• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Remz schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:06:
2. Choppers zijn te sterk, zeker de viper. Tanks zijn te zwak gemaakt en je krijg niet eens de tijd om weg te rijden of te richten op een chopper. Door below radar doen stinger niks, als ze wel wat doen dan doet de piloot ECM en voordat jij je stinger weer klaar hebt heeft hij ook weer ECM.
Mee eens! Daarbovenop is de repair tool zo traag, dat repairen geen zin meer heeft. Het repareren van een jeep gaat nu net zo snel als pre-patch bij een tank 8)7
3. Wie het eerst schiet wint lijkt wel ja.
Dat gevoel krijg ik ook na de patch. Het lijkt soms wel alsof ik hardcore mode speel op een normale server. Één hit en bam.. dood.
5. Retards die nu kamikaze gebruiken omdat je tank/chopper/jet nu wel kapot gaat als er iets tegen je aan vliegt.
Jet-kamikaze maak ik me soms wel eens schuldig aan; dat is niet zozeer express, maar meer de onhandigheid bij het on target houden van de minigun :+ Ik heb gisteren een uur aan een stuk gevlogen op Kharg, maar niet het idee gehad dat er nu meer kamikazepiloten zijn.
Het voelt nu als een totaal ander spel, elke keer dat ze een grote patch uitbrengen moet je het opnieuw leren spelen. Suppresor + Foregrip is nu useless, terwijl ik daar eerst mee speelde. Nu moet ik een andere kit gaan kiezen?
Inderdaad. Ik hoor links en rechts dat foregrip niets meer is. Weet iemand wat nu de beste attachments zijn? Symthic.com is nog steeds niet bijgewerkt, anders had ik het mooi kunnen vergelijken.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:14
Hier de desbetreffende hitmarker fail.
Heb best vaak dat ik wel een hitmarker krijg maar er verder niks gebeurt, of dat ik zelf geraakt wordt maar geen damage krijg.

Note: dit was nog van voor de patch.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xdSC7-7hHec]

Video wordt wss binnen een week verwijderd.

~edit: misschien beetje moeilijk te zien maar ik raak die support dude wanneer hij de oversteek waagt en vervolgens binnen nog een keer, bij het 2e schot ging zijn healthbar helemaal leeg en binnen een seconde had hij opeens weer iets van 20%

[ Voor 28% gewijzigd door AdmiralSnipe op 30-03-2012 17:51 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Avioto
  • Laatst online: 01-01 19:42
w00t00w schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:20:
- Hit detection doet raar: al een paar keer een half magazijn op iemand leeggeknald (hitmarkers galore), gast draait zich om en vervolgens ben ik na één schot dood;
Oh, ik dacht even dat ik de enige was die daar last van heeft. Dit is erg vervelend met snipen.

Misschien een stomme vraag, maar kan iemand uitleggen wat een FXAA-Injector is?

Steam/XBL: Avioto

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 21:14
Avioto schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:55:
[...]

Oh, ik dacht even dat ik de enige was die daar last van heeft. Dit is erg vervelend met snipen.

FXAA is volgens mij gewoon een vorm van Anti Aliasing maar dan wat meer geblurred zodat je FPS bespaart.
Die FXAA injector voor BF3 werd vooral gebruikt omdat de kleuren rijker waren en je zelf dingen kon instellen (heb m zelf nooit getest).

[ Voor 3% gewijzigd door AdmiralSnipe op 30-03-2012 18:00 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-01 15:56

StrongArmLance

Endless flow

Ze hebben met de MASS lopen fucken

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-01 17:17
Heb nog weinig kunnen spelen om een goed oordeel te kunnen geven , maar de chopper is wel erg lekker nu :)
Gister wat solochopper gedaan in Firestorm en stond 50-5 met guided missles. Wat me opviel dat ik bijna niet gelocked werd en vrij lang me gang kon gaan.

hoi

Verwijderd

Bee.nl schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:48:

Inderdaad. Ik hoor links en rechts dat foregrip niets meer is. Weet iemand wat nu de beste attachments zijn? Symthic.com is nog steeds niet bijgewerkt, anders had ik het mooi kunnen vergelijken.
Er is toch niks mis mee? Het voordeel is mss kleiner, maar ik blijf 'm gebruiken; het is beter dan een bipod iig.

Ik zat net trouwens SDM te doen (jaja, moet die assignment nogsteeds) en opeens snap ik 100x beter het gezeik op "COD-spelers". We zaten met z'n 4en in de squad en eigenlijk waren het allemaal campers... Gewoon ergens liggen met een LMG en hopen dat er iemand voorbij komt hoppen... Ik heb in m'n ééntje 25 van onze 36 kills gemaakt (en was daarmee MVP2). Zo haal ik natuurlijk nooit m'n wins |:(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 18:31 ]

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01-2025
Heeft iemand momenteel er ook last van dat in de grote servers 50+ als je een lage ping hebt er af en toe rubberbaning momenten zijn waar je u tegen zet? Ik zie andere mensen of mezelf opeens 3 of 4 stappen terug worden gezet. Buiten dat heb ik ook nog steeds iets vreemds als ik knife, die animatie is sinds back to karkand niet meer vloeiend maar het lijken wel screenshots. Jammer dat dit nog steeds niet opgelost is. Buiten een baar bugs hier en daar moet ik toch wel zeggen dat de patch redelijk wat dingen verbeterd heeft!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-01 18:40
daarnet een beetje rondgevlogen, de choppers zijn echt overpowered, dat is gewoon absurd. enige waar je echt voor op moet passen is de mobile aa. maar die is ook aardig fragiel nu de rocket pods altijd alles lijken te raken.

jets is ook bizar, je kan van echt enorme afstanden je rocket pods unloaden, you hoeft niet eens echt te mikken, ze gaan toch wel raak en je hebt altijd een disable, vaak een kill. too easy, zelfs met mijn eeuwenoude microsoft sidewinder (muis is nauwkeuriger natuurlijk, maar stick vliegt fijner)

[ Voor 14% gewijzigd door haarbal op 30-03-2012 18:57 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Nou tentamens zijn ook weer gedaan. Tijd om er goed in te duiken en de fijne kneepjes opnieuw te leren.
Silencer en foregrip zijn in ieder geval out voor de meest wapens. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:56
Snipen is zwaar aangepast
en klopt het dat je geen headshots bonus meer hebt ?

heb net 20 kills gemaakt met een m98b en geen enkele keer had ik een headshotbonus
wat me dus vreemd lijkt

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ik kreeg gewoon 10 voor HS en marksman zojuist met de m40a5 als dat is wat je bedoeld.

al moet ik zeggen dat ik ook last had van rare hitmarkers :X je ziet duidelijk de kogel in hun hoofd verdwijnen maar geen hs of dood als gevolg.

op een andere server ging het dan weer wel prima. dus misschien lag het aan de server (ping 11ong. op beide servers)

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:49

codex

Geen OpenAI agent :)

SonyEricsson schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:24:

heb net 20 kills gemaakt met een m98b en geen enkele keer had ik een headshotbonus
wat me dus vreemd lijkt
Gisteren gesniped met M98B, niks gemerkt.

Een beetje OT, maar voor de mensen die FRAPS gebruiken, probeer eens de MSI afterburner beta. Merk niks qua framedrops, meer mogelijkheden voor instellen opnamekwaliteit en opnames worden niet opgesplitst. Als je de FXAA Injector gebruikt moet je wel een config file van Afterburner editen. Weet alleen niet of het problemen oplevert met editingsoftware.

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
sinds de patch blijven er bij mij lijken staan in de positie dat ze dood geschoten werden.
ooit erg verwarrend. en afleidend aangezien ik er ooit kogels op verspil en dan op het verkeerde moment moet reloaden. of dat er iemand achter staat en ik zoiets heb van nee dat is gewoon een bug. BAM dood

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10-2025

Silasje

www.Entjes.eu

Ik zag vandaag dat in team deatchmatch de map Kharg Island groter is geworden, het gedeelte waar je voor de patch net achter de containers langs kon, is nu flink vergroot. Zijn er nog meer wijzigingen in maps?
sinds de patch blijven er bij mij lijken staan in de positie dat ze dood geschoten werden.
ooit erg verwarrend. en afleidend aangezien ik er ooit kogels op verspil en dan op het verkeerde moment moet reloaden. of dat er iemand achter staat en ik zoiets heb van nee dat is gewoon een bug. BAM dood
Dit had ik ook al voor de patch, heb het vandaag nog maar 1x gezien.

[ Voor 48% gewijzigd door Silasje op 30-03-2012 19:41 ]

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

SonyEricsson schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:24:

wat me dus vreemd lijkt
Heb net nog urban sniper TDM gespeeld, kreeg regelmatig headshots 1shots 1 kill met sv, maar bonus kan ik me even niet herinneren:S

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Man, dit spel wordt steeds triester en triester, na de patch draaien sommige servers nu ook al profanity filters...

Wordt je continu gebaseraped, is "what the fuck", opeens reden voor een autokick. En de admins doen lekker niks aan baserapen, vehiclestealen, en weet ik veel wat, maar schelden? Instakick.

Wat een gezeik. Admins zijn op de meeste servers toch nooit actief, want als je dan rules intikt, staat er duidelijks "NO SMAW/M320 rape". En wat doet iedereen? Juist, SMAW/M320 rape...

Heb het echt even helemaal gehad met dit soort ruk servers en eigenlijk met het spel. Metro en Damavand Peak hebben gewoon TEVEEL chokepoints, waardoor het een continu spamfest wordt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-12-2025

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

reemprive schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:31:
[...]

Gisteren gesniped met M98B, niks gemerkt.

Een beetje OT, maar voor de mensen die FRAPS gebruiken, probeer eens de MSI afterburner beta. Merk niks qua framedrops, meer mogelijkheden voor instellen opnamekwaliteit en opnames worden niet opgesplitst. Als je de FXAA Injector gebruikt moet je wel een config file van Afterburner editen. Weet alleen niet of het problemen oplevert met editingsoftware.
Probeer Action! maar eens, die is nog veel beter dan MSI Afterburner ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05:07

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:27:
[...]
Ik zat net trouwens SDM te doen (jaja, moet die assignment nogsteeds) en opeens snap ik 100x beter het gezeik op "COD-spelers". We zaten met z'n 4en in de squad en eigenlijk waren het allemaal campers... Gewoon ergens liggen met een LMG en hopen dat er iemand voorbij komt hoppen.
goeie COD spelers liggen ook niet in hoekjes hoor :S dit gedrag heeft niet zoveel met COD te maken maar meer met de mensen/personen zelf. dat ze naast bf3 en elk ander spel waar je met een geweer iemand anders neer moet schieten voorkomen maakt het nog niet "COD-spelers"
niets persoonlijks ofzo hoor maar dat gezeik op COD is 8 van de 10 keer niet terecht imo.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Verwijderd

De server heeft de game beeindigt en dat op zn engels WTF en dat vandaag al 3 x :(
game blijft regelmatig hangen :( , ligt aan de servers , even later 1 minuut of zo gaat de game verder WTF :?
Nou DICE heeft wel iets flink verpest. Op Canals heb je bij Rush nu 2 tanks aan de RU zijde en 2 little birds aan de US side.

Die little birds zijn net vliegen. Zeer irritant, doen je eigenlijk niks maar je wilt ze toch dood hebben. Een flinke mep uitdelen en ze zijn dood. Ik heb dus net even een rondje rondgereden met een vliegenmepper van 50 ton. :Y)

Oh en het voelt goed om eerst een baserape te veroorzaken op Metro, dan te switchen en vervolgens de RU side helemaal naar buiten te duwen. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• codex

codex

Phyxion schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:00:
[...]

Probeer Action! maar eens, die is nog veel beter dan MSI Afterburner ;)
Ik heb het gevonden, ik zie wel dat je er ook desktop mee kan recorden. Het is alleen wel betaald, zijn er nog andere voordelen tov afterburner? Nu ik afterburner gebruik vind ik FRAPS eigenlijk beroerd.
Steeds meer mensen om mijn heen zijn na vanavond gekapt met BF3.
reden dat de tanks super zwak zijn geworden. (waardoor CoD spelers nu minder hoeven te ragen)
alle wapens schieten even slecht.
meeste maps zijn nu unbalanced geworden (alleen als ik vraag welke maps, is het gelijk ALLEMAAL :@ RAGE)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-01 19:42
Ben blijkbaar een van de enige die blij is met deze patch. vind de wapens over het algemeen fijner werken en aimen, tanks vond ik toch al te overpowered. ook lijkt de framerate wat beter te zijn.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pykow schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:50:
reden dat de tanks super zwak zijn geworden. (waardoor CoD spelers nu minder hoeven te ragen)
meeste maps zijn nu unbalanced geworden (alleen als ik vraag welke maps, is het gelijk ALLEMAAL :@ RAGE)
Ik wacht wel weer tot de volgende patch, ben het wel gewend van DICE :+ De tanks zijn gewoon bagger geworden en de repairtool doet helemaal niks meer |:(
reemprive schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:42:
[...]

Ik heb het gevonden, ik zie wel dat je er ook desktop mee kan recorden. Het is alleen wel betaald, zijn er nog andere voordelen tov afterburner? Nu ik afterburner gebruik vind ik FRAPS eigenlijk beroerd.
Action! kan je gewoon gratis gebruiken (wel met watermark, maar dat is niet anders in FRAPS). Verder, met Action! aan te recorden merk ik echt totaal geen verschil met en zonder in fps.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ik snap je frustratie, maar om nu gelijk te stoppen met het spel is een beetje overtrokken imo. Door deze patch zal ik waarschijnlijk minder met de tank spelen en zal ik mn focus ergens anders op moeten leggen. Zwakkere tanks én repair tool met dikke nerf is gewoon dubbelop. Jammer, maar ik blijf wel gewoon spelen.

• jeffreypieksma
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01-2024
Een FXAA-injector maakt je graphics wat beter:)
Avioto schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:55:
[...]

De repairtool is het probleem niet eens, de tanks zijn gewoon te zwak tegenover heli's en jets. Tegen RPG's en javelins eigenlijk ook maar dit zijn anti tank wapens en deze nerfen tegen tanks is BS. Wat er eigenlijk gedaan moet worden is dat heli's en jets minder damage doen tegenover tanks want nu zijn ze echt kansloos. En die stinger mag best wel een chopper locken op close range want het is BS dat een chopper vlakbij een stinger kan blokkeren. Zeker als die chopper aan het spawnrapen is. Je kan niks doen behalve een lucky shot met een RGP of een tankshell.

De wapens/ attachmets vind ik dan wel een verbetering. Er is nu echt een balans aan het komen in de gun gameplay maar het blijft wel eerste schiet wint meestal. Niet dat ik daar iets tegen heb.

Ik blijf echt wel BF3 spelen ook al zijn tanks nu wel erg zwak. Ze zijn nu wel dodelijk tegen IFV en jeeps dus dat is een balancering. Alleen nog een tweak van de heli's/jets en stingers nog een buff en DICE komt naar mijn mening redelijk in de buurt van een zeer goede balans. ;)

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Stel je eens voor dat je als tank daadwerkelijk eens moet samenwerken met je squad of team. 80% of meer in een server loopt altijd nog rond als infantry, die lopen niet rond om te dienen als canonfodder of repair drones. Nu de jets en choppers nog, die hadden eigenlijk harder generfed moeten worden dan de tanks.

• jeffreypieksma
De patch heeft wel degelijk veel veranderd. De jet zijn minigun is nu gwn bagger an flares zijn beter. Ik heb nog niet veel gemerkt van de forgrip, suppresor etc. Mijn fps is ook omlaag gegaan wat ik nogal raar vind. minimap is ook leuk geworden:) en rpg/smaw zijn ook wat beter waar ik erg blij mee ben.

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

iemand linkje naar de nieuwste fxaa injector?

• jeffreypieksma
Bedoel je deze? http://www.mediafire.com/?om7bzxc7488wrj3
ionn schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:26:
iemand linkje naar de nieuwste fxaa injector?

Verwijderd

superwashandje schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:25:

goeie COD spelers liggen ook niet in hoekjes hoor :S dit gedrag heeft niet zoveel met COD te maken maar meer met de mensen/personen zelf. dat ze naast bf3 en elk ander spel waar je met een geweer iemand anders neer moet schieten voorkomen maakt het nog niet "COD-spelers"
niets persoonlijks ofzo hoor maar dat gezeik op COD is 8 van de 10 keer niet terecht imo.
Ik zette het niet voor niks tussen haakjes aanhalingstekens ;) Het is voor mij meer een term geworden die nog vrij weinig met COD zelf te maken heeft.

Maargoed, de TV Missle is nu zwaar OP tegen tanks. Ik schoot er net een af op een tank en ik raakte 'm net wel, net niet. Instant kill en er zaten twee mensen in. Zolang ik degene ben in de chopper hoor je me niet klagen, maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Hebben jullie trouwens problemen met C4-jeeps? Ik blies er net een tank mee op, maar ik kreeg geen punten. Heb het helaas niet nog een keer gedaan, maar ik ben benieuwd... Zou toch nog gewoon moeten werken :S

• ion
  • Niet online

ion

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:31:
[...]
Ik zette het niet voor niks tussen haakjes aanhalingstekens ;) Het is voor mij meer een term geworden die nog vrij weinig met COD zelf te maken heeft.

Maargoed, de TV Missle is nu zwaar OP tegen tanks. Ik schoot er net een af op een tank en ik raakte 'm net wel, net niet. Instant kill en er zaten twee mensen in. Zolang ik degene ben in de chopper hoor je me niet klagen, maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Hebben jullie trouwens problemen met C4-jeeps? Ik blies er net een tank mee op, maar ik kreeg geen punten. Heb het helaas niet nog een keer gedaan, maar ik ben benieuwd... Zou toch nog gewoon moeten werken :S
Om het is mooi samenvatten de patch IS F0CKED UP

• jeffreypieksma
Kijk ook eens naar de positieve dingen van de patch zijn er genoeg namelijk!
ionn schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:33:
[...]

Om het is mooi samenvatten de patch IS F0CKED UP

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-01 15:05

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb er nog niks positiefs aan kunnen ontdekken...

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

NoFearCreations schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:40:
Heb er nog niks positiefs aan kunnen ontdekken...
*TUUUUU TU TUUU TUTUTUTU TUU TUUTUUUU*

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:05

Cheezus

Luiaard

Wow, net een potje met de scout helicopter gevlogen aangezien ik net m'n laser pointer heb unlocked. Met de patch is dit toch wel erg sterk, 1 shot kills op andere heli's, en mAA tanks heb je ook zo stuk en met de miniguns maai je lekker de infantry omver.. Je hoeft alleen nog maar bang te zijn voor jets..

Verwijderd

Hoe bedoel je precies? Want de laser painter + guided missle was voor de patch al OP. Paint -> lock -> schiet en niemand die er wat aan kan doen (en 1HKO). Nu kun je iig nog flares gebruiken tegen die missle, als je 'm aan hoort komen tenminste..

• PilatuS
  • Niet online
Die infrarood sight heb je nu niets meer aan. Ze hadden het al minder gemaakt maar nu is ie nutteloos. Je zichtsveld is veel en veel minder en je ziet er nu nog minder ver mee. Heb die altijd gebruikt maar moet nu een andere zoeken omdat je er niets meer aan hebt.
En hoe bevalt de commorose nu?
Heb er nog niet veel over gehoord hier terwijl er zovele mensen indertijd riepen "ZOMGH THIS AINT A SUCCESSOR TO BF2, CUZ WE NEED THA COMMO ROZE".

• ion
  • Niet online

ion

jeffreypieksma schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:35:
Kijk ook eens naar de positieve dingen van de patch zijn er genoeg namelijk!
[...]
Kijk de positieve dingen die in de patch zetten worden overschaduwt door de grotere irritantere problemen die erbij kwamen.

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:41:
[...]
*TUUUUU TU TUUU TUTUTUTU TUU TUUTUUUU*
+1!

Nee, er zijn wel wat dingen die beter konden, maar om de patch nu helemaal af te schrijven. Zo heb ik al meerdere malen de commo-rose gebruikt (wat ik vroeger niet deed) en er ook effectief een medpack/ammopack voor teruggekregen. Jet-Helo collision resulteert eindelijk in deaths voor beiden. Jongens toch, denk ook na: Als een wapen voor jou slechtere handling heeft, heeft de andere partij hetzelfde probleem hoor. Dat gezeik op die patch is vooral het gevolg van slechtere SPM/KDR/Accuracy als gevolg van de aanpassingen, en daarop is iedereen aan het ragen. Tanks zijn indeed wel 'iets' te zwak, maar ze waren dan ook wel te sterk. Die below radar bij jets en helo's is ook fijn, hoewel dat ze dan die flares niet hadden moeten default maken. Al bij al was ik al niet iemand die 100'en uren lang met hetzelfde wapen speelt omdat het gewoon OP is, om zo een edge te hebben over de vijand. Ik heb, buiten een paar kleine dingen, een algemeen positieve ervaring bij de patch.

Iedereen die van zijn tak maakt over die suppression: nu maakt het effectief nog iets uit om suppressive fire te leggen....

[ Voor 5% gewijzigd door Tokkes op 30-03-2012 22:08 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09-2025

Fantasma

Just a ghost.

Mm momenteel al 5 minuten: Joining Server...

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Die supression is echt belachelijk nu, 1 schot een beetje in de buurt, en je ziet bijna niet meer waar je loopt.

---RAWE CEEK!!!---

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik vind dat geluid als je geraakt wordt echt slecht. Net of er een stapel waterleidingen omdondert. :')

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• jeffreypieksma
Klopt hadden ze niet hoeven doen inderdaad:)
CodeCaster schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:09:
Ik vind dat geluid als je geraakt wordt echt slecht. Net of er een stapel waterleidingen omdondert. :')

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vanaf nu staan alleen de onderstaande mappen nog in mijn filter, rest is geen reet meer aan door Air Superiority:

Operation Métro (32p only)
Grand Bazaar (32p only)
Tehran Highway
Seine Crossing
Damavand Peak
Karkand

---RAWE CEEK!!!---

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-12-2025
Is BF3 meer CPU of GPU based? Ik heb vandaag mijn overclock van +0.8 ghz weg moeten doen omdat mijn PC ineens kuren vertoonde. Ga ik hiervan iets merken in mijn fps? Ik heb een phenom 2 X4 955 die nu dus op 3.2 ghz draait (vroeger 4)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb nu sinds de patch een potje of vijf gespeeld, en ben het spuugzat. Ik ben zo ontzettend vaak dood zonder dat ik wat hoor, dit is gewoon geen Battlefield meer.

In BF2 kon je nog leuke shootouts hebben, de damage leek soms 10 hp per kogel of zo te zijn. Nu hoor ik "chop chop chop" en ben dood, en pas daarna zie ik iemand überhaupt staan. Leuk hoor, die suppression, maar dit slaat fucking he-le-maal nergens meer op. Hetzelfde met de voertuigen, die tanks lijken inderdaad van papier-maché.

De lag lijkt ook wel erger. Ik zie iemand voor me lopen met ongeveer een kwart HP, knal een paar kogels in z'n torso en alsnog schiet hij mij dood.

Wat een kak-game is dit geworden zeg. Hulde, DICE/EA. :')

Als ik bunnyhoppend door gangen wil rennen en wil schieten op alles wat beweegt ga ik wel UT InstaGib spelen.

Zijn er geen 200% HP-servers?

[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 30-03-2012 22:48 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb een X4 635 op 3335mhz, en draait gewoon goed. Sinds de patch zelfs iets soepeler. Gelijk het enigste goed aan de patch....

---RAWE CEEK!!!---

• ion
  • Niet online

ion

Afbeeldingslocatie: http://postimage.org/image/ugnk12vg7/
Leuk om dit weer te zien:)
http://postimage.org/image/ugnk12vg7/

[ Voor 23% gewijzigd door ion op 30-03-2012 22:41 ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Jaja, ik krijg nu meer Suppression ribbons! :D

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Nu we het er toch over hebben. Met Action! lukt mij het niet om te filmen in BF3. In Windows zelf of andere games gaat dit wel. Hij wil zelfs MSN filmen? (zeker omdat dat met DirectX is ofzo?) Maar in BF3 wil hij niet filmen en zie ik ook de FPS niet. Hoe los ik dit op?

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
CodeCaster schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:33:
Ik heb nu sinds de patch een potje of vijf gespeeld, en ben het spuugzat. Ik ben zo ontzettend vaak dood zonder dat ik wat hoor, dit is gewoon geen Battlefield meer.

In BF2 kon je nog leuke shootouts hebben, de damage leek soms 10 hp per kogel of zo te zijn. Nu hoor ik "chop chop chop" en ben dood, en pas daarna zie ik iemand überhaupt staan. Leuk hoor, die suppression, maar dit slaat fucking he-le-maal nergens meer op. Hetzelfde met de voertuigen, die tanks lijken inderdaad van papier-maché.

De lag lijkt ook wel erger. Ik zie iemand voor me lopen met ongeveer een kwart HP, knal een paar kogels in z'n torso en alsnog schiet hij mij dood.

Wat een kak-game is dit geworden zeg. Hulde, DICE/EA. :')

Als ik bunnyhoppend door gangen wil rennen en wil schieten op alles wat beweegt ga ik wel UT InstaGib spelen.

Zijn er geen 200% HP-servers?
Dat was voor de patch ook al zo. Vaak was ik al dood voordat ik zelf schoten gelost hoorden worden. Of vaak hoor je maar 1 CHOP en ben je al dood zonder dat je een HS gekregen heb.

Ik vind het tot nu toe wel oké. Had net een goed potje op karkand. De lag lijkt wel wat minder. Maar het is zeker nog geen CSS.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• SonyEricsson
  • Laatst online: 23:56
Fantasma schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:56:
dan moet je ook wel raak schieten he ;)

• Qlii256
Qlii256 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:07:
Nu we het er toch over hebben. Met Action! lukt mij het niet om te filmen in BF3. In Windows zelf of andere games gaat dit wel. Hij wil zelfs MSN filmen? (zeker omdat dat met DirectX is ofzo?) Maar in BF3 wil hij niet filmen en zie ik ook de FPS niet. Hoe los ik dit op?
Niemand? Het is echt vreemd. of zou het kunnen zijn omdat MSN aan staat hij hij denkt dat ik dat wil filmen ipv BF3?

Verwijderd

Voor supression ribbons moet je vooral misschieten ;) Maar ik merk trouwens wel dat ik nu bij elke kill assist ook een supression krijg. Is verder prima; zijn weer 50 gratis punten (en kom je al snel boven de 100 per assist uit).

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

SonyEricsson schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:15:
[...]

dan moet je ook wel raak schieten he ;)
Ik aimde op de 1ste persoon in een groepje van 5 die op elkaar gepakt zaten in het donkere gedeelte van Metro (zo bij die doodlopende tunnel) ik zat bij B bij die trappen (aan de overkant van het spoor).
32Player map
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:28:
Voor supression ribbons moet je vooral misschieten ;) Maar ik merk trouwens wel dat ik nu bij elke kill assist ook een supression krijg. Is verder prima; zijn weer 50 gratis punten (en kom je al snel boven de 100 per assist uit).
Kan zijn dat ik dat wel gekregen heb (niet gezien), maar vandaag voelde het toch niet echt lekker. (Zal wat moeten oefenen na patch?)

[ Voor 3% gewijzigd door Fantasma op 30-03-2012 23:31 ]

• haarbal
daarnet een paar potjes squad deathmatch gedaan, 2 squads met alleen maar assaults die elkaar als een malle reviven, dan merk je pas hoeveel impact die supression wel niet heeft, als 2 groepjes op elkaar staan te knallen schiet geen van beide partijen raak en ben je zo door je ammo heen.

• Qlii256
Niemand die kan helpen met Action? Ook al zet ik MSN uit. Hij wil niet filmen in BF3. Ik zie ook de FPS niet. Moet ik nog wat aanpassen ofzo?

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Qlii256 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:48:
Niemand die kan helpen met Action? Ook al zet ik MSN uit. Hij wil niet filmen in BF3. Ik zie ook de FPS niet. Moet ik nog wat aanpassen ofzo?
Recording mode op Games and applications gooien en dan werkt het gewoon.
Asgaro schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:01:
Heb er nog niet veel over gehoord hier terwijl er zovele mensen indertijd riepen "ZOMGH THIS AINT A SUCCESSOR TO BF2, CUZ WE NEED THA COMMO ROZE".
Commo rose is een stuk beter en leuker zo, maar je moet teveel je muis bewegen om wat te selecteren.

• Qlii256
Ik zet hem op Games en applications. Maar het is net alsof hij BF3 niet detecteert. Het werkt wel in andere games. Iemand een idee?

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08-2025
tobitronics schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:30:
Is BF3 meer CPU of GPU based? Ik heb vandaag mijn overclock van +0.8 ghz weg moeten doen omdat mijn PC ineens kuren vertoonde. Ga ik hiervan iets merken in mijn fps? Ik heb een phenom 2 X4 955 die nu dus op 3.2 ghz draait (vroeger 4)
Zelfde CPU als jou, op 3.2Ghz was CPU usage steeds 100%, daardoor had ik lag in game. Heb over geclocked naar 3.8 en en heb nergens meer last van, geen 100% CPU usage meer, enige probleem is een hogere temp:P

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:20

mrc4nl

Procrastinatie expert

Asgaro schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:01:
bij bf2 was het roepen van commando's effectiever, maar daar kreeg je ook onscreen wat mensen "riepen"
mocht je het niet gehoort hebben kon je het nog altijd lezen.
in bf3 word het geven van commando's door de squadleader imo ook niet veel gedaan

[ Voor 7% gewijzigd door mrc4nl op 31-03-2012 00:01 ]

ora et labora

• Qlii256
Ik heb versie 1.3.0.0. Verder heb ik frame rate op 60 staan. Iemand nog een idee hoe het kan komen?

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-01 17:12
Gisteren zei ik nog dat het onspeelbaar langzaam geworden was na de patch. Waarschijnlijk lag het aan m'n graka driver. Nieuwste Nvidia driver gedownload en nu speel ik maximaal 15-20 frames sneller. Waar het normaal rond de 25 frames stabiel liep (in TDM), is de max nu rond de 45 fps. Nadeel is dat ik ook wel eens onder de 15 fps kom, maar overall ben ik er gemiddeld zo'n 10 fps op vooruit gegaan.

Wat ik me afvraag is of de patch ook grafisch iets veranderd heeft? Het ziet er met dezelfde instellingen namelijk veel mooier uit: buiten is het helderder, de bazaar binnenin is donkerder, en nog wat andere kleine dingen die me opvielen.

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-01 17:17
Qlii256 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:07:
Ik heb versie 1.3.0.0. Verder heb ik frame rate op 60 staan. Iemand nog een idee hoe het kan komen?
je moet bij videoopname ervoor zorgen dat de controller geselecteerd staat en niet je desktop

btw ligt het aan mij of zijn er veel minder servers online?

[ Voor 9% gewijzigd door Kr44nVogel op 31-03-2012 00:22 ]

hoi

• Qlii256
En hoe doe ik dat?

Ik heb: Recording mode: Games and applications aangeklikt. Bij desktop zie ik dus wel de FPS en kan ik filmen. Maar in BF3 lukt dit niet als ik het op Games en applications zet. Ik zie ook geen FPS. Niemand?

EDIT: Ik lees op verschillende fora dat het iets te maken zou hebben met de FXAA injetor :( Ik zal hem dan maar verwijderen.

het verwijderen heeft geholpen!

[ Voor 25% gewijzigd door Qlii256 op 31-03-2012 00:34 ]

Fantasma schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:56:
Je kan dus niet meer mikken sinds de patch. :Y)

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

DanielWW2 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:46:
[...]

Je kan dus niet meer mikken sinds de patch. :Y)
Ik denk het :o :D DAMN patch! :D

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
Wat is dit geworden, een heli en jet-sim met op de grond een hoop live slachtvee?? Jezus ik hoop dat ze dit snel fixen anders is het voor mij einde BF3.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-12-2025
Zo. Mijn eerste fatsoenlijke potjes in BF3 met de nieuwe patch zitten er op. Heb nog lang niet alles uitgeprobeerd, maar hier alvast mijn bevindingen.

De wapens zijn een stuk fijner. Grotere verschillen, maar toch redelijk recht getrokken. Ik verheugde me al behoorlijk op de buff van de G3A3 en dat werkte nu ook prima. Bipod, Acog scope en een heavy barrel en gaan met die banaan. Af en toe merk je wel dat de netcode niet geweldig is, maar toch is ook zo'n gun nou in één keer een stuk bruikbaarder. De foregrip is niet gelukkig niet meer iets dat beter is in alle situaties, hopelijk komt er hierdoor wat meer verscheidenheid in de attachments. Surpressor niet uit getest, maar hij lijkt redelijk zinloos, tenzij je echt alleen close quarters doet. De Heavy Barrel is leuk en je merkt nu ook echt dat je accuracy hoger is. Die recoil controleren is wel even wennen, maar dat valt prima te doen. De Magnum is nog steeds niks voor mij. De M1911 doet het prima. Dat zijn eigenlijk de enige wapens die ik vandaag heb getest....

De voertuigen... Ik was al een fanatieke piloot in de jets, maar het is wel even wennen. Het is allemaal iets drukker naar mijn idee. Je hebt niet meer in één burst een enemy jet dood, dus de dogfights duren wat langer... zit je boven de base van de enemy te circlen, dan wordt je nu ook echt goed geraakt door de AA. Zoiets is alleen maar positief natuurlijk, daardoor wordt het ook een stuk belangrijker om terug naar je basis te keren als er iemand achter je aan komt. De rockets zijn even wennen. De damage lijkt me hetzelfde, maar het spoor is veranderd. Tegen die torens vlieg ik toch niet aan, dus dat maakt me weinig uit. Helis zijn iets moeilijker uit de lucht te schieten... Geen constant gepiep meer door stingers die je toch niet locken, maar als je nu gepiep hoort komt er heel snel een stinger achter je aan. De Air Radar is even wennen, vooral dat kapotte helis en jets nog even op je radar blijven staan en vehicles verdwijnen constant van de radar door below radar... Zelf merk ik ook dat laag vliegen nu stukken beter werkt. Tanks zijn wel HEEL erg gemakkelijk te killen. Als je goede repairs hebt en alleen van de voorkant geraakt wordt is het nog goed te doen, maar zodra je omsingeld wordt door infantry is het instant death. Eigenlijk vind ik dit wel positief. Niet meer hersenloos een gebied in rijden wat overheerst is door de vijand, maar rustig op trekken met support van engineers.

De UI veranderingen vind ik verder niet erg sterk. De Hybrid minimap is leuk, maar squads staan nog steeds op een los tabblad, en je moet nog steeds per squad klikken om te kijken wie er in zitten in plaats van één simpel overzicht. Attacks orders geven vind ik kut werken, omdat die commorose gewoon waardeloos is. Het idee is leuk, maar in BF2 had het vooral zin vanwege goede map notaties (en berichten in de chat). Al met al ben ik redelijk tevren, hoewel ik me wel zorgen maak om air superiority als iedereen eenmaal gewend is aan de veranderingen. Nu kan niet iedereen even goed vliegen, maar goede piloten zijn ook meteen alles-vernietigend. Je ziet nu ook al erg veel klachten komen, wat misschien wel terecht is. Ik moet zeggen dat ik in de grote maps zelf altijd in een jet zit, dus van dat kansloos afgeslacht worden merk ik zelf nooit zo heel veel. Het enige waar ik nu voor uit hoef te kijken zijn enemy jets en de AA. AA is makkelijk te omzeilen en die enemy jets bakken er vaak toch niks van.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Kom er net achter dat ik alleen CITV station moet unlocken voor tank!
Kan ik eindelijk meeliften met volle tanks! :D

[ Voor 25% gewijzigd door Fantasma op 31-03-2012 01:06 ]

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:20

mrc4nl

Procrastinatie expert

Fantasma schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 01:05:
Kom er net achter dat ik alleen CITV station moet unlocken voor tank!
Kan ik eindelijk meeliften met volle tanks! :D
klopt, en als je bestuurder ook nog eens guided missles heeft, of je team met veel javlins, succes gegarandeerd.

weg met die jets en heli's!

ora et labora

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025
en dan nog dat stomme zaklampje zo vel :S
nee dit vind ik persoonlijk een patch om terug te draaien.
moet er nog teveel aan wennen.
de wapens die je eerst weer moet instellen.
de tank die te snel kapot gaat.
waar je "vroeger" bij mainbase rapping nog wel met een tank kon door drukken kun je nu met een goed tegen squad of partij wel vergeten.
heb het id dat aa wel sneller plane raakt maar niet sneller killed

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
zou ook iets te maken kunnen hebben met het feit dat nu 4x suppression assist een ribbon oplevert ipv 7 voorheen ;)

• haarbal
De airrape die je nu om de oren krijgt als zij de betere piloten hebben is echt niet grappig. Met m'n joystick ben ik niet echt nauwkeurig genoeg in dogfights, maar goed, de heli rammen werkt ook. +leuke reacties in de chat.

[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 31-03-2012 01:47 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:31

M2M

medicijnman

leosand schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 01:18:
de tank die te snel kapot gaat.
?:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bZJYAWdbyjK55V5Yr96UWjaD/full.png

Tank zitten werkt prima. Helaas een keertje dood doordat de autoadmin mij om zeep hielp. Iemand keek niet uit zijn doppen toen mijn tank voorbij kwam rijden. Best jammer...

Verder was de tank natuurlijk behoorlijk overpowered. Werd wel eens tijd dat daar wat aan gedaan werd. Bovendien zou de repair tool ook wel generfed mogen worden. Zelfde repair rate, maar de helft langer duren misschien.

Voor de patch kon je 4 mannetjes die RPG's op je aan het schieten waren gewoon van je af houden. wel 8 - 10 als je twee repair dudes had.

[ Voor 31% gewijzigd door M2M op 31-03-2012 02:08 ]

-_-

Verwijderd

NOTICE Be advised Battlefield 3 PC players: Battlelog and Multiplayer will be down for 10 minutes starting at 7 AM UTC to improve server stability.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 03:04:
NOTICE Be advised Battlefield 3 PC players: Battlelog and Multiplayer will be down for 10 minutes starting at 7 AM UTC to improve server stability.
10 minutes? Zal wel 10 uren zijn, EA/Dice kennende :+

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:33
Echt overdreven dat alles nu slachtvee is voor de jets, net op caspian border nergens last van gehad, en er waren jets actief, aan beide zeiden. Alleen sommige servers draaien lekkerder als andere, maar dat was al zo.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Verwijderd

Daarnet voor de eerste keer in lange tijd met de Havoc gevlogen en ik moet zeggen dat hij na de update even vlot vliegt zoals de Apache. Vroeger was het echt een sloom ding. Nu kan ik er praktisch mee stuntvliegen mee :p

Trouwens die AA/centurion op dat aircarrier op Nosher Channels is zwaar overpowered. Zoals ik merk kan hij vanuit dat schip iedereen raken op de map! Als ik dus op die berg begin te snipen waar RU base is kan hij me raken en dus ook doden... dat is dikke bullshit

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 05:29 ]

Verwijderd

M2M schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 02:03:

Tank zitten werkt prima. Helaas een keertje dood doordat de autoadmin mij om zeep hielp. Iemand keek niet uit zijn doppen toen mijn tank voorbij kwam rijden. Best jammer...
Ik weet niet precies wie van de personen jij bent, maar als jouw team een score van 10k haalt en de enemy maximaal 3k, mag je je niet uitspreken over balance. Als het andere team maar idioot genoeg is kun je zelfs met de repair tool killstreaks halen namelijk.
Tanks zijn nu gewoon te slecht voor woorden; niet alleen RPG's doen extra dmg, alles doet dat. Wat ik al eerder zei: een slechte hit met de TVM is nu een insta-kill (ik kreeg zelfs halve verwijten naar m'n hoofd dat ik cheater was, want een instagib op tanks was tot nu toe nooit mogelijk). Daarbij kun je RPG's nauwelijks meer zien aankomen doordat de smoke een stuk kleiner is geworden én de repairsnelheid is omlaag. 3 dingen die de tank enigszins tot sterk nerfen en in totaal is het nu gewoon echt ongebalanceerd.

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-12-2025
EvaluationCopy schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:52:
Wat is dit geworden, een heli en jet-sim met op de grond een hoop live slachtvee?? Jezus ik hoop dat ze dit snel fixen anders is het voor mij einde BF3.
Zo voelt het wel ja.
NoFearCreations schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:26:
Vanaf nu staan alleen de onderstaande mappen nog in mijn filter, rest is geen reet meer aan door Air Superiority:

Operation Métro (32p only)
Grand Bazaar (32p only)
Tehran Highway
Seine Crossing
Damavand Peak
Karkand
En hier zat ik gisterenavond ook aan te denken toen ik ragequitte uit Caspian na de zoveelste keer uit mijn tank geknald te zijn door een jet, in de spawn notabene.

Ik denk dat ik best kan leven met wat aanpassingen, maar de balans moet wel terugkomen. Ietsje minder supp, iets sneller repairen, tank wat minder dinkytoy en all should be well.
RivalxFactor heeft voor mij eindelijk uitgelegd waarom ik deze game rot vindt om te spelen.

SUPPRESION heeft zoveel invloed op je aim/recoil
YouTube: BF3: How suppression really works post patch and what it EXACTLY does to you and your shot

door de suppression kan je amper iemand raken :S

• beta-ark
  • Niet online
En alweer een update,wat krijgen we nu weer of gaan ze het spel nog verder verneuken,alles wordt verneukt in dit spel,kan soms een hele magazijn leeg schieten op iemand en dan nog geen kill,dit is mijn eerste en laatste bf game.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

beta-ark schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 09:16:
En alweer een update,wat krijgen we nu weer of gaan ze het spel nog verder verneuken,alles wordt verneukt in dit spel,kan soms een hele magazijn leeg schieten op iemand en dan nog geen kill,dit is mijn eerste en laatste bf game.
kijk het filmpje in mijn vorige post, Suppresiion zorgt erdus voor dat je niks kan raken.
ik ga dit weekend nog even spelen en als het echt zo klote blijft, dan is het over en uit met BF3 voor mij.

update is voor de servers, ze zeggen 10 minuten het is nu al een half uur aan het updaten

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 31-03-2012 09:24 ]

Verwijderd

Ik had al een weekje geen BF3 meer gespeeld, maar nu ik gisteren speelde had ik echt een zeer slechte spelervaring. Normaal pak ik altijd een jet, maar deze zijn echt zo goed als onbestuurbaar, de ene keer meer als de andere keer. Ze zitten heel de tijd te trillen precies. Dan dacht ik, misschien is het een klein eenmalig bugje dus ging ik maar een tank pakken. Dat ding kan ik gewoon niet meer besturen, als ik m'n joystick (ik speel ps3) een ietsiepietsie beetje beweeg begint mijn beeld al naar de compleet andere kant te vliegen, ik zou het op een sensitivity over 9000 schatten. Ik heb m'n instellingen al gecheckt en daar ziet er niets verkeerds uit..
Ben ik de enige met dit probleem of zijn er nog andere mensen?

Edit: sorry, verkeerde topic :O

• beta-ark
  • Niet online
Ja dat bedoel ik,toen bf3 uit kwam vond ik het een geweldige game,maar na al die update's wordt het steeds slimmer met leuk spelen,dus voor mij geen bf spelen meer,ik wacht wel op moh.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
Classic Pykow, een update die hij niet leuk vind en de rage kan er niet af! :+

Persoonlijk vind ik de nieuwe weapon balance best goed, nu gebruikt niet iedereen hetzelfde wapen (PKP) meer. :)
Asskicker schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 09:57:
[...]

Classic Pykow, een update die hij niet leuk vind en de rage kan er niet af! :+

Persoonlijk vind ik de nieuwe weapon balance best goed, nu gebruikt niet iedereen hetzelfde wapen (PKP) meer. :)
L2R pl0x ;)
ik maak me niet al te druk hoor. bijna alle forums staan vol met haat over de nieuwe patch en vooral de suppresion en repair torch. dice zal toch wel 1x iets goed doen ?

• codex

codex

Ik heb na aanleiding van die video van RivalXfactor eens de AK74M getest, voor de geïnteresseerden:

De M16A3 heb ik hiervoor ingeruild >:)

• beuker19
  • Registratie: September 2008

beuker19

Killerbeuker is so OP

M2M schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 02:03:
[...]

?:
[afbeelding]

Verder was de tank natuurlijk behoorlijk overpowered. Werd wel eens tijd dat daar wat aan gedaan werd. Bovendien zou de repair tool ook wel generfed mogen worden. Zelfde repair rate, maar de helft langer duren misschien.

Voor de patch kon je 4 mannetjes die RPG's op je aan het schieten waren gewoon van je af houden. wel 8 - 10 als je twee repair dudes had.
Welke map ?
Het is gewoon een feit dat heli's en jets je sneller kapot maken en rpg ren javelings meer damage doen en je repair tool langzamer is .
Je speelde gewoon tegen een noob team :+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

tank is gewoon na 2 rockets al op 30% :S WTF waar slaat dat op.

• beuker19
  • Registratie: September 2008

beuker19

Killerbeuker is so OP

Pykow schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:48:
tank is gewoon na 2 rockets al op 30% :S WTF waar slaat dat op.
:'( :'( :'( :'( :'(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• haarbal
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 05:59:
[...]
Ik weet niet precies wie van de personen jij bent, maar als jouw team een score van 10k haalt en de enemy maximaal 3k, mag je je niet uitspreken over balance. Als het andere team maar idioot genoeg is kun je zelfs met de repair tool killstreaks halen namelijk.
Tanks zijn nu gewoon te slecht voor woorden; niet alleen RPG's doen extra dmg, alles doet dat. Wat ik al eerder zei: een slechte hit met de TVM is nu een insta-kill (ik kreeg zelfs halve verwijten naar m'n hoofd dat ik cheater was, want een instagib op tanks was tot nu toe nooit mogelijk). Daarbij kun je RPG's nauwelijks meer zien aankomen doordat de smoke een stuk kleiner is geworden én de repairsnelheid is omlaag. 3 dingen die de tank enigszins tot sterk nerfen en in totaal is het nu gewoon echt ongebalanceerd.
yup, vooral die instagib tv missile slaat nergens op, reactive armor is nu wel zo'n beetje verplicht als je in een tank gaat zitten.

Ik gebruik ze nu voor 1 of 2 canister kills, bij de 1e air aanval gewoon achterlaten, toch niet te redden.

Pagina: 1 ... 145 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.