• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:39
kevz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:31:
Ah, heel battlelog is offline dus, vroeg me al af of m'n internet het nou wel of niet deed :P
Nog een keer? :') Of ben ik het zelf :P

Mijn YouTube

Verwijderd

Zo, wil ik server 5 joinen, dan start hij de campaign op...

Dice, Y U FIAL SO HARD?
yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:17:
DIt doe je dus met Asgaro als je team OP is :+
Racefield 3 :+

Ja, nu waren er nog maar 4 mensen op got #5...
Ben er dan maar uit gegaan.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

reemprive schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:47:
Server crashes zijn blijkbaar overal, ik ging van GoT 5 naar een andere server waar in de chat het geklaag ook was dat servers overal instabiel zijn.
Here we go again. Ik wilde zo nog even een potje spelen, maar dat zit er dus niet echt in geloof ik.

http://www.ea.com/servers/battlefield3

De servers staan op status 'stressed', dat zegt vrij weinig eigenlijk.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-12-2025

yzx

Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:52:
[...]

Racefield 3 :+

Ja, nu waren er nog maar 4 mensen op got #5...
Ben er dan maar uit gegaan.
Morgen maar es wat meer recorden 8)7 :9

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:53:
[...]

Volgende keer muziek niet zo luid :S Of tenminste het ingame geluid wat luider, zodat e niet oppeens muziek je oren in KNALT...
yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:53:
[...]

We zouden is op lege server kunnen gaan. Race route uitstippelen... en racen! >:)

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:54:
[...]

Volgende keer muziek niet zo luid :S Of tenminste het ingame geluid wat luider, zodat e niet oppeens muziek je oren in KNALT...
Jah ;) ma dit was klote :P

Als ik gameplay doe laat ik de audio van de game ;)

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-12-2025
De helft werd steeds gedisconnect. Server nummer 5 is trouwens al stopgezet, dus de kans is groot dat die mixed mode op een andere server komt de draaien. In ieder geval waren de mensen op Teamspeak redelijk positief over die settings, dus nu maar hopen dat we hem vol kunnen houden.
reemprive schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:47:
Server crashes zijn blijkbaar overal, ik ging van GoT 5 naar een andere server waar in de chat het geklaag ook was dat servers overal instabiel zijn.
Ik kies dus weer een goeie dag om even geen BF3 te spelen. :Y)
Echt elke keer als het misgaat speel ik toch niet. :D

DICE must be loving me. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:55:
[...]

We zouden is op lege server kunnen gaan. Race route uitstippelen... en racen! >:)
I joooooiiiiin!

• Adanteh
Ik doe ook wel mee. Misschien een keer grappig om dan te doen in een map zoals Caspian Border. Paar mijnen versprijd en gaan met die banaan.
Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:59:
[...]

Nice! Zijn er nog mensen geinteresseerd om is race te doen met buggy's?
Ligt eraan of ik in een tank met guided shell mag racen. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

En als iemand het dan nog filmt, hebben we direct nog een youtube hit in de BF3 community, mits wat geluk ;)

• yzx

yzx

Vergeet dan niet dat we een chopper nodig hebben die goed kan vliegen om de race te recorden he :P

• Adanteh
Als je een youtube filmpje wilt maken mag je wel wel iets fatsoenlijkere productie hebben. 90% van die filmpjes hebben een leuke opzet, maar zijn veel te snel gemaakt met slechte editing en rampzalige opnames.

• yzx

yzx

Adanteh schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:03:
Als je een youtube filmpje wilt maken mag je wel wel iets fatsoenlijkere productie hebben. 90% van die filmpjes hebben een leuke opzet, maar zijn veel te snel gemaakt met slechte editing en rampzalige opnames.
Ik record op 60fps . maar render ze uit op vooral kleine grote ;) maar voor een huge project wil ik wel ne file van 20-30gb op den tube gooien 8)

mja mijn sony vegas skills zuigen dan ook hard

[ Voor 5% gewijzigd door yzx op 04-04-2012 23:05 ]

Verwijderd

Laat het editing/recording werk maar aan mij over. Sony Veags en Afterburner ftw!
Het klinkt wat hals over kop: maar wil iemand anders NU al is racen? (ik heb toch tijd :) )

We zullen het recorden voor later houden, want bv DanielWW2 kan er nu niet bij zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 04-04-2012 23:09 ]

• yzx

yzx

Ik kan wel rond middernacht

Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:08:
Het klinkt wat hals over kop: maar wil iemand anders NU al is racen? (ik heb toch tijd :) )

We zullen het recorden voor later houden, want bv DanielWW2 kan er nu niet bij zijn of wel?
Ik moet eigenlijk nog wat voor morgen maken ja en het wil maar niet. :/
Oh en ik wil een tank, gewoon om te trollen. :+

DanielWW2 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:09:
[...]

Ik moet eigenlijk nog wat voor morgen maken ja en het wil maar niet. :/
Oh en ik wil een tank, gewoon om te trollen. :+
Het doel is om ter eerst bij de finish, niet "kill them all!" :P
Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:10:
[...]

Het doel is om ter eerst bij de finish, niet "kill them all!" :P
Als iedereen dood is dan ben ik eerste. :+

• yzx

yzx

DanielWW2 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:10:
[...]

Als iedereen dood is dan ben ik eerste. :+
Wie zegt dat 8)7 bad luck enzo :+

yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:11:
[...]

Wie zegt dat 8)7 bad luck enzo :+
DICE loves me. :+

Verwijderd

Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:08:

We zullen het recorden voor later houden, want bv DanielWW2 kan er nu niet bij zijn?
Ik wil anders zaterdag wel een opnamedag doen, want morgen en overmorgen moet ik een voorstelling doen van toneel (Yesz, I have normal life alsoz). Zaterdagavond afapraak?
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:12:
[...]

Ik wil anders zaterdag wel een opnamedag doen, want morgen en overmorgen moet ik een voorstelling doen van toneel (Yesz, I have normal life alsoz). Zaterdagavond afapraak?
Lijkt mij wel goed. ;)

• yzx

yzx

Zaterdag avond, 8uur batsen? xD

Tsurany kan dan iets regelen dat we de server voor ons eigen hebben?

• Adanteh
Wij hebben gewoon een private server, waarop ik en Rienspy volledige rechten hebben, dus no worries. Overigens wil ik best een potje rijden nu als er iemand op Teamspeak komt.

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/421M2y2m47411l3Q0t46/HERKADSLJFADSKFJASLKF.jpg
Nu het juiste plaatje.

[ Voor 21% gewijzigd door Adanteh op 04-04-2012 23:14 ]

Verwijderd

Als ik toestemming krijg van Tsu kunnen we de private server gebruiken, dqt regel ik ook wel.
Jij gewoon zorgen voor genoeg volk oke? ;)
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:12:
[...]

Maar dan echt avond en niet nacht aub. :)
Kan zijn dat ik dan uitga, en in dat geval kan ik dus tot 23u maar.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:15:
Als ik toestemming krijg van Tsu kunnen we de private server gebruiken, dqt regel ik ook wel.
Jij gewoon zorgen voor genoeg volk oke? ;)
Als er volk nodig is dan ben ik wel beschikbaar zaterdagavond. Lijkt me wel tof!
Adanteh schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:14:
Wij hebben gewoon een private server, waarop ik en Rienspy volledige rechten hebben, dus no worries. Overigens wil ik best een potje rijden nu als er iemand op Teamspeak komt.

[afbeelding]
Nu het juiste plaatje.
Ook goeie route :)

Maar nog iets: is er base protection bij Conquest 64p mode? Anders zal ene deel vd racers Bad Luck hebben :+

• yzx

yzx

Jah zaterdag avond dan op de prive server beetje racen enzo

Race plan, Operation Firestorm of Caspian border zal wss de fijnste mapen zijn om te racen.

Rienspy jij volgt vanuit de chopper dan?

Verwijderd

Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:15:
[...]

Maar dan echt avond en niet nacht aub. :)
Kan zijn dat ik dan uitga, en in dat geval kan ik dus tot 23u maar.
Tussen 8-9u beginnen en dan zien we wel.

En adanteh, de tijd dat je met de russische wagentjes door US gebied gaat gaat waarschijnlijk voor een boem zorgen.

• yzx

yzx

Alles op 1 team gooien dan he

• Adanteh
Goed punt. Anyway, ik zal wel even een potje rijden in onze private server nu. Kijken wat goed te doen is.
yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:18:
Alles op 1 team gooien dan he
We hebben wel voldoende buggy's nodig... Denk dat we ook met andere team zn buggy's moet werken voor genoeg te hebben.

Verwijderd

Ik choppa whore!

• yzx

yzx

En tanks en andere voor genoeg aanduidingen te geven

Verwijderd

Wil er iemand anders op tweakers een thread aanmaken met alle gegevens? Ik wil wel, maar ben nu mobiel.bezig...

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:21:
Wil er iemand anders op tweakers een thread aanmaken met alle gegevens? Ik wil wel, maar ben nu mobiel.bezig...
Gewoon los hier onder de Shooter deel?

• Adanteh
Aanduidingen? Als we nu zorgen dat we US zijn dan kunnen een mooiere route rijden. Aanduidingen heb je niet nodig. Een paar mijnen zijn misschien wel leuk, zodat je daar anderen tegen aan kan duwen. Ik rijdt alvast even een rondje en kom wel met een gedetaileerde route. Moet wel zeggen dat ik sowieso zaterdag avond niet mee kan doen.

Verwijderd

yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:22:
[...]

Gewoon los hier onder de Shooter deel?
Jap, wel met een mooie BF3 tag enzo

• yzx

yzx

Adanteh schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:22:
Aanduidingen? Als we nu zorgen dat we US zijn dan kunnen een mooiere route rijden. Aanduidingen heb je niet nodig. Een paar mijnen zijn misschien wel leuk, zodat je daar anderen tegen aan kan duwen. Ik rijdt alvast even een rondje en kom wel met een gedetaileerde route. Moet wel zeggen dat ik sowieso zaterdag avond niet mee kan doen.
Potentieele short cuts afzetten met mensen zoals Daniel lijkt me wijs :+

yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:23:
[...]

Potentieele short cuts afzetten met mensen zoals Daniel lijkt me wijs :+
You shall not cheat. >:)

Hier alle maps die wel goed lijken om in te racen.

We kunnen meerdere races doen hé, als mensen ermee akkoord zijn. Dan filmpje editen zodat afwisselend verschillende maps getoond worden ;) )

Ik heb ze allemaal in kleur gevonden. Hier een voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/RNMaps/Caspian_Border_Conquest_64_Player.jpg

Hier dus alle maps die in totaal voldoende quads hebben. En een chopper.

Caspian Border
http://s3.amazonaws.com/R...er_Conquest_64_Player.jpg

Kharg Island
http://randomnade.com/img...rg_Island_Conquest_64.jpg

Noshahr Canals
http://randomnade.com/img...hr_Canals_Conquest_64.jpg

Operation Firestorm
http://randomnade.com/img...Firestorm_Conquest_64.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 04-04-2012 23:27 ]

• yzx

yzx

@Rienspy staat er op

@Asgaro, gooi die ook eventjes in de andere topic? Edit : ik neem se schaamteloos over !

Edit : Topic!

[ Voor 49% gewijzigd door yzx op 04-04-2012 23:29 ]

• Adanteh
Bij elke jump een overgang naar een andere map. Dat is nog een beetje vet productie werk.

Edit: Also, hoe lang moet die race worden? Ik kan hem gigantisch lang maken, maar ik denk dat het dan wat saai wordt, helemaal omdat het vrij makkelijk is te winnen als je eenmaal voorop ligt.

[ Voor 52% gewijzigd door Adanteh op 04-04-2012 23:33 ]

• yzx

yzx

Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:31:
@yzx: done

Adanteh ook toevoegen aan lijstje in ander topic :)
is al gedaan >:)

Verwijderd

je moet wel twee teams hoor, of friendly fire aan, kan in bochtenwerk en nek aan nek nog wat mooie explosies veroorzaken

beetje c4 rigging op mooie momenten :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 23:39 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
haha vet die race :D Wil ook graag ook meedoen als er nog plaats is :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Adanteh
Die linkt naar dit topic Asgaro :')

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

De disconnect heeft ervoor gezorgd dat de punten van die game niet opgeslagen zijn inclusief alle medailles :(. ;w 14000 punten... (erger me meer aan de medailles/level up die ik nu weer mis).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Lekker op de achtergrond opzetten terwijl je de vlag capt, FUS RO DA

Of terwijl je met de heli PWNT :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 00:31 ]

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
(jarig!)
Had zo van het vroegere In Flames kunnen zijn, nice!!

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
@Johnyoutofmoney

Welke unlocks gebruik jij sinds de nieuwe patch en wat vind jij wat de choppers nu? Ik moest wel even goed wennen aan de guided rockets, ze lijken wel veel minder accuraat dan voorheen ipv beter, vind jij dit ook?

Ik heb nog niet veel tijd gehad maar vraag me af wat beter is nu, flares of ECM als pilot.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:48
Is er toevallig iemand die vandaag die Coop missies op hard willen doen? public lijk ik niets te joinen, krijg heel de tijd connection to server timed out onzin + je hebt geen VOIP???

[ Voor 18% gewijzigd door jantje 2 op 05-04-2012 10:03 ]

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:56

StrongArmLance

Endless flow

Afbeeldingslocatie: http://i1090.photobucket.com/albums/i368/kristanoost/bg.png

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
Jups, dice heeft t weer eens mooi voor elkaar :/

Wil de heavy barrel voor de m27 IAR :(

[ Voor 7% gewijzigd door chris10r op 05-04-2012 10:09 ]

Verwijderd

M27 IAR is nutteloos geworden na de patch. Btje jammer want dat was men favoriete wapen.

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
De mg36 + holo + foregrip + heavy barrel bevalt mij erg als vervanger voor de IAR.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Quickmatch en dan staat er BC2 PS3.... Ik bedoel wtf :)

• evilpin0
erikvandenberg schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:27:
@Johnyoutofmoney

Welke unlocks gebruik jij sinds de nieuwe patch en wat vind jij wat de choppers nu? Ik moest wel even goed wennen aan de guided rockets, ze lijken wel veel minder accuraat dan voorheen ipv beter, vind jij dit ook?

Ik heb nog niet veel tijd gehad maar vraag me af wat beter is nu, flares of ECM als pilot.
Nog steeds hetzelfde; ECM, guided, seekers.

Guided rockets zijn niet generfed of wat dan ook, je ziet alleen de rocket trial niet meer. Waardoor het echt te moeilijk (onmogelijk voor mij)is om helis van ver te snipen. Pilot rockets doen wel meer damage nu, waardoor je een heli vs heli gevecht sneller kan beslissen door hem te disable'en voordat die jouw disabled met seekers. Op medium/short range werken de guided rockets dus beter tegen choppers. Tegen infanterie zijn ze nu zeer goed! Als ik 2 of meer man stacked zie laat ik me gunner op andere dingen schieten terwijl ik snel de stacked infranterie uitschakel met pilot rockets.

Guided rockets zijn meer accuraat, tank armor is generfed dus een topdown atack waar je rocket pod leegt is nu geloof ik een kill. Wat ik al zei, alleen de rocket trail is weg maar het mikpunt is voor de viper onveranderd.

Chopper is zwaar gebuffed verder, ik had eigenlijk een youtube filmpje willen posten waarin vooral below radar abuse goed te zien is. Helaas nog niet geupload, verwacht het vanavond te posten.

Denk dat ik ca 2-3x geraakt ben door een stinger sinds de patch, geen een keer gekilled. Wordt vaker gekilled door een rpg dan een stinger.

nog een aanvulling trouwens; de one hit kill van tv guided levert een nieuwe speelstijl (voor mij een oude, als bf2 vet). Ik ging vaak dood doordat ik tanks moest afmaken met me rockets na een tv guided hit. Met de introductie van one hit kill kun je nu gewoon echt de pilot zijn en vanuit dekking tv guided schieten. Je blijft volledig mobiel en kan zeer goed jets ontwijken nu, 2 eyes on the air zonder dat je stil hoeft te hangen om rockets te schieten je kan hiermee meestal een jet zijn aanvals run blocken met het terrein, vergeet ook niet below radar = onzichtbaar op air radar. Je moet alleen wel als pilot de target priority doorgeven aan je gunner. Dus eerst atack chopper, transport, aa, tanks, apc. Als pilot ben je als je goed speelt met je gunner alleen verantwoordelijk voor de jeeps.

Dit werkt alleen met voice en je moet duidelijk maken dat die moet schieten op het doelwit wat jij aangeeft, laat hem ook melden als ze tv guided reload is zodat die in een vloeiende beweging geschoten kan worden

[ Voor 23% gewijzigd door evilpin0 op 05-04-2012 11:58 ]

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

haarbal schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:29:
Ik vind heavy barrel + foregrip juist de beste combo bij de G3.

100% ads spread increase klinkt verschrikkelijk, maar gecombineerd met de heavy barrel (75% spread decrease) merk je daar vrijwel niets van. De burstfire nauwkeurigheid gaat enorm omhoog door de verlaging van de horizontale recoil, hierdoor heb je snellere 3 hit kills (want 34 damage) upclose. Bovendien geeft de heavy barrel nog een bonus op de dropoff afstand, waardoor je op grotere afstanden ook 3 hit kills maakt.
Om hier nog even op terug te komen: de originele data werkt niet met percentages zoals in die google docjes, maar met multipliers. Dat verklaart wel waarom de combinatie foregrip + heavy barrel wél werkt: foregrip (100% inc) = 2.0, heavy barrel (75% dec) = 0.25.
2.0 x 0.25 = 0.5, dus zelfs met foregrip geeft die heavy barrel nog steeds een ADS spread decrease van 50%, wat net zoveel is als pre-patch suppressor.
Afhankelijk van de combinatie is een foregrip dus best bruikbaar, mits je tegen torenhoge horizontale recoil aanloopt (anders zie ik nog steeds het nut er niet echt van in).

Dat de foregrip de suppressor compenseert (zie patch notes) is dus ook niet geheel waar: 1.5 x 0.75 = 1.125, een increase van 12.5% (voor meeste wapens, bij g3 is t zelfs 50% inc)

Overigens is dit alles gebaseerd op aannames, ik weet natuurlijk niet welke berekening DICE precies uitvoert, maar het lijkt me stug dat ze het veel complexer gaan maken dan multipliers gezien de data. :+

Verwijderd

chris10r schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:43:
De mg36 + holo + foregrip + heavy barrel bevalt mij erg als vervanger voor de IAR.
M60E4+holo+extended mags + tripod.
dat is de supression lintjes farm kit..
hiermee leg ik in metro de hele tunnel dicht en komt er niemand door.
als je gaat liggen met nog de cover perk aan ben je vrij onverwoestbaar en tik je de ene na de andere weg met headshots. ding is way over powered en accuraat als een sniper.
zou me niets verbazen als dit soon is gepatched.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 11:52 ]

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:47:
M60E4+holo+extended mags + tripod.
dat is de supression lintjes farm kit..
hiermee leg ik in metro de hele tunnel dicht en komt er niemand door.
als je gaat liggen met nog de cover perk aan ben je vrij onverwoestbaar en tik je de ene na de andere weg met headshots. ding is way over powered en accuraat als een sniper.
M60 is idd vies na de patch, maar dat zag je ook al aankomen w.b. data van symthic. Heb ook bewust gewacht met die gun te unlocken tot nu: heb je ze toch wat sneller binnen allemaal.

Ben ook ff de RPK aan 't unlocken voordat DICE hun foutje fixt: dat ding heeft opeens een extended mag met 200 kogels, wat met de reload snelheid (tis nog steeds een clip) gecombineerd met de (relatief) lagere recoil en spread vast niet geheel de bedoeling kan zijn :+

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ah man, thumbnail m even dit is abnormaal.

Nvm, got deed kut

WAT DE FUQ

[ Voor 34% gewijzigd door StrongArmLance op 05-04-2012 12:40 ]

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Afbeeldingslocatie: http://i1090.photobucket.com/albums/i368/kristanoost/Untitled-2.png
Ik snap de verwarring... :?

• Facenoise
evilpin0 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:42:
[...]

Nog steeds hetzelfde; ECM, guided, seekers.

Guided rockets zijn niet generfed of wat dan ook, je ziet alleen de rocket trial niet meer. Waardoor het echt te moeilijk (onmogelijk voor mij)is om helis van ver te snipen. Pilot rockets doen wel meer damage nu, waardoor je een heli vs heli gevecht sneller kan beslissen door hem te disable'en voordat die jouw disabled met seekers. Op medium/short range werken de guided rockets dus beter tegen choppers. Tegen infanterie zijn ze nu zeer goed! Als ik 2 of meer man stacked zie laat ik me gunner op andere dingen schieten terwijl ik snel de stacked infranterie uitschakel met pilot rockets.

Guided rockets zijn meer accuraat, tank armor is generfed dus een topdown atack waar je rocket pod leegt is nu geloof ik een kill. Wat ik al zei, alleen de rocket trail is weg maar het mikpunt is voor de viper onveranderd.

Chopper is zwaar gebuffed verder, ik had eigenlijk een youtube filmpje willen posten waarin vooral below radar abuse goed te zien is. Helaas nog niet geupload, verwacht het vanavond te posten.

Denk dat ik ca 2-3x geraakt ben door een stinger sinds de patch, geen een keer gekilled. Wordt vaker gekilled door een rpg dan een stinger.

nog een aanvulling trouwens; de one hit kill van tv guided levert een nieuwe speelstijl (voor mij een oude, als bf2 vet). Ik ging vaak dood doordat ik tanks moest afmaken met me rockets na een tv guided hit. Met de introductie van one hit kill kun je nu gewoon echt de pilot zijn en vanuit dekking tv guided schieten. Je blijft volledig mobiel en kan zeer goed jets ontwijken nu, 2 eyes on the air zonder dat je stil hoeft te hangen om rockets te schieten je kan hiermee meestal een jet zijn aanvals run blocken met het terrein, vergeet ook niet below radar = onzichtbaar op air radar. Je moet alleen wel als pilot de target priority doorgeven aan je gunner. Dus eerst atack chopper, transport, aa, tanks, apc. Als pilot ben je als je goed speelt met je gunner alleen verantwoordelijk voor de jeeps.

Dit werkt alleen met voice en je moet duidelijk maken dat die moet schieten op het doelwit wat jij aangeeft, laat hem ook melden als ze tv guided reload is zodat die in een vloeiende beweging geschoten kan worden
Ah thanks voor de uitleg! Ik kan vanavond weer ff lekker uurtje gamen dus maar weer ff chopper whoren!

Ik wist niet dat TVM nu insta kill is? Dat is echt wel ideaal voor MAA, hiervoor had ik vaak een TVM is disable en dan kom ik met me run en heeft hij me nog eerder dood dan ik hem. Ideaal dat het nu insta kill is! Het is kick om vanuit dekking te komen en te TVM-en en weer terug in dekking te vliegen.

Heb eigenlijk alleen de havoc nog geprobeerd maar die is wel even wennen merk ik, ligt het aan mij of vliegen ze ook sneller? Heb dat gevoel namelijk wel!

Heb ook geen last van stingers gehad in het uurtje dat ik heb gespeeld sinds de nieuwe patch.

• evilpin0
Voor mijn gevoel doet de havoc bepaalde bewegingen sneller dan de viper, ottewel, hijs inderdaad sneller (met draaien , miss ook met stijgen).

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03:57
Ga es dood helihoeren! :P

Mechwarrior Online: Flapdrol

• evilpin0
Begin je jet skills maar te oefenen dan ;)

Verwijderd

erikvandenberg schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:05:

Ik wist niet dat TVM nu insta kill is? Dat is echt wel ideaal voor MAA, hiervoor had ik vaak een TVM is disable en dan kom ik met me run en heeft hij me nog eerder dood dan ik hem. Ideaal dat het nu insta kill is! Het is kick om vanuit dekking te komen en te TVM-en en weer terug in dekking te vliegen.
Ja, want met guided rockets kon je nog niet ver genoeg komen? Die hebben zelfs nog meer range gekregen en als je een beetje kon mikken kon je al veel verder dan de TVM komen.
Ik vlieg graag, maar de TVM 1hit is echt over de top.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03:57
evilpin0 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:22:
Begin je jet skills maar te oefenen dan ;)
Ik ben al een aardig bedreven rammer, af en toe knal ik er zelfs een paar kogels bij af.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Facenoise
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:23:
[...]
Ja, want met guided rockets kon je nog niet ver genoeg komen? Die hebben zelfs nog meer range gekregen en als je een beetje kon mikken kon je al veel verder dan de TVM komen.
Ik vlieg graag, maar de TVM 1hit is echt over de top.
Jawel, 2 salvo's is ook genoeg, maar soms ben je te dichtbij om 2 salvo's te vuren. dan is een TVM + afmaken met rockets makkelijker.

Nu ga ik weer lekker seatswitchen en TVM-en :p
haarbal schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:28:
[...]

Ik ben al een aardig bedreven rammer, af en toe knal ik er zelfs een paar kogels bij af.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :+

• evilpin0
erikvandenberg schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:32:
[...]

Nu ga ik weer lekker seatswitchen en TVM-en :p
Prepare 4 hate, wordt niet gewaardeerd heb ik gemerkt :P Kan er nog wel iets bij voorstellen

Verwijderd

erikvandenberg schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:32:

Jawel, 2 salvo's is ook genoeg, maar soms ben je te dichtbij om 2 salvo's te vuren. dan is een TVM + afmaken met rockets makkelijker.
Dat afmaken hoeft nu dus niet meer, dat is het probleem :+ TVM zou een instant disable moeten zijn (en mss met een perfecte hit 1 hit kill, zodat skill ook nog nut heeft). Nu maakt het geen ene drol uit waar je 'm raakt, het is altijd een instant kill.

• Facenoise
evilpin0 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:33:
[...]

Prepare 4 hate, wordt niet gewaardeerd heb ik gemerkt :P Kan er nog wel iets bij voorstellen
Zal ook wel frustrerend zijn als tank speler, but thats not my problem :+ Ik heb weer frustraties van jets denk ik dan maar.

Ik ga denk ik veel plezier hebben zo strakkies om 6 uur :D
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:35:
[...]
Dat afmaken hoeft nu dus niet meer, dat is het probleem :+ TVM zou een instant disable moeten zijn (en mss met een perfecte hit 1 hit kill, zodat skill ook nog nut heeft). Nu maakt het geen ene drol uit waar je 'm raakt, het is altijd een instant kill.
Het is OP dat wel ja, ben ik het helemaal mee eens. Als je een goede gunner hebt kan een MAA niks meer beginnen tegen je, flex voor choppers klote voor de rest.

Ben ook sinds kort thermal optics aan het gebruiken als ik gunner ben, damn dat is ook best wel OP(ben meestal pilot).

[ Voor 44% gewijzigd door Facenoise op 05-04-2012 13:42 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02-2025

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jongens lees de patch notes gewoon :
-Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
Niet zo raar dat je geen enemy chopper ermee raakt :P

Ik vind die dingen trouwens ultra lame tegenover vehicles!! Waaaay to easy om een kill te maken :/
In BF2 moest je gewoon zelf goed je crosshair op je target houden en een beetje gevoel ervoor ontwikkelen. Nu is het gewoon AIM + SPAM en die tank gaat vanzelf wel uit elkaar knallen uiteindelijk.

Dat de TV guided 1 shot 1 kill is ben ik trouwens ook blij mee : Eindelijk begint BF3 een waardige BF2 opvolger te worden :Y)
Ik wil kills maken !! Niet suffe XP puntjes verzamelen door middel van disable onzin... daar zijn andere games voor :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• evilpin0
nero355 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:46:
Jongens lees de patch notes gewoon :

[...]

Niet zo raar dat je geen enemy chopper ermee raakt :P
Nee is wat anders, dat hebben ze al 3x in de patch notes gezet en heeft volgens mij nooit tegen air gewerkt.

gaat om de smoke trail die de rockets achter laten, dat is gewoon een 3d lijntje waarmee je je aim kan aanpassen, das nu niet meer.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:48
Mocht iemand zin hebben om Coop te doen ( moet alle levels nog) kan die mij toevoegen Jahremedy. Public krijg ik niets gejoined en er zit geen VOIP in BF3 <-- Fail lol..

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
jantje 2 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:57:
Mocht iemand zin hebben om Coop te doen ( moet alle levels nog) kan die mij toevoegen Jahremedy. Public krijg ik niets gejoined en er zit geen VOIP in BF3 <-- Fail lol..
heb je even toegevoegd :)

• Facenoise
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Facenoise op 05-04-2012 14:13 ]

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ronde Gepownd met een jet, eerste keer, het gaat wel snel :o

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2025

superwashandje

grofheid alom

is dat sam de hobbit?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Verwijderd

Ik geloof dat die laatste patch mijn sli schaaling minder heeft gemaakt. Ik merk het nu pas in strike at nogwat

Verwijderd

iemand zin in een potje battlefield? ;) http://battlelog.battlefi...h-Mapvote-Adaptive-Slots/
Ben momenteel bezig met de 5x SQDM voor die L85A2 te unlocken...
Al een match gewonnen maar nog 4 te gaan :(

Op zich is SQDM wel leuk: het vraagt meer tactiek, want je gaat meer sneaken. Maar echt vervelend als je net 2de eindigt met je squad.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Asgaro schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:57:
Ben momenteel bezig met de 5x SQDM voor die L85A2 te unlocken...
Al een match gewonnen maar nog 4 te gaan :(

Op zich is SQDM wel leuk: het vraagt meer tactiek, want je gaat meer sneaken. Maar echt vervelend als je net 2de eindigt met je squad.
Even doorbijten jongen.
De L85A2 is een beest!!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

AdmiralSnipe schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:59:
[...]

Even doorbijten jongen.
De L85A2 is een beest!!
Idd, ik kijk er echt naar uit! En hij ziet er ook stijlvol uit!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Asgaro schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:00:
[...]

Idd, ik kijk er echt naar uit! En hij ziet er ook stijlvol uit!
zekers, ik vind 'm vooral met HOLO scope een van de meest stijlvolle wapens in BF3.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik speel de laatste tijd steeds meer metro (nu al 2x) en het is echt mogelijk uit geslagen positie terug te komen, je hebt slechts de juiste tactiek nodig. Flanken kan best via de muurtjes etc.
Het is lastig, maar niet onmogelijk, helaas is dat alleen mogelijk voor de Café people, ook redelijk voor de Platformers maar dan zul je het moeten hebben van onoplettendheid maar meestal zit je helemaal vast.
Ik ga er hier van uit dat je minstens 1 base hebt weten te behouden. Zodat je de uiterste base kan veroveren en daarna de middelste.
Pagina: 1 ... 155 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.