• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-12 20:20
Een redelijk flightmodel? Jets kan er misschien nog mee door, al gaan ze dwarrelen al een blaadje wanneer ze snelheid verliezen.

Heli's zijn verschrikkelijk. Probeer je op snelheid een bocht te maken door te rollen en op te trekken donder je als een baksteen uit de lucht, jaw werkt gewoon nog, gaat nergens over. Een heli op hoge snelheid moet gewoon vliegen als een vliegtuig. Je kan ook geen barrel roll of looping maken.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
haarbal schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:25:
[...]

Een redelijk flightmodel? Jets kan er misschien nog mee door, al gaan ze dwarrelen al een blaadje wanneer ze snelheid verliezen.

Heli's zijn verschrikkelijk. Probeer je op snelheid een bocht te maken door te rollen en op te trekken donder je als een baksteen uit de lucht, jaw werkt gewoon nog, gaat nergens over. Een heli op hoge snelheid moet gewoon vliegen als een vliegtuig. Je kan ook geen barrel roll of looping maken.
Dat werkt toch gewoon met heli, tenminste bij mij wel. Zo draai ik altijd! eerst overhellen en dan rechttrekken in de bocht, extra snel draaien, werkt perfect!

Barrel roll of looping heb je toch niet echt nodig...? Met normaal uitwijken gaat dat sneller.. vind het wel jammer dat dat niet echt kan dat wel..

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-12 17:28
Heb mijn eerst rpg kill op vliegende heli.
Ik had de rpg gepakt omdat het onmogelijk is om met de stinger/rusische variant een heli uit de lucht te halen.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:45

Mavamaarten

Omdat het kan!

Haha battlelog is weer de grapjas aan het uithangen vandaag.
code:
1
2
You cannot launch the game because not all criteria are met:
Windows Vista or newer

Wut? Ik draai toch gewoon windows 7 hoor :+

Android developer & dürüm-liefhebber

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:55
Hahah battlelog/origin, ik moet ze nageven,.. ze zijn wel heel creatief met foutmeldingen
wat ik allemaal voorbij heb zien komen xD

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20
Mavamaarten schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:53:
Haha battlelog is weer de grapjas aan het uithangen vandaag.
code:
1
2
You cannot launch the game because not all criteria are met:
Windows Vista or newer

Wut? Ik draai toch gewoon windows 7 hoor :+
ach..beter dan deze foutmelding

code:
1
You cannot launch the game because you suck at this game
:o :+

• haarbal
erikvandenberg schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:30:
[...]

Dat werkt toch gewoon met heli, tenminste bij mij wel. Zo draai ik altijd! eerst overhellen en dan rechttrekken in de bocht, extra snel draaien, werkt perfect!
je maakt wel een beetje een draai, maar je kan geen scherpere bocht maken door enorm schuin te gaan en vol op te trekken, ik ben het (geloofwaardigere) flight model van arma 2 gewend, en dan voelt de battlefield air toch raar aan.
Grondvoertuigen zijn weer beter in battlefield qua rijgedrag (is ook vrij crappy in arma)

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:10
plob schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:47:
Heb mijn eerst rpg kill op vliegende heli.
Ik had de rpg gepakt omdat het onmogelijk is om met de stinger/rusische variant een heli uit de lucht te halen.
Laag bij de grond of op afstand is moeilijk inderdaad.
Toch lukt het regelmatig om een heli te locken en er 2 stingers achteraan te sturen.
Lukken niet allemaal maar (tegen niet al te geskilde piloten) toch al een hoop dood en verderf mee gezaaid! 8)

Verwijderd

Net ff 500 kills met de m26 dart gemaakt voor de dog tag, gewoon op een 48 man tdm servertje, daar lopen toch zoveel met die gun rond. Ging opzich wel lekker maar had erg veel last weer van die rare laggy hitbox detectie. Heb zelfs 1 moment gehad dat ik naast iemand stond, twee keer vol in zen pens geragd met die m26 en alsnog had ie 100% over en mij dood. Echt heel erg bizar. Voor de rest is ie wel wat overpowered wat die instant kills betreft maar khad alsnog een redelijk normale K/D van 2 om 1. Dus ja tis ook weer niet zo dat je helemaal niet dood te krijgen bent of iets.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

MeagaShira schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:26:
[...]

Waar heb jij je free look eigenlijk opgezet.....?
Ik gebruik die nog niet vaak genoeg maar heb die op de 8 (hold) en dan dat bovenste kleine rubberen knopje (Way rubber hat switch) naar links of rechts. Werkt prima. Switchen van 1st naar 3rd person view via de 6, vuren natuurlijk met de 5, flares op 2, gas en remmen op het gashendeltje en afterburner op de 11. Eject op de 10 (zo ver weg mogelijk van de flares ;) om vergissingen te voorkomen)... Weapon switch ook op de Way rubber hat switch door die naar me toe te halen.

Afbeeldingslocatie: http://images.tigerdirect.ca/itemdetails/L/L23/L23-6268/L23-6268-callout1.jpg

@nero355: Is dat nu mogelijk dan? Is er een aparte mogelijkheid om de Q knop te binden op je joystick? Dat wist ik nog niet. Dat lukte me dus voor geen meter omdat de Q knop in de algemene settings stond en niet apart per vehicle. En ik maar iedere keer op mijn tobo rammen... Als dat zo is, pas ik dat ook meteen vanavond aan...

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Zet dit op de achtergrond op 70% volume, repeat en start playing in BF3 :)

2.23 is EPIC

Doet me wel op een of andere manier denken aan soundtrack van Crysis 2

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

l0n3w012ph schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:36:
@nero355: Is dat nu mogelijk dan? Is er een aparte mogelijkheid om de Q knop te binden op je joystick? Dat wist ik nog niet. Dat lukte me dus voor geen meter omdat de Q knop in de algemene settings stond en niet apart per vehicle. En ik maar iedere keer op mijn tobo rammen... Als dat zo is, pas ik dat ook meteen vanavond aan...
Zeker wel !!! Ik had het al voor de patch gebind en na de patch werkte het ineens _O_ Echt heerlijk die lullige extra puntjes die je ermee pakt :*)

Ook lekker droog : Infantry spotten net voordat je ze kan zien en vervolgens wegmaaien met je Rocket Pods of Boardgun >:) :+

Maar wat bij mij weer niet werkt is juist dat rondkijken : Ik moet eerst de Free Look knop inrammen en dan pas mijn POV bewegen ?! Dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijn ... :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11 23:34
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:07:
...
Doet me wel op een of andere manier denken aan soundtrack van Crysis 2[/small][/i]
Dan kan erg goed kloppen. Beide soundtracks zijn gecomponeerd door Hans Zimmer.

(1 van mijn musicale soundtrack helden :D)

• haarbal
erikvandenberg schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:30:
[...]

Als je je heli dwars rolt, dus echt bijna op z'n kant, dan vol optrekt ga je nauwelijks draaien, hoewel je nog weinig neerwaardse snelheid hebt gaat je neus naar beneden, dan is het een nosedive naar beneden. Niet chill en amper uit te komen. Heli's vliegen gewoon raar vergeleken met arma.

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

nero355 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:22:
[...]

Zeker wel !!! Ik had het al voor de patch gebind en na de patch werkte het ineens _O_ Echt heerlijk die lullige extra puntjes die je ermee pakt :*)

Ook lekker droog : Infantry spotten net voordat je ze kan zien en vervolgens wegmaaien met je Rocket Pods of Boardgun >:) :+

Maar wat bij mij weer niet werkt is juist dat rondkijken : Ik moet eerst de Free Look knop inrammen en dan pas mijn POV bewegen ?! Dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijn ... :/
Maar Nero, hoe heb jij dat dan gebind? In-game of via de software van Logitech? Ik heb net namelijk gekeken en ik zie nog geen aparte spot-mogelijkheid binnen vehicles...

Steam || Diablo 3

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Laat maar, ik heb hem al. Het kan gewoon in-game :D Heerlijk en tnx voor me op attent maken. Scheelt weer handelingen. Meteen een air warfare ribbon in een paar minuten erbij :)

Steam || Diablo 3

Morgen server patch, R21:

- Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds.
- Fixed TV Missile doing much more damage than it should (it is no longer a 1-hit kill)
- Tweaked tank armor strength
- MAV elevatoring fix, round 2; proning on the MAV will still disable it
- RCON admin.say command implemented
- A few invalid map+gamemode combinations in maplist.txt could crash the server on startup; these combinations are now rejected instead
- RCON vars.serverDescription was not returning anything in R20 if the string was not set; this has been changed to return “” instead
- RCON player.onChat now reports the target player subset

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Geen veranderingen in de jet strenghth :) Heel goed...

Steam || Diablo 3

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02:42

DMZ

l0n3w012ph schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:44:
Geen veranderingen in de jet strenghth :) Heel goed...
Eerder jammer.

Trouwens, de stinger en igla lijken gewoon prima te werken bij mij.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:47
Tsurany schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:41:

- Fixed TV Missile doing much more damage than it should (it is no longer a 1-hit kill)
- A few invalid map+gamemode combinations in maplist.txt could crash the server on startup; these combinations are now rejected instead
- RCON vars.serverDescription was not returning anything in R20 if the string was not set; this has been changed to return “” instead
Wat is je bron?

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik neem aan sterker, die dingen ontploffen nu al met twee rockets.
Officiële bron, mail van GSP naar klant :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Ga toch eens die stinger proberen. :P
En ik hoop dat de armor strengt omhoog is en niet omlaag. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:40

codex

Geen OpenAI agent :)

Nu nog een lock krijgen met die Stingers/Igla, dan is het in elk geval een beetje balanced.
reemprive schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:59:
Nu nog een lock krijgen met die Stingers/Igla, dan is het in elk geval een beetje balanced.
BLASPHEMY. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:55
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:07:

[video]

2.23 is EPIC

Doet me wel op een of andere manier denken aan soundtrack van Crysis 2
dit is bijna als christelijke muziek opzetten in een moskee
maar oke, het klinkt wel nice dat moet ik toegeven

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:52

Phntm

Tlingelingeling

Tsurany schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:23:
[...]

Officiële bron, mail van GSP naar klant :)
Of... hij gebruikt battlelog forums... http://battlelog.battlefi...view/2832654624989530477/

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 18:26
Wat ik wel raar vind. Vorige week stond al een aantal keer op Twitter dat Battlelog down ging voor maintance. Het zou deze serverside update zijn die al een tijdje op PS3 en XBOX360 uit is. Maar het word altijd maar veranderd. Gisterenavond zag ik nog dat het deze morgen om 8u zou gaan zijn, stond zelfs op Battlelog. Maar nu blijkt het weer morgen?

Wat doen ze toch allemaal bij DICE?
Ik krijg ze gewoon per mail binnen van de GSP, kan prima zijn dat ze ook op Battlelog staan, dat weet ik niet. Weet alleen wel dat de GSP soms iets te vrijgevig is met z'n informatie waardoor ik liever geen namen noem ;)

Verwijderd

Qlii256 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:50:
Wat ik wel raar vind. Vorige week stond al een aantal keer op Twitter dat Battlelog down ging voor maintance. Het zou deze serverside update zijn die al een tijdje op PS3 en XBOX360 uit is. Maar het word altijd maar veranderd. Gisterenavond zag ik nog dat het deze morgen om 8u zou gaan zijn, stond zelfs op Battlelog. Maar nu blijkt het weer morgen?

Wat doen ze toch allemaal bij DICE?
Vanochtend was Battlelog ook down. Tussen 10 en 11 meen ik.
Dafuq?
Wil ik eens iemand jihad jeepen, zie ik een tank, ben ik er bijna en BF3 crashed. :/

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:19:
Dafuq?
Wil ik eens iemand jihad jeepen, zie ik een tank, ben ik er bijna en BF3 crashed. :/
bad luck ;)

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

DanielWW2 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:19:
Dafuq?
Het spel is voor dat jij jihad wou plegen zelf jihad gaan plegen... Ironie.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55

Hoop dat de M26 ook op een of andere manier een server-side ninja fix krijgt.
Maargoed, dat zal wel met een client-side upgrade moeten, waar we nog maanden op zullen moeten wachten.

• Qlii256
  • Laatst online: 20-11 18:26
unfor schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:24:
[...]

Hoop dat de M26 ook op een of andere manier een server-side ninja fix krijgt.
Maargoed, dat zal wel met een client-side upgrade moeten, waar we nog maanden op zullen moeten wachten.
Voor de PC kan je toch echt een hotfix uitbrengen. ;)
Ik hoop dat DICE dit ook weet... :/

Verder kan ik me nog CoD BO (op de XBOX360) herinneren waarbij Treyarch een hotfix systeem had gemaakt voor BO zodat ze buiten de certificatie om snel bugs konden fixen. Alleen grote updates deden ze via de normale wel. Als DICE dit nou ook had gedaan dan was er allang een fix geweest.

• unfor
DanielWW2 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:35:
[...]

Voor de PC kan je toch echt een hotfix uitbrengen. ;)
Ik hoop dat DICE dit ook weet... :/

Verder kan ik me nog CoD BO (op de XBOX360) herinneren waarbij Treyarch een hotfix systeem had gemaakt voor BO zodat ze buiten de certificatie om snel bugs konden fixen. Alleen grote updates deden ze via de normale wel. Als DICE dit nou ook had gedaan dan was er allang een fix geweest.
hotfixes?

Dan ken jij DICE nog niet kerel :)

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-12 08:48
hahaha Dice.. kansloos..

Origin heeft unknown errors bij inloggen en battlelog geeft nu dit --> "Too many failed logins, you have been blocked"

heb mijn wachtwoord toch echt juist ingevoerd...
nieuw wachtwoord aanmaken heeft het wel gefixt :)

[ Voor 11% gewijzigd door FunFair op 18-04-2012 21:41 ]

Verwijderd

Ik merk steeds meer dat mn Battle log niet goed update :(
Mijn laatste Rang bv staat er gewoon WEER NIET bij. :?
Mijn laatste game ronde ook al niet en dat is meer dan 1 uur geleden ongeveer. :?

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:08
Is dit niet toepasbaar met een MOD op een bepaalde manier? Alles lijkt al uitgetekend en klaar om toegepast te worden lijkt het.

• unfor
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:56:
Ik merk steeds meer dat mn Battle log niet goed update :(
Mijn laatste Rang bv staat er gewoon WEER NIET bij. :?
Mijn laatste game ronde ook al niet en dat is meer dan 1 uur geleden ongeveer. :?
Dat is me nou ook wat jongen, stel je voor dat je je stats even wat later krijgt, ik krijg nu al een hart-verlamming.

Verwijderd

unfor schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:59:
[...]

Dat is me nou ook wat jongen, stel je voor dat je je stats even wat later krijgt, ik krijg nu al een hart-verlamming.
Nu ben ik geen jonge vent meer ( 57) en hartverlamming heb ik al 2 x gehad . :?
De rang ( 114 ) die ik ben gestegen is nu 24 uur geleden dus zal er WEER niet bij komen staan.
Dit is de 2 of 3 de keer dat dat gebeurt.

• unfor
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:03:
[...]

De rang ( 114 ) die ik ben gestegen is nu 24 uur geleden dus zal er WEER niet bij komen staan.
Zoals ik al zei, het is rampzalig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:03:
[...]

heb ik ook last van, maar gebruik anders gewoon bf3stats.com die update hem namelijk wel altijd meteen.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12 10:03
godveredomme ik ben dat kansloze PB helemaal zat, ik quit totdat ze dit issue gesolved hebben, kut DICE kan ook niks goed doen he... :( :( :( :( :( HAD HET SPEL DAN 1 MAAND LATER UITGEBRACHT ZONDER BUGS ERIN!!!

P.S. ik weet dat PB van Even Balance is en niet van Dice, maar dit gaat gewoon om het algemeen

[ Voor 18% gewijzigd door tobitronics op 18-04-2012 22:05 ]

• unfor
tobitronics schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:05:
godveredomme ik ben dat kansloze PB helemaal zat, ik quit totdat ze dit issue gesolved hebben, kut DICE kan ook niks goed doen he... :( :( :( :( :( HAD HET SPEL DAN 1 MAAND LATER UITGEBRACHT ZONDER BUGS ERIN!!!
Nooit problemen met PB, misschien even pbsetup.exe van evenbalance.com draaien.
unfor schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:40:
[...]

hotfixes?

Dan ken jij DICE nog niet kerel :)
Dit is de eerste BF game die ik echt op PC heb gespeeld...
Oke, hiervoor BFBC2 maar die was al redelijk afgepatched toen ik die voor PC kocht.

Cut me some slack. :P

P.S. ik weet dat PB van Even Balance is en niet van Dice, maar dit gaat gewoon om het algemeen
Rustig, al geprobeerd om PB te updaten of opnieuw te installeren? Dat werkt voor de meeste mensen.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12 10:03
unfor schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:05:
[...]

Nooit problemen met PB, misschien even pbsetup.exe van evenbalance.com draaien.
al 20x gedaan, volgens talloze forum topics allerlei ingewikkelde stappen met verwijder PB, installeer PB, doe dit doe dat allemaal gedaan, word nog steeds na een paar minuten gekickt voor 0 minutes :( het schijnt iets met een driver of win7 update te maken te hebben, ik hoop dat even balance naar mijn support ticket luistert... heb het al sinds een week en zit met van alles en nog wat te klooien qua instellingen :S

[ Voor 7% gewijzigd door tobitronics op 18-04-2012 22:09 ]

Verwijderd

sowieso is dit niet het problemen topic dus ja ga anders daar even lekker lopen klagen
Kennelijk kan je nu ook twee keer ingelogd zijn op battlelog.
It is not a bug, it is a feature. :Y)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MN9HRxvFIJcoKm0P3sTbVBlh/full.jpg

Verwijderd

Ik had daarnet ook zo'n probleempje, alleen ietsje erger:
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/3d2Z1F013r013q3t1z3T/Image%202012-04-18%20at%2010.28.00%20PM.png

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:17
tobitronics schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:08:
[...]

al 20x gedaan, volgens talloze forum topics allerlei ingewikkelde stappen met verwijder PB, installeer PB, doe dit doe dat allemaal gedaan, word nog steeds na een paar minuten gekickt voor 0 minutes :( het schijnt iets met een driver of win7 update te maken te hebben, ik hoop dat even balance naar mijn support ticket luistert... heb het al sinds een week en zit met van alles en nog wat te klooien qua instellingen :S
Probeer eens het volgende:

- uninstall pb
- verwijder Bf3 vanuit Origin
- Bf3 opnieuw downloaden (installeert pb opnieuw)
- pb handmatig updaten (pbsetup.exe van evenbalance.com) bf3 toevoegen en dan update

Dit heeft mij in ieder geval geholpen een paar weken terug, had ook alles al geprobeerd. Succes!

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:43:
[afbeelding]
Ik moest gewoon lachen toen ik dat zag. 50 rienspys lijkt mij ondergang van de wereld.

Verwijderd

Phntm schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:51:
[...]

Ik moest gewoon lachen toen ik dat zag. 50 rienspys lijkt mij ondergang van de wereld.
Hoezo? Redding van de wereld bedoel je :+

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:22

yzx

[afbeelding]
Ik sta alleen nog maar in mijn vriendenlijst :+ misschien dat er na die 70 yabzies nog iemand bekend in uzit :X

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

yzx schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:54:
[...]

Ik sta alleen nog maar in mijn vriendenlijst :+ misschien dat er na die 70 yabzies nog iemand bekend in uzit :X
Iig kan je niet zeggen dat ik geen vrienden heb :P

Trouwens, birgirpall heeft zijn 100k filmpje gepost. Lachen!
[afbeelding]
De wereld vergaat.
Dus toch in 2012. :P

Verwijderd

Pas in December. Tegen dan zal ik me gekloond hebben tot 100 miljoen miljard en dan verover ik de wereld :)
Problem? :+
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:04:
Pas in December. Tegen dan zal ik me gekloond hebben tot 100 miljoen miljard en dan verover ik de wereld :)
Problem? :+
Schiet Rienspy neer.
No problem. ;)

Verwijderd

Kut >.<

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Vandaag ook weer lekker een paar potjes zitten te knallen. Ik erger me alleen kapot aan de attack heli, de tegenpartij weet me altijd super goed uit de lucht te halen, snap ik nooit echt.

Die tv-missle is echt vaag, heb er nog nooit 1 hit -> KO uit gehaald, behalve die ene keer dat ik op een ventje mikte. Iemand misschien tips hiervoor?

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12 09:54
[afbeelding]
Die Rienspy toch...
We kunnen wel weer merken dat je van jezelf houd:P

Verwijderd

Netsrek schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:39:

Die tv-missle is echt vaag, heb er nog nooit 1 hit -> KO uit gehaald, behalve die ene keer dat ik op een ventje mikte. Iemand misschien tips hiervoor?
Stap 1: Ga als gunner in een attack heli (Viper / Havoc)
Stap 2: Schiet een TVM af
Stap 3: Stuur met je muis de TVM richting een tank (oid)
Stap 4: ???
Stap 5: Profit! 1 HKO
[afbeelding]
Woehoe, nog iemand die Whatpulse gebruikt!
Zit je ook in het Belgisch subteam in de GoT groep?

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:43:
[...]
Stap 1: Ga als gunner in een attack heli (Viper / Havoc)
Thnx, ik zal gewoon wat meer nog moeten oefenen denk!

Verwijderd

Elke hit op een tank zou een 1 HKO moeten zijn (tot de server patch van morgen dus), krijg je wel disables ofzo als je 'm raakt?

Om nog even terug te vallen op de beter UI: het zou ook fijn zijn als je een icoontje kunt zien of je tactical light aan staat. Een lasersight is vrij obvious, maar het is niet handig om steeds je neus de grond in te moeten boren om te zien of je light aan staat.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 23:59 ]

Verwijderd

Je bent van harte welkom bij Project Reality. Geen no0btubers, geen USAS, geen revivewhores.

Je moet alleen niet gek opkijken als je niet verder komt dan 1 kill per 5 minuten. En ook niet als je drie minuten bezig bent om een akkertje over te steken. Je hebt dan wel een 100x grotere kans dat je teamspelers tegenkomt. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 23:59 ]

• w00t00w
  • Laatst online: 03-12 21:50

w00t00w

Derp

FunFair schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:41:
hahaha Dice.. kansloos..

Origin heeft unknown errors bij inloggen en battlelog geeft nu dit --> "Too many failed logins, you have been blocked"

heb mijn wachtwoord toch echt juist ingevoerd...
nieuw wachtwoord aanmaken heeft het wel gefixt :)
Afbeeldingslocatie: http://memeblender.com/wp-content/uploads/2011/11/internet-grandma-meme-caps-lock.jpg
:+

---

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

l0n3w012ph schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:13:
Laat maar, ik heb hem al. Het kan gewoon in-game :D Heerlijk en tnx voor me op attent maken. Scheelt weer handelingen. Meteen een air warfare ribbon in een paar minuten erbij :)
Graag gedaan! Een van de weinige verbeteringen ten opzichte van BF2 trouwens :+

-O- Deze 2 dingen vond ik nou net zo tof aan de laatste patch !! Eindelijk wat BF2 balans in BF3 en dan slopen ze het weer gelijk... pff :/
Mja... gelukkig net unlocked voordat ze met die onzin aankomen... heb amper met mijn TV Guided kunnen spelen zoals het hoort... zal wel weer een en al Disable onzin worden : Wat is dan het nut van dat ding ?! Kan je net zo goed je piloot laten schieten met die suffe Guided Rockets waar zelfs mijn oma een mier mee kan raken !!
Voor de zoveelste keer : Hier is DICE al mee bezig ;)

FYI : In alle jaren/maanden dat ik BF2 en BF3 + wat andere PunkBuster games heb gespeeld heb ik nog nooit problemen gehad ermee. Dus check je PC op eventuele processen/programma's die PB irriteren.
[afbeelding]
:') EPIC _O_
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:59:
Je bent van harte welkom bij Project Reality. Geen no0btubers, geen USAS, geen revivewhores.

Je moet alleen niet gek opkijken als je niet verder komt dan 1 kill per 5 minuten. En ook niet als je drie minuten bezig bent om een akkertje over te steken. Je hebt dan wel een 100x grotere kans dat je teamspelers tegenkomt. :)
Kan je beter ArmA II spelen : Super grote levels met realistische akkers en een super sfeer 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Asgaro schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:43:
[...]

Ja, maar ik zit nu met 743,046 keys en 140,064 cliks (en een stuk of 12 km) die ik niet kan doorsturen omdat m'n savefile corrupt is ofzo...

• SpitfireFrl
  • Laatst online: 27-12 09:39
nero355 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:52:
[...]

-O- Deze 2 dingen vond ik nou net zo tof aan de laatste patch !! Eindelijk wat BF2 balans in BF3 en dan slopen ze het weer gelijk... pff :/
BF2 'balans' in BF3? Laat me niet lachen, dit was één van de redenen om meer infantry only te gaan spelen in BF2. Wat is er nou gebalanceerd aan 1 schot kills van grote afstand waar je niks tegen kan doen?! Gelukkig wordt het dus aangepast.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:17
Asgaro schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:43:
[...]

Da's toch een stukje ontwikkelingshulp, hoort er bij.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-12 19:47
Hey mede BF3 spelers,

Heb dit ook al in het prolemen topic gezet maar nog geen reactie gehad. En zag dat hier ook wat vragen werden gesteld.

Hier een link naar mijn post in het problemen Topic.

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38071884

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
In de categorie 'interessante profielen' ---> BRO4ALL

wat highlights:

-Rank 145
-5500+ knife kills
-member of platoon free Syrian army

Heb maar weer een report naar Dice gedaan ......

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024

Heb het gehad met Dice, heb bf3 al een tijdje niet meer aangeraakt maar als ik nu dit lees denk ik echt; krijg de schijt. Tv guided one hit kill was gewoon een bug dus? Kan je eindelijk tanks killen als rpg'er infanterie en vereist het tanken eindelijk echt skill wordt het weer aangepast.

Heb inmiddels Tribes Ascend ontdekt een spel waarbij de skill requirement een paar treetjes hoger ligt en luckers en random spammers niks te zoeken hebben

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12 10:25
reemprive schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:59:
Ik zit in een squad met 3 vrienden. Javelin + soflam + support is echt een betere combinatie dan stingers. Vooral als je dan een map hebt met instand vehicle spawn dan regend het weleens hely's

Nickname KasPlantje.

• OnyxNL
Soflam icm Javelin is ideaal.
Helaas lijkt het wel of niemand de Soflam wil opzetten waardoor je voor heli's weer aangewezen bent op de mindere stingers.
Als Dice nu eens wat meer punten voor Soflamgebruik zou toekennen vinden gamers het misschien weer de moeite waard om 'z'n wel mee te nemen en te gebruiken.

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12 13:25
Nou ja, gisteren bijna een halve game een soflam opgezet zonder dat iemand interesse had, ... op een GoTserver notabene :)
En vannacht met een stinger een stuk of 7 luchtmobieltjes neergehaald, is dat de update of nog niet? :p

edit: Die soflam trok trouwens wel veel aandacht van de tegenpartij, zonder al te veel succes btw, gedurende 20 minuten: tot en met een neerstortende jet op het dak :) Dus ook zonder takedown is hij nog enigzins effectief omdat het de piloten afleidt van het slagveld...

[ Voor 37% gewijzigd door D-Day op 19-04-2012 12:08 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

• OnyxNL
DrDDay schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:29:
Nou ja, gisteren bijna een halve game een soflam opgezet zonder dat iemand interesse had, ... op een GoTserver notabene :)
En vannacht met een stinger een stuk of 7 luchtmobieltjes neergehaald, is dat de update of nog niet? :p
Ja oké, ik bedoel meer op public servers.
Tenzij je zelf met een squad inlogt is de wil om een soflam op te zetten in die servers vrijwel nul.
(Veel) Recons gaan toch alleen voor de punten ipv objectives dus zolang een soflamspot maar 10 punten oplevert en (actief) veel speeltijd kost zal dit wel zo blijven vrees ik.
Wel mooi voor de heli's en jets, dat wel :P

Chopper neerhalen met stinger/igla lukt best wel, levert dan vaak ook leuk punten op 8)

Verwijderd

Kan toeval zijn, maar ik heb laatst juist vaker potjes waar de map zowat vol staat met soflams: wel inactieve, dus heel erg effectief zijn ze niet, maar het levert toch genoeg designations op (en dus gratis punten voor de recon). Als ik recon speel op een vehicle map heb ik vrijwel altijd een soflam bij me, en die gooi ik dan op het eerste het beste dakje/hoge punt in een tactische richting.

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12 10:25
OnyxNL schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:17:
Helaas lijkt het wel of niemand de Soflam wil opzetten waardoor je voor heli's weer aangewezen bent op de mindere stingers.
Als Dice nu eens wat meer punten voor Soflamgebruik zou toekennen vinden gamers het misschien weer de moeite waard om 'z'n wel mee te nemen en te gebruiken.
Nou daarnaast heb ik soms dat ik een hely lock met mijn soflam daarna lock die kennis van mij hem en schiet die missle af. Als ik dan vervolgens de lock niet meer heb en hij killt nog steeds de hely dan krijg ik helemaal geen punten. Dan heb ik alleen 10 punten voor de lock das wel wat weinig voor iemand die ervoor zorgt dat iemand anders met wat geluk 450 punten binnen sleept. Aan de andere kant als hij hem neerschiet als ik hem gelockt heb krijg ik meestal 100 punten of het persentage damage. Maar over het algemeen verlies ik de lock en blijft het bij 10 punten

Nickname KasPlantje.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-12 21:47
Jay-P schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:42:
Voor z'n taalgebruik ofzo? Zie verder niets vreemds...

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12 18:54
Vandread schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:57:
[...]

Voor z'n taalgebruik ofzo? Zie verder niets vreemds...
kill streak van 171 :)
acc 14%
wel 41k kills in 500 uur
en zijn meeste kills is met mes ruim 5k
kd van 1.2
en wel spm van 800

tja best knap

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

wat highlights:

-Rank 145
-5500+ knife kills

Cool, BF3 heeft zijn eigen verraad clubje!

pfffff... waarom al die moeite... join gewoon een andere server...

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
leosand schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:05:
[...]

acc 14%
wel 41k kills in 500 uur
kd van 1.2
en wel spm van 800

tja best knap
Dus iemand die veel kills met zijn mes maakt en een hoge SPM heeft is automatisch een cheater?

Verwijderd

OnyxNL schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:17:
Dit is al gebeurd. Het probleem is niet dat soflammen geen punten oplevert, maar dat je gen Javelins meer nodig hebt. De tweeties kunnen hun soflam lock nu breken met flares (why?) tanks zijn met één RPG tegenwoordig ook disabled (why?) jets krijg je ook met javelins niet meer geraakt (why?) guided shells zijn overbodig geworden omdat één normaal schot een tank disabled en je dus canister ammo of een coax MG kunt mounten tegen grondtroepen, de scout heli heeft zelf een laserdotter aan boord, jets met rockets zijn zo sterk dat de guided missile niet zinvol is, en de TV missile is nu zo overpowered dat niemand nog guided rockets op z'n heli gebruikt. De enige die er dus wat aan heeft dat je SOFLAMt is dus de IFV driver met guided missile, een engineer die niet doorheeft dat hij RPG of Stingers had moeten nemen, en jezelf omdat je punten krijgt voor het dotten. En geen enkele helipiloot heeft nog de laserdotter, want de guided rockets zijn nu zó sterk tegen tanks dat je vanuit je basis gewoon kunt gaan zitten snipen op die dingen zonder ooit boven het slachtveld te hoeven vliegen.

Javelins met SOFLAM wáren ideaal, toen ze nog als enige wapen betrouwbaar in één knal een tank uit konden schakelen en jets en helis konden locken en slopen zonder door flare-spammers gecancelled te worden. Hetzelfde geldt voor Guided Shells op tanks, Guided missiles bij de heli gunner, en guided missiles op de IFV. Die hádden allemaal nut omdat je er allerhande gedotte doelen gegarandeerd mee kon raken (tanks uitgesloten ivm rook) en omdat ze vaak de enige manier waren om in één schot pantserspul weg te tikken. Maar er is nu geen enkel nut meer om die dingen te gebruiken. Al m'n javelinnende maten zijn op RPGs over. We gebruiken allemaal canister ammo (behalve één met een coax HMG, de malloot) en wie hem heeft gebruikt de TV missile.

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-12 22:46
No contact with EA Online. Please try again later
PFFF ben je net ff lekker bezig

Ik kan nu geen server meer joinen :(

[ Voor 19% gewijzigd door reinier.sr op 19-04-2012 12:10 ]

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
reinier.sr schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:10:
No contact with EA Online. Please try again later
PFFF ben je net ff lekker bezig

Ik kan nu geen server meer joinen :(
Haha, ik was net bezig om mijn nieuw ingestelde macro's te testen. Damn you!

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-12 17:28
Ik kan weer joinen, join ik in een server met 433-5 tickets. Zucht, 0-0 en toch gewonen.

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12 13:25
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:09:
[...]

...Het probleem is niet dat soflammen geen punten oplevert, maar dat je gen Javelins meer nodig hebt. De tweeties kunnen hun soflam lock nu breken met flares (why?) tanks zijn met één RPG tegenwoordig ook disabled (why?) jets krijg je ook met javelins niet meer geraakt (why?) guided shells zijn overbodig geworden omdat één normaal schot een tank disabled en je dus canister ammo of een coax MG kunt mounten tegen grondtroepen, de scout heli heeft zelf een laserdotter aan boord, jets met rockets zijn zo sterk dat de guided missile niet zinvol is, en de TV missile is nu zo overpowered dat niemand nog guided rockets op z'n heli gebruikt....
Nu snap ik je nick. :) Ik zou er ook gek van worden. Maar serieus: Mooi verhaal/goed verwoord.

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Verwijderd

wat highlights:

-Rank 145
-5500+ knife kills

Wat een flauwekul. Zijn KDR is niet bijzonder, zij SPM is niet hoog voor iemand die veel medic speelt, zoveel knife kills doet denken dat hij flink wat tijd op knife-only servers heeft doorgebracht (waar je heel snel heel veel knife kills maakt én als medic hordes punten scoort met je medikit) en een accurayc van 14% is, zeker gezien zijn voorliefde voor mes en sniperrifle, laag te noemen.

En jij gaat hem reporten omdat hij Syriër is danwel sympathiseert met Syriërs?
Waar kan ik jou reporten?

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-12 21:47
leosand schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:05:
[...]

acc 14%
wel 41k kills in 500 uur
kd van 1.2
en wel spm van 800

tja best knap
1,3 kills per minuut kan opzich, ondanks nauwkeurigheid.
In z'n geschiedenis zie je vanaf: 2012-04-01 06:20 wel extreme hoeveelheden SPM, maar ook hoge K/D's en kills totaal.
Kan helaas niet zien of dat specifieke servers zijn..
http://bf3stats.com/stats...global.kills,scores.score

Kan er weinig van breien, ziet er wazig uit...
Stats van 2012-04-06 09:32 zien er vooral vreemd uit. 6000+spm

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 19-04-2012 12:26 ]

• leosand
Sagaris schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:08:
[...]

Dus iemand die veel kills met zijn mes maakt en een hoge SPM heeft is automatisch een cheater?
heb ik ook niet gezegd. ik vind het knap zei ik.

het ziet er allemaal idd wat wazig uit,
misschien alleen knife servers voor een periode

en gaat niet alleen om knife kills maar ook kill streak van 171!

[ Voor 3% gewijzigd door leosand op 19-04-2012 12:34 ]

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-12 19:08
leosand schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:33:
[...]

Het enige wat er op die moment gebeurd is is dat zijn assault score geskyrocket is. En dat volgt heel mooi zijn revives.

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

*knip*

Wie niet horen wil moet maar voelen

[ Voor 90% gewijzigd door zeef op 19-04-2012 13:15 ]

Maak je hier toch niet zo druk over de stats van anderen, als je het niet vertrouwt dan report je het gewoon direct aan DICE, het forum wordt er niet leesbaarder door.

Maar over goede stats gesproken, weet iemand op welke publics de beste BF3 spelers van NL/EU veel spelen?

Ik wil me samen met m'n vriendjes wel eens meten met de allerbesten ondertussen, liefst op city of infantry maps, zonder meteen wekelijks in clanverband te moeten spelen.

Bij voorbaat dank!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
leosand schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:33:
[...]

9000 ticket server en een bekwame jet pilot/chopper pilot/tank driver zijn kan hier prima aan bijdragen. Mijn magere killstreak van 26 had ik ook door pre-patch een hele round lang in een mobile AA zitten en infantry afknallen, stond vrij strategisch en werd constant gerepaired, op een 9000 ticket server had ik ook wel op dat aantal kunnen komen.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• leosand
tjee wat is dit nou, ff mij gaan bashen hier?
iemand zegt wat over een speler, (mensen lezen hier ook niet)
ik reageer er op met wat stat van hem en zeg alleen dat het knap is.
ik haal nogmaals de 171 kill streak aan, omdat ik dan benieuwd ben tegen wie hij speelt want 171 is best veel

en jedi geub... ach laat maar.....

[ Voor 4% gewijzigd door leosand op 19-04-2012 12:49 ]

Verwijderd

Jedi Geub schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:39:
[...]

Beetje sneu dat jij je hier mee bezig houd... tijdens de oorlog hadden ze een mooi clubje voor je gehad...
Snik... :'(
Pagina: 1 ... 172 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.