Ja jongens en meisjes, het is inmiddels al weer zo lang geleden dat door Questgamer het eerste draadje over deze server gestart werd, dat op GoT alleen nog de "oudgedienden" het weten. Voor de invoering van React, voor het openen van het 500.000e topic, voor het sluiten (en heropenen) van de HK, voor de spliting van SP en nog vele andere gebeurtenissen op GoT is deze traditie begonnen en nog lang erna zal hij voortbestaan.
Velen zijn overgelopen naar (het duivelse) UT2003, maar de echte bikkels zijn gebleven en genieten nu van de hemelse framerates die het aloude UT met alle details op hoog op ons netvlies weet te toveren!
De rode draad door dit alles is natuurlijk het mooiste spel van de wereld: Unreal Tournament en terwijl veel servers ermee stoppen, gaan wij gewoon door, tot dit de laatste server ter wereld is als het moet.
Voor ik nu teveel ga tikken (oeps, te laat), zal ik nog even de vorige delen opsommen, zodat we van een mooi historisch overzicht kunnen genieten:
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 5[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 4[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 3[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 2[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand?[/rml]
Velen zijn overgelopen naar (het duivelse) UT2003, maar de echte bikkels zijn gebleven en genieten nu van de hemelse framerates die het aloude UT met alle details op hoog op ons netvlies weet te toveren!
De rode draad door dit alles is natuurlijk het mooiste spel van de wereld: Unreal Tournament en terwijl veel servers ermee stoppen, gaan wij gewoon door, tot dit de laatste server ter wereld is als het moet.
Voor ik nu teveel ga tikken (oeps, te laat), zal ik nog even de vorige delen opsommen, zodat we van een mooi historisch overzicht kunnen genieten:
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 5[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 4[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 3[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 2[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand?[/rml]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!