System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
+ de tank benzine die GGL me nog verschuldigd is omdat ik met de EuroCup LAN finales (Enschede) op en neer naar Schiphol ben gereden om een WC3 speler uit Oekraine op te halen waardoor de finales van WC3 toch door kon gaan.To this day, GGL owes around €24,000 in prize money which will never be settled.
Met als leuke anekdote en nog bijkomende kosten dat, voor de gamers die weten wie hij is, Grubby de finales won, zijn prijs vergat en ik ook die nog even persoonlijk bij hem thuis langs ben gaan brengen, maar goed, dat was uit eigen initiatief.
/offtopic ander spel...
[ Voor 29% gewijzigd door the_RJ op 21-12-2013 20:17 ]
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Nu insta @ Face.
[ Voor 18% gewijzigd door MisteRMeesteR op 21-12-2013 21:13 ]
www.google.nl
Binnenkort nog eens doen
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
/edit: sorry voor dubbelpost
[ Voor 14% gewijzigd door The_Scarabial op 24-12-2013 09:15 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:16 ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Veel mooie jeugdherinneringen!
De meeste mensen deugen!
Potje doen?Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:56:
Omg wordt dit nog steeds gespeeld! Hoe vet!
www.google.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Vinnie op 10-01-2014 13:10 ]
C:\>_
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:16 ]
Verwijderd
i4Games.eu server? Die heeft ook relics en aangepaste gamespeed.Robbio85 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:57:
Ik ben vooral instagib fan in UT99, weet iemand nog leuke public iCTF/iTDM servers (zp of nonzp maakt me niets uit)? Ik heb er nog 1 in mijn lijst staan die nog actief is - maar die heeft aangepaste gamespeed
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Morgen (dinsdag) gaan we om 20:00 Monsterhuntten op de UT server (unreal://uttweakers.net). En je kan ons natuurlijk nog steeds, na 13-14 jaar dagelijks in #ut vinden op irc.tweakers.net (Meeste activiteit is laat in de nacht :-) ).
Niet bekend met Monsterhunt? Het is in principe coop Unreal
MH, DM en ge-CTF'ed
Paar sfeer shots...

Ook wat DM

Monsterhunt eind shot!

Iedereen had hoofdpijn? ;-)
20u? 21u?
www.google.nl
www.google.nl
Wellus; [PC] Unreal Tournament (2015)Brutal1ty schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:38:
Valt me mee dat er geen actief Unreal tournament 2015 topic is. Tot nu toe ziet het er verdomd gaaf uit... Met m'n nieuwe rog zometeen misschien zelfs speelbaar
De meeste mensen deugen!
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
[FtF]QuestGamer hier... Wat vliegt de tijd!
Ik opende ooit de 1e versie van dit topic in maart 2002, wat betekent dat we bijna 20 (!!) jaar verder zijn.
Lijkt me tof om binnenkort eens wat te fraggen weer, UT99 blijft geweldig natuurlijk en ik heb zelfs nog een werkende versie geïnstalleerd staan!
Ik ben tegenwoordig naast ICTer en barman ook streamer op Twitch ;-)
Je kan me ook vinden op Discord (Questje#7918).
Greetz,
Questje aka QuestGamer

- Twitch.tv/Questje
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Twitch kan me niet zoveel schelen, maar de rest klinkt wel als een plan :QuestGamer schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:00:
Ik ben tegenwoordig naast ICTer en barman ook streamer op Twitch ;-)
Iedereen sleept zijn UT '99 flaptopje mee naar jouw bar, want daar heb je tenslotte een heel fijn bekabeld of draadloos netwerk neergezet en dan kijken we wie nog het meeste raakt na een X aantal biertjes!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
En qua fraggen is het misschien in 1e instantie wat haalbaarder gewoon online haha, alhoewel jouw LAN-in-de-BAR idee natuurlijk wel gezellig klinkt!
[ Voor 3% gewijzigd door QuestGamer op 27-05-2021 22:40 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Op een van de screenshots zie ik de naam Deeper staan. Deze komt mij nog bekend voor. Ik weet niet meer hoe ik mij mezelf noemde. Volgens mij is het al 20 jaar geleden dat ik hier ook wel eens op de GoT server speeldejdh009 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 00:46:
Kwam bij het opruimen van een oude harde schijf nog wat screenshots tegen, good times.
Ik start UT99 nog wel eens op, 2x per jaar ofzo. Vind het jammer dat er bijna alleen maar CombiGib-CTF gespeeld wordt. Ik raak nog wel eens wat, maar iedereen ownt me met de Gibs haha. Doe mij maar old-school Instagib
https://pagesix.com/2020/...rtising-scion-found-dead/MiBe schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 20:09:
Clanbase is per vandaag gestopt overigens: http://clanbase.org/
Ik had dit einde van de heer Owen helemaal gemist.
Ik zat volop in CB (admin, war arranger, interviewer) in de jaren 2001~2004 ... vormende jaren dus denk er nog wel eens blij aan terug. Zal het vooral herinneren als een stukje jeugdsentiment waardoor ik mensen, computers, organisatie en irc ( prachtig ) leerde kennen

[ Voor 8% gewijzigd door Cassius op 18-07-2022 11:40 ]
De meeste mensen deugen!
De server draait nog altijd inclusief mapvote en IRC reporter @ #ut-reporter op irc.tweakers.net
Wellicht is 20:00 vanavond een goed richt tijdstip? Om te voorkomen dat iedereen op random tijdstippen joined en elkaar misloopt.
Moet men alleen niet de laatste patches e.d. downloaden, bijvoorbeeld via OldUnreal? (Mocht je net zoals ik altijd nog een kopie van de ene desktop naar de andere overnemen
https://github.com/OldUnr...ournamentPatches/releases
[ Voor 11% gewijzigd door Engineer op 27-06-2025 19:56 ]
Zal UT eens installeren op mijn laptopje dan
Misschien een idee om een soort datumprikkert te doen?
[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 02-07-2025 18:26 ]
Ik speel toevallig weer wat meer UT99 de laatste maanden. Waarmee ik bedoel ~2-5 uur per week ipv 0-1
Heb wat Discord servers gevonden en de community is eigenlijk nog best actief haha!
Ik wil ook wel weer es old-school fraggen op Tweakers, vrijdagavond kan ik helaas vaak niet.
Maar ik zal dit forum wat regelmatiger checken en mss zelfs IRC eens afstoffen.
Zelf zit ik dagelijks op Discord. Als mensen me willen toevoegen: "Questje" is de naam.
Frag-ze!
Okay, stom, ik heb t gemis van een puntje tussen ut en tweakers gemist.McKaamos schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 12:00:
Draait de UT server uberhaupt nog? Ik krijg connection failed als ik probeer te connecten naar ut.tweakers.net
De UT server is nu bereikbaar op: unreal://uttweakers.net (Website: uttweakers.net)
(In UT: Ga naar "open location" en typ hier 'uttweakers.net' (zonder quotes) in)