• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-12-2025
Ik stem met elke assault rifle (Behalve de G3) voor kobra sight. Daar kan je meer dan genoeg mee zien, tot op de afstand dat je gun effectief is. Het is leuk dat je die vijand op 500 meter ziet lopen, maar die ga je echt niet killen met je M16A3. Overigens overschatten heel veel mensen de afstand gigantisch. Mijn langste headshot is bijvoorbeeld op 330 meter. Nu komt dat ook omdat ik eigenlijk nooit als sniper speel (Als ik een sniper heb gooi ik er een Acog scope op), maar ik heb genoeg headshots op grote afstand gemaakt met een assault rifle.. Dan zat je toch al tegen de maximale afstand aan.

Ik denk wel dat je speelstijl gigantisch gebaseerd moet zijn op je aim. Kan je als een baas aimen? Dan win je het in bijna elke situatie wel. Als je recht op de vijand af gaat, dan maak jij een weg vrij voor de rest van je team. Kun je iets minder goed aimen? Probeer iets langer op één plek te zitten, meer overzicht te houden, rustig op mensen schieten vanuit cover. Flanken is dan juist belangrijk.

Altijd helpen met een flag te cappen vind ik trouwens redelijk dom. Die éne speler gaat echt niet helpen om de vlag sneller te cappen, dan kan je beter wat voor de vlag gaan zitten om alle mensen te killen die als een kip zonder kop er naar toe sprinten. Als jij ervoor zorgt dat je de toestroom van vijanden kan verminderen gaat dat cappen van die vlag veel beter.

De game-settings zijn wel basic en RIvalXFactor heeft dat netjes uitgelegd. Ik beweeg mijn mijn muis zelf ongeveer 12 centimeter voor een rondje (Mijn halve muismat) en ik ben van plan hem nog iets lager te zetten. dit zijn mijn 'keyboard' settings. Eigenlijk elke game die ik speel is gebaseerd op een variatie van die settings. G7 is trouwens een 15 seconden countdown voor Rush (Zodat je weet wanneer je mag lopen). Op mijn muis heb ik trouwens een overload aan knoppen (G700), die eigenlijk niet gebruikt worden. Ik zou de knopjes voor mijn duim kunnen instellen (Eentje is push to talk voor teamspeak), maar eigenlijk bevallen mijn controls me zo prima. De manier waarop ik denk ik wel een stuk beter zou kunnen spelen is eindelijk die overstap maken naar linkshandig aimen. Ik doe veel dingen beter met rechts (Jarenlang tennis gespeeld met rechts), dus het is nog de vraag of het gaat werken, maar misschien toch een keer testen. Het is alleen dat ik een rechtshandige muis heb en een linkshandig gameboardje.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Adanteh schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:08:
*knip*

De game-settings zijn wel basic en RIvalXFactor heeft dat netjes uitgelegd. Ik beweeg mijn mijn muis zelf ongeveer 12 centimeter voor een rondje (Mijn halve muismat) en ik ben van plan hem nog iets lager te zetten. dit zijn mijn 'keyboard' settings. Eigenlijk elke game die ik speel is gebaseerd op een variatie van die settings. G7 is trouwens een 15 seconden countdown voor Rush (Zodat je weet wanneer je mag lopen). Op mijn muis heb ik trouwens een overload aan knoppen (G700), die eigenlijk niet gebruikt worden. Ik zou de knopjes voor mijn duim kunnen instellen (Eentje is push to talk voor teamspeak), maar eigenlijk bevallen mijn controls me zo prima. De manier waarop ik denk ik wel een stuk beter zou kunnen spelen is eindelijk die overstap maken naar linkshandig aimen. Ik doe veel dingen beter met rechts (Jarenlang tennis gespeeld met rechts), dus het is nog de vraag of het gaat werken, maar misschien toch een keer testen. Het is alleen dat ik een rechtshandige muis heb en een linkshandig gameboardje.
Altijd leuk om andermans instellingen te zien op de G13. Hoe is de joystick aan de rechterkant trouwens (bij je duim)? Deze is geloof ik analoog?
Ik krijg de G13 morgen binnen dus dan kan ik er ook even mee rommelen :). De laatste tijd steeds meer last van het "too many keys pressed *peeep*" syndroom op m'n keyboard (push-to-talk button + forward + strafe + duck = *beep*). Meer knoppen rond mijn duim is ook fijn. Die wordt toch alleen maar gebruikt voor spatie terwijl die zoveel meer kan doen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Net weer een lekker potje gehad: http://battlelog.battlefi...how/28350374/1/351804938/

Het feit blijft wel dat ik te vaak mijn team op m'n rug moet dragen anders had de uitkomst er heel anders uitgezien.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Die moet ik ook nog vrijspelen maar ik vind CO-OP echt vre-se-lijk.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Adanteh
Dan heb ik hier nog een plaatje voor je: http://cl.ly/0c3L0z233S1p2N0F0X3L
G16 is om wapens te switchen in voertuigen. In jets en tanks kan je altijd wapens switchen met één toets (Volgens mij F), maar in helicopters werkt dat niet. Vandaar dat ik daar nu een cycle tussen knop 1 en 2 heb, zodat ik ook in helicopters met één knop kan switchen. Ik heb het thumbstickje dus ingesteld op joystick als ik op M2 druk, dat is dan ook mijn vehicle profiel. WASD gewoon standaard, aimen met mijn muis en sturen met het thumbstickje. Dan heb je dus ook geen last van het probleem dat je met een joystick eigenlijk niet goed kan aimen, maar met een muis niet goed kan sturen. Voor iededereen met een G13 kan je hier mijn profiel binnenslepen.

Je kan het thumbstickje dus als een 4-way toets instellen, als muis simulatie of als joystick. Ik hoop in ieder geval dat je er veel plezier van hebt. Ik heb dat ding sinds de release en is zonder twijfel mijn favorite game gerelateerde koop.
rickyy schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:28:
Shortcut kit FTW. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
rickyy schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:28:
Die sniper-missie is wel leuk anders. :p

Verwijderd

Speelt dat vlotjes met zo'n Logitech G13??

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-12-2025
gerre22 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:29:
[...]

Die sniper-missie is wel leuk anders. :p
Ja als je hem niet speel met een halve gare gast die geen benul heeft wat hij moet doen. Bedoel als je zelf alle vier de targets uit die twee bussen moet schieten wat is je coop partner dan aan het doen? "aan het slapen"?.

Nickname KasPlantje.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-12-2025

yzx

Booeeeehhhhh :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-12-2025
Ja dat beetje voldoening wil ik mezelf nog wel gunnen eigenlijk

Nickname KasPlantje.

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
GvanGiessen schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:30:
[...]

Ja als je hem niet speel met een halve gare gast die geen benul heeft wat hij moet doen. Bedoel als je zelf alle vier de targets uit die twee bussen moet schieten wat is je coop partner dan aan het doen? "aan het slapen"?.
Feit, ik speelde altijd coop met buddies over skype.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:30:
Als het het gewent bent dan is het super simpel maar voornamelijk extreem comfortabel. Je hand ligt als het ware op het gameboard in een fijne positie en je kan toch de toetsen goed indrukken.
Je bent gewoon jaloers op mijn skill. :+

• yzx

yzx

DanielWW2 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:33:

[...]

Je bent gewoon jaloers op mijn skill. :+
Een pack van 6 of 7 euro kopen om daarna met 1 wapen te spelen noem ik geen skill :+

• Jerry

Jerry

Who?

Adanteh schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:28:
G16 is om wapens te switchen in voertuigen. In jets en tanks kan je altijd wapens switchen met één toets (Volgens mij F), maar in helicopters werkt dat niet. Vandaar dat ik daar nu een cycle tussen knop 1 en 2 heb, zodat ik ook in helicopters met één knop kan switchen. Ik heb het thumbstickje dus ingesteld op joystick als ik op M2 druk, dat is dan ook mijn vehicle profiel. WASD gewoon standaard, aimen met mijn muis en sturen met het thumbstickje. Dan heb je dus ook geen last van het probleem dat je met een joystick eigenlijk niet goed kan aimen, maar met een muis niet goed kan sturen. Voor iededereen met een G13 kan je hier mijn profiel binnenslepen.

Je kan het thumbstickje dus als een 4-way toets instellen, als muis simulatie of als joystick. Ik hoop in ieder geval dat je er veel plezier van hebt. Ik heb dat ding sinds de release en is zonder twijfel mijn favorite game gerelateerde koop.
Nice, bedankt :).
Interessant ook dat je die thumbstick ook in vliegtuigen/helicopters kan gebruiken. Daar had ik nog niet eens aan gedacht :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022

ik dacht dat je eens vermeldde dat je nog kon sturen met je joystickje (pitch en roll bedoel ik dan) als je aan het freelooken was. Dit lukt me toch niet met m'n controller en ik heb al meerdere keren gelezen dat pitch en roll -controls "gedisabled" werden bij het freelooken.

En dat het alleen zou werken met een G13, daar geloof ik niets van.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

Interessant, zal je profiel eens bekijken (en aanpassen). Maar ik kom knoppen te kort voor b.v. push-to-talk. Eens een andere config proberen is misschien wel een idee :) Sowieso een profiel voor BF3 is geen slecht idee :p
Ik vind van wel, lekker veel knoppen binnen handbereik en je hand ligt er lekker op :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:51:
Laatst wou een vriend kijken of BF3 werkte op zijn pc, toen hebb ik de illegale versie gedownload en geinstalleerd. Nu kom ik uit op deze error: The procedure entry point CreateDXGIFactory1 could not be located in the dynamic link library dxgi.dll.

Weet er iemand hoe hij dit probleem kan oplossen? Hij zou niet graag BF3 kopen voordat hij echt weet dat het op zijn pc werkt.
Iemand een idee? @BF3 problementopic
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:01:
[...]

Welke specs heeft hij dan?

[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-04-2012 18:04 ]

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:03:
[...]

Welke specs heeft hij dan?
Slechte :p

Maar volgens systemrequirementslab.com voldoet hij aan de minimum vereisten.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 18:09 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:06:
[...]

Slechte :p

Maar volgens systemrequirementslab.com voldoet hij aan de minimum vereisten.
Lekker accuraat.
Ga vragen of geen hulp, dit is tweakers dammit. ;)

• Adanteh
Het is puur een persoonlijke voorkeur ding. Toen mijn G15v1 dood ging ben ik overgestapt naar een draadloos plat toetsenbord en dat vond ik hels om te gamen, toen een G13 erbij gehaald. Toetsenbord leg ik aan de kant en dat ding pak ik er bij. Het kost voor sommige games even wat moeite om het in te stellen en verwacht niet dat je in één keer allemaal unieke dingen in kan stellen. Er zijn helaas geen games waarin je hooks kan gebruiken en daar dus scripts voor kan maken. Het zijn naast standaard toetsen macro's vooral dingen zoals cycle, countdown en dergelijke. Ik heb voor EVE Online nog wel 'hotkeys' gemaakt voor knoppen die je niet kon binden. Dat was een kwestie van de muis locatie opslaan, dan naar locatie X gaan, klikken, en terug naar de opgeslagen positie. Voor Arma2 en WoW was het ook perfect. Voor Battlefield valt het allemaal wel mee. Je hebt zeker wel meer vrijheid qua instellen omdat je elke knop precies kan toewijzen hoe je wilt, maar je blijft toch vast zitten aan wat er in de game standaard instelbaar is. Het is niet zo dat als ik in een voertuig stap, hij automatisch op vehicle modus springt. Wel vind ik hetzelf veel comfortabeler. Ook RPGs vind ik fijner spelen, omdat je toch dat handzame controller idee krijgt, maar met de mogelijkheden van toetsenbord + muis. Voordeel vind ik wel dat je in de game zelf niks hoeft te veranderen. Geen gezeik met je controls weer fixen als je een nieuwe install hebt of als er een nieuwe game uit komt. Dat schermpje is ook leuk, maar gebruik ik eigenlijk alleen voor Teamspeak.

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:01:
[...]

Google die dll bestand ? soms is het gewoon een exe die je instaleerd en dan bolt alles weer

Heeft iemand eigenlijk een accurate weapon damage chart van na de patch?
Ik kan er namelijk geen vinden van na de patch en ik wil toch eens wat gaan vergelijken. ;)

• yzx

yzx

DanielWW2 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:16:
Ik kan er namelijk geen vinden van na de patch en ik wil toch eens wat gaan vergelijken. ;)
Battlelog extension ;)

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:09
DanielWW2 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:16:
Ik hou alleen http://symthic.com/?s=bf3 in de gaten, tot zo ver niets nieuws denk ik? Maar er zal vast wel een forum thread zijn ergens over buffs en nerfs.

Mijn YouTube

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

kevz schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:17:
[...]

Ik hou alleen http://symthic.com/?s=bf3 in de gaten, tot zo ver niets nieuws denk ik? Maar er zal vast wel een forum thread zijn ergens over buffs en nerfs.
Kwestie van de rode zin boven de oude charts lezen voor de post-patch bèta charts:
Beta post-patch charts and the progress can be viewed here
Die zijn nog niet bijgewerkt...
kevz schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:17:
[...]

Derp, staat gewoon een link naar de post patch versie. :F

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11-2025
Ik zag de reactie die vroeg naar weapon stats Post Patch.
And here you go bud...

https://docs.google.com/d...A6cvq-PLd6N6BM/edit?pli=1

Voor LMG,S

https://docs.google.com/d...wghvKTgtDK_oZ4/edit?pli=1

Voor Carbine,s

https://docs.google.com/d...OFCrBT0TCPAoHw/edit?pli=1

Voor Rifle,s

Suh dude

Die zijn wel heel handig. :D
Die moeten eigenlijk in de TS i.p.v wat er nu staat.

Tsu, you got some work to do. :P

DanielWW2 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:28:
Die zijn wel heel handig. :D
Die moeten eigenlijk in de TS i.p.v wat er nu staat.

Tsu, you got some word to do. :P
Ben op dit moment aan het kijken hoe ik 600GB aan dataverlies op m'n server ga fixen dus dat houd mij ook wel bezig ;)

Die docjes zijn min of meer inaccuraat omdat er met percentages gewerkt wordt en dat is absoluut de verkeerde manier om te werken, zo kan je niet het resultaat van attachment combinaties uitrekenen. Dat zou betekenen dat ik het naar een apart systeem om moet zetten waarbij dat wel kan, dat kost vrij veel werk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:32:
[...]

Ben op dit moment aan het kijken hoe ik 600GB aan dataverlies op m'n server ga fixen dus dat houd mij ook wel bezig ;)

Die docjes zijn min of meer inaccuraat omdat er met percentages gewerkt wordt en dat is absoluut de verkeerde manier om te werken, zo kan je niet het resultaat van attachment combinaties uitrekenen. Dat zou betekenen dat ik het naar een apart systeem om moet zetten waarbij dat wel kan, dat kost vrij veel werk.
HDD overleden zeker? :/
Dat is behoorlijk klote voor je. Succes daarmee.

Je mag later de TS updaten als het beter weergegeven is. :P

Verwijderd

[YouTube: http://youtu.be/qO8uixaUp-U]
Bugje abusen met Adanteh ^^

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:41

NoFearCreations

3DPrint the world!

Schould? Really? Voor de rest wel leuk.

Edit...
Dus je kan dan niet door de enemy neer worden geschoten, behalve als ze je uit de cockpit snipen?

[ Voor 58% gewijzigd door NoFearCreations op 10-04-2012 19:20 ]

---RAWE CEEK!!!---

DanielWW2 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:39:
HDD overleden zeker? :/
Dat is behoorlijk klote voor je. Succes daarmee.
Nee niet eens. Tijdens het rebuilden van een RAID5 array een kabeltje eruit getrokken van een disk waardoor het rebuilden flipte en de array niet herkend kon worden. Klein gevalletje van "oepsie".
Je mag later de TS updaten als het beter weergegeven is. :P
Oh dankje, dat ik over m'n eigen tijd mag beslissen :9

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:23:
[...]

Nee niet eens. Tijdens het rebuilden van een RAID5 array een kabeltje eruit getrokken van een disk waardoor het rebuilden flipte en de array niet herkend kon worden. Klein gevalletje van "oepsie".
Dat is niet zo slim van je nee. ;)
Het was toch niet een rode kabel hé? Blijf altijd van de rode af. :+
Oh dankje, dat ik over m'n eigen tijd mag beslissen :9
Ik ben groots, ik weet het. :P
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En hier ben ik dan stiekem trots op. Deze game was echt hopeloos de eerste twee basissen maar daarna mooi stand gehouden. En dan een hogere score dan AWSME-O. Voel je je toch goed. :+

http://battlelog.battlefi...how/28371984/1/184991456/

DanielWW2 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:57:
[...]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En hier ben ik dan stiekem trots op. Deze game was echt hopeloos de eerste twee basisen maar daarna mooi stand gehouden. En dan een hogere score dan AWSME-O. Voel je je toch goed. :+

http://battlelog.battlefi...how/28371984/1/184991456/
Hahaha maar zeer verdiend hoor! Ik zou graag aanvoeren dat de wijn op de lege maag me parten speelde maar ik kon gewoon niet meekomen deze ronde :)

Ik ga straks wel voor de herkansing :+
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:01:
[...]

Hahaha maar zeer verdiend hoor! Ik zou graag aanvoeren dat de wijn op de lege maag me parten speelde maar ik kon gewoon niet meekomen deze ronde :)

Dan blijf ik uit je buurt. Toen je in het andere team zat nam je me toch te grazen. Je schoot me al neer voordat ik kon aimen terwijl we elkaar op hetzelfde moment moeten hebben gezien. :o

You sir are scary. :P

Oh en WTF?
Is mijn computer f*cked up of komt er bij iemand anders ook muziek/NL stemmen als je battlelog opent?
Dit is echt f*cked up. :o

Verwijderd

Kan iemand die beter weet dan ik is ,een link of meer geven in NL hoe ik 2 monitoren op mn MSI Radeon HD 6870 Hawk kan laten werken ??

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Gamen of desktop? Voor gamen moet je dan 2 dezelfde resolutie monitoren hebben, en met Eyefinity gaan werken. En met 2 monitoren komt je crosshair exact in het midden, waar je m niet ziet. In windows doet hij het gewoon automatisch, als hij maar op de goede aansluiting zit.

---RAWE CEEK!!!---

• yzx

yzx

Gamen op 2 screens ging toch niet`?

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Volgens mij wel, maar lijkt me niet echt prettig.

---RAWE CEEK!!!---

• codex
  • Registratie: Januari 2005

codex

Geen OpenAI agent :)

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:01:
[...]

Welke server speel jij meestal? Ik speel ook wel graag Rush Metro de laatste tijd.

Edit:
Nog even een mooi moment tijdens de 10 uur BF3 marathon dit weekend. Mijn broertje zat in de tegenpartij tijdens een pot FireStorm CQ, ik zit met mijn andere broertje in de attack heli. Hij zat alleen in zijn chopper, dus wij wilden hem even goed gaan rapen. Wij openen vuur, wij zien zijn de rotoren van zijn heli stoppen met draaien en op Q rammen gaf geen spot meer. Wij begonnen hem al uit te lachen omdat we dachten dat hij eruit was gesprongen. Ineens worden we vol geraakt door een raket vanaf zijn kant, dood.

Wat had die stinkerd nou gedaan, hij was naar de gunner seat geswitched en vuurde direct zijn TV guided af. Rotoren staan stil omdat er geen piloot meer is en zodra die TV guided de heli heeft verlaten is er geen spot meer op te krijgen 8)7 Vervolgens switched hij weer snel naar de driver seat en vliegt weg, al donderde hij bijna van zijn stoel van het lachen :*)

[ Voor 53% gewijzigd door codex op 10-04-2012 20:25 ]

yzx schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:12:
Gamen op 2 screens ging toch niet`?
Een shooter wordt dan in elk geval vrij lastig :p

Hoe gaaf gamen op 3 of meer schermen er ook uit ziet, praktisch is het niet voor relatief fast paced shooters, je kan je ooghoeken beter gebruiken op het scherm voor je. Een te groot scherm geeft doorgaans al een nadeel qua zichtveld omdat je dan je ogen actief moet bewegen om de hoeken te bekijken ;)

Verwijderd

Ik wil Niet dan de beide monitoren tegelijk met game gebruiken,
Een voor te game en de andere bv de Battle log , of andere dingen te ermee te bekijken.
Hoofdmonitor is 27 inch en de andere 22 inch mijn "oude "dus.

NoFearCreations
en dat weet ik absoluut niet hoe of wat te doen, heb dat nooit gedaan.
ik kan gewoon wel 2 monitoren op mn kaart aansluiten.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 20:21 ]

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dan doet hij het automatisch, mits je de goede driver hebt, en even instelt dat je het bureaublad wilt uitbreiden.

OT maar weer?

---RAWE CEEK!!!---

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:19
Iemand een idee hoe het beste semi- automatische snipers vrij te spelen? Ik kan echt niet met die dingen omgaan, vergeleken met de an-94 zijn ze allemaal prut, een AR die accurater is, hogere RPM en dan veel minder spread. Gelukkig zijn ze post patch wel 1 headshot kill, in het begin was het zo lastig om een betere sniper vrij te spelen met die semi dingen..

Maar ik blijf het lastig vinden om er goed mee om te kunnen gaan.
Close combat in mappen zoals Grand Bazaar en Metro met een Kobra scope :)

• kevz
Tsurany schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:37:
Close combat in mappen zoals Grand Bazaar en Metro met een Kobra scope :)
Eensch. Ik speel vaak met een SKS, 3.4x PK-A, flash supp. (voor de patch met suppressor)

Kalmpjes spelen, ie, net achter de rambo's aan zitten en mensen 1 voor 1 neer halen. Snipers kan je ook aan in die maps, SKS is aardig accuraat met bar weinig recoil :)

Verder nooit echt gekeken naar andere sniper rifles maar wel recon al een aantal service sterren voor :P

Edit: vergeet het bijna, je kan ook de P90 gebruiken op bazaar/metro, als mede een shotgun. Altijd netjes je TUGS plaatsen en je weet precies waar je moet kijken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door kevz op 10-04-2012 20:41 ]

Mijn YouTube

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-12-2025
Wat heeft de betere scout range
tugs of de mav ?

zelf gebruik ik altijd de mav omdat die makkelijk is als je moet moven of een spawn moet neer halen

en rofl met Rienspy en co chopper bug

Verwijderd

Cyborg3201 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:25:
Wat heeft de betere scout range
tugs of de mav ?

zelf gebruik ik altijd de mav omdat die makkelijk is als je moet moven of een spawn moet neer halen

en rofl met Rienspy en co chopper bug
werkt alle 2, maar het enige verschil is dat je de mav kan bewegen de tugs niet.

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11-2025
[quote]Tsurany schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:23:
[...]

[...]

lol, dat noem ik het "warme gevoel" Wanneer je net beseft dat je iets serieus hebt vern*ukt :D

iRacing Profiel - Race Rig

Verwijderd

Ik word er steeds afgegooit door punkbuster, wat kun je daar allemaal tegen doen. Je kunt natuurlijk de game ook opnieuw downloaden en opnieuw instaleren. Ik heb de game orgineel via origin
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:36:
Ik word er steeds afgegooit door punkbuster, wat kun je daar allemaal tegen doen. Je kunt natuurlijk de game ook opnieuw downloaden en opnieuw instaleren. Ik heb de game orgineel via origin
PB updaten of herinstalleren? ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:36:
op servers zonder punkbuster spelen? ;)
Gaat Rienspy reporten. :+

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:19
Hebben ze de TV missle aangepast? Ik heb em een paar keer gebruikt (2x op tank, 2x tank geraakt en tank niet eens disabled) terwijl infantry gewoon doodgaat.

En die soflams zijn nog steeds niet te raken, volley rockets erop TV missle en nog steeds blijft dat ding er staan..

Of doe ik gewoon iets verkeerd?

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Soflam moet je tussen de poten op de grond raken, anders krijg je hem haast niet kapot.

---RAWE CEEK!!!---

• codex

codex

Snipers: M98B als er veel mensen op afstand zitten te snipen. Met 12x scope omdat je dan lekker oplicht, zie je ook waar anderen vandaan schieten. Cruciaal, altijd bewegen behalve als je schiet.
Wil je bijv bij Rush defensive snipen, dan een M40A5 met (mij voorkeur) M145 scope. Licht je NIET op, goed om mensen op medium tot long range neer te schieten.
Medium tot close range(als je dan echt met een sniper wil spelen): SKS. Flash suppressor erop, Kobra sight en gaan met die banaan.

Om in te gaan op de eerdere discussie, wat ik vind en ook doe: denk na over waarvoor die kits zijn bedoeld.

Een support speler is er om ammo te geven, dingen(muren, tanks etc) op te blazen met C4 en om te suppressen als je een LMG gebruikt. Ga dan niet in een hoekje liggen maar zorg dat je daar bent waar je team een push probeert te maken of het vijandelijke team tegen probeert te houden. Daar hebben mensen je ammo box nodig, daar is het nodig om de boel te suppressen en daar moet je obstakels opblazen.

Een engineer kit is er om mensen om de voertuigen van jouw team te kunnen repairen en om de voertuigen van de tegenpartij op te blazen. Het is niet bedoeld om met RPG's op infantry te kunnen knallen, zodra je dat merkt dat je dat gaat doen speel je met de verkeerde kit.

De recon kit is er om een spawnbeacon neer te kunnen zetten, op cruciale punten een MAV(gebruik niet die T-UGS!) neer te kunnen zetten en die MAV te gebruiken om die rode driehoekjes boven je tegenstanders te krijgen zodat je teamleden zien waar er tegenstanders verschanst zitten. Daarnaast is er de Soflam die je team kan gebruiken om locks te krijgen met javelins.

Tot slot is voor infantry fighting de assault kit het belangrijkst. Medi packs om jou en je team overeind te houden, defib om te zorgen dat het front dat je team vormt ook overeind blijft. Reviven geeft net zoveel punten als een kill, zorg dat je die defib gebruikt WAAR HET KAN. Ga dus niet lopen op teamleden die ergens in the line of fire gesneuveld zijn, zeker niet als ze bij jouw squad horen(die kunnen weer op jouw spawnen) , tenzij je zeker weet dat die revive zinvol is.

En ook niet te vergeten als je met assault of support kit speelt, let op de spelers om je heen. Kijk wie er ammo of health nodig heeft, waar mensen down zijn en of er toevallig iemand staat te roepen om ammo/health.

Dat staat nog los van zaken als de minimap(hieronder een tip), goed je omgeving in de gaten houden en daadwerkelijk je vijanden omleggen. RivalXfactor heeft daar veel video's over geplaatst op YouTube, daar steek je echt wat van op als je redelijk nieuw bent in dit spel.

Wat betreft die minimap, met de optie "open screen adjust" kan je die meer naar het centrum van je scherm verplaatsen. Hierdoor is het niet meer nodig om je ogen ver vanaf het centrum van het scherm naar linksonder te verplaatsen om te weten wat je minimap aan informatie weergeeft. Ik heb hier 2 screenshots met het verschil:
http://imageshack.us/phot.../bf32012041022135158.png/

http://imageshack.us/phot.../bf32012041022132757.png/

• kevz
reemprive schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:24:
Wat betreft die minimap, met de optie "open screen adjust" kan je die meer naar het centrum van je scherm verplaatsen. Hierdoor is het niet meer nodig om je ogen ver vanaf het centrum van het scherm naar linksonder te verplaatsen om te weten wat je minimap aan informatie weergeeft. Ik heb hier 2 screenshots met het verschil:
http://imageshack.us/phot.../bf32012041022135158.png/

http://imageshack.us/phot.../bf32012041022132757.png/
Of je vergroot de minimap(met M+N spelen), zo speel ik ook vaak. Werkt het beste als je op een hoge resolutie speelt, met 720p zit hij voor de helft in beeld :P 1920x1080 = ok.

Mijn YouTube

• yzx

yzx

Le tweety bird said
PC Battlelog maintenance has been moved back 24 hours to April 11 from 8 AM - 9 AM UTC. Online PC play will be unavailable during this time.

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
Ik gebruik ook m+n, wel jammer dat het geen sticky switch is. Na een revive/uitstappen/instappen/respawn moet je opnieuw m+n doen.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Verwijderd

Wat ben ik toch goed ;)

• Jerry

Jerry

Who?

Net een paar heerlijke potjes gespeeld.
Vooral deze was erg leuk: http://battlelog.battlefi...how/28382619/1/234755773/
Een maatje en ik waren top 2 van de verliezende partij, maar het was echt close (6 tickets).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Elbaceever schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:31:
lol, dat noem ik het "warme gevoel" Wanneer je net beseft dat je iets serieus hebt vern*ukt :D
Heerlijk he? :+
Jerry schreef op woensdag 11 april 2012 @ 00:30:
Net een paar heerlijke potjes gespeeld.
Vooral deze was erg leuk: http://battlelog.battlefi...how/28382619/1/234755773/
Een maatje en ik waren top 2 van de verliezende partij, maar het was echt close (6 tickets).
Zulke potjes zijn het leukst :D

Zat vanavond op een 64p TDM server, bij wat clanmaatjes te spelen die daar heen waren gegaan. Was wel even leuk maar niet voor te lang, het lagt gewoon teveel als je met 64 man op dat kleine stukje speelt bij Noshar Canals, dat speelt niet fijn. Daarnaast is 64 man gewoon teveel voor TDM, met 32 man kan het nog wel vermakelijk zijn.

[ Voor 62% gewijzigd door Tsurany op 11-04-2012 02:03 ]

• kevz
Ik vind 32 af en toe al chaotisch, is ook in m'n laatste tdm gameplay filmpje (youtube) te zien. Veel om je heen kijken in het midden van de map. En dat is dan met een aantal snipers aan de rand van Noshahr Canals.

64 man... LOL :+

shameless plug :')

[ Voor 8% gewijzigd door kevz op 11-04-2012 03:16 ]

Mijn YouTube

reemprive schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:14:
[...]

Welke server speel jij meestal? Ik speel ook wel graag Rush Metro de laatste tijd.
Ha Stinkdi3r, was wel een vermakelijke pot gister! Toch nog wel spannend tot het einde maar dit keer wist ik gelukkig wel de MVP eruit te slepen maar dat ging niet van harte. :)

Mijn favo metro rush servers zijn: OldMenGaming, THVC en Alte Herren denk ik. Niveau ligt af en toe belachelijk hoog, redelijke harde kern van akelig goede spelers en vaker dan andere servers ptfo. Helaas wordt tegenwoordig praktisch op elke server ge-wtj'd als een malle aan het einde van de ronde en zo ook op deze servers steeds vaker. Aangezien je altijd één keer per sessie kan switchen ongeacht de tickets is dat weer een redelijke fail van DICE.

'Vroeger' was er nog wel een soort erecode voor online shooters die behoorlijk werd gehandhaafd, maar met de komst van de massa met CS 1.6, is het aantal lame knuppels met dito speelstijl er niet beter op geworden.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:20:
[...]

Ha Stinkdi3r, was wel een vermakelijke pot gister! Toch nog wel spannend tot het einde maar dit keer wist ik gelukkig wel de MVP eruit te slepen maar dat ging niet van harte. :)

Mijn favo metro rush servers zijn: OldMenGaming, THVC en Alte Herren denk ik. Niveau ligt af en toe belachelijk hoog, redelijke harde kern van akelig goede spelers en vaker dan andere servers ptfo. Helaas wordt tegenwoordig praktisch op elke server ge-wtj'd als een malle aan het einde van de ronde en zo ook op deze servers steeds vaker. Aangezien je altijd één keer per sessie kan switchen ongeacht de tickets is dat weer een redelijke fail van DICE.

'Vroeger' was er nog wel een soort erecode voor online shooters die behoorlijk werd gehandhaafd, maar met de komst van de massa met CS 1.6, is het aantal lame knuppels met dito speelstijl er niet beter op geworden.
Het probleem is simpel om te lossen, gewoon zorgen dat je bij een teamswitch je punten kwijtraakt(behalve door de console voor balancing). Bijna iedereen is gierig voor zijn punten dus ik denk dat je dat probleem hiermee grotendeels oplost.
erikvandenberg schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:49:
Het probleem is simpel om te lossen, gewoon zorgen dat je bij een teamswitch je punten kwijtraakt(behalve door de console voor balancing). Bijna iedereen is gierig voor zijn punten dus ik denk dat je dat probleem hiermee grotendeels oplost.
Straf je gelijk iedereen die het doet om bij een teammate te kunnen spelen of om juist het verliezende team te versterken.

Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:06:
[...]
Straf je gelijk iedereen die het doet om bij een teammate te kunnen spelen of om juist het verliezende team te versterken.
Erik heeft wel een goede oplossing maar het moet wellicht wat getweaked worden. Als je WTJ'd verlies je je stats en als je het verliezende team versterkt, hou je je punten. Met je maatje spelen doe je maar aan het begin van de volgende ronde, niet met bij laatste 10/20/50/whatever tickets.
Waarom niet? Het is vrijwel altijd onmogelijk het winnende team te joinen omdat die toch nooit een man minder hebben.

Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:19:
Waarom niet? Het is vrijwel altijd onmogelijk het winnende team te joinen omdat die toch nooit een man minder hebben.
Dat zeg je wel steeds, maar ik kom vaak servers tegen waar dat wel kan. Ik weet niet of het een serverspecifieke instelling is, maar in mijn ervaring kan je ALTIJD één keer per sessie wisselen van team, tenzij het andere team vol zit.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12-2025

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ben je verd*mme bezig met een lekkere streak in een jet (ein-de-lijk lijk ik iets van die dogfights door te krijgen) loopt je spel vast. @(@#$). En vervolgens in de cue. Als 't goed is krijg ik m'n punten toch wel doordat 't de vastloper cliënt sided is toch? Maar wel dikke poep!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:22:
Dat zeg je wel steeds, maar ik kom vaak servers tegen waar dat wel kan. Ik weet niet of het een serverspecifieke instelling is, maar in mijn ervaring kan je ALTIJD één keer per sessie wisselen van team, tenzij het andere team vol zit.
Wierd. Elke keer dat ik het wil zegt hij dat de teams te ongebalanceerd zullen worden.
Mu.siQ schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:26:
Ben je verd*mme bezig met een lekkere streak in een jet (ein-de-lijk lijk ik iets van die dogfights door te krijgen) loopt je spel vast. @(@#$). En vervolgens in de cue. Als 't goed is krijg ik m'n punten toch wel doordat 't de vastloper cliënt sided is toch? Maar wel dikke poep!
Punten krijg je wel ja :)

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 11-04-2012 11:35 ]

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025
Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:34:
[...]

Wierd. Elke keer dat ik het wil zegt hij dat de teams te ongebalanceerd zullen worden.

[...]

Punten krijg je wel ja :)
klopt had laatst bij got server hetzelfde, geen battle log maar punten en vooral waar het mij omging de unlock op wapen kwam uurtje later binnen.
Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:34:
[...]

Ben je dan al een keer geswitched toevallig in die of in de voorgaande ronde(s) op die server? Ik denk dat daar de bug zit, één keer per sessie dat je op de server zit kan je altijd switchen ook al speel je in die sessie meerdere rondes.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Teamswitchen boeit me echt worst als andere het doen, ik speel het rondje uit is het dan nog een ongebalanceerde rotzooi ben ik out of pak ik een voertuig.

Heb al meerdere keren gehad dat de teams zwaar ongebalanceerd waren, ik pas me dan altijd gewoon aan. Veel armor geef mij maar een chopper of ik hop in een tank. Had laatst op firestorm dat ik gehunt werd door 1 tank en 8 infanterie bij de silos, grappige was dat er een sniper op de berg lag die alles zag en die zat in het zelfde TS kanaal. Dat was echt uber ik kreeg precies door waar ze allemaal vandaan kwamen en kon ze door zijn info goed ontwijken en zelf flanken net toen me tank destroyed werd en ik eruit hopte was het potje afgelopen, 8 man + tank minuten bezig gehouden. Was een van me vetste bf3 momenten.

Gisteren joinde ik ook een game, teams waren uber unbalanced. Potje was al bijna afgelopen, next map Karkand, dus ik hop in me tank en echt letterlijk 5+ rpgs vlogen me regelmatig om de oren. Maar vanwege wat clever rij werk toch kunnen domineren. Onbalanced servers, I love it (als ik niet alleen ben)

Potje trouwens: http://battlelog.battlefi...how/28395462/1/355271289/
Geen uber score maar veel flag caps kunnen blocken en deze gasten probeerde echt met squads me te flanken van alle kanten.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:49:
Ben je dan al een keer geswitched toevallig in die of in de voorgaande ronde(s) op die server? Ik denk dat daar de bug zit, één keer per sessie dat je op de server zit kan je altijd switchen ook al speel je in die sessie meerdere rondes.
Dan krijg je de melding "you cannot switch so often". Volgens mij zijn die servers waar je wel kan switchen gewoon slecht geconfigureerd. Denk dat de BF3 autobalance uit staat en dan kan het wel.

Verwijderd

leosand schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:48:
[...]

klopt had laatst bij got server hetzelfde, geen battle log maar punten en vooral waar het mij omging de unlock op wapen kwam uurtje later binnen.
Klopt, als de ronde op de server afgelopen is wordt ook bij jou alles bij geschreven en krijg je een battlelog report :)
Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:51:
[...]

Dan krijg je de melding "you cannot switch so often". Volgens mij zijn die servers waar je wel kan switchen gewoon slecht geconfigureerd. Denk dat de BF3 autobalance uit staat en dan kan het wel.
Ik kan de vinger er nog niet helemaal opleggen waar het zou moeten zitten want ik heb het ook gezien mét autobalancer aan. Nouja, ik ga er nog wel eens naar kijken.

Meestal heb ik er ook geen last van maar het wordt altijd extra pijnlijk duidelijk als je met vrijwel alleen maar snipers in een team zit die vertikken de base uit te komen en dan kan je in je eentje toch erg weinig uitrichten. Helemaal als je ziet dat de jongens uit je team die nog wel wat konden geswitched zijn.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:51:
[...]

Als je wilt kan je aardig vaak switchen, alleen snel achter elkaar kan niet of aan het einde van de ronde.

Het systeem met punten kwijtraken zoals ik hierboven aangaf heb ik van COD2, en toendertijd werkte dit gewoon goed, je kon ook niet switchen als het verschil tussen de teams groter dan 1 is.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:53:
[...]

Klopt, als de ronde op de server afgelopen is wordt ook bij jou alles bij geschreven en krijg je een battlelog report :)
nou battlelog is echt niet meer terug gekomen. en duurde ruim uur voor ik de unlock en kills zag.

spel/server connectie liep vast bij einde ronde.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Haha, dat versneld vliegen met chopper vind ik wel leuk :)
Je neemt je bochten trouwens echt raar met je chopper. Als je naar links vliegt, dan hoort je chopper net naar links te hellen, zo draai je sneller. Jij doet net het tegenovergestelde :+

Android developer & dürüm-liefhebber

• codex

codex

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:20:
[...]

Was inderdaad vermakelijk. Eerste 2 rondes waren eenvoudig, maar daarna werd het niveau gelukkig wat opgevoerd. Mooie actie trouwens met die spawnbeacon van die gast uit onze squad _/-\o_

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11-2025
Ze zouden 100 beter vervangen door "no life" of "metro whore" :P
(Stiekem gewoon jaloers omdat ik veel te weinig tijd heb om te gamen :( )

iRacing Profiel - Race Rig

Verwijderd

Mavamaarten schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:27:
[...]

Haha, dat versneld vliegen met chopper vind ik wel leuk :)
Je neemt je bochten trouwens echt raar met je chopper. Als je naar links vliegt, dan hoort je chopper net naar links te hellen, zo draai je sneller. Jij doet net het tegenovergestelde :+
Dat is om grotere bochten te maken, en dan kan je draaien rond 1 punt (cirkle strafing heet dat). Als ik snel moet ronddraaien draai ik wel normaal natuurlijk ;)

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Irritante kut bug trouwens, leuk om ff te trollen maar al paar gehad dat er een friendly chopper boven je main base hangt die toch niet friendly is. Doe dat ff 1 keer en laat het daarna lekker :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Zulke mensen moeten ze gewoon een perm ban geven, ga lekker een ander spel verzieken. Staat gewoon op dezelfde hoogte als cheaten.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hoop dat ze het wel snel fixen, zie het nu steeds vaker gebeuren.

---RAWE CEEK!!!---

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wat haat ik de balance in de meeste servers. Net ook weer een potje, zit al een minuut of 10 in het RU team, stuk of 8 kills, besluit er 2 te rage quiten aan de US kant, word ik om geswitched, omdat ik als laatst ru heb gejoined. En precies voor het einde van het potje!

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

NoFearCreations schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:58:
Wat haat ik de balance in de meeste servers. Net ook weer een potje, zit al een minuut of 10 in het RU team, stuk of 8 kills, besluit er 2 te rage quiten aan de US kant, word ik om geswitched, omdat ik als laatst ru heb gejoined. En precies voor het einde van het potje!
Is toch altijd zo dat de 'last joined' wordt overgezet naar het andere team?

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:46:
Zulke mensen moeten ze gewoon een perm ban geven, ga lekker een ander spel verzieken. Staat gewoon op dezelfde hoogte als cheaten.
ly :)

Verwijderd

Sommige pakken de laatst gejoinde "lonewolf". Dit om deelname aan squads aan te moedigen. Je kunt je natuurlijk wel afvragen of dit goed is voor je balance, aangezien je dus de slechtste spelers naar het andere team zet (en als het andere team zit te ragequitten wordt het niveau daar steeds lager).

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-12-2025
Gisteravond toch even één van mijn beste BF3 potjes ooit gehad. Ze kregen me op een of andere manier maar niet stuk :D

http://battlelog.battlefi...how/28406537/1/359816678/

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Got admin die op het laatste moment nog even switch naar het winnende team....die met een 4 in ze naam. Erg jammer, goed voorbeeld zo.

---RAWE CEEK!!!---

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
NoFearCreations schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:43:
Got admin die op het laatste moment nog even switch naar het winnende team....die met een 4 in ze naam. Erg jammer, goed voorbeeld zo.
Geef dan Gelijk zijn hele naam even kan het onderzocht worden. Lijkt mij een goed begin.
NoFearCreations schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:43:
Tja helaas is er vrij weinig aan te doen vrees ik. Ik kan wel een plugin gaan draaien die het tegen gaat maar of dat de ideale oplossing is? En helaas heeft niet elke admin dezelfde standaarden en morele waarden als wat je mag verwachten.
Wanneer ze hiervoor de admin functionaliteiten gaan misbruiken zullen we er op reageren maar als ze de ingame 'switch' knop gebruiken doe je er weinig aan.
Konjo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:57:
Geef dan Gelijk zijn hele naam even kan het onderzocht worden. Lijkt mij een goed begin.
Ik weet wie het is, maar hij gebruikt gewoon de ingame functies dus geen sprake van admin abuse. Hooguit wat onwenselijk gedrag maar daar kan ik vrij weinig aan doen, geen zin politieagentje te spelen.

En aan de andere kant, sommige spelers zitten te klagen om campers en RPG's op infantry dus tja, dat is ook geen gedrag wat wij graag zien. Zo is het weer in balans.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 11-04-2012 15:04 ]

Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:46:
Dan moeten Rienspy en Adanteh gebanned worden... :/

Pagina: 1 ... 161 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.