• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ben dan toch niet alleen. Gisteren voor het eerst de patch eens getest, direct in 'n tank gesprongen, maar jezus... Dacht echt dat ik grondig wat fout deed :P

Jets vliegen ook langzamer? En waarom is het squadmenu zo aangepast? Squads gingen toch tot Hotel ofzo? Nu is het maar iets van 'n Delta.

Een positief iets is dan weer dat je je eigen ping kan zien :D

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10-2025
reemprive schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:42:
Ik heb na aanleiding van die video van RivalXfactor eens de AK74M getest, voor de geïnteresseerden:
[video]
De M16A3 heb ik hiervoor ingeruild >:)
Ben gisteren inderdaad ook overgestapt. En ik ga de .44 Magnum nu ook maar standaard bij mij kits zetten, hot damn wat is dat een beest geworden.
PixelShooter schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:05:
En waarom is het squadmenu zo aangepast? Squads gingen toch tot Hotel ofzo? Nu is het maar iets van 'n Delta.
Squads gaan nog steeds tot Hotel, maar het squad menu laat alleen squads zien waar mensen in zitten. Zitten er 4 vol kun je nog een squad aanmaken.

[ Voor 29% gewijzigd door Sagaris op 31-03-2012 11:07 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-01 14:17
Sagaris schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:06:
[...]

Ben gisteren inderdaad ook overgestapt. En ik ga de .44 Magnum nu ook maar standaard bij mij kits zetten, hot damn wat is dat een beest geworden.
Heb net de AK-74M ook maar eens geprobeerd, had er al een aantal kills op blijkbaar en ff doorgespeeld tot de kobra sight, lekker dingetje hoor =D, zeker op medium-long range gaat dat prima (had zelfs een paar mooie kills alleen met iron sight).

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-01 15:56

StrongArmLance

Endless flow

Sagaris schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:06:
[...]

[...]

Squads gaan nog steeds tot Hotel, maar het squad menu laat alleen squads zien waar mensen in zitten. Zitten er 4 vol kun je nog een squad aanmaken.
Goede oplossing voor die irritante loners die in hun eentje gingen squaden.

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:53

Zenix

BOE!

Bartske schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:14:
[...]

Heb net de AK-74M ook maar eens geprobeerd, had er al een aantal kills op blijkbaar en ff doorgespeeld tot de kobra sight, lekker dingetje hoor =D, zeker op medium-long range gaat dat prima (had zelfs een paar mooie kills alleen met iron sight).
De AK-47M is lekker op medium en longe range omdat hij relatief weinig recoil heeft.In close vind ik hem niet super maar hij is wel beter dan de M16A3 nu.

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05:03
Wat ik merk is dat die geluiden behoorlijk afleidend zijn als je geraakt wordt (in een tank, of een jet).
In een tank als gunner ben je nu eigenlijk OP door de veel hogere accuracy, maar ik kon merken dat als tank tegen een 'light tank' (IFV was het toch?) een tank nu sneller kapot gaat, door de raket van die light tank.
Ook als je door 1 RPG wordt geraakt is het meteen disabled.

Ik snap het wel dat tanks in de charts hoger uitkwamen, maar dat is toch ook logisch dat je als infantry niet veel kan doen tegen een tank.. (tenminste niet in je 1tje, maar dat is nu anders).

De jets waren all overpowered naar mijn inziens, maar door die rockets die nu veel sneller raken (vond dat ze al een hoge accuracy hadden) is het gewoon niet meer te doen in een tank. SOFLAM en javelin zijn nu echt noodzakelijk wil je die dingen uit de lucht halen. Dit was al zo, maar het wordt nu alleen nog maar meer zo.
Als ik nu zelf in een jet vlieg in rush lijken die dingen nu veel logger te zijn, kan ook wezen omdat ik een klein beetje last had van lag, dan is het eigenlijk meteen al niet meer te doen om te vliegen omdat de andere persoon veel sneller kan draaien.

In 64 player maps merk je het minder van de jets en helikopters, tenminste dat is wanneer je team een soflam heeft staan en der ook wat mee doet. Wanneer er een goede jet vlieger in het spel is, kan je wel zien wie de meeste punten haalt, en is 1 iemand dus eigenlijk al genoeg om het hele andere team uit te schakelen.

In CQC is het spel veel verbeterd, PDW wapens vind ik geweldig, de PP-19 is ongeveer een LMG door het grote ammo slot, maar het is zoveel accurater dan een LMG. Maar op een iets te grote afstand schiet je er al weinig raak mee, dan is m'n pistol beter om te gebruiken (G17C supressed gebruik ik, bijna 700 kills mee :) ).

Wat ik in CQC ook merkte is dat grenades een grotere splash damage lijken te hebben, tegenover de M320 zijn die dingen nu veel sterker. Ik merkte dat als iemand een ping van boven de 100 heeft, dat wegrennen minder zin heeft (jawel, lagg is dus nu weer in het voordeel van de personen die een hoge ping hebben).
Eerst had ik het idee dat het minder was, maar met de grenades is nu het net alsof ik een peer 2 peer spel speel. Dat vind ik wel jammer. De suppression is inderdaad wel wat erg, maar ik vind het ook beter zo. Nu heb je er tenminste wat aan en nu heb je tenminste ook wat aan die anti-suppression perk

Maar de meest grote verbeteringen van de patch vind ik toch wel de mini-map, je kan nu tenminste zien hoe de map eruit ziet en de andere verbetering dat je minder lang zwart ziet voordat je spawnt, het spel lijkt nu veel soepeler te draaien, je spawnt sneller en kan beter bewegen. Echter merk ik dat er nog steeds van die 1m suicides zijn, soms spring ik van een lage hoogte en merkte ik dat ik ineens nog maar 17% hp over had.

Echter zijn er volgens mij meer crashes, meer disconnects van de server en dat soort ongein.
Ze zijn op de goede weg, maar hebben met vehicles nog wat te doen en zeker nog veel met de crashes.

Wat voor mij al een hele grote verbetering zou zijn is dat de damage net zo zal zijn als in BC2, daar kon je tenminste aan je beeld zien dat je geraakt was. Nu heb ik het idee wanneer ik door een sniper beschoten wordt: "Oh dat was mis, ik hoorde de kogel langs mij suizen". Maar dan blijk ik toch geraakt te zijn wanneer ik naar mijn hp percentage kijk, hoewel het nergens anders aan te zien is. Dit vind ik vrij irritant.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10-2025
Yamotek schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:44:
De suppression is inderdaad wel wat erg, maar ik vind het ook beter zo. Nu heb je er tenminste wat aan en nu heb je tenminste ook wat aan die anti-suppression perk
Klopt! Waar die Anti Suppression Perk eigenlijk helemaal niet in mijn 'meeneem' lijst voor kwam, is het nu Ammo > Anti Suppression > Extra Suppression > Sprint.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:14
Wat een vuile klote balance soms.
Heb nu 2 rondes achter elkaar gehad dat ik net in een heli zit en vervolgens mid-air naar het verliezende team geswitched word!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

ok eindelijk een wapen die weer redelijk schiet.
speel nu ook alleen maar met de AK-74M

nu nog even kijken welke wapen goed is voor andere classes.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Pykow schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 09:23:
[...]

kijk het filmpje in mijn vorige post, Suppresiion zorgt erdus voor dat je niks kan raken.
ik ga dit weekend nog even spelen en als het echt zo klote blijft, dan is het over en uit met BF3 voor mij.

update is voor de servers, ze zeggen 10 minuten het is nu al een half uur aan het updaten
Tja, byebye dan maar. Niemand geeft er een moer om.
Overreact much? De game is voor iedereen aangepast. Dat jij nu geen bal meer raakt door die suppression, tja. IRL ga je ook je kop niet laten zien terwijl er suppressive fire gelegd wordt, en aangzien Bf3 meer neigt naar realisme is dat nog geen slecht ding. Akkoord dat de patch op sommige punten beter kon. Maar jonges, jeezesfuck bende kleuters hier... kunnen ze effe een rondje niet winnen omdat ze verwachten dat hun favo OP kit nog steeds OP is, gaan ze dan maar ragen...CoD much?

[ Voor 13% gewijzigd door Tokkes op 31-03-2012 12:28 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-12-2025
Tokkes schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:24:
[...]

Tja, byebye dan maar. Niemand geeft er een moer om.
Doet me denken aan±
Afbeeldingslocatie: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQSyC_Z0C0Q22845FYyZjJPnBt5o0Crd29daQ9aSc3Hg2OGNVLdiA-TBfpvBQ

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-01 15:05

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zo zat ik gister in een server, die een balance had, zonder je te killen. Dus als je omging, kreeg je net de tijd om te spawnen, en dan zat je weer bij het andere team, zonder dood te gaan. Kwam ik na 2x proberen achter. We werden gebaselockt bij A op Seine, team switch, snel spawn op D, werd terug geswitch zonder dood te gaan, en was instant D aan het overnemen. Andere team begreep er niks van :D

---RAWE CEEK!!!---

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09-2025

Fantasma

Just a ghost.

User321 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 01:19:
[...]

zou ook iets te maken kunnen hebben met het feit dat nu 4x suppression assist een ribbon oplevert ipv 7 voorheen ;)
Of dat natuurlijk... :D
(heb patch notes niet echt gelezen)
Het is gewoon een kwestie van even flink attachments proberen. Ik ben al weer on target met een andere layout. Alleen als ze de tanks nou zouden hotfixen maar dat kunnen we denk ik vergeten. Word gewoon een patch over een paar maanden als niemand nog een tank gebruikt. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• AdmiralSnipe
WTF de grotere maps met veel jets zijn nu echt kut!
Dik O.P. zijn die dingen!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:17
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:46:
WTF de grotere maps met veel jets zijn nu echt kut!
Dik O.P. zijn die dingen!
Vervelend als snipertje he? paar rocket pots op je harses vanaf 2 km en je kunt weer opnieuw de berg op.

• Tokkes
DennisM6 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:47:
[...]

Vervelend als snipertje he? paar rocket pots op je harses vanaf 2 km en je kunt weer opnieuw de berg op.
Hahaha, droog.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• AdmiralSnipe
[...]

Ja vooral als je als "snipertje" in een heli stapt en vervolgens voordat je kan opstijgen vanaf 2 km wordt neergemaaid door zo'n **** jet.
Je kan ze niet eens meer locken vanuit heli met heatseekers... :?

• Yamotek
Oke ik neem het terug, suppression is echt klote, als sniper kan je nu weinig (iedereen weet waar je zit, schiet mis en als sniper kan je niet meer raak schieten). Granaten zijn nu echt zwaar irritant, de splash is veel te groot waardoor in CQC 64 man die dingen niet meer leuk zijn. En de lagg is gewoon zwaar irritant.

Hebben andere mensen er ook last van dat jets anders vliegen? Eerst was ik nog best goed in dogfights, na de patch heb ik er gewoon nog maar 0 gewonnen...
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:50:
[...]

Ja vooral als je als "snipertje" in een heli stapt en vervolgens voordat je kan opstijgen vanaf 2 km wordt neergemaaid door zo'n **** jet.
Je kan ze niet eens meer locken vanuit heli met heatseekers... :?
Heatseakers kunnen jets niet eens meer raken...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:51:
[...]

Heatseakers kunnen jets niet eens meer raken...
Dat is toch irritant...
Eerst kon je ze nog een beetje afschrikken door ze te locken vanuit heli, maar dat zit er dus ook al niet meer in...

• Yamotek
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:53:
[...]

Dat is toch irritant...
Eerst kon je ze nog een beetje afschrikken door ze te locken vanuit heli, maar dat zit er dus ook al niet meer in...
Mooi dat ik dit weet, hoef ik ook geen heatseakers meer te nemen..

Werkt het eigenlijk nog steeds niet met laserpainting?

[ Voor 7% gewijzigd door Yamotek op 31-03-2012 12:55 ]

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:53:
[...]

Dat is toch irritant...
Het is een bug. Heatseakers ontploffen z'n 20 meter achter een jet. Het ziet er wel grappig uit maar jets zijn nu echt onvernietigbaar. Het enige wat een jet kan killen is een andere jet. 8)7

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
die KH2002 is echt super goed. wat een lelijk ding maar ik raak er echt alles mee.
weet niet of dit ook pre patch was want gebruik hem nu voor het eerst.
(ben bezig alle attachments te unlocken)

sqd deathmatch constand winnen met 50 - 10.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Tokkes
DanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:55:
[...]

Het is een bug. Heatseakers ontploffen z'n 20 meter achter een jet. Het ziet er wel grappig uit maar jets zijn nu echt onvernietigbaar. Het enige wat een jet kan killen is een andere jet. 8)7
Ik vond het al zo raar dat ik geen moeite meer moet doen om stingers/heatseekers te ontwijken (een skill die ik vrij goed beheerste en waar ik best trots op was)

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-01 12:10

codex

Geen OpenAI agent :)

[...]

Die aanname doe je op basis van zijn nickname? Bijzonder.

En jets zijn wel degelijk overpowered. Jets > heli's, tanks en infantry zonder soflam. Door de flinke leercurve hebben goede piloten ook nagenoeg niets te vrezen van andere jets.
Tokkes schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:57:
[...]

Ik vond het al zo raar dat ik geen moeite meer moet doen om stingers/heatseekers te ontwijken (een skill die ik vrij goed beheerste en waar ik best trots op was)
Nu is het geen skill meer. It is a feature. :Y)

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09-2025

Fantasma

Just a ghost.

Dus dan heb ik misschien nu ook nog kans met een jet? :o
Straks eens proberen!

• Yamotek
Bah, probeer ik in een server te komen, connection timed out. Probeer ik het weer, crasht de client. Probeer ik het nog een keer crasht de client weer. Probeer ik een andere server ga ik erin, is ineens iedereen eruit en ben ik de enige die er in zit.. Ze mogen wel snel met een maintenance patch komen, dit moet je er toch gewoon uithalen met testen of heb ik dat verkeerd?

• Tokkes
Inderdaad... best wel balen want het onderscheidde de pr0's van de posers...als je wat skills had, was je oppermachtig met airradar+blusser+heatseeker in dogfights, die flares had ik niet nodig om een heel rondje in de jet te blijven zitten. Nu heeft niemand ze nodig, maar iedereen krijgt ze wel direct...

• Yamotek
En je kan Javelins niet meer afschudden met flares (kon al niet, maar nu kan je ze zelfs niet meer ontwijken).
Dus een javelin + soflam op een jet is 100% kill. ECM jammer wordt eigenlijk wel benodigd.

Maar ja, ik laat bf3 wel even links liggen totdat ze snel (moet wel snel lijkt mij) met een nieuwe patch komen om jets minder OP te laten zijn en om de crashes te verminderen.

[ Voor 30% gewijzigd door Yamotek op 31-03-2012 13:12 ]

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
DanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:39:
Het is gewoon een kwestie van even flink attachments proberen. Ik ben al weer on target met een andere layout. Alleen als ze de tanks nou zouden hotfixen maar dat kunnen we denk ik vergeten. Word gewoon een patch over een paar maanden als niemand nog een tank gebruikt. :/
Die wapens zijn ook echt het probleem niet, dat went weer wel. Maar de jets zijn niet alleen overpowered tegen tanks, ook tegen infantry. Ben al zeker 10 keer door een jet neergemaaid als infantry (en nee ik snipe nooit). Dat is in 150 uur vóór de patch misschien 1 keer gebeurd.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

EvaluationCopy schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:11:
[...]

Die wapens zijn ook echt het probleem niet, dat went weer wel. Maar de jets zijn niet alleen overpowered tegen tanks, ook tegen infantry. Ben al zeker 10 keer door een jet neergemaaid als infantry (en nee ik snipe nooit). Dat is in 150 uur vóór de patch misschien 1 keer gebeurd.
Volgens sommigen waren de wapens wel het probleem. :+
Ik vind de vehicle balance meer een probleem. ;)

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Sorry dat ik het zeg maar het is gewoon een klote spel aan het worden,sommige wapens 1 a2 schoten direct een kill,bij sommige wapens compleet magazijn 30 schoten soms headshot, dan kijken ze je aan alsof je met met veren zit te schieten.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• codex

codex

Hoeveel squads kan je nu maximaal aanmaken? Ik zag net al juliet staan, dat zijn toch al 10 squads in een team van 32 man.

• Tokkes
EvaluationCopy schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:11:
[...]

Jets vs infantry is niets veranderd hoor. Ik schiet nog steeds met evenveel gemak een soldaatje aan flarden. Dat je meer wordt afgemaakt door een jet wil enkel zeggen dat de piloten in jouw team beter de knuppel aan iemand anders geven

• Yamotek
reemprive schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:22:
Hoeveel squads kan je nu maximaal aanmaken? Ik zag net al juliet staan, dat zijn toch al 10 squads in een team van 32 man.
Je kan nu net zoveel squads aanmaken als zoveel slots er zijn /4 dacht ik. Hierdoor moeten alle squads vol zitten wanneer de server ook vol zit.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
Jet's mogen dan wel OP zijn, maar ik support mn team toch wel gewoon lekker door met laser guided runs op tanks ed. uit te voeren, simpele spot van een teammate en die gast leeft niet lang meer :+

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10-2025
Yamotek schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:51:
Hebben andere mensen er ook last van dat jets anders vliegen? Eerst was ik nog best goed in dogfights, na de patch heb ik er gewoon nog maar 0 gewonnen...
ze hebben het remmen aangepast.
iedereen krijgt nu heavy break op de break toets. maar als je bf3 settings editor hebt gebruik dan werkt je break toets niet meer.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

iedereen heeft het over assault weapons
AK74-m is een goed wapen geworden
maar als engineer heb ik echt geen idee.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:11

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

pfff, ik probeer wat vrij te spelen voor de heli als gunner, maar telkens zijn het dezelfde lui die de heli pakken.

IK WIL OOK EEN KEERTJE :P

Verwijderd

Yamotek schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:10:
En je kan Javelins niet meer afschudden met flares (kon al niet, maar nu kan je ze zelfs niet meer ontwijken).
Dus een javelin + soflam op een jet is 100% kill. ECM jammer wordt eigenlijk wel benodigd.

Maar ja, ik laat bf3 wel even links liggen totdat ze snel (moet wel snel lijkt mij) met een nieuwe patch komen om jets minder OP te laten zijn en om de crashes te verminderen.
Jets en heli's zijn al OP sinds dag één van BF3. Ik zie niet dat DICE dit gaat veranderen. Er is geen balans, BF2 had zelfs betere balans met jeep guns en eryx die ook echt schade konden doen aan heli's en jets.

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-01 12:46
Ik deed net even een kort potje TeamDM op Noshahr Canals, eventjes met de recon class wat punten verdienen. Ging ik met de MAV gewoon veel spotten enzo ,maar je kunt met een MAV dus ook claymores en spawnpoints destroyen.

Ik maakte een claymore stuk van de tegenstander, maar er hingen op dat moment 3 van hun mannetjes bij, die gingen dus door de explosie van hun eigen claymore dood! Triple kill!

Mooi ! :D
Pykow schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:22:
iedereen heeft het over assault weapons
AK74-m is een goed wapen geworden
maar als engineer heb ik echt geen idee.
G36C?

[ Voor 25% gewijzigd door RobertJ op 31-03-2012 14:38 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:32:
[...]

Jets en heli's zijn al OP sinds dag één van BF3. Ik zie niet dat DICE dit gaat veranderen. Er is geen balans, BF2 had zelfs betere balans met jeep guns en eryx die ook echt schade konden doen aan heli's en jets.
Jets, heli's en tanks horen ook sterk te zijn, dat is het nu absoluut niet meer. Een tank lijkt wel van papier-mâché gemaakt, een jet is in een seconde stuk door een andere jet en een heli is instant neer door wat dan ook. Van mij mogen alle voertuigen wel dubbel zoveel HP hebben, boost de kracht van de repair tool weer wat, en zorg ervoor dat er weer meer rockets nodig zijn van infantry tegen voertuigen, dit slaat gewoon helemaal nergens meer op. Wanneer je als infantry een voertuig niet stuk kon krijgen zoals het was voor deze patch dan moet je snel Alt+F4 indrukken, want het was echt NIET lastig.

Verder moet suppression gewoon weer zoals het eerst was, je ziet gewoon geen moer meer als er al een kogel op een kilometer afstand van je vliegt.

[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 31-03-2012 14:38 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:56
WishmasterNL schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:30:
pfff, ik probeer wat vrij te spelen voor de heli als gunner, maar telkens zijn het dezelfde lui die de heli pakken.

IK WIL OOK EEN KEERTJE :P
sommige chopper piloten zijn echt domme lui
spelen altijd met een vaste gunner/pilot etc

gisteren zat ik in de heli als pilot met een gunner, afijn...ding heeft damage land ik terug op de deck om te repairen..vliegt de gunner ermee weg :(
ik vraag " waarom doe je dat?"...zegt die dat hij alleen vliegt met zijn squadmate (toen zag ik zijn mattie erin spawnen)

heb ik hem heel vriendelijk met een rpg neergehaald :*)
en wachtte ik gewoon op de deck om hem nog eens een paar keer te teamkillen zodra hij in de chopper spawnde

• AdmiralSnipe
SonyEricsson schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:39:
[...]

sommige chopper piloten zijn echt domme lui
spelen altijd met een vaste gunner/pilot etc

gisteren zat ik in de heli als pilot met een gunner, afijn...ding heeft damage land ik terug op de deck om te repairen..vliegt de gunner ermee weg :(
ik vraag " waarom doe je dat?"...zegt die dat hij alleen vliegt met zijn squadmate (toen zag ik zijn mattie erin spawnen)

heb ik hem heel vriendelijk met een rpg neergehaald :*)
en wachtte ik gewoon op de deck om hem nog eens een paar keer te teamkillen zodra hij in de chopper spawnde
Had ik gister ook de eerste 2 matches die ik joinede.
Van die gastjes die via TS de hele ronde in de heli wouden zitten.
Elke keer als iemand anders bij 1 van hun in de heli kwam bleef hij staan of liet hij de heli neerstorten.
Die pilot kon overigens voor geen meter vliegen dus ze stonden steeds weer met z'n 2en te wachten bij de heli spawn.
Nadat hij een paar keer de heli liet crashen toen ik erin zat ben ik met een jeep tegen z'n bakkes gereden! >:)

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
hoppa de eerste jet service star is binnen :D

• Yamotek
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:45:
[...]

Had ik gister ook de eerste 2 matches die ik joinede.
Van die gastjes die via TS de hele ronde in de heli wouden zitten.
Elke keer als iemand anders bij 1 van hun in de heli kwam bleef hij staan of liet hij de heli neerstorten.
Die pilot kon overigens voor geen meter vliegen dus ze stonden steeds weer met z'n 2en te wachten bij de heli spawn.
Nadat hij een paar keer de heli liet crashen toen ik erin zat ben ik met een jeep tegen z'n bakkes gereden! >:)
Wat ook leuk is (tenminste voor de patch), was de jet pakken en dan met de jet de heli kapotvliegen (gewoon er tegenaan vliegen, friendly fire stond op de server uit). Ik had namelijk ook van die personen die dat deden en wilden niet met iemand anders vliegen. Mooie was dat toen ik de heli neergehaald had met de jet, dat ik vrolijk verder kon vliegen en hun zoiets hadden van 'wtf was dat'.

Is er trouwens ook iemand die een friendly fire on, normal mode rush server weet? Friendly fire vind ik best belangrijk, moet je tenminste nadenken voordat je nades e.d. gooit.

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Wat zijn degelijke settings voor triple scren met gtx 560 sli oc die op ultra 1 screen average 60 fps hebben met v-sync aan
ionn schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:40:
Wat zijn degelijke settings voor triple scren met gtx 560 sli oc die op ultra 1 screen average 60 fps hebben met v-sync aan
1GB versie? Zoja vergeet Ultra dan maar...
BF3 trekt meer dan 1GB VRAM op ultra, zeker met meedere schermen.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-12-2025
ionn schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:40:
Alles low, en dan mag je nog blij zijn wil je 60 fps halen.
Op multi-screen resoluties is 1 GB niet meer genoeg.

• ion
  • Niet online

ion

DanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:41:
[...]

1GB versie? Zoja vergeet Ultra dan maar...
BF3 trekt meer dan 1GB VRAM op ultra, zeker met meedere schermen.
1GB version ja. Ik zie zelf niet zo veel verschil tussen medium en ultra ligt aan mijn ogen. Maar ik heb msaa altijd uitstaan. Wat zou die trekken dan. Medium of high?

• ion
  • Niet online

ion

unfor schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:43:
[...]

Alles low, en dan mag je nog blij zijn wil je 60 fps halen.
Op multi-screen resoluties is 1 GB niet meer genoeg.
30-45 fps is al ok dus medium kan toch wel of high en medium tussen in

[ Voor 9% gewijzigd door ion op 31-03-2012 15:45 ]

ionn schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:44:
[...]

1GB version ja. Ik zie zelf niet zo veel verschil tussen medium en ultra ligt aan mijn ogen. Maar ik heb msaa altijd uitstaan. Wat zou die trekken dan. Medium of high?
High denk ik nog net wel. Met 2 GTX560ti moet je zo wel een mooie framerate halen. Zelfs met V-synch wat eigenlijk niet nodig is. ;)

• ion
  • Niet online

ion

DanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:45:
[...]

High denk ik nog net wel. Met 2 GTX560ti moet je zo wel een mooie framerate halen. Zelfs met V-synch wat eigenlijk niet nodig is. ;)
Ok mooi, anders moet ik ze gaan verkopen of ruilen tegen een 2gb version
ionn schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:46:
[...]

Ok mooi, anders moet ik ze gaan verkopen of ruilen tegen een 2gb version
Het ligt wel aan je totale reso. Ik denk dat 5700x1080P not done word. Daar hebben 2GB kaarten het zelfs moeilijk. Het is denk ik trial and error. ;)

• ion
  • Niet online

ion

DanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:50:
[...]

Het ligt wel aan je totale reso. Ik denk dat 5700x1080P not done word. Daar hebben 2GB kaarten het zelfs moeilijk. Het is denk ik trial and error. ;)
Ja maar ik heb andere mensen gezien met gtx 460 sli op triple screen met 5700x1080p en dan gewoon 45 fps average krijgen op medium-high
ionn schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:52:
[...]

Ja maar ik heb andere mensen gezien met gtx 460 sli op triple screen met 5700x1080p en dan gewoon 45 fps average krijgen op medium-high
Die lopen denk ik ook al snel tegen de 1GB VRAM aan. Het is gewoon proberen. Zodra je sterkte framedrops krijgt zit je over de 1GB en moet je omlaag. ;)

• ion
  • Niet online

ion

DanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:56:
[...]

Die lopen denk ik ook al snel tegen de 1GB VRAM aan. Het is gewoon proberen. Zodra je sterkte framedrops krijgt zit je over de 1GB en moet je omlaag. ;)
Naja ik zie zelf het verschil niet tussen medium en ultra maar wel op low dus als het maar medium+ word :)

• wouter03
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik heb wat problemen met Battlefield 3 Multiplayer. Ik speel 'slechts' op 1440x900 met de volgende specs:

AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz
Sapphire HD 6870
4 GB RAM (volgens mij @1333 MHz)
Windows 7 64 bit

Hiermee verwacht ik eigenlijk wel high of medium te kunnen spelen, dat lukt ook wel, maar na een kwartier spelen gaat alles minder vloeiend. Het wordt allemaal een beetje stotterend, maar niet laggy.

Wat verder raar is, is dat er vrijwel geen performance verschil zit tussen low, medium en high. De max fps neemt wel wat toe, maar gemiddeld merk ik totaal geen verschil.

Zeker als ik kijk naar wat de specs zijn van BF3 en wat andere mensen presteren met een stock 6870, dan presteert mijn pc ondermaats. Want zelfs het bijstellen van de settings naar het laagst haalt niks uit.

Ik ga nu de singeplayer even bekijken, kijken of ik daar hetzelfde probleem heb.

• ion
  • Niet online

ion

wouter03 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:01:
Ik heb wat problemen met Battlefield 3 Multiplayer. Ik speel 'slechts' op 1440x900 met de volgende specs:

AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz
Sapphire HD 6870
4 GB RAM (volgens mij @1333 MHz)
Windows 7 64 bit

Hiermee verwacht ik eigenlijk wel high of medium te kunnen spelen, dat lukt ook wel, maar na een kwartier spelen gaat alles minder vloeiend. Het wordt allemaal een beetje stotterend, maar niet laggy.

Wat verder raar is, is dat er vrijwel geen performance verschil zit tussen low, medium en high. De max fps neemt wel wat toe, maar gemiddeld merk ik totaal geen verschil.

Zeker als ik kijk naar wat de specs zijn van BF3 en wat andere mensen presteren met een stock 6870, dan presteert mijn pc ondermaats. Want zelfs het bijstellen van de settings naar het laagst haalt niks uit.

Ik ga nu de singeplayer even bekijken, kijken of ik daar hetzelfde probleem heb.
Msaa uitzetten want dat vreet geheugen

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-12-2025

Phntm

Tlingelingeling

ionn schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:03:
[...]

Msaa uitzetten want dat vreet geheugen
Hij kan verder worden geholpen in het BF3 problemen topic. [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

Verwijderd

Die granaten zijn vort zo sterk geworden dat het spel helemaal naar de kl^ten is :? , ze zijn veel krachtiger geworden en kunnen ineens wel zo ver ik heb gezien en gemerkt heb veeeeeeel verder gegooit worden, idioot voor woorden. :(

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:07:
Die granaten zijn vort zo sterk geworden dat het spel helemaal naar de kl^ten is :? , ze zijn veel krachtiger geworden en kunnen ineens wel zo ver ik heb gezien en gemerkt heb veeeeeeel verder gegooit worden, idioot voor woorden. :(
Soms denk ik wel, zijn het honkbal spelers ofzo 8)7 zo ver als je kan gooien

• wouter03
  • Laatst online: 19-08-2024
Phntm schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:04:
[...]

Hij kan verder worden geholpen in het BF3 problemen topic. [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic
Dankje, wist niet dat er een dergelijk topic bestond.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:51
Net maar even battlefield 3 gehaald... Ik denk dat dit de irritantse install ooit is!
Eerst moet je dat origin installeren, kan je je eigen username niet gebruiken omdat die al in gebruik is.
Terwijl je die zelfde username al jaren gebruikt bij Battlefield 2 en battlefield bad company 2. Eerst dus wat anders verzinnen. (ik geloof alleen nooit dat die al die usernames al in gebruik zijn)

Heb ik dan eindelijk een account en wil ik me aanmelden doet die dat niet omdat er al een oud EA account is.( na wat google werk ) Ja je lees het goed! er moet gegoogled worden om te weten hoe je een game moet installeren. Uiteindelijk is dat allemaal gelukt en ben ik nu aan de install toe.

Waarom al die onzinnige third party crap... alsof we nog niet genoeg steam ripp offs hebben. Battlefield begint zo al met een -1 voor mij.

• AdmiralSnipe
jantje 2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:19:
Net maar even battlefield 3 gehaald... Ik denk dat dit de irritantse install ooit is!
Eerst moet je dat origin installeren, kan je je eigen username niet gebruiken omdat die al in gebruik is.
Terwijl je die zelfde username al jaren gebruikt bij Battlefield 2 en battlefield bad company 2. Eerst dus wat anders verzinnen. (ik geloof alleen nooit dat die al die usernames al in gebruik zijn)

Heb ik dan eindelijk een account en wil ik me aanmelden doet die dat niet omdat er al een oud EA account is.( na wat google werk ) Ja je lees het goed! er moet gegoogled worden om te weten hoe je een game moet installeren. Uiteindelijk is dat allemaal gelukt en ben ik nu aan de install toe.

Waarom al die onzinnige third party crap... alsof we nog niet genoeg steam ripp offs hebben. Battlefield begint zo al met een -1 voor mij.
Je hoeft iig niet te wennen aan alle veranderingen die de patch met zich mee gebracht heeft...

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025

Hoe bedoel je dat er gegoogled moet worden of je een game aan het installeren bent? Je moest je oude account zoeken neem ik aan. Ik gebruikte gewoon een ander email adres en klaar.

Een andere naam verzinnen is niet zo een ramp toch? Je kan je naam later weer veranderen. Het zit niet vast aan je Origin account.

Het is geen third party crap. Het hoort bij Battlefield. (helaas).

Ik vind Origin zelf ook crap.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• jantje 2
Ah dus je origin naam is niet je ingame naam? als dat zo is scheelt dat gelukkig al een beetje..

Maar net als met steam is dit allemaal ellende.
Waarom niet gewoon op de normale manier? If it aint broken, dont fix it!. Over een jaar hebben we straks 10 verschillende van zulke onzin progamma's op de pc staan, goede vervuiling. Nu maar hopen dat battlefield niet tegenvalt;)

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:40
Ook even met de ak74 aan de slag gegaan. Waarschijnlijk is dat wel het beste allround wapen.

Toch blijf ik bij de G3A3, is bruter en dubbelt als sniperrifle.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Tokkes
jantje 2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:25:
Maar net als met steam is dit allemaal ellende.
Welke ellende met Steam? Zo'n systeem is geweldig. Format van PC gedaan, Steam erop, even laten downloaden et voila, je hele gamecollectie beschikbaar via 2 muisklikken. Geen cd's die kapot kunnen, geen cd-keys die kwijt kunnen. In die zin is Origin nog wel OK. Het feit daarentegen dat het zo pokketraag is, en het feit dat Origin de schuldige is waarom we geen BF3 en Mass Effect 3 op Steam kregen (wie wil er nou 7 verschillende van die digital distribution-platformen?), is voor mij reden genoeg om BF3 mijn eerste en tegelijk mijn laatste Origin-game te noemen.
Verschillende platformen is goed voor concurrentie enzo, maar dan mag een platform wel geen alleenrecht op de verkoop van een spel hebben. Zoals het er nu voorstaat zorgt Origin alleen maar voor meer fragmentatie en mijn voorspelling is dat het zal floppen.

Ik heb nog nooit ellende gehad met Steam. Met Origin daarentegen (we herinneren ons allemaal de vorige patches nog wel, die zelfs dagen na de release niet sneller binnenkwamen als 20 kB/s ;))...

[ Voor 22% gewijzigd door Tokkes op 31-03-2012 16:50 ]

• jantje 2
Ja precies. 1 platform is te doen. Steam werkt inderdaad best goed maar heeft af en toe ook zijn mindere momentjes gehad. het is in mijn ogen ook totaal onlogisch dat EA een eigen platform uitbrengt. Als elke aanbeider dit straks gaat doen wordt het zo onoverzichtelijk als het maar kan.

Daarnaast ben ik nog de voorstander van de fysieke gamecollectie dus dat ligt natuurlijk ook aan de persoon.

• codex

codex

Tokkes schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:34:
[...]

Welke ellende met Steam? Zo'n systeem is geweldig. Format van PC gedaan, Steam erop, even laten downloaden et voila, je hele gamecollectie beschikbaar via 2 muisklikken. Geen cd's die kapot kunnen, geen cd-keys die kwijt kunnen. In die zin is Origin nog wel OK. Het feit daarentegen dat het zo pokketraag is, en het feit dat Origin de schuldige is waarom we geen BF3 en Mass Effect 3 op Steam kregen (wie wil er nou 7 verschillende van die digital distribution-platformen?), is voor mij reden genoeg om BF3 mijn eerste en tegelijk mijn laatste Origin-game te noemen.
Verschillende platformen is goed voor concurrentie enzo, maar dan mag een platform wel geen alleenrecht op de verkoop van een spel hebben. Zoals het er nu voorstaat zorgt Origin alleen maar voor meer fragmentatie en mijn voorspelling is dat het zal floppen.

Ik heb nog nooit ellende gehad met Steam. Met Origin daarentegen (we herinneren ons allemaal de vorige patches nog wel, die zelfs dagen na de release niet sneller binnenkwamen als 20 kB/s ;))...
Ik speelde COD(MW2 en Black Ops) en met Steam was er minimaal 2 keer per week ellende.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

AK74-M + Heavy Barrel (geen foregrip) + red dot/cobra
M4A1 + Heavy Barrel (geen foregrip) + red dot/cobra
Heerlijke wapens :). Lekker accuraat.

[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 31-03-2012 17:09 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Bedenk je eens hoe het is als je W7 opnieuw moet installeren en je een back up van Bf3 hebt gemaakt. Ben er net voor de tweede keer in een maand doorheen gegaan. Echt hopeloos dat origin. :X

Stomme atikmdag.sys driver bug... :/

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025
er valt me nog meer iets op aan patch
als tegenpartij 2 goeie piloten heeft dan kun je het vergeten.
immers one shot en tank weg.
viel me namelijk ook op dat er (dan) meer "gemainbase rapped" wordt.
ze staan met squad voor main base en hop javelin erop en kapot.

ook leuk dat ze stationary aa verplaatst hebben, nog meer mainbase rape mogelijkheid...
wapens verschil veels te groot lijkt wel. sta je met je scar te sproeien. meerdere hits bij tegen partij en hij 1 schot (lijkt wel) met eak en dood. :S
pfffff ik ben er eigenlijk wel klaar mee.
game is voor mij verneukt en ik weet niet precies wat de gedachte gang erachter is. miss idd meer geld ophalen en meer infantry laten worden...??

• cjk89
  • Laatst online: 02-01 16:50
Nou, Vanmiddag BF3 aangeschaft. Ik denk ''zal zo gepiept zijn'' Niet dus.. Even een ''update'' van 4,5GB
Het installeren van de update duurt langer als de installatie van de game xD
cjk89 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:35:
Nou, Vanmiddag BF3 aangeschaft. Ik denk ''zal zo gepiept zijn'' Niet dus.. Even een ''update'' van 4,5GB
Het installeren van de update duurt langer als de installatie van de game xD
DICE weet niet hoe je een update maakt dus ze vervangen bij elke update de halve game. :+
Dat hierdoor alles in de soep loopt is van latere zorg...

Verwijderd

Jerry schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:08:
AK74-M + Heavy Barrel (geen foregrip) + red dot/cobra
M4A1 + Heavy Barrel (geen foregrip) + red dot/cobra
Heerlijke wapens :). Lekker accuraat.
Wat is er eigenlijk mis met de foregrip?

En wel leuk trouwens dat iedereen nu na de patch zo zeikt op de lag, maar het was er (bij mij iig) voor de patch net zo hard [/hipsermode]

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:37:
[...]
Wat is er eigenlijk mis met de foregrip?

En wel leuk trouwens dat iedereen nu na de patch zo zeikt op de lag, maar het was er (bij mij iig) voor de patch net zo hard [/hipsermode]
Foregrip zorgt voor meer recoil op medium/lange afstanden.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

8)7
En wat is dan nog het overgebleven voordeel..?
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:39:
8)7
Dat weet niemand.
wat is het voordeel van heel deze patch ?

maar goed ik snap het ;) ik heb net BC2 gespeeld en met een score van 4 - 17 weet ik waar alle problemen vandaan komen ;) dan doet BF3 het toch een stuk beter dan zijn voorganger.
Gelijk ook weer verwijderd zonde van me HDD ruimte.

misschien weer tijd voor Quake :D games zonder recoil blijft het beste.

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 31-03-2012 17:42 ]

• cjk89
Ik hoop dat de multiplayer bevalt, 't is voor het eerst dat ik een game heb gekocht :P
Voor de meeste waarschijnlijk wel normaal, maar 30 euro voor een game vind ik toch wel aardig wat, zeker toen ik zag dat je voor ''maar'' 15 euro Back To Karkand erbij kon nemen.. BTK is toch een soort van update?

• ion
  • Niet online

ion

cjk89 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:43:
Ik hoop dat de multiplayer bevalt, 't is voor het eerst dat ik een game heb gekocht :P
Voor de meeste waarschijnlijk wel normaal, maar 30 euro voor een game vind ik toch wel aardig wat, zeker toen ik zag dat je voor ''maar'' 15 euro Back To Karkand erbij kon nemen.. BTK is toch een soort van update?
Dat is dlc oftoewel mappack. 30 euro beetje duur hoor. 15 vind ik toch wat mooier prijsje voor zon bagger spel

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:39:
8)7
Close range zonder in te zoomen is het geloof ik beter :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Het gaat dan over de accuracy neem ik aan? Want recoil kan natuurlijk niet anders zijn voor close en long range ;) Maar dan is het dus meer een soort laser sight 2.0 geworden?

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

cjk89 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:43:
Voor de meeste waarschijnlijk wel normaal, maar 30 euro voor een game vind ik toch wel aardig wat, zeker toen ik zag dat je voor ''maar'' 15 euro Back To Karkand erbij kon nemen..
30 euro valt wel mee toch? Tegenwoordig zijn alle spellen rond de 50 euro, en dan maakt het niet uit of het voor de PC of console is.
BTK is toch een soort van update uitbreiding?
FTFY.

B2K is een uitbreiding (DLC) op BF3 waarbij je 4 nieuwe mappen (gebaseerd op BF2) erbij krijgt. Je krijgt ook een aantal nieuwe wapens en nieuwe voertuigen tot je beschikking. Je hoeft het niet aan te schaffen om BF3 te kunnen spelen, maar veel mensen hebben het wel.
ionn schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:45:
[...]

Dat is dlc oftoewel mappack. 30 euro beetje duur hoor. 15 vind ik toch wat mooier prijsje voor zon bagger spel
Zullen we het een beetje constructief houden? Hij had het over 30 euro voor BF3 en 15 euro voor B2K. Dat vind ik geen rare prijzen, al had B2K best een paar euro goedkoper mogen zijn (10-12 euro).

• cjk89
Ja oké, Dan snap ik hem. Maar is die uitbreiding dan voor Campaign of Multiplayer?

Want BF3 heb ik al uitgespeeld en heb hem alleen aangeschaft om online te kunnen gamen, wordt namelijk een beetje saai als je 2 keer het spel hebt uitgespeeld :9

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:50:
Het gaat dan over de accuracy neem ik aan? Want recoil kan natuurlijk niet anders zijn voor close en long range ;) Maar dan is het dus meer een soort laser sight 2.0 geworden?
Jep, accuracy bedoelde ik inderdaad. Hier is een goede video erover:

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

cjk89 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:01:
Ja oké, Dan snap ik hem. Maar is die uitbreiding dan voor Campaign of Multiplayer?
Alleen voor de multiplayer :)
Want BF3 heb ik al uitgespeeld en heb hem alleen aangeschaft om online te kunnen gamen, wordt namelijk een beetje saai als je 2 keer het spel hebt uitgespeeld :9
BF3 is gemaakt voor de multiplayer, want de singleplayer stelt niet zo heel veel voor. Het is wel leuk om die een keer te doorlopen, maar online gamen is wat het echt tof maakt.

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:17
Wow vette video! Die is wel even bezig geweest met de post-productie :)
cjk89 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:01:

MP, niet voor die aimbotzooi die ze SP noemen. ;)
Oh en je kan altijd langs komen op de GoT servers. Is meestal wel gezellig behalve als er een baserape is... :X

• cjk89
DanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:21:
[...]

MP, niet voor die aimbotzooi die ze SP noemen. ;)
Oh en je kan altijd langs komen op de GoT servers. Is meestal wel gezellig behalve als er een baserape is... :X
En hoe kom ik daar dan? :P Volgens mij is hij klaar dus ga het even proberen.

Verwijderd

Ik snap nog niet helemaal wat de foregrip nou precies doet, maar ik ga het eens zonder proberen. Wat ik trouwens wel echt heel schraal vind is dat DICE de beschrijvingen van de attachments niet heeft veranderd op Battlelog. Zo wordt het wel heel lastig om te bepalen wat ze doen..

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:06
Damn de AN94 is vermakelijk geworden, net als in bc2 :)

heavy barrel, pk-a 3.4x en gaan met die banaan!

Mijn YouTube

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:33:
Ik snap nog niet helemaal wat de foregrip nou precies doet, maar ik ga het eens zonder proberen. Wat ik trouwens wel echt heel schraal vind is dat DICE de beschrijvingen van de attachments niet heeft veranderd op Battlelog. Zo wordt het wel heel lastig om te bepalen wat ze doen..
Dan heb ik een zeer goede tip: installeer Better Battlelog (BBL), werkt in Firefox en Chrome. Featurelist

Deze plugin integreert de weaponstats van symthic.com en de profielstats van bf3stats.com in Battlelog voor een nog completer overzicht. Je kunt wisselen met attachments, zodat je op een plot kunt zien wat het effect ervan is. De wapenpagina's worden verder aangevuld met video's van alle sights/scopes, (comparison) charts, TTK en nog veel meer. Je kunt ook spelers en servers op je radar lijst zetten om cheaters en slechte servers te ontwijken.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12-2025

TheNephilim

Wtfuzzle

w00t, ik moet snel een nieuwe PC halen, dan kan ik ook eindelijk BF3 spelen :p Kheb em toen zelfs gepre-ordered, maar kan em niet spelen lol :P

Verwijderd

Bee.nl schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:59:

Dan heb ik een zeer goede tip: installeer Better Battlelog (BBL), werkt in Firefox en Chrome. Featurelist
Symthic is nog niet geüpdate, dus daar moeten we nog even op wachten :) Gebruik die plugin ook en is idd erg fijn om te hebben. Neemt niet weg dat DICE ook gewoon de beschrijvingen had moeten updaten.
Pagina: 1 ... 146 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.