• Firephoenix
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-06-2025
Cassie789 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:54:
[...]

G2PLAY _/-\o_

Ik heb zelf ook de RU key, werkt perfect. Na een update moet je wel even de goede Engelse taal-files downloaden. (à 5mb) Verder totaal geen probleem.
Heb jij die key via mail gekregen dan? of gewoon thuis gestuurd?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Firephoenix schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:53:
[...]

ik heb 'm na ruim 1 uur per mail toegezonden gekregen. origin accepteerde 'm netjes als RU game. dan moet je 'm nog download + 800mb ENG files download + reg file + language changer + eoa patch en dan hopen dat 't werkt :+

http://www.g2play.net/store/bf3_language_changing.html

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 08-04-2012 01:41 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Tsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 00:30:
[...]

Zie ook bij veel spelers die hoog op de GoTBF3 ranglijst staan dat ze voornamelijk 64p metro spelen om hun punten te verdienen. Ook niet vergelijkbaar natuurlijk met normale gameplay.
Nee, maar handig om snel 2 maanden achterstand qua rank goed te maken :)

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:11

StrongArmLance

Endless flow

Mijn SPM is nu 392, ik weet niet of dat mede komt door de got race ;)

mijn skill is 420, ik snap het niet maar ik vind 420 vrij hoog ;p

Ik ga best vaak dood, maar idd als je aggressief speelt maak je veel meer kills, misschien loop je niet 3.0 maar 1.5-2 is mogelijk, 3 soms ook, maar dat vind ik nog lastig, mijn eerste BF ;)

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

[...]

Wilt u het topic niet vervuilen, je mag me dm'en als je hulp nodig hebt.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-12-2025

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ik speel heel veel CQl 64/48/32 en heb een SPM van 454 en mijn skill is 411.
Maar ik speel altijd aan het front flaggs cappen ,kills maken en in de tank (niet tank snipen maar bij de vlaggen ;) )
Sta ook vaak redelijk boven aan met kills en score

Edit :
1 potje grand bazaar kd 13/13 skill -55 :(
zegt dus niets :)

[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 08-04-2012 10:42 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

beuker19 schreef op zondag 08 april 2012 @ 10:36:
Nou ik speel heel veel CQl 64/48/32 en heb een SPM van 454 en mijn skill is 411.
Maar ik speel altijd aan het front flaggs cappen ,kills maken en in de tank (niet tank snipen maar bij de vlaggen ;) )

Edit :
Potje TDM op Noshar Canals, kd 30-19 skill -75 ofzo :(
Het gaat er om dat je niet gekilled wordt door een lagere rang of skill level...

• beuker19
  • Registratie: September 2008

beuker19

Killerbeuker is so OP

kristan schreef op zondag 08 april 2012 @ 10:49:
[...]

Potje TDM op Noshar Canals, kd 30-19 skill -75 ofzo :(
Het gaat er om dat je niet gekilled wordt door een lagere rang of skill level...
Ja maar daar heeft de patch wel voor gezorgt dat het wat makelijker is voor noobs om je te killen ;)
Je kunt nu bijna nooit meer als 2 a 3 vijanden die dicht bij elkaar zijn killen omdat .

Suppresion :je ziet bijna niets
Suppressor:je verschijnt nu op de minimap
Mini map :ze zien precies waar je bent
:( :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Edit :
ik zie gasten met een hoge kd maar dat komt omdat ze heel veel in een tank zitten.

mensen met een hoge SPM van 600+ spelen regelmatig Metro en andere city maps en dan ook nog eens vaak rush of TDM (metro, conquest )

ik heb een slecht potje als ik na 1 ronde onder de 3000 punten zit, alles daarboven ben ik tevreden en meestal sta je dan ook weer in de top 10. maar goed ook dit is maar een gevoel en geen feit, want als ik in een transporter heli zit en ik vlieg maar een beetje rond, dan heb ik ook niet zoveel punten, maar ben dan wel nuttig voor het team.

Het gaat in BF3 om de tickets en vlag veroveren. KD op je stats pagina zeggen geen ene reet.
KD in een match zegt veel meer. want als je in een team zit (net als gisteren) waarbij er 4 mensen met een score van 1 - 25 staan, dan weet je gewoon waarom je gaat verliezen, want deze spelers verliezen al snel 25 tickets voor je x4 is 100 tickets in het putje gooien !!

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2025
[...]

Gekregen via mail ;) Levertijd 30 minuten of zoiets, en anders gewoon de support raadplegen.

En ligt dit aan mij, of heeft de GoTBF3 server een max spelersaantal van 6 man en zit er niemand in? =/

[ Voor 59% gewijzigd door Cassie789 op 08-04-2012 11:39 ]

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Kwam er vandaag achter dat steady scope + zoom in samenwerking met RMB na de laatste patch niet meer werkt, WTF fix this shit!!!!!!!!!!!!!!
Cassie789 schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:30:
En ligt dit aan mij, of heeft de GoTBF3 server een max spelersaantal van 6 man en zit er niemand in? =/
Adaptive Server Size, komen er meer mensen in gaan het aantal slots omhoog.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2025
smoothz schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:43:
Kwam er vandaag achter dat steady scope + zoom in samenwerking met RMB na de laatste patch niet meer werkt, WTF fix this shit!!!!!!!!!!!!!!
Die breathing mechanic heeft wat issues na de patch, je moet meestal 2 keer ( of meer ) de steady knop induwen voordat ie pakt.
Irritant als recon zijnde.

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

ik speel(de) BF3 vooral op de Xbox, maar heb nu de overstap naar PC gemaakt zodat ik met vrienden kan spelen en op parties e.d.
iemand die zin heeft om een potje te doen (evt. met teamspeak? moet lvlen, en granaatjes werpen in 64p metro word saai O-)
Epic killstreaks! En de Jason Statham voice commentator is terug van de partij :+

Some funny shiz!

Interessant wrsl (moet ik nog bezien)

Nieuwe DLC footage
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IXf_lyUaZ9o]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Edit :
Geen idee wat skill inhoudt. Waarschijnlijk heeft het met je headshot per death te maken. Mijn skill is vrij hoog zag ik 671. Headshot per kill percentage is 36.89%. Mijn SPM is dan weer ontzettend laag: 273.
http://battlelog.battlefi...er/Una1n/stats/234755773/

Zolang mijn win-lose ratio en kill-death ratio boven de 1 zit, ben ik al tevreden :P. De rest fluctueert veel te veel. Mijn favoriete map is nu wel Strike At Karkand, geen chopper whores (die voor mijn gevoel veel te sterk zijn op het moment en/of de anti-air veel te slap).

En ik moet meer support spelen zie ik nu :X.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 08-04-2012 12:50 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

G3 met Foregrip en Heavy Barrel is echt de shit :D Epic long range burst gun :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Asgaro schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:42:
Epic killstreaks! En de Jason Statham voice commentator is terug van de partij :+
[video]

Some funny shiz!
[video]

Interessant wrsl (moet ik nog bezien)
[video]

Nieuwe DLC footage
[video]
1 en 3 had ik al gezien, 2 had ik hier ook al gepost en 4 doet me toch echt denken aan MW2... :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat laatste coop level is frustrered, al 3 keer het einde gewoon gehaald en dan drukt iemand (of ikzelf) net 1ms te laat op spatie en dan heb je t weer voor niks gedaan...grrr :(

Verwijderd

Quicktime-events zijn inderdaad de slechtste uitvinding ooit. Heb die missie ook tig keer moeten doen met een maat, al hielp de hoeveelheid bier natuurlijk ook niet echt.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DanielWW2 schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:01:
[...]

1 en 3 had ik al gezien, 2 had ik hier ook al gepost en 4 doet me toch echt denken aan MW2... :')
Valt me opzich nog wel mee, er zijn redelijk wat gangetjes, kan je wel leuke matches mee krijgen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Gundogan
  • Laatst online: 09:50

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Zo lang er genoeg spelers zijn voor zowel de CQC als de grote vehicle maps, vind ik het wel een prima toevoeging.

CQC zonder debiele perks en killstreaks en een iets interessantere gun handling mag van mij wel als afwisseling :)

(zolang de launchers, frag rounds en nades niet gaan domineren)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:28
Gundogan schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:29:
Zo lang er genoeg spelers zijn voor zowel de CQC als de grote vehicle maps, vind ik het wel een prima toevoeging.

CQC zonder debiele perks en killstreaks en een iets interessantere gun handling mag van mij wel als afwisseling :)

(zolang de launchers, frag rounds en nades niet gaan domineren)
Gelukkig zijn er servers die auto killen/kicken bij gebruik van smaw/rpg/m320 :)

Mijn YouTube

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-12-2025

yzx

kevz schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:30:
[...]

Gelukkig zijn er servers die auto killen/kicken bij gebruik van smaw/rpg/m320 :)
Is wel beetje iere als je dan op een tank schiet en die net uitstapt zoals ik wel vaker heb, ga je ook dood :X

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• kevz
yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:31:
[...]

Is wel beetje iere als je dan op een tank schiet en die net uitstapt zoals ik wel vaker heb, ga je ook dood :X
trololol, nee ik bedoel op infantry maps :P

Ik speel zelf altijd hardcore, vooral infantry rush waar m320/rpg niet toegestaan is, of tdm zonder claymore/c4/rpg. Die explosieven halen op een infantry server de fun eruit plus het vereist absoluut geen skill :)

Mijn YouTube

• yzx

yzx

kevz schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:34:
[...]

trololol, nee ik bedoel op infantry maps :P

Ik speel zelf altijd hardcore, vooral infantry rush waar m320/rpg niet toegestaan is, of tdm zonder claymore/c4/rpg. Die explosieven halen op een infantry server de fun eruit plus het vereist absoluut geen skill :)
Als ik op Operation Firestorm een sniper met een RPG van 500m verder van de berg knal vind ik dat ik toch wel skills heb met die kill :P tuben doe ik niet :P gebouwen kapot schieten daarintegen :D

• kevz
yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:37:
[...]

Als ik op Operation Firestorm een sniper met een RPG van 500m verder van de berg knal vind ik dat ik toch wel skills heb met die kill :P tuben doe ik niet :P gebouwen kapot schieten daarintegen :D
Daar ben ik het wel mee eens, ik vind dat ook heerlijk om snipers te rpg'en :D Maar heel veel mensen kunnen zich niet beheersen op kleine maps met een RPG, dan is het gewoon leuk als ze niet toegestaan zijn toch :)

Mijn YouTube

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2025
Ik word helemaal gek van die hit registration.
Sta je om het hoekje wordt je nog steeds geraakt terwijl de LOS verbroken is.

• kevz
Thorack schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:56:
Ik word helemaal gek van die hit registration.
Sta je om het hoekje wordt je nog steeds geraakt terwijl de LOS verbroken is.
Das unlagged netcode, je was nog in beeld bij die tegenstander. Tis wel de toekomst denk ik om alles een LAN-feel te geven maar dit is dus een nadeel.

Mijn YouTube

Verwijderd

Hoe is dat een 'LAN-feel'? Bij een LAN stel ik me juist niet voor dat je een halve seconde vertraging hebt op je tegenstanders scherm, waardoor je doodgaat achter cover.

• kevz
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 15:07:
Hoe is dat een 'LAN-feel'? Bij een LAN stel ik me juist niet voor dat je een halve seconde vertraging hebt op je tegenstanders scherm, waardoor je doodgaat achter cover.
Ja het werkt dus voor iedereen zijn eigen kogels, niet de tegenstanders :P

Vroegah als je met 50 ping speelde moest je je schoten een stukje voor een rennende tegenstander raken, nu hoeft dat niet zo extreem veel meer. Nadeel blijft wel dat als iedereen 'perfecte' hit registratie krijgt voor hunzelf, dat inkomende kogels dus vreemd over kunnen komen. Op de tegenstanders scherm werd je perfect geraakt en de server bepaald dus aan de hand van zijn ping dat je dood ben.

Man ik ben echt bar slecht in uitleggen, maargoed. Dit soort netcode is een double edged sword.

Mijn YouTube

Verwijderd

Dus een hoge ping heeft een voordeel (en geen nadeel dat je je target een beetje moet leaden)... Mss dat ik toch maar eens op Amerikaanse servers ga spelen dan :P
Of heeft het ook een nadeel dat ik nu even over het hoofd zie?

• kevz
Vaak krijg je wel vreemd gedrag op hogere pings, maar je kan het inderdaad zien dat ietwat hogere pings een apart voordeel hebben. Maar ik heb nog steeds liever 15 ping hoor ipv dat ik met 130 ga spelen, het is en blijft meer reactief met een goede verbinding tov de server :)

Mijn YouTube

• godofal
  • Niet online

godofal

damn, toch maar ff 64p metro gespeeld voor de broodnodige puntjes, en wát een feest was dat :D
uiteindelijk zaten we dus compleet vast bij de ingang van de metro, het schoof steeds een meter of wat de ene richting op, en dan weer terug, heeft de hele tijd daar vastgezeten
maar goed, het was natuurlijk een spamfest van supports met nades en LMG's, ik moest wat assault puntjes hebben dus ben ik maar een "beetje" gaan reviven :D
sta ik op het einde gewoon 2de met 30k punten (1ste 35k) met een K/D van 17/43, die 17 kills komen van de paar nades die ik smeet als ik in 't nauw zat, m'n wapen heb ik bijna niet gebruikt
net ff zitten tellen: ruim 30 medical efficiency ribbons :O

vind het behoorlijk gek dat behalve ik, er mss 1 of 2 anderen aan het reviven waren, ik kon echt cónstant mensen reviven *O*

is mss cheap punten scoren, maar ik moet ff flink inhalen :(

Verwijderd

Heb net een paar potjes Metro gedaan maar zwaar frustrerend omdat vrijwel niemand support wil spelen blijkbaar. Ben toen maar weer van mijn assault naar support gegaan zodat er nog iemand voor munitie kon zorgen. Uiteindelijk zwaar verloren en niet een vlag kunnen houden.

Verwijderd

Geen support op Metro...? Kan me herinneren van de potjes Metro die ik heb gespeeld dat dat soms het geval is, maar meestal zijn het juist overwegend support die lopen de sprayen met LMG's. Ik pak zelf altijd de class waarvan het er het minst zijn, zodat mijn pakketjes optimaal punten leveren.

Verwijderd

Slechts enkele met support, verder brak je je de nek over de verbandtrommels. Heb ruim een maand niet gespeeld maar was anders gewend dat er een redelijke verdeling was tussen assault en support maar wellicht toevallig net een paar slechte servers uitgezocht vandaag.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/15000453/interact.png

Alleen er gebeurt niks als je E in drukt.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:25:
[afbeelding]

Alleen er gebeurt niks als je E in drukt.
Als het goed is zie je een flits met een geluidje.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• yzx

yzx

godofal schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:05:

is mss cheap punten scoren, maar ik moet ff flink inhalen :(
Jep want morgen komt BF4 uit, chill :P

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
rickyy schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:40:
[...]

Als het goed is zie je een flits met een geluidje.
Ja, eerst ging dat ding flitsen maar misschien is dat eruit gehaald na de patch??
Hebben jullie gister trouwens bij die GoT race gebruik gemaakt van die no-weapon glitch??
Ik wou een kort fragment opnemen op sharqi maar het lukt op de een of andere manier niet om van mn wapen af te komen.
Je moest toch richting een 90 graden hoek rennen met ammo/med box in de hand, en dan op hetzelfde moment dat je de box gooit gaan springen?

~edit: NVM weapon glitch is gelukt. :P

[ Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 08-04-2012 17:01 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Tsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:48:
G3 met Foregrip en Heavy Barrel is echt de shit :D Epic long range burst gun :D
Heb je de underslang met M26 Dart er al onder geprakt? Kijk DAT is nou echt lethal.. ;)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik krijg bij ongeveer één op de twee van de laatste paar potjes de ribbons voor het type spel niet. Dus geen Conquest- en Conquest Winner-ribbons, terwijl ik wel Conquest heb gedaan, en nog gewonnen ook. Dit was in ieder geval bij een paar potjes vandaag op GoTBF3 #2, 64 player Karkand.

Ben ik de enige? :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Ik join een server om vervolgens niet te spelen maar om meteen een "your team lost the match" scherm voor m'n neus te krijgen...

Dacht dat dat was opgelost?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Verwijderd

rickyy schreef op zondag 08 april 2012 @ 18:07:
Ik join een server om vervolgens niet te spelen maar om meteen een "your team lost the match" scherm voor m'n neus te krijgen...

Dacht dat dat was opgelost?
Nee hoor. Als jij joint terwijl het verliezende team nog een aantal tickets heeft, kunnen die tijdens het laden best op zijn; ligt er natuurlijk aan hoe lang jij laadt. In het scorescherm zelf zou je niet moeten kunnen joinen.
Als het goed is krijgt iedereen binnenkort wel het live scoreboard (sommigen hebben het wel, ik zelf niet), waardoor je kunt zien of de ronde bijna af is gelopen. Dan kun je zelf beslissen of je alsnog joint of even wacht.

• godofal
  • Niet online

godofal

yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:42:
[...]

Jep want morgen komt BF4 uit, chill :P
niet BF4 nee, maar wel dreamhack over een maandje of 2 8)

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
ik heb nog nooit als sniper een ronde gespeeld, maar jeetje wat een triest en sneu gedrag zie ik langskomen tegen snipers.. Snipen is een wezelijk onderdeel van gevechten en de klasse zit niet voor niets in bf3. Als mensen er problemen mee hebben huren ze zelf maar een server en stellen regels op die zij willen (no snipers..). Doe je dat niet, dan moet je vooral je mond houden en iedereen lekker laten spelen. Verschrikkelijk kleuter gedrag.

Gisteren ook al weer zo'n persoontje die vond dat teammates die op een dak landden om een vlag in te nemen dat niet mochten doen en ging vervolgens de aandacht staan trekken.. later iemand die het niet vond kunnen dat er een AA verstopt stond op een zeer goede plek.. etc etc..

Spel is leuk, zeuren over tactieken van mensen niet. Als je niet tegen snipers kan dat maak je ze af! de keren dat ik door een sniper ben neergehaald zijn op 1 hand te tellen, en meer dan eens heb ik de moeite genomen om die berg op te klimmen om de sniper zelf te knifen.

Dit zelfde gaat op voor spelers die een RPG zien als machinegeweer.. laat ze lekker en sloop ze gewoon. Een RPG is -niet- zo snel als een machinegeweer en is prima te ontwijken.

De mensen die over afwijkende tactieken klagen zijn de mensen die er simpelweg niet mee om kunnen gaan en er blijkbaar geen rekening mee houden. Als je je hoofd uitsteekt en er is een toren verderop dan kan je verwachten dat er op je geschoten gaat worden! Steek je freakin' hoofd niet uit :)

gelukkig zie ik dit heeel weinig terugkomen op de got en gotland servers! houden zo!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Tasma schreef op zondag 08 april 2012 @ 18:52:
ik heb nog nooit als sniper een ronde gespeeld, maar jeetje wat een triest en sneu gedrag zie ik langskomen tegen snipers.. Snipen is een wezelijk onderdeel van gevechten en de klasse zit niet voor niets in bf3. Als mensen er problemen mee hebben huren ze zelf maar een server en stellen regels op die zij willen (no snipers..). Doe je dat niet, dan moet je vooral je mond houden en iedereen lekker laten spelen. Verschrikkelijk kleuter gedrag.

Gisteren ook al weer zo'n persoontje die vond dat teammates die op een dak landden om een vlag in te nemen dat niet mochten doen en ging vervolgens de aandacht staan trekken.. later iemand die het niet vond kunnen dat er een AA verstopt stond op een zeer goede plek.. etc etc..

Spel is leuk, zeuren over tactieken van mensen niet. Als je niet tegen snipers kan dat maak je ze af! de keren dat ik door een sniper ben neergehaald zijn op 1 hand te tellen, en meer dan eens heb ik de moeite genomen om die berg op te klimmen om de sniper zelf te knifen.

Dit zelfde gaat op voor spelers die een RPG zien als machinegeweer.. laat ze lekker en sloop ze gewoon. Een RPG is -niet- zo snel als een machinegeweer en is prima te ontwijken.

De mensen die over afwijkende tactieken klagen zijn de mensen die er simpelweg niet mee om kunnen gaan en er blijkbaar geen rekening mee houden. Als je je hoofd uitsteekt en er is een toren verderop dan kan je verwachten dat er op je geschoten gaat worden! Steek je freakin' hoofd niet uit :)

gelukkig zie ik dit heeel weinig terugkomen op de got en gotland servers! houden zo!
Kijk, het sniperen stoort de meeste onder ons niet echt. Meer de hoeveelheid snipers en waar ze zitten (base) soms in een map. Sommige mappen (Métro) hoeft ook niet in gesniped te worden. Mag wel, maar als >50% van je team aan het snipen is moet je er niet van versteld staan als je op den duur gebaseraped wordt.

Dit was in BFBC2 ook een groot probleem, je moest bij wijze van spreken in de rij staan wachten tot het je beurt was om te snipen.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
Tokkes schreef op zondag 08 april 2012 @ 19:28:
[...]

Kijk, het sniperen stoort de meeste onder ons niet echt. Meer de hoeveelheid snipers en waar ze zitten (base) soms in een map. Sommige mappen (Métro) hoeft ook niet in gesniped te worden. Mag wel, maar als >50% van je team aan het snipen is moet je er niet van versteld staan als je op den duur gebaseraped wordt.

Dit was in BFBC2 ook een groot probleem, je moest bij wijze van spreken in de rij staan wachten tot het je beurt was om te snipen.
Verliezen -omdat- je wilt snipen is natuurlijk belachelijk, maar zo zie ik ook battles verloren worden omdat 80% van de spelers perse wil vliegen en dus op het vliegveld staat... Dat is sneu, en geldt voor alle activiteiten die niet direct een positief resultaat opleveren voor je team.

Verwijderd

Je hebt gewoon mensen die altijd bitchen als ze gekilled worden; "noob knifer/sniper/lmg/rpg/m320/nade/shotgun/jet/heli/tank/C4" en noem het maar op. Ook als jij een headshot op 2km afstand op iemand in een crossende jeep maakt ben je volgens hen een noob. Dat soort mensen moet je gewoon negeren en vrolijk verder spelen (dat chatten kost alleen maar tijd waarin je ook had kunnen PTFO'en).

En er wordt idd meer geklaagd over snipers in het eigen team dan in het andere team. Tenzij ze echt goed zijn, voegen ze meestal relatief weinig toe aan het team; die 5 headshots op zeer lange afstand zijn leuk voor je sniper-gevoel, maar je wint er geen match mee.
En als je halve team zit te snipen heb je gewoon niet genoeg man om druk op het front uit te oefenen (ter vergelijking: het halve team engineer is geen probleem, assault en support ook een stuk minder dan recon, want die zitten als het goed is allemaal wel op het front).
Combineer je die twee, dan word je gewoon keihard gebaseraped en dat vindt niemand leuk, maar kun je als admin idd erg weinig aan doen (behalve ieder team evenveel snipers proberen te geven en het niveau te balanceren).

EDIT: Mensen die constant staan te wachten op een voertuig zijn idd nog erger; zeker als het 5 man zijn voor 1 attack heli... En de 3 die 'm dan niet krijgen blijven gewoon vrolijk wachten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 19:50 ]

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:19
Het ergste vind ik is dat er mensen iedere keer met een vehicle vandoor gaan (jet, heli) en dan iedere keer na 2 minuten doodgaan omdat ze het niet kunnen. Daarna pakken ze weer die vehicle en heb je er in feite niets meer aan..

Zoals met de amtrac, als je een beetje kan richten is dat ding net zo goed als een tank (gunner dan) maar ik ben weinig mensen tegengekomen die net zo kunnen schieten als ik, niet om arrogant te doen maar de meesten schieten een beetje dom terwijl de AA neerhalen (zeker in canals is dat belangrijk) top prioriteit moet zijn en zij geen aandacht bestede aan de AA omdat het niet genoeg punten opleverd..

Het zou eigenlijk mooi zijn als de puntentelling zo was dat als je wint, dat je punten x1,2 gaan ipv een ribbon van 500 punten, zo heb je tenminste de neiging om voor objectives te gaan en heb je er wat meer aan als je wint, nadeel hiervan is dat iedereen bij het "winnende" team wilt zitten en de verhouding nog schever wordt.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009

D4NG3R

kiwi

:)

Na BF3 getorrent te hebben (Om te kijken of het lekker draait) heb ik het vrijwel direct gekocht. Hebben jullie nog vaste servers etc waar jullie veel spelen?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• kevz
D4NG3R schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:58:
Na BF3 getorrent te hebben (Om te kijken of het lekker draait) heb ik het vrijwel direct gekocht. Hebben jullie nog vaste servers etc waar jullie veel spelen?
ff zoeken op 'gotbf3' zonder filters aan, das een begin :P

Mijn YouTube

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ah ik zie het nu ook in de TS ja.

Nog een uurtje downloaden en hij moet binnen zijn :) . Verwacht me daar zodadelijk dus :D .

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11-2025
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 18:10:

Als het goed is krijgt iedereen binnenkort wel het live scoreboard (sommigen hebben het wel, ik zelf niet), waardoor je kunt zien of de ronde bijna af is gelopen.
Verschilt dit niet gewoon per server? Ik zie het namelijk bij sommige servers wel en bij andere niet. Ik heb zelfs verschillende soorten voorbij zien komen:
De 'simpele', waarbij je alleen het scoreboard ziet, maar ook een uitgebreidere waarbij ik bij een rush potje kon zien welke MCOMs al opgeblazen waren.
D4NG3R schreef op zondag 08 april 2012 @ 21:02:
Ah ik zie het nu ook in de TS ja.

Nog een uurtje downloaden en hij moet binnen zijn :) . Verwacht me daar zodadelijk dus :D .
Fresh meat. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
Hoe werkt die GoT leaderboard op BF3stats nou precies?
Gister stond ik op nr.10, zonet op nr. 7 en toen ik op mn naam klikte, ging ie updaten.
Ik keek weer op de lijst en stond ik opeens op nr. 41. :?
Enigste wat echt veranderd was is dat mn skill van 690 naar 490 was gegaan (in minder dan 1 dag...).
Die skill snap ik nog steeds niet echt want dat ding fluctueert als de neten.
Komt die plotselinge leaderboard veranderingen dan alleen door het "skill level"? :o

~edit: oh wacht NVM zie dat het GoTBF3 leaderboard standaard op skill level gerangschikt staat.

[ Voor 9% gewijzigd door AdmiralSnipe op 08-04-2012 21:54 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

YouTube: DRMB Podcast 32: Discussing the Patch with Alan Kertz aka demize99 (BF3)
een intressante podcast met de ontwikkelaar van de patch. Alan kertz heeft samen met symthic.com alle wapens besproken.

na 30 minuten gaat het over de voertuigen en Alan kertz geeft aan dat de tanks helemaal niet aangepast zijn en dat zelfs de RPG's en SMAW's het zelfde zijn als voorheen.

Heli's en jets hebben ze geupdate en stabieler gemaakt, waardoor je eerder een tank neer kan halen, maar een goede pilot kon dit ook al voor de patch. (daar komt het op neer)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pykow schreef op zondag 08 april 2012 @ 21:54:
YouTube: DRMB Podcast 32: Discussing the Patch with Alan Kertz aka demize99 (BF3)
een intressante podcast met de ontwikkelaar van de patch. Alan kertz heeft samen met symthic.com alle wapens besproken.

na 30 minuten gaat het over de voertuigen en Alan kertz geeft aan dat de tanks helemaal niet aangepast zijn en dat zelfs de RPG's en SMAW's het zelfde zijn als voorheen.

Heli's en jets hebben ze geupdate en stabieler gemaakt, waardoor je eerder een tank neer kan halen, maar een goede pilot kon dit ook al voor de patch. (daar komt het op neer)
Dat is interessant want ik merk wel een verschil met schoten op de flank van een tank. Misschien komt dat vanwege de dump van reactive armor omdat een heli gehakt maakt van een tank met of zonder reactive armor.

In ieder geval moeten de stingers wel een buff. De MAA vind ik na de patch juist beter omdat niemand er meer bang voor is. Nu komen mensen veel te dichtbij met heli's/ jets en dat is dood. :+

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Als je goed de patch notes gelezen had zat daar ook een fix bij om het hitten van een tank te verbeteren. Het ging daarbij om het rechtstreeks op de voorkant of zijkant raken op een tank. Wat volgens mij lijd tot snellere kills bij tanks. (Geen idee of dit helemaal klopt).

Verwijderd

Pykow schreef op zondag 08 april 2012 @ 21:54:
Dan speelt meneer Kertz toch echt een andere BF3 dan ik. Tanks zijn gewoon merkbaar zwakker, dat heeft niks te maken van accuracy van air ofzo.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025
ligt het nou aan mij dat die 12g frag nu echt minder is dan de standaard flechette die je krijgt?

ben bezig me dao items te unlocken dankzij patch alle tijd nu voor..

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
leosand schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:33:
ligt het nou aan mij dat die 12g frag nu echt minder is dan de standaard flechette die je krijgt?

ben bezig me dao items te unlocken dankzij patch alle tijd nu voor..
Frag ammo is al sinds 2 patches niet zo fantastisch.
Flechette is het beste voor mid en close range.
Buckshot alleen voor close.
Slugs hebben imo teveel drop om betrouwbaar te zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 08-04-2012 22:41 ]

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
godsamme wat is 64p metro schandalig geworden zeg. Ik joinde een maat van me die bf3 net een week heeft, zit ie alleen maar in 64p metro mensen te reviven en 0,0 te killen. Heeft nu al 7000 meer heals in 1 week dan ik in 3 maanden tijd. Verder is het net zoals CoD WaW Veteran: Grenades at war. Werkelijk niks anders dan medikits/ammopacks, grenade spam (incl. m320) en lmg's die je zo gesupressed hebben. Wat is hier nou leuk aan?

• yzx

yzx

tobitronics schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:51:
godsamme wat is 64p metro schandalig geworden zeg. Ik joinde een maat van me die bf3 net een week heeft, zit ie alleen maar in 64p metro mensen te reviven en 0,0 te killen. Heeft nu al 7000 meer heals in 1 week dan ik in 3 maanden tijd. Verder is het net zoals CoD WaW Veteran: Grenades at war. Werkelijk niks anders dan medikits/ammopacks, grenade spam (incl. m320) en lmg's die je zo gesupressed hebben. Wat is hier nou leuk aan?
Dat de meatgrinder en booster map van BF3 op rush valt ie wreed goed mee

Niks, alleen de punten zijn leuk.
Zodra ze stoppen met metro worden ze meteen afgeslacht en gaan ze weer terug.
Zie het maar als het BF3 schoonmaakeffect. ;)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
Er is een reden dat geen enkele serieuze server metro niet in z'n maplijst heeft staan ;)
Het is gewoon punten farmen, hoe iemand die map 24/7 kan spelen snap ik echt niet.
Op bazaar is de CQB veel beter en balanced.

• leosand
unfor schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:40:
[...]

Frag ammo is al sinds 2 patches niet zo fantastisch.
Flechette is het beste voor mid en close range.
Buckshot alleen voor close.
Slugs hebben imo teveel drop om betrouwbaar te zijn.
ah ok en de 12g slug dan? of kan dit wapen beter de deur uit gooien? :)

• yzx

yzx

leosand schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:56:
[...]

ah ok en de 12g slug dan? of kan dit wapen beter de deur uit gooien? :)
Slugs zijn zeer dodelijk als je kan spelen

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:54:
[...]

Dat de meatgrinder en booster map van BF3 op rush valt ie wreed goed mee
Zelf speel ik vooral air maps in rush mode, vooral tanks uit de weg ruimen met een thunderbolt/frogfoot vind ik helemaal geweldig, ookal lukt het niet altijd :P vooral op kharg krijg je echt een d-day effect op het begin, echt leuk vind ik zelf

• kevz
yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:57:
[...]

Ja dit dus, maar bijzonder moeilijk te gebruiken, als je al 1 slug mist ben je gewoon dood.
Maakt het wel een uitdaging :9

Mijn YouTube

yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:57:
Elk wapen is dodelijk als je kan spelen maar slugs zijn wel vrij nutteloos. Op lange afstand veel te veel drop en niet beter dan een sniper en op korte afstand te weinig damage waardoor de niet beter dan flechette zijn.

• yzx

yzx

Tsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:06:
[...]

Elk wapen is dodelijk als je kan spelen maar slugs zijn wel vrij nutteloos. Op lange afstand veel te veel drop en niet beter dan een sniper en op korte afstand te weinig damage waardoor de niet beter dan flechette zijn.
Dan moet je ze niet icb met een DOA gebruiken ;)

Met geen enkel wapen zijn ze echt een zinnige optie.

• yzx

yzx

Tsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:07:
Met geen enkel wapen zijn ze echt een zinnige optie.
Heb er genoeg kills me gemaakt vandaag met de M1014 8)7 tis een fijne uitdaging

• kevz
Ik speel nu met een MK3A1 + Kobra + Extended Mag. Wel op hardcore moet ik zeggen. Maar ALS je raakt in het boven lichaam is het een instant kill, is je enemy niet dood dan kan je vrij snel een 2e slug in je tegenstander mikken omdat dit een snelle gun is.

Wat me wel opvalt is dat de slugs een beetje inaccuraat zijn, dit wapen werkt dus niet om snipers mee neer te halen omdat hij nooit 100% op de crosshair terecht komt op afstand.

edit: voor de patch kon je nog met de 870+Slugs snipers neer halen en waren ze accuraat, nu heb ik daar bijzonder veel moeite mee. Echt te weinig damage op afstand ook, beetje jammer dat.

[ Voor 18% gewijzigd door kevz op 08-04-2012 23:14 ]

Mijn YouTube

Slugs = bagger.

Je moet voor de grap eens een rifle scope op de 870 zetten met slugs en kijken hoe veel de drop is.
Het is gewoon treurig.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Leuk.. 3e ronde die ik speel en direct word ik autokicked omdat ik de "SKS" gebruik :/ ...
T lijkt nu alweer op CoD met lui die schreeuwen dat ik noob ben omdat ik een bepaald wapen gebruik.

• yzx

yzx

D4NG3R schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:13:
Leuk.. 3e ronde die ik speel en direct word ik autokicked omdat ik de "SKS" gebruik :/ ...
T lijkt nu alweer op CoD met lui die schreeuwen dat ik noob ben omdat ik een bepaald wapen gebruik.
Sks wordt wat misbruikt sinds de patch :+

yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:09:
Heb er genoeg kills me gemaakt vandaag met de M1014 8)7 tis een fijne uitdaging
Betekent nog niet dat het een zinnige optie is.

D4NG3R schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:13:
GoT server proberen? :P
Ja er zijn veel zielige admins. Op de GoT servers en die van OldMenGaming word je niet gekicked en die spelen wel lekker. ;)

• kevz
yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:14:
[...]

Ik gebruikte hem voor de patch ook als een malle, is gewoon een bijzonder goed wapen, altijd al geweest.
Altijd super accuraat, goede damage, genoeg kogels, prima ding :)

Mijn YouTube

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:41

NoFearCreations

3DPrint the world!

OldMenGaming Karkank 24/7, een van me favo servers.

---RAWE CEEK!!!---

• yzx

yzx

kevz schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:16:
[...]

Ik gebruikte hem voor de patch ook als een malle, is gewoon een bijzonder goed wapen, altijd al geweest.
Altijd super accuraat, goede damage, genoeg kogels, prima ding :)
Jah maar nu gaan ze ermee om als een shotgun of een P90 8)7

yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:17:
[...]

Jah maar nu gaan ze ermee om als een shotgun of een P90 8)7
Dat deed ik voor de patch al. :P

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ik heb me zojuist even uitgeleefd met een .44 Magnum Scoped op een pistol only server. Wat is dat een goddelijk pistool zeg _O_

Blijkbaar ging ik iets te goed (92/28), want ik werd 2x in het rondje uitgemaakt voor cheater danwel hacker. Nou ja... weer een compliment denk ik dan maar.

• kevz
DanielWW2 schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:17:
[...]

Dat deed ik voor de patch al. :P
^^

Het is gewoon dat hij nu in de spotlights staat en iedereen heeft de SKS ineens door, maar hij is altijd al sterk geweest. Mijn weapon of choice als recon. Close, mid en tegen enemy snipers!

Mijn YouTube

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
Even rienspy uitlaggen omdat ik zijn killstreak om zeep hiep door zijn tank op te blazen met C4
WHAHAHAHAHa

Nickname KasPlantje.

GvanGiessen schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:21:
Even rienspy uitlaggen omdat ik zijn killstreak om zeep hiep door zijn tank op te blazen met C4
WHAHAHAHAHa
I approve of your conduct. >:)

• leosand
DanielWW2 schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:11:
Slugs = bagger.

Je moet voor de grap eens een rifle scope op de 870 zetten met slugs en kijken hoe veel de drop is.
Het is gewoon treurig.
ah ok en de 12g slug dan? of maakt dat niet uit?

• yzx

yzx

kevz schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:21:
[...]

^^

Het is gewoon dat hij nu in de spotlights staat en iedereen heeft de SKS ineens door, maar hij is altijd al sterk geweest. Mijn weapon of choice als recon. Close, mid en tegen enemy snipers!
Mja elke sniper is onder 20m instant kill, SKS en MK11 zijn gewoon instant kill wapens geworden

leosand schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:22:
ah ok en de 12g slug dan? of maakt dat niet uit?
Dat zijn gewoon dezelfde slugs.
yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:22:
Mja elke sniper is onder 20m instant kill, SKS en MK11 zijn gewoon instant kill wapens geworden
Wapens zoals de SKS en de MK11 toch echt niet. De snipers hebben een chest multiplier gekregen alleen die is niet hoog genoeg om de semi auto snipers een one shot kill te laten zijn.

[ Voor 52% gewijzigd door Tsurany op 08-04-2012 23:26 ]

• leosand
Tsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:24:
[...]

Dat zijn gewoon dezelfde slugs.

[...]

Wapens zoals de SKS en de MK11 toch echt niet.
ah ok. laatste potje op got 3 staat niet in me battlelog? meer problemen mee?

• yzx

yzx

Tsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:24:

Wapens zoals de SKS en de MK11 toch echt niet. De snipers hebben een chest multiplier gekregen alleen die is niet hoog genoeg om de semi auto snipers een one shot kill te laten zijn.
In de patch stond toch dat snipers onder x aantal meter 1shot kill zou worden :z

yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:26:
[...]

In de patch stond toch dat snipers onder x aantal meter 1shot kill zou worden :z
Bolt actions ja. :P

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:14:
[...]

Hoezo word deze misbruikt dan

ENneh de GoT server was daarstraks leeg :| .

yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:26:
Moet je A: leren lezen en B: de feiten leren kennen.

Zo jammer dat zoveel mensen die dit spel spelen geen flauw idee hebben hoe het daadwerkelijk in elkaar steekt.

• yzx

yzx

Tsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:30:
[...]

Moet je A: leren lezen en B: de feiten leren kennen.

Zo jammer dat zoveel mensen die dit spel spelen geen flauw idee hebben hoe het daadwerkelijk in elkaar steekt.
Sorry ik lees de patch notes meestal ik de vluchte en met de SKS heb ik meestal op korte afstand 1shot kills :X zonder headshot, call it luck?

C: more trolling? :D

Maarja, ze mochten de A91 persoonlijk gelaten hebben zoals het was is veel erger geworden, weet iemand een goede opstelling?

yzx schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:32:

Maarja, ze mochten de A91 persoonlijk gelaten hebben zoals het was is veel erger geworden, weet iemand een goede opstelling?
M4A1 gebruiken. :P

[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-04-2012 23:34 ]

Pagina: 1 ... 158 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.