Het ooit door QuestGamer gestarte topic heeft ons nu richting deel 8 gebracht.
We gaan onverbitterd door met fraggen in het meest 1337e spel ever made.
Een stukje geschiedenis:
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 7[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 5[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 4[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 3[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 2[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand?[/rml]
Jawel, hier is deel 8 van [UT] ut.tweakers.net -> niemand deel *, een deel waar we hopen dat meer leuke mensen komen fraggen en meer minder leuke mensen nu eindelijk eens wegblijven
Als ik terug lees in deel 7 is er één ding waar we aan moeten werken in deel 8:
• bans weghalen gebeurd alleen op irc request daar toe die hier in dit topic geplaatst worden zullen als negatief worden opgevat. Ons irc kanaal is #ut of als je geen irc client hebt kun je hier Webbased IRC chatten moet je als kanaal #ut of gewoon ut invullen.
Deel 7 was een deel dat anders was dan de andere delen, een stukje grimmiger en minder gezellig dat is jammer en ik wil iedereen van te voren verzoeken dit deel weer wat gezelliger te maken. Dit is ook de reden dat Gerco nummer acht dus niet wil openen
Aangezien iedereen deze startpost wel zal lezen wil ik, tot slot, nog even 1 kanttekening maken: UT is een spel, een uber 1337 spel. Het nivo op de server van tnet verschilt heel erg, de één is erg goed de ander doet haast wanhopig zijn best en bakt er nog weinig van. Er onstaat steeds meer commentaar op mensen die wat minder presteren en dat vindt ik misselijk. het is een spel en je speelt het met een team, de ene keer win je de andere keer verlies je, slik het verlies onder het motto "de volgende keer beter". Er zijn een paar mensen die zelf goed zijn en constant met n00b spammen richting de slechtere spelers. dat moet ophouden met ingang van nu.
Ook willen we da het lame gedrag van sommige mensen op de server nu ophoudt, dit geldt ook voor het geschreeuw en gescheld naar elkaar!
Dit zijn de enige oplossingen om de sfeer wat te verbeteren, hopelijk wil Gerco deel negen wel zelf openen.
Ik hoop samen met 90% van de andere spelers/admins dat mensen bereid zijn hier aan mee te werken.
Tot slot nog een paar standaard weetjes:
Nieuw hier ?
• Lees dan even de faq op http://ut.tweakers.net
• bezoek irc ook eens: irc.tweakers.net #ut
Tot zover, happy fragging & cu @ server.
De admins: Gerco, Traag, DR, 41.6C.6D.61.72, GeniusDex, BOOTZ en hdd
hopelijk ben ik er geen vergeten
* Arno dankt Diaboluzzz voor een groot stuk van deze openingspost.
We gaan onverbitterd door met fraggen in het meest 1337e spel ever made.
Een stukje geschiedenis:
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 7[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 6[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 5[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 4[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 3[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 2[/rml]
[rml][ UT] ut.tweakers.net -> niemand?[/rml]
Jawel, hier is deel 8 van [UT] ut.tweakers.net -> niemand deel *, een deel waar we hopen dat meer leuke mensen komen fraggen en meer minder leuke mensen nu eindelijk eens wegblijven

Als ik terug lees in deel 7 is er één ding waar we aan moeten werken in deel 8:
• bans weghalen gebeurd alleen op irc request daar toe die hier in dit topic geplaatst worden zullen als negatief worden opgevat. Ons irc kanaal is #ut of als je geen irc client hebt kun je hier Webbased IRC chatten moet je als kanaal #ut of gewoon ut invullen.
Deel 7 was een deel dat anders was dan de andere delen, een stukje grimmiger en minder gezellig dat is jammer en ik wil iedereen van te voren verzoeken dit deel weer wat gezelliger te maken. Dit is ook de reden dat Gerco nummer acht dus niet wil openen

Aangezien iedereen deze startpost wel zal lezen wil ik, tot slot, nog even 1 kanttekening maken: UT is een spel, een uber 1337 spel. Het nivo op de server van tnet verschilt heel erg, de één is erg goed de ander doet haast wanhopig zijn best en bakt er nog weinig van. Er onstaat steeds meer commentaar op mensen die wat minder presteren en dat vindt ik misselijk. het is een spel en je speelt het met een team, de ene keer win je de andere keer verlies je, slik het verlies onder het motto "de volgende keer beter". Er zijn een paar mensen die zelf goed zijn en constant met n00b spammen richting de slechtere spelers. dat moet ophouden met ingang van nu.
Ook willen we da het lame gedrag van sommige mensen op de server nu ophoudt, dit geldt ook voor het geschreeuw en gescheld naar elkaar!
Dit zijn de enige oplossingen om de sfeer wat te verbeteren, hopelijk wil Gerco deel negen wel zelf openen.
Ik hoop samen met 90% van de andere spelers/admins dat mensen bereid zijn hier aan mee te werken.
Tot slot nog een paar standaard weetjes:
• Lees dan even de faq op http://ut.tweakers.net
• bezoek irc ook eens: irc.tweakers.net #ut
Tot zover, happy fragging & cu @ server.
De admins: Gerco, Traag, DR, 41.6C.6D.61.72, GeniusDex, BOOTZ en hdd
hopelijk ben ik er geen vergeten

* Arno dankt Diaboluzzz voor een groot stuk van deze openingspost.
[ Voor 3% gewijzigd door Arno op 04-05-2003 22:06 ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson