SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Dat klinkt niet zo aardigTsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:25:
En waarom is hij dan overpowered? Toevallig een of twee goede potjes mee gehad?
Mjah iets OP noemen zonder argumentatie kunnen we niet zoveel mee. Dan wil ik wel een reden horen met enige onderbouwing. Waarom is de M16A4 OP en de M16A3 niet?kristan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:35:
[...]
Dat klinkt niet zo aardig, ik heb er wel meer "goede potjes meegehad", anderen ook heb ik gemerkt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Probeer er is mee te spelen, voelt als een F2000 maar dan sterker.Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:36:
[...]
Mjah iets OP noemen zonder argumentatie kunnen we niet zoveel mee. Dan wil ik wel een reden horen met enige onderbouwing. Waarom is de M16A4 OP en de M16A3 niet?
Hij is long range en low recoil en de damage is zeker niet mis...
[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 12-04-2012 20:42 ]
Mjah maar waarom is hij beter dan de M16A3 of M416? Geen full auto dus dat is ook wel een gemis. Damage is exact hetzelfde als die van alle andere assault rifles.kristan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:36:
Probeer er is mee te spelen, voelt als een F2000 maar dan sterker.
[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 12-04-2012 20:43 ]
Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:42:
[...]
Mjah maar waarom is hij beter dan de M16A3 of M416? Geen full auto dus dat is ook wel een gemis. Damage is exact hetzelfde als die van alle andere assault rifles.
Damage is hetzelfde, maar hij heeft voor mij andere feeling, long range + low recoil is gewoon fijn.is capable of Automatic and Semi-Automatic fire
Laat ik dan maar IMO toevoegen.
[ Voor 15% gewijzigd door StrongArmLance op 12-04-2012 20:45 ]
Quote klopt niet, hij heeft geen full auto. Daarnaast snap ik niet hoe goed direct vertaalt naar OP als er gewoon andere assault rifles zijn die praktisch identiek spelen.kristan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:44:
Damage is hetzelfde, maar hij heeft voor mij andere feeling, long range + low recoil is gewoon fijn.
Laat ik dan maar IMO toevoegen.
Dat is het juist, ze spelen bíjna identiek, maar deze heeft Le touch, overigens klopt de quote wel, uit battlelog zelf?Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:46:
[...]
Quote klopt niet, hij heeft geen full auto. Daarnaast snap ik niet hoe goed direct vertaalt naar OP als er gewoon andere assault rifles zijn die praktisch identiek spelen.
Ik weet niet, maar ik vind de f2000 ook overpowered... zeker in CQB
[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 12-04-2012 20:51 ]
Battlelog staat vol met fouten. Dat wapen heeft geen full auto.kristan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:49:
Dat is het juist, ze spelen bíjna identiek, maar deze heeft Le touch, overigens klopt de quote wel, uit battlelog zelf?
nvm, dan is het wapen maar kut...Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:51:
[...]
Battlelog staat vol met fouten. Dat wapen heeft geen full auto.
[ Voor 9% gewijzigd door StrongArmLance op 12-04-2012 20:54 ]
Aangezien de F2000 zo ongeveer de slechtste AR is in BF3 zegt dat niet veel.kristan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:36:
[...]
Probeer er is mee te spelen, voelt als een F2000 maar dan sterker.
Hij is long range en low recoil en de damage is zeker niet mis...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je kan best zo doen als je wilt maar als je hier komt beweren dat iets OP is, en dus aangepast moet worden omdat het oneerlijk is, moet je dat ook echt kunnen beargumenteren.
Vind je? Dan speel ik blijkbaar heel anders, ik zal een keertje frapsen...DanielWW2 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:00:
[...]
Aangezien de F2000 zo ongeveer de slechtste AR is in BF3 zegt dat niet veel.
Dat is een beetje een non-opmerking. Dat een bepaald wapen zeer geschikt is voor een bepaalde speelvorm maakt het wapen nog niet overpowered. Overpowered is een wapen juist als het in praktisch iedere situatie geschikt is omdat het zo extreem goed is.kristan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:49:
[...]
Ik weet niet, maar ik vind de f2000 ook overpowered... zeker in CQB
Neem dit niet verkeerd op hoor, maar als ik jou Battlelog profiel bekijk met je laatste paar potjes vraag ik me af in hoeverre je echt kan beoordelen of een wapen goed en/of OP is.kristan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:02:
Vind je? Dan speel ik blijkbaar heel anders, ik zal een keertje frapsen...
Welke laatste paar potjes?Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:06:
[...]
Neem dit niet verkeerd op hoor, maar als ik jou Battlelog profiel bekijk met je laatste paar potjes vraag ik me af in hoeverre je echt kan beoordelen of een wapen goed en/of OP is.
kristan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:18:
Ik ben overigens van mening dat de M16A4 overpowered is.
[ Voor 50% gewijzigd door StrongArmLance op 12-04-2012 21:14 ]
Maar de gemiddelde speler gebruikt overpowered guns.Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:15:
Ook een mening moet je kunnen ondersteunen, enkel iets vinden zonder goede argumentatie slaat alsnog nergens op. Maar ik keek naar de laatste 5-6 potjes op Battlelog en je algemene profiel. Kijk no offence maar ik denk dat de gemiddelde speler gewoon niet de geschikte persoon is om te beoordelen of iets echt overpowered is of niet.
M40A5 , Is deze overpowered? Just asking hoor, ik trek geen conclusies. M40A5
Is 3x mvp (1, 2 en 3) zo slecht dan, uit de laatste 5 potjes?
Ik speel nu in totaal, mijn eerste BF, 77 uur en denk dat ik best kan bepalen welk wapen beter is dan de ander. Dat kun je niet alleen zien aan stats.
[ Voor 14% gewijzigd door StrongArmLance op 12-04-2012 21:21 ]
Dat is wel een gewaagde opmerkingTsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:15:
Ook een mening moet je kunnen ondersteunen, enkel iets vinden zonder goede argumentatie slaat alsnog nergens op. Maar ik keek naar de laatste 5-6 potjes op Battlelog en je algemene profiel. Kijk no offence maar ik denk dat de gemiddelde speler gewoon niet de geschikte persoon is om te beoordelen of iets echt overpowered is of niet.
Iedereen kon zien dat de USAS-12 + frag OP was. De subtielere verschillen die een wapen OP maken zijn inderdaad amper merkbaar voor gemiddelde spelers. Ik zou het alleen niet zo scherp stellen zoals jij dat doet.
Het is sowieso jammer dat de standaardwapens bijna altijd de beste keuze zijn. Het is leuker om wat diversiteit te hebben. Zo lopen de assaultspelers bijna altijd met een M16A3. Om dan met dezelfde kit een goede kans te maken moet je eigenlijk met hetzelfde of een beter wapen schieten.
De M40A5 OP? Naar mijn weten niet hoor en ik heb aardig veel gesniped met de M40A5/L96/M98B.kristan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:19:
[...]
Maar de gemiddelde speler gebruikt overpowered guns.
M40A5 , Is deze overpowered? Just asking hoor, ik trek geen conclusies. M40A5
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Die maak ik wel vaker
Usas-12... mwah... was dat niet meer napraten van andere spelers. Heeft de gemiddelde speler dat nu echt zo sterk gemerkt?Iedereen kon zien dat de USAS-12 + frag OP was. De subtielere verschillen die een wapen OP maken zijn inderdaad amper merkbaar voor gemiddelde spelers. Ik zou het alleen niet zo scherp stellen zoals jij dat doet.
Het is sowieso jammer dat de standaardwapens bijna altijd de beste keuze zijn. Het is leuker om wat diversiteit te hebben. Zo lopen de assaultspelers bijna altijd met een M16A3. Om dan met dezelfde kit een goede kans te maken moet je eigenlijk met hetzelfde of een beter wapen schieten.
Dat assault spelers met de M16A3 lopen komt idd veel voor, maar ik denk dat ruim de helft van die spelers uberhaupt niet goed genoeg zijn de verschillen tussen die wapens te waarderen en het gewoon doen omdat anderen het zeggen.
Absoluut niet.De M40A5 OP? Naar mijn weten niet hoor en ik heb aardig veel gesniped met de M40A5/L96/M98B.
Verwijderd
Dit merkte je alleen op metro, met frag rounds. Net zoals de famas, alleen op metro was die op. Daarom snap ik niet waarom ze generft zijn. Op andere maps zijn ze nu gewoon waardeloos.Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:32:
Usas-12... mwah... was dat niet meer napraten van andere spelers. Heeft de gemiddelde speler dat nu echt zo sterk gemerkt?
Zowel de Famas als de USAS zijn compleet waardeloos geworden op de wat ruimere mappen. Zelfs in CQ vind ik er maar weinig aan. Van de Famas mag je eigenlijk wel verwachten dat het -als assault rifle- ook fatsoenlijk werkt op medium range (zonder HB).Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:38:
[...]
Dit merkte je alleen op metro, met frag rounds. Net zoals de famas, alleen op metro was die op. Daarom snap ik niet waarom ze generft zijn. Op andere maps zijn ze nu gewoon waardeloos.
Ik vond de USAS 12 dus niet OP. Hoogstens zeer irritant maar aangezien ik nog regelmatig mensen in close quarters neerschoot met een AR terwijl de tegenstander aan het sprayen was met zijn USAS met frag vond ik het niet OP. En als er veel USASers waren dan nam ik een bocht gewoon ruim of probeerde buiten de 5m te blijven. Dan waren ze niet zo stoer meer.Bee.nl schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:23:
[...]
Dat is wel een gewaagde opmerking
Iedereen kon zien dat de USAS-12 + frag OP was.
Het kan ook hebben geholpen dat ik Metro 64 QC gewoon doodsaai vind.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan had je mij pre-patch met de USAS+frag moeten zienDanielWW2 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:52:
[...]
Ik vond de USAS 12 dus niet OP. Hoogstens zeer irritant maar aangezien ik nog regelmatig mensen in close quarters neerschoot met een AR terwijl de tegenstander aan het sprayen was met zijn USAS met frag vond ik het niet OP. En als er veel USASers waren dan nam ik een bocht gewoon ruim of probeerde buiten de 5m te blijven. Dan waren ze niet zo stoer meer.![]()
Het kan ook hebben geholpen dat ik Metro 64 QC gewoon doodsaai vind.
Tja op Metro was die waarschijnlijk OP maar zo ongeveer elk wapen is daar OP...Bee.nl schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:55:
[...]
Dan had je mij pre-patch met de USAS+frag moeten zienSamen met een maat keer op keer Metro op stelten kunnen zetten en een doorgang kunnen forceren in een underdog team. Geweldig apparaat om de boel even schoon te blazen! Nu is het meer een proppenschieter die alleen <10m nog damage van enige betekenis doet. De 870mcs is na de patch de beste shottie geworden.
Op andere mappen was en is de USAS 12 magertjes.
Klopt. Op bijvoorbeeld Firestorm, Caspian of Damavand moet je daar echt niet mee aan komen zetten. Dan ben je zowel pre- als post-patch de sjaak. Helaas slaat Dice vaak door in een poging tot balanceren van BF3. Gelukkig is de M320-spam in CQ een stuk minder geworden.DanielWW2 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:59:
[...]
Tja op Metro was die waarschijnlijk OP maar zo ongeveer elk wapen is daar OP...![]()
Op andere mappen was en is de USAS 12 magertjes.
Overigens ben ik helemaal klaar met airmaps, als je 2 goede jet piloten in de tegenpartij hebt is alle infantry kanonnenvoer voor de attack heli, die rustig zijn gang kan gaan door de opgevoerde below radar en de niet lockende stingers en igla's, en zelfs de jets killen infantry. Ben sinds die patch meerdere keren gekilled door een jet terwijl ik liep, terwijl dat voor de patch nooit gebeurde. Jouw air komt niet van de basis af omdat die constant wordt geraped dus het hele spel wordt een kansloze bron van irritatie.
[ Voor 9% gewijzigd door codex op 12-04-2012 22:10 ]
Dat zal eerder komen omdat mensen niet meer hersenloos gaan staan waar de granaten vallen.Bee.nl schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:06:
[...]
Klopt. Op bijvoorbeeld Firestorm, Caspian of Damavand moet je daar echt niet mee aan komen zetten. Dan ben je zowel pre- als post-patch de sjaak. Helaas slaat Dice vaak door in een poging tot balanceren van BF3. Gelukkig is de M320-spam in CQ een stuk minder geworden.
En op zich heeft DICE het goed gedaan voor de LMG's en de AR's met deze patch, attachments ook wel hoewel ik de foregrip nerf een beetje te vind.
De bolt actions die OHK binnen 20 meter zijn zorgen voor een mooie lading slachtvee QSers.
De carbines daarin tegen zijn zwaar uit balans.
En natuurlijk suppression, jets en de stinger die nu wel heel erg faalt.
Al met al gaat het zeer goed met BF3 als ik al die doemverhalen over BF2 hoor.
Helemaal mee eensDanielWW2 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:12:
[...]
Dat zal eerder komen omdat mensen niet meer hersenloos gaan staan waar de granaten vallen.![]()
En op zich heeft DICE het goed gedaan voor de LMG's en de AR's met deze patch, attachments ook wel hoewel ik de foregrip nerf een beetje te vind.
De bolt actions die OHK binnen 20 meter zijn zorgen voor een mooie lading slachtvee QSers.![]()
De carbines daarin tegen zijn zwaar uit balans.![]()
En natuurlijk suppression, jets en de stinger die nu wel heel erg faalt.
Al met al gaat het zeer goed met BF3 als ik al die doemverhalen over BF2 hoor.
BF2 was infantry only príma te doen. Het duurde alleen 4-5 major patches om daar te komen, zoals we van Dice/EA gewend zijn. De heli zal ik maar niet over beginnen, die was OP. In BF2 werd er voor m'n gevoel veel diverser gespeeld op het gebied van wapens. Al met al was het zijn geld waard. In totaal 630 uur ingestoken en het tot Lieutenant Colonel geschopt. In BF3 is dat maar rank 43
Geen vaag gelul maar gewoon cijfers waarom de M26 DART/MASS + HB zo overpowered is.
Raku
Gebruik het nu al een paar dagen, veel mensen hebben eerst zoiets van HACKZOR blablabla.Raku schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:46:
Was deze hier al gepost? [video]
Geen vaag gelul maar gewoon cijfers waarom de M26 DART/MASS + HB zo overpowered is.
Ben wel zo vriendelijk om hun de glitch/feature? uit te leggen waarna iedereen gezellig meedoet
Nee man, Acog scope er op en je kon pre-patch gewoon snipen met de Usas en frags. Op ruim 100 meter nog effectief als je een beetje miktBee.nl schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:06:
[...]
Klopt. Op bijvoorbeeld Firestorm, Caspian of Damavand moet je daar echt niet mee aan komen zetten. Dan ben je zowel pre- als post-patch de sjaak. Helaas slaat Dice vaak door in een poging tot balanceren van BF3. Gelukkig is de M320-spam in CQ een stuk minder geworden.
Als je ook maar een beetje zelfrespect hebt gebruik je hem natuurlijk niet.chris10r schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:28:
Gebruik het nu al een paar dagen, veel mensen hebben eerst zoiets van HACKZOR blablabla.
Ben wel zo vriendelijk om hun de glitch/feature? uit te leggen waarna iedereen gezellig meedoet.
Soms snap ik de spelers hier echt niet... janken als er een aimbotter is maar zodra iemand loopt te glichten en bugs abused waarvan overduidelijk is dat ze zo niet gebruikt horen te worden is het allemaal in orde en doet iedereen lekker mee.
[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 12-04-2012 23:32 ]
wel raar dat je hem in de havoc niet van de grond kan lanceren en bij de viper wel.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Interesting...Raku schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:46:
Was deze hier al gepost? [video]
Ik ben na de patch overgestapt van Darts naar Mass ammo, omdat ik met Mass ietsje beter lijk te killen.
Maar én Darts én Mass zijn dus OP in combinatie met Heavy Barrel?
Nja, dan is dat zo. Maar niemand kan mij verplichten om nu ineens mijn M26 op te geven, die ik al sinds lang voor de patch gebruik. Ik voel me niet bepaald in Godmode. Soms schiet ik zelfs 3 keer op iemand maar door de slechte hit detection word ik toch nog gekilled soms.
Dat is natuurlijk onzin. Je moet het wapen gebruiken wat jou lekker in de hand ligt.Tsurany schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:30:
[...]
Als je ook maar een beetje zelfrespect hebt gebruik je hem natuurlijk niet.
Even een avondje met deze setup gespeeld, iets van 224 kills in 2 uurtjes (Metro 64). Niet slecht, dat wapen.
Ben benieuwd of over een week of 3 iedereen in Metro hier mee rond loopt.
Dit wapen is dus overduidelijk bugged waardoor je een drievoud aan damage doet wat oorspronkelijk bedoeld is. Dit is geen feature maar een bug die je dus aan het abusen bent. Heeft niks te maken met het gebruiken van het wapen wat jou lekker in de hand ligt, dit is het misbruik maken van bugs om een gigantisch oneerlijk voordeel te krijgen.JK schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:52:
Dat is natuurlijk onzin. Je moet het wapen gebruiken wat jou lekker in de hand ligt.
Even een avondje met deze setup gespeeld, iets van 224 kills in 2 uurtjes (Metro 64). Niet slecht, dat wapen.
Geen heavy barrel gebruiken en dan is er ook geen bug die je aan het abusen bent.Asgaro schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:49:
Interesting...
Ik ben na de patch overgestapt van Darts naar Mass ammo, omdat ik met Mass ietsje beter lijk te killen.
Maar én Darts én Mass zijn dus OP in combinatie met Heavy Barrel?
Nja, dan is dat zo. Maar niemand kan mij verplichten om nu ineens mijn M26 op te geven, die ik al sinds lang voor de patch gebruik. Ik voel me niet bepaald in Godmode. Soms schiet ik zelfs 3 keer op iemand maar door de slechte hit detection word ik toch nog gekilled soms.
[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 12-04-2012 23:56 ]
Vreemd hé, dat en wapen dat 350 damage doet goed werkt.JK schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:52:
[...]
Dat is natuurlijk onzin. Je moet het wapen gebruiken wat jou lekker in de hand ligt.
Zeker omdat je health maar 100 is.
Buiten was hij al niet te gebruiken en je kon er niet in één keer mee in bochtjes gaan schieten. Om hoekjes lopen met dat ding en dan in één keer vier man dood hebben was hij perfect voor. Maar dat is dus juist niet een gun die OP is. In die ené specifieke situatie is hij superieur.. maar hoe vaak komt dat nou voor? Dat is net zoals mensen die klagen over M320 kills als je bij een raam staat... een M320 is dan perfect om te gebruiken. In erg veel situaties heb je er helemaal niks aan. Hetzelfde geldt ook voor de G3. Op long-range is dat ding effectief.. maar dan wel met een bipod en een heavy barrel. Hopen dat er niemand op je schiet want dan raak je meteen niks meer... Op close range verreweg de beste assault rifle, maar voor CQB totaal zinloos. Ach, volgens mij is elke gun waardoor mensen gekilled worden overpowered. Dat is net zoals dat in de laatste patch de USAS weer is generfed.... Allemaal gezeik van die Metro spelers. Ga dan ook meteen klagen over de sniper, omdat die in long-range mappen zo goed werktBee.nl schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:55:
[...]Dan had je mij pre-patch met de USAS+frag moeten zienSamen met een maat keer op keer Metro op stelten kunnen zetten en een doorgang kunnen forceren in een underdog team.
Anyway... M26 was ik al een fanatiek gebruiker van, maar wel jammer dat je hem dus niet meer kan gebruiken zonder meteen als bug-abuser bestempeld te worden (Dat wordt ik denk ik toch al na dat filmpje van mij en Rienspy in de chopper).
Ik pas. Heb ook niet meegedaan aan de USAS 12 frag lame BS, MAV glitch en doe dus ook niet mee aan 350 damage shotgun.Bee.nl schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:22:
Ik join net een random Team DM server en ik word door mensen met een G3 inclusief USR+HB doodgeschoten. De bug verspreidt zich wel snel zeg. Zelf ook maar even geprobeerd en met de DART gaat het helemaal nergens over. Op 50m afstand in 2 shots dood, soms 1 zelfs. Inderdaad kwestie van tijd voordat iedereen het misbruikt.
En DICE moet serieus eens zijn testing laten outsourcen door gamers. Er zal geen tekort zijn aan vrijwilligers denk ik zo.
Ik gebruik de M26 Mass enkel in gebouwen, waar het origineel voor gemaakt is (close combat).
Maar mensen die nu opeens Operation Metro 64p gaan spelen met continu M26 in handen, die mogen ze van mij een tijdelijke ban geven.
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 13-04-2012 00:29 ]
Stat reset en -10.000.000 punten.Asgaro schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:27:
Er is een verschil tussen gebruiken en misbruiken. Als je er een hele tijd mee rondloopt, dan misbruik je het.
Ik gebruik de M26 enkel in gebouwen, waar het origineel voor gemaakt is (close combat).
Maar mensen die nu opeens Operation Metro 64p gaan spelen ermee, die mogen ze van mij een tijdelijke ban geven.
Dat is veel leuker dan een temp ban.
Dan loop je alsnog rond met een wapen dat 3x de normale damage doet en waardoor je nu dus ook kills kan maken ook al schiet je het meeste mis.Asgaro schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:27:
Er is een verschil tussen gebruiken en misbruiken. Als je er een hele tijd mee rondloopt, dan misbruik je het.
Ik gebruik de M26 Mass enkel in gebouwen, waar het origineel voor gemaakt is (close combat).
Wees dan wel eerlijk doe niet de underslug met HB.Asgaro schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:27:
Maar mensen die nu opeens Operation Metro 64p gaan spelen met continu M26 in handen, die mogen ze van mij een tijdelijke ban geven.
Dat is nu gewoon lame om te doen.
Ik wilde de bug niet posten, maar nu zijn toch al overal threads opgedoken
De bug is simpel: M26 + Rail + Heavy barrel zorgt er voor dat het wapen niet de damage van buckshot pakt maar de damage van je rifle.
Met een assault rifle is dat ~25 en met de battle rifle G3A3 is dat 30. (x12 pellets)

Ik ga er vanuit dat de game binnenkort volledig onspeelbaar word omdat iedereen er mee loopt.
Er is geen enkele reden om niet de M26 te nemen tenzij je jezelf wilt handicappen.
Honor-kids kunnen mij de pot op
[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 13-04-2012 00:41 ]
Tja, je kan er van vinden wat je wil, maar DICE kan het ook hotfixen. Nadeel is alleen dat DICE zelfs over een kleine patch een aantal weken doetDanielWW2 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:31:
[...]
Wees dan wel eerlijk doe niet de underslug met HB.![]()
edit: De USAS12 was na de eerste nerf/verandering overgens prima. Het kostte eerst 2 rounds (ik speel alleen hardcore) voor een kill, toen 3 rounds. Nu kan je niet eens mensen raken, en als je dat wel doet kost het een uur om iemand te killen. Trieste zooi eigenlijk.
[ Voor 27% gewijzigd door kevz op 13-04-2012 00:40 ]
unfor schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:38:
Hah, ik ben al zo lang de patch uit aan het hoeren met de M26.
Ik wilde de bug niet posten, maar nu zijn toch al overal threads opgedoken
De bug is simpel: M26 + Rail + Heavy barrel zorgt er voor dat het wapen niet de damage van buckshot pakt maar de damage van je rifle.
Met een assault rifle is dat ~25 en met de battle rifle G3A3 is dat 30.
[afbeelding][afbeelding]
Ik ga er vanuit dat de game binnenkort volledig onspeelbaar word omdat iedereen er mee loopt.
Eerlijkheid is er ook niet meer bij tegenwoordig.
En ik maar denken dat het in MW2 op de XBOX360 erg was.
DICE weet gewoon niet hoe ze een patch moeten schrijven voor een Frostbite based game. Volgens mij hebben ze voor de laatste patch zo ongeveer alle wapen data opnieuw geüpload bij de patch waarna al bestaande data si gekopieerd...kevz schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:38:
[...]
Tja, je kan er van vinden wat je wil, maar DICE kan het ook hotfixen. Nadeel is alleen dat DICE zelfs over een kleine patch een aantal weken doet
Fuck eerlijkheid, zolang iedereen met de OP M16 speelt blijf ik met M26 spelen.DanielWW2 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:41:
[...]Eerlijkheid is er ook niet meer bij tegenwoordig.
En ik maar denken dat het in MW2 op de XBOX360 erg was.![]()
[...]
Nou die is lekker OP zeg. Ik vind momenteel de M416 toch echt beter en de M16A3 is goed in close/ medium range. De AEK is toch echt beter in close range en medium en verder heb ik liever een AK 74M.unfor schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:42:
[...]
Fuck eerlijkheid, zolang iedereen met de OP M16 speelt blijf ik met M26 spelen.
Dat een wapen 2 dingen kan maakt het nog niet OP.
Er is een reden dat je vrijwel iedereen met 100 service stars op de M16 ziet spelen.DanielWW2 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:45:
[...]
Nou die is lekker OP zeg. Ik vind momenteel de M416 toch echt beter en de M16A3 is goed in close/ medium range. De AEK is toch echt beter in close range en medium en verder heb ik liever een AK 74M.
Dat een wapen 2 dingen kan maakt het nog niet OP.
Als ik Assault ben ga ik niet zo vaak rambo, dus heb ik liever een super accurate gun
Dan is er alsnog een verschil tussen OP en beste all round.unfor schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:46:
[...]
Er is een reden dat je vrijwel iedereen met 100 service stars op de M16 ziet spelen.
OP wapens outclassen toch echt de rest en de M16A3 outclassed niet alle wapens op alle terreinen.
Ja ik heb ook 11 service stars met de M16A3 waar het is niet mijn most used gun. Dat is toch nog steeds de G36C met 12 stars.
Qua stats is ie ongeveer identiek aan de ak74 alleen heeft de AN94 een hogere rate of fire als je de bursts goed kan chainen.
Tsurany schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:30:
[...]
Dan loop je alsnog rond met een wapen dat 3x de normale damage doet en waardoor je nu dus ook kills kan maken ook al schiet je het meeste mis.
Ik zal de Slug ammo gebruiken, aangezien het dan niet OP is. Als blijkt dat dat suckt, ga ik terug naar health kitDanielWW2 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:31:
[...]
Wees dan wel eerlijk doe niet de underslug met HB.![]()
Maar ik nodig iedereen uit om toch eens de OP combinatie te proberen. Zo OP is het ook niet: vergeet niet dat het NIET zoals de USAS was waarmee je kon spammen. Met de M26 is het pump action, dus veel trager schietritme.
Als je het eerste schot mist, kan je het meestal wel vergeten (ik spreek over close combat).
Of gebruik gewoon dart met een flash suppressor.Asgaro schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:56:
[...]
[...]
Ik zal de Slug ammo gebruiken, aangezien het dan niet OP is. Als blijkt dat dat suckt, ga ik terug naar health kit![]()
Maar ik nodig iedereen uit om toch eens de OP combinatie te proberen. Zo OP is het ook niet: vergeet niet dat het zoals de USAS was waarmee je kon spammen. Met de M26 is het pump action, dus veel trager schietritme.
Als je het eerste schot mist, kan je het meestal wel vergeten (ik spreek over close combat).
Slugs is 94 damage en dus geen OHK.
Ahja, goe advies, zal Flash Supp nemenDanielWW2 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:57:
[...]
Of gebruik gewoon dart met een flash suppressor.
Slugs is 94 damage en dus geen OHK.
[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 13-04-2012 00:59 ]
Flash suppressor is toch iets beter op die goede oude "OP" M16A3.Asgaro schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:58:
[...]
Ahja, goe advies, zal Flash Supp nemenTenzij ik echt benadeeld ben door de HB niet te hebben...
Verwijderd
Vliegen is inderdaad niks meer aan in BF3. Opstijgen gaat achterlijk hard en met een jet zit je telkens in die 'stroop' aan de rand van de map. De mappen zijn te klein, etc. etc.Bee.nl schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:23:
[...]
Helemaal mee eens
BF2 was infantry only príma te doen. Het duurde alleen 4-5 major patches om daar te komen, zoals we van Dice/EA gewend zijn. De heli zal ik maar niet over beginnen, die was OP. In BF2 werd er voor m'n gevoel veel diverser gespeeld op het gebied van wapens. Al met al was het zijn geld waard. In totaal 630 uur ingestoken en het tot Lieutenant Colonel geschopt. In BF3 is dat maar rank 43
Ik heb laatst BF2 en Project Reality weer geïnstalleerd. Daar heb ik destijds echt van genoten
Ik speel nu vooral met L85A2 en AK74M. Moet zeggen dat het grote aanpassing is tov my precious F2000, en dwingt me meer te flanken. Wel leukDanielWW2 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 01:00:
[...]
Flash suppressor is toch iets beter op die goede oude "OP" M16A3.
Daar moet je dan eigenlijk wel weer de heavy barrel gebruiken. Zeker bij de AK 74M omdat die nauwelijks effect heeft op de recoil.Asgaro schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 01:06:
[...]
Ik speel nu vooral met L85A2 en AK74M. Moet zeggen dat het grote aanpassing is tov my precious F2000, en dwingt me meer te flanken. Wel leuk
Dus toch maar de M320 buck?
Heb maandje terug ganse PC moeten formatteren (SSD gekocht), en heb welgeteld 3 games terug geïnstalleerd...Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 01:05:
[...]
Ik heb laatst BF2 en Project Reality weer geïnstalleerd. Daar heb ik destijds echt van genoten
BF2
BF Bad Company 2
BF3
(daarnaast heb ik nog veel games die ik moet kopen (Mass Effect serie volledig, Skyrim, Saints Row 3, ...), maar das voor in Juli)
Ik voel dat ik BF3 wat beu begin te worden. Weekje terug kon ik wel een ganse dag fanatiek BF3 blijven gamen, maar nu ben ik voldaan met 2 uur op een avondje.
Bijna tijd om is BF2 en BFBC2 terug op te starten!
[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 13-04-2012 01:11 ]
Verwijderd
Heerlijk lopen sproeien met de M60E4, zowel op lange afstand met een bipod en 3.4x scope als gewoon pre-firend vanuit de heup een hoekje om komen. Je gaat dan wel dood van zo'n horde mensen, maar je pakt makkelijk 3 anderen met je mee. Een postief verschil met Normal is wel dat er een stuk minder explosives gebruikt worden, terwijl die wel op de server toegestaan waren. Dat FF is zo gek nog niet eigenlijk
[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 13-04-2012 02:17 ]
Dat word een ramp.Asgaro schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 02:16:
Ik zou wel FF willen op een van de GoT servers. En dan zo een punish/forgive systeem er ook bij voor teamkills.
Called it first.
Ik ben voor de M4A1 gegaan met bipod en heavy barrel, werd zo weliswaar voor het eerst als infantry uitgemaakt voor aimbot! Wat is dat ding toch accuraat!
Had paar verschillende ronde verschillende unlocks geprobeerd en ik moet zeggen dat het met de bipod + heavy barrel mij het beste afging.
Dit was het potje met die unlocks, alle andere potjes eromheen werd ons team elke keer zwaar maar dan ook zwaar geraped! Ik had een K/D 3.75(15/4) in 14 minuten tijd + MVP2 http://battlelog.battlefi...how/28575090/1/317035554/
Voor de meeste hier niet echt een boeiende score maar ik ben blij dat ik weer een fijn wapentje heb!
EDIT: oja en het was rush, iets wat ik nooit speel eigenlijk!
[ Voor 4% gewijzigd door Facenoise op 13-04-2012 09:15 ]
Wapens in combinatie Heavy barrel en Kobra en gaan met die banaan.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb mezelf een Razer Elite Mamba met 5600dpi cadeau gedaan voor het gamen. Iemand hier die daar mee games? Ik ben alleen benieuwd of hij ook lekker samenwerkt met mijn Steelpad qck muismat.
Flinke muis alstie niet op je bureau zou passenRoyK schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:59:
ah hij hoeft niet op full max dpi te staan natuurlijk. hij ziet er ook nog ontzettend stoer uit, en past daardoor ook prima op mijn bureau.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Mijn battlelog is: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/I-Am-Misery/
Cheers!
Heb er mij nog niet op toegelegd, maar 'k zou dat inderdaad eens kunnen doen, max res en dan in windows vertragen.Tsurany schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:15:
Jawel, muis op max DPI en dan in Windows het verder tunen naar je smaak
Verwijderd
Asgaro schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 01:10:
[...]
Heb maandje terug ganse PC moeten formatteren (SSD gekocht), en heb welgeteld 3 games terug geïnstalleerd...
BF2
BF Bad Company 2
BF3
![]()
(daarnaast heb ik nog veel games die ik moet kopen (Mass Effect serie volledig, Skyrim, Saints Row 3, ...), maar das voor in Juli)
Ik voel dat ik BF3 wat beu begin te worden. Weekje terug kon ik wel een ganse dag fanatiek BF3 blijven gamen, maar nu ben ik voldaan met 2 uur op een avondje.
Bijna tijd om is BF2 en BFBC2 terug op te starten!
Heb je ook al eens BF2: Project Reality gespeeld?
Het voordeel van BF2 installeren is dat je de patches als offline bestand kunt uitvoeren. Een tijd geleden zat ik op een LAN party ergens in een schuur in een weiland en toen was ik dus zwaar de klos toen mijn BF3 installatie corrupt was.
Het patchen zelf gaat sowieso veel en veel sneller met een SSD
Volgens mij is dat echt een verkoop verhaaltje, volgens mij is 400/500 DPI ruim voldoende. Speel zelf op 800, ook op 5700 DPI gespeelt en ingame sens op 2%. Ging er niet beter van mikken.Tsurany schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:15:
Jawel, muis op max DPI en dan in Windows het verder tunen naar je smaak
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik kan iig met 5700 DPI niks meer aan klikken in het spawn menu
[ Voor 30% gewijzigd door evilpin0 op 13-04-2012 11:20 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
[ Voor 7% gewijzigd door haarbal op 13-04-2012 11:26 ]
Verwijderd

Edit: De register page wijst echter door naar tinychat.com ofzo. Malafide praktijkjes...
2nd Edit: Site is blijkbaar down volgens hun Facebook
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 11:39 ]
A Black Hat Hacker is a hacker who "violates computer security for little reason beyond maliciousness or for personal gain"(Moore,2005).
[ Voor 37% gewijzigd door CodeCaster op 13-04-2012 11:37 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Misschien noob vraagje maar waar kan ik die m16A3 op battlelog of bf3stats vinden...?Pykow schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:27:
Speel vooral weer met de M4A1 en M16A3 wil ik ook weer proberen nu ik de recoil effect al gewent ben van de M4A1.
Wapens in combinatie Heavy barrel en Kobra en gaan met die banaan.
Staat er gewoon niet tussen....
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Verwijderd
Klinkt niet fraai alleszins...haarbal schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:35:
wat is "Black Hatery"?
Ik dacht al aan haat tegen andersgekleurden
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 11:40 ]
Is bugged sinds laatste update.MeagaShira schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:37:
Misschien noob vraagje maar waar kan ik die m16A3 op battlelog of bf3stats vinden...?
Staat er gewoon niet tussen....
Ah ok ik zocht me al de pleuris. wou mijn stats bij dat wapen checken maar dat kan dus niet.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Als je in illustrator een piep klein vector puntje wil aanklikken, merk ik dat mijn logitech mx performance moeite heeft om precies naar dat plekje te schuiven. Als ik dan heel zachtjes beweeg slaat de muisaanwijzer toch net een paar pixels over, alsof hij met een grote stap springt. Ik hop dit straks te verhelpen door een muis die meer meer dotch per inches afleest. Hetzelfde voel ik in BF3.. waar ik een HS probeer te geven, maar net niet die paar pixels op de juiste plek richt, en hij "springt" naar het volgende kluster pixeltjes maar wel weer naast mijn doelwit.evilpin0 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:09:
[...]
Volgens mij is dat echt een verkoop verhaaltje, volgens mij is 400/500 DPI ruim voldoende. Speel zelf op 800, ook op 5700 DPI gespeelt en ingame sens op 2%. Ging er niet beter van mikken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.