• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
cjk89 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:34:
Niet om het een of ander, maar op Internet heb ik een blank mannetje die gecamoufleerd is, en tijdens het gamen heb ik een bruin manneke:P Hoe komt dat dan?:P

En verder vind ik het een fukkin vet spel! maar er is al een muis gesneuveld omdat hij elke keer vastloopt.. EN lijkt het alsof de tegenpartij DOOR muren heen kan schieten want dan ben ik al lang weg; dan kunnen ze mij alsnog raken XD Om helemaal ziek van te worden zeg ik..
You didn't know? Ze hebben een perk toegevoegd...Deep Impact :P

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:57

yzx

vinom schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:35:
[...]

You didn't know? Ze hebben een perk toegevoegd...Deep Impact :P
Ik prefereer de " curve bullets " perk :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Waarom gaat DICE niet met hangende pootjes naar Infinity Ward om te vragen of ze even de hitreg en de gunplay in het algemeen kunnen fixen? Dat shotguns niet meer uit het niets 180 graden de andere kant op schieten en dat raak gewoon raak is. CoD is een retard spel maar daar zit wel fatsoenlijke hitreg in.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• cjk89
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-02 20:38
Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:30:
Waarom gaat DICE niet met hangende pootjes naar Infinity Ward om te vragen of ze even de hitreg en de gunplay in het algemeen kunnen fixen? Dat shotguns niet meer uit het niets 180 graden de andere kant op schieten en dat raak gewoon raak is. CoD is een retard spel maar daar zit wel fatsoenlijke hitreg in.
Echt he!
Schiet ik een heel fkkn magazijn leeg op iemand en diegene loopt gewoon verder, schiet 1 fkkn keer op mij en dan ben ik er geweest. Echt freakkin vaag.

[ Voor 0% gewijzigd door cjk89 op 03-04-2012 20:34 . Reden: typo ]

• vinom
  • Nu online
Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:30:
CoD is een retard spel maar daar zit wel fatsoenlijke hitreg in.
Sure...dan heb jij niet genoeg CoD gespeeld :P
vinom schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:45:
Sure...dan heb jij niet genoeg CoD gespeeld :P
Genoeg om te zien dat het vele malen beter is dan die van BF3.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• yzx

yzx

Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:49:
[...]

Tried quickscoping in MW3?

GEwoon ergens in de buurt van de speler maar niet verder dan 3meter dernaast INSTANT KILL :+ :+ :+

Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:49:
[...]

Zeker geen BO of MW2/2.1. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• vinom
  • Nu online
Modern Warfare en Black Ops kan ik inkomen, maar die andere twee echt niet hoor.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Wat een baggerteam net op Metro, pfff. We hadden duidelijk de overhand in het potje. Met gemak wonnen we de eerste zone en pakten we mcom B in de tweede zone. Vervolgens gaat iedereen boven zitten tussen mcom A en B in en laten ze zich backstabben vanaf de B-trap. Door die afleiding houden ze de voorste linie niet in de gaten (trappen naar beneden richting A) en wordt het team keihard geraped van twee kanten. Hoe kun je in godsnaam met zo'n overmacht nog het potje verneuken als team. Ondertussen had ik al twee keer het vijandelijke team omgelegd, maar niemand die ook maar een poot uitstak richting mcom A. Wat is dat toch demotiverend.

Met grote regelmaat spelen m'n maat en ik als enigen in het team op de objective. Sommige mensen snappen totaal niet hoe je aanvalt. Ze lopen nog liever door de chokepoints om als schietvoer te fungeren, dan dat ze eens goed nadenken en een betere route kiezen of voor mijn part smoken. Alternatieve routes leveren vaak nog meer punten op ook. Mensen denken juist vaak dat chokepoints veel opleveren, maar dat is 9/10 keer een illusie.

Verdedigen is schijnbaar ook vrij lastig. De mensen staan altijd op het punt waar het het drukst is en houden ze de andere routes niet/amper in de gaten. Op Metro is dat meestal de tweede roltrap. Als daar niemand staat, dan hoeft er maar een squad omhoog te lopen en is het gedaan.

Tot zo ver mijn 'rant' O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Bee.nl op 03-04-2012 20:53 ]

Misschien moet ik mijn message op Battlelog maar veranderen in "Used the L85A2 before it was cool" :+

Zit trouwens nu iemand in de server.... Sgt-Schonebillen... wtf _O-

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 03-04-2012 21:16 ]

Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:11:
Misschien moet ik mijn message op Battlelog maar veranderen in "Used the L85A2 before it was cool" :+

Zit trouwens nu iemand in de server.... Sgt-Schonebillen... wtf _O-
I used the AK 74M before it was cool. 8)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-03 22:57
DanielWW2 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:32:
[...]

I used the AK 74M before it was cool. 8)
I bitched about surpression before it was cool. 8)

/flauw

[ Voor 5% gewijzigd door Robbertjan94 op 03-04-2012 21:38 ]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
I never used the F-2000 when it was cool...

/ook flauw

~nog een edit: hoe de fack type je hier in kleine letters??
Dacht dat dat met "zet in kleinschrift" knop moest maar dat werkt niet. |:(

[ Voor 91% gewijzigd door AdmiralSnipe op 03-04-2012 21:48 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:45:
I never used the F-2000 when it was cool...

/ook flauw
x2. 8)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:34
I used the .44 magnum before it was cool 8)

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09-2025

Fantasma

Just a ghost.

Straks eens kijken of m'n geluid gemaakt is, viel altijd weg na patch...
Eventjes nieuwe drivers geïnstalleerd!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 19:40

NoFearCreations

3DPrint the world!

Trolling air, bij de spawn de vooruit vol gooien met c4, zien ze niks meer. En dan maar wachten op de rage op de chat... :D

---RAWE CEEK!!!---

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:36

Phntm

Tlingelingeling

NoFearCreations schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:01:
Trolling air, bij de spawn de vooruit vol gooien met c4, zien ze niks meer. En dan maar wachten op de rage op de chat... :D
Ahahah die is goed, alleen nadelig als de enemy "per ongeluk" spot on schiet op die C4 xD

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:25
Potje metro, en we hebben weer een cheater te pakken. Speelt alleen met de SKS, en heeft me 12 keer gekillt zonder dat ik hem kon killen. http://battlelog.battlefi...eNY_Robi/stats/226099924/

Graag reporten. Thanks
Het is nu al 3 april? wanneer stop dice met zijn 1 april grap ?
Jets zijn echt super overpowerd zeg :S

had net een potje waar ik echt lekker in ging, komt er 1 jet no-lifer en die domineert heel het spel en ga ik van 24-4 naar 33 - 30 in notime :S steeds dood gaan door een jet als infitry.
game is echt unbalanced als de pest.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-02 20:38
Remz schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:05:
Potje metro, en we hebben weer een cheater te pakken. Speelt alleen met de SKS, en heeft me 12 keer gekillt zonder dat ik hem kon killen. http://battlelog.battlefi...eNY_Robi/stats/226099924/

Graag reporten. Thanks
No offence, but I is not seeing the cheating bit?
Idd, stuur op z'n minst wat bewijs ofzo want ik zie hier geen cheater in.

• vinom
  • Nu online
Pykow schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:06:
Het is nu al 3 april? wanneer stop dice met zijn 1 april grap ?
Jets zijn echt super overpowerd zeg :S

had net een potje waar ik echt lekker in ging, komt er 1 jet no-lifer en die domineert heel het spel en ga ik van 24-4 naar 33 - 30 in notime :S steeds dood gaan door een jet als infitry.
game is echt unbalanced als de pest.
En jij denkt niet na tien keer dood gaan ''Goh, doe ik misschien iets verkeerd?'' Je laat je toch niet 26 keer killen door een jet.

Verwijderd

26 keer is misschien wat veel ja, maar goede jet spelers zijn echt invincible.
Zelf ook vandaag m'n eerste infantry neergehaalt in de jet, voelt echt lekker. Ook leuk om jeepjes in minder dan een halve seconde dood te krijgen met een goede burst van de gun.
vinom schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:10:
[...]

En jij denkt niet na tien keer dood gaan ''Goh, doe ik misschien iets verkeerd?'' Je laat je toch niet 26 keer killen door een jet.
spawn > dood > spawn > dood ga je eerder aan een hacker denken dan dat ik iets verkeerd doe.
hij was gewoon aan het spawnrapen en toen kreeg ik echt niks meer voor elkaar.
dan kijk je op de scoreboard en zie je dat ik super vaak dood ben gegaan door maar 1 gast met zijn jet achter elkaar

• Remz
Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:09:
Idd, stuur op z'n minst wat bewijs ofzo want ik zie hier geen cheater in.
Hoe kan ik bewijs leveren? 0-12 zegt mij genoeg, en als ik hem zie, dat ik dan direct dood bent. Anyway, ik verdenk hem, en dat doe ik niet snel bij mensen. Ik laat het aan EA over..

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:18
Remz schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:17:
[...]

Hoe kan ik bewijs leveren? 0-12 zegt mij genoeg, en als ik hem zie, dat ik dan direct dood bent. Anyway, ik verdenk hem, en dat doe ik niet snel bij mensen. Ik laat het aan EA over..
heb ook wel eens gehad dat je vaak "toevallig" dezelfde gast tegenkwam en het loodje legde dan ben je zelf gewoon net iets slechter :+

0-12 zegt iig niets

[ Voor 3% gewijzigd door reinier.sr op 03-04-2012 22:27 ]

• yzx

yzx

reinier.sr schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:26:
[...]

heb ook wel eens gehad dat je vaak "toevallig" dezelfde gast tegenkwam en het loodje legde dan ben je zelf gewoon net iets slechter :+
Tsurany toevallig die persoon? :P :+

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:04

codex

Geen OpenAI agent :)

Met een SKS op Metro is prima om veeeel kills te halen, ik had laatst een potje Conquest met 100 kills. En dat was gewoon op een explosives server.

• reinier.sr
  • Laatst online: 15:18
yzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:26:
[...]

Ik had het over betere personen :P :+

• yzx

yzx

Ik heb ook al van die scores gehad >:)

Maareuh, al zou het ne aimbotter zijn dan is ie zeer slecht

Sks is onder 20m instant kill dacht ik

yzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:26:
[...]

Nee Tsu gebruikt gewoon een aimbot/wallhack combo. :+

• cjk89
Weet iemand of die ''ping'' omlaag valt te krijgen, vind het best klote; geef je 30 euro uit aan een spel en dan kan je nog niet eens chill gamen zonder elke keer freezes te krijgen.. en het ergste van dat alles is dan JIJ die niet kan bewegen, maar vijanden je alsnog kapot kunnen schieten xD

• yzx

yzx

cjk89 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:12:
Weet iemand of die ''ping'' omlaag valt te krijgen, vind het best klote; geef je 30 euro uit aan een spel en dan kan je nog niet eens chill gamen zonder elke keer freezes te krijgen.. en het ergste van dat alles is dan JIJ die niet kan bewegen, maar vijanden je alsnog kapot kunnen schieten xD
Minder fappen?
Servers met een betere verbinding zoeken? 8)7

• cjk89
yzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:24:
[...]

Minder fappen?
Wtf! is nou weer ''fappen'' ? :P

En tjah, er staat niet naast de server ''uitstekende verbinding'' ik pak degene met de minst aantal ping maar ik heb er alsnog last van. Zwaar irritant.
Fappen is een ander woord voor masturberen. Maar hoe krijg je zo'n hoge ping dan? Wat doe je nog meer met je verbinding en wat voor verbinding heb je überhaupt?

Verwijderd

Wat is je ping überhaupt? :P
yzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:24:
[...]

Minder fappen?
Hier gaan we weer...

Aub niet terug gesprek zoals in Battlelog chat beginnen :+

• yzx

yzx

Asgaro schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:30:
[...]

Hier gaan we weer...

Aub niet terug gesprek zoals in Battlelog chat opstarten :+
Was plezant meneer envelop :+

Maar serieus :P hoge ping, heb je downloads of youtube open, heb je wifi of kabel ? etc etc

• cjk89
Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:29:
Fappen is een ander woord voor masturberen. Maar hoe krijg je zo'n hoge ping dan? Wat doe je nog meer met je verbinding en wat voor verbinding heb je überhaupt?
Wahahaha oke, nee doe ik niet anders wordt het vrouwtje boos:P Denkt ze dat ik niet genoeg krijg :P

Ik heb een draadloze modem/router, hoe je het ook mag noemen, draadloos internet in ieder geval. Voordat ik BF3 opstart gooi ik alles uit wat internet aangaat behalve McAfee. Maar 't word er niet beter op.

• Remz
cjk89 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:33:
[...]
Ik heb een draadloze modem/router, hoe je het ook mag noemen, draadloos internet in ieder geval
^Uw probleem

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:36

Phntm

Tlingelingeling

yzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:31:
[...]

Was plezant meneer envelop :+

Maar serieus :P hoge ping, heb je downloads of youtube open, heb je wifi of kabel ? etc etc
Het is zo dat de meeste gebruikers gewoon vrolijk pr0n staan te torrenten terwijl ze gamen. Althans de gemiddelde speler doet dat wel meestal... Je hebt ook dan weer van dat soort mensjes uit Amerika of Australië die joinen en die zo hard laggen dat wanneer je ze schiet je kogels door hun heen gaan.

• yzx

yzx

cjk89 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:33:
[...]

Wahahaha oke, nee doe ik niet anders wordt het vrouwtje boos:P Denkt ze dat ik niet genoeg krijg :P

Ik heb een draadloze modem/router, hoe je het ook mag noemen, draadloos internet in ieder geval. Voordat ik BF3 opstart gooi ik alles uit wat internet aangaat behalve McAfee. Maar 't word er niet beter op.
Daar is je probleem

WIFI ;w

Doe als mij 8)7 boormachine + plafond = supersnelle internet :+ :+

[ Voor 7% gewijzigd door yzx op 03-04-2012 23:35 ]

Ik speel met kabel, maar het zou me echt verbazen dat wi-fi automatisch betekent dat je niet goed online kunt gamen?

• cjk89
yzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:34:
[...]

Daar is je probleem

WIFI ;w

Doe als mij 8)7 boormachine + plafond = supersnelle internet :+ :+
Dat dacht ik dus al.. K*tzooi. Dan maar schoonvaders lief aankijken zodat ik misschien een kabel door het huis mag trekken:P

Verwijderd

Mag ik nog vragen hoe hoog je ping dan wel niet is? Want die moet wel heel hoog zijn, wil je dat soort problemen krijgen lijkt me.

• Remz
Asgaro schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:36:
Ik speel met kabel, maar het zou me echt verbazen dat wi-fi automatisch betekent dat je niet goed online kunt gamen?
Ligt aan veel verschillende dingen: Type router etc, obstakels tussen router/receiver, internet aansluiting, hoeveel apparaten zitten er op wifi.
Zelf zou ik niet op Wifi willen gamen omdat ik in een nieuwbouw flat woon, waar de muren bestaan uit tientallen cm beton. We hebben hier dan ook 3 accespoints staan voor onze mobieltjes.

• cjk89
MAAR, het signaal vanaf hier naar de modem is praktisch perfect?! of maakt dat niets uit? probleem op te lossen door een kabel te trekken?

• yzx

yzx

Asgaro schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:36:
het gaat wel, maar zodra er 3-4 muren tussen staan en andere toestellen ook aan hangen, hopeloos

@cjk: hang ff een kabel aan je pc naar de router weet niet hoever dat is doe maar met de losse pols niet permanent snap je?
Wat abonnement van internet heb je?

[ Voor 20% gewijzigd door yzx op 03-04-2012 23:39 ]

• cjk89
Hmm, hier staan er 2 computers op aangesloten, maar wanneer de ander niet word gebruikt gebeurt het alsnog. Dus het zal denk ik gewoon aan de server liggen. Toch zal ik even kijken of het mogelijk is een kabel aan te leggen.

• yzx

yzx

cjk89 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:39:
Hmm, hier staan er 2 computers op aangesloten, maar wanneer de ander niet word gebruikt gebeurt het alsnog. Dus het zal denk ik gewoon aan de server liggen. Toch zal ik even kijken of het mogelijk is een kabel aan te leggen.
Hoever is de afstand? 8)7

doe eens een speedtest, wat is je ping daar?

Ik speel toch echt op WiFi en beweer maar eens dat ik suck. :+

En verder heb ik zelden z'n lekkere avond BF3 gespeeld. Lekker 5 punten op me SPM erbij gescoord, 0.2% op me accuracy, de MVP medal gehaald, eindelijk weer eens even in een heli gezeten, Tsu afgeknalt, nemesis ribbon gescoord door Tsu vaak af te knallen ( :Y) ), Asgaro afgeschoten met een heli en gewoon lekker gespeeld. :D

Alleen moet ik nu weer wat gaan doen voor de studie. :/

• yzx

yzx

DanielWW2 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:40:
Ik speel toch echt op WiFi en beweer maar eens dat ik suck. :+

En verder heb ik zelden z'n lekkere avond BF3 gespeeld. Lekker 5 punten op me SPM erbij gescoord, 0.2% op me accuracy, de MVP medal gehaald, eindelijk weer eens even in een heli gezeten, Tsu afgeknalt, nemesis ribbon gescoord door Tsu vaak af te knallen ( :Y) ), Asgaro afgeschoten met een heli en gewoon lekker gespeeld. :D

Alleen moet ik nu weer wat gaan doen voor de studie. :/
Was jij gisteren niet aan het ragequitten dat je constant gekickt werd door je lijpe verbinding? 8)7

Pff, genoeg gegamed voor vandaag. Ik voel me echt "op".
Rush is wel veel vermoeiender dan Conquest. En 32 players vind ik zelfs iets te veel. Constant loop je met een suppresion blur voor je gezicht...
Morgen een dag non-Rush of mijn hart overleeft het niet. :P

edit: en ook wat studeren zoals DanielWW2.

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 03-04-2012 23:44 ]

yzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:42:
[...]

Was jij gisteren niet aan het ragequitten dat je constant gekickt werd door je lijpe verbinding? 8)7
Me oude wifi insteekkaart blijkt dood te zijn. Ik had er nog een liggen die perfect werkt. ;)

• yzx

yzx

DanielWW2 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:42:
[...]

Me oude wifi insteekkaart blijkt dood te zijn. Ik had er nog een liggen die perfect werkt. ;)
Dan heb je geluk, tevens is een wifi op PCI anders dan een dongle of intern

@Asgaro indeed :P

Anyhow Eerste footage ooit van mich

• cjk89
yzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:40:
[...]

Hoever is de afstand? 8)7

doe eens een speedtest, wat is je ping daar?
Speedtest Ziggo (weet niet zeker of het Ziggo is, maar als het niet Ziggo zou zijn zou de test het denk ik niet doen) MAAR in ieder geval; Ziggo geeft aan 6.6 MB per seconde.

Verwijderd

Ping is in miliseconde (ms)

• yzx

yzx

cjk89 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:44:
[...]

Speedtest Ziggo (weet niet zeker of het Ziggo is, maar als het niet Ziggo zou zijn zou de test het denk ik niet doen) MAAR in ieder geval; Ziggo geeft aan 6.6 MB per seconde.
www.speedtest.net

Kijk eens naar je ping niet naar je snelheid

yzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:43:
[...]

Dan heb je geluk, tevens is een wifi op PCI anders dan een dongle of intern

@Asgaro indeed :P

Anyhow Eerste footage ooit van mich
Nee niet die klereronde. Ik kilde pas iets nadat de tweede basis al was gevallen. 8)7
Ik was trouwens degene die je aan het begin revived had. :P

• yzx

yzx

DanielWW2 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:46:
[...]

Nee niet die klereronde. Ik kilde pas iets nadat de tweede basis al was gevallen. 8)7
Ik was trouwens degene die je aan het begin revived. :P
Kan zijn :P ty dan :9

Morgen ga ik nog wat recorden denk ik >:)

Edit moet zeggen, Tsurany komt graag van vanachter :+ _O-

[ Voor 7% gewijzigd door yzx op 03-04-2012 23:51 ]

yzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:47:
[...]

Kan zijn :P ty dan :9

Morgen ga ik nog wat recorden denk ik >:)

:D

• cjk89
yzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:45:
[...]

www.speedtest.net

Kijk eens naar je ping niet naar je snelheid
Ping is 23ms. Lijkt me niet veel?

Verwijderd

23ms zou prima speelbaar moeten zijn. Hoe hoog is het op servers als je in de serverbrowser kijkt?

• cjk89
299, 399, 675, 899, steeds verschillend. Dan is het laag, denk aan, 23, 40 etc. 't is net een video die aan het bufferen is xD

• yzx

yzx

cjk89 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:57:
299, 399, 675, 899, steeds verschillend. Dan is het laag, denk aan, 23, 40 etc. 't is net een video die aan het bufferen is xD
Welke servers connect je dan naar?

yzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:47:
Jij bukt zo mooi ;)

• cjk89
Nou ja, ik pak alleen nog maar servers in Nederland. Maar het gekke ervan is; als ik een server in Duitsland pak dan is er niets aan de hand..
cjk89 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:57:
Gebruik je de auto search optie ofzo? Die verbind je nog wel eens met Amerikaanse servers...
Want je gaat nooit 300 halen als je in speedtest 23 haalt op een Europesche server. Oke misschien rusland maar niet in West Europa.

Ligt dan misschien aan de provider. Volgens mij had Clanhost zijn zaakjes niet op orden en I3D dan wel. (na verloop van tijd)

[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-04-2012 00:02 ]

• cjk89
Nee ik heb bij ''set region'' alleen Nederland aangevinkt.

• yzx

yzx

cjk89 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:00:
Nou ja, ik pak alleen nog maar servers in Nederland. Maar het gekke ervan is; als ik een server in Duitsland pak dan is er niets aan de hand..
Naast die server staat ook een ms, te laag lag ik ook soms, meestal aim ik voor de 30-50zone is perfect ;)

• cjk89
Ik zal ff kijken wat die nu doet, i.i.g. bedankt voor de hulp/info.

Verwijderd

yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:01:

Naast die server staat ook een ms, te laag lag ik ook soms, meestal aim ik voor de 30-50zone is perfect ;)
Dus toch!? Als ik een server met een ping van 40ms wil moet ik iets in Rusland zoeken :+ Waarom zou een lage ping laggen?

• Remz
yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:01:
[...]

Dan moet je die network smoothing factor lager zetten. Standaard staat die volgens mij op 100ms compensatie. Geen idee hoe het werkt of dat het de juiste cijfers zijn, maar met een hele lage ping staat die slider te hoog standaard.

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:03:
[...]
Dus toch!? Als ik een server met een ping van 40ms wil moet ik iets in Rusland zoeken :+ Waarom zou een lage ping laggen?
Omdat mijn internet dan backfired precies :+

Nuh GOT geeft 23ms voor mij
Remz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:04:
[...]

Dan moet je die network smoothing factor lager zetten. Standaard staat die volgens mij op 100ms compensatie. Geen idee hoe het werkt of dat het de juiste cijfers zijn, maar met een hele lage ping staat die slider te hoog standaard.
Direct van de modem ne kabel getrokken dus instellen lukt niet tenzij ik die pipos van Telenet moet laten komen |:(

[ Voor 42% gewijzigd door yzx op 04-04-2012 00:05 ]

Nog mensen die dit gevoel kennen:
Als je veel gamet aan één stuk door (bv. 2 uur), dat je dan extreem begint te rushen in BF3?
Hoe langer ik dan blijf spelen, hoe opdringeriger ik word en hoe meer fouten ik begin te maken (omgeving scannen bv). Ik wil precies op elke plaats tegelijk zijn! :(
Ik heb in de laatste 4 matches vandaag bijna nooit stilgestaan om te zien of de omgeving wel veilig was. Altijd maar gaan, gaan, gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 04-04-2012 00:07 ]

Verwijderd

GoT doet 3-4 hier :+ Mss dat de network smoothing daarvoor niet laag genoeg kan ofzo?

• yzx

yzx

Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:05:
Als je veel gamet aan één stuk door (bv. 2 uur), dat je dan extreem begint te rushen in BF3?
Hoe langer ik dan blijf spelen, hoe opdringeriger ik word en hoe meer fouten ik begin te maken (omgeving scannen bv). Ik wil precies op elke plaats tegelijk zijn! :(
Daarom speel je met pauzes :z

Asgaro schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:05:
Ik heb in de laatste 5 matches vandaag bijna nooit stilgestaan om te zien of de omgeving wel veilig was. Altijd maar gaan, gaan, gaan.
Ja maar daardoor ga ik meestal beter spelen. Ik ben veel te conservatief in mijn spel. :P

De sniper. :D

DanielWW2 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:07:
[...]

Ja maar daardoor ga ik meestal beter spelen. Ik ben veel te conservatief in mijn spel. :P

[video]

De sniper. :D
*Dat sniper.

lmao weer lachen, zijn vid!

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 04-04-2012 00:17 ]

• yzx

yzx

Waar is de sniper :+

Ja aj de Belgen onder ons weten wat ik bedoel _/-\o_

yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:06:
[...]

Dat ga ik dan maar is beginnen doen...
Vandaag was wel uitzonderlijk gelukkig. :P Ik wou er is een echte game-dag van maken en even niet denken aan school.

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:03
Ik heb mijn "lag" problemen opgelost door me browser (chrome) af te sluiten.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-03 17:30

djunicron

*click-swoosh-thud*

Eikeltje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:23:
Ik heb mijn "lag" problemen opgelost door me browser (chrome) af te sluiten.
Dan komt het wellicht door de manier waarop in de browser de latency bepaald wordt. (door ESET's firewall keer op keer ICMP exploit genoemd en geblokkeerd)

Dit blijft in Chrome continue doorgaan, met andere woorden, je blijft packets uitwisselen met allerlei servers in het scherm dat op de achtergrond staat. Dat kan nogal voor wat lag zorgen ja...

• Remz
yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:04:
[...]

Direct van de modem ne kabel getrokken dus instellen lukt niet tenzij ik die pipos van Telenet moet laten komen |:(
Ingame, onder gameplay options }:O

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-03 22:57
Over de wifi discussie. Ik speel zelf ook op wifi en heb een bandbreedte van 1,5MB/sec down en 0,1MB/sec up met een ping van ongeveer 37. Het gamet gewoon perfect en ik heb bijna geen last van lagg en als het zo is is het vaak de server...

Ik heb zelfs een usb dongle, als iemand mij een goede pci-e 801.11n kaart aan kon raden...
ik zit zelf ook op wifi omdat me ouders geen kabel naar boven willen leggen :(
Rage wil op me eigen wonen.

maar op de GoT server zit ik ongeveer op 23ms en overige servers gemiddeld 32ms en heb niet zo vaak last van lag.

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:44

Metro2002

Memento mori

Was gisteren lekker aan het spelen maar ineens schoten de pingtijden van iedereen omhoog naar waanzinnige waarden. De Hoogste pings die ik gezien heb zaten in de 30.000 range :o dat zou normaal onspeelbaar moeten zijn maar behalve af en toe een beetje lag viel er nog wel te spelen... dacht ik. Ik schoot ineens niks meer raak. Zelfs iemand met een shotgun vol in zijn gezicht schieten gaf nog geen kill meer. Ik ben er toen maar mee gestopt, zal wel aan mijn internetverbinding hebben gelegen. Vanavond even opnieuw proberen :P

Normaal heb ik trouwens nooit last van lag en speel ook via wifi.

[ Voor 6% gewijzigd door Metro2002 op 04-04-2012 09:23 ]

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:18
Pykow schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:59:
ik zit zelf ook op wifi omdat me ouders geen kabel naar boven willen leggen :(
Rage wil op me eigen wonen.
Als je van je wifi af wil, gebruik je toch gewoon Powerlines? Kost niet zoveel meer tegenwoordig...

• yzx

yzx

Over die wifi je moet wel kunnen vergelijken he ;)

Hoever, hoeveel muren, toestellen, abbonement etc etc etc

yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:00:
Over die wifi je moet wel kunnen vergelijken he ;)

Hoever, hoeveel muren, toestellen, abbonement etc etc etc
8 meter. 2/3 muren, 5 toestellen hangen aan het netwerk, xs4all zakelijk 10mbit (KPN kan niet meer mbits leveren en Ziggo is geen optie door een wisselende IP
hottentot schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:43:
[...]

Als je van je wifi af wil, gebruik je toch gewoon Powerlines? Kost niet zoveel meer tegenwoordig...
er is geen stop contact meer over in onze meterkast waar dat ding hangt en boven op me kamer zijn ook alle stopcontacten in verbruik. Xbox360,Playstation 2, PC, 2 beeldschermen, laptop, Telefoon oplader, wekker en dan komt me ma nog langs met de stofzuiger xD

[ Voor 39% gewijzigd door Pykow op 04-04-2012 10:22 ]

• Patientzero
  • Laatst online: 28-03 11:57
yzx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:06:
[...]

Bier drinken helpt ook _/-\o_ dan gaat 't van medic als een spast rondrennen, naar support.. in line of fire liggen en support geven, hoef je al minder te lopen.. totdat je zo traag bent dat je gaat snipen en alles mist.. maar dat maakt niet uit want 't smaakt zo lekker :+

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 00:03
Robbertjan94 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:17:
Over de wifi discussie. Ik speel zelf ook op wifi en heb een bandbreedte van 1,5MB/sec down en 0,1MB/sec up met een ping van ongeveer 37. Het gamet gewoon perfect en ik heb bijna geen last van lagg en als het zo is is het vaak de server...

Ik heb zelfs een usb dongle, als iemand mij een goede pci-e 801.11n kaart aan kon raden...
Game zelf ook over WiFi, zit hemelsbreed 3 meter van de router vandaan. Maar ik wil dit weekend een kabel trekken, heb laatste tijd weer erg veel last van rubberbanding. Daarnaast bevalt het WiFi signaal van het Ziggo Ubee modem/router ook totaal niet, dus zit er aan te denken om het modem in bridge-mode te laten zetten en zelf een WiFi router aan te schaffen.

Los van bovenstaande heb ik meestal een ping van 20~25ms.
3D shooters spelen op wifi.... Wireless muizen.... USB toetsenborden.... Standaard knoppenconfiguraties.... Instellingen op ultra.....

Man ik voel me oud, waar is de tijd gebleven dat elke microseconde telde :+

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:45:

In dezelfde tijd dat ontwikkelaars geen gare lagcompensatie inbouwde ;)

• yzx

yzx

3D shooters spelen op wifi.... Wireless muizen.... USB toetsenborden.... Standaard knoppenconfiguraties.... Instellingen op ultra.....

Quake anyone? 8)7

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:21

Voor de goede (pro)gamers geld dat nog steeds

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 00:03

Vroeger, toen UT99 nog veel gespeeld werd, speelde ik over een COAX netwerk.
Je leerde wel mooi de hoge ping te compenseren door een goed eind voor de tegenstander te mikken :p

Maar muis/keyboard heb ik mooi bedraad. Ook grappig. Bijna iedereen die ik ken die FPS games speelt, speelt met WASD. Ik speel sinds ik me kan herinneren met QWES :p
Pagina: 1 ... 152 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.