Kerst is altijd een goede tijd om UT te spelen.. vooral de Kerstmis maps
. hopelijk is mijn favoriete Sniper server nog...
Verwijderd
Pepper, hij zou gewoon 24/7 up moeten zijn. Heel soms ligt hij eruit, ik denk dus dat je simpelweg pech hebt gehad
Sponge, momenteel hebben we ook wat kerstmis/winter maps in de rolatie, waarvan FreezeYourW00tsOff toch wel mijn favoriet is 
Komende zaterdag 30 december trouwens toch nog maptesting zo net voor het jaar
Info zal wel een dezer dagen online komen op de site.
Komende zaterdag 30 december trouwens toch nog maptesting zo net voor het jaar
Mooiste tijd vind ik nog altijd de tijd van -=|GoD|=-, toen zij met het originele [AmD] streden om de nummer 1 maar toch altijd behielden. In die tijd ben ik begonnen met instagib ipv normal weapons en veel met Italiaanse clans gespeeld, die waren toen ook erg goed.Cassius schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:17:
WfH was het Warlocks team yah. Ik herinner me wedstrijden tegen AmD, DH, Vr3, AoS, M5, TBUK, sa, SQUAD, X, DLN, etc
... wat een tijden.......
Later zijn veel oud GoD leden ~PW~ begonnen en is de ex-cl van GoD onder een andere naam bij MnM gaan spelen. Zou zo weer terug willen, wat heb ik een plezier gehad aan die tijd. Meeste lol in [DIE_HARD] (pas veel later werd het DH) dat wel
Uw advertentie hier?
draait de ut server van tweakers eigelijk nog?
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Ja hoor... on request
. Vandaag hebben we heerlijk 4-5 maps ge-Monsterhunt met onze hechte club #UT'ers (sinds '99 ofzo
)
Verwijderd
er draaien nog volop server for ut99 
mischien join ik de server wel vanavond
heb er zelf nog 3 draaien
puplic clan servers
MH , en 2 clan mods server
long live UT
nog steeds een vette shooter
mischien join ik de server wel vanavond
heb er zelf nog 3 draaien
puplic clan servers
MH , en 2 clan mods server
long live UT
nog steeds een vette shooter
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 14:28 . Reden: Ontspamt ]
Bah, zijn er geen vaste tijden waarop de server online is?
Request em online voor vanavond
Request em online voor vanavond
[ Voor 24% gewijzigd door Pirate-Bozz op 26-02-2007 20:29 . Reden: requestje :P ]
Hallo mensen,
weten jullie misschien hoe ik die mouse accel uit ut99 kan krijgen? ik heb een razer copperhead en ik heb diverse drivers geprobeerd, en mouse fix voor winXP enzo en CPL Mouse Fix. maar niets helpt.
Iemand een oplossing?
weten jullie misschien hoe ik die mouse accel uit ut99 kan krijgen? ik heb een razer copperhead en ik heb diverse drivers geprobeerd, en mouse fix voor winXP enzo en CPL Mouse Fix. maar niets helpt.
Iemand een oplossing?
Verwijderd
Is iemand bekend met het Captain / Player systeem?
(zo ja sla dit dan even over
)
Bij deze 'ladder' is er sprake van een tig aantal 'Captains' en tig aantal 'Players'. De Captains beginnen met een bepaald bedrag (bijv 100$) en kunnen players kopen (die een prijs gekregen hebben gebaseerd op hun skill / ervaring en bekendheid). Deze captains gaan dan samen met hun spelers (in teamverband dus) CTF Insta spelen op een 'ladder' (dus een rankingsysteem). Hoe beter het team doet, hoe meer de players waard worden en hoe rijker de captain wordt.
^^
Zo'n ladder ben ik op het moment aan het organiseren na een successvol deel 1, dit wordt dus deel 2, maar ik wil met dit een groter UT spelend Publiek bereiken. Voordat ik met links ga gooien, is het eerst handig om te vragen of hier animo voor is. Ik heb al een klein handje vol aan admins, die het beheer van de ladder moeten gaan verzorgen. De website zelf, en eventueele support eraan is done by me
Het doel is dus om met deze teams, CTF-Insta / maximaal 3 maps te gaan spelen (omdat het voor sommige verwarrend kan zijn / of de maps totaal niet kennen en dus dik verliezen). Het publiek wat ik al heb is grotendeels Amerikaans, maar een combi van EU & US zou niet gek zijn
Zoals ik al riep, is hier animo voor ? De regels zijn eigenlijk vrij simpel. Je meld je aan, je krijgt een prijs, en je wordt op een dag geselecteerd in een team. Het maximale teamgrootte varieert aan het aantal spelers wat zich aanmeld. Bij 50 spelers is dit 8 per team (in totaal 9 met captain) wat uitkomt op 5 teams met 5 reserve (die opgepakt kunnen worden, of gewoon het hele seizoen uitzitten
).
En natuurlijk speel je Insta UT in teamverband op Teamspeak!
Is natuurlijk allemaal kosteloos, en is niet bedoeld als spam, maar in mijn vrije uren speel ik graag UT insta
(zo ja sla dit dan even over
Bij deze 'ladder' is er sprake van een tig aantal 'Captains' en tig aantal 'Players'. De Captains beginnen met een bepaald bedrag (bijv 100$) en kunnen players kopen (die een prijs gekregen hebben gebaseerd op hun skill / ervaring en bekendheid). Deze captains gaan dan samen met hun spelers (in teamverband dus) CTF Insta spelen op een 'ladder' (dus een rankingsysteem). Hoe beter het team doet, hoe meer de players waard worden en hoe rijker de captain wordt.
^^
Zo'n ladder ben ik op het moment aan het organiseren na een successvol deel 1, dit wordt dus deel 2, maar ik wil met dit een groter UT spelend Publiek bereiken. Voordat ik met links ga gooien, is het eerst handig om te vragen of hier animo voor is. Ik heb al een klein handje vol aan admins, die het beheer van de ladder moeten gaan verzorgen. De website zelf, en eventueele support eraan is done by me
Het doel is dus om met deze teams, CTF-Insta / maximaal 3 maps te gaan spelen (omdat het voor sommige verwarrend kan zijn / of de maps totaal niet kennen en dus dik verliezen). Het publiek wat ik al heb is grotendeels Amerikaans, maar een combi van EU & US zou niet gek zijn
Zoals ik al riep, is hier animo voor ? De regels zijn eigenlijk vrij simpel. Je meld je aan, je krijgt een prijs, en je wordt op een dag geselecteerd in een team. Het maximale teamgrootte varieert aan het aantal spelers wat zich aanmeld. Bij 50 spelers is dit 8 per team (in totaal 9 met captain) wat uitkomt op 5 teams met 5 reserve (die opgepakt kunnen worden, of gewoon het hele seizoen uitzitten
En natuurlijk speel je Insta UT in teamverband op Teamspeak!
in principe lijkt mij zoiets wel een leuk idee, alleen het stuk
Is natuurlijk wel moeilijk te bepalen als je een uitgebreidere groep pakt. hoe wil je skill en ervaring controleren/bepalen?(die een prijs gekregen hebben gebaseerd op hun skill / ervaring en bekendheid)
Uw advertentie hier?
Verwijderd
Ja dat is dus idd moeilijk te bepalen. De vorige rondes gingen via 'known-players' , dus elke admin kende wel een paar players.
We kunnen altijd een 'default' waarde per elke nieuwe player zetten, maar dat is dan moeilijk voor de captains om te bepalen of die player ook goed is
anyway. de link is www.demoleague.net , zoals je ziet is die nog even in aanmaak, omdat het forum + shoutcasts opgeruimd moet worden, default access aan elke player etc etc.
De regels zal ik later nog verwerken, maar zodra deze online staan komt er ook een 'wervingsdata' wanneer je je mag aanmelden enz.
We kunnen altijd een 'default' waarde per elke nieuwe player zetten, maar dat is dan moeilijk voor de captains om te bepalen of die player ook goed is
anyway. de link is www.demoleague.net , zoals je ziet is die nog even in aanmaak, omdat het forum + shoutcasts opgeruimd moet worden, default access aan elke player etc etc.
De regels zal ik later nog verwerken, maar zodra deze online staan komt er ook een 'wervingsdata' wanneer je je mag aanmelden enz.
och je kan natuurlijk het eerste seizoen iedereen min of meer dezelfde cost geven, en afhankelijk van de prestaties in het eerste seizoen (of misschien zelfs per wedstrijd), wordt een speler dan duurder of goedkoper.
[ Voor 10% gewijzigd door ravenger op 27-04-2007 16:37 ]
Verwijderd
Ja.
Hoe denken jullie over spelen op redelijk late tijden? Stel matches beginnen om 17:30 CEST (+ 6 uur voor ons hollanders) dat is dus half 12 'snachts.
Er hangen al wat redelijk veel amerikanen rond en spelen in de middag gaat de meeste niet lukken ivm werk / school.
Hoe denken jullie over spelen op redelijk late tijden? Stel matches beginnen om 17:30 CEST (+ 6 uur voor ons hollanders) dat is dus half 12 'snachts.
Er hangen al wat redelijk veel amerikanen rond en spelen in de middag gaat de meeste niet lukken ivm werk / school.
mwa zo laat lig ik iig al in bed door de weeks
some ppl have jobs and shit you know
Hoi hoi ik leef nog 
Ben blij dat *mijn* topic nog steeds leeft, hehe.
UT speel ik alleen HEEL zelden nog. Op zich wel jammer
Ik hang nog wel rond op #ut, dus kom eens langs voor een chat of een potje UT
Ben blij dat *mijn* topic nog steeds leeft, hehe.
UT speel ik alleen HEEL zelden nog. Op zich wel jammer
Ik hang nog wel rond op #ut, dus kom eens langs voor een chat of een potje UT
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Oi Questgamer 
Lees even Verwijderd in "[UT] uttweakers.net -> niemand? deel 10" , en zeg me wat je ervan vindt! Ik ben dus bezig een UT 99 ladder aan het organiseren met een gemixte gebruikers w.a Dutchies & Amerikanen!
De eerste 'league' verliep op de demo versie van UT lol omdat niet veel mensen een snelle computer (als mij bijv
) hadden. Ook was de Demo versie gewoon gratis, en coret was gewoon een fijne map om te spelen.
Lees even Verwijderd in "[UT] uttweakers.net -> niemand? deel 10" , en zeg me wat je ervan vindt! Ik ben dus bezig een UT 99 ladder aan het organiseren met een gemixte gebruikers w.a Dutchies & Amerikanen!
De eerste 'league' verliep op de demo versie van UT lol omdat niet veel mensen een snelle computer (als mij bijv
Verwijderd
Ik heb de site opengegooid click
Standaard gaan we 3 maps als default inzetten, waarop captains kunnen bepalen welke van de 2 er worden gespeeld. Op CTF-Coret na, welke hadden jullie in gedachten ? (meldt dat overigens graag op het forum daar)
Wanneer ongeveer deze ladder echt van start gaat is ergens in Begin of eind july, omdat ik aardig nog wat dingen hier op poten samen met wat andere mensen moet brengen / zetten.
Standaard gaan we 3 maps als default inzetten, waarop captains kunnen bepalen welke van de 2 er worden gespeeld. Op CTF-Coret na, welke hadden jullie in gedachten ? (meldt dat overigens graag op het forum daar)
Wanneer ongeveer deze ladder echt van start gaat is ergens in Begin of eind july, omdat ik aardig nog wat dingen hier op poten samen met wat andere mensen moet brengen / zetten.
Die UT2003/2004 bot in de site header verpest het dan weer net he
.
Verwijderd
Ja kan weinig daaraan doen met google ads. Bedoeling is gewoon puur ut 99 content maar ja Weet google veel
Ik bedoel de afbeelding achter de site header van FDLVerwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 16:27:
Ja kan weinig daaraan doen met google ads. Bedoeling is gewoon puur ut 99 content maar ja Weet google veel
Verwijderd
Sponge schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 16:39:
[...]
Ik bedoel de afbeelding achter de site header van FDL
Iemand heeft dat logo een tijd terug gemaakt. Ik vond 'm wel passen bij het thema + kleuren van de website. Maar ook die valt te veranderen
Toen ik nog actief was waren de maps die het meeste in clanwars gespeeld werden Gauntlet en Eternal Caves (Insta scene dan), Coret werd eigenlijk nooit gespeeld, soms Dreary.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 13:54:
Maar als ik het goed begrijp was de 1e versie van je league in de tijd van de demo? rond 99/2000 dus?
[ Voor 9% gewijzigd door CyPh op 01-05-2007 11:35 ]
Uw advertentie hier?
.
[ Voor 133% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:54 ]
Sjemig, wat was het druk hier zonet!
Lekkere teamplay wel. Alleen de echte die-hards spelen nog
Lekkere teamplay wel. Alleen de echte die-hards spelen nog
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
heheh ik had gister ook meteen weer ff een uurtje gespeeld, was wel weer lekker ffkes
Ging wel hard dood telkens tho maar ik heb me wel weer ffkes vermaakt
.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:54 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:54 ]
oe interessant.
Ik heb pas de Unreal Anthology pack gekocht omdat er UT 2004 inzat en ik die nog niet had, maar bij de installatie toch ook maar ff de oude UT erbij geïnstalled
Mss eens kijken op deze server
Ik heb pas de Unreal Anthology pack gekocht omdat er UT 2004 inzat en ik die nog niet had, maar bij de installatie toch ook maar ff de oude UT erbij geïnstalled
sapphire schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:18:
oe interessant.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Heh, iedereen is hier aan het patsen met screenshots. Dan kan mijn screenshot van een tijdje terug natuurlijk niet uit blijven.
Engineer was een hoge trap aan het bouwen van kisten.
En een van hun twee had de ingang van mijn basis volgezet met kisten.
Owja, en tot overmaat van ramp hadden ze een paar portals laten spawnen zodat ze in 3 seconden na spawnen in mijn basis waren. Maargoed, die werken gelukkig ook omgekeerd.
Jaja, het leven is zwaar zonder admin rechten.
Maar goed, hier de score:

Ik kan nu niet resizen, doe ik thuis wel.
Engineer was een hoge trap aan het bouwen van kisten.
Maar goed, hier de score:
Ik kan nu niet resizen, doe ik thuis wel.
_@/'
Je kan het mooi vertellen
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
the topic! its alive
Ik speel nog altijd UT, als ik weer beschikbaar been (donderdagavond) kom ik wel even langs @ server
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Sponge hax tbh.
En het gotclan forum domein lijkt een beetje dood
Kijk, dat er nou geen hond meer naar toe ging, doet er niet toe. Dit stukje geschiedenis mag niet verloren gaan!
En het gotclan forum domein lijkt een beetje dood
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Ik wil wel spelen, maar het draait kut op alle nieuwe pc's die hier staan. Stotteren, dan weer supersnel etc.
Versie is 436 uit m'n hoofd... (Dat is zo maar 4 jaar terug...)
met dualcore moet je gewoon 1 core disablen op dat proces, dan werkt het primaSpiceWorm schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:59:
Ik wil wel spelen, maar het draait kut op alle nieuwe pc's die hier staan. Stotteren, dan weer supersnel etc.
Leuk dat er steeds meer luitjes komen op de server
post dan niks
[ Voor 82% gewijzigd door blaataaps op 14-05-2007 21:13 ]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
Te hogen framerate heb je alleen in singleplayer mode, in multiplayer mode werkt hij wel chill. Tenzij je dual core hebt, maar dan moet je 1 core disabelen zoals m'n boven-boven-bovenbuurman zegtSpiceWorm schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:59:
Hmm ik heb wel weer zin om UT te spelen. Waar kan ik alle relevante updates en patches vinden die ik nodig heb om op ut.uttweakers.net te spelen?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Join #ut op irc.tweakers.net, dan leggen we je het wel ff uitRexomnium schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:18:
Hmm ik heb wel weer zin om UT te spelen. Waar kan ik alle relevante updates en patches vinden die ik nodig heb om op ut.uttweakers.net te spelen?
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:53 ]
Ik zit met een vaag probleem, opeens doet UT het niet meer. De volgende error komt steeds in beeld;
"General protection fault!
History: CheckTag <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UGameEngine::Init <- InitEngine". Hoe is dit te fixen, heb unrealt.ini gedelete, safemode niks doet et.
"General protection fault!
History: CheckTag <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UGameEngine::Init <- InitEngine". Hoe is dit te fixen, heb unrealt.ini gedelete, safemode niks doet et.
.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:53 ]
Ok nu werk ie weer, maar tijdens het connecten naar de server krijg ik iets van Server refused to send EpicCustomModels Package ofziets?Engineer schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:57:
Hoe oud is je UT installatie? Indien niet-nieuw, reinstall
Bonuspacks installen werktTweakJerommeke schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:13:
[...]
Ok nu werk ie weer, maar tijdens het connecten naar de server krijg ik iets van Server refused to send EpicCustomModels Package ofziets?.
.
[ Voor 127% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:53 ]
Ehm, ik zou niet zo snel UT reinstallen om eerlijk te zijn, althans backup je ini's unrealtournament.ini vooral, anders is het dag settings
. Maargoed, grote kans dat ik vanaaf even langs kom o/

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
.
Eens kijken of ik dit spelletje ook nog kan
misschien zie je me binnenkort wel verschijnen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Is het ooit nog wat geworden met de UT TruForm renderer? De 8500 had TruForm (hardware) en de 9xxx ook (software), en er werd ooit een truform render voor geschreven. Er waren zelfs al plaatjes beschikbaar, en de beta draaide ook, maar is die renderer ooit helemaal afgemaakt?
Hier is een versie te vinden die gedateerd staat op 12 oktober 2001.TweakerNummer schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:55:
Is het ooit nog wat geworden met de UT TruForm renderer? De 8500 had TruForm (hardware) en de 9xxx ook (software), en er werd ooit een truform render voor geschreven. Er waren zelfs al plaatjes beschikbaar, en de beta draaide ook, maar is die renderer ooit helemaal afgemaakt?
Weet alleen niet of dit het effekt heeft, dat je zou willen.
...:::everybeat.nl
Ik kan de server vandaag niet joinen, ben er een paar keer wezen kijken toen was de server leeg.
Maar nu krijg ik de fout dat hij een BDnogwattes package niet wil sturen.
Heb de updates geinstalleerd die eerder aangegeven zijn.
Maar nu krijg ik de fout dat hij een BDnogwattes package niet wil sturen.
Heb de updates geinstalleerd die eerder aangegeven zijn.
.
[ Voor 107% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:53 ]
Late reactie, sorry
Ik heb het bij Bart smit gekocht maar andere winkels en bol.com hebben em ook. is overal zo'n beetje 29,95€
En er zit een muziek cd bij "history of Unreal music" emt muziek uit de spellen
kwas er net weer even! Helaas niet veel volk, ene FTPlus joinde even maar was na 1 map weg

.
Ja mijn PC krijgt een " hik " en dan word ik eruit geschopt
(heb dat ook op een server bij Joint Ops). Probeer het morgen nog wel eens
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ja, voortaan om een uur of acht joinen; ik ging net doushen.the_RJ schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:33:
kwas er net weer even! Helaas niet veel volk, ene FTPlus joinde even maar was na 1 map weg
Misschien is je PC bezopen.Aap schreef op maandag 21 mei 2007 @ 00:02:
Ja mijn PC krijgt een " hik " en dan word ik eruit geschopt(heb dat ook op een server bij Joint Ops). Probeer het morgen nog wel eens
-=Waiz=-
Gister even gespeeld, nou merk ik hoe lang ik het spel al niet meer gedaan heb en sommigen wel. Werd volledig aan gruzelementen geschoten vanuit alle hoeken en gaten.
Maar het was wel weer genieten, toch maar vaker doen
heheh, zovaak speel ik niet hoorSuicyder schreef op maandag 21 mei 2007 @ 06:35:
Gister even gespeeld, nou merk ik hoe lang ik het spel al niet meer gedaan heb en sommigen wel. Werd volledig aan gruzelementen geschoten vanuit alle hoeken en gaten.

Hahah, nja ik heb het 4 jaar niet gespeeld, heb sindsdien CS 1.6, CSS en BF2 gedaan, maar dat is toch echt iets heel anders. Sowieso ben ik nooit echt een UT specialist geweest.ravenger schreef op maandag 21 mei 2007 @ 09:35:
[...]
heheh, zovaak speel ik niet hoorik had het toevallig vorige week weer eens opgepakt na 2 jaar niet gespeeld te hebben
, maar UT is like a second nature voor mij, ik verbaas me er zelf ook over als ik aan het spelen ben, het is allemaal instinctief
Maar mooi gespeeld, dat gespring in combinatie met die aim,
Dus ALLE spellen voor 29,95 € ?!?! Dat is echt cheap en minder buggy dan EA met hun C&C pack dus die gaan we zeker even zoeken in de stadsapphire schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:57:
Late reactie, sorry
Ik heb het bij Bart smit gekocht maar andere winkels en bol.com hebben em ook. is overal zo'n beetje 29,95€
En er zit een muziek cd bij "history of Unreal music" emt muziek uit de spellen
[ Voor 14% gewijzigd door nero355 op 21-05-2007 13:44 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb het niet op een flaptop gespeeld, ik had die gare pc en was toen maar uit frustratie offline ff aan het spelennero355 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:43:
[...]
Dus ALLE spellen voor 29,95 € ?!?! Dat is echt cheap en minder buggy dan EA met hun C&C pack dus die gaan we zeker even zoeken in de stad
Toevallig : De persoon boven mij zat laatst op een LAN op een flaptop UT te spelen dus vandaar dat ik weer eens aan dit topic dacht
![]()
ff een minikick met een vraag.
Ik heb sinds gisteren een Samsung 226BW. Alleen vraag ik mij af of ik ook UT'99 naar 1680x1050 kan brengen ipv te moeten spelen op 1280x800 (speelde @ 930BF @ 1280x1024). Anders zou het met UT99 wat ik toch weer een beetje speel voor de gein een achteruitgang zijn.
Ik heb sinds gisteren een Samsung 226BW. Alleen vraag ik mij af of ik ook UT'99 naar 1680x1050 kan brengen ipv te moeten spelen op 1280x800 (speelde @ 930BF @ 1280x1024). Anders zou het met UT99 wat ik toch weer een beetje speel voor de gein een achteruitgang zijn.
wow... leeft dit nog. vet
Toch maar weer eens installeren (speedknijn, voor de mensen die het nog iets zegt
)
Jawel! Dat heb ik ook..Suicyder schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:56:
ff een minikick met een vraag.
http://www.widescreengami...nament#Widescreen_Support
[ Voor 9% gewijzigd door Steephh op 27-05-2007 02:15 ]
_@/'
Ja... ja dat zegt me vaag nog wel iets jaTomR schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:00:
wow... leeft dit nog. vetToch maar weer eens installeren (speedknijn, voor de mensen die het nog iets zegt
)
.
[ Voor 128% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:53 ]
yep, was wel tof potje idd
, jammer dat iedereen daarna weer wegging
1280x800 stond er bij mij al standaard in.Steephh schreef op zondag 27 mei 2007 @ 02:11:
[...]
Jawel! Dat heb ik ook..
http://www.widescreengami...nament#Widescreen_Support
Hiermee 1680x1050 geprobeerd, de resolutie pakt hij wel, maar loopt niet lekker meer. Veel te snel (4x sneller dan normaal alles). Beetje met die FOV zitten spelen maar krijg het niet voor elkaar.
Ik zie heel veel instagib screenshots. Is dat hetgene wat het meeste wordt gespeeld door de actieve spelers?
Uw advertentie hier?
vind je het gekravenger schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:19:
yep, was wel tof potje idd, jammer dat iedereen daarna weer wegging
_@/'
Hier werkt ie wel lekker. Weet niet hoe het komt, maar ik heb alles standaard behalve de resolutie..Suicyder schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 06:36:
[...]
1280x800 stond er bij mij al standaard in.
Hiermee 1680x1050 geprobeerd, de resolutie pakt hij wel, maar loopt niet lekker meer. Veel te snel (4x sneller dan normaal alles). Beetje met die FOV zitten spelen maar krijg het niet voor elkaar.
_@/'
Ah, ik zie dat er dus toch gespeeld word. Ik heb afgelopen week rond een uur of 8 's avonds eens gekeken maar ik zag alleen een enkele bot spelen. Zijn er soms vaste tijden/dagen waarop de tweakert unrealed?
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
nah meestal hangen we een beetje in IRC en als er dan plots mensen zijn op de server, dan zien we dat via de reporterbot, en dan joinen er een paarArethusa schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:53:
Ah, ik zie dat er dus toch gespeeld word. Ik heb afgelopen week rond een uur of 8 's avonds eens gekeken maar ik zag alleen een enkele bot spelen. Zijn er soms vaste tijden/dagen waarop de tweakert unrealed?
Ok, dan ga ik IRC ook maar eens in de gaten houdenravenger schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:28:
nah meestal hangen we een beetje in IRC en als er dan plots mensen zijn op de server, dan zien we dat via de reporterbot, en dan joinen er een paar
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 10:52 ]
Het gaat aardig gelijk op als je bij de stats kijktCyPh schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:06:
Ik zie heel veel instagib screenshots. Is dat hetgene wat het meeste wordt gespeeld door de actieve spelers?
Unreal Tournament '99
Haha! Stelletje gekken.... nog steeds UT aan het spelen
awwww, als ik die screenshots bekijk.... voor UT zal ik altijd een zwak blijven hebben denk ik.
ZuiGNaP / replicator / TTM
mja alleen jammer dat de afgelopen 2 weken de stats niet zijn geupdateNevada schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:59:
[...]
Het gaat aardig gelijk op als je bij de stats kijkt
Volgende keer vroeger joinen!Zeckie schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:37:
Haha! Stelletje gekken.... nog steeds UT aan het spelenawwww, als ik die screenshots bekijk.... voor UT zal ik altijd een zwak blijven hebben denk ik.
[00:39:00] * Joins: ZuiGNaP
Unreal Tournament '99
Woei ik leef nog 
Ondertussen ruim 5 jaar geleden dat dit topic begon, lol. Laatst nog even geInstagibbed met Tiel, Ravenger, FTPLus, Engineer.... Blijft lachen!
Ondertussen ruim 5 jaar geleden dat dit topic begon, lol. Laatst nog even geInstagibbed met Tiel, Ravenger, FTPLus, Engineer.... Blijft lachen!
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Heb je wel alle 4 de bonus packs geinstalleerd, lijkt mij dat ofwel het assaultpack kaduuk is ofwel mist.
Engineer schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:16:
Voor je de server joined, is het het makkelijkst om van te voren UT Bonuspack 1, 2, 3 en 4 (39 MB) en Eavy Assault Bonuspack (23 MB) te downloaden en installeren.
[ Voor 40% gewijzigd door Suicyder op 07-06-2007 06:33 ]
Ik zal vanavond of morgen ook weer eens mijn UT-kleertjes aantrekken
Heb al denk ik een klein jaartje niet meer echt gespeeld, na zes jaar actief te zijn geweest op clanbase!
Laatste keer dat ik op Tweakers server speelde ging best lekker
Heb al denk ik een klein jaartje niet meer echt gespeeld, na zes jaar actief te zijn geweest op clanbase!
Laatste keer dat ik op Tweakers server speelde ging best lekker
Jij hebt ook altijd insta gespeeld toch Cyph? Ken je nog wel van 'vroegah'! |Ex²| Tijd! Volgens mij staat die site nog steeds op je webspace of niet?CyPh schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:06:
Hebben jullie gasten ooit eens van SOU(Source of UT) gehoord en Master Chief en zijn mods? Das pas vet!! Hebben vliegtuigen en allerlei mods voor UT-demo
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
hehe yup, je edit zegt het zelf alSyPheRoN schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 07:43:
[...]
Jij hebt ook altijd insta gespeeld toch Cyph? Ken je nog wel van 'vroegah'! |Ex²| Tijd! Volgens mij staat die site nog steeds op je webspace of niet?

Uw advertentie hier?
Kleine Tip : Tweakers zijn dol op screenies van nieuwe dingen en dan worden ze meestal ook nog eens zo enthousiast dat ze iets nieuws best wel willen proberenDarkasantion schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:12:
Hebben jullie gasten ooit eens van SOU(Source of UT) gehoord en Master Chief en zijn mods? Das pas vet!! Hebben vliegtuigen en allerlei mods voor UT-demo
Verwijderd
Voor de mensen die nog UT spelen, maar wel eens iets nieuws willen proberen: Probeer eens UT soccer. Deze zondag zullen we het spelen op onze public server rond 20:00 uur, maar voor een game kan je ook terecht in #ut.soccer op quakenet.
Voor meer info over de mod en een download link kan je op ons forum terecht, evenals voor enkele tips. Op onze site kan je ook de verschillende maps & ratings bekijken en insturen. Registreer en speel doordeweeks ook nieuwe iCTF & iJB maps met ons

"Ball bouncing"

Bal buiten stadion getrapt
Zondag 20:00 CET dus op de CWL public server, ip = unreal://195.149.21.188:8855 & #cwl.ut op quakenet. Je moet er dan wel redelijk snel bij zijn, op deze "modnights" vult de server snel.
Voor meer info over de mod en een download link kan je op ons forum terecht, evenals voor enkele tips. Op onze site kan je ook de verschillende maps & ratings bekijken en insturen. Registreer en speel doordeweeks ook nieuwe iCTF & iJB maps met ons

"Ball bouncing"

Bal buiten stadion getrapt
Zondag 20:00 CET dus op de CWL public server, ip = unreal://195.149.21.188:8855 & #cwl.ut op quakenet. Je moet er dan wel redelijk snel bij zijn, op deze "modnights" vult de server snel.
Ziet er grappig uit
.
Verder zijn de 'die hard' #ut ers op irc.tweakers.net altijd nog lekker aan het UTen op de server:
ut.uttweakers.net (nu gratis inclusief poolse spelers
)
en als je op IRC zit, dan kan je vaak ook mee doen met een potje badlands op de server van FTPlus.
Verder zijn de 'die hard' #ut ers op irc.tweakers.net altijd nog lekker aan het UTen op de server:
ut.uttweakers.net (nu gratis inclusief poolse spelers
en als je op IRC zit, dan kan je vaak ook mee doen met een potje badlands op de server van FTPlus.
ik ben laatst weer begonnen met wat ut te spelen, zijn er eigenlijk nog mensen op tweakers die het spelen?Sponge schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 10:51:
Ziet er grappig uit.
ut.uttweakers.net (nu gratis inclusief poolse spelers)
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Ha, ja, ik had het toevallig gisteren weer opgestart, na jaren van afwezigheid. Ik moest eerst 600 packs downloaden om vervolgens bij het verbinden er meteen weer af te worden gegooid om een of andere anti cheat .dll te installeren. Dit op meerdere servers.
Uiteindelijk maar een good old deck16 botsessie gedaan. Dat dodgen tijdens het lopen enzo zit nog geheel in de vingers. Het is net als fietsen.
Uiteindelijk maar een good old deck16 botsessie gedaan. Dat dodgen tijdens het lopen enzo zit nog geheel in de vingers. Het is net als fietsen.
Let op:
De UT server is nu bereikbaar op: unreal://uttweakers.net (Website: uttweakers.net)
(In UT: Ga naar "open location" en typ hier 'uttweakers.net' (zonder quotes) in)
De UT server is nu bereikbaar op: unreal://uttweakers.net (Website: uttweakers.net)
(In UT: Ga naar "open location" en typ hier 'uttweakers.net' (zonder quotes) in)