[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.749 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:55
Het ooit door QuestGamer gestarte topic heeft ons nu richting deel 8 gebracht.
We gaan onverbitterd door met fraggen in het meest 1337e spel ever made.

Een stukje geschiedenis:
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 7[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 5[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 4[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 3[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 2[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand?[/rml]

Jawel, hier is deel 8 van [UT] ut.tweakers.net -> niemand deel *, een deel waar we hopen dat meer leuke mensen komen fraggen en meer minder leuke mensen nu eindelijk eens wegblijven 8)7

Als ik terug lees in deel 7 is er één ding waar we aan moeten werken in deel 8:
• bans weghalen gebeurd alleen op irc request daar toe die hier in dit topic geplaatst worden zullen als negatief worden opgevat. Ons irc kanaal is #ut of als je geen irc client hebt kun je hier Webbased IRC chatten moet je als kanaal #ut of gewoon ut invullen.

Deel 7 was een deel dat anders was dan de andere delen, een stukje grimmiger en minder gezellig dat is jammer en ik wil iedereen van te voren verzoeken dit deel weer wat gezelliger te maken. Dit is ook de reden dat Gerco nummer acht dus niet wil openen :X

Aangezien iedereen deze startpost wel zal lezen wil ik, tot slot, nog even 1 kanttekening maken: UT is een spel, een uber 1337 spel. Het nivo op de server van tnet verschilt heel erg, de één is erg goed de ander doet haast wanhopig zijn best en bakt er nog weinig van. Er onstaat steeds meer commentaar op mensen die wat minder presteren en dat vindt ik misselijk. het is een spel en je speelt het met een team, de ene keer win je de andere keer verlies je, slik het verlies onder het motto "de volgende keer beter". Er zijn een paar mensen die zelf goed zijn en constant met n00b spammen richting de slechtere spelers. dat moet ophouden met ingang van nu.

Ook willen we da het lame gedrag van sommige mensen op de server nu ophoudt, dit geldt ook voor het geschreeuw en gescheld naar elkaar!

Dit zijn de enige oplossingen om de sfeer wat te verbeteren, hopelijk wil Gerco deel negen wel zelf openen.

Ik hoop samen met 90% van de andere spelers/admins dat mensen bereid zijn hier aan mee te werken.

Tot slot nog een paar standaard weetjes:

:? Nieuw hier ?
• Lees dan even de faq op http://ut.tweakers.net
• bezoek irc ook eens: irc.tweakers.net #ut

Tot zover, happy fragging & cu @ server.

De admins: Gerco, Traag, DR, 41.6C.6D.61.72, GeniusDex, BOOTZ en hdd
hopelijk ben ik er geen vergeten :X

* Arno dankt Diaboluzzz voor een groot stuk van deze openingspost.

[ Voor 3% gewijzigd door Arno op 04-05-2003 22:06 ]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Zow deel 8 alweer, jammer dat Gerco het niet meer wil openen maar ik kan het wel begrijpen. Nu ik dit topic zie ga ik meteen maar even naar de server voor wat happy fragging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

* Sponge sluit zich hier bij aan.

Onderhand wordt het steeds minder leuk om te adminnen, het enige waarvoor je UT opstart is omdat er weer gezeur is en een aantalvan de andere admins hebben ere neit eens meer zin in omdat het gewoon altijd het zelfde [gedoe] is...

naja, nieuw topic en hoop dat het eens wat relaxter wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik dan maar aftrappen met een screenie :)
moet zeggen: Ging wel lekker
Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/img31fdc5dfe8529f500398d7a73d95b723thumb.jpg

[ Voor 212% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

* GeniusDex sluit zich ook aan

Laatste tijd UT ik wel weer meer dan anders, maar veel minder op ut.tweakers.net omdat ik daar door de spelers die toevallig beter spelen dan de rest vaak dingen toegesmeten krijg die gewoon m'n hele humeur verpesten. Ik ben dat soort dingen nu redelijk zat en ga er ook een stuk eerder voor kicken/bannen. Niet iedereen kan net zo goed UTen als jij, let it be. Ga naar een andere server als deze je niet bevalt, maar verpest die sfeer niet.

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Woei @ nieuw topic :P.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/5113/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sodeju wat een brakke pic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Maar wel een vet goeie framerate :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin Vreuls schreef op 04 May 2003 @ 22:19:
Maar wel een vet goeie framerate :9
ja als de kwaliteit zo laag zet kan ik het ook :D

als ik tegen de muur kijk heb ik 1600x1200x32 393fps 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Wegens klachten, vraag ik je om je screenshots vanaf nu te thumbnailen.
Voor wie daar moeite mee heeft heb ik een uploader gebouwd die automatisch thumbnails bouwt en ook windows bmp's slikt (als ze 24 bit zijn, anders niet, en die van UT zijn dat voor zover ik weet). Je kunt 'm gebruiken op http://vulcanus.its.tudelft.nl/~utclan/www/gdex/upload/ :)

[edit]
Als je plaatjes hier post is een thumbnail van 320x240 ruim voldoende :)

[ Voor 12% gewijzigd door GeniusDex op 04-05-2003 22:25 ]

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeniusDex schreef op 04 mei 2003 @ 22:21:
[...]

Voor wie daar moeite mee heeft heb ik een uploader gebouwd die automatisch thumbnails bouwt en ook windows bmp's slikt (als ze 24 bit zijn, anders niet, en die van UT zijn dat voor zover ik weet). Je kunt 'm gebruiken op http://vulcanus.its.tudelft.nl/~utclan/www/gdex/upload/ :)
da's idd wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woeii, nieuwe topic. :)

Ik hoop dat ik aan de regels van dit server kan houden. :) Jongens, is het niet leuk als we met z'n allen een 'soort' Competitie of Tournament houden? waar je bijvoorbeeld in de 8e finales kan komen etc. Het wordt dan gespeeld in DM/CTF! Insta/NW. Liefst met mensen die regelmatig op ut.tweakers.net fraggen en/of wat beter zijn. Wedstrijden kunnen gespeeld worden op Zaterdag. Uiteindelijk heb je 2 personen die de finales spelen 1vs1. :)

Ideetje. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 22:24:

Ik hoop dat ik aan de regels van dit server kan houden. :) Jongens, is het niet leuk als we met z'n allen een 'soort' Competitie of Tournament houden? waar je bijvoorbeeld in de 8e finales kan komen etc. Het wordt dan gespeeld in DM/CTF! Insta/NW. Liefst met mensen die regelmatig op ut.tweakers.net fraggen en/of wat beter zijn. Wedstrijden kunnen gespeeld worden op Zaterdag.

Ideetje. ;)
Indien er niet de hele tijd op het richeltje word gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 22:24:

Ik hoop dat ik aan de regels van dit server kan houden. :) Jongens, is het niet leuk als we met z'n allen een 'soort' Competitie of Tournament houden? waar je bijvoorbeeld in de 8e finales kan komen etc. Het wordt dan gespeeld in DM/CTF! Insta/NW. Liefst met mensen die regelmatig op ut.tweakers.net fraggen en/of wat beter zijn. Wedstrijden kunnen gespeeld worden op Zaterdag. Uiteindelijk heb je 2 personen die de finales spelen 1vs1. :)

Ideetje. ;)
op zaterdag?
Ik heb wel wat beters te doen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 22:24:

Ideetje. ;)
Hebben we vorig jaar ook al een keer gehad.
Deze was georganiseerd door o.a. Raptorix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 22:26:
[...]

op zaterdag?
Ik heb wel wat beters te doen dan :)
Andere dagen kan ook, maar niet op Donderdag/Vrijdag @ ik werken mot. :*) Kan ook op zondag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Respect, ik vind het een leuke server.
Er is niks leuker dan met je mede-tweaker te fraggen, ook al is de een beter dan de ander. :)

Zelf ben ik ook maar zo-zo, kan het wel aardig al zeg ik het zelf, maar het is gewoon leuk om met bekende mensen te fraggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Als het 1on1 is kunnen de spelers het zelf afspreken, CTF NW lijkt me niet echt handig maar insta misschien wel en DM handiger op doordeweekse dagen. Mag ik vragen waarom we pics thumbnailed moeten houden?

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

TrehT schreef op 04 May 2003 @ 22:28:
Als het 1on1 is kunnen de spelers het zelf afspreken, CTF NW lijkt me niet echt handig maar insta misschien wel en DM handiger op doordeweekse dagen. Mag ik vragen waarom we pics thumbnailed moeten houden?
Zodat het niet de layout opfokt voor mensen met een lage resolutie, en als je het goed doet zijn de thumbnails ook nog kleiner in aantal bytes dus hoeven modemmers niet zo lang te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
[Verwijderde gebruiker], ik wil je vragen om de startpost eens te lezen en verder uit het topic te blijven met zulke reacties, tnx

[ Voor 25% gewijzigd door Arno op 04-05-2003 22:32 ]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traag schreef op 04 May 2003 @ 22:32:
[Verwijderde gebruiker], ik wil je vragen om de startpost eens te lezen en verder uit het topic te blijven met zulke reacties, tnx
Nou wel sodeju. Mening uiten mag naar mijn weten toch nog altijd in dit land. Ik wil trouwens best meedoen met zon got tournament alleen denkik dat het nogal mis gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
Verwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 22:48:
Nou wel sodeju. Mening uiten mag naar mijn weten toch nog altijd in dit land.
GoT is geen democratie en voor dit topic gelden een aantal zachte regels zoals ze in de eerste post van alle topics staan. Hou je daar ook aan, dan komt er ook weer een deel negen.

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traag schreef op 04 May 2003 @ 22:51:
[...]
GoT is geen democratie en voor dit topic gelden een aantal zachte regels zoals ze in de eerste post van alle topics staan. Hou je daar ook aan, dan komt er ook weer een deel negen.
Oek, ik ga dan maar bij de 90% horen die willen meewerken :) (deed ik toch al btw)

Maar goed als een speler toch lame aan het spelen is mag je er dan helemaal niks meer van zeggen of wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/imgef5d3be3051a5dd52123b42f9d7fec3dthumb.jpg

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Traag schreef op 04 May 2003 @ 21:57:
Het ooit door QuestGamer gestarte topic heeft ons nu richting deel 8 gebracht.
We gaan onverbitterd door met fraggen in het meest 1337e spel ever made.
_/-\o_

Inmiddels al meer dan een jaar geleden, en we fraggen vrolijk verder :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/lamzak1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/lamzak2.jpg

2x 0wnage :+

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26

Rival24

I'll Be Back

Met die laatste regel zeg je het mooi :7 (in de chat van je pic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binnerkort komt chuckie wel weer eff langs ben benieuwd hopen tot questgamer de ut1 cd snel geeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rival24 schreef op 05 mei 2003 @ 01:52:
[...]

Met die laatste regel zeg je het mooi :7 (in de chat van je pic)
Jou zie ik trouwens ook bijna nooit meer op de server, waar hang je uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Wil in dit topic toch nog ff mijn score van gisteren her posten, aangezien ik wel aardig op dreef was :)

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image06d02afe58766745d949228111ee4f9c_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 05 May 2003 @ 09:45:
Wil in dit topic toch nog ff mijn score van gisteren her posten, aangezien ik wel aardig op dreef was :)

[afbeelding]
OMG ! Wat een score :D Zeker heel vaak de vlag teruggepakt ? Als je dat moet frekken ben je tijden bezig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 02:26:
binnerkort komt chuckie wel weer eff langs ben benieuwd hopen tot questgamer de ut1 cd snel geeft :P
Nep aars. :P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 09:49:
[...]

OMG ! Wat een score :D Zeker heel vaak de vlag teruggepakt ? Als je dat moet frekken ben je tijden bezig !
De shot geeft zelf al de verklaring, op cavez ga je gewoon staan campen achter de vlag, enemy pakt 'em en jij fragt hem dan weer, en dat 20 minuten lang. Er zijn mensen die dat leuk vinden om te doen, om vervolgens de screenie onder de titel 'ownage' hier te posten. ;)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie, weer een nieuw topic, mijn laatste post in de vorige was dus wel wat laat, hahaha.
Anyway, ik hoop weer op veel screenies en minder vervelende half suggererende opmerkingen die toch wel sfeer verpestend zijn. Eén hoeraatje voor #8!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja chunkie was wel de eerste [AARS] overloper :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

m.m schreef op 05 May 2003 @ 11:37:
[...]

De shot geeft zelf al de verklaring, op cavez ga je gewoon staan campen achter de vlag, enemy pakt 'em en jij fragt hem dan weer, en dat 20 minuten lang. Er zijn mensen die dat leuk vinden om te doen, om vervolgens de screenie onder de titel 'ownage' hier te posten. ;)
Right, zo kun je iedereen over een kam scheren die eens een hoge score post. Zeker niet bekend met het fenomeen Kokosnoot? ;)....
(13:54:30) (@Sponge) Player Score F K D S TK TD Eff. Avg.
(13:54:30) (@Sponge) FPH Avg.
(13:54:30) (@Sponge) TTL Ping Time Sprees
(13:54:30) (@Sponge) Team Player K R D U G
(13:54:30) (@Sponge) 1 Kokosnoot 136 105 106 52 1 0 0 66.7% 286.6 24.4 55 22.0 6 1
(13:54:31) (@Sponge) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

41.6C.6D.61.72 schreef op 05 mei 2003 @ 12:05:
[...]

Right, zo kun je iedereen over een kam scheren die eens een hoge score post. Zeker niet bekend met het fenomeen Kokosnoot? ;)....

[...]
ik wel :+ 30-12 heet zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Ok, dat laatste was dus echt ff minder hé!
Omdat ik toevallig de weg niet wist moest ik maar in een ander team... Ja sorry hoor, maar niet iedereen is zo geweldig als jullie.

Beetje lullig IMHO.

[ Voor 7% gewijzigd door eX0duS op 05-05-2003 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol! Sirdial dacht dat ik een Aimbot was, want ik raakte 'bijna' of vaak in 1 keer. DM-Morpheus, 3 deaths

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image3d2e7f483d4757c124b0f8283f97264c_small.jpg

Morpheus, spacenoxx zijn goeie mappen waar je je aim kan oefen en/of verbeteren :)

Edit/ Bijna Unstoppable :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 16:03:
Lol! Sirdial dacht dat ik een Aimbot was, want ik raakte 'bijna' of vaak in 1 keer. DM-Morpheus, 3 deaths

[afbeelding]

Morpheus, spacenoxx zijn goeie mappen waar je je aim kan oefen en/of verbeteren :)

Edit/ Bijna Unstoppable :D
Zijn ook de maps die vele clans niet willen spelen. Naja, SpaceNoxx kan ik het nog wel voorstellen. Spacenoxx is _/-\o_ btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 05 May 2003 @ 16:40:
[...]

Zijn ook de maps die vele clans niet willen spelen. Naja, SpaceNoxx kan ik het nog wel voorstellen. Spacenoxx is _/-\o_ btw :)
Mja, ik oefen vaak op Morpheus en SpaceNoxx, Hyperblast om mijn aim te oefen. Dat doe ik tegen Loque 1vs1 meestal wint ie van mij, maar geloof me: Je aim word beter en beter + je snelheidsreactie word ultimatum >:) :)

Weer een potje Last Man Standing gespeeld, dit keer tegen Frankey 1vs1

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image09470206e77a1f266ae3fac7357792cd_small.jpg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 08:37:
[...]

Jou zie ik trouwens ook bijna nooit meer op de server, waar hang je uit !
Ik schijt op instagib dm en lms en al helemaal op insta Ctf. Ik vind sowiezo alleen LMS leuk eigenlijk dus zit ik meestal op een server waar dat 24-7 gespeeld wordt. Én hier komt nog eens bij dat ik nog steeds een C&C generals verslaving heb.

Ik mis de nachtelijke potjes met deeper, grep en alphega wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Waarom krijg ik nou steeds "rejected by server"? :?

Hmz, op die andere adressen doet hij het wel gewoon, vreemd...

/edit
Het werkt alweer, server zal wel vol geweest zijn. ;)

[ Voor 71% gewijzigd door eX0duS op 05-05-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op 05 May 2003 @ 17:48:
Waarom krijg ik nou steeds "rejected by server"? :?

Hmz, op die andere adressen doet hij het wel gewoon, vreemd...

/edit
Het werkt alweer, server zal wel vol geweest zijn. ;)
"rejected by server" Dit krijg je meestal als de server vol is of als je gebanned bent. Ik vermoed de eerste. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rival24 schreef op 05 May 2003 @ 17:18:
[...]

Ik mis de nachtelijke potjes met deeper, grep en alphega wel :'(
/me heeft inmiddels bijna 8 dagen niet meer on-line gespeeld. B)

Misschien dat ik vanavond ff ga spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/5139/thumb.jpg

/me krijgt een beetje last van eigendunk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
kan iemand ff de irc logs van rapt's humor van net posten? bwhauah ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 00:25
Robin Vreuls schreef op 05 mei 2003 @ 21:43:
[afbeelding]

/me krijgt een beetje last van eigendunk :P
Muwahahaaa >:) ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/img52e641a2ed1dd75343575900677a0189thumb.jpg
Gewonnen van Mich en RaptorXAfbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/icon_smile.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

V i P schreef op 06 May 2003 @ 00:23:
[...]

Muwahahaaa >:) ;)

[afbeelding]
Gewonnen van Mich en RaptorX[afbeelding]
...en Meteora (=QG) en Tiel. Zijn ook niet de minste op de server!
Mooie overwinning, feli :)

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voel de spanning van 1 on 1

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/xls.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/deck16.JPG

[ Voor 163% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Klein vraagje; Ik kan mijn resolutie niet hoger zetten dan 1280*960, hoe krijg ik die hoger (1600x1200 oid :9~)?

[ Voor 10% gewijzigd door eX0duS op 06-05-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

eX0duS schreef op 06 mei 2003 @ 11:31:
Klein vraagje; Ik kan mijn resolutie niet hoger zetten dan 1280*960, hoe krijg ik die hoger (1600x1200 oid :9~)?
In je unrealtournament.ini file :? probeer dat ff uit ;)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op 06 May 2003 @ 11:31:
Andere Detonators Drivers installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealKnuckles
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10-2023

RealKnuckles

mmm-ah :X

eX0duS schreef op 06 May 2003 @ 11:31:
Bij mij wilde de resolutie ook maar tot 1280x960 gaan, moet je ff je resolutie in opengl op 1600x1200 zetten dan blijft ie als het goed is daar in direct3d ook op staan ;) anders weet ik het ff niet :)

Logitech z 560 ownage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
eX0duS schreef op 06 mei 2003 @ 11:31:
Als je met het refreshrateverander programmatje je refreshrate goed instelt kun je hem in hogere resoluties krijgen. Ik heb hem ooit op 2048 gehad maar dat maakt niet echt boeiend veel uit voor hoe mooi het er uit ziet (zelf heb ik hem nu gewoon op 1280 staan zodat ie niet van resolutie hoeft te veranderen als ik UT opstart). Kortom het kan wel maar ik vind het niet echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Ik heb afgelopen zaterdag ook weer sinds lange tijd gespeeld :) En aangezien ik toen al niet 1 van de betere was moet ik nu al helemaal weer inkomen :P Maar vooruit, het blijft verslavend :P

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

PuCK schreef op 06 mei 2003 @ 13:33:
Ik heb afgelopen zaterdag ook weer sinds lange tijd gespeeld :) En aangezien ik toen al niet 1 van de betere was moet ik nu al helemaal weer inkomen :P Maar vooruit, het blijft verslavend :P
Je hebt groot gelijk, het blijft een verslavend spel. Ik speel nu meer UT2 ctf nw. Maar UT ctf nw ownz nog steeds _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

UT is het meest verslavende spel dat ik ken :) Volgens mij krijg ik er een adrenalince stoot van die ik dagelijks nodig heb 8)7

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

* Puck gaat vanavond maar weer :P

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 17:16:
[...]

Mja, ik oefen vaak op Morpheus en SpaceNoxx, Hyperblast om mijn aim te oefen. Dat doe ik tegen Loque 1vs1 meestal wint ie van mij, maar geloof me: Je aim word beter en beter + je snelheidsreactie word ultimatum >:) :)

Weer een potje Last Man Standing gespeeld, dit keer tegen Frankey 1vs1

[afbeelding] :)
LOL, laatste paar levens was ik naar de wc gegaan en de besturing in handen van mijn 6 JARIGE buurjongetje gegeven. Gaat ie hem nog posten ook, ik heb het daar nog gezegd, whahahahah 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 13:58:
[...]

LOL, laatste paar levens was ik naar de wc gegaan en de besturing in handen van mijn 6 JARIGE buurjongetje gegeven. Gaat ie hem nog posten ook, ik heb het daar nog gezegd, whahahahah 8)
Jah, weet ik dat of het jou 6-Jarige jonge was. Ik kan hem via mijn beeldscherm niet zien. :+ Damn, kon je je niet inhouden? :z Die 6-Jarige buurtjongetje is best goed IMO >:) hij stopte mijn RAMPAGE to DOMINATING avontuur. :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 14:19:
[...]

Jah, weet ik dat of het jou 6-Jarige jonge was. Ik kan hem via mijn beeldscherm niet zien. :+ Damn, kon je je niet inhouden? :z Die 6-Jarige buurtjongetje is best goed IMO >:) hij stopte mijn RAMPAGE to DOMINATING avontuur. :+ :)
Maar dat merk je toch wel.
Ik bedoel maar eerst was ie goed en plots was is ie noob, of was dat sarcastis bedoelt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op 06 May 2003 @ 14:53:
[...]

Maar dat merk je toch wel.
Ik bedoel maar eerst was ie goed en plots was is ie noob, of was dat sarcastis bedoelt :?
Ik heb het niet gemerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 14:19:
[...]

Die 6-Jarige buurtjongetje is best goed IMO >:) hij stopte mijn RAMPAGE to DOMINATING avontuur. :+ :)
Als een 6 jarige speler dat al kan moet je bedenken wat een gast van 80 wel niet met je zal doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

is 32 ook goed? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 15:14:
[...]

Ik heb het niet gemerkt. :)
Ja sorry ben nou een beetje :O :O van m'n werk vandaar.
Nice en gij speelt nog intensief of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

XTREEMRaGE schreef op 06 mei 2003 @ 15:46:
[...]
Nice en gij speelt nog intensief of valt het wel mee?
Meerdere uren per week meestal dus zeg et maar... :)
En zeg aub geen 'gij' tegen me, zodirekt gaan ze nog met 'u' tegen me beginnen!

Gewoon "yes master" is voldoende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 21:03
nog ff van die post op 4 mei tijdens die 2 min stil, ik denk dat het nog net toeval is dat het 1 over 8 was, want op mijn klok was het al ff 2 over 8, maarja boeie, zolang je maar stil bent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE_Michiel schreef op 06 mei 2003 @ 16:23:
nog ff van die post op 4 mei tijdens die 2 min stil, ik denk dat het nog net toeval is dat het 1 over 8 was, want op mijn klok was het al ff 2 over 8, maarja boeie, zolang je maar stil bent :D
tijdens ut zeg ik nix . heb altijd geluid uit. dus was geen enkele moeite .
maar ik was toen gewoon practise aan het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

grep schreef op 06 mei 2003 @ 16:00:
[...]

Meerdere uren per week meestal dus zeg et maar... :)
En zeg aub geen 'gij' tegen me, zodirekt gaan ze nog met 'u' tegen me beginnen!

Gewoon "yes master" is voldoende ;)
Ow sorry master _/-\o_ .
Btw heeft master een paar ownage screens van zich zelf?
Zou master die plz willen posten _/-\o_ :+

[ Voor 6% gewijzigd door XTREEMRaGE op 06-05-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke game, alleen voor de laatste keer Preak, hou nou eens op met dat negatieve geblaat, dat is echt sfeer verpestend, terwijl iedereen lekker aan het spelen was :)
Verder was ik echt ongelooflijk lekker op dreef, WAZA \o/
Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/img2321bdb874c5177cd822500982f626b1thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

XTREEMRaGE schreef op 06 May 2003 @ 16:50:
[...]
Ow sorry master _/-\o_ .
Btw heeft master een paar ownage screens van zich zelf?
Zou master die plz willen posten _/-\o_ :+
[rml]grep in "[ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 5"[/rml]
[rml]grep in "[ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6"[/rml]

Check de andere delen maar (vanaf deel 5 oid).
Je kan in deze draadjes zo'n beetje me hele ontwikkeling volgen: van noob tot .... eeehm <wat ik nu ben> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/imagefd2fa72d70f37f60510114629102d3d0_small.jpg

lekker potje in deck, en ik haat deck normaal :}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/utwin.JPG

Onze team captures : 0. enemy 9 . tja . je kan niet altijd winnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/utloose.JPG

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, net war gespeeld tegen GoT!

IFS
• Snail
• Phreak
• Cheeta
• Pepper
• Inferno

GoT
• grep
• ZuiG/\/aP
• P@_70
• GeniusDex
• Frankey

CTF-Gauntlet

Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/img24a714ad5cfe3f34215b931c8ab3d572thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/imga5b9c63d85fb87f97255c06cc1f3eeffthumb.jpg

GG guys! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk , een war .jong. maar wat heeft dat met ut.tweakers.net te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 22:23:
leuk , een war .jong. maar wat heeft dat met ut.tweakers.net te maken.
Zucht, die reply van jou is meer offtopic dan dat van hen. Valt je wat op aan de namen? Het zijn allemaal lui op ut.t.net spelen, en ook twee clans die altijd op ut.t.net komen.

Als je vorige topics bekeken had had je ook gezien dat er soms posts zijn van cupwars e.d.. topic is gewoon over ut.t.net en andere speciale dingen die gewoon leuk zijn om aan elkaar te laten zien.

Als het extreem offtopic gaat dan komt er wel een modje langs... of zeggen de andere posters hier er wel wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja. das waar . ze komen allebij op ut.tweakers.net :) . leuk zo'n war. heb ik nog nooit gedaan. zit dan ook niet in een clan. heb ik geen zin in . en niemand hier in de buurt speelt nog ut. ze weten nog niet eens wat een clan is . zo achterlijk

het zijn allemaal domme /n00bs hier in gemeente Helden _/-\o_

nou. dit is pas offtopic

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 22:21:

IFS
• Snail
• Phreak
• Cheeta
• Pepper
• Inferno

GoT
• grep
• ZuiG/\/aP
• P@_70
• GeniusDex
• Frankey

CTF-Gauntlet

[afbeelding]

[afbeelding]

Is GoT nou zo slecht of IFS zo goed. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Saedbanken schreef op 07 May 2003 @ 00:15:
[...]

Naja, IFS?, je bedoelt clanhoeren :) Snail en Pepper zijn sowieso al FTF, de rest weet ik het niet 100% zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er nog toernooi waaraan alle spelers gaan meedoen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 10:36:
Komt er nog toernooi waaraan alle spelers gaan meedoen ?
Organiseer maar ? :+

Geen idee, volgens mij zijn er maar weinig spelers die het willen organiseren of er de tijd voor hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 07 May 2003 @ 10:45:
[...]

Organiseer maar ? :+

Geen idee, volgens mij zijn er maar weinig spelers die het willen organiseren of er de tijd voor hebben...
Mwah ja zoiets denk ik ook, maar het zou wel leuk zijn om te weten wie nu het best is van heel GoT :D Om zoiets nou te organiseren heb ik zelf ook geen tijd voor , ik wil alleen maar gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

grep schreef op 06 May 2003 @ 18:21:
[...]

[rml]grep in "[ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6"[/rml]

Check de andere delen maar (vanaf deel 5 oid).
Je kan in deze draadjes zo'n beetje me hele ontwikkeling volgen: van noob tot .... eeehm <wat ik nu ben> :P
hahaha ok dan, ik moet ook weer verder gaan met UT. Ik speel alleen maar UT2 tegenwoordig. Ik had zelfs een filmpje gemaakt van UT maar ja, ben ik niet mee verder gegaan |:( ....ik moest alleen het geluid toevoegen en klaar was ie. Ik denk dat ik vandaag weer lekker online met UT ga spelen, mits ik geen clanwar heb met UT2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 10:48:
[...]

Mwah ja zoiets denk ik ook, maar het zou wel leuk zijn om te weten wie nu het best is van heel GoT :D Om zoiets nou te organiseren heb ik zelf ook geen tijd voor , ik wil alleen maar gamen :D
Je zal er nooit achter komen wie het ''beste'' van GoT is, de een is een CTF-er de ander een diehard DM-er, en als je die 1on1 tegen elkaar laat spelen wint de DM-er het waarschijnlijk, terwijl de CTF-er het in een CTF game misschien beter zou doen. Dus wie echt ''de beste'' is zal je nooit weten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 12:02:
[...]

Je zal er nooit achter komen wie het ''beste'' van GoT is, de een is een CTF-er de ander een diehard DM-er, en als je die 1on1 tegen elkaar laat spelen wint de DM-er het waarschijnlijk, terwijl de CTF-er het in een CTF game misschien beter zou doen. Dus wie echt ''de beste'' is zal je nooit weten :>
Naja een top 10 valt wel te maken :) Maar je hebt wel gelijk.. en dan heb je ook nog slechte en goede dagen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog verloren ook. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/imgb3bcb2df20de671a77ecf46db8e0e96fthumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Laatst online: 11-09 20:28
41.6C.6D.61.72 schreef op 07 May 2003 @ 08:15:
Naja, IFS?, je bedoelt clanhoeren :) Snail en Pepper zijn sowieso al FTF, de rest weet ik het niet 100% zeker...
Dankjewel hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Laatst online: 14-03-2024
Tja, testen wie er all-round het beste is lijkt me zoals bb al zegt idd tamelijk moeilijk. Bij CTF is het zowieso al lastig te bepalen wie er het beste is (vooral bij NW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

tsja bbuny chrome en ik gaven continue druk terwijl disc de base netjes hield ;) en dan is het zelfs op deze klotemap vrij snel bekeken :P

edit: wow die page http://ut.tweakers.net/?p=2 is vernieuwd :9 of zie ik dit gewoon voor het eerst

[ Voor 13% gewijzigd door TrehT op 07-05-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1ch schreef op 07 May 2003 @ 13:15:
Tja, testen wie er all-round het beste is lijkt me zoals bb al zegt idd tamelijk moeilijk. Bij CTF is het zowieso al lastig te bepalen wie er het beste is (vooral bij NW).
Je kan natuurlijk ook een 1on1 toernooi organiseren, iedereen kan namelijk wel 1on1 spelen, 1on1 ctf bijv :9 lol..
Mja het beste wat je nog kan doen is die ene ''mutator'' waarbij je kan kijken hoeveel efficience je hebt (of hoe je het ook schijf)
iig het betekent hoe gericht je schiet, word in percentage weergegeven etc maar jullie kennen dat vast allemaal wel. Gerco zet dat op tweakers ofzo.

Mja het IS maar een ideetje :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
tja zijn wel een aantal hele goede gasten hier, het niveau leg hier ook wel hoger vergeleken met andere servers waar ik wel is kom, daar word zelfs ik nog regelmatig eerste, hier maar zo een enkel keertje.

maarja hoog niveau is alleen maar goed voor de rest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealKnuckles
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10-2023

RealKnuckles

mmm-ah :X

41.6C.6D.61.72 schreef op 07 May 2003 @ 08:15:
[...]

Mwah Pepper speelt nooit mee met FtF wars dus die telt eig niet mee heh ;)
Als ik nou ook nog mee had gedaan met IFS :> >:)

Logitech z 560 ownage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 22:21:

IFS
• Snail
• Phreak
• Cheeta
• Pepper
• Inferno

GoT
• grep
• ZuiG/\/aP
• P@_70
• GeniusDex
• Frankey

CTF-Gauntlet

[afbeelding]

[afbeelding]

Was wat mij betreft ook een leuke war, alleen zakten we op het einde van ee nlevel wel wat in, waardoor op het laatst dan grote verschillen in punten onstaan, dat was wel jammer, daardoor lijkt het verschil nogal groot. Maar dat viel wel mee :)
Frag you laterzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 13:37:
Mja het beste wat je nog kan doen is die ene ''mutator'' waarbij je kan kijken hoeveel efficience je hebt (of hoe je het ook schijf)
iig het betekent hoe gericht je schiet, word in percentage weergegeven etc maar jullie kennen dat vast allemaal wel. Gerco zet dat op tweakers ofzo.
Is dat wel zo? De efficiency in de stats gaat namelijk alleen over de verhouding deaths en kills. Nu ken ik die mutator niet :) dus het zou makkelijk kunnen dat het daar wel om je aim gaat.

Misschien interessant voor de mensen die er niet bij waren, hier een link naar het tournooi van vorig jaar :)
GOT UT Tournooi

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Saedbanken schreef op 07 mei 2003 @ 00:15:
[...]

GoT is nog lerende, dus dit zal echt niet het laatste verloren potje zijn. Geeft ook verder niet. We zien bij ons zelf langzaam de teamplay erin komen. Zeker het 1e potje was GoT rond 2-2 stand goed bezig.
Report beschikbaar @ Clanbase voor de geinteresseerde(n) :)
IFS bedankt voor de leuke war!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Clanhoer is gewoon een term ervoor, niet perse negatief ofzo. het is gewoon een tegenvaller, op dit moment ken ik maar 1 persoon die bij z'n eigen clan is gebleven, of nooit in 2 tegelijk heeft gezeten, en dat ben ik zelf.

Als het nou NW/insta ladders zijn ipv. 2x een insta ladder zou het me ook niet boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

ShittyOldMan schreef op 07 mei 2003 @ 16:03:
[...]

Is dat wel zo? De efficiency in de stats gaat namelijk alleen over de verhouding deaths en kills. Nu ken ik die mutator niet :) dus het zou makkelijk kunnen dat het daar wel om je aim gaat.

Misschien interessant voor de mensen die er niet bij waren, hier een link naar het tournooi van vorig jaar :)
GOT UT Tournooi
ik ken een mutator die eff K/D in scorescherm zet, stond op Telenordia/Algonet maar die servers zijn (voor ut1) down. Ik kan niks in mn cache.ini vinden wat duidelijk naar eff refereert ;( kan wel screenie posten van de mod in actie als men wil.EEn mod die je aim efficiency bijhoudt lijkt me niet echt interessant ook inet met INSTA omdat je nog weleens je eigen teammembers naar voren schiet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

TrehT schreef op 07 May 2003 @ 17:46:
[...]

ik ken een mutator die eff K/D in scorescherm zet, stond op Telenordia/Algonet maar die servers zijn (voor ut1) down. Ik kan niks in mn cache.ini vinden wat duidelijk naar eff refereert ;( kan wel screenie posten van de mod in actie als men wil.EEn mod die je aim efficiency bijhoudt lijkt me niet echt interessant ook inet met INSTA omdat je nog weleens je eigen teammembers naar voren schiet ;)
MODOSUtils? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Laatst online: 11-09 20:28
41.6C.6D.61.72 schreef op 07 mei 2003 @ 17:13:
Clanhoer is gewoon een term ervoor, niet perse negatief ofzo. het is gewoon een tegenvaller, op dit moment ken ik maar 1 persoon die bij z'n eigen clan is gebleven, of nooit in 2 tegelijk heeft gezeten, en dat ben ik zelf.

Als het nou NW/insta ladders zijn ipv. 2x een insta ladder zou het me ook niet boeien..
IFS is een leuke clan, als hun clanleader als vriendendienstje vraagt of ik reserve voor IFS wil zijn voor als ze voor een war een keer een ledentekort hebben, doe ik dat met plezier. Ook omdat het een friendly was.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.