• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
kristan schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:01:
Ik speel de laatste tijd steeds meer metro (nu al 2x) en het is echt mogelijk uit geslagen positie terug te komen, je hebt slechts de juiste tactiek nodig. Flanken kan best via de muurtjes etc.
Het is lastig, maar niet onmogelijk, helaas is dat alleen mogelijk voor de Café people, ook redelijk voor de Platformers maar dan zul je het moeten hebben van onoplettendheid maar meestal zit je helemaal vast.
Ik ga er hier van uit dat je minstens 1 base hebt weten te behouden. Zodat je de uiterste base kan veroveren en daarna de middelste.
Het is zeker mogelijk. Heb het al meerdere keren geflikt met 3 man in m'n squad op een volle 64player server. In beide richtingen. Je team moet gewoon willen aanvallen, dan gaat het vanzelf. Niet gewoon liggen snipperen naar de trappen in de hoop iemand te killen

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03:57
Asgaro schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:57:
Ben momenteel bezig met de 5x SQDM voor die L85A2 te unlocken...
Al een match gewonnen maar nog 4 te gaan :(

Op zich is SQDM wel leuk: het vraagt meer tactiek, want je gaat meer sneaken. Maar echt vervelend als je net 2de eindigt met je squad.
als je 4 squads in het potje hebt kan je juist beter agressief spelen, zelfs met een kdr van 0.5 win je het potje als je maar meer kills dan de rest hebt.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
(jarig!)

Op zich is SQDM wel leuk: het vraagt meer tactiek, want je gaat meer sneaken. Maar echt vervelend als je net 2de eindigt met je squad.
Wat een ramp is dat. Zit je een uur of 2 in een goed squad en elke keer net met 50-48 verliezen. Spannend, dat dan weer wel :P

Ik wil die gun ook, snert SQDM

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:10

codex

Geen OpenAI agent :)

Je mag me wel toevoegen hoor, ben aardig goed in tdm.

Als we het met Asgaro doen dan moeten we toch wel winnen.

[ Voor 6% gewijzigd door codex op 05-04-2012 18:54 ]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Tokkes schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:46:
[...]

Het is zeker mogelijk. Heb het al meerdere keren geflikt met 3 man in m'n squad op een volle 64player server. In beide richtingen. Je team moet gewoon willen aanvallen, dan gaat het vanzelf. Niet gewoon liggen snipperen naar de trappen in de hoop iemand te killen
Had ik laatst ook.
Zat in een team dat ook de hele tijd bij de trappen wat granaatjes naar benee zat te gooien.
Ik probeerde steeds met smoke naar beneden te rushen om C te cappen.
Zaten onder aan de trap steeds een stuk of 4-5 tegenstanders waaronder 1 of 2 supports met bipod.
Lag ook steeds een sniper die achter in de tunnel (daar bij het "zwarte gat") een spawnbeacon had geplant.
Elke keer als hij me killde zat hij wat te zeuren hoe "slecht" ik wel niet was omdat ik een aantal keer gekilled werd toen ik door de vijandelijke linie heen probeerde te komen (heb 'm ff opgezocht op Battlelog, had k/d van 0.60 en SPM van 250 oid en had die ronde iets van 12/17.)
Toen de ronde was afgelopen en de teams van helft wisselden verging het 'm nog een stuk minder! >:)

~edit: was trouwens wel een paar keer gelukt om met smoke lang de rails te kruipen waarna ik een aantal keer een killstreak van 10+ had, is zo leuk!

[ Voor 6% gewijzigd door AdmiralSnipe op 05-04-2012 18:55 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

reemprive schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:51:
[...]

Je mag me wel toevoegen hoor, ben aardig goed in tdm.

Als we het met Asgaro doen dan moeten we toch wel winnen.
Added :)
Ik moet nog altijd 4 matches winnen. Heb afgelopen uurtjes op die private GoT server gezeten voor wat race routes met anderen te testen.

• AdmiralSnipe
NVM

[ Voor 99% gewijzigd door AdmiralSnipe op 05-04-2012 19:14 ]

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:11

StrongArmLance

Endless flow

AdmiralSnipe schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:54:
[...]

Had ik laatst ook.
Zat in een team dat ook de hele tijd bij de trappen wat granaatjes naar benee zat te gooien.
Ik probeerde steeds met smoke naar beneden te rushen om C te cappen.
Zaten onder aan de trap steeds een stuk of 4-5 tegenstanders waaronder 1 of 2 supports met bipod.
Lag ook steeds een sniper die achter in de tunnel (daar bij het "zwarte gat") een spawnbeacon had geplant.
Elke keer als hij me killde zat hij wat te zeuren hoe "slecht" ik wel niet was omdat ik een aantal keer gekilled werd toen ik door de vijandelijke linie heen probeerde te komen (heb 'm ff opgezocht op Battlelog, had k/d van 0.60 en SPM van 250 oid en had die ronde iets van 12/17.)
Toen de ronde was afgelopen en de teams van helft wisselden verging het 'm nog een stuk minder! >:)

~edit: was trouwens wel een paar keer gelukt om met smoke lang de rails te kruipen waarna ik een aantal keer een killstreak van 10+ had, is zo leuk!
Smoken is idd heerlijk :) Niet normaal hoeveel mensen dan niet meer geven om de rook en er niet naar kijken

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

:o De jeep heeft ook een radardetector aan boord sinds de update. Erg flauw, ik vond javelin-kills op een volle jeep het mooiste wat er is.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• AdmiralSnipe
kristan schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:04:
[...]

Smoken is idd heerlijk :) Niet normaal hoeveel mensen dan niet meer geven om de rook en er niet naar kijken
Ja idd, soms kun je gewoon een smoke poppen, stukje doorlopen, weer een afschieten, doorlopen enz. heb een aantal keren gehad dat de tegenstander gewoon niet doorhad dat ik achter hen langs ging.

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:30
moet weer wennen aan normal.
schiet normaal op hardcore 2x op iemand en dan is die dood

op normal moet ik minimaal 5 kogels in hem pompen voordat ik door kan lopen. Schiet er door gewenning 2x en loop ik door om vervolgens afgeschoten te worden :')

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Klein vraagje mensen.

Ik heb sli GTX 560 OC 1GB version. Ik heb 3 schermen in surround staan. Ik speel dus ook op alle 3, maar ik dacht is ik ga even op 1 scherm spelen. En wat ik merkte is dat als ik op 1 scherm speel terwijl ik surround heb ingesteld beter draait dan als ik op 1 scherm setup doe en dan bf3 speel. Hoe komt da:P? :9 :9

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Bij deze de uncut 205 kills 3 deaths viper run.

YouTube: Battlefield 3: Rage is in the Air - EP3 - Noshahr Canals - 160-3

Disclaimer: Bevat zware verkrachtings scenes

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Avioto
SonyEricsson schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:13:
op normal moet ik minimaal 5 kogels in hem pompen voordat ik door kan lopen. Schiet er door gewenning 2x en loop ik door om vervolgens afgeschoten te worden :')
Lol dat heb ik ook vaak, terwijl ik altijd op normal speel. Dan denk je dat je de kill hebt, loop je door en killt ie jou xD Dan begin ik wel ff te ragen :P

Steam/XBL: Avioto

Verwijderd

Pff krijg weer hele tijd PB kicks op zo'n beetje elke server, gisteren zonder problemen kunnen spelen.
Heb al PB reinstalled via BF3 folder en manual update via pbsetup gedaan..

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
evilpin0 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:34:

Mooie run, TV missile moet generfed, da's duidelijk ;)

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
Oke, wie heeft er zin om een willekeurige GOT server op te starten :P .

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

:|
Zag dat in de reddit meer mensen aan deze comic moesten denken..

[ Voor 53% gewijzigd door Knijnemans op 05-04-2012 20:09 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:32
Wel vet gedaan, maar dit is de trailer ofzo?

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Knijnemans schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:07:
[video]
Gaaf gemaakt _/-\o_

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

vinom schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:09:
Geen idee, hij (birgirpall) noemt het zelf in de beschrijving een experiment, maar wie weet :)

• AdmiralSnipe

Heb m niet helemaal gezien maar de stukken die ik heb gezien bevatten niet echt tegenstand van de tegenstanders... verder wel netjes hoor!
Hoelang duurde dat trouwens om te uploaden 35 min. in 720P?
Dat zou bij mij iets van 35 uur zijn ofzo?? :o

• AdmiralSnipe
vinom schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:09:
Is geen trailer, hij heeft de HUD gewoon uitstaan en elke keer met uitzoomen switched hij van clip.

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
waarom word ik er iedere keer uit gegooid met een een of andere punkerbuster melding ( sinds gisteren )
geloof me alles is up to date en legaal, en ik cheat dus niet

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'murky123' (for 0 minutes) ... This PB 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door murky123 op 05-04-2012 21:27 ]

Verwijderd

Ik vraag me echt af, als mensen rush spelen, of ze dan wel weten wat ze moeten doen. De laatste paar potjes: 5 snipers op de zelfde plek aan het snipen, terwijl ze moesten aanvallen. Volgende 3 potjes, niemand die ff de mcom verdedigd, de aanvallers konden ze zo vernielen. Ik ergerde me kapot.

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
Wat een lame admins soms. Zit ik gvd 1 uur in een server heb een lekkere score komt er een admin meevliegen met mij in de chopper nog geen 2 minuten later word ik gekicked :s om ruimte te maken voor vip slot. Stond bovenaan met zooitje medailles. Jammer dat je hier niets aan kan doen. Weg punten .....
Dus voor alle chopper fanatics vermijdt deze server http://battlelog.battlefi...lereport/show/27732470/1/

Btw de tv guided is wel erg buggy vind ik. 6 keer suicide in 1 potje. Is hier iets tegen te doen ?

hoi

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025
tjonge jonge
aa tegen heli
2 raketten hit op heli+ wat kogels, vliegt lekker door, 1 tv missle op aa en dood. :S
naja...

• haarbal
AdmiralSnipe schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:50:
[...]

Heb m niet helemaal gezien maar de stukken die ik heb gezien bevatten niet echt tegenstand van de tegenstanders... verder wel netjes hoor!
je mag naar youtube maar 2GB uploaden toch? zelfs met 100 kB/s is dat in 6 uur gebeurd.

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007

superwashandje

grofheid alom

Knijnemans schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:07:
[video]
geen idee wat die comic is maar dit filmpje is wel echt vet! goed geedit, leuk/goed geluid erbij en behoorlijk creepy.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Verwijderd

Ah man, wat blijven sommige admins echt kleine kinderen, werd net op de GSXR NL server gekicked met als reden "hak sin an" , echt, heel volwassen. Was waarschijnlijk omdat mn kdr 3.75 was op een TDM server, wat best normaal is..

Heb daar laatste tijd echt te vaak last van, ragende admins..

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

haarbal schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:12:
[...]

je mag naar youtube maar 2GB uploaden toch? zelfs met 100 kB/s is dat in 6 uur gebeurd.
20GB tegenwoordig :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:40:
Ah man, wat blijven sommige admins echt kleine kinderen, werd net op de GSXR NL server gekicked met als reden "hak sin an" , echt, heel volwassen. Was waarschijnlijk omdat mn kdr 3.75 was op een TDM server, wat best normaal is..

Heb daar laatste tijd echt te vaak last van, ragende admins..
Yep, zojuist weer een ban te pakken... Streak van 10 kills ofzo, ineens sluit het spel af...

Game disconnected: you have been banned from this server. :z :z :z :z :z Klote admins zoek een leven
murky123 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:19:
waarom word ik er iedere keer uit gegooid met een een of andere punkerbuster melding ( sinds gisteren )
geloof me alles is up to date en legaal, en ik cheat dus niet

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'murky123' (for 0 minutes) ... This PB 8)7
Doe eens een PB update. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Voor iedereen die naar de klere word suppressed. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-12-2025
nice filmpje, wat ook goed werkt is als je fully suppresed bent en komt er niet uit, cover en wacht ff tot je tegenstander moet reloaden, dan kan je hem goed supressen/afmaken.

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12-2025

MeagaShira

MeagaShira_NL

Vind het na de patch echt zuigend geworden. Ik raak geen reet meer, mijkn killstreak is verdwenen en ik heb het gevoel dat de hele hitreg. naar de klote is gegaan na de patch. AA kan geen drol meer betekenen tegen choppers en jets. Ik word gewoon gekilled door een overvliegende jets echt belachelijk. Ik moet bang worden voor een Chopper en niet elke keer in de dekking gaan op het moment dat er een jet overvliegd. Moet echt mijn weg weer vinden en opnieuw uitzoeken met welk wapen ik het lekkerst kan omgaan.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
AdmiralSnipe schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:50:
[...]

Weet alleen dat het originele bestand 50 gig was, is wel een stuk kleiner gemaakt. Heb het zelf ook niet opgenomen (was de pilot)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• itsleon
Gisteren even weer een potje gespeeld. Maar wat kan je toch als engi met je torch toch snel een tank neerhalen. Is echt niet normaal.

Kreeg de kans om een tank van achteren aan te vallen maar rockets op. Dus dan maar met de torch. Binnen 3-4 sec tank kapot (tank was 100%). Is gewoon niet geinig.

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Hebben jullie nog last van "You've been disconnected from EA online" en de o zo leuke "Something whent wrong" ? Hoor er hier iig niet veel meer over.

Ik heb alle tips&tricks gedaan, en het leek minder te worden. Bovendien had ik gehoopt dat de patch nog wat meer verbetering zou brengen. Helaas ijdele hoop, heb nu weer meer disconnects dan voor de Patch.
Ongeveer 30% van m'n potjes eindigen nu vroegtijdig (voorheen ~5%), en kan je zeggen dat ik er werkelijk he-le-maal klaar mee ben. :F

1 factor kan zijn dat ik in Shanghai/China woon, dus met Chinese ISP. M'n internet is gewoon stabiel en andere online spellen (oa. TF2) totaal geen problemen.

Over de patch niet veel toe te voegen dan al vermeld door anderen. Zoals gewoonlijk zijn de "tweaks" over the top, en zijn ze veel te ver gegaan. Met name het repairen van tanks en het verplicht tot 100% repairen van tanks is echt absurd. (Bij 99% kun je niet vooruitkomen en begint je health alweer snel af te lopen :/ )

edit: Speel niet op NL/europa servers. M'n ping is rond de 60, ik speel voornamelijk op Hong-Kong servers dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Frenzy_LS op 06-04-2012 11:20 . Reden: toevoeging ]

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
(jarig!)
Speel je op Nederlandse servers, zo ja, word je dan niet gewoon gekickt om je veel te hoge ping???

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• AdmiralSnipe
evilpin0 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:28:
[...]

Weet alleen dat het originele bestand 50 gig was, is wel een stuk kleiner gemaakt. Heb het zelf ook niet opgenomen (was de pilot)
Oh okee.
Dacht trouwens dat je max 15 minuten kon uploaden met zo'n standard youtube license.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:21:
[...]

Oh okee.
Dacht trouwens dat je max 15 minuten kon uploaden met zo'n standard youtube license.
Volgens mij is dat limiet al heel lang geleden verdwenen.

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:04
Na mijn gevoel heeft de P90 ( Gebruik het met flash suppressor & Kobra )
ook vrijwel geen last van suppression. maar ik weet niet of t nou aan mij ligt of .... :P
Iemand zelfde ervaring ?

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
Remz schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:28:
[...]

Volgens mij is dat limiet al heel lang geleden verdwenen.
Je hebt een limiet van 15 minuten tenzij je je telefoon nummer toevoegt(en bevestigd via SMS), dan heb je 20GB limiet.

En als je youtube partner ben zoals ik, kan je ook reclame voor je video's gooien om inkomsten te genereren!

• AdmiralSnipe
erikvandenberg schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:39:
[...]

Je hebt een limiet van 15 minuten tenzij je je telefoon nummer toevoegt(en bevestigd via SMS), dan heb je 20GB limiet.

En als je youtube partner ben zoals ik, kan je ook reclame voor je video's gooien om inkomsten te genereren!
Hmm okee, dat van die telefoon wist ik niet.
Maar over dat inkomsten genereren, dan moet je wel een erg goed bekeken kanaal hebben denk ik want als je een paar filmpjes hebt die een paar duizend keer bekeken zijn gaat het niet echt hard denk ik...

• mrsar
  • Registratie: September 2000

mrsar

waar een sar is,is een wodka

jterpstra schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:38:
Na mijn gevoel heeft de P90 ( Gebruik het met flash suppressor & Kobra )
ook vrijwel geen last van suppression. maar ik weet niet of t nou aan mij ligt of .... :P
Iemand zelfde ervaring ?
ik heb dezelfde ervaring sinds gister (met supp) zelfs op middellange afstand ging dat behoorlijk lekker :)

had gisteravond een avondje wapens testen en de p90 is er voor mij persoonlijk als 1 van de betere uitgekomen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:42:
[...]

Hmm okee, dat van die telefoon wist ik niet.
Maar over dat inkomsten genereren, dan moet je wel een erg goed bekeken kanaal hebben denk ik want als je een paar filmpjes hebt die een paar duizend keer bekeken zijn gaat het niet echt hard denk ik...
Ik heb een zooi filmpjes met een paar honderd views en ben uitgenodigt, lijkt beetje willekeurig te gebeuren als je de berichten leest op internet. Oftewel het zullen misschien een paar cent zijn wat ik ermee kan verdienen, het is past echt nuttig als je 100 duizend+ views per video hebt.

• haarbal
erikvandenberg schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:39:
[...]

20GB, daar zou ik gewoon een paar dagen mee bezig zijn, damn. Dan ben je wel blij als je een 500/500 lijn hebt liggen.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2025
Kr44nVogel schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:40:
Wat een lame admins soms. Zit ik gvd 1 uur in een server heb een lekkere score komt er een admin meevliegen met mij in de chopper nog geen 2 minuten later word ik gekicked :s om ruimte te maken voor vip slot. Stond bovenaan met zooitje medailles. Jammer dat je hier niets aan kan doen. Weg punten .....
Dus voor alle chopper fanatics vermijdt deze server http://battlelog.battlefi...lereport/show/27732470/1/

Btw de tv guided is wel erg buggy vind ik. 6 keer suicide in 1 potje. Is hier iets tegen te doen ?
Je krijgt je punten, alleen je MVP niet....

• AdmiralSnipe
erikvandenberg schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:56:
[...]

Ik heb een zooi filmpjes met een paar honderd views en ben uitgenodigt, lijkt beetje willekeurig te gebeuren als je de berichten leest op internet. Oftewel het zullen misschien een paar cent zijn wat ik ermee kan verdienen, het is past echt nuttig als je 100 duizend+ views per video hebt.
offtopic: Ja, ik had ook een kanaal, toen een van mijn Maplestory (MMORPG) filmpjes boven de 10k views kwam kreeg ik ook een uitnodiging dus ik denk dat als je aan een bepaald aantal views komt dat je dan een uitnodiging krijgt.
Het volgens mij wel zo dat je als je zo'n betaald kanaal hebt dat je dan geen gecopyrighte muziek meer mag gebruiken als je geen toestemming daarvoor hebt.

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-12-2025
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:12:
[...]

offtopic: Ja, ik had ook een kanaal, toen een van mijn Maplestory (MMORPG) filmpjes boven de 10k views kwam kreeg ik ook een uitnodiging dus ik denk dat als je aan een bepaald aantal views komt dat je dan een uitnodiging krijgt.
Het volgens mij wel zo dat je als je zo'n betaald kanaal hebt dat je dan geen gecopyrighte muziek meer mag gebruiken als je geen toestemming daarvoor hebt.
Denk dat je nooit copyright muziek mag gebruiken zonder toestemming

• AdmiralSnipe
evil kim schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:19:
[...]

Denk dat je nooit copyright muziek mag gebruiken zonder toestemming
Ja oke, maar weet je hoeveel filmpjes er zijn met commerciële muziek zonder dat er toestemming voor gegeven is.
Als bijv. justin bieber (trololo) voor iedereen die zijn muziek in een filmpje wil plaatsen toestemming moest geven...
Ik bedoel dat volgens mij de betalingen stop worden gezet als je bijv. linkin park nummers (zonder toestemming) als achtergrond muziek hebt op een betaald account.

Verwijderd

Frenzy_LS schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:49:
Hebben jullie nog last van "You've been disconnected from EA online" en de o zo leuke "Something whent wrong" ? Hoor er hier iig niet veel meer over.

Ik heb alle tips&tricks gedaan, en het leek minder te worden. Bovendien had ik gehoopt dat de patch nog wat meer verbetering zou brengen. Helaas ijdele hoop, heb nu weer meer disconnects dan voor de Patch.
Ongeveer 30% van m'n potjes eindigen nu vroegtijdig (voorheen ~5%), en kan je zeggen dat ik er werkelijk he-le-maal klaar mee ben. :F

1 factor kan zijn dat ik in Shanghai/China woon, dus met Chinese ISP. M'n internet is gewoon stabiel en andere online spellen (oa. TF2) totaal geen problemen.

Over de patch niet veel toe te voegen dan al vermeld door anderen. Zoals gewoonlijk zijn de "tweaks" over the top, en zijn ze veel te ver gegaan. Met name het repairen van tanks en het verplicht tot 100% repairen van tanks is echt absurd. (Bij 99% kun je niet vooruitkomen en begint je health alweer snel af te lopen :/ )

edit: Speel niet op NL/europa servers. M'n ping is rond de 60, ik speel voornamelijk op Hong-Kong servers dan.
Ik heb het ook soms, maar als het gebeurd dan gebeurd het 1x per dag, daarna werkt bf3 stabiel.
Misschien eens gpu, chipset drivers updaten? Zijn alle temps nog normaal? En laat bf3 opstarten als admin en schakel visuele thema's uit

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
EvaluationCopy schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:51:
[...]

Wat een ramp is dat. Zit je een uur of 2 in een goed squad en elke keer net met 50-48 verliezen. Spannend, dat dan weer wel :P

Ik wil die gun ook, snert SQDM
http://battlelog.battlefi...how/27397295/1/227540347/
http://battlelog.battlefi...how/27384231/1/227540347/
http://battlelog.battlefi...how/27380124/1/227540347/
http://battlelog.battlefi...how/27366036/1/227540347/

Geloof me agressief spelen wint echt hard op SQDM - had eigenlijk ook niet verwacht dat ik sqdm zo leuk zou vinden maar vorige weekeind wou ik die l85 toch maar eens vrij spelen :D

super vet :D

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
SQDM is frustrerend... vaak is 1 squad zoveel beter... en je komt altijd in het kut squad met gastjes die alle kanten op rennen.

-edit-
nu weer zo'n pot..

SQ A: 2 kills
SQ B: 2 kills
SQ C: 10 kills
SQ D: 45 kills

En op dat moment join ik de game... :/

-edit2-
nog erger... SQ A heeft 3 spelers, SQ B 1, C 0 en D 4...
ik zit in A en wordt door autobalance naar B geschopt. Een andere squadmate naar C...
Delta SQ blijft helemaal intact... wtf? 8)7

[ Voor 61% gewijzigd door FunFair op 06-04-2012 14:02 ]

• Robbertjan94
  • Laatst online: 12:05
FunFair schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:55:
SQDM is frustrerend... vaak is 1 squad zoveel beter... en je komt altijd in het kut squad met gastjes die alle kanten op rennen.

-edit-
nu weer zo'n pot..

Ik heb het alleen maar gespeeld voor de assignment,
maar als je echt wil winnen moet je Strike at Karkand spelen en dan in de squad komen die een LAV heeft :P

Nog nooit zoveel mensen zien ragen 8)

• itsleon
Had zelf gewoon een server opgezocht waarbij de eerste kill ervoor zorgde dat het potje gelijk was afgelopen. Plus allemaal mensen die er alleen in zaten voor de gun. Dus werd netjes om de beurt gedaan.

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-12-2025
itsleon schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:02:
Had zelf gewoon een server opgezocht waarbij de eerste kill ervoor zorgde dat het potje gelijk was afgelopen. Plus allemaal mensen die er alleen in zaten voor de gun. Dus werd netjes om de beurt gedaan.
weet jij toevallig nog welke server dat was?

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:10

codex

Geen OpenAI agent :)

FunFair schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:55:

-edit-
nu weer zo'n pot..

-edit2-
nog erger... SQ A heeft 3 spelers, SQ B 1, C 0 en D 4...
ik zit in A en wordt door autobalance naar B geschopt. Een andere squadmate naar C...
Delta SQ blijft helemaal intact... wtf? 8)7
Ik wil je best helpen. Tegenwoordig win ik 8 van de 10 potjes sdm. Veel gespeeld in BFBC2 toen ik van COD af kwam ;)

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
reemprive schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:21:
[...]

Ik wil je best helpen. Tegenwoordig win ik 8 van de 10 potjes sdm. Veel gespeeld in BFBC2 toen ik van COD af kwam ;)
ik help ook wel.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:21
Man ik dacht dat die suppression wel mee viel maar dit is echt te erg ik schoot met een sniper terug op een sniper terwijl ik supressed was en mijn kogel verliet gewoon op de loop in een ander richt hij landen ergens links onder. Dat is serieus te erg, ik kan me voorstellen dat je wat meer spreiding krijgt van een wapen onder suppression maar kogels die met een andere richting de loop verlaten wordt een beetje te gek.

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

Op hoeveel km afstand was dat dan? Momenteel schiet ik met supp alles makkelijk kapot op 100-300M

• GerGio
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:46:
Op hoeveel km afstand was dat dan? Momenteel schiet ik met supp alles makkelijk kapot op 100-300M
ik denk dat het ongeveer 400+ meter was alleen lag ik echt onder zware supresion dus iemand miste me net toen ik net voordat ik op hem vuurde.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik op ook alles tot 300 meter realtief makkelijk neerschiet onder supression maar dit had ik nog niet meegemaakt

Nickname KasPlantje.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:46:
Ik schiet regelmatig met mijn 98B onder supression (Acog scope) op zo'n twintig meter afstand ruim een meter naast iemand terwijl ik op de borst aim. Dat stoort mij altijd gigantisch aan dit soort games.... Kogels vliegen niet in één keer scheef. Dat is hetzelfde met recoil. Het is verdomd moeilijk een wapen te controleren omdat hij omhoog slaat, niet omdat je kogels in één keer gigantische bochten gaan maken. Hipfire met een sniper ook. Als je daar een laser sight op hebt staan hoort de kogel toch echt richting je laser te vliegen... Dat je voor geen ene meter kan aimen is prima, maar die kogel vliegt niet in één keer anders. Hogere recoil vind ik geen probleem, maar random spread is gigantisch irritant. Moet wel zeggen dat dat heel erg wennen gaat zijn voor veel mensen. Als je voor het eerst bijvoorbeeld Arma2 op start dan is het ook verbazingwekkend hoe erg die scope rond springt, maar dat is toch echt beter dan dit geouwehoer.

• itsleon
fenylalaline schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:05:
[...]

weet jij toevallig nog welke server dat was?
Helaas niet want heb dit echt al maanden terug gedaan.

• Dirtdiver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-12-2023
Gisteren een potje Conquest 64p gespeeld in Metro. In plaats van aanvallen gaan ze bij C direct op Snipers.. En niet blijven aanvallen....

Sommige mensen snappen volgens mij de bedoeling van Conquest niet. Irritant volk!
Dirtdiver schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:09:
Gisteren een potje Conquest 64p gespeeld in Metro. In plaats van aanvallen gaan ze bij C direct op Snipers.. En niet blijven aanvallen....

Sommige mensen snappen volgens mij de bedoeling van Conquest niet. Irritant volk!
Metro. :')
De trap op rennen is zelfmoord op die map.

• GerGio
Dirtdiver schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:09:

Dat klopt zelf al wil je sniper spelen in conquest metro dan moet je nog steeds zorgen dat je punt B hebt en zorgen dat je dat punt verdedigd.

Wat ik van de week had was dat er een of ander kneus liep te klagen dat ik als sniper speelde in rush metro terwijl ik dan MPV 1 was geworden met 4 plants en 4 mcoms destroys. en hij ergens onderaan stond met een score veroorzaakt door een paar kills. Mensen zeuren soms echt over dingen die nergens over gaan .

Nickname KasPlantje.

• basje050
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04:47

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Oeh.. vieze baserapert :D

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11-2025
Whaha haal ik net mn 64e Maintenance Ribbon, krijg ik mn eerste medal toebedeeld! Gepatchte bug ofzo? Of is die medal pas na de patch toegevoegd?

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11-2025

l0n3w012ph

AlphaW0lf

MeagaShira schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:17:
Vind het na de patch echt zuigend geworden. Ik raak geen reet meer, mijkn killstreak is verdwenen en ik heb het gevoel dat de hele hitreg. naar de klote is gegaan na de patch. AA kan geen drol meer betekenen tegen choppers en jets. Ik word gewoon gekilled door een overvliegende jets echt belachelijk. Ik moet bang worden voor een Chopper en niet elke keer in de dekking gaan op het moment dat er een jet overvliegd. Moet echt mijn weg weer vinden en opnieuw uitzoeken met welk wapen ik het lekkerst kan omgaan.
Man man man, wat een gezeur over die patch. Suppression zal best, dat is waardeloos, maar gisteren op Caspian heerlijk met de MAA irritant lopen wezen. :) Ik knalde de choppers EN jets net zo makkelijk als voor de patch uit de lucht (en al helemaal omdat er geen slechte pino's ;) waren met TVM). Zoom optics erop en snel wisselen van heat seekers naar je main gun, veel verplaatsen na een weer een vehicle destroyed en je haalt echt je ribbons en kills wel hoor. Echt een kwestie van slim spelen. En nee, ik ben niet 's-werelds beste speler en ook niet arrogant bedoeld maar ik snap het verschil niet tussen voor en na de patch wat MAA betreft.

Ook de jets zijn nu niet zo sterk geworden tegen tanks dat het allemaal een run en destroyed is (in 99% van de gevallen is dat nog steeds alleen maar een disabled) . Daarvoor moet ik van hele grote hoogte komen en nog steeds twee rocket pods ladingen legen op een tank en dat ging gisteren wel lekker :) naast de nodige dogfights gewonnen...

http://battlelog.battlefi...how/27615945/1/247345849/

Steam || Diablo 3

• AdmiralSnipe
Zat net op een server met 2 heli gasten (bleken admins te zijn).
Ze spawnden de hele tijd in de viper op TV-station (Sharqi) en wilden niemand anders in de heli hebben.
Zo ging het al een paar rondes lang dus op het laatst ging ik ook op de Viper spawnen en ik was steeds net iets eerder dan 1 van hen waardoor ik in de pilot seat kwam.
Na een aantal keren werd ik opeens gekicked...
Dat soort spelers mogen echt gebanned worden van mij... :(

~edit: miereneuker :P

[ Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-04-2012 16:56 ]

• DVDL
  • Registratie: November 2010
Wouden? Haha, never mind.
Achja, die situatie die je beschrijft.. herkenbaar, maar jammer! Gewoon een andere server opzoeken.

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11-2025
l0n3w012ph schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:37:
maar ik snap het verschil niet tussen voor en na de patch wat MAA betreft.
Als AA vind ik hem ook alleen maar beter geworden (maar dat ligt misschien aan de piloten die ik postpatch ben tegen gekomen), maar hoe zwak die minigun nu is tegen infrantry slaat nergens op. En daarvan weet ik wel zeker dat het niet aan mij ligt, daar moet mee geprutst zijn.

Verwijderd

Daar is bewust mee "geprutst" ja. Je kon er pre-patch als een bezetene infantry mee neermaaien, al zijn ze (zoals DICE eigenlijk altijd wel doet bij balancing) mss nu iets doorgeschoten ja. Je hebt nu meer dan een halve burst nodig voor 1 gastje geloof ik...
Ik kan opstijgen in een heli. :D

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:16

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ja, dat kan met die dingen... In tegenstelling tot een tank ;)

Specs

• AdmiralSnipe
Wist je dat zo'n ding terwijl ie in de lucht is ook nog verschillende kanten op kan bewegen??

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:16

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:54:
[...]

Wist je dat zo'n ding terwijl ie in de lucht is ook nog verschillende kanten op kan bewegen??
Daar is hij vermoedelijk zeer snel achter gekomen toen hij eenmaal airborn was >:)

Specs

Verwijderd

Waarom hebben ze eigenlijk die extended mags van de QBB-95 en de mg36 eigenlijk verwijderd na de patch?
bvk schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:01:
[...]

Daar is hij vermoedelijk zeer snel achter gekomen toen hij eenmaal airborn was >:)
Ben maar 3 keer gecrashed vlak na het opstijgen. :+
Nou ik kan dus nu vliegen in een heli. :Y)

Pas maar op mensen. Ook voor vallende brokstukken. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:04:
Waarom hebben ze eigenlijk die extended mags van de QBB-95 en de mg36 eigenlijk verwijderd na de patch?
misschien waren ze overpowerd? ik vindt het ook raar. ook dat er nu een extanded mag voor de as val is

• haarbal
Daarnet ipv de foregrip een bipod onder de g3 gezet, een klein nadeel in cqb maar als je de bipod gebruikt ben je volgens mij nauwkeuriger dan de semi auto snipers.

Verwijderd

Naar beneden komen gaat van zelf :+ O-)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-12-2025
Like a boss: http://battlelog.battlefi...how/27858175/1/242008416/

:P

81 Shotty kills :)

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 06-04-2012 20:39 ]

• AdmiralSnipe

M26 MASS is inderdaad een beest.
Nu die Foregrip zo slecht geworden is, kan ik de Underbarrel van mijn wapen kiezen. Zo hangt de M26 onder aan mn wapen (ipv als Standalone wapen) en kan ik zeer snel switchen.
Gewoon een gewoonte ervan maken om bij het binnengaan van élk gebouw naar je M26 te switchen, en goan!! :D
Het enige dat me eigenlijk tegenhoud van een underbarrel attachment is dat ik dan een health pack verlies. Ik heb altijd pech met dit soort dingen dus hou ik maar me health pack. ;)

DanielWW2 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:09:
Het enige dat me eigenlijk tegenhoud van een underbarrel attachment is dat ik dan een health pack verlies. Ik heb altijd pech met dit soort dingen dus hou ik maar me health pack. ;)
Het probleem met een health pack bij mij is dat ik de reflex had het echt OVERAL te smijten. Ook op plaatsen waar ik waarschijnlijk maar 5 sec zou blijven staan, bij wijze van spreken.
Hierdoor ben ik echt zeer veel gekilled geweest op het ogenblik dat ik net een health kit dropte. :(

Daarnaast denk ik ook dat ik kostbare tijd verlies bij het campen op een health kit. Als je het wat slim aanpakt, zorg je dat je (bij low health) even een wat volgens-jou-veiligere route pakt naar je doel, en dan is je health ondertussen geregenerated en ben je al dichter bij je doel.
Natuurlijk heb je nog momenten waarbij je toch wordt gekilled bij die "veiligere route" maar das dan pech hebben.

Maarja, ieder zijn idee ervan. Jouw SPM is nog altijd 20 points hoger dan de mijne, dus doe vooral verder met de health kit :)

edit: Plus het feit dat killen met de M26 MASS gewoon heel leuk aanvoelt, kan echt niet meer zonder :)

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 06-04-2012 21:30 ]

• unfor
DanielWW2 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:09:
Als ik low health ben ga ik gewoon even pronen om een hoekje met een shotgun tot ik weer full health ben.
Iedereen die zijn kop durft te tonen is de lul, ik haal soms 4 man met 1 schot neer. (Gebeurt vaak op bazaar :P)
Asgaro schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:22:
[...]

Het probleem met een health pack bij mij is dat ik de reflex had het echt OVERAL te smijten. Ook op plaatsen waar ik waarschijnlijk maar 5 sec zou blijven staan, bij wijze van spreken.
Hierdoor ben ik echt zeer veel gekilled geweest op het ogenblik dat ik net een health kit dropte. :(

Daarnaast denk ik ook dat ik kostbare tijd verlies bij het campen op een health kit. Als je het wat slim aanpakt, zorg je dat je (bij low health) even een wat volgens-jou-veiligere route pakt naar je doel, en dan is je health ondertussen geregenerated en ben je al dichter bij je doel.
Natuurlijk heb je nog momenten waarbij je toch wordt gekilled bij die "veiligere route" maar das dan pech hebben.

Maarja, ieder zijn idee ervan. Jouw SPM is nog altijd 20 points hoger dan de mijne, dus doe vooral verder met de health kit :)
Ik ga in de dekking voordat ik mijn health pack gooi. Verder gebruik ik die pas als ik echt geraakt ben en niet 10% eraf of zo. En verder heb ik dat ding altijd bij me als ik hem niet nodig heb en als ik die wel nodig hem dan heb ik juist een M26 of een M320. :/

Eigenlijk moet ik naar de M320 of de M26 gaan omdat er nu steeds meer health rondlicht maar ik wil niet en durf niet. :P

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:55

Mavamaarten

Omdat het kan!

Argh, eindelijk draait men BF3 dan toch redelijk... Heb FPS counter niet aangezet (ik heb het gevoel dat dat lag veroorzaakt) en het liep soepel. Zo nu en dan eens een dikke lagspike maar dat komt omdat mijn zus weer porno (of wat anders) aan het downloaden is :+

Zonet toch weer even lol gehad in een Kharg-only server. De little bird ownt de havoc met gemak 8)

Android developer & dürüm-liefhebber

Mavamaarten schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:47:
Argh, eindelijk draait men BF3 dan toch redelijk... Heb FPS counter niet aangezet (ik heb het gevoel dat dat lag veroorzaakt) en het liep soepel. Zo nu en dan eens een dikke lagspike maar dat komt omdat mijn zus weer porno (of wat anders) aan het downloaden is :+

Zonet toch weer even lol gehad in een Kharg-only server. De little bird ownt de havoc met gemak 8)
Ben je vannacht thuis?
Anders, zin om tussen 23u - 2u wat te gamen?
We moeten onze Belgische squadplay nog is tonen >:)

Verwijderd

Snap er niets meer van, mijn Battlelog op mijn Home page geeft de laatste tijd steeds meer mijn behaalde Awards niet meer aan zo als mijn laatste pot waar ik er 2 haalde, en paar dagen terug geeft die ook al geen Adelaar van mn COLONEL SERVICE STAR 62 Rank 107 op mn Homepage is niet terug te zien. :?
Ik zie net dat ook het laatste potje wat ik gespeeld heb er niet in Battle Report bij staan. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 22:12 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:09:
Snap er niets meer van, mijn Battlelog op mijn Home page geeft de laatste tijd steeds meer mijn behaalde Awards niet meer aan zo als mijn laatste pot waar ik er 2 haalde, en paar dagen terug geeft die ook al geen Adelaar van mn COLONEL SERVICE STAR 62 Rank 107 op mn Homepage is niet terug te zien. :?
Ik zie net dat ook het laatste potje wat ik gespeeld heb er niet in Battle Report bij staan. :(
Battlelog is er niet bepaalt stabieler geworden na de patch. Je krijgt je punten en ranks ups echt wel, het word alleen niet altijd goed aangegeven. ;)

• unfor
Heb het GoT leaderboard eens op skill level gesorteerd en wat nieuwe dingen in meegenomen :)
Je kunt jezelf nog steeds toevoegen als je er nog niet in staat, zag dat er al 200+ mensen in staan.
http://bf3stats.com/leaderboard/GoTPC

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 06-04-2012 22:25 ]

• haarbal
"An error was reported from the EA Online"

weer een nieuwe error, nog niet eerder gezien.

Pagina: 1 ... 156 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.