[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.149 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-06 18:55

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Ja jongens en meisjes, het is inmiddels al weer zo lang geleden dat door Questgamer het eerste draadje over deze server gestart werd, dat op GoT alleen nog de "oudgedienden" het weten. Voor de invoering van React, voor het openen van het 500.000e topic, voor het sluiten (en heropenen) van de HK, voor de spliting van SP en nog vele andere gebeurtenissen op GoT is deze traditie begonnen en nog lang erna zal hij voortbestaan.

Velen zijn overgelopen naar (het duivelse) UT2003, maar de echte bikkels zijn gebleven en genieten nu van de hemelse framerates die het aloude UT met alle details op hoog op ons netvlies weet te toveren!

De rode draad door dit alles is natuurlijk het mooiste spel van de wereld: Unreal Tournament en terwijl veel servers ermee stoppen, gaan wij gewoon door, tot dit de laatste server ter wereld is als het moet.

Voor ik nu teveel ga tikken (oeps, te laat), zal ik nog even de vorige delen opsommen, zodat we van een mooi historisch overzicht kunnen genieten:

[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 5[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 4[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 3[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 2[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand?[/rml]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-06 15:17

Arno

PF5A

*bikkelt mee*

Als @Home tenminsten nie weer tegen werkt :(

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Woei @ nieuw topic :9.

Nu alleen nog maar wachten tot ik de uitgeleende UT ceedee terug heb, en dan kan ik weer es wat gaan fraggen :P. * Richard : waar had jij nog es die urrel gevonden om UT online te kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-06 18:55

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Eigenlijk heb ik de traditie verbroken door een startpost van meer dan 3 regels te tikken, maar ja, je moet wat als je gedronken hebt he :P

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-04 15:44

grep

meer begrep...

Gerco schreef op 13 maart 2003 @ 23:41:
...maar de echte bikkels zijn gebleven en genieten nu van de hemelse framerates die het aloude UT met alle details op hoog op ons netvlies weet te toveren!
Dan hebben we het maar niet over die screens die we laatst van DR mochten bewonderen :X
Voor wie het gemist heeft:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aarone/ut/7.jpg

Tja deel 7 alweer. Ik kom eigenlijk nog maar net kijken maar het voelt al heel vertrouwd. Ik kan rustig zeggen dat ik iedere dag wel minimaal 1 keer dit topic check.
Hoop idd dat de server nog maar lange uptime mag genieten en ook de juiste mensen blijven komen want zonder spelers is zo'n server ook maar saai...
D'r is geen goed gesprek te voeren met die bots man! :)

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
* DR kickt wel erg op FPS als ik zo zijn screenshots soms bekijk :o, terwijl andere weer kicken om met een GeForce4 zo vet mogelijke graphics te krijgen. Doe dat toch niet met die good-old UT-engine :P. Je mot zoveel mogelijk FPS krijgen, en niet een zo mooi mogelijk beeld :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

Rival24

I'll Be Back

Robin Vreuls schreef op 14 March 2003 @ 00:03:
* DR kickt wel erg op FPS als ik zo zijn screenshots soms bekijk :o, terwijl andere weer kicken om met een GeForce4 zo vet mogelijke graphics te krijgen. Doe dat toch niet met die good-old UT-engine :P. Je mot zoveel mogelijk FPS krijgen, en niet een zo mooi mogelijk beeld :+.
Ik kies een combinatie van die 2 :P Hoge resolutie met hoog detail en m'n brightness superhoog zodat het er superranzig uitziet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Geef mij meer smoothe graphics en iets wat lijkt op een player, en een crosshair niet te vergeten. Dan kan ik enigszins richten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
OMG die screenshot van BOFH is wel heel erg :D. Kom op mensen dit is een oud spel gewoon in minimaal 1024 zetten alles op high pleuren. Het draait toch wel :Y)
Er komen steeds vaker niet nederlandstalige gebruikers op de server, zit iemand hem te promoten ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:08

Sponge

Serious Game Developer

lol, you are no true 1337 pwners :)

Alles op low detail zie je alles veel beter.. Morpheus, amper een ster te bekennen, ditto in Face.. net zoals iedereen Corona's uitzet. Als je m'n UT movie vergelijkt met hoe ik [normaa] speel... dat is Doom1 tegen Quake3 ofzo :P. Trouwens, bij mij ziet het er nog wel iets gelikter uit door Glide, terwijl DR op OGL draait volgens mij :)

OVerigens zit ik de server iig niet te promoten.. als ik ergens een screenshot plaats op een ander forum gaan IP's e.d. er ook altijd af :).. met alleen NL/BE hebben we al genoeg ellende als Admins >:) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sponge op 14-03-2003 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

* Diaboluzzz lult ook weer vrolijk mee in dit deel :P

mjah gisteravond, de pot gauntlet die grep ook al noemde, was echt super.
was een hele lange tijd geleden dat ik zo'n leuke,spannende, langdurige pot heb gespeeld.
Maar echt super tof.

bedankt medespelers, ow ja, prachtig heh, QuestGamer die vraagt of hij grep mag neerknallen :o :o grep just pwned you quest :P :*

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57739

Woei Deel 7 alweer.
Geweldig toch dat je zo verslaafd kunt zijn aan een game >:)

gister ging het trouwens zeer :( kut maar dat terzijde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70310

mogen wij nou ook weer eens een keer weer mee doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3747

Heb toevallig gisteren meegespeeld op ut.tweakers.net. Voor het eerst, shame on me! Ik blijf UT idd het ultieme vinden, dus hoop dat we lekker lang van deze server mogen genieten.
Nu nog de boel draaiende krijgen onder Linux. Man, die Linux-port is niet makkelijk te installen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Another one bites the dust :P

Afbeeldingslocatie: http://www.clanbase.com:8000/scrshot/1704160_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.clanbase.com:8000/scrshot/1704160_2.jpg

Warreport:

http://www.clanbase.com/n...d=81129&mid=15162&lid=803

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Robin Vreuls schreef op 14 maart 2003 @ 00:03:
FPS ROELT AARS.....(sorry hoor, moest er ff uit :P ) Zelf heb ik alle details laag staan... alles wat je maar kan bedenken staat uit behalve me player detail... die staat op high aangezien dan alle spelers onwijs opvallen... Ik ben het helemaal met je eens Robin...!!! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07-2022

QuestGamer

Questje

Deeper schreef in het vorige deel:
[...]
Questgamer startte namelijk bijna een jaar geleden dit draadje :
QuestGamer in "[UT] ut.tweakers.net -> niemand?"

Nog steeds is er hecht clubje van spelers, die vanaf het begin al op de server spelen. (En die in dit topic hebben gepost. )
Damned is het alweer zo lang geleden dat ik dat topic opende? :)
Wel leuk dat het echt traditie is geworden elke keer een nieuw deel te openen.
Mgoed ik speel nu dus bijna een jaar online, en in mei bestaat FtF 1 jaar :P

Way to go, op naar deel 8! :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74065

Jeej, nieuwe topic. ;)

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image01608b7bc203879e65ea0657406ec1e7_small.jpg

1 x Rampage, nog 1 kill te gaan dan had ik Dominating. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online

Goed bezig UTCG :*. Zijn jullie dan nu #1 van NL ofzo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Nah, dit is cup international, insta. We gaan nu sowieso naar de "playoffs", maar de volgende matches tegen wfH en DIE.. hmm dat wordt echt spannend..

Ik weet niet de exacte ladder posities meer van UTCG, kijk ik later nog wel naar, iig overal wel in de top 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ik had helemaal geen zin in NW dus ff een insta server opgezocht en een SUPER goed potje gespeeld iCTF-Gauntlet :D
Afbeeldingslocatie: http://geniusdex.endoria.net/ut/Shot0150.png

Daarna gekeken hoe ik het tegen inhuman bots deed vandaag, Gisterenavond kwam het rond de 30-28-27-25 met 28 voor mij, resultaat voor vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://geniusdex.endoria.net/ut/inhuman1.png

ik ben er tevreden mee :)

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GeniusDex schreef op 15 March 2003 @ 14:27:
Ik had helemaal geen zin in NW dus ff een insta server opgezocht en een SUPER goed potje gespeeld iCTF-Gauntlet :D
[afbeelding]

Daarna gekeken hoe ik het tegen inhuman bots deed vandaag, Gisterenavond kwam het rond de 30-28-27-25 met 28 voor mij, resultaat voor vandaag:
[afbeelding]

ik ben er tevreden mee :)
Mooie screenies. Speel eens Godlike met Loque, later in de middag post ik een screen waar ik tegen loque en de rest opneemt op een Godlike niveau!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Anoniem: 74065 schreef op 15 March 2003 @ 14:33:
[...]

Mooie screenies. Speel eens Godlike met Loque, later in de middag post ik een screen waar ik tegen loque en de rest opneemt op een Godlike niveau!! :)
Loque is een aimbot, op godlike schiet die 100% raak :X (potje inhuman zat Loque eerst ook in, die had in 15 seconden al 10 frags en de rest 0 :{)
iig speelde ik gisteren dit op godlike. Niet echt zo goed dus :P Maar dat ik nog zo goed bij Inhuman ben valt me mee. Tijd terug kwam ik maar soms zo goed mee met adept botjes :)

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GeniusDex schreef op 15 maart 2003 @ 15:36:
[...]

Loque is een aimbot, op godlike schiet die 100% raak :X (potje inhuman zat Loque eerst ook in, die had in 15 seconden al 10 frags en de rest 0 :{)
iig speelde ik gisteren dit op godlike. Niet echt zo goed dus :P Maar dat ik nog zo goed bij Inhuman ben valt me mee. Tijd terug kwam ik maar soms zo goed mee met adept botjes :)
Winnende screen! Geloof me of niet. 1e en de 2e match had hij mij gewonnen waar hij ook Rampage kwam. Na de 2e match dus de 3e heb ik toch met GELUK gewonnen, het was Bloedspannend in 11 min. was de match afgelopen.

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/imagea47c0af5a78e1f009d103d6e14358deb_small.jpg

Het was steeds om en om raken, eerst raakt hij mij dan ik weer en zo maar door... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 74065 schreef op 15 March 2003 @ 17:19:
[...]

Winnende screen! Geloof me of niet. 1e en de 2e match had hij mij gewonnen waar hij ook Rampage kwam. Na de 2e match dus de 3e heb ik toch met GELUK gewonnen, het was Bloedspannend in 11 min. was de match afgelopen.

[afbeelding]

Het was steeds om en om raken, eerst raakt hij mij dan ik weer en zo maar door... :)
Roep jij altijd gg tegen bots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alphega schreef op 15 maart 2003 @ 17:42:
[...]

Roep jij altijd gg tegen bots :D
Ben er aan gewend, altijd na afloop van een match. Is ook te zien/merken op ut.tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

perm bans :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 18-06 11:34
Kunnen jullie niet Instagib aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Jaded schreef op 15 March 2003 @ 22:10:
Kunnen jullie niet Instagib aanzetten :)

Instagib kun je kiezen door middel van votes: elke map en gamemode wordt door de aanwezige spelers (dat zijn maximaal tien) gekozen. De votes krijg je niet te zien omdat er mensen waren die andere players gingen uitschelden e.d. Instagib en NW zijn dus te kiezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Zal ik ook eens voor het eerst dit jaar wat screenies posten :) was vanmiddag flink uit vorm maar wist er gelukkig toch nog ff 2 te winnen:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~fransen_stefan/mmut01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~fransen_stefan/mmut02.jpg

Heb ze met de hand met paint bijgeknipt, breedte netjes gedaan he :P

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:23
Jeuj, nieuw topic (ja ben laat :P),
ik heb nu ook eens m'n settings omlaag gegooid (op res na), even kijken hoe dat speelt (met name de opmerking over de sterren in morph klonk interessant :) (wegens die klote invisibility :P).

Maargoed, dat verklaart dus kennelijk waarom er nog altijd mensen zijn die denken dat je met de vlag in een hoekje kunt verbergen, die hebben dus dynamic lightning uitstaan en hebben niet door dat de anderen een flinke rode of blauwe gloed dwars door de muur heen zien :o (als in caves bijv. een EFC bovenlangs loopt is dat ook door het plafond te zien als je beneden staat). Daarnaast kun je moeilijker bepalen waar je bolletje shock is, omdat deze geen licht meer afgeeft op de grond/muren, vandaar dat ik wel eens mensen zie die een combo maken... zo'n 10 meter te vroeg :D.
Deze conclusie trek ik veel te snel (kan ook gewoon skills zijn namelijk :)), maar als je dynamic lightning uit hebt staan kun je die beter weer aanzetten ;) (imho).

[ Voor 4% gewijzigd door ShittyOldMan op 16-03-2003 00:04 ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online

Als je dat nou op elke pagina moet gaan roepen ben je wel goed bezig :{. Je weet zelf wel waarom dat je gebanned bent, en dan vooral het teamen in LMS. Ook kan ik mij herinneren dat je vaker gebanned en gekicked bent, dus het is niet gek dat je nu op de permban staat. Ik snap zowiezo al niet dat je weer wilt spelen op ut.tweakers.net, omdat je al zovaak gebanned bent. Het is je dus duidelijk nog niet doorgedrongen dat je niet gewenst bent. Om hier dan ook op elke bladzijde te gaan zeuren en aan te geven dat je gebanned bent is echt slim. Je wekt alleen maar irritatie op naar andere mensen en spelers :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 22:35
pffff, net 42 minuten bezig geweest met een potje CTF-November. Gelukkig zijn er soms ook potjes die wat sneller zijn afgelopen ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Shot0014.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

ShittyOldMan schreef op 16 March 2003 @ 00:02:
Deze conclusie trek ik veel te snel (kan ook gewoon skills zijn namelijk :)), maar als je dynamic lightning uit hebt staan kun je die beter weer aanzetten ;) (imho).
Yup, Dynamic Lightni hou ik ook mooi aan. Zie je spawns ook makkelijker gaat spawnkillen ook beter, alhoewel het geluid belangerijker is :P. Maar vooral vanwege die vlag.. ook leuk in face.. zie je zo'n rood/blauw licht over de buitekant van het gebouw gaan..zie je zelfs aan de overkant :)
Robin Vreuls schreef op 15 maart 2003 @ 22:17:
Instagib kun je kiezen door middel van votes: elke map en gamemode wordt door de aanwezige spelers (dat zijn maximaal tien) gekozen. De votes krijg je niet te zien omdat er mensen waren die andere players gingen uitschelden e.d. Instagib en NW zijn dus te kiezen :).
En x aantal spectators. Ik weet niet precies het limiet, maar spectators kunnen ook stemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Is er iets veranderd aan de geluiden als je iemand raakt op de sever, want sinds kort hoor ik (en anderen) geen geluiden meer als je iemand raakt of iemand jou raakt. Maar dan ook helemaal geen geluiden meer, dus ook niet de originele geluiden van raken.

[ Voor 21% gewijzigd door Alphega op 16-03-2003 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robin Vreuls schreef op 16 March 2003 @ 00:11:

[...]

Als je dat nou op elke pagina moet gaan roepen ben je wel goed bezig :{. Je weet zelf wel waarom dat je gebanned bent, en dan vooral het teamen in LMS. Ook kan ik mij herinneren dat je vaker gebanned en gekicked bent, dus het is niet gek dat je nu op de permban staat. Ik snap zowiezo al niet dat je weer wilt spelen op ut.tweakers.net, omdat je al zovaak gebanned bent. Het is je dus duidelijk nog niet doorgedrongen dat je niet gewenst bent. Om hier dan ook op elke bladzijde te gaan zeuren en aan te geven dat je gebanned bent is echt slim. Je wekt alleen maar irritatie op naar andere mensen en spelers :|.
ja hoor door een beetje teamen met je laaste leven word nog uit gelockt ook nog door een admin en dan ook nog een permban, gewone ban van een xx aantal uur michien terecht maar een perm is echt wel een beetje overdreven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Alphega schreef op 16 March 2003 @ 12:33:
Is er iets veranderd aan de geluiden als je iemand raakt op de sever, want sinds kort hoor ik (en anderen) geen geluiden meer als je iemand raakt of iemand jou raakt. Maar dan ook helemaal geen geluiden meer, dus ook niet de originele geluiden van raken.
Misschien ben je je aim kwijt? ;)

[/flauwe grap modus]

Zal wel weer een pure bug zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Anoniem: 70310 schreef op 16 March 2003 @ 12:45:
ja hoor door een beetje teamen met je laaste leven word nog uit gelockt ook nog door een admin en dan ook nog een permban, gewone ban van een xx aantal uur michien terecht maar een perm is echt wel een beetje overdreven.....
Nope, je hebt echt je laatste kans verspeeld.

/bofh

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Traag schreef op 16 March 2003 @ 12:46:
[...]
Nope, je hebt echt je laatste kans verspeeld.

/bofh
ja BOFH was mij vet aan het uitdagen de hele dag al, dat ik zoog ik dat i geowd wou worden en weet ik veel wat.
En dan eff 10 seconden teamen ja hoor das heel fout.
bovendien jij gooide mij ook zomaar van IRC af terwijl ik gewoon over koetjes en kalfjes zat te lullen en helemaal niet over ut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

lekker begin van het topic ook weer. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Anoniem: 70310 schreef op 16 March 2003 @ 13:48:
ja BOFH was mij vet aan het uitdagen de hele dag al, dat ik zoog ik dat i geowd wou worden en weet ik veel wat.
En dan eff 10 seconden teamen ja hoor das heel fout.
bovendien jij gooide mij ook zomaar van IRC af terwijl ik gewoon over koetjes en kalfjes zat te lullen en helemaal niet over ut.

Het gaat niet alleen om die laatste keer, maar ook om de vorige keren. Je bant vaak genoeg gewaarschuwd en je hebt ook vaak genoeg een tempban aan je broek gekregen. Dat je nu een permban hebt is dus ook voor de vorige keren. We geven iemand niet voor niks een tempban, zie dat dus als een waarschuwing. Bij jou is het dus duidelijk nog niet doorgedrongen dat je op je tellen moest passen. En * Anoniem: 13617 gaat heus niet iemand uitdagen omdat hij jou niet moet. Dat zal niemand van ons ooit doen :{. Je bent er nog goed vanaf gekomen dat je onlangs die permban hebt gekregen, want ik genoeg verhalen van andere gehoord dat je flink zat te kloten. Geldt ook voor andere players die zitten te kloten als er niemand van de admins aanwezig is.

Nu gaan we weer ontopic verder, dit gezeur houdt hier op.

[ Voor 3% gewijzigd door Robin op 16-03-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robin Vreuls schreef op 16 March 2003 @ 14:10:

[...]

Het gaat niet alleen om die laatste keer, maar ook om de vorige keren. Je bant vaak genoeg gewaarschuwd en je hebt ook vaak genoeg een tempban aan je broek gekregen. Dat je nu een permban hebt is dus ook voor de vorige keren. We geven iemand niet voor niks een tempban, zie dat dus als een waarschuwing. Bij jou is het dus duidelijk nog niet doorgedrongen dat je op je tellen moest passen. En * Anoniem: 13617 gaat heus niet iemand uitdagen omdat hij jou niet moet. Dat zal niemand van ons ooit doen :{. Je bent er nog goed vanaf gekomen dat je onlangs die permban hebt gekregen, want ik genoeg verhalen van andere gehoord dat je flink zat te kloten. Geldt ook voor andere players die zitten te kloten als er niemand van de admins aanwezig is.

Nu gaan we weer ontopic verder, dit gezeur houdt hier op.
de vorige keer was er ook een gewoone ban om gezet in een perm omdat BOFH daar gewoon simpel gezegt zin in had omdat ik aleen maar vroeg waarom.
En hij zat mij zeker weten wel uit te lokken anders was er niks gebeurd, bovendien ik heb nooit flink lopen klooten aleen maar normaal gespleelt, de laaste tellen van een portje als de uitslag al duidelijk is eff gaan teamen zie ik niet als de hele tijd klooten lijkt mij. iedereen doet dat wel eens en omdat i mij maar raar vindt blaast i het gelijk heel groots op.

dit lijkt mij trouwens gewoon ontropic want dit heeft alles met de ut server en spelen daar op te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 15:29
Goldeneye! GZ > je merkt zeker wel dat ze dit liever niet hebben in dit topic, en terecht.
Ik vraag je hier bij om de rest af te handelen via email, en dus niet lopen blaten in dit topic als je niks nuttigs te melden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Alphega schreef op 16 maart 2003 @ 12:33:
Vaag. Staat sinds gister middag wel nieuwe pure op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ik 0wn BOOTZ :P
Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/img71b41bb23d8eca122487dc5f40f100ddthumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
41.6C.6D.61.72 schreef op 16 March 2003 @ 16:01:
[...]

Vaag. Staat sinds gister middag wel nieuwe pure op...
Verder hoor ik wel gewoon de geluiden van de omgeving (blubberbad plonsen in water) en het afvuren van kogels. Alleen de inslag op personen hoor ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23171

Alphega schreef op 16 maart 2003 @ 16:24:
[...]

Verder hoor ik wel gewoon de geluiden van de omgeving (blubberbad plonsen in water) en het afvuren van kogels. Alleen de inslag op personen hoor ik niet meer.
Dat is toch de hitsounds instelling toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 23171 schreef op 16 maart 2003 @ 16:27:
[...]

Dat is toch de hitsounds instelling toch ?
Ja, voorheen hoorde ik die speciale geluiden die geïnstalleerd zijn op de server. Die vond ik altijd erg fijn, alleen zo zonder geluid speelt het een stuk lastiger.
Of bedoelde je dat ik die hitsounds ergens aan/uit kan zetten, want dat zie ik niet staan (ook niet bij de uitgebreidde preferences).

[ Voor 18% gewijzigd door Alphega op 16-03-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Hitsounds zijn serverside instellingen zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hitsounds moeten terug komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

(18:51:43) (UTR) Kokosnoot became a server administrator.
(18:51:50) (UTR) Kokosnoot enabled Hit Sounds!
(18:51:53) (UTR) Kokosnoot::D
(18:52:03) (UTR) Kokosnoot:werken hitsounds? :P
(18:52:05) (UTR) TrehT: yes
(18:52:14) (UTR) Kokosnoot:ok :P
Kortom: :Y)

;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sponge op 16-03-2003 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
ff getest, maar bij mij werkt het ook niet :) (2 min geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

ShittyOldMan schreef op 16 March 2003 @ 21:37:
ff getest, maar bij mij werkt het ook niet :) (2 min geleden)
Geen geluid is natuurlijk niet acceptabel als AV mod ;) :+

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Traag schreef op 16 maart 2003 @ 21:39:
[...]
Geen geluid is natuurlijk niet acceptabel als AV mod ;) :+

Klopt :P, en wie is daarvoor verantwoordelijk? Die mag evenetjes zijn mail checken en een weekje afkoelen :D ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Z'n naam begint met een R en eindigt op ichard :)

naja, ik dacht dat ik het gefixed had. DR heeft net ook nog die dingen enabled.. maar moet misschien toch nog via de ini ipv console..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
V i P schreef op 16 March 2003 @ 00:23:
pffff, net 42 minuten bezig geweest met een potje CTF-November. Gelukkig zijn er soms ook potjes die wat sneller zijn afgelopen ;)
[afbeelding]
Nou ik vind dat potje nog aardig lang duren ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/BLAAT.png
:Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Alphega op 17-03-2003 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

:D ik wou die screenie ook nog posten maar je was me voor :P

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 23-01 06:50
woei @ deel 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ja dat is het ene leuke aan AS, als er veel mensen voor voten zijn de potjes ook weer snel af :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

m.m schreef op 17 maart 2003 @ 19:50:
Ja dat is het ene leuke aan AS, als er veel mensen voor voten zijn de potjes ook weer snel af :)
Er is maar 1 level wat lang duurt en dat is Overlord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 22:35
Alphega schreef op 17 March 2003 @ 00:47:
[...]

Nou ik vind dat potje nog aardig lang duren ;)
[afbeelding]
:Y)
Ach ja, altijd baas boven baas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat ik de Hitsounds niet meer hoord, of er niet meer zijn. Ik wil ze graag terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Mijn potjes tegen Alphega zijn meestal al wel spannend, maar deze had wel iets extra's.
Was echt een kat en muis spel, nadat Dymlos uit de weg geruimd was ;), waarbij ik steeds een achterstand van 2 of 3 had. Zoals je ziet kon ik net op tijd het tij keren...
Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image02e38c5b5f11fdfdf9678a24e3e02743_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
grep schreef op 18 maart 2003 @ 00:27:
Mijn potjes tegen Alphega zijn meestal al wel spannend, maar deze had wel iets extra's.
Was echt een kat en muis spel, nadat Dymlos uit de weg geruimd was ;), waarbij ik steeds een achterstand van 2 of 3 had. Zoals je ziet kon ik net op tijd het tij keren...
[afbeelding]
Jep, het is altijd spannend om te spelen tegen Grep. Wat wel leuk is om te zien, is dat ze meestal net iets anders eindigen :P :
Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image245b533bc98bfcdcb0389ffc661f4b62_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image8c73cd89262048f2a469147b993b5d21_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/imagef6ebec0df56ff116d864fb0fcdb95b56_small.jpg
Als team spelen we overigens beter:
Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/imageff289902bb9fceff11aa436e0bf3eca7_small.jpg
Heerlijke image upload trouwens [GoT] clan, ik heb er ff gebruik van gemaakt als dat niet erg is.

[ Voor 16% gewijzigd door Alphega op 18-03-2003 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Mijn mooiste screenie die ik vond :P
Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/imagee861249141557334a1af03ad611b25e8_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

neuh is niet zo erg hoor, zijn heel veel mensen die er gebruik van maken :o

uploader is made by Richard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Hij is juist daarvoor..zodat topic redelijk downloadbaar blijft als Als ik weer eens 100 shots up >:)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

41.6C.6D.61.72 schreef op 18 March 2003 @ 08:18:
Hij is juist daarvoor..zodat topic redelijk downloadbaar blijft als Als ik weer eens 100 shots up >:)

:)
Nah hij was oorspronkelijk gemaakt voor www.gotclan.nl/forum/ maar @ got wordt hij ook veel gebruikt, niks mis mee overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

waarom kan ik de plaatjes niet zien? Ik word geredirect naar http://127.0.0.1:1027/clear.cgi? en dus geen plaatje, maar een klein doorzichtig vierkantje. Ik dacht dat iedereen dat had maar nu iedereen lovend over de uploader is denk ik dat t aan mij ligt ;) wtf kan ik eraan doen :?

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
rival24 schreef op 18 March 2003 @ 01:32:
Mijn mooiste screenie die ik vond :P
[afbeelding]
Jaja, +25 tegen Deeper. Geloof je het zelf :D Die bot heeft er goed van langs gekregen voordat Deeper erin kwam :P

[ Voor 4% gewijzigd door Alphega op 18-03-2003 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Alphega schreef op 18 March 2003 @ 12:48:
[...]

Jaja, +25 tegen Deeper. Geloof je het zelf :D Die bot heeft er goed van langs gekregen voordat Deeper erin kwam :P
:? Kijk nog s goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Ooow tis [C]Dick, ik dacht dat het deeper was. Dan nog heb ik het vermoeden dat ie er niet vanaf het begin in zat ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Alphega op 18-03-2003 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Alphega schreef op 18 March 2003 @ 13:20:
[...]

Ooow tis [C]Dick, ik dacht dat het deeper was. Dan nog heb ik het vermoeden dat ie er niet vanaf het begin in zat ;)
Hij zat er vanaf het begin in en ik heb m 25x gefragd :P, hij kreeg alleen nooit armor te pakken :P

[ Voor 4% gewijzigd door Rival24 op 18-03-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image5328fc80bfd9d104986f604f677d4e2c_small.jpg

Oja, ik moest van Alphega zeggen dat hij mij ownde, en mij met +11 won (insta) en dat ik natuurlijk lame-de ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er gvd nou weer met de server, playerlimit is weer verhoogd, dus weer lag, TDM heeft frag limit van 30 en ik heb nog steeds geen hitsounds :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 74065 schreef op 18 maart 2003 @ 20:19:
[afbeelding]

Oja, ik moest van Alphega zeggen dat hij mij ownde, en mij met +11 won (insta) en dat ik natuurlijk lame-de ;)
ik won met +15 nadat ik op -6 was begonnen dat vind ik redelijk ownend :P En jij reconnecte 2 frags voor het eind zodat je niet meer bij de score stond, en toen zei ik dat ik dat lame vond.
Anoniem: 57739 schreef op 18 March 2003 @ 20:34:
Wat is er gvd nou weer met de server, playerlimit is weer verhoogd, dus weer lag, TDM heeft frag limit van 30 en ik heb nog steeds geen hitsounds :?
playerlimit staat nu op 16 om de een of andere reden en TDM fraglimit is idd omlaag gegaan naar 30 en de hitsounds zijn nogsteeds weg.

[ Voor 38% gewijzigd door Alphega op 18-03-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Aangezien ik voor heel lang van de server ben gebanned :| maar eens wat screens uit mn archief

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.donkers/utscreens/gekicked.JPG
godlike botjes op deck =p

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.donkers/utscreens/na%20vs%20s.JPG
even in de ogen van de Syncro members op dit forum wrijven :P war van, denk een jaar terug (onder mijn oude clan nA~)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.donkers/utscreens/shot0052.JPG
oei dies in mn face :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.donkers/utscreens/shot0056.JPG
zeer spannende ctf public game uit de old days ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.donkers/utscreens/shot0058.JPG
en een pic van GoT server :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.donkers/utscreens/vette%20textures.JPG
tot slot nog wat vette kroket textures :>

tot over 2 weken ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alphega schreef op 18 March 2003 @ 20:46:
[...]

ik won met +15 nadat ik op -6 was begonnen dat vind ik redelijk ownend :P En jij reconnecte 2 frags voor het eind zodat je niet meer bij de score stond, en toen zei ik dat ik dat lame vond.
Spijt me, lamen was niet de bedoeling. Gefeliciteerd! _/-\o_

Kan iemand me (ons) hier nog uitleggen waarom we die hitsound niet meer horen? Waarschijnlijk is dat functie uitgezet maar waarom? Ik vond um wel lekker soundje en niet geïrriteerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 22:41
idd hitsound is erg handig, zeker als je met anticipatie en een goede shock combo iemand raakt die net in de buurt is, dan weet je toch dat het een beetje raak was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Alphega schreef op 18 maart 2003 @ 20:46:

playerlimit staat nu op 16 om de een of andere reden en TDM fraglimit is idd omlaag gegaan naar 30 en de hitsounds zijn nogsteeds weg.
Playerlimit = 10
TDM Fraglimit = 100

Hitsounds.. ik kan ze enablen via console, maar game later zijn ze weer uit. Om dit goed te zetten moet de server tijdelijk plat, maar dat durf ik nu niet te doen :).. moet maar ergens morgen middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

TrehT schreef op 18 March 2003 @ 20:48:
Aangezien ik voor heel lang van de server ben gebanned :|

...

tot over 2 weken ;/
Wat heb je uitgespookt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
TrehT schreef op 18 March 2003 @ 20:48:
[afbeelding]
tot slot nog wat vette kroket textures :>
Dat ziet er vaag uit (heb het nog nooit gehad). Het rare is dat het vernaggelde texturegedeelte dezelfde texture is als waar je op staat. Alleen het gedeelte wat verder weg is en normaal wat minder gedetailleerd weergegeven wordt is vernaggeld.
tot over 2 weken ;/
Tot over 2 weken :P :>
Emcee schreef op 18 March 2003 @ 21:04:
idd hitsound is erg handig, zeker als je met anticipatie en een goede shock combo iemand raakt die net in de buurt is, dan weet je toch dat het een beetje raak was :)
Precies, maarja we moeten ff wachten tot Gerco terug is. Hopelijk krijgt ie geen hartaanval als ie ziet in welke staat zijn server verkeert :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68788

kunnen ze niet eens een leuke mutator op de server gooien ofzo. dit word ook saai, alles zo standard...

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 68788 op 18-03-2003 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 23-01 06:50
die mapvote zou ook aangepast worden, hitsounds zijn weg, en er zitten alleen maar lame kutfakers op de server, ik kom er dus ff niet meer. Zielig gedrag, en dan ook nog zeggen dat je niet faked, bah en ik ben sinterklaas, rot toch op man.

[ Voor 27% gewijzigd door ravenger op 18-03-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Nou Gerco, het is wel duidelijk:

geen vakantie meer voor jou de komende 10 jaar ofzo.
De server en zijn "community" kan niet zonder je :X

[ Voor 6% gewijzigd door grep op 18-03-2003 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

RaVeNgEr schreef op 18 March 2003 @ 23:04:
die mapvote zou ook aangepast worden, hitsounds zijn weg, en er zitten alleen maar lame kutfakers op de server, ik kom er dus ff niet meer. Zielig gedrag, en dan ook nog zeggen dat je niet faked, bah en ik ben sinterklaas, rot toch op man.
Wat is er mis met fakers? (dus mensen die een andere naam nemen). Weet je nu niet meer achter wie je aan moet gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52359

LMS TOURNEY!!!!
\o/ eindbaas !!!!!!!!
kom op mensen, ff eindbaas aanmoedigen, mischien maakt hij een lms tourney :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

grep schreef op 18 March 2003 @ 23:18:
Nou Gerco, het is wel duidelijk:

geen vakantie meer voor jou de komende 10 jaar ofzo.
De server en zijn "community" kan niet zonder je :X
\o/
what else should I say ?
ik loop al sinds zondag om gerco te zeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

lolol hoe lang blijft ie nog weg?
btw; zolang fakers geen grote bek hebben heb ik er geen last van.

[ Voor 51% gewijzigd door TrehT op 19-03-2003 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68788

rival24 schreef op 18 March 2003 @ 23:19:
[...]

Wat is er mis met fakers? (dus mensen die een andere naam nemen). Weet je nu niet meer achter wie je aan moet gaan :?
Ze moeten gewoon hun stantart naam gebruiken. ze doen dit gewoon omdat ze eens heel goed of heeeeeel slecht spelen. dan ziet niemand wie dat is en hoeven ze zich niet te schamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Yup, ik ga me er denk ik ook maar eens mee bemoeien.. maja, als je 1x iemand eruitkicked met z'n echte naam, dan krijg je weer gezeur. Richard is zelfs ooit eens gekapt met aan de server te werken vanwege dat gezeur constant als er weer iets mis gaat, als server 1 min plat moet, etc. (En een aantal spelers zijn niet echt voor rede vatbaar soms)

OVerigens, zoals ik al zei, is alles goed, op die hitsounds na. Ik ga de server niet platgooien en opnieuw starten, dat doet Richard maar.. ik ben niet zo'n SSH held, en straks doe ik nog dingen verkeerd :)

Op dit moment ben ik beetje verslaafd aan "Badlands"...waar je dus in het "wilde westen" rondloopt met revolvers, dynamiet, en ee ngewoon asociaal grote sniper rifle die een buffel plat kan leggen :). Alleen volgens mij vindt de meerderheid van de regulars op IRC er niets aan, denk dat dat gewoon komt door te weinig spelers...

http://www.planetunreal.com/unrealbadlands/maps/maps.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
RaVeNgEr schreef op 18 March 2003 @ 23:04:
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44085

41.6C.6D.61.72 schreef op 19 March 2003 @ 09:34:
Op dit moment ben ik beetje verslaafd aan "Badlands"...waar je dus in het "wilde westen" rondloopt met revolvers, dynamiet, en ee ngewoon asociaal grote sniper rifle die een buffel plat kan leggen :). Alleen volgens mij vindt de meerderheid van de regulars op IRC er niets aan, denk dat dat gewoon komt door te weinig spelers...

http://www.planetunreal.com/unrealbadlands/maps/maps.htm
Ja, dit is idd enorm lollig, maarre, wordt dit ook op internet gespeeld? Zo ja, waar vind ik servers??????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Op de zogenoemde "zooi" server, wat een testserver is naast de public server van ut.tweakers.net :). Alleen Die server zal wel niet public worden denk ik. (weinig kennen het juiste adres ;))

Er is 1 server die badlands draait @ internet, die je ook in de serverlist kan vinden als je de mod goed installed hebt.. alleen is de pin niet zo geweldig :( 12.229.175.247:7777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

41.6C.6D.61.72 schreef op 19 March 2003 @ 16:33:
Op de zogenoemde "zooi" server, wat een testserver is naast de public server van ut.tweakers.net :). Alleen Die server zal wel niet public worden denk ik. (weinig kennen het juiste adres ;))

Er is 1 server die badlands draait @ internet, die je ook in de serverlist kan vinden als je de mod goed installed hebt.. alleen is de pin niet zo geweldig :( 12.229.175.247:7777
BadLands pwnt \o/ alleen suckt de FPS gigantisch hard als je geen PV 1,5 GHZ of hoger hebt en een GF4 Ti
beetje jammer maar goed, tis wel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Diaboluzzz schreef op 19 March 2003 @ 16:58:
[...]

BadLands pwnt \o/ alleen suckt de FPS gigantisch hard als je geen PV 1,5 GHZ of hoger hebt en een GF4 Ti
beetje jammer maar goed, tis wel vet
En toch own ik jullie allemaal met m'n Sharps Plain Rifle, en m'n 500MHz Voodoo3 16 MB VRAM bak :P

(maar sommige maps zijn idd niet leuk, als je hele level overkijkt 2FPS...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23171

Alphega schreef op 18 March 2003 @ 12:48:
[...]

eeh, laat me er ff buiten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 23171 schreef op 19 March 2003 @ 18:43:
[...]

eeh, laat me er ff buiten :Y)
Ik denk ik neem het ff voor Deeper op 8) Bleek het Deeper niet te zijn in de screenie :o Krijg ik vervolgens Deeper ook nog over me heen :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Alphega schreef op 19 March 2003 @ 18:46:
[...]

Ik denk ik neem het ff voor Deeper op 8) Bleek het Deeper niet te zijn in de screenie :o Krijg ik vervolgens Deeper ook nog over me heen :'( :P
Tja, jij begint erover :P
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.