Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Leer dan mikken noob.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Allemaal leeg op die expansion server na :< . En laat ik die nou net nog niet gekocht hebben.DanielWW2 schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:32:
[...]
Er zijn er meerdere.![]()
http://battlelog.battlefi...s-Mapvote-Adaptive-Slots/
http://battlelog.battlefi...s-Mapvote-Adaptive-Slots/
http://battlelog.battlefi...h-Mapvote-Adaptive-Slots/
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dan mis je iets. B2K is geweldig.D4NG3R schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:34:
[...]
Allemaal leeg op die expansion server na :< . En laat ik die nou net nog niet gekocht hebben.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lukt wel met de A91, alleen triggerfinger onder controle houden
hij is uit me battlelog ...
Gelukkig niet zeg. Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan van die semi-automatische snipers. Ik durf het eigenlijk niet eens sniper rifles te noemen. Het zijn veredelde assault rifles met een extra grote scope erop. Nee, alleen de bolt action varianten zijn échte snipers (en dan bedoel ik de M98B, L96 en M40A5)Tsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:24:
Wapens zoals de SKS en de MK11 toch echt niet. De snipers hebben een chest multiplier gekregen alleen die is niet hoog genoeg om de semi auto snipers een one shot kill te laten zijn.
De SKS is niet eens een sniper. Het is een Russisch semi automatisch geweer uit 1945 dat dezelfde kogels afvuurt als de AK47.Bee.nl schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:36:
[...]
Gelukkig niet zeg. Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan van die semi-automatische snipers. Ik durf het eigenlijk niet eens sniper rifles te noemen. Het zijn veredelde assault rifles met een extra grote scope erop. Nee, alleen de bolt action varianten zijn échte snipers (en dan bedoel ik de M98B, L96 en M40A5)
Chillaxreemprive schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:41:
Hebben jullie wel eens van die momenten dat je ineens geen zak meer ervan bakt? Raak sinds dit weekend geen pepernoot meer, ik beweeg ook als een kip zonder kop waardoor het spel een opeenvolging van irritaties wordt. BF3 overkill?
ik krijg dat na een uurke of 5-6 aan een stuk
Ja dat had ik een tijd geleden heel erg. Koste me ruim een week om er weer in te komen.reemprive schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:41:
Hebben jullie wel eens van die momenten dat je ineens geen zak meer ervan bakt? Raak sinds dit weekend geen pepernoot meer, ik beweeg ook als een kip zonder kop waardoor het spel een opeenvolging van irritaties wordt. BF3 overkill?
Uch, dat is die overdreven suppression die je accuracy compleet vernageld. Probeer eens de cover perk/specialization, scheelt een hoop bij mij.reemprive schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:41:
Zeker herkenbaar. Dan heb je waarschijnlijk te veel gespeeld, waardoor de concentratie wegvalt en je steeds meer rambo-style gaat spelen. Het beste is om dan het spel gewoon weg te leggen en het de volgende dag weer te proberen. Of je moet de discipline opbrengen om weer (heel erg) defensief te gaan spelen, dat wilt soms ook nog wel eens helpen. Net iets achter de frontlinie blijven zeg maar.reemprive schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:41:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Goh als dat eens ging zeg...Tsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:44:
Gebrek aan vaardigheid om constant op hetzelfde niveau te presteren. Enige wat je daar aan kan doen is meer spelen zodat je beter wordt.
Het ene moment schiet ik alles en iedereen overhoop en het volgende moment word ik keihard geownt door bush wookiez met pistolen.
Ik ben dus al een aantal keer gekilled of gekicked omdat ik "fuck" zij of iets in die context. Echt ongelovelijk hoe dom admins en serverbeheerders kunnen zijn.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Tsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:44:
Gebrek aan vaardigheid om constant op hetzelfde niveau te presteren. Enige wat je daar aan kan doen is meer spelen zodat je beter wordt.
---RAWE CEEK!!!---
Als het potje weer eens saai begint te worden (baserape) en mn maten en ik zijn een beetje melig, dan strooien we allerlei synoniemen en andere onzin op de chat om te kijken wanneer de admins ingrijpen. Met een biertje erbij wordt het alleen maar gezelligerrickyy schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:47:
Valt me trouwens op in hoeveel server je geen "fuck" "shit" oid. mag zeggen terwijl de karakters in Battlefield zelf 10x fuck per minuut uitkramen.
Ik ben dus al een aantal keer gekilled of gekicked omdat ik "fuck" zij of iets in die context. Echt ongelovelijk hoe dom admins en serverbeheerders kunnen zijn.
Heb ik ook last van. Meerbepaald als ik lang aan 1 stuk speel, is het net of ik nog nooit van het woord "stilstaan" heb gehoord. Ik hou dan bijna altijd mijn sprint button ingedrukt, en wil precies overal tegelijkertijd zijn.reemprive schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:41:
Enjah, dan komen de irritaties naar boven als je gekilled wordt door iemand die je misschien kon gezien hebben.
Vandaag heb ik is uiterst rustig geprobeerd te spelen. Dus eerst de omgeving scannen en dan pas rennen. Ik kon veel meer killstreakjes opbouwen heb ik gemerkt.
Maar mijn SPM is niet opeens veel beginnen stijgen door veel meer omgeving te scannen. Toch vandaag niet.
Want? Heb jij een andere verklaring dan? Echt goede spelers zullen constant rond hetzelfde niveau presteren terwijl de rest dat gewoon niet aan kan en soms goed speelt maar soms ook echt slecht kan spelen. Heb er zelf ook vaak genoeg last van en dat komt mijn inziens puur omdat ik niet goed genoeg ben om constant op een hoger dan gemiddeld niveau te spelen.NoFearCreations schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:47:
Enigste smilie doe voldoet bij zo'n reactie....
Echt ongelofelijk hoe dom spelers kunnen zijn dat ze het begrip "context" niet kennen. En ongelofelijk hoe dom spelers kunnen zijn dat ze "ongelofelijk" verkeerd spellen.rickyy schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:47:
Valt me trouwens op in hoeveel server je geen "fuck" "shit" oid. mag zeggen terwijl de karakters in Battlefield zelf 10x fuck per minuut uitkramen.
Ja, wij willen ook geen "fuck" op onze server zien. Waarom? Simpel, wij hebben geen zin in dat over en weer gevloek. Er zit een groot verschil in een scripted event in een game en het daadwerkelijk uitschelden van iemand via de chat met als doel die gene te beledigen. En helaas zijn scripts niet slim genoeg om te zien wanneer iemand "fuck" zegt en "fuck you, stupid piece of shit".
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wat was jij irritant zeg.Asgaro schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:51:
Vandaag heb ik is uiterst rustig geprobeerd te spelen. Dus eerst de omgeving scannen en dan pas rennen. Ik kon veel meer killstreakjes opbouwen heb ik gemerkt.
Maar mijn SPM is niet opeens veel beginnen stijgen door veel meer omgeving te scannen. Toch vandaag niet.
Kreng, sterf.
[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-04-2012 23:55 ]
---RAWE CEEK!!!---
Meer spelen kan helpen . Maar vergeet niet de pauzes te melden.Tsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:44:
Een ganse dag doorgamen haalt ook niets uit. Je geraakt verzadigd, krijgt overmoed, en springt in het veld met de gedachte "fuck this I can take them all".
als ik hun zie spelen dan weet ik dat ik geen goede score neer zal zetten.
Mja sommige liedjes moet je me maar eens zien gaan, dan regent het killsNoFearCreations schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:56:
Ook de echt goede speler zullen mindere momenten hebben. Het zijn geen robots die permanent achter elkaar op hoog niveau kunnen spelen. Bij de ene komt die verslapping van concentratie alleen eerder dan de ander.
ik heb sowieso meer uren dan de gemiddelde BF3 speler, in FPS zal ik misschien wel tot de top 5 behoren(COD bij elkaar een uur of 2000, CSS zal ook zo'n 500 uur zijn en de SOF reeks ook zo'n 1000 uur en dan heb ik het nog alleen over multiplayer). Ik had dit soort momenten ook bij COD, het stomme is als ik een ween het spel links laat liggen dan gaat het weer goed.Tsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:44:
Misschien dat het een soort automatisme wordt waardoor je op het gegeven moment niet alert meer bent maar gaat spelen op de automatische piloot.
Als je games gaat mengen gaat je skill van bf3 er onder leidenreemprive schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:59:
[...]
ik heb sowieso meer uren dan de gemiddelde BF3 speler, in FPS zal ik misschien wel tot de top 5 behoren(COD bij elkaar een uur of 2000, CSS zal ook zo'n 500 uur zijn en de SOF reeks ook zo'n 1000 uur en dan heb ik het nog alleen over multiplayer). Ik had dit soort momenten ook bij COD, het stomme is als ik een ween het spel links laat liggen dan gaat het weer goed.
Misschien dat het een soort automatisme wordt waardoor je op het gegeven moment niet alert meer bent maar gaat spelen op de automatische piloot.
Was wat postal 3 aan het spelen paar dagen terug en was zoooooooo hopeloos in bf3 derna
Moest ik voor elke keer dat ik jou in een tank/LAV tegenkwam, een (OVERHEERLIJK) Jupilertje gaan halen in de kelder... ik zou elke dag hier stomdronken achter mijn PC zitten
Wat mij vaak opvalt is dat goede spelers niet langer dan 1 tot 3 rondjes op een server spelen. Ze stoppen meestal op het hoogtepunt. Sowieso is het lastig om uren aan een stuk op je topniveau te spelen. Concentratie is niet oneindig. En wat reemprive zegt, dan wordt het een soort automatische piloot.NoFearCreations schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:56:
Ook de echt goede speler zullen mindere momenten hebben. Het zijn geen robots die permanent achter elkaar op hoog niveau kunnen spelen. Bij de ene komt die verslapping van concentratie alleen eerder dan de ander.
Ik merk zelf dat ik om de zoveel speeluren een spel weg moet leggen en iets compleet anders gaan doen om scherp te blijfen. Als ik dan weer terugkom in BF3 dan speel ik na een of twee potjes meestal hoog in mijn kunne en dat stijgt dan langzaam een beetje. Dan zakt het weer af en ga ik weer wat anders doen. Het is denk ik een soort van auto piloot na verloop van tijd en dat killed je skill off.reemprive schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:59:
[...]
ik heb sowieso meer uren dan de gemiddelde BF3 speler, in FPS zal ik misschien wel tot de top 5 behoren(COD bij elkaar een uur of 2000, CSS zal ook zo'n 500 uur zijn en de SOF reeks ook zo'n 1000 uur en dan heb ik het nog alleen over multiplayer). Ik had dit soort momenten ook bij COD, het stomme is als ik een ween het spel links laat liggen dan gaat het weer goed.
Dus lekker Total war spelen voor mij.
Nee, ik speel geen andere spelen. Moet ook nog tijd overhouden voor andere dingenyzx schreef op maandag 09 april 2012 @ 00:01:
[...]
Als je games gaat mengen gaat je skill van bf3 er onder leiden![]()
Was wat postal 3 aan het spelen paar dagen terug en was zoooooooo hopeloos in bf3 derna
Wat ik wel gedaan heb dit weekend is met mijn broertjes een mini lan gehouden waar we 10 uur BF3 hebben gespeeld. Misschien dat dat de druppel was
Soldier of Fortune 2 MP demoreemprive schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:59:
[...]
Rotgespeeld! Via mijn maten leren kennen, en was indertijd mijn allereerste MP shooter ooit
Ken de map mp_shop nog perfect van buiten.
De dagen van gratis MP demo's zijn jammer genoeg voorbij...
Mindere momenten kan, maar er niks meer van bakken is wel het andere uiterste. Topspelers zullen echt niet snel terug vallen zodat ze op een public server er niks meer van bakken.NoFearCreations schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:56:
There is your problem.reemprive schreef op maandag 09 april 2012 @ 00:02:
[...]
Nee, ik speel geen andere spelen. Moet ook nog tijd overhouden voor andere dingen![]()
Wat ik wel gedaan heb dit weekend is met mijn broertjes een mini lan gehouden waar we 10 uur BF3 hebben gespeeld. Misschien dat dat de druppel was
http://bf3stats.com/stats_pc/St1nkDi3r/history#spm,kdr,wlr
Ja inderdaad, beetje naïef.
[ Voor 38% gewijzigd door codex op 09-04-2012 00:09 ]
mini lan met 10uur gaming I see no problem
Jaawaddereemprive schreef op maandag 09 april 2012 @ 00:07:
Statistieken zeggen genoeg, dat wordt even niet meer spelen(kijk bij updates):
http://bf3stats.com/stats_pc/St1nkDi3r/history#spm,kdr,wlr
http://bf3stats.com/stats_pc/Yabzie/history#spm,kdr,wlr
What shall I say
[ Voor 47% gewijzigd door yzx op 09-04-2012 00:08 ]
Hehehe inderdaad van mij ook. Ook daar was de USAS een reden om een scheldkanonade over je heen te krijgen, leanscriptjes schrijven in de config, en strafen als een imbeciel. Zo zag dat er uit(jammer van die herrie): YouTube: Soldier of Fortune 2 MP TESTAsgaro schreef op maandag 09 april 2012 @ 00:04:
[...]
Soldier of Fortune 2 MP demo![]()
![]()
Rotgespeeld! Via mijn maten leren kennen, en was indertijd mijn allereerste MP shooter ooit
Ken de map mp_shop nog perfect van buiten.
De dagen van gratis MP demo's zijn jammer genoeg voorbij...
Spelling is niet mijn sterkste punt. Ongelofelijk hoe mensen zich aangesproken voelen als ze door iemand die ze niet kennen worden uitgescholden. Het kan mij echt niet bommen. Meestal verschijnt er zelfs een grijns op m'n gezicht.Tsurany schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:52:
[...]
Want? Heb jij een andere verklaring dan? Echt goede spelers zullen constant rond hetzelfde niveau presteren terwijl de rest dat gewoon niet aan kan en soms goed speelt maar soms ook echt slecht kan spelen. Heb er zelf ook vaak genoeg last van en dat komt mijn inziens puur omdat ik niet goed genoeg ben om constant op een hoger dan gemiddeld niveau te spelen.
[...]
Echt ongelofelijk hoe dom spelers kunnen zijn dat ze het begrip "context" niet kennen. En ongelofelijk hoe dom spelers kunnen zijn dat ze "ongelofelijk" verkeerd spellen.
Ja, wij willen ook geen "fuck" op onze server zien. Waarom? Simpel, wij hebben geen zin in dat over en weer gevloek. Er zit een groot verschil in een scripted event in een game en het daadwerkelijk uitschelden van iemand via de chat met als doel die gene te beledigen. En helaas zijn scripts niet slim genoeg om te zien wanneer iemand "fuck" zegt en "fuck you, stupid piece of shit".
Het was niet als aanval bedoeld op GoT servers; ik dacht dat je daar wel gewoon je gang kon gaan. Niet dus helaas. Jammer.
Nee, maar in lijn met de afgelopen maand is het wel een beetje jammer. Het ziet er nog goed uit voor hoe het daadwerkelijk ging.Tsurany schreef op maandag 09 april 2012 @ 00:13:
Zoveel wijkt het toch niet af? Je hebt een gemiddelde van iets onder de 1.5 dus dan is een update van 1.34 zoals die van vanochtend helemaal zo gek nog niet.
Waarom zou je je gang willen gaan? Mij kan het ook niet schelen als mensen mij uitschelden maar ik vind het een diep trieste houding dat schelden zomaar moet kunnen en dat het als negatief wordt gezien dat je elkaar niet uit mag schelden of niet mag schelden in het algemeen. Niet dat ik op dat punt een heilige ben maar als anderen aangeven dat ze geen gescheld willen zal ik daar ook gehoor aan geven en dat verwachten wij op onze servers dus ook. Je krijgt een relatief hoog aantal waarschuwingen voordat een kick daadwerkelijk plaats vind.rickyy schreef op maandag 09 april 2012 @ 00:26:
Spelling is niet mijn sterkste punt. Ongelofelijk hoe mensen zich aangesproken voelen als ze door iemand die ze niet kennen worden uitgescholden. Het kan mij echt niet bommen. Meestal verschijnt er zelfs een grijns op m'n gezicht.
Het was niet als aanval bedoeld op GoT servers; ik dacht dat je daar wel gewoon je gang kon gaan. Niet dus helaas. Jammer.
http://bf3stats.com/stats_pc/Delukz/history#spm,kdr,wlr
Niet dat ik er wakker om lig als het een keer minder gaat.
Die van mij gaan ook steeds sneller omhoog. Welliswaar was het al echt begonnen voor de patch maar met de patch gaat het steeds sneller. Het komt denk ik omdat ik zeer snel omschakelende naar de nieuwe wapentoestand.
En het is het bij mij altijd slecht in het begin. Ik speel bij een nieuwe FPS standaard een maand of meer slecht en dan komt het gevoel van het spel langzaam en opeens schiet ik de lucht in. Het duurde alleen bij BF3 wat langer dan normaal.
Waarschijnlijk omdat je niet meer elke keer als je een hoek om komt door je kop wordt geschoten door een wookie die op een flat ligt te snipen met behulp van zn MAV.unfor schreef op maandag 09 april 2012 @ 00:32:
Sinds de patch zijn mijn stats juist gigantisch omhoog gegaan
Die grote jump in SPM komt zo uitgesproken uit omdat ik anderhalve maand niet had gegamed.
(or am i a 1337 hackzor??)
Hackzor.Asgaro schreef op maandag 09 april 2012 @ 01:55:
Om ook bij de stats whores te horen: http://bf3stats.com/stats_pc/Asgaro/history#spm,kdr,wlr
Die grote jump in SPM komt zo uitgesproken uit omdat ik anderhalve maand niet had gegamed.
(or am i a 1337 hackzor??)
M26 dartsunfor schreef op maandag 09 april 2012 @ 00:32:
Sinds de patch zijn mijn stats juist gigantisch omhoog gegaan
heeft mij wat te vaak geraakt
je was goed bezig
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
http://battlelog.battlefi...how/28199081/1/186401280/
108-1... Wat moet je daar nu van denken? Zijn vehicle stats zijn wel erg hoog, maar dit slaat toch nergens op?Tsurany schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:54:
Ik ging best lekker maar check die nr 1 in z'n jet
http://battlelog.battlefi...how/28199081/1/186401280/
What's in the case?
Ja geen idee, lastig aangezien ik in zijn team zat. Hij zat in ieder geval constant in de jet en sloopte enorm veel buggys en tanks met 2-3 mensen er in. Was ook flink aan het baserapen. Geen idee of je dan zoveel kills kan halen?l0n3w012ph schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:01:
108-1... Wat moet je daar nu van denken? Zijn vehicle stats zijn wel erg hoog, maar dit slaat toch nergens op?
Verwijderd
Tanks en buggies zijn erg makkelijk neer te halen en leveren idd aardig wat punten op, zeker als ze vol zitten.
---RAWE CEEK!!!---
De rest is redelijk eenvoudig uit te schakelen als je het een beetje "slim" aanpakt zoals hierboven aangegeven.
Of hoe een team geen klote geeft om die jet neer te halenNoFearCreations schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:32:
Goed voorbeeld waarom jets, en natuurlijk ook choppers, geen oneindig ammo zouden moeten hebben. Die match als voorbeeld nemen, als hij om de zoveel tijd had moeten landen voor ammo, had het andere team misschien de kans gekregen om uit de spawn te komen.
Dat is nog het meest irritant, wordt je gebaseraped met geen mogelijkheid om eruit te komen, gaan mensen snipen bijvoorbeeld. Allemaal maximaal aan de igla gaan!yzx schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:33:
[...]
Of hoe een team geen klote geeft om die jet neer te halen
Niet iedereen heeft een GoT tag hehimlims_ schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:57:
Waar vind ik jullie? Heb de afgelopen dagen op de GoTBF servers zitten spelen. Geloof niet dat ik een gotter tegen ben gekomen.
de meerderheid wel
Gisteren de hele avond op gotserver 2 gespeelt b2k en je kunt ons vinden op teamspeakhimlims_ schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:57:
Waar vind ik jullie? Heb de afgelopen dagen op de GoTBF servers zitten spelen. Geloof niet dat ik een gotter tegen ben gekomen.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
Welke je nog gewoon kunt ontwijken in de jet. Sowieso heb je daar vrijwel niks aan, aangezien de range erg kort is en jets dus snel weer buiten bereik zijn. En die seconde die je wel in de range zit gebruik je gewoon ECM
De beste manier om een jet neer te halen is met een andere jet. Als het niveauverschil groot is gaat dit nooit lukken, die goede jet haalt jou zo neer (zeker als 'ie baseraped). Dan wordt het de MAA, maar die kun je ook makkelijk neerhalen als je weet waar 'ie zit. Wat blijft er dan over? Heli (geen schijn van kans), SAA (makkelijk te ontwijken) en stingers. En de soflam+jav, maar als je op let is dat ook niet moeilijk.
Jets zijn het moeilijkst om te beheersen, maar zijn dan wel het moeilijkst om te verslaan.
En noob jet piloot vliegt tegen pro jet piloot
profits?
Zaterdag hadden wij ook 2 jet piloten in het team, die eindigde met respectievelijk 75 en 90 kills en allebei< 5 deaths. Beetje OP, voor het andere team sloeg het nergens op.
Rarara hoe kan dat nou.reemprive schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:20:
Bovendien locken die stingers/igla's voor geen meter prima. Gisteren op de GOT server hingen er een F35, attack heli en transport heli, alles hing redelijk laag (30 a 40 meter) maar ik kreeg nergens een lock op. Bugged.
Misschien jezelf even verdiepen in de voertuigen voordat je roep dat iets bugged is
Pentaxiaan
Die stinger is bugged hoorSirNobax schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:55:
[...]
Rarara hoe kan dat nou.
Misschien jezelf even verdiepen in de voertuigen voordat je roep dat iets bugged is.
of was, denk nog altijd
http://bf3blog.com/2012/0...eek-will-fix-aa-missiles/
Dat gevoel heb ik altijd als ik Fraps heb draaien!reemprive schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:41:
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Kunnen we dus bij jou ook zeggen, aangezien ze dus bugged zijnSirNobax schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:55:
[...]
Rarara hoe kan dat nou.
Misschien jezelf even verdiepen in de voertuigen voordat je roep dat iets bugged is.
Hier soms ook, na teveel spelen en idd altijd wanneer fraps draait.AdmiralSnipe schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:03:
[...]
Dat gevoel heb ik altijd als ik Fraps heb draaien!
Ik sta 20-2 ik denk frapsen! Ik eindig 30-15
Herkenbaar. En vreselijk dat ik dat vind, vaak gebeurd het ook na de rondes die wel goed gingen, dan denk ik vaak, mwah gaat lekker vandaag en dan BAM...ik speel waardeloos.reemprive schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:41:
Rupsen, Rapsen.
Precies! Vlieg je lekker en haal je lekker wat kills in je jet, zet je Fraps aan, komt Cyberwarmachine ff buurten... Knalt me iedere keer afAdmiralSnipe schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:03:
[...]
Dat gevoel heb ik altijd als ik Fraps heb draaien!
of hoe dat gewoon niet meer kan vanaf de grond, op misschien de heel kwetsbare AA na. welke missle die je schiet doet ze gewoon niks. (recht wegvliegen met de afterburner en die missle ontploffen gewoon achter je en doen niks)yzx schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:33:
[...]
Of hoe een team geen klote geeft om die jet neer te halen
gister ook met een jet bezig geweest. ik kan redelijk vliegen (ik crach niet, en kan in leven blijven tijdens een dog fight) maar ik ben geen een keer neer gehaald vanaf de grond en maar 1 keer vanuit de lucht.
vriend kan iets beter vliegen en die had een score van 42 kills vs 3 deaths in een jet en stond boven aan qua punten.
jets zijn compleet overpowered. niet omdat ze zo sterk zijn ofzo, maar omdat je ze niks kan maken behalve in een andere jet. ze hebben gewoon vrij spel.
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
vinom schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:09:
Kunnen we dus bij jou ook zeggen, aangezien ze dus bugged zijn
Dat gaat over heel wat anders, bijdehandjes, dat betreft een server-side probleem dat de raket te laat ontploft. Reemprive heeft het over locken wat niet gaat, zodra een jet/heli laag boven de grond vliegt/hover.yzx schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:58:
Die stinger is bugged hoor
Lees dit nog maar eens:
Lees je eens in wat voor unlocks de Jet en Helicopter heeft, toevallig zit er eentje bij die exact datgene hoort te doen.reemprive schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:20:
Bovendien locken die stingers/igla's voor geen meter prima. Gisteren op de GOT server hingen er een F35, attack heli en transport heli, alles hing redelijk laag (30 a 40 meter) maar ik kreeg nergens een lock op. Bugged.
Dus nee, wat reemprive hierboven zegt, is geen bug.
Hell no.Geen idee wat die afstand wel is, maar voor m'n gevoel moet je meestal rakelings langs de grond vliegen wil je de lock verbreken.
[ Voor 6% gewijzigd door SirNobax op 09-04-2012 14:37 ]
Pentaxiaan
Verwijderd
die begint ECHT niet 30 meter boven de grond.SirNobax schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:24:
[...]
Lees je eens in wat voor unlocks de Jet en Helicopter heeft, toevallig zit er eentje bij die exact datgene hoort te doen.
Dus nee, wat reemprive hierboven zegt, is geen bug.
eerder 10, misschien 20.
sterker nog, gister met de stinger bezig geweest (en zoals ik al zei, op jets schieten is compleet nutteloos) maar ik mik dus op een chopper die dicht bij is, en hij komt steeds lager.
ik mik en er gebeurt niks, nog niks, nog niks, en dan ineens begint hij te locken.
zeker 2 or 3 seconde dat hij niks doen voor hij lokt. en ja hij was echt de hele tijd in range.
[ Voor 33% gewijzigd door Countess op 09-04-2012 14:33 ]
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Het waren magische stingers.Tsurany schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:33:
Al twee keer gecrasht tijdens een killingspree in de Z-11W, wat een klote bug. Zo kan ik nooit de multiplayer uitspelen.
Hackzor stingers.Tsurany schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:34:
Een stinger die mijn complete game laat crashen? Vind ik knap
One does simply not complete a multiplayer game.Tsurany schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:33:
Al twee keer gecrasht tijdens een killingspree in de Z-11W, wat een klote bug. Zo kan ik nooit de multiplayer uitspelen.
3 kills dus. Een potje damavand peak rush en je bent klaar.Tsurany schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:35:
Wel zuigend, hoef echt nog maar 300 punten.
Game disconnected: your connection to the server timed out.
[ Voor 29% gewijzigd door Kapiteiniglo op 09-04-2012 14:51 ]
Scientia potentia est
One just did
Wordt gefaseerd uitgerold onder de spelers.Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:54:
Waar zou dat live scoreboard moeten staan? Ik zie 'm nog steeds niet
In chat:
> Fuck
> Woops
ik >
Die 24/7 Karkand van Old Guys Gaming zit ik ook vaak op trouwens. Erg leuke server: http://battlelog.battlefi...arkand-24-7-1000-tickets/
[ Voor 26% gewijzigd door Jerry op 09-04-2012 15:05 ]
Verwijderd
Als dat betekent dat je gedaan hebt dan neem ik aan dat we je niet meer online gaan zien?Tsurany schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:00:
[...]
One just didElke unlock die te halen is heb ik nu gehaald. Even wachten tot Battlelog update en voila
Even een nieuw iets zoeken om te gaan doen in Battlefieldyzx schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:04:
Als dat betekent dat je gedaan hebt dan neem ik aan dat we je niet meer online gaan zien?
Bulldozer races!Tsurany schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:08:
[...]
Even een nieuw iets zoeken om te gaan doen in Battlefield
---RAWE CEEK!!!---
als je niet de zelfde server joined krijg je meestal je punten die je had verdient als de game zodra die ronde is afgelopen.Tsurany schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:35:
Wel zuigend, hoef echt nog maar 300 punten.
Stop stealing my kills?Tsurany schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:08:
[...]
Even een nieuw iets zoeken om te gaan doen in Battlefield
Ik had het ook na de tweede ronde op dezelfde server. Nu is het dus officieelCountess schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:16:
[...]
als je niet de zelfde server joined krijg je meestal je punten die je had verdient als de game zodra die ronde is afgelopen.
Vervolgens komt Gulf of Oman, wat ik in BF2 de beste map van, maar in BF3 een tergende schijtmap vind, dus weer een gratis lose erbij.
Dit gebeurd me echt te vaak.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.