Floris-K schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:06:
Lol.. ven ! Die naam ken ik wel. Veel gelachen met Bilbo en zijn vriendin waar hij zo trots op was. Bergen met foto's moeten kijken steeds.
hier nog een ex dce... Wel erg lang geleden ! Bassboost / Basseh / Tyrannicus
Clans
PINK
DCE
IDFC
DT
2MM2
DDD
Meeste successen behaald met DCE samen met Dist, PrepH en Graftak.
Ook veel getraind met TE Undertaker, Eminem?(Wesley) en Total enz.
Ga het ook maar.weer eens installeren. Begrepen dat de community iets heeft gemaakt voor 64bit machines.
hmmm dat was dan nog voor mijn tijd I suppoose. Ik heb niet zozeer de meeste successen gehaald met DCE, maar wel de meeste fun! Dist, prep, rumbler, mike, dong, diablo, trip, edo, hellz, nee I go on?

.
En yer @ foto's/vriending/Bilbo. Ben ooit nog met Bilbo met zijn vriendin meegereden naar een LAN in Temse bij Antwerpen. Met mijn 195 lekker achter in de Ford Ka

. Daarna nog 2x met FEB en anderen mee geweest naar die LAN, altijd leuk.
Waarschijnlijk daar nog mijn meest gedenkwaardige UT moment ooit gehad. Was daar altijd een 5v5 iCTF compo en daar deden wij en andere clans dus altijd mee. M5, FEB, LiQ, CTF en dan sporadisch nog andere clans. Zo hadden we een gelegenheidsteam een keer gemaakt voor TnH, maar uiteindelijk ging er maar één van TnH zelf mee (Apo enzo haakte af helaas). Ter plekke aangevuld, waardoor we 2 div 3-4 spelers, 2 div 2 spelers, 1tja van TnH zelf dan en ikzelf, heel leuk team, maar toch wel verzwakt

. Moesten we tegen LiQ, die dachten dat wel even te klaren. Nou Command was meteen 5-1 voor ons. Sprinta verloren we helaas wel met 4-0 en toen duku decider. 3-2 voor ons met nog 5 minuten te gaan, zij vrij massaal aan het aanvallen, krijgen de vlag ook twee keer mee, maar heb twee keer in hun basis gereturned, eerste keer met een ultra, tweede met een multi. Degene die mee zat te kijken op mijn scherm viel letterlijk van zijn stoel en de schreeuw en spreekwoorden van LiQ waren vanaf de andere kant van de zaal zeer duidelijk te horen. Als dan M5 en FEB mensen achteraf naar je toe komen om even te melden de situatie in het LiQ kamp was, dan heb je een memorabel moment te pakken

. LiQ was gewoon altijd een beetje de vijand met hun gedoe/cheats/gezeik/blabla.