[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.751 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Snail schreef op 07 May 2003 @ 18:51:
[...]

IFS is een leuke clan, als hun clanleader als vriendendienstje vraagt of ik reserve voor IFS wil zijn voor als ze voor een war een keer een ledentekort hebben, doe ik dat met plezier. Ook omdat het een friendly was.
Mja, zo doet GoT dat niet. In principe worden er alleen members in de clan aangenomen die er zelf om vragen (is niet een officiële regel volgens mij, maar daar is het tot nu toe wel op neer gekomen :)) En @ wars gebruiken we alleen members, te weinig leden is dus no-show :)

Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk....

offtopic:
jeuj @ mijn 1e post in deel 8 O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 07 mei 2003 @ 17:13:
[...]

Clanhoer is gewoon een term ervoor, niet perse negatief ofzo. het is gewoon een tegenvaller, op dit moment ken ik maar 1 persoon die bij z'n eigen clan is gebleven, of nooit in 2 tegelijk heeft gezeten, en dat ben ik zelf.

Als het nou NW/insta ladders zijn ipv. 2x een insta ladder zou het me ook niet boeien..
Dan ken je mij nog niet, want ik heb nog nooit in een andere clan gezeten dan GoT.
(geen geneuzel dat ik niet meetel, omdat ik geen uber skills heb :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAAR! stond net andere stuff :/

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 20:28
Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 01:01:
Mja, zo doet GoT dat niet. In principe worden er alleen members in de clan aangenomen die er zelf om vragen (is niet een officiële regel volgens mij, maar daar is het tot nu toe wel op neer gekomen :)) En @ wars gebruiken we alleen members, te weinig leden is dus no-show :)

No shows bij een friendly war zuigen, beide clans willen graag spelen en hebben ernaar uitgekeken, en dan gaat het opeens niet door. Iedereen chagrijnig enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

may be, hij staat iig wel in mn cache.

zuignapje-> als beide clans er geen probleem mee hebben dan zie ik het probleem niet :?

[ Voor 22% gewijzigd door TrehT op 08-05-2003 12:09 ]

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 01:01:
[...]

offtopic:
jeuj @ mijn 1e post in deel 8 O-)
We gebruiken inderdaad alleen GoT members bij wars maar met friendly is het niet zo erg als we niet voldoende mensen hebben, tis een friendly leuk voor beide clans dus om dan een no-show te geven nee dan lossen we het wel anders op
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Zow, dat ging ff lekker daarnet :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/iLMS36.JPG

Lekkere hoge efficiency ;)
Met Meteora heb ik nu bijna een Eff van 60%, met [FtF]QuestGamer heb ik zoveel gespeeld dat daar de Eff gewoon niet meer veranderd (27.000 kills al), dus vandaar ff deze nieuwe nick :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
Meteora is veels te goed. :'(

Gelukkig word ik ook steeds beter. :7

[ Voor 6% gewijzigd door eX0duS op 08-05-2003 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:26

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

TrehT schreef op 07 May 2003 @ 17:46:
[...]

ik ken een mutator die eff K/D in scorescherm zet, stond op Telenordia/Algonet maar die servers zijn (voor ut1) down. Ik kan niks in mn cache.ini vinden wat duidelijk naar eff refereert ;( kan wel screenie posten van de mod in actie als men wil.EEn mod die je aim efficiency bijhoudt lijkt me niet echt interessant ook inet met INSTA omdat je nog weleens je eigen teammembers naar voren schiet ;)
TTM <--- is voor UT2 maar ze hadden de mod ook voor UT gemaakt en als het goed is kan je van die pagina naar ook de UT sectie gaan dan kan je die mod dwl.
Bij UT2 heb je de stats, effi etc. dus ik neem aan dat het ook wel in de UT mod zal zitten O-)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Laatst online: 14-03-2024
TTM voor UT is niet vergelijkbaar met TTM voor ut2k3. TTM voor UT -> ingebouwde powerup timers etc.
Heb onlangs wel gevraagd aan onder meer de makers van TTM en CSHP/UTpure of ze een herziende versie van TTM voor UT wilden maken vergelijkbaar aan die van UT2003.. even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Zojuist zon Pickup CTF game gespeeld ;) Wie kwam ik daar tegen, 3 keer raden :+
Ik stond op att, vind ik al niet fijn, heb al jaren geen 'war' meer gespeeld en moest dus even warmlopen :P na 10min 1-0, daarna had ik nog een cap :9 Helaas ging er 1 van de andere team 5 min voor tijd ervandoor en was t allemaal fucked maar we hadden wel gewonnen met 2-0 \o/ no screens available. CTF pickups roels ga ik vaker doen =)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrehT schreef op 08 May 2003 @ 17:31:
Zojuist zon Pickup CTF game gespeeld ;) Wie kwam ik daar tegen, 3 keer raden :+
Ik stond op att, vind ik al niet fijn, heb al jaren geen 'war' meer gespeeld en moest dus even warmlopen :P na 10min 1-0, daarna had ik nog een cap :9 Helaas ging er 1 van de andere team 5 min voor tijd ervandoor en was t allemaal fucked maar we hadden wel gewonnen met 2-0 \o/ no screens available. CTF pickups roels ga ik vaker doen =)
Desperatorrrrrrrrrrrrrrrrrr :P
en we speelden beide brak, minste kills etc bla, toch? :D
Pickups zijn opzich wel mans maar de teams zijn nooit eerlijk :r deze keer dus eigelijk ook niet. Mja tis toch voor de fun heh? btw we wonnen met 3-0 :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

neu ik moest even inkomen maar daarna regelmatig sprees ;) Begon pas leuk te worden toen ik aan het niksen was in hun base en ineens zon FC zie lopen, lozl, werd helemaal gek mijn defenders instinct kwam naarboven en met een spree en een erturn kwam ik helemaal los :P
als je over scores gaat miepen ik had 4 punten minder dan de nr 1, die defender was rG nogwat. En jij was mid dus dan boeien punten ook niet, we waren gewoon beter :+

[ Voor 32% gewijzigd door TrehT op 08-05-2003 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Diaboluzzz wilde 30 man om Argon te testen.
Spelen kon je idd niet noemen :)

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/imagef56c455cf522dd9e76b82feed6d69327_small.jpg

Deze was helemaal ziek: AndAction, instagib met 30+ man, In 1 minuut afgelopen

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image49be51d898fd40e6e9214c5bef84791b_small.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door grep op 08-05-2003 20:02 ]

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

En wie had een rampage? :) daarna 3 deaths helaas :(
Valt wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

YUP vanavond hebben we argon getest, argon is vanochtend online gegaan @ trueserver.

argon is een colo bak die huisvesting zal bieden aan [r] [FtF] [GoT] en misschien nog 2 anderen binnenkort. :)

De load van argon was @ max 0,52.
Op dat moment was er een bandbreedte verbruik van +- 3,2 MB/s
en waren er 45 spelers online waarbij de gemiddelde ping rond de 60 ~ 70 lag @ f6

screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/img880f4477e62856179688b6865b3d4438thumb.jpg

* Diaboluzzz bedankt iig iedereen die aanwezig was :)

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is argon?? tja een server. wat is het adres ? sorry . ik ben niet zo bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 22:23:
wat is argon?? tja een server. wat is het adres ? sorry . ik ben niet zo bij
Maar je kan wel lezen toch? Dia legt het nog uit:
argon is een colo bak die huisvesting zal bieden aan [r] [FtF] [GoT] en misschien nog 2 anderen binnenkort.
Dus ip nummer boeit niet omdat het een clan bak wordt voor wars, geen public dus.

En ik zal ook alvast de vervolg vraag beantwoorden:
Ja die test was leuk om hier te posten omdat dit een clan server wordt voor clans die vaak op ut.tweakers.net komen en bovendien Argon colocated staat bij Trueserver (waar zo'n beetje alles wat met tweakers te maken heeft staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:42
Diaboluzzz schreef op 08 May 2003 @ 20:19:
YUP vanavond hebben we argon getest, argon is vanochtend online gegaan @ trueserver.

argon is een colo bak die huisvesting zal bieden aan [r] [FtF] [GoT] en misschien nog 2 anderen binnenkort. :)

en waren er 45 spelers online waarbij de gemiddelde ping rond de 60 ~ 70 lag @ f6

screens:

[afbeelding]

ziet er goed uit :), binnenkort maar es grondig gebruik van maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diaboluzzz schreef op 08 May 2003 @ 20:19:

screens:

[afbeelding]

Is dat niet een beetje onoverzichtelijk om zoveel spelers op een server te hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

ja :) was ook puur als loadtest, je respawnde zowat op elkaar man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
Hehe vet, wanneer weer 30 spelers? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op ut .tweakers.net kunnen toch ook wel makkelijk 16 spelers ? Dan is het ook nog goed speelbaar en er kunnen meer mensen op dus iets meer plezier :D 30 spelers is toch ietwat te gortig. Zou dat kunnen of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 09:16:
[...]

Is dat niet een beetje onoverzichtelijk om zoveel spelers op een server te hebben ?
Onoverzichtelijk?!
Dude, zo lang het geen war is (war is wel wat overdreven met 15 vs 15 :P) is het toch allang leuk. Zit zelf veel op een CTF Igib server (QuickNet), waar we meestal met 10 vs 10 of meer spelen, en da's echt wel dikke fun!

Maarja, ut.tweakers.net kom ik (bijna) nooit meer op, omdat ik 't best wel een n00b server vind. Niet dat jullie zo slecht zijn of zo, maar de meesten zijn gewoon dikke spammers/campers, en als ik ergens niet tegen kan, is het dat wel.
Ben een keer aan 't speccen geweest, en toen zag je 't echt duidelijk; 1 vs 1 was 't, en de ene liep ergens bij de flack bij Deck16, en de andere bij de ASMD, en die met de ASMD zat wat om zich heen te combo'en in de hoop wat te raken |:(
You may call it UT, I call it n00b....
Ook zo leuk; rocketspammers. Kom je de hoek om, heb je 6 rockets in je face, hmm, wat toevallig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

M1ch schreef op 08 May 2003 @ 16:10:
TTM voor UT is niet vergelijkbaar met TTM voor ut2k3. TTM voor UT -> ingebouwde powerup timers etc.
Heb onlangs wel gevraagd aan onder meer de makers van TTM en CSHP/UTpure of ze een herziende versie van TTM voor UT wilden maken vergelijkbaar aan die van UT2003.. even afwachten dus.
Wis ik nie O-) ff afw8 dus. Maar best wel lame dat daar powerup timers in zitten.
Ik vind het beterz(eerlijk) als je het zelf bij houd ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

XTREEMRaGE schreef op 09 mei 2003 @ 11:54:
[...]

Wis ik nie O-) ff afw8 dus. Maar best wel lame dat daar powerup timers in zitten.
Ik vind het beterz(eerlijk) als je het zelf bij houd ;) O-)
waarom al die O-) :?

grep laat die smurf maar :) hij heeft er duidelijk geen verstand van ;)

[ Voor 13% gewijzigd door TrehT op 09-05-2003 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 09:42:
Op ut .tweakers.net kunnen toch ook wel makkelijk 16 spelers ? Dan is het ook nog goed speelbaar en er kunnen meer mensen op dus iets meer plezier :D 30 spelers is toch ietwat te gortig. Zou dat kunnen of niet ?
natuurlijk

10 man is al veel (te veel) op de meeste maps die er gekozen worden op t.net

deck, morpheus, eternal caves en gauntlet.

ga die ff fijn met 16 man spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 12:12:
[...]

natuurlijk

10 man is al veel (te veel) op de meeste maps die er gekozen worden op t.net

deck, morpheus, eternal caves en gauntlet.

ga die ff fijn met 16 man spelen :?
Morbias of Fractal met 45 man, nou dat lijkt me wel wat :). OVerigens had BLoodArena me wel cool geleken (is een grote vlakte, of DesertFortress, die ook super groot is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Ik denk dat ik ook maar weer is UT ga installeren, ik speel nu vooral MOHAA online en UT2003 op lans.

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Zeg, lees jij de openingspost van dit draadje eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een /me ownage :P

Zelfs 'ons aller camper' kon me niet stoppen.

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/imagee3255b4876711c97bf6a2a42b0b29dae_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

eX0duS schreef op 08 May 2003 @ 13:34:
Meteora is veels te goed. :'(
_/-\o_

Maar de Argon test was wel erg l33t ja, ik spammen op IRC in alle kanalen join plz :) 30 spelers en 15 specs, rofl. En de ping bleef laag, zeer netjes.
Op een gegeven moment stond FtF 1,2,3 bij een map ;) (ErA,Quest,Snail?), ownage :)
Alleen op Andaction enzo raakte ik niks, veel te druk. Desp zat te campen in een hoekje en won daardoor :)

Naja was ff lachuh :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

TrehT schreef op 09 mei 2003 @ 12:05:
[...]

waarom al die O-) :?

grep laat die smurf maar :) hij heeft er duidelijk geen verstand van ;)
Gelijk heb je ik ben meer een UT2 speler :P .
En ik gebruik elke smile die ik wil gebruiken ;) :) :( >:) :> :P :9 :o :*) :Y) 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok!,

Ik heb na lang zitten denken en heb toch mijn beslissing gemaakt. Vanaf vandaag zal ik niet meer op ut.tweakers.net te zien zijn, totdat ik wat beter bent geworden (prof) en op andere servers (hoop ik) mijn speelwijze veranderd is. Ik wil van dit gezeur van Phreak dat Phreak dit niet meer horen dus is het verstandig om gewoon effe (of misschien voor altijd) weg te blijven. Ik heb altijd genoten van ut.tweakers.net, een server waar n00bs in zitten, maar ook prof en mensen van mijn niveau. Het is een geweldige server, maar ik kreeg té vaak gezeur. Hierbij bedank ik de admins. Het was leuk om met 7of9, grep, diaboluzz, Haroen, Harez en nog velen te spelen. Ik geef nog steeds toe dat ik niet lekker mee deed met NW Last Man Standing, maar over insta, Caves, Deck16 en de laatste tijden (dat ik gehoopt hebt om te veranderen) begon ik 't gezeur nog steeds te krijgen. Ik wil niet zoals de andere jongens zijn die al eerder gebanned waren, misschien dat het daarop lijkt, maar dat is/was mijn doel niet. Ik heb misschien een speelwijze waar ut.tweakers.net niet tevreden was. Ik heb velen malen mensen gezien ( ook toevallig van GoT clan) die campten, maar mij heb je niet horen klagen. Ik vind zelf dat je daarvoor 'goeie' AIM moet hebben, maar de meeste van ons hebben dat helaas niet. Ik heb van de meeste spelers genoten en van sommigen weer niet.

Al in het begin wilde ik 'graag' bij in de GoT clan, maar helaas was de clan zelf al vol. Gelukkig ging iemand weg en ik kon (dacht ik) in de GoT clan, maar nee, meerendeels was tegen en nu zit ik gelukkig in IFS clan en daar zal ik ook blijven. Mijn doel was namelijk om GoT wat beter te maken. Om eerlijk te zijn vond ik GoT clan slechter dan ik had verwacht. Er zitten natuurlijk topspelers bij zoals grep en kokosnoot en zuignap een beetje en die 3 personen vond ik om eerlijk te zijn wel 1 v/d beste van die clan zélf, maar de rest was absoluut geen n00bs. Ik kreeg tips van grep om campen etc, te voorkomen en wilde erg veranderen in die tijd ook mijn speelwijze, maar dat was helaas niet gelukt. Hierbij bedank ik grep. Ik vind/vond grep altijd een goeie verdediger, misschien zelfs beter dan mij. De meeste van jullie hebben wel veel respect, maar lame noemen (wanneer het niet zo was/is) vond ik wel wat minder.

Ik heb/had altijd gewilt om tegen 7of9 1vs1 (man 2 man) DM-Deck16 te spelen zo'n goeie speler, maar soms had hij helemaal geen zin of had geen tijd. Ik denk ook dat ik zo'n match mag vergeten. Ooit dacht Uier Zuiger en Sidrial dat ik een aimbot was en ze namen een speciaal een demo op. Ik moets toendertijd wel lachen. Vanaf gistere(n) begon ik met de naam Goku te spelen, om eerlijk te zijn (want dat ben ik ook) speelde ik normaal, haalde weer de hoogste punten (zonder te deffen), en knalde mensen op een heel irritante manier. Tijdens Last Man Standing heb ik ook geprobeerd om niet in de buurt te komen van de spelers want ik wist dat ik doodgeknalt werd (NW, LMS) ik hoopte iedereen van ver met m'n sniper te raken. }) Iedereen weet dat ik een NW n00b bent en niet graag NW speelt, maar toch meedoet.

Ik weet al 100% zeker dat de meeste het goed vinden dat ik weg blijf, maar het boeit me niet wie.. Mijn speelwijze heb ik geprobeerd om te veranderen, maar lukte helaas niet, dus leek me het verstandigste om 'even' of 'voorgoed' weg te blijven. Ik heb van de meeste van jullie genoten en sommigen weer niet. Ik hoop ooit om terug te komen op ut.tweakers.net, nadat ik wat beter bent en mijn speelwijze veranderd is of blijf ik misschien voorgoed weg. ut.tweakers.net heb ik altijd leuk gevonden. Jullie willen plezierig gamen, dat krijg je dan ook.

ZUigNaP, Zeckie says:
wij willen plezierig gamen..

8) See you around. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Holy shit, wat een verhaal. :P
Iedereen weet dat ik een NW n00b bent en niet graag NW speelt, maar toch meedoet.
Hmmm daar heb ik de ultieme oplossing voor... speel geen NW meer dan :P, ik speel ook geen instagib meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rival24 schreef op 09 May 2003 @ 16:12:
Holy shit, wat een verhaal. :P

[...]

Hmmm daar heb ik de ultieme oplossing voor... speel geen NW meer dan :P, ik speel ook geen instagib meer.
Ik speel vanaf nu geen van beide. :) Maar Rival jij was ook een hele leuke / grappige goeie speler. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Ik wist het! Ik had gisteravond al een sterk vermoeden dat jij Goku was. Dacht eerst nog aan een aimbotter omdat het verschil tussen de insta en nw potjes zo groot was (DR heeft je nog gespect).

Ik vind het jammer dat je tot dit besluit gekomen bent. Zag de laatste tijd ook wel dat je speelstijl probeerde aan te passen, maar helaas vond je het dan ook weer nodig om ingame allerlei opmerkingen naar anderen te maken (plus opmerkingen als "ik mag niet deffen" wat natuurlijk niet waar is). Kwam enigzins kinderachtig over bij me. Over andere incidenten waar je van beschuldigd bent kan ik niet oordelen. Ik was er niet bij en heb het niet gezien.

Ik weet zeker dat als je je huidige speelstijl had voortgezet en wat minder op mensen gemopperd had (kortom wat volwassener had gedragen) dat je reputatie binnen no-time positiever was geworden (want de skills heb je). Zoiets heeft alleen tijd nodig, mensen denken niet van de een op de andere dag anders over je.

Tot slot nog kleine correctie: Kokosnoot zit niet in GoT clan :)

Misschien tot ziens...

[ Voor 2% gewijzigd door grep op 09-05-2003 16:50 . Reden: kokosnoot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice Story maar ik snap nie waarom, als je normaal doet is er niks aan de hand als je het zo wil oplossen jouw keuze:X
En sommige dingen zie jij gewoon niet in, neem nou grep hij stimuleerd jouw is niks dan nice voor je en dan zeg je dit ingame:
[16:26:30] <UTR> ]IFS[Phreak: ja , grep en kokosnoot
[16:27:17] <UTR> ]IFS[Phreak: altijd hebben ze wat
Je weet best dat je hem een aantal keren express lava in schoot @ Caves en dan ga je hier scheinheilig lopen posten:X
Ik heb jouw nooit een aimbot genoemd, ik zei tegen Pizza van neem jij es een demo op van .(jouw nicklame) omdat je zat te 'lame' (voor jouw idee deffen dus kennelijk) @ caves toen dacht pizza dat jij een aimbot was en dat ie dat op demo moest zetten maar dat was het punt niet.
En verder over dat clan gebeuren heb ik weinig te zeggen we zaten vol ja iemand ging weg ja maar dies was IA dus geen reden voor ons om nieuwe aan te nemen niemand was tegen jouw persoonlijk, zelfde geld voor Sidrial.
En wat betreft jouw stijl @ ut.tweakers.net: iedereen weet wel eens een dag waarop ie campt of een lame actie maakt het feit dat je mij er steeds over hoorde is omdat jij het vaak deed en telkens na uitleg(verschillende posten ook hier op GoT)blijf je nog het zelfde spelen.
Dan krijg ik dus het gevoel van he die Phreak loopt de boel een beetje te verpesten voor andere spelers en dan hoop ik dat je me hint(de zoveelste)oppakt en je speelstijl een klein beetje kan aanpassen maar dan begin je gelijk te schelden en te zeiken tegen mij dat snap ik dan nie:X
Conclusie:
Phreak je hebt goede skills al gebruik je ze op een goede manier is er niks aan de hand en dat je dan tot zo'n besluit komt van dan speel ik maar niet meer kom ik met me pet nie bij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

Ik speel altijd op Boomtown maar ik denk dat ik van de week ff een visit pleeg aan tweakers!
Dus als je gevaporidinges wordt door Killahvlieg weet je het!@

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 16:51:
* Sponge zit niet in Gotclan

en * Sponge heeft nog maar 1x er wat van gezegd, omdat ik me er toen gewoon sterk aan irriteerde.

Verder niet. En dat weet ik 100% zeker, aangezien zeuren in UT niet in mijn genen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
pff Phreak really je bent zo triest en zielig. Beetje lopen whinen dat men jouw een lamer vindt terwijl je daar zelf de schuldige van bent. Je voelt jezelf wel goed maar eigenlijk kom je nog maar net kijken, bovendien, nw/insta discussie buiten beschouwing gelaten is insta gewoon voor de minder sterke spelers. Ik snap ook niet dat mensen er zoveel aandacht besteden aan een reply :P netzomin als jij zo'n huge post maakt met hoe goed je wel niet denkt dat je bent vergeleken met anderen :r Ik zal je iig niet missen.

Grote-smurf: LoL @ you, wie mag jij dan wel weer wezen die zomaar over mensen oordeelt |:( Als iemand dan een n00b is ben jij et wel.

[ Voor 13% gewijzigd door ravenger op 09-05-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 07 May 2003 @ 08:15:
[...]

Naja, IFS?, je bedoelt clanhoeren :) Snail en Pepper zijn sowieso al FTF, de rest weet ik het niet 100% zeker...
Ik speel ook bij FtF jah en p3pper ook maar het meeste spelen we met IFS mee. Phreak en inferno zitten alleen in IFS en Snail speelt partime bij IFS :) maar wat maakt dat nou uit? Er zijn zo veel mensen die in 2 (of meer) clans zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die over mij zijkt:
lame gedrag komt nou eenmaal voor uit lame spel :)

Ennuh, ik != n00b ;) Ik houd er gewoon van dat er fair wordt gespeeld, zoals op een goeie server, en zoals alle goeie clans doen :)
Ik probeer gewoon te zorgen dat meer tweakers dit inzien, zodat ut.tweakers.net voor mij (en ik heb uit meerdere hoeken gehoord dat ze 't maar spammerts en zo vinden) en anderen ook gewoon leuk is om te spelen, want wat is nou leuker dan die tweaker die je kent eens lekker kapot te knallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Grote-smurf ik wil niet gaan flamen maar jij noemt een goeie server een 10vs10 server? I rest case. Leuke foto trouwens, ben je dat zelf? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrehT schreef op 09 mei 2003 @ 23:04:
Grote-smurf ik wil niet gaan flamen maar jij noemt een goeie server een 10vs10 server? I rest case. Leuke foto trouwens, ben je dat zelf? :+
Een goeie server kan een leuke 1 vs 1 server zijn, maar ook best 10 vs 10 of 15 vs 15. Zo lang er fair op wordt gespeeld is bijna elke server leuk (mits er ook goeie maps draaien).

Ennuh, nou niet iemand op uiterlijk afkankeren he, ik kan 't ook hiet helpen dat ik mooier ben :> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een mietje is alex t. laat ie zich uit het velt slaan door wat commentaar . gaat ie er een heel lang verhaal over schrijven........
hij geeft veels te snel op . veranderen gaat niet zo snel . het kan weken duren, maanden .
ik heb nooit last van alex gehad . ik vond hem een goeie speler . ( niet zo lame als ik in elk geval ) ( hoewel , in caves ben ik goed)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het eigenlijk ook al door dat je goku was gister enorm campen enz maar ja commentaar helpt niet echt, het was gewoon stront irritant kortgezegt. Daaroor begon Boba een beetje pist off te worden en zei "homo" wat raptorix weer niet beviel en toen ging hij het maar zinloos op mij af lopen reageren. Dan heb ik zoiets van komop zeg bemoei je der niet mee. Maar goed, gebeurd is gebeurd.

En Phreak, als je denkt dat je weer capabel genoeg bent om op de ut server te spelen zonder al te veel gecamp en gedoe enz dan zie ik je graag terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 23:20:
[...]

Ik had het eigenlijk ook al door dat je goku was gister enorm campen enz maar ja commentaar helpt niet echt, het was gewoon stront irritant kortgezegt. Daaroor begon Boba een beetje pist off te worden en zei "homo" wat raptorix weer niet beviel en toen ging hij het maar zinloos op mij af lopen reageren. Dan heb ik zoiets van komop zeg bemoei je der niet mee. Maar goed, gebeurd is gebeurd.

En Phreak, als je denkt dat je weer capabel genoeg bent om op de ut server te spelen zonder al te veel gecamp en gedoe enz dan zie ik je graag terug :)
Woei, was onze topspeler boba boos? :+

Anywayz duimloos, hoe kom je weer aan je oude vertrouwde nick? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rival24 schreef op 09 May 2003 @ 23:39:
[...]

Ikzelf vond Neger M'Beki geiniger :P

Maarja jongens, net toch gezwellie ge'UT't he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:52
Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 23:08:
Ennuh, nou niet iemand op uiterlijk ********** he, ik kan 't ook hiet helpen dat ik mooier ben :> ;)
Ik zou het bijzonder op prijs stellen dat je in het vervolg je woordkeuze een beetje nuanceert. Vaste mensen weten wel waarom. Overigens wordt op de server zulke taal niet geaccepteerd.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 15:29
Ik heb nooit problemen gehad met de speelstijl van Phreak, but then again, ik heb met helemaal niemand een probleem dus mijn woorden zeggen ook weinig :). Maar als er vaak wordt gezegd dat je 'lame' deft bij rood op caves (achter de vlag), moet je dat gewoon aanpakken door (net zoals bijv. QuestGamer) vooraan te staan en daar deffen. Dat doe ik zelf ook wel eens, is tevens effectiever. Of anders gewoon aanvallen. Ook krijg ik het gevoel dat er wel erg veel op phreak wordt gelet, dat mag wat mij betreft ook wel afgelopen zijn. Maargoed, zoals ik al zei heb ik er geen problemen mee, ik speel UT met een :) en weet dat andere vaste klanten (u weet wie u bent :P ) dat ook doen. Degenen die dat niet doen kunnen de problemen ook eens bij hunzelf leggen in plaats van anderen te beschuldigen.

Enige wat naar mijn mening altijd lame wordt gespeeld is LMS, vandaar dat ik daar dus ook (bijna) nooit aan meedoe :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 09 May 2003 @ 16:46:
[...]

Ik wist het! Ik had gisteravond al een sterk vermoeden dat jij Goku was. Dacht eerst nog aan een aimbotter omdat het verschil tussen de insta en nw potjes zo groot was (DR heeft je nog gespect).

Ik vind het jammer dat je tot dit besluit gekomen bent. Zag de laatste tijd ook wel dat je speelstijl probeerde aan te passen, maar helaas vond je het dan ook weer nodig om ingame allerlei opmerkingen naar anderen te maken (plus opmerkingen als "ik mag niet deffen" wat natuurlijk niet waar is). Kwam enigzins kinderachtig over bij me. Over andere incidenten waar je van beschuldigd bent kan ik niet oordelen. Ik was er niet bij en heb het niet gezien.

Ik weet zeker dat als je je huidige speelstijl had voortgezet en wat minder op mensen gemopperd had (kortom wat volwassener had gedragen) dat je reputatie binnen no-time positiever was geworden (want de skills heb je). Zoiets heeft alleen tijd nodig, mensen denken niet van de een op de andere dag anders over je.

Tot slot nog kleine correctie: Kokosnoot zit niet in GoT clan :)

Misschien tot ziens...
Lol, aimbotter. ;) Thnx grep. Misschien dat ik 'ooit terugkomt' :) Wie weet..
Nice Story maar ik snap nie waarom, als je normaal doet is er niks aan de hand als je het zo wil oplossen jouw keuze:X
En sommige dingen zie jij gewoon niet in, neem nou grep hij stimuleerd jouw is niks dan nice voor je en dan zeg je dit ingame:
Je weet best dat je hem een aantal keren express lava in schoot @ Caves en dan ga je hier scheinheilig lopen posten:X
Ik heb jouw nooit een aimbot genoemd, ik zei tegen Pizza van neem jij es een demo op van .(jouw nicklame) omdat je zat te 'lame' (voor jouw idee deffen dus kennelijk) @ caves toen dacht pizza dat jij een aimbot was en dat ie dat op demo moest zetten maar dat was het punt niet.
En verder over dat clan gebeuren heb ik weinig te zeggen we zaten vol ja iemand ging weg ja maar dies was IA dus geen reden voor ons om nieuwe aan te nemen niemand was tegen jouw persoonlijk, zelfde geld voor Sidrial.
En wat betreft jouw stijl @ ut.tweakers.net: iedereen weet wel eens een dag waarop ie campt of een lame actie maakt het feit dat je mij er steeds over hoorde is omdat jij het vaak deed en telkens na uitleg(verschillende posten ook hier op GoT)blijf je nog het zelfde spelen.
Dan krijg ik dus het gevoel van he die Phreak loopt de boel een beetje te verpesten voor andere spelers en dan hoop ik dat je me hint(de zoveelste)oppakt en je speelstijl een klein beetje kan aanpassen maar dan begin je gelijk te schelden en te zeiken tegen mij dat snap ik dan nie:X
Conclusie:
Phreak je hebt goede skills al gebruik je ze op een goede manier is er niks aan de hand en dat je dan tot zo'n besluit komt van dan speel ik maar niet meer kom ik met me pet nie bij???
Ik wil/wou ook normaal spelen, maar het lukte gewoon niet (volgens jullie) ik moest mijn speelwijze aanpassen en dat gaat niet zomaar. Ik heb het al geprobeerd, maar het schijnt weer hetzelfde te zijn @ onder de naam Goku. Ik ben een eerlijke gozer en ik zeg ook alles, ik heb grep niet 'express' in de lava geschoten, maar goed. Ik wil gewoon een tijdje wegblijven en hopen op een betere skills en een andere speelwijze. Dat gescheld kwam uit woede, ik werd steeds camper/lamer oid genoemd en begon het een beetje zat te krijgen. Mijn escuses (weet niet hoe je het scrhijft B) ) daarvoor. :)

Haha nee, effe een correctie. Als je verder had gelezen had je um wel gesnapt. Iemand vroeg wie je de beste vond van GoT clan zelf, dat vond ik dus grep en Kokosnoot, ( nu weet ik dat koko niet in de GoT clan zit) daarvoor zei ik iets over GoT zelf (weet niet meer) en toen zei ik "altijd hebben ze wat" daarmee bedoel ik de GoT clan zelf, mensen die in die clan zitten en mij steeds camper etc. noemde (Jij en Zuignap). Ik heb niks tegen grep of Kokosnoot voor de duidelijkheid.
RaVeNgEr schreef op 09 mei 2003 @ 17:02:
pff Phreak really je bent zo triest en zielig. Beetje lopen whinen dat men jouw een lamer vindt terwijl je daar zelf de schuldige van bent. Je voelt jezelf wel goed maar eigenlijk kom je nog maar net kijken, bovendien, nw/insta discussie buiten beschouwing gelaten is insta gewoon voor de minder sterke spelers. Ik snap ook niet dat mensen er zoveel aandacht besteden aan een reply :P netzomin als jij zo'n huge post maakt met hoe goed je wel niet denkt dat je bent vergeleken met anderen :r Ik zal je iig niet missen.
Jah, je bent niet de enigste die mij triest en zielig vind. Ik zelf vind mij natuurlijk niet een lamer, maar ik heb misschien een speelwijze waar de meesten van jullie tegen zijn dus de manier van spelen. Ik heb nooit gezegt dat ik goed bent, ik zei al in mijn vorige post dat ik effe uitgaat en mijn skills wat beter maakt en natuurlijk mijn speelwijze en dan 'hoop ik' om terug te komen of misschien helemaal niet. Insta is echt niet voor mensen met mindere skills oid. Je hebt voetbal liefhebbers en je hebt tennis liefhebbers. Sommige vinden insta leuk sommige NW. NW is leuk, insta ook maar met insta doe ik mijn werk en om een niveau hoger te komen. Ik hou er gewoon van om 1x raak=dood te spelen. :) Ik zal je ook niet missen hoor. :O
Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 23:20:
wat een mietje is alex t. laat ie zich uit het velt slaan door wat commentaar . gaat ie er een heel lang verhaal over schrijven........
hij geeft veels te snel op . veranderen gaat niet zo snel . het kan weken duren, maanden .
ik heb nooit last van alex gehad . ik vond hem een goeie speler . ( niet zo lame als ik in elk geval ) ( hoewel , in caves ben ik goed)

.
Whehe, nee. Ik geeft het op idd. Het is meer dan genoeg. Ik weet al 100% zeker, als ik zo doorging dat ik zo een ban aan me broeg hing en dat wil ik natuurlijk niet. Ik wil niet tegen de regels die gemaakt zijn van ut.tweakers.net. Vandaar dat ik effe uit gaat. ik hoop, misschien je ooit eens terug te zien. :)
Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 23:20:
[...]

Jah, ik was Goku. Ik stond idd aan 1 kant bij CTF-Hallofgaint om effe een Godlike te halen, maar het lukte helaas niet. Ik kwam tot een Unstoppable. :) Dat was campen idd. ( ik geef het toe)

Thnx Dymlos, :)
ShittyOldMan schreef op 10 May 2003 @ 01:08:
Ik heb nooit problemen gehad met de speelstijl van Phreak, but then again, ik heb met helemaal niemand een probleem dus mijn woorden zeggen ook weinig :). Maar als er vaak wordt gezegd dat je 'lame' deft bij rood op caves (achter de vlag), moet je dat gewoon aanpakken door (net zoals bijv. QuestGamer) vooraan te staan en daar deffen. Dat doe ik zelf ook wel eens, is tevens effectiever. Of anders gewoon aanvallen. Ook krijg ik het gevoel dat er wel erg veel op phreak wordt gelet, dat mag wat mij betreft ook wel afgelopen zijn. Maargoed, zoals ik al zei heb ik er geen problemen mee, ik speel UT met een :) en weet dat andere vaste klanten (u weet wie u bent :P ) dat ook doen. Degenen die dat niet doen kunnen de problemen ook eens bij hunzelf leggen in plaats van anderen te beschuldigen.
De meeste waren tegen en de anderen weer niet. :) Ik vond bij 't begin super leuk om tegen een GoT mod te spelen. _/-\o_ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/img20156dc002a10d1a53d5940c855125bethumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/img750fe382eff6ec1776cb3520623f0543thumb.jpg
Ok... dit post ik maar even omdat er een vernederende screenie aan gaat komen waar ik op sta :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rival24 schreef op 10 mei 2003 @ 02:26:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok... dit post ik maar even omdat er een vernederende screenie aan gaat komen waar ik op sta :(
Ik kan het helaas niet bekijken Rival.. :)

Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

*steekt kop om de hoek*
Hmmz,
*ziet lijdend voorwerp :W *

* Diaboluzzz zal eens aan een ut.tweakers.net competitie gaan werken, eerst ff argon op gang helpen, nu strax examens.
en vanaf 23 mei ofzo ben ik helemaal vrij van school.
* Diaboluzzz zal dan een id uitwerken/posten.

tenzij slome het graag wil posten ;) :P :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... Ik zal ook maar nix zeggen over Phreak he ;)
Hmm... 't Moet gewoon. Ik heb zelf ook gemerkt dat hij best goed is in campen bij basissen, bijv bij The Gauntlet lekker om het hoekje staan campen en wachten tot je de vlag wil cappen, en dan als je net tegen je vlag wil aanspringen voor de cap, schiet hij je af, en recovert de vlag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rival24 schreef op 09 May 2003 @ 23:39:
[...]

Ja dat is geheim hoe ik aan mn nick kom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 09:59:
bijv bij The Gauntlet lekker om het hoekje staan campen en wachten tot je de vlag wil cappen, en dan als je net tegen je vlag wil aanspringen voor de cap, schiet hij je af, en recovert de vlag...
haha, doe ik ook >:) (meestal op cavez, wacht ik express als ze op de rode flag willen springen en zijn 1 cm van cappen, boem dood)

maar ja, phreak deed aan defence meer voor de punten (jammer) dan voor het defence zelf, want als je op cavez rood gaat defenden doe je dat meestal achter de flag (in je eentje) maar dan laat je jezelf zien, en kom je niet elke keer tevorshijn pas als iemand flag pakt....
meestal als ik rood ben, ben ik de blue base aan het schoonhouden :) veel leuker, en mensen zijn veel blijer om niet hun eigen base in te kunnen...

anyway rav...j00 n00b insta r0x0rz d4 r00tz0rz (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 10:53:
[...]

Ja dat is geheim hoe ik aan mn nick kom ;)
Je hebt gewoon je monstercock laten zien aan de modjes. :X :+

[edit]
rival24 bedoel je deze screen soms? :P

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/pwnd.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Specht op 10-05-2003 12:02 . Reden: poep :+ ]

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuestGamer schreef op 09 May 2003 @ 14:15:
[...]

_/-\o_

Maar de Argon test was wel erg l33t ja, ik spammen op IRC in alle kanalen join plz :) 30 spelers en 15 specs, rofl. En de ping bleef laag, zeer netjes.
Op een gegeven moment stond FtF 1,2,3 bij een map ;) (ErA,Quest,Snail?), ownage :)
Alleen op Andaction enzo raakte ik niks, veel te druk. Desp zat te campen in een hoekje en won daardoor :)

Naja was ff lachuh :)
Mja hoe wil je anders winnen? 40 op andaction :D Rondjes rennen?
Ik werd denk 5 keer gekillt ofzo door jou qg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

ik ook maar weer eens een screenie
http://www.gotclan.nl/gde...9829dec36b27126a67fff.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/img7c501adbec69829dec36b27126a67fffthumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rival24 schreef op 10 mei 2003 @ 02:26:
Deze bedoel je O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0205.jpg

Nu ik toch bezig ben..... gelijk een aantal screenies van gisteren :

(Klein floooooodje)

Hier nog eentje waar je opstaat Rival24 :) (En je kwam hier nog later binnen ook )

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0206.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0207.jpg

Hier stonden we al snel achter met 2-0 en 1 man minder in het begin, maar toch nog gewonnen :
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0208.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0209.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0210.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0211.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0212.jpg

Net niet :( :
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0213.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0214.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0215.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 22:59 . Reden: Resize fixje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

ShittyOldMan schreef op 10 May 2003 @ 01:08:
Enige wat naar mijn mening altijd lame wordt gespeeld is LMS, vandaar dat ik daar dus ook (bijna) nooit aan meedoe :)
Mja, dat vind ik eigenlijk ook... en als er veel mensen lame spelen dan heb ik er ook niet veel zin meer in en ga ik ook niet meer m'n best doe om het leuk te maken.... Ik vind het ook meestal alleen 's avonds leuk als de vaste mensen er zijn.... (grep, deeper, alphega, zuignap, bofh/dr, /\/00ß) Van die mensen weet ik hoe ze spelen en dat ze niet liggen te lamen. én het is tenminste altijd NW :p.
Hier nog eentje waar je opstaat Rival24 (En je kwam hier nog later binnen ook )
Neen, dat was Alphega. Ik zat er vanaf het begin in :p, maar het was very close though... maar wel spannend.

[ Voor 16% gewijzigd door Rival24 op 11-05-2003 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
rival24 schreef op 11 mei 2003 @ 00:04:
Neen, dat was Alphega. Ik zat er vanaf het begin in :p, maar het was very close though... maar wel spannend.
:o Sorry door al dat C&C spelen ben ik mijn UT-skills een beetje kwijt (zeker in zo'n prachtig level waar ik de weg niet ken ;()aan het raken :P Ik zal ze weer eens op komen krikken :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Alphega op 11-05-2003 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Alphega schreef op 11 mei 2003 @ 00:24:
[...]

:o Sorry door al dat C&C spelen ben ik mijn UT-skills een beetje kwijt (zeker in zo'n prachtig level waar ik de weg niet ken ;()aan het raken :P Ik zal ze weer eens op komen krikken :Y)
Hmm mja... dat level wordt anders nooit gespeeld, maar volgens mij zat dat level ook in Unreal (1). Ik moet zeggen dat ik het best een leuk level vind, weet iemand de naam daar nog van? :P dan zal ik het eens een keer voten (lms nw uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
rival24 schreef op 11 mei 2003 @ 00:56:
[...]

Hmm mja... dat level wordt anders nooit gespeeld, maar volgens mij zat dat level ook in Unreal (1). Ik moet zeggen dat ik het best een leuk level vind, weet iemand de naam daar nog van? :P dan zal ik het eens een keer voten (lms nw uiteraard)
Na eerst een paar keer gruwlijk van kant te zijn gemaakt kreeg ik eindelijk mijn kans toen er morph werd gevote :P Raptorix gaf meerdere malen tijdens dit potje aan hoe leuk hij dit level wel niet vond ;) (ook te zien aan zijn deaths }))

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/skills.baby.;).small.jpg
Clickable

[ Voor 12% gewijzigd door Alphega op 11-05-2003 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Huishoudelijke med: zowel de uploader van GeniusDex als van HDD zullen dit weekend en als het tegen zit ook maandag uit de lucht zijn.

reden: werkzaamheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

rival24 schreef op 11 mei 2003 @ 00:56:
[...]

Staat onderin de screenie (Arcane Temple dus) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een aantal screenies van vanmorgen, duurde lang voordat ik een beetje wakker was. Koek had hetzelfde excuus. Wel leuk, eens ZO vroeg UTen. :+
Peak zooi ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/img55bdfa8adcddf12bf726df676e5a9dc6thumb.jpg
Space Noxy troep *D
Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/img3d887bf0b04918169f57ad8b16133ae4thumb.jpg
En en LMS, waarbij de winnaar binnenkwam toen ik al op 13 stond :? Dus ik voel mezelf morele winnaar (waar is de rest eigenlijk gebleven, hehehe)
Afbeeldingslocatie: http://www.gotclan.nl/gdex/upload/files/imgfd3c72e14d9e42e335c870789826462cthumb.jpg
(sorry, uploader doet het niet meer, hehehe)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 13:15:(sorry, uploader doet het niet meer, hehehe)
http://vulcanus.its.tudelft.nl/~utclan/www/gdex/upload/ doet het nog hoor :P pak dan de goede URL ;)

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, de uploader wel jah, maar als ik dan de link copy, dan geeft ie dus bovenstaad result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Huishoudelijke med: [AARS] is proud to present: A NEW MEMBER!!! Welkom Snam! :P :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rival24 schreef op 12 mei 2003 @ 01:20:
Huishoudelijke med: [AARS] is proud to present: A NEW MEMBER!!! Welkom Snam! :P :7
OMFG !! :D

Maar spelen jullie eigenlijk wel wars ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rival24 schreef op 12 May 2003 @ 01:20:
Welkom Snam ! Voor jou een echte vlaai !

Afbeeldingslocatie: http://www.eijsbroekcourant.com/natuur/huisdieren/runderen/Qvlaaienbakker.jpg

Eet smakelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Daar ben je dus terecht gekomen B) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

...*knip* =P
...*knip* =)
Dat kan ik beamen, Uier vroeg of ik ff een demootje van jou kon maken. De reden hierachter wist ik niet aangezien ik net de game in kwam als spectator. Ik ging er dus vanuit dat uier d8 dat je een aimbot was en plaatste een aantal messages hierover. Mijn verontschuldigingen hierover. De demo staat momenteel nog op me peecee thuis en als je er interresse in hebt kan ik deze ff online zetten op het moment dat ik thuis kom...

Ennuhhh Friek, fragg ya l8or. Succes verders...

Lord_CalZone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PizZa_CalZone schreef op 12 mei 2003 @ 10:22:
[...]

Dat kan ik beamen, Uier vroeg of ik ff een demootje van jou kon maken. De reden hierachter wist ik niet aangezien ik net de game in kwam als spectator. Ik ging er dus vanuit dat uier d8 dat je een aimbot was en plaatste een aantal messages hierover. Mijn verontschuldigingen hierover. De demo staat momenteel nog op me peecee thuis en als je er interresse in hebt kan ik deze ff online zetten op het moment dat ik thuis kom...

Ennuhhh Friek, fragg ya l8or. Succes verders...

Lord_CalZone
Tweakers begroeten elkaar automagisch pizza :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 12:28:
[...]

Tweakers begroeten elkaar automagisch pizza :o
wie heeft dat eigelijk verzonnen met dat automatisch groeten.
oke , we willen gewoon niet dat strx overal staat thx, groeten , bedankt enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 13:08:
[...]

wie heeft dat eigelijk verzonnen met dat automatisch groeten.
oke , we willen gewoon niet dat strx overal staat thx, groeten , bedankt enz
Femme :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Femme de über forum baas ! Zonder hem konden we niet eens GoTten !

Hulde aan Femme !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

euh, ontopic dames :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat Femme best een keer in het zonnetje gezet mag worden :D

ontopic dan maar,

hee Femme een keer potje UT ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 15:42:
[...]

ik vind dat Femme best een keer in het zonnetje gezet mag worden :D

ontopic dan maar,

hee Femme een keer potje UT ? :D
Of nog beter.... join [AARS]

Btw: er was trouwens ooit sprake van tdm lms? wordt dat er nog ingedaan? zo ja, heb je dan gezamenlijk 100 levens oid. of ieder 10 ofzow....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Er waren van wel meer dingen sprake maar er komt nooit wat van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rival24 schreef op 12 May 2003 @ 16:37:
[...]

Of nog beter.... join [AARS]

Btw: er was trouwens ooit sprake van tdm lms? wordt dat er nog ingedaan? zo ja, heb je dan gezamenlijk 100 levens oid. of ieder 10 ofzow....
Zou wel heel krom zijn dat je dan 100 levens moet delen met 8 anderen, speelt de 1 kut ben jij daar weer de dupe van. Nee ik denk eerder dat iedereen zn eigen levens heeft en eindelijk blijft der 1 over van elk team en dan komt der 1 vs 1 spanning 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

RaVeNgEr schreef op 12 mei 2003 @ 16:41:
Er waren van wel meer dingen sprake maar er komt nooit wat van...
41.6C.6D.61.72 schreef op 04 mei 2003 @ 22:08:
* Sponge sluit zich hier bij aan.

Onderhand wordt het steeds minder leuk om te adminnen, het enige waarvoor je UT opstart is omdat er weer gezeur is en een aantalvan de andere admins hebben ere neit eens meer zin in omdat het gewoon altijd het zelfde [gedoe] is...

naja, nieuw topic en hoop dat het eens wat relaxter wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net na een lange tijd ook weer eens op tweakers gespeeld :) was weer gezellig as always :D

Afbeeldingslocatie: http://207.44.140.104/~admin6/temp/Shot0049tn.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 17:10:
Net na een lange tijd ook weer eens op tweakers gespeeld :) was weer gezellig as always :D

[afbeelding]
Jihoeeeee onze aanwinst snam kan het ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 17:37:
[...]

Jihoeeeee onze aanwinst snam kan het ook wel ;)
idd Snam speelde ook goed :)

Bdw gelijk maar weer ff twee screenies van de potjes die ik net gespeeld heb :P

Afbeeldingslocatie: http://207.44.140.104/~admin6/temp/Shot0050tn.JPG

Afbeeldingslocatie: http://207.44.140.104/~admin6/temp/Shot0051tn.JPG

Geno probeerde nog op -1 te komen maar dat is hem niet gelukt :) koste hem 20 kills oid :) Jammer dat eref hier in de laatste secondes weg ging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en trots .

nau. ik heb nu ff geen zin meer in ut. ik kom over een week ofzo wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 09:25:
[...]

OMFG !! :D

Maar spelen jullie eigenlijk wel wars ?
Zeker jaloers. :P

Enne nee AARS speelt geen wars... maar wij hoeven onze 1337 skills niet zo nodig te bewijzen door van die prut wars te gaan spelen tegen van die ut verslaafde kiddo's. :+ ;)

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 18:51:
[...]

idd Snam speelde ook goed :)

Bdw gelijk maar weer ff twee screenies van de potjes die ik net gespeeld heb :P

[afbeelding]

[afbeelding]

Geno probeerde nog op -1 te komen maar dat is hem niet gelukt :) koste hem 20 kills oid :) Jammer dat eref hier in de laatste secondes weg ging :(
Mooi gedaan Cheeta. _/-\o_ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 20:17:
[...]

Mooi gedaan Cheeta. _/-\o_ >:)
Dankje Phreak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Saedbanken schreef op 12 mei 2003 @ 20:05:
[...]

Zeker jaloers. :P

Enne nee AARS speelt geen wars... maar wij hoeven onze 1337 skills niet zo nodig te bewijzen door van die prut wars te gaan spelen tegen van die ut verslaafde kiddo's. :+ ;)
Psies :P
Chuckie is ook weer veelvuldig op de server misschien moet je die er van overtuigen zijn [AARS]teg weer te gebruiken het is tenslotte de eerste clan waar hij bij zat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alphega schreef op 12 mei 2003 @ 22:49:
[...]

Psies :P
Chuckie is ook weer veelvuldig op de server misschien moet je die er van overtuigen zijn [AARS]teg weer te gebruiken het is tenslotte de eerste clan waar hij bij zat :Y)
En jij dan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Gisteren niet gezien :P Moest je maar wat langer blijven :+ Kijk nog maar eens goed als je me ziet :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Alphega op 12-05-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Alphega schreef op 12 May 2003 @ 23:37:
[...]

Gisteren niet gezien :P Moest je maar wat langer blijven :+ Kijk nog maar eens goed als je me ziet :Y)
Nep aarsch. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alphega schreef op 12 May 2003 @ 23:37:
[...]

Ja maar jij verpest het altijd als ik er ben, jij zit me constant te bestoken met flames waardoor ik geen zin meer heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Zeg, wat is dit? Een hostile takeover van dit draadje door AARS? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

grep schreef op 13 May 2003 @ 00:07:
Zeg, wat is dit? Een hostile takeover van dit draadje door AARS? :P
Dat was het plan... btw server was net leeg :|
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.