• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:12
gerre22 schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:16:
mmh, klein vraagje. Bestaat de M16A3 niet meer? Ik merkte juist in battlelog dat ik enkel nog de M16A4 er tussen heb staan.
Mmm, ik had 35 service stars met de M16A3, en nog geen een met de A4 denk ik, maar nu staat 'ie inderdaad bovenaan als M16A4. Is me trouwens niet opgevallen of het wapen nu gewoon eindelijk eens blijft wanneer je van kant wisselt, ipv de AK74M te krijgen.

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
gerre22 schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:16:
mmh, klein vraagje. Bestaat de M16A3 niet meer? Ik merkte juist in battlelog dat ik enkel nog de M16A4 er tussen heb staan.
en vroeger had je alleen de A3 erbij staan.. ingame heb je ze wel nog gewoon allebei, stats komen blijkbaar samen in 1 record (dat nu blijkbaar hernoemd is).
Battlelog is beetje fucked maar hij bestaat wel nog gewoon. Trouwens, ze hebben de GP-30 toegevoegd, nu hebben de Russen niet meer de M320.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:47
User321 schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:20:
[...]

en vroeger had je alleen de A3 erbij staan.. ingame heb je ze wel nog gewoon allebei, stats komen blijkbaar samen in 1 record (dat nu blijkbaar hernoemd is).
Bij de weapon unlocks staat hij er ook niet. Daarom dat ik het zo vreemd vond.
Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:21:
Battlelog is beetje fucked maar hij bestaat wel nog gewoon. Trouwens, ze hebben de GP-30 toegevoegd, nu hebben de Russen niet meer de M320.
Nice, toch not iets goeds van de patch. :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1wfNY1V9m9I&feature=g-u-u&context=G2becd9bFUAAAAAAACAA]

20:00 vandaag. ;)
Hij krijgt echt de volle laag, no joke. >:)

Edit:
Oke, ik heb nu -130000000 punten tot de volgende rank up. :F

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-04-2012 15:32 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:06:
DICE faalt toch wel in GUI ontwerp. Potje afgelopen en je drukt op SKIP, SKIP en dan op QUIT want ja die knop zit op precies dezelfde plek.
Protip: druk op je spatiebalk om xp/assignments te skippen. Je sluit de game niet af ermee. Hetzelfde geldt voor het spawnen tijdens een potje. 'W' en 'S' om te 'scrollen' en spatiebalk om te spawnen. Is veel makkelijker dan je muis gebruiken.
Nou Oman is compleet onspeelbaar geworden. Je zit of in een heli/jet of je word afgeslacht door een heli/jet.
Tanks en IFV zijn compleet nutteloos geworden.

Good job DICE.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-01 23:21

yzx

DanielWW2 schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:54:
Nou Oman is compleet onspeelbaar geworden. Je zit of in een heli/jet of je word afgeslacht door een heli/jet.
Tanks en IFV zijn compleet nutteloos geworden.

Good job DICE.
32 players valt nog mee ;)

64p conquest assualt 5000tickets duurt een half uurtje das pas me grind fest 8)7

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

Battlelog is beetje fucked UUUHHH beetje veel. :(
Ik ben naar COLONEL SERVICE STAR 59 Rank 104 gegaan maar staat er NIET op ??? :? :+

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 21:52
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:40:
Battlelog is beetje fucked UUUHHH beetje veel. :(
Ik ben naar COLONEL SERVICE STAR 59 Rank 104 gegaan maar staat er NIET op ??? :? :+
Is het potje in de server wel afgelopen? Battlelog update pas wanneer de server de informatie daar naar toe stuurt. Zo heb ik ook wel eens gehad dat de server crashte en dat de punten die ik in dat potje heb behaald er niet bijkwamen.

• Genetai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:26:
[...]

Ik denk dat ze meer realisme willen... als je in het echt wordt bekogeld van alle kanten dan denk ik niet dat je helder ziet, denkt en reageert
Idd, niet zomaar ergens blind in rennen en dergelijke. Vind suppression wel een boel toevoegen aan de gameplay. Alhoewel de bonus wel iets minder snel had gemogen. Je mist nu echt super hard en toch nog bonus. Heb het idee dat het pre-patch toch iets beter in elkaar zat.
Ik vind de DAO-12 best een leuke shotgun :)

http://battlelog.battlefi...how/27238472/1/186401280/

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Yamotek schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:47:
[...]

Is het potje in de server wel afgelopen? Battlelog update pas wanneer de server de informatie daar naar toe stuurt. Zo heb ik ook wel eens gehad dat de server crashte en dat de punten die ik in dat potje heb behaald er niet bijkwamen.
Ja heb die ronde gewoon uitgespeelt.
Bij Soldier Stats staat het wel erbij ??

Verwijderd

Lijkt er wel heel erg op 8) :+
Errug vervelend die naam zoveel tegen te komen O-) ;)

Verwijderd

M27 nutteloos sinds de patch. op afstand niks te raken en een heavy barrel kan er niet op. Dag favoriete weapon.
Shotgun he ;) Zodra een van de pellets iemand raakt is het al een hit. Raak je 3 man met 1 schot is het dus 300% accuracy.

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2025
Het sneller spawnen van nades aargghhh echt zo super irritant.
Potje Metro is dus nu lekker overgooien
En bedankt DICE.
Maar BC2 weer eens opstarten.

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:08
Ze zijn te ver doorgeslagen met de suppression. Als je kijkt naar de cijfers, dan slaat het helemaal nergens op. Ben je gesuppressed dan gaat je min. spread, incrementele spread en horizontale recoil met 100% omhoog. De daling van je spread wordt -1 ipv van de normale -11. Logisch dat men klaagt dat je niks meer kunt raken als je gesuppressed wordt. Hopen dat Dice wat aan gaat doen in de komende patch.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:24
Het voordeel wel is dat je nu suppression medals als freebies krijgt bij elke keer dat je maar een schot lost in de richting van de tegenstander :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

http://battlelog.battlefi...how/27245286/1/184991456/

GoT ownage op een random server.
Oh en WINNING. 8)

Werden alleen keihard geraped door air, die zijn veel te hard gebuffed. Kharg Island is gewoon een achterlijke klote map op rush, wie de beste air heeft haalt de beste punten.

[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 01-04-2012 17:51 ]

Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:50:
Werden alleen keihard geraped door air, die zijn veel te hard gebuffed.
Dat is gewoon zwaar op.
Maar uiteindelijk wel gewonnen met een incompetent bush wookie team. :Y)

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-01 12:10

codex

Geen OpenAI agent :)

Gisteren met RPG op heli's geschoten, attack heli's zijn in 1 schot destroyed maar transport zijn soms in 1 schot down en anders disable. Wel leuk als hij raak is en de heli zit vol :P

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:33
Klopt het dat de sounds ook zijn aangepast?
Vind het allemaal wat scheller klinken, heb me equalizer op me corsair headphone al gechecked maar dat staat nog steeds zoals ervoor.
En dat suspression wat een joke......
AA heb je echt geen kloot meer aan. Die little bird gaat op een tweehonderd meter hoogte hangen en je bent kansloos. Wat is air toch overpowered. Hoef echt geen mappen meer te spelen met air er in.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:10:
AA heb je echt geen kloot meer aan. Die little bird gaat op een tweehonderd meter hoogte hangen en je bent kansloos. Wat is air toch overpowered. Hoef echt geen mappen meer te spelen met air er in.
Ik speel ze nog wel, maar na de patch probeer ik zsm een jet of heli te fixen. Als tank ben je meestal kansloos. Air hoort eigenlijk meer een bijrol te spelen en moet niet de primaire manier van winnen zijn. Leuk voor die 4-5 personen die een jet of heli kunnen bemachtigen, maar de rest legt het af.
En dan zodra er geen goeie enemy helikopters meer zijn gaat het weer lekker: http://battlelog.battlefi...how/27252781/1/186401280/
AA + DAO-12 :) En met DAO-12 dus 40 kills gehaald :)

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 01-04-2012 18:31 ]

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:30:
En dan zodra er geen goeie enemy helikopters meer zijn gaat het weer lekker: http://battlelog.battlefi...how/27252781/1/186401280/
En een ronde later joint er een jet/heli pro en hoppa, heel de ronde om zeep ;w

• codex

codex

Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:10:
Ik ben er ook vanaf gestapt. Ik heb wel het idee dat die AA maingun accurater is geworden, maar uiteindelijk leg je het toch af. In infantry maps heb je alleen dat irritante suppression.
Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:30:
Laat ook eens wat kills voor andere mensen over jij. :P

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik heb er ook alweer wat potjes opzitten sinds de patch.. vind dat de supression indd iets overdreven is.. bovendien is het mensen al opgevallen dat het in de meeste gevallen een voordeel is als je kill gejat wordt ? Je krijgt namelijk nu gewoon bijna standaard 50 punten voor een assist behalve de punten voor de health die je eraf hebt geschoten.. als je iemand bijna dood had krijg je dus biijv 130 punten voor een assist.. Vind verder dat de spread wel wat overdreven is geworden en dat air nu wel echt teveel aanwezig is.. persoonlijk vind ik de tank battles wel vetter, want het duurt wat minder lang en het is ook niet heen en weer schieten met aan beide kanten een engineer.. dat voegt imho wel wat toe.

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
Bee.nl schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:54:
Iemand had het over die rare pixels linksboven in het scherm? Ik heb ze zojuist ook gehad en heb er een screenshot van gemaakt:

[afbeelding]

Ik heb geen flauw idee wat het voor moet stellen. Soms is het geel, soms lichtblauw.
Resolutie is 1920x1200.
Hier heb er sinds vanmiddag ook 'last' van. Soms is het ook weer weg. :/

[ Voor 19% gewijzigd door Kw4kje op 01-04-2012 19:22 ]

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-01 00:04
Sowieso gekopieerd van geenstijl ! die heeft ook zoon mysterie pixel
waar zelfs complot theorieën omheen hangen xD

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2025
Recon is toch wel een enorme uitdaging geworden met die tank shells die je schiet.
Ik vind het niet erg om tank shells te schieten maar dan moeten ze ook de impact hebben van een shell.

Die patch is dan wel f*cked up maar het kan altijd nog erger. Je kan ook MW3 hebben gekocht. :P
Oh en in kan kennelijk een beetje quick scopen in BF3. Don't kill me. :+

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Ik ben er inmiddels wel achter dat hoewel de suppression gameplay een leuke theorie is, (suppressive fire, doorlopen, flanken, beetje "echte" militaire strategie enzo), het in de praktijk vooral neerkomt op vol auto blazen. Ik zie veel meer mensen volauto dat ding opentrekken, en ik leg het er ook vaker van af. Normaal pak je dat soort mensen nog wel door de skill met mikken/bursten, dat is er nu wel aardig van af. Nu is het gewoon "if surpressed->openhalen die trekker en niet meer loslaten." Dat filmpje van die PKP spray heb ik zelf ook even geprobeerd, had die PKP qua recoil/timing voorheen redelijk gemastered, maar ik doe het post-patch beduidend beter door gewoon maar die trekker ingeramd te houden en wachten totdat alles en iedereen neervalt. Redelijk saai imho.

Ik snap dat BF3 niet een prototype twitch-shooter is a la COD, maar ik zou het toch leuk vinden als de mensen met daadwerkelijk talent of ervaring in het managen van je stroom lood nog enigszins voordeel hebben, dat voelt nu beduidend minder (tot niet) zo.

Je zou kunnen beargumenteren dat dit er voor zorgt dat de gehele gameplay balans meer naar tactiek verschuift, maar de huidige maps zijn imho niet geheel geschikt gemaakt voor deze gameplay. Logisch ook, want mapdesign is gebalanced op pre-patch (nou ja alpha/beta) gameplay, en dat speelde werkelijk waar flink anders.

Ik ga niet lopen huilen dat Dice de complete BF serie verknald heeft en dat mijn leven nu geen zin meer heeft, maar ik merk dat ik simpelweg minder plezier begin te hebben. Toffe acties geven minder voldoening, gekilld worden voelt af en toe wat random/"onterecht", en je kunt in je eentje (of met een squad) voor mijn gevoel veel minder het verschil maken, waar ik voorheen met enige regelmaat het tij nog wel kon keren.

Ik zie mezelf nu in ieder geval niet meer deze game leuk blijven vinden tot deel 4, waar ik dat tot voor de patch eigenlijk wel aannam. Zal het wel blijven spelen, maar de drang ertoe is beduidend minder. Ach ja, houden we weer meer tijd over, de zomer komt er weer aan, dus ga wel buiten spelen oid :P

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:46
Ik ben juist erg positief over de patch. Vanmiddag een paar maps gespeeld met een maat en dat ging erg lekker.

Supression vind ik erg goed uitpakken. Je kunt er iemand effectief mee uitschakelen zodat een teammate cover heeft. En nu heeft he perk tenminste nut. Daarnaast als een PKP zijn vuur continu gebruikt is die gelijk een gewild doelwit voor de rest van je team. Dit toont maar weer aan dat BF3 een teamspel is. Ga je alleen op stap red je het gewoon niet :-)
Ik sluit me hier bij aan. Waar je voor de patch nog wat kon in je eentje of met een fatsoenlijk squad is dit nu haast onmogelijk. Het gaat nu gewoon om wie de beste jet/heli piloten heeft of wie de meeste explosieven kan spammen. DICE heeft het echt verpest en dan heb ik het nog niet eens over alle QSers die nu verschijnen.

Oke, ik heb het zelf net geprobeerd en het is makkelijk om te doen. Het is net iets lastiger dan een shotgun maar wel met het voordeel van precisie en insta kill als je raakt. QSers gaan we nog veel meer terug zien denk ik. Dit samen met hoe het spel nu gebalanceerd is maakt het er niet leuker op.

Het wapens/damage/attachment systeem mag blijven, QSers mogen ook blijven want die zijn ook weer heel makkelijk af te schieten maar DICE moet zichzelf echt even gaan ontf*cken en de suppression zwaar verlagen en eens een goede balans voor voertuigen bedenken want stingers die niet locken omdat een heli te dichtbij is BS. :/

• Genetai
FunFair schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:35:
Ik ben juist erg positief over de patch. Vanmiddag een paar maps gespeeld met een maat en dat ging erg lekker.

Supression vind ik erg goed uitpakken. Je kunt er iemand effectief mee uitschakelen zodat een teammate cover heeft. En nu heeft he perk tenminste nut. Daarnaast als een PKP zijn vuur continu gebruikt is die gelijk een gewild doelwit voor de rest van je team. Dit toont maar weer aan dat BF3 een teamspel is. Ga je alleen op stap red je het gewoon niet :-)
Ik weet niet wat ze met die PKP hebben gedaan maar I like it. Was er voor de patch niet dol op en dus amper gebruikt maar vanmiddag ff een potje gedaan en hij beviel me nu zeer goed. Is de PKP gebuffed oid? Ik kon me prima redden in mn eentje. Sight hoef je ook niet maar amper te gebruiken, zeker close quarters, das gewoon ding vol open en alles gaat neer :D

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Genetai schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:38:
Ik weet niet wat ze met die PKP hebben gedaan maar I like it. Was er voor de patch niet dol op en dus amper gebruikt maar vanmiddag ff een potje gedaan en hij beviel me nu zeer goed. Is de PKP gebuffed oid? Ik kon me prima redden in mn eentje. Sight hoef je ook niet maar amper te gebruiken, zeker close quarters, das gewoon ding vol open en alles gaat neer :D
Exact mijn probleem... :P
Genetai schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:38:
[...]

Ja als je full auto gaat met een LMG dan kan niemand waar je op mikt je nog raken. Je hoeft niet eens raak te schieten om het halve team af te slachten... :/

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
DanielWW2 schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:41:
[...]

Ja als je full auto gaat met een LMG dan kan niemand waar je op mikt je nog raken. Je hoeft niet eens raak te schieten om het halve team af te slachten... :/
Dit dus, wat een oerdomme buff heeft supression gekregen :')

Mijn YouTube

• yzx

yzx

kevz schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:42:
[...]

I see people did not use the perk yet

Terwijl jullie liggen onder suppressie huppel ik vluchtig over het slagveld 8)

kevz schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:42:
[...]

Het kan nog erger. Iemand kan ook een aimbot gebruiken en je suppressen omdat je achter een rots zit. :X

• codex

codex

FunFair schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:35:

Er is niks goeds aan, gisteren speelde ik Neushaar Kanaal Rush, attackers hebben de bom geplant en mijn team uitgeroeid en als enige overlevende ga ik voor de defuse. Zitten er twee support sproeiers bij die MCOM, met geen mogelijkheid kreeg ik ook maar een kogel in hun buurt. Pre patch had ik ze makkelijk weten uit te schakelen omdat ze nogal moeite hadden met uberhaupt raak schieten zonder noemenswaardige suppression van mijn kant.

Mijn ervaring is dat, uitzonderingen daargelaten, support spelers de grootste naabs in het spel zijn. Het zijn niet de mensen die naast je staan om je suppressive fire te geven, maar degene die ergens in een hoek of op de grond liggen te wachten tot er iemand verschijnt die ze misschien wel door 100 of meer kogels af te vuren weten neer te leggen. De mensen die je hun gezichtsveld moet blokkeren voordat ze uiteindelijk snappen dat die pakketjes die je kan droppen er zijn om je teamleden van ammo te voorzien.

Voor de patch was het al aanwezig en bij tijd en wijle irritant, nu is het helemaal bugged. Imho, als ik de meeste mensen zie die er blij mee zijn dat blijken het bij nader onderzoek ook de spelers die het pre-patch behoorlijk slecht deden.

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Knijnemans schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:29:
Ik ben er inmiddels wel achter dat hoewel de suppression gameplay een leuke theorie is, (suppressive fire, doorlopen, flanken, beetje "echte" militaire strategie enzo), het in de praktijk vooral neerkomt op vol auto blazen. Ik zie veel meer mensen volauto dat ding opentrekken, en ik leg het er ook vaker van af. Normaal pak je dat soort mensen nog wel door de skill met mikken/bursten, dat is er nu wel aardig van af. Nu is het gewoon "if surpressed->openhalen die trekker en niet meer loslaten." Dat filmpje van die PKP spray heb ik zelf ook even geprobeerd, had die PKP qua recoil/timing voorheen redelijk gemastered, maar ik doe het post-patch beduidend beter door gewoon maar die trekker ingeramd te houden en wachten totdat alles en iedereen neervalt. Redelijk saai imho.
Dit vat de patch -wat infantry betreft- precies samen! Ik ben het helemaal met je eens _O_

Wie het eerste de ander suppressed wint het gevecht. Je kunt niet meer even een gangetje schoonvegen, want daar heb je alleen de muur mee. De vijand voelt er niets van met die random spray. Het is inderdaad tactischer, want je moet nu van tevoren inschatten hoe je het aan gaat pakken. De rush/rambo/stormloop tactiek werkt niet meer.
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat je al suppressed raakt van kogels die één meter langs je heen vliegen. Het duurt ook enorm lang voordat het effect helemaal is weggeëbd.

Inmiddels ben ik het grotendeels weer gewend en kan ik weer aardig op mijn oude niveau spelen, maar met de pre-patch suppression had ik beduidend meer lol.

• yzx

yzx

DanielWW2 schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:44:
[...]

Het kan nog erger. Iemand kan ook een aimbot gebruiken en je suppressen omdat je achter een rots zit. :X
Suppresion aimbot? 8)7

FTW. |:(

• Genetai
yzx schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:44:
[...]

Haha, idd. Werkt echt super. Ipv vier keer ammo perk zit ik nu maar ff standaard aan de supression perk :D
yzx schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:44:
[...]

Ik ga die counter maar eens gebruiken ja. :/

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DanielWW2 schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:41:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/17603668.jpg

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
DanielWW2 schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:47:
[...]

Ik ga die counter maar eens gebruiken ja. :/
Hier staat hij ook standaard op anti-suppress, zelfs als niemand sprint neemt. 't is ZO belangrijk geworden, wat nou balance :P

Mijn YouTube

Nee, het hele team moet er aan geloven.
Good job DICE. ;(

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

De patch is ook een aanslag op je SPM en je accuracy. Nou vind ik het eerste nog niet zo erg, maar ik baal er wel van dat mijn accuracy sinds de patch aan het dalen is. Mijn doel was om de 20.0% te halen (zat op 19.93%), maar de daling is al ingezet }:|

De SQD Cover spec is nu veel belangrijker geworden. Als het even kan dan probeer ik die in te zetten.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DanielWW2 schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:50:
[...]

Nee, het hele team moet er aan geloven.
Good job DICE. ;(
Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/17603974.jpg

Patch is hier ook een aanslag op accuracy overigens, ik weet niet wat het is maar ik moet soms wel een heel magazijn op iemand legen voordat het persoon dood is, en dan sta ik er gewoon naast 8)7

• Genetai
Phyxion schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:54:
[...]

[afbeelding]

Patch is hier ook een aanslag op accuracy overigens, ik weet niet wat het is maar ik moet soms wel een heel magazijn op iemand legen voordat het persoon dood is, en dan sta ik er gewoon naast 8)7
Memes blijven humor :D

Ik vind vooral de schade op afstand een stuk minder. Vroeger ging er nog eens iets dood wanneer je op afstand iemand raakte met M4A1 maar das nu kijken naar hit streepjes bij crosshair en ondertussen zien hoe je doelwit vrolijk door loopt.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Goh leuk, net erachter gekomen dat below radar nu dus ook op iglas/stingers werkt. Oftewel competente helis zijn gegaan van bijna ongevoelig voor ze naar compleet ongevoelig voor stingers/iglas. Blijkbaar is dus enige optie maar heel veel oefenen totdat ik met zon trage RPG een heli kan raken. Duurt ook nog eens een eeuwigheid voordat een stinger/igla begint met locken, dus van mij mogen ze die dingen nu gewoon uit het spel halen, enige nut is mavs neer te halen.

Kijk zo uit naar de close quarters DLC, zodat ik meer mappen heb waar niet air alles aan puin schieten zonder dat je er iets tegen kan doen. Suppression is irritant, maar minder erg dan air imo.

[ Voor 17% gewijzigd door Sissors op 01-04-2012 20:03 ]

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Phyxion schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:54:
[...]

[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/17604592.jpg

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:03
Zegt die nog ook dat suppression van eerst nog erger was. :')

• vinom
  • Laatst online: 18:03
Oh, ik dacht dat ie zei dat het juist nu iets té is.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DanielWW2 schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:24:
[...]

Zegt die nog ook dat suppression van eerst nog erger was. :')
Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/17605457.jpg

Ze willen suppression reduceren zoals ik het hoor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 01-04-2012 20:26 ]

vinom schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:25:
Oh, ik dacht dat ie zei dat het juist nu iets té is.
Ja dat vind hij nu ook na de sh*tstorm die ze bij DICE krijgen. :/

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb toch echt wel enorm veel moeite om voor mijn laatste normale wapen (pistols en rocketlaunchers uitgezonderd) 100 kills te krijgen, de QBU-88. Voor de patch was het al een drama, maar na de patch is er gewoon helemaal niks raak meer mee te schieten. Ik zat net met de loop op 2 meter afstand van een liggende enemy, ik had de tijd want de enemy lag lekker te campen. Ik heb echt 7 headshots nodig gehad voordat hij dood ging :X Nog 33 zware kills te gaan :(

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 21:52
Oke CQC is ook niks meer, net zo'n potje gedaan is het net oud en nieuw, heel het potje lang alleen maar granaten. Hebben ze die dingen sterker gemaakt, en dan pak je ze ook nog eens sneller op zodat je er nog meer van kan gooien ook... In metro is het dus geen doen meer en is het alleen maar een beetje dom gooiwerk.
Phyxion schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:55:
Ik heb toch echt wel enorm veel moeite om voor mijn laatste normale wapen (pistols en rocketlaunchers uitgezonderd) 100 kills te krijgen, de QBU-88. Voor de patch was het al een drama, maar na de patch is er gewoon helemaal niks raak meer mee te schieten. Ik zat net met de loop op 2 meter afstand van een liggende enemy, ik had de tijd want de enemy lag lekker te campen. Ik heb echt 7 headshots nodig gehad voordat hij dood ging :X Nog 33 zware kills te gaan :(
Beter mikken. ;)

Verwijderd

Met die suppression is het de bedoeling dat de gene die slecht spelen toch nog een kans krijgen, hun schieten niet raak, dus mag jij dat ook niet.

:S

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-12-2025

beuker19

Killerbeuker is so OP

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:16:
Met die suppression is het de bedoeling dat de gene die slecht spelen toch nog een kans krijgen, hun schieten niet raak, dus mag jij dat ook niet.

:S
:+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
De AK47 is een heerlijk wapen met een heavy barrel nu. Bijna geen recoil en spot on. De eerste bursts zijn bijna 100% accuraat. Helaas is de hipfire vreselijk en heeft ie een lage RPM.

Toch is het geluid het bruutst van alle wapens.

Helaas ga je toch telkens door door lag dus dan maakt het niet uit hoe goed je wapen is :')

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Rot internetverbinding, laat me nou eens een game afspelen. Net 2 keer van GoT 2 gekicked door klote internet...
Zit ik punt na punt te cappen en krijg ik dit als dank. :(

I've got a shotgun in my hands and I ain't afraid to show it
I'm ownage and I know it

• yzx

yzx

Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:47:
I'm ownage and I know it
8)7 deed je niet net hetzelfde al voor de patch

Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:47:
I'm ownage and I know it
En je pikt alle kills. :(
Zijn de shotguns gebuffed ofzo want je rent alleen maar rond met ze en de killfeed zag er daarstraks zo uit:

Tsurany killed x3
... killed Tsurany. :P

yzx schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:48:
[...]

8)7 deed je niet net hetzelfde al voor de patch
Mjah shotguns zijn echt buffed ofzo, die dingen gaan hard. Vandaag al de M1014 uitgespeeld, DAO-12 uitgespeeld en nu met de Jackhammer bezig. Vandaar scoor ik enkel kills door die drie shotguns en de .44 magnum :D
DanielWW2 schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:52:
[...]

En je pikt alle kills. :(
Zijn de shotguns gebuffed ofzo want je rent alleen maar rond met ze en de killfeed zag er daarstraks zo uit:

Tsurany killed x3
... killed Tsurany. :P
Hehehe :D Moet je BF3stats.com zien met de laatste updates :D

Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:55:
[...]

Mjah shotguns zijn echt buffed ofzo, die dingen gaan hard. Vandaag al de M1014 uitgespeeld, DAO-12 uitgespeeld en nu met de Jackhammer bezig. Vandaar scoor ik enkel kills door die drie shotguns en de .44 magnum :D

[...]

Hehehe :D Moet je BF3stats.com zien met de laatste updates :D
Ik probeer je in te halen qua SPM, KD en accuracy. Kap jij eens even jerk. :+

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:52

Mavamaarten

Omdat het kan!

PFFFFFF. DICE heeft heel het spel verneukt. Ik werd net geraakt door 1 raketje van een chopper en men heli doet opeens echt een mega duik naar beneden... Leuk als je super laag bij de grond vliegt... :F :(
En dan nog dat kutgeluid dat het maakt als je geraakt wordt... net alsof je tegen een glazen gebouw rijdt met een tank... :r

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Zojuist een 12 streak gehaald met een vijand in de gunner positie. Fuck yeah!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:16:
Zou bijna grappig zijn als het niet waar zou zijn (Alan Kertz zei zo ongeveer dit tijdens die podcast :/)
KDR eindelijk boven de 2, about fcking time :D

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-11-2025
Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:20:
Goedzo, jij hebt wel een taart verdient

Afbeeldingslocatie: http://static0.travelandleisure.com/images/amexpub/0017/7409/201010-w-pies-aroma.jpg

O-)

• NoFearCreations
  • Laatst online: 15:05

NoFearCreations

3DPrint the world!

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-A1jScZ0AUIQ/TwqdF4BSnlI/AAAAAAAAAwM/v0W0QrJbEpQ/s1600/it-geek-jokes-funny-message-prompt-get-a-life-funny-pinoy-jokes-photos.jpg

O-)

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Knijnemans schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:17:
[...]

Zou bijna grappig zijn als het niet waar zou zijn (Alan Kertz zei zo ongeveer dit tijdens die podcast :/)
Net als deathstreaks in mw3, wie verzint die dingen toch.
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. ;(

Oh en ik kreeg net een suppression assist kill van éen M16 kogel die behoorlijk mis ging. :')

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-12-2025
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:17:
Zojuist een 12 streak gehaald met een vijand in de gunner positie. Fuck yeah!
JE BENT EEN HACKER!!!! Ik heb met Afrojacked nog de little bird te pakken gekregen. Toen ik uitstapte kon hij nog steeds niet geraakt worden. :D

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dat waren 7 headshots waar het bloed vanaf gutste :+

Verwijderd

Adanteh schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:36:
[...]

JE BENT EEN HACKER!!!! Ik heb met Afrojacked nog de little bird te pakken gekregen. Toen ik uitstapte kon hij nog steeds niet geraakt worden. :D
Epic trolls are epic (en kon ie dan door teammates gekilled worden of niet?)
:D
Een aimbotter van voren doodgeschoten terwijl hij op mij schoot. 8)

Nice camping there, son!

Ennn ik ga straks terug BF3 beginnen gamen! :D Na anderhalve maand game-vrij te zijn en puur films te kijken ter ontspanning, begin ik films zien even beu te worden. :9 (en mijn rijtje films is ook bijna voltooid nu, finally!)

Zal wel wat aanpassen zijn voor me:
- lang niet gegamed => accuracy will probably fail a lot B)
- SSD aangeschaft intussen => zal verbaasd zijn van loading times :o
- heb BF3 opnieuw moeten downloaden wegens nieuwe Windows install => zal eerst wat moeten kloten om alle settings goed te zetten :)
- wegens nieuwe Windows installatie => met wat goed geluk heb ik nu ietsje hogere FPS dan voorheen
- had intussen ook die Mouse Acceleration Fix gedaan, maar intussen nog niet getest => vraagt gewenning :>
- big patch is uitgekomen => terug experimenteren met alle wapens en ook met heavy barrel, etc >:)

Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/131/443/tumblr_liebpzbCOv1qdkf2k.gif

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 02-04-2012 00:20 ]

Asgaro schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:10:
[...]

Nice camping there, son!
Camping? Heb de gehele dag als een dwaas met de shotguns door alle mappen heen lopen raggen :D Praktisch niet stilgestaan :D

Tsurany schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:13:
[...]

Camping? Heb de gehele dag als een dwaas met de shotguns door alle mappen heen lopen raggen :D Praktisch niet stilgestaan :D
Haha, I know dat jij niet campt. Wou je gewoon even uit de tent lokken, voor niets :> :P
Tsurany schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:13:
[...]

En dan probeer ik dat en jawel, kom 5 mensen met een LMG tegen.
Raak dan nog maar iets. :')

Nou morgen is er weer een dag. ;)

Asgaro schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:15:
Haha, I know dat jij niet campt. Wou je gewoon even uit de tent lokken, voor niets :> :P
You bitch :+
DanielWW2 schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:20:
En dan probeer ik dat en jawel, kom 5 mensen met een LMG tegen.
Raak dan nog maar iets. :')

Nou morgen is er weer een dag. ;)
Dan loop je verkeerd vrees ik ;) Had een paar keer een mooie move door constant iets tussen mij en de vijand te houden en dan keihard te flanken.

Tsurany schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:23:

Dan loop je verkeerd vrees ik ;) Had een paar keer een mooie move door constant iets tussen mij en de vijand te houden en dan keihard te flanken.
Of ik heb gewoon enorm veel pech. :X
Ik wist namelijk welke route je liep op verschillende mappen alleen ik word natuurlijk steeds gezien. :/

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-04-2012 00:26 ]

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Goed, nieuwe cheat ontdekt:
Iedereen van de tegenpartij op de radar zichtbaar. En niet eens alleen voor jou, neej voor het hele team. Dude die het had riep "Ja als ik niet spawn dan is iedereen zichtbaar op de radar, bug van mn nvidia kaart, heb em al geRMA'd"
Maar goed, meneer liep wel gewoon rond, dus hij spawnde duidelijk wel.
Zowel met als tegen hem gespeeld, en hele team wist steeds wel verdomd goed waar we vandaan kwamen/zaten.

Ik geloof er niet zo in dat het een "bug" is, maar goed.. Als je dus een keertje de hele tijd maar altijd verwacht wordt en van alle kanten beschoten wordt, weet je waar dat aan zou kunnen liggen...
M'n metro route is ook zo standaard :9. Gewoon keihard over links aanvallen en dan via die bosjes tot die linker stenengroep bij die radarinstallatie en dan kijken waar de meeste vijanden zitten :D
Ook daarna is het zo standaard, dan is het de linker tunnel en die stellage tussen mij en de snipers houden terwijl ik naar voren storm. Ben zo voorspelbaar :+

Tsurany schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:27:
M'n metro route is ook zo standaard :9. Gewoon keihard over links aanvallen en dan via die bosjes tot die linker stenengroep bij die radarinstallatie en dan kijken waar de meeste vijanden zitten :D
Ook daarna is het zo standaard, dan is het de linker tunnel en die stellage tussen mij en de snipers houden terwijl ik naar voren storm. Ben zo voorspelbaar :+
Waarom denk je dat ik je nogal eens afschiet? :P
Maar ik ga maar eens slapen. Morgen weer een lange collegedag. :/

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-12-2025
Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:55:
[...]

Shotguns zijn zeker beest momenteel, vooral met flechette/dart ammo.
(semi)auto shotguns zijn niet erg mannelijk ;) hoewel ze nu maar 9 pellets vuren ipv 12 van de pump actions.

63 M26 Dart Kills in 1 ronde:
http://battlelog.battlefi...how/27264291/1/242008416/

35:
http://battlelog.battlefi...how/27256470/1/242008416/

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 02-04-2012 00:45 ]

Nice nice :D Ik moet nog m'n Jackhammer uitspelen, nog iets van 150 kills nodig en dan de Saiga vanaf 0 beginnen, kijken hoe dat gaat. Lekker Metro en Grand Bazaar op rush spelen :D

• codex

codex

Gisteren speelde ik een mooie pot Squad deathmatch, nu staat hij niet in Battlelog. Nu inmiddels 10 uur later, dus zal ook wel niet meer gebeuren.
Pagina: 1 ... 148 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.