• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:53
rickyy schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:51:
Join net weer een server om vervolgens WEER in het "your team lost the match"scherm te komen. What are the odds :') ?

Vervolgens komt Gulf of Oman, wat ik in BF2 de beste map van, maar in BF3 een tergende schijtmap vind, dus weer een gratis lose erbij.

Dit gebeurd me echt te vaak.
Stop whining :*)
Daarom kan je de map list bekijken en kan je zien hoe de server er voor staat op het moment dat je joined. Wel een goede toevoeging :)

Skill blijft toch leuk. Heb ik een update bij BF3stats.com met een gemiddelde SPM van 1076.377, KDR van 3.196 (163/51) en een WLR van 2.333 (7/3) en dan gaat m'n skill omlaag met -51. Wtfbbq }:O

[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 09-04-2012 15:55 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Join net weer een server om vervolgens WEER in het "your team lost the match"scherm te komen. What are the odds :') ?

Vervolgens komt Gulf of Oman, wat ik in BF2 de beste map van, maar in BF3 een tergende schijtmap vind, dus weer een gratis lose erbij.

ik zit net op een server alles in me eentje aan het cappen en defende, na 30 minuten had ik het wel gehad en ben ik er mee gestopt. wil als een team spelen en niet solo steeds en dan zien dat de punten die je steeds overneemt, binnen 2 tellen weer gecapped wordt door het andere team

252100 / 230000-22100 until rank up

Angelo NL / Global Cargo VTC

Heb ik ook zeer veel voor.
Mijn W/L ratio is dan ook maar 0.86
Slechtste van heel GoT vermoed ik?

Zal toch niet altijd aan mij gelegen hebben, want mijn SPM blijft nog altijd lichtjes stijgen, dus slechte speler ben ik niet.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-03 17:20

yzx

Asgaro schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:41:
[...]

Heb ik ook zeer veel voor.
Mijn W/L ratio is dan ook maar 0.86
Slechtste van heel GoT vermoed ik?

Zal toch niet altijd aan mij gelegen hebben, want mijn SPM blijft nog altijd lichtjes stijgen, dus slechte speler ben ik niet.
Gewoon meer met mij spelen man :+ en Rienspy

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 09:22
Gelukkig werd al die negativiteit net weer opgewogen door dit heerlijke potje: http://battlelog.battlefi...how/28235771/1/351804938/

Het was nek aan nek, en daar houd ik toch het meeste van. Vandaag een nieuwe tactiek geprobeerd door Recon te zijn met een PDW en maar spawnbeacons plaatsen. Wierp toch z'n vruchten af.

Kan die server aan iedereen aanbevelen. Mensen die vaak toch echt de objective spelen.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:51

NoFearCreations

3DPrint the world!

Grootste reden waarom de GOT servers altijd leeg zijn. Een partij is altijd overweldigend beter, omdat de meeste GOT'ters bij elkaar willen zitten. Net ook weer een potje, is weinig aan.

---RAWE CEEK!!!---

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Klopt, en snap ook dat dat niet software matig kan, maar als in ieder geval de vaste GOT'ters een beetje common sense gebruiken, dan worden de potjes ook gelijk een stuk leuker.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

ik was net ff lekker bezig, met een score van 6k, dan crasht origin en dan ben ik mn score weer kwijt :(

ea DOE WAT AAN DIE KL*TE ZOOI!
Waarom ben je die kwijt? Als Origin crasht is er niks aan de hand, als de server maar niet crasht.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• rickyy
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:17:
ik was net ff lekker bezig, met een score van 6k, dan crasht origin en dan ben ik mn score weer kwijt :(

ea DOE WAT AAN DIE KL*TE ZOOI!
Weet je zeker dat Origin crashed? Ik heb dat nog geen enkele keer gehad. En 6K is nou ook weer niet zo denderend, dat haal ik de eerste 10 minuten.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-03 10:15

StrongArmLance

Endless flow

Ik zat laatst half in een game, ik was weggelopen en deployde niet, maar ik hoorde bij mijn team. Mijn W/L teruggelopen naar 1.12 omdat "mijn team" geen enkele won.

Verwijderd

ik kreeg een foutmelding van origin tijdens het spelen en toen sloot mijn game af

(ik haal bijna nooit 6k scores)
Die score blijft gewoon bewaard als je een client-side crash hebt hoor :)

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:25:
Die score blijft gewoon bewaard als je een client-side crash hebt hoor :)
wist ik niet, ik zie het net pas

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2012 17:26 ]

• rickyy
Goeie educatie: YouTube: LevelCapGaming

Snelle tip: gewoon niet als een kip zonder kop rond rennen. Pak de buitenste ringen van de map, check voor je een hoek omgaat je minimap, luister naar schoten en of er wordt geschoten.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Hier is mijne, mijn W/L is teruggelopen naar 1.08 ;(

http://battlelog.battlefi...sisnator/stats/198735818/

Verwijderd

rickyy schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:26:
[...]

Goeie educatie: YouTube: LevelCapGaming

Snelle tip: gewoon niet als een kip zonder kop rond rennen. Pak de buitenste ringen van de map, check voor je een hoek omgaat je minimap, luister naar schoten en of er wordt geschoten.
bedankt zal ik zeker wat mee doen :)

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:27:
[...]

bedankt zal ik zeker wat mee doen :)
Blijf ook dicht bij anderen en pik hun speelstijl op, ook geeft het je voordeel als een enemy hun neerknalt, jij het voordeel hebt met (wss) meer hp en de verassing ;)

Verwijderd

NoFearCreations schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:05:
Grootste reden waarom de GOT servers altijd leeg zijn. Een partij is altijd overweldigend beter, omdat de meeste GOT'ters bij elkaar willen zitten. Net ook weer een potje, is weinig aan.
Net ook even geprobeerd sinds lange tijd, GoTBf3.nl#1. Server idd bijna leeg. Wat zielige baserapertjes. Voor serieus spelen heb je iig niks op een GoT server te zoeken. Ben nog nooit op een fasoenlijke terecht gekomen.

En waar ik ook helemaal kotsmisselijk van wordt zijn die zielige kk admins met hun bekrompen regeltjes waar ze zich ondertussen zelf niet aan houden. Geen mortars en wat gebeurt er? Juist, word ik gekilled door een mortal door een admin. Krijg de ziekte.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net op CB ook baserapen met Jets. Maar ja, wat doe je eraan. Genoeg betere servers gelukkig.

[ Voor 21% gewijzigd door NoFearCreations op 09-04-2012 17:41 ]

---RAWE CEEK!!!---

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-01 11:08

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Beste jet ronde tot nu toe :) Dogfights beginnen nu zelfs leuker te worden dan de rocket pods voor de tanks...

http://battlelog.battlefi...how/28235564/1/247345849/

Steam || Diablo 3

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-03 17:41

beuker19

Killerbeuker is so OP

Minder snipen meer assault/engineer en vlaggen cappen /mcoms armen

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Sinds de patch stijgen al mijn stats, gelukkig begin ik de patch te begrijpen alleen mag de suppression minder en sniper rifles generfed worden, want het is nu altijd one hit kills op de grote maps (vooral de B2K maps zijn een stuk minder leuk om te spelen door de patch)

• vinom
  • Laatst online: 00:01
Negeer de troll mensen en maak gewoon een topic report aan.

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-03 09:06
Nounou, gaat nogal dan smoothz. Lekker veel respect hier voor de mensen, ga alsjeblieft lekker even ergens je frustratie wegdrinken ofzo, dit gaat nergens over.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-01 11:08

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik heb sowieso een hekel aan lui die dat woord gebruiken. Ga maar eens op de afdeling oncologie kijken in een ziekenhuis en je gebruikt het woord nooit meer... Triest als je alleen met dat woord je ernstige frustratie kunt uiten |:(

Steam || Diablo 3

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
l0n3w012ph schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:00:
Ik heb sowieso een hekel aan lui die dat woord gebruiken. Ga maar eens op de afdeling oncologie kijken in een ziekenhuis en je gebruikt het woord nooit meer... Triest als je alleen met dat woord je ernstige frustratie kunt uiten |:(
Eensch.

There is no place like 127.0.0.1

In other news. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Het is inderdaad anders spelen dan voor de patch en ik frustreer me ook regelmatig aan gamers die niks doen, je kan dan beter quiten en rust nemen dan doorspelen. Ragequit is niks mis mee, want je krijgt weer wat rust in je kop en na paar minuten join je weer een andere server en kill je de 1 na de ander.
Daarnaast geef je aan dat de game niks meer is ? hoezo niet ? kom eens met argumenten ?
en niet als een CoD speler praten / Metro 1000 ticket gamer praten, want hun mening heeft niks met BF3 te maken.

en hoe kan je een game niet leuk vinden, maar wel opzoek gaan naar forums op het internet ? de game nog steeds spelen met de smoes ik heb er voor betaald ? Ik heb genoeg games aangeschaft die ik nooit meer speel. MW3 is een game waar ik 60 euro voor heb betaald en nog niet eens 20 uur online heb gespeeld. ik blijf MW3 ook niet spelen, omdat ik er voor betaald heb ;) er zijn genoeg titels op de markt.
misschien moet je eens TF2 proberen ;) zelfs slechte gamers hebben daar genoeg fun.

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06-2025
Tokkes schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:50:
[...] Het is maar een woord, jongens.
Nee nee, het is een gebrek aan fatsoen en woordenschat.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-01 10:47
En ik heb ook nog nooit iemand in het Nederland met Varken-hond horen schelden. Het probleem is dat het k woord voor heel veel mensen erg gevoelig ligt, omdat heel veel mensen er nare ervaringen mee hebben. Je een beetje gedragen tussen andere mensen is toch niet zo'n probleem? Die discussie is er keer op keer weer met de chat filter op de GoT servers. Ja, ik weet dat er heel wat afgescholden word door mijn poppetje, maar dat is scripted en heeft verder weining te maken met de persoon waar ik tegen speel. Als je je tegen anderen begint te schelden ben je simpelweg niet welkom. Dat heeft niks met kinderachtig zijn te maken, maar met fatsoenlijke gedragsregels. Als je niet normaal tegen anderen kan doen, dan hoeven de anderen jou niet in de buurt te hebben. Een beetje fatsoen is toch echt welkom.

Anyway, leuk zo'n statement. Het is naar voor je dat je vind dat het spel verkloot is, maar waarom is dat dan zo? Aan "wat een baggerspel" hebben we zeer weinig. Misschien als je kan beargumenteren waarom je het zo slecht vind (En kom dan als tank whore niet klagen dat de tank generfed is, er zijn zat andere mogelijkheden). Die patch is zeker wel wennen, maar ik vind het eigenlijk prima. De enige vehicles die ik gebruik zijn vaak jets.. Deze worden minder snel gelocked, maar het kost ook een stuk meer moeite om andere jets/helis en dergelijke te killen. Als ik dan mensen op Teamspeak hoor klagen dat hun tank wordt afgeschoten door een jet vraag ik me toch altijd af of ze zelf al een keer in zo'n ding hebben gevlogen. Die suppression is wel vervelend, omdat het niet meer om goed aimen gaat, maar om zo snel mogelijk een paar kogels richting iemand te schieten. Anyway, je went er snel aan en ik vind het nog steeds prima te doen. Je moet nu iets meer rekening houden met cover, niet zomaar op vijanden af lopen als je weet dat je het normaliter wel op aim zou winnen en er om denken dat jijzelf ook gebruik kan maken van de suppresion.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:28
Ik merk ook dat suppression het hele spel veranderd heeft. Opzich kan ik het begrijpen dat het niet een snelle shooter moet worden, maar aangezien ik van Quake afkom kan het voor mij best irritant zijn als ik niets kan raken terwijl ik duidelijk betere aim heb (klein beetje ego :> )

Om de stemming hier ff te veranderen, een gameplay video'tje met verschillende guns:

Mijn YouTube

Verwijderd

Heerlijk die ak-971 met silencer en front grip en alleen gebruik maken van de iron sight. Speelt zoveel fijner dan die irritante scopes en sights.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 14:47
kevz schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 00:51:
Ik merk ook dat suppression het hele spel veranderd heeft. Opzich kan ik het begrijpen dat het niet een snelle shooter moet worden, maar aangezien ik van Quake afkom kan het voor mij best irritant zijn als ik niets kan raken terwijl ik duidelijk betere aim heb (klein beetje ego :> )

Om de stemming hier ff te veranderen, een gameplay video'tje met verschillende guns:

[video]
Je hebt het over aimen, en dan post je een filmpje waar je met alle grote spray&pray wapens speelt in TDM..
Spray and pray like a boss!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:55

codex

Geen OpenAI agent :)

kevz schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 00:51:

[video]
2 puntjes van kritiek:
- Een betere aim dan de rest is een accuracy van 25% met andere wapens dan sniperrifles en shotguns.
- Je speelt TDM Hardcore, aimen is imho minder lastig als in softcore. In softcore moet je ook op het bovenlichaam/hoofd richten om je kills te maken. Dit zie je ook in het aantal headshots terug, die toch wel bepalend zijn voor het aantal gevechten dat je wint.

Desondanks ben ik het met je eens dat die suppression overdreven is, exact in lijn met wat ik had verwacht zien je nu veel support spelers die een hoekje opzoeken, na een omheining te hebben gemaakt met claymores, om vervolgens liggend 50 kogels richting elke speler die ze in zicht krijgen sprayen, waardoor degene die onder vuur wordt genomen praktisch kansloos wordt de sproeier te raken en de sproeier meer kans krijgt ook nog daadwerkelijk een kill te krijgen, ondanks het feit dat hij die 50 kogels ook nodig heeft om er 3 of 4 op zijn tegenstander te krijgen.

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10-2025
Mijn leven als ik support speel :*)

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-03 18:02
Ik speelde gister op de GoT server, en het team waarin ik zat was aan het winnen (zat in dat team sinds ik joinde). De laatste paar tickets switchde er een paar [GoT] ers snel naar het andere team, en werd ik 'Killed by Admin', zodat de Autobalancer mij naar het andere team deed, zodat zijn maatje ook nog snel kon switchen.

Dat is toch gewoon te belachelijk voor woorden, kinderachtige admins, ik weet alleen niet meer wie het was. ik hoop dat dit niet de normale gang van zaken is op de GoT servers..

[ Voor 3% gewijzigd door ThomasG op 10-04-2012 09:49 ]

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56

M0nkeymen

Monkeystyle!

Cyberwarmacine schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:12:
[...]

Mijn leven als ik support speel :*)
Had gister ook een leuk potje :) spray and pray op metro...
33-0 met 4% Accuracy

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/28271754/1/324373106/

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

ThomasG schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:46:
Ik speelde gister op de GoT server, en het team waarin ik zat was aan het winnen (zat in dat team sinds ik joinde). De laatste paar tickets switchde er een paar [GoT] ers snel naar het andere team, en werd ik 'Killed by Admin', zodat de Autobalancer mij naar het andere team deed, zodat zijn maatje ook nog snel kon switchen.

Dat is toch gewoon te belachelijk voor woorden, kinderachtige admins, ik weet alleen niet meer wie het was. ik hoop dat dit niet de normale gang van zaken is op de GoT servers..
Absoluut niet de normale gang van zaken. Klopt het dat dit op GoTBF3.nl #1 was omstreeks 17:45? Dit gaat in ieder geval besproken worden met de desbetreffende admin en maatregelen gaan genomen worden.

Verwijderd

ThomasG schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:46:

speel er gewoon niet, scheelt ook gemiep op forums. ik mijd al tijden de got server om dezelfde rede..
admin abuse voor de win is standaard, gene die betaald voor de server kan doen en laten wat hij wilt.
standaard switchen in laatste tickets zou standaard uit moeten staan in server config.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 00:03
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:58:
[...]

speel er gewoon niet, scheelt ook gemiep op forums. ik mijd al tijden de got server om dezelfde rede..
admin abuse voor de win is standaard, gene die betaald voor de server kan doen en laten wat hij wilt.
standaard switchen in laatste tickets zou standaard uit moeten staan in server config.
In feite heb je ook 2 GoT teams he, de betalende clanleden (waarvan ook de servers zijn). En de niet betalende forum leden. De ene GoTter is de andere niet zullen we maar zeggen :p
Dat is de grootste onzin die ik gehoord heb. Admin abuse vind bijna nooit plaats op onze servers en elke melding hiervan wordt tot in de puntjes uitgezocht en afgehandeld met sancties. Daarnaast wordt balancing in principe enkel uitgevoerd door een plugin die zo staat afgesteld dat balancing sowieso niet plaatsvindt wanneer een team 50 tickets of minder heeft.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-03 17:34
[...]

ik heb die ervaringen meer op andere servers.
gekicked worden omdat je admin te vaak neer haalt bv, zo irri. (iqon)
admin abuse voor win heb ik niet gemerkt op got server spel al langer op got servers, laatste tijd alleen niet zo vaak omdat hij vaak leeg staat, helaas!

en dat je soms gemoved wordt. tja so be it gebeurt vaker als je als laatste joint in het potje.
en vooral als server half leeg.

ontopic snap er geen hout van.... mijn accuracy is enorm aan het dalen sinds laatste patch en heb wel die muis fix.

[ Voor 7% gewijzigd door leosand op 10-04-2012 10:07 ]

leosand schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:07:
ontopic snap er geen hout van.... mijn accuracy is enorm aan het dalen sinds laatste patch en heb wel die muis fix.
Niet meer fatsoenlijk kunnen mikken als je suppressed bent kan hier voor zorgen, als jij veel in vuurgevechten zit zorgt de game er nu voor dat je automatisch gaat missen als de vijand op je schiet.

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-03 01:34

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Ik speel nu zelf zo dat ik met alle wapens 500 kills, oftewel de mastery dog tags, wil halen.

Alle Assault, Sniper en op de MG36 na alle Support guns binnen.

Assault blijft een heerlijke class, kan niks tegenop in close-mid range.
Snipers, de bolts zijn erg fijn op mid-long behalve de SV98 welke veel te veel bulletdrop heeft. De semiautomaten zijn zelfs effectief als assault rifle met mid-powered scope of zelfs RDS.
Support vind ik waardeloos... Al die dingen reloaden traag, veel te veel recoil, te log. Niks voor mij.
Nu zometeen met Engineer beginnen en dan de PDW's en Shotguns nog.

En ja, ik speel momenteel vooral Metro omdat ik dat lekker raggen en teamspel met m'n clanmaten leuk vind, Ik zit in een grote NL sprekende clan, DoubleDutch, [DD], en we hebben zo nu en dan problemen met onze serverhost waardoor onze eigen servers allemaal slecht lopen, muv. onze Metro Only server. Deze loopt aardig goed. De CQ/Rush server loopt ook goed, alleen deze vult slecht dus ja dan spelen we meestal Metro met z'n allen.

Eigenlijk ligt m'n voorkeur bij random maps 64 player CQ of een lekker potje 32 player Rush.

Vind wel dat de wapens en attachments na de patch sterk verbeterd zijn.
Suppression vind ik prima zo, niks niet overdreven. Je moet weten hoe je het moet compenseren.
Enige waar ik me aan erger is de mate waarin sommige wapens overpowered/overused worden zoals de M16A3 en AS VAL.

Ik zie als admin op de [DD] servers ook geregeld GoTers langs komen dus, als iemand wel eens bij ons op de server speeld, geef gerust feedback over hoe we de servers kunnen verbeteren. Alleen kom niet aan met "geen RPG of M320 of geen baserape". Die / dat staat aan met een reden. En dat is simpelweg dat de server zo stukken beter vult en loopt.

[ Voor 10% gewijzigd door Imprezzion op 10-04-2012 10:15 ]

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

• leosand
Tsurany schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:08:
[...]

Niet meer fatsoenlijk kunnen mikken als je suppressed bent kan hier voor zorgen, als jij veel in vuurgevechten zit zorgt de game er nu voor dat je automatisch gaat missen als de vijand op je schiet.
ah verklaard wel een beetje dan. zoek idd de laatste tijd meer de "actie" op.

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07-2025
Imprezzion schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:10:
Ik speel nu zelf zo dat ik met alle wapens 500 kills, oftewel de mastery dog tags, wil halen.

Alle Assault, Sniper en op de MG36 na alle Support guns binnen.

Assault blijft een heerlijke class, kan niks tegenop in close-mid range.
Snipers, de bolts zijn erg fijn op mid-long behalve de SV98 welke veel te veel bulletdrop heeft. De semiautomaten zijn zelfs effectief als assault rifle met mid-powered scope of zelfs RDS.
Support vind ik waardeloos... Al die dingen reloaden traag, veel te veel recoil, te log. Niks voor mij.
Nu zometeen met Engineer beginnen en dan de PDW's en Shotguns nog.

En ja, ik speel momenteel vooral Metro omdat ik dat lekker raggen en teamspel met m'n clanmaten leuk vind, Ik zit in een grote NL sprekende clan, DoubleDutch, [DD], en we hebben zo nu en dan problemen met onze serverhost waardoor onze eigen servers allemaal slecht lopen, muv. onze Metro Only server. Deze loopt aardig goed. De CQ/Rush server loopt ook goed, alleen deze vult slecht dus ja dan spelen we meestal Metro met z'n allen.

Eigenlijk ligt m'n voorkeur bij random maps 64 player CQ of een lekker potje 32 player Rush.

Vind wel dat de wapens en attachments na de patch sterk verbeterd zijn.
Suppression vind ik prima zo, niks niet overdreven. Je moet weten hoe je het moet compenseren.
Enige waar ik me aan erger is de mate waarin sommige wapens overpowered/overused worden zoals de M16A3 en AS VAL.

Ik zie als admin op de [DD] servers ook geregeld GoTers langs komen dus, als iemand wel eens bij ons op de server speeld, geef gerust feedback over hoe we de servers kunnen verbeteren. Alleen kom niet aan met "geen RPG of M320 of geen baserape". Die / dat staat aan met een reden. En dat is simpelweg dat de server zo stukken beter vult en loopt.
Ah [DD]. Die clan ken ik van The Reality lan, waren daar met heel veel man vertegenwoordigt :)

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Afgelopen weekend ff heerlijk getankt, kwa k/d ratio zeker beter dan als chopper pilot. Speel nu eigenlijk altijd vanuit third person view, das gewoon OP eigenlijk. Je kan over hekjes en wat nog meer heen kijken, bovendien js de FOV groter en het beeld lichter waardoor je ook meer ziet. Met smoke erbij en al die javelins zijn totaal nutteloos.

Tank battles zijn erg vet geworden, voorheen kan je hem 2x met een precisie schot raken van veraf raken zonder effect, nu wordt je echt beloond met een disable en kan je hem afmaken.

Merk je ook goed hoe OP air is, van een chopper begrijp ik nog wat dat je na 1 run disabled/destroyed bent, maar voor jets vind ik het redelijk overdreven. Ik heb nog wel eens dat mensen me zien op de server en dan denken oww dat is die gast die ga ik ff lekker killen in me jet. Wordt het wat minder leuk als je solo in je tank zit, kan je meteen switchen naar infanterie. Gelukkig heb ik wel goede air support altijd, mits online.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-03 01:34

Imprezzion

E92 320i & 307CC

m19 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:23:
[...]

Ah [DD]. Die clan ken ik van The Reality lan, waren daar met heel veel man vertegenwoordigt :)
Was ik ook bij. Een van de drie met een Fryslan stijl DD shirtje. En we hadden die caravan en camper bij ons.
Toen nog een Black Ops en BC2 speler ;)

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Zal ook eens third person bekijken, tot nu toe nog nooit gedaan, altijd vanuit first person gespeeld. Vind zaken zoals third person niet in een multiplayer shooter thuishoren eigenlijk. Je kan dan zeer eenvoudig zien of iemand C4 op je tank plakt of ergens staat terwijl hij denkt dat hij verstopt zit en niet gezien kan worden.
Maar tja, volgens mij weer typisch iets wat er in gestopt is om zeer slechte spelers nog een kans te geven. Battlefield 3 heeft echt een nadruk gelegd op het kansen geven aan slechte spelers en het handicappen van goede spelers.

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:24:
Afgelopen weekend ff heerlijk getankt, kwa k/d ratio zeker beter dan als chopper pilot. Speel nu eigenlijk altijd vanuit third person view, das gewoon OP eigenlijk. Je kan over hekjes en wat nog meer heen kijken, bovendien js de FOV groter en het beeld lichter waardoor je ook meer ziet. Met smoke erbij en al die javelins zijn totaal nutteloos.

Tank battles zijn erg vet geworden, voorheen kan je hem 2x met een precisie schot raken van veraf raken zonder effect, nu wordt je echt beloond met een disable en kan je hem afmaken.

Merk je ook goed hoe OP air is, van een chopper begrijp ik nog wat dat je na 1 run disabled/destroyed bent, maar voor jets vind ik het redelijk overdreven. Ik heb nog wel eens dat mensen me zien op de server en dan denken oww dat is die gast die ga ik ff lekker killen in me jet. Wordt het wat minder leuk als je solo in je tank zit, kan je meteen switchen naar infanterie. Gelukkig heb ik wel goede air support altijd, mits online.
Tanks beter for K/D ratio ja, maar chopperen blijft toch leuker vind ik... 8)

• evilpin0
Tsurany schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:28:
Zal ook eens third person bekijken, tot nu toe nog nooit gedaan, altijd vanuit first person gespeeld. Vind zaken zoals third person niet in een multiplayer shooter thuishoren eigenlijk. Je kan dan zeer eenvoudig zien of iemand C4 op je tank plakt of ergens staat terwijl hij denkt dat hij verstopt zit en niet gezien kan worden.
Maar tja, volgens mij weer typisch iets wat er in gestopt is om zeer slechte spelers nog een kans te geven. Battlefield 3 heeft echt een nadruk gelegd op het kansen geven aan slechte spelers en het handicappen van goede spelers.
Meeste slechte spelers spelen niet met third person view, ben het ermee eens dat het beter niet had gekund maar als je er eenmaal mee speelt zie je gewoon 50% meer. Het rijden gaat ook een stuk beter ermee.

Mijn mening is dat goede spelers hier juist beter doorgaan spelen, blijft wel vreemd natuurlijk als je een tank via een muurtje besluipt terwijl die je al lang gezien had vanwege third person view

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 15:40

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Gisteravond m'n laatste pistol naar de service star getild. Ik heb nu alleen nog de Javelin, Stinger en IGLA, C4 en Mortar onder de 100 kills. Nu verder met de laatste 3 shotguns om de unlocks compleet te krijgen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Supression is teveel over-the-top, het voegt een kans factor toe waar ervaren shooter spelers niet op zitten te wachten. Het geeft nieuwelingen of mensen die niet zo goed zijn een eerlijke(re) kans. Meestal valt het voor mij nog wel mee maar af en toe kom je in zo'n streak terecht dat je het keer op keer aflegt op pech en dat is erg frustrerend. Gelukkig heeft DICE ook aangegeven dat ze (weer eens) tever zijn gegaan en ze de supression weer gaan nerfen. Het schijnt dat ze tijdens het testen de supression nog zwaarder hadden staan en dat dat erg goed werkte. Dat roept wel de vraag op: wie zijn daar in godsnaam aan het testen voor ze??

De weapon attachments waren wel echt verschrikkelijk wennen, zo goddelijk als de M16a3, foregrip en supressor zal het nooit meer worden maar toch, het was echt verschrikkelijk harken. Accuracy, SPM, KPM, K/D alles ging wel heel hard achteruit. Maar goed, na even wennen aan de nieuwe recoil en spread met diverse attachments en we kunnen weer!

De autosnipers, .44 en de slugs zijn sinds de body multiplier wel op het randje van OP geworden, beniewd hoe dat uit gaan pakken.
MueR schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:42:
Gisteravond m'n laatste pistol naar de service star getild. Ik heb nu alleen nog de Javelin, Stinger en IGLA, C4 en Mortar onder de 100 kills. Nu verder met de laatste 3 shotguns om de unlocks compleet te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/18219145.jpg
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:44:
De autosnipers, .44 en de slugs zijn sinds de body multiplier wel op het randje van OP geworden, beniewd hoe dat uit gaan pakken.
Die .44 zijn wel zeer sterk ja, kan je prima als primary weapon gebruiken terwijl het een sidearm moet zijn. Kan er zo twee man up close mee afmaken, gaat nergens meer over.

[ Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 10-04-2012 10:45 ]

• MueR

MueR

is niet lief

Alleen jammer dat die M1911 S-TAC in m'n lijst staat, maar ik hem dus niet kan gebruiken. De .44 vind ik eigenlijk wel goed zo. Ding schiet en reload zo traag dat je daar best 2 man tegelijk mee om mag kunnen leggen. Dat gaat in het echt namelijk ook makkelijk ;)

[ Voor 49% gewijzigd door MueR op 10-04-2012 10:48 ]

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:02:
[...]

Dat is de grootste onzin die ik gehoord heb. Admin abuse vind bijna nooit plaats op onze servers en elke melding hiervan wordt tot in de puntjes uitgezocht en afgehandeld met sancties. Daarnaast wordt balancing in principe enkel uitgevoerd door een plugin die zo staat afgesteld dat balancing sowieso niet plaatsvindt wanneer een team 50 tickets of minder heeft.
no offence maar verklaar dan de gotters die switchen in laatste paar tickets? hoe noem je dat? fair play?
maar goed heb al weer genoeg stof laten op waaien hier adios.

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:28:
Battlefield 3 heeft echt een nadruk gelegd op het kansen geven aan slechte spelers en het handicappen van goede spelers.
Helaas wel ja :( Maar dit is het geval voor ongeveer alle spellen die mainstream worden gemaakt, de noobs moeten het ook leuk vinden...
Slechte zaak maar we doen er niets aan.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:48:
no offence maar verklaar dan de gotters die switchen in laatste paar tickets? hoe noem je dat? fair play?
maar goed heb al weer genoeg stof laten op waaien hier adios.
Dat noem ik geen fair play maar dat is iets wat een gebruiker voor zichzelf bepaald. Dat kan iedereen op elke server doen en daar komt geen admin bij te pas, spelers doen dat door op de "switch team" knop te drukken. Ik snap dan ook niet waarom je dat onder admin abuse wilt plaatsen.
Daarnaast is het erg lastig om op het einde te switchen aangezien het winnende team eigenlijk nooit een minder aantal spelers heeft en het dus niet mogelijk is te switchen. Daarnaast kan je maar eens perX aantal rondes van team switchen.

• evilpin0
Wlie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:51:
[...]

Helaas wel ja :( Maar dit is het geval voor ongeveer alle spellen die mainstream worden gemaakt, de noobs moeten het ook leuk vinden...
Slechte zaak maar we doen er niets aan.
Alleen de guided wapens maken het noob imo

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:44
In bf3 is de third person view minder dan de vorige BF spellen, in 1942 heb je 5 of meer camera opties in third person.

In een tank gebruik ik 3rd person alleen om te zorgen dat er geen irritante supports dicht bij lopen maar met schieten vind ik het veel handiger om 1st person te gebruiken, de T-90 is hier zwaar in het voordeel doordat het richtkruis gewoon veel beter is op grotere afstanden doordat je de streepjes hebt.

Met jets is 3rd person in dogfights handig, hierdoor heb je meer overzicht zodat de andere jet meer te zien is. Maar hoe meer ik speel met alles, hoe minder ik 3rd person eigenlijk gebruik.
Leuk leuk, dat "rustiger spelen" werpt wel zijn vruchten af. Ik zorg nu dat ik meer de omgeving scan voor een vijand, in plaats van direct in het veld te lopen zonder de sprint button los te laten. En terwijl pas de omgeving te scannen.

Mijn SPM bleef al enkele dagen rond de 438-440 schommelen, maar zit sinds deze nacht op 444!

Ook als ik weet dat op een bepaalde plaats veel enemies zitten, neem ik nu meer de tijd: ik smijt eerst een nade, en ga dan met gericht vizier naar de plaats.
Vroeger zou ik er gewoon naar gesprint hebben met de gedachte "fuck it, ik zal wel doodgaan maar zal ook wel paar kills maken".

Dit klinkt misschien allemaal logisch voor de meeste mensen, maar voor mij is het toch een andere stijl :P

Voor mensen die ook het "rush probleem" hebben: gebruik een wapen met lagere RPM. Ik gebruik nu de L85A2 met RPM van 650. Hiermee kan je moeilijk in close combat winnen en daarom word je verplicht om een afstand te houden. Dus meer flanken.

Ik ben de F2000 gewend (26 service stars) en die heeft een RPM van 850. Groot verschil dus, en daarmee win je ook gemakkelijk bij close combat.

De L85A2 en AK-74M lijken me het best om rushen af te leren.

[ Voor 23% gewijzigd door Asgaro op 10-04-2012 12:02 ]

Verwijderd

TV-missile rampage! 5 kills achter elkaar met een TV-missile :)

• leosand
Asgaro schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:58:
*knip*

Mijn SPM bleef al enkele dagen rond de 438-440 schommelen, maar zit sinds deze nacht op 444!

Ook als ik weet dat op een bepaalde plaats veel enemies zitten, neem ik nu meer de tijd: ik smijt eerst een nade, en ga dan met gericht vizier naar de plaats.
Vroeger zou ik er gewoon naar gesprint hebben met de gedachte "fuck it, ik zal wel doodgaan maar zal ook wel paar kills maken".

*knip*

De L85A2 en AK-74M lijken me het best om rushen af te leren.
maar hoe krijg je dat voor mekaar? 444? ik heb rond de 280 en krijg het niet omhoog.
die score per minute, doe je dat lopend? of ook veel tanks enzo?
volgens mij kom je dan in een potje meer dan 1,5 kills per minuut ofzo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:10:
TV-missile rampage! 5 kills achter elkaar met een TV-missile :)
Op vehicles of choppers? Tanks/AA is instant kill geworden na de patch, mikken vrij makkelijk. Choppers eruit kegelen is nog net ietsje moeilijker maar doenbaar... 8)

Verwijderd

leosand schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:12:
[...]

maar hoe krijg je dat voor mekaar? 444? ik heb rond de 280 en krijg het niet omhoog.
ik heb een SPM van 700, maar speel veel Metro
Op de grotere mappen is het wat lastiger, maar heb hier vaak zeker wel een SPM van 400-500. kwestie kills maken, maar ook zeker je team punten binnen halen, vlaggen cappen, reviven of als engineer tanks slopen en disablen.

Verwijderd

[...]

Flags capturen, Mcoms armen, repairen, ... zijn veel beter voor je SPM dan kills halen alleen. Natuurlijk als je een kpm van 2 haalt ga je automatisch een spm van boven de 500 halen, maar ik zit met mijn zielige kpm van 0,60 aan een spm van 320.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:14:
[...]

Op vehicles of choppers? Tanks/AA is instant kill geworden na de patch, mikken vrij makkelijk. Choppers eruit kegelen is nog net ietsje moeilijker maar doenbaar... 8)
Eerst een MBT: 2 kill, daarna Atack Choppa: 2 kills, daarna Little Bird: 1 kill.
Zojuist nog een nieuwe Little Bird: 2 Kills ^^

Wel wordt ik telkens gekilled door een ramjet, één keer van het vijandig team, andere keer van ons team :(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 12:19 ]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 00:03
Tsurany schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:51:
[...]

Dat noem ik geen fair play maar dat is iets wat een gebruiker voor zichzelf bepaald. Dat kan iedereen op elke server doen en daar komt geen admin bij te pas, spelers doen dat door op de "switch team" knop te drukken. Ik snap dan ook niet waarom je dat onder admin abuse wilt plaatsen.
Daarnaast is het erg lastig om op het einde te switchen aangezien het winnende team eigenlijk nooit een minder aantal spelers heeft en het dus niet mogelijk is te switchen. Daarnaast kan je maar eens perX aantal rondes van team switchen.
Ik speel veel op een server die mensen die willen switchen naar het 'winnende' team tegenhoudt op dat moment. Weet niet precies hoe die plugin (?) werkt, maar is dat niet iets ?

Voor zover ik kon beoordelen werkt het ook echt als 1 team overduidelijk aan het winnen is, verder zullen er vast wel ticketmarges ingesteld kunnen worden.

• leosand
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:17:
[...]

Flags capturen, Mcoms armen, repairen, ... zijn veel beter voor je SPM dan kills halen alleen. Natuurlijk als je een kpm van 2 haalt ga je automatisch een spm van boven de 500 halen, maar ik zit met mijn zielige kpm van 0,60 aan een spm van 320.
ah ok, doe me best, cap naar mijn weten behoorlijk veel flags en disable best veel voertuigen maar dan toch nog te weinig :)

btw laatst veel me op dat je bij sommige bases een groen x-je boven de flag ziet x1 of x2 wat houdt dit in?

Verwijderd

Het spel heeft standaard al een 'beveiliging' tegen Winning-Team-Joiners. bij een X aantal tickets mag je niet meer team switchen. Alleen een admin kan dit nog overrulen.

Hebben alle Got Admins Procon ofzo ? misschien zorgen dat ze alleen nog maar ingame admin hebben, maakt het al lastiger om snel te switchen

Verwijderd

leosand schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:19:
[...]

ah ok, doe me best, cap naar mijn weten behoorlijk veel flags en disable best veel voertuigen maar dan toch nog te weinig :)

btw laatst veel me op dat je bij sommige bases een groen x-je boven de flag ziet x1 of x2 wat houdt dit in?
Dat is het aantal squad leaders die dat objective gemarkeerd hebben :)
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:20:
Het spel heeft standaard al een 'beveiliging' tegen Winning-Team-Joiners. bij een X aantal tickets mag je niet meer team switchen. Alleen een admin kan dit nog overrulen.

Hebben alle Got Admins Procon ofzo ? misschien zorgen dat ze alleen nog maar ingame admin hebben, maakt het al lastiger om snel te switchen
Alle GoT admins hebben toegang tot Rconnect en kunnen daar een beperkt aantal mogelijkheden gebruiken. Als oplossing voor abuse kijk ik liever niet naar een technische oplossing maar naar een sociale oplossing waarbij duidelijke afspraken gemaakt worden. Als een technische oplossing nodig is om controle uit te kunnen oefenen dan heb je al een heel groot probleem dat je eerst moet oplossen.
agoNITE schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:18:
Ik speel veel op een server die mensen die willen switchen naar het 'winnende' team tegenhoudt op dat moment. Weet niet precies hoe die plugin (?) werkt, maar is dat niet iets ?

Voor zover ik kon beoordelen werkt het ook echt als 1 team overduidelijk aan het winnen is, verder zullen er vast wel ticketmarges ingesteld kunnen worden.
Volgens mij zit er niet zo'n standaard functionaliteit in het spel maar ik zou het eigenlijk ook niet weten, ik switch eigenlijk nooit teams als de ronde ver gevorderd is. Wel zijn er plugins die teamswitchers tegen kunnen houden maar dat werkt volgens mij niet echt optimaal. Daarnaast is teamswitchen voor balance niet zo'n probleem, de balance problemen worden veroorzaakt door ragequitters.

• kevz
unfor schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 07:45:
[...]

Je hebt het over aimen, en dan post je een filmpje waar je met alle grote spray&pray wapens speelt in TDM..
Maak jij eens snel een filmpje met de MK3A1 + Slugs dan :P

Ik kom van Quake3 af wat ik overgens nog steeds speel, vandaar dat ik vaak een beetje rambo ben in BF3. Ook de reden dat ik vooral Metro 32 Rush doe en af en toe TDM. Rondrijden in een tank vanaf spawn daar val ik van in slaap :D

Maar goed, ik speelde TDM en gebruikte 'TDM wapens', zodat ik de TDM kon winnen voor mijn team. Ik wil ook andere wapens proberen hoor die niet echt passen bij TDM, stel maar eens wat voor :)

Mijn YouTube

[...]

Ik zou niet echt iets kunnen aanduiden waardoor die blijft stijgen.

Ik herinner me nog goed dat ik hier indertijd is zei "Kijk, mijn SPM is 350. Die van DanielWW2 van 400, en dat is mijn doel. Die van Tsurany is 450 en daar ga ik nooit naar streven want that's impossible :o "
En kijk, nu zit ik toch al bijna aan die 450.

Ik heb ooit is dezelfde vraag gesteld hier, en hier een antwoord van AWESOM-0 die zeer hoge SPM heeft: https://gathering.tweaker...message/37543134#37543134

Ik zit zelf nauwelijks in een tank of LAV. Misschien maar 15% van de tijd.

Mijn tips:
- gebruik een 3.4x scope. Een Red Dot Sight kan wel leuker zijn, maar als je op medium range ook snel genoeg mensen wilt killen, voor ze achter een muurtje glippen, is 3.4x noodzakelijk.
Ik raad de PK-A aan.

- ik speel enkel Assault en Engineer. Vooral Assault (75% vd tijd). Ik revive veel en daarmij krijg je ook veel points. Ik voel dat ik met die 2 klassen het meeste bijdraag aan mijn team.

- je MINIMAP. Ik ben er pas sinds een paar weken op beginnen letten. Maar je haalt er soms wel je voordeel uit als je de enemies erop kunt zien. Zeker doen.

- Sinds de patch, is een Heavy Barrel op elk wapen wel aangeraden. Behalve op die met veel recoil (F2000 bv)

- Probeer wat rond je squad mates te hangen, ook al ken je ze niet persoonlijk. Nu, ik doe dit zelf niet. Maar dit kan wel helpen.

- Ik neem aan dat je met Rush het meeste points kunt scoren in korte tijd. Conquest 64p en 32p zal iets minder snel gaan. Tenzij je miss een chopper pro bent.
Zelf speel ik meestal Conquest 64p maar sinds gisteren ook met Conquest 32p begonnen, en vandaag ga ik puur Rush en Conquest 32p doen.

- Veel spelen met hetzelfde wapen. Dan krijg je snel Service Stars en die geven je 1000 points.

- Vraag je af wat je leuker vindt: echt into the field, of neem je liever een rustigere benadering (flanken, etc). In het eerste geval, zoek wapen met hoge RPM. In ander geval, wapen met lagere RPM. Zie http://symthic.com/?s=bf3&sb=beta voor RPM van elk wapen.

- COVER perk gebruiken. Hierdoor vermindert het suppresion effect op jou.

- Spotten. Ik spot continu tanks en air vehicles, ook al ben ik geen Engineer.

- Vraag je altijd af "voel ik mij veilig? Weet ik dat de situatie veilig is?" Vroeger (tot enkele dagen terug) was ik altijd aan het lopen, en lopen, en lopen. Dit geeft geen nut. Als je ook maar ietsje op de rem drukt, zal je opeens meer vijanden zien, en krijg je meer killstreakjes.

- Maar overdrijf niet. Blijf niet campen, want dat maakt het makkelijk voor de vijand. Want denk eraan, als je iemand killt, kent die je locatie via killcam. Als ik ECHT op zelfde plaats wil blijven, ga ik even lopen na de kill (zo denkt de enemy dat ik mij verplaats als die me zo ziet lopen in de killcam). Als de killcam dan voorbij is, keer ik terug naar mijn plek.
Maar terug, niet teveel doen.

- Zorg dat al je toetsen binnen handbereik staan. Ik heb NIETS van functies op die cijfertoetsen staan! Ik snap niet hoe mensen daarmee kunnen werken. Plaats alles ROND je bewegingstoetsen, en op je muis als je kan. En ook Ctrl en Alt toets.

- Zorg dat je muis de juiste sensitivity heeft. Ik stel het zo in dat ik met 1 goeie draai van de muis, +- 180° gedraaid sta. Dat voelt voor mij de juiste sensitivity.

- En vooral: vraag je af waarom je dood ging. Was ik te vlug? Kon ik die persoon echt niet gezien hebben? Heb ik iemand gerevived die ik beter liet liggen? (dat hopeloos reviven was ook een probleem van mij, maar probeer ik nu aan te pakken)

- Na elke match: check je SPM. Zo merk je of je het goed/minder deed, en kan je misschien andere tactiek proberen bij volgende match.

- Als je de cheap way op wilt gaan: speel Conquest 64p at Metro. Ik doe dit nooit, maar ik veronderstel dat dit veel helpt.

- Flags cappen gaat voor op alles! Stel, je weet dat ergens een grote bende enemies zitten, maar dan zie je dat op loopafstand je team een flag aan het cappen is. Ga ernaar toe! Probeer ook die flag cap points te krijgen! En ga dan pas naar die enemies.

- Gebruik suppresion tot je voordeel, zeker nu post-patch. Als je weet dat je niet kunt winnen, schiet wat random bullets in de enemy zijn richting (=> suppressed), en vlucht dan weg.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het is wel weer even welletjes geweest. Trollen, flamen, schelden met ziektes, waar zijn we hier mee bezig :? Op slot voor onderhoud

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-03 10:58
Modbreak:(WEER) rotzooi opgeruimd. Ons geduld is niet oneindig dus kappen met flamen & trollen of wij kappen met BF3 topics.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-03 17:27
Goh, gaat er weer gezellig aan toe zie ik...
:F

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-03 21:03
Ligt het aan mij of is de Mortar ook flink slechter geworden sinds de update? Voor de update killde ik er nog wel eens iemand mee, maar sinds de update, hoe goed ik ook richt of zelfs 2 keer schiet, gaat er maar 20 HP per keer af ofzo.. Snap er geen reet van.

http://steamcommunity.com/id/nijn

Verwijderd

Ik heb blijkbaar een hoop trolling gemist dan :P Was verbaasd toen het hier opeens dicht was.

Over de mortar: een goed schot is nog steeds 1HKO (getest op andere mortars die stil bleven zitten). Het kan wel goed zijn dat de splash-radius naar beneden is gehaald, zoals dat ook bij de M320 is gebeurt.
Wat me nu weer te binnen schiet: een tijdje geleden zat iemand onze spawn te mortarren. Sinds de patch mag je geen mortar meer zetten in je eigen spawn, dus kon hem niet even simpel opblazen |:( Heeft ons aardig wat onbemande voertuigen gekost. Uiteindelijk ben ik meegelift in de Z11W (het was op Kharg), er in de buurt van die mortar uitgesprongen en hem geprobeerd te knifen; wat niet gaat als iemand in de mortar zit...
Wellicht tijd voor een kleine update sinds mijn laatste tips icm de patch.
Asgaro schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:48:
[...]

Ik herinner me nog goed dat ik hier indertijd is zei "Kijk, mijn SPM is 350. Die van DanielWW2 van 400, en dat is mijn doel. Die van Tsurany is 450 en daar ga ik nooit naar streven want that's impossible :o "

Ik heb ooit is dezelfde vraag gesteld hier, en hier een antwoord van AWESOM-0 die zeer hoge SPM heeft: https://gathering.tweaker...message/37543134#37543134

Mijn absolute piek lag op een SPM van 920, maar toen ging ook alles heel erg lekker. KPM van 2,5+, hoge accuracy en veel medailles die tegelijkertijd vielen. Zie mezelf niet heel veel hoger kunnen halen maar echte pro's kunnen wellicht wel de 1000 aantikken. Veel hogere en ik ga je stats induiken om te kijken hoe legit het is ^^

Ik zit zelf nauwelijks in een tank of LAV. Misschien maar 15% van de tijd.

Mijn tips:
- gebruik een 3.4x scope. Een Red Dot Sight kan wel leuker zijn, maar als je op medium range ook snel genoeg mensen wilt killen, voor ze achter een muurtje glippen, is 3.4x noodzakelijk.
Ik raad de PK-A aan.

Met een assault rifle zou ik toch echt de Kobra willen adviseren. Je ziet a) meer naast de scope, b) veel sneller in ADS mode en c) recoil is eenvoudiger te compenseren omdat je het hele target nog ziet. Met een 3.4x wil het doelwit nog wel eens uit beeld verdwijnen op afstand.

- ik speel enkel Assault en Engineer. Vooral Assault (75% vd tijd). Ik revive veel en daarmij krijg je ook veel points. Ik voel dat ik met die 2 klassen het meeste bijdraag aan mijn team.

Agressive recon met PDW en spawn beacon zou ook nog wel wat bij kunnen dragen, zeker in Rush. Snipers heb ik zelf helemaal niets aan, een enkele daargelaten. Support hangt van de map en omstandigheden af (als iedereed ammo nodig heeft, of als je even klaar bent met wave na wave attackers die een gangetje doorwillen.)

- je MINIMAP. Ik ben er pas sinds een paar weken op beginnen letten. Maar je haalt er soms wel je voordeel uit als je de enemies erop kunt zien. Zeker doen.

Zet deze op hybrid en het is praktisch cheaten. Ik kijk elke seconde even naar de minimap, helemaal nu de silencer nauwelijks meer gebruikt wordt, kan je heel kills halen puur door te weten waar ze exact zitten en welke kant ze op kijken. 25% van mijn kills komt door gebruik te maken van de minimap als ik dat zo in moet schatten, maar dat kan ook rustig 50% zijn.

- Sinds de patch, is een Heavy Barrel op elk wapen wel aangeraden. Behalve op die met veel recoil (F2000 bv)

Of de HB het beste is, verschilt per wapen. Speel op een unranked server met verschillende attachment combinaties met je favo wapen tot je die attachment(s) gevonden hebt waarmee je de recoil het best kan compenseren op mid-range.

- Probeer wat rond je squad mates te hangen, ook al ken je ze niet persoonlijk. Nu, ik doe dit zelf niet. Maar dit kan wel helpen.

Kan wel veel punten opleveren, maar tegelijkertijd is het ook een risico. Een verspreid squad biedt altijd nieuwe spawn mogelijkheden, dicht bij elkaar loop je toch wel veel risico's om collectief neergeschoten te worden, helemaal als je de meest forward squad bent kan dat uiterst kostbaar zijn.

- Ik neem aan dat je met Rush het meeste points kunt scoren in korte tijd. Conquest 64p en 32p zal iets minder snel gaan. Tenzij je miss een chopper pro bent.
Zelf speel ik meestal Conquest 64p maar sinds gisteren ook met Conquest 32p begonnen, en vandaag ga ik puur Rush en Conquest 32p doen.

De Rush city maps werken inderdaad het snelst, voor mijn gevoel kan zelfs CQ 64p metro daar niet aan tippen, maar TDM loeit er ook wel over!

- Veel spelen met hetzelfde wapen. Dan krijg je snel Service Stars en die geven je 1000 points.

- Vraag je af wat je leuker vindt: echt into the field, of neem je liever een rustigere benadering (flanken, etc). In het eerste geval, zoek wapen met hoge RPM. In ander geval, wapen met lagere RPM. Zie http://symthic.com/?s=bf3&sb=beta voor RPM van elk wapen.

M16A3 ftw :P

Tenzij de tegenstander de Supress perk gebruikt, dan ben je weer terug naar af. Dit wordt weer teruggedraaid door DICE (maar wanneer??). Squad perks die je nu MOET hebben: cover->sprint->ammo->supress/nades/explosives

Gratis punten en het helpt je team stiekum wel een hele hoop en dat levert jou op termijn weer extra punten op

- Vraag je altijd af "voel ik mij veilig? Weet ik dat de situatie veilig is?" Vroeger (tot enkele dagen terug) was ik altijd aan het lopen, en lopen, en lopen. Dit geeft geen nut. Als je ook maar ietsje op de rem drukt, zal je opeens meer vijanden zien, en krijg je meer killstreakjes.

Verschilt per map en beschikbare dekking. Kip zonder kop methode werkt nooit, ultra aggressief naar voren pushen en de tegenstanders constant onder druk houden werkt voor mij erg fijn!

- Maar overdrijf niet. Blijf niet campen, want dat maakt het makkelijk voor de vijand. Want denk eraan, als je iemand killt, kent die je locatie via killcam. Als ik ECHT op zelfde plaats wil blijven, ga ik even lopen na de kill (zo denkt de enemy dat ik mij verplaats als die me zo ziet lopen in de killcam). Als de killcam dan voorbij is, keer ik terug naar mijn plek.

Campers = eenvoudig slachtvee, lopen altijd achter de feiten aan.

- Zorg dat al je toetsen binnen handbereik staan. Ik heb NIETS van functies op die cijfertoetsen staan! Ik snap niet hoe mensen daarmee kunnen werken. Plaats alles ROND je bewegingstoetsen, en op je muis als je kan. En ook Ctrl en Alt toets.

Speel NOOIT maar dan ook NOOIT met de standaard instellingen als je een serieuze kans wil maken tegen (semi) pro-gamers.

- Zorg dat je muis de juiste sensitivity heeft. Ik stel het zo in dat ik met 1 goeie draai van de muis, +- 180° gedraaid sta. Dat voelt voor mij de juiste sensitivity.

1-op-1 sensitivity is het doel. Alle vormen van (de-)acceleraties moeten eruit worden gehaald: in BF3, in je muissettings en je windows registry. Lagere sensitivities leiden doorgaans tot hogere accuracies en kills. Wat er achter je gebeurt is minder relevant dan wat er voor je gebeurt. Zie RivalXFactor op youtube (mouse settings) voor de details (geldt ook voor keyboard instellingen).

- En vooral: vraag je af waarom je dood ging. Was ik te vlug? Kon ik die persoon echt niet gezien hebben? Heb ik iemand gerevived die ik beter liet liggen? (dat hopeloos reviven was ook een probleem van mij, maar probeer ik nu aan te pakken)

Niets op aan te merken!

- Na elke match: check je SPM. Zo merk je of je het goed/minder deed, en kan je misschien andere tactiek proberen bij volgende match.

- Als je de cheap way op wilt gaan: speel Conquest 64p at Metro. Ik doe dit nooit, maar ik veronderstel dat dit veel helpt.

- Flags cappen gaat voor op alles! Stel, je weet dat ergens een grote bende enemies zitten, maar dan zie je dat op loopafstand je team een flag aan het cappen is. Ga ernaar toe! Probeer ook die flag cap points te krijgen! En ga dan pas naar die enemies.

Valt wat voor te zeggen, maar ik ben zelf erg voor veel vespreiding en het andere team zoveel mogelijk onder druk/bezig houden.

- Gebruik suppresion tot je voordeel, zeker nu post-patch. Als je weet dat je niet kunt winnen, schiet wat random bullets in de enemy zijn richting (=> suppressed), en vlucht dan weg.

Mijn tip zou zijn om niet weg te vluchten, maar recht op hem af te rennen zolang hij supressed is. Als het goed is heb je meer kans om hem te raken dan andersom als hij eerder gesupressed is. Plus, dat verwachten ze vaak niet :)
Nog een paar uit de oude doos:

Méér FPS is altijd beter!
Alles op low, muw textures en mash op medium. Dit verhoogt de zichtbaarheid van tegenstanders.
Varieer in je looproutes, ik heb meestal 2 of 3 favo looproutes, kiezen op basis van de minimap (waar mijn team is, loop ik niet)
Wired > Wireless
Camoflage wordt nog steeds niet goed onthouden na de patch, pas deze altijd aan de map aan!
[...]

You shall never pass me. :+
Mijn tips:
Ik raad de PK-A aan.
Ik zou die PK-A alleen nemen op wapens die echt voor medium range zijn gemaakt. Dus dat komt neer op de AN-94, AK-74M en de L85A2.
Dat is meestal waar ja. Recon is 95% van de tijd nutteloos. Alleen met een shotgun ben je nog enegzins nuttig want een beetje Recon speler spot toch niet. :/
Duh. :+
Ik zelf ben niet zo van de heavy barrel. Die doe ik alleen op wapens die her effectieve bereik hebben om er wat aan te hebben. Dus weer de AN, AK en de L85. De SHAR-H misschien ook nog of een LMG met bipod.
Wederom duh, samen sta je altijd sterker.
Het ligt aan je eigen speelstijl maar over het algemeen is rush wel de plek voor je SPM.
Het scheelt maar een kogel voordat het ingaat maar het kan veel schelen als je de ander al suppressed hebt.
Die ik al sinds de release. Alles van enig belang word gespot.

Always cover to cover. Voordat ik loop weet ik al waar ik naartoe ga en waar ik daarna naartoe ga. Na elke kil ben ik meestal weg. En dan is het wachten op de revenge killer. :+
Logitech G13 FTW. 8)
Zelfevaluatie is altijd belangrijk. ;)
Ik zou het na elke sessie doen. Als je per match gaat dan word je veel te snel gefrustreerd als het even niet gaat.
Ik zou als je kan juist die groep uitmoorden en dan voor de flag gaan. Als je ze passeerd en voor de flag gaat dan komen ze massaal achter je aan en ben je dood. Als je de groep vermoord en dan naar de flag gaat dan kunnen ze ook respawnen bij een ander punt en dan heb je ook nog de flag. ;)
Spray like a noob. Only in BF3. 8)7

Verder is het ook een kwestie van juist inschatten. Soms moet je juist agressief voor de flag gaan en soms moet je eerst even het andere team uitmoorden. Suppression werkt ook twee kanten op. Als je tegenstander alleen is dan kan je hem grijpen maar als er nog iemand is dan ben je dood.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Mwah mijn huidige SPM van 540 ofzo is ook vrij laag. Ik zou een stuk efficienter kunnen spelen om meer punten binnen te harken maar daar heb ik weinig zin in, wat moet ik met die punten?
Mijn tips:
Ik raad de PK-A aan.
Disagree, met de Kobra en de Holo kan je prima killen tot het maximale bereik van je gun. Met zo'n scope zit je te starten en wordt je vervolgens afgeknald omdat je te weinig overzicht hebt.
Als je ze niet kent zou ik er niet teveel op vertrouwen, ze trekken vaak veel aandacht en skill is meestal twijfelachtig.
Zo simpel kan je het echt niet stellen. Juist voor flanken kan een hoog RPM wapen fijn zijn omdat je vaak maar kort de tijd hebt en voor frontaal aanvallen kan een laag RPM wapen fijn zijn omdat... ja geen idee wat het nut van lage RPM wapens is. En denk niet teveel na over wapens, als je niet kan mikken gaat een wapen ook geen verschil maken.
Let niet op SPM want als iets onzin is dan is het wel je SPM. SPM is zo makkelijk te beinvloeden dat het helemaal niks zegt over je effectiviteit als speler en je skill niveau.
Nope. Gewoon die vijanden aanvallen en uitmoorden. Krijg je alle kills voor jezelf en dus de meeste punten. Die vlag komt toch wel omhoog, of naar nou twee of twintig teammates staan. Je moet niet wachten tot de vijand jou aanvalt maar altijd continu in de aanval zijn. Zie dat op rush ook zovaak fout gaan, defenders die achter de MCOM wachten tot de vijanden komen in plaats van zelf aan te vallen en constant offensief te spelen. Als jij je bij een vlag of mcom aan het ingraven bent heb je een enkele kans om te verdedigen en krijgt de vijand alle kans jou te besluipen. Speel jij offensief moet hij zich constant aanpassen en kan je altijd nog opnieuw spawnen en op tijd bij de vlag of mcom zijn.

• kevz
Tsurany schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:21:
Disagree, met de Kobra en de Holo kan je prima killen tot het maximale bereik van je gun. Met zo'n scope zit je te starten en wordt je vervolgens afgeknald omdat je te weinig overzicht hebt.
Disagree met je Disagree! Zo lang je inderdaad blind gaat staren op 1 punt dan zal je niet lang leven, maar waar staat dat je met een PK-A niet om je heen mag kijken? :P

De Kobra is echt beest voor close quarters combat, maar zodra ik iets verder moet schieten heb ik toch liever en 3.4x scope voor betere accuracy :)

[ Voor 13% gewijzigd door kevz op 10-04-2012 14:29 ]

Mijn YouTube

Waarom zou dat met de kobra niet kunnen? Tot 300 a 400 meter kan je nog prima met een kobra mikken. Daarnaast ben je een stuk flexibeler aangezien je op alle ranges die scope kan gebruiken en op korte range met een PK-A echt in het nadeel bent.

Maar op Metro en TDM hoef je niet flexibel te zijn en kan je gewoon shotgun sprayen. Dus wat dat betreft...

[ Voor 60% gewijzigd door Tsurany op 10-04-2012 14:42 ]

• kevz
Tsurany schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:40:
Waarom zou dat met de kobra niet kunnen? Tot 300 a 400 meter kan je nog prima met een kobra mikken. Daarnaast ben je een stuk flexibeler aangezien je op alle ranges die scope kan gebruiken en op korte range met een PK-A echt in het nadeel bent.

Maar op Metro en TDM hoef je niet flexibel te zijn en kan je gewoon shotgun sprayen. Dus wat dat betreft...
Mikken, ja, een paar pixels van iemands hoofd zien, waarschijnlijk niet.

Mijn YouTube

Hier geen problemen mee hoor. Een kobra is op echt zeer lange afstand niet handig maar dan zit je toch al buiten het maximale effectieve bereik van je gun en dan kan je ook met een flinke scope die kills niet meer goed maken. Bovendien moet je je dan gaan afvragen hoe nuttig je bezig bent aangezien je op die ranges sowieso amper nuttige kills maakt.

• kevz
Tsurany schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:45:
Hier geen problemen mee hoor. Een kobra is op echt zeer lange afstand niet handig maar dan zit je toch al buiten het maximale effectieve bereik van je gun en dan kan je ook met een flinke scope die kills niet meer goed maken. Bovendien moet je je dan gaan afvragen hoe nuttig je bezig bent aangezien je op die ranges sowieso amper nuttige kills maakt.
Das mooi dat jij dat perfect kan zien allemaal. Maar voor ieder ander mens zou ik toch ook een PK-A aanraden. Zelfs op metro kan je net ff wat meer zien en nuttiger zijn. Kom je wel in close quarters combat dan gewoon hipfiren of 'quickscopen' voor zover je dat lukt.

Mijn YouTube

Verwijderd

Ik geef de voorkeur aan de kobra,
Maar in de wereld van de sights het komt neer op een kwestie van smaak denk ik dan maar.
zo vind ik de sights met die chevrons verschrikkelijk, anderen vinden die weer heerlijk.

De kobra is lekker smal (de holo neemt veel meer van je area of view weg), met een ideale tekening op de lens naar mijn mening, (je doelwit word niet "verstopt" achter de tekening)

Plus, ik speel op een 40" breedbeeld, ik heb niet veel zoom nodig om mijn tegenstander te kunnen zien
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:56:
Wellicht tijd voor een kleine update sinds mijn laatste tips icm de patch.

[...]

Nog een paar uit de oude doos:

Méér FPS is altijd beter!

Idd, uiterst belangrijk. Ik kan in principe met alles op High spelen, maar zet alles op Medium om een vlotter gevoel te hebben.

Alles op low, muw textures en mash op medium. Dit verhoogt de zichtbaarheid van tegenstanders.
Varieer in je looproutes, ik heb meestal 2 of 3 favo looproutes, kiezen op basis van de minimap (waar mijn team is, loop ik niet)

Flanken ftw! Het is verleidelijk om gewoon je teammates te volgen. Maar als je de optie hebt voor een soort sluipweggetje, kan je redelijk wat kills maken.

Wired > Wireless
Camoflage wordt nog steeds niet goed onthouden na de patch, pas deze altijd aan de map aan!

Ik zet die altijd op die zwarte camo. Puur omdat het er stoer uitziet :+ Heeft iemand toevallig een site waar je alle camo's in actie ziet?
DanielWW2 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:57:
[...]

You shall never pass me. :+

Idd, waarschijnlijk niet, maar ik heb me er nog niet volledig bij neergelegd ;) En vergeet niet dat ik anderhalve maand niet had gegamed :> Maar het is leuk om een "soort van doel" te hebben.

[...]

Ik zou die PK-A alleen nemen op wapens die echt voor medium range zijn gemaakt. Dus dat komt neer op de AN-94, AK-74M en de L85A2.

Mja, op medium range met een RDS schieten bv. vind ik niet echt handig. Als iemand voorbijloopt op medium range, en je schiet dan met lichte scope, heb je toch de kans dat je nét ervoor of nét erachter schiet.
Met een 3.4x scope kan ik veel beter zien waar mijn kogels echt vallen.
Maarja, als je behendig bent met die lichtere scopes, doe vooral verder.

[...]

Duh. :+

Ik keek er echt nooit naar vroeger :+ Tenzij als ik health kit of ammo kit zocht.

[...]

Ik zou het na elke sessie doen. Als je per match gaat dan word je veel te snel gefrustreerd als het even niet gaat.

Ik bekijk het echt na elke match.Vind het leuk om na elke match feedback te hebben :)

[...]

Spray like a noob. Only in BF3. 8)7

Gisteren terug de Suppresion Medal gehad >:)

Verder is het ook een kwestie van juist inschatten. Soms moet je juist agressief voor de flag gaan en soms moet je eerst even het andere team uitmoorden. Suppression werkt ook twee kanten op. Als je tegenstander alleen is dan kan je hem grijpen maar als er nog iemand is dan ben je dood.
Tsurany schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:21:
[...]

Mwah mijn huidige SPM van 540 ofzo is ook vrij laag. Ik zou een stuk efficienter kunnen spelen om meer punten binnen te harken maar daar heb ik weinig zin in, wat moet ik met die punten?

Kom kom, niet te bescheiden ;) Als 540 "vrij laag" is, dan weet ik het ook niet meer. Met mijn SPM 444 zit ik in de top 15% wereldwijd, als ik http://bf3stats.com/stats_pc/Asgaro bekijk. We mogen blij zijn.

[...]

Let niet op SPM want als iets onzin is dan is het wel je SPM. SPM is zo makkelijk te beinvloeden dat het helemaal niks zegt over je effectiviteit als speler en je skill niveau.

SPM kán onzin zijn ja: als je statpadding doet, of enkel Metro Conquest 64p speelt. Maar ik denk dat het wel zijn nut heeft.
Het is misschien NIET nuttig om SPM's met elkaar te vergelijkingen, maar VOOR JEZELF is SPM denkek een echt goede tool.
Je helpt je team door punten te scoren. En punten scoren doe je door je team te helpen. Dan vind ik SPM toch een belangrijke factor om te kijken of je beter wordt in de game...

Nu we toch met tips bezig zijn.
Iemand tips voor een betere accuracy?

Wat betekenen die sterretjes feitelijk?
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202012-04-10%2001-24-57-77.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Asgaro op 10-04-2012 15:38 ]

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:09:
[...]

[...]

[afbeelding]
Volgens mij de aantal squad leden die op dat punt zijn en dat zie je volgens mij alleen als je squad leader bent.

• MueR

MueR

is niet lief

Ik ben overigens niet blij met de wijziging aan Tehran Highway in TDM. Die map is nu veel te groot voor <16 players. Ik hoop dat de CQB pack wat kleinere maps (zoals Wake / Canals) toevoegt.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tap fire in plaats van sprayen? Hoewel de effectieve spread added per schot minder brutal lijkt dan in BC2, lijkt tap fire nog steeds het beste voor een goede accuracy (niet perse voor het zo snel mogelijk omleggen van je tegenstanders in elke situatie).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-03 21:40
MueR schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:00:
Ik ben overigens niet blij met de wijziging aan Tehran Highway in TDM. Die map is nu veel te groot voor <16 players. Ik hoop dat de CQB pack wat kleinere maps (zoals Wake / Canals) toevoegt.
Kharg island is wel beter geworden in TDM. Behalve het roofcamping gedeelte, dat is enorm vervelend. Maar dat was het al pre patch.
MueR schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:00:
Die mappen worden klein, geloof me.
Oh en ze worden explosief rijk. :P

[...]

[...]

[afbeelding]
Accuracy:

Voor mij geldt dat ik in twee korte bursts van MAX 5 kogels een stilstaand/bukkend/liggend target altijd neer wil kunnen leggen. Rennende targets in drie bursts, zelf rennend maar stilstaand target ook 3 bursts en beide rennend maximaal 4 bursts.

Pak een (lege) unranked server en stoei net zo lang met een wapen/attachment tot je de recoil nagenoeg perfect kan compenseren. Dan oefenen bewegend/rennend tot je de bursts nagenoeg altijd on-target weet te houden op verschillende afstanden.

De sterren zijn het aantal squad orders dat gegeven is op de desbetreffende objective door jou en andere squadleaders gezamelijk.
Pagina: 1 ... 160 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.