Ok!,
Ik heb na lang zitten denken en heb toch mijn beslissing gemaakt. Vanaf vandaag zal ik niet meer op ut.tweakers.net te zien zijn, totdat ik wat beter bent geworden (prof) en op andere servers (hoop ik) mijn speelwijze veranderd is. Ik wil van dit gezeur van Phreak dat Phreak dit niet meer horen dus is het verstandig om gewoon effe (of misschien voor altijd) weg te blijven. Ik heb altijd genoten van ut.tweakers.net, een server waar n00bs in zitten, maar ook prof en mensen van mijn niveau. Het is een geweldige server, maar ik kreeg té vaak gezeur. Hierbij bedank ik de admins. Het was leuk om met 7of9, grep, diaboluzz, Haroen, Harez en nog velen te spelen. Ik geef nog steeds toe dat ik niet lekker mee deed met NW Last Man Standing, maar over insta, Caves, Deck16 en de laatste tijden (dat ik gehoopt hebt om te veranderen) begon ik 't gezeur nog steeds te krijgen. Ik wil niet zoals de andere jongens zijn die al eerder gebanned waren, misschien dat het daarop lijkt, maar dat is/was mijn doel niet. Ik heb misschien een speelwijze waar ut.tweakers.net niet tevreden was. Ik heb velen malen mensen gezien ( ook toevallig van GoT clan) die campten, maar mij heb je niet horen klagen. Ik vind zelf dat je daarvoor 'goeie' AIM moet hebben, maar de meeste van ons hebben dat helaas niet. Ik heb van de meeste spelers genoten en van sommigen weer niet.
Al in het begin wilde ik 'graag' bij in de GoT clan, maar helaas was de clan zelf al vol. Gelukkig ging iemand weg en ik kon (dacht ik) in de GoT clan, maar nee, meerendeels was tegen en nu zit ik gelukkig in IFS clan en daar zal ik ook blijven. Mijn doel was namelijk om GoT wat beter te maken. Om eerlijk te zijn vond ik GoT clan slechter dan ik had verwacht. Er zitten natuurlijk topspelers bij zoals grep en kokosnoot en zuignap een beetje en die 3 personen vond ik om eerlijk te zijn wel 1 v/d beste van die clan zélf, maar de rest was absoluut geen n00bs. Ik kreeg tips van grep om campen etc, te voorkomen en wilde erg veranderen in die tijd ook mijn speelwijze, maar dat was helaas niet gelukt. Hierbij bedank ik grep. Ik vind/vond grep altijd een goeie verdediger, misschien zelfs beter dan mij. De meeste van jullie hebben wel veel respect, maar lame noemen (wanneer het niet zo was/is) vond ik wel wat minder.
Ik heb/had altijd gewilt om tegen 7of9 1vs1 (man 2 man) DM-Deck16 te spelen zo'n goeie speler, maar soms had hij helemaal geen zin of had geen tijd. Ik denk ook dat ik zo'n match mag vergeten. Ooit dacht Uier Zuiger en Sidrial dat ik een aimbot was en ze namen een speciaal een demo op. Ik moets toendertijd wel lachen. Vanaf gistere(n) begon ik met de naam Goku te spelen, om eerlijk te zijn (want dat ben ik ook) speelde ik normaal, haalde weer de hoogste punten (zonder te deffen), en knalde mensen op een heel irritante manier. Tijdens Last Man Standing heb ik ook geprobeerd om niet in de buurt te komen van de spelers want ik wist dat ik doodgeknalt werd (NW, LMS) ik hoopte iedereen van ver met m'n sniper te raken.

Iedereen weet dat ik een NW n00b bent en niet graag NW speelt, maar toch meedoet.
Ik weet al 100% zeker dat de meeste het goed vinden dat ik weg blijf, maar het boeit me niet wie.. Mijn speelwijze heb ik geprobeerd om te veranderen, maar lukte helaas niet, dus leek me het verstandigste om 'even' of 'voorgoed' weg te blijven. Ik heb van de meeste van jullie genoten en sommigen weer niet. Ik hoop ooit om terug te komen op ut.tweakers.net, nadat ik wat beter bent en mijn speelwijze veranderd is of blijf ik misschien voorgoed weg. ut.tweakers.net heb ik altijd leuk gevonden. Jullie willen plezierig gamen, dat krijg je dan ook.
ZUigNaP, Zeckie says:
wij willen plezierig gamen..

See you around.