Het ooit (maart 2002!) door mij begonnen topic heeft ons nu alweer richting deel 10 gebracht! Een echte mijlpaal 
En natuurlijk gaan we onverbitterd door met fraggen in het meest 1337e spel ever made! Sommige gaan over naar UT2003, of UT2004.. maar de echte die-hard UT-ers blijven natuurlijk bij het "echte" spel.
Jawel, hier is dus deel 10 van [UT] ut.tweakers.net -> niemand deel *,
Een stukje geschiedenis:
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 9[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 8[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 7[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 5[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 4[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 3[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 2[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand?[/rml]
Allereerst een paar praktische puntjes:
• Bans weghalen gebeurt alleen op irc request. Natuurlijk wordt eerst gekeken of de ban moet blijven staan of niet
• Zeur aub niet te veel op de server. Dit komt veel te veel voor de laatste tijd. De die hards worden het zat en gaan weg. Dat is niet echt de bedoeling.
• Nicklamen wordt niet gewaardeerd. Speel onder je eigen nick, of verzin tijdelijk iets anders, maar ga niet met tientallen verschillende nicks joinen/lamen!
• Ons irc kanaal is #ut of als je geen irc client hebt kun je hier Webbased IRC chatten moet je als kanaal #ut of gewoon ut invullen.
• Er is een reporterbot in #ut-reporter waar je de ingame tekst kunt volgen.
Persoonlijk speel ik de laatste tijd veel minder UT, doordat ik nu keihard aan het studeren ben (haha
). Mgoed, ik vind het wel jammer dat de server sowieso de laatste tijd veel stiller is. Veel mensen stappen blijkbaar over naar UT2004? Gelukkig zullen de die-hards altijd terug blijven komen... Toch?!?!
Komende tijd zal de server trouwens omgedoopt worden tot een 'alles behalve LMS'-server. Eindelijk weer eens lekker CTFen en DMen. LMS is uitgezet omdat veel mensen zich er aan begonnen te ergeren. Als het na een tijdje toch gemist wordt, dan kan het vast wel weer aangezet worden. Maar voorlopig dus niet, teamplay mensen!
Tot slot nog een paar standaard weetjes:
Nieuw hier ?
• Lees dan even de FAQ op http://ut.tweakers.net
• Bezoek ons ook eens op IRC: irc.tweakers.net, #ut
Wie zijn de admins ?
Gerco, Traag (aka Arno), DR (aka Corrado), Sponge (aka 41.6C.6D.61.72) & Diaboluzzz.
Deze mensen kun je ook op IRC aanspreken voor vragen (maar niet continue zeuren of ze je ban weg kunnen halen!).
hopelijk ben ik er geen vergeten, of teveel genoemd
Tot zover, happy fragging & cu @ server!! En op naar de 10.000 posts!
Groot deel van topic is geschreven door Diaboluzzz, Sponge (en anderen) in alle voorgaande delen
En natuurlijk gaan we onverbitterd door met fraggen in het meest 1337e spel ever made! Sommige gaan over naar UT2003, of UT2004.. maar de echte die-hard UT-ers blijven natuurlijk bij het "echte" spel.
Jawel, hier is dus deel 10 van [UT] ut.tweakers.net -> niemand deel *,
Een stukje geschiedenis:
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 9[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 8[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 7[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 5[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 4[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 3[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 2[/rml]
[rml][UT] ut.tweakers.net -> niemand?[/rml]
Allereerst een paar praktische puntjes:
• Bans weghalen gebeurt alleen op irc request. Natuurlijk wordt eerst gekeken of de ban moet blijven staan of niet
• Zeur aub niet te veel op de server. Dit komt veel te veel voor de laatste tijd. De die hards worden het zat en gaan weg. Dat is niet echt de bedoeling.
• Nicklamen wordt niet gewaardeerd. Speel onder je eigen nick, of verzin tijdelijk iets anders, maar ga niet met tientallen verschillende nicks joinen/lamen!
• Ons irc kanaal is #ut of als je geen irc client hebt kun je hier Webbased IRC chatten moet je als kanaal #ut of gewoon ut invullen.
• Er is een reporterbot in #ut-reporter waar je de ingame tekst kunt volgen.
Persoonlijk speel ik de laatste tijd veel minder UT, doordat ik nu keihard aan het studeren ben (haha

Komende tijd zal de server trouwens omgedoopt worden tot een 'alles behalve LMS'-server. Eindelijk weer eens lekker CTFen en DMen. LMS is uitgezet omdat veel mensen zich er aan begonnen te ergeren. Als het na een tijdje toch gemist wordt, dan kan het vast wel weer aangezet worden. Maar voorlopig dus niet, teamplay mensen!
Tot slot nog een paar standaard weetjes:
• Lees dan even de FAQ op http://ut.tweakers.net
• Bezoek ons ook eens op IRC: irc.tweakers.net, #ut
Gerco, Traag (aka Arno), DR (aka Corrado), Sponge (aka 41.6C.6D.61.72) & Diaboluzzz.
Deze mensen kun je ook op IRC aanspreken voor vragen (maar niet continue zeuren of ze je ban weg kunnen halen!).
hopelijk ben ik er geen vergeten, of teveel genoemd

Tot zover, happy fragging & cu @ server!! En op naar de 10.000 posts!
Groot deel van topic is geschreven door Diaboluzzz, Sponge (en anderen) in alle voorgaande delen
[ Voor 19% gewijzigd door QuestGamer op 27-04-2004 14:12 ]
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)