System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
mja maar meestal schieten mensen er niet 1 af.. maar een stuk of 30 .. tsja dat valt bij mij in de categorie spamthe_RJ schreef op 24 juni 2004 @ 14:47:
Ripper is meesterlijk als je weet dat er iem om de hoek is, beetje via muur mikken: head shot
ik speel beide en ik vindt het allebei even leuk. tis toch totaal andere strategie van elkaar.
dus...
Verwijderd
maar is meer voor de lol, ictf is toch wat leuker
btw zijn door 3 uit onze clan movies uitgebracht (sommige zullen ze alwel gezien hebben) maar voor andere die het niet hebben gezien links:
dsiL_NW_Movie made by LauweF (44mb 2:51 min runtime ) showing some very nice frags on mainly Deck][16 and coated with eye candy from the nice effects.
POWAH2 made by Smile¥ (285mb 11:00 min runtime ) this movie will show u some intense gaming by clan POWAH who finished 3rd in the EuroCup VIII - UT DM with the same quality of editing as we saw in his previous movie, Disposable Heroes
(R)etaliation made by zwanz (399mb 15:32 min runtime ) [R]etaliation is one of the new generation ut movies. It features stupefying frags from the best European players all packed up in nice eding. Definitely worth the download, even if you're not a UT player.
text ff snel gejat uit clnbase news item:P
[ Voor 3% gewijzigd door TomR op 24-06-2004 23:41 ]
Verwijderd
das toch tijdelijk?the_RJ schreef op 25 juni 2004 @ 08:31:
kheb ook ooit een UT movie gemaakt, stond op badct, toen hield badct op met movies hosten
ow zou wel cool zijnVerwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 09:58:
das toch tijdelijk?
edit:
Goldeneye, als je je irc chan in sign zet, link em er dan direct heen joh
[ Voor 23% gewijzigd door the_RJ op 25-06-2004 10:21 ]
Verwijderd
bestthe_RJ schreef op 25 juni 2004 @ 10:15:
[...]
ow zou wel cool zijn
edit:
Goldeneye, als je je irc chan in sign zet, link em er dan direct heen joh
mja het lastigst om te masteren ookTrehT schreef op 24 juni 2004 @ 14:45:
ik denk toch dat de ripper de meest ondergewaardeerde wapen is
[ url = irc://quakenet.uk/[GZ] ] #[GZ] [ /url ]
zonder de spaties dan
Zie ook link in mijn sign
[ Voor 7% gewijzigd door the_RJ op 27-06-2004 16:05 ]
Verwijderd
Hmmm zit wat inVerwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 11:05:
lol, het werkt niet echt goed, omdat #[GZ] aan het einde een ] heeft en dan sluit i die tak al af, maar als je dan naar irc connect maakt i van het chan #[GZ

zet je er nog een ] achterVerwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 11:05:
lol, het werkt niet echt goed, omdat #[GZ] aan het einde een ] heeft en dan sluit i die tak al af, maar als je dan naar irc connect maakt i van het chan #[GZ
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:51 ]
Verwijderd
thanksSchietSchijf schreef op 28 juni 2004 @ 17:44:
#[GZ]
code:
1 [url="irc://quakenet.uk/[GZ]"]#[GZ][/url]
btw zijn de stats down?
ze blijven haken op de 22ste
ennuh jammer dat er toch nog weinig op gespeeld
dus...
[ Voor 91% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:51 ]
* Sponge is weer back in action
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:51 ]
Menigeen zou graag wat andere maps zien verschijnen. Probleem is alleen dat niemand die vervolgens vote...
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:51 ]
wat mij betreft mogen er best wat nieuwe maps op, maar moeten wel beetje goede maps zijn uiteraard. Oude mogen er van mij zeker wel af of iig 10 laatst gespeelde map niet showen.
"You know you are addicted to UT when you tell your boss you're late because someone was liftcamping in the elevator"
http://www.demongenerals.nl/speedknijn/addicted.txtthe_RJ schreef op 30 juni 2004 @ 09:19:
Btw voor alle intensieve UT spelers:
"You know you are addicted to UT when you tell your boss you're late because someone was liftcamping in the elevator"
"You know you are addicted to UT when you complain about lag when u didnt hear the teacher correct"
Edit:
woei lesvoer voor dalijk!
[ Voor 22% gewijzigd door the_RJ op 30-06-2004 12:05 ]
You know you are addicted to UT when you call somebody a bunny when he is skipping rope
You know you are addicted to UT when you call a colleague a basecamper when he is working late
You know you are addicted to UT when you call a friend a whiner when he says he is ill
You know you are addicted to UT when you want to tell Beckham that he has a nice aim
You know you are addicted to UT when you phone a colleague who has been ill for almost 3 months to warn him for hibernation
You know you are addicted to UT when you flame at people who are wearing red cloths when you wear blue
You know you are addicted to UT when you say gg to a opponent after a soccer match
[ Voor 22% gewijzigd door the_RJ op 30-06-2004 14:49 ]
juh zo kan je ook je geld verdienen -.-the_RJ schreef op 30 juni 2004 @ 13:05:
Effe wat nieuwe verzinnen(ik verzin zo wel door (weeris geen werk hier -_-, niets te doen dus
)
iemand die toevallig nog 2v2 iCTF w00t/eu cb ladder offi wilt? Niemand wil tegen ons spelen
Wil wel kan nietTomR schreef op 30 juni 2004 @ 14:42:
[...]
juh zo kan je ook je geld verdienen -.-
iemand die toevallig nog 2v2 iCTF w00t/eu cb ladder offi wilt? Niemand wil tegen ons spelen
hrhr je hebt er 4 toegevoegd
You know you are addicted to UT when you want to tell Beckham that he has a nice ai
der mist een M op het eind konijn
moet je deze ook even veranderen:
"You know you are addicted to UT when you ask people in the street to join #|Dg^ "
Uiteraard ken ik dat chan (
[ Voor 47% gewijzigd door the_RJ op 30-06-2004 14:47 ]
owja -.-the_RJ schreef op 30 juni 2004 @ 14:43:
[...]
Wil wel kan niet
hrhr je hebt er 4 toegevoegd, moet je em alleen wel goed doen:
You know you are addicted to UT when you want to tell Beckham that he has a nice ai
der mist een M op het eind konijn
moet je deze ook even veranderen:
"You know you are addicted to UT when you ask people in the street to join #|Dg^ "
Uiteraard ken ik dat chan (), maar tis nu toch echt #team.destruction
mja, text bestand stond al eeuwen nutteloos op mn hd
[ Voor 2% gewijzigd door TomR op 30-06-2004 14:56 . Reden: bestand veranderd :] ]
/me points his enhanced shockrifle to TomR
Verander het!
Kom ik nu verslaafd over?
juh best wel, btw tis veranderd nuthe_RJ schreef op 30 juni 2004 @ 14:57:
offtopic:
/me points his enhanced shockrifle to TomR
Verander het!
Kom ik nu verslaafd over?
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
die van dat liftcampen is nog de leukste vindt ikTrehT schreef op 01 juli 2004 @ 19:33:
ik vind die van flamen op mensen met een rood shirt wel sterk
dus...
maarja.. op de tweakers-server is ook nooit iemand dus ik snap het wel
dus...
Iemand trouwens nog TDM insta servers? Kan ik nie vinden... en DM is me te chaotisch

[ Voor 97% gewijzigd door bke op 23-07-2004 11:21 ]
<a href="http://specs.tweak.to/9161">Game PC</a> <a href="http://specs.tweak.to/9160">Werk PC</a>
heel leuk voor je, maaruh was dat probleem soms in het oude topic? Of zit ik nu als een schele over een post van bke heen te kijken ;xbke schreef op 23 juli 2004 @ 09:34:
Ok, het is al opgelost ondertussen!
iddTomR schreef op 23 juli 2004 @ 22:38:
[...]
heel leuk voor je, maaruh was dat probleem soms in het oude topic? Of zit ik nu als een schele over een post van bke heen te kijken ;x

konijn liev
wat is nol-funcombo?Sponge schreef op 14 juli 2004 @ 09:01:
Tsja, terwijl alle GameServers.net CTF 1/2, nol-funcombo (.de) wel druk bezocht zijn.
[ Voor 44% gewijzigd door TrehT op 23-07-2004 23:37 ]
http://www.nol-funcombo.de/ ut server waarsch.TrehT schreef op 23 juli 2004 @ 23:36:
wat is nol-funcombo?
[ Voor 3% gewijzigd door TomR op 24-07-2004 00:19 . Reden: r vergeten :p >:) ]
mayb dat et een idee is om ff af te spreken ofzow? morgen om 11:00 ga ik wel weer @ de server rondhangen... nog meer geinteresseerden?
over ruim een half uur ga ik wel ff @ ut.tweakers.net zitten... ondertussen nog ff een leuk muziekje uitzoeken en een hapje eten (schieten op een lege maag is natuurlijk niet lekker...
jah dat was vannochtend ook al zo... ik dacht dus: ik kondig het ff aan dat ik daar ga UT-en... niemand die komt opdagen...the_RJ schreef op 24 juli 2004 @ 13:26:
ga ik ook een keertje op de server kijken, IS IE HELEMAAL LEEG !
mayb dat het leuk is om ff een tijd te prikken ofzow... ff een topicje openen om te "daten" voor een online spelletje ofzo?
Daarom gaat niemand meer naar die server: is er niemand dan komt er ook niemand.. ik zoek dan altijd maar een andere server sja.. beetje kringloop eigenlijk ten nadele van de serverFireWurX schreef op 24 juli 2004 @ 16:17:
en toen was er weer eens niemand....
tijd prikken: 17:00 ben ik er
dus...
sja...P3PP3R schreef op 24 juli 2004 @ 16:37:
[...]
Daarom gaat niemand meer naar die server: is er niemand dan komt er ook niemand.. ik zoek dan altijd maar een andere server sja.. beetje kringloop eigenlijk ten nadele van de server
daarom prik ik nu maar ff een tijd
mijn jongste zusje heb ik al zo gek dat ze mee wil doen
ik blijf zo lang wel plakkenthe_RJ schreef op 24 juli 2004 @ 16:51:
kan het ietsje later? moet nu het gras maaien -_-, ben er om kwart over 5 ofzo
ze is nog niet zo goed in strafen enzow, dus dan mag ze mij even als lopend doelwit gebruiken
Iemand die zoiets heeft liggen of een link heeft?
hmz ... ut2k ... das nieuw, ken wel ut99 (eigenlijk 98 nog ;x) of ut1Sponz schreef op 25 juli 2004 @ 02:21:
Ik zocht een cache-naar-mapfolder converter voor UT2K, maar kan alleen versies vinden voor UT2003/2004. Vroeger heb ik er wel eens 1 gehad, maar ben 'm kwijt.
Iemand die zoiets heeft liggen of een link heeft?
tuurlijk wel
Verwijderd
opzich is een tijd prikken wel slim, word het wat drukker en onbekende spelers zullen dan de server gaan joinen omdat er veel spelers in zitten.
in het kader van komkommertijd
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
[ Voor 113% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:50 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Had ook niks anders verwacht natuurlijk, het gaat tenslotte om UT1!!!
Ik zit sinds kort weer in een iCTF clan, {LO}, niet te geloven
Na een jaar amper wars gespeeld te hebben (FtF vrijwel dood), toch weer kleine opleving
ut.tweakers.net zou ik weer een opleving moeten krijgen, toch te vaak nog wat leegjes
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
ow enne trouwens, over 2,5 week studeer+woon ik ook in enschede (campus), zie je daar ooit wel
[ Voor 58% gewijzigd door the_RJ op 29-07-2004 17:21 ]
Verwijderd
De goede oude tijd... Lekker op lan's UT spelen. Ik ga er bijna van
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:50 ]
Verwijderd
Ik zie jou trouwens ook amper op de server....QuestGamer schreef op 29 juli 2004 @ 15:13:
ut.tweakers.net zou ik weer een opleving moeten krijgen, toch te vaak nog wat leegjes

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 22:12 . Reden: typo :x ]
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:50 ]
jij was degene die begon FYIen daarna een ramp potje, de een begon te lamen omdat de ander zat te lamen ( ) in CTF-Deck16][.

anyways...
Sinds maanden(Jaren) weer lekker gespeeld, aangezien de oude meute weer compleet was. Het afpraken script van jou werpt toch zijn vruchten af. de opkomst was iig hoger dan ik verwacht had. 87,5%, 1 iemand had het te druk met socializen
Ja dit moeten we zeker vaker doen wat mij betreft.
-=Waiz=-
Weer het oude frustrerende gevoel van sons of bitches die op caves van achter die berg blijven deffen
Verwijderd
Maar bestaan er nog steeds veel clanwars enzo in dit spel?? Ben het sinds 2 weken weer serieus gaan spelen...
op www.clanbase.com wordt nog wel wat gespeeld aan wars.Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 14:54:
Dit spel is echt te goed! De grafics zijn voor een spel uit begin 2000 echt super en de gameplay is nog beter...
Maar bestaan er nog steeds veel clanwars enzo in dit spel?? Ben het sinds 2 weken weer serieus gaan spelen...
komt er trouwens nog een link van http://ut.tweakers.net naar http://ut.tweakers.net/profiles?
Edit:
Wie zin heeft in een leuk potje iCTF-Gauntlet kan zich aanmelden -> http://ut.tweakers.net/profiles/?p=8&id=3
[ Voor 99% gewijzigd door jdh009 op 01-08-2004 18:56 ]
Verwijderd
Ben jij de enige die wat post in Augustusjdh009 schreef op 07 augustus 2004 @ 14:16:
Doen de stats het nogwel van ut.tweakers.net?
Anyway we moeten wat gaan doen aan de drukte @ de server.
Iemand nog goede suggesties van de huidige acties zijn naar mijn mening nog niet echt effectief geweest.

(p.s. mijn avatar is weg waar kan ik hem instellen

[ Voor 50% gewijzigd door StarWars op 11-08-2004 14:58 ]
hopla
(iemand nog een idee over waar die rot avatar in kan worden gesteld

hopla
StarWars schreef op 11 augustus 2004 @ 17:52:
[...]
(iemand nog een idee over waar die rot avatar in kan worden gesteld)
Klik in het menu bovenin op 'myreact' en ga daarna naar 'Wijzig profiel'.
Ik zie op irc toch weer vaak mensen elkaar mislopen. Men connect ook, ziet niemand en peert em meteen. Op die manier schiet het ook niet op. Verder hoop ik dat het na de vakanties misschien weer wat drukker zal worden.
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Jah doenSponge schreef op 11 augustus 2004 @ 18:47:
Mja, server public maken?GS public servers e.d. zijn druk bezocht..
[ Voor 6% gewijzigd door jdh009 op 12-08-2004 01:36 ]
De UT server is nu bereikbaar op: unreal://uttweakers.net (Website: uttweakers.net)
(In UT: Ga naar "open location" en typ hier 'uttweakers.net' (zonder quotes) in)