• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
heel sneu, de clan waar ik bij speel heeft laatst wel op metro meteen de tweede vlag gecapped en iedereen daarna meteen zijn m16 met bipod deployed, niemand kwam meer in de buurt van de vlag. Werkte wel erg goed, maar op pubs met bipod.... :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

evilpin0 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:37:
heel sneu, de clan waar ik bij speel heeft laatst wel op metro meteen de tweede vlag gecapped en iedereen daarna meteen zijn m16 met bipod deployed, niemand kwam meer in de buurt van de vlag. Werkte wel erg goed, maar op pubs met bipod.... :(
Tuurlijk zal het best goed werken en in een clanwar kan ik het nog enigsinds begrijpen maar op publics vind ik het gewoon erg sneu om zo te gaan spelen. Dat afwachtende en campende gedrag... nee ik vind het echt niks.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:25:
[...]

Tijd om het eens te gaan leren denk ik. Je kan in BF3 gewoon niet goed spelen met enkel sprayen. Daar zijn geen van de wapens voor gemaakt. Burst schieten is op afstand zoveel effectiever dat je direct twee keer zo goed zal spelen.

Klopt het trouwens dat je account niet meer te vinden is?
Alleen voor echt lange afstanden gebruik ik het weleens, maar ik vind het gewoon niet fijn spelen.

Ik vind de klasse's ook gewoon kut, ik speel liefst met een semi sniper + repair + Rockets. Helaas is dit alleen niet mogelijk.

Ik vraag me af wat het beste is voor lange afstanden als engineer, welk wapen + welke unlocks. Ik wil op lange afstand zo accuraat mogelijk zijn en leer dan wel te single shotten denk ik.

Ik spot enemy's namelijk vaak van lange afstand al maar ben tever uit hun range om ze te kunnen killen, maar ik wil koste wat het kost me repair torch houden!

Iemand nog een tip voor lange afstanden als engineer + welke unlocks zijn dan het beste.

• evilpin0
erikvandenberg schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:42:
[...]

Iemand nog een tip voor lange afstanden als engineer + welke unlocks zijn dan het beste.
RPG"s !!11!

Precies de kit die ik aangeraden heb, dat werkt op lange afstanden prima zolang je maar burst. Maar op lange afstanden full auto is met elk wapen kansloos en single shot zal met geen enkel wapen snel genoeg zijn voor een kill.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Asgaro schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:21:
[...]

... maar niet iedereen loopt ermee rond, dus OP zal het niet zijn. Misschien had je gewoon wat pech...

Daarnaast mag die M26 wel wat power hebben: je moet tenslotte je health kit afgeven in ruil!

Ik heb 6 service stars met de M26 maar ik voelde dat post-patch de Darts ammo net minder effectief is geworden. Kan ook aan mij liggen dat ik niet goed mikte.
Maar nu gebruik ik die Slugs ammo. Is het beste voor close combat. Darts is voor ietsje verder.
De M26 mass met buckshot is zwaar OP. Vele malen sterker dan alle andere shotguns en dat maakt het OP in mijn optiek. Close tot mid-range is het instant-kill en +50m heb ik ook al een aantal instant-kills gezien/gemaakt/(tegen)gekregen. Hij schiet ook sneller dan pump-action shotguns.

De statistieken verklaren niet helemaal waarom hij zo sterk is, dus wellicht dat het ergens een bug is of een of andere glitch dat de chest multiplier zo effectief is maar ik ben al servers tegengekomen waar mensen uitsluitend met de M26 rondliepen ipv de assault rifle en het lijkt alleen maar meer te worden..

• Facenoise
Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:44:
Precies de kit die ik aangeraden heb, dat werkt op lange afstanden prima zolang je maar burst. Maar op lange afstanden full auto is met elk wapen kansloos en single shot zal met geen enkel wapen snel genoeg zijn voor een kill.
Ik vraag me af of een bipod ipv de foregrip niet beter zal zijn? Als ik niet chopper hoer zit ik vaak tussen 3 vlaggen heen en weer te cappen, Meestal heb ik ze dan alledrie en zoek ik een plekje op om ze te verdedigen, oftewel beetje campen. Dan kan een bipod zo gek nog niet zijn denk ik, vanaaf/morgen maar eens proberen!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:26

codex

Geen OpenAI agent :)

erikvandenberg schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:35:
[...]

En die gebruik ik dus wel, wat zijn jouw attachments erop?

De andere wapens heb ik nog niet volledig unlocked dus ik blijf liever bij me trouwe M4A1
Kobra, bipod, heavy barrel.

• Facenoise
reemprive schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:51:
[...]

Kobra, bipod, heavy barrel.
Aan zoiets zat ik ook te denken om uit te gaan proberen. Ben benieuwd hoe het uitpakt voor mij!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:47:
[...]

De M26 mass met buckshot is zwaar OP. Vele malen sterker dan alle andere shotguns en dat maakt het OP in mijn optiek. Close tot mid-range is het instant-kill en +50m heb ik ook al een aantal instant-kills gezien/gemaakt/(tegen)gekregen. Hij schiet ook sneller dan pump-action shotguns.

De statistieken verklaren niet helemaal waarom hij zo sterk is, dus wellicht dat het ergens een bug is of een of andere glitch dat de chest multiplier zo effectief is maar ik ben al servers tegengekomen waar mensen uitsluitend met de M26 rondliepen ipv de assault rifle en het lijkt alleen maar meer te worden..
Naar mijn weten is de M26 MASS lichtjes generfed na de patch. De 870mcs is nog altijd dodelijker dan de M26, dus zo heel OP vind ik hem eigenlijk niet (meer). Dat hij sneller schiet kan overigens wel kloppen, want het is straight pull bolt-action en geen pump action. Voorheen liep ik in CQ met de M16A3 + M26, maar na de patch pak ik liever de 870mcs + medic + .44. Met de Magnum kun je mensen op grote afstand vrij makkelijk raken.
Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:16:
G36C met foregrip en heavy barrel?
Ik ben er nog niet uit. Het werkt redelijk goed maar de recoil van de G36C is zo slecht geworden na de patch. Je moet eigenlijk een heavy barrel en een flash suppressor en een foregrip hebben om hem nuttig te maken. Wat ik wel heb gemerkt is dat met de iron sights en met de holo de recoil beter controleerbaar is. Kobra is echt bagger op de G36C.

Eigenlijk zijn vrijwel alle engineer wapens outclassed door de M4A1. Er is gewoon geen reden om niet de M4A1 te nemen. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• evilpin0
DanielWW2 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:58:
[...]

Ik ben er nog niet uit. Het werkt redelijk goed maar de recoil van de G36C is zo slecht geworden na de patch. Je moet eigenlijk een heavy barrel en een flash suppressor en een foregrip hebben om hem nuttig te maken. Wat ik wel heb gemerkt is dat met de iron sights en met de holo de recoil beter controleerbaar is. Kobra is echt bagger op de G36C.

Eigenlijk zijn vrijwel alle engineer wapens outclassed door de M4A1. Er is gewoon geen reden om niet de M4A1 te nemen. :/
CQB -> hogere rpm wapens

Trouwens gisteren voor lol een potje cod mw gespeeld en daarin is de M4 dus top ace :P

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 12-04-2012 12:05 ]

erikvandenberg schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:49:
[...]

Ik vraag me af of een bipod ipv de foregrip niet beter zal zijn? Als ik niet chopper hoer zit ik vaak tussen 3 vlaggen heen en weer te cappen, Meestal heb ik ze dan alledrie en zoek ik een plekje op om ze te verdedigen, oftewel beetje campen. Dan kan een bipod zo gek nog niet zijn denk ik, vanaaf/morgen maar eens proberen!
Mijn ideale vijand, heerlijk voorspelbaar en oh zo snel dood. Bipod is de ideale manier om snel afgeknald te worden zonder een kans te hebben.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-12 19:29
Bee.nl schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:57:
[...]

Naar mijn weten is de M26 MASS lichtjes generfed na de patch. De 870mcs is nog altijd dodelijker dan de M26, dus zo heel OP vind ik hem eigenlijk niet (meer). Dat hij sneller schiet kan overigens wel kloppen, want het is straight pull bolt-action en geen pump action. Voorheen liep ik in CQ met de M16A3 + M26, maar na de patch pak ik liever de 870mcs + medic + .44. Met de Magnum kun je mensen op grote afstand vrij makkelijk raken.
het probleem met de MASS is dat als je underslung rail en heavy barrel gebruikt op je primary dat je spread op de MASS ook omlaag gaat, vooral bij de G3, die een enorme spread decrease multi heeft is dat merkbaar. Dan kan je met de MASS op 30m oneshotten ofzo.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:03:
[...]

Mijn ideale vijand, heerlijk voorspelbaar en oh zo snel dood. Bipod is de ideale manier om snel afgeknald te worden zonder een kans te hebben.
Recon voer!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

haarbal schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:06:
[...]

het probleem met de MASS is dat als je underslung rail en heavy barrel gebruikt op je primary dat je spread op de MASS ook omlaag gaat, vooral bij de G3, die een enorme spread decrease multi heeft is dat merkbaar. Dan kan je met de MASS op 30m oneshotten ofzo.
Ah, dat wist ik niet. Maar eens uitproberen dan :9
De G3 is ook een beest van een wapen.

• Facenoise
[...]

Ik ben niet zo dom om na een kill daar te blijven he! :+

Heb een zooitje plekjes waar ik goede dekking heb en tog veel overzicht, ik zie jou denk ik eerder als jij mij dan. Maar goed ik zal de dingen die jullie mij aanbevelen eens proberen, misschien is een bipod toch niks voor mij kan ook natuurlijk! We zullen het gaan zien.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12 13:21
[...]

Ligt helemaal aan de situatie en de gamemode en de map en de locatie op die map en nog een vijftal factoren.

Snelle 1 op 1 gevechten zijn vaak gewonnen met een foregrip.
DanielWW2 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:58:
[...]

Zeker wel!!!!!111!!11!!! Alles willen unlocken bijvoorbeeld :+

[ Voor 26% gewijzigd door StealthyPeanut op 12-04-2012 12:46 ]

Das een hele goeie reden Loonens :D
Maar bipod is ideaal om lekker te campen maar dan voeg je meestal erg weinig toe en als een tegenstander erg snel speelt en constant van positie wisselt en veel rusht zal hij je onverwachts pakken en dan zit je met een probleem.

Verwijderd

Heeeeey mensen, heb een exemplaar gewonnen op LAN afgelopen weekend, wilde hem activeren, echter was de key al in gebruik -__________-"
Contact opgenomen met LAN organisatie en EA.
EA wilt graag foto van hoesje, cd's, boekje met key en daarop het ticketnummer op geschreven EN een foto van aankoop bon. Maarja die bon heb ik dus niet -____-" en LAN organisatie heeft ook schijt geloof ik, die reageren gewoon niet meer (of ze weten dondersgoed waarom).

Heeft een van jullie mogelijk nog een bonnetje voor me zodat ik die mee kan sturen? Kan ik toch nog ff lekker knallen ^_^ Liefst zonder/ rekening naam etc. erop.

Zou me heel blij maken, en ben ook best bereid om een tientje over te maken.

PM ME :)
evilpin0 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:03:
[...]

CQB -> hogere rpm wapens

Trouwens gisteren voor lol een potje cod mw gespeeld en daarin is de M4 dus top ace :P
Hoe kan het dan dat de M4A1 met zijn RPM van 800 vele male accurater en beter te controleren is dan de G36C met zijn 750 RPM? Of hoe zit het dan met SSG53 die met zijn 700 RPM ook niet veel raakt?

Moet ik nog doorgaan?

De wapens uit de assault kit zijn gebalanceerd maar die uit de engineer absoluut niet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Facenoise
Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:48:
Das een hele goeie reden Loonens :D
Maar bipod is ideaal om lekker te campen maar dan voeg je meestal erg weinig toe en als een tegenstander erg snel speelt en constant van positie wisselt en veel rusht zal hij je onverwachts pakken en dan zit je met een probleem.
Campen kan goed zijn mits je de vlaggen hebt, je kan dan beter een goede dekking opzoeken en je vlaggen goed verdedigen dan als een bezetene te gaan rushen.

Het is een combo van beide wat het beste werkt denk ik, rushen wanneer nodig, en goed campen/defenden wanneer nodig. Je hoeft je bipod niet te deployen natuurlijk.

En als ik een vijand zie verlies ik hem niet uit het oog totdat hij of ik dood ben. Onverwachts zal alleen zijn als hij je flankt maar als je een goede squad heb zal je elke kant verdedigt moeten hebben. Wat je nu vaak ziet is dat een groepje van 3 mensen 1 kant op staat te schieten, vervolgens komt er iemand vanachter en die schiet ze alle drie dood.

Verwijderd

Mijn accuracy 'man tegen man' gevechten trekt echt nergens op... precies of ik mik altijd verkeerd (te laag denk ik). Frustrerend soms om meestal als verliezer in het zand te moeten bijten. :'(
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:47:
[...]

Ja, op close range is de M26 one shot/one kill. Maar dat is toch veroorloofd? Het is pump-action. Als je je eerste schot mist, kan je het wel vergeten... Dat heb ik ook al genoeg meegemaakt. Maar niet teveel, anders had ik de M26 al lang verbannen :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 12-04-2012 13:18 ]

• haarbal
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:12:
Mijn accuracy 'man tegen man' gevechten trekt echt nergens op... precies of ik mik altijd verkeerd (te laag denk ik). Frustrerend soms om meestal als verliezer in het zand te moeten bijten. :'(
Je kan wel wat dingen proberen om sneller en nauwkeuriger te kunnen mikken:

MarkC mouse fix
settings op low, vsync uit

user.cfg aanmaken in je bf3 dir met daarin:
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
gametime.maxvariablefps 64
Asgaro schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:16:
[...]

Ja, op close range is de M26 one shot/one kill. Maar dat is toch veroorloofd? Het is pump-action. Als je je eerste schot mist, kan je het wel vergeten... Dat heb ik ook al genoeg meegemaakt. Maar niet teveel, anders had ik de M26 al lang verbannen :*)
Als je een G3 met heavy barrel en underslung neemt heeft de M26 opeens een 75% spread decrease, oneshot tot op 30 meter ofzo.

[ Voor 30% gewijzigd door haarbal op 12-04-2012 13:20 ]

Verwijderd

Mja, ik vrees enkel dat de mouse fix de settings té veel gaat aanpassen. Ik ben namelijk een redelijk chopper fanaat en ik vlieg nu puur 'op gevoel'. Vrees dat ik opnieuw ga moeten leren vliegen... 8)

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-12 18:04
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:23:
Mja, ik vrees enkel dat de mouse fix de settings té veel gaat aanpassen. Ik ben namelijk een redelijk chopper fanaat en ik vlieg nu puur 'op gevoel'. Vrees dat ik opnieuw ga moeten leren vliegen... 8)
Als t niet bevalt kan je gewoon terug ongedaan maken.
Enkele rondjes op een unranked server om te oefenen en je weer waar je staat

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik ben een super farmer :D

http://battlelog.battlefi...how/28554850/1/178029007/

62K punten, KAAAAATJIIIIIIIIING

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 14:54

ronalddus

Buffalo77

9K tickets, allemachtig :p

Hoe heb je je punten verzameld? ammo, revives ?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Potje van 1 uur en 48 minuten oftewel een SPM van 580. Niet zo bijzonder dus, enkel doordat het potje lang duurde lijkt het veel.

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:43:
Potje van 1 uur en 48 minuten oftewel een SPM van 580. Niet zo bijzonder dus, enkel doordat het potje lang duurde lijkt het veel.
Weer een flessie azijn achter je kiezen?

Zure vent ben je toch ook...

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12 18:54
ronalddus schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:42:
9K tickets, allemachtig :p

Hoe heb je je punten verzameld? ammo, revives ?
voornamelijk medic toch?
maar wel negatieve k/d 0.50 >:)
wel lange zit dan 9k ....
Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:43:
Soms is de waarheid te hard om te vermelden. ;)

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

leosand schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:48:
[...]

voornamelijk medic toch?
maar wel negatieve k/d 0.50 >:)
wel lange zit dan 9k ....
K/D geef ik geen flikker om... das voor de sniper hoertjes... Ik ging voor mijn medical medal
Jedi Geub schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:47:

Jij komt met je potje en keihard kaching roepen maar als je puur kijkt naar de tijdsduur van het potje is het gewoon geen efficient potje. Opzich prima potje maar om dat nou kaching te noemen? Zie niet echt hoe je daar meer dan gemiddeld aan punten hebt verdient.
Ik kijk gewoon kritisch naar dingen die aangedragen worden en soms kom je dan tot vervelende constateringen.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 12-04-2012 13:50 ]

• leosand
Jedi Geub schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:49:
[...]

K/D geef ik geen flikker om... das voor de sniper hoertjes... Ik ging voor mijn medical medal
kijk dan eens ff naar gt4 boy dan
125929 punten in totaal
m320 54 kills

• evilpin0
Wel eens een link gepost naar een battle report 100k in 35 min :)

evilpin0 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:09:
Wel eens een link gepost naar een battle report 100k in 35 min :)
Gefeliciteerd kerel d:)b

Zo vraag je er ook wel om he ;)

• evilpin0
Ja deed ik het ook voor :D

*O*

Maar let's get serious for a moment. Wie past hier daadwerkelijk zijn cammo aan per map? Ik denk dat het wel redelijk efficient zou kunnen zijn maar ik ben zo enorm lui... niet de ideale combo.

• Phntm
  • Laatst online: 29-12 20:28

Phntm

Tlingelingeling

Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:17:
[...]

*O*

Maar let's get serious for a moment. Wie past hier daadwerkelijk zijn cammo aan per map? Ik denk dat het wel redelijk efficient zou kunnen zijn maar ik ben zo enorm lui... niet de ideale combo.
Ik ging er altijd vanuit dat het voor de sier was.

• evilpin0
Ik heb als infranterie echt nog nooit gehad dat ik vanwege cammo iemand niet zag. Thermal cammo handig als er een chopper vliegt met thermals, hoor van me gunner dat er wel flink meer mensen hiermee lopen en dat ze zeker moeilijker te zien zijn.

Zou zeggen; standaard thermal cammo aanzetten

edit: trouwens de bf2 sniper had erg goede cammo, ben blij dat dat er niet in zit! Op caspian zou die cammo behoordelijk OP zijn

[ Voor 18% gewijzigd door evilpin0 op 12-04-2012 14:24 ]

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Jedi Geub schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:47:
[...]

Tsurany kant dingen soms op een vervelende manier brengen, maar hier heeft hij wel gelijk. Voor jou kan dit een superpotje zijn (als dat zo is mag je er best trots op zijn), maar voor de ervaren spelers zijn zulke scores peanuts. Op Metro kun je makkelijk SPM's halen van 800-1000 als je een beetje je best doet. Veel reviven/healen/resupplyen en ondertussen je kills maken. De SPM in je profiel is niet onaardig, maar je accuracy (11,9%) ligt vrij laag. Het gemiddelde onder de spelers ligt meer rond de 18% denk ik. Zelf probeer ik het op minimaal 20% te houden.
[...]

*O*

Niemand, want het wordt (nog steeds }:| ) niet opgeslagen. Camo kan soms een klein beetje verschil geven, maar zolang het niet (per map) wordt opgeslagen ben ik ook te lui om het in te stellen. De tijd dat ik telkens met het instellen kwijt ben kost me net zoveel puntjes als het voordeel wat ik ermee kan halen.

• codex

codex

Jedi Geub schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:49:
[...]

En toch haal je meer door veel te killen in een drukke TDM server met 2k tickets dan alleen maar achteraan staan om mensen te reviven in CQ Metro: http://battlelog.battlefi...how/28516047/1/247903762/
1 uur en 46 minuten duurde jouw Metro potje, het mijne 37 minuten. Als ik mijn score vermenigvuldig met 3 om op hetzelfde tijdsbestek te komen zit ik toch een stuk hoger dan wat jij op die Metro server haalt(totale score was 45k, dus ik zou op 135k uitgekomen zijn in een dergelijk tijdsbestek).

Nu is zo'n TDM pot wel eentonig en gaat het spel je ook stierlijk vervelen als je het te vaak doet, maar dat is alleen reviven in Metro helemaal.

Edit: Correctie, totale score was 63k zie ik net. Maal 3 dus 190k.

[ Voor 3% gewijzigd door codex op 12-04-2012 14:44 ]

• leosand
hoe heb jij je dao uitgerust als ik vragen mag?

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:20:
Ik heb als infranterie echt nog nooit gehad dat ik vanwege cammo iemand niet zag. Thermal cammo handig als er een chopper vliegt met thermals, hoor van me gunner dat er wel flink meer mensen hiermee lopen en dat ze zeker moeilijker te zien zijn.

Zou zeggen; standaard thermal cammo aanzetten

edit: trouwens de bf2 sniper had erg goede cammo, ben blij dat dat er niet in zit! Op caspian zou die cammo behoordelijk OP zijn
Die gasten zijn van pure miserie thermal cammo gaan gebruiken na een drie kwartier durende rape van jou en Xantor... 8)

• evil kim
Metro is gewoon saai, trap op rennen of af en zorgen dat je minstens 1 kill gemaakt hebt voor je gekilled wordt en dan opnieuw beginnen. (grove lijnen) Maar goed soms speel k het ook wel voor de puntjes :)

Verwijderd

Had ik al gezien jongeuh!

Like a baws!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 14:36 ]

• Phntm
  • Laatst online: 29-12 20:28

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:36:
[...]

Had ik al gezien jongeuh!

Like a baws!
De andere dus niet. Ik heb anders wel van genoten. 8x zoom op zijn 870CMS met slug shells. Lmao xD

• leosand
evil kim schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:35:
Metro is gewoon saai, trap op rennen of af en zorgen dat je minstens 1 kill gemaakt hebt voor je gekilled wordt en dan opnieuw beginnen. (grove lijnen) Maar goed soms speel k het ook wel voor de puntjes :)
naja en soms is het gewoon extreme funny en epic :)
blazen maar.
en idd kun je makkelijk een aantal ribbons halen :)

Verwijderd

JK schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:51:
Mijn god, wat heeft Dice gedaan met de M26 Mass.
Ik kwam van de week al velen tegen waarvan ik vermoedde dat ze een aimbot gebruikten.
Niets van waar... M26 Mass (dart) underslung op de G3A3 en heavy barrel maakt 'm echt overpowered.
Zeer hoge accuracy en vaak one shot, one kill. Los in de hand werkt zo'n M26 niet echt lekker, maar underslung maak je vele, vele kills en zullen ze je waarschijnlijk het label 'hacker' opplakken in de chat.

Zal niet lang duren voor iedereen er zo mee rond gaat rennen.
Het is een shotgun, wat verwacht je, dat je 20 kogels nodig hebt om iemand te doden?

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:34:
[...]

Die gasten zijn van pure miserie thermal cammo gaan gebruiken na een drie kwartier durende rape van jou en Xantor... 8)
Als jij zaterdag middag nou ff online komt ga ik ff bij jouw erin als gunner :D Schoot paar dagen geleden voor het eerst met die buffed chopper gun wtfhax die gun sloopt alles nu wat geen 10cm armor heeft. Lijkt wel een point en click adventure als gunner met die 100% accurate gun. Click on infrantery to gain some kills.

Vloog voorheen regelmatig met furfoots (ook van got) maar die zie nooit meer online :(

evil kim schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:35:
Metro is gewoon saai, trap op rennen of af en zorgen dat je minstens 1 2 kills gemaakt hebt voor je gekilled wordt en dan opnieuw beginnen. (grove lijnen) Maar goed soms speel k het ook wel voor de puntjes :)
Want een KDR onder de 2 is gewoon sucky })

• codex

codex

leosand schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:34:
[...]

hoe heb jij je dao uitgerust als ik vragen mag?
iron sights, extended mags en flechette ammo.

• evil kim
Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:40:
[...]

Want een KDR onder de 2 is gewoon sucky })
I wish
Maar ik begin stilaan meer te killen dan k gekilled wordt, dus het gaat de goeie richting uit :9

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Wat is dat punish-systeem toch idioot zeg. Dan kill je per ongeluk iemand omdat hij net in de line of fire gaat staan tussen jou en de enemy, en dan doet die malloot !punish. Geweldig, daar win je mee! Dan heb ik nog liever dat de teamdamage direct op jou wordt toegepast, dan heb je meer feedback. De sorry's vliegen om je oren. Als je dat telkens moet doen om vergiffenis te vragen... pfff :/

[ Voor 13% gewijzigd door Bee.nl op 12-04-2012 14:45 ]

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:40:
[...]

Als jij zaterdag middag nou ff online komt ga ik ff bij jouw erin als gunner :D Schoot paar dagen geleden voor het eerst met die buffed chopper gun wtfhax die gun sloopt alles nu wat geen 10cm armor heeft. Lijkt wel een point en click adventure als gunner met die 100% accurate gun. Click on infrantery to gain some kills.

Vloog voorheen regelmatig met furfoots (ook van got) maar die zie nooit meer online :(
Ik doe m'n best! 8)

• evil kim
Heb momenteel 51004/50000 punten dus eigenlijk zou k 1004 punten geleden moeten een rang gestegen zijn ?

• leosand
reemprive schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:42:
[...]

iron sights, extended mags en flechette ammo.
ah ok
tis wel een meesterlijke wapen alleen reloaden duurt zo lang.. :)

• codex

codex

leosand schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:46:
[...]

ah ok
tis wel een meesterlijke wapen alleen reloaden duurt zo lang.. :)
Zodra je geen enemy's ziet meteen reload drukken, je kan toch weer beginnen te schieten tijdens het reloaden.

Verwijderd

Man man wat is dit spel toch soms een stuk stront.
Iedere keer als ik iets nieuws unlock en het spel eindigd dan knalt ie het spel eruit en krijg ik mijn unlock niet. oftewel ik moet dat gehele stukje overnieuw levelen... zodoende duurt het unlocken van wapens etc 2 keer zo lang.. echt irritant :S

Als het per map onthouden zou worden dan graag.
Ik doe het als ik er aan denk en het helpt wel degelijk.

In ieder geval meer dan black cammo. Je was gister een schietschijf op Kharg Island. Black cammo in de woestijn. :P

• leosand
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:00:
Man man wat is dit spel toch soms een stuk stront.
Iedere keer als ik iets nieuws unlock en het spel eindigd dan knalt ie het spel eruit en krijg ik mijn unlock niet. oftewel ik moet dat gehele stukje overnieuw levelen... zodoende duurt het unlocken van wapens etc 2 keer zo lang.. echt irritant :S
had ik laatst ook. 2 uur wachten en ik had hem alsnog. kills werden ook bijgeschreven

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:45
reemprive schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:47:
[...]

Zodra je geen enemy's ziet meteen reload drukken, je kan toch weer beginnen te schieten tijdens het reloaden.
Je kan toch niet je reload cancelen? Je kan wel switchen naar je secondary.

• evilpin0
Inmiddels via een oude clanmate gevraagt of ik op de xbox wil chopperen voor een pro clan, die gasten spelen binnenkort een MILJOEN DOLAR tourney (wtf). Dus aankomend weekend ga ik es kijken of ik ook kan chopperen met een 360 controller :)

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
vinom schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:17:
[...]

Je kan toch niet je reload cancelen? Je kan wel switchen naar je secondary.
Met sommige shotguns wel omdat je de kogels er 1 voor 1 in propt.

Verwijderd

evil kim schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:45:
Heb momenteel 51004/50000 punten dus eigenlijk zou k 1004 punten geleden moeten een rang gestegen zijn ?
Als je post-patch veel kills wil en een hoge SPM en K/D ratio, volstaat het om in een jet te kruipen en alles in de lucht en op de grond te rapen. Jets zijn nagenoeg niet meer down te halen, noch door infanterie, noch door choppers/AA. Enkel een andere (goede) jet pilot krijgt een jet nog down.

Foei Dice! :(

• InGen10
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:00
Wat is eigenlijk het vershil tussen al die shotgun ammo? Vooral die darts/flachete en de normale ammo blijven voor mij een raadsel...

Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |

• evil kim
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:26:
[...]

Als je post-patch veel kills wil en een hoge SPM en K/D ratio, volstaat het om in een jet te kruipen en alles in de lucht en op de grond te rapen. Jets zijn nagenoeg niet meer down te halen, noch door infanterie, noch door choppers/AA. Enkel een andere (goede) jet pilot krijgt een jet nog down.

Foei Dice! :(
Jets zijn voor mij veel bad luck ribbons :X

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Dart/flechette kan door gozers heen schieten en heeft een iets groter bereik maar minder kracht dan standaard munitie.

• maartenv
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-12 15:08
Zo had ik op een gegeven moment een 106% accuracy met mn MASS.

Verwijderd

evil kim schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:30:
[...]
Jets zijn voor mij veel bad luck ribbons :X
Voor mij ook - desondanks kan zelfs ik, die niet heel best kan vliegen, makkelijk een berg punten halen met een jet: rocket pods werken prima tegen tanks (veel te prima - waarom kan ik met FFARs die in het echte leven niet tegen zware pantsering werken tanks bij bosjes rapen?) en zolang de tegenstander geen goeie jet piloot heeft blijf ik prima in de lucht (kan wel goed genoeg vliegen dat een matige piloot af te schudden / neer te halen valt).
Gisterenavond heb ik, na een opmerking dat de guided rocket gepimpd was na de patch, een tijdje voor bommenwerper lopen spelen op Caspian. Als je hoog genoeg blijft om boven de antenne te blijven, is het enige dat je kan raken jets en helis... killstreak van 9 door drie jeeps en acht tanks te slopen voor iemand zich afvroeg waarom al die autootjes ontploften telkens, in een jet stapte en me kwam halen. Ik heb er ook nog een schot mee gelost op een gelaserdotte heli, maar die kachelde voortijdig tegen zijn eigen jet aan :)

Ik moet wel zeggen: Stealth, hoog vliegen en guided missile en je bent zelfs voor de tunguska nauwelijks nog te pakken. Tegen de tijd dat hij lock heeft ben je weer buiten bereik. En heeft hij een raket op z'n dop. Ondanks de lock-tijd heb je zelfs met snelheden boven de 400 tijd zat om je raket te vuren voor je weg bent boven het doel.
Super efficient is anders, maar als je niet zo'n goeie piloot bent is volgas kris-kras over de map vliegen en guided missiles afschieten op alles wat gelocked wordt wel een prima manier om punten te verdienen zonder telkens tegen lichtmasten, bomen, hekpaaltjes, heuveltjes, wachttorens, rotsblokken, tanks, laagvliegende helis, bouwkranen, zandzakken, schuurtjes, tolpoortjes, portacabins en watertorens aan te vliegen.

Vooral het tegen tanks aanvliegen is slecht voor je ego... :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:59:
Heeeeey mensen, heb een exemplaar gewonnen op LAN afgelopen weekend, wilde hem activeren, echter was de key al in gebruik -__________-"
Contact opgenomen met LAN organisatie en EA.
EA wilt graag foto van hoesje, cd's, boekje met key en daarop het ticketnummer op geschreven EN een foto van aankoop bon. Maarja die bon heb ik dus niet -____-" en LAN organisatie heeft ook schijt geloof ik, die reageren gewoon niet meer (of ze weten dondersgoed waarom).

Heeft een van jullie mogelijk nog een bonnetje voor me zodat ik die mee kan sturen? Kan ik toch nog ff lekker knallen ^_^ Liefst zonder/ rekening naam etc. erop.

Zou me heel blij maken, en ben ook best bereid om een tientje over te maken.

PM ME :)
[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

• evil kim
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:12:
[...]

Voor mij ook - desondanks kan zelfs ik, die niet heel best kan vliegen, makkelijk een berg punten halen met een jet: rocket pods werken prima tegen tanks (veel te prima - waarom kan ik met FFARs die in het echte leven niet tegen zware pantsering werken tanks bij bosjes rapen?) en zolang de tegenstander geen goeie jet piloot heeft blijf ik prima in de lucht (kan wel goed genoeg vliegen dat een matige piloot af te schudden / neer te halen valt).
Gisterenavond heb ik, na een opmerking dat de guided rocket gepimpd was na de patch, een tijdje voor bommenwerper lopen spelen op Caspian. Als je hoog genoeg blijft om boven de antenne te blijven, is het enige dat je kan raken jets en helis... killstreak van 9 door drie jeeps en acht tanks te slopen voor iemand zich afvroeg waarom al die autootjes ontploften telkens, in een jet stapte en me kwam halen. Ik heb er ook nog een schot mee gelost op een gelaserdotte heli, maar die kachelde voortijdig tegen zijn eigen jet aan :)

Ik moet wel zeggen: Stealth, hoog vliegen en guided missile en je bent zelfs voor de tunguska nauwelijks nog te pakken. Tegen de tijd dat hij lock heeft ben je weer buiten bereik. En heeft hij een raket op z'n dop. Ondanks de lock-tijd heb je zelfs met snelheden boven de 400 tijd zat om je raket te vuren voor je weg bent boven het doel.
Super efficient is anders, maar als je niet zo'n goeie piloot bent is volgas kris-kras over de map vliegen en guided missiles afschieten op alles wat gelocked wordt wel een prima manier om punten te verdienen zonder telkens tegen lichtmasten, bomen, hekpaaltjes, heuveltjes, wachttorens, rotsblokken, tanks, laagvliegende helis, bouwkranen, zandzakken, schuurtjes, tolpoortjes, portacabins en watertorens aan te vliegen.

Vooral het tegen tanks aanvliegen is slecht voor je ego... :X
Heb nog geen enkele airplane unlock, ook nog maar 5 keer gevlogen ofzo :X

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:36
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:12:
[...]

Ik moet wel zeggen: Stealth, hoog vliegen en guided missile en je bent zelfs voor de tunguska nauwelijks nog te pakken.
Dan moet je dat spul wel allemaal eerst unlocken..heat seekers en stealth heb je vrij snel, maar het gaat zo ontzettend langzaam met punten sprokkelen in het begin dat voor je de rest hebt het wel even duurt.

Ik ben nu een tijdje bezig met die jets en vliegen gaat best aardig en af en toe een helipkopter (die toevallig net geflared ervoor had) pakken met een heat seeker ook maar voor de rest....word er gek van. Met die mitrailleur raak ik niets op de grond, laat staan jets in de lucht, ook al heb ik iemand recht in het vizier. Vind t nog niet meevallen :'(

anathema

Verwijderd

anathema schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:25:
[...]

Dan moet je dat spul wel allemaal eerst unlocken..heat seekers en stealth heb je vrij snel, maar het gaat zo ontzettend langzaam met punten sprokkelen in het begin dat voor je de rest hebt het wel even duurt.

Ik ben nu een tijdje bezig met die jets en vliegen gaat best aardig en af en toe een helipkopter (die toevallig net geflared ervoor had) pakken met een heat seeker ook maar voor de rest....word er gek van. Met die mitrailleur raak ik niets op de grond, laat staan jets in de lucht, ook al heb ik iemand recht in het vizier. Vind t nog niet meevallen :'(
Je moet je in het begin vooral richten op de grond, Kargh Island defender rush is een goeie map om de langzame voertuigen in het water met je standaard wapen uit te schakelen als je nog geen pods hebt! ;)

Verwijderd

anathema schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:25:
[...]
Met die mitrailleur raak ik niets op de grond, laat staan jets in de lucht, ook al heb ik iemand recht in het vizier. Vind t nog niet meevallen :'(
Mik je al wel met de muis? Met WASD roll en pitch en yaw en pitch op de muis zodat je daar het fijne mikwerk mee kunt doen, en je kunt easy-peasy voetgangers en jeepjes van de bodem af schieten. Als je rocket pods unlockt kun je er tanks mee raken, en in de lucht kun je makkelijk een forse salvo in een heli persen. Als je met het toetsenbord mikt is het leven allemaal érg lastig in de jet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:04:
[...]

Mik je al wel met de muis? Met WASD roll en pitch en yaw en pitch op de muis zodat je daar het fijne mikwerk mee kunt doen, en je kunt easy-peasy voetgangers en jeepjes van de bodem af schieten. Als je rocket pods unlockt kun je er tanks mee raken, en in de lucht kun je makkelijk een forse salvo in een heli persen. Als je met het toetsenbord mikt is het leven allemaal érg lastig in de jet.
Ja jong, maak ze het maar allemaal wijs! Schieten er nog meer me uit me chopper... 8)

• haarbal
QBZ-95B, laser, heavy barrel, holo is vrij geniaal, op lange afstand kan je makkelijk rennende dudes raken vanwege de hoge muzzle velocity. Op korte afstand gewoon from the hip, werkt fantastisch.

Verwijderd

haarbal schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:14:
QBZ-95B, laser, heavy barrel, holo is vrij geniaal, op lange afstand kan je makkelijk rennende dudes raken vanwege de hoge muzzle velocity. Op korte afstand gewoon from the hip, werkt fantastisch.
Op het Battlelog forum vinden ze hem ook geniaal. Ik ga die dan ook maar es proberen :p

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:12

bl44t

Ga effe ergens anders oplichting uitvoeren bitte.

Anyways, scar-h killing time :D

Heb ik dus dat wapen, ik maar op reload drukken, gebeurt er niks. Blijkt dat je standaard maar 20 kogels in het magazijn hebt, welke gekke koekwaus bedenkt dat? Dat wapen schiet traag, doet amper extra damage en is nog onnauwkeurig ook. Combineer dat met gigantisch weinig kogels en wat moet je er mee?

[ Voor 44% gewijzigd door Tsurany op 12-04-2012 17:39 ]

Niet direct offtopic, want de game wordt ook met de Frostbite 2 engine gemaakt :)

De vorige MoH had ik *kuck*non legal*kuch* verkregen, maar heb maar 2 missies gespeeld en daarna verwijderd. Missies waren saai en toen gebruikten ze die brakke Unreal Engine die duidelijk achterloopt tov Frostbite engine.
Waarschijnlijk koop ik deze niet (BF3 DLC komt ook rond die tijd), maar ik hou het wel nog in de gaten.

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-12 23:18
Het lijkt zelfs op BF3. Misschien dat ie daarom wel interessant is. Ga misschien toch maar eens meer kijken van deze game! Ziet er goed uit!
Jammer dat nog steeds zoveel mensen met een lasersight rondlopen, dat gecombineerd met supression en je ziet geen fuck meer.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-12 21:10

StrongArmLance

Endless flow

Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:54:
Jammer dat nog steeds zoveel mensen met een lasersight rondlopen, dat gecombineerd met supression en je ziet geen fuck meer.
Lasersight is in hip fire mode gewoon rete handig, zeker met een noscope snipe :Y)

Verwijderd

Gisteren eens naar Battle Los Angeles gekeken, en echt alle militaire voertuigen, tuig is terug te vinden in het spel. Zelf de Soflam.

Zou wel cool zijn als er een expansionpack uitkomt met aliens of zombies... Of een map op een gebombardeerd vliegveld

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:18:
Gisteren eens naar Battle Los Angeles gekeken, en echt alle militaire voertuigen, tuig is terug te vinden in het spel. Zelf de Soflam.

Zou wel cool zijn als er een expansionpack uitkomt met aliens of zombies... Of een map op een gebombardeerd vliegveld
Iets binnen, lekker close combat ;) Maar dan niet zo slecht als Metro, goed uitgevoerd.
Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:26:
[...]

Ga effe ergens anders oplichting uitvoeren bitte.

Anyways, scar-h killing time :D

Heb ik dus dat wapen, ik maar op reload drukken, gebeurt er niks. Blijkt dat je standaard maar 20 kogels in het magazijn hebt, welke gekke koekwaus bedenkt dat? Dat wapen schiet traag, doet amper extra damage en is nog onnauwkeurig ook. Combineer dat met gigantisch weinig kogels en wat moet je er mee?
Het wapen is Belgisch...
Wat had je gedacht? :P

IT MUST SUCK. :+

Eigenlijk moet de P90 ook nog flink generfed worden. >:)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Als ik me verveel en even snel een potje Battlefield wil doen, speel ik vaak een ronde Metro. Leuk voor de puntjes. :+

Net dus ook: ik joinde een server met 400 tegen 800 tickets (handige uitbreiding van Battlelog!), en uiteraard had mijn team geen vlaggen meer. Ik spawnde op een sniper van ons die vlakbij A lag maar te beroerd was deze over te nemen, en veegde vervolgens de zeven vijandelijke snipers weg die vanuit het gebouw rechts van de vlag richting de RU spawn aan het knallen waren. Ondertussen was een fijne teammate C aan het overnemen, waardoor het uiteindelijk nog best spannend werd. We hebben namelijk verloren met 636 tickets tegen 0 (sarcasm sign).

Wat zou ik op zo'n moment toch graag teamkill aan hebben staan en al onze kudtsnipers die op de spawn liggen even een mes langs hun keel halen. PTFO! Er lagen er constant twintig (!) op de spawn, tien waren er dood en een stuk of vijftien waren actief aan het spelen. Heel vreemd dat je dan verliest.

Oh, en nog maar 65 kills (en 0 deaths :+) en ik sta op een K/D van 1! *O*

[ Voor 23% gewijzigd door CodeCaster op 12-04-2012 19:35 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

DanielWW2 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:23:
[...]

Het wapen is Belgisch...

Onze Belgische frietjes bakje patat (bij jullie) daarentegen liggen wel in de smaak... :*)
http://www.hln.be/hln/nl/...roducent-ter-wereld.dhtml
België is in 2011 de grootste producent van aardappelproducten ter wereld geworden. Dat bleek bij de voorstelling van het jaarverslag van Fevia, de Federatie van de Voedingsindustrie.
Elk jaar wordt in België 3,2 miljard kilo aardappelen, afkomstig uit eigen land en de buurlanden, verwerkt tot frieten, kroketten, pommes duchesse enzovoort. "Daarmee snoepte België het marktleiderschap af van Nederland", zegt Chris Moris, directeur-generaal van Fevia.
;)
Asgaro schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:37:
[...]

Onze Belgische frietjes bakje patat (bij jullie) daarentegen liggen wel in de smaak... :*)

[...]

;)
Waarom denk je dat we Vlaanderen willen annexeren? :+
Vlaamse friet is gewoon het lekkerst. :P

Asgaro schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:37:

;)
Zou er niet zo trots op zijn, jullie nationale trotst worden nog het beste door een Nederlander gebakken.

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:23:
[...]

Het wapen is Belgisch...

Eigenlijk moet de P90 ook nog flink generfed worden. >:)
Hey hey, niks slechts zeggen over Belgie / FN. De Scar wordt hier geproduceerd en bepaalde takken van de US army gebruiken deze standaard! Ja, 20 kogels is weinig, maar het feit dat hij extra damage heeft maakt het goed. Met een flash supressor is de Scar in mijn handen/muis super accuraat.....
kristan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:19:
[...]

Iets binnen, lekker close combat ;) Maar dan niet zo slecht als Metro, goed uitgevoerd.
Ja dat mis ik wel soms, Grand Bazaar is ook relatief close quarters maar echt binnen is het niet.
Vind het trouwens stom van EA dat ze voor elke paar mappen opnieuw geld vragen.. Hebben ze er nu niet al genoeg? Zou me niet verbazen dat ze plots ook een expansion pack aankondigen waar Heat Seakers effectief werken, mits je 30€ betaald.

Waar is de tijd van CS, allemaal mappen extra gemaakt door de community.. voor niks...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 20:08 ]

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:04:
[...]

Hey hey, niks slechts zeggen over Belgie / FN. De Scar wordt hier geproduceerd en bepaalde takken van de US army gebruiken deze standaard!
Dus? In NL gebruiken we F16's die in België worden gemaakt/gereviseerd. Een tijdje terug ging er weer een door zijn assen na een revisie in België bij het landen. :/
En de US army is nou ook niet zo indrukwekkend meer hoor. Voor de laatste bezuinigingsgolf op defensie hier had NL over de hele lijn hetzelfde of betere bewapening. Nu hebben we alleen nog maar een van de modernste vloten ter wereld. ;)
Ja, 20 kogels is weinig, maar het feit dat hij extra damage heeft maakt het goed. Met een flash supressor is de Scar in mijn handen/muis super accuraat.....
Damage is 30/20 en de recoil is 5-5-5. Oftewel haast oncontroleerbaar en nutteloos in close quarters. Wederom is de M4A1 veel beter. :/

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik ben overigens van mening dat de M16A4 overpowered is.
kristan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:18:
Ik ben overigens van mening dat de M16A4 overpowered is.
Echt de burst A4 of gewoon de A3?

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

DanielWW2 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:20:
[...]

Echt de burst A4 of gewoon de A3?
http://battlelog.battlefi...minfo/m16a3/198735818/pc/

Mijn accuricy lopen verneuken de vorige keer, maar hij is behoorlijk accurate.

[ Voor 14% gewijzigd door StrongArmLance op 12-04-2012 20:22 ]

Pagina: 1 ... 163 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.