• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2025

superwashandje

grofheid alom

Snorro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:04:
[...]

Ja want de rest van het spel is ook zo belachelijk realistisch...
ja best wel! als je op iemand schiet gaat ie dood! dat is in het echt ook (vaak dan) :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
superwashandje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:12:
[...]

ja best wel! als je op iemand schiet gaat ie dood! dat is in het echt ook (vaak dan) :)
correctie, als je op iemand schiet gaat hij voor ''even'' dood. Das in het echie nie zo!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

hij gaat wel echt dood hoor in het spel, diegene die je daarna speelt is part of the reinforcements :P niet hetzelfde mannetje

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• DVDL
  • Registratie: November 2010
agoNITE schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:03:
[...]

Speel de laatste tijd wel veel TDM, vind het wel tof. Lekker snelle actie!
Vind zelf persoonlijk Kharg Island/Grand Bazaar wel de top-mappen op TDM.
Opzich is dan Wake Island ook wel weer grappig, try met TDM!

• Facenoise
superwashandje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:15:
hij gaat wel echt dood hoor in het spel, diegene die je daarna speelt is part of the reinforcements :P niet hetzelfde mannetje
mehhh, ik vind van niet! :+
Tsurany schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:51:
Iemand zin vanavond een mix van TDM, Conquest en Rush te spelen? http://battlelog.battlefi...h-Mapvote-Adaptive-Slots/
Lekker wat afwisseling in de gameplay dmv het voting systeem :)
Ik boycot TDM uit principe. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Facenoise
DanielWW2 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:19:
[...]

Ik boycot TDM uit principe. :+
Welk principe?

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-12-2025

yzx

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
Knijnemans schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:43:
G3 staat echt op zichzelf, HB heeft ook über kleine verticale recoil verhoging, foregrip wil je echt niet (100% ADS verhoging)
Ik vind heavy barrel + foregrip juist de beste combo bij de G3.

100% ads spread increase klinkt verschrikkelijk, maar gecombineerd met de heavy barrel (75% spread decrease) merk je daar vrijwel niets van. De burstfire nauwkeurigheid gaat enorm omhoog door de verlaging van de horizontale recoil, hierdoor heb je snellere 3 hit kills (want 34 damage) upclose. Bovendien geeft de heavy barrel nog een bonus op de dropoff afstand, waardoor je op grotere afstanden ook 3 hit kills maakt.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
haarbal schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:29:
[...]

100% ads spread increase klinkt verschrikkelijk, maar gecombineerd met de heavy barrel (75% spread decrease) merk je daar vrijwel niets van. De burstfire nauwkeurigheid gaat enorm omhoog door de verlaging van de horizontale recoil, hierdoor heb je snellere 3 hit kills (want 34 damage) upclose. Bovendien geeft de heavy barrel nog een bonus op de dropoff afstand, waardoor je op grotere afstanden ook 3 hit kills maakt.
Heb lopen testen met de g3 met heavy barrel met dan foregrip of bipod.

Zoals wat haarbal zei, is de horizontale recoil/spread op lange afstand bursts met foregrip een stuk kleiner dan zonder.
Bipod is wel lekker als auto sniper, maar eigenlijk beweeg ik te veel als medic om die bipod effectief te gebruiken. De foregrip is dus voor mij een blijver :)

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

haarbal schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:29:
[...]

Is nog steeds 25% spread increase, en de spread inc per shot is ook al hoog bij g3. Horizontale recoil bij g3 is niet zo groot, zelfs relatief klein vergeleken met andere ARs; verticale recoil is hetgeen waar hij in "uitblinkt" (en wat een foregrip niet verminderd, i.t.t. een bipod/(flash) suppressor).
Plus: recoil kun je compenseren, spread niet, daarom zou ik altijd gaan voor lagere ADS spread dan lagere recoil. Maar goed, ligt waarschijnlijk meer aan een verschil in speelstijl :P
Foregrip is voor mij post-patch eigenlijk alleen interessant in combinatie met een laser pointer voor het ultieme CQB hip-fire werk.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

onzin, TDM is een hele normale (komt in bijna alle FPSen voor) gamemode en heeft niets met CoD te maken.

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:43:

28/10/11 - 29/03/12

Dice heeft je kapot gemaakt...

Je was nog een van de weinige wapens die echt skill vraagde...
Met je grote Vertical én Horizontal recoil...
Dankzij de Foregrip kon ik je indertijd nog wat bedwingen...
Maar je master, Dice, heeft dit noodzakelijke attachment grondig generfd...
Nu zullen de wapens die perfect te hanteren zijn zonder Foregrip (AK-74M, M16A4, M416, L85A2, etc) zegevieren on the battlefield...
Want jij, samen met een Foregrip, en met of zonder Heavy Barrel, bent niet meer opgewassen tegen dat ander geweld...

Het gaat je goed, ouwe vriend...
Je hebt puik werk afgeleverd...
Heb de aek ingeruild voor de F2000 met foregrip, heavy barrel, en cobra rds schiet als een trein.....

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:04
DennisM6 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:43:
[...]

Tsja, metro. Daar zit allerlei volk dat eigenlijk niet zo goed kan spelen, dus dan snap ik het wel ;)
dan is het bijna wel verleidelijk om te vragen wat je ingame naam is
eens even zien hoe pro gij bent :P

• DVDL
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/DVDLIN/

Nee hoor, pro ben ik zeker niet. Flink wat uren gespeeld, haha. Vooral door verveling. Trouwens mijn eerste shooter die ik speel. Ik ga vooral voor t plezier hebben met m'n maten op TS.

• osmosis
DennisM6 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:31:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/DVDLIN/

Nee hoor, pro ben ik zeker niet. Flink wat uren gespeeld, haha. Vooral door verveling. Trouwens mijn eerste shooter die ik speel. Ik ga vooral voor t plezier hebben met m'n maten op TS.
I see :P average just like le me
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Oxide-NL/

• DVDL
COLONEL SERVICE STAR 8
Rank 53
230540 / 230000
-540 until rank up

Ehh, DAFUQ. -540 until rank up..

• osmosis
Euh,. indeed
Valt me nu pas op, wat bizar.. waarom rank ik niet omhoog ?:P
ik weet zeker dat ik gisteren een rank omhoog ben gegaan. battlelog denkt er anders over zo te zien

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:23

NoFearCreations

3DPrint the world!

Foutje sinds de patch...

---RAWE CEEK!!!---

• osmosis
Aaah dice u never disappoint me (L)
patch in dice fashion altijd garant voor nieuwe vage problemen

Vraag me serieus af hoe hun Quality Control eruit ziet,
Sommige bugs die present zijn sinds de patch, snap ik echt niet dat ze die over het hoofd hebben gezien

• haarbal
Knijnemans schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:04:
[...]

Is nog steeds 25% spread increase, en de spread inc per shot is ook al hoog bij g3. Horizontale recoil bij g3 is niet zo groot, zelfs relatief klein vergeleken met andere ARs; verticale recoil is hetgeen waar hij in "uitblinkt" (en wat een foregrip niet verminderd, i.t.t. een bipod/(flash) suppressor).
Plus: recoil kun je compenseren, spread niet, daarom zou ik altijd gaan voor lagere ADS spread dan lagere recoil. Maar goed, ligt waarschijnlijk meer aan een verschil in speelstijl :P
Foregrip is voor mij post-patch eigenlijk alleen interessant in combinatie met een laser pointer voor het ultieme CQB hip-fire werk.
De G3 is nauwkeurig genoeg, hij kan de kleine penalty wel hebben. De verbeterde voorspelbaarheid van het 2e schot maakt echt het verschil.

Misschien maakt speelstijl ook wel wat uit, ik heb nooit zin om door een sniper genailed te worden, dus schiet meestal maar een paar kogels af en dan ga ik weer een paar meter verder staan. Als je een "bijter" bent die stil gaat staan en blijft bursten tot de vijand neer is of het magazijn leeg is dan heb je misschien meer aan reduced spread.

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:25:
Ik merkte net dat ik in een server kon komen waar ik normaal gebanned was, ruzie met admin omdat hij mij klootzak noemde in dat popupje van banned in this server of zo iets. Ik heb wel een andere naam maar weet niet of dat daar aan ligt.
Dat zal dan een name ban zijn. Je kan mensen op diverse manieren bannen waarvan een name ban het makkelijkst te omzeilen is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
even een teasertje van mogen te verwachten youtube clip

http://battlelog.battlefi...lereport/show/27594094/1/

Zal voornamelijk de below radar buff laten zien

[ Voor 16% gewijzigd door evilpin0 op 04-04-2012 18:04 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

haarbal schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:51:
De G3 is nauwkeurig genoeg, hij kan de kleine penalty wel hebben. De verbeterde voorspelbaarheid van het 2e schot maakt echt het verschil.

Misschien maakt speelstijl ook wel wat uit, ik heb nooit zin om door een sniper genailed te worden, dus schiet meestal maar een paar kogels af en dan ga ik weer een paar meter verder staan. Als je een "bijter" bent die stil gaat staan en blijft bursten tot de vijand neer is of het magazijn leeg is dan heb je misschien meer aan reduced spread.
Ik beweeg liever non-stop, vandaar dat ik ook weinig met G3 speel (move penalties zijn te hoog met dat ding). Pak hem vooral semi-auto in een mid tot long-range defensive rol (Karkand als rus begin van de map bijv), maar gebruik hem over het algemeen weinig (speel dan ook niet zo gek veel long-range of defensive, en zowel, dan liever bolt met acog).
Ieder z'n eigen, en de hogere bullet damage compenseert een hoop, maar ik zou voor dat kleine beetje horizontale recoil compensatie van de foregrip nooit zoveel ADS spread over hebben, dan pak ik hem liever zonder attachment in 2e slot (wat ik sinds de patch ook steeds vaker doe, er mogen imho wel wat attachments naar slot 2).

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:56

StrongArmLance

Endless flow

Elke game sluit nu af bij het loading screen?
Game disconnected - could not join server

[ Voor 33% gewijzigd door StrongArmLance op 04-04-2012 18:40 ]

• DVDL
kristan schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:40:
Elke game sluit nu af bij het loading screen?
Game disconnected - could not join server
Reboot, helpt in 90% van de gevallen. Services van origin worden dan helemaal opnieuw gestart. Daar ligt het bijna altijd aan

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

DennisM6 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:44:
[...]

Reboot, helpt in 90% van de gevallen. Services van origin worden dan helemaal opnieuw gestart. Daar ligt het bijna altijd aan
Dankje! Ik heb gereboot ik hoop dat werkt

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-12-2025
Hier een absolute noob, nog nooit een BF game gespeeld. Ter afwisseling ben ik naast TF2 op zoek naar een leuke online shooter. Battlefield 3 lijkt me wel wat maar nu lees ik hier verhalen over een virus en een patch van een paar dagen terug die de game nogal heeft verziekt.

Goed moment om in te stappen of kan ik beter een paar dagen wachten? ;)

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

evilpin0 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:03:

Tof om te zien dat de assist points voor piloten nu ook echt het verschil maken, benieuwd naar de clip :P

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

TomAtTweakers schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:50:
Hier een absolute noob, nog nooit een BF game gespeeld. Ter afwisseling ben ik naast TF2 op zoek naar een leuke online shooter. Battlefield 3 lijkt me wel wat maar nu lees ik hier verhalen over een virus en een patch van een paar dagen terug die de game nogal heeft verziekt.

Prima moment, de patch is mij meegevallen en ik vind veel dingen ook fijner geworden hoor...

Edit: Doe maar niet :) Ik krijg m niet eens opgestart Grof taalgebruik is nergens voor nodig en wordt ook niet op prijs gesteld.

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 05-04-2012 12:41 ]

Verwijderd

Al ben je daarmee geloof ik wel (hier iig) in de minderheid.
Maargoed, een paar dagen wachten gaat met DICE ook niet werken, dus nu is prima.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ach ik hoorde hier echt ramp verhalen, maar mijn fav wapens zijn sterker geworden dus mij viel het, relatief gezien mee..

Grof taalgebruik is nergens voor nodig en wordt ook niet op prijs gesteld.

[ Voor 41% gewijzigd door psychoclown op 05-04-2012 12:41 ]

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Prima moment, ze hebben de game zeker toegankelijker gemaakt met de patch, helaas wel ten koste van de ervaren spelers op sommige punten.

De meeste mensen zijn vooral een beetje van hun apropos doordat de gameplay op een hoop punten wel veranderd is: niet alleen de wapen specs, maar ook de manier van spelen voor infantry, tanks, etc. is wezenlijk anders van hoe het voorheen was.

Dat gezegd hebbende is het spel nog niet perfect uitgebalanceerd en zijn bepaalde aanpassingen ietwat overdreven, maar daarvan heeft DICE ook al aangegeven dat ze in de toekomst de boel weer wat gaan matigen, dus er blijft hoop.

Hoewel als je van TF2 af komt je wel ietwat zal moeten wennen aan de QA en patch-release schedule van DICE, aan de andere kant: Valve-time ben je in ieder geval al gewend. :P

• DVDL

Het is altijd lastig om te zetten of jij in kan stappen, je moet het simpelweg proberen om te weten of je het leuk vindt ja of nee, dat kan je niet zeggen vanaf hier. Hoeveel specs je van jezelf ook weggeeft ;) Misschien een maat, collega, klasgenoot of ex die BF3 heeft. Let's give it a try zou ik zeggen ;)

goed moment, want in TF2 heb je net zoveel frustratie dan in BF3 op dit moment.
ik heb 4 jaar TF2 gespeeld en ben er paar maanden geleden mee gestopt (Free 2 play, maakt de game gewoon veelste makkelijk)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• haarbal
evilpin0 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:03:

Eens kijken of ik m'n youtube account nog kan vinden zodat ik op de dislike knop kan drukken.

• evilpin0
haters will hate :)

is 50% pure baserape zonder bijzonder veel tegenstand, lekker om te kijken toch. Maar pre dislike maar :)

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:23

NoFearCreations

3DPrint the world!

En dan nog zijn er mensen die beweren dat choppers niet op zijn...

---RAWE CEEK!!!---

Pykow schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:11:
goed moment, want in TF2 heb je net zoveel frustratie dan in BF3 op dit moment.
ik heb 4 jaar TF2 gespeeld en ben er paar maanden geleden mee gestopt (Free 2 play, maakt de game gewoon veelste makkelijk)
Ik ben er eerder mee gestopt, toen ze begonnen met die domme hoedjes en al die crap. Fuck that shit :(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:22:
[...]

Ik ben er eerder mee gestopt, toen ze begonnen met die domme hoedjes en al die crap. Fuck that shit :(
dat boeide me echt niks, want het veranderde niks aan de gameplay.
moet wel zeggen dat ik toen alleen maar wars speelde en bijna geen public speelde.
te veel noobies, soldiers die geen airshots kunnen maken.

leukste is wel dat ik mijn rockets in BF3 net zo goed kan besturen als in TF2.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04-2025

Screw game balance, waarom fixen ze dit niet :P

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:46
evilpin0 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:16:

is 50% pure baserape zonder bijzonder veel tegenstand, lekker om te kijken toch. Maar pre dislike maar :)
baserape ain't good! :(
masq schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:43:
[video]

Screw game balance, waarom fixen ze dit niet :P
Ja die shit faalt, je moet zo'n ding ergens helemaal onderaan raken om m te vernielen.
Bij de soflam is die hitbox nog irritanter...

[ Voor 40% gewijzigd door AdmiralSnipe op 04-04-2012 19:45 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:10

codex

Geen OpenAI agent :)

evilpin0 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:16:

Ik ga wel kijken vind het knap, misschien steek ik er nog wat van op. Laatst wel een pro chopper duo 2 keer geraakt met een RPG, ik moet zeggen dat dat toch wel voldoening geeft. Spelen jullie overigens tegen hele slechte jet pilots of heb je een manier om ze te ontduiken?

PS:
Ik ben sowieso meer van de infantry fighting omdat ik dat leuker vind, maar afentoe een chopperrun is ook wel vermakelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door codex op 04-04-2012 19:53 ]

• evilpin0
Nee deze pilot zoog natuurlijk gigantishe anders haal je dat nooit met de bugged heat seakers, chopper pilots zogen ook. Alles moet wel mee zitten, wat er helaas tegen zat is dat onze friendly jet niet zo friendly was.

Base rape doe ik nooit tegen goede spelers, die laat ik altijd opkomen. Zet je een zuig team neer zonder intenties uit de basis te komen oefenen ik graag me baserape skills.

kristan schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:51:
[...]

Prima moment, de patch is mij meegevallen en ik vind veel dingen ook fijner geworden hoor...

Edit: Doe maar niet :) Ik krijg m niet eens opgestart GODVERDOMME
_O-
Nee niet CoD. Ik vind TDM gewoon saai. Het is ook altijd hetzelfde liedje. De helft rent als kippen zonder kop rond en de andere helft zit in een hoekje te wachten totdat er iemand voorbij rent. Dit samen met spawnsystemen die gegarandeerd mensen achter je gaan spawnen (CoD of BF, maakt niet uit) maakt het nou niet bepaalt vermakelijk voor mij. :/

Ik speel liever een goede rush game met tegenstand of een gebalanceerde 64 player conquest op een van de grote mappen als Caspian, Karkand, Oman, Kharg of Shargi. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:43:

28/10/11 - 29/03/12

Dice heeft je kapot gemaakt...

Je was nog een van de weinige wapens die echt skill vraagde...
Met je grote Vertical én Horizontal recoil...
Dankzij de Foregrip kon ik je indertijd nog wat bedwingen...
Maar je master, Dice, heeft dit noodzakelijke attachment grondig generfd...
Nu zullen de wapens die perfect te hanteren zijn zonder Foregrip (AK-74M, M16A4, M416, L85A2, etc) zegevieren on the battlefield...
Want jij, samen met een Foregrip, en met of zonder Heavy Barrel, bent niet meer opgewassen tegen dat ander geweld...

Het gaat je goed, ouwe vriend...
Je hebt puik werk afgeleverd...

F2000 JUST GOT RESURRECTED _/-\o_

F2000 + Flash Suppressor is perfect! Dat attachment zorgt dat de Verticale Recoil wat vermindert. Dus nu kan ik terug kills maken op medium-long range. (En op close range lekker hip firen met zn RPM van 850 <3)

Ik zou ook Foregrip kunnen toevoegen, want dit wapen heeft veel Horizontal Recoil. Maar het is precies niet nodig want merk het verschil nauwelijks met/zonder Foregrip, en dan heb je die accuracy penalty niet.

TIP
Goede server voor Conquest 64p: http://battlelog.battlefi...rmike-com-2-B2K-Conquest/
Heb er 8 matches op gespeeld en quasi allemaal waren ze balanced.

En vandaag voor aimbotter/cheater uitgemaakt _O- Leuk om is complimentjes te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battles/bf3%202012-04-04%2016-14-51-42.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battles/bf3%202012-04-04%2016-22-35-12.jpg

En ook mijn langste match ooit gehad, denk ik:
+-48min
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battles/bf3%202012-04-04%2018-47-08-80.jpg

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
foutje.

[ Voor 174% gewijzigd door pafdaddy op 04-04-2012 20:20 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:09:
[...]

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. :Y)
Ja ik ben gewoon een F2000 hater. Vind het een verschrikkelijk wapen. Alleen de KH2002 is naar mijn mening een nog slechtere AR. ;)

• yzx

yzx

[...]

F2000 + Flash Suppressor is perfect! Dat attachment zorgt dat de Verticale Recoil wat vermindert. Dus nu kan ik terug kills maken op medium-long range. (En op close range lekker hip firen met zn RPM van 850 <3)

Ik zou ook Foregrip kunnen toevoegen, want dit wapen heeft veel Horizontal Recoil. Maar het is precies niet nodig want merk het verschil nauwelijks met/zonder Foregrip, en dan heb je die accuracy penalty niet.

TIP
Goede server voor Conquest 64p: http://battlelog.battlefi...rmike-com-2-B2K-Conquest/

En vandaag voor aimbotter/cheater uitgemaakt _O- Leuk om is complimentjes te krijgen.
[afbeelding]

[afbeelding]

+-48min
[afbeelding]
Zat ik niet in die rondes? 8)7

yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:22:
[...]

Zat ik niet in die rondes? 8)7
Nee, toen nog niet, jij was paar matches later op die server gekomen ;)
edit: laatste screen, daar was je erbij.
Bij die van de cheating dinges niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 04-04-2012 20:26 ]

• yzx

yzx

Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:24:
[...]

Nee, toen nog niet, jij was paar matches later op server gekomen ;)
Laatste foto :P en daarna was de hele tijd wij in de top 8)7

yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:25:
[...]

Laatste foto :P en daarna was de hele tijd wij in de top 8)7
Dat was deze match waar we beiden aan top stonden ;)
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battles/bf3%202012-04-04%2019-22-48-21.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 04-04-2012 20:27 ]

• codex

codex

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
[...]

TIP

[afbeelding]

[afbeelding]

+-48min
[afbeelding]
Eigenlijk had je op dat 2e plaatje dit plaatje moeten plakken:

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-N_ZNeCigk_s/Tf4Y1NHhGRI/AAAAAAAAADg/wtdlnojUsCQ/s320/problem-officer-meme.jpg

Past perfect bij de situatie en screenshot :D

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
Het is jammer dat Hans Zimmer niet heeft meegewerkt aan de soundtracks voor BF3. Dat zou awesome geweest zijn, de muziek van MW2 en Crysis 2 was gewoon subliem :D

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Meer mensen een update van Origin gehad naar 8.5.2?

Self reflection is the school of wisdom

• yzx

yzx

Ventrigo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:20:
Meer mensen een update van Origin gehad naar 8.5.2?
Jep en toen ging alles naar de kl*te

Ik zat in origin beta versie en sinds ik die geupdate heb loopt alles mis en traag

Verwijderd

Zo ging wel ff lekker dagarkin.

Kreeg nu een ea online kick jammer

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-12-2025
Iemand net uit het spel & battlelog gesmeten?

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-12-2025

Patje040175

Zwarte koffie !!!

idd ik ook, verdamt :(

Goedzo !

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:39
Ah, heel battlelog is offline dus, vroeg me al af of m'n internet het nou wel of niet deed :P

Mijn YouTube

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:35

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

hier ook .. werd eruit geknikkerd.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:31:
Too many failed logins, you have been blocked
bastards :(
Maakt voor nu ff niet uit, inloggen lukt toch niet, mij in ieder geval niet.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-12-2025

spartacusNLD

This is Sparta!!

hier ook niet :(

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Verwijderd

Toch nog een leuke ronde http://battlelog.battlefi...how/27620640/1/473568099/

Zoek nog een clan wellicht dat ik ook bij got ga :)

Verwijderd

Oef... ben niet de enigste, paar minuten geleden sloot alles gewoon af :S wat net aan het ownen op Oman :'(

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09-2025
Dat was dus weer battlefield voor de avond. Weg ea online.

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004

tweakraiser

I have such sites to show you

Lekker zeg, was zo goed bezig, Ea connect error

Strava | Webdesign

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12-2025

djfrankel

It's a trap!

Verdorie net nu ik nog maar 4 surveillance ribbons hoef :(

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:34:
Inloggen in battlelog lukt terug. Das toch al iets...
hier ook weer..

maar nu dit:

No contact with EA Online. Please try again later. :(

[ Voor 17% gewijzigd door spartacusNLD op 04-04-2012 21:37 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• yzx

yzx

Ik zie in me battlelog anders nog wel genoeg mensen op servers spelen :O

• djfrankel

djfrankel

It's a trap!

Vervolgens een no contact with ea online error.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:45

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

en ik maar denken dat ze dat speciaal deden omdat ik net me nieuwe build heb gemaakt bf3 een fresh install heb gegeven en ik net me controls in aan het stellen was (waarom ze dat nog altijd niet buiten de game om laten instellen, is me nog altijd een raadsel... ) Nr 1 patch material..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11-2025

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Problem contacting EA Login, please try again in a while

fantastisch, gelukkig was net mijn game afgelopen met me als MVP3:):):)

edit: en op het login scherm maar promoten dat het een stroke of genius is die battlelog....

[ Voor 26% gewijzigd door DRuw op 04-04-2012 21:39 ]

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Verwijderd

The BF3 Statistics Engine is currently down.

Wie heeft er geen hekel aan statistiek :)

• djfrankel

djfrankel

It's a trap!

Gaat ie weer :)

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-12-2025
Bij mij doet ie het weer :)

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11-2025

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

jop:)

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

jep hier ook :P

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-12-2025
Moet wel een post record zijn ;d aan één stuk door xD gelukkig heb ik nu toch geen tijd om te spelen ^^

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Verwijderd

Hmm nu alleen op de server

• Keversloper
Ik kom erbij :)

• Keversloper
Tarrel komt eraan......

• murky123
weer 3 minuten kunnen spelen maar word er uit gegooid door punkerbuster meuk meldingen

• DVDL
kansloos weer zeg, gatverdamme.

• yzx

yzx

murky123 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:49:
weer 3 minuten kunnen spelen maar word er uit gegooid door punkerbuster meuk meldingen
Updaten, origin update met oude pb geeft je probleem

• murky123
yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:57:
[...]

Updaten, origin update met oude pb geeft je probleem
had de update al gedaan, maakt niets uit

• yzx

yzx

DIt doe je dus met Asgaro als je team OP is :+

• tweakraiser

tweakraiser

I have such sites to show you

en alweer er uit... Game disconnected: something went wrong.

Strava | Webdesign

• DVDL
Achja, gedoe weer. Zou zeggen zoek lekker een ander spel uit voordat iedereen weer helemaal uit zn dak gaat. Kans is groot dat het wel weer even duurt voordat je kan joinen of niet instant wordt gedisconnect.

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
Verdorie, ff aan sluiten bij het klaagrij.
DC from EA server... 3 keer achterelkaar!

hmz "Game could not login to EA Online: request timed out. "

[ Voor 27% gewijzigd door The_Greater op 04-04-2012 22:48 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

tweakraiser schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:32:
en alweer er uit... Game disconnected: something went wrong.
Argh, net in een lekker potje :(. Hoop dat ik mijn punten nog krijg, had nog wat medals zelfs :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025
naja ik ben er zat van.
join weer ff game.
en meteen weer! dikke base rape
karq island
thanks ea voor patch!
leuk het verplaatsen stationary AA
leuk die weg werp tanks waar je niet meer tegen kunt repairen.
2 heli's erop meerdere tegenstanders links en recht net voor grens mainbase.
kan geen kant op,
vind echt na patch enorm meer rapes.....

en oja you got disc#@#$@

[ Voor 3% gewijzigd door leosand op 04-04-2012 22:47 ]

• codex

codex

Server crashes zijn blijkbaar overal, ik ging van GoT 5 naar een andere server waar in de chat het geklaag ook was dat servers overal instabiel zijn.
Pagina: 1 ... 154 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.