Net geprobeerd maar hmm.. wapens zijn te scheel om er instagib van te maken helaas :(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:46
Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:50:
Net geprobeerd maar hmm.. wapens zijn te scheel om er instagib van te maken helaas :(
shotgun met slugs dan maar? :P

Mijn YouTube

Je kan ook gewoon een M26 Dart server opzetten. :Y)
Is ook OHK. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

True, dat zo ook nog kunnen. En dan hardcore maken :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-12 22:03
Maar dat kan toch best, gewoon op grand bazaar ofzo en dan met z'n allen met de M40A5.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-12 15:26
Dan mag je veel te scheel schieten, dus dat is niet leuk. Gewoon 870 met slugs of iets dergelijks.
The recent Battlefield 3 patch did bring with it it’s fair share of issues. Luckily, along with previously promised updates, Senior Gameplay Designer Gustav Halling has confirmed, “…we are working on a future patch for some issues,” however, there is still “no date.” One bug in particular that is quickly gaining attention is the extreme effectiveness of the M26 MASS underslung attachment. Clearly, it was not meant be tweaked in such a way and Halling has confirmed a fix in the “next client update, no date.” Additionally, a bug that hides the Squad Leader from the minimap when using color blind mode has been sent to QA for reproduction and will be looked into, according to Community Manager, Daniel Matros.

Tim Kjell, Game Designer at DICE teased some incoming “nice tweaks” as well. Yesterday, he tweeted to his followers, “before I went home sick yesterday I saw some nice tweaks by [Alan Kertz, senior gameplay designer at DICE] - he might be on to something sweet.”
http://mp1st.com/2012/04/...battlelog-app-on-the-way/

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:09
Hij zal vast wel ergens staan in dit topic, maar ga niet alles doorzoeken: Is er een mod om die zon wat minder fel te maken en is dit legaal? Zo ja, graag een link! wordt gek van die zon. (denk aan die reclame met kut zon!) :P
DennisM6 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:09:
Hij zal vast wel ergens staan in dit topic, maar ga niet alles doorzoeken: Is er een mod om die zon wat minder fel te maken en is dit legaal? Zo ja, graag een link! wordt gek van die zon. (denk aan die reclame met kut zon!) :P
Geen idee en ik weet nu al dat zoiets niet zal mogen van DICE/PB. Dat is wel cheaten. :/
Ze werken er tenminste aan. Beter dan niks zullen we maar zeggen. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Asgaro schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:07:
Ik raak geïrriteerd van al die posts hier rond de M26 dit, de M26 dat :(

Voor mijn part mogen ze iedereen die wapen exploits gebruikt een ban geven op Battlelog en hier op het forum!!!
Hetzelfde voor de mensen die ooit de USAS + FRAG gebruikt hebben.

Ik heb NOOIT de USAS + FRAG gebruikt, zelfs al was dat een moordmachine.

Als ik nu iemand zijn Battlelog stats check, en merk dat die veel USAS + FRAG kills heeft, hecht ik 0.00% waarde aan zijn SPM en de rest. Het staat quasi gelijk met cheaten. Je stats betekenen NIETS meer.

Nu sta ik vandaag op en zie ik hier 5 nieuwe pagina's en een overgroot deel gaat over de M26. :( Dan heb je nog de klojo's op youtube zoals Dontblink die er ook nog is een filmpje over maken. :( Met de motivatie "DICE has to know!" maar ze weten het al sinds een week!!!! Niets dan viewers whoring doen ze met de M26 filmpjes. En ondertussen weet iedereen en zijn moeder wel van die bug.
Ik raak geïrriteerd van jou, omdat jij geen USAS + FRAG en M26 gebruikt is iedereen in jou ogen een "cheater" het staat iedereen vrij welk wapen hij wil gebruiken, als jij daar zo gefrustreerd van raakt moet je bij DICE zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Kom ff die infantry only server van GoT vullen heren.
http://battlelog.battlefi...y-Mapvote-Adaptive-Slots/

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:40

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik ga geen OP wapen meer links laten liggen zo lang mijn tegenstanders het wel gebruiken. Ik heb daar wel van geleerd bij COD, if you can't beat them.
Why y all leave? ;( ;)

Weer een RivalXfactor video.
Wederom leerzaam maar net wat minder dan meestal. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-04-2012 19:29 ]

Kwam niemand bij en Delukz ging Game of Thrones kijken en Cornelison ging op grotere server spelen helaas :'(

Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:28:
[...]

Kwam niemand bij en Delukz ging Game of Thrones kijken en Cornelison ging op grotere server spelen helaas :'(
Ging net lekker. :P (dik aan het verliezen)
Oh en dan ga ik eens op TS en dan komt er kennelijk een Duitser in de server. Eerste reactie gaat over Joden/Hitler...

Dafuq? Ben ik nou zo "politiek correct" omdat ik Geschiedenis studeer of is het normaal om dit meteen te doen? :|

[ Voor 28% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-04-2012 19:32 ]

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-12 17:28
Meeste duitsers zijn wel aardig hoor :P.

Hoewel dit me steeds vaker overkomt (3e keer).

Edit:
@hieronder, nu niet meer ;)

[ Voor 12% gewijzigd door plob op 17-04-2012 19:46 ]

plob schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:43:

Link is een beetje dood. ;)

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:30:
[...]

Oh en dan ga ik eens op TS en dan komt er kennelijk een Duitser in de server. Eerste reactie gaat over Joden/Hitler...

Dafuq? Ben ik nou zo "politiek correct" omdat ik Geschiedenis studeer of is het normaal om dit meteen te doen? :|
Nee, gewoon kinderachtig + onwetendheid.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:40

codex

Geen OpenAI agent :)

plob schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:43:

Edit:
@hieronder, nu niet meer ;)
Heb ik ook al een paar keer gehad, en inderdaad op Duitse servers.

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
@G13, G15, Z10 Logitech users, iemand hier die even mijn applet for BF3 uit kan testen.

DOWNLOAD HIER

Moet namelijk even kijken of ik de DLLs goed heb geembed voor SQLCE. .NET 4 is wel noodzakelijk en zal je eerst zelf moeten installeren mocht je het niet hebben (wordt dus niet automatisch geïnstalleerd bij installatie van de applet)

Even een korte uitleg (meer volgt later, evt. in apart topic):

Ding heeft twee functies:

-Lookup: Simpel stat checker voor willekeurig persoon
-Stat Tracker: Hiermee kan je je history bijhouden. LCD laat de 4 laatste 'sessies' zien met totaal/sessie score en speeltijd(werkelijke gespeelde tijd dus). Ik heb ervoor gekozen om dit spul in een SQLCE db op te slaan simpelweg omdat ik er dan later meer mee kan, vandaar de SQLCE dependencies. Die SQLCE is embedded dus zou je niet apart hoeven te installeren. Weigert de applet te starten check ff of je G13/G15/Z10 aangesloten is, start ie nog niet is het waarschijnlijk de SQLCE dlls die niet goed gepackaged zijn. Als je me echt een plezier wilt doen, ga in dat geval even SQLCE 4.0 installeren om dat uit te sluiten. Heb hier namelijk geen PC zonder SQLCE om te testen.

[ Voor 8% gewijzigd door Jay-P op 17-04-2012 22:12 ]

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12 10:03
iemand enig idee hoe dat PB 0 minute kick probleem op te lossen is? Ik heb er sinds 1 week last van en ik word bij elke server na bepaalde tijd gewoon gekickt, PB updaten helpt niet.

Verwijderd

[...]

YOU on TS? I wanna see :Y

Oh, en normale reactie denk ik... De oorlog is nog maar zo'n 65 jaar geleden ofzo...

"We" waren wellicht wat minder politiek correct maar een Duitser die zijn server komt spammen moet in de zeik genomen worden. Ik wil mijn fiets terug!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:12:
[...]

YOU on TS? I wanna see :Y

Oh, en normale reactie denk ik... De oorlog is nog maar zo'n 65 jaar geleden ofzo...
Ik was dus weer snel weg. Het was mij toch te druk. Met z'n 4 en in een channel en dan in een squad ingame doe ik wel aan maar ik heb geen zin in 10+ die in verschillende games zitten en dat er dan een z'n opmerking maakt. ;)

Oh en Tsurany, 2-1 bro. :P
Had je bijna weer genifed maar Arjants stond in de weg, die moest eerst dood en daarna glitchte me knife weer eens en schoot ik je maar neer. :+

DanielWW2 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:17:
Ik was dus weer snel weg. Het was mij toch te druk. Met z'n 4 en in een channel en dan in een squad ingame doe ik wel aan maar ik heb geen zin in 10+ die in verschillende games zitten en dat er dan een z'n opmerking maakt. ;)
Dan moeten wij eens gamen in een squadje!
Oh en Tsurany, 2-1 bro. :P
Had je bijna weer genifed maar Arjants stond in de weg, die moest eerst dood en daarna glitchte me knife weer eens en schoot ik je maar neer. :+
Ja ik denk ik sta lekker veilig, vlats een knife in m'n rug.

Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:16:
[...]

"We" waren wellicht wat minder politiek correct maar een Duitser die zijn server komt spammen moet in de zeik genomen worden. Ik wil mijn fiets terug!
Ik reageer er misschien ook wat snel op maar toch vind ik het wat te ver gaan.
Zeg dan idd wat over de fietsen maar joden is mij te ver. ;)
Het licht ook zeer gevoelig in Duitsland.
Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:18:

Dan moeten wij eens gamen in een squadje!
Moeten we echt eens doen. ;)
Ja ik denk ik sta lekker veilig, vlats een knife in m'n rug.
Tegen mij ben je nooit veilig. :P

DanielWW2 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:21:
Ik reageer er misschien ook wat snel op maar toch vind ik het wat te ver gaan.
Zeg dan idd wat over de fietsen maar joden is mij te ver. ;)
Het licht ook zeer gevoelig in Duitsland.
Tja... wie gaat dan ook een volk uitmoorden? Bedoel... tja... niet handig politiek gezien.
Moeten we echt eens doen. ;)
Aight!
Tegen mij ben je nooit veilig. :P
I will always take revenge!

Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:22:
[...]

Tja... wie gaat dan ook een volk uitmoorden? Bedoel... tja... niet handig politiek gezien.
Fair enough maar het waren niet alle Duitsers die meededen. De moordpartij werd ook geheim gehouden voor de Duitsers zelf. Ik maak zelf dan ook het verschil tussen NAZI en Duitser.

NAZI's doe moeten voor zover ze nog leven dood. Dus alle hoge leden van de NAZI partij als ze er nog zijn, hoge officieren in de Waffen SS en kampbewakers.

De reguliere "Duitsers"* die worden er nog steeds op gestigmatiseerd op z'n manier dat het niet terecht is. En voordat iemand komt met; de Duitsers hebben Hitler zelf gekozen bla heb ik nog dit.
Denk je dat al die mensen hadden gedacht dat er zo ver zou worden doorgezet door Hitler?

* De Duitse Wehrmacht bestond bij lange na niet alleen uit Duitsers. Er zaten ook; Oostenrijkers, NL, Belgen, Fransen (ja die ook), Italianen, Spanjaarden, Roemenen, Bulgaren, Grieken, Tsjechen, Finnen, Noren, Denen, Polen en mensen van de Baltische staten in het leger. Russen kan ook nog maar dat weet ik niet zeker. Verder als de NAZI's niet hun rassenleer hadden toegepast in de SU dan waren de Oekraniers massaal overgelopen naar de Duitse zijde. Die zagen de Duitsers eerst als bevrijders van Stalin die net z'n grote klootzak als Hitler was.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En nu weer een beetje ONTOPIC. :P

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-04-2012 21:43 ]

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:49

Phntm

Tlingelingeling

Wat denken jullie heren hiervan.

• plob
Phntm schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:44:

[video]
Geweldig!! Heerlijk overzichtelijk en het ziet er erg gelikt uit. :P
Zal dr helaas wel nooit komen (dice kenende).

Edit
Erg handig dat je de volgende map kan zien. En heel fijn dat er zo'n tijdrondje om het revive icoontje (0:40) heen is, dan kun je kiezen of het nog waard is er heen te lopen of niet.

[ Voor 20% gewijzigd door plob op 17-04-2012 21:52 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/009/217/1912-so-much-win.jpg
Echt, ik begin zowat te kwijlen.

Had de meme graag in een spoiler geplaatst, maar de spoiler-tag van GoT werkt helaas anders dan ik zou willen.

EDIT: Maar serieus: heerlijk overzichtelijk, niet meer 50 keer moeten klikken om je kit te customizen. En op het slagveld zelf zijn die extra dingetjes ook handig.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 21:59 ]

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12 10:03

[video]
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/085/444/1282786204310.jpg?1318992465

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11 23:34
OMG _/-\o_ :9~ , eigenlijk zijn woorden niet genoeg.

DICE NEEM DEZE MAN/VROUW IN DIENST AUB. :o

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik snap wat ie probeert te doen maar vind het te druk.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• chris10r
Help!!!! schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:17:
Ik snap wat ie probeert te doen maar vind het te druk.
*Stel dat het er is* Als je er aan gewend raakt dan wil je nooit meer iets anders :D
Ik heb toch liever die M26 bug fix...

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:49

Phntm

Tlingelingeling

DanielWW2 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:26:
Ik heb toch liever die M26 bug fix...
En zo zijn er tig andere bugs. Oude bugs gaan, komen wel nieuwe voor in de plaats. Tot die tijd zijn we boned.

Verwijderd

Ik weet niet meer wie 'm hier aanraadde, maar de SKS is echt een beest! Nog nooit zoveel plezier beleefd aan "snipen" (ik tel recon met een PDW niet mee). Holo-sight erop en knallen maar :D Haal nog niet de scores die ik met een automatic gun haal, maar dat zal wel een kwestie van oefenen zijn. Ook erg fijn dat de Soflam niet meer auto-equipped wordt, ik strooi ze nu gewoon rond op vehicle maps ipv dat ik echt actief ga soflammen (of beter gezegd: dat niet doe).

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Meer mensen die niet kunnen inloggen op Origin en/of Battlelog? ID of password worden niet herkend.

Edit: nevermind, een password reset did the job. Toch gek dat het wachtwoord ineens niet meer herkend werd.

[ Voor 36% gewijzigd door pafdaddy op 17-04-2012 22:46 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Soflam op Grand Bazaar bij B dumpen. Iedereen die er aan komt krijgt een mooi fel rood licht in z'n face. Je kan makkelijk even kijken of er wat aan komt en dan snel naar voren poppen en neerschieten. Volgens mij kan de Soflam heel tactisch ingezet worden als je een beetje moeite doet. Bijvoorbeeld MCOM watching met C4 of gangetjes dekken.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:40:
Ik weet niet meer wie 'm hier aanraadde, maar de SKS is echt een beest! Nog nooit zoveel plezier beleefd aan "snipen" (ik tel recon met een PDW niet mee). Holo-sight erop en knallen maar :D Haal nog niet de scores die ik met een automatic gun haal, maar dat zal wel een kwestie van oefenen zijn. Ook erg fijn dat de Soflam niet meer auto-equipped wordt, ik strooi ze nu gewoon rond op vehicle maps ipv dat ik echt actief ga soflammen (of beter gezegd: dat niet doe).
SKS is ook 1 van mijn favo's. Lekker wapen. Gebruik alleen liever 4 of 8 scope afhankelijk van situatie.
Vind vooral hoge rate of fire lekker werken en ik kan er goed mee mikken.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:55:
Soflam op Grand Bazaar bij B dumpen. Iedereen die er aan komt krijgt een mooi fel rood licht in z'n face. Je kan makkelijk even kijken of er wat aan komt en dan snel naar voren poppen en neerschieten. Volgens mij kan de Soflam heel tactisch ingezet worden als je een beetje moeite doet. Bijvoorbeeld MCOM watching met C4 of gangetjes dekken.
Dus daarom was je aan het kloten met een SOFLAM. :+
Best wel slim eigenlijk. :P

Verwijderd

Als e het TS squadje er komt meld ik mij ook aan :]
Pwning n00bs ftw!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:42:
Als e het TS squadje er komt meld ik mij ook aan :]
Pwning n00bs ftw!
Jij mag er wel in ja. ;)
Tsu en ik moeten toch ook iemand hebben die als aas dient. :+
Maakt het killen makkelijker. :P (jk)

Totaal offtopic, maar als iemand een livestream van Amnesia The Dark Descent wilt zien...
het is momenteel bezig in de link in mijn sig ;) :P
DanielWW2 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:08:
Dus daarom was je aan het kloten met een SOFLAM. :+
Best wel slim eigenlijk. :P
Ik zat in cover en kon precies zien waar Delukz rondliep :) Geen perfect systeem nog maar zeker wel leuk om eens mee te klooien.

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:22:
[...]

Wat ben je toch een hopeloos figuur... Om te janken... De hele fucking dag de meest grote onzin posten...

Jij verkracht dit topic voor mij en ik weet zeker dat ik niet alleen ben...
Jedi Geub schreef op woensdag 18 april 2012 @ 00:24:
Wat ben je toch een hopeloos figuur... Om te janken... De hele fucking dag de meest grote onzin posten...

Jij verkracht dit topic voor mij en ik weet zeker dat ik niet alleen ben...
Of je neemt zo'n grapje gewoon zoals het bedoelt is, absoluut niet serieus. Gewoon overheen lezen en als het jou niet bevalt gewoon langs je heen laten gaan.

• kevz
Een grapje :')

Niet iedereen is van die grapjes gediend Tsurany.

Mijn YouTube

kevz schreef op woensdag 18 april 2012 @ 00:39:
Een grapje :')

Niet iedereen is van die grapjes gediend Tsurany.
Misschien was die een beetje te hard maar laten we wel wezen. Beter een te grof grapje dan dat het vergeten word. Want de holocaust mag nooit vergeten worden, daar is denk ik ieder persoon van enig moraal besef het over eens.

En nu weer over de M26 bug BF3. ;)

Dan lach je er toch niet om? Kan me niet voorstellen dat je werkelijk waar gekwetst bent door zo'n grapje. Ik vind dat je daar na al die jaren best een grapje over moet kunnen maken, of je dat dan grappig vind of niet is een persoonlijke kwestie. Ik zit persoonlijk niet te wachten op Duitsers zomaar binnen vallen, slechte ervaringen mee. Dan maak ik daar een grapje over. Als je daar nog verder over wilt praten mag je gerust een DM sturen.

Iemand al de iPhone app gebruikt? Hij ziet er opzich nice uit maar vraag me af of er voor Android al niet genoeg applicaties zijn. Zie dat er tientallen Battlefield 3 applicaties zijn, wat gaat een officiële daar aan toevoegen? Denk dat ze behoorlijk te laat zijn met een applicatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 18-04-2012 00:52 ]

• kevz
Wat moet je eigenlijk met zo'n bf3 app op je phone? Je kan er toch geen bf3 op spelen? Stats kijk je thuis achter de PC maar :P

Mijn YouTube

kevz schreef op woensdag 18 april 2012 @ 00:53:
Wat moet je eigenlijk met zo'n bf3 app op je phone? Je kan er toch geen bf3 op spelen? Stats kijk je thuis achter de PC maar :P
Sommige mensen schijnen een "hooah" hobby te hebben, die kunnen dat nu rustig vanaf hun telefoon doen :+ Hoevaak ik wel geen hooah's voorbij zie komen op de meest nutteloze dingetjes... who cares? :o

Volgens mij zijn er inderdaad weinigen die de sociale functionaliteiten van Battlelog echt gebruiken. Het is vast bedoeld om vanaf je telefoon je vrienden in de gaten te houden en gameafspraken te maken en op elkaars status te reageren maar ik zie het nut er niet echt van in :9

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 18-04-2012 01:00 ]

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:31
Gisteren weer online gespeeld, heb geleerd dat CS speelstijl (rushen en rennen als een malle) niet helpt en je er alleen dood van gaat :)

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
GvanGiessen schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:33:
heel veel support die grotendeels spray en pray doen en
De spray als je ADS bent met een machinegeweer is nog steeds erg groot. De kogels gaan bijna nooit recht naar waar je richt. Ik kan met de M60 makkelijk mijn aim op de tegenstander zijn harses houden maar raken ho maar. Vind het wel grappig om te doen eigenlijk :9

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Schijnt dat er straks tijdens de maintenance een aantal bug fixes gedaan worden. Hopen dat dat zo is, kan iedereen weer rustig slapen zonder nachtmerries over M26jes.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• Cyberwarmacine
Denk alleen battlelog fixes..

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
iedereen vind die M26 overpowerd maar ik vind juist dat de rest van de shotguns ooit voor geen meter de hitboxes raken :X vol die loop in iemands gezicht en 20damage ofzo. misschien mag de range wat minder van m26 maar verder zou ik juist de rest wat aanpassen.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Gelukkig heb ik, inmiddels als full-time jet pilot :) , totaal geen last van die M26...

Nu onderweg naar jet service star 10 en alles gaat steeds beter en je krijgt dingen steeds meer door maar soms kom je piloten tegen die jou toch veel makkelijker weer van achter besluipen als jij hun. En dan kan ik nog zo mooie loopings maken bij 300-310 kph, zij komen achter mij. Ik probeer veel te leren van bijvoorbeeld het kijken naar filmpjes van Zennappi en hoe makkelijk die vent vliegt... abnormaal.

Kijk bijv eens in dit filmpje het stukje van 4:50 to 5:40 min... Hoe weet die vent nu zo goed dat hij na twee van die loopings precies weer achter hem komt? Ik zou hem compleet kwijt zijn...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TsQrhDtxGjc&context=C4eefe41ADvjVQa1PpcFMGlvj95NVPmEifpyNF5fC9YB81mmITt_s=]

Is dat gewoon ervaring? En daarnaast snapte ik tot voor kort niet hoe je nu kon zien of een vliegtuig hoger of lager dan jouw hoogte vliegt. Dat schijnt op de Air radar te zien te zijn doordat het rode vliegtuigje dan iets vager wordt weergegeven. Ik zie dat niet en ben echt niet kleurenblind of zo. Zien jullie dit wel en hoe anticipeer je dan erop dat je, als je iemand bent kwijt geraakt, hij ONDER of BOVEN je vliegt?

Steam || Diablo 3

• plob
Proxx schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:23:
iedereen vind die M26 overpowerd maar ik vind juist dat de rest van de shotguns ooit voor geen meter de hitboxes raken :X vol die loop in iemands gezicht en 20damage ofzo. misschien mag de range wat minder van m26 maar verder zou ik juist de rest wat aanpassen.
Met een shotgun instakill op 30m vind ik overpowered.
Maar in een cq battle, moet je makkelijk kunnen winnen met welke shotgun dan ook. Helaas gebeurd dat niet, de shotguns zijn veel te slecht.
Jammer dat de usas generfd is, het was de enige shotgun die shotgun waardig was (voor de patch). En dan heb ik het niet over frag rounds, maar over buck. Frag was bij mij nooit een succes, ik shoot mezelf altijd dood. :+
l0n3w012ph schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:31:
Gelukkig heb ik, inmiddels als full-time jet pilot :) , totaal geen last van die M26...

Nu onderweg naar jet service star 10 en alles gaat steeds beter en je krijgt dingen steeds meer door maar soms kom je piloten tegen die jou toch veel makkelijker weer van achter besluipen als jij hun. En dan kan ik nog zo mooie loopings maken bij 300-310 kph, zij komen achter mij. Ik probeer veel te leren van bijvoorbeeld het kijken naar filmpjes van Zennappi en hoe makkelijk die vent vliegt... abnormaal.

Kijk bijv eens in dit filmpje het stukje van 4:50 to 5:40 min... Hoe weet die vent nu zo goed dat hij na twee van die loopings precies weer achter hem komt? Ik zou hem compleet kwijt zijn...

[video]

Is dat gewoon ervaring? En daarnaast snapte ik tot voor kort niet hoe je nu kon zien of een vliegtuig hoger of lager dan jouw hoogte vliegt. Dat schijnt op de Air radar te zien te zijn doordat het rode vliegtuigje dan iets vager wordt weergegeven. Ik zie dat niet en ben echt niet kleurenblind of zo. Zien jullie dit wel en hoe anticipeer je dan erop dat je, als je iemand bent kwijt geraakt, hij ONDER of BOVEN je vliegt?
Geen idee, dat is gewoon een kwestie van uren maken denk ik. Mijn vraag is, hoe houdt je het vol? Het lijkt me zo tergend saai om er ronde na ronde alleen maar in jets te zitten, je hebt weinig ruimte om te manouvreren (relatief gezien de snelheid) dus je bent constant rondjes/loopings aan het draaien. Wat is nu een redelijke KPM en SPM met zo'n jet? Zo heel gekke veel vliegtuigen/heil's/tanks vliegen/rijden er nu ook weer niet rond?

Ik vind een toffe run met de A10 wel tof, maar als ik daarmee een objective gecleared heb probeer ik hem eigenlijk ook direct te cappen/armen. Is een goede milflightsim dan niet toffer als zoveel uren vliegen in BF3?

• chris10r
Vliegen (met jets vooral) gaat me nog steeds niet goed af. In bf1941 en bf2 was ik beter dan de gemiddelde speler op public servers en kon hele matches in de lucht blijven met zowel heli als jet. (met reparatie/ammo refull tussenstops :) )

In bf3 hebben de meeste andere piloten me binnen een paar minuten na opstijgen zo uit de lucht met alleen de gun. De meeste keren kan ik de andere jet tijdens een achtervolging wel ontwijken en kan dan achter hem komen. Alleen mijn aim is zo verschrikkelijk ruk dat het niks uitmaakt, vooral sinds die heatseekers geen f* meer doen. 8)7

Na een paar minuten zo klooien komt de andere jet erbij en dan begin ik niks meer.

Met de heli kan ik een hele match in de lucht blijven en alles ontwijken wat op me af komt, alleen mijn aim is in de heli ook zo slecht dat ik niks in 1 of 2 runs kan neer halen met de rockets.

Heb die video's van de vliegpro's allemaal bekeken, die manoeuvres lukken prima maar mijn aim, nope :') .

Iemand nog verder goede tips om het aimen goed te leren?

Speel trouwens met joystick (Logitech 3D pro), dezelfde als toen ik bf2 speelde.

• Cyberwarmacine
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:57:
[...]

Geen idee, dat is gewoon een kwestie van uren maken denk ik. Mijn vraag is, hoe houdt je het vol? Het lijkt me zo tergend saai om er ronde na ronde alleen maar in jets te zitten, je hebt weinig ruimte om te manouvreren (relatief gezien de snelheid) dus je bent constant rondjes/loopings aan het draaien. Wat is nu een redelijke KPM en SPM met zo'n jet? Zo heel gekke veel vliegtuigen/heil's/tanks vliegen/rijden er nu ook weer niet rond?

Ik vind een toffe run met de A10 wel tof, maar als ik daarmee een objective gecleared heb probeer ik hem eigenlijk ook direct te cappen/armen. Is een goede milflightsim dan niet toffer als zoveel uren vliegen in BF3?
SPM met jets is best hoog als er genoeg voertuigen in de map zitten en gebruikt worden. Canals is wat minder..

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12 10:25
Proxx schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:23:
Dan moet je eens een MK3a1 nemen met slugs kijken of je op afstand niks kan killen. De meeste vijanden kill je met 2 of 3 schoten. Ligt aan de afstand en hoe goed je kunt richten. Aim down side is wel een vereide overigens maar dat is voor mij als sniper geen probleem. Ik gebruik hem in combinatie met extended mags dan heb je 13 kogels en dat is meestal wel genoeg om alles rond een m comm weg te vagen.

Nickname KasPlantje.

• alimomeny
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-11-2024
Wanneer is de update eigenlijk klaar, iemand enig idee?

• Thr!lls
Als het goed is over 2 minuten, duurde volgens mij een uurtje.

Verwijderd

ik ben al weer ingelogged
Staat sensitivity niet gewoon slecht ingesteld? Als je in beiden niet goed kan mikken lijkt het me dat je controls niet helemaal lekker zijn. Wellicht met muis en toetsenbord proberen?

• chris10r
Tsurany schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:31:
[...]

Staat sensitivity niet gewoon slecht ingesteld? Als je in beiden niet goed kan mikken lijkt het me dat je controls niet helemaal lekker zijn. Wellicht met muis en toetsenbord proberen?
Deadzone staat op 0, sensitivity staat zo ingesteld dat als je de joystick lichtjes beweegt, de jet/heli langzaam kan corrigeren.

Muis en toetsenbord oefen ik ook veel mee.
Heb op de muis yaw en pitch ingesteld en op A&D dan de roll. Dat scheelt veel ten opzichte van de standaard config.
Haal altijd door elkaar wat nu wat is maar ik heb het zo ingesteld dat de muis bewegingen gewoon de crosshair omhoog en omlaag bewegen en naar links en naar rechts. Volgens mij is dat wat jij bedoelt met yaw en pitch he? Vind dat het fijnst werken omdat ik dan het nauwkeurigst kan mikken.

Moet er wel bij vermelden dat ik in de lucht eerder dood dan levend ben :+

• chris10r
Jep, dat klopt helemaal.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
chris10r schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:05:
Vliegen (met jets vooral) gaat me nog steeds niet goed af. In bf1941 en bf2 was ik beter dan de gemiddelde speler op public servers en kon hele matches in de lucht blijven met zowel heli als jet. (met reparatie/ammo refull tussenstops :) )

In bf3 hebben de meeste andere piloten me binnen een paar minuten na opstijgen zo uit de lucht met alleen de gun. De meeste keren kan ik de andere jet tijdens een achtervolging wel ontwijken en kan dan achter hem komen. Alleen mijn aim is zo verschrikkelijk ruk dat het niks uitmaakt, vooral sinds die heatseekers geen f* meer doen. 8)7

Na een paar minuten zo klooien komt de andere jet erbij en dan begin ik niks meer.

Met de heli kan ik een hele match in de lucht blijven en alles ontwijken wat op me af komt, alleen mijn aim is in de heli ook zo slecht dat ik niks in 1 of 2 runs kan neer halen met de rockets.

Heb die video's van de vliegpro's allemaal bekeken, die manoeuvres lukken prima maar mijn aim, nope :') .

Speel trouwens met joystick (Logitech 3D pro), dezelfde als toen ik bf2 speelde.
Heb precies hetzelfde bf2 eerst bovengemiddelde piloot maar in bf3 suck ik, begint nu iets beter te worden maar vereist wel veel tijd :(

Rapapa...

• Thr!lls
Denk dat dat voor veel mensen geldt. Was zelf in 1942 ook een bovengemiddelde piloot maar daar kwam het toch neer op bombarderen en af en toe een dogfight. Daar was het simpel in, degene die het beste kon aimen die haalde de ander neer (of als je echt in de bommenwerper(tjes) zat dat je een goede tailgunner had). Uiteraard is dat nog steeds zo maar komt er nu zoveel meer bij kijken (rockets, machine guns, flare, fire extinguisher etc.) dat het idee van vliegen en een beetje opletten niet meer aan de orde is, vliegen is nu stukken dynamischer en dat legt ook de moeilijkheidsgraad een stuk hoger. Ik hou mezelf in BF3 absoluut niet bezig met vliegen aangezien ik daar echt in zuig.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
dat is je probleem, je moet gewoon met muis en tobo vliegen, joystick geeft je alleen maar nadelen, het is niet alsof battlefield een redelijk flight model heeft ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door haarbal op 18-04-2012 12:11 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:51
Cyberwarmacine schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:06:
[...]

De spray als je ADS bent met een machinegeweer is nog steeds erg groot. De kogels gaan bijna nooit recht naar waar je richt. Ik kan met de M60 makkelijk mijn aim op de tegenstander zijn harses houden maar raken ho maar. Vind het wel grappig om te doen eigenlijk :9
Dat vind ik dus echt zo klote aan die LMG's. Als je ADS gaat sprayen raak je geen f*ck en met zo'n groot magazine wil je dat eigenlijk wel...
haarbal schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:11:
[...]

dat is je probleem, je moet gewoon met muis en tobo vliegen, joystick geeft je alleen maar nadelen.
Of gewoon met je XBOX controller die out of the box werkt met BF3. (de bedrade versie in ieder geval)

Besturen van heli's/jets kan ik nu, verder kan ik ook een MAA mollen met een jet of tanks met de heli. Jet dogfights is een ander verhaal... :P

• chris10r
[...]

dat is je probleem, je moet gewoon met muis en tobo vliegen, joystick geeft je alleen maar nadelen, het is niet alsof battlefield een redelijk flight model heeft ofzo.
Met de joystick kan ik met de heli toeren uithalen wat met muis en KB echt niet gaat lukken ;) .
DanielWW2 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:14:
[...]

Of gewoon met je XBOX controller die out of the box werkt met BF3. (de bedrade versie in ieder geval)

Besturen van heli's/jets kan ik nu, verder kan ik ook een MAA mollen met een jet of tanks met de heli. Jet dogfights is een ander verhaal... :P
Hmm, heb wel een ps3 controller die via een aangepaste driver herkent wordt als xbox controller, zal dat eens proberen :D

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
chris10r schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:16:
[...]

Met de joystick kan ik met de heli toeren uithalen wat met muis en KB echt niet gaat lukken ;) .
Zoals? Ik kan me namelijk niks bedenken wat ik niet kan met me tobo en jij wel me je joystick.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
chris10r schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:16:
als je je toetsen een remap geeft moet het geen probleem zijn.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

Vind ik niet, hoe meer je vliegt hoe leuker het wordt. Je bent inderdaad wel rondjes aan het draaien en loopings maken maar ik schiet nu in dogfights en met de rocket pods tegen tanks en andere armor en soms lekker met de main gun een infanterist op de grond (het leukste van alles :) ). En in grote maps als Caspian, Firestorm en Kharg rijdt er constant volk rond in tankjes etc. en anders spot ik ze zelf wel door vanaf grote hoogte constat de Q te spammen. Ok, kills zijn niet zo heel veel (10-20 per ronde maar inmiddels al > 500 vehicles destroyed ribbons en dat vind ik dan weer leuk :) )

@chris10r: ik gebruik nu ook full time de Logitech 3D pro (las gisteren trouwens dat Zennappi die ook gebruikt dus dat geeft me nog meer moed :) ) nadat keyboard en tobo bij mij niet werkte (alhoewel ik wel benieuwd ben naar die combi met pitch up op je spacebar binden zodat je je hand full time op de muis kunt houden). En wat voor mij dan nog voor die loopings geldt, geldt ook voor het aimen: oefenen, oefenen, oefenen en langzamerhand heb ik alleen nog maar positieve k/d ratio's in the air :D (Cyberwarmachine, wegblijven uit mijn buurt jij! :P)

Steam || Diablo 3

• Cyberwarmacine
Hmm ja, ik moet je weer eens opzoeken.. ;)

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:28:

soms lekker met de main gun een infanterist op de grond (het leukste van alles :) ).
Idd erg leuk als je iemand door z'n hoofd schiet als jet. Wat me wel opvalt is dat je bijna nooit rode driehoekjes ziet in de jet, ook al loopt de persoon over een open vlakte. Als je geluk hebt komt deze nog wel tevoorschijn als je bijna op de grond zit, maar meestal kan ik dan niet meer killen en wegkomen (en kies ik voor de kill en crash vervolgens ;) )
(alhoewel ik wel benieuwd ben naar die combi met pitch up op je spacebar binden zodat je je hand full time op de muis kunt houden).
Zelf heb ik m'n pitch verplaatst naar W en S (throttle zit op ctrl en shift) en dat gaat in principe prima. Wel zit ik soms te klooien, omdat zowel m'n tobo als muis de pitch bepalen. Als je dan beide tegelijk gebruikt (per ongeluk je muis en stukje beweegt dus), gebeurt er vrij weinig, waardoor je een kill mist of zelfs crasht.

Verwijderd

vinom schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:13:
[...]
Dat vind ik dus echt zo klote aan die LMG's. Als je ADS gaat sprayen raak je geen f*ck en met zo'n groot magazine wil je dat eigenlijk wel...
Ik weet niet in hoeverre dit voor andere LMGs geldt, maar als ik bij de M60 in plaats van de knop in te houden deze steeds opnieuw indruk (elke seconde ongeveer) blijft het accuraat genoeg om op Grand Bazaar vanaf D mensen op A te headshotten - gericht. Je vuurt bijna net zo snel als volauto maar doordat het ding je afwijking telkens naar ongeveer nul bijstelt in de paar milliseconden dat je de knop los hebt blijf je behoorlijk zuiver sproeien. Mijn vaste speelkameraden herkennen mijn M60 over de halve kaart aan het onderbroken staccato van een M60 op een bipod - en de gerichte kogelregen tussen de wenkbrauwen. Op een recent rondje Grand Bazaar op B een betonblokje opgezocht, kistje op de grond, bipod op het blok en gewoon alles wat vanaf C naar B kwam huppelen door het hoofd schieten en structureel blijven sproeien om onze push te ondersteunen. Resultaat: 25-8, 5% accuracy, 3 Accuracy Ribbons (wat dus inhoudt tussen 15 en 19 headshots) en een hele kudde Suppression Assist bonussen. Als je gewoon de knop inhoudt tot je 200 kogels erdoor zijn raak je geen flikker meer na anderhalve seconde, maar met elke seconde even loslaten en indrukken (je mist als je het snel doet nauwelijks één schot tussen bursts) en je kogels blijven Call of Duty-achtig op je vizier landen. En op die kerel die er in staat.
Geldt overigens ook voor de Foregrip, of als je al wandelend met een niet-geplaatste bipod rondloopt.

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Als je aim niet goed is dan moet je iets voor de vijand gaan mikken en niet precies op de vijand, anticiperen dus. Dat doet de speler in de filmpje wat je gepost heb, niets meer en niets minder. Vaak als je iemand een paar keer raak gaan ze paniekerig vliegen om je te ontwijken dan letten ze ook niet goed op wat ze doen. Ik vlieg vaker ook met een jet en ik vind het ook leuk om tanks te knallen met Guided Missiles of raketten. De Heat Seekers laat ik achterwege en knal ander vlieg spul uit de lucht met guns.

Wat je niet heb in BF3 is een aiming reticule of CCIP (continuously computed impact point) die voor je gaat rekenen waar de kogels uitkomen daarom moet je zelf de kogel impact punt zelf inschatten.

Ik speel ook trouwens met een Logitech 3D Pro, prima joystick om mee te vliegen in BF3.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Verwijderd

vlieg zelf ook met een stick, maar heb het idee dat je met max dpi max sensitivity met een muis sneller een halve draai of looping kan maken dan dat je met een joystick kan. iemand anders?

• Cyberwarmacine
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:35:
[...]
Idd erg leuk als je iemand door z'n hoofd schiet als jet. Wat me wel opvalt is dat je bijna nooit rode driehoekjes ziet in de jet, ook al loopt de persoon over een open vlakte.
Mesh quality op ultra zetten helpt!

• chris10r
Cyberwarmacine schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:00:
[...]

Heb hier alles op low behalve Terrain Quality en Mesh Quality, die staan op ultra. Scheelt veel voor draw quality van randjes (onzichtbare k* hitboxen :( ). Alles is dan duidelijk zichtbaar :) .

Verwijderd

Serieus..? Eens kijken of m'n pc dat trekt, maar eigenlijk slaat het nergens op; m'n client krijgt door waar iemand is en kan dan prima dat driehoekje laten zien. De persoon zelf hoef ik niet te zien, die is vaak toch te klein.

• Cyberwarmacine
chris10r schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:04:
[...]

Heb hier alles op low behalve Terrain Quality en Mesh Quality, die staan op ultra. Scheelt veel voor draw quality van randjes (onzichtbare k* hitboxen :( ). Alles is dan duidelijk zichtbaar :) .
Tja, met een hd4870 is het niet lekker spelen als je hoger dan low gaat zitten op wat voor setting dan ook. In de jet mesh op ultra werkt nog wel aardig gelukkig :)

Verwijderd

erikvandenberg schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:18:
[...]

Zoals? Ik kan me namelijk niks bedenken wat ik niet kan met me tobo en jij wel me je joystick.
²nd!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:57:
vlieg zelf ook met een stick, maar heb het idee dat je met max dpi max sensitivity met een muis sneller een halve draai of looping kan maken dan dat je met een joystick kan. iemand anders?
Gewoon de BF3 settings editor downloaden en allereerst je dead space zone van de joystick op 0 zetten. Pas toen ik dat deed was ik echt om voor de joystick.

Sinds gisteren de joystick sensitivity op 300% gezet (kan tot 400%) waar ik altijd uit gemakzucht die op 150% had laten staan en ook dit scheelt. Ik draai toch weer iets sneller hierdoor, althans dat gevoel heb ik...

Steam || Diablo 3

• Cyberwarmacine
Ik faal met joysticks... Kan er totaal niet mee vliegen.

Het blijft toetsenbord voor mij :)
Cyberwarmacine schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:00:
[...]

Ik meende altijd dat er tussen mesh quality low en medium nog echt verschil qua draw distance en dat het met hogere settings er geen verschil was. Maar nu ik bewijs zocht kom ik er achter dat je met high daadwerkelijk meer ziet op zéér grote afstanden (al haal je die afstanden waarschijnlijk niet in city maps). Ultra t.o.v. high schijnt verwaarloosbaar te zijn.

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:12:
[...]

Gewoon de BF3 settings editor downloaden en allereerst je dead space zone van de joystick op 0 zetten. Pas toen ik dat deed was ik echt om voor de joystick.

Sinds gisteren de joystick sensitivity op 300% gezet (kan tot 400%) waar ik altijd uit gemakzucht die op 150% had laten staan en ook dit scheelt. Ik draai toch weer iets sneller hierdoor, althans dat gevoel heb ik...
tnx meteen even inspecteren

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Tsurany schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:28:
Zat Delukz gisteren op een server die Bazaar + Kharg draaide ?? Er waren wat gasten aan het ragen vanwege zijn M26 Dart kwaliteiten, nadat hij weg was en ik net binnen kwam. Ik ben maar effe verder gegaan ermee : Eindelijk fatsoenlijke damage in Normal mode :+

[video]
DICE heeft al contact gemaakt met de maker als het goed is :)
Tsurany schreef op woensdag 18 april 2012 @ 00:59:
Sommige mensen schijnen een "hooah" hobby te hebben, die kunnen dat nu rustig vanaf hun telefoon doen :+
* nero355 meldt O-) Zoo leuk :P
plob schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:53:
Met een shotgun instakill op 30m vind ik overpowered.
Maar in een cq battle, moet je makkelijk kunnen winnen met welke shotgun dan ook. Helaas gebeurd dat niet, de shotguns zijn veel te slecht.
Jammer dat de usas generfd is, het was de enige shotgun die shotgun waardig was (voor de patch). En dan heb ik het niet over frag rounds, maar over buck. Frag was bij mij nooit een succes, ik shoot mezelf altijd dood. :+
Remington M870 heb je genoeg aan hoor. Experimenteer maar eens met de verschillende soorten ammo ;)
Geen idee, dat is gewoon een kwestie van uren maken denk ik. Mijn vraag is, hoe houdt je het vol? Het lijkt me zo tergend saai om er ronde na ronde alleen maar in jets te zitten, je hebt weinig ruimte om te manouvreren (relatief gezien de snelheid) dus je bent constant rondjes/loopings aan het draaien.
Sinds de patch eindelijk afremmen + spotten op de joystick _O_ Begin weer enigzins BF2 achtige lol te hebben in de lucht d:)b
A10 ... Rush mode dus ?? Heeft dat nut ?! In het begin geprobeerd, maar was zoo saai :|

@Flightsim verhaal : Die zijn er amper nog dus je moet wat hé !!
Heeft het wel :Y Alleen de settings zijn ruk... zo is mijn joystick te gevoelig voor BF2 en BF3 :/
De welbekende Logitech (zie hierna) had dat probleem niet, maar krijgt snel speling op 2 van de 4 assen...
Badtothebone schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:49:
Wat je niet heb in BF3 is een aiming reticule of CCIP (continuously computed impact point) die voor je gaat rekenen waar de kogels uitkomen daarom moet je zelf de kogel impact punt zelf inschatten.

Ik speel ook trouwens met een Logitech 3D Pro, prima joystick om mee te vliegen in BF3.
Er is wel een dynamische crosshair !! Ook voor je Rocket Pods en Rockets in de Heli :)
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:57:
Zit geen verschil in en met de muis blijf je maar slepen ... niet leuk!
l0n3w012ph schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:12:

Serieus ?! NOG HOGER ?! Raak je nog wat op de grond zo ?? Ik wil juist NOG LAGER :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

nero355 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:05:
@Flightsim verhaal : Die zijn er amper nog dus je moet wat hé !!
In de categorie: knopjes :P

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 10:25

MeagaShira

MeagaShira_NL

l0n3w012ph schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:28:
[...]

Vind ik niet, hoe meer je vliegt hoe leuker het wordt. Je bent inderdaad wel rondjes aan het draaien en loopings maken maar ik schiet nu in dogfights en met de rocket pods tegen tanks en andere armor en soms lekker met de main gun een infanterist op de grond (het leukste van alles :) ). En in grote maps als Caspian, Firestorm en Kharg rijdt er constant volk rond in tankjes etc. en anders spot ik ze zelf wel door vanaf grote hoogte constat de Q te spammen. Ok, kills zijn niet zo heel veel (10-20 per ronde maar inmiddels al > 500 vehicles destroyed ribbons en dat vind ik dan weer leuk :) )

@chris10r: ik gebruik nu ook full time de Logitech 3D pro (las gisteren trouwens dat Zennappi die ook gebruikt dus dat geeft me nog meer moed :) ) nadat keyboard en tobo bij mij niet werkte (alhoewel ik wel benieuwd ben naar die combi met pitch up op je spacebar binden zodat je je hand full time op de muis kunt houden). En wat voor mij dan nog voor die loopings geldt, geldt ook voor het aimen: oefenen, oefenen, oefenen en langzamerhand heb ik alleen nog maar positieve k/d ratio's in the air :D (Cyberwarmachine, wegblijven uit mijn buurt jij! :P)
Waar heb jij je free look eigenlijk opgezet.....?

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11 09:03
Vliegen met battlefield doe ik ook liever niet aan, ook al vind ik de heli's helemaal het einde.

Ik zie soms mannetjes door de map rennen en aimen, alsof het Counter Strike is.

Is dat een of andere config ofzo?

btw, voor mensen die eens willen gamen of random joinen: Origin: sharfer

Sharfer#2586

Pagina: 1 ... 171 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.