DanielWW2 schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:41:
[...]

4 kabels.
Front
Rear
Sub
Central

Ik heb in beide earcups ook 4 speakers zitten. Klinkt best wel goed. :Y)

[...]

[...]

[...]

Voor short to medium range zeg neem ik de flash hider. Voor long range de heavy barrel. het licht ook aan her wapen. Wapens met een lage recoil als de AK74M heb ik liever een heavy barrel, zeker vanwege de range.

Voor alleen close quarters kan je ook de silencer/foregrip gebruiken maar dan raak je geen kip op een beetje range. :P
Heavy Barrel it is then!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-12-2025
is er een topic voor clans oid op tweakers? :) Ik zou wel eens een clan willen (ben niet bijzonder goed ofzo dus meer gewoon voor de fun en om mensen te hebben om mee samen te spelen :) )

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Verwijderd

etnerdnl schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:28:
is er een topic voor clans oid op tweakers? :) Ik zou wel eens een clan willen (ben niet bijzonder goed ofzo dus meer gewoon voor de fun en om mensen te hebben om mee samen te spelen :) )
http://www.gotbf3.nl/ place 2 be!

Kom anders eens op onze teamspeak server http://www.gotbf3.nl/teamspeak

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 21:52
Voor het geluid, ik speel zelf altijd op war tapes, het geluid in game is ook harder waardoor je mensen beter kan horen lopen mits er geen hard omgevingsgeluid is, dan hoor je eigenlijk niets. Enige wat ik minder aan war tapes vind is dat wanneer je in een jet of een tank zit dat het gewoon een kabaal is (wat wel logisch is, maar irritant).

Zelf vind ik de overstap hi-fi naar war tapes zoiets als van mono naar stereo overstappen, het geluid wordt er zoveel mooier van, in bc2 vond ik dat ook al.

Zelf vind ik laser sight nog steeds het best (in vergelijking met heavy barrel en flash suppressor), als je naar je crosshair kijkt hoeveel je spray er minder van wordt zie je het grote verschil (met t kan je het makkelijk aan en uit zetten). Hierdoor als je kijkt hoef je mensen niet onbedoeld in de ogen te schijnen en op snipers is het eigenlijk dom om niet te gebruiken, je hebt toch al die gare lens flare (die met de suppression de recon class eigenlijk 2x slechter maakt, recon is makkelijk te zien en nu makkelijk uit te schakelen door mis te schieten).

En waarom zijn de jets in conquest zoveel beter balanced dan in rush? In conquest zijn ze zwakker, de main gun sowieso en persoonlijk vind ik ze veel beter bestuurbaar (lijken harder vooruit te gaan en minder te kunnen sturen).

Wat iedereen zegt over tanks, die moeten makkelijk uit te schakelen zijn door air, daar ben ik het niet mee eens. Je kan dan net zo goed in een kartonnen doos gaan rijden het maakt dan toch niet uit. Jets zijn nu gewoon veel te sterk, kunnen niet meer geraakt worden behalve door een jet main gun en soflam + javelin. Lijkt me niet de bedoeling dat stingers totaal nutteloos zijn geworden.

Overigens vind ik het jammer dat de smoke trails van raketten weg zijn, in de jet vind ik het een stuk moeilijker om te zien of ik er nu ver naast schiet en als infantry maakt mij het toch niet uit, je blijft toch niet op dezelfde plek staan te wachten totdat de tank je ziet (je hebt immers ook gewoon een damage indicator die de richting eigenlijk ook al aangeeft).

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-01 18:36

Metro2002

Memento mori

Ik heb de laatste tijd heel vaak dat het geluid ineens wegvalt na de patch. Schiet ik een paar keer met mijn handgun dan komt het geluid ineens weer terug , meer mensen dat probleem :?

Mijn favoriete wapen was de AS VAL maar dat is na de patch ineens een compleet ander wapen geworden die niet meer echt prettig schiet. Nu de M416 met holo view, werkt prima op de middelange afstand en ook in close combat prima i.t.t. de AS VAL.

• cjk89
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:22
Allemaal wel leuk en aardig hoor, die unlocks, maar hoe zorg ik er voor dat een unlockte scope op mijn geweer komt? Bij de M27 IAR heb ik 2 scopes unlockt maar als ik met de M27 werk blijf ik de oude ''scope'' houden.

Kan ik dat ergens instellen of is het puur voor de show?

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-01 12:05
cjk89 schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:58:
Allemaal wel leuk en aardig hoor, die unlocks, maar hoe zorg ik er voor dat een unlockte scope op mijn geweer komt? Bij de M27 IAR heb ik 2 scopes unlockt maar als ik met de M27 werk blijf ik de oude ''scope'' houden.

Kan ik dat ergens instellen of is het puur voor de show?
*Ik hoop dat je de game pas net hebt en dat je geen troll bent*

Maar je kan het customizen door op escape te klikken wat je in het menu brengt en dan moet je naar de customize tab en dan klik je op het wapen en kan je de equipment veranderen.
Maar de scopes maken dus echt verschil en zijn er niet voor de sier :P

[ Voor 5% gewijzigd door Robbertjan94 op 02-04-2012 19:00 ]

• cjk89
  • Laatst online: 11:22
Oke, thanks. Heb het spel nu anderhalve dag ofzo?

Trouwens ook pas het eerste spel dat ik netjes gekocht hebt:P BF3 uitgespeeld maar heb hem gekocht om online te kunnen gamen. Heb me suf lopen zoeken, bedankt;)

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:23
Lees pagina 1 even door erg handig voor de beginnende spelers, heeft mij ook goed op weg geholpen ;)
[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7
cjk89 schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:01:

Trouwens ook pas het eerste spel dat ik netjes gekocht hebt:P BF3 uitgespeeld maar heb hem gekocht om online te kunnen gamen. Heb me suf lopen zoeken, bedankt;)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Metro2002 schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:52:
Ik heb de laatste tijd heel vaak dat het geluid ineens wegvalt na de patch. Schiet ik een paar keer met mijn handgun dan komt het geluid ineens weer terug , meer mensen dat probleem :?
Altijd al last van gehad, maar na de patch nog meer ja.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Tsurany schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:19:
Waarom heeft dat klote Battlelog niet gewoon een privacy optie dat niet iedereen je kan stalken. Wordt er zo verdomde gek van. Iedereen die maar joined als je ergens speelt en aan je kop begint te zeuren, kan niet eens een keer rustig alleen gamen.
Sucks to be you. :P
Wat misschien wel werkt is een server joinen en daarna je browser afsluiten. Je kan gewoon doorspelen en misschien sta je dan niet online. Of hopen dat ze bij de Better Battlelog plugin dit bedenken en implementeren. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:39
cjk89 schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:01:

als je dood bent staat er midden-rechts boven een CUSTOMIZE tab. Als je een wapen instelt en voor een andere kit selecteerd dan blijft hij de settings onthouden (silencer/ammo soort etc)

Die bar onderaan is meer een quickbar.

Mijn YouTube

Tsurany schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:19:
Waarom heeft dat klote Battlelog niet gewoon een privacy optie dat niet iedereen je kan stalken. Wordt er zo verdomde gek van. Iedereen die maar joined als je ergens speelt en aan je kop begint te zeuren, kan niet eens een keer rustig alleen gamen.
Lmao!
Verwacht vanavond ook maar mijn uitgebreide begroeting en slow chat als ik GoT server join, waar je inzit :+
Asgaro schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:12:
[...]

Lmao!
Verwacht vanavond ook maar mijn uitgebreide begroeting en slow chat als ik GoT server join, waar je inzit :+
Jaag hem nou niet weg. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-01 20:35

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ik zie 4 gotbf3 servers met elk max 5 of 6 players?
ApC_IcE schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:28:
Dat is een dynamisch getal. Word meer als er meer spelers joinen.
Dat is gedaan zodat de servers meer opvallen in de serverlijst en niet steeds leeg staan. ;)

ApC_IcE schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:28:
Adaptive slots zodat hij altijd gevonden wordt als je zoekt op 1-5 man vrij.

Spuit 11
Asgaro schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:12:
[...]

Lmao!
Als ik in de GoT servers zit prima, maar soms wil ik gewoon rustig knallen op een andere server zonder dat gelijk dingen verwacht worden enzo.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-01 20:35

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Tsurany schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:30:
[...]

Adaptive slots zodat hij altijd gevonden wordt als je zoekt op 1-5 man vrij.

Spuit 11
duidelijk ;) thanx

GoTBF3.nl #2 | 64p CQ | 600+ tickets | Mapvote | Adaptive Slots
Ga ik in me eentje wel alvast vliegen..
moet wat frustratie eruit schieten :-(

[ Voor 23% gewijzigd door ApC_IcE op 02-04-2012 19:32 ]

Tsurany schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:30:

Als ik in de GoT servers zit prima, maar soms wil ik gewoon rustig knallen op een andere server zonder dat gelijk dingen verwacht worden enzo.
Misschien dat dit werkt?

http://forums.electronica...77-battlelog-privacy.html

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bij mij start de single player nu elke keer op als ik een server join??

Rapapa...

LosGieros schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:45:
Bij mij start de single player nu elke keer op als ik een server join??
8)7

Wat is het minimaal benodigd aantal spelers om op een GoT server een match te starten?
Want nu is er zeker een pre-round waarbij je geen punten kunt scoren?

Ik wil gerust nu die GoT server #4 joinen waar al 2 spelers zitten, maar intussen gezellig mijn koffietje opdrinken zonder te moeten gamen :)

Verwijderd

Oke, de ECM is echt waardeloos geworden voor mij: zodra ik het lockgeluid hoor van heatseakers kan ik ECM deployen wat ik wil, maar de missle komt echt instant en raakt me wat voor manouvres ik ook uitvoer... Terug naar flares it is.

Verwijderd

Asgaro schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:46:
Wat is het minimaal benodigd aantal spelers om op een GoT server een match te starten?

Ik wil gerust nu die GoT server #4 joinen waar al 2 spelers zitten, maar intussen gezellig mijn koffietje opdrinken zonder te moeten gamen :)
Join server 4, you with me!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-01 23:21

yzx

Ik join ook wel zodat de match loopt :P

Belgen tegen Nederlanders ! :+ _/-\o_ :D

[ Voor 37% gewijzigd door yzx op 02-04-2012 19:49 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Asgaro schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:46:

1 speler. Je kan in principe keihard gaan boosten. O-)

DanielWW2 schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:53:
[...]

1 speler. Je kan in principe keihard gaan boosten. O-)
4 spelers.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Laatst kon ik toch echt in mijn eentje een MCOM armen en kreeg me punten. ;)

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-12-2025

beuker19

Killerbeuker is so OP

DanielWW2 schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:10:
[...]

Statspadder :o

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Ik wou gewoon even een wapen testen en aangezien het toch Grand Bazaar was wou ik meteen zien hoe gestoord die tank op de tweede basis is. :P
Je kan die trouwens redelijk makkelijk pikken als RU side. Je moet alleen op tijd zijn. ;)

• yzx

yzx

Battelog doet weer moeilijk, DanielWW2 we shall have our fight later :P

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
"No contact with EA Online. Please try again later. "
yzx schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:26:
Battelog doet weer moeilijk, DanielWW2 we shall have our fight later :P
Niet dat ik goed speelde ofzo. Moet ook even inkomen. ;)

• yzx

yzx

DanielWW2 schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:32:
[...]

Niet dat ik goed speelde ofzo. Moet ook even inkomen. ;)
Was een beetje aan klote met de recon class dus :P

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:48:
Oke, de ECM is echt waardeloos geworden voor mij: zodra ik het lockgeluid hoor van heatseakers kan ik ECM deployen wat ik wil, maar de missle komt echt instant en raakt me wat voor manouvres ik ook uitvoer... Terug naar flares it is.
Hangt af van de afstand, maar dat merk je vanzelf als je zelf op anderen schiet. Als de missiles op drie meter van je chopper zijn, heeft zo'n ECM cloud ook geen zin meer, daar raggen die raketten dwars doorheen. Ik laat de jammer meestal z'n werk doen vanaf een 'solid' lock-geluid (dus als de lage, onderbroken zoemtoon die aangeeft dat je gelockt wordt constant wordt), soms zelfs al iets eerder, en dat werkt erg goed.

Nu nog even zorgen dat ik niet door jets van achteren word geraped en ik durf weer te vliegen. :+

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 02-04-2012 20:45 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Dat is dus het probleem: bij mij begint het geluidje "iemand is aan het locken". Nog geen seconde erna krijg ik "missle is onderweg" en kan het meerdere seconden duren voordat de missle mij raakt (en nee, ik vlieg niet in een rechte lijn).. Leuk dat ze de locktijd van heatseakers verkort hebben, maar met alle lag die standaard in het spel zit is het gewoon niet te doen.

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 21:52
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:47:
Dat is dus het probleem: bij mij begint het geluidje "iemand is aan het locken". Nog geen seconde erna krijg ik "missle is onderweg" en kan het meerdere seconden duren voordat de missle mij raakt (en nee, ik vlieg niet in een rechte lijn).. Leuk dat ze de locktijd van heatseakers verkort hebben, maar met alle lag die standaard in het spel zit is het gewoon niet te doen.
Druk op esc, ga naar gameplay en doe de network buffer bar of wat het ook is helemaal leeg. Dit is eigenlijk een latency bar.. Wanneer deze helemaal leeg is heb je dus een ping en reageert alles veel beter, zul je veel minder hebben dat je achter muren wordt neergeschoten en dat soort gein. Het enige is is dat het zeer lagg gevoelig is, wanneer je een beetje laggd of geen stabiele verbinding hebt (draadloos zegmaar) kan je de bar beter niet helemaal leeg doen omdat je anders een choppy game krijgt.

Hierdoor haal je de "standaard" lagg uit het spel, en loopt alles veel soepeler.
Hopelijk wordt het probleem hierdoor minder en als het niet zo is heb je hier wel andere voordelen van.

Edit: Typo

[ Voor 7% gewijzigd door Yamotek op 02-04-2012 21:00 ]

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09-2025

Fantasma

Just a ghost.

Metro2002 schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:52:
Is bij mij ook merk ik net .

Iemand die er wat tegen weet?
(ga zoiezo m'n audio drivers even updaten, die downloads van die site zijn echt wel traaag :/

[ Voor 16% gewijzigd door Fantasma op 02-04-2012 23:05 ]

Verwijderd

Ik merk ik de laatste paar potjes dat snipers echt niet te verslaan zijn op korte afstand. Gewoon niet meer langs te komen. 1 schot en dan ben je meteen gedood. Niet meer 45% gewoon in 1 keer kapot. Btje jammer.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-01 19:23

NoFearCreations

3DPrint the world!

Die zijn one hit kill binnen 20 meter geworden na de patch. Blijkbaar waren die ook nog niet sterk genoeg voor de patch...

---RAWE CEEK!!!---

• Robbertjan94
NoFearCreations schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:23:
Die zijn one hit kill binnen 20 meter geworden na de patch. Blijkbaar waren die ook nog niet sterk genoeg voor de patch...
Maar vergeet niet dat het niet heel makkelijk om een schot sneller dan jouw spray in the upper chest area te schieten en als je surpressed bent kan je het als sniper al helemaal vergeten, ik vind het alleen maar goed zo.

• Genetai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:16:
Ik merk ik de laatste paar potjes dat snipers echt niet te verslaan zijn op korte afstand. Gewoon niet meer langs te komen. 1 schot en dan ben je meteen gedood. Niet meer 45% gewoon in 1 keer kapot. Btje jammer.
En zo hoort een sniper ook te zijn. Bolt action en instand dood. Zorgen dat hij 1 keer mist en je wint. M98B was al de enige bruikbare sniper, dus rest mocht ook wel wat sterker ;)

• yzx

yzx

Genetai schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:55:
[...]

En zo hoort een sniper ook te zijn. Bolt action en instand dood. Zorgen dat hij 1 keer mist en je wint. M98B was al de enige bruikbare sniper, dus rest mocht ook wel wat sterker ;)
Als je soms ligt te cappen en je ziet een sniper en een spray van kogels aan komen weet je dat die no skill heeft ;) en meeste lopen zo rond

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2025

superwashandje

grofheid alom

heb eindelijk een beetje kunnen spelen na de patch vandaag. enige wat ik echt duidelijk minder vind is de air support en dan vooral de jets. die zijn allemaal echt duidelijk OP. alle andere bekende patchafzeikpuntjes heb ik geen last van of is voor mij alleen maar een verbetering.

oftewel: niet zeiken behalve als het over airsupport gaat :+

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• zoepersooi
  • Laatst online: 01-01 21:41
http://battlelog.battlefi...how/27411555/1/223264192/

ff mijn K/D bijwerken
(sorry tsurany beat ya this round)

[ Voor 3% gewijzigd door zoepersooi op 02-04-2012 23:05 ]

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Beat me with what?

Ik mis onze friendly neighbourhood admin anders in de lijst en Tsu kennende had hij wel even 40 kills gemaakt speciaal om je te pesten. ;)

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-01 12:10

codex

Geen OpenAI agent :)

Noshahr Canals TDM met een shotgun is altijd een win, als je maar zorgt dat je tussen de containers blijft. Stap je daaruit dan wordt het lastiger.

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-01 19:01
Genetai schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:55:
[...]

Ik gebruik tegenwoordig vaak de L96 omdat hij net iets beter is dan de M40A5. ik merk wel dat ik steeds vaker one shot one kill heb zonder headshot.

Over dat missen klopt alleen kies ik vaker voor de optie voor een body shot en dan maak ik het af met een G18 werkt echt uitstekend.

Nickname KasPlantje.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
DanielWW2 schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:10:
[...]

Sucks to be you. :P
Wat misschien wel werkt is een server joinen en daarna je browser afsluiten. Je kan gewoon doorspelen en misschien sta je dan niet online. Of hopen dat ze bij de Better Battlelog plugin dit bedenken en implementeren. ;)
Is er.

edit: Of geloof niet dat je kan uitzetten op welke server je speelt (gewoon vervelende mensen kicken uit je list)

[ Voor 13% gewijzigd door evilpin0 op 03-04-2012 09:01 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Battlelog vandaag...

"NOTICE: We will be making updates to game servers on PC, Xbox 360, and PlayStation 3 April 3rd starting at 8 AM UTC until 4 PM UTC. During this time you may be kicked from your game, but should be able to reconnect shortly after or connect to a different server."

Iets gemist? Gaan ze weer dingen aanpassen?

YouTube: GoT BF3 The Movie

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10-2025
Meer mensen hier die de G53 gebruiken? Ik heb er gisteren mee gespeeld en haal er bizar hoge accuracy mee.
28%-35% lijkt vrij gebruikelijk!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-01 19:46
DirtySanchez schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:14:
Battlelog vandaag...

"NOTICE: We will be making updates to game servers on PC, Xbox 360, and PlayStation 3 April 3rd starting at 8 AM UTC until 4 PM UTC. During this time you may be kicked from your game, but should be able to reconnect shortly after or connect to a different server."

Iets gemist? Gaan ze weer dingen aanpassen?
Waarschijnlijk gewoon server maintenance.
Als ze de gameplay weer aan zouden passen zou dat stukje van: "During this time you may be kicked from your game, but should be able to reconnect shortly after or connect to a different server." er niet staan.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:47
Cyberwarmacine schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:15:
Meer mensen hier die de G53 gebruiken? Ik heb er gisteren mee gespeeld en haal er bizar hoge accuracy mee.
28%-35% lijkt vrij gebruikelijk!
Strange, die zou normaal gezien hetzelfde moeten reageren als de G36C. Ik vind de SG553 anders wel geweldig, enorm bruut geluid.

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12-2025
Gister even met de DAO-12 aan de gang gegaan.
Dat ding is ongelofelijk krachtig zeg. Het enige nadeel is het herladen wat een eeuwigheid lijkt te duren.

Heb in 3 potjes er ~100 kills mee gemaakt (helaas kan ik hier geen battlelog openen om games te koppelen).
Merk dat ik behoorlijk anders ga spelen met zo'n apparaat in m'n handen. Veel agressiever en met meer durf.
Pays off though :)

Want a cookie?!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Pffffff.... waarom voed iedereen die Tsurany hiero? Die man heeft mijn inziens een beetje een grote mond en laat geen post onbenut om hier te vertellen dat hij admin is enzo.

Admins zijn geen heilige boys....

Verwijderd

Jedi Geub schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:56:
[...]

Pffffff.... waarom voed iedereen die Tsurany hiero? Die man heeft mijn inziens een beetje een grote mond en laat geen post onbenut om hier te vertellen dat hij admin is enzo.

Bah, waarom moet jij nu trollen, hiero?

• GerGio
Renquin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:43:
Dat ding is ongelofelijk krachtig zeg. Het enige nadeel is het herladen wat een eeuwigheid lijkt te duren.

Heb in 3 potjes er ~100 kills mee gemaakt (helaas kan ik hier geen battlelog openen om games te koppelen).
Merk dat ik behoorlijk anders ga spelen met zo'n apparaat in m'n handen. Veel agressiever en met meer durf.
Ja ik zie dat ding ook steeds vaker en wat voor irritant ding is dat zeg je hoort een paar knallen en dood.
Je bent op korte afstand echt kansloos als sniper. Maar goed mensen zullen mij ook wel vervelend vinden als sniper. Maar ik zal hem eens gaan proberen gewoon omdat het kan eens wat anders dan precisie.
Jedi Geub schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:56:
[...]

En wat heeft dit te maken in relatie tot Battlefield 3. Euhmmm laat me nadenken. Oja ik weet het al helemaal niks. :P

Nickname KasPlantje.

Renquin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:43:

Niet alleen de DAO-12, ook de M1014, Jackhammer en Saiga werken naar mijn mening zeer goed. Geen idee of dat sinds de patch komt maar de afgelopen twee dagen ~10 uur gespeeld met enkel shotguns en de Magnum .44 en naar mijn idee werkt dat perfect. Gewoon een willekeurige sight zoals een RDS in combinatie met extended ammo en flechette, werkt perfect.
Wellicht dat de andere shotguns ook zo goed werken maar enkel met deze gespeeld. Moet met de Saiga nog even 50 kills en dan is dat ook geregeld. Dan nog even met een support gun verder spelen want kennelijk heeft die extra unlocks gekregen ofzo waardoor ik nog even hard moet gaan ownen met dat ding.
GvanGiessen schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:05:
Ja ik zie dat ding ook steeds vaker en wat voor irritant ding is dat zeg je hoort een paar knallen en dood.
Je bent op korte afstand echt kansloos als sniper. Maar goed mensen zullen mij ook wel vervelend vinden als sniper. Maar ik zal hem eens gaan proberen gewoon omdat het kan eens wat anders dan precisie.
Niet meer dan terecht lijkt me, jij hebt vanaf 30 meter tot oneindig het voordeel, mag de shotgun van 0 tot 30 meter het voordeel hebben ;) Theoretisch heb je als sniper gefaald als iemand met een shotgun voor je neus staat. Nu is het in Battlefield erg lastig om dit altijd voor elkaar te krijgen als je als sniper niet ver weg op een heuvel ligt maar een sniper hoeft onder de 30 meter wat mij betreft weinig kans te hebben als hij geen headshot kan krijgen.
Dat one shot kill vind ik dan ook helemaal niks, snipers zijn op range gigantisch in het voordeel, waarom up-close dan ook?

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 03-04-2012 10:09 ]

• Renquin
GvanGiessen schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:05:
[...]
Ach, je moet er alsnog wel mee mikken hoor, met sproeien kom je nergens met die shotguns gezien ze enkel op close range zeer goed werken (iig de opzet die ik gebruik).

En ja, snipers zijn per definitie irritant :>
Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:06:
[...]

Niet alleen de DAO-12, ook de M1014, Jackhammer en Saiga werken naar mijn mening zeer goed. Geen idee of dat sinds de patch komt maar de afgelopen twee dagen ~10 uur gespeeld met enkel shotguns en de Magnum .44 en naar mijn idee werkt dat perfect. Gewoon een willekeurige sight zoals een RDS in combinatie met extended ammo en flechette, werkt perfect.
Wellicht dat de andere shotguns ook zo goed werken maar enkel met deze gespeeld. Moet met de Saiga nog even 50 kills en dan is dat ook geregeld. Dan nog even met een support gun verder spelen want kennelijk heeft die extra unlocks gekregen ofzo waardoor ik nog even hard moet gaan ownen met dat ding.
Ik heb geen flauw idee of het sinds de patch is. Eigenlijk nooit echt met een shotty gespeeld voor gister. Dus het zou goed kunnen.

Want a cookie?!

Renquin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:08:
Ach, je moet er alsnog wel mee mikken hoor, met sproeien kom je nergens met die shotguns gezien ze enkel op close range zeer goed werken (iig de opzet die ik gebruik).
Buckshot? Met flechette heb je wat extra range, zorgen dat ze suppressed zijn en kapot knallen :D

• Renquin
Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:10:
[...]

Buckshot? Met flechette heb je wat extra range, zorgen dat ze suppressed zijn en kapot knallen :D
Helaas heb je maar 12 kogels. Moet je niet meer dan 2 man tegenkomen hoor, iig niet met die strategie ;)

Want a cookie?!

Renquin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:11:
[...]

Helaas heb je maar 12 kogels. Moet je niet meer dan 2 man tegenkomen hoor, iig niet met die strategie ;)
Daarom de .44 als backup >:) Heb nog wel eens een lucky situatie waarbij de tweede, derde en vierde man dood gaan door een headshot van de .44 >:)
Dan gaat het ook wel over een zeer lucky situatie maar vaak wilt de tweede man wel dood door m'n .44, die ik sowieso standaard in m'n hand heb als ik een wat open stuk door moet.

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Zometeen een server-side update om guided missiles en heat-seekers terug te laten werken!

Bron: https://twitter.com/#!/gu...status/187084120277524480

[ Voor 28% gewijzigd door Qlii256 op 03-04-2012 10:14 ]

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10-2025
Oh wat zijn shotguns toch leuk. Grand Bazaar rush, eerste MCOM base. Ik was attacker, A hadden we achter de rug maar B bleek moeilijk omdat heel B vol zat met verdedigers op de stapels tapijten. Ieder denkbaar explosief ging die richting uit, maar het hielp niet. Dus wat doe je dan? Denken dat je in The Expendables meespeelt en een automatische shotgun met frag rounds equippen (in mijn case was de USAS de eerste waar mijn muis langsging). Sprintje van A naar B, hopend dat je niet onderweg wordt neergesniped. In het kleine halletje ervoor even mentale voorbereiding en dan Terry Crews style erop los hakken.

Vijf man neer en ik kon de MCOM armen. Heb de volgende 5 minuten met een grijns van oor tot oor zitten gamen. Wat een leuk spelletje blijft het toch. :D

• Robbertjan94
Qlii256 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:13:
Zometeen een server-side update om guided missiles en heat-seekers terug te laten werken!

Ik neem aan dat dit gaat over de heatseakers vs jets?

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Qlii256 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:13:

Tv-missile dus ook, hoop dat suicides/teamkills dan tot het verleden horen. Of zou het alleen om hit registration gaan? Hier heeft de tv missile namelijk ook wel eens last van...

• Cyberwarmacine
Wat is het probleem met de heatseekers dan?

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
Cyberwarmacine schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:33:
Wat is het probleem met de heatseekers dan?
Ben ook benieuwd, net terug uit duitsland en nog niet kunnen spelen.

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
Over de support wapens die een unlock hebben gekregen:

De M27 IAR heeft een heavy barrel gekregen die je met 300 kills unlockt. Alleen wordt er bij battlelog nog steeds NULL/300 kills aangegeven. Of DICE heeft het nog niet in de game gestopt of battlelog werkt niet goed. Heb al 905 kills met dat wapen 8)7 .

De QB-95 heeft een 7x scope en een heavy barrel gekregen, maar daar is hetzelfde aan de hand. PKS 7x null/125. De heavy barrel wordt wel goed bij mij vermeld: 273/300 kills (273 kills totaal gemaakt).
Het vreemde is dat de extended mag van de QB-95 uit battlelog is verdwenen.

De MG36 extended mag staat nog in battlelog, maar daar staat null/300 bij (totaal 296 kills met t wapen). Heb niet gekeken of de extended mag nog wel in bf3 zit.

Edit: De MG36 heeft wel een heavy barrel gekregen in game, maar deze staat niet in battlelog 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door chris10r op 03-04-2012 11:10 . Reden: #edit ]

• Renquin
Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:13:
[...]

Daarom de .44 als backup >:) Heb nog wel eens een lucky situatie waarbij de tweede, derde en vierde man dood gaan door een headshot van de .44 >:)
Dan gaat het ook wel over een zeer lucky situatie maar vaak wilt de tweede man wel dood door m'n .44, die ik sowieso standaard in m'n hand heb als ik een wat open stuk door moet.
Toch maar een een .44 gebruiken voor de langere afstanden dan.
Wist niet dat deze daarvoor zo handig was.
Sagaris schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:24:

Vijf man neer en ik kon de MCOM armen. Heb de volgende 5 minuten met een grijns van oor tot oor zitten gamen. Wat een leuk spelletje blijft het toch. :D
Hihi, dat lukt ook enkel met zo'n shotgun idd :D
Dat stukje uit The Expendables is echt ge-ni-all!

[ Voor 6% gewijzigd door Renquin op 03-04-2012 10:47 ]

Want a cookie?!

• GerGio
Renquin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:08:
[...]

En ja, snipers zijn per definitie irritant :>
Dankje voor het bevestigen ik vroeg me het al af ben ik nu zo irritant maar dat blijkt dus. :P

Wat ik bedoelde met presisie is meer dat ik maar 1 kogel heb in de meeste gevallen om iemand te doden die op 1 punt moet raken en dat je met een shotgun (uitgezonder attachments) meerdere schoten hebt met meerdere kogels (Hagel) om iemand te raken. Dus dan ga je erg terug in persisie

Nickname KasPlantje.

• Renquin
GvanGiessen schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:51:
[...]
Dankje voor het bevestigen ik vroeg me het al af ben ik nu zo irritant maar dat blijkt dus. :P
Graag gedaan hoor O+
Wat ik bedoelde met presisie is meer dat ik maar 1 kogel heb in de meeste gevallen om iemand te doden die op 1 punt moet raken en dat je met een shotgun (uitgezonder attachments) meerdere schoten hebt met meerdere kogels (Hagel) om iemand te raken. Dus dan ga je erg terug in persisie
Daar heb je een goed punt.
Wat ik zelf vooral fijn vind is dat veel snipers te lang op 1 plek blijven liggen waardoor ze redelijk gemakkelijk te bejagen zijn. Als snipers slim zijn, dan baal ik :P
Eigenlijk heb ik gewoon een hekel aan andere spelers die het presteren mij vanaf 500+ meter neer te knallen, waardoor ik geen flauw idee heb waar de kogel vandan kwam.

Want a cookie?!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-01 12:10

codex

Geen OpenAI agent :)

Die shotguns zijn hooguit een klein beetje gebuffed, ik denk dat het verschil met name zit in suppression. Als je met een shotgun in je hand beschoten wordt heb je nog wel kans te raken door de spreiding van de munitie, waar het andersom voor iemand met een ander wapen lastig wordt om jou te raken zodra je het eerste schot hebt gelost. Ik speelde voorheen wel met shotguns, de enige echt bruikbare vond ik de 870MCS(tenzij je met frag rounds wil sprayen met USAS). Nu is de DOA ineens goed te doen, wel vermakelijk. Ik denk alleen dat als de suppression weer wordt generfed het een stuk minder interessant is.
Renquin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:46:
Toch maar een een .44 gebruiken voor de langere afstanden dan.
Wist niet dat deze daarvoor zo handig was.
Moet je wel kunnen mikken natuurlijk. Mits je raak schiet doet de .44 lekker veel damage maar zodra je een kogel mist ben je al praktisch dood doordat de RoF zo laag is.
chris10r schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:43:
Aah ja, de M27 en MG36 heb ik flink mee lopen killen dus daarmee sowieso wel genoeg kills om alles te unlocken. Nu nog maar dat Chinese ding, daar niet teveel mee gespeeld.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-01 19:37
chris10r schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:43:

De M27 IAR heeft een heavy barrel gekregen die je met 300 kills unlockt. Alleen wordt er bij battlelog nog steeds NULL/300 kills aangegeven. Of DICE heeft het nog niet in de game gestopt of battlelog werkt niet goed. Heb al 905 kills met dat wapen 8)7 .

De QB-95 heeft een 7x scope en een heavy barrel gekregen, maar daar is hetzelfde aan de hand. PKS 7x null/125. De heavy barrel wordt wel goed bij mij vermeld: 273/300 kills (273 kills totaal gemaakt).
Het vreemde is dat de extended mag van de QB-95 uit battlelog is verdwenen.

De MG36 extended mag staat nog in battlelog, maar daar staat null/300 bij (totaal 296 kills met t wapen). Heb niet gekeken of de extended mag nog wel in bf3 zit.

Edit: De MG36 heeft wel een heavy barrel gekregen in game, maar deze staat niet in battlelog 8)7
Ik had de extended mag voor de MG36 al unlocked voor de patch, ben hem nu kwijt :( (ook null/300).
http://battlelog.battlefi...how/27453745/1/186401280/

Volgens mij lette mensen niet echt op. Sta ik op vijf man in de raggen gaat de vijfde twee man reviven terwijl hij mij neer had moeten knallen.

DanielWW2 schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:10:
[...]

Dat zal idd kloppen.
Maar hieronder zie je hoe het in elkaar zit :)
(Is van de admin files, Tsurany had die link hier is gezet)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/preround.JPG
Bij ons is het vars.roundStartPlayerCount 4 en vars.roundRestartPlayerCount 2 :)

Renquin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:46:

[...]

Hihi, dat lukt ook enkel met zo'n shotgun idd :D
Dat stukje uit The Expendables is echt ge-ni-all!
Ik vind dit stukje ook goed:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_ePTWBbeD4s]

Heb dat stuk echt 5 keer bekeken indertijd. Ik lag echt plat _O-

• chris10r
Zo, een battlelog update. Wat zouden ze nu fixen :+.

• GerGio
Renquin schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:08:

[...]

Daar heb je een goed punt.
Wat ik zelf vooral fijn vind is dat veel snipers te lang op 1 plek blijven liggen waardoor ze redelijk gemakkelijk te bejagen zijn. Als snipers slim zijn, dan baal ik :P
Eigenlijk heb ik gewoon een hekel aan andere spelers die het presteren mij vanaf 500+ meter neer te knallen, waardoor ik geen flauw idee heb waar de kogel vandan kwam.
Dat vind ik zelf ook makkelijk als ze op een plek blijven liggen omdat dat betekend dat je van een nog grotere range iemand kan killen en dat zijn meer punten voor mij. Om een voorbeeld te noemen mijn huidige record staat op 1017 meter op iemand die in Gulf op Oman op de aircraftcarrier lag. Maar dat was wel met een M98B geschoten anders is het echt lastig.

500+ meter schoten zijn best lastig vooral op een moving target maar niet onmogelijk. Het geeft wel een lekker gevoel om dan een headshot te schieten op die afstand.
De beste zijn nog op hely's die zijn het mooiste omdat het WTF gehalte het hoogst is. :P

Nickname KasPlantje.

Waarom is Battlelog offline? Zoveel valt er toch niet meer te verneuken aan het spel?

• yzx

yzx

Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:52:
Waarom is Battlelog offline? Zoveel valt er toch niet meer te verneuken aan het spel?
Server side toch?

Iemand ervaring met de F2000 na de patch? En welke attachments gebruik je?

Ik probeerde deze nacht de F2000 eens uit. Pre-patch ontzettend veel gebruikt (22 service stars).
Maar ik heb moeten ragequiten... Het ging niet meer. :(
Ik had F2000 zonder attachments geprobeerd, en F2000 + Heavy Barrel.

Beide combinaties zijn te moeilijk om te hanteren.

Na het ragequiten vroeg ik me dan af waarom het zo slecht ging, en toen wist ik het: had Foregrip er niet op gezet, en die vermindert de Horizontal Sway. F2000 is Assault rifle met grootste Horizontal Sway.

Maar daar ligt nu het probleem:
Foregrip heeft post-patch als effect dat je minder goed bent op medium-long range en dat is wat ik niet wil. Enkel voor close combat is die Foregrip goed.

Betekent dit dat ik F2000 goodbye moet zeggen?
Want Foregrip: not done.
En Heavy Barrel: teveel recoil bij dit wapen (hoewel Heavy Barrel wel goed is voor medium-longe range)

Ik ga straks is terug F2000 proberen zonder attachments. En ook is met die Foregrip. (edit: Flash Suppresor kan ik ook is proberen precies! Die vermindert Vertical Recoil)
Als dat allebei suckt, is dit de dood van my precious gun -O-

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 03-04-2012 12:00 ]

Hoeft Battlelog toch niet voor offline lijkt me? Maarja, ga ik maar ontbijten/brunchen/lunchen :)

• GerGio
Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:55:
[...]

Hoeft Battlelog toch niet voor offline lijkt me? Maarja, ga ik maar ontbijten/brunchen/lunchen :)
ook nog LuDien en Dineren of stel je dat uit?

maar wel als ze battlelog willen bijwerken toch??

Nickname KasPlantje.

• yzx

yzx

Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:55:
[...]

Zou ook weer een nieuwe app gedoe komen dacht ik gelezen te hebben 8)7

GvanGiessen schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:57:
[...]

ook nog LuDien en Dineren of stel je dat uit?

maar wel als ze battlelog willen bijwerken toch??
Kan niet teveel tegelijk doen he ;) Maar idd ze zullen Battlelog wel willen fixen.

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-11-2025

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Battle log is nu in update modus ....

CBD olie kopen , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

• GerGio
Tsurany schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:58:
[...]

Kan niet teveel tegelijk doen he ;) Maar idd ze zullen Battlelog wel willen fixen.
Als elk eetmoment zo lang duurt dat het aansluit op het volgende zou je kunnen spreken van een geheel :P

Nickname KasPlantje.

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-12-2025
Voor vandaag staan er weer updates gepland.

• jeffreypieksma
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01-2024
Wat een klote patch zeg. Er zijn weer een paar irritante bugs bij gekomen en dat suppresion is ook echt retarded. Waarom maken ze het toch zo realistisch? Het moet ook leuk blijven. Maar natuurlijk zijn er ook een paar goeie dingen bij gekomen.

• Cyberwarmacine
Ik ben wel blij met de nieuwe suppression eigenlijk...

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
Cyberwarmacine schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:03:
Dan schiet je teveel mis....

• chris10r
And we're back online :*)

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-12-2025
Nu maar hopen dat de AA locks weer een beetje normaal werken.
Zolang je die Squad Cover specialization gebruikt (voor vermindering van Suppresion) heb ik er ook niet echt een probleem mee.

Nu is die specialization tenminste nuttig geworden.

• jeffreypieksma
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01-2024
Wat vind je er goed aan als ik vragen mag??
Pagina: 1 ... 150 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.