Met toeval viel men oog weer op dit topic. Ik join af en toe de server nog wel is, maar 9 van de 10x is er niemand. Maar ik bljf het proberen
net ff geknalt met Grep, Deeper en Treht, was wel ff weer lekker 
Alleen mn mousesense knalde er ineens uit, erg vage shit.
Alleen mn mousesense knalde er ineens uit, erg vage shit.
[ Voor 31% gewijzigd door ravenger op 12-08-2004 23:38 ]
ja man, vet druk op de server met z'n vieren. Kon me nauwelijk bewegen.
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
hmm denk dat ik weet wat de oorzaak is van die sudden sense change. Gebruik namelijk een tooltje van logitech die voor games bepaalde settings veranderd wanneer ie een game detecteert en blijkbaar had ie UT gedetect
Meteen maar ff uitgezet, hopelijk is het opgelost. Tooltje is verder wel handig overigens, want je kan je MX500 tracking ipv op precisie op snelheid zetten zodat ie bij hoge snelheden niet skipt.
bij mij vliegt de sensibility ook wel eens plotseling omhoog, ook logitech maar geen tooltje 
Gister idd druk, ik dacht op een gegeven moment ik ga ergens anders heen het is hier te druk
Gister idd druk, ik dacht op een gegeven moment ik ga ergens anders heen het is hier te druk
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
"muis versnelling" word ook vaak gebruikt, als je sneller beweegt gaat i verder naar zijn doel toe. als je langzaam beweegt doe hij het niet.
ik vindt het echt kut spelen, maar andere spelers vinden het perfecht spelen. je heb er idd het mouse tooltje van logitech voor nodig. of te wel mouse ware.
goede spelers gebruiken het ook dus de moeite waard om te proberen
ik vindt het echt kut spelen, maar andere spelers vinden het perfecht spelen. je heb er idd het mouse tooltje van logitech voor nodig. of te wel mouse ware.
goede spelers gebruiken het ook dus de moeite waard om te proberen
. (deleted, nutteloze opmerking wegens foutief lezen ^^)
[ Voor 76% gewijzigd door the_RJ op 25-08-2004 14:23 ]
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
LOL!the_RJ schreef op 25 augustus 2004 @ 14:22:
. (deleted, nutteloze opmerking wegens foutief lezen ^^)
ik denk: "he eindelijk weer es een berichtje in ut topic!"
is het nog fout ook

Was zojuist druk hoor!
ach dat is toch altijd al zo geweest, alleen waren het er eerder iets meer
Verwijderd
Quake 3 is ongeveer even oud en dat ziet er 2 keer beter uit op hoogste settings dan UT op hoogste settings.Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 14:54:
Dit spel is echt te goed! De grafics zijn voor een spel uit begin 2000 echt super en de gameplay is nog beter...
Maar bestaan er nog steeds veel clanwars enzo in dit spel?? Ben het sinds 2 weken weer serieus gaan spelen...
Ik heb de ouwe UT ook maar eens gekocht omdat ik hoorde dat het zo goed was, maar jullie moeten me toch even uitleggen waarom dit nou beter is dan dan UT2004. Gameplay verschilt ook maar weinig met UT2004. Wat maakt het nou zo leuk? Ik wil nog wel eens een keer op ut.tweakers.net spelen...
een aantal mensen (inclusief mijzelf) zullen het niet met je eens zijn over de gameplay. Ik heb alleen de demo van 2k4 gespeeld, dus ik kan maar beperkt vergelijken maar ik vond de gameplay van 2k4 (net als 2k3 btw) in vergelijking tot UT log en traag om over het aspect "voertuigen" maar te zwijgen.Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 13:17:
[...]
Ik heb de ouwe UT ook maar eens gekocht omdat ik hoorde dat het zo goed was, maar jullie moeten me toch even uitleggen waarom dit nou beter is dan dan UT2004. Gameplay verschilt ook maar weinig met UT2004. Wat maakt het nou zo leuk? Ik wil nog wel eens een keer op ut.tweakers.net spelen...
Verder vind ik UT lekker zonder fratsen. Je kan je goed concentreren op waar het uiteindelijk om gaat: skill en aim. Ik had in 2k4 vaak moeite om de figuren goed te onderscheiden tegen die drukke achtergronden.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden: UT, geen fratsen.Verder vind ik UT lekker zonder fratsen. Je kan je goed concentreren op waar het uiteindelijk om gaat: skill en aim. Ik had in 2k4 vaak moeite om de figuren goed te onderscheiden tegen die drukke achtergronden.
En dat is het hele briljante van het spel. Simpele maar effectieve wapens. Van elke catagorie 1 wapen. (missile, muzzle, ranged, ect)
De kracht van UT zit erin dat het een rustige bijna pastelkleurige speelomgeving heeft zodat de spelers en het wapenvuur goed afsteekt tegen de achtergrond. Alle models zijn dezelfde grote en dat maakt ze eerlijk.
Bij UT2 is dit principe vermoord. Ja klinkt hard maar zo voel ik het wel. De levels zijn te donker of juist heel kleurijk. De players steken niet meer tegen de achtergrond af en dat maakt het chaotisch. En dan de playermodels, want dat is helemaal een ramp. Ze hebben allemaal verschillende grotes en zijn onregematig. Bij somigen kan je geen headshot maken omdat je het hoofd niet eens van de rest kan onderscheiden.

Voor mij: Het heeft leuk nieuwe gametypes maar omdat het te druk is hoeft het van mij niet meer eigenlijk. Ik sla wel een generatie over en misschien word HL2 wat. Maar UT1 blijf ik voorlopig nog wel spelen.
-=Waiz=-
Dat heb ik dus met die Xan Mark 2/ Warbot nog wat. Je kan niet of slecht onderscheiden welke kant ie op staat. En welke kant een speler staat (kijken naar mij of rug naar mij) is voor mij erg belangrijk voro de keuze "who's next!?"FTPlus schreef op 26 augustus 2004 @ 14:55:
[...]
En dan de playermodels, want dat is helemaal een ramp. Ze hebben allemaal verschillende grotes en zijn onregematig. Bij somigen kan je geen headshot maken omdat je het hoofd niet eens van de rest kan onderscheiden.
Voor mij: Het heeft leuk nieuwe gametypes maar omdat het te druk is hoeft het van mij niet meer eigenlijk. Ik sla wel een generatie over en misschien word HL2 wat. Maar UT1 blijf ik voorlopig nog wel spelen.
mja UT is gewoon waar het om draait, zonder allemaal trucks om de verkopen te spekken etc... UT2k4 is namelijk net UT2k3 maar met 2 nieuwe mods erbij waarvan Onslaught gewoon vet geript is van Tribes en Assault gewoon gekopierd is uit UT1, en een paar nieuwe maps. Erg jammer... Het speelt voor geen meter, allemaal uitsteeksels overal om het mooier te maken maar je blijft er constant achter hangen. De movement is gewoon te uitgebreid, vooral met adrenaline en dingen erbij. Je hebt geen powerups meer zoals in Q3 en UT maar je moet pilletjes verzamelen om een powerup te krijgen, hoe schamel is dat 
Ik denk dat mijn volgende game in de richting gaat van Q4, als ik tegen die tijd tenminste nog zin en tijd heb
Btw, ik ben bezig een compo op te zetten op een lan ergens in november of december, wordt 2on2 TDM, lan zelf is in badhoevedorp, plek voor 100 man, en de webbie komt maandag of dinsdag weer online
keep u informed voor degenen die interested zijn
Ik denk dat mijn volgende game in de richting gaat van Q4, als ik tegen die tijd tenminste nog zin en tijd heb
Btw, ik ben bezig een compo op te zetten op een lan ergens in november of december, wordt 2on2 TDM, lan zelf is in badhoevedorp, plek voor 100 man, en de webbie komt maandag of dinsdag weer online
[ Voor 5% gewijzigd door ravenger op 27-08-2004 01:17 ]
Oeh, badhoevedorp is wel erg dichtbij voor mij 
* grep overweegt deelname
* grep overweegt deelname
ja voor mij iets verder maar wel dicht bij
Networkingday 20
URL: www.networkingday.com
Datum: 10 tm 12 december
Entree: 22,50 voor 3 dagen
Overigens ben ik net terug van editie 19, 2e geworden met clan FEB in UT2k4 iCTF 5on5
URL: www.networkingday.com
Datum: 10 tm 12 december
Entree: 22,50 voor 3 dagen
Overigens ben ik net terug van editie 19, 2e geworden met clan FEB in UT2k4 iCTF 5on5
holy fuck 4 weken niet gekeken en geen 1 nieuw bericht??
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Moet eerlijk bekennen dat ik ook steeds minder op ut.tweakers kom omdat er bijna niemand meer is.
Vind het jammer, want de type figuren die ik nu op andere pubs tegenkom...
Vind het jammer, want de type figuren die ik nu op andere pubs tegenkom...

Vicieuze cirkel
.. iedereen gaat weg.. steeds minderl ui.. dus weer minderop ut.tnet.. etc
mja idd, erg jammer hehe, ik zie er bijna nooit meer mensen.
mja, ik speel eigenlijk alleen nog wars, pubs niet echt meer. Komt ook beetje door studie enzo.
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
too bad
Gisteravond toch weer 3 a 4 man op de server...
Toch weer leuk om te zien dat een aantal mensen dit topic nauwlettend in de gaten houden
[ Voor 3% gewijzigd door netiul op 25-09-2004 18:22 ]
Dat heet Ride/Lift op irc
Mja, ik vind het aanbod aan publics steeds schraler worden, er is nergens meer een public waar echt goede spelers te vinden zijn, tenzij je zin hebt om alleen maar Deck te spelen. Daarom vind ik het ook jammer dat er op GoT niet zoveel meer gespeeld wordt, daar is meestal nog wat tegenstand te vinden
Klopt deeper veel nieuwe dingen dit jaar, minder tijd
. Ravenger als je van ctf houdt moet je de inzane servers eens proberen, daar loopt altijd skill rond
mja daar houd ik eerlijk gezegd niet zo van
dat komt omdat het aanbod te groot is tov de vraag daardoor ontstaat er verdeeldheid.ravenger schreef op 25 september 2004 @ 23:31:
Mja, ik vind het aanbod aan publics steeds schraler worden, er is nergens meer een public waar echt goede spelers te vinden zijn, tenzij je zin hebt om alleen maar Deck te spelen. Daarom vind ik het ook jammer dat er op GoT niet zoveel meer gespeeld wordt, daar is meestal nog wat tegenstand te vinden
Oftewel, als jullie ut.tweakers.net graag weer drukker zien moet je meer reclame maken!
Dus als je leuke spelers tegen komt nodig ze dan eens uit voor een potje fraggen op 'jou' server.
http://www.NUiPhone.nl/
kan je dan de nieuwste pure installen, TIW CB12, en no-lockdown true zetten?
Ik speel tegenwoordig op een andere server waar ze custom maps draaien en waar ik tenminste geen lag heb.
En nee ik geef geen url.
En nee ik geef geen url.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
wat is dan het nut van jou post?Saedbanken schreef op 27 september 2004 @ 17:04:
Ik speel tegenwoordig op een andere server waar ze custom maps draaien en waar ik tenminste geen lag heb.
En nee ik geef geen url.

maar goed:
We moeten toch maar eens een reclame campange dan gaan starten voor ut.t.net.
Iemand ideetjes?
dus...
@ rav, sure! als er belangrijke mods uitzijn moet iemand me gewoon even een schop geven op irc.
@ saedbanken blijf daar maar mooi, sletje.
@ pep ik kan niks anders doen dan je aanmoedigen
is de server al in de masterserver lijst..?
misschien kom ik wel effe keertje langs ^^
Verwijderd
Tsja, ik wil best wel spelen, maar heel vaak is er gewoon niemand op die UT server. Dan ga ik ff langs in #ut op irc.tweakers.net. Ik vraag of er iemand zin heeft, nee hoor. Waarom ze dan nog in dat #ut channel rondhangen en ze voornamelijk over cirkelzagen discussiëren (of wat het ook was, ik kan me herinneren dat mensen veel links doorgaven naar foto's van zagen) is mij ook een raadsel. Ik wil best spelen, maar als niemand wil, eigen schuld dikke bult.
Maar ik vind het eigenlijk wel terecht. Waarom maken ze eigenlijk niet een mod voor UT2004 in UT '99 stijl, zonder de models van debiele aliens en ventjes in koekblik, en met de UT'99 wapens. Gecombineerd met de grafische kwaliteit van UT2004 zou dat best wel een leuke mod worden.
Maar ik vind het eigenlijk wel terecht. Waarom maken ze eigenlijk niet een mod voor UT2004 in UT '99 stijl, zonder de models van debiele aliens en ventjes in koekblik, en met de UT'99 wapens. Gecombineerd met de grafische kwaliteit van UT2004 zou dat best wel een leuke mod worden.
dat wordt het niet, omdat men de gameplay van UT1 niet kan halen met ut2k4.Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 19:09:
Tsja, ik wil best wel spelen, maar heel vaak is er gewoon niemand op die UT server. Dan ga ik ff langs in #ut op irc.tweakers.net. Ik vraag of er iemand zin heeft, nee hoor. Waarom ze dan nog in dat #ut channel rondhangen en ze voornamelijk over cirkelzagen discussiëren (of wat het ook was, ik kan me herinneren dat mensen veel links doorgaven naar foto's van zagen) is mij ook een raadsel. Ik wil best spelen, maar als niemand wil, eigen schuld dikke bult.
Misschien als ze die double dodge (of hoe heet dat) afschaffen dat ut2k4 een stuk leuker is.
Er komen gewon te weinig mensen.. waardoor er minder komen en blijven
.
Maar hoe je dat nou structureel oplost..
Maar hoe je dat nou structureel oplost..
Helaas kiest men alweer NW na 1 game insta 
[/flame]
[/flame]
bah, insta blijft toch leuker persoonlijk
Ik kon de verleiding niet weerstaan vanmiddag, en ik riep je nog, hopend dat je er was: Omdat 2-3 W00T niet goed ging
Nee, alleen UT99. De enige echte UT.
Verwijderd
Mja, sommige mensen moeten nu eenmaal werkenSponge schreef op 29 september 2004 @ 20:03:
[...]
Ik kon de verleiding niet weerstaan vanmiddag, en ik riep je nog, hopend dat je er was: Omdat 2-3 W00T niet goed ging. Maar neeeee.. hij was er niet
![]()
heb je inmiddels de server al geupdate naar Pure 7E, en de setting nolockdown=true gezet in de server.ini of de utpure7e.int?Diaboluzzz schreef op 28 september 2004 @ 12:20:
@ rav, sure! als er belangrijke mods uitzijn moet iemand me gewoon even een schop geven op irc.
En heb je TIW aka CB12 al op de server geplaatst?
De server gaat volgens mij verhuizen, weet het niet 100% zeker, maarre ravenger, we kunnen er waarsch deze week wel naar kijken .
correct.Sponge schreef op 30 september 2004 @ 20:18:
De server gaat volgens mij verhuizen, weet het niet 100% zeker, maarre ravenger, we kunnen er waarsch deze week wel naar kijken .
ah ok; het heeft ook niet superveel haast opzich, maar het zou wel schelen, vooral TIW en nolockdown zijn eigenlijk wel een must tegenwoordig.
Verwijderd
Lolz, Kzal weer op server kome als jullie het nie erg vinden
alleen zit er een password op, op dit moment, iemand die weet wat de password is? En als jullie willen kan ik ervoor zorgen dat de server vol etc word
kben goed in reclames make
lol, ons cheatertje is gebanned van CB dus heeft ie niets beters te doen, ga toch weg gast, ga andere mensen vervelen met je bullshit.
De server is nog offline vanwege de move. Er draait nu op dat ip adres een andere server. Met een beetje mazzel krijg ik vanavond de server online op zn nieuwe stek en dan kunnen we daarna eens stevig aan het vernieuwen gaan. Het is nodig.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Funny how you don't appreciate things.....until they're gone.
Helaas, geen mazzel. Het uploaden van de server content duurde wat langer dan ik dacht (1GB is best veel) dus heb ik het 's nachts aan laten staan. Vanavond draait 'ie weer (ook ik moet werken
)
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Is de server al online, want ikkom ernie op, thnx GercoGerco schreef op 13 oktober 2004 @ 09:31:
Helaas, geen mazzel. Het uploaden van de server content duurde wat langer dan ik dacht (1GB is best veel) dus heb ik het 's nachts aan laten staan. Vanavond draait 'ie weer (ook ik moet werken)
* Gerco kijkt op horloge telefoon... nee is nog geen 17.30. Dus ik ben nog op mn werk. maw, nee, nog nietVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 12:50:
Is de server al online, want ikkom ernie op, thnx Gerco
ow fuck, ik draag helemaal geen horloge...
[ Voor 17% gewijzigd door Gerco op 13-10-2004 14:07 ]
Hehehe, vanaaf GoT clan vs moi clannetje
, moge de beste winnen
(*kuch wij kuch*)
De server is weer
. Dus speelze!
Het kan zijn dat er nog wat stabiliteitsproblemen optreden, maar die lossen we gaandeweg op. Verder hebben we nog wat bandbreedte te verstoken voor het einde van de maand, dus ik verwacht die server elke avond vol begrepen!?!?!?
Het kan zijn dat er nog wat stabiliteitsproblemen optreden, maar die lossen we gaandeweg op. Verder hebben we nog wat bandbreedte te verstoken voor het einde van de maand, dus ik verwacht die server elke avond vol begrepen!?!?!?
* Diaboluzzz sputtert koffie over tobo.
ehm... juist ja.. bandbreedte verstoken..! speel ze mensen! moge ut.tnet weer eens wat opleven!
ehm... juist ja.. bandbreedte verstoken..! speel ze mensen! moge ut.tnet weer eens wat opleven!
We kunnen weer spelen!
Ik heb een verse UT geïnstaleerd, en ga deze op de verse UT-server uittesten.
Puik werk, hij is sneller online dan ik had gedacht.
-=Waiz=-
De server is nog de oude vertrouwde. Wanneer ik wat tijd over heb ga ik 'em updaten met de nieuwste versies van alles wat erop staat, maar nu nog even niet.
Ow nouja, dat komt dan nog wel. Mag wel een keer een verse op, ik heb ooit de dirlist gezien en die kent nog meer doodlopende gangen dan de Delftse binnenstad 
Nah, ik houd m'n mond wel. Ik ben allang blij dat die mistrieuze bug verholpen is en ik weer normaal kan spelen, wat er achter de schermen afspeeld maakt dan niet zoveel uit.
Nah, ik houd m'n mond wel. Ik ben allang blij dat die mistrieuze bug verholpen is en ik weer normaal kan spelen, wat er achter de schermen afspeeld maakt dan niet zoveel uit.
-=Waiz=-
^ idd. Probleem is dat je met al die mods zit die weer uitgezocht moeten worden e.d. Kost veel tijd.
Lijkt me dat Gerco en Dia eerst nog genoeg andere dingen hebben die gebeuren moeten
Lijkt me dat Gerco en Dia eerst nog genoeg andere dingen hebben die gebeuren moeten
Verwijderd
Kben al banned op server
Ik dacht ik ga het weer proberen gwn normaal,fatsoenlijk te spelen, en een beetje leven in te brenge hier word ik gebanned..

Verwijderd
Welke mapvote gebruiken jullie, jullie hebben ook de optie Normal Weapons of Instagib.. Laat ff weten welke Mapvote het is.
Dat is een vote die Gerco (zie hierboven) aangepast heeft. Je kunt altijd proberen hem even te mailen om de vote te krijgen
Zou dat soms door de naam combinatie + je kanker geschiedenis komen..Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 11:50:
Kben al banned op serverIk dacht ik ga het weer proberen gwn normaal,fatsoenlijk te spelen, en een beetje leven in te brenge hier word ik gebanned..
Das een beetje het probleem met zo'n admin systeem erbij he... die vergeten niets
Verwijderd
Of ik makkelijk te vergete bent
Mjah ik wou het weer eens proberen op GoT server maarja, als je nou mij nog 1 kans geeft (al veel gegeven) dan beloof ik dat ik normaal zal gedrage..Mja als je me zo graag banned wilt dan maar zo.
Ik wil je niet alleen graag banned laten, ik wil het liefst ook dat je hier niet meer post aangezien je nog niet 1 nuttige post hebt gemaakt het afgelopoen half jaar.Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 01:32:
Of ik makkelijk te vergete bentMjah ik wou het weer eens proberen op GoT server maarja, als je nou mij nog 1 kans geeft (al veel gegeven) dan beloof ik dat ik normaal zal gedrage..Mja als je me zo graag banned wilt dan maar zo.
en voor de 1000ste keer, nee je krijgt niet nog een kans

DCE ?the_RJ schreef op 13 oktober 2004 @ 16:04:
Hehehe, vanaaf GoT clan vs moi clannetje, moge de beste winnen
(*kuch wij kuch*)
Closer hadden we wel erg weggegeven op het laatst ( ik
ROFLMAOVerwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 01:32:
Of ik makkelijk te vergete bentMjah ik wou het weer eens proberen op GoT server maarja, als je nou mij nog 1 kans geeft (al veel gegeven) dan beloof ik dat ik normaal zal gedrage..Mja als je me zo graag banned wilt dan maar zo.

[ Voor 38% gewijzigd door ravenger op 17-10-2004 00:55 ]
Ik heb me al tijden geleden (officieel) teruggetrokken van het dagelijke beleid op de server en ik speel er eigenlijk ook nooit meer op. Dus die vraag moet je niet aan mij stellen, maar aan de mensen die er al antwoord op hebben gegeven. Helaas voor jou, maar ik kan niet zeggen dat het me spijt.Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 01:32:
Alex komt wmb er niet meer in.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ik ga zo es ff kijken of ik ut.tnet kan reinstallen
hij loopt niet helemaal flex. kan dus zijn dat hij ff offline is.
Ik heb de nieuwe installatie nu 90% af.
reeds gedaan:
• server install (doh)
• patch451
• ipserver.u patch
• Bonuspack1,2
• DE mutator patch
• mapvote3ex (gerco's versie)
• UTPure 6e
Todo:
• UTR (reporterbot)
• UBAN (bansysteem)
• InoxxBonuspack, Bonuspack4
• CB12
• Redirect Downloads
Als jullie nog meer installed willen hebben hoor ik het graag!
@rav, ik wil 7e er wel opzetten maar ik lees alleen maar slechte dingen op het internet...
reeds gedaan:
• server install (doh)
• patch451
• ipserver.u patch
• Bonuspack1,2
• DE mutator patch
• UTPure 6e
Todo:
• UTR (reporterbot)
• UBAN (bansysteem)
• CB12
• Redirect Downloads
@rav, ik wil 7e er wel opzetten maar ik lees alleen maar slechte dingen op het internet...
modosutils voor accDiaboluzzz schreef op 20 oktober 2004 @ 01:37:
Ik heb de nieuwe installatie nu 90% af.
reeds gedaan:
• server install (doh)
• patch451
• ipserver.u patch
• Bonuspack1,2
• DE mutator patch
• UTPure 6e
Todo:
• UTR (reporterbot)
• UBAN (bansysteem)
• CB12
• Redirect Downloads
Monsterhunt
Badlands
j/k
Badlands
j/k
• alles is done nu, incl modosutils.
Hij wil alleen niet starten
Gerco zal ergens vanavond _denk ik_ de config wel even nalopen.
Maar in principe staat ut.tnet in de startblokken voor een monsterkill
Hij wil alleen niet starten
Maar in principe staat ut.tnet in de startblokken voor een monsterkill
* Gerco strekt alvast de vingers... *knak knak*
Doe maar, want ik heb weinig tijd atm, en een gebrek aan linux kennis
. Deserver stopt op een of andere UTStats.. die is niet installed volgens mij
wat dacht je van Pure 7 ?
niets engs aan hoor, zolang je Purestats niet installeert.
[ Voor 52% gewijzigd door ravenger op 20-10-2004 14:44 ]
Idd. Pure 7e wordt volgens mij ook gewoon aanbevolen voor de clanbase cups (staat een download linkje op de cup pagina).
Er is wel de bekende "lag stoot" aan het begin van een map. Deze komt door de bijgeleverde package checker, maar die is simpel te disablen door hem niet op te nemen bij de Serveractors.
Purestats is officieel geloof ik ook niet toegestaan, maar voor een public server zou het wel kunnen.
Er is wel de bekende "lag stoot" aan het begin van een map. Deze komt door de bijgeleverde package checker, maar die is simpel te disablen door hem niet op te nemen bij de Serveractors.
Purestats is officieel geloof ik ook niet toegestaan, maar voor een public server zou het wel kunnen.
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 10:43 ]
Verwijderd
En zet gelijk ff de (redirect) downloads weer goed. 
Hmm... hij kan dit niet lezen, ff pasten op irc
Hmm... hij kan dit niet lezen, ff pasten op irc
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 22:29 ]
Let op:
De UT server is nu bereikbaar op: unreal://uttweakers.net (Website: uttweakers.net)
(In UT: Ga naar "open location" en typ hier 'uttweakers.net' (zonder quotes) in)
De UT server is nu bereikbaar op: unreal://uttweakers.net (Website: uttweakers.net)
(In UT: Ga naar "open location" en typ hier 'uttweakers.net' (zonder quotes) in)