Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Moet je even de variabele cpu snelheid deactiveren, power profiel op always on zetten bijvoorbeeld ipv minimum power managementgrep schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:04:
Ben eigenlijk gestopt na een pc upgrade. UT reageerde raar ivm snellere cpu, had opeens mouselag ed. Nog wel wat lopen prutsen ermee (opstarten met CPU setting ed), maar de lol was er een beetje af.
Misschien binnenkort maar nog es proberen. Ben wel benieuwd of ik nog mee kan komen op pubs.
Speel nog wel veel 2k4.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Hehe idd, als ik een paar potjes speel, dan loopt het weer als een trein. Misschien niet even scherp met aim, maar de rest is meteen weer soepelShittyOldMan schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:13:
Ha, ja, ik had het toevallig gisteren weer opgestart, na jaren van afwezigheid. Ik moest eerst 600 packs downloaden om vervolgens bij het verbinden er meteen weer af te worden gegooid om een of andere anti cheat .dll te installeren. Dit op meerdere servers.
Uiteindelijk maar een good old deck16 botsessie gedaan. Dat dodgen tijdens het lopen enzo zit nog geheel in de vingers. Het is net als fietsen.
Mja dat probleem met CPU ligt waarschijnlijk aan je multicore CPU. UT is daar niet op geschreven en je OS gooit UT nog wel eens heen en weer tussen CPUs. Wat ik altijd doe is wanneer ik UT heb gestart, even in de task manager UT op 1 CPU core zetten. Daarna draait et weer als vanoudsgrep schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:04:
Ben eigenlijk gestopt na een pc upgrade. UT reageerde raar ivm snellere cpu, had opeens mouselag ed. Nog wel wat lopen prutsen ermee (opstarten met CPU setting ed), maar de lol was er een beetje af.
Misschien binnenkort maar nog es proberen. Ben wel benieuwd of ik nog mee kan komen op pubs.
Speel nog wel veel 2k4.
Mwa dat is alleen met laptops, met PC heb je daar normaliter geen last van.Fairy schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:09:
[...]
Moet je even de variabele cpu snelheid deactiveren, power profiel op always on zetten bijvoorbeeld ipv minimum power management
[ Voor 43% gewijzigd door ravenger op 25-09-2008 21:41 ]
in cmd,
Bindcpu 1 unrealtournament.exe
voor als de bovenstaande opties niet werken.
UT, goeie ouwe tijd, clanwars tegen chick clans, meetings, lan partys: The Works. Afijn, het word tijd om het weer op te starten. Vroeger was ik altijd hier te vinden: http://www.rork.nl/ut/ (CTF Fun server: unreal://81.169.188.18:7777) Ik ben benieuwd of ik het nog kan. Spelen de tweakers nog steeds op unreal://uttweakers.net ?jdh009 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:31:
[...]
ik ben laatst weer begonnen met wat ut te spelen, zijn er eigenlijk nog mensen op tweakers die het spelen?
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Jammer dat het zo stil is geworden eik, UT99 is gewoon
Anders waai effe aan, irc.tweakers.net #ut
Mijn athlon64's hebben er toch echt last van.ravenger schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:38:
Mwa dat is alleen met laptops, met PC heb je daar normaliter geen last van.
Toevallig Cool'n'Quiet stuff van AMD geinstalleerd staan? ik heb namelijk ook gewoon een AMD dualcore, maar ik heb zelfs niet eens de optie om de power naar mn CPU te reguleren zoals dat wel kan bij laptops. Ik vind het een beetje een rare feature op een desktop PCFairy schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:46:
[...]
Mijn athlon64's hebben er toch echt last van.
[ Voor 101% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:26 ]
"Wij van #UT adviseren UT"
Nee het is niet gratis, maar ik vraag me ook ten zeerste af of het nog te koop is. Goeie vraag eikLuqq schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:05:
Ik wil opzich wel meedoen, moet ik UT kopen? Of is het gratis tegenwoordig ofzo?
Dit is alweer server nummertje 7 als ik goed geteld heb, en het is een blijvertje.
Maargoed, het is nu weer een serieuze server, die aan alle standaarden voldoet
-=Waiz=-
Ik anders ook wel. Ben echter bang dat ik de piraat zal moeten uithangen om het spel binnen te halenLuqq schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:05:
Ik wil opzich wel meedoen, moet ik UT kopen? Of is het gratis tegenwoordig ofzo?

Edit: Eens kijken of ik 't kan draaien op 1024 x 768 alles maxed out, forced AA, etc
[ Voor 13% gewijzigd door Joep op 17-12-2008 23:20 ]
hehe dat is echt geen probleem. Ik draait et op full HD reso op maxJoep Stoffels schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:14:
[...]
Ik anders ook wel. Ben echter bang dat ik de piraat zal moeten uithangen om het spel binnen te halen
Edit: Eens kijken of ik 't kan draaien op 1024 x 768 alles maxed out, forced AA, etc
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:26 ]
mja dat werkt dus niet, die texture word op een rare manier op je camera gescaled. Zelfs die dot die er in zit is bij mij echt grootEngineer schreef op donderdag 18 december 2008 @ 02:57:
[...]
In je User.ini onder [Botpack.ChallengeHUD] kun je custom textures opgeven als crosshair. dus leef je uit in je favo tekenprogramma op een 32x32 pixels plaatje, sla hem op als 8 bits (256 kleuren) versie 5 pcx, importeer deze in unrealed in de texture browser, save je package als .utx (floppytje). Daarna CrossHairs\[9]=jepackage.dieenetexture en je kan hem kiezen in UT.
Zwart = transparant, wit = zichtbaar. Als je een mini crosshair wilt kun je bv een pixel als crosshair nemen, of 2x2...
BTW, ik heb spelers grafiekjes van de server in elkaar geflanst:
Daily:
[afbeelding]
Weekly:
[afbeelding]
Monthly:
[afbeelding]
Ze meten maar om de 5 minuten, dus een minuutje aanwezig zijn zie je er niet op.. maar dat maakt niet uit voor normale speelavonden.
Verwijderd
Heb ook ruim vijf jaar UT'99 GOTY gespeeld. Heerlijke tijd, veel clanwars enzo. Altijd iCTF.
Leeft de iCTF community bij UT'99 nog een beetje?
En is het speelbaar op een mac? Ik heb mijn windows pc weggegooid

Ben begonnen met normale wapens, maar ben vanaf een gegeven moment alleen maar "instagib" gaan spelen. De (uiterst succesvolle) clan waar ik in zat heette eerst [H2D], en later [WfH].
[ Voor 4% gewijzigd door MaZo op 18-12-2008 10:59 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:26 ]
Programma wat je zoekt bestaat en heet texmod.Engineer schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:02:
De enige oplossing die ik hiervoor zo kan bedenken is het zoeken van een extern programma dat zelf een crosshair in de opengl/direct3d overlay rendert. En dan die van UT uitschakellen. Maar vind maar eens zo'n programma ik zou niet weten waar.
Werd veel gebruikt in de begindagen van dat "prachtige" product genaamd UT3 waar je (in eerste instantie) je crosshair niet kon customizen en veel spelers de 'dot' misten
Zie deze link voor nadere uitleg:
http://forums.epicgames.c...p?p=25120214#post25120214
Werkte in UT3 in ieder geval prima.
Kom misschien ook weer es langs wippen. Zie veel bekende namen
PS: Dit topic begint echt de Heintje Davids onder de GoT topics te worden volgens mij. Net als je denkt hijs dood, komt ie weer terug
[ Voor 12% gewijzigd door grep op 18-12-2008 15:43 ]
[ Voor 140% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:26 ]
Luqq schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:05:
Unreal AnthologyJoep Stoffels schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:14:
[...]
Ik anders ook wel. Ben echter bang dat ik de piraat zal moeten uithangen om het spel binnen te halen
Edit: Eens kijken of ik 't kan draaien op 1024 x 768 alles max
ed out, forced AA, etc
You don't have to know how the computer works, just how to work the computer.
Warlocks from Hell toch? heb nog bij Hypno op school gezetenMaZo schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:59:
Jezus, wat heb ik dit spel stuk gespeeld, en dan met name via Clanbase.
Ben begonnen met normale wapens, maar ben vanaf een gegeven moment alleen maar "instagib" gaan spelen. De (uiterst succesvolle) clan waar ik in zat heette eerst [H2D], en later [WfH].
Het leeft nog een beetje, nog steeds veel mensen uit de beginjaren die er nog steeds zijn. Enige nadeel is dat iedereen zp (zeroping) speelt, heb daardoor zelf veel last van vanwege de overvloed aan Portugese en Poolse spelers.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:39:
Geweldig!
Heb ook ruim vijf jaar UT'99 GOTY gespeeld. Heerlijke tijd, veel clanwars enzo. Altijd iCTF.
Leeft de iCTF community bij UT'99 nog een beetje?
En is het speelbaar op een mac? Ik heb mijn windows pc weggegooid
Ik was gister eventjes op de server maar helaas was er niemand anders, behalve Engineer die telkens reconnecte...
Gisteravond heeft trouwens de finale van de iCTFzp opencup plaatsgevonden, binnenkort gaan de nationcups weer plaatsvinden.
Net weer even op de server gekeken, toch weer niemand. Waarom staat de gamespeed zo idioot hoog?
[ Voor 17% gewijzigd door harry64 op 19-12-2008 21:18 ]
Daarom heb ik UT GOTY ook maar via GoG gekocht. Zat nog steeds met mijn originele UT en dan moet je continue weer twee files gaan vervangen om multiplayer te kunnen doen met de rest van de wereld (vreemd genoeg heeft bijna iedereen de GOTY versie en niet het origineel). Mocht je trouwens problemen hebben dat het spel te snel of te langzaam loopt: update Windows! Na een Windows XP update werkte UT (en Unreal ook) ineens perfect.
Anyway, wel cool dat dit spel nog steeds het meeste gespeeld wordt van de hele UT serie. Ik had het laatst weer even gecontroleerd en UT2004 en UT3 liggen allebei op minder dan de helft van de spelers van UT op peak times (20:00->22:00). Ik krijg spontaan weer zin om ff te fraggen. Kom ook maar eens langs op die server
Klopt, Hippie was de "founder" van beide clans. Aardige gozer, maar vooral een erg goede speler ook.AgoNitE schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:03:
[...]
Warlocks from Hell toch? heb nog bij Hypno op school gezeten
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Wordt er nog een beetje instagib gespeeld op de UT server? Dat is toch wel mijn specialiteit, al heb ik het jaren niet gedaan.
Wat een clanhoertjes blijven het toch
Ben nog eens een keer helemaal afgedroogd door Effen in een 1on1 insta potje lol
Heb het spel nog wel liggen thuis, maar laatste keer (2 jaar geleden) was mijn quadcore niet zo lief voor UT.
Ben zelf overigens qua clan niet hoger gekomen dan DCE en destijds ook nog paar keer DT die redelijk hoog stonden, maar was te druk met DCE.
[ Voor 17% gewijzigd door AndereKoekoek op 22-12-2008 16:07 ]
Kan me uit het verleden nog drie levels herinneren die ik graag speelde maar kan ze nergens meer vinden om te downloaden. Weet iemand een plek?
Het gaat om House, Bathroom en Kitchen.. Veel lol mee beleefd, maar dus niet meer te vinden voor UT99.
Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen. Weet namelijk ook niet of het DM levels zijn of CTF enzo...
Als daar zoek op bv bathroom krijg ik wel wat hits iig.
Nogal ja, op school eens een LAN party gehad...was zelf vrij goed met insta/sniper. Maar als hij speelde, leek net een aimbotMaZo schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 16:41:
[...]
Klopt, Hippie was de "founder" van beide clans. Aardige gozer, maar vooral een erg goede speler ook.
Heb 'vroeger' heel, heel veel gespeeld (instagib) onder [rYs]v1nz-
Hier een paar screenies...
server gebookmarked !
UT nick (+ common tag): -fe.vendetta- / vendetta.dce
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Ik ben voor, zal eens UT op mijn computer zetten, dat zal wel draaien als een razende met een moderne computer
Overigens bestaat #ut altijd nog, met grotendeels de zelfde lui als heel wat jaren geleden. Sinds Engineer (schietschijf) in Australie zit is het echter een stuk rustiger, dus wat extra idlers zijn altijd welkom
De meeste mensen deugen!
freeman en effen hebben vooral met SR gewonnen, effen speelde niet voor TF, eurocups en de UT3 tourney die je noemde was met SR. Ik was als niet zweed (tja in forever was ik ook de niet skandiCassius schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:10:
Ha dce en fe, nog veel gespeeld tegen de clergy en forever. Vooral forever vroeger veel wars tegen gehad. Freeman en eFFen zitten al heel lang bij TnH (jaren) en hebben er al veel cups mee gewonnen. Laat staan dat ze met TF natuurlijk 20K gewonnen hebben met UT3. Ik speel niet meer, ga ook niet meer beginnen, herinneringen blijven herinneringen in dit geval
. Was in ieder geval te vinden in FEB / iA / BoD / 13.
Grappig trouwens, ik zit nog steeds in FEB, hoewel dat voor 2k4 is eigenlijk, ging wel altijd met FEB naar OCC in België, de eerste keer achterin in Bilbo's Ford Ka destijd, de reis kan ik me nog goed herinneren in die volgepakte auto met mijn bijna 2 meter
Tegen instant Apocalypse heb ik echt heel vaak gespeeld overigens ^^, good times.
[ Voor 15% gewijzigd door the_RJ op 03-05-2009 13:10 ]
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Waarom zou je het spel niet meer spelen Marcel? Omdat je er weer lang over doet voordat je een beetje skills terug hebt;P?Cassius schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:10:
Ha dce en fe, nog veel gespeeld tegen de clergy en forever. Vooral forever vroeger veel wars tegen gehad. Freeman en eFFen zitten al heel lang bij TnH (jaren) en hebben er al veel cups mee gewonnen. Laat staan dat ze met TF natuurlijk 20K gewonnen hebben met UT3. Ik speel niet meer, ga ook niet meer beginnen, herinneringen blijven herinneringen in dit geval
. Was in ieder geval te vinden in FEB / iA / BoD / 13.
Ik speel ook weer ut99. Het blijft gewoon een hele vette game, voor mij samen met wow toch wel de games waar je voor terug kan blijven komen om jezelf ermee te vermaken:). Speel zelf voornamelijk Assault in de utassault league (www.utassault.net).
Ikzelf speel deze game eigenlijk al vanaf de allereerste demo die uitkwam in de oktober van 1999. Ik heb toen die game met kerst 1999 gekregen onder de kerstboom (jaja:D). EIgenlijk toendertijd vooral offline gespeeld omdat de internetverbindingen niet zo goed waren als tegenwoordig:P. Man, wat een tijden haha;), leuk om daar weer bij stil te staan:).
ut=life
[ Voor 74% gewijzigd door PromoX op 14-05-2009 17:15 ]
Dan doe ik natuurlijk ook mee!Sponge schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:11:
Tsja, UT bestaat nu 10 jaar. Ik ben er ook absoluut voorstander van om dit te vieren met een goed fragfest.
Je zou kunnen proberen om die waardes in te voeren in System\UT.ini. via de GUI zal het ws niet gaan lukkenOmnyakom1 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:39:
weet iemand trouwens hoe je dit op 1200x1920 kan draaien?
[ Voor 35% gewijzigd door Gerco op 19-05-2009 08:54 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
werkt dat met betrekking tot aspect ratio's ?Gerco schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:54:
[...]
Dan doe ik natuurlijk ook mee!
[...]
Je zou kunnen proberen om die waardes in te voeren in System\UT.ini. via de GUI zal het ws niet gaan lukken
Over OCC gesproken, kwam gister nog een filmpje van mezelf tegen dat ik een 1on1 w00t speelde op OCC xDGrappig trouwens, ik zit nog steeds in FEB, hoewel dat voor 2k4 is eigenlijk, ging wel altijd met FEB naar OCC in België, de eerste keer achterin in Bilbo's Ford Ka destijd, de reis kan ik me nog goed herinneren in die volgepakte auto met mijn bijna 2 meter.
http://www.youtube.com/watch?v=paIw0SmcnVI&fmt=22
Mijn clan LiQ zit nu ook in de iCTF OpenCup finale die we tegen TBR zullen spelen
Hier nog wat stevige spawnkilling voor de liefhebber: http://www.youtube.com/watch?v=Q03Pvs4VFQA&fmt=22
[ Voor 9% gewijzigd door MiBe op 22-05-2009 06:34 ]
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
In #ut zitten we de laatste tijd wat na te denken om weer eens een goed avondje te fraggen. Iets van DM/TDM/CTF en dan insta of NW. Aangezien het wat lastig is om tegenwoordig UT99 spelers bij elkaar te krijgen (erg verspreid) zit ik te overwegen om iets van meeting manager ervoor te gebruiken
Maar ik heb geen idee hoeveel UT99 spelers hier rond lurken?
Overigens zat ik net eens even in mijn UT log te kijken:
Log: Purging outdated file from cache: ../Cache\00CC10574DB6786A159B3D8EAA9027BB.uxx (1005 days old)
Log: Purging outdated file from cache: ../Cache\045B560011D431C5A00000B543575CCC.uxx (1012 days old)
Typisch
RunCount=1351
Want UT installeer je natuurlijk nooit opnieuw, je kopiert het altijd naar je nieuwe systeem, toch?
Dat heb je goed, SpongeRunCount=2996
-=Waiz=-
Dat heb je zeker goed jaRunCount=11851
Ik speel nog altijd zo nu en dan een cupje mee @ ClanBase, momenteel wederom de spamcup (4v4 CTF rocketarena low grav op ctf-AndAction, kortom totale chaos
Wat spellen jullie.. Tdm/ctf Insta ofzo ??
mocht je vooral met nederlanders / belgen willen samenspelen dan kan ik zeker #P*STAR aanraden, clan met enkel belgen nederlanders en is savonds altijd wel iemand te vinden voor een potje!
Gamen op een laptop is best ok .... echt
yeah, in #UT1 zitten ook altijd nog 125 lui at least, mostly TDMers. Ik idle er alleen moet ik bekennen, ik speel bijna geen UT1 meer. Maar goed, het is net als fietsen, verleren doe je het toch nietAirdack schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:12:
Voor de mensen die irc gebruiken: daar zitten savonds nog 100en mensen die competetief UT spelen. Op quakenet welteverstaan, de channels waar veel man zitten: #project.ictf en #project.f.r.a.g ... dit is wel vooral instagib trouwens
mocht je vooral met nederlanders / belgen willen samenspelen dan kan ik zeker #P*STAR aanraden, clan met enkel belgen nederlanders en is savonds altijd wel iemand te vinden voor een potje!
iTDM , 1v1 ladder en iCTF
Zat in [WfH] en [H2D] en nog een paar clannetjes
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Andere bekendere clans would be (van oldskool naar nieuwer skool
oude elfjes en de bunnies, heb in beide gezetenthe_RJ schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 02:37:
Kheb laatst nog met DCE meegespeeld tegen LiQ in iCTF cup omdat DCE te weinig had.
Andere bekendere clans would be (van oldskool naar nieuwer skool): H4L, cAe, [FEB], Onslaught, Deliverance (was een <X> en ION merge voor EuroCup).
De meeste mensen deugen!
FeB was toch altijd meer een fun clan?the_RJ schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 02:37:
Kheb laatst nog met DCE meegespeeld tegen LiQ in iCTF cup omdat DCE te weinig had.
Andere bekendere clans would be (van oldskool naar nieuwer skool): H4L, cAe, [FEB], Onslaught, Deliverance (was een <X> en ION merge voor EuroCup).
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik snap trouwens nog steeds niet waarop Gamepoint ooit van de ene op de andere dag gestopt was met het hosten van UT e.d.
FEB speelde gewoon altijd div 1 of EC hoor. Ik heb zelf niet heel veel voor FEB gespeeld overigens, speelde daar wel altijd UT2k4 mee tho.
[ Voor 17% gewijzigd door Airdack op 17-11-2009 16:35 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Compatability of XP Mode al geprobeerd?M0nkeymen schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:18:
Heeft iemand al een oplossing voor windows 7 x64? Hij crashed dan telkens op UTDCv21 Het is een bekende foutmelding maar niemand heeft een oplossing
Dyna!? Arjen!? pfffffffffAirdack schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 16:33:
Wie ben je dan, Dynamic ofzo?
Kon je wel mee lachen trouwens op LAN's enzo
Nee maar Vendetta it is
lurker meldt zich o/Sponge schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:55:
Maar ik heb geen idee hoeveel UT99 spelers hier rond lurken?.
Ah dat is dus die melding, wilde vanavond voor het eerst op me nieuwe win7 x64 install spelen, maar kreeg ook steeds die melding.M0nkeymen schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:18:
Heeft iemand al een oplossing voor windows 7 x64? Hij crashed dan telkens op UTDCv21 Het is een bekende foutmelding maar niemand heeft een oplossing
Dyna was wel goed! Maar Hypno was toch iets beterthe_RJ schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:47:
[...]
Dyna!? Arjen!? pfffffffff
Kon je wel mee lachen trouwens op LAN's enzo
Nee maar Vendetta it is
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ACE v0.1 BETA
ut=life
*nostalgisch gevoel heeft*
Hierna nog wat UT3, en al was ik daar relatief beter in omdat ik veel eerder was begonnen en wat slimmer speelde (zat bijna in het NL team, beter van niet uiteindelijk voor de tijd
We vochten een verloren strijd tegen de tijd
[ Voor 20% gewijzigd door Cassius op 29-04-2010 14:11 ]
De meeste mensen deugen!
En ik denk dat er wel mensen voor te porren zijn hier;), myself inc.!
Relive the old times:)
[ Voor 32% gewijzigd door -Mach!- op 29-04-2010 15:42 ]
ut=life
Nah, de oude tijden heb ik goede herinneringen aan. Kende echt heel veel mensen toen op clanbase omdat ik zo actief was als de ziekte. Nu zijn daar nog maar schimmen van over en het zou eerder de oude goede herinnering vertroebelen. Nogmaals, het was echt onwijs vet die tijd en heb nooit meer in games het gevoel gehad dat ik echt "in een scene" zat waarin je ook transfers, matches, mensen, irc topics en wat nog niet meer volgde. Ik was ook admin en schreef reports voor de OpenCup en EuroCop iCTF bijvoorbeeld. Als ik nu naar clanbase surf (1 x per 6 maanden?) en ik kijk eens langs alle clans, de matches, de screenshots dan voel ik nog dat sterke gevoel van toen. Heeft echt iets achtergelaten-Mach!- schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:22:
Zin om weer met Ut99 de clanbase ladder op te gaan Marcel? Het is nog best actief moet ik zeggen.
En ik denk dat er wel mensen voor te porren zijn hier;), myself inc.!
Relive the old times:)
Nu is gamen meer voor de lol en het spacen ... maar toen had ik bijna het gevoel dat we het ergens om deden
Het blijft een super herinnering!

De meeste mensen deugen!
maar UT zelf was wel leuk in die tijd
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik voel me echt een ouwe lul als ik dit zo allemaal lees haha.
Wat een tijden waren dat zeg ! Elke dag na het eten klaar zitten en wars spelen.
1 clan was niet voldoende dus hop nog een clan erbij om hele avonden wars te kunnen spelen. dce, dt, mm, pink, idfc, ddd en nog wat clans. Veel fun wars bijgesprongen bij feb, liq en te enz. The good old days
Van de week kwam ik er toevaliig achter dat wfh-distortion in mijn klas zit van mijn deeltijd hbo. Hadden toch minder tijd in UT moeten steken! haha
Mijn hoop is dat er een aankondiging wordt gedaan voor een nieuw deel van Unreal Tournament op de aankomende E3.
ut=life
[ Voor 102% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:10 ]
Ik vind het lullig om dan een hele avond te gamen
Maar is er verder nog animo? We hebben nu sowieso 4-5 spelers. Voor CTF kunnen we altijd nog een paar spelers meer gebruiken
Ik zal binnenkort eens kijken of ik het een beetje aan de praat kan krijgen, en je hoeft toch niet achterlijk goed te zijn om hier mee te mogen spelen? Gewoon casual mag toch ook?
Ik heb helaas geen videotjes, maar wel een paar screenshots. Die edit ik er vanavond wel even in.
Verder was het voor iedereen zeker voor herhaling vatbaar. Zelf vond ik CTF-Gauntlet echt zenuwslopend goed, echt te vaak een close call!
[ Voor 126% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:10 ]
Was een leuk uurtje gister, ik heb zelfs een paar keer de vlag weten te veroveren
CTF-Gauntlet was inderdaad een bizarre map, dat was echt niet normaal
als ie het soepeltjes doet op een mac/vmware windows dan ben ik ook zeker van de partij!!
heb heel wat harde battles meegemaakt back in the days, met mn UK clan TBB (the bad boyz). Regelmatig 1e gestaan met UTCTF in de barrysworld, jolt en Clanbase ladders/leagues en zelfs nog een keer kampioen van engeland geworden op de i8 Lan (was ergens in 2001
come get some!
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ik wil best wel meedoen lijkt me gaaf. Moet aleen ff heel goed zoeken naar me cd die ergens onder een berg ligt na 2x verhuist te zijn. Ik had UT Gotye die versie spelen jullie toch?
Zoja dan denk ik dat jullie mij wel zien verschijnen zondag onder de naam ForT3X.
Cya then ^^
www.google.nl
Unreal Tournament '99
De UT server is nu bereikbaar op: unreal://uttweakers.net (Website: uttweakers.net)
(In UT: Ga naar "open location" en typ hier 'uttweakers.net' (zonder quotes) in)