[UT] uttweakers.net -> niemand? deel 10 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Ben eigenlijk gestopt na een pc upgrade. UT reageerde raar ivm snellere cpu, had opeens mouselag ed. Nog wel wat lopen prutsen ermee (opstarten met CPU setting ed), maar de lol was er een beetje af.
Misschien binnenkort maar nog es proberen. Ben wel benieuwd of ik nog mee kan komen op pubs.
Speel nog wel veel 2k4.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

grep schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:04:
Ben eigenlijk gestopt na een pc upgrade. UT reageerde raar ivm snellere cpu, had opeens mouselag ed. Nog wel wat lopen prutsen ermee (opstarten met CPU setting ed), maar de lol was er een beetje af.
Misschien binnenkort maar nog es proberen. Ben wel benieuwd of ik nog mee kan komen op pubs.
Speel nog wel veel 2k4.
Moet je even de variabele cpu snelheid deactiveren, power profiel op always on zetten bijvoorbeeld ipv minimum power management

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:21

jdh009

FP ProMod
Niveau op de meeste servers is echt (te) laag tegenwoordig, heb toch het idee dat ik het leuker vind om ut3 of 2004 te spelen. Al zou me het toch wel leuk lijken om is te kijken hoe iedereen van vroeger het op dit moment doet ingame.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
ShittyOldMan schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 22:13:
Ha, ja, ik had het toevallig gisteren weer opgestart, na jaren van afwezigheid. Ik moest eerst 600 packs downloaden om vervolgens bij het verbinden er meteen weer af te worden gegooid om een of andere anti cheat .dll te installeren. Dit op meerdere servers.
Uiteindelijk maar een good old deck16 botsessie gedaan. Dat dodgen tijdens het lopen enzo zit nog geheel in de vingers. Het is net als fietsen.
Hehe idd, als ik een paar potjes speel, dan loopt het weer als een trein. Misschien niet even scherp met aim, maar de rest is meteen weer soepel :)
grep schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:04:
Speel nog wel veel 2k4.
Mja dat probleem met CPU ligt waarschijnlijk aan je multicore CPU. UT is daar niet op geschreven en je OS gooit UT nog wel eens heen en weer tussen CPUs. Wat ik altijd doe is wanneer ik UT heb gestart, even in de task manager UT op 1 CPU core zetten. Daarna draait et weer als vanouds :)
Fairy schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:09:
[...]
Moet je even de variabele cpu snelheid deactiveren, power profiel op always on zetten bijvoorbeeld ipv minimum power management
Mwa dat is alleen met laptops, met PC heb je daar normaliter geen last van.

[ Voor 43% gewijzigd door ravenger op 25-09-2008 21:41 ]

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 20:53

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

of je download bindcpu, gooit dit bestandje in je system map.

in cmd,
Bindcpu 1 unrealtournament.exe

voor als de bovenstaande opties niet werken.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:49

Arethusa

Niet die server

jdh009 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 21:31:
[...]

ik ben laatst weer begonnen met wat ut te spelen, zijn er eigenlijk nog mensen op tweakers die het spelen?
UT, goeie ouwe tijd, clanwars tegen chick clans, meetings, lan partys: The Works. Afijn, het word tijd om het weer op te starten. Vroeger was ik altijd hier te vinden: http://www.rork.nl/ut/ (CTF Fun server: unreal://81.169.188.18:7777) Ik ben benieuwd of ik het nog kan. Spelen de tweakers nog steeds op unreal://uttweakers.net ?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Ja nog wel is, al is het de laatste tijd aardig stil. Vooral met een paar man wat kloten, tableclimben, belachelijke maps bouwen, etc.
Jammer dat het zo stil is geworden eik, UT99 is gewoon O+

Anders waai effe aan, irc.tweakers.net #ut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

ravenger schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:38:

Mwa dat is alleen met laptops, met PC heb je daar normaliter geen last van.
Mijn athlon64's hebben er toch echt last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Fairy schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:46:
[...]

Mijn athlon64's hebben er toch echt last van.
Toevallig Cool'n'Quiet stuff van AMD geinstalleerd staan? ik heb namelijk ook gewoon een AMD dualcore, maar ik heb zelfs niet eens de optie om de power naar mn CPU te reguleren zoals dat wel kan bij laptops. Ik vind het een beetje een rare feature op een desktop PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Tja en toch als je kijkt naar de energiebesparing vind ik het niet eens zo raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 101% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Dat heb je mooi gezegd Engineer.

"Wij van #UT adviseren UT"

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:30
Ik wil opzich wel meedoen, moet ik UT kopen? Of is het gratis tegenwoordig ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Luqq schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:05:
Ik wil opzich wel meedoen, moet ik UT kopen? Of is het gratis tegenwoordig ofzo? :)
Nee het is niet gratis, maar ik vraag me ook ten zeerste af of het nog te koop is. Goeie vraag eik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTPlus
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

FTPlus

Pluisje

Zo hey, kijk dit is een spel wat na 10 jaar nogsteeds leuk is. :P
Dit is alweer server nummertje 7 als ik goed geteld heb, en het is een blijvertje. :D (zo niet komt er een nummer 8 ;) )
Maargoed, het is nu weer een serieuze server, die aan alle standaarden voldoet ;) . Dus wie zin heeft, schuw niet en kom langs, er is altijd wel iemand op irc (reporter bot) die zin heeft.

-=Waiz=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:17
Ik anders ook wel. Ben echter bang dat ik de piraat zal moeten uithangen om het spel binnen te halen :/

Edit: Eens kijken of ik 't kan draaien op 1024 x 768 alles maxed out, forced AA, etc :P

[ Voor 13% gewijzigd door Joep op 17-12-2008 23:20 ]

• ravenger
Joep Stoffels schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:14:
[...]

Ik anders ook wel. Ben echter bang dat ik de piraat zal moeten uithangen om het spel binnen te halen :/

Edit: Eens kijken of ik 't kan draaien op 1024 x 768 alles maxed out, forced AA, etc :P
hehe dat is echt geen probleem. Ik draait et op full HD reso op max :P Enige probleem dat ik nu heb is dat mn crosshair te groot is. Iemand een idee of en waar ik dat kan veranderen ?

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:26 ]

• ravenger
Engineer schreef op donderdag 18 december 2008 @ 02:57:
[...]

In je User.ini onder [Botpack.ChallengeHUD] kun je custom textures opgeven als crosshair :). dus leef je uit in je favo tekenprogramma op een 32x32 pixels plaatje, sla hem op als 8 bits (256 kleuren) versie 5 pcx, importeer deze in unrealed in de texture browser, save je package als .utx (floppytje). Daarna CrossHairs\[9]=jepackage.dieenetexture en je kan hem kiezen in UT.

Zwart = transparant, wit = zichtbaar. Als je een mini crosshair wilt kun je bv een pixel als crosshair nemen, of 2x2...

BTW, ik heb spelers grafiekjes van de server in elkaar geflanst:

Daily:
[afbeelding]

Weekly:
[afbeelding]

Monthly:
[afbeelding]

Ze meten maar om de 5 minuten, dus een minuutje aanwezig zijn zie je er niet op.. maar dat maakt niet uit voor normale speelavonden.
mja dat werkt dus niet, die texture word op een rare manier op je camera gescaled. Zelfs die dot die er in zit is bij mij echt groot :(

Verwijderd

Geweldig!

Heb ook ruim vijf jaar UT'99 GOTY gespeeld. Heerlijke tijd, veel clanwars enzo. Altijd iCTF.

Leeft de iCTF community bij UT'99 nog een beetje?

En is het speelbaar op een mac? Ik heb mijn windows pc weggegooid :/

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jezus, wat heb ik dit spel stuk gespeeld, en dan met name via Clanbase. :)

Ben begonnen met normale wapens, maar ben vanaf een gegeven moment alleen maar "instagib" gaan spelen. De (uiterst succesvolle) clan waar ik in zat heette eerst [H2D], en later [WfH].

[ Voor 4% gewijzigd door MaZo op 18-12-2008 10:59 ]

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:26 ]

• grep

grep

meer begrep...

Engineer schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:02:

De enige oplossing die ik hiervoor zo kan bedenken is het zoeken van een extern programma dat zelf een crosshair in de opengl/direct3d overlay rendert. En dan die van UT uitschakellen. Maar vind maar eens zo'n programma ik zou niet weten waar.
Programma wat je zoekt bestaat en heet texmod.

Werd veel gebruikt in de begindagen van dat "prachtige" product genaamd UT3 waar je (in eerste instantie) je crosshair niet kon customizen en veel spelers de 'dot' misten :)

Zie deze link voor nadere uitleg:
http://forums.epicgames.c...p?p=25120214#post25120214

Werkte in UT3 in ieder geval prima.

Kom misschien ook weer es langs wippen. Zie veel bekende namen :)

PS: Dit topic begint echt de Heintje Davids onder de GoT topics te worden volgens mij. Net als je denkt hijs dood, komt ie weer terug :D

[ Voor 12% gewijzigd door grep op 18-12-2008 15:43 ]

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 140% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomVis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 21:04

ThomVis

Detected rambling:

Joep Stoffels schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:14:
[...]

Edit: Eens kijken of ik 't kan draaien op 1024 x 768 alles max
ed out, forced AA, etc :P
Unreal Anthology

You don't have to know how the computer works, just how to work the computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
MaZo schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:59:
Jezus, wat heb ik dit spel stuk gespeeld, en dan met name via Clanbase. :)

Ben begonnen met normale wapens, maar ben vanaf een gegeven moment alleen maar "instagib" gaan spelen. De (uiterst succesvolle) clan waar ik in zat heette eerst [H2D], en later [WfH].
Warlocks from Hell toch? heb nog bij Hypno op school gezeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 20:44
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 10:39:
Geweldig!

Heb ook ruim vijf jaar UT'99 GOTY gespeeld. Heerlijke tijd, veel clanwars enzo. Altijd iCTF.

Leeft de iCTF community bij UT'99 nog een beetje?

En is het speelbaar op een mac? Ik heb mijn windows pc weggegooid :/
Het leeft nog een beetje, nog steeds veel mensen uit de beginjaren die er nog steeds zijn. Enige nadeel is dat iedereen zp (zeroping) speelt, heb daardoor zelf veel last van vanwege de overvloed aan Portugese en Poolse spelers.

Ik was gister eventjes op de server maar helaas was er niemand anders, behalve Engineer die telkens reconnecte...

Gisteravond heeft trouwens de finale van de iCTFzp opencup plaatsgevonden, binnenkort gaan de nationcups weer plaatsvinden.

Net weer even op de server gekeken, toch weer niemand. Waarom staat de gamespeed zo idioot hoog?

[ Voor 17% gewijzigd door harry64 op 19-12-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Mja mocht je nog UT willen kopen, de GOTY edition is nu ook beschikbaar via Good Old Games voor $9.99 (http://www.gog.com/en/gamecard/unreal_tournament_goty). Dus, Joep Stoffels en Luqq - jullie hoeven de piraat niet uit te hangen. Koop sowieso de GOTY versie, want de originele versie werkt niet goed online.

Daarom heb ik UT GOTY ook maar via GoG gekocht. Zat nog steeds met mijn originele UT en dan moet je continue weer twee files gaan vervangen om multiplayer te kunnen doen met de rest van de wereld (vreemd genoeg heeft bijna iedereen de GOTY versie en niet het origineel). Mocht je trouwens problemen hebben dat het spel te snel of te langzaam loopt: update Windows! Na een Windows XP update werkte UT (en Unreal ook) ineens perfect.

Anyway, wel cool dat dit spel nog steeds het meeste gespeeld wordt van de hele UT serie. Ik had het laatst weer even gecontroleerd en UT2004 en UT3 liggen allebei op minder dan de helft van de spelers van UT op peak times (20:00->22:00). Ik krijg spontaan weer zin om ff te fraggen. Kom ook maar eens langs op die server :p

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
AgoNitE schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:03:
[...]
Warlocks from Hell toch? heb nog bij Hypno op school gezeten :P
Klopt, Hippie was de "founder" van beide clans. Aardige gozer, maar vooral een erg goede speler ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

Boeh!

Yeah , ik ga het weer installeren en doe mee mensen, -=OebiDoebiPaT=- is weer van de partij.....BOW DOWN

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Leuk :D
Wordt er nog een beetje instagib gespeeld op de UT server? Dat is toch wel mijn specialiteit, al heb ik het jaren niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Lol zie dat TnH nu Effen en Freeman in de clan heeft zitten?
Wat een clanhoertjes blijven het toch :P maar ze zijn echt wel fu**ing goed.
Ben nog eens een keer helemaal afgedroogd door Effen in een 1on1 insta potje lol

Heb het spel nog wel liggen thuis, maar laatste keer (2 jaar geleden) was mijn quadcore niet zo lief voor UT.

Ben zelf overigens qua clan niet hoger gekomen dan DCE en destijds ook nog paar keer DT die redelijk hoog stonden, maar was te druk met DCE.

[ Voor 17% gewijzigd door AndereKoekoek op 22-12-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Ben zelf wat meer van de nw. Zit over het algemeen wat meer tactiek in mbt wapens en powerups ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Peoples, ben sinds kort weer aangestoken met het UT99 virus....

Kan me uit het verleden nog drie levels herinneren die ik graag speelde maar kan ze nergens meer vinden om te downloaden. Weet iemand een plek?

Het gaat om House, Bathroom en Kitchen.. Veel lol mee beleefd, maar dus niet meer te vinden voor UT99.

Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen. Weet namelijk ook niet of het DM levels zijn of CTF enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

planetunreal lijkt nog wel wat maps te hebben.
Als daar zoek op bv bathroom krijg ik wel wat hits iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
MaZo schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 16:41:
[...]
Klopt, Hippie was de "founder" van beide clans. Aardige gozer, maar vooral een erg goede speler ook. :)
Nogal ja, op school eens een LAN party gehad...was zelf vrij goed met insta/sniper. Maar als hij speelde, leek net een aimbot :P Viel me ook altijd op dat hij op school vaak afwezig was vlak voordat hij een war moest spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 19:30
Heb dit draadje nooit eerder gezien, cewl, ik kom binnenkort ook een paar games meespelen ! :D
Heb 'vroeger' heel, heel veel gespeeld (instagib) onder [rYs]v1nz-

Hier een paar screenies...

server gebookmarked ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ
  • Laatst online: 21-06 11:41

the_RJ

Banana Hammock!

Als er weereens een avondje georganiseerd wordt kan ik het ook wel weereens opstarten.

UT nick (+ common tag): -fe.vendetta- / vendetta.dce

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

oe ja, old school UT Instagib :D
Ik ben voor, zal eens UT op mijn computer zetten, dat zal wel draaien als een razende met een moderne computer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Tsja, UT bestaat nu 10 jaar. Ik ben er ook absoluut voorstander van om dit te vieren met een goed fragfest :P.

Overigens bestaat #ut altijd nog, met grotendeels de zelfde lui als heel wat jaren geleden. Sinds Engineer (schietschijf) in Australie zit is het echter een stuk rustiger, dus wat extra idlers zijn altijd welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ha dce en fe, nog veel gespeeld tegen de clergy en forever. Vooral forever vroeger veel wars tegen gehad :) . Freeman en eFFen zitten al heel lang bij TnH (jaren) en hebben er al veel cups mee gewonnen. Laat staan dat ze met TF natuurlijk 20K gewonnen hebben met UT3. Ik speel niet meer, ga ook niet meer beginnen, herinneringen blijven herinneringen in dit geval :) . Was in ieder geval te vinden in FEB / iA / BoD / 13.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
* Tomfish steekt ook zijn hand op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Cassius schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:10:
Ha dce en fe, nog veel gespeeld tegen de clergy en forever. Vooral forever vroeger veel wars tegen gehad :) . Freeman en eFFen zitten al heel lang bij TnH (jaren) en hebben er al veel cups mee gewonnen. Laat staan dat ze met TF natuurlijk 20K gewonnen hebben met UT3. Ik speel niet meer, ga ook niet meer beginnen, herinneringen blijven herinneringen in dit geval :) . Was in ieder geval te vinden in FEB / iA / BoD / 13.
freeman en effen hebben vooral met SR gewonnen, effen speelde niet voor TF, eurocups en de UT3 tourney die je noemde was met SR. Ik was als niet zweed (tja in forever was ik ook de niet skandi :D) de vaste prik om mee te spelen met friendly wars, echt absurd wat zij af en toe presteren, maar ook altijd een leuke sfeer daar (hoewel luxxiz nog weleens uit wou schieten :p).
Grappig trouwens, ik zit nog steeds in FEB, hoewel dat voor 2k4 is eigenlijk, ging wel altijd met FEB naar OCC in België, de eerste keer achterin in Bilbo's Ford Ka destijd, de reis kan ik me nog goed herinneren in die volgepakte auto met mijn bijna 2 meter :D.

Tegen instant Apocalypse heb ik echt heel vaak gespeeld overigens ^^, good times.

[ Voor 15% gewijzigd door the_RJ op 03-05-2009 13:10 ]

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Cassius schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:10:
Waarom zou je het spel niet meer spelen Marcel? Omdat je er weer lang over doet voordat je een beetje skills terug hebt;P?

Ik speel ook weer ut99. Het blijft gewoon een hele vette game, voor mij samen met wow toch wel de games waar je voor terug kan blijven komen om jezelf ermee te vermaken:). Speel zelf voornamelijk Assault in de utassault league (www.utassault.net).

Ikzelf speel deze game eigenlijk al vanaf de allereerste demo die uitkwam in de oktober van 1999. Ik heb toen die game met kerst 1999 gekregen onder de kerstboom (jaja:D). EIgenlijk toendertijd vooral offline gespeeld omdat de internetverbindingen niet zo goed waren als tegenwoordig:P. Man, wat een tijden haha;), leuk om daar weer bij stil te staan:).

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
UT lijkt me geen freeware. Links naar downloadlocaties voor de volledige versie horen hier dan ook niet thuis. Zie ook Het algemeen beleid #verbodencopyright.

[ Voor 74% gewijzigd door PromoX op 14-05-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
weet iemand trouwens hoe je dit op 1200x1920 kan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Sponge schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:11:
Tsja, UT bestaat nu 10 jaar. Ik ben er ook absoluut voorstander van om dit te vieren met een goed fragfest :P.
Dan doe ik natuurlijk ook mee!
Omnyakom1 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:39:
weet iemand trouwens hoe je dit op 1200x1920 kan draaien?
Je zou kunnen proberen om die waardes in te voeren in System\UT.ini. via de GUI zal het ws niet gaan lukken :)

[ Voor 35% gewijzigd door Gerco op 19-05-2009 08:54 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
gevonden :*)

Afbeeldingslocatie: http://xs139.xs.to/xs139/09212/gd130.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Gerco schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:54:
[...]

Dan doe ik natuurlijk ook mee!

[...]

Je zou kunnen proberen om die waardes in te voeren in System\UT.ini. via de GUI zal het ws niet gaan lukken :)
werkt dat met betrekking tot aspect ratio's ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Laatst online: 16-09 20:44
Ik speel ut zelf met en minimized window, kan de resolutie dus aanpassen naar wat ik wil. Misschien een idee om dat te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:36
Grappig trouwens, ik zit nog steeds in FEB, hoewel dat voor 2k4 is eigenlijk, ging wel altijd met FEB naar OCC in België, de eerste keer achterin in Bilbo's Ford Ka destijd, de reis kan ik me nog goed herinneren in die volgepakte auto met mijn bijna 2 meter :D.
Over OCC gesproken, kwam gister nog een filmpje van mezelf tegen dat ik een 1on1 w00t speelde op OCC xD

http://www.youtube.com/watch?v=paIw0SmcnVI&fmt=22

Mijn clan LiQ zit nu ook in de iCTF OpenCup finale die we tegen TBR zullen spelen :)

Hier nog wat stevige spawnkilling voor de liefhebber: http://www.youtube.com/watch?v=Q03Pvs4VFQA&fmt=22

[ Voor 9% gewijzigd door MiBe op 22-05-2009 06:34 ]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Hey,

In #ut zitten we de laatste tijd wat na te denken om weer eens een goed avondje te fraggen. Iets van DM/TDM/CTF en dan insta of NW. Aangezien het wat lastig is om tegenwoordig UT99 spelers bij elkaar te krijgen (erg verspreid) zit ik te overwegen om iets van meeting manager ervoor te gebruiken :).

Maar ik heb geen idee hoeveel UT99 spelers hier rond lurken? :P. Vooral van de oude garde: the more the merrier :P. Onderhand zijn we 10 jaar verder en vele van ons hebben amper tijd vrij om 's avonds eens even te fraggen.... ;).

Overigens zat ik net eens even in mijn UT log te kijken:

Log: Purging outdated file from cache: ../Cache\00CC10574DB6786A159B3D8EAA9027BB.uxx (1005 days old)
Log: Purging outdated file from cache: ../Cache\045B560011D431C5A00000B543575CCC.uxx (1012 days old)

Typisch :P. Ooit dacht ik dat die 1000 dagen genoeg zou zijn :P. En natuurlijk de RunCount:

RunCount=1351

Want UT installeer je natuurlijk nooit opnieuw, je kopiert het altijd naar je nieuwe systeem, toch? :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTPlus
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

FTPlus

Pluisje

RunCount=2996
Dat heb je goed, Sponge 8)

-=Waiz=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

RunCount=11851
Dat heb je zeker goed ja :D

Ik speel nog altijd zo nu en dan een cupje mee @ ClanBase, momenteel wederom de spamcup (4v4 CTF rocketarena low grav op ctf-AndAction, kortom totale chaos :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

ik heb het al 4 jaar niet gespeeld ofzo maar ik wil best wel ff weer een keertje spelen (kan dat eigenlijk of vista64 ;) ut3 is ook redelijk aan het doodbloeden... bijna geen interessante servers online...

Wat spellen jullie.. Tdm/ctf Insta ofzo ??

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Laatst online: 16-09 15:01
Voor de mensen die irc gebruiken: daar zitten savonds nog 100en mensen die competetief UT spelen. Op quakenet welteverstaan, de channels waar veel man zitten: #project.ictf en #project.f.r.a.g ... dit is wel vooral instagib trouwens :)

mocht je vooral met nederlanders / belgen willen samenspelen dan kan ik zeker #P*STAR aanraden, clan met enkel belgen nederlanders en is savonds altijd wel iemand te vinden voor een potje!

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Airdack schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:12:
Voor de mensen die irc gebruiken: daar zitten savonds nog 100en mensen die competetief UT spelen. Op quakenet welteverstaan, de channels waar veel man zitten: #project.ictf en #project.f.r.a.g ... dit is wel vooral instagib trouwens :)

mocht je vooral met nederlanders / belgen willen samenspelen dan kan ik zeker #P*STAR aanraden, clan met enkel belgen nederlanders en is savonds altijd wel iemand te vinden voor een potje!
yeah, in #UT1 zitten ook altijd nog 125 lui at least, mostly TDMers. Ik idle er alleen moet ik bekennen, ik speel bijna geen UT1 meer. Maar goed, het is net als fietsen, verleren doe je het toch niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Heb dit vroeger best actief gespeelt in de clanbase scene haha
iTDM , 1v1 ladder en iCTF

Zat in [WfH] en [H2D] en nog een paar clannetjes :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Kheb laatst nog met DCE meegespeeld tegen LiQ in iCTF cup omdat DCE te weinig had.

Andere bekendere clans would be (van oldskool naar nieuwer skool :D): H4L, cAe, [FEB], Onslaught, Deliverance (was een <X> en ION merge voor EuroCup).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

the_RJ schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 02:37:
Kheb laatst nog met DCE meegespeeld tegen LiQ in iCTF cup omdat DCE te weinig had.

Andere bekendere clans would be (van oldskool naar nieuwer skool :D): H4L, cAe, [FEB], Onslaught, Deliverance (was een <X> en ION merge voor EuroCup).
oude elfjes en de bunnies, heb in beide gezeten :D . Ik speel het overigens al 3 jaar niet meer, speel nu beetje mw2 en heroes of newerth. Geen clans meer :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

the_RJ schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 02:37:

FeB was toch altijd meer een fun clan?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 14:40

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik speel nog steeds regelmatig UT99 om ff keihard te rellen of anders UT2004. UT3 kan mij ondanks mijn nieuwe PC niet echt boeien...

Ik snap trouwens nog steeds niet waarop Gamepoint ooit van de ene op de andere dag gestopt was met het hosten van UT e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Ik hang ook nog altijd in #ut1 #unreal.vip (pickup tegenwoordig) en #*h2o* waar mijn dedi servertjes staan. zo nu en dan start ik UT nog es op om ff op een servertje te spelen, maar het is niet meer als voorheen waar ik toen nog bovenaan te vinden was in de scores lijstjes is het nu triest onderop :(

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

hmr schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:19:
[...]

FeB was toch altijd meer een fun clan?
FEB speelde gewoon altijd div 1 of EC hoor. Ik heb zelf niet heel veel voor FEB gespeeld overigens, speelde daar wel altijd UT2k4 mee tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Wie ben je dan, Dynamic ofzo?

[ Voor 17% gewijzigd door Airdack op 17-11-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:15

M0nkeymen

Monkeystyle!

Heeft iemand al een oplossing voor windows 7 x64? Hij crashed dan telkens op UTDCv21 Het is een bekende foutmelding maar niemand heeft een oplossing :s

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

M0nkeymen schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:18:
Heeft iemand al een oplossing voor windows 7 x64? Hij crashed dan telkens op UTDCv21 Het is een bekende foutmelding maar niemand heeft een oplossing :s
Compatability of XP Mode al geprobeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ja al gedaanwerkt niet, op unrealadmin.org zijn er ook een paar draadjes maar die site ligt er al ff uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_RJ

the_RJ

Banana Hammock!

Dyna!? Arjen!? pfffffffff

Kon je wel mee lachen trouwens op LAN's enzo :D

Nee maar Vendetta it is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Sponge schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:55:

Maar ik heb geen idee hoeveel UT99 spelers hier rond lurken? :P.
lurker meldt zich o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:08

The_Scarabial

MTB for life!

M0nkeymen schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:18:
Ah dat is dus die melding, wilde vanavond voor het eerst op me nieuwe win7 x64 install spelen, maar kreeg ook steeds die melding.

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Zelf heb ik een behoorlijk aantal jaar in UTCG gezeten :). Maar vanwege tijdgebrek kon ik er niet meer echt mee doorgaan helaas. Ik ben blij dat er iig interesse is, zal later even zo'n planner ding aanmaken zodat het eea afgesproken kan worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

the_RJ schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:47:
[...]

Dyna!? Arjen!? pfffffffff

Kon je wel mee lachen trouwens op LAN's enzo :D

Nee maar Vendetta it is
Dyna was wel goed! Maar Hypno was toch iets beter ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Windows 7 64-bit is echt een ramp voor de UT scene, want heel veel mensen stappen over en komen er dan pas achter at UTDC moeilijk doet, en ja dan gaan ze maar een ander spel spelen .... ik hoop echt dat er gauw een geupdate utdc komt anders zou dit weleens een doodsteek kunnen zijn

• hmr

hmr

ik draai hier UT99 op w7 32 bit en buiten dat ik af en toe fps drops heb is het nog wel speelbaar...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Weet niet of iemand nog hier interesse heeft maar er is licht voor UT99 spelers en windows 7x64 gebruikers.
ACE v0.1 BETA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

ACE is nu dus in een stadium dat het stabiel is. Op de meeste servers waar ik nu speel is het al geimplementeerd. Mensen die dus Win 7 64 bit draaien mogen dus weer Unreal Tournament spelen:).

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik mis het wel eens, UT99. Ik was vaak war arranger en we hadden dan 4/5 wars in de week ... al was het niet goed voor school toendertijd, ik had echt een enorme berg plezier met teamspeak en wars. De spanning, de tactiek, de ladder beklimmen, de enorme community ... daarbij zo veel lol gehad met dingen als bunnytrack, low grav rocket arena, boost tricks leren, video's maken.

*nostalgisch gevoel heeft*

Hierna nog wat UT3, en al was ik daar relatief beter in omdat ik veel eerder was begonnen en wat slimmer speelde (zat bijna in het NL team, beter van niet uiteindelijk voor de tijd :D ) - maar daar kon ik toch nooit zo mijn ei in kwijt.

We vochten een verloren strijd tegen de tijd :) .

[ Voor 20% gewijzigd door Cassius op 29-04-2010 14:11 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Zin om weer met Ut99 de clanbase ladder op te gaan Marcel? Het is nog best actief moet ik zeggen.
En ik denk dat er wel mensen voor te porren zijn hier;), myself inc.!

Relive the old times:)

[ Voor 32% gewijzigd door -Mach!- op 29-04-2010 15:42 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

-Mach!- schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:22:
Zin om weer met Ut99 de clanbase ladder op te gaan Marcel? Het is nog best actief moet ik zeggen.
En ik denk dat er wel mensen voor te porren zijn hier;), myself inc.!

Relive the old times:)
Nah, de oude tijden heb ik goede herinneringen aan. Kende echt heel veel mensen toen op clanbase omdat ik zo actief was als de ziekte. Nu zijn daar nog maar schimmen van over en het zou eerder de oude goede herinnering vertroebelen. Nogmaals, het was echt onwijs vet die tijd en heb nooit meer in games het gevoel gehad dat ik echt "in een scene" zat waarin je ook transfers, matches, mensen, irc topics en wat nog niet meer volgde. Ik was ook admin en schreef reports voor de OpenCup en EuroCop iCTF bijvoorbeeld. Als ik nu naar clanbase surf (1 x per 6 maanden?) en ik kijk eens langs alle clans, de matches, de screenshots dan voel ik nog dat sterke gevoel van toen. Heeft echt iets achtergelaten :) .

Nu is gamen meer voor de lol en het spacen ... maar toen had ik bijna het gevoel dat we het ergens om deden :D . Kan me niets schelen dat dat ongegrond was, maar je deed het voor het team :) . Maar alle clans waar ik in heb gezeten en alle clans waar we actief vaak tegen speelden zijn gestopt/inactief met hier en daar twee leden nog in andere clans.

Het blijft een super herinnering!
Afbeeldingslocatie: http://langaming101.com/images/unreal.jpg

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

Wow dat is lang geleden voor mij :P UT2004 blijft voor mij de beste :P
maar UT zelf was wel leuk in die tijd ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

yo cassius en mach..

Ik voel me echt een ouwe lul als ik dit zo allemaal lees haha.
Wat een tijden waren dat zeg ! Elke dag na het eten klaar zitten en wars spelen.
1 clan was niet voldoende dus hop nog een clan erbij om hele avonden wars te kunnen spelen. dce, dt, mm, pink, idfc, ddd en nog wat clans. Veel fun wars bijgesprongen bij feb, liq en te enz. The good old days :)

Van de week kwam ik er toevaliig achter dat wfh-distortion in mijn klas zit van mijn deeltijd hbo. Hadden toch minder tijd in UT moeten steken! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Hey Floris;), het klinkt ook allemaal nostalgisch:D. Ik ben nog altijd benieuwd of Epic een nieuw deel van Unreal Tournament gaat maken. Er zijn zoveel dingen fout gegaan bij het ontwikkelen van UT3 dat ik zelf wel denk dat Epic weet dat het succes van Unreal Tournament 3 daardoor is uitgebleven.
Mijn hoop is dat er een aankondiging wordt gedaan voor een nieuw deel van Unreal Tournament op de aankomende E3.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Laatst online: 26-07 13:25
Tja, UT blijft trekken hè... Die goede oude tijden... wat een lol heb ik aan dat spel beleefd zeg. Geweldig. Ook hier heeft school er aardig onder geleden, waar ik nu de wrange vruchten van mag plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 102% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zou best keer mee willen spelen, maar zie mijn vriendin alleen in de weekenden.
Ik vind het lullig om dan een hele avond te gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Ach, hele avond? Na 21.00 eventjes? Wie weet kan ze meegenieten ;).

Maar is er verder nog animo? We hebben nu sowieso 4-5 spelers. Voor CTF kunnen we altijd nog een paar spelers meer gebruiken ;). Denk aan de tijden dat je in Facing worlds of Cave achteruit lopend aan het fraggen bent met de flag om te zorgen dat je een cap maakt... Alleen vanwege de adrenaline die je dan krijgt zou a reden genoeg moeten zijn om mee te doen vanavond! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Kom net dit topic tegen, wat heb ik UT99 (daar hebben we het hier toch over??) toch veel gespeeld zeg :D
Ik zal binnenkort eens kijken of ik het een beetje aan de praat kan krijgen, en je hoeft toch niet achterlijk goed te zijn om hier mee te mogen spelen? Gewoon casual mag toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

In het algemeen spelen we meer voor de lol, tenzij het echt "moet" ;). We spelen ook niet zo hee lveel meer, en vaak nog andere mods zoals Badlands (Red dead redemption in Ut, alleen 10 jaar oud ;)) of Monsterhunt (spreekt voor zich). De "oude #ut garde" heeft het tegenwoordig wat drukker dan vroeger. Vroeger was er altijd activiteit, maar nu werken en studeren er veel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Even een update na de games van gisteren: Iedereen vond het geweldig! Niveau was ook goed gebalanced, helaas hadden we een tijdje ongelijke teams; maar dankzij Bootz werd dit probleem opgelost :P. Wel grappig is dat iedereen lamme handen kreeg tijdens het spelen, terwijl we vroeger non stop uren speelden. Blijkbaar is UT toch anders dan nieuwe games qua intensiteit ;). Of zouden we gewoon oud worden en niet meer de snelle gewrichten van 10 jaar geleden hebben? ;).

Ik heb helaas geen videotjes, maar wel een paar screenshots. Die edit ik er vanavond wel even in.

Verder was het voor iedereen zeker voor herhaling vatbaar. Zelf vond ik CTF-Gauntlet echt zenuwslopend goed, echt te vaak een close call!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

.

[ Voor 126% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
* lolcode (ingame Diergeneeskunde) meldt zich
Was een leuk uurtje gister, ik heb zelfs een paar keer de vlag weten te veroveren :*) Alleen omdat iedereen die rood vs. blauw skins had, dacht ik dat t eerste potje DeathMatch een Team DeathMatch was :P
CTF-Gauntlet was inderdaad een bizarre map, dat was echt niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

oooooh! good old UT!

als ie het soepeltjes doet op een mac/vmware windows dan ben ik ook zeker van de partij!!

heb heel wat harde battles meegemaakt back in the days, met mn UK clan TBB (the bad boyz). Regelmatig 1e gestaan met UTCTF in de barrysworld, jolt en Clanbase ladders/leagues en zelfs nog een keer kampioen van engeland geworden op de i8 Lan (was ergens in 2001 :p)

come get some!

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
Heey.

Ik wil best wel meedoen lijkt me gaaf. Moet aleen ff heel goed zoeken naar me cd die ergens onder een berg ligt na 2x verhuist te zijn. Ik had UT Gotye die versie spelen jullie toch?

Zoja dan denk ik dat jullie mij wel zien verschijnen zondag onder de naam ForT3X.

Cya then ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 16:44

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Vanavond nog geïnteresseerden om rond de klok van 20.30 los te gaan :P?

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

WfH HoM3R meld zich ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Als we volgende keer ook eens een potje NW tussendoor zouden spelen, dan zou dat wel tof zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 19:13

Nevada

UT

Agree,maar alleen in Deck 16 :P

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dat was wel weer even lachen :D thanks voor de games!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
ik zat er deze keer niet echt in... veel suicides, ook vaak gekilld, maar dat geeft niet :) volgende keer beter :D
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Let op:
De UT server is nu bereikbaar op: unreal://uttweakers.net (Website: uttweakers.net)

(In UT: Ga naar "open location" en typ hier 'uttweakers.net' (zonder quotes) in)