Dat ik 'ja, tijdelijk om eens te kijken...' invoer komt omdat ik niets anders met ja kon invullen wat me nuttig leek.Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 10:53:
Maruku: Ja, tijdelijk om eens te kijken...
Jij bent toch trouwens die ouwe gast? Vroeger he, toen de sniper nog niet kon inzoomen enzo
-geknipt log-
Ik dacht eerst dat het grep was ofzo
En jah, ik was idd die flauwe gast die zoveel ouwehoert... Heb namelijk een psychische aandoening waardoor ik bij LMS niet van een gevecht weg kan gaan. Ik ga dus nogal vaak dood en eindig dan als enige spectator. Jah, dan is het wel leuk om te gaan ouwehoeren...
Goh, leuk zo'n LAN
Dit was dus Cheeta die blijkbaar onder mijn nick op i4games zat te spelen.
De FTF LAN was in Vlissingen, vandaar de zeelandnet.nl host.
Ik zelf ben dus niet gebanned, maar ik baal hier wel van. Mijn naam staat er tenslotte. En op het jolt forum staat een link naar die banlist van i4games
[ Voor 25% gewijzigd door QuestGamer op 07-08-2003 17:31 ]
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Zou ik nog een poll maken "Powerups aan/uit?"(17:21:36) (+UTR) [DLW]Rutger: weer een amplamer
(17:14:08) (+UTR) [DLW]Rutger: amp?
(17:14:11) (+UTR) [DLW]Rutger: lame
(17:14:14) (+UTR) [DLW]Rutger is nickserv authenticated
(17:14:16) (+UTR) [DLW]ErEf: mietje met je amp
(17:14:19) (+UTR) [AARS]Snam: idd, niet echt nodig
(17:14:46) (+UTR) [DLW]Rutger: amp + shield zelfs
Verwijderd
Amp is gewoon powerup net als de shield die je kan timen.
Time je hem niet dan krijg je hem niet. en timen is skill.
Ik merk vooral bij de minder goeie spelers dat ze gaan zeuren over bepaalde powerups.
jammer is dat
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 17:57 ]
Het is jammer dat als jij al veel beter bent dan hun, jij ook nog eens de amp gaat pakken. Dit geldt iig wanneer er <4 spelers op de server zijn. Afspraken over 'no amp' zijn dan meer regel dan uitzondering.Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 17:56:
Wat is dat toch een gezeur over die amp, net op de server ook al.
Ik merk vooral bij de minder goeie spelers dat ze gaan zeuren over bepaalde powerups.
jammer is dat
Overigens moet de Amplifier uiteraard aan blijven
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Mja, pas geleden zei onthoofder dat ook opeens tegen mij, ik dacht: wtf!?!. Maarja zal dan wel zo'n ongeschreven regel zijn oid..Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 17:56:
Wat is dat toch een gezeur over die amp, net op de server ook al.
jammer is dat
PS: ICON RIPOFF DETECTED
Eeehrm en de shield belt geeft je geen voordeel ofzo? Amp misschien ietsje meer, maar mensen die de hele tijd met zo'n vaag cheattimertje de shieldbelt pakken vind ik precies hetzelfde...TrehT schreef op 07 August 2003 @ 18:17:
[...]
Het is jammer dat als jij al veel beter bent dan hun, jij ook nog eens de amp gaat pakken. Dit geldt iig wanneer er <4 spelers op de server zijn. Afspraken over 'no amp' zijn dan meer regel dan uitzondering.
Overigens moet de Amplifier uiteraard aan blijven
Ik weet ook altijd wel wanneer de belt komt. Maar dat komt omdat ik op de secondewijzer van m'n klok kijk. Minuut later en 5 sec. terug en dan ligt ie er
Wat doet een timer dan? Is dat meer een secondewijzer in beeld, of kan die ook echt tijdens UT aangeven wanneer de belt gepakt is en wanneer ie weer terugkomt. In dat geval is het imho gewoon een cheat. Als het enkel een klokje is heb ik er niet zo'n moeite mee, is net zoiets als mijn secondewijzer. Anderen hebben weer meerkanaals geluid wat weer helpt bij het spelen, dat is ook een 'hulpje' wat een leuke extra is.
Als ik er moeite voor ga doen kan ik zonder problemen de belt, amp EN armor timen. Zowieso ontwikkelen veel spelers na zolang spelen een bepaald gevoel voor item spawns. Zo kan ik zonder ook maar m'n F1 aan te raken meestal wel zo ongeveer binnen 5 seconden voor of na de belt spawn bij de belt zijn: puur op gevoel.
Als je jaren TDM hebt gespeeld train je dat continu...
Oja: over dat amp/belt gebeuren. Laatst een tamelijk volle server, begint die rvngr te zeuren dat ik op tempest de amp pak. Anders ga je even huilen kerel.... tis nog altijd DM hoor. Als er maar 2 3 of 4 man in de server zijn is het vrij begrijpelijk dat je hem niet pakt. Alhoewel dat nog wel altijd even duidelijk moet worden gemaakt door het te zeggen. 'no amp' en als antwoord 'ok' lijkt me niet al te veel moeite.
[ Voor 41% gewijzigd door M1ch op 07-08-2003 20:35 ]
GercoM@NIC schreef op 07 August 2003 @ 20:42:
Is er iemand die deel 9 wil maken ?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Overigens vindt ik het totaal onnodig om amp te pakken met DM, en ik vindt et ook lame als andere goede spelers dat wel doen. Je bent al zo goed, en dan ook nog ff amp pakken, maak je niet echt vrienden mee.
Maarre die cheat progjes zijn ook bijv dat je dus een keybind hebt.. dat er op de achtergrond van UT gewoon progje loopt (kan simpel Visual basic zijn) die dan een timer start.. met interval van bijv 30 seconden, en dan keertje een geluidje laat horen, of 5 sec ervoor zodat je weet dat je die kant op moet.. niet te ontdekken, wel cheaten, weinig aan te doen. Ook zijn er varianten die gewoon een klok ingame laten zien, en vast neit omdat je tijdens UT de tijd wel eens vergeet
Overigens is Gerco met verhuizing bezig ofzo en heeft geen internet.. ik zal zien of ik ff een topic maak
Dit topic is gesloten.