Sinds die patch zijn er ontelbaar veel shotgun gebruikers en bullet spammers. Waar zijn de skills gebleven!
of lag dat aan onze squad gewoonAsgaro schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:04:
[...]
Zolang je die Squad Cover specialization gebruikt (voor vermindering van Suppresion) heb ik er ook niet echt een probleem mee.
Nu is die specialization tenminste nuttig geworden.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ja dat vraag ik me soms ook af. Ik was juist blij met de overstap naar battlefielt omdat de skill die mensen hadden meer gewadeerd werden en mensen echt tijd stopte in hun skill. Zoals sommig pilots dat deden of snipers. Ik hoop niet dat dat verloren gaat.jeffreypieksma schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:06:
Sinds die patch zijn er ontelbaar veel shotgun gebruikers en bullet spammers. Waar zijn de skills gebleven!
Nickname KasPlantje.
Realistisch? Die blur kan ik mij dan nog voorstellen, maar ik heb nog nooit gehoord van kogels die, wanneer je onder vuur ligt, in een rare hoek je loop verlaten.jeffreypieksma schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:01:
Wat een klote patch zeg. Er zijn weer een paar irritante bugs bij gekomen en dat suppresion is ook echt retarded. Waarom maken ze het toch zo realistisch? Het moet ook leuk blijven. Maar natuurlijk zijn er ook een paar goeie dingen bij gekomen.
http://mp1st.com/2012/04/...-missiles-on-ps3-and-360/
Is het dan niet voor pc of lees ik het verkeerd?
Tja, bulletspammers, zolang ze de vuurknop ingedrukt houdt, zijn ze er in ieder geval zeker van dat hun tegenstander voorlopig geen hits maakt, met die "gepatchte" supression bullet-deviation waardes.
Sterker nog ik heb al meerdere malen gehad, dat ik met de M26 Mass (en waarschijnlijk alle andere shotguns), "Supression Assists" krijg, door een enkel schot met buck vanaf ~15 meter.
Sterker nog ik heb al meerdere malen gehad, dat ik met de M26 Mass (en waarschijnlijk alle andere shotguns), "Supression Assists" krijg, door een enkel schot met buck vanaf ~15 meter.
Pentaxiaan
Nee, er staat duidelijk dat er een issue is met TV Guided en Heatseekers op beide consoles die gefixt wordt. Niks voor de PC, jammer genoeg.Qlii256 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:10:
http://mp1st.com/2012/04/...-missiles-on-ps3-and-360/
Dus het gaat hier niet over de heatseekers die geen damage doen aan jets? Of juist wel, maar geen patch voor pc?
EDIT:
Dit verklaard veel natuurlijk --> https://twitter.com/#!/gu...status/187116623138791424
EDIT:
Dit verklaard veel natuurlijk --> https://twitter.com/#!/gu...status/187116623138791424
[ Voor 32% gewijzigd door Qlii256 op 03-04-2012 12:15 ]
1 sniper kogel krijgt die vanaf 500mSirNobax schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:12:
Tja, bulletspammers, zolang ze de vuurknop ingedrukt houdt, zijn ze er in ieder geval zeker van dat hun tegenstander voorlopig geen hits maakt, met die "gepatchte" supression bullet-deviation waardes.
Ieder wapen heeft andere waarde en snipers hebben de hoogste
Is het foregrip probleem post-patch niet een beetje overdreven? ik gebruik meestal de AEK en na het lezen van al die negatieve berichten heb ik de foregrip laten vallen en alleen met heavy barrel gespeeld om op long range nauwkeuriger te zijn. Nou dat viel tegen, door horizontale sway raak ik niks..Asgaro schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:54:
Foregrip heeft post-patch als effect dat je minder goed bent op medium-long range en dat is wat ik niet wil. Enkel voor close combat is die Foregrip goed.
Snel foregrip weer geinstalleerd en ging weer als vanouds, ook op lange afstand. Merk niets van onnauwkeurigheid op long range. Wellicht compenseert heavy barrel dit genoeg?
anathema
Wat heb je aan die QBB? Wat een waardeloos wapen is dat zeg, vreselijk.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wij, trotse Belgen, hebben gisteren inderdaad onze sterkste kant is laten zien
Bizar. Want ik heb gisteren AEK-971 + Heavy Barrel geprobeerd, en nu vind ik dat wapen wel interessant. Het ging echt goed in de ronde waar ik het gebruikte.anathema schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:16:
[...]
Is het foregrip probleem post-patch niet een beetje overdreven? ik gebruik meestal de AEK en na het lezen van al die negatieve berichten heb ik de foregrip laten vallen en alleen met heavy barrel gespeeld om op long range nauwkeuriger te zijn. Nou dat viel tegen, door horizontale sway raak ik niks..
Snel foregrip weer geinstalleerd en ging weer als vanouds, ook op lange afstand. Merk niets van onnauwkeurigheid op long range. Wellicht compenseert heavy barrel dit genoeg?
Pre-patch had ik net problemen met dat wapen (AEK-971+Foregrip) en liet ik het maar liggen.
Hier de stats voor post-patch btw:
Horizontal Sway:
AEK-971: links 0.5 en rechts 0.3
F2000: links 0.5 en rechts 0.4
Van patch changelogs:
The M26 MASS frag and slug rounds are now the more effective pump action versions.
Wat bedoelen ze hier mee?
Ik prefereer de Flechette/Dart rounds omdat die blijkbaar beter zijn voor iets langere afstand.
Wat bedoelen ze met "pump action"?
The M26 MASS frag and slug rounds are now the more effective pump action versions.
Ik prefereer de Flechette/Dart rounds omdat die blijkbaar beter zijn voor iets langere afstand.
Ben er zelf ook nog niet helemaal uit met de heavy barrel en wel of niet foregrip, of niets + wel/niet foregrip of (flash) suppressor met of zonder foregrip.anathema schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:16:
[...]
Is het foregrip probleem post-patch niet een beetje overdreven? ik gebruik meestal de AEK en na het lezen van al die negatieve berichten heb ik de foregrip laten vallen en alleen met heavy barrel gespeeld om op long range nauwkeuriger te zijn. Nou dat viel tegen, door horizontale sway raak ik niks..
Eigenlijk merk ik een heel klein verschil met heavy barrel en foregrip op de m16a3.
Pre patch was de recoil met lange bursts iets hoger, nu post patch is de horizontale swing op de lange afstand iets meer maar de recoil met lange bursts lager.
Moet zeggen dat de L85A2 en de AK74nu inderdaad bruikbaarder zijn vanwege de zeer lage recoil
Daar gebruik ik nog steeds de combi heavy barrel + foregrip op.
Als support is de nieuwe heavy barrel op de mg36 heerlijk in combi met de foregrip
De m27 iar, ben daar niet echt uit.
De horizontale spread met lange bursts op lange afstand met foregrip is wel iets meer, short burst geen (zichtbaar) verschil met de bipod.
De horizontale swing met bipod is echt groot, met laser is dat gelukkig te compenseren.
De combinaties waar ik nu tussen wissel met de m27 iar zijn nu: foregrip + laser (short-medium (long range gaat wel) of bipod + laser voor het echte accurate medium/long range werk.
Ben benieuwd hoe de heavy barrel (als t eens werkt
Maar gebruikte of gebruik je hem ook met heavy barrel + foregrip samen?Asgaro schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:28:
[...]
Bizar. Want ik heb gisteren AEK-971 + Heavy Barrel geprobeerd, en nu vind ik dat wapen wel interessant. Het ging echt goed in de ronde waar ik het gebruikte.
Pre-patch had ik net problemen met dat wapen (AEK-971+Foregrip) en liet ik het maar liggen.
Ik heb het idee dat die combinatie vooral nu goed is omdat heavy barrel de geintroduceerde nadelen van de foregrip (deels?) opheft.
anathema
Heavy Barrel + Foregrip heb ik nog niet geprobeerd.anathema schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:33:
[...]
Maar gebruikte of gebruik je hem ook met heavy barrel + foregrip samen?
Ik heb het idee dat die combinatie vooral nu goed is omdat heavy barrel de geintroduceerde nadelen van de foregrip (deels?) opheft.
Vandaag ga ik dit proberen:
F2000 zonder iets
F2000 + Foregrip
F2000 + Heavy Barrel + Foregrip
F2000 + Flash Suppresor
F2000 + Flash Suppresor + Foregrip
Zal mijn bevindingen dan later posten.
En betreffende je laatste zin: ik herinner mij dat ik is las dat Foregrip + Heavy Barrel "beide attachments opheft". Of iets in die aard. Ben aan het zoeken waar ik dat tegenkwam.
Asgaro schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:54:
Iemand ervaring met de F2000 na de patch? En welke attachments gebruik je?
Ik probeerde deze nacht de F2000 eens uit. Pre-patch ontzettend veel gebruikt (22 service stars).
Maar ik heb moeten ragequiten... Het ging niet meer.![]()
Ik had F2000 zonder attachments geprobeerd, en F2000 + Heavy Barrel.
Beide combinaties zijn te moeilijk om te hanteren.
Na het ragequiten vroeg ik me dan af waarom het zo slecht ging, en toen wist ik het: had Foregrip er niet op gezet, en die vermindert de Horizontal Sway. F2000 is Assault rifle met grootste Horizontal Sway.
Maar daar ligt nu het probleem:
Foregrip heeft post-patch als effect dat je minder goed bent op medium-long range en dat is wat ik niet wil. Enkel voor close combat is die Foregrip goed.
Betekent dit dat ik F2000 goodbye moet zeggen?
Want Foregrip: not done.
En Heavy Barrel: teveel recoil bij dit wapen (hoewel Heavy Barrel wel goed is voor medium-longe range)
Ik ga straks is terug F2000 proberen zonder attachments. En ook is met die Foregrip. (edit: Flash Suppresor kan ik ook is proberen precies! Die vermindert Vertical Recoil)
Als dat allebei suckt, is dit de dood van my precious gun
Dood aan Belgische wapens.
De F2000 is eigenlijk meer een uit de kluiten gewassen PDW dan een AR.
Oh en straks toch maar even die DOA 12 proberen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DanielWW2 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:39:
[...]
![]()
Dood aan Belgische wapens.
De F2000 is eigenlijk meer een uit de kluiten gewassen PDW dan een AR.
Oh en straks toch maar even die DOA 12 proberen.

Kom maar met je proppenschieter.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb wel gelezen dat de onnauwkeurigheid van foregrip zou worden gecompenseerd door heavy barrel. Dat de rest van voordelen/nadelen ook tegen elkaar wegvalt lijkt me sterk, dan zou heavy barrel extra horizontale sway moeten toevoegen bijvoorbeeld, maar zal het zo es proberen zonder attachments.Asgaro schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:37:
[...]
En betreffende je laatste zin: ik herinner mij dat ik is las dat Foregrip + Heavy Barrel "beide attachments opheft". Of iets in die aard. Ben aan het zoeken waar ik dat tegenkwam.
anathema
Dit vond ik net in officiele patch notes:anathema schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:42:
[...]
Ik heb wel gelezen dat de onnauwkeurigheid van foregrip zou worden gecompenseerd door heavy barrel. Dat de rest van voordelen/nadelen ook tegen elkaar wegvalt lijkt me sterk, dan zou heavy barrel extra horizontale sway moeten toevoegen bijvoorbeeld, maar zal het zo es proberen zonder attachments.
The Horizontal Sway reduction has been changed from a global percent reduction to a weapon specific value reduction. For most guns this means very little change, for guns which have a large horizontal recoil the change is more substation. The FAMAS, F2000, and AEK971 are most effected, the AK-74, M16, and M416 are nearly unchanged.
Hier klinkt het dus al dat Foregrip bijna verplicht wordt op FAMAS, F2000, AEK-971 voor een goed wapen te hebben.
A small long range Aimed Accuracy penalty has been added to the foregrip. Players who generally find themselves fighting at mid to long range may want to change their accessory, while players fighting in CQB will go largely unaffected. Combining the Foregrip with a Silencer or a Heavy Barrel will offset this penalty.
You are right!
Foregrip + Heavy Barrel is dus ideale combinatie!
@ DanielWW2: je bent dus nog niet verlost van mijn F2000 gespam
Normaal gesproken is een pump action een wapen dat schiet en daarna gelijk door middel aan de voorkant aan zon ding te trekken te reloaden is. Die 870 is daar een voorbeeld van. Je maakt een soort pompbeweging om te reloaden.Asgaro schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:31:
Ik prefeer de Flechette/Dart rounds omdat die blijkbaar beter zijn voor iets langere afstand.
Wat ze verder bedoelen met de patch notes weet ik niet. Heb Battlefield 3 nu pas paar dagen binnen dus moet alles nog uitvinden;)
Vraagje dat misschien een beetje offtopic is, maar ik wil er geen nieuw topic over aanmaken omdat het vrij kort is.
M'n systeem bestaat uit een AMD Anthlon 64 X2 6000+, Geforce 9600GT en 2GB RAM. Nou kan ik voor weinig een extra 2GB RAM erbij krijgen, wat het totaal dus op 4GB brengt. Als ik BF3 speel dan zijn de volle 2GB volledig in gebruik, waardoor m'n PC dus aan het swappen is. Zal 4GB veel helpen, of trekt BF3 die ook net zo hard vol? Ik zit een beetje krap bij kas, dus als het niet al teveel uitmaakt dan laat ik het zitten.
M'n systeem bestaat uit een AMD Anthlon 64 X2 6000+, Geforce 9600GT en 2GB RAM. Nou kan ik voor weinig een extra 2GB RAM erbij krijgen, wat het totaal dus op 4GB brengt. Als ik BF3 speel dan zijn de volle 2GB volledig in gebruik, waardoor m'n PC dus aan het swappen is. Zal 4GB veel helpen, of trekt BF3 die ook net zo hard vol? Ik zit een beetje krap bij kas, dus als het niet al teveel uitmaakt dan laat ik het zitten.
Ik zou het zeker wel doen, ik heb met een redelijk kale windows + bf3 draaiend ongeveer 3.5 gb in beslag, net geen 4gb dus. Ik ga zelf nog een 4gb erbij prikken omdat ik wat makkelijker wil kunnen alt-tabben, dat duurd nu net iets te lang naar mijn mening.Richard P schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:52:
Vraagje dat misschien een beetje offtopic is, maar ik wil er geen nieuw topic over aanmaken omdat het vrij kort is.
Verwijderd
Die Extra 2GB zal je zeker merken, doen als je kunt..
je haalt het meeste uit 4GB als je 64 bit windows draait, maar zo niet dan pak je toch nog ruim 1GB extra erbij.
je haalt het meeste uit 4GB als je 64 bit windows draait, maar zo niet dan pak je toch nog ruim 1GB extra erbij.
Over het algemeen is mijn accuracy rond de 20%... Na de patch 35% gehaald over 25 kills
http://battlelog.battlefi...how/27411570/1/308753472/
Ik denk dat ik gewoon van verandering houdjeffreypieksma schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:05:
Wat vind je er goed aan als ik vragen mag??
[...]
Dit gaat alleen over de M26 (underslung shotgun). Ik heb hier gister mee gespeelt en ik moet zeggen over gemiddeld lange afstanden is het een one-shot kill. En als je dichtbij bent en je bent suppressed, dan is het een gegarandeerde miss.Asgaro schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:31:
Van patch changelogs:
Ik prefeer de Flechette/Dart rounds omdat die blijkbaar beter zijn voor iets langere afstand.
Dus deze shotgun is beter op gemiddelde afstand dan very short. Best wel omgekeerde wereld voor een shotgun.
Pre-patch heb ik de M26 veel gebruikt.LongBowNL schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:00:
[...]
Dit gaat alleen over de M26 (underslung shotgun). Ik heb hier gister mee gespeelt en ik moet zeggen over gemiddeld lange afstanden is het een one-shot kill. En als je dichtbij bent en je bent suppressed, dan is het een gegarandeerde miss.
Dus deze shotgun is beter op gemiddelde afstand dan very short. Best wel omgekeerde wereld voor een shotgun.
Ik vind een health kit bijhebben niet meer nodig: campen op je health kit is tijdverspilling in mijn ogen. Als je wat flankt, zal je health wel op tijd regeneraten voor je een enemy tegenkomt. (Alleja, in vele gevallen toch)
Dus dan leek M26 me goede vervanger voor dat loadout slot.
Welk type ammo gebruik je ervoor?
Ik gebruik m26 mass. Probeer gewoon als eerst (goed gericht) te schieten, dan win je.
Verwijderd
Geen last van.
Rennen, stil staan en dan schieten met dingle shot. Zo doe ik het met dit wapen en barrel. Ik vind het erk lekker werken en voor dicht bij werkt het ook goed zonder aimen.anathema schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:16:
[...]
Ik lees echt een hoop problemen waar ik nog geen last van heb ondervonden, schiet ik dan zo anders dan de rest?
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 13:18 ]
@Asgaro
Not bad... Ik doe het zelf ook niet slecht, al zeg ik het zelf

OT:
Ik zelf snap de drama rondom de patch niet geheel. Komt misschien ook omdat ik nauwelijks speel. Enige wat ik zelf heb gemerkt is de range van de stinger, maar voor de rest?

OT:
Ik zelf snap de drama rondom de patch niet geheel. Komt misschien ook omdat ik nauwelijks speel. Enige wat ik zelf heb gemerkt is de range van de stinger, maar voor de rest?
Je hoeft geen teamplayer te zijn om een hoge objective score te halen lijkt me...
Het spel laggt als de tering sinds de update.
Mother of god. Je eerste stat.Gropah schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:20:
@Asgaro
[afbeelding]
OT:
Ik revive ook veel maar zit "slechts" in top 28% bij Revives per assault minute...
Ik bekijk het zo:Cyberwarmacine schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:22:
Je hoeft geen teamplayer te zijn om een hoge objective score te halen lijkt me...
Voor teamplayer te zijn => moet je je team helpen winnen => winnen doe je door objectives te cappen/armen en spotten, etc
Je GPU is ook al onder minimal spec, CPU is net boven het minimum. Ik betwijfel dan ook of extra RAM veel gaat helpen. Ik denk dat je er meer aan hebt om te gaan sparen voor een nieuw systeem.Richard P schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:52:
http://bf3blog.com/battlefield-3-system-requirements/
Alsof ik bang voor je ben.Asgaro schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:47:
[...]
Dit vond ik net in officiele patch notes:
The Horizontal Sway reduction has been changed from a global percent reduction to a weapon specific value reduction. For most guns this means very little change, for guns which have a large horizontal recoil the change is more substation. The FAMAS, F2000, and AEK971 are most effected, the AK-74, M16, and M416 are nearly unchanged.
Hier klinkt het dus al dat Foregrip bijna verplicht wordt op FAMAS, F2000, AEK-971 voor een goed wapen te hebben.
A small long range Aimed Accuracy penalty has been added to the foregrip. Players who generally find themselves fighting at mid to long range may want to change their accessory, while players fighting in CQB will go largely unaffected. Combining the Foregrip with a Silencer or a Heavy Barrel will offset this penalty.
You are right!
Foregrip + Heavy Barrel is dus ideale combinatie!![]()
@ DanielWW2: je bent dus nog niet verlost van mijn F2000 gespam
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Laat ik de eerste zijn om te zeggen:
Get a life bro.
Oh en gefeliciteerd.
Verwijderd
Yay! Voortaan kun je dus al zien hoe het ervoor staat qua baseraping. Dan wordt het voor admins ook opeens heel belangrijk om het te voorkomen, want anders joint niemand je server meer.
Haha dat is opzich nog te doen ook, mis vooral de pistolsBee.nl schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:42:
[...]
Volgende missie: bij elk wapen tenminste 1 service star halen
Haal elke dogtag die is lastiger omdat dat betekend elk wapen minstens 500 killsTsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:51:
[...]
Haha dat is opzich nog te doen ook, mis vooral de pistols
Nickname KasPlantje.
Kan het niet zien vanaf hier (afgeschermd) maar ik gok dat je alle wapens en alle unlocks behaald hebt.
respect dan. Ik moet er nog 13 en dan heb ik ook elke scoop, voor elk wapen wat er maar te krijgen is (de dice specials uitgezonderd)
Nee dat nooit, teveel sucky wapens!GvanGiessen schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:52:
[...]
Haal elke dogtag die is lastiger omdat dat betekend elk wapen minstens 500 kills
Succes!!! Het is best lastig somsloewie1984 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:54:
Kan het niet zien vanaf hier (afgeschermd) maar ik gok dat je alle wapens en alle unlocks behaald hebt.
respect dan. Ik moet er nog 13 en dan heb ik ook elke scoop, voor elk wapen wat er maar te krijgen is (de dice specials uitgezonderd)
priemt schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:00:
[...]
Bijna
Je mist de suppressor van de Saiga, voor 400 kills
Screw you buddypriemt schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:00:
[...]
Bijna
Je mist de suppressor van de Saiga, voor 400 kills
Edit: Trouwens, enige unlocks die ik nog mis zijn die van de littlebird
[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 03-04-2012 14:17 ]
Verwijderd
Waar je dan wel even aan voorbij gaat is het swappen wat nu gebeurt. Als je van 2 naar 4 GB RAM gaat moet het swappen wel over zijn (mits je Windows opvoedt zodat die 4 GB of tenminste 3,nogwat GB gebruiken kan natuurlijk). Dat swappen is gigantisch irritant en maakt alles schokkerig. Zonder swappen wordt het spel nog steeds best traag en moet alles minimaal en de resolutie laag blijven, maar het speelt dan wel zo vloeiend als het kan op die PC. Dus als je met die PC nog even door meot moedderen is 2 GB erbij prikken zeker wel een goed plan.DanielWW2 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:32:
[...]
Je GPU is ook al onder minimal spec, CPU is net boven het minimum. Ik betwijfel dan ook of extra RAM veel gaat helpen. Ik denk dat je er meer aan hebt om te gaan sparen voor een nieuw systeem.
\Als je kunt sparen is een nieuwe PC wel de beste weg.
Als je over de berg bij Damavand wilt vliegen en je vliegt te laag zonder de berg te raken gaat je health alsnog omlaag... wtf DICE?
Is al tijdens zo... Erg irritant inderdaadTsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:36:
Als je over de berg bij Damavand wilt vliegen en je vliegt te laag zonder de berg te raken gaat je health alsnog omlaag... wtf DICE?
Zalig!Qlii256 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:43:
Dit al gelezen? http://battlelog.battlefi...view/2832654780672366278/
Live scoreboard op Battlelog!
Dit is wel nuttig. Als je ziet dat bij de huidige ronde het ene team geraped wordt, kan je al direct een andere server gaan zoeken
stoef stoef *kugh kugh* leven *kughk*
Ha
Nog 1 mens die mee willen doen met ne gameplay vid?

Pech gehad
Ha
Nog 1 mens die mee willen doen met ne gameplay vid?
Pech gehad
[ Voor 25% gewijzigd door yzx op 03-04-2012 15:02 ]
over no life gesproken. dit is een maatje van me. check ze time playedyzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:53:
stoef stoef *kugh kugh* leven *kughk*
Ha
Nog 1 mens die mee willen doen met ne gameplay vid?![]()
Pech gehad
http://battlelog.battlefi...ier/M-R0K/stats/351692738
Bazaar rush:
Eerste set verloren omdat tegenstander meer SSDs had (oftewel mcoms gearmed voordat we ook maar spawnde). Tweede set kan je net zo goed meteen aan tegenstander geven met idiote idee om daar een tank toe te voegen. Derde set dan gewoon verloren, en 4de set heeft nog nooit iemand verdedigt zo ongeveer.
Eerste set verloren omdat tegenstander meer SSDs had (oftewel mcoms gearmed voordat we ook maar spawnde). Tweede set kan je net zo goed meteen aan tegenstander geven met idiote idee om daar een tank toe te voegen. Derde set dan gewoon verloren, en 4de set heeft nog nooit iemand verdedigt zo ongeveer.
Daar kan ik me in vinden. Als ik Bazaar rush only speel en de volgende ronde start arm ik binnen 10 seconden de eerste MCOM al. Andersom hetzelfde.furby-killer schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:17:
Bazaar rush:
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Krijg je geen unlocks voor
achie unlockwhore
Shame really, je kan er mooie kills mee maken
Inderdaad gisteren nog een 360 dual kill mee gemaaktSolictice schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:28:
[...]
achie unlockwhore
Ik had gisteren een heerlijke dual headshot met een sniper op 100 meter dat telt echt lekker aan op twee gasten met een Javelin die op een tank stonden te mikkenyzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:33:
[...]
Inderdaad gisteren nog een 360 dual kill mee gemaakt![]()
Nickname KasPlantje.
Alleen tyfus weinig ammo en veel te afhankelijk van teammates die 9/10 keer gewoon waardeloos zijn. Ik wil niet met een wapen afhankelijk moeten zijn van retards die te achterlijk zijn om iets nuttigs te doen.Solictice schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:28:
achie unlockwhore
Het grappige was het was een MAV waar ik op mikteGvanGiessen schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:35:
[...]
Ik had gisteren een heerlijke dual headshot met een sniper op 100 meter dat telt echt lekker aan op twee gasten met een Javelin die op een tank stonden te mikken
Was die gelocked door een soflam dan? of kun je daar ook zo op mikken? weet ik eigenlijk niet ik ben meestal de gene met de soflam en de rest van mijn vrienden hebben de Javelinyzx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:43:
[...]
Het grappige was het was een MAV waar ik op mikte
Nickname KasPlantje.
Javelin kan zo op ne soflam mikken, eigenlijk alles wat een recon kan gebruiken kun je zo locken met een javelinGvanGiessen schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:46:
[...]
Was die gelocked door een soflam dan? of kun je daar ook zo op mikken? weet ik eigenlijk niet ik ben meestal de gene met de soflam en de rest van mijn vrienden hebben de Javelin
M'n hele systeem is natuurlijk het absolute minimum, maar tot nu toe is BF3 redelijk speelbaar met alles op low en de resolutie op 1280x720. Het swappen is echter gewoon heel irritant, en zoals je zegt, het schokt bij het laden aan alle kanten. Het geheugen kost me in dit geval minder dan 20 euro, en tot ik het geld bij elkaar heb (geen werk momenteel) kan ik dat geld er nog wel uithalen denk ik. Een nieuwe PC is dus zeker het plan voor de toekomst (heb al een lijst met onderdelen waar ik iedere dag weemoedig naar kijk).Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:32:
[...]
Waar je dan wel even aan voorbij gaat is het swappen wat nu gebeurt. Als je van 2 naar 4 GB RAM gaat moet het swappen wel over zijn (mits je Windows opvoedt zodat die 4 GB of tenminste 3,nogwat GB gebruiken kan natuurlijk). Dat swappen is gigantisch irritant en maakt alles schokkerig. Zonder swappen wordt het spel nog steeds best traag en moet alles minimaal en de resolutie laag blijven, maar het speelt dan wel zo vloeiend als het kan op die PC. Dus als je met die PC nog even door meot moedderen is 2 GB erbij prikken zeker wel een goed plan.
\Als je kunt sparen is een nieuwe PC wel de beste weg.
Bedankt ook anti.ea, erikvandenberg en DanielWW2. Sorry voor de offtopic.
Ik vind die javelin echt dus zo noob he, in een tank lach ik me stuk als me locken ermee, smoke, achteruit en klaar. Bam half zijn anti armor ammo weg.Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:41:
[...]
Alleen tyfus weinig ammo en veel te afhankelijk van teammates die 9/10 keer gewoon waardeloos zijn. Ik wil niet met een wapen afhankelijk moeten zijn van retards die te achterlijk zijn om iets nuttigs te doen.
Met below radar in de chopper pick je ook ze de laserlocks eruit, pak toch gewoon een RPG gasten, tenminste een goed gevoel als je een chopper raakt ermee. Ding is zo useless tegen spelers die weten wat ze doen, k werkt wel leuk als ik me tank sta te repairen.
Mijn javelin stats: 0 kills
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Euihm RPG is ook totaal useless tegen chopper die weet wat hij doet, en ook tegen tank die gewoon van afstand alles platgooit.
True 2 that, een ervaren piloot zal nooit neergeploft worden door een rpgfurby-killer schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:11:
Euihm RPG is ook totaal useless tegen chopper die weet wat hij doet, en ook tegen tank die gewoon van afstand alles platgooit.
tenzij het een ongelooflijk ongelukkige situatie is voor de piloot
en een hele hoop luck van de engineer
Heb ik wel eens gehad !, zag heli, had toch al rpg gereed. dacht ja schiet er 1 op af.
besluit genomen in een split second, schiet af en ren vrolijk verder niet verwachtend dat de chopper ook nog zou raken !
Das echt maar gedeelte waar; een chopper kun je naar de grond forceren met stingers, je wilt niet weten hoeveel rpg's ik op een avond langs mijn cockpit zie vliegen. Af en toe raakt er eentje, kwestie van tijd voor mensen er beter mee worden nu.
Was spannende geweest met AT4, af en toe zie ik echt een pro RPG op me afkomen die me baan bijna perfect inschat. Noting but respect voor de schieter.
Was spannende geweest met AT4, af en toe zie ik echt een pro RPG op me afkomen die me baan bijna perfect inschat. Noting but respect voor de schieter.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
ik pak ook wel eens een vlaggetje mee met de havoc of die andere...
dan ben je wel doelwit voor een rpg hoor
dan ben je wel doelwit voor een rpg hoor
Totdat hij je raakt, dan is het een cheater
Ach sinds dat RPG one hit kill op choppers en jets is, doe ik niets liever dan die dingen daarop schieten. Het is gewoon een kwestie van tijd voor dat routine wordt.
Ik weet dat dit niet de hardware topic is. Maar met een i5 2500k @ 3.3 Ghz, 8 GB ram, Windows 7 X64 en een AMD HD6950 (2GB) lukt het me niet om op High of Ultra te draaien. Op Medium haal ik wel 60 FPS (soms drops naar 55).
Zou ik de game op High of zelfs Ultra moeten kunnen draaien met mijn systeem? Moet ik hier de nodige overclocks voor doen? Ik draai trouwens op een resolutie van 1680x1050.
Ik ben trouwens erg benieuwt naar de live-scoreboard feature! Ik heb het echt zoveel voor dat ik in een game ga en dan krijg ik meteen het Your team lost-screen te zien
.
Zou ik de game op High of zelfs Ultra moeten kunnen draaien met mijn systeem? Moet ik hier de nodige overclocks voor doen? Ik draai trouwens op een resolutie van 1680x1050.
Ik ben trouwens erg benieuwt naar de live-scoreboard feature! Ik heb het echt zoveel voor dat ik in een game ga en dan krijg ik meteen het Your team lost-screen te zien
Verwijderd
Jet neerhalen met een tank blijft ook leuk 
soms een easy hit, als ze recht op je af komen, maar blijft toch een erg leuke actie
soms een easy hit, als ze recht op je af komen, maar blijft toch een erg leuke actie
doe je toch iets verkeerdsQlii256 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:30:
Ik weet dat dit niet de hardware topic is. Maar met een i5 2500k @ 3.3 Ghz, 8 GB ram, Windows 7 X64 en een AMD HD6950 (2GB) lukt het me niet om op High of Ultra te draaien. Op Medium haal ik wel 60 FPS (soms drops naar 55).
Ik ben trouwens erg benieuwt naar de live-scoreboard feature! Ik heb het echt zoveel voor dat ik in een game ga en dan krijg ik meteen het Your team lost-screen te zien.
zelf 4BG ram, Phenom 1 quadcore en 6870en ik speel op high met 30-50 fps
@lolleflikker, weird ik haal 50 fps op medium 1920*1200 met een AMD 965, 6850 en 16 GB ram
[ Voor 12% gewijzigd door Kapiteiniglo op 03-04-2012 16:33 ]
Scientia potentia est
Op die reso moet je toch echt wel high kunnen draaien zonder AA.Qlii256 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:30:
Ik ben trouwens erg benieuwt naar de live-scoreboard feature! Ik heb het echt zoveel voor dat ik in een game ga en dan krijg ik meteen het Your team lost-screen te zien.
Ik draai zelf high met een 5850 op 1440x900 met 50 ish FPS met alleen de AA van een FXAA injector.
Met jouw kaart die wat sneller is zou je dus wel 60 FPS mogen verwachten zelfs met de iets hogere reso. Misschien kan je je drivers eens updaten? Ik zou alleen wel van 12.1 afblijven als je die nog niet had. Die geeft nogal wat mensen inclusief mezelf random BSOD's.
Je zou zelfs op 1920x1080 op ultra kunnen spelen met 40+ fps. Misschien is je voeding niet groot genoeg, of is misschien je vram doorgebrand?Qlii256 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:30:
Ik zou zelfs Ultra kunnen spelen?
Ja dat is ook de reden dat ik vandaag een nieuwe voeding besteld heb. Zit hier nu met een Prutst voeding. *Trust bedoel ik
Holy fuck, er bestaat dus echt iemand die ooit een TRUST voeding heeft gekocht?? Respect
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik heb precies dezelfde setup als jij (klein beetje oc, volgens mij 3.7 GHz, en een fatsoendelijke voeding) en alles draait soepel op 1920x1080 op ultra: fps minimum 35, meestal rond de 45.
Met een FPS van 45 kan ik niet spelen hoor. 35 FPS, WT*... lol, daarmee hapert precies heel de game als ik zo'n FPS haal. Nouja, die resolutie is hoger dan de mijne en op Ultra.
@EvaluationCopy: (hé, volgens mij zat ik eens samen met jouw in een squad in de GoT servers ergens begin dit schooljaar
), ik heb die voeding gekocht maar ik weet ook niet meer waarom. Is al 3 jaar terug en toen had ik gewoon snel een voeding nodig voor een pc die niet overpowered was. Daarom dus, hij doet het eigenlijk best nog goed hoor met mijn pc nu.
@EvaluationCopy: (hé, volgens mij zat ik eens samen met jouw in een squad in de GoT servers ergens begin dit schooljaar
Daar zou je al gestopt moeten zijn met postenQlii256 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:30:
Ik weet dat dit niet de hardware topic is.
GoTBF3.nl #6 is nu definitief weg, we gaan #5 omzetten naar een server die Conquest Small, TDM en Rush mixed. Kunnen mensen met mapvote systeem kiezen wat ze willen spelen
[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 03-04-2012 17:41 ]
Hij bedoelde SPM ipv FPS en hij moet een nieuwe tank kopen ipv voedingTsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:36:
[...]
Daar zou je al gestopt moeten zijn met posten
Wat vinden jullie trouwens van de live scorebords? Ik denk dat dit ervoor gaat zorgen dat mensen games die op de helft zitten niet meer gaan joinen waardoor ze steeds meer leeglopen.
[ Voor 27% gewijzigd door Robbertjan94 op 03-04-2012 17:40 ]
Servers gaan nog sneller leeglopen doordat nieuwe mensen niet meer joinen als de kans dat ze in het verliezende team komen ook maar enigsinds aanwezig is. Voor de speler zelf is het een gewenste functie, voor server admins weer een manier om servers dood te laten gaan.Robbertjan94 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:39:
Wat vinden jullie trouwens van de live scorebords? Ik denk dat dit ervoor gaat zorgen dat mensen games die op de helft zitten niet meer gaan joinen waardoor ze steeds meer leeglopen.
Verwijderd
Survival of the fittest dus. Prima, de servers met slechte admins en/of balancing zullen het eerste dood zijn. Alleen zou DICE zelf wel eens met fatsoenlijke, uitgebreide balancing moeten komen, want ik heb het idee dat het beter moet kunnen dan de third-party plugins.
Niet survival of de fittest helaas aangezien je als server admin gewoon niet op kan tegen een unbalanced team.
Alsof het alleen door de admin komt dat een server leeg loopt/staat.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:43:
Survival of the fittest dus. Prima, de servers met slechte admins en/of balancing zullen het eerste dood zijn. Alleen zou DICE zelf wel eens met fatsoenlijke, uitgebreide balancing moeten komen, want ik heb het idee dat het beter moet kunnen dan de third-party plugins.
Vergeet niet dat de beroemde uitspraak ''Survival of the fittest'' betekent degene die zich het best aan de situatie aanpast en dat is natuurlijk helemaal waar, je zult dus zo goed mogelijk je best moeten doen!Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:49:
Niet survival of de fittest helaas aangezien je als server admin gewoon niet op kan tegen een unbalanced team.
Maar ik ben het eens dat het als admin erg lastig is om de server(s) vol te trekken en een eerlijke gameplay aan te bieden.
* yzx denkt dat iedereen dat spreekwoordje uit context rukt
Anyhow, moet wel zeggen after the patch dat alle Engi wapens wel zo mogen blijven zoals nu
Anyhow, moet wel zeggen after the patch dat alle Engi wapens wel zo mogen blijven zoals nu
Net de meeste briljante actie ooit gehad. Moet toch maar is mijn gameplay opnemen...
Op Kharg Island zit ik in een tank, spot een helicopter (met helaas maar een enkel persoon erin) en schiet in 1 schot raak. Instant boom. Daarna vliegt er vrolijk een jet voorbij en schiet random een kogel voor hem uit en ook die schiet ik direct uit de lucht
Op Kharg Island zit ik in een tank, spot een helicopter (met helaas maar een enkel persoon erin) en schiet in 1 schot raak. Instant boom. Daarna vliegt er vrolijk een jet voorbij en schiet random een kogel voor hem uit en ook die schiet ik direct uit de lucht
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ach stats-spelers zul je atijd hebben, daar ontkom je niet aan. Het echte "team gevoel" is al weg sinds jaren, online.Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:42:
[...]
Servers gaan nog sneller leeglopen doordat nieuwe mensen niet meer joinen als de kans dat ze in het verliezende team komen ook maar enigsinds aanwezig is. Voor de speler zelf is het een gewenste functie, voor server admins weer een manier om servers dood te laten gaan.
In de good-old days had je échte teamplay, maar toen waren het ook meer mature spelers over het algemeen.
Ach veromantiseren van het verleden is al sinds het begin van de mensheid erg hip.KillerAce_NL schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:55:
[...]
Ach stats-spelers zul je atijd hebben, daar ontkom je niet aan. Het echte "team gevoel" is al weg sinds jaren, online.
In de good-old days had je échte teamplay, maar toen waren het ook meer mature spelers over het algemeen.
Verwijderd
Het verschil zit 'm vooral in dat de stats nu permanent worden bijgehouden, voor iedereen zichtbaar. Ik heb vrij weinig ervaring met online shooters, maar bij Wolfenstein: ET werden je unlocks per server bijgehouden en dat was het. Geen K/D, geen SPM, geen accuracy of wat dan ook. Toen ging het er puur om dat je op dat moment met je team won en het maakte verder niet uit hoe. Hell, zelfs de K/D werd in-game niet eens bijgehouden, alleen je XP (score dus).
Ja dat denk ik ook wel eens, maar je zult zien dat dit soort acties juist meestal plaatsvinden als je niet aan het opnemen bent (of je moet 24/7 gaan opnemen).rickyy schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:54:
Net de meeste briljante actie ooit gehad. Moet toch maar is mijn gameplay opnemen...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik ben sinds gisteren ook weer ff bf3 aan het doen. Zat in een potje metro, kreeg ik op een gegeven moment 460 punten voor een killing spree ended. Altijd leuk =)
Niet om het een of ander, maar op Internet heb ik een blank mannetje die gecamoufleerd is, en tijdens het gamen heb ik een bruin manneke:P Hoe komt dat dan?
En verder vind ik het een fukkin vet spel! maar er is al een muis gesneuveld omdat hij elke keer vastloopt.. EN lijkt het alsof de tegenpartij DOOR muren heen kan schieten want dan ben ik al lang weg; dan kunnen ze mij alsnog raken XD Om helemaal ziek van te worden zeg ik..
En verder vind ik het een fukkin vet spel! maar er is al een muis gesneuveld omdat hij elke keer vastloopt.. EN lijkt het alsof de tegenpartij DOOR muren heen kan schieten want dan ben ik al lang weg; dan kunnen ze mij alsnog raken XD Om helemaal ziek van te worden zeg ik..
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.