DanielWW2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:10:
Dan moeten Rienspy en Adanteh gebanned worden... :/
Ja dat zou ik geen probleem vinden. Als je zulke grapjes uit haalt ben je gewoon het spel aan het verzieken met glitchen en dat, net als cheaten, zou een perm ban van Battlefield 3 mogen opleveren. Je weet dondersgoed waar je aan begint dus ook precies wat de gevolgen kunnen zijn. Doe zoiets op de GoTBF3.nl servers en je hebt idd een ban te pakken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:10:
[...]

Dan moeten Rienspy en Adanteh gebanned worden... :/
Waarom denk je dat ik dat niet op een GoT server heb gedaan? ^^

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Keertje om een fimpje te maken erover...boeie. Zit je serieus stats te padden met die bug een heel ander verhaal

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-12 17:30

superwashandje

grofheid alom

Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:11:
[...]

Ja dat zou ik geen probleem vinden. Als je zulke grapjes uit haalt ben je gewoon het spel aan het verzieken met glitchen en dat, net als cheaten, zou een perm ban van Battlefield 3 mogen opleveren. Je weet dondersgoed waar je aan begint dus ook precies wat de gevolgen kunnen zijn. Doe zoiets op de GoTBF3.nl servers en je hebt idd een ban te pakken.
streng doch rechtvaardig. Schijnbaar waarlijk waardig om de banhamer te hanteren. _/-\o_

edit: maar toch ook wel gedeeltelijk eens met wat pino zegt. (heb het filmpje nog niet gezien). als je met zen 2en bent in een server zou het me ook niet boeien maar op een public server is het gewoon ghey

[ Voor 16% gewijzigd door superwashandje op 11-04-2012 15:41 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Verwijderd

Wow, ik wist niet dat een BC2 server op de PS3 kon joinen met een PC.
Faaltje DICE :F
Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:11:
[...]

Hier ben ik het volledig mee eens. Cheaten/hack = permaban.
Rien: doe jezelf een lol en haal dat filmpje van YT. Ik laat je lopen omdat je Rien bent maar niet iedereen is zo aardig. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:24:
[...]

Rien: doe jezelf een lol en haal dat filmpje van YT. Ik laat je lopen omdat je Rien bent maar niet iedereen is zo aardig. :/
Als het niet bekend word, wordt het nooit gepatched :(
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:29:
[...]

Hou het dan bij een private server demonstratie. Je bent online gegaan dus verdien je technisch gezien een ban.
Haal het eraf voordat je een ban krijgt. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-12 15:26
Voor de patch was het ook al mogelijk, maar ging het net even wat anders. Dan breng je zo'n grote patch uit waar iedereen gigantisch lang op heeft lopen wachten en dan kan het nog steeds? Overigens hebben we het alleen die halve ronde gedaan, dus no worries. Erg handig is het niet om te doen, maar het is wel idioot dat het kan.

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-12 19:47
Zou het inderdaad eraf halen hoor, tijd terug iemand gereport die dit dagelijks deed inclusief video. Kerel is niet meer terug gekomen sinds, dus voor je eigen bestwil :). Bij DICE is dit overigens allang bekend, zit er al in sinds de beta. Ouwe BC2 bugs zitten er ook nog steeds in, terwijl in de loop van tijd dat er al was uitgepatched in BC2. Altijd fijn dus als je begint op oude rommel en dezelfde bugs meeneemt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:29:
[...]

en over welk filmje hebben we er nu over ??
Zou die wel eens willen bekijken want dat BF 3 fuckupt is dat is NU nog steeds te merken.
BV gisteren de gebouw links van metro flikker ik ineens door de trap en zit onder de trap :? UUUHHHH
Kan niet anders dan zelfmoord doen om weer in de game te komen. :(
Waarom zouden ze je hiervoor moeten bannen ?
je gebruikt een glitch wat in de game zit ? dat noem ik geen hack of cheat.
een hack of cheat is wanneer je files aanpast om bijvoorbeeld mensen door muren te zien, aimbot etc.
Ik weet nog in de eerste weken van TF2 dat je onder de map kon komen en als engineer iedereen neer kon halen met je sentry, zonder dat de tegenstander er iets tegen kon doen.

Glitches dienen gefix te worden door de ontwikkelaar en niet al hack gezien moeten worden.
want Technisch gezien ben je niet aan het cheaten, want het zit in de game.
net zo goed dat je vroeger software licenties kon verlengen door je windows tijd terug te zetten en daar hoor je nooit iemand over klagen.

Server admins zelf mogen inderdaad van mij iedereen bannen en kicken als ze er last van hebben, maar om nu te zeggen een perm. ban voor BF3 vindt ik te ver gaan. Het is niet leuk als je ze tegen komt, maar dan join je gewoon een andere server of roep je de admin van de server.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Hoe gaat dat nou precies? Want dat kan ik niet zien in het filmpje. Moet persoon A erin gaan, TV missle schieten (het spel denkt dan dat de heli leeg is, toch?) en dan persoon B er snel in?
Niet dat ik de behoefte heb om dit zelf te gaan doen, maar ik ben wel benieuwd waardoor dit kan.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
NoFearCreations schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:43:
Got admin die op het laatste moment nog even switch naar het winnende team....die met een 4 in ze naam. Erg jammer, goed voorbeeld zo.
Je zult mij wel bedoelen, grappig dat ik dat hier nu lees.
Ik switchde niet om naar het winnende team te switchen.
Ik switchde om bij Rienspy en Bal130 in het team te komen omdat ik daarmee op TS zat.
Als je kijkt naar hoeveel potjes ik ondertussen gespeeld heb snap je hoop ik ook wel dat
1 loss meer of minder mij geen moer uit maakt.
Had me ff niet gerealiseerd dat het potje bijna afgelopen was. Sorry hoor NoFearCreations...
Eerst me uitmaken voor cheater en nu hier gaan whinen omdat ik van team switchte.
Vind het best wel triest eigenlijk.

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-12 19:47
Pykow schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:41:
Waarom zouden ze je hiervoor moeten bannen ?
je gebruikt een glitch wat in de game zit ? dat noem ik geen hack of cheat.
een hack of cheat is wanneer je files aanpast om bijvoorbeeld mensen door muren te zien, aimbot etc.
Ik weet nog in de eerste weken van TF2 dat je onder de map kon komen en als engineer iedereen neer kon halen met je sentry, zonder dat de tegenstander er iets tegen kon doen.

Glitches dienen gefix te worden door de ontwikkelaar en niet al hack gezien moeten worden.
want Technisch gezien ben je niet aan het cheaten, want het zit in de game.
net zo goed dat je vroeger software licenties kon verlengen door je windows tijd terug te zetten en daar hoor je nooit iemand over klagen.

Server admins zelf mogen inderdaad van mij iedereen bannen en kicken als ze er last van hebben, maar om nu te zeggen een perm. ban voor BF3 vindt ik te ver gaan. Het is niet leuk als je ze tegen komt, maar dan join je gewoon een andere server of roep je de admin van de server.
Beetje krom hoor, omdat het kan mag het... 8)7

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

DM pls voordat het fout gaat :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Natuurlijk ben je wel aan het cheaten, stellen dat dit geen cheaten is gaat wel heel ver. Het is een fout uitbuiten om zo een vorm van godmode te krijgen waarna je lekker je gang kan gaan en het plezier van anderen kan vergallen. Dan is het hebben van een handlanger die bij poker iemands kaarten door seint ook geen cheaten want het zit in het spel dat het kan.

Je overtreed de regels van het spel, regels waar je zelf akkoord mee bent gegaan. Dat is cheaten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:39:
[...]
en over welk filmje hebben we er nu over ??
Dit filmpje :)
Xant0r schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:35:
Zou het inderdaad eraf halen hoor, tijd terug iemand gereport die dit dagelijks deed inclusief video. Kerel is niet meer terug gekomen sinds, dus voor je eigen bestwil :). Bij DICE is dit overigens allang bekend, zit er al in sinds de beta. Ouwe BC2 bugs zitten er ook nog steeds in, terwijl in de loop van tijd dat er al was uitgepatched in BC2. Altijd fijn dus als je begint op oude rommel en dezelfde bugs meeneemt :)
Ik heb dit één keer gedaan, hiervoor zullen ze me echt niet (van de eerste keer) bannen... Het blijft op YT staan en daarmee basta.
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:44:
Hoe gaat dat nou precies? Want dat kan ik niet zien in het filmpje. Moet persoon A erin gaan, TV missle schieten (het spel denkt dan dat de heli leeg is, toch?) en dan persoon B er snel in?
Niet dat ik de behoefte heb om dit zelf te gaan doen, maar ik ben wel benieuwd waardoor dit kan.
Persoon A (van het vijandelijk team) kruipt in de heli waar persoon B op kan spawnen. Als persoon A niet op de driver seat van die heli zit kan persoon B in die heli spawnen waar persoon A in zit.
Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:48:
Natuurlijk ben je wel aan het cheaten, stellen dat dit geen cheaten is gaat wel heel ver. Het is een fout uitbuiten om zo een vorm van godmode te krijgen waarna je lekker je gang kan gaan en het plezier van anderen kan vergallen. Dan is het hebben van een handlanger die bij poker iemands kaarten door seint ook geen cheaten want het zit in het spel dat het kan.

Je overtreed de regels van het spel, regels waar je zelf akkoord mee bent gegaan. Dat is cheaten.
Daarom heb ik dit één keer gedaan op een public server. Om daarna nooit meer te doen ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 16:57 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:31
Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:48:

Is toch geen cheaten. Meer exploiten. Ook dat mag niet maar voor zover ik zag was het een lege server. God god waar iedereen zich druk om kan maken, Rien doet het gewoon goed, beter laat je het probleem zien zodat het eerder gefixed worden. Zo'n soort bedrijf is EA, als niemand er om zeurt gebeurd er nou eenmaal niets.

Kom op jongens :P

Mijn YouTube

• Dunky555
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Gisteren ook wat raars meegemaakt met Bugglefield 3 ;). Ik spwan in een RU jet (flanker) op de RU Base en stijg op. Kijk ik op mijn radar zie ik dat ik zelf oranje ben :? . Kijk ik naar de US Base...zijn ze allemaal blauw! Druk ik op TAB, zie ik dat ik bij de US hoor. IK snapte er even niets van, maar na een minuutje kon ik alleen concluderen dat ik bij de US hoorde en in een RU jet spawnde 8)7 .

En ik joinde gewoon mijn maten zoals ik dat zo vaak doe....

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DanielWW2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:24:
[...]

Disagree, het is geen cheaten maar gebruiken van de bugs in het spel. Het is ook gewoon een demonstratie video, ach ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

|Na het filmje bekeken te hebben kan ik alleen maar zeggen dat dit soort dingen in mijn ogen NOOIT eigenlijk zou mogen.
Je moet toch op je eigen basis toch veilig uit de dood terug komen ??
Heb dat al keer op keer mee gemaakt dat ik elke keer terug in de game kom ( basis ) en gelijk gekillt word.
WTF ik noem dat wel cheaten omdat je het spel zo wel naar de kloten helpt en zo wel het plezier van game weg haald en zeker als je een fijn of goede ronde aan het game bent en zo met de baserape alles verpest.
Dat het mogelijk is door fouten van de ontwerpers is GEEN reden dit soort dingen te doen, iets met alle redelijkheid FATSOEN te noemen.
Sorry Rien dit is NIET alleen aan jou gericht maar meer voor iedereen die dit soort dingen doen,
De MAV is 1 van de stomme fouten van de ontwerpers waar van VEEL misbruik ervan gemaakt werd en niet te vergeten de klojoos die in de metro boven op het plafond hun kills maakte en NIET gedood konden worden.
Maar ja er word gebruikt gemaakt omdat de ontwerpers ZELF die stomme fouten maken en zo uitbrengen.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

wtf 9000 tickets? dat is dan toch ook alleen maar bedoeld om je stats/punten op te krikken zo'n server? (ik neem aan dat je niet het hele potje hebt meegedaan met die magere score en dan ook nog bovenaan)

Ik zie niet in wat Rienspy fout heeft gedaan. Als iemand de schuld moet gegeven worden, is het wel DICE.

Ja, ethisch bekeken is dit fout. Maar om dan te dreigen om het filmpje weg te halen, of hem te reporten, vind ik er serieus over...

• SonyEricsson
  • Laatst online: 11:05
yaj ... #334 met de AN-94
nog het dubbele voordat ik in de top 100 kom :o

• kevz
SonyEricsson schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:22:
Welk leaderboard hebben we het over? Ken ik ook meedoen? :D

Mijn YouTube

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

kevz schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:23:
[...]

Welk leaderboard hebben we het over? Ken ik ook meedoen? :D
Weapon leaderboard, heb jij ook ;)

• SonyEricsson

• kevz
Ohhhhh die website, zat al rond te kijken op Battlelog :P

Maar het is gefiltered op kills, dat is niets meer dan 'time played'. Beetje lam of nie }:O

Mijn YouTube

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:32

NoFearCreations

3DPrint the world!

Fonta schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:45:
[...]

Je zult mij wel bedoelen, grappig dat ik dat hier nu lees.
Ik switchde niet om naar het winnende team te switchen.
Ik switchde om bij Rienspy en Bal130 in het team te komen omdat ik daarmee op TS zat.
Als je kijkt naar hoeveel potjes ik ondertussen gespeeld heb snap je hoop ik ook wel dat
1 loss meer of minder mij geen moer uit maakt.
Had me ff niet gerealiseerd dat het potje bijna afgelopen was. Sorry hoor NoFearCreations...
Eerst me uitmaken voor cheater en nu hier gaan whinen omdat ik van team switchte.
Vind het best wel triest eigenlijk.
No hard feelings, maar je wist wel degelijk dat het potje bijna afgelopen was, ze hadden al 2x de laatste bom geplaatst, het deuntje was dus ook al 2x voorbij gekomen. Snap ook wel dat je bij de andere GOT'ters in het team wilde i.v.m. TS. Maar er was net een hele discussie over team switchen geweest in dit topic, en prompt zie ik jouw het doen. Werd er op dat moment ff pissig om...

---RAWE CEEK!!!---

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-12 12:26
SonyEricsson schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:22:
Har har #335 nu, opschieten zo kom je nooit in de top 100! :)

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Met pistols is die ranking veel leuker, de G17C wordt haast niet gebruikt terwijl ik dat wapen donders handig vind: http://bf3stats.com/leaderboard/pc_wep.pG17S#start_50

Sta ik mooi op #63

• AdmiralSnipe
man man man, wat heb ik een hekel aan die **** baserapers die met een heli de hele tijd bij je base gaan rondcirkelen en vervolgens steeds proberen om de heli van jouw team ook te jatten!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:11
Waar kan je de lokatie van de minimap verplaatsen zodat hij meer in het midden van het scherm staat?

• vinom
  • Laatst online: 15:56
Niet, dacht ik.

[ Voor 50% gewijzigd door vinom op 11-04-2012 19:26 ]

Even terugzoeken, is hier al eerder gepost. Je verplaatst alleen niet de minimap maar je gehele HUD.

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 21:39

MadMan

What the....

Zeg Tsurany, jouw array heeft via dit topic mijn array besmet, ik kreeg net de melding dat ik een reserveschijf erin moest proppen...

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Verwijderd

Hmmm... Heb nu een vervangscherm omdat de oude kapoet was. Alleen jammer dat die 1680*1050 is...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hwqrsFv3gUg&feature=g-vrec&context=G26bd654RVAAAAAAAAAQ]

My German baby is saved. *O*
De G36C was niet zo goed meer na de patch maar het een foregrip is die denk ik weer terug. _/-\o_

Asgaro, je wilt denk ik liever niet kijken. Het is niet zo goed gesteld met de F2000... :/ :P

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Sta gewoon nog op plaats 133, na 3.5 maand niet gespeeld te hebben :o (ben net weer begonnen). De an-94 vond ik voor de eerste patches al leuk, maar tegenwoordig gebruik ik liever de G3 op single shot. Wel erg brak close range, maar daarvoor hebben we de M26 dart/magnum.

Raku

• SonyEricsson
Raku schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:09:
[...]

Sta gewoon nog op plaats 133, na 3.5 maand niet gespeeld te hebben :o (ben net weer begonnen). De an-94 vond ik voor de eerste patches al leuk, maar tegenwoordig gebruik ik liever de G3 op single shot. Wel erg brak close range, maar daarvoor hebben we de M26 dart/magnum.
G3 is echt gewoon een vermomde sniperrifle
dat ding doet zo asociaal veel damage dat het niet meer leuk is. De an-94 heeft gewoon 2 kogels meer nodig op dezelfde hitpoints. (gehoorde van iemand die beide guns uitvoerig heeft getest) :P

Tis maar dat ik de G3A3 nog niet hebt unlocked :')

• NoFearCreations
  • Laatst online: 13:32

NoFearCreations

3DPrint the world!

G3A3, 3.4x scope, bipod, heavy barrel, en dan single shot. Zeer accuraat op grote afstand.

---RAWE CEEK!!!---

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:26:
Even terugzoeken, is hier al eerder gepost. Je verplaatst alleen niet de minimap maar je gehele HUD.
Klopt. Pas langs geweest.

Ingame aanpassen via Opties - Video - Open screen adjust en dan met pijltjestoetsen of wsad aanpassen.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

En nog een probleem met de patch.
Was net Rush aan het spelen op Metro en het eindigde in een spawnrape bij de eerste basis omdat mijn team te dom was om eens de W knop in te drukken. :Y)

Nou daar zit je dan, gespawnraped en dan komt het andere team met 3 mortieren. Het leuke is dat jij geen mortier kan opstellen in je uncap en je uncap niet uit kan omdat je gespawnraped word. Ben maar weggegaan toen het echt een granatenregen werd. :')

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-12 20:32
SonyEricsson schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:17:
[...]

dat ding doet zo asociaal veel damage dat het niet meer leuk is. De an-94 heeft gewoon 2 kogels meer nodig op dezelfde hitpoints. (gehoorde van iemand die beide guns uitvoerig heeft getest) :P

Iedereen doet altijd maar alsof de G3 overpowered is ofzo, maar probeer hem maar eens.
Ik weet zeker dat je er geen zak mee raakt als je de M16 of andere over-used assault rifle gewend bent.
In BC2 en BF3 zijn het mijn meest gebruikte wapens, tevens het enige wapen ingame waar je nog enige skill voor nodig hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 11-04-2012 20:30 ]

unfor schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:29:
[...]

Iedereen doet altijd maar alsof de G3 overpowered is ofzo, maar probeer hem maar eens.
Ik weet zeker dat je er geen zak mee raakt als je de M16 of andere over-used assault rifle gewend bent.
Gebruikt de M16A3, M416 en de AK74M veel en raakt toch echt zeer gemakkelijk mensen op 50m met de G3A3. O-)

• SonyEricsson
unfor schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:29:
[...]

ik gebruik de AN-94 op single shot of dubbel shot , dus ik weet wel waar ik over praat hoor
beide guns zijn vergelijkbaar . Tis iig geen spray rifle

an-94 met pso x4 / grip / heavy barrel

[ Voor 4% gewijzigd door SonyEricsson op 11-04-2012 20:34 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-12 20:32
DanielWW2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:30:
[...]

Gebruikt de M16A3, M416 en de AK74M veel en raakt toch echt zeer gemakkelijk mensen op 50m met de G3A3. O-)
Mja, maar met je eerder genoemde wapens is het gewoon spray and win.
Met G3 hoef je niet te gaan sprayen, single shot en misschien eens een burst.
SonyEricsson schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:31:
[...]

ik gebruik de AN-94 op single shot of dubbel shot , dus ik weet wel waar ik over praat hoor
De AN94 is echt niet vergelijkbaar, bij lange na niet.
Ik gebruik veel burst wapens zoals HK2002 en AN94, maar die zijn echt 10x simpeler dan de G3.

[ Voor 36% gewijzigd door unfor op 11-04-2012 20:33 ]

SonyEricsson schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:31:
Kennelijk niet.
DanielWW2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:30:
50m is dan ook geen noemenswaardige afstand.

unfor schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:32:
[...]

Mja, maar met je eerder genoemde wapens is het gewoon spray and win.
Met G3 hoef je niet te gaan sprayen, single shot en misschien eens een burst.
3 of 4 schoten raak en dood. Sprayen hoeft inderdaad niet met de G3.
Verder vind ik de G3A3 niet OP, wel zeer goed maar in echte close quarters wint en M416/M16A3 nog wel.

Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:32:

50m is dan ook geen noemenswaardige afstand.
Nog niet echt de G3A3 kunnen testen tot z'n max range. ;)
En ik schiet meestal toch niet veel verder omdat je logischerwijs niet veel gaat raken.
Gewoon spot en iemand pakt hem wel. :P

DanielWW2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:35:
Nog niet echt de G3A3 kunnen testen tot z'n max range. ;)
En ik schiet meestal toch niet veel verder omdat je logischerwijs niet veel gaat raken.
Gewoon spot en iemand pakt hem wel. :P
Dan zou ik dat toch maar eens gaan doen, zal je verbazen hoe makkelijk dat gaat.

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

SonyEricsson schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:17:
[...]

Gewoon hetzelfde als eerst, voor al het gepatch. De damage valt wel mee eigenlijk. Wel een stuk hoger dan de andere ARs, maar met de lage rof, kleine magazijninhoud en klein totaal aantal kogels gewoon prima in balans.
De an-94 heb je vaak wel wat meer nodig, maar de snelheid om iemand neer te halen verschilt niet zoveel. Close range is deze weer gewoon een stuk beter.

De reden dat je met de G3 op single shot nu beter lijkt dan voor al het gepatch is misschien meer te wijten aan suppression en andere spread veranderingen dan dat het daadwerkelijk wat met de damage te maken heeft.

Raku

Tsurany schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:35:
[...]

Dan zou ik dat toch maar eens gaan doen, zal je verbazen hoe makkelijk dat gaat.
Ik heb alle tijd van de wereld.
Nu eerst even de G36C weer goed aan de praat krijgen. ;)

Daarna ga ik wel snipen met een AR met een kobra, for the lolz. :+

• SonyEricsson
helaas kan ik jullie geen ongelijk geven aangezien mijn ervaring met de g3a3 alleen van horen zeggen is.
Zal hem even unlocken en op single shot 1000 kills ermee halen en dan nogmaals de discussie starten.
1000 kills met een wapen heb je wel nodig om een wapen goed te kennen.

trouwens...discussie loopt toch al spaaks omdat jullie (de meeste) op normal spelen en ik vrijwel alleen op hardcore. Op normal is de an-94 ook ruk om te gebruiken omdat je ipv 3 of max 4 hits ,..je 5 of 6 hits nodig hebt.
Met een 4x zoom is dat nadelig en word je beleving met dat wapen ook anders.

[ Voor 35% gewijzigd door SonyEricsson op 11-04-2012 20:43 ]

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SonyEricsson schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:39:
helaas kan ik jullie geen ongelijk geven aangezien mijn ervaring met de g3a3 alleen van horen zeggen is.
Zal hem even unlocken en op single shot 1000 kills ermee halen en dan nogmaals de discussie starten.

1000 kills met een wapen heb je wel nodig om een wapen goed te kennen.
Ik denk dat we toch wel kunnen stellen dat dat persoonlijk is. Ik ken de AN-94, met 419 kills goed genoeg om te zeggen dat het wapen gewoon heerlijk is. Met de M27 IAR heb ik maar 189 kills en daarmee nog niet alle unlocks, maar zoveel hoeft dat ook niet te zeggen over een wapen, van wat ik er nu al mee geschoten heb weet ik ook dat het een fijn wapen is. Daar heb ik echt geen 1000 kills voor nodig.

• SonyEricsson
Phyxion schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:44:
[...]

Ik denk dat we toch wel kunnen stellen dat dat persoonlijk is. Ik ken de AN-94, met 419 kills goed genoeg om te zeggen dat het wapen gewoon heerlijk is. Met de M27 IAR heb ik maar 189 kills en daarmee nog niet alle unlocks, maar zoveel hoeft dat ook niet te zeggen over een wapen, van wat ik er nu al mee geschoten heb weet ik ook dat het een fijn wapen is. Daar heb ik echt geen 1000 kills voor nodig.
Je hebt gelijk...tis gewoon persoonlijk van mij kant.
aangezien je 300 (gemiddeld) kills nodig hebt voor de unlocks
daarna nog een beetje combineren met de unlocks weet 200 - 300 kills erbij
tja...heb je de ideale combi gevonden dat ga ik pas de wapen leren kennen.

Verwijderd

:?

[ Voor 84% gewijzigd door PWM op 11-04-2012 21:32 ]

• AdmiralSnipe
MadMan schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:35:
Zeg Tsurany, jouw array heeft via dit topic mijn array besmet, ik kreeg net de melding dat ik een reserveschijf erin moest proppen...
Wtff man, zit Tsu de bende hier te saboteren ofzo. :o
Heb voor het eerst in 1.5 jaar tijd dat mn PC in minder dan 2 dagen tijd 4 keer spontaan opnieuw opstart (waarvan 2 BSOD's met memory managment error)...
Niet leuk meer!

~nog een offtopic edit:

Ja, laten we nog even lekker off-topic gaan

;)

~ontopic edit: Moet toch maar eens Co-op gaan doen zo te horen.
Heb de G3A3 nog niet eens vrijgespeeld... :+

[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 11-04-2012 21:33 ]

Ja tuurlijk, geef mij effe de schuld :+

DanielWW2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:58:
[video]

My German baby is saved. *O*
De G36C was niet zo goed meer na de patch maar het een foregrip is die denk ik weer terug. _/-\o_

Asgaro, je wilt denk ik liever niet kijken. Het is niet zo goed gesteld met de F2000... :/ :P
Khad hem al gezien, en inderdaad: damn you DICE, damn you!
F2000 + flash suppressor werkt goed, maar ben nu dus beginnen experimenteren met andere wapens. Word de F2000 toch wat beu ;)
AdmiralSnipe schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:15:

~nog een offtopic edit:

[mbr]Ja, laten we nog even lekker off-topic gaan[/]

;)
_O-

[ Voor 14% gewijzigd door Asgaro op 11-04-2012 21:57 ]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:04

codex

Geen OpenAI agent :)

Persoonlijk heb ik wel eens een 1000 ticket potje Metro gedaan en haal dan om en nabij de 15k punten, met 100+ kills. Revives erbij en dan zit je wel aan dat aantal punten. In een dergelijke pot moet 60K aan punten dus geen probleem zijn, het lijkt erop dat je alleen hebt staan reviven dus niet echt impressive, imho.
Asgaro schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:54:
[...]

Khad hem al gezien, en inderdaad: damn you DICE, damn you!
F2000 + flash suppressor werkt goed, maar ben nu dus beginnen experimenteren met andere wapens. Word de F2000 toch wat beu ;)
Ik had het al gezien en inderdaad; damn you DICE, damn you!
De F2000 + flash suppressor werkt goed, maar ik ben nu dus begonnen te experimenteren met andere wapens. Ik ben de F2000 toch wat beu. ;)
Asgaro, worst grammar nazi ever...

Ik ben dyslectisch, you fail. ;)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In ander nieuws.
Dit potje was ik echt on fire. :+

http://battlelog.battlefi...how/28507148/1/184991456/

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

en dan nog verliezen...amateur :P

Moet jij nodig zeggen. ;)
Ik was steeds bezig om je in leven te houden. :+

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ja assault is ook wel lekker makkelijk! ik dacht: ik probeer weer eens support om iedereen te bevoorraden.

en het enige wat ik eraan had waren 2 suppression kill assists op de chopper met mijn m249 :P

[ Voor 31% gewijzigd door superwashandje op 11-04-2012 23:20 ]

superwashandje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:19:
ja assault is ook wel lekker makkelijk! ik dacht: ik probeer weer eens support om iedereen te bevoorraden.
Speel toch echt meestal engineer. ;)
Dan own ik nog steeds. :P

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

DanielWW2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:20:
[...]

Speel toch echt meestal engineer. ;)
Dan own ik nog steeds. :P
oh gaan we zo doen hehe, dan presenteer ik je deze van vanavond: http://battlelog.battlefi...how/28501249/1/346505394/

:+

ok ik stop want dit was wel een uitschieter voor mij :P

superwashandje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:22:
oh gaan we zo doen hehe, dan presenteer ik je deze van vanavond: http://battlelog.battlefi...how/28501249/1/346505394/

Is dat niet die van mij?

superwashandje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:22:
[...]

Maar 200 punten, dat is niks. ;)
En die game haalde ik eindelijk mijn MVP 3 medal. :P

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-04-2012 23:27 ]

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:21

JK

Mijn god, wat heeft Dice gedaan met de M26 Mass.
Ik kwam van de week al velen tegen waarvan ik vermoedde dat ze een aimbot gebruikten.
Niets van waar... M26 Mass (dart) underslung op de G3A3 en heavy barrel maakt 'm echt overpowered.
Zeer hoge accuracy en vaak one shot, one kill. Los in de hand werkt zo'n M26 niet echt lekker, maar underslung maak je vele, vele kills en zullen ze je waarschijnlijk het label 'hacker' opplakken in de chat.

Zal niet lang duren voor iedereen er zo mee rond gaat rennen.

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
reemprive schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:58:
[...]

Persoonlijk heb ik wel eens een 1000 ticket potje Metro gedaan en haal dan om en nabij de 15k punten, met 100+ kills. Revives erbij en dan zit je wel aan dat aantal punten. In een dergelijke pot moet 60K aan punten dus geen probleem zijn, het lijkt erop dat je alleen hebt staan reviven dus niet echt impressive, imho.
Kijk beter, 11k Objective score en maar 1(!) MedEfficiency ribbon.dus max 9 revives.

En inderdaad, 60k aan punten kan je zelfs halen als je in het verliezende team zit, maar dan mag je wel niet geraped worden :p

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• codex

codex

Even de avond afgesloten met een asociaal potje TDM:
http://battlelog.battlefi...how/28516047/1/247903762/
Zo ben klaar voor de dag. Weer 6 puntjes op me SPM, lekker gespeeld, en wat medailles erbij.
Het was een lekkere game dag voor mij. :+

En dan nog dit.
Is het niet treurig dat ik tussen de release van BF3 en de laatste patch nog geen suppression medal had gehaald en sinds de patch al 2? Just saying. :P

DanielWW2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:15:
[...]

[...]

[afbeelding]

Ik ben dyslectisch, you fail. ;)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In ander nieuws.
Dit potje was ik echt on fire. :+

http://battlelog.battlefi...how/28507148/1/184991456/
Afbeeldingslocatie: http://johan.kiviniemi.name/blag/ffuu/ffuu.png

Ik ga die grammar-nazi signature is moeten weghalen, want zooo perfect wil ik het nu ook niet doen :P
Asgaro schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:17:
[...]

[afbeelding]

Ik ga die grammar-nazi signature is moeten weghalen, want zooo perfect wil ik het nu ook niet doen :P
Victory, nu laat ik je met rust. >:)

JK schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:51:
Mijn god, wat heeft Dice gedaan met de M26 Mass.
Ik kwam van de week al velen tegen waarvan ik vermoedde dat ze een aimbot gebruikten.
Niets van waar... M26 Mass (dart) underslung op de G3A3 en heavy barrel maakt 'm echt overpowered.
Zeer hoge accuracy en vaak one shot, one kill. Los in de hand werkt zo'n M26 niet echt lekker, maar underslung maak je vele, vele kills en zullen ze je waarschijnlijk het label 'hacker' opplakken in de chat.

Zal niet lang duren voor iedereen er zo mee rond gaat rennen.
... maar niet iedereen loopt ermee rond, dus OP zal het niet zijn. Misschien had je gewoon wat pech...

Daarnaast mag die M26 wel wat power hebben: je moet tenslotte je health kit afgeven in ruil!

Ik heb 6 service stars met de M26 maar ik voelde dat post-patch de Darts ammo net minder effectief is geworden. Kan ook aan mij liggen dat ik niet goed mikte.
Maar nu gebruik ik die Slugs ammo. Is het beste voor close combat. Darts is voor ietsje verder.

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-12 21:00
M16A3 is echt het meest OP wapen wat er bestaat na de patch. Ipv van foregrip een bipodje voor lang afstand en veel kill plezier.
DanielWW2 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:17:
Zo ben klaar voor de dag. Weer 6 puntjes op me SPM, lekker gespeeld, en wat medailles erbij.
Het was een lekkere game dag voor mij. :+

En dan nog dit.
Is het niet treurig dat ik tussen de release van BF3 en de laatste patch nog geen suppression medal had gehaald en sinds de patch al 2? Just saying. :P
DEFINITELY... HHHAAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXX d:)b

Ik heb zonet de kaap van SPM 450 gehaald *O* I'm proud of my progress :Y
Pimml schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:23:
M16A3 is echt het meest OP wapen wat er bestaat na de patch. Ipv van foregrip een bipodje voor lang afstand en veel kill plezier.
Ben ik het totaal mee oneens. De M16A3 is helemaal niet OP. Het is gewoon een goed wapen dat met een bipod deployed precies is maar welk wapen is dat niet?

Verder vind ik na de patch de M416 beter dan de M16A3 op range. De recoil van de M416 is welliswaar hoger maar de first shot recoil is lager en aangezien een heavy barrel minder impact heeft op de M416 dan de M16A3 is de M416 het betere wapen voor range.

Verder zijn de AK74M, AN-94 en de L85A2 nog veel preciezer.

Pro tip:
Voor de M16A3 de flash suppressor en voor de M416 de heavy barrel. :+

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-12 21:00
DanielWW2 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:28:
[...]

Ben ik het totaal mee oneens. De M16A3 is helemaal niet OP. Het is gewoon een goed wapen dat met een bipod deployed precies is maar welk wapen is dat niet?

Verder vind ik na de patch de M416 beter dan de M16A3 op range. De recoil van de M416 is welliswaar hoger maar de first shot recoil is lager en aangezien een heavy barrel minder impact heeft op de M416 dan de M16A3 is de M416 het betere wapen voor range.

Pro tip:
Ik gebruik idd ook de flash supressor. M416 nog niet gebruikt, maar heb sinds de patch even nodig gehad om weer even te wennen aan alles. Voorheen erg veel support gespeeld, maar nu omgeschakeld naar Assault. Dit ding is zo e-zmode! De laatste 3 potjes niet onder de 3.0 k/d gehaald met dit als kroon op mijn avondwerk

http://battlelog.battlefi...how/28511233/1/359816678/

• codex

codex

[...]

Pro tip:
Ik vind het juist andersom prettiger :)

• evilpin0
[...]

Pro tip:
speel m416 + foregrip + flash sup speelt perfect

• Meelobee
  • Laatst online: 17:16

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ben ik dan echt de enige die graag met de QBZ-95B of M249 speelt?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Welk wapen + attachment is nu het beste voor engineer sinds de nieuwe patch, ik het veel te weinig tijd om dit zelf goed uit te zoeken.

Waar ik naar opzoek ben is een goed wapen voor middel tot lange afstanden met weinig recoil en spread. Voor close schakel ik wel naar me G18.

In ieder geval alvast bedankt :D
G36C met foregrip en heavy barrel?

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-12 19:29
Ik gebruik nu de scar met heavy barrel. Hij heeft enorme recoil, maar de initial recoil is juist heel laag, goed in korte bursts.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Verwijderd

Ik gebruik ook de Scar-H met Kobra sights, foregrip en heavy barrel.

• Facenoise
haarbal schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:29:
Ik gebruik nu de scar met heavy barrel. Hij heeft enorme recoil, maar de initial recoil is juist heel laag, goed in korte bursts.
Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:16:
G36C met foregrip en heavy barrel?
Ik ben niet goed met een wapen dat veel recoil heeft heb ik gemerkt. Ik ben een echte sprayer, oftewel ik schiet eigenlijk nooit met bursts. En nu met de nieuwe patch merk ik dat de M4A1 en AKS 74U slechter zijn geworden, of heb ik dit gevoel alleen maar?

• codex

codex

erikvandenberg schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:32:
[...]

[...]

Ik ben niet goed met een wapen dat veel recoil heeft heb ik gemerkt. Ik ben een echte sprayer, oftewel ik schiet eigenlijk nooit met bursts. En nu met de nieuwe patch merk ik dat de M4A1 en AKS 74U slechter zijn geworden, of heb ik dit gevoel alleen maar?
Naar mijn idee niet, zolang je geen foregrip gebruikt.

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-12 18:04
Laatste tijd veel met de a-91 + kobra gespeelden dat gaat goed.
Af en toe een karton tankje lek schieten ook

• Facenoise
reemprive schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:33:
[...]

Naar mijn idee niet, zolang je geen foregrip gebruikt.
En die gebruik ik dus wel, wat zijn jouw attachments erop?

De andere wapens heb ik nog niet volledig unlocked dus ik blijf liever bij me trouwe M4A1

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-12 19:29
[...]

[...]

http://symthic.com/?s=bf3&sb=beta

de AK heeft een damage nerf op afstand, de m4a1 is niet veranderd, daar zal het hem in de attachments zitten.

als ik die charts zo zie moet ik maar eens de QBZ met een heavy barrel proberen, weinig verticale recoil en de kogels vliegen lekker vlot.

[ Voor 18% gewijzigd door haarbal op 12-04-2012 10:43 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

• evilpin0
Naar mijn mening speelt engineur net wat beter mer supressor, knal je een keer zien ook alle tanks je op de radar, de unit waar je graag achter wilt komen.

• Facenoise
evilpin0 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:48:
Naar mijn mening speelt engineur net wat beter mer supressor, knal je een keer zien ook alle tanks je op de radar, de unit waar je graag achter wilt komen.
Met suppressor kan je ook goed behind enemy lines komen, probeer dit altijd en krijg ook meer kills met supp. dan zonder.

Lastige keuzes allemaal...
Tijd om het eens te gaan leren denk ik. Je kan in BF3 gewoon niet goed spelen met enkel sprayen. Daar zijn geen van de wapens voor gemaakt. Burst schieten is op afstand zoveel effectiever dat je direct twee keer zo goed zal spelen.

Klopt het trouwens dat je account niet meer te vinden is?

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 12-04-2012 11:25 ]

• evilpin0
Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:25:
[...]

Tijd om het eens te gaan leren denk ik. Je kan in BF3 gewoon niet goed spelen met enkel sprayen. Daar zijn geen van de wapens voor gemaakt. Burst schieten is op afstand zoveel effectiever dat je direct twee keer zo goed zal spelen.

Klopt het trouwens dat je account niet meer te vinden is?
ho-ho support + bipod + tent + bbq

evilpin0 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:30:
ho-ho support + bipod + tent + bbq
True, ik vergeet altijd de campers met hun bipods omdat ik dit zelf een beetje een sneue speelstijl vind. Dan kan full auto schieten nog wel enigszins nut hebben ja.

• Meelobee
  • Laatst online: 17:16

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

haarbal schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:38:
[...]
als ik die charts zo zie moet ik maar eens de QBZ met een heavy barrel proberen, weinig verticale recoil en de kogels vliegen lekker vlot.
Ssst niet zo hard, dadelijk speelt iedereen met deze goddelijke combo :D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Pagina: 1 ... 162 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.