[UT] uttweakers.net -> niemand? deel 10 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 30.196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
zo, het ging er aardig op gister, waren een paar mooie potten bij hehe. Jammer dat ik unstoppable haalde en vervolgens van het level lazerde bij Face :P. Volgende week weer dus?

[ Voor 29% gewijzigd door ravenger op 07-06-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Was inderdaad leuk! Moest alleen opeens weg, jammer! Maar ben der volgende keer wel weer bij!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 114% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

mag me ook gewoon als hmr in t rijtje zetten

[WfH]HoM3R is puur nostalgie.. haha clanbase tijd :)~ :9~

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Vandaag even gekeken of ik nog op de server kon (ivm die update), en het kan nog gewoon.
Oftewel, ik doe zondag ook mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
Was weer leuk zondag, Zeto was vroeger wel echt mn favo map, leuk om die weer eens gespeeld te hebben :D Wel jammer dat we maar met z'n 5'en waren (er zouden er 8 komen?), Zeto was daar eigenlijk een slagje te groot voor, maar desondanks toch een leuk uurtje gehad. Zondag weer?

Die votetijd van 40 naar 60 seconden is trouwens wel lekker, nu kun je tenminste tussen de potjes door nog ff een slok drinken of een hap chips nemen :) houden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dat is lang geleden! Heb destijds 7 dagen per week minimaal 4-6 uur per dag aan UT besteed, 2 opleidingen er door verprutst en mijn relatie hing af en toe ook aan een zijden draadje :)

Eerst in [MO] gespeeld, toen [RvL], nog een UT Movie gemaakt, in NL team gezeten, toen Cup Admin -> Cup Supervisor -> ClanBase Admin -> ClanBase hoofd van alle cups geworden, IRC OP geworden op QuakeNet en daarna besloten er ineens mee te kappen, het was echt niet gezond meer. Sinds die tijd geen UT meer aangeraakt, behalve 2-3 keer op mijn werk op vrijdagmiddag.

Ik denk nog steeds regelmatig aan de Drome LAN's, maar ben inmiddels getrouwd en heb een kind, dus veel tijd kan ik er niet meer aan besteden.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 14-06-2010 20:06 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Hee! Leuk dat er weer gespeeld wordt :) Is er al een volgende datum geprikt?

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 159% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
Goed bezig Engineer! Want in het heetst van de strijd heb je niet echt tijd om op Screenshot te drukken als de omgeving weer eens compleet rood gekleurd is :P
Anyway, ik ben zondag ook weer van de partij.
offtopic:
oneerlijk verdeeld en beter verdeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zo...zojuist een oude HD erin geprikt met nog een UT installatie d`rop...werkt! :D als het me lukt, doe ik binnenkort ook mee. ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 107% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
spelen ze dit spel nog regelmatig?daarmee bedoel ik of er nog wel public servers zijn en wat activity?want aan dit spel heb ik jaren versleten...heerlijke game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil wel spelen indien het Instagib is:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 97% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes dan speel ik wel mee ja:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaan we nog spelen boys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Er ging hier een en ander mis... volgende week doe ik weer volledig mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was wel erg easy om eerlijk te zijn:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Gamer.nl heeft een leuke nostalgische look naar UT99:). Klein artikeltje, maar wel leuk om even te lezen:)

http://www.gamer.nl/achte...4/retro-unreal-tournament

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh mijn god!

Spelen jullie nog steeds UT99. Awesome! Ik heb het destijds vier jaar lang non-stop gespeeld, meegedaan aan rankings (alleen instagib) en in een clan gezeten en heb echt de leukste tijd gehad. Zijn jullie ook van die diehards die ontzettend goed zijn? Ik heb het spel nu al jaren niet meer aangeraakt, misschien maar weer is oppikken.

Zal in het begin wel weer wennen zijn, ik speelde destijds altijd onder de nickname =(Predator)= en was standaard te vinden op de Orange servers (waarbij ik de intro nog altijd weet, een vrouw die met een zwoele stem tussen al het geknal wat je al hoorde riep: "The future is bright, the future is orange." :).

Wat spelen jullie vooral op de server? Normal weapoons of insta? En welke mappen? Deck 16 blijft toch wel favoriet, qua CTF is Gauntlet goed gebalanceerd en ach bij DOMINATION vond ik alle mappen wel vet :-).

Zodra julie weer is gaan spelen, let me know. Heb wel zin om weer is te trainen, heb wel meelij met iemand die waarschijnlijk geen snars ervan kan met normal weapons.

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Oh lol.. idd die Orange servers en de stats op nguk.net :D Ooit nog 3e gestaan in de werelwijde iDOM stats.
De goeie ouwe tijd dat je nog 20 uur per dag kon gamen lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik weet niet of dit topic nog bekeken wordt heb me speciaal regged hiervoor lol.
We zijn laatst begonnen met een oldskool initiatief om oude herinneringen op te halen.

We zijn te vinden via irc.quakenet.org #utvolution en de forums/galleries zijn te vinden
op www.utvolution.com

We sluiten niemand uit maar graag mensen die voor 2003 begonnen zijn met UT.

Thanks guys.

xxx
[rYs]GodsCreation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
ohja, UT99.

Errug veel gespeeld :9~ .
Een vriend van me ( Byt3z ) zat bij een clan ( BFF als ik me goed herinner ) en we spraken regelmatig af om samen te lannen. lees : ik om kanonnevoer te spelen, hij om zijn timing van de spawns te trainen _/-\o_
Je weet wat ze zeggen, je word alleen maar beter als je tegen betere tegenstanders speelt...
Geweldige tijd, niet te geloven dat het alweer zo lang geleden is. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:25

jdh009

FP ProMod
Worden er nog games gespeeld in het weekend? Heb hem gister weer is geïnstalleerd om me voor te bereiden op een LAN waar ik heenga in april/mei.Zou het wel weer is leuk vinden om wat te fraggen met oude bekende.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 10:31

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb er van de week nog aan zitten denken het weer eens te installeren. Misschien dat een keertje fraggen wel weer leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 03:26:
Hey allemaal,

Ik weet niet of dit topic nog bekeken wordt heb me speciaal regged hiervoor lol.
We zijn laatst begonnen met een oldskool initiatief om oude herinneringen op te halen.

We zijn te vinden via irc.quakenet.org #utvolution en de forums/galleries zijn te vinden
op www.utvolution.com

Thanks guys.

xxx
[rYs]GodsCreation
Jammer voornamelijk iCTFers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 01:48:
mag me ook gewoon als hmr in t rijtje zetten

[WfH]HoM3R is puur nostalgie.. haha clanbase tijd :)~ :9~
Hey kleine, [WfH]$m0k3 / [H2D]$m0k3 hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 11:41

the_RJ

Banana Hammock!

Zal ik me ook eens bekend maken dan :D

[DCE]|Vendetta| / -fe.vendetta- / [FEB]|[Vendetta]

UT was fun, good times :)

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Lol.. ven ! Die naam ken ik wel. Veel gelachen met Bilbo en zijn vriendin waar hij zo trots op was. Bergen met foto's moeten kijken steeds.
hier nog een ex dce... Wel erg lang geleden ! Bassboost / Basseh / Tyrannicus

Clans
PINK
DCE
IDFC
DT
2MM2
DDD

Meeste successen behaald met DCE samen met Dist, PrepH en Graftak.
Ook veel getraind met TE Undertaker, Eminem?(Wesley) en Total enz.

Ga het ook maar.weer eens installeren. Begrepen dat de community iets heeft gemaakt voor 64bit machines.

[ Voor 11% gewijzigd door AndereKoekoek op 29-01-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

the_RJ schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 09:18:
Zal ik me ook eens bekend maken dan :D

[DCE]|Vendetta| / -fe.vendetta- / [FEB]|[Vendetta]

UT was fun, good times :)
Hey tegen FEB hebben we vaak wars gespeeld.

Ik was -=]DKS[=-UN|VERSE :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
ut was een heerlijke game...echt helemaal grijs gespeeld dat spel,instagib ctf for life :p

ik heb in de clans [EoF] en -=killer=- gezeten,nicks waren toen [EoF]Neforun en -=Syntax/Killer=-

natuurlijk ook superveel tactical ops gespeeld,na UT heb ik geen spel meer gevonden wat dezelfde fun en community had...

nostalgie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Jammer dat ik in de utserver al de eerste package niet binnen krijg (server refused to send package "Iets met mapvote")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
ben op dit moment ook op zoek naar mijn ut cd,heb enkele jaren terug nog het anthalogy pack gekocht blijkbaar zit er nu alleen nog de audio cd in :p,hoop dat ik em nog vind!!

gevonden!

[ Voor 3% gewijzigd door Slammed_a4 op 30-01-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
[GoT]RedHat, in de tijd van GeniusDex etc :) iCTF was toen echt de bomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Floris-K schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:06:
Lol.. ven ! Die naam ken ik wel. Veel gelachen met Bilbo en zijn vriendin waar hij zo trots op was. Bergen met foto's moeten kijken steeds.
hier nog een ex dce... Wel erg lang geleden ! Bassboost / Basseh / Tyrannicus

Clans
PINK
DCE
IDFC
DT
2MM2
DDD

Meeste successen behaald met DCE samen met Dist, PrepH en Graftak.
Ook veel getraind met TE Undertaker, Eminem?(Wesley) en Total enz.

Ga het ook maar.weer eens installeren. Begrepen dat de community iets heeft gemaakt voor 64bit machines.
hmmm dat was dan nog voor mijn tijd I suppoose. Ik heb niet zozeer de meeste successen gehaald met DCE, maar wel de meeste fun! Dist, prep, rumbler, mike, dong, diablo, trip, edo, hellz, nee I go on? :D.

En yer @ foto's/vriending/Bilbo. Ben ooit nog met Bilbo met zijn vriendin meegereden naar een LAN in Temse bij Antwerpen. Met mijn 195 lekker achter in de Ford Ka :X. Daarna nog 2x met FEB en anderen mee geweest naar die LAN, altijd leuk.

Waarschijnlijk daar nog mijn meest gedenkwaardige UT moment ooit gehad. Was daar altijd een 5v5 iCTF compo en daar deden wij en andere clans dus altijd mee. M5, FEB, LiQ, CTF en dan sporadisch nog andere clans. Zo hadden we een gelegenheidsteam een keer gemaakt voor TnH, maar uiteindelijk ging er maar één van TnH zelf mee (Apo enzo haakte af helaas). Ter plekke aangevuld, waardoor we 2 div 3-4 spelers, 2 div 2 spelers, 1tja van TnH zelf dan en ikzelf, heel leuk team, maar toch wel verzwakt :p. Moesten we tegen LiQ, die dachten dat wel even te klaren. Nou Command was meteen 5-1 voor ons. Sprinta verloren we helaas wel met 4-0 en toen duku decider. 3-2 voor ons met nog 5 minuten te gaan, zij vrij massaal aan het aanvallen, krijgen de vlag ook twee keer mee, maar heb twee keer in hun basis gereturned, eerste keer met een ultra, tweede met een multi. Degene die mee zat te kijken op mijn scherm viel letterlijk van zijn stoel en de schreeuw en spreekwoorden van LiQ waren vanaf de andere kant van de zaal zeer duidelijk te horen. Als dan M5 en FEB mensen achteraf naar je toe komen om even te melden de situatie in het LiQ kamp was, dan heb je een memorabel moment te pakken :D. LiQ was gewoon altijd een beetje de vijand met hun gedoe/cheats/gezeik/blabla.

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
zo,enkele uren er al opzitten,het blijft echt een heerlijke game,spijtig van de vele mutators en nieuwe maps maarja,aan het plezier kunnen vele hedendaagse games niet eens tippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Vooral spijtig dat tegenwoordig het beetje dat er nog is toch wel normal weapons is. igib is zo veel leuker :(. Iemand die nog een goede igib server kent? iDM iTDM of iCTF maken me al niet meer zoveel uit, wil gewoon een leuke igib servert :'(.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:10
the_RJ schreef op zondag 30 januari 2011 @ 16:51:
[...]

hmmm dat was dan nog voor mijn tijd I suppoose. Ik heb niet zozeer de meeste successen gehaald met DCE, maar wel de meeste fun! Dist, prep, rumbler, mike, dong, diablo, trip, edo, hellz, nee I go on? :D.

En yer @ foto's/vriending/Bilbo. Ben ooit nog met Bilbo met zijn vriendin meegereden naar een LAN in Temse bij Antwerpen. Met mijn 195 lekker achter in de Ford Ka :X. Daarna nog 2x met FEB en anderen mee geweest naar die LAN, altijd leuk.

Waarschijnlijk daar nog mijn meest gedenkwaardige UT moment ooit gehad. Was daar altijd een 5v5 iCTF compo en daar deden wij en andere clans dus altijd mee. M5, FEB, LiQ, CTF en dan sporadisch nog andere clans. Zo hadden we een gelegenheidsteam een keer gemaakt voor TnH, maar uiteindelijk ging er maar één van TnH zelf mee (Apo enzo haakte af helaas). Ter plekke aangevuld, waardoor we 2 div 3-4 spelers, 2 div 2 spelers, 1tja van TnH zelf dan en ikzelf, heel leuk team, maar toch wel verzwakt :p. Moesten we tegen LiQ, die dachten dat wel even te klaren. Nou Command was meteen 5-1 voor ons. Sprinta verloren we helaas wel met 4-0 en toen duku decider. 3-2 voor ons met nog 5 minuten te gaan, zij vrij massaal aan het aanvallen, krijgen de vlag ook twee keer mee, maar heb twee keer in hun basis gereturned, eerste keer met een ultra, tweede met een multi. Degene die mee zat te kijken op mijn scherm viel letterlijk van zijn stoel en de schreeuw en spreekwoorden van LiQ waren vanaf de andere kant van de zaal zeer duidelijk te horen. Als dan M5 en FEB mensen achteraf naar je toe komen om even te melden de situatie in het LiQ kamp was, dan heb je een memorabel moment te pakken :D. LiQ was gewoon altijd een beetje de vijand met hun gedoe/cheats/gezeik/blabla.
Je bedoelt natuurlijk dat LiQ een hele gezellige clan vol met lieve mensen is :)
Jammer dat OCC zo dood is, leuke LAN was dat.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Zweden schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 03:23:
[...]

Je bedoelt natuurlijk dat LiQ een hele gezellige clan vol met lieve mensen is :)
Jammer dat OCC zo dood is, leuke LAN was dat.
Dag Breathe :)

Mja, ik had persoonlijk met de meeste niet echt problemen ofzo, aantal wel maar dat heb je overal. Maar er was wel altijd gezeik :(. Die OCC was het helemaal gezeik, kan me nog herinneren dat LiQ met 2 teams speelde en toen 1 team eruit lag ze de beste mensen uit dat team in team 1 zette... Niet helemaal in de lijn der competitie he :p

Maar ik wil niet gaan generaliseren voor heel LiQ hoor, heb ook nog best weleens met Mystic gelachen. Mystic alleen of Mystic met LiQ als groep erbij waren wel twee verschillende personen tho :p. Verder kon ik ook prima met andere LiQ'ers opschieten hoor :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

oef, Ut99 en 2004 zo hard kapot gespeeld :D Mss maar eens een rondje meedoen weer...
Veel mensen die in 2k4 team arenamaster spe(e)l(d)en?

[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 01-02-2011 11:20 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@flapmo
Ik heb een kleine 10 servers als fav. staan met instagib CTF. Zaterdagavond dacht even keertje testen op full-HD resolutie(lol?) en het werkte ! 'Paar' potjes gespeeld zaterdagavond, keek op de klok en als vanouds zag ik dat het alweer bijna licht werd dus mijn bedje maar eens gaan opzoeken. Raar is dat.. bij games zoals COD enz. ga ik op tijd slapen. Als ik UT weer speel dan kan ik gewoon niet meer stoppen. haha

@the_RJ
Denk dat jij vlak na mij bij DCE bent gekomen want na mijn exit heeft prep nog een jaartje actief gespeeld volgens mij. Wij stonden toen wel ergens in de top 20. Met "Memento Mori" (²MM²) hebben we nog tijd lang op nr.1 gestaan van de iDOM ladder.

Heb trouwens Jur/Jahman (LIQ|1337) nog steeds in mijn msn. Vraag me nog steeds wel eens af of hij helemaal zuiver is. Is gebanned op CB en zei dat het was omdat ie 1x een aimbot wilde testen op een server hehe.

@Zweden
Hello van de pot gedrukte kanarie lol

p.s. de oude stats op nguk.net, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:18:
oef, Ut99 en 2004 zo hard kapot gespeeld :D Mss maar eens een rondje meedoen weer...
Veel mensen die in 2k4 team arenamaster spe(e)l(d)en?
voor 2k4 is vast een ander topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Floris-K schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:56:
@the_RJ
Denk dat jij vlak na mij bij DCE bent gekomen want na mijn exit heeft prep nog een jaartje actief gespeeld volgens mij. Wij stonden toen wel ergens in de top 20. Met "Memento Mori" (²MM²) hebben we nog tijd lang op nr.1 gestaan van de iDOM ladder.
Zeker nadat wij... [WfH]... gestopt waren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Ohja, WfH herinnert me eraan dat Mos ook vaak mee ging naar OCC LAN, goeie kerel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Iemand zin om eens een planner/agenda te maken... wil wel weer een keer een game spelen tegen wat mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
oeh nice idee, wat is een leuke tijd? Ik wil best een datumprikkertje aanmaken voor de weekende (denk dat dan de meeste mensen wel kunnen.) Iemand een ip van een server die ik kan toevoegen? Hoop dat ik me kan doen :) zit met 12 uur tijdverschil hier dus dat kan lastig worden.

Heb het spel echt helemaal kapot gespeelt, kreeg een kopie op een schijfje van iemand om het te proberen, was toen 11 jaar en vond het echt een geweldig spel... uiteindelijk heb ik ergens een stuk of 3 verschillende cd's omdat ik het spel steeds kwijt was en hem toch graag als normale versie wilde hebebn.

Veel op de servers van Orange en tweakers gespeelt en uiteindelijk recuteerd door een lid van Snakeclan en later bij Demon Generals die nog een tijdje eerste hebben gestaan in de 2vs2 ladder op clanbase. Op het einde ook nog in het hier wel bekende tweakers clan [AARS] gezeten en een aantal 2vs2 wars met bobbafet (hoop dat ik de naam goed schrijf :P) gespeeld.

[ Voor 13% gewijzigd door jdh009 op 02-02-2011 21:29 . Reden: meer info toegevoed :) ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
Voor de zomervakantie speelden we dit meestal op zondagavond 21:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Floris-K schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:56:
@flapmo
Ik heb een kleine 10 servers als fav. staan met instagib CTF. Zaterdagavond dacht even keertje testen op full-HD resolutie(lol?) en het werkte ! 'Paar' potjes gespeeld zaterdagavond, keek op de klok en als vanouds zag ik dat het alweer bijna licht werd dus mijn bedje maar eens gaan opzoeken. Raar is dat.. bij games zoals COD enz. ga ik op tijd slapen. Als ik UT weer speel dan kan ik gewoon niet meer stoppen. haha
Publics? Mogelijkheid tot sharen :?. Of private servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Flapmo schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 20:58:
[...]

Publics? Mogelijkheid tot sharen :?. Of private servers?
Ik zal ze eens een paar overtypen ;)
Op deze server zitten het vaakste mensen:
(klik de link om te joinen)

zp | Tammy Instagib CTF 3x
Unreal://85.17.188.79:7400
Unreal://85.17.188.79:7300
Unreal://85.17.188.79:7200

CombiGib + Grapple CTF
Unreal://94.75.248.222:7777

zp Combogib CTF
Unreal://209.160.77.22:7866

Heb ook een update 451 gedownload van een site. Daar heb je een tab 'Populated server' die er volgens mij nooit in zat. Dat zijn iig server waar mensen op zitten en daar heb ik deze uitgevist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Floris-K schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 21:57:
[...]

CombiGib + Grapple CTF

zp Combogib CTF

Heb ook een update 451 gedownload van een site. Daar heb je een tab 'Populated server' die er volgens mij nooit in zat. Dat zijn iig server waar mensen op zitten en daar heb ik deze uitgevist.
Bedankt :). GOTY is weer geinstalleerd dus zodra ik ook maar ergens een uurtje de tijd vind ga ik eens even lekker spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

[...]

Populated zat er in 436 iig ook al in :)

Ik vind het zo jammer dat 'Fraggalonia' niet meer bestaat voor GOTY.. geweldige servers, bijna altijd vol, en lekker grote maps voor battles... :z

[ Voor 17% gewijzigd door Michael Knight op 12-02-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee een oude Bekende...... leuke tijden waren dat :)
MaZo schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:22:
[...]
Zeker nadat wij... [WfH]... gestopt waren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Michael Knight schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 00:55:
Iemand zin om eens een planner/agenda te maken... wil wel weer een keer een game spelen tegen wat mensen :)
Op verzoek is ie er dan eindelijk, mocht ik iets missen laat het dan even weten :)

inschrijven kan via:

deze link :)

[ Voor 25% gewijzigd door jdh009 op 14-02-2011 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 00:44
Niemand die meer Bunnytrack speelt? Best mod ever IMO :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Iemand die wel eens mouselag heeft gehad in UT (goty) op x64? Mouselag is echt duidelijk merkbaar, lees iets over switchen naar OpenGL ipv D3D maar heb dit nog niet kunnen testen.

Meer mensen die het hebben gehad, en opgelost :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik hebe r niet echt last van. Speel de game op 1920x1080 op Win7 64-bit. Heb de laatste D3D drivers geïnstalleerd volgens mij. Zal het vanavond thuis eens even nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Flapmo schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:57:
Iemand die wel eens mouselag heeft gehad in UT (goty) op x64? Mouselag is echt duidelijk merkbaar, lees iets over switchen naar OpenGL ipv D3D maar heb dit nog niet kunnen testen.

Heb hier zelf ook last van gehad, heb het volgende geprobeerd in deze topic...

http://bt-match.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=220
http://forums.beyondunreal.com/showthread.php?t=182599

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02

ik heb harde mouselag in de menu's maar in de game zelf nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb een multicore fix geinstalleerd ivm stuiteren van de muis bij dualcore/quadcore.
Daarnaast draai ik Direct3D 10 en zie net dat D3D 11 er ook is http://kentie.net/article/d3d11drv/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Vsync al uitgezet?

In de timedemo statistic kun je checken of het aanstaat of niet. Als het aanstaat gaat ie niet hoger dan 60 (afhankelijk van je scherm). In het spel kun je het instellen, maar ook in de control panel van je videokaart.

Probleem is als je het uitzet is dat het spel dan veel te snel loopt. Heeft iets met de variabele kloksnelheid van de cpu te maken, weet nog steeds niet hoe je dat goed kunt fiksen.

update:

Installeer de dx10 of dx11 renderer, start het spel met de renderer en typ in de console (~) 'preferences'. Kijk dan onder de respectievelijke renderer naar Vsync en zet die op false. Je kunt er ook de max framerate instellen, die had ik zelf op 120 gezet. Ik heb nu ook niet meer het snelheidsprobleem.

[ Voor 17% gewijzigd door Digital-DNA op 14-02-2011 23:29 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Digital-DNA schreef op maandag 14 februari 2011 @ 23:12:
[...]

Vsync al uitgezet?

In de timedemo statistic kun je checken of het aanstaat of niet. Als het aanstaat gaat ie niet hoger dan 60 (afhankelijk van je scherm). In het spel kun je het instellen, maar ook in de control panel van je videokaart.

Probleem is als je het uitzet is dat het spel dan veel te snel loopt. Heeft iets met de variabele kloksnelheid van de cpu te maken, weet nog steeds niet hoe je dat goed kunt fiksen.

update:

Installeer de dx10 of dx11 renderer, start het spel met de renderer en typ in de console (~) 'preferences'. Kijk dan onder de respectievelijke renderer naar Vsync en zet die op false. Je kunt er ook de max framerate instellen, die had ik zelf op 120 gezet. Ik heb nu ook niet meer het snelheidsprobleem.
Ik had het al uit staan ja, zowel via mijn NVIDIA controlpanel als via UT. Het spel spelen in OpenGL mode gaf de oplossing.

Bedankt voor de reacties :)

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

[...]

CombiGib + Grapple CTF

zp Combogib CTF

Jeetje dat dit topic nog actief is... haha :D
Werkt die 'uttweakers.net' server nog? :X
Er zijn dus nog wel servers waar het te spelen is?
Ik zal het ook weer eens erop zetten ;)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SQUADDANTE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-09 22:20
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 03:26:
Hey allemaal,

op www.utvolution.com

Thanks guys.

xxx
[rYs]GodsCreation
ff een bump ^^

$m0k3, HoM3R, Vendetta en andere instagibbers (ja voorlopig nog wel) doe eens registeren!

UTvolution draait 2 servers (binnenkort een 3e - waarna er 1 op public mode kan), adden voor een game kan via #utvolution - 1on1 tot 5on5...alle skilllevels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Ik doe m'n best het op de een of andere manier voor elkaar te gaan krijgen (het kriebelt immers weer), maar ik heb helaas tegenwoordig alleen nog een (Mac) laptop. Gamed niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

iCTF waren de tijden, wat een community was dat :)

Yo Dante, TenSun hier o/ !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Ben atm aan het skiën, zal vast weleens daar langskomen wanneer ik terug ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Heb de moeite gedaan wat oude zooi online te zetten: YouTube: Kanaal van MrJre22 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Je mist de beste -> dSiL Insta Movie

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mwa dunno, ik vind insta niet zo bijzonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
"Made in 2004 by a group of some of the best players around"

Dit valt ook wel mee, 9 v/d 10 spelers die in die clip voorkomen waren onbekend in de insta-scene.

[ Voor 3% gewijzigd door MaZo op 17-03-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Wut? Ik weet niet in welke insta-scene jij dan hebt gezeten, maar niet die van UT 99 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Zweden schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:19:
Wut? Ik weet niet in welke insta-scene jij dan hebt gezeten, maar niet die van UT 99 :P
Think again. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Ik kom er net achter dat ik mijn UT movies map kwijt ben :(...

Maargoed, er staan mij nog filmpjes bij als Unpredictables, POWAH2, Levitation. NW filmpjes doen het toch altijd beter.

Heb nog wel veel eigen clips staan, was de bedoeling ooit met anderen dat samen te voegen, maar is er uiteraard nooit van gekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Dan vraag ik me af of je aan het dementeren bent want gezien het lijstje had je ze toch echt moeten kennen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Zweden schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:37:
[...]
Dan vraag ik me af of je aan het dementeren bent want gezien het lijstje had je ze toch echt moeten kennen! :)
Ik zeg niet dat ik ze allemaal niet ken, maar om nou te zeggen dat het filmpje vol zit met toppers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ravenger schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 03:54:
[...]
Jammer voornamelijk iCTFers ;)
Maakt NW players niet minder welkom .. :) We kunnen in UTv best een NW server hosten als er spelers oor naar hebben / mapvote lists introduceren met NW.

We hebben momenteel 3 IG servers. 1 in NL, 1 in DE en 1 in UK, een Teamspeak 3 en een Mumble server. We hebben ook een PUGot op IRC waar je je kan registreren voor een pickup game :) IRC client is niet nodig, je kan er ook via de site in.

We gebruiken geen ZeroPing(Rommel..zorg gewoon dat je een knappe verbinding hebt :P), Geen anti-cheat..het werkt toch niet en lagged alleen maar/kicked mensen op false positives).

www.utvolution.com :)

[ Voor 48% gewijzigd door Max|Burn op 23-03-2012 13:26 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik krijg altijd een warm hart bij de {God killers Clan} Instagib movie. Puur omdat ik het soms wel eens mis, maar weet dat het nooit zo meer terugkomt omdat het toen fun was en een van de eerste competitieve spellen die ik online in clanverband met echte teams speelde. Dat bracht mensen en communities bij games - single player was nooit meer hetzelfde.

YouTube: \[GkC} UT99 Instagib Movie - The best instagib video ever _O_ UT99.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De maker daarvan zit overigens ook op UTv ;) (Poema) Nice video idd..vooral door muziek keuze denk ik :)

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 23-03-2012 13:26 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Zo bizar, ik ken gewoon iedere map nog. Toen we nog top20 matches speelde met iA / FEB kon ik ook gewoon iedere flagroute achterste voren rennen - maakte geen zak uit, je wist gewoon wanneer die strafe kon of niet. Alleen was achteruit een strafe en geen roll waardoor sommige shortcuts weer niet konden (zoals command shaft etc.).

Goed voorbeeld daarvan, ik speelde een practice game UT3 iCTF NL team tegen =TF= (die map met twee glazen tunnels hangend boven een plein met twee liften ... default map naam kwijt) ... luxxiz kon gewoon achteruit walljumpen om afslagen te nemen - dat was zo sick en ik verloor zo hard >:) (1-6 ofzo) .

Man dat rare spel is ingebrand in mijn geheugen toen ik nog weinig vulling had ofzo, gaat er niet meer uit. Ik herken zelfs al die muziek uit dat filmpje |:( .

[ Voor 23% gewijzigd door Cassius op 23-03-2012 13:50 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Ik ken echt nog zoveel movies uit mijn hoofd :p. Ze staan ook nog altijd op mijn pc, de betere dan :). Ik ben ooit zelf nog eens begonnen een movie te maken, eerst vanuit clan, toen vanuit paar spelers, toen maar zelf. Het is nooit afgekomen, tijdje terug het begin op youtube gegooid:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

Cassius schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:25:
Ik krijg altijd een warm hart bij de {God killers Clan} Instagib movie. Puur omdat ik het soms wel eens mis, maar weet dat het nooit zo meer terugkomt omdat het toen fun was en een van de eerste competitieve spellen die ik online in clanverband met echte teams speelde. Dat bracht mensen en communities bij games - single player was nooit meer hetzelfde.

YouTube: \[GkC} UT99 Instagib Movie - The best instagib video ever _O_ UT99.
Gave movie, te lang geleden dat ik dit gespeeld heb. bij het horen van de monsterkills krijg ik toch wel weer de kriebels om het te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_RJ schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:53:
Ik ken echt nog zoveel movies uit mijn hoofd :p. Ze staan ook nog altijd op mijn pc, de betere dan :). Ik ben ooit zelf nog eens begonnen een movie te maken, eerst vanuit clan, toen vanuit paar spelers, toen maar zelf. Het is nooit afgekomen, tijdje terug het begin op youtube gegooid:

[video]
Geweldig mooi spel wat veel herinneringen oproept van jaren geleden! Leuk stukje film, mooi ook die monsterkill actie op w00t. Ooit, toen ik in top 10 2v2 w00t ladder speelde op CB, maakte ik ook geregeld zulke acties. Dat boosten was echt noodzakelijk als je past top 20 kwam :P

Bovenstaande is en blijft ook mooi, afgelopen jaar zelfs nog een paar potjes met een van hen gespeeld toen we elkaar weer eens tegen kwamen na vele jaren.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Laatst online: 13:29

Arno

PF5A

Dat was schrikken, een groen topic in mijn AT :P

Misschien toch maar eens een UT99 map gaan zoeken op mijn disk?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Same here Arno :P Als de datum schikt wil ik zeker even meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Vroeger ook te veel gespeeld dit spel, vooral sniper en instagib. Dus als het 1 van die 2 weapons wordt wil ik ook zeker wel meedoen.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
20:00 is voor mij net te vroeg op de avond, wij zijn dan vaak nog aan het eten. Als we er rond 21:00 van kunnen maken ben ik erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

School morgen :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Arno schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:39:
Dat was schrikken, een groen topic in mijn AT :P

Misschien toch maar eens een UT99 map gaan zoeken op mijn disk?
Voor mij ook. Heb ik ooit UT99 gespeeld? JA, alleen ik kan niet zeggen dat ik er goed in ben :X

Ik heb het een tijdje geleden uit nostalgische overwegingen aangeschaft op Steam, samen met de rest van de Unreal serie, maar de laatste keer dat ik überhaupt tegen mensen iets speel is alweer meer dan 5 jaar geleden, zo sociaal ben ik niet :$

Als jullie iemand zien prutsen om er bij te komen, en die vervolgens totaal niets kan qua schieten en ontwijken is er een kans dat ik dat ben :+ (als ik tijd heb, kom gemiddeld 18:00 thuis, heb storingsdienst en moet ook nog eten koken)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Nostalgie ten top, jaren van mijn leven verschoten. :D

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• ravenger
Hey, leven in het topic ;)
Ik doe ook wel weer eens een potje mee, maar vanavond komt me niet uit.

De irc channel bestaat overigens ook nog steeds, al is ie vrij leeg doorgaans :P

• Arno

Arno

PF5A

Ik ben er wel geregeld en DR en Sponge heb ik ook gezien laatst :)

Jeremy Clarkson

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Vanavond kan ik niet :(, op een andere dag doe ik graag mee :)

offtopic:
In light of this topic, minuutje te vroeg gepost

[ Voor 37% gewijzigd door the_RJ op 19-12-2013 16:24 ]

• MiBe
Zijn er mensen die nog wel gaan spelen vanavond? Dan weet ik of ik de CD op moet gaan zoeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:21

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Iemand een potje? (tegen deze n00b :P )

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Morgenavond wil ik wel een potje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:21

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

the_RJ schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 22:22:
Morgenavond wil ik wel een potje doen :)
Hoelaat?

www.google.nl

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
De UT server is nu bereikbaar op: unreal://uttweakers.net (Website: uttweakers.net)

(In UT: Ga naar "open location" en typ hier 'uttweakers.net' (zonder quotes) in)