SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
those were the days!! CLAN WARS ftw! vooral instagib capture the flag. heb je de flag en je bent zo gehyped dat je in een fractie van een seconde iedereen neerknalt. M M M M M M MonsterKill!!Tsurany schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:52:
UT2k4 instagib time? Even uitzoeken wie daadwerkelijk mag meepraten over skills
En toen was je pro nu heet je een cheater danFlghter1982 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:56:
[...]
those were the days!! CLAN WARS ftw! vooral instagib capture the flag. heb je de flag en je bent zo gehyped dat je in een fractie van een seconde iedereen neerknalt. M M M M M M MonsterKill!!
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ik ben opzoek naar een goede game koptelefoon met microphone die ik straks ook op de pc kan gebruiken, is dit mogelijk? Of zijn er alleen game koptelefoon die of voor de PS3 kan gebruiken of voor de PC?
Het punt is dat ik nu nog game op de PS3 maar op korte termijn ga ik een dikke game pc kopen en dan wil ik de koptelefoon op de pc gebruiken.
Iemand tip voor een goede, budget is 100 a 150e
www.razerzone.com de Razer Megalodon or de Razer Tiamat 7.1Versteegrob schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:58:
Even een crosspost
Ik ben opzoek naar een goede game koptelefoon met microphone die ik straks ook op de pc kan gebruiken, is dit mogelijk? Of zijn er alleen game koptelefoon die of voor de PS3 kan gebruiken of voor de PC?
Het punt is dat ik nu nog game op de PS3 maar op korte termijn ga ik een dikke game pc kopen en dan wil ik de koptelefoon op de pc gebruiken.
de Logitech G35 of G930 zijn ook nice.
kost wat maar dan heb je ook wat
Goed punt, CS begon daar al een beetje mee maar sinds al die gare console-ports is het hek helemaal van de dam met lagcompensatie, auto-aim assists, muisacceleraties en wat nog meer van die onzin.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:46:
[...]
In dezelfde tijd dat ontwikkelaars geen gare lagcompensatie inbouwde
Nouja, toen speelde iedereen (oké, de meesten) wel om de beste te zijn op een server en er was vrijwel altijd non-stop actie.
Ik vind (sowieso vond, ben nog niet overtuigd van de nieuwe patch) BF3 een geniaal spel maar de learning curve is niet zo heel erg groot. Zeker na de patch lijkt het of DICE iedereen een eerlijke kans wil geven om goed mee te kunnen komen. Daar is natuurlijk wel iets voor te zeggen, aan de andere kant moet je ook gewoon uren maken, oefenen en je pc tweaken om echt goed te worden. Dat geldt voor elke sport/activiteit/kunst waarom moet dat niet gelden voor een game.
Campen/Snipen achterin de map hele rondes lang leerde men 'vroeger' heel snel af, dat zette toch geen zoden aan de dijk. Zelfde als jezelf een fantastische teamspeler te vinden door ronden lang health/ammo kistjes droppen en reviven zonder ook maar 1 cm in de buurt van de objectives te komen. Natuurlijk snap ik wel dat iedereen zo mag en moet spelen als hij/zij zelf wil om er zoveel mogelijk plezier uit te halen. Maar toch, het is een team spel waar je meer hebt aan het veroveren van objectives dan gooien van ammo/health om te winnen.
Ik speel uitsluitend om te winnen, MVP en de team-win elke ronde. Zeker tegenwoordig (hopen campers met 50 stuks c4 op de mcoms, claymores om elke hoek, shotguncampers op de objectives en de nieuwe supression) kan je in je eentje moeilijk een waardeloos team compenseren. In de beta en vlak na de launch kon je in je eentje of met een goed squad nog een eind kon komen tegen een goed team.
Ook qua spelermentaliteit wordt het niet beter (wtj's) Het kan aan mij liggen maar ik kom beduidend meer base-/spawnrapes tegen en steeds minder spannende goed gebalanceerde potjes. Die 1 van de 10 potjes die geniaal is in BF3 maakte die andere 9 meer dan goed, maar als het richting de 1 op 20 gaat neemt de zin om te rammen wel rap af. Ik merk dat ik sinds de patch minder en minder lang speel als voorheen.
Nu de 'skill' vereisten door DICE vakkundig elke patch lager en lager wordt gelegd, haal ik toch minder voldoening uit potjes dan in het begin. Maar goed, dit is door o.a. Knijnemans ook al goed uiteengezet in zijn patchreview.
Haha! Een ping van 30.000. Dat is 30 seconden! Dan ben je al lang uit het spel gegooid vanwege timeouts. Dat betekend dat je je tegenstanders 2 keer per minuut ziet "bewegen".Metro2002 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:04:
Was gisteren lekker aan het spelen maar ineens schoten de pingtijden van iedereen omhoog naar waanzinnige waarden. De Hoogste pings die ik gezien heb zaten in de 30.000 range...
Speelde eigenlijk alleen met sniper rifleTsurany schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:52:
UT2k4 instagib time? Even uitzoeken wie daadwerkelijk mag meepraten over skills
1 van de clans waar ik in heb gespeeld heeft z'n website nog online http://www.nbsnipers.com/
Weet nog wel toen ik voor het eerst een server joinde, geselecterd op het spelers aantal (32).
Ik op kijken tegen de goede spelers daar, kleine 2 weken later was ik wat beter en werd ik ook al voor cheater uitgemaakt.
Klasgenoot van me destijds speelde in WfH ( [WfH]Hypno^). Hem eens tijdens een lan-party op school zien spelen, man, leek net een menselijke aim-bot!
Online FPS games vond ik toen wel een meer voldaan gevoel geven ofzo, gewoon lekker knallen. Heb ergens nog wel screenshots van een 16vs16 TDM potje met een limiet van 300 kills, waarvan 173 op mijn naam
[ Voor 46% gewijzigd door agoNITE op 04-04-2012 11:19 ]
yup, nu moet ik wel zeggen... wij hebben onze clan recentelijk gefuseerd met een andere clan.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:11:
Nu de 'skill' vereisten door DICE vakkundig elke patch lager en lager wordt gelegd, haal ik toch minder voldoening uit potjes dan in het begin. Maar goed, dit is door o.a. Knijnemans ook al goed uiteengezet in zijn patchreview.
We speelde al vaker met ze, omdat hun goeie tegenstand boden en niet deden aan ragequit !!!!
Tot op 'n bepaald moment we eigenlijk altijd samen speelde.. maar uit koppigheid en ijdelheid nooit willen doen
Maar zo kun je tenminste private squad rush games spelen die er wel voor zorgen dat je op 't randje van je stoel zit !
In je uppie, in een public server... dan speel ik 't spel niet eens meer..
frustratie door casual gamers is killing.
Hoezo is de skill veriesten verlaagt? Puur gebaseert op voertuigen moet je nu juist iets extra inleggen om nog te “ownen”A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:11:
[...]
Infranterie en de extra suprresion is het enige waar ik me iets bij kan voorstellen, ook dat vind ik te betwisten. Ik zie zelf de patch niet als iets wat de skills veriesten verlaagt.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Naja in bf2 werd sprayen hard bestraft omdat het gewoon onmogelijk was om iets te raken..evilpin0 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:33:
[...]
Hoezo is de skill veriesten verlaagt? Puur gebaseert op voertuigen moet je nu juist iets extra inleggen om nog te “ownen”
Infranterie en de extra suprresion is het enige waar ik me iets bij kan voorstellen, ook dat vind ik te betwisten. Ik zie zelf de patch niet als iets wat de skills veriesten verlaagt.
kwam d'r zo'n knurft op je af rennen, dan had je 'm zo dood..
Nu however, knurft sprayed net zo lang tot je vaak genoeg geraakt bent.. en door die fijne supression kun je niet snel en gemikt terug vuren...
dat ze die m320 generved hebben is dan wel weer een skill-voordeel.. want oh wat heb ik een pest pokke hekel aan dat wapen.
haal die thermal view er maar af.. ga je nog maar weinig infantry schieten op maps zoals caspian border...furby-killer schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:36:
Nou helis zijn er niet bepaald moeilijker op geworden om infanterie neer te maaien. Maar ach ja laat ze toch lekker het verleden verromantiseren, als ze denken dat het toen allemaal beter was laat ik ze lekker in die illusie leven.
Choppers zijn idd buffed maar buffed zegt niet minder skill nodig, als je below radar 50% van de tijd vliegt mag je wel goede controle hebben.
Tanks overduidelijk meer skills veriest nu
http://www.twitch.tv/jannustitannus
28/10/11 - 29/03/12
Je was nog een van de weinige wapens die echt skill vraagde...
Met je grote Vertical én Horizontal recoil...
Dankzij de Foregrip kon ik je indertijd nog wat bedwingen...
Maar je master, Dice, heeft dit noodzakelijke attachment grondig generfd...
Nu zullen de wapens die perfect te hanteren zijn zonder Foregrip (AK-74M, M16A4, M416, L85A2, etc) zegevieren on the battlefield...
Want jij, samen met een Foregrip, en met of zonder Heavy Barrel, bent niet meer opgewassen tegen dat ander geweld...
Het gaat je goed, ouwe vriend...
Je hebt puik werk afgeleverd...
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 04-04-2012 12:02 ]
Tuurlijk, daarom zie ik er 0.001% mee rondlopendotslasher schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:45:
F2000 is nog altijd OP hoor.
Maar wsl was je sarcastisch bezig
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 04-04-2012 11:46 ]
Keuze van wapens gaat voor de meeste alleen maar om hoe snel ze kunnen killen en hoe easy, waarom denk je dat veel engineers M4A1s hebbenAsgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:46:
[...]
Tuurlijk, daarom zie ik er 0.001% mee rondlopen
Maar wsl was je sarcastisch bezig
dotslasher schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:46:
rondje metro: loopt half het team rond met die gun.
Ook, in Close combat zal het wapen dan nog goed zijn.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:47:
F2000 is puur een CQ wapen geworden. En zo erg is dat niet, verschil moet er wezen he
Maar zo speel ik niet veel. Vroeger kon je met de F2000 ook op medium-longe range killen als je maar genoeg burst fire deed en je muis lichtjes naar beneden trok.
Nu lukt dat ook wel nog, soms, maar je kan niet meer winnen omdat velen nu met Heavy Barrel spelen...
edit: en daarnaast die suppresion.
Achja, time to move on!
Verwijderd
deal with it.
De AK-74M en RPK-74 zijn serieus gebuffed idd. Er zijn er ook nog veel die met de M16A3 blijven schieten.
Part of the game, tijd om met nieuwe wapens leren te spelen.
Ja, I can't blame them.yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:47:
[...]
Keuze van wapens gaat voor de meeste alleen maar om hoe snel ze kunnen killen en hoe easy, waarom denk je dat veel engineers M4A1s hebben
Er zitten tenslotte wapens met bijna geen recoil in de game, dan zou het inderdaad wat gek zijn om ze niet te gebruiken.
Maar ik vind het jammer, en dat ligt aan Dice, dat er nu zo veel wapens zijn met nauwelijks wat moeilijke recoil.
De bovengenoemde Assaults rifles in mijn post, en dan de M4A1 bij Engineer, etc.
Toen ik BF3 kocht, had ik gehoopt dat de meeste wapens wel voldoende recoil zouden hebben. Maar nu heb je die all-round guns zoals de M16A4 die altijd zijn werk goed doet.
I don't blame the players, want ik ga nu ook met die wapens beginnen. Gisteren nog is met de F2000 geprobeerd maar je raakt echt nauwelijks iets. Neem daarbij nu die suppresion blur en de inaccuracy dat je daardoor krijgt en je hebt helemaal geen kans meer.
Daarom ben ik het wel enigzins eens met https://gathering.tweaker...message/37986857#37986857
Heavy barrel + flash supressor heeft hetzelfde effect nu. Probeer maar is. En je heb nog een langere range en meer accuracy ook.Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:43:
28/10/11 - 29/03/12
Dice heeft je kapot gemaakt...
Nu zullen de wapens die perfect te hanteren zijn zonder Foregrip (AK-74M, M16A4, M416, L85A2, etc) zegevieren on the battlefield...
Want jij, samen met een Foregrip, en met of zonder Heavy Barrel, is niet meer opgewassen tegen dat ander geweld...
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik moet daarbij zeggen dat die binnen 20 meter one shot one kill radius van een sniper echt te erg vind
Ik kill daarmee echt mensen bij het leven.
Nickname KasPlantje.
Bedoel je niet Foregrip + Heavy Barrel? Uit de patch notes maak ik op dat dankzij de Heavy Barrel de negatieve effecten van de Foregrip opgeheven worden.rickyy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:56:
[...]
Heavy barrel + flash supressor heeft hetzelfde effect nu. Probeer maar is. En je heb nog een langere range en meer accuracy ook.
Klinkt goed, tot je het zelf is probeert...
Dan lijk je geen schijn van kans te maken nu.
Heavy Barrel + Flash Suppresor kan niet want die zitten in zelfde loadout slot
edit: maar Foregrip + Flash suppresor moet ik is proberen. Want die laatste zorgt voor reductie Vertical Recoil.
[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 04-04-2012 12:03 ]
Helaas. De flash surpressor zou nu een groot effect hebben op de recoil.Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:00:
[...]
Bedoel je niet Foregrip + Heavy Barrel? Uit de patch notes maak ik op dat dankzij de Heavy Barrel de negatieve effecten van de Foregrip opgeheven worden.
Klinkt goed, tot je het zelf is probeert...
Dan lijk je geen schijn van kans te maken nu.
Heavy Barrel + Flash Suppresor kan niet want die zitten in zelfde loadout slot
Ik gebruik zelf een heavy barrel op een AK47m en dat werkt heerlijk. Vroeg me al af waarom ik niet flash surpressor + heavy barrel kon equippen.
Verwijderd
Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:43:
28/10/11 - 29/03/12
Dice heeft je kapot gemaakt...
Want jij, samen met een Foregrip, en met of zonder Heavy Barrel, bent niet meer opgewassen tegen dat ander geweld...

Lol, het is maar een spel hoor..
Ja, weet ik wel. Ik zat hier met een grijns om mijn gezicht hoor, toen ik dacht bericht typteVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:07:
[...]
[afbeelding]
Lol, het is maar een spel hoor..
Was deels sarcastisch, deels als statement bedoeld
Of je bent pro als mij en neemt niets op je wapenrickyy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:02:
[...]
Helaas. De flash surpressor zou nu een groot effect hebben op de recoil.
Ik gebruik zelf een heavy barrel op een AK47m en dat werkt heerlijk. Vroeg me al af waarom ik niet flash surpressor + heavy barrel kon equippen.
of alleen suppresor maar dat is voor stealth reasons
Iron sight
Anyhow iemand zin om direct wat te gamen?
[ Voor 4% gewijzigd door yzx op 04-04-2012 12:19 ]
Wat is de AEK trouwens een prut wapen geworden. Ik speel al een tijdje met de AK47m, helaas waren m'n kogel op dus ik pak een kut op van iemand met een AEK. Werkelijk niks raak op langere afstanden. De kogel schoten overal behalve op target.
[ Voor 30% gewijzigd door rickyy op 04-04-2012 12:20 ]
Dat wordt toch lastig een headshot schieten met een sniper op een paar hondert meter denk je niet.yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:16:
[...]
Of je bent pro als mij en neemt niets op je wapen![]()
of alleen suppresor maar dat is voor stealth reasons
Iron sight
Nickname KasPlantje.
Ik bedoel pro als meester over je wapen zijnrickyy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:18:
Mij lijkt het meer pro om wel met attachments te spelen zodat je game beter wordt en je dus meer kan betekenen voor je team. Ik snap niet echt dat mensen dat zonder attachments pro vinden. Ik voel me heus niet meer noob als ik door iemand wordt gedood met een wapen zonder attachments.
Speel je goed met een wapen speel je automatisch goed voor je team
En vaak genoeg heb je solo spelers die je ganse team carrier dus jah
Als het met een SG553 of A91 lukt op 100-150m moet dat ook met een sniper lukkenGvanGiessen schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:19:
[...]
Dat wordt toch lastig een headshot schieten met een sniper op een paar hondert meter denk je niet.
[ Voor 20% gewijzigd door yzx op 04-04-2012 12:20 ]
gaaf spel! op welke map deed je dit?rickyy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:18:
dus ik pak een kut op van iemand
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
ik heb zo'n flauw vermoeden dat dat in Wake kutland wassuperwashandje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:43:
[...]
gaaf spel! op welke map deed je dit?
Verwijderd
Ik heb na lang zoeken en veel de reviews gelezen en bekeken te hebben op de Corsair Vengeance 1500 Gaming Headset elke keer terug gekomen om die weer eens te zien.Versteegrob schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:58:
Even een crosspost
Nu na bijna 2 maanden in bezit te hebben ben ik dik maar ook dik tevreden ermee.
80€ koste hij en voor game is hij super ook de microfoon is zuiver en geeft je eigen stem weer zo als het ook moet zijn.
Ook voor muziek is het een super headset en je kan met de software zeer goed instellen wat je werkelijk wilt horen.
Ik heb toevallig ook de Corsair Vengeance K90 toetsenbord gekocht waar ik ook super tevreden mee ben.
Corsair heeft echt geluistert naar o.a de gamers wat zij echt wilde hebben en dat heeft goed uitgepakt.

http://www.youtube.com/wa...vwyPauOyw&feature=related
http://www.youtube.com/wa...XWEApOjTg&feature=related
http://www.youtube.com/wa...po8yDCNj0&feature=related
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 12:57 ]
Ik wist niet dat er in BF3 afwerkplekken warensuperwashandje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:43:
[...]
gaaf spel! op welke map deed je dit?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
die zat vast in het back to kutkand DLC packFlghter1982 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:51:
[...]
ik heb zo'n flauw vermoeden dat dat in Wake kutland was
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik heb dezelfde, prima de bima headset. Geld zeker waard. Enige minpuntje is dat hij vrij strak om mijn hoofd zit, en ik heb een klein hoofd.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:54:
[...]
Ik heb na lang zoeken en veel de reviews gelezen en bekeken te hebben op de Corsair Vengeance 1500 Gaming Headset elke keer terug gekomen om die weer eens te zien.
Nu na bijna 2 maanden in bezit te hebben ben ik dik maar ook dik tevreden ermee.
80€ koste hij en voor game is hij super ook de microfoon is zuiver en geeft je eigen stem weer zo als het ook moet zijn.
Ook voor muziek is het een super headset en je kan met de software zeer goed instellen wat je werkelijk wilt horen.
Ik heb toevallig ook de Corsair Vengeance K90 toetsenbord gekocht waar ik ook super tevreden mee ben.
Corsair heeft echt geluistert naar o.a de gamers wat zij echt wilde hebben en dat heeft goed uitgepakt.
http://www.youtube.com/wa...vwyPauOyw&feature=related
http://www.youtube.com/wa...XWEApOjTg&feature=related
http://www.youtube.com/wa...po8yDCNj0&feature=related
Persoonlijk heb ik niet zoveel met voertuigen. Ik vind de gameplay met voertuigen niet zo uitdagend of spannend als met infantry. Het is met een beetje oefenen (en dat vereist wel wat vehicle whoren) niet zo heel gekke moeilijk om goed te worden met een voertuig. Aimen is hetzelfde alleen moet je wennen aan extra snelheid en afstand en dat is een kwestie van tijd. Voor de movement moet je de physics van het voertuig in de smiezen krijgen en ook dat is gewoon een kwestie van tijd. In oudere BF spellen koste het echt veel moeite om er uberhaubt fatsoenlijk mee weg te vliegen/rijden dat gaat nu stukken makkelijker.evilpin0 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:33:
[...]
Hoezo is de skill veriesten verlaagt? Puur gebaseert op voertuigen moet je nu juist iets extra inleggen om nog te “ownen”
Infantry vs infantry vind ik de gameplay een stuk spannender omdat het hectischer en je nog iets meer psychisch te werk moet gaan om je vijanden eruit te 'denken', zeker op CQ. Maar nogmaals dit is puur persoonlijk, ik wil er niets aan afdoen dat mensen goed kunnen zijn met voertuigen, graag zelfs het voegt veel toe aan een vette BF3 pot, maar zelf loop ik liever.
Juist infantry is nu veel minder skill benodigd, om maar wat te noemen:
-supression geeft elke mallot de kans om iemand dood te schieten zolang hij maar het eerst schiet. Meestal kon ik met snel en gericht schieten nog wel een vuurgevecht winnen als ik eerst beschoten werd.
-de bodyshot multiplier, hey lucky shot, boom dood, yay nog meer snipers/campers.
-snelheid omlaag (sprint/jump werkt niet meer zo soepel als voorheen)
-C4 wat niet of nauwelijk opgeblazen kan worden met granaten ergo, ritsen mcom campers die alleen maar met de detonator in de hand lopen te wachten. stumpers, stuk voor stuk.
-vrijwel alle wapens kunnen (in combinatie met de juiste attachments) haast identiek spelen. In plaats dat je veel wapens moet beheersen afhankelijk van de situatie/map kan je met één wapen vrijwel altijd toe.
-de nieuwe minimap... sjonge jonge, je hoeft niet eens meer na te denken waar iemand zit nadat je een driehoekje spot, je kan bij wijze van precies zien tussen welke twee takjes in het bosje hij zich bevindt.
-De .44 is geen gevecht meer mee te verliezen, hij moest gebuffed worden dat is zeker, maar veel radicaler kon hij niet veranderd worden.
-De granaten hebben een iets te grote splash damage gekregen, wordt veel mee rondgestrooid.
Maar het ergste blijft voor mij wel het gebrek aan logica bij de nerfs en buffs van DICE. Het lijkt gewoon een kwestie van waar wordt het meest over gezeken? Prima, dan maken we dat wapen compleet nutteloos en een andere weer OP. Ook met die attachments, het is toch falen van hun kant dat de heavy barrel en flash supressor niets toevoegden? Regel dat dan, zonder dat je de supressor en de foregrip hoeft te nerfen.
Ze springen altijd van de hak op de tak, doe het gewoon een stuk subtieler. Het schieten zelf is er sinds de beta niet of nauwelijks op vooruit te gaan.
Verwijderd
Nu je kan die hoofdband rustig wat uit rekken, je moet eerst de oorschelpen naar beneden doen en dan wat buigen zo als jij wil hebben.Sagaris schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:56:
[...]
Ik heb dezelfde, prima de bima headset. Geld zeker waard. Enige minpuntje is dat hij vrij strak om mijn hoofd zit, en ik heb een klein hoofd.
Enne ik heb een vrij grote kop en bij mij zo afgesteld zit hij super zonder TE strak te zitten.
Ik heb na uren en uren game absoluut geen last van de headset en zeker dat hij Niet Te strak om mijn grote kop zit.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 13:02 ]
idem, ik heb die ook en no problemo, toch maatje L met helm maat.. dus kleine kop heb ik nietVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:01:
[...]
Nu je kan die hoofdband rustig wat uit rekken, je moet eerst de oorschelpen naar beneden doen en dan wat buigen zo als jij wil hebben.
Enne ik heb een vrij grote kop en bij mij zo afgesteld zit hij super zonder TE strak te zitten.
Ik heb na uren en uren game absoluut geen last van de headset en zeker dat hij Niet Te strak om mijn grote kop zit.
Voor dat eerste kun je gewoon het cover perk gebruiken. ik doe dat en ik heb er eigenlijk weinig last van.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:56:
-supression geeft elke mallot de kans om iemand dood te schieten zolang hij maar het eerst schiet. Meestal kon ik met snel en gericht schieten nog wel een vuurgevecht winnen als ik eerst beschoten werd.
-de bodyshot multiplier, hey lucky shot, boom dood, yay nog meer snipers/campers.
-snelheid omlaag (sprint/jump werkt niet meer zo soepel als voorheen)
Als sniper wil ik nog goed kunnen kijken wil ik nog een kans maken.
Dat tweede ben ik blij mee en dat maakt dat snipers meer de mogelijkheid hebben waat aanvallender te spelen en ook een redelijke kans maken in een close combat gevecht.
Die snelheid ben ik het wel met je eens dat is vervelend
Hier ben ik het mee eensA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:56:
Maar het ergste blijft voor mij wel het gebrek aan logica bij de nerfs en buffs van DICE. Het lijkt gewoon een kwestie van waar wordt het meest over gezeken? Prima, dan maken we dat wapen compleet nutteloos en een andere weer OP. Ook met die attachments, het is toch falen van hun kant dat de heavy barrel en flash supressor niets toevoegden? Regel dat dan, zonder dat je de supressor en de foregrip hoeft te nerfen.
Ze springen altijd van de hak op de tak, doe het gewoon een stuk subtieler. Het schieten zelf is er sinds de beta niet of nauwelijks op vooruit te gaan.
Ik vind je moet alle wapens niet op elkaar laten lijken. Ik was juist bij dat alle snipers in battlefield duidelijk anders aanvoelen en schieten. Niet net als bij Cod dat het niet uitmaakt welk wapen je pakt.
Nickname KasPlantje.
Lekker wat afwisseling in de gameplay dmv het voting systeem
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb eerst vergadering maar ik zal kijkenTsurany schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:51:
Iemand zin vanavond een mix van TDM, Conquest en Rush te spelen? http://battlelog.battlefi...h-Mapvote-Adaptive-Slots/
Nickname KasPlantje.
Ik zit thuis gewoon met de Logitech G35.mvdklooster schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:40:
Heb zelf de roccat cave. Heerlijke 5.1 koptelefoon. Beste die ik tot nu toe gehoord heb in 5.1 geluid.
was zijn geld zeker wel waar, ook omdat ik altijd met een headset achter me pc zit, zodat ik andere mensen in me huis niet lastig val + je kan een stuk sneller reageren.
Daarnaast zet ik natuurlijk de 7.1 aan en je merkt wel een verschil tussen aan en uit. Natuurlijk is het geen echte 7.1, maar je kan wel goed horen of iemand recht achter je loopt of schuin achter je.
------------------------------------------
F2000 wordt juist gezien als een OP wapen, zodra je met de recoil om kunt gaan is dat wapen echt sterk.
Tuurlijk gebruikte alle Engineers de M4A1, was 1 van de beste wapens in de game, weinig tot geen recoil en dus heel accuraat. Ik speel nu meer Assault dan Engineer sinds de update. omdat de wapens van de Assault nu veel krachtiger zijn dan de overige classes.
Het valt me nu ook op, dat er steeds minder engineers in het veld te zien zijn, omdat er geen goed wapen meer is voor die class. de SG553 of AK74-U doen het nog wel aardig, maar hebben een lage RPM en lange reload tijd.
Ze hadden zich aan de patchnotes moeten houden en daar ben ik erg pissig om.
In de patchnote staat namelijk. M4A1,M16A3,M27 IAR blijft het zelfde, zelfde reload time, zelfde recoil, zelfde snelheid. Maar ze veranderen de foregrip en de suppresser zo erg, dat het wapen niet meer het zelfde is, maar in de meeste gevallen useless op lange afstanden. mensen spelen nu met de varianten M4 en M16A4 omdat je dan eerder burst fired, waardoor de gun wat stabieler wordt, maar burst fire zorgt ook weer voor problemen tijdens het schieten in close range.
wacht gewoon op een nieuwe patch:
Suppression 50% verlagen
Foregrip en silencer weer nuttig maken zoals voor de patch.
Jets zwakker maken
Tanks weer van metaal maken en niet van papier.
Anti air vehicle minder bereik geven of een stuk zwakker maken tegen heli's
Stingers, etc. grotere bereik.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik moet even kijken maar het lijkt mij wel leuk om een mix te spelen. Ik ben denk ik wel van de partij.Tsurany schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:51:
Iemand zin vanavond een mix van TDM, Conquest en Rush te spelen? http://battlelog.battlefi...h-Mapvote-Adaptive-Slots/
Qua headset heb ik tegenwoordig een Steelseries Siberia V2, ben er erg tevreden over. Ook voor muziek luisteren vind ik het een prettige headset.
[ Voor 13% gewijzigd door codex op 04-04-2012 13:58 ]
Welke tijd zijn jullie van plan te spelen dan? Misschien heb ik ook wel tijd. Lijkt me wel leuk om dit spel eens team based te doen:)Tsurany schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:51:
Laatste potjes die ik gedaan heb alleen maar geraped doordat je team zo oerdom was. Was in Seine crossing obj B. Lag een kerel op die container die het trappenhuis in de gaten hield. Niemand kwam er langs en niemand kwam op het idee om te flanken. Om maar even een voorbeeld te noemen.
Heb way too vaak gehad dat ik een server joinde, in het verliezende team terecht kwam en dat de ronde dan na 10 seconden over was.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Klinkt vet!Tsurany schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:51:
Maar vanavond sporten dus dat gaat niet door....
De winnende team perks was altijd sprint->ammo->supression met als 4e cover/explosives/grenades afhankelijk van de situatie. Nu is het cover->supression->sprint->ammo. Kortom, je cover wordt snel geneutraliseerd door de supression perk. Dat zal nog niet iedereen doorhebben, maar dat is een kwestie van tijd.GvanGiessen schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:43:
[...]
Voor dat eerste kun je gewoon het cover perk gebruiken. ik doe dat en ik heb er eigenlijk weinig last van.
Als sniper wil ik nog goed kunnen kijken wil ik nog een kans maken.
Dat tweede ben ik blij mee en dat maakt dat snipers meer de mogelijkheid hebben waat aanvallender te spelen en ook een redelijke kans maken in een close combat gevecht.
Die snelheid ben ik het wel met je eens dat is vervelend
Wat de chest mulitplier betreft, ik kon er nog wel mee leven als de chest multiplier alleen dodelijk was met een scoped bolt sniper <20 meter oid. Maar ik heb het sterke vermoeden dat de chest multiplier ook op andere wapens werkt, de Mass bv is instantkill op behoorlijke afstanden en ik verdenk nog een paar wapens maar daar ben ik niet zeker van.
Helemaal mee eens, behalve MAA. Ik hoor veel, vooral chopper piloten hier over. Het is het enigste wat je als ground unit nu nog hebt, wat enigzins effectief is tegen choppers. Choppers horen bang te zijn voor de MAA, niet andersom. Vooral met al die counter measures die de choppers al hebben, en het bereik van de rockets die de hele map over kunnen, is de MAA nu wederom niks waard. Vind juist dat ze die nog wel wat sterker mogen maken. In 9 van de 10 gevallen wordt hij toch alleen maar door mensen gebruikt die geen unlocks hebben, en er dus mee achter infantery aan gaan.Pykow schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:55:
[...]
wacht gewoon op een nieuwe patch:
Suppression 50% verlagen
Foregrip en silencer weer nuttig maken zoals voor de patch.
Jets zwakker maken
Tanks weer van metaal maken en niet van papier.
Anti air vehicle minder bereik geven of een stuk zwakker maken tegen heli's
Stingers, etc. grotere bereik.
---RAWE CEEK!!!---
Ik vraag me ook wel eens af of een paar flags in BF3 niet wat van die stinger sites kan gebruiken zoals je die in BF:P4F wel had. Niet té doorslaggevend, maar net genoeg om de heli's en jets een beetje in toom te houden.Tsurany schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:23:
MAA kan je niks meer mee. Guided rockets? Nah, heli doet een keertje flares en is dan buiten bereik. Bovendien doet de gunner gewoon een TV missile en je MAA is weg. Zelfde met de Little Bird, raket locken op de MAA en hij is praktisch al kapot.
edit: heli's en choppers zijn natuurlijk hetzelfde...
[ Voor 5% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 04-04-2012 14:27 ]
Ik zal mss is langskomenTsurany schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:51:
Heb nog niet veel TDM/Rush gametime erop zitten. Moet maar eens veranderen
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Ik heb nog maar exact 1 TDM match gedaan, dus wil dat ook veranderenTokkes schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:31:
[...]
Heb nog niet veel TDM/Rush gametime erop zitten. Moet maar eens veranderen
Handmatig via de link hierboven kan ik wel op got #5 komen
toevoegen aan favoriteschris10r schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:42:
Vreemd. Als ik bij server name filter gotbf3 intik, krijg ik alleen #1 t/m #4
Handmatig via de link hierboven kan ik wel op got #5 komen
#waarom verdwijnen er mensen altijd als ik probeer te joinen
[ Voor 35% gewijzigd door chris10r op 04-04-2012 15:00 . Reden: # ]
fla15.maxexp.com (NIET NAAR TOE GAAN)
met elke klik op Google Chrome (de browser waar ik Battlelog op geinstalleerd heb, krijg ik een popup met de website. via andere browsers heb ik er geen last van.
ik zag op het forum van BF3 al iets staan over een qr4.dll virus.
---RAWE CEEK!!!---
You has been screwedPykow schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:12:
GEWELDIG Battlelog heeft een virus op mijn werk PC gezet !!
met elke klik op Google Chrome (de browser waar ik Battlelog op geinstalleerd heb, krijg ik een popup met de website. via andere browsers heb ik er geen last van.
Werk pc, laat me raden alles is locked zeker of bedoel je je huis werk pc?
G3A3 met HOLO + foregrip en heavy barrel, headshot machine
#
Jep, kwam hem net ook al tegen met chrome. ESET SS had hm gelukkigPykow schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:12:
[ Voor 70% gewijzigd door chris10r op 04-04-2012 15:17 . Reden: # ]
Verwijderd
nu met AVG scanner aan het kijken of het weg te halen is.
met werk pc bedoel ik dus ook echt WERK PC en niet thuis.
Ja dat is wel een lekker beveiliging als je de SS hebt om je Pc te bewaken:)chris10r schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:15:
Jep, kwam hem net ook al tegen met chrome. ESET SS had hm gelukkig
Oeh gepoept, daar kun je toch niet aan rommelen, zou zeggen snel ff in veilige modus of ff tijd terug zettenPykow schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:26:
Ik heb Origin verwijderd, Battlelog verwijderd en Chrome verwijderd gelijk.
nu met AVG scanner aan het kijken of het weg te halen is.
met werk pc bedoel ik dus ook echt WERK PC en niet thuis.
Inderdaad, ook per direct loshalen van het lan!yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:27:
[...]
Oeh gepoept, daar kun je toch niet aan rommelen, zou zeggen snel ff in veilige modus of ff tijd terug zetten
Wtff, dus battlelog zet virussen op pc's??Pykow schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:12:
Is dat alleen met Chrome dan?
Ik heb firefox erop staan maar heb dat nog nooit gehad.
Had wel een Origin update vanochtend heb je 't daar misschien van gekregen?
Ik speel zelf voornamelijk als Recon en merk inderdaad dat je nu erg snel suppressed bent en het af en toe gewoon niet leuk meer is daardoor! Voorderest heb ik nog niet met dermate veel wapens gespeeld om te kunnen oordelen of deze beter of slechter zijn geworden maar ik denk dat de wapens nu wel enig zins niet meer gebalanceerd zijn.
Gelukkig bijna mijn 10de service star voor mijn M98B en een accuracy van 46% (:
Het ergste is dat ik bij een klant zit met me eigen werk laptop.
gelukkig blokeerd hun dns de site. maar hoe kom ik er vanaf. opnieuw installeren is een dag taak.
Hoe weet je trouwens dat dit bij battlelog vandaan komt??Pykow schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:34:
Ok nu heeft ook Mozilla firefox dezelfde melding.
gelukkig blokeerd hun dns de site. maar hoe kom ik er vanaf. opnieuw installeren is een dag taak.
En had je trouwens die better battlelog?? Misschien dat daar iets mee aan de hand was.
Gooi die nest een dag terug in de tijd via windowsPykow schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:34:
Ok nu heeft ook Mozilla firefox dezelfde melding.
Ik reed rustig rond (niet over een mijn), mn tank had 100% en al mn reactive armor platen zaten er nog op. Ik kreeg geen locking piep, geen multiple hits (heatseekers/rocketpod salvo uitgesloten dus). Hell, ik kreeg geen eens een ontploffing te horen want ik was in 1 klap dood.
Weet iemand hoe dit kan??
Dit
G3A3 met 3.4x scope, bipod en heavy barrel. Single shot = Medium range sniper!!chris10r schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:15:
Heb trouwens nog een heerlijk combi gevonden:
G3A3 met HOLO + foregrip en heavy barrel, headshot machine
---RAWE CEEK!!!---
Net echtSnorro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:39:
Had al zon vermoeden, zit zelden in choppers maar lees hier wel s over die dingen. Vond eerst al dat gedoe over tanks te zwak maar overdreven en ik kon er nog aardig mee omgaan postpatch, maar dit slaat werkelijk alles, compleet vanuit het niks mijn 100% + vol armor tank kaput...
CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530
NoFearCreations schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:41:
[...]
G3A3 met 3.4x scope, bipod en heavy barrel. Single shot = Medium range sniper!!
jemig he wat een supression fest, elke keer weer ligt er iemand in een hoekje met zn pkp een enorm sproeifestijn te houden. gevolg supression like hell niemand kan die gene afknallen, terwijl ik 110% van ben
dat ik wel 30x een headshot had moeten hebben op die kerel
Algehele effecten van attachments (groen=positief, rood=negatief):
Flash suppressor
Verlaagt je verticale recoil
Verhoogt je hip spread
Foregrip
Verlaagt je horizontale recoil
Verhoogt je ADS spread
Heavy barrel
Verlaagt je ADS spread (75% ARs & Carbines, 50% LMGs)
Verhoogt end damage drop-off distance
Verhoogt je verticale recoil
Verhoogt je hip spread
Suppressor
Verlaagt je ADS spread (25%)
Verlaagt je verticale recoil
Verlaagt start & end damage drop-off distances
Verhoogt je hip spread
Laser Sight
Verlaagt je hip spread
Percentages voor dit alles verschillen per wapen, check de originele lijsten voor jouw favo klapperpistool.
Opvallende wapen/attachment combo's:
Kleinste verticale recoil verhoging van alle "normale" AR's met HB, goed controleerbaar met minimum aan ADS spread.AK-74M
Flash supp: 18% V-recoil dec, 20% hip spread inc
Foregrip: 34% H-recoil dec, 50% ADS spread inc
H-Bar: 75% ADS spread dec, 7% V-recoil inc, 20% hip spread inc
Silencer: 25% ADS spread dec, 10% V-recoil dec, 40% hip spread inc
G3 staat echt op zichzelf, HB heeft ook über kleine verticale recoil verhoging, foregrip wil je echt niet (100% ADS verhoging)G3A3
Flash Supp: 27.5% V-recoil dec, 14.3% hip spread inc
Foregrip: 50% H-recoil dec, 100% ADS spread inc
H-Bar: 75% ADS spread dec, 6.7% V-recoil inc, 14.3% hip spread inc
Silencer: 25% ADS spread dec, 10% V-recoil dec, 28.5% hip spread inc
Wederom idioot kleine verticale recoil verhoging, lijkt alsof de start-wapens-to-use geswitcht zijn van US naar RU.AKS-74U
Flash Supp: 18% V-recoil dec, 25% hip spread inc
Foregrip: 33% H-recoil dec, 25% ADS spread inc
H-Bar: 75% ADS spread dec, 7% V-recoil inc, 25% hip spread inc
Silencer: 25% ADS spread dec, 10% V-recoil dec, 50% hip spread inc
Ook interessant is dat de combinatie foregrip & crouch/prone voor LMG's je ADS spread nog erger kan maken, afhankelijk van de LMG. Als je een foregrip op je LMG runt, is het dus zaak staand te schieten (rambo-style
Voor mij persoonlijk zal HB wel het meest gerund worden, vooral op de wapens waar je er weinig extra recoil voor terug krijgt. Vindt het toch wel prettig dat als ik een keer niet suppressed ben, dat mijn kogels ook aankomen waar ik ze mik. Kan ik tenminste alleen mezelf de schuld geven
bron: ARs, Carbines, LMGs, uit topic
Tsja, metro. Daar zit allerlei volk dat eigenlijk niet zo goed kan spelen, dus dan snap ik het weljterpstra schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:43:
Gisteravond even een potje metro gedaan HC en no explosives
jemig he wat een supression fest, elke keer weer ligt er iemand in een hoekje met zn pkp een enorm sproeifestijn te houden. gevolg supression like hell niemand kan die gene afknallen, terwijl ik 110% van ben
dat ik wel 30x een headshot had moeten hebben op die kerel
Ik had al een hele tijd geen metro gedaan.DennisM6 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:43:
[...]
Tsja, metro. Daar zit allerlei volk dat eigenlijk niet zo goed kan spelen, dus dan snap ik het wel
Ben gister en vanochtend even in 24/7 metro servers gegaan om voor de lol wat te flanken.
Zoals gewoonlijk zat iedereen weer wat bij de trappen te wh0ren.
Ik pop daar een smoke in met de M320 (werd een aantal keren gekicked omdat ik er iemand mee killde
Vervolgens bij iedereen langs kruipen om ze vervolgens vanachteren kapot te naaien maaien.
Had wel een aantal keer dat ik kruipend achter de vijandelijke linie probeerde te komen en dat er dan een squad member op me spawnde die vervolgens opstond en als een bezetene begon te rennen, daar gaat dan je verrassingsaanval.
ik zal thuis moeten kijken, of ik het ook met mijn PC krijg.yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:36:
[...]
Gooi die nest een dag terug in de tijd via windowszal wel een simpele rommel virus zijn
AVG krijgt het nog niet gevonden en zover ik kan vinden op internet is het een Google chrome virus.
het is ook een rommel virus, die gewoon een website opent voor je.
EDIT: en zomaar opeens heb ik geen enkele melding meer over de virus ? lolwhatt ?
[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 04-04-2012 16:01 ]
Voor mij ook alweer een tijdje terug, voornamelijk Rush waarbij je nog wel eens OM tegenkwam. Mensen snappen dan eindelijk dat de "tweede trap" gedekt moet worden wat bij CQ meestal niet gebeurt. Daar met 1 squad omhoog en a/b planten of bij CQ naar Alfa toelopen en het is gedaan.AdmiralSnipe schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:55:
[...]
Ik had al een hele tijd geen metro gedaan.
Ben gister en vanochtend even in 24/7 metro servers gegaan om voor de lol wat te flanken.
Zoals gewoonlijk zat iedereen weer wat bij de trappen te wh0ren.
Ik pop daar een smoke in met de M320 (werd een aantal keren gekicked omdat ik er iemand mee killde) en ging dan onder bij de trein rails liggen.
Vervolgens bij iedereen langs kruipen om ze vervolgens vanachteren kapot te naaien maaien.
Had wel een aantal keer dat ik kruipend achter de vijandelijke linie probeerde te komen en dat er dan een squad member op me spawnde die vervolgens opstond en als een bezetene begon te rennen, daar gaat dan je verrassingsaanval.
Speel de laatste tijd wel veel TDM, vind het wel tof. Lekker snelle actie!Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:38:
[...]
Ik heb nog maar exact 1 TDM match gedaan, dus wil dat ook veranderen
Vind zelf persoonlijk Kharg Island/Grand Bazaar wel de top-mappen op TDM.
Ja want de rest van het spel is ook zo belachelijk realistisch...
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.