Waar vui zit, zit geen glans!
Alweer 2e .... hehe
[ Voor 32% gewijzigd door charrel op 06-04-2012 22:31 ]
Hmm kom er ook niet meer in... zelfde meldingDibbuz schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:27:
Ik kan ineens niet meer in Battlelog, foute email/ww?
Klik ik op forgot pw and dan krijg ik een 404.
Meer mensen last van op dit ogenblik?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
aaaarchhhh.
Al die jaren BF2 gespeeld en misschien ooit 1 keer problemen gehad om in te loggen. En dat was dan na een herinstallatie van de PC.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik sta hoger dan Tsurany.unfor schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:24:
Heb het GoT leaderboard eens op skill level gesorteerd en wat nieuwe dingen in meegenomen
Je kunt jezelf nog steeds toevoegen als je er nog niet in staat, zag dat er al 200+ mensen in staan.
http://bf3stats.com/leaderboard/GoTPC
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Kunnen ze trouwens Val Paraiso niet in BF3 stoppen
[ Voor 26% gewijzigd door Jerry op 06-04-2012 22:46 ]
Ja ik had er net ook last van, kon zelfs geen co-op spelen? Maar er wordt ook op het forum van battlelog over gecomplained, dus hier is echt iets fout...Jerry schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:43:
Problemen met EA Online was niet alleen bij BF3. Maatje en ik werden er net ook bij BFBC2 uitgegooid.
Mechwarrior Online: Flapdrol
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 06-04-2012 22:47 ]
Verwijderd
Asgaro schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:47:
Leert EA van haar fouten?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]
Misschien is EA gewoon een k*tbedrijf dat zn zaakjes niet op orde heeft, veel te gemaakelijk en laconiek denkt over de gang van zaken omtrent games en dus die award voor slechtste bedrijf van het jaar oprecht verdient!haarbal schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:46:
misschien heeft de vodafone pyromaan ook bij EA toegeslagen.
EA games, ruining everything.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Busted
k-arel just got promoted from grammar-nazi to grammar-SS'er
[ Voor 20% gewijzigd door Asgaro op 06-04-2012 22:52 ]
No connected with eaonline. Try again....
En jij bent zojuist gedegradeerd van grammar-nazi naar fransoos.Asgaro schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:51:
[...]
Busted
k-arel just got promoted from grammar-nazi to grammar-SS'er
En deze zijn leuk.
[ Voor 28% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-04-2012 23:03 ]
Moar belgians?Asgaro schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:55:
[...]
Ben je vannacht thuis?
Anders, zin om tussen 23u - 2u wat te gamen?
We moeten onze Belgische squadplay nog is tonen
Battlelog uitloggen en afsluiten en opnieuw inloggen werkte voor mij toen ik gisteren dezelfde errors kreeg. Volgens mij een bug met het uitrollen van live updates want na opnieuw ingelogd te zijn had ik ineens live updates (top feature wat mij betreft, nu nog vehicle spawn filter en ik ben tevree)mvdklooster schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:55:
Kan wel op battlelog komen, maar niet in een server.
No connected with eaonline. Try again....
And even moar over here!gerre22 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:02:
[...]
Moar belgians?Ik moet me precies toch eens op de got servers begeven.
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Guys, our infiltration process into the Dutchmen's battlefield goes as planned. Keep it up.
[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 06-04-2012 23:20 ]
Alsof jullie een partij zijn voor de Nederlandse gamers.Asgaro schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:19:
En Rienspy, yzx (Yabzie op BF3) en Mavamaarten (Lagkip op BF3) ook
Guys, our infiltration process into the Dutchmen's battlefield goes as planned. Keep it up.
Kom maar, meer kills voor ons.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-04-2012 23:21 ]
Who knows!DanielWW2 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:20:
[...]
Alsof jullie een partij zijn voor de Nederlandse gamers.
Kom maar, meer kills voor ons.
Btw, kom je gamen? Ik ga zo beginnen. En strijdbijlen even wegleggen aub
Ik kan nu vliegen in een choppa. Ik kom eraan.Asgaro schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:24:
[...]
Who knows!
Only knifekills zeker?Asgaro schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:24:
[...]
Who knows!
Meteen even m'n account een updat'je gegevenunfor schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:24:
Heb het GoT leaderboard eens op skill level gesorteerd en wat nieuwe dingen in meegenomen
Je kunt jezelf nog steeds toevoegen als je er nog niet in staat, zag dat er al 200+ mensen in staan.
http://bf3stats.com/leaderboard/GoTPC
640 SPM mede mogelijk gemaakt door Metro 32 Hardcore en af en toe wat 32 TDM Hardcore ^_^
Bijna 1tje voor dat beruchte meldpunt van die ene partij...
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
EDIT: Daarom zal ik de boel eens gezellig komen maken!!
[ Voor 47% gewijzigd door BeefHazard op 06-04-2012 23:55 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ze waren clan practice aan het doen... op een public server van een andere clan. Ik moet wel zeggen dat ik toen ik net met CoD2 begon en maar een extreem arm jongetje was heel veel practices heb gehouden op servers met votekick en votemap : ' )DrDDay schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:49:
Jakkes! Ben ik net gevotekicked van no.1 door een stelletje polen. Zit Tsurany misschien hier op t forum? Help! Piraterij, ze hacken onze server potverdrie...
Bijna 1tje voor dat beruchte meldpunt van die ene partij...
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
komt heel vaak langs dat je gewoon over een rocket kunt springen.Minaaj schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:30:
YouTube: Battlefield 3 - Close Enough
hoe krijg ik ze embedded op GoT?
die actie doet hij netjes!
deze was wel erg makkelijk uitgevoerd, soms krijg je ze echt van heel dichtbij en dan is het leuk als je er overeen kan springen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Gaan we proberen.
Dit is een video dat ik had gemaakt net voor BF3 uitkwam. Maar omwille van mijn erbarmelijke upload speed hier in Belgie kan ik nooit video's langer dan 1 min uploaden
Maar dankzij Rienspy is hij dus nu eindelijk op het internet beland!
Beter laat dan nooit
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ik kan niet... Mijn vader zijn werk betaalt het...yzx schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:43:
Joh Asgaro upgraden die slome verbinding van Belgacom of telenet
(En ja, misschien wat hypocriet van mij om te klagen over de verbinding als ze gratis is voor ons, maar ik wil graag ook meer met Youtube bezig zijn
Gelukkig is download speed wel goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 07-04-2012 13:49 ]
Je woont gewoon in het verkeerde land.Asgaro schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:49:
[...]
Ik kan niet... Mijn vader zijn werk betaalt het...
(En ja, misschien wat hypocriet van mij om te klagen over de verbinding als ze gratis is voor ons, maar ik wil graag ook meer met Youtube bezig zijn)
Gelukkig is download speed wel goed.
Hup, naar het noorden jij.
Challenge deniedDanielWW2 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:50:
[...]
Je woont gewoon in het verkeerde land.
Hup, naar het noorden jij.
I should have " fiberglass " 100mbit verbinding
Het was wat voller in BFBC2. In BF3 hebben ze veel overgenomen van het geluid van BFBC2 maar ze hebben het geluid ook dynamischer gemaakt ten opzichte van BFBC2. Sommige dingen waren beter in BFBC2 maar het meeste is toch beter in BF3.Jovas schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:51:
Je kan lullen wat je wil over BC2, het geluid was echt veeeel beter dan in BF3..
yzx schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:52:
[...]
Challenge denied![]()
![]()
I should have " fiberglass " 100mbit verbinding![]()
Ze zijn nog aan het experimenteren met glasvezel, in enkele grootsteden. We lopen dus mijlenver achter in vergelijking met jullie
En heb in mijn opleiding vorig jaar geleerd, dat dit o.a. is door foute infrastructuursbeslissingen in het verleden...
Aka belgacom en telenet die het niet toelatenAsgaro schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:57:
[...]
Ze zijn nog aan het experimenteren met glasvezel, in enkele grootsteden. We lopen dus mijlenver achter in vergelijking met jullie![]()
En heb in mijn opleiding vorig jaar geleerd, dat dit o.a. is door foute infrastructuursbeslissingen in het verleden...
Mja 4-5 jaar terug hebben ze hier glasvezel door d egrond getrokken
[ Voor 8% gewijzigd door yzx op 07-04-2012 13:59 ]
Maar er is een verschil met Fiber To The Curb, en Fiber To The Home, etc. Daar lopen we grondig achter tov Nederland.
Heb Fibernet XXL of hoe di eheet
Volgens mij staat mijn wijk op de lijst om voor 2015 glasvezel te krijgen. (uit mijn hoofd)Asgaro schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:57:
[...]
Ze zijn nog aan het experimenteren met glasvezel, in enkele grootsteden. We lopen dus mijlenver achter in vergelijking met jullie![]()
Zit nu op een 8/1 MB ADSL abbo en het kan kennelijk niet hoger hier.
Toch nog beter dan België.
maar ik kan niet zo 1,2,3 terug vinden vreemd he met die 627 pages xD
Iedergeval, ik ben niet helemaal tevreden met msi afterburner ( record functie )
Is er nog een andere applicatie die gehakt maakt van afterburner ?
Fraps is out of the question. voordat iemand die aandraagt als alternatief
* Baal er elke keer van dat ik me geweldige acties niet op beeld heb xD
[ Voor 9% gewijzigd door osmosis op 07-04-2012 14:37 ]
Uhm ik zit op een ATI kaart, heb je misschien een link ? ik vind veelste veel op google onder de naam "action"yzx schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:39:
Action dacht ik dat ook gebruikt werd, vooral door Nvidia kaart owners omdat die profeit hebben daarmee
---RAWE CEEK!!!---
Maakt niet uit Nvidia heeft wss profeit door de CUDA cores ofzojterpstra schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:42:
[...]
Uhm ik zit op een ATI kaart, heb je misschien een link ? ik vind veelste veel op google onder de naam "action"
http://tweakers.net/meuktracker/27452/action!-130.html
Dxtroy lijkt erop dat het meer potentie heeft, ga het beide gewoon proberen !
ExcuseerAsgaro schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:00:
Correctie: er zijn al abo's met fiber: Telenet Fibernet bijvoorbeeld (dat heeft Rienspy dachtek)
Maar er is een verschil met Fiber To The Curb, en Fiber To The Home, etc. Daar lopen we grondig achter tov Nederland.
qua netwerk lopen we niet bepaald achter, qua dienstverlening etc wel
source:belgacom medewerker.
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Bij Telenet haal je die 100Mbit ook maar in optimale omstandigheden (spreek uit ervaring). Daarbij kunnen sommige gelukkigen onder ons (in theorie, dwz weinig verzwakking op de lijn) bij Belgacom de 100Mbit ook aantikken, moest Belgacom dit profiel toepassenyzx schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:09:
Tokkes, Belgacom is nu niet de provider met de snelste lijn in Belgie als ik me herinneren
edit:
Dan ben jij één van de gelukzakken. Ik haalde hier nog geen 30Mbit (rechtstreeks aan de modem met UTP getest , om zeker te zijn) van m'n FiberNet 50. 's Morgens. 's Avonds in de piekuren mocht ik al blij zijn als ik 15 a 20 stabiel had.yzx schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:15:
[...]
Torrents vliegen binnen tegen 7-8MB/s niet mbit![]()
Ik vind dat fair genoeg voor wat ze aangeven
Natuurlijk weet ik niet overdag, alle data gaat savonds en smorgens derdoor
[ Voor 39% gewijzigd door Tokkes op 07-04-2012 15:20 ]
Torrents vliegen binnen tegen 7-8MB/s niet mbitTokkes schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:13:
[...]
Bij Telenet haal je die 100Mbit ook maar in optimale omstandigheden. Daarbij kunnen sommige gelukkigen onder ons (in theorie, dwz weinig verzwakking op de lijn) bij Belgacom de 100Mbit ook aantikken, moest Belgacom dit profiel toepassen. Belgacom is op dit moment bezig met een 50Mbit-profiel te testen bij mensen die tot ongeveer 150m van de kvd wonen.
Ik vind dat fair genoeg voor wat ze aangeven
Natuurlijk weet ik niet overdag, alle data gaat savonds en smorgens derdoor
http://battlelog.battlefi...how/27959814/1/178985883/
Dikke Aimbot had ie.
[ Voor 50% gewijzigd door Tokkes op 07-04-2012 16:36 ]
himlims_ schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:34:
weet iemand een online retailer waar je een digitale versie kunt kopen? ik hoef die schijfjes en boekjes niet. puur een digitale kopie zou volstaan. suggesties?
@ beneden, nog nooit meegemaakt.. Wapen switchen?
Iemand met mij nog 2 potjes SQDM spelen?
[ Voor 63% gewijzigd door Tomino op 07-04-2012 16:37 ]
Vandaag 2 uur gespeeld en 2 keer gehad. Net na een gewonnen battle herlaad ik en ik controleer niet rechtsonderin of het ook echt is gebeurd. De animatie doet het wel.
Maar bij de volgende tegenstander heb ik 1 kogel in mijn magazijn. Erg irritant
http://www.g2play.net/sto...n-Free-EA-Origin-Key.html €15,-Tokkes schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:36:
G2play? Origin Store?
Niet tijdens herladen over iets heen gesprongen of van wapen gewisseld?StealthyPeanut schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:36:
Iemand nog meer opgevallen dat het herladen niet altijd werkt?
Vandaag 2 uur gespeeld en 2 keer gehad. Net na een gewonnen battle herlaad ik en ik controleer niet rechtsonderin of het ook echt is gebeurd. De animatie doet het wel.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik heb mijn kopie'tje gewoon bij G2play gekocht voor 20 euro (niet RU). Maar goed, met dit hebben we een half jaar geleden al eens een topic volgespamd. Via het "legale gamekeys-topic" kan je toch wel iets vinden?himlims_ schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:35:
[...]
http://www.g2play.net/sto...n-Free-EA-Origin-Key.html €15,-als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook
[ Voor 17% gewijzigd door Tokkes op 07-04-2012 17:51 ]
jterpstra schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:36:
Waarschijnlijk is deze vraag al voorbij gekomen,
maar ik kan niet zo 1,2,3 terug vinden vreemd he met die 627 pages xD
Iedergeval, ik ben niet helemaal tevreden met msi afterburner ( record functie )
Is er nog een andere applicatie die gehakt maakt van afterburner ?
Fraps is out of the question. voordat iemand die aandraagt als alternatief
* Baal er elke keer van dat ik me geweldige acties niet op beeld heb xD
Heb ze inmiddels allebei gebruikt, mijn voorkeur gaat nu uit naar Dxtory. Net even wat meer settings om aan te passen, en qua fps impact ligt het niet ver van elkaar af. Dxtory kan ook naar twee schijven raw opslaan, die je na het opnemen weer kan samenvoegen tot één. Pluspunt aan Afterburner is dat het 100% gratis isjterpstra schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:45:
Dxtroy & Action gevonden en geïnstalleerd
Dxtroy lijkt erop dat het meer potentie heeft, ga het beide gewoon proberen !
Action neemt echt veel minder resources in gebruik dan Dxtory, ik heb echt de meeste programma's geprobeerd.Xant0r schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:43:
[...]
[...]
Heb ze inmiddels allebei gebruikt, mijn voorkeur gaat nu uit naar Dxtory. Net even wat meer settings om aan te passen, en qua fps impact ligt het niet ver van elkaar af. Dxtory kan ook naar twee schijven raw opslaan, die je na het opnemen weer kan samenvoegen tot één. Pluspunt aan Afterburner is dat het 100% gratis is.
[video]
Afterburner: Kunnen ze beter genamen naar Stotterburner.
Fraps: Opzich niet slecht, maar je merkt zeker verschil.
Dxtory: Idem als Fraps.
Action: Amper verschil.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
G2PLAYhimlims_ schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:35:
[...]
http://www.g2play.net/sto...n-Free-EA-Origin-Key.html €15,-als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook
Ik heb zelf ook de RU key, werkt perfect. Na een update moet je wel even de goede Engelse taal-files downloaden. (à 5mb) Verder totaal geen probleem.
Heb ik ook gemerkt tijdend de laatste patch, soms moet ik 2 tot 3 keer herladen tot er weer 31 bullets inzitten.StealthyPeanut schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:36:
Iemand nog meer opgevallen dat het herladen niet altijd werkt?
Net een potje Karkand gespeeld. 48 man. Letterlijk 15x achter elkaar ontsnapte mij een vijand door met 20 of 0% health weg te springen. Telkens begon ik te schieten dook de vijand achter een muur of rende een gebouw in of ik werd van achter geraakt waardoor ik de vijand niet kon afmaken. Telkens 3 of 4 schoten raak en daarna gebeurde er iets.
Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt. Eerste potje van de dag.
Zucht
Edit:
Hoewel dit potje dan wel weer lekker ging: http://battlelog.battlefi...how/27992612/1/351804938/
MP7 met surpressor en een lazer = ultieme pdw. Je heb dan wel 21 kogel maar je bent zeker van een kill. Zelfs scoped gaan de kogels precies waar je gaat op medium range.
[ Voor 32% gewijzigd door rickyy op 07-04-2012 20:43 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
ben de hele tijd aan het proberen in een lege server maar krijg het zo niet voor elkaar.
Kwam er trouwens achter dat als je een paar keer een ammo box (wss ook med kit) in de hoek van een muur in een gebouw gooit en er tegelijk tegen aan springt dat de muur na een aantal keer kapot gaat.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik merk helemaal niks van afterburner als ik aan het opnemen ben, terwijl FRAPS wel overduidelijk de prestaties drukt.Phyxion schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:49:
[...]
Action neemt echt veel minder resources in gebruik dan Dxtory, ik heb echt de meeste programma's geprobeerd.
Afterburner: Kunnen ze beter genamen naar Stotterburner.
Fraps: Opzich niet slecht, maar je merkt zeker verschil.
Dxtory: Idem als Fraps.
Action: Amper verschil.
[ Voor 32% gewijzigd door MrFX op 07-04-2012 21:27 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dat is tijdelijk voor een projectje. De server is op met moment dus niet public.MrFX schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 21:21:
Wat is het wachtwoord om de GOTBF3.nl#1 server te spelen? Tot voor kort stond er nog geen wachtwoord op namelijk.
Oh en het is trouwens:
IloveTsurany
Ego much?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Van 460 naar 464.
En dan join je een server randomly en kom je bij DanielWW2 in een server toevallig. Helaas werden we gebaseraped. Ook niet zo gek als er 2,5 squads snipers waren. Gewoon 2 squads met alleen maar recons. In Rush ffs
I don't want to play this game anymore
[ Voor 3% gewijzigd door rickyy op 07-04-2012 22:20 ]
You stalker.rickyy schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:20:
Ik steeg net van 740 naar 741![]()
En dan join je een server randomly en kom je bij DanielWW2 in een server toevallig. Helaas werden we gebaseraped. Ook niet zo gek als er 2,5 squads snipers waren. Gewoon 2 squads met alleen maar recons.
I don't want to play this game anymore
Die game was ook vanaf het begin kansloos. In een minuut stond ons team al te spawnrapen.
Verder vind ik SPM is eigenlijk bedroevend laag. De eerste twee maanden speelde ik zo bagger dat het gemiddelde zo rond de 460 zit nu.
Het stijgt wel erg snel de laatste tijd.
Ik zit op 350, wat hoger is dan de vrienden waar ik mee speel...
Combinatie van skill, health packs neergooien, reviven, general teamplay en in mijn geval een gestoord aantal assists.Gropah schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:26:
Hoe krijgen jullie het uberhaupt op 400+?
Tankcamping op Peak in de tunnel met 4engineers achter uDanielWW2 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:27:
[...]
Combinatie van skill, health packs neergooien, reviven, general teamplay en in mijn geval een gestoord aantal assists.
Shhhhhhhh.yzx schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:29:
[...]
Tankcamping op Peak in de tunnel met 4engineers achter u
Dat ook ja, is general teamplay.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-04-2012 22:31 ]
Wel grappig. Mijn skill is volgens battlelog 66, oid, waardoor ik bij BF3stats op top 78% (oftewel bagger), maar bij spm zit ik dus op 350 wat top 34% is...?
Ik heb ergens gelezen dat skill wordt bepaald de spelers tegen wie je speelt. Als zij van hogere skill zijn en je wint, dan ga je omhoog en vice versa, maar is SPM niet een betere aanduiding? Kills van andere op jouw, en van jouw op andere kunnen geluk zijn, maar constant een hogere SPM houden is, imo, moeilijker?
Assault + medic packs + MP7 en sproeien maar. Ik heb (als ik niet moe ben) een vrij agressieve gaming style. Spring als een wilde overal in op aan over naast achter voor.Gropah schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:26:
Agressieve gameplay in combinatie met een hoger skill niveau dan het gemiddelde. Ik heb regelmatig potjes dat ik op het dubbele aantal kills zit dan de nummer twee puur door agressief te spelen en constant aan te vallen. Passief spel levert je niet veel op.Gropah schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:26:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Verwijderd
Werkt mog altijd hoor, kweste vam timimg gewoon...AdmiralSnipe schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:46:
Werkt de no-gun glitch met ammo box of medic kit niet meer??
ben de hele tijd aan het proberen in een lege server maar krijg het zo niet voor elkaar.
Kwam er trouwens achter dat als je een paar keer een ammo box (wss ook med kit) in de hoek van een muur in een gebouw gooit en er tegelijk tegen aan springt dat de muur na een aantal keer kapot gaat.
Verwijderd
Neejo, met 16 man wordt het statspadden ftw!Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:34:
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor maps/modes je speelt. Metro 64p CQ is natuurlijk de beste map om een hoge SPM te halen en Caspian CQL met 16 spelers is daar minder goed voorEn zo zit er vanalles tussenin.
Zie ook bij veel spelers die hoog op de GoTBF3 ranglijst staan dat ze voornamelijk 64p metro spelen om hun punten te verdienen. Ook niet vergelijkbaar natuurlijk met normale gameplay.Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:34:
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor maps/modes je speelt. Metro 64p CQ is natuurlijk de beste map om een hoge SPM te halen en Caspian CQL met 16 spelers is daar minder goed voorEn zo zit er vanalles tussenin.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.