[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.758 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, vind dit wel wat minder. Alleen omdat jij LMS niet leuk vindt, schakel je het uit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:50
toch is het wel zo, als je joint is het vaker lms dan een ander gametype. Met een beetje pech zijn ze net begonnen en kan je tijd gaan speccen :O

[ Voor 34% gewijzigd door TomR op 24-07-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 17:45:
Mja, vind dit wel wat minder. Alleen omdat jij LMS niet leuk vindt, schakel je het uit.....
Ik heb niets tegen LMS. De laatste dagen zijn er sowieso een aantal lamers tijdens LMS, in game (noem geen namen) en ook tijdens het spectaten, wat alleen maar gezeur oplevert.

En idd dus dat niemand erinkomt als het spel net begonnen is, wat zwaar irri is (en zo denkt iedereen die net joined). Meestal is het insta, en dan kan je net zo goed IDM spelen. NW LMS, tsja, dat is ff spijtig :). Meestal weten 2-3 spelers sowieso wel dat ze de enige zijn die kans maken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Het feit dat je uitgezet hebt doet me eigenlijk niet zoveel. Vind alles wel leuk dus dat maakt me niet uit. Alleen je argumentaties die je hier geeft kloppen van geen kanten.
Ik heb niets tegen LMS. De laatste dagen zijn er sowieso een aantal lamers tijdens LMS, in game (noem geen namen) en ook tijdens het spectaten, wat alleen maar gezeur oplevert.
Lamers op de server is geen nieuw fenomeen. Sinds wanneer bepalen de lamers wat er wel en niet op de server gebeurt?
En idd dus dat niemand erinkomt als het spel net begonnen is, wat zwaar irri is (en zo denkt iedereen die net joined).
Ik niet. Blijf meestal ff kijken. Er is altijd wel iets interessants te zien. En er zijn meerderen die ik heb zien blijven wachten.
Meestal is het insta, en dan kan je net zo goed IDM spelen.
Ook weer zo'n argument wat uit "onderbuik gevoelens" voorkomt denk ik. Mijn ervaring is toch echt dat LMS het meest als NW gespeeld wordt (en ik heb veel LMS potjes gespeeld!)
NW LMS, tsja, dat is ff spijtig :). Meestal weten 2-3 spelers sowieso wel dat ze de enige zijn die kans maken trouwens.
Da's niet alleen bij LMS. Als iedereen dit argument gaat naleven zal het erg stil worden op de server vrees ik.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Mmmz, ik ben het met grep eens.

LMS NW is toch best nog wel fun vind ik. En lamers heb je inderdaad altijd wel, en da's geen reden om een gametype uit te zetten. Dan moet je die lamers 'uitzetten' >:)

Mgoed, ik vind het sowieso steeds minder worden op ut.t.net.
Als mensen nu eens wat meer op ut.argonhosting.nl gingen spelen :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

QuestGamer schreef op 24 juli 2003 @ 23:14:
Als mensen nu eens wat meer op ut.argonhosting.nl gingen spelen :)
Ja joh, jaag die kostbare gigabytes er maar wat vlugger doorheen, we hebben er al te weinig :P

Laat dat je niet tegenhouden, iedereen is welkom, we moeten toch al meer kopen voor de klanten, we kopen wel wat GBtjes extra :)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Goed goed, morgen staat het wel weer aan. Er zijn nog maar 2 admins die zich met de server bezig houden onderhand.. de rest boeind het niet meer of te weinig tijd e.d., wees blij dat er tenminste nog iemand is die zich er een beetje mee bezig houdt...

Naja, morgen staat het dan weer aan :) zal ik meteen "lag" als een forbidden word zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 24 July 2003 @ 23:55:
Goed goed, morgen staat het wel weer aan. Er zijn nog maar 2 admins die zich met de server bezig houden onderhand.. de rest boeind het niet meer of te weinig tijd e.d., wees blij dat er tenminste nog iemand is die zich er een beetje mee bezig houdt...

Naja, morgen staat het dan weer aan :) zal ik meteen "lag" als een forbidden word zetten? :)
IS goed bedankt enzo, ik wil je wel graag helpen met admins enzo. Ben we vervelend geweest (geef ik toe) op ut.tweakers.net maar adminnen kan ik wel. ;)
LOL, doe 'lame' ook maar bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

wees blij dat er tenminste nog iemand is die zich er een beetje mee bezig houdt...
Ben ik ook, daar zeg ik toch niks over?
Ok, omdat het vandaag (vrijdag) System Administrator Appreciation Day is:

Sponge (en de rest van de admins) jullie zijn geweldig! ;)

Voor het geval je niet weet waar ik het over heb: http://www.sysadminday.com/

* grep is benieuwd of hij nog wat krijgt van zijn users :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 24 July 2003 @ 22:16:
Het feit dat je uitgezet hebt doet me eigenlijk niet zoveel. Vind alles wel leuk dus dat maakt me niet uit. Alleen je argumentaties die je hier geeft kloppen van geen kanten.

[...]

Lamers op de server is geen nieuw fenomeen. Sinds wanneer bepalen de lamers wat er wel en niet op de server gebeurt?

[...]

Ik niet. Blijf meestal ff kijken. Er is altijd wel iets interessants te zien. En er zijn meerderen die ik heb zien blijven wachten.

[...]

Ook weer zo'n argument wat uit "onderbuik gevoelens" voorkomt denk ik. Mijn ervaring is toch echt dat LMS het meest als NW gespeeld wordt (en ik heb veel LMS potjes gespeeld!)

[...]

Da's niet alleen bij LMS. Als iedereen dit argument gaat naleven zal het erg stil worden op de server vrees ik.
Exactly my thoughts grep :)
Maar ik zie dat het al weer wordt teruggezet. \o/
grep schreef op 25 July 2003 @ 00:29:
[...]

Voor het geval je niet weet waar ik het over heb: http://www.sysadminday.com/

* grep is benieuwd of hij nog wat krijgt van zijn users :)
Nou, op mijn werk zeiden ze dat de feestcommissie op vakantie is :'(
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Last Man Spamming mag wat mij betreft gewoon uit blijven. Meest doelloze mod aller tijden, zeker met meer dan 5 mensen.

oh en ut.argonhosting.nl is altijd leeg :p weinig nut om daar te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:13
Persoonlijk vind ik het ook niet erg als LMS weg zou blijven. Ik join ook vaak niet omdat er net LMS aan de gang is, sterker nog, ik smeer 'm wanneer het gekozen wordt. Teveel ongeschreven regels waar iedereen anders mee omgaat (geen flak, niet doelloos spammen), drukke gebieden vermijden, de meest onlogische route lopen (bij deck vaak naar beneden terwijl daar met lms niks is te vinden) om zo toch in leven te blijven. Gaat overigens niet op voor iedereen, maar de mogelijkheid is er wel en er zijn altijd mensen die daar gebruik van maken. Met insta slaat het imho al helemaal nergens op :P

Maar dat is mijn mening, ik speel dan ook geen lms meer. Echter wil het zo zijn dat het wel regelmatig gekozen wordt en dat er toch zeker vraag naar is. Om die reden zou het dan alsnog beschikbaar moeten zijn om te kiezen. Ookal zou ik persoonlijk achter de eerste beslissing van Sponge staan, evenals bijgaande argumenten.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Ik hoor het al.. er moet een mod komen dat je o peven dagen wel LMS hebt en op oneven dagen geen LMS, :) :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Je lacht erom, maar ik vind het niet eens zo'n gek idee! Mooie tussenvorm.

Ander alternatief heb ik ook al eens in dit topic voorbij zien vliegen: bij later binnen komen in LMS game, krijg je de laagste score -1 oid.

Het zijn iig betere oplossingen dan uitzetten/aanzetten.

offtopic:
vooralsnog geen enkele user aan mijn deur gehad met presentje/complimentje ;(

[ Voor 17% gewijzigd door grep op 25-07-2003 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom vinden veel mensen LMS insta lame. :?
Je hebt hierdan niet veel last van spammende spelers. Problem solved. :P

Mij maakt het allemaal trouwens niet uit wat voor maps, speltype en wapens er worden gebruikt, vind het allemaal wel leuk. :)

Meestal is het zo dat LMS bij een bepaald aantal mappen wordt gekozen.
Als er iets gemaakt kan worden waarbij een bepaald aantal mappen (of allemaal van mij apart) gedurende een X aantal ronden geen LMS bij gekozen kan worden, dan kan je de LMS speeltijd wel aardig wat verlagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind nog steeds dat die mod er moet komen dat een map die gekozen is de eerste 5 tot 10 potjes niet meer gekozen mag worden

LMS-Deck16II
LMS-Morpheus
LMS-Deck16II
LMS-Morpheus
etc ad infinitum

word een beetje lame :p

ik speel liever meer dan 2 maps maar wie ben ik :)

btw, is het mogelijk om alleen bij CTF meer bots aan te zetten? mensen hebben nog wel eens de neiging om weg te gaan als "hun" map niet gekozen wordt waardoor je in eens met 3 man CTF aan het spelen bent. erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 12:57:
Waarom vinden veel mensen LMS insta lame. :?
Je hebt hierdan niet veel last van spammende spelers. Problem solved. :P
Je hebt mensen die gewoon totaal niet kunnen richten/spelen, en die maaien je per ongeluk 3x achter elkaar dood.... dat is irritant :) Dan heb je ook nog het spawnkillen wat met insta 10x erger is
vind nog steeds dat die mod er moet komen dat een map die gekozen is de eerste 5 tot 10 potjes niet meer gekozen mag worden
Daar hebben we toch gewoon dat votemenu voor? Er wordt gewoon gespeeld wat de meeste mensen leuk vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rival24 schreef op 25 juli 2003 @ 13:17:
Daar hebben we toch gewoon dat votemenu voor? Er wordt gewoon gespeeld wat de meeste mensen leuk vinden....
ja en dat speelt het principe van wat de boer niet kent vreet ie niet in de hand.

men speelt alleen maar mappen die men goed kent en als je dan een "vreemde" map kiest gaat iedereen deck16 of morpheus stemmen.

kies eens andere mappen :) en door die vote mod uit te breiden zorg je voor meer variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

t is gewoon instelbaar dat diegene met de meeste score meer inbreng heeft dan de anderen.. of dat de mensen die "hun" map niet kregen, dat dat meegerekend wordt bij de volgende vote.. maar ja dat lijkt me ook niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Ik zelf speel het lieftst alleen maar Morpheus, Morbias en Deck16. Zo zullen er vast wel meer mensen zijn die een bepaald setje maps hebben dat ze leuk vinden. Elk anders LMS NW level speel ik ook wel mee hoor, maar zo gauw het insta of ctf wordt ben ik weg. (dat zouden meer mensen moet doen ipv gaan zeiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

41.6C.6D.61.72 schreef op 25 juli 2003 @ 13:32:
t is gewoon instelbaar dat diegene met de meeste score meer inbreng heeft dan de anderen.. of dat de mensen die "hun" map niet kregen, dat dat meegerekend wordt bij de volgende vote.. maar ja dat lijkt me ook niet echt geweldig.
bweheh die mod is lachen *Sponge votes 23203 times for DM-Malovalence :d

meer begrep, grep roelt, grep to the end, grep power ownage!!! :Y)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 25 July 2003 @ 11:32:
Je lacht erom, maar ik vind het niet eens zo'n gek idee! Mooie tussenvorm.

Ander alternatief heb ik ook al eens in dit topic voorbij zien vliegen: bij later binnen komen in LMS game, krijg je de laagste score -1 oid.

Het zijn iig betere oplossingen dan uitzetten/aanzetten.

offtopic:
vooralsnog geen enkele user aan mijn deur gehad met presentje/complimentje ;(
complimentje voor grep dan maar, je doet het goed hoor ;)

nou nog je giro dan kunnen we geld over maken 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 22:44 . Reden: internet sloeg op hol ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Dank voor de schouderklopjes, maar jullie weten helemaal niet of ik wel goed werk lever! ;)

Mocht je de komende dagen trouwens een wat stuntelig en houterige dodger voorbij zien komen op de server, dan kan dat kloppen :)
Recente war-ervaringen hebben mij toch doen besluiten de edele kunst van het dodgen aan te leren.

Advies: haal niet in, blijf rechts lopen en probeer het loslopende projectiel met insta stralen te waarschuwen...

[ Voor 13% gewijzigd door grep op 26-07-2003 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal mijn poot uitsteken als je langs komt dodgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

ik vind LMS wel spannend persoonlijk, geeft een extra dimensie aan het spel.
Probleem naar mijn mening is dat mensen zich graag ophouden in een stil hoekje en dan met hun sniper schieten of ze spammen teveel.
en tja, dan word het Lame Mass Spamming helaas.

gerco: er zijn nog genoeg GB's over hoor :P

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

grep schreef op 26 July 2003 @ 01:24:
Advies: haal niet in, blijf rechts lopen en probeer het loslopende projectiel met insta stralen te waarschuwen...
_/-\o_

Succes ermee ;)
En het is geen slechte keuze. Als je er bij wilt horen moet je dodgen imo :)

FtF begint vandaag trouwens wederom aan een soort lan/meeting-iets, dit keer bij Cheeta. Misschien dat we daar nog wat van ons laten horen (we hebben er internet) :P
Zo niet, tot over een week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diaboluzzz schreef op 26 July 2003 @ 08:02:
gerco: er zijn nog genoeg GB's over hoor :P
Moet die UT-server wel draaien, om die 'kostbare' gigabytes te verstoken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealKnuckles
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10-2023

RealKnuckles

mmm-ah :X

*kicks topic* 8)7

Logitech z 560 ownage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.donkers/utscreens/Shot0032.JPGAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.donkers/utscreens/Shot0033.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.donkers/utscreens/Shot0038.JPGAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.donkers/utscreens/Shot0039.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.donkers/utscreens/Shot0040.JPGAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.donkers/utscreens/Shot0041.JPG

pics vertellen geen verhaal maar ach ik moet toch wat posten :? :) Kan wel overal verhaaltje bij vertellen maar ik vind ze nu wel schattig naast en onder en dicht bij elkaar staan :> (Foto's van afgelopen maand ofzo)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
Laatste tijd ook weer beetje aant spelen:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/GoT/Shot0069.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/GoT/Shot0071.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/GoT/Shot0076.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/GoT/Shot0078.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/GoT/Shot0082.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/GoT/Shot0084.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/GoT/Shot0085.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/GoT/Shot0088.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/GoT/Shot0089.jpg

Linksboven is een potje LMS tegen Michiel :D, daarnaast potje 1on1 vs raptorix ;)
Daaronder links een potje insta op codex, en rechts een potje 1on1 CTF-W00t nw tegen zuignap. Dat was echt een kewle game hehe, enforcer en impacthammer only :D
Dan links daaronder een potje LMS op deck16][ tegen een paar praatjesmakers die dachten dat ze goed waren, en rechts gewoon zomaar een potje LMS op Closer ;)
Daaronder een potje LMS op Liandri vs Guyver :D en rechts daarvan een potje LMS tegen Lord_Obuma op Curse][, en als laatste een DM potje op Curse ;)

[ Voor 2% gewijzigd door ravenger op 29-07-2003 23:15 . Reden: layout :9 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Deze topix moeten verboden worden, zeker wanneer ik mijn vectorcalculustentamen moet leren... Maarjah, toch maar ff op zoek. Eerste keer op tweakers server, hopelijk doet het niet teveel pijn...

-edit-
Viel wel mee... maar moet mijn UT config toch maar eens gaan tweaken... FR's van zo af en toe 11...

[ Voor 23% gewijzigd door marrk op 30-07-2003 00:55 ]

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ravenger, hoe zit dat nu.
Je heb nog steeds een avatar van Syncro, terwijl je ondertitel over clan [r] gaat.

Zit je er nog wel in, volgens mij is Syncro niet erg actief atm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rav, je bedoelt zeker ctf-andaction, ipv w00t :) Was inderdaad lachen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
eh heb ik een avatar van Syncro?

/edit ;)
idd had ik dat :D, ligt aan persoonlijke instellingen, ik had syncro avatar nog als webicon. Veranderd inmiddels naar Revisited Logo ;) aangezien ik al 8 maanden niet meer in Syncro zit :D

[ Voor 76% gewijzigd door ravenger op 30-07-2003 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Ja :+

webicon (die je opgeeft met url)
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/30789/syncrologo.gif

uploaded icon
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/30789/Oni-avatar.jpg

Alleen mensen die in de preferences 'Toon webicons' hebben uitgeschakeld zien je geuploade icon. Op te lossen door die link van webicon ff weg te halen B)

edit: ja snel editten hè als shitty met z'n reply bezig is ;)

[ Voor 9% gewijzigd door ShittyOldMan op 30-07-2003 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

ShittyOldMan schreef op 30 juli 2003 @ 12:47:
edit: ja snel editten hè als shitty met z'n reply bezig is ;)
langzame ouwe man...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phreak en sloper, bedankt nog dat jullie ons eff wouden helpen met onze clanwar :)

maar die kut wfg hadden niet eens een normale server, en toen ging chello er ook nog eens van door....... :(

(erg oftopic, maar moest het eff kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep had his day off. 8) :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0163.jpg

Met een rampage. :)
Is dat Salma binnen kwam, anders had ik de 30 niet gehaald binnen de tijd. Had nog 16 sec. over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 22:35:
phreak en sloper, bedankt nog dat jullie ons eff wouden helpen met onze clanwar :)
Een van je eerste clanwars en gelijk al nicklamen?
Of spelen jullie nog geen officiele wars? :)

Daag FtF eens uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 22:35:

maar die kut wfg hadden niet eens een normale server, en toen ging chello er ook nog eens van door....... :(

(erg oftopic, maar moest het eff kwijt)
No Problem! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjeempie wat ben ik hier een tijd niet geweest :P
Iemand nog een kamer over in omgeving Enschede? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Nou idd :(

was op gegeven meer bezig met dodgen dan wat anders. Dus dat heb ik wat veranderd. Ook had ik de optie "mouse smoothing" eens aan gezet maar dat beviel voor geen meter. Snel weer uit!

Dit alles geen excuus voor de prima overwinning Deeper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuestGamer schreef op 02 August 2003 @ 16:46:
[...]

Een van je eerste clanwars en gelijk al nicklamen?
Of spelen jullie nog geen officiele wars? :)

Daag FtF eens uit 8)
wel officiele, maar we hebben tot nu toe alles verloren :'(
staan nu op de 218 ste plek op de ladder, maar goed zo lang we maar lol hebben :)

iemand nog tip voor iCTF bdw???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 21:14:
[...]

Heel veel raak schieten en hard rennen als je de vlag hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wil een ut-ren-met-vlag competitie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 23:51:
* TrehT wil een ut-ren-met-vlag competitie!!
* TrehT wijst naar clanbase fastcap competitie :) Wedden dat je nooit sneller dan die winnaars bent ;) Ik heb ff zitten zoeken maar kan geen linkje vinden ;( t was een onofficiele tussen-cups-door cupje. ofzo. Cup a soup anyone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 19:47:
Tjeempie wat ben ik hier een tijd niet geweest :P
Iemand nog een kamer over in omgeving Enschede? 8)7
Goh, ik heb ook al een kamer nodig in omgeving Enschede :)
Samen zoeken? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 21:14:
[...]
tegen dg spelen :P
ff zereneus: zorgen dat je teamplay goed wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 19:48
Na een stille tijd (vakantie enzo.) kan ik nu eindelijk weer even patsen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.linkbase.net/_personal/utshots/img/03-08-03.godlike.jpg
Voor het eerst op t.net een godlike gehaald
(detail: let eens op het aantal freks dat in totaal gemaakt zijn)
.
Ik moet wel even melden dat Yahel nog 'warm' moest draaien, ik kreeg het later in de match stukken zwaarder iig ;)

En zo eindigde deze match:
Afbeeldingslocatie: http://www.linkbase.net/_personal/utshots/img/03-08-03.jpg
Na een spectaculaire cap in de laatste seconden (ik geloof dat we nog 4 seconden te gaan hadden) kregen we het toch voor mekaar om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
KoeKk schreef op 03 August 2003 @ 21:38:

[afbeelding]
.
Ik moet wel even melden dat Yahel nog 'warm' moest draaien, ik kreeg het later in de match stukken zwaarder iig ;)

[afbeelding]
Na een spectaculaire cap in de laatste seconden (ik geloof dat we nog 4 seconden te gaan hadden) kregen we het toch voor mekaar om te winnen.
nice koek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Dat zijn de potjes waar je het voor doet eh? :)
Zal een beste kick gegeven hebben Koek!

gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Er zat toenstraks waarschijnlijk een cheater (makafushi, zie screenshot) op de server. :{
Hij maakte steeds headshots terwijl ik bijv. net de hoek om kwam, nogal verdacht dus.
En tevens speelde hij uber lame door met lms Curse zich steeds te verstoppen.

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/cheater.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Specht op 04-08-2003 00:05 ]

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Saedbanken schreef op 04 August 2003 @ 00:02:
eehm, in zekere mate speel jij toch ook zo?
Zou niet zeggen dat je campt, maar je ontloopt wel de gevechten...

nofi btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Darn, ik heb zeker de afgelopen anderhalve maand UT niet eens aangeklikt :{. Moet toch weer eens langzamerhand weer eens beginnen en eens goed gaan spelen. in tegenstelling tot een lopend doel te zijn :P.
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Lopende doelen zijn de moeilijkste doelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
TrehT schreef op 04 August 2003 @ 02:00:
Lopende doelen zijn de moeilijkste doelen :)
als ze rechtdoor naar hun doel lopen niet. Als ze gaan lopen als een dronke dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

TomR schreef op 04 augustus 2003 @ 02:03:
[...]

als ze rechtdoor naar hun doel lopen niet
Maar dan zijn ze nog steeds moeilijker dan stilstaande doelen :P
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

:?

In tegenstelling tot anderen zeik ik boba niet af omdat ik op zich niks tegen zijn speelstijl heb (vandaar de 'nofi').
Vind het alleen wel ironisch dat juist hij over een ander begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Saedbanken schreef op 04 August 2003 @ 00:02:
Er zat toenstraks waarschijnlijk een cheater (makafushi, zie screenshot) op de server. :{
Hij maakte steeds headshots terwijl ik bijv. net de hoek om kwam, nogal verdacht dus.

[afbeelding]
Z'n eff is beroerd, en hij had maar 9 headshots... dus misschien ook wel geluk :)
http://ut.tweakers.net/st.../1059941361012/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoeKk schreef op 03 August 2003 @ 21:38:

[afbeelding]
.

[afbeelding]
die cap die het gelijk spel maakte, was dat ventje aan het aftellen en hij zei "one" en toen hoorde ik het geluid van een cap. das scheelde volgens mij maar een ms of zo. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

grep schreef op 04 August 2003 @ 00:13:
[...]

eehm, in zekere mate speel jij toch ook zo?
Zou niet zeggen dat je campt, maar je ontloopt wel de gevechten...

nofi btw
Ja en? Dat doet iedereen met LMS. 8)7

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saedbanken schreef op 04 August 2003 @ 11:14:
[...]

Mja, als iedereen zo'n instelling op na gaat houden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Saedbanken schreef op 04 August 2003 @ 11:14:
[...]
waarom dan een ander 'uber lame' noemen als ie dat ook doet? 8)7

practice what you preach....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

grep schreef op 04 augustus 2003 @ 08:08:
[...]

:?

In tegenstelling tot anderen zeik ik boba niet af omdat ik op zich niks tegen zijn speelstijl heb (vandaar de 'nofi').
Vind het alleen wel ironisch dat juist hij over een ander begint.
Volgens mij heb je er zelf best wel een hekel aan als iemand dat doet :P, dus vandaar dacht ik even dat je m eigenlijk gewoon af wou zeiken het het wou ontflamen door er nofi onder te zetten ;) but i understand now :)
Saedbanken schreef op 04 augustus 2003 @ 11:14:
[...]

Nou gelukkig niet :P

Maar nu bedenk ik me wel opeens hoe je nu WEL zou moeten spelen met LMS, het is wel het meest efficiente om zo te spelen :P. (niet het LEUKSTE though)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 04 August 2003 @ 10:10:
[...]

Z'n eff is beroerd, en hij had maar 9 headshots... dus misschien ook wel geluk :)
http://ut.tweakers.net/st.../1059941361012/index.html
ja, 27 kills op curse][ met sniper

=p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Rival24 schreef op 04 August 2003 @ 12:44:
[...]
Volgens mij heb je er zelf best wel een hekel aan als iemand dat doet :P, dus vandaar dacht ik even dat je m eigenlijk gewoon af wou zeiken het het wou ontflamen door er nofi onder te zetten ;) but i understand now :)
Nou...hekel....ik vind het geen mooie speelstijl, dat niet.
Ik ben echter van mening dat als je een goeie speler wilt zijn je van alle markten thuis moet zijn. Betekend dus dat je ongeacht welke map en ongeacht welke tegenstander je wint. Dan ben je goed.
Als je alleen maar op deck kan winnen met tegenstanders die op een bepaalde manier spelen, dan zegt dat niet zoveel imo.
Bij boba weet je gewoon dat je je taktiek moet aanpassen. En ach, zolang niet iedereen zo speelt als hij, vind ik het nog wel leuk ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mwa offence is the best defence :)
Gewoon iedereen die je tegenkomt hard nakken en zorgen dat je zelf niet geraakt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben we rav ook weer :O :P
[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik wil ook wel eens een keer meespelen (ben niet überl337 ofzo, Inhuman speel ik nu op :P) maar ik kan steeds maar niet aan v436 komen :( En die patch werkt ook niet want ik heb de CD er niet voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Pastasaus schreef op 04 August 2003 @ 22:05:
Ik wil ook wel eens een keer meespelen (ben niet überl337 ofzo, Inhuman speel ik nu op :P) maar ik kan steeds maar niet aan v436 komen :( En die patch werkt ook niet want ik heb de CD er niet voor :(
Je moet inmiddels patch 451 hebben voor de server, al zal 436 ook wel werken. Ik dacht dat UT vanaf patch 436 de cd niet meer hoefde te hebben?

Maar zelfs als dat wel zo is, kun je UT kopen in een willekeurige discount bak voor hooguit 5 euro, dus zo'n grote drempel is dat ook weer niet. Heb je gelijk je waardering voor het spel geuit, want als je de CD niet hebt, zal je hem wel nooit gehad hebben ook >:)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pastasaus schreef op 04 augustus 2003 @ 22:05:
Patch kan je gewoon hier krijgen hoor -> http://www.planetunreal.com/TheAdminPage/TheNTServer.htm of g00glen -> http://www.google.nl/sear...ch+436+download+no+cd&lr=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

De slager was vanaaf weer ff op de server...
We werden in 7 minuten compleet afgeslacht :(

Afbeeldingslocatie: http://members.gotclan.nl/grep/screenies/own_by_mich.jpg

Rep gefeliciteerd met de 2e plaats ;)

[ Voor 12% gewijzigd door grep op 05-08-2003 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je grep! Dat is toch weer opbeurend nadat Mich Godlike op me gehaald hebt net op Liandri :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 00:36:
Dank je grep! Dat is toch weer opbeurend nadat Mich Godlike op me gehaald hebt net op Liandri :'(
Mijn exuses daarvoor ;) Ik deed wel redelijk m'n best ervoor hoor, nam namelijk demootje vanaf 't begin met als doel flawless te winnen (wat een egotrip... maargoed, het is dan ook gelukt :P). Blijkt nou: gelukt /o/

Hier te downloaden -> http://www.xs4all.nl/~leeuwen/got/replicator1.rar

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~leeuwen/got/replicator1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

En waarom moet je ineens Patch 451 voor de server hebben, een beetje actieve speler heeft die NIET omdat dat nogal klote wordt met clanwars.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patch 451 is bedoeld als alleen een serverside patch, niet client side. je kunt gewoon met 436 op een 451 server spelen zonder problemen later op andere servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op 05 augustus 2003 @ 09:24:
patch 451 is bedoeld als alleen een serverside patch, niet client side.
not true....
UTPG is proud to announce the release of their latest patch. UTPG451 is intended for use by both clients and servers.
bron: http://www.utpg.org/

Heb wel van veel mensen gehoord dat ze connectie problemen hadden na install van 451.

[ Voor 11% gewijzigd door grep op 05-08-2003 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

grep schreef op 04 August 2003 @ 11:35:
[...]

waarom dan een ander 'uber lame' noemen als ie dat ook doet? 8)7

practice what you preach....
Met lms ga ik nooit constant verstoppen, hoogstens af en toe met 1vs1 of als ik nog weinig health over heb.
Gevechten ontlopen is gewoon een goede taktiek.
lms -> overleven, ctf -> vlag cappen, dm -> beter wapen/health zoeken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Saedbanken schreef op 05 augustus 2003 @ 12:50:
[...]

Met lms ga ik nooit constant verstoppen, hoogstens af en toe met 1vs1 of als ik nog weinig health over heb.
Gevechten ontlopen is gewoon een goede taktiek.
lms -> overleven, ctf -> vlag cappen, dm -> beter wapen/health zoeken etc.
bla bla iedereen weet wel waar de ander staat en iedereen weet hoe goed hij is en in relatie daartoe hoeveel hij kan jagen op andere spelers of juist spelers moet vermijden. End of discussion. (..ik zit wat anders in elkaar maar das een ander verhaal..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mwa Patch 451 nooit downloaden als clientside patch, dan krijg je alleen maar elende |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

TrehT schreef op 05 August 2003 @ 13:14:
(..ik zit wat anders in elkaar maar das een ander verhaal..)
oh? Vertel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
hmz lang niet meer gespeeld UT, toch maar weer eens opnieuw installen. xie jullie wel een keer verschijnen op de server als ik 's avonds geen war heb van mohaa.

[ Voor 33% gewijzigd door MeneerKrab op 05-08-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1ch schreef op 05 augustus 2003 @ 00:40:
[...]

Mijn exuses daarvoor ;) Ik deed wel redelijk m'n best ervoor hoor, nam namelijk demootje vanaf 't begin met als doel flawless te winnen (wat een egotrip... maargoed, het is dan ook gelukt :P). Blijkt nou: gelukt /o/

Hier te downloaden -> http://www.xs4all.nl/~leeuwen/got/replicator1.rar

[afbeelding]
Ik vind je niet liev dat je zelfs een demo plaatst :(

Wacht maar tot ik later groot ben :9 ga ik je owne (8>

[edit] Zou je geen bed bij SB neerzette, had je ondertussen nog wat kunnen slapen terwijl je stond te wachten op SB :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 16:21:
[...]

Wacht maar tot ik later groot ben :9 ga ik je owne (8>
Zorg er dan maar eerst voor dat je UT niet 'crasht' ! >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 16:35:
[...]

Zorg er dan maar eerst voor dat je UT niet 'crasht' ! >:)
Dat lukt dan zelfs tussen het crashen door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
hihi :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Komt ie weer eens.. een poll:

Deze poll is al eens eerder geweest een lange tijd terug. Tijens de vakantie leek het me mischien nog een idee om eens wat alternatieve mods te proberen, maar om het nog redelijk normaal te houden eerst maar eens:

Poll: Team LMS of niet?
Ja! En haal LMS dan tijdelijk eens weg
Ja, tijdelijk om eens te kijken...
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=3265&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Overigens zag ik ook nog een mod die je bijv een random wapen kan geven bij LMS, of de ammo inhoud per wapen kan veranderen (minder flak? :P) e.d... is dat nog een idee?

btw: Ik weet niet of TLMS samengaat met het votemenu.. dus het is onder voorbehoud, als het een ""ja"mag worden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sponge op 06-08-2003 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
shure as hell looks like it :) ik wil best TLMS proberen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Wat is dat toch dat je lms weg wilt hebben. OF doe gewoon "alle" mogelijkheden van UT erin en zeg dat er gespeeld wordt wat de meeste mensen willen, OF zeg gewoon dat je wilt spelen wat de admins leuk vinden...

De pol geeft als het goed is de mening weer van de UT speler... niet dat dat helemaal waar is, aangezien niet idereen hier of in het irc kanaal komt voten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op de middelste gestemt :P 'ns kijken of TLMS wel leuk is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Rival24 schreef op 06 August 2003 @ 22:01:
[...]

Wat is dat toch dat je lms weg wilt hebben. OF doe gewoon "alle" mogelijkheden van UT erin en zeg dat er gespeeld wordt wat de meeste mensen willen, OF zeg gewoon dat je wilt spelen wat de admins leuk vinden...
Ik zei dus al "Deze poll is al eens eerder geweest een lange tijd terug", en zover ik weet eindigde die in een meerderheid "ja" voor TLMS, DR laat ons nog wel eens weten hoe weinig er gedaan wordt aan de server door te zeggen dat dat er bijv nooit gekomen is... als herinnering dat dat altijd moet. Maar om nou die poll van 1 of 2 topics terug te gebruiken, besloot ik maar een nieuwe te maken... veel nieuwe spelers enzo.

Ten tweede, hoe vaak zie je me spelen daar? :) ik heb vandaag wel 4x een game gespeelt, totaal niet meer dan 15 sinds Maart ofzo, door een cup die UT beetje voor mij verpest heeft... het boeit me geen bal eigelijk wat er gespeeld wordt, ik vote wel en anders ga ik weg.. ik heb geen veto ofzo als het bij voten aankomt.

Maar men zeurt de laatste tijd echt extreem veel tijdens LMS games, dat ik soms gewoon de neiging heb om de server 5 min plat te gooien... maar dat doe ik niet omdat er ook nog ene kleine minderheid serieuze spelers is.. en voor die start ik de ut server regelmatig op als ie weer eens gecrashed is, of de ut-bot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Lijkt mij ook prima om eens te proberen, misschien is deze vorm van LMS wél leuk :+

Wat betreft de ammo bijstellen van sommige wapens, sja, mijn vote heb je, de flak wordt iets teveel voor spam gebruikt. Meestal door beginners, dat is opzich niet zo'n punt want die winnen daarmee meestal niet. Maar het is erg frustrerend als je dan daardoor via een hoekje gewoon 90 health verliest. Haal dan het hele wapen er uit. Echterrrr, als het niet de flak is, dan wordt je wel achterna gezeten door die hinderlijke groene plasma straal, en anders wel door de skill-loze minigun :P, of een half dozijn rockets in je aars die afgevuurd zijn zonder te richten, hoe dan ook, altijd wel wat, uiteindelijk werkt alleen de hammer nog :o, en ook die is irritant, lol :)
Oftewel, gewoon die TLMS proberen, wapens verder laten is mijn stem. Gewoon LMS aan is misschien handig voor als er maar 3 of 4 mensen spelen, wat vaak gebeurt. (Maar dat zou mij persoonlijk verder niet zo uitmaken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
[10:29] /Mich`] 2003-08-04 04:37:06 212.92.75.*
[10:29] /Mich`] (*.zeelandnet.nl) QuestGamer bN - SkinChanger detected
[10:29] /Mich`] cheats? :D
[10:29] /Mich`] http://www.i4games.net/banlist.php
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Ik snap ook niet dat je LMS weg wilt hebben. TLMS is leuk, maar absoluut geen vervanger voor LMS. Het is gewoon dat LMS net zoals DM compleet verschillende spelmodi zijn. Sommige mensen vinden het een leuk, anderen het ander. Ik vind dat beide opties erin moeten blijven.
Dus er mist een optie in de poll. Waar is de gewone 'ja'?

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maruku: Ja, tijdelijk om eens te kijken...

Jij bent toch trouwens die ouwe gast? Vroeger he, toen de sniper nog niet kon inzoomen enzo :P

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
[23:24:59] <UTR> Maruku:  vroeger, in mijn tijd... toen hadden we nog geeneens een flak cannon
[23:25:07] <UTR> Maruku:  toen deden we alles nog met de shock rifle
[23:25:19] <UTR> Maruku:  das voor die jeugdigen, zo'n flak cannon
[23:25:28] <UTR> Maruku:  wij deden daar geeneens aan
[23:25:46] <UTR> Maruku:  allemaal moderniteiten
[23:26:09] <UTR> Maruku:  en een sniper rifle... jah, die bestonden wel, maar die waren nog niet zo goed
[23:26:14] <UTR> Maruku:  daarmee kon je nog niet inzoomen
[23:26:19] <UTR> Maruku:  en ook deed hij niet zoveel damage
[23:26:32] <UTR> Maruku:  maar schieten deed hij wel.. hoei zeg, wat schoot dat ding
[23:26:39] <UTR> Maruku:  *beng beng*
[23:27:04] <UTR> Maruku:  en elke keer dat je een enforcer probeerde, dan lukte dat vaak he...
[23:27:06] <UTR> Maruku:  maar soms ook niet
[23:27:09] <UTR> Maruku:  dan weer wel enzo
[23:27:14] <UTR> Maruku:  jaja... mooi was dat hoor
[23:27:23] <UTR> Maruku:  het had dat gemoedelijke nog...
[23:27:24] <UTR> [AARS]Boba_Fett entered the game.
[23:27:25] <UTR> Maruku:  weet je
[23:27:31] <UTR> Maruku:  gemoedelijk was goed...

Ik dacht eerst dat het grep was ofzo ;)

:P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Welnee, in mijn "vroeger" had je helemaal geen wapens.

Het meeste geweld vond toen voor het scherm plaats in de vorm van schelden en duwen zodat de ander het balletje miste met zijn streepje.

Pong anyone?

| . |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Hmm, ik krijg die mod sowieso niet echt aan, heb de server al 3x herstart, omdat de vote voor eeuwig wegblijft, tenzij ik een backup ini terugzet.

Naja, misschien kan Richard eens kijken :)

Edit; Bij starten zag ik geen download van die mod.. misschien is het wel een CaP sensitive iets ergens.. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Sponge op 07-08-2003 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 07 August 2003 @ 11:48:
Edit; Bij starten zag ik geen download van die mod.. misschien is het wel een CaP sensitive iets ergens.. :)
Ik wel, T Last Man Standing oid. :) best klein, maar ik zag um niet in dat mapvotelist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Questgamer cheat whahaha ;) :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.