tnx nog voor je switch gister (met nog een gotter dacht ik) maakte het toch nog een leuk potje op metroDanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:25:
[...]
GoT 3 is vrijwel elke game een baserape en ik ben daar nu wel klaar mee.
Graag gedaan. Was uiteindelijk een heel leuk potje.Accident schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:30:
[...]
tnx nog voor je switch gister (met nog een gotter dacht ik) maakte het toch nog een leuk potje op metro
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-03-2012 19:38 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iemand die weet wat het beste wapen nu voor een Engineer is en met welke upgrades ?
Ik gebruikte voor de patch altijd de M4A1 maar vind die nu niet echt meer lekker spelen. Wat ik zoek is een wapen dat goed is voor medium tot long range en full-auto.
Ik gebruikte voor de patch altijd de M4A1 maar vind die nu niet echt meer lekker spelen. Wat ik zoek is een wapen dat goed is voor medium tot long range en full-auto.
[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 31-03-2012 19:59 ]
Dat is dus al onmogelijk.PilatuS schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:57:
Iemand die weet wat het beste wapen nu voor een Engineer is en met welke upgrades ?
Full auto en range gaan niet samen in BF3. Het enige wat ik je kan aanraden is de SCAR-H met heavy barrel en een optic naar eigen keuze en geen foregrip. De SCAR doet nu een minimal damage van 20 tegenover 14.3 van de andere carbines. Op range is dat belangrijk en de SCAR kan je nog redelijk controleren. De heavy barrel omdat het de damage dropoff verminderd en omdat deze kogels van carbines versnelt sinds te patch. Geen foregrip omdat die accuracy op medium range compleet heeft verpest, laat staan long range.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik wil dat het een full-auto wapen is. Ik verwacht natuurlijk niet dat je op long range full-auto kan schieten.
De SCAR is toch echt full auto.PilatuS schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:09:
Ik wil dat het een full-auto wapen is. Ik verwacht natuurlijk niet dat je op long range full-auto kan schieten.
De enige burst in de engi class is de M4.
En verder vind ik de G36C nog steeds meesterlijk. Met een flash hider en een kobra sight is die dodelijk in close to medium. Long gaat nog wel maar dan is die heavy barrel wel chill. Dat is alleen weer zoveel recoil voor dichtbij. Het is lastiger geworden na de patch om het beste wapen te vinden.
[ Voor 33% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-03-2012 20:14 ]
Verwijderd
Uit de patchnotes:
Voor de patch was het al een prima wapen, dus als ze er verder niks mee gedaan hebben lijkt dit me dus een goede keus. Full-auto is trouwens gewoon beschikbaar.G36C: Reduced initial recoil. The G36C is a well-rounded carbine, with a medium rate of fire and a medium recoil. The 2 round burst mode gives this weapon an edge at mid-range.
mijn voorkeur voor engineer gaat uit naar de SG553 schiet netjes
Angelo NL / Global Cargo VTC
Yup, wilde net gaan posten. Voor wie de AK74M te mainstream is: AN94kevz schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:35:
Damn de AN94 is vermakelijk geworden, net als in bc2
heavy barrel, pk-a 3.4x en gaan met die banaan!
Met full auto schiet ie prima weg. Nu nog een optie dat ie altijd op full auto begint
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
En ik wil nog steeds deze in BF3 hebben.
Dan wel 30-20 damage geven, bij de assault class, geen attachments en ownen in stijl.
Het blijft een van de mooiste AR's ooit gemaakt.
m4a1 met heavy-barrel FTWPilatuS schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:57:
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ben ik nou gek geworden of hebben ze ook aan de spotting mechanics zitten sleutelen?
/otDanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:32:
[...]
Graag gedaan. Was uiteindelijk een heel leuk potje.
mn ingame naam is btw acci_77
AN-94 moet je niet op full-auto willen zetten, het is even wennen met de hevige recoil, maar als je er eenmaal aan gewent bent is het het meest accurate AR. Met 1x zoom erop heb je geen last van de rare iron sights, en merk je de recoil een stuk minder.Gundogan schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:22:
[...]
Yup, wilde net gaan posten. Voor wie de AK74M te mainstream is: AN94
Met full auto schiet ie prima weg. Nu nog een optie dat ie altijd op full auto begint
Ook zouden mensen hier voor de gein eens wat PDW wapens uit moeten proberen, die dingen zijn eigenlijk ook hartstikke goed (de accuracy is hartstikke hoog). De UMP-45 en de PP-19 zijn mijn favorieten, UMP reload zo ong. als het snelste wapen en de pp-19 heeft een magazijn van 55 kogels, kan je tenminste tegen meerde mensen schieten zonder dat je ammo weg is.
volgens mij heb je gelijk, ik zie nu vaak tegenstanders staan maar hij weigert er een rode dorito boven te hangen, gewoon hitmarkers als je vuurt dus geen obstructie.masq schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:16:
Ben ik nou gek geworden of hebben ze ook aan de spotting mechanics zitten sleutelen?
Mechwarrior Online: Flapdrol
Nou, net een tank geraakt met een SMAW op de zijkant, z'n 10 graden relatief aan het zij pantser bij de motor.
Disabled...
Tanks zijn nu echt nutteloos aan het worden. Het is te makkelijk om ze te mollen.
Disabled...
Tanks zijn nu echt nutteloos aan het worden. Het is te makkelijk om ze te mollen.
Tanks zijn fel generved, vind het wel leukDanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:30:
Nou, net een tank geraakt met een SMAW op de zijkant, z'n 10 graden relatief aan het zij pantser bij de motor.
Disabled...![]()
Ga eens meer strategisch spelen joh
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ik heb toch iets geweldigs nuttigs gevonden aan de patch. Als bij mij alles op ultra is en msaa uit krijg ik op 1 of andere manier fps lagg, maar als ik 4xmsaa aanzet draait ie vloeiend. Zonder enige lagg en heeft een fps tussen 50-60, dit was voorheen niet zo en kreeg ik stuttering, omdat ik over de 1gb heen ging. Maar nu gebruik ik max 1019 mb. Trouwens nog een vraag ik zet alles op low msaa uit enzo, gebruik ik nog steeds 800mb, hoort dat zo.
Verwijderd
Hahahahaha, gelukkig neemt 'ie het zelf ook niet zo serieus
yzx schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:32:
[...]
Tanks zijn fel generved, vind het wel leuk![]()
MSAA is behoorlijk zwaar dus ja.ionn schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:42:
Ik heb toch iets geweldigs nuttigs gevonden aan de patch. Als bij mij alles op ultra is en msaa uit krijg ik op 1 of andere manier fps lagg, maar als ik 4xmsaa aanzet draait ie vloeiend. Zonder enige lagg en heeft een fps tussen 50-60, dit was voorheen niet zo en kreeg ik stuttering, omdat ik over de 1gb heen ging. Maar nu gebruik ik max 1019 mb. Trouwens nog een vraag ik zet alles op low msaa uit enzo, gebruik ik nog steeds 800mb, hoort dat zo.
Ik molde de tank hoor en ik kan nog met tanks omgaan in een effectieve manier maar tegen enige vorm van coördinatie ben je kansloos...yzx schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:32:
[...]
Tanks zijn fel generved, vind het wel leuk![]()
En ik ben onderhand ook wel klaar met de baserape die elke match op GoT 3 plaatsvind. Waarom kunnen mensen niet gewoon even switchen i.p.v kansloos te gaan rapen. Ik wou dat GoT 1,2 of 4 weer eens van de grond afkwam. Dan is er hopelijk geen baserape BS meer.
Coördinatie voor en na de patch was altijd dodelijk voor een tank of any voertuigDanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:52:
[...]
Ik molde de tank hoor en ik kan nog met tanks omgaan in een effectieve manier maar tegen enige vorm van coördinatie ben je kansloos...
Nu heb ik het over twee mensen met een RPG...yzx schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:55:
[...]
Coördinatie voor en na de patch was altijd dodelijk voor een tank of any voertuig
Spreek me niet over jets, heli's, soflam + javelins.
Verwijderd
Nu kun je in je ééntje prima een tank mollen. Je schiet vanuit een random hoek -> tank ziet niet waar het vandaan kwam want de smoke trails zijn zo goed als weg. Dan kun je makkelijk nog een schot lossen en met wat pech heeft de tank dan door waar je ongeveer zit. Bij de 2e RPG is de tank trouwens 90% van de tijd disabled, dus dan is het wel over.
Voor de patch was een groepje van 2 of 3 met rpg ook dodelijk voor de tank zelfs dodelijker dan jav + soflam comboDanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:56:
[...]
Nu heb ik het over twee mensen met een RPG...![]()
Spreek me niet over jets, heli's, soflam + javelins.
Helis gingen nog maar jets uit off the question
Ik mol nu regelmatig een tank in mijn eentje zonder gezien te worden.yzx schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:58:
[...]
Voor de patch was een groepje van 2 of 3 met rpg ook dodelijk voor de tank zelfs dodelijker dan jav + soflam combo![]()
Helis gingen nog maar jets uit off the question
Deed ik ook voor de patchDanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:58:
[...]
Ik mol nu regelmatig een tank in mijn eentje zonder gezien te worden.
Tis nooit goed
Ja ik was erbij op Seine Crossing (IGN: Dursty-Kid), zat ook in het winnende team eerst, maar geswitched, dat baserapen begint echt zwaar tegen te steken en elke speelsessie kom je het wel paar keer tegen...DanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:52:
En ik ben onderhand ook wel klaar met de baserape die elke match op GoT 3 plaatsvind. Waarom kunnen mensen niet gewoon even switchen i.p.v kansloos te gaan rapen. Ik wou dat GoT 1,2 of 4 weer eens van de grond afkwam. Dan is er hopelijk geen baserape BS meer.
Wat het ook wel in de hand werkt is de nieuwe patch, ik sta veel sneller in de map meestal dan andere spelers (ik gok door mn SSD) en voor de patch was er nog een aftelmechanisme, maar dat lijkt nu weg te zijn of toch alleszins veel korter. Ik kan dus al vlaggen cappen soms, voor de rest van het team nog maar net gespawned is.
Verwijderd
Tanks zijn unbalanced broken; dat is gewoon een feit. Misschien dat je dat leuk vindt omdat je er nooit mee speelt. Ik snap niet hoe dit ooit door de tests heeft kunnen komen. Tanks waren voor de patch idd erg sterk, maar dat hebben ze nu opgelost door de armour te halveren en de rest van het spel er niet op gebalanceerd.
Ik zit met 8GB ram en een redelijk geoptimaliseerde PC (nog HDD) dus ik spawn meestal een of 2 seconden voor het einde. Ik zit meestal dus ook in een tank en ben bij de eerste vlag voordat er ook maar iemand gespawnd is in mijn team. Het baserapen lijkt ook wel specifiek op 32 player Conquest te gebeuren. Er zijn gewoon te weinig mensen om een baserape echt tegen te houden lijkt het wel. Met 64 player zet je niet zomaar een team vast in zijn basis en met Rush is het ook veel moeilijker.brechts schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:00:
[...]
Ja ik was erbij op Seine Crossing (IGN: Dursty-Kid), zat ook in het winnende team eerst, maar geswitched, dat baserapen begint echt zwaar tegen te steken en elke speelsessie kom je het wel paar keer tegen...
Wat het ook wel in de hand werkt is de nieuwe patch, ik sta veel sneller in de map meestal dan andere spelers (ik gok door mn SSD) en voor de patch was er nog een aftelmechanisme, maar dat lijkt nu weg te zijn of toch alleszins veel korter. Ik kan dus al vlaggen cappen soms, voor de rest van het team nog maar net gespawned is.
Ik denk wel dat als je een RPG goed schiet dat je in RL een tank kunt disablen hoor,Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:02:
Tanks zijn unbalanced broken; dat is gewoon een feit. Misschien dat je dat leuk vindt omdat je er nooit mee speelt. Ik snap niet hoe dit ooit door de tests heeft kunnen komen. Tanks waren voor de patch idd erg sterk, maar dat hebben ze nu opgelost door de armour te halveren en de rest van het spel er niet op gebalanceerd.
Ik zie geen probleem, veel mensen wel
Tis een verbetering, ze hebben de explode radius van de RPG, M320 etc verkleint dus het IS balanced
Maar net op Seine was het jullie eigen schuld, je kan ook via de andere brug of via het water. En hoe slecht ben je als ik iemand 4x van dezelfde plek kan killen. En na een tijdje kwamen jullie goed bij, was alleen helaas te laat.
---RAWE CEEK!!!---
Het gaat me niet eens om de damage van de RPG maar om de onzichtbaarheid van de RPG's. Dat maakt het niet eerlijk.yzx schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:04:
[...]
Ik denk wel dat als je een RPG goed schiet dat je in RL een tank kunt disablen hoor,
Ik zie geen probleem, veel mensen welU mad?
Tis een verbetering, ze hebben de explode radius van de RPG, M320 etc verkleint dus het IS balanced
Als jij blijft liggen na dat je met een RPG geschoten hebt, verdien je om dood te gaan no offenceDanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:06:
[...]
Het gaat me niet eens om de damage van de RPG maar om de onzichtbaarheid van de RPG's. Dat maakt het niet eerlijk.
Where is le smoke?
Verwijderd
Nope.yzx schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:04:
Ik zie geen probleem, veel mensen welU mad?
Een jet kan met minder dan één volley van de rocket pods een tank killen. En aangezien die dingen doodnauwkeurig zijn is het echt geen probleem; met een klein beetje oefenen pak je ook een rijdende tank van ~2km afstand.
Zelfde met de hellfire missles van de attack heli; je haalt geloof ik net geen kill, maar wel minstens 80% dmg in één volley. Repairen heeft dan geen zin, want missles reloaden gaat stukken sneller.
TV missle is nu altijd instagib op een tank; zelfs als je op het uiterste puntje raakt (mss zelfs er net naast).
Niks balanced dus.
lalalalalalalla
nvm
Appels met appels vergelijken he
Lennartje
nvm
Appels met appels vergelijken he
[ Voor 98% gewijzigd door yzx op 31-03-2012 23:11 ]
Verwijderd
Jij hebt het over RPGs ja. Ik over tanks.
En je kunt trouwens wel beginnen over realisme, maar dan moet je bij een schot in je been ook gelijk in prone geforceerd worden en permanente supression krijgen. Om nog maar niet te spreken over een schot in je torso. Het blijft een spel, waarbij balance belangrijker is dan realisme.
En je kunt trouwens wel beginnen over realisme, maar dan moet je bij een schot in je been ook gelijk in prone geforceerd worden en permanente supression krijgen. Om nog maar niet te spreken over een schot in je torso. Het blijft een spel, waarbij balance belangrijker is dan realisme.
Details.yzx schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:08:
[...]
Als jij blijft liggen na dat je met een RPG geschoten hebt, verdien je om dood te gaan no offence![]()
Where is le smoke?
En nog even terugkomende op de beste carbine.
Net de M4A1 geprobeerd en die is nog steeds zeer goed hoor.
Dit was met een flash hider en een kobra sight.
Beste carbine is nog altijd de A91 voor mij
Maar elk wapen is goed als je ermee kunt spelen, de M4A1 is dood accuraat zelfs op full auto, vind ik niet fijn
Maar elk wapen is goed als je ermee kunt spelen, de M4A1 is dood accuraat zelfs op full auto, vind ik niet fijn
Verwijderd
Ik vind het wel erg jammer dat het nu complete granade spam is geworden. Het was juist erg prettig dat dat niet zo was. Nu krijg je als support ook veel sneller resuplies van je eigen ammo pack. Granades dan. Kun je lekker oneindig spammen.
Ik vind eigenlijk alleen de KH2002 een fijn burst wapen. De AN94 burst is nog niet helemaal de BC2 AN94Yamotek schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:42:
[...]
AN-94 moet je niet op full-auto willen zetten, het is even wennen met de hevige recoil, maar als je er eenmaal aan gewent bent is het het meest accurate AR. Met 1x zoom erop heb je geen last van de rare iron sights, en merk je de recoil een stuk minder.
Ook zouden mensen hier voor de gein eens wat PDW wapens uit moeten proberen, die dingen zijn eigenlijk ook hartstikke goed (de accuracy is hartstikke hoog). De UMP-45 en de PP-19 zijn mijn favorieten, UMP reload zo ong. als het snelste wapen en de pp-19 heeft een magazijn van 55 kogels, kan je tenminste tegen meerde mensen schieten zonder dat je ammo weg is.
En de PDW wapens zijn inderdaad (weer) behoorlijk sterk. PDW-R ftw
Net weer een fantastisch ''Only in Battlefield'' moment meegemaakt,
Ik en een buddy van me spawnen bij een random gast in de littlebird op attacking side sharqi peninsula rush en vragen hem of hij ons over de mcom's kan vliegen. Hij vliegt ernaar toe, eerst spring mijn buddy uit en ik een paar seconde erna en allebei armen we de mcom en hij explodeerd het was een 100 ticket server en hij stond pas op 96
En de rest van de rush ownen we ook, ace squad, mvp 1, 2x mcom attacker ribben en 6k xp (terwijl de 2e 3200 xp had ). Dat is voor een conquest large speler geen slechte uitslag lijkt me
edit: http://battlelog.battlefi...how/27144676/1/317143193/
en over de overhaul van de wapens: ik heb die game aardig gesprayed met de aks-74u met laser, kobra sight en foregrip en kreeg toch heel veel kills op lange afstand.
Ik en een buddy van me spawnen bij een random gast in de littlebird op attacking side sharqi peninsula rush en vragen hem of hij ons over de mcom's kan vliegen. Hij vliegt ernaar toe, eerst spring mijn buddy uit en ik een paar seconde erna en allebei armen we de mcom en hij explodeerd het was een 100 ticket server en hij stond pas op 96
En de rest van de rush ownen we ook, ace squad, mvp 1, 2x mcom attacker ribben en 6k xp (terwijl de 2e 3200 xp had ). Dat is voor een conquest large speler geen slechte uitslag lijkt me
edit: http://battlelog.battlefi...how/27144676/1/317143193/
en over de overhaul van de wapens: ik heb die game aardig gesprayed met de aks-74u met laser, kobra sight en foregrip en kreeg toch heel veel kills op lange afstand.
[ Voor 16% gewijzigd door Robbertjan94 op 31-03-2012 23:34 ]
Nou, ik heb dus bijna 3 weken niet meer gespeeld. Is het nou echt zo erg als iedereen hier zegt?
In de jet heb je dus geen last meer van heatseekers? En ik maar altijd apetrots als ik er weer een stel wist te ontwijken, nu dus een overbodige skill
Zelf gebruik ik altijd de rocket pods, dan kun tenminste nog nuttig zijn voor je team (en MVP worden
). Heatseekers in jets zijn voor mensen die niet kunnen mikken.
Tanks hebben nu dus bepantsering van klamme peperkoek? Tegen een groepje engi's of tank met back-up kon je toch al niet veel beginnen. Nu kan iedere verdwaalde malloot met een rgp/smaw je uitschakelen. Jammer, dan hebben tanks dus geen enkel nut meer.
Als infantrie moet je weer iedere gun opnieuw uitproberen? Opnieuw zoeken naar je favo wapen. Attachments moet je dus ook iedere keer zorgvuldig kiezen omdat foregrip + suppressor niet meer automatisch het beste is. Mooi, gaan we met z'n allen op zoek naar een nieuwe balans.
Komende dagen toch maar weer eens battlelog aanzwengelen om zelf te ervaren hoe het nu is.
In de jet heb je dus geen last meer van heatseekers? En ik maar altijd apetrots als ik er weer een stel wist te ontwijken, nu dus een overbodige skill
Tanks hebben nu dus bepantsering van klamme peperkoek? Tegen een groepje engi's of tank met back-up kon je toch al niet veel beginnen. Nu kan iedere verdwaalde malloot met een rgp/smaw je uitschakelen. Jammer, dan hebben tanks dus geen enkel nut meer.
Als infantrie moet je weer iedere gun opnieuw uitproberen? Opnieuw zoeken naar je favo wapen. Attachments moet je dus ook iedere keer zorgvuldig kiezen omdat foregrip + suppressor niet meer automatisch het beste is. Mooi, gaan we met z'n allen op zoek naar een nieuwe balans.
Komende dagen toch maar weer eens battlelog aanzwengelen om zelf te ervaren hoe het nu is.
Ben helemaal weg van de Remington 870 met slugs. Op afstand zijn drie hits op het lichaam genoeg, en van vrij dichtbij gewoon 1-shot kills. Zo hoort 'ie te zijn, en het is echt heel leuk om ermee te spelen.
Met deze combinatie werd ik al als cheater aangezien, omdat ik iemand op grote afstand met 1 schot neerschoot. Ik gebruikte deze combinatie met de acog(4x zoom) op Op Firestorm.Richard P schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:27:
Ben helemaal weg van de Remington 870 met slugs. Op afstand zijn drie hits op het lichaam genoeg, en van vrij dichtbij gewoon 1-shot kills. Zo hoort 'ie te zijn, en het is echt heel leuk om ermee te spelen.
Het is dan ook meer een jachtgeweer geworden dan een shotgun.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Gelukkig zijn het niet meer de slugs aka ''sniper bullets'' van bfbc2Larrs schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:56:
[...]
Met deze combinatie werd ik al als cheater aangezien, omdat ik iemand op grote afstand met 1 schot neerschoot. Ik gebruikte deze combinatie met de acog(4x zoom) op Op Firestorm.
Haha, ja jachtgeweer is een mooie omschrijving. In TDM op Tehran Highway schoot ik alle snipers uit de gebouwen aan de overkant van de map, met de 6x Rifle scope. Misschien niet het beste wapen op range, maar wel heel grappig.Larrs schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:56:
[...]
Met deze combinatie werd ik al als cheater aangezien, omdat ik iemand op grote afstand met 1 schot neerschoot. Ik gebruikte deze combinatie met de acog(4x zoom) op Op Firestorm.
Overigens is er natuurlijk wel een erge bullet drop. Zodra je daarna met een echte rifle aan de gang gaat, gaan die kogels ineens zo vlak door de lucht, haha.
Hmm geen gek idee, ga die combinatie zo eens proberen 
We hebben trouwens een bug gevonden in de server waardoor het mogelijk is om de puntenverdeling te verhogen, zo is het mogelijk om dubbele punten te ontvangen. Je ziet het zelf niet in game maar in Battlelog zie je wel dat je dubbele punten krijgt bij elke update.
We hebben het bij wijze van test op server 1 neergezet, kijken hoe lang het duurt voordat DICE het fixt.
http://battlelog.battlefi...1-4b39-a94a-3cfbe23fad08/
We hebben trouwens een bug gevonden in de server waardoor het mogelijk is om de puntenverdeling te verhogen, zo is het mogelijk om dubbele punten te ontvangen. Je ziet het zelf niet in game maar in Battlelog zie je wel dat je dubbele punten krijgt bij elke update.
We hebben het bij wijze van test op server 1 neergezet, kijken hoe lang het duurt voordat DICE het fixt.
[ Voor 86% gewijzigd door Tsurany op 01-04-2012 11:50 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Klinkt wel leuk, niemand die even meejoined?Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:14:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Jammer dat die got servers nooit op hardcore staan. Vind ik zelf toch wel een betere modus omdat je anders 1 clip nodig hebt voor 1 kill...
Op hardcore kwam er nooit iemand op dus dat doen we niet meer eigenlijk. Daarnaast, als je 1 clip nodig hebt voor 1 kill doe je echt wat verkeerd.Jedi Geub schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:15:
Jammer dat die got servers nooit op hardcore staan. Vind ik zelf toch wel een betere modus omdat je anders 1 clip nodig hebt voor 1 kill...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Voor de eerste patch van Battlefield wist de game dat je dodelijk geraakt ging worden in een voertuig, en zoomde de camera uit zodat je je voertuig mooi zag ontploffen met bijbehorend geluid. En nu?
Ik denk nu iedere keer dat ik gesuïcided word door een autobalancer.
[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 01-04-2012 12:30 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Als ik in een buggy rij en er iemand in spawnt heb ik dat de camera inzoomt, maar ook als ik ergens tegen aan bots of net over een rots heen vlieg. Dit is echt heel irritant en ik vond 't beter hoe het was voor de patch.CodeCaster schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:28:
Voor de eerste patch van Battlefield wist de game dat je dodelijk geraakt ging worden in een voertuig, en zoomde de camera uit zodat je je voertuig mooi zag ontploffen met bijbehorend geluid. En nu?
[video]
Ik denk nu iedere keer dat ik gesuïcided word door een autobalancer.
Verwijderd
Kan je nog MAV liften? Heb het 10 keer geprobeerd zoals ik altijd al deed en 't werkt niet
Lekker voor je, "sorry ass glitcher"....
OT:
Merk al wel dat er wat meer samen gespeeld wordt, automatisch iedereen in een squad zetten vind ik wel een verbetering. Alleen lijken bij de meeste servers de balance plugins niet goed meer te werken na de patch, veel rare switches, of totaal geen balance.
OT:
Merk al wel dat er wat meer samen gespeeld wordt, automatisch iedereen in een squad zetten vind ik wel een verbetering. Alleen lijken bij de meeste servers de balance plugins niet goed meer te werken na de patch, veel rare switches, of totaal geen balance.
---RAWE CEEK!!!---
Ja, dat is nog steeds mogelijkVerwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:39:
Kan je nog MAV liften? Heb het 10 keer geprobeerd zoals ik altijd al deed en 't werkt niet
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Heerlijk dat je keihard faalt nu! Weer een recon n00b die niets bijdraagt aan teamplay minder!Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:39:
BOEJA
Verwijderd
In BF2 was Karkand al een granatenmap bij de meeste servers die de map hosten. Ik had nu niet anders verwacht eigenlijk. Het is een goed te verdedigen eerste lijn (uitgaande dat BF3 de map bijna gelijk is). Als mensen er langskomen, dan is pas het hek van de dam. Je kunt ook beter de zijkanten opzoeken met alle squads, laat ze maar lekker nadespammen in het midden.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:19:
Ik vind het wel erg jammer dat het nu complete granade spam is geworden. Het was juist erg prettig dat dat niet zo was. Nu krijg je als support ook veel sneller resuplies van je eigen ammo pack. Granades dan. Kun je lekker oneindig spammen.
Verwijderd
Niks bijdraagt?? Wat lul je man.. als ik een spot vind dan zet ik altijd soflam zodat iedereen daar gebruik kan van maken...Jedi Geub schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:49:
[...]
Heerlijk dat je keihard faalt nu! Weer een recon n00b die niets bijdraagt aan teamplay minder!
BOEJA
Bende schijnheiligaards
Recon voegt niets toe, zijn allemaal K/D geile n00bs die niet doen waar BF3 om draait, flags cappen...
dus je kan nog 30000x roepen dat je "spot" maar om vijanden te zien heb ik geen n00b ass recon nodig..
dus je kan nog 30000x roepen dat je "spot" maar om vijanden te zien heb ik geen n00b ass recon nodig..
Feit is gewoon dat je aan het cheaten bent, je komt op plekken op de map die niet de bedoeling zijn. Vind het altijd heerlijk om zulk soort types van een gebouw te blazen met een RPG, en ze dan maar zien whinen op de chat, no RPG on INF!!
Vrijwel al de server in me favo's, op GoT na helaas, bannen nu ook MAW glitchers.
Vrijwel al de server in me favo's, op GoT na helaas, bannen nu ook MAW glitchers.
[ Voor 15% gewijzigd door NoFearCreations op 01-04-2012 12:54 ]
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Als je nu met een ladder, vliegtuig of MAV op een gebouw geraakt.. dat is toch niet cheaten?
Nee een game exploiten dat is echt geweldigJedi Geub schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:53:
Recon voegt niets toe, zijn allemaal K/D geile n00bs die niet doen waar BF3 om draait, flags cappen...
Verwijderd
Ik bedoel trouwens dat groot gebouw op Gulf Of Oman... Je kan evengoed met de heli er naar toe vliegen of je gebruikt de MAV..
Wat ik zie als echt exploiten of zogezegd cheaten is op Metro boven het plafond komen.. ja, dat is 0,0 bijdrage idd
Wat ik zie als echt exploiten of zogezegd cheaten is op Metro boven het plafond komen.. ja, dat is 0,0 bijdrage idd
Onzin natuurlijk. Iemand met een SOFLAM of een MAV die rondvliegt om te spotten (zoals ik vaak doe) is net zo handig als iemand met een ammo kist. De meeste mensen zijn K/D geil, behalve degenen die objectives spelen. Maar dat kan ook als recon. De class zit niet voor niets in het spel.Jedi Geub schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:53:
[sarcasme]Dat zal vast het enigste zijn waar je het voor gebruikt.[/sarcasme]
---RAWE CEEK!!!---
*Heeft nog nooit shotgun recon op metro gespeeld*Jedi Geub schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:53:
beacon om in het gevecht te blijven, MAV achter een hoekje ergens en je kan alle enemies zien op je minimap. wat nou useless.
the player makes the game innit.
SOFLAM bij de MCOM en tegen de support zeggen wanneer hij z'n C4 moet laten afgaan
Verwijderd
Dus jij hebt liever als je met de jet vliegensvlug vliegt dat je zelf je targets tussen struiken etc zoekt ipv dat er iemand het voor je spot? Pft ik deel je bizarre mening totaal nietJedi Geub schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:53:
Verwijderd
En wat voegt dit k.. comment toe? Trolling?Jedi Geub schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:53:
Recon voegt niets toe, zijn allemaal K/D geile n00bs...
Het is altijd wel leuk om te zien dat een recon volgens velen niet aggresief kan spelen, geen objectives kan cappen en alleen maar k/d geil is. Als ik recon speel pak ik de mav, 12x scope op m98b en squad sprint en ik ga een objective cappen hang er boven met m'n mav en kill de gasten die mij zoeken. Net zo met rush, er zijn ook echt heel veel goede snipers!
goede tip btw tsurani
, nog niet aan gedacht
goede tip btw tsurani
[ Voor 6% gewijzigd door Robbertjan94 op 01-04-2012 13:05 ]
DICE faalt toch wel in GUI ontwerp. Potje afgelopen en je drukt op SKIP, SKIP en dan op QUIT want ja die knop zit op precies dezelfde plek.
Inderdaad. Mensen zeuren omdat ze op afstand gekilled worden, om vervolgens met een USAS op korte afstand mensen te killen. Alles heeft voor en nadelen.Robbertjan94 schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:05:
Het is altijd wel leuk om te zien dat een recon volgens velen niet aggresief kan spelen, geen objectives kan cappen en alleen maar k/d geil is. Als ik recon speel pak ik de mav, 12x scope op m98b en squad sprint en ik ga een objective cappen hang er boven met m'n mav en kill de gasten die mij zoeken. Net zo met rush, er zijn ook echt heel veel goede snipers!
goede tip btw tsurani, nog niet aan gedacht
En dan vraagt 'ie, "weet je het zeker?"Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:06:
DICE faalt toch wel in GUI ontwerp. Potje afgelopen en je drukt op SKIP, SKIP en dan op QUIT want ja die knop zit op precies dezelfde plek.
Verwijderd
Normaal gezien heb je een confirmation window?Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:06:
Ja hij vraagt om een bevestiging maar toch, het is toch ronduit idioot bedacht? Een quit knop, die je juist meestal niet nodig hebt, moet je niet op de plek stoppen van een knop die iedereen in ramt.
Dit filmpje zegt alles over de nieuwe suppresion mode en waarom de game dood is.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Vraagie onder de oude garde bf spelers ( pre bfbc2 )
Lopen jullie hier ook steeds meer warm voor ?
dan voor bf3
Ik zit serieus te overwegen om bf kamp te verlaten en richting arma kamp (vooral met het vooruitzicht op arma 3)
ik mis de zwaar epische gevechten zoals in bf2 project reality.
vooral als je team beschikte over een paar skilled heli/jet piloten ging het helemaal geweldig
even airstrike aanvragen lalalalalal * pakt ondertussen koffie, ff peukje... 2 min later lalalal
dan voor bf3
Ik zit serieus te overwegen om bf kamp te verlaten en richting arma kamp (vooral met het vooruitzicht op arma 3)
vooral als je team beschikte over een paar skilled heli/jet piloten ging het helemaal geweldig
even airstrike aanvragen lalalalalal * pakt ondertussen koffie, ff peukje... 2 min later lalalal
[ Voor 40% gewijzigd door osmosis op 01-04-2012 13:21 ]
En is dit ook nuttig buiten Metro?Pykow schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:15:
Dit filmpje zegt alles over de nieuwe suppresion mode en waarom de game dood is.
[video]
Tis helaas overal nuttig, die supression is echt verschrikkelijk vervelend.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Ik denk dat ze meer realisme willen... als je in het echt wordt bekogeld van alle kanten dan denk ik niet dat je helder ziet, denkt en reageertNoFearCreations schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:21:
Hoe werkt dat dan? Ben wel benieuwd nuTsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:14:
Edit: oh 1 april....
grrr
Je kan natuurlijk de Squad Covr specialization nemen. Ik denk dat ze willen dat je die, en de Suppression spec, meer gaat gebruiken.NoFearCreations schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:21:
Wat zie ik daar nu op 1:52?jterpstra schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:19:
Vraagie onder de oude garde bf spelers ( pre bfbc2 )
[video]
dan voor bf3
Een niet gestolen lynx ? xD
tenzij je daar niet op doelde....
tenzij je daar niet op doelde....
[ Voor 5% gewijzigd door osmosis op 01-04-2012 13:35 ]
Nee, Suppression. 
Maar het ziet er wel grappig uit, vergelijkbaar met Desert Combat? Die reality-mods heb ik nooit gespeeld.
Maar het ziet er wel grappig uit, vergelijkbaar met Desert Combat? Die reality-mods heb ik nooit gespeeld.
[ Voor 73% gewijzigd door CodeCaster op 01-04-2012 13:37 ]
Leuk dat er altijd weer spelers zijn die lopen te bitchen op de Recon class.Jedi Geub schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:53:
Misschien kun jij gewoon niet overweg met die class en denk je daardoor dat alle Recon's noobs zijn die zitten te MAV liften (ik speel redelijk veel Recon maar heb nog geen enkele keer ge MAV-lift).
Soflams zijn erg handig (ook al worden ze vaak lang niet optimaal benut of ze worden gewoon niet gebruikt) en je hoeft als Recon echt niet op een berg te liggen en een beetje te spotten...
Wat dacht je bijvoorbeeld van een recon met PDW die om de enemies heen sluipt en een Spawn Beacon neerplant zodat z'n team op 'm kan spawnen.
Misschien eerst wat meer gaan oefenen voordat je lukraak een uitspraak de lucht in slingert.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Heb laatst even met mijn maatje Visa de Coop-levels doorge...ehhh...speeld, en ben nu met de G3A3 in de weer: wat een fantastisch wapen, zeg! Close-combat is het even wennen (door de lage rate of fire trek ik regelmatig aan het kortste end - wisselgeld als het ware), maar op wat verdere afstand, allesjezus wat een kanon! Schieten in korte bursts, en de schedelpannen vliegen in het rond als confetti
Begin inmiddels langzaam te wennen aan de post-patch situatie, en alhoewel je voor veel wapens weer even de schoolbanken in moet en er overall nog steeds veel te verbeteren valt, kan ik er als infanterist met tank-fetish wel mee leven (heb tot nog toe vooral de urban maps gespeeld, aangevuld met wat Caspian en Davamand). Ik moet dus nog wel wat meer tijd steken in de grote open vehicle-oriented maps met veel vliegspul om ook daar een goed oordeel over te kunnen vellen...
Begin inmiddels langzaam te wennen aan de post-patch situatie, en alhoewel je voor veel wapens weer even de schoolbanken in moet en er overall nog steeds veel te verbeteren valt, kan ik er als infanterist met tank-fetish wel mee leven (heb tot nog toe vooral de urban maps gespeeld, aangevuld met wat Caspian en Davamand). Ik moet dus nog wel wat meer tijd steken in de grote open vehicle-oriented maps met veel vliegspul om ook daar een goed oordeel over te kunnen vellen...
[ Voor 11% gewijzigd door w00t00w op 01-04-2012 13:48 ]
---
Euhm ik als recon zit meestal aan de frontline dus keep it quiteJedi Geub schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:53:
Understatement...Tsurany schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:06:
Oh en Duke Nukem is behoorlijk irritant.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-04-2012 13:55 ]
Geniaal. Met Afterburner een filmpje op willen nemen en dan de start-de-opname knop op ALT-F4 hangen. En dan niet meteen snappen waarom BF er uit knalt, af en toe moet ik zo lachen om mezelf
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
April fool.EvaluationCopy schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:55:
Geniaal. Met Afterburner een filmpje op willen nemen en dan de start-de-opname knop op ALT-F4 hangen. En dan niet meteen snappen waarom BF er uit knalt, af en toe moet ik zo lachen om mezelf
Ik kan niet meer upranken sinds de patch, blijf hangen op level 81....
Ik had dit probleem gisteren ook, gewoon door spelen en uiteindelijk zal alles gewoon opgeteld worden. Ik stond na een tijdje op -50000xp to next rankZerosum schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:21:
Ik kan niet meer upranken sinds de patch, blijf hangen op level 81....
Iemand als iets gehoort over de hotfix die ze willen uitbrengen?
Btw, waarom heeft GoT geen 64 rush map? Met 300 tickets vind ik het leuker dan conquest.
En ook waarom de meeste mensen bitchen op recons is omdat vaak de slechte mensen recon pakken en ergens achterin de basis gaan liggen en wachten totdat er nietsvermoedend iemand dwars door de vijandelijke linies heenloopt.
Echter heb ik zelf met recon dat ik vaker in de vijandelijke basis kom dan met een andere class..
Wat ik echt jammer vind in bf3 is dat de teamplay er eigenlijk gewoon helemaal niet te vinden is, iedereen in een squad gaat een andere richting op, maar wanneer je een squad hebt die ook echt samenwerkt dan heb je eigenlijk al gewonnen.
Btw, waarom heeft GoT geen 64 rush map? Met 300 tickets vind ik het leuker dan conquest.
En ook waarom de meeste mensen bitchen op recons is omdat vaak de slechte mensen recon pakken en ergens achterin de basis gaan liggen en wachten totdat er nietsvermoedend iemand dwars door de vijandelijke linies heenloopt.
Echter heb ik zelf met recon dat ik vaker in de vijandelijke basis kom dan met een andere class..
Wat ik echt jammer vind in bf3 is dat de teamplay er eigenlijk gewoon helemaal niet te vinden is, iedereen in een squad gaat een andere richting op, maar wanneer je een squad hebt die ook echt samenwerkt dan heb je eigenlijk al gewonnen.
Beperkt aantal servers he, dan kan je niet alles. Als je lid bent kan je suggesties indienen.Yamotek schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:25:
mmh, klein vraagje. Bestaat de M16A3 niet meer? Ik merkte juist in battlelog dat ik enkel nog de M16A4 er tussen heb staan.
Edit: de M16A4 verwijst ook door naar de M16A3 notes. Met een full auto fire mode.
Edit: de M16A4 verwijst ook door naar de M16A3 notes. Met een full auto fire mode.
[ Voor 25% gewijzigd door gerre22 op 01-04-2012 15:19 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.