• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dit weekend veel armor en infanterie gespeeld, wat is het spel een stuk beter geworden. Tanks gaan veel makkelijker down en zijn nu te doen als je alleen bent. Me accuratie is ook ineens aardig omhoog geschoten met de nieuwe patch. Geloof dat je minder kogels nodig hebt en de m416 is zover ik aanvoel niet generfed, me AN 91 (engi) ingeruild voor een m4a1 en die schiet ook erg lekker.

Supression is wel te sterk, beter is het om gewoon om te lopen als je supressed bent, logische ook. Speel nu ook standaard met squad cover.

Tanks zijn zwakker maar veel beter balanced, nog redelijk wat getank whores maar nu heb je dus echt wat inzicht nodig. Prepatch reed ik altijd vrolijk rond met thermal nu MOET je met smoke spelen. Dwong mij ook vanuit third person te spelen, jezus dat is nog beter dan thermal, alleen kleine delay tussen spotten en schieten want schieten doe ik wel vanuit de fps view. IMO is ook third person overpowerd, je kan nl over terrein heen keken waar je normaal tegen aan zou kijken. Nog een paar choppers neergeknald ermee, lekker.

Gisteren ging er wel een jopie huilen toen ik een potje even aan ’t solo tv schieten was, knalde denk ik binnen 30 seconde alle armor kapot op golf of oman. Tv one hit kill of niet is wel twijfelbaar, wat ik wel overpowerd vind zijn de jets rockets tegen armor, kom op 2 jets per team hoef je toch niet in een run een tank te slopen, hooguit een disable als alles raakt.

De repair torch is echter wel wat te sloom

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-01 23:37

mrsar

waar een sar is,is een wodka

tja,ik vind dat je niet in je eentje een tank hoort neer te krijgen,zeker niet als ze met 2 a 3 man in een tank zitten...dat klopt gewoon niet.repair moet zeker iets sneller weer worden.
Ik pakte altijd een tank als ik die kon pakken en kon daar goed mee rondkomen,totdat ik een squad tegen kwam die wisten wat ze deden,dan kon ik het altijd vergeten in de tank ;) nu pak ik niet eens meer een tank als er choppers zijn meestal omdat het gewoon geen nut heeft,ze kijken naar je en je bent al kapot,truukjes met scherpe bochten en dicht tegen gebouwen aan hebben nauwelijks meer nut bij een beetje goede piloot.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• evilpin0
mrsar schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:09:
tja,ik vind dat je niet in je eentje een tank hoort neer te krijgen,zeker niet als ze met 2 a 3 man in een tank zitten...dat klopt gewoon niet.repair moet zeker iets sneller weer worden.
Ik pakte altijd een tank als ik die kon pakken en kon daar goed mee rondkomen,totdat ik een squad tegen kwam die wisten wat ze deden,dan kon ik het altijd vergeten in de tank ;) nu pak ik niet eens meer een tank als er choppers zijn meestal omdat het gewoon geen nut heeft,ze kijken naar je en je bent al kapot,truukjes met scherpe bochten en dicht tegen gebouwen aan hebben nauwelijks meer nut bij een beetje goede piloot.
Zo hoort het gewoon, 5x tanks op firestorm. Die dingen horen gewoon snel down te gaan. Gewoon third person gebruiken, gunner die achter kijkt en sneaky spelen.

Tsja tegen air is het een ander verhaal ,ben ik het wel mee eens met je, alhoewel ik wel aardig wat chopper hebt gekilledd met de tank gisteren

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-01 19:42
Alan Kertz (medewerker van DICE) heeft alweer gemeld dat ze de suppression en andere dingen gaan aanpassen.

En er komt ook een battle recorder.

Steam/XBL: Avioto

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-01 12:05
Avioto schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:21:
Alan Kertz (medewerker van DICE) heeft alweer gemeld dat ze de suppression en andere dingen gaan aanpassen.

Ik neem aan dat hij dit op twitter heeft gezegd of zijn dit rumors?

• Genetai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-12-2025

And now we wait. Komt dit uit artikel oid? Nog meer leuk nieuws?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

evilpin0 schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:17:
[...]

Zo hoort het gewoon, 5x tanks op firestorm. Die dingen horen gewoon snel down te gaan. Gewoon third person gebruiken, gunner die achter kijkt en sneaky spelen.

Tsja tegen air is het een ander verhaal ,ben ik het wel mee eens met je, alhoewel ik wel aardig wat chopper hebt gekilledd met de tank gisteren
Nee, zo hoort het niet, een tank is absoluut niet vergelijkbaar met infantry. De tank moet weer terug naar prepatch, dit is gewoon niks aan, een verdwaalde rocket en je bent al dood :/

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Ik snap ook niet waarom het aangepast is, er was helemaal niks mis mee. Alles werkte prima, balance zat er goed in. Enkel sommige wapens werden amper gebruikt en bepaalde attachments waren redelijk must haves, so what? Prima toch?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Genetai
Phyxion schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:26:
[...]

Nee, zo hoort het niet, een tank is absoluut niet vergelijkbaar met infantry. De tank moet weer terug naar prepatch, dit is gewoon niks aan, een verdwaalde rocket en je bent al dood :/
Ging gister eigenlijk wel lekker met de tank. Je moet alleen niet voor infantry uitrijden maar als één linie optrekken. Probleem is alleen dat je minimaal 2 werkende engi's nodig hebt en 1 is al lastig te vinden. Die hele torch is naar de klote :(

Edit: en ze moeten es fixen dat alles met 50% health totaal onbruikbaar wordt en rustig af fikt :F

[ Voor 8% gewijzigd door Genetai op 02-04-2012 10:30 ]

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Genetai schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:28:
[...]

Ging gister eigenlijk wel lekker met de tank. Je moet alleen niet voor infantry uitrijden maar als één linie optrekken. Probleem is alleen dat je minimaal 2 werkende engi's nodig hebt en 1 is al lastig te vinden. Die hele torch is naar de klote :(

Edit: en ze moeten es fixen dat alles met 50% health totaal onbruikbaar wordt en rustig af fikt :F
Tegen infantry is het opzich nog wel mogelijk, echter tegen helicopters en jets ben je nu gewoon kansloos als tank.

• Avioto
Robbertjan94 schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:22:
[...]
Ik neem aan dat hij dit op twitter heeft gezegd of zijn dit rumors?
Hij heeft een uur geluld met de gasten van Battlefieldo.com in een podcast.
Genetai schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:26:
[...]
And now we wait. Komt dit uit artikel oid? Nog meer leuk nieuws?
Geen artikel, maar dit zal wel verschijnen op Battlefieldo als artikel. Verder geen nieuws.

• Genetai
Phyxion schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:31:
[...]

Tegen infantry is het opzich nog wel mogelijk, echter tegen helicopters en jets ben je nu gewoon kansloos als tank.
Jets, vliegende ratten. Er uit patchen die troep :) Niks is irritanter dan aangevlogen worden door zo'n lvl 60 adelaar no-life figuur :X

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Hij heeft helemaal niet gezegd dat er een battle recorder komt, hij heeft alleen gezegd dat ze die ooit graag willen uitbrengen maar dat het op dit moment gewoon niet lukt; ze willen een goede battle recorder uit kunnen brengen en op dit moment is het een brak stukje software dat ze alleen intern gebruiken.

• evilpin0
Phyxion schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:26:
[...]

Veel smoken, veel bewegen en flanken. Vind het altijd pis irritant om 5 rpgs erop te schieten terwijl die al disabled was. Rij je met je tank een engi death trap in, ben je nu tenminste echt dood :)

Repair is alleen net iets te sloom, moest generfed worden maar is een beetje overdone.

Ook tank vs tank battles zijn veeeeeel beter nu, 2x gericht schot en disabled. Ik vind de patch echt super nice. De supression buff werkt trouwens ook tegen irritant snipers best goed.

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-12-2025

roboreaper

Collecting your robots

Phyxion schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:31:
[...]

volgens mij is dat ook de bedoeling

zal wel heel raar zijn dat een tank een heli of jet kan stoppen. want volgens mij zijn helis en jets juist bedoelt voor tanks en andere grond doelen.

ik geef wel toe dat het heel irritant is om een heli of jet uit de lucht te schieten. maar met een tank is neit echt de bedoeling.

• Avioto
GerardHenninger schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:47:
[...]
Hij heeft helemaal niet gezegd dat er een battle recorder komt, hij heeft alleen gezegd dat ze die ooit graag willen uitbrengen maar dat het op dit moment gewoon niet lukt; ze willen een goede battle recorder uit kunnen brengen en op dit moment is het een brak stukje software dat ze alleen intern gebruiken.
Hij zei dat er niemand is binnen DICE die het niet wil, dus dan neem ik aan dat er uiteindelijk wel een goed werkende recorder komt. Desnoods in BF4.

Hier kan je de hele podcast luisteren: http://www.twitch.tv/dontrevivemebro/b/313597227

Duurt wel 1 uur en 14 minuten :P Ze praten over de suppression vanaf minuut 8.

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2025

superwashandje

grofheid alom

roboreaper schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:49:
[...]
ik geef wel toe dat het heel irritant is om een heli of jet uit de lucht te schieten. maar met een tank is neit echt de bedoeling.
en dat is dus ook een beetje het probleem. helis en jets zijn te lastig uit de lucht te halen waardoor ze dus blijven hangen en constant alles en iedereen (en dan voornamelijk tanks natuurlijk) kunnen rapen.

op zich vind ik niet dat te tank te zwak is geworden nu. misschien wel te zwak om in je eentje te kunnen domineren in zo'n ding maar dat lijkt me sowieso al niet echt de bedoeling (en een gebrek aan balance juist).

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-12-2025
Nee ik vind 't wel goed wat ze gedaan hebben met choppers ( tv missile ) vs tanks en VOORAL die AA voertuigen... Niets is irritanter dan continu, maar dan ook echt gedurende de gehele ronde te worden gelocked door zo'n rank 14 kneus die 'm achter n heuvel parkeert...
Schiet je 'm aan met je tv dan is 't enkel disabled, hij stapt uit om te repairen en je kunt weer van voor af aan beginnen.. dan had je nog iedereen die met een igla op je aan t aimen was... vliegen in chopper was voorheen niet zo'n consistente pwnage dan in Bad company 2.

Nu echter maak je met chopper wat meer kans.. je bent welliswaar ietwat makkelijker neer te halen door igla's... maar je kunt tanks en AA-ers eindelijk neerhalen met 1 missile

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-12-2025
Gisteravond voor het eerst sinds weken weer eens gespeeld.
Viel me op dat je met een slinger/Igla nu wel een heli neer kon halen, mits die zo dom is binnen afstand te blijven hangen na de 1e lock.
Lock, fire, flares (natuurlijk :') ), weer lock en fire -> hit.
Eindelijk een nuttig doel gevonden voor die Igla's ;)
Kennelijk herlaad de stinger sneller dan de set flares?

Wat wel bagger blijft zijn de Jets.
Die zijn nog steeds niet neer te halen :(

• Patientzero
Ben maar blij dat jets geen bommetjes hebben zoals in bf2... duikvlucht kaarsrecht naar beneden en bom d'r op... Zooooooooooooooooooooo jammer dat dat dus niet meer gaat :P

• mrsar

mrsar

ach,dat kan je nu doen met rocket pods

• Patientzero
bijna geen schade, heb d'r even mee gevlogen tijdje terug maar 't doet te weinig..

in bf2 kwam je in een 45-60 graden hoek aangevlogen.. gunnend op t voertuig om al half dood te maken.. met een bommetje om t af te maken... gaat hier niet.. gun doet te weinig.. rocket pods = 2x vliegen

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zojuist een potje TDM op Tehran Highway gespeeld. De MAV bug zit er dus nog gewoon in he. Stelletje lamers die op het hoogste gebouw kruipen, waar je ze niet meer vanaf krijgt. Dice, Y U NO FIX :/

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2025
Bee.nl schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:28:
Zojuist een potje TDM op Tehran Highway gespeeld. De MAV bug zit er dus nog gewoon in he. Stelletje lamers die op het hoogste gebouw kruipen, waar je ze niet meer vanaf krijgt. Dice, Y U NO FIX :/
Hij zit er inderdaad nog in, al zie ik mensen er niet meer zoveel gebruik van maken.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Thorack schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:31:
[...]

Hij zit er inderdaad nog in, al zie ik mensen er niet meer zoveel gebruik van maken.
Het is ook redelijk lastig om nog te kunnen MAV liften ;)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

evilpin0 schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:17:
[...]

Toen mijn tank gisteren kapotgeragd werd door een heli, ging ik 'm repareren. Mijn teammates die ook in de tank zaten waren gevlucht of dood, de chopper dacht dat 'ie klaar was en vloog weg.

Ik begon met repareren, maar helaas had ik de verdwaalde engineer-met-RPG niet gezien. Toen m'n tank volgens het icoontje op één pixel na heel was (wat ongeveer een kwartier nadat ik begon te repareren gebeurde :')), kapte m'n repair torch ermee voor een welverdiende cooldown.

Ik stap dus in m'n tank met 96% health, en het ding begint meteen weer te roken en te loeien. Door de ruis die dat op het beeld veroorzaakt, kon ik de RPG'er niet goed zien noch raken. Bij de eerste hit was m'n tank natuurlijk weer voor driekwart kapot, en ik kon ondertussen niet draaien of wegrijden.

Telkens uitstappen om te repairen (ik kon niet achter de tank vandaan komen, want dan had hij me sowieso getrakteerd op een RPG in m'n gezicht), in zijn richting schieten en hopen dat ik iets raakte waar hij tegenaan stond.

Dat is niet leuk, dergelijke ellende zou één stuks infanterie niet mogen kunnen veroorzaken op een tank. Dus nee, zo hoort het niet gewoon. Je zou na een kwart repareren de tank weer moeten "enablen", bijvoorbeeld, en de torch moet gewoon weer sneller repareren. Eén engineer moet bang zijn voor een tank, niet andersom.
Patientzero schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:22:
bijna geen schade, heb d'r even mee gevlogen tijdje terug maar 't doet te weinig..

in bf2 kwam je in een 45-60 graden hoek aangevlogen.. gunnend op t voertuig om al half dood te maken.. met een bommetje om t af te maken... gaat hier niet.. gun doet te weinig.. rocket pods = 2x vliegen
Dat ging altijd erg goed bij de vlag Hotel op Oman O+ Maar onderschat de rocket pods niet. Langzaam vliegend en recht vooruit mikkend kun je vanaf een meter of duizend afstand al beginnen, dan kun je twee volleys raketten en een barrage uit je minigun op ze af doen komen. Als je 'm dan niet minstens disabled hebt... :P

[ Voor 18% gewijzigd door CodeCaster op 02-04-2012 11:38 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Engineers zijn de counter tegen tanks, tanks horen bang te zijn voor engineers. Wat niet leuk is dat een enkele tank teveel schade kan aanrichten.
Nee ik vind 't wel goed wat ze gedaan hebben met choppers ( tv missile ) vs tanks en VOORAL die AA voertuigen... Niets is irritanter dan continu, maar dan ook echt gedurende de gehele ronde te worden gelocked door zo'n rank 14 kneus die 'm achter n heuvel parkeert...
Schiet je 'm aan met je tv dan is 't enkel disabled, hij stapt uit om te repairen en je kunt weer van voor af aan beginnen.. dan had je nog iedereen die met een igla op je aan t aimen was... vliegen in chopper was voorheen niet zo'n consistente pwnage dan in Bad company 2.

Nu echter maak je met chopper wat meer kans.. je bent welliswaar ietwat makkelijker neer te halen door igla's... maar je kunt tanks en AA-ers eindelijk neerhalen met 1 missile
En zie hier het probleem met AA, het is toch idioot dat voertuigen met als enige rol AA, zwakker zijn dan de helis die ze moeten bestreiden?

En euhm, als jij eerst niet zon 'rank 14 kneus' kon killen ondanks dat jij blijkbaar een veel hogere rank had en dus zoveel leetere speler bent kon killen, ben jij misschien gewoon een slechte speler. Als jij hem kon disablen met TV missile en hij dan ging repairen, wat was dan precies de reden dat je er niet naartoe vloog en hem met normale rockets/gunner afmaakte?

Maar sowieso als jij je laat neerhalen door igla's is het al duidelijk dat je gewoon geen goede piloot bent. En het probleem natuurlijk dat je blijkbaar (net als trouwens heel veel van de andere piloten, en ook tankers hebben die neiging), vinden dat ze ver verheven zijn boven het gepeupelde dat op de grond rondloopt en die risicoloos moeten kunnen afschieten, waarbij enige rol van infanterie is target practise spelen voor de voertuigen. (Andere conclussie kan ik niet trekken als je consistente pwnage eist van helis).

Sinds patch zijn iglas/stingers gewoon nog nuttelozer dan ze al waren. Behalve alle methodes die er al waren met dubbele flares/ECM/stealth om gewoon veilig te zijn tegen iglas, is nu ook nog eens toegevoegd dat als een heli laag vliegt hij onkwetsbaar is voor iglas met below radar perk. En er is ook nog eens blijkbaar een extra delay in locken met iglas toegevoegd.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

furby-killer schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:02:
Engineers zijn de counter tegen tanks, tanks horen bang te zijn voor engineers.
In meervoud ben ik het met je eens, maar het feit dat één mannetje een (toegegeven, op dat moment niet zo tactisch geparkeerde) tank het leven onmogelijk zuur kan maken klopt niet. Van die mannetjes lopen er namelijk 32 rond op het veld, terwijl er drie tanks zijn.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Daarom wandelt een goed gebruikte tank ook probleemloos over een paar engineers heen. Maar misschien moet je niet verwachten dat een kapotte tank die blijkbaar ook niet taktisch geparkeerd stond (oftewel niet voorkant richting vijand) dan nog steeds over een engineer heenwalst. Kan je wel boosten totdat hij dat doet, maar dan zijn goedgebruikte tanks, waarbij we dus niet een enkele persoon in een kapotte tank hebben maar support erbij, belachelijk overpowered.

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Avioto schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:55:
[...]

Hij zei dat er niemand is binnen DICE die het niet wil, dus dan neem ik aan dat er uiteindelijk wel een goed werkende recorder komt. Desnoods in BF4.

Hier kan je de hele podcast luisteren: http://www.twitch.tv/dontrevivemebro/b/313597227

Duurt wel 1 uur en 14 minuten :P Ze praten over de suppression vanaf minuut 8.
Ik ken die podcast, want daar heb ik gisteravond naar zitten luisteren en daar komt m'n informatie ook vandaan.
Iemand die roept dat er een battle recorder komt is leuk, maar het ligt niet zo simpel en dat leg ik ook uit.

Als het aan DICE ligt komt die er ooit, maar dat kan ook met BF 8 zijn. Maar als je goed naar z'n verhaal luistert dan komt het erop neer dat die battle recorder niet op korte termijn komt.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:05

NoFearCreations

3DPrint the world!

furby-killer schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:02:
Engineers zijn de counter tegen tanks, tanks horen bang te zijn voor engineers. Wat niet leuk is dat een enkele tank teveel schade kan aanrichten.

[...]

En zie hier het probleem met AA, het is toch idioot dat voertuigen met als enige rol AA, zwakker zijn dan de helis die ze moeten bestreiden?

En euhm, als jij eerst niet zon 'rank 14 kneus' kon killen ondanks dat jij blijkbaar een veel hogere rank had en dus zoveel leetere speler bent kon killen, ben jij misschien gewoon een slechte speler. Als jij hem kon disablen met TV missile en hij dan ging repairen, wat was dan precies de reden dat je er niet naartoe vloog en hem met normale rockets/gunner afmaakte?

Maar sowieso als jij je laat neerhalen door igla's is het al duidelijk dat je gewoon geen goede piloot bent. En het probleem natuurlijk dat je blijkbaar (net als trouwens heel veel van de andere piloten, en ook tankers hebben die neiging), vinden dat ze ver verheven zijn boven het gepeupelde dat op de grond rondloopt en die risicoloos moeten kunnen afschieten, waarbij enige rol van infanterie is target practise spelen voor de voertuigen. (Andere conclussie kan ik niet trekken als je consistente pwnage eist van helis).

Sinds patch zijn iglas/stingers gewoon nog nuttelozer dan ze al waren. Behalve alle methodes die er al waren met dubbele flares/ECM/stealth om gewoon veilig te zijn tegen iglas, is nu ook nog eens toegevoegd dat als een heli laag vliegt hij onkwetsbaar is voor iglas met below radar perk. En er is ook nog eens blijkbaar een extra delay in locken met iglas toegevoegd.
Quoted for the truth, Air is nu gewoon OP. En precies wat jij zegt, meeste piloten denken ook echt dat ze beter zijn dan de rest op het veld, tot dat je ze 1vs1 tegenkomt....

---RAWE CEEK!!!---

Veel piloten zijn ook trieste ventjes die alle air units gaan campen, gaan janken als een ander ze heeft en gaan ragequitten als ze niks krijgen. Snap niet waarom DICE hun wilde buffen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• jeffreypieksma
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01-2024
Klinkt leuk inderdaad, maar hoe werkt het?
Phyxion schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:11:
[...]

Klinkt wel leuk, niemand die even meejoined?

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

furby-killer schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:27:
Daarom wandelt een goed gebruikte tank ook probleemloos over een paar engineers heen. Maar misschien moet je niet verwachten dat een kapotte tank die blijkbaar ook niet taktisch geparkeerd stond (oftewel niet voorkant richting vijand) dan nog steeds over een engineer heenwalst. Kan je wel boosten totdat hij dat doet, maar dan zijn goedgebruikte tanks, waarbij we dus niet een enkele persoon in een kapotte tank hebben maar support erbij, belachelijk overpowered.
De door mij aangedragen oplossing lijkt me daarom wel leuk: de tank niet alleen 'enablen' bij 100% HP, maar ook als je bijvoorbeeld 50% HP hebt hersteld, zodat je er weer vandoor kunt. Als ik blijkbaar genoeg tijd krijg om een tank voor driekwart te repareren, is de vijand te ver weg of niet aan het opletten. Waarom moet die tank na (naar schatting) een halve minuut repareren, waarbij de laatste paar procenten niet zijn gerepareerd, dan nog steeds in de fik staan?

Kijk, als ik over een mijn cross in Sharqui en rokend tussen de gebouwen tot stilstand kom, dan is het terecht dat ik het niet red. In zo'n level kun je in je eentje met een stapeltje RPG's een tank prima aan. Maar in de door mij geschetste situatie stond ik op de startbaan op Wake Island, een meter of tien van die graafmachine af. Ik had met die 96% health op m'n tank makkelijk terug naar B kunnen rijden voor versterking, bijvoorbeeld, als 'ie maar niet gedisabled was.

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 02-04-2012 13:18 ]

• phoenix1987
  • Registratie: Mei 2006
Was deze al gepost ?

Ownen met je support Gun :D

YouTube: advanced metro tactics: suppression

[ Voor 16% gewijzigd door phoenix1987 op 02-04-2012 13:13 ]

Na anderhalve maand no-gaming-for-me ben ik terug met BF3 begonnen gisterenavond.
Mijn bevindingen:
  • Het was wel wat wennen terug. Maar vrij snel had ik mijn accuracy terug op peil.
    En ik merkte snel dat die Mouse Acceleration Fix wel degelijk nut heeft! Ik voel "meer houvast" met mijn wapen. Ik kan iedereen dus aanraden die fix te doen.
  • Mijn laatste ronde vannacht was deze:
    Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/battles/bf3%202012-04-02%2003-15-50-98.jpg

Ben er trots op :P Ook bij de vorige rondes stond ik in de top 5 dus I'm back in action!
  • Ik speelde gisterennacht continu met de AK-47M + Heavy Barrel. Wapen is echt veel verbeterd na de patch.
    Ben van plan nu met alle wapens te experimenteren. Pre-patch speelde ik voornamelijk met de F2000 (iets van 15 service stars heb ik ervoor) en had ik niet echt zin om nieuwe dingen te proberen. Nu ligt dit anders :)
  • Suppresion effect: Ik heb van in begin de specialization Squad Cover ingezet, waardoor je een vermindering krijgt van dit effect. Ik heb hierdoor niet echt frustraties gehad als ik onder vuur werd genomen. Gewoon even pronen, en je kan er weer tegenaan. Of wegvluchten!
  • Het viel me wel op dat weinig mensen die Cover specialization gebruiken terwijl deze nu echt nuttig is geworden :P Ik veronderstel dat er relatief veel mensen zijn die niet echt de patch notes lezen, en niet snappen wat er nu drastisch veranderd is?
  • Iedereen zit hier te klagen over de patch dat ik schrik had dat het voor mij ook zou tegenvallen. Ik had gisteren echt veel plezier dus wtf are you guys talking about :+
    Wel vind ik dat ze de tank health terug wat moeten aanpassen.
  • Ingame ping! Zeer nuttig. En hoewel ik zeker de slechtste internetverbinding van dit forum heb, had ik altijd goede ping. Mijn uploadspeed is slechts 50 kB/sec max ofzo, en is zo slecht dat Youtube mij niet toelaat een lange video up te loaden.
    Maar voor online gaming dus niets van issues.
  • Zo te zien kan ik in Google Chrome geen server meer joinen?! Kreeg bijna een hartaanval toen ik niet direct de oplossing vond. Op internet vond ik niets van info over deze message:
    Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bugChrome.JPG
    Het lag niet aan een extensie zoals Adblock Plus, want ik had getest in Incognito Mode dus dan zijn alle addons disabled.
    Dan in Firefox getest en daar werkt het!
    Iemand die nog deze issue heeft en oplossing weet? Want Chrome blijft de favoriet hier!
  • De minimap is grote verbetering! Vooral Hybrid spreekt me aan.
  • Ook leuk dat ik iets meer tijd heb om iemand te reviven!
  • Straks ga ik terug FXAA injector installen, want het zag er post-patch nog steeds niet uit :>
  • Een SSD zorgt dat je superfast in de ronde bent. Meesten weten dit wrsl, maar wou het nog even opmerken...
  • Conclusie:
    I'm still in love with Battlefield franchise goddamnit!
    Serieus, geen andere shooter kan dit evenaren. Ben je BF3 beu? Dan kan je evengoed bye-bye zeggen aan gamen want geen enkele shooter zal ooit kunnen tippen aan de actie in BF games 8)
edit: Ga wel even op non-GoT servers spelen nog. Ik ondervond altijd dat op GoT servers het niveau hoger ligt dan op anderen, dus wil nog iets meer oefenen op noobs die in andere servers zitten ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 02-04-2012 13:34 ]

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hij doet het bij mij wel gewoon in Chrome, geen plugins geinstalleerd, laatste versie.
Misschien ff de laatste downloaden en een reinstall doen?

---RAWE CEEK!!!---

NoFearCreations schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:26:
Hij doet het bij mij wel gewoon in Chrome, geen plugins geinstalleerd, laatste versie.
Misschien ff de laatste downloaden en een reinstall doen?
Kan je is zeggen welke versie je hebt?

Ik ben wel geabonneerd op Chrome Beta channel dus gebruik enkel Beta versies van Chrome...
18.0.1025.142 beta-m

Nochtans heb ik nog nooit issues gehad omdat ik een Beta gebruik.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-01 23:21

yzx

Asgaro schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:31:
[...]

Ik ben wel geabonneerd op Chrome Beta channel dus gebruik enkel Beta versies van Chrome...
18.0.1025.142 beta-m

Battelog doet wel vaker moeilijk, met oude FF versies had ik ook problemen, en met 64bit firefox zullen we niet beginnen shall we 8)7

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• mrsar

mrsar

battlelog moeilijk,gister kwam een vriend van me online in battlelog,zagen we hem volgens battlelog in de ps3 versie online komen (heeft ie niet eens) :P vonden we ook wel apart :P

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12-2025
Echt veel skill komt er niet meer bij kijken zeg...
Dat is sproeien en hopen dat je wat raakt.

Moet eerlijk zeggen dat je op die manier wel heul veul puntjes kan vergaren als support, maar leuk is anders imo.

Want a cookie?!

• phoenix1987
  • Registratie: Mei 2006
Het is ook niet bedoeld als kijk hoe goed hij is, maar meer kijk hoe erg de suppression werkt.

• mrsar

mrsar

Renquin schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:40:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat je op die manier wel heul veul puntjes kan vergaren als support, maar leuk is anders imo.
heb het gister ook geprobeerd in metro :P werkt inderdaad goed,ook supression medal gehaald :P en een zooi unlocks (nog niet eerder met pkp gesproeid :P )

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12-2025
phoenix1987 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:42:
Het is ook niet bedoeld als kijk hoe goed hij is, maar meer kijk hoe erg de suppression werkt.
Dat snap ik :) Het is handig als je e.e.a. wilt unlocken om te gebruiken in de andere lvl's, maar verder is het wel een ernstige aanpassing.

De rest van de patch is overigens prima. Natuurlijk zijn er altijd zaken die niet bevallen (in mijn geval dat air te krachtig is geworden en land te veel afgezwakt) maar al met al hebben ze i.m.o. een goede patch meergezet.

Want a cookie?!

@ Diegene die met headset spelen:

Gebruiken jullie Headphones of Hi-fi als setting bij sounds?

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-12-2025
Asgaro schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:47:

Headphones

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10-2025

Een 'normale' headset of 5.1/7.1 headset? Mijn normale had ik op Headphones staan, mijn 7.1 staat op Hi-fi (of Surround Cinema geval ding, can't remember exactly).

• mrsar

mrsar

ik gebruik Headphones,eigelijk nooit echt andere settings daarbij geprobeerd,mischien maar eens doen

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025

Eigenlijk zet ik hem op home cinema, bij mij zijn de verschillende geluiden dan veel duidelijker te onderscheiden.
Sagaris schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:48:
[...]

Een 'normale' headset of 5.1/7.1 headset? Mijn normale had ik op Headphones staan, mijn 7.1 staat op Hi-fi (of Surround Cinema geval ding, can't remember exactly).
Mijn is een 'normale'
chris10r schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:48:
[...]

Eigenlijk zet ik hem op home cinema, bij mij zijn de verschillende geluiden dan veel duidelijker te onderscheiden.
En heb je ook een 'normale' of een 5.1/7.1 headset?

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
Asgaro schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:50:
[...]

Mijn is een 'normale'

[...]

En heb je ook een 'normale' of een 5.1/7.1 headset?
Volgens mij een 'normale' :)

#ProductPrijsSubtotaal
1Creative Fatal1ty Gaming Headset€ 24,-€ 24,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 24,-

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Asgaro schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:31:
[...]

18.0.1025.142 beta-m

18.0.1025.142 m heb ik nu.

---RAWE CEEK!!!---

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-01 12:10

codex

Geen OpenAI agent :)

Renquin schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:40:
[...]

Je moet zijn commentaar lezen, in principe maakt hij met die video een statement dat dit echt BS is. Nu hopen dat DICE die suppression idioterie snel terugdraait.

• Patientzero
lol @ furby..
bf2 en bc2 vet.. bf3 was instappen en gaan...

Igla's zijn niet zo'n probleem, het is gewoonweg irritant
en 1 stuk kun je flairen of dodgen door achter een heuvel/gebouw door te vliegen.. maar heb je d'r 2 tussen zitten die als team vuurt, flair en direct nog 1 of 2 vuurt ben je de sjaak...
Jammer dat ze die at4 niet hebben teruggebracht.. zoals ik al eerder zei.. dat vond ik fair... infantry mits er skill aanwezig was kon in z'n uppie n chopper ownen.. nu heb je de grootste randdebielen die je continu locken en dus, onverhoeds soms per accident nog slagen ook nog....
Op een AA afvliegen is niet t slimste wat je kunt doen.. aangezien ze ook nog d'r mitrailleur heeft...

in 1e instantie dachten wij ivm het snelle locken dat vliegen juist niet te doen was geworden.. maar na wat rondjes vliegen bleek dat je je strategie meer aan moet passen..
waar wij eerst rondes door de map vlogen ( caspian, 10 meter van de grond tussen de bomen door ) en continu alles neermaaide wat we zagen... moeten we nu meer afstand nemen..

1vs1.. bf2 tv missile veteraan.. snie moeilijk nie ^^ alhoewel ik t oude kliksysteem fijner vond..

Ik met mijn 5.1 ben er nog steeds niet uit. Beide hebben iets goeds.
Over het algemeen geef ik toch headphones de voorkeur.

Oh en jij noob. GoT servers vermijden omdat er tegenstand is. Wacht jij maar. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• evilpin0
Ik heb mijn headset op 2.1 staan :S

Kon het op mijn realtek onboard audio niet instellen, hij zegt dat de headphone op de front jack moet, nu heb ik deze niet. Iemand een idee hoe je dat kan instellen op een Realtek onboard audio?

• vinom
  • Laatst online: 15:29
Volgens mij als je het geluid op Headphones zet staat er dat het voor 2.0 headphones is. Correct me if I'm wrong.
Bizar dus...

Heb zonet Battlelog plug-in is opnieuw geïnstalleerd en dit helpt niet. Anyway, zal dan op Firefox blijven voor BF te gamen.

Van http://www.geforce.com/Op...tlefield-3-tweak-guide/#2 :
Your Speaker System: This option determines the way in which in-game audio is processed, and is best matched to your speaker configuration, although it also depends greatly on personal taste. The available options are:

TV - Designed for smaller speakers, such as those on televisions;
Headphones - Suits most basic stereo headphones;
Hi-Fi - Suitable for speakers which have reasonable dynamic range, such as stereo speaker (2 or 2.1 channel) setups and good quality headphones;
Home Cinema - Suitable for multi-channel (e.g. 5.1 channel) speaker setups;
War Tapes - Provides an exaggerated sound stage with greater reverberation and impact on any speaker system, though it can make accurately detecting directional sounds a bit more difficult at times.
edit: Ik ga nu toch is Hi-Fi instellen voor mijn headset. Ook al is dat slechts stereo (2.0 sound), maar als je dat hierboven leest, mag dit wel.
Ik vermoed dat het dan iets bombastischer/luider zal klinken soms. Als het te erg is, kies ik terug Headphones.

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 02-04-2012 15:19 ]

Asgaro schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:16:
[...]

Bizar dus...

Heb zonet Battlelog plug-in is opnieuw geïnstalleerd en dit helpt niet. Anyway, zal dan op Firefox blijven voor BF te gamen.

[...]
Dus home cinema eens proberen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• vinom
  • Laatst online: 15:29
Ik vind 2.0 headphones basic ja, dus heb ik het toch goed :P
DanielWW2 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:17:
[...]

Dus home cinema eens proberen. :P
Hoeveel kabels heb jij dan die van je headphone tot je PC lopen?
Mijn mobo onboard sound biedt ondersteuning voor 7.1 geluid, maar al die connecties zitten vanachter aan mijn PC.
Zijn die kabels lang genoeg van je headphone daarvoor?

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2025
Asgaro schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:16:
[...]

Bizar dus...

[...]

edit: Ik ga nu toch is Hi-Fi instellen voor mijn headset. Ook al is dat slechts stereo (2.0 sound), maar als je dat hierboven leest, mag dit wel.
Ik vermoed dat het dan iets bombastischer/luider zal klinken soms. Als het te erg is, kies ik terug Headphones.
War Tapes all day every day!

• nukom
  • Laatst online: 24-12-2025
War Tapes klinkt idd erg goed, helaas versta ik dan niemand meer op TS.

Verwijderd

moet je TS harder zetten ;)

• nukom
Daar zullen de andere me dankbaar voor zijn :+

Ik heb veel met het geluid moeten experimenteren om het goed te krijgen.

[ Voor 45% gewijzigd door nukom op 02-04-2012 15:26 ]

Verwijderd

Indd ik gebruik ook wartapes. Voller geluid en ook meer midden en hoge tonen. Je hoort bvb beter de wint en lekke gasleidingen. Verder speel ik het liefste met 5.1 speakers want dar mee hoor ik alles beter uit de juiste richting komen vergeleken met mijn headset. Echter zit er weer een nadeel aan de speakers dat het veel rommelt beneden.

Als je stereo off zet hoor j bij alle opties 5.1 geluid.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 15:27 ]

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-01 23:21

yzx

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:25:
Indd ik gebruik ook wartapes. Voller geluid en ook meer midden en hoge tonen. Je hoort bvb beter de wint en lekke gasleidingen. Verder speel ik het liefste met 5.1 speakers want dar mee hoor ik alles beter uit de juiste richting komen vergeleken met mijn headset. Echter zit er weer een nadeel aan de speakers dat het veel rommelt beneden.
Stukje rubber on je bassbox leggen _/-\o_

Bass standje 10 all the way :9

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2025

Als je stereo off zet hoor j bij alle opties 5.1 geluid.
Yup, same here.
Al hebben ze beneden meer last van mijn geschreeuw als k weer es onnodig dood ga.

Maar ik vind War Tapes het beste klinken icm m'n Z5500 speakersetje.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Asgaro, misschien battlelog standalone gebruiken?

---RAWE CEEK!!!---

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Wint, seriously? _O-

Het nadeel is dat als je 5.1 (Home Cinema) instelt, je geluid mist wanneer je headphones op hebt (vanwege TS). Zijn de wartapes juist niet te druk? Ik wil zo veel mogelijk de vijand kunnen horen. Anticiperen is belangrijk, zeker na de patch.

Verwijderd

yzx schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:27:
[...]

Stukje rubber on je bassbox leggen _/-\o_

Bass standje 10 all the way :9
Bas uitzetten op de woofer heeft helaas weinnig zin gezien uit de speakers zelf bijna net zo veel bass komt.
Ik heb hem overgens optical aangesloten en dan 5.1 DDL, geweldig met zo'n home cinema set.
Bee.nl schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:31:
[...]

Wint, seriously? _O-

Het nadeel is dat als je 5.1 (Home Cinema) instelt, je geluid mist wanneer je headphones op hebt (vanwege TS). Zijn de wartapes juist niet te druk? Ik wil zo veel mogelijk de vijand kunnen horen. Anticiperen is belangrijk, zeker na de patch.
Bij slechte boxen kan het sommige geluiden denk ik wel weg laten vallen. Maar met een stel losse goede jamo's mis je niets >:)

Net nog evn getest, met war tapes hoor ik de voedstappen beter want dit geluid is iets scheller en luider.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 15:37 ]

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:33
Word een beetje scheel als ik regelmatig onder surpression lig, probeer dan te focussen goed voor de ontwikkeling van hoofdpijn :)

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
Flash suppresor is toch alleen maar dat je geen flash (licht) van je wapen ziet? Dus het lijkt mij echt nutteloos. Of ben ik hier helemaal verkeerd en maakt BF3 hier een onrealistische gadget van ofzo?

• DMZ

DMZ

Qlii256 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:15:
Flash suppresor is toch alleen maar dat je geen flash (licht) van je wapen ziet? Dus het lijkt mij echt nutteloos. Of ben ik hier helemaal verkeerd en maakt BF3 hier een onrealistische gadget van ofzo?
FS verhoogt je accuracy bij close combat, terwijl het een penalty geeft op long-range. Voor zover ik het merk tenminste.

Verwijderd

DMZ schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:21:

FS verhoogt je accuracy bij close combat, terwijl het een penalty geeft op long-range. Voor zover ik het merk tenminste.
Dat vind ik altijd zo'n rare uitspraak. Gaat het spel dan kijken waar je op mikt en past daarop de accuracy aan..?

Wat de heavy barrel geloof ik doet is de recoil verhogen en de spread verlagen. Spread wil je voor aimed fire zo laag mogelijk, want dan raak je tenminste ook echt waar je op mikt. Recoil kun je zelf beheersen door te bursten of te compenseren met je muis.

• DMZ

DMZ

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:27:
[...]
Dat vind ik altijd zo'n rare uitspraak. Gaat het spel dan kijken waar je op mikt en past daarop de accuracy aan..?

Wat de heavy barrel geloof ik doet is de recoil verhogen en de spread verlagen. Spread wil je voor aimed fire zo laag mogelijk, want dan raak je tenminste ook echt waar je op mikt. Recoil kun je zelf beheersen door te bursten of te compenseren met je muis.
Nee, het spel checkt de manier waarop je schiet. Close combat is dus unaimed, een minder goede versie van de laser (en zonder flash, natuurlijk). Bij aimed fire is ie wel minder accuraat.
Nog 350 Saiga kills en dan werkelijk waar alle gun unlocks :D

Verwijderd

Ah, op die manier. Duidelijk :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:27:
[...]

Wat mij direct op valt bij de heavy barrel is dat je kijker minder beweegt door de ademhaling bij het aimen.
Je kunt dus veel sneller richten en schieten zonder dat het snel afwijkt. Handig voor burst en single shot ook.
DMZ schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:21:
[...]

Is voor het verbergen van de vlam die uit je loop komt. Heeft verder geen voordelen bij het aimen, eerer een nadeel.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 16:50 ]

• nukom
Vandaag weer eens wat gespeeld sinds de patch. Het eerste wat me opviel was de besturing van jets en choppers. Deze is compleet van slag. Dat wordt dus weer een uurtje tweaken. Van OP heb ik nog niks gemerkt. Zodra ik opsteeg werd ik van alle kanten beschoten door de vijand. 2 kogels van de MAA en mijn chopper kantelde en knalde tegen de grond :?

Als infanterist moet je nu weer wennen aan je wapens. Degene die als eerste schiet wint het gevecht (saai). Dat is dus te makkelijk, te moeilijk wanneer je beschoten word. Ik mis hier heel erg de balans. Skill lijkt minder belangrijk te zijn.

Hopelijk komt er ook nog een mod voor de tank waardoor je de vijand ziet als bikinidames. Lijkt me wel wat gezien de hoeveelheid aandacht die een tank nu krijgt. Get the AXE-effect :9

Ik krijg een donkerbruin vermoeden dat DICE/EA dit alles opzettelijk doet. Er zijn nog steeds veel mensen met een laag level. Die klagen veelal dat ze geen kans maken tegen de oude rotten. Nu dus wel?

Verwijderd

Voor mijn gevoel is er niets veranderd aan de infanterist. Ik speel hier vrij wel altijd mee.
Wat is er precies aan veranderd eigenlijk?

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 01-01 19:46
Man man wat een klote suppression, na een kogel die niet eens in de buurt van je is zie je al geen flikker meer.
Dit spel is echt fcked up na die patch...
Die hitdetection klopt ook van geen kant, iemand raakt me met 1 M16A3 kogel,gelijk dood.

Ik denk dat ik maar stop met battlefield 3 totdat ze de patch gepatched hebben (wat wss nog iets van 4 maanden zal duren)...

[ Voor 58% gewijzigd door AdmiralSnipe op 02-04-2012 17:20 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:12:

Die hitdetection klopt ook van geen kant, iemand raakt me met 1 M16A3 kogel,gelijk dood.
Dat komt doordat de netcode van DICE gewoon bagger is; voor de patch ook al, nu wel ietsje erger idd. Die andere persoon heeft trouwens wsl 10 kogels op je af geschoten voordat je daadwerkelijk neerviel, dus het is echt puur doordat je het pas te weten krijgt als je dood bent.

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:20:
[...]
Dat komt doordat de netcode van DICE gewoon bagger is; voor de patch ook al, nu wel ietsje erger idd. Die andere persoon heeft trouwens wsl 10 kogels op je af geschoten voordat je daadwerkelijk neerviel, dus het is echt puur doordat je het pas te weten krijgt als je dood bent.
Ik heb nu al een stuk of 3x in een ronde gehad dat ik gewoon na 1 kogel van een assault rifle dood ben...

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-01 05:32
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:20:
[...]
Dikke onzin.... Net alsof je merkt dat je maar door 1 kogel geraakt wordt, de time to kill van meeste wapens ligt onder een seconde. Die ene kogel zal wel meerdere kogels zijn vlak achterelkaar

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:21:

Ik heb nu al een stuk of 3x in een ronde gehad dat ik gewoon na 1 kogel van een assault rifle dood ben...
Je vroeg aan de persoon hoeveel kogels hij had verbruikt? Juist, dat zijn er een stuk meer dan 1. Jij voelt het wel als instakill en dat is idd erg kut.

@Eikeltje: je kunt echt wel het verschil merken tussen 1 kogel (zoals je verwacht bij een sniper headshot) of meerdere (van vrijwel ieder ander wapen). Betekent niet dat je er iets aan kunt doen, maar je merkt het echt wel.

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04-2025
Hoe zou slechte netcode voor meer bullet damage moeten zorgen trouwens? Does not make sense.

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:25:
[...]
Je vroeg aan de persoon hoeveel kogels hij had verbruikt? Juist, dat zijn er een stuk meer dan 1. Jij voelt het wel als instakill en dat is idd erg kut.

@Eikeltje: je kunt echt wel het verschil merken tussen 1 kogel (zoals je verwacht bij een sniper headshot) of meerdere (van vrijwel ieder ander wapen). Betekent niet dat je er iets aan kunt doen, maar je merkt het echt wel.
Hoe kan het dan dat ik maar 1 shot hoorde??
Of lagged het geluid ook al ofzo?? :o

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:29:
[...]

Hoe kan het dan dat ik maar 1 shot hoorde??
Of lagged het geluid ook al ofzo?? :o
Jap, heb al vaak genoeg tegengekomen dat ik doodga zonder het shot te horen.

Verwijderd

Het is niet de bulletdamage, dat probeer ik ook absoluut niet te zeggen. De netcode zorgt ervoor dat je pas laat doorkrijgt dat je dood bent/geraakt wordt. In het ideale geval krijg je voor elke kogel een hit op je scherm en ben je naar een aantal hits dood. Nu heb je soms dat je gewoon in één keer dood bent, terwijl de enemy meerdere kogels op je geschoten heeft (en gehit).

Zo kom ik soms ook wel een hoekje om, zie in de hoek iemand liggen, mik op z'n hoofd en krijg 1 á 2 hitmarkers en dan ga ik dood. Die ander heeft dan nog 100% health. Zodra ik het hoekje om kwam werd ik wsl onder vuur genomen, maar dat had mijn client nog niet door.

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:21:
[...]

Bij een HS ga je ook gelijk dood. Ik merk zelf dat ik gewoon een paar keer gekaakt kan worden, op het lichaam.

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04-2025
Overigens kan het kloppen dat je geraakt ben voordat je de kogel *hoort*, want het geluid van het schot is langer onderweg dan de kogel zelf in dit spel.

De BF3 sound designers zijn bazen imo :Y)

Verwijderd

masq schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:37:
Overigens kan het kloppen dat je geraakt ben voordat je de kogel *hoort*, want het geluid van het schot is langer onderweg dan de kogel zelf in dit spel.

Alleen heeft geraakt worden ook een geluid (gelukkig nog niet een schreeuw vanwege de pijn), dus dat is het niet. En sowieso scheelt dat op 20m echt geen ene moer.
Asgaro schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:21:
[...]

Hoeveel kabels heb jij dan die van je headphone tot je PC lopen?
Mijn mobo onboard sound biedt ondersteuning voor 7.1 geluid, maar al die connecties zitten vanachter aan mijn PC.
Zijn die kabels lang genoeg van je headphone daarvoor?
4 kabels.
Front
Rear
Sub
Central

Ik heb in beide earcups ook 4 speakers zitten. Klinkt best wel goed. :Y)
Asgaro schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:08:
Wat is nu het beste: Heavy Barrel of Flash Suppresor?
FLASH SUPPRESSOR
-The Flash Suppressor no longer reduces accuracy for Automatic Fire.
-The Flash Suppressor now also works as a recoil compensator, reducing the Vertical Recoil by a weapon specific value. This bonus is larger than the bonus provided by the Suppressor.
-A small Hip Accuracy penalty has been added to the Flash Suppressor to represent the added weight of the accessory. The exact penalty amount is a weapon specific value.
HEAVY BARREL
-The Vertical Recoil penalty of the Heavy Barrel has been reduced. The value has been changed from a global percent increase to a weapon specific value.
-A small Hip Accuracy penalty has been added to the Heavy Barrel to represent the added weight of the accessory, as well as focus the attachment on accurate mid and long range fire. The exact penalty amount is a weapon specific value.
-Several weapons with low default bullet speed now have their bullet speed increased when the Heavy Barrel is equipped. This is in effect for the A91, G3A3, AKS-74u, G36C, M4A1, SCAR-H, SG553, G53, and QBZ-95B.
-The Heavy Barrel is now also paired with Match Rounds which increase the maximum range of the weapon. The minimum and maximum damage are unchanged, weapons with the Heavy Barrel will be more effective in mid range.
-The Aimed Accuracy bonus provided by the Heavy Barrel has been increased. This will increase the effectiveness of the Heavy Barrel for small bursts, as originally intended.
Voor short to medium range zeg neem ik de flash hider. Voor long range de heavy barrel. Het licht ook aan het wapen. Wapens met een lage recoil als de AK74M heb ik liever een heavy barrel, zeker vanwege de range.

Voor alleen close quarters kan je ook de silencer/foregrip gebruiken maar dan raak je geen kip op een beetje range. :P

• AdmiralSnipe
masq schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:37:

Ja dat kan best, maar lijkt me niet logisch als de tegenstander iets van 10 meter bij me vandaan staat op Grand Bazaar. :)

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11-2025

Ik heb zo het gevoel dat het geluid ook ietsje is verander sinds de update..
Ik speel ook op Headphones

iRacing Profiel - Race Rig

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Flash surpressor verlaagt ook recoil.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Waarom heeft dat klote Battlelog niet gewoon een privacy optie dat niet iedereen je kan stalken. Wordt er zo verdomde gek van. Iedereen die maar joined als je ergens speelt en aan je kop begint te zeuren, kan niet eens een keer rustig alleen gamen.

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:19:
Waarom heeft dat klote Battlelog niet gewoon een privacy optie dat niet iedereen je kan stalken. Wordt er zo verdomde gek van. Iedereen die maar joined als je ergens speelt en aan je kop begint te zeuren, kan niet eens een keer rustig alleen gamen.
Ja dat is het nadeel van Admin zijn... >:)

Pagina: 1 ... 149 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.