het een bug is, want het is verdomd leuk tegen campers en vooral Recon campers :Y })

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Is de hele M26 bugged? Of alleen de M26 Dart? Of alleen de M26 Dart in combinatie met een G3? Zie door de bomen het bos niet meer. ;)

• kevz
nero355 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:44:
M26 DART is eigenlijk hoe de M870 met Flechette zou moeten zijn ... zoo jammer dat het een bug is, want het is verdomd leuk tegen campers en vooral Recon campers :Y })
Tja, stel je voor dat shotguns nuttig zouden worden. Dan gaat iedereen toch whinen ineens! (maar sniper rifles mogen wel gewoon 1-hit killen :+ )

Trouwens, over dat Metro gemiep hierboven... Ik speel er altijd rush op, 32-40 man, no m320-rpg-mortar en dat is heerlijk, brengt het niveau flink omhoog als je geen tards heb die alleen maar kunnen spammen. Het is zelfs een redelijk goede map op die manier.

Kan niet wachten op de close quarters map pack, Metro is de enige waar er nonstop actie is en speelt veel lekkerder dan Seine/Bazaar. 1 map voor nonstop infantry actie is weinig :P

Mijn YouTube

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Kunnen meer mensen niet inloggen in Origin? Ik krijg weer fout userid of wachtwoord, terwijl ik 100% zeker ben dat hij goed is...

:-)

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11 23:34
PiRiVi schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:27:
Kunnen meer mensen niet inloggen in Origin? Ik krijg weer fout userid of wachtwoord, terwijl ik 100% zeker ben dat hij goed is...
Hier hetzelfde, kan niet inloggen op battlelog.

#edit:

wachtwoord reset (/vergeten) is de oplossing.

[ Voor 9% gewijzigd door chris10r op 20-04-2012 14:33 . Reden: #wachtwoord-reset ]

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-12 19:26
Werkt prima hier hoor.

Steam/XBL: Avioto

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Password reset en ik kom er weer in, vaag is al de tweede keer deze maand... :(

:-)

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:20
Sagaris schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:11:
Is de hele M26 bugged? Of alleen de M26 Dart? Of alleen de M26 Dart in combinatie met een G3? Zie door de bomen het bos niet meer. ;)
De M26 met heavy barrel en underslung op je assault rifle is bugged, pellets krijgen de damage van kogels, omdat de G3 kogels meer damage hebben is ie daar extra goed, maar met een normale assault rifle ook al 2x zo krachtig als zonder.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
haarbal schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:51:
[...]

De M26 met heavy barrel en underslung op je assault rifle is bugged, pellets krijgen de damage van kogels, omdat de G3 kogels meer damage hebben is ie daar extra goed, maar met een normale assault rifle ook al 2x zo krachtig als zonder.
Got it, thanks. Vandaar dat ik op dit moment zo graag speel met een underslung M26 MASS op mijn M16. :X

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 25-12 22:03
Is die M26 bug gepatched ofzo??
Heb net de G3A3 geunlocked dus dacht even proberen met underslung +M26 dart maar merk niet echt dat het zo OP is.
Moest net iemand 3 keer raken op ong. 50 m afstand terwijl velen hier zitten te roepen dat je 1 hit K.O. krijgt met dat ding op <50m

~edit: nu net ook weer: enemy op ong. 80 meter, na 5 keer ingezoomed raak te hebben geschoten is hij nog niet dood.
Als dit die bug is stelt het niet zo veel voor imo.

[ Voor 23% gewijzigd door AdmiralSnipe op 20-04-2012 15:40 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Snorro
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:39:
Is die M26 bug gepatched ofzo??
Heb net de G3A3 geunlocked dus dacht even proberen met underslung +M26 dart maar merk niet echt dat het zo OP is.
Moest net iemand 3 keer raken op ong. 50 m afstand terwijl velen hier zitten te roepen dat je 1 hit K.O. krijgt met dat ding op <50m

~edit: nu net ook weer: enemy op ong. 80 meter, na 5 keer ingezoomed raak te hebben geschoten is hij nog niet dood.
Als dit die bug is stelt het niet zo veel voor imo.
Pas op wat je zegt....
PS. Wel heavy barrel ook attached?
Op 50 meter moet je wel goed mikken maar dan kan je wel een one hit KO hebben. Echter op 30 meter of minder merk je pas hoe sterk hij is. Ga eens Metro, Grand Bazaar of Seine Crossing spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:46:
Op 50 meter moet je wel goed mikken maar dan kan je wel een one hit KO hebben. Echter op 30 meter of minder merk je pas hoe sterk hij is. Ga eens Metro, Grand Bazaar of Seine Crossing spelen.
Ik speel nu op neushaar kanalen met dat ding, heb al een aantal keren gehad dat ik meer dan 1 schot nodig heb met M26 Dart op een G3A3 bevestigd met underslug op nog geen 20 meter afstand waarbij ik ze vol raak.
Dude, serieus schiet net ook weer op nog geen 10 meter vol in iemand z'n lijf, mist ie misschien 60% health...

[ Voor 50% gewijzigd door AdmiralSnipe op 20-04-2012 15:48 ]

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:46:
[...]

Dude, serieus schiet net ook weer op nog geen 10 meter vol in iemand z'n lijf, mist ie misschien 60% health...
En je hebt ook daadwerkelijk de goede attachments gekozen? Want tenzij jij gigantisch mis schiet is dat gewoon een one shot kill. Je doet 400 damage met een enkel schot, zelfs als een kwart van de pellets raak zijn is het een one shot kill.

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:47:
[...]

En je hebt ook daadwerkelijk de goede attachments gekozen? Want tenzij jij gigantisch mis schiet is dat gewoon een one shot kill. Je doet 400 damage met een enkel schot, zelfs als een kwart van de pellets raak zijn is het een one shot kill.
Het is toch G3A3 (dat is het sterkst) met underslung en M25 Dart?
Want dat heb ik nu geequipped.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:49:
[...]

Het is toch G3A3 (dat is het sterkst) met underslung en M25 Dart?
Want dat heb ik nu geequipped.
+ heavy barrel
Wel de heavy barrel erbij gekozen?

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-12 09:01
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:46:
[...]

Ik speel nu op neushaar kanalen met dat ding, heb al een aantal keren gehad dat ik meer dan 1 schot nodig heb met M26 Dart op een G3A3 bevestigd met underslug op nog geen 20 meter afstand waarbij ik ze vol raak.

[...]

leren mikken zeker? en hoe kan je op 10m afstand nog iemand missen met een dart.. lol

Ik kan vanaf de achterste roltrap in metro mensen 1-2 shotten die tussen de ticketbooth en de voorste roltrap staan. Dus ik zie ni in waarom het bij u ni lukt.

En ik ben niet eens een goeie speler.

• AdmiralSnipe
Hmmm, zou dat het zijn??
Nu merk ik er namelijk helemaal niks van...

~edit: moet ik heavy barrel wel eerst vrijspelen natuurlijk. :o

[ Voor 13% gewijzigd door AdmiralSnipe op 20-04-2012 15:54 ]

Dat is het, de heavy barrel is de veroorzaker van de bug, niet de underslung rail. Die heb je enkel nodig om het wapen te bevestigen zodat het als een enkel wapen telt.

[ Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 20-04-2012 15:54 ]

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:54:
Dat is het, de heavy barrel is de veroorzaker van de bug, niet de underslung rail. Die heb je enkel nodig om het wapen te bevestigen zodat het als een enkel wapen telt.
Gatverdegatver, dacht net dat die bug wel mee zou vallen...
Wss niet dus! 8)7

Ja je gaat straks dus een drievoud van de damage doen die je nu deed ;) Heavy Barrel heb je ook al na 20 kills in totaal met de G3A3 vrijgespeeld dus iedere noob kan die combo gebruiken aangezien je hem in een enkel potje al gehaald hebt.

[ Voor 54% gewijzigd door Tsurany op 20-04-2012 15:59 ]

• AdmiralSnipe
FAAAAAAACK, NVM snap de rage al...

• kevz
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:03:
FAAAAAAACK, NVM snap de rage al...
Lol, hij heeft em door. Enemies hoeven niet eens volledig zichtbaar te zijn en het is al een insta kill :P

Ohja, nieuw video'tje. Ik ging de L96 eens proberen voor shitz n gigglez. Alles unlocked in 1 avondje, hier wat TDM Hardcore footage :)

[ Voor 28% gewijzigd door kevz op 20-04-2012 16:10 ]

Mijn YouTube

Verwijderd

kevz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:05:
[...]

Lol, hij heeft em door. Enemies hoeven niet eens volledig zichtbaar te zijn en het is al een insta kill :P
Gisteren Conquest gespeeld op de map Kharg Island: werd ter hoogte van het station aan vlag A gekilled door een 'Dart" zal ik het maar noemen, van een tegenspeler die ik niet eens zag staan en mij ook niet kon zien staan. Gewoon het hoekje om: knal! en daar lag ik... Vreselijk enerverend!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

G3A3 underslug + 8x scope erop met m26 darts eronder en je hebt een sniper rifle met een automatische geweer.

Maar als mensen de TV missle BUG/GLITCH gebruiken,dan zit iedereen te janken dat het oneerlijk is ;)
Terwijl beide gevallen het om een fout in de game gaat.
So true Pykow! En waarschijnlijk zo spot-on dat niemand meer reageert om jou van het tegendeel te overtuigen :) M.a.w. als het makkelijk punten oplevert, pakt iedereen het en zet iedereen zijn principes overboord...

Het zal mij een bal jeuken, ik vlieg wel verder :)

Steam || Diablo 3

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Inderdaad, die Dart is op high distance ook nog accuraat.

Ik deed een potje TDM op Canals en werd vanaf het water neergeschoten terwijl ik naast die laatste container aan de andere kant van de map stond. In 1x :/

• AdmiralSnipe
Kwam net ook een vermoedelijke hacker van lvl 6 tegen.
Kerel maakt de hele tijd headshots op Noshahr terwijl hij gesuppressed is en hij bewoog nogal houterig.

~edit: vind er eigenlijk niet veel aan om met dat gebuggede ding te spelen... :o

[ Voor 19% gewijzigd door AdmiralSnipe op 20-04-2012 16:24 ]

• kevz
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:20:
Kwam net ook een vermoedelijke hacker van lvl 6 tegen.
Kerel maakt de hele tijd headshots op Noshahr terwijl hij gesuppressed is en hij bewoog nogal houterig.
Zijn score was uiteindelijk iets van 130-30
Dat haal ik nog niet eens met m'n level 92 ofzo 8)7

Zal vast een hacker geweest zijn met een stats wipe, fijn dat die mogen blijven spelen enzo.

Mijn YouTube

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
[...]

Ohja, nieuw video'tje. Ik ging de L96 eens proberen voor shitz n gigglez. Alles unlocked in 1 avondje, hier wat TDM Hardcore footage :)

[video]
Leuk filmpje!
Alleen zal zoiets op normal nooit mogelijk zijn, dan moet je continue headshots schieten

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
kevz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:23:
[...]

Dat haal ik nog niet eens met m'n level 92 ofzo 8)7

Zal vast een hacker geweest zijn met een stats wipe, fijn dat die mogen blijven spelen enzo.
Als iemand gebanned is worden zijn stats niet meer weergeven. Ze hebben dus geen wipe maar gewoon een ban. (Is mij door een indiër verteld bij de live support van EA :') )

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

MueR schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:34:
Ik heb ondertussen genoeg van de M26 in huidige vorm gezien dat ik mensen ga kicken van m'n server indien ze het gebruiken.
Mag ik de naam van je server? Dan ga ik dat voorlopig spelen.

• nero355

nero355

Phntm schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:40:
Mag ik de naam van je server? Dan ga ik dat voorlopig spelen.
Zat servers die het al doen hoor. Is zijn server niet uniek in :)

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-12 16:12
[...]

[video]
Nice filmpje! Je laat tenminste ook zien dat je dood gaat, niet zoals andere filmpjes waar ze alleen de leuke kills in stoppen. Je laat ons ook het "aaahh" gevoel zien als je dood gaat na een lange streak.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-12 12:32
Ik heb er nog niet echt last van gehad en zal het zelf zeker niet gebruiken, die M26. Mijn lol in BF3 komt uit zoveel meer dan alleen maar kills maken. Scores zullen me al helemaal jeuken, kom zeg, een beetje betere stats, t.o.v. wie, een stel andere nerds op het web die je niet kent? Lekker belangrijk

Kan me wel voorstellen dat het vervelend wordt op den duur. Als dat zo is eens aan Tsurany vragen of we daar een autokick voor kunnen maken. (hoewel die patch voor tanks etc niet heel lang op zich heeft laten wachten, misschien dat dit over 2 weken ook al weer overgewaard is)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

EvaluationCopy schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:57:
Ik heb er nog niet echt last van gehad en zal het zelf zeker niet gebruiken, die M26. Mijn lol in BF3 komt uit zoveel meer dan alleen maar kills maken. Scores zullen me al helemaal jeuken, kom zeg, een beetje betere stats, t.o.v. wie, een stel andere nerds op het web die je niet kent? Lekker belangrijk

Kan me wel voorstellen dat het vervelend wordt op den duur. Als dat zo is eens aan Tsurany vragen of we daar een autokick voor kunnen maken. (hoewel die patch voor tanks etc niet heel lang op zich heeft laten wachten, misschien dat dit over 2 weken ook al weer overgewaard is)
+1 maar ook een deel van de community komt van Call of Duty en daarvan is weer een groot deel aan het stats whoren.

• kevz
@ Remz ea

Dank! Ik was nogal sceptisch om met een sniper tdm te spelen. Als je mist dan ben je de pineut, maar met een tugs of mav en goed opletten is het best wel te doen!

En ja als ik alleen de super goede runs aan mekaar plak is het net alsof ik dan op 50/0 sta :')

Wel raar overgens, de L96' zijn kogels vliegen hoger, in een boog, dan de crosshair aangeeft, kan soms best vervelend zijn en maakt het ook aardig moeilijk om headshots te maken.

edit: plaatje om het uit te leggen :*)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/vgmlfo.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door kevz op 20-04-2012 17:10 ]

Mijn YouTube

HAHAHA, daarnet terug iemand die de F2000 een noob gun vindt en wou provoceren in de chat.
Toch wel bizar hé: de F2000 is een overpowered noob gun maar je ziet er niemand mee rondlopen!!
Makes sense... 8)7

• kevz
Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:12:
HAHAHA, daarnet terug iemand die de F2000 een noob gun vindt en wou provoceren in de chat.
Toch wel bizar hé: de F2000 een overpowered noob gun maar je ziet er niemand mee rondlopen!!
Makes sense...
Gewoon iemand die niet doorheeft dat er al een patch geweest is, de F2000 is een tijdje geleden wel flink sterk geweest :P

Ik hoor dit overgens dagelijks nog over de USAS12+Frag, als ik iemand zit te trollen met dat ding (want hij is ongelovelijk slecht op het moment) krijg ik meteen commentaar erover :D

[ Voor 17% gewijzigd door kevz op 20-04-2012 17:13 ]

Mijn YouTube

kevz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:12:
[...]

Gewoon iemand die niet doorheeft dat er al een patch geweest is, de F2000 is een tijdje geleden wel flink sterk geweest :P
Ja, maar das al zéér lang geleden. Het is de patch vóór de grote patch van vorige maand, dat de F2000 generfed had. (dus echt al van november denkek)
Some people live under a rock or what :O
Asgaro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:12:
Toch wel bizar hé: de F2000 is een overpowered noob gun maar je ziet er niemand mee rondlopen!!
Makes sense... 8)7
Gewoon pissed off omdat hij door dat stuk bagger is gekilled. :>

En dan nog dit:
De debiel die bedacht heeft dat suppression omhoog moest moet meteen ontslagen worden. :(

Het word steeds erger met de suppression BS. Je kan gewoon nauwelijks een stap verzetten zonder overhoop geschoten te worden en schiet dan maar eens terug.
In dit tempo loopt iedereen in 2 weken met een LMG te sprayen. Hoe bedoel je niet kunnen mikken word beloont. ;(

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-04-2012 17:17 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 173 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.