[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.759 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:50
MaxBurn schreef op 29 June 2003 @ 00:00:
Dat je niet zo hard verlies van KiK is niet zo gek, op wat clanhoertjes na is het geen sterke CTF clan. (Ze spelen meer deathmatch dan echt ctf te snappen)
# Unreal Instagib CTF (int) (points: 1.432) - challenge: rank 26
# Unreal Instagib CTF (nl) (points: 1.327) - challenge: rank 5

uhm...die plaatsen zijn dus gewoon geluk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:16

ErA

Maxburn, dat: "Killer, je bent noob", was enigzins grappig bedoelt.

Overigens vond ik de mentaliteit van [Kik] weer ver te zoeken. Ik bedoel, ik kon niet connecten naar hun server, maar ze weigeren op onze server te spelen. Niet echt tof om 4x5 te spelen als je weet dat je al een stuk sterker bent op papier. Ik weet 100% zeker dat we een 0-0 eruit hadden kunnen halen, mischien wel een win.

Verder lagte [FtF] als een gek door de map heen. Ik had dikke packetloss. Die jolt uberservert van hun mag je dan ook zien als een uberlagservert :-)

Maar om even op Killer terug te komen. Jij zegt dat ie tot de beste ter wereld hoort, dan zeg ik dat hij gewoon samenspeelt met goede spelers. Stel je maakt een team, bestaande uit 4 hele goede spelers. en je flikker daar een redelijk (redelijke aim, redelijk mapkennis, redelijke move skills en stuff) bij. Dan zal die 5e speler opeens een stuk beter presteren.

Verder is het onmogelijk om skills te vergelijk. Kan niet, zelfs niet met een 1on1. Denk daar maar eens over na. is best filosofisch namelijk.

[ Voor 76% gewijzigd door ErA op 30-06-2003 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zou het onmogelijk zijn om skills te vergelijken? je hebt spelers die nooit missen en je hebt er bij die nog geen hond kunnen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

ErAdiCToR schreef op 30 June 2003 @ 03:36:
Verder is het onmogelijk om skills te vergelijk. Kan niet, zelfs niet met een 1on1. Denk daar maar eens over na. is best filosofisch namelijk.
Je kan skills misschien wel niet vergelijken maar daarom kan je nog wel zeggen dat een bepaalde speler de beste (beter) is. Skills boeien eigenlijk niet in deze, het gaat uiteindelijk om het eindresultaat: winnen (zie bv. ook de bekende discussie dat aantal frags bij een CTF game niet belangrijk zijn).

Het is natuurlijk wel zo dat persoon A op gegeven moment statistisch gezien een veel hogere kans heeft te winnen van persoon B en die statistiek is voor individuen het beste te bepalen via 1on1 potjes. En zoals met alle statische gevens: hoe meer potjes, des te betrouwbaarder is het eindresultaat.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

MaxBurn schreef op 29 juni 2003 @ 00:00:
Plus ErA zn comment naar Killer is erg triest(Killer je bent noob), aangezien Killer vroeger wel degelijk bij de beste 3 insta spelers ter wereld hoorde, iets wat ErA niet kan zeggen.
Ter wereld lijkt mij ook nog wat over dreven eigelijk... Vooral als het alleen maar gaat om een CB ladder. Als het een of andere wedstrijd, internationaal was.. kan ik er nog wat inkomen.. maar ja, ik was er dan niet bij he? :+ ;)

Ik dacht trouwens dat alle PW's met Crazy begonnen..? :)

btw: Voor diegenen die het ngo niet gehoord hebben (waar heb je gezeten!? :P) DIE of [D][I][E], de clan ala WfH is gekicked van CB omdat ze 2 wars gefaked hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 10:14:
waarom zou het onmogelijk zijn om skills te vergelijken? je hebt spelers die nooit missen en je hebt er bij die nog geen hond kunnen raken.
Kijk maar naar Dymlos. :+ ;)

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiK zijn een stelletje arrogante clanhoeren, een samengeraapt zooitje om wat wars te winnen. Als je denkt dat dat het idee, achter een clan is... :/

En KiLLeR is misschien wel een goede speler, maar als je kijkt hoe hij zich gedraagd zou ik hem niet echt een top-speler noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
grep schreef op 30 June 2003 @ 10:16:
en die statistiek is voor individuen het beste te bepalen via 1on1 potjes. En zoals met alle statische gevens: hoe meer potjes, des te betrouwbaarder is het eindresultaat.
Er zijn spelers die 1on1 heel erg verliezen maar in een team super presteren. 1on1's zegt ook niet altijd alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Saedbanken schreef op 30 juni 2003 @ 11:13:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Speelde jaar trug heel veel in 1on1 ladder, had toen bijna van die [WfH] & [PW] matrix gewonnen. Hij was far beter op papier maar op mijn map (turbine) won ik mooi wel van hem, na een 15-10 voorsprong op liandri gaf ik deze echter totaaal weg en verloor jammer genoeg alsnog.

Dit kwam ook omdat ik me koppie gebruikte in plaats van brute skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

TomR schreef op 30 juni 2003 @ 15:01:
[...]
Er zijn spelers die 1on1 heel erg verliezen maar in een team super presteren. 1on1's zegt ook niet altijd alles.
Daarom zei ik ook dat 1on1 iets zegt over individuen :)
Teamplay is een heel andere kwaliteit en zegt imo dus weinig over persoonlijke kwaliteiten/skills

Kijk naar het voorbeeld van ErAdictor hierboven: hij zegt dat ie bijna gewonnen had van iemand. Maar da's maar 1 gebeurtenis. In de statistiek zegt dat niet zoveel. Het is de spreekwoordelijke uitzondering die de regel bevestigd.
Speel meer potjes en het verschil in kwaliteit moet zich vanzelf gaan aftekenen.

[ Voor 34% gewijzigd door grep op 30-06-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saedbanken schreef op 30 June 2003 @ 11:13:
[...]

Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.leeuw7/konijn.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
moet je de andere map ook uploaden :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tomcomdesign.com/inet/argon1.jpg

maar ik kan low-grav voor geen meter :/

[ Voor 8% gewijzigd door TomR op 30-06-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, bij die waar aars nog mee deed lagte het als de pest en werd ik de hele tijd in de rug gefragt......maar goed pech kan je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 22:31:
ja, bij die waar aars nog mee deed lagte het als de pest en werd ik de hele tijd in de rug gefragt......maar goed pech kan je hebben.
lagde ietsie ja, maar dat in de rug fraggen is je eigen probleem, goed om je hen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

41.6C.6D.61.72 schreef op 30 June 2003 @ 10:23:
[...]
Ter wereld lijkt mij ook nog wat over dreven eigelijk... Vooral als het alleen maar gaat om een CB ladder. Als het een of andere wedstrijd, internationaal was.. kan ik er nog wat inkomen.. maar ja, ik was er dan niet bij he? :+ ;)
hadden...
Mwoah..PW heeft in USA-zp ladder gespeelt en stond in 1 week op 3..plus ik heb dr zelf ook gespeeld..UT insta vooral is daar niet erg profi :)
EC-league (duitsland) is ook matig...jolt league ook
clanbase heb ik nog altijd de sterkste league gevonden ..hoe lame clanbase ook is..

ErA, de beste 1on1 spelers zijn ook degene die t meest campen en t zieligst spelen(bv Maniac..die in iTDM en iCTF 5on5 weinig presteerd)..daarom doe ik maar geen 1on1..CTF is tenminste skill ;) Zo denken een hoop er over.

[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 02-07-2003 10:06 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

MaxBurn schreef op 02 July 2003 @ 10:04:
[...]

Mwoah..PW heeft in USA-zp ladder gespeelt en stond in 1 week op 3..plus ik heb dr zelf ook gespeeld..UT insta vooral is daar niet erg profi :)
EC-league (duitsland) is ook matig...jolt league ook
clanbase heb ik nog altijd de sterkste league gevonden ..hoe lame clanbase ook is..

ErA, de beste 1on1 spelers zijn ook degene die t meest campen en t zieligst spelen(bv Maniac..die in iTDM en iCTF 5on5 weinig presteerd)..daarom doe ik maar geen 1on1..CTF is tenminste skill ;) Zo denken een hoop er over.
Heb ook een PW-er in mijn clan gehad, en die was ook tijd #1 geweest op CB.. alleen hij veranderde nogal naar een hmm.. "minder speler qua gedrag" dus hebben we hem eruit gegooid. Jammer, maar veel goede spelers hebben dat gewoon.

Trouwens, SpeedKonijn, is het nou zo leuk om zo'n Mirc kleur code in je naam te houden? Ik heb het vorig jaar ook even geprobeert, maar er is niets leuks aan imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
41.6C.6D.61.72 schreef op 02 July 2003 @ 11:09:
[...]

Trouwens, SpeedKonijn, is het nou zo leuk om zo'n Mirc kleur code in je naam te houden? Ik heb het vorig jaar ook even geprobeert, maar er is niets leuks aan imo :)
Heb er een dagje meegespeeld ofzo, is heel even leuk maar staat wel zo kut voor je naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

[quote
ErA, de beste 1on1 spelers zijn ook degene die t meest campen en t zieligst spelen(bv Maniac..die in iTDM en iCTF 5on5 weinig presteerd)..daarom doe ik maar geen 1on1..CTF is tenminste skill ;) Zo denken een hoop er over.[/quote]

HAHA, als je rD^maniac a.k.a [Kik]Maniac bedoelt. Die gast heb ik ooit tegen gespeeld. toen het 12-8 voor hem was op curse ofzo. dunno psies. Zei hij: "Ik heb tijd tekort, kom we beginnen aan jou map". Mijn map is turbine. Niet echt een favoriete map dus. Anyways. Met een 11-2 voorsprong verliet maniac de server.... Zijn comment: "Ik KAN niet verliezen, dat kan NIET".. Bigass lamer lmfd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
ErAdiCToR schreef op 02 July 2003 @ 11:27:
HAHA, als je rD^maniac a.k.a [Kik]Maniac bedoelt. Die gast heb ik ooit tegen gespeeld. toen het 12-8 voor hem was op curse ofzo. dunno psies. Zei hij: "Ik heb tijd tekort, kom we beginnen aan jou map". Mijn map is turbine. Niet echt een favoriete map dus. Anyways. Met een 11-2 voorsprong verliet maniac de server.... Zijn comment: "Ik KAN niet verliezen, dat kan NIET".. Bigass lamer lmfd
Das wel vaker zo bij wat betere, wij hebben ook van die gastjes in de clan gehad. Als je van ze wint hebben ze dan heel vaak de volgende smoesjes: "Ik lag" "jij cheat (of schiet vanachteren)" "ik heb hele dag nog geen ut gespeeld" "lucky kills" en er waren nog wat standaard dingen, ben ze alleen effe vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Inderdaad, neem nou dat bijvoorbeeld: "Ik heb geen ut gespeeld vandaag"

Ut verleer je niet, als speel je 2 jaar geen ut dan kan je het nog, net als fietsen en lopen. Zwak excuus. En tjah. In de rug schieten, lmfd dat dat juist skill is. Je vijand naderen zonder dat hij het weet. Ik speel insta 1on1 dan ook anders dan anderen. Ik speel hem ala NW stijl en niet als een kip zonder kop.
Of assrunnen. Dat is juist rete slim om te doen, de attacker word dan van 2 kanten bestookt, namelijk door jou omdat jij hem achterna rent, en van de defenders. EN je fokt hem ook nog eens flink op :-).

Nah, smoesjes zijn smoesjes. Men moet gewoon niet klagen. Als iets lame is dan staat het in de rules en verder mag alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, assrunnen is niet slim om te doen als je aanvaller bent, omdat je op deze manier alleen maar meer weerstand krijgt als je de enemy base probeert binnen te komen. Je kan hierna natuurlijk gaan zeuren van "mass defence!!!!!111", maar als je ten eerste ff nadenkt voordat je zomaar iedereen probeert neer te schieten, scheelt dit gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:02

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

ErAdiCToR schreef op 02 juli 2003 @ 12:16:
Inderdaad, neem nou dat bijvoorbeeld: "Ik heb geen ut gespeeld vandaag"

Ut verleer je niet, als speel je 2 jaar geen ut dan kan je het nog, net als fietsen en lopen. Zwak excuus. En tjah. In de rug schieten, lmfd dat dat juist skill is. Je vijand naderen zonder dat hij het weet. Ik speel insta 1on1 dan ook anders dan anderen. Ik speel hem ala NW stijl en niet als een kip zonder kop.
Of assrunnen. Dat is juist rete slim om te doen, de attacker word dan van 2 kanten bestookt, namelijk door jou omdat jij hem achterna rent, en van de defenders. EN je fokt hem ook nog eens flink op :-).

Nah, smoesjes zijn smoesjes. Men moet gewoon niet klagen. Als iets lame is dan staat het in de rules en verder mag alles
Das opzich wel waar, maar ik merk bij mezelf wel dat ik toch wel 1 of 2 potjes nodig heb om "warm" te worden. De excuses zijn idd kinderachtig, geef gewoon toe als je ge-owned wordt :) Het maakt niet uit hoe goed je bent, er is toch altijd wel een betere speler.

Assrunnen is niet slim om te doen. Je verspeeld kostbare tijd door achter de carrier aan te gaan, kan je beter die tijd benutten om hun vlag te pakken. En wat hierboven al gezegd werd, je stuit als aanvaller op alleen maar meer tegenstand, elke player die jij als assrunner op het midfield doodschiet spawnt weer in de basis, en dus als carrier kom je em weer tegen.. think about it..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo'n insta speler, maar ik moet zeggen dat het best geinig is...Moet nog wel een hoop leren...ik wordt regelmatig alle kanten op geschoten...lol..naja..alle begin is moeilijk zeg maar...:)

btw..ik speel wel s op de tweakers server als "maxi"..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ErAdiCToR schreef op 30 June 2003 @ 03:36:
Maar om even op Killer terug te komen. Jij zegt dat ie tot de beste ter wereld hoort, dan zeg ik dat hij gewoon samenspeelt met goede spelers.
jij kent killer al 3-4 jaar? nee
hij behoorDE tot de besten ja, en dat had geen moer met teams te maken. Nu speelt ie gewoon normaal.

4 goeie spelers + 1 ok speler ..dan speelt diegene die ok speelt beter, nee duh..zn aars wordt steeds gered ;p..5 goeie heb ik liever dan 4 goeie en 1 matige?...

oh en assrunnen slim--> learn some ctf dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

team maakt echt wel veel uit @ insta ctf hoor :)

era kan prima ctf spelen hoor :P

je vergelijking is fout, in 1on1 kan hij heersen, dan heeft ie echt skills, maar als ie vervolgens geen teamspeler is suckt hij daar.
heersen != ctf.

heersen = 1on1
teamplay = ctf.

dus of era heeft gelijk, of jou vergelijking is fout :)

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Diaboluzzz schreef op 04 July 2003 @ 10:27:
bla
dus of era heeft gelijk, of jou vergelijking is fout :)
lamen + skill = 1on1
skill + teamplay = 5on5

ik heb nergens gezegd dat teamplay niet van belang is, leg me geen woorden in de mond. 5 ictf owners is beter dan 4 owners + matige, simpel zat. Killer was zowel op zichzelf als in team een goeie speler, individueel sterker dan in team ..dat wel. Maar goed we hebben t over 1 gast die tegenwoordig helemaal niet meer zo goed speelt als voorheen dus laten we dr over op houden :D

[ Voor 44% gewijzigd door Max|Burn op 04-07-2003 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Ik ga een weekje op vakantie, dus indien er problemen zijn heeft het weinig zin om me te mailen (nee, ik neem geen laptop mee, bij gebrek aan laptop :D ).

Dus als je geband bent of je hebt andere problemen, kom even langs in #ut op irc.tweakers.net.

[ Voor 3% gewijzigd door Gerco op 04-07-2003 11:17 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

MaxBurn schreef op 04 July 2003 @ 09:46:
[...]

jij kent killer al 3-4 jaar? nee
........
..........
oh en assrunnen slim--> learn some ctf dude.
Oké komt ie: als jij echt zo lang meeloopt in ut: Op welke irc server waren de eerste kanalen van: GoD, rYs, [AMD] en qX^(die laatste was 2on2 clan van mij en cynomoth :-) )..

Assrunnen kan soms verstandig zijn. Op bijvoorbeeld maps als Orbital etc. Niet op gaunt nee.

ps: Wel ff aNTwoorden op me vraag ey :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, 1vs1 potjes bepalen eingelijk wie de beste is. CTF is meer naar de teamplay gericht en er is maar 1 persoon die de beste van de wereld is, misschien is hij niet zo beroemd als KiLLer. :)
Gerco schreef op 04 July 2003 @ 11:17:
Ik ga een weekje op vakantie, dus indien er problemen zijn heeft het weinig zin om me te mailen (nee, ik neem geen laptop mee, bij gebrek aan laptop :D ).

Dus als je geband bent of je hebt andere problemen, kom even langs in #ut op irc.tweakers.net.
Fijne vakantie Gerco. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Pffff al dat beblaat over wat je wel en niet moet doen... jullie weten toch ook wel dat ik gewoon de beste ben :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op 04 juli 2003 @ 11:17:

laptop lenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Rival24 schreef op 04 juli 2003 @ 13:08:
Pffff al dat beblaat over wat je wel en niet moet doen... jullie weten toch ook wel dat ik gewoon de beste ben :7.
Picht ik 0wn jou dik. }:O
Iedereen weet dat ik de beste ben, alleen ik laat het op tweakers nooit zien omdat iedereen dan gaat roepen dat ik een cheater ben.

:+

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saedbanken schreef op 04 July 2003 @ 14:58:
[...]

Picht ik 0wn jou dik. }:O
Iedereen weet dat ik de beste ben, alleen ik laat het op tweakers nooit zien omdat iedereen dan gaat roepen dat ik een cheater ben.

:+
Bah zeg hier kan ik dus ECHT niet tegen, van die n00bs die gaan skillsgeilen. Afschuwelijk. En boba je bent ook een cheater want je gebruikt altijd een aimbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 15:02:
[...]

Bah zeg hier kan ik dus ECHT niet tegen, van die n00bs die gaan skillsgeilen. Afschuwelijk. En boba je bent ook een cheater want je gebruikt altijd een aimbot.
Smerige flakker, zal ik mijn aimbot is in jouw aarsje rammen? :(
Zullen we is kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt tegen 1337 gasten zoals ik.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

uh kleine correctie, er zijn 0,0 aimbots op ut.t.net en dat kan ik wel weten. Een echte aimbot speelt namelijk heel anders. Als in : Raakt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

ErAdiCToR schreef op 04 juli 2003 @ 15:06:
uh kleine correctie, er zijn 0,0 aimbots op ut.t.net en dat kan ik wel weten. Een echte aimbot speelt namelijk heel anders. Als in : Raakt alles.
Saedbanken is een "official" 1337 hax0r, dus die heeft adminaimbot mogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

ErAdiCToR schreef op 04 July 2003 @ 15:06:
rofl en jij gaat er nog serieus op in ook. :D 8)7
Rival24 schreef op 04 July 2003 @ 15:07:
[...]

Saedbanken is een "official" 1337 hax0r, dus die heeft adminaimbot mogelijkheden :)
ssssssst niemand mag weten dat ik The One ben. :X

[ Voor 30% gewijzigd door Specht op 04-07-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saedbanken schreef op 04 July 2003 @ 15:09:
[...]

rofl en jij gaat er nog serieus op in ook. :D 8)7

[...]

ssssssst niemand mag weten dat ik The One ben. :X
Doe mij maar de red pill dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 15:21:
[...]

Doe mij maar de red pill dan.
Deze ook goed? Afbeeldingslocatie: http://www.mijnapotheek.nl/zelfzorgwinkel/media/the_aamb_zetpil.gif :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt ook aim bots die 50% raar schieten, dan valt het minder op. zal me niks verbazen dat er van die blagen zijn die die gebruiken want soms klopt er echt geen ball van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 15:40:
je hebt ook aim bots die 50% raar schieten, dan valt het minder op. zal me niks verbazen dat er van die blagen zijn die die gebruiken want soms klopt er echt geen ball van.
idd, en als je gewoon je aimbot uit zet en 'm alleen aanzet op 'kritieke' momenten (zoals een EFC afschieten) dan kan de rest denken dat je lucky shots hebt of gewoon goed bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij ze bij mij inserteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:47
Word er per ongeluk een nieuwe map gevote, zie je onder het spelen opeens een leuk plaatje :+

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/maalst1/got/ut/lol.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 15:44:
[...]

idd, en als je gewoon je aimbot uit zet en 'm alleen aanzet op 'kritieke' momenten (zoals een EFC afschieten) dan kan de rest denken dat je lucky shots hebt of gewoon goed bent :P
nee dan zie je dat t een bot is aangezien iemand die normaal speelt niet LOCKED, maar aimed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ErAdiCToR schreef op 04 juli 2003 @ 12:55:
[...]
Assrunnen kan soms verstandig zijn. Op bijvoorbeeld maps als Orbital etc. Niet op gaunt nee.

ps: Wel ff aNTwoorden op me vraag ey :-)
op orb ook niet, mis je vaak later je aansluiting met je fc ;d

en btw die server was dat default ding van ut, en clanbase zat op fragland.net
tenminste dat dacht ik, verder weet ik t ook nie meer aangezien niemand van mn clan t meer weet. (#[AmD])
De link tussen ut en irc zie ik btw niet echt :) als je dus niet alles van irc-verleden weet ut je niet 4 jaar? :D....right :)

[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 04-07-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 15-09 12:44
SaedBanken, keertje duellen? wil wel es zien of je zo goed bent als je zegt dat je bent :P
En aimbots op tweakers? LOL dat is echt zo'n onzin, ik speel bijna 4 jaar UT, ik herken echt wel een aimbot als iemand er 1 heeft en ermee aant spelen is, en op tweakers zijn dus echt geen bots.

[ Voor 53% gewijzigd door ravenger op 04-07-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 04 July 2003 @ 19:06:
op tweakers zijn dus echt geen bots.
Dat denk jij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

op tweakers stikt(e) het van de bots, zon 5-15 per dag zover ik weet. Sinds tweakers.net ASH heeft worden die pas gepakt..(eerste dag werden er al een paar gepakt) Dus je mag wel 4 jaar UT-en, bots herkennen is een ander verhaal.

[ Voor 16% gewijzigd door Max|Burn op 04-07-2003 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

op tweakers zijn geen bots :) aangezien we ASH runnen en er genoeg mensen zijn die er kijk op hebben :)

Als er een botje joined op ut.tnet weten we dat snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

MaxBurn schreef op 04 juli 2003 @ 19:35:
op tweakers stikt(e) het van de bots, zon 5-15 per dag zover ik weet. Sinds tweakers.net ASH heeft worden die pas gepakt..(eerste dag werden er al een paar gepakt) Dus je mag wel 4 jaar UT-en, bots herkennen is een ander verhaal.
5-15 per dag??? Dat geloof ik eerlijk gezegd niet.
Als onze eigen pitbull DR ze er al niet uithaalde was er altijd wel iemand anders die snel genoeg op irc kwam melden dat er iig een verdacht persoon rondliep.
Iedereen kent iedereen ook wel zo'n beetje @ tweakers (en elkaars skills level). Een onbekende met meer dan gemiddelde frags valt meteen op en wordt met argus ogen bekeken. Een bekende die "opeens" veel beter speelt valt sowieso al snel door de mand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 05 July 2003 @ 16:01:
[...]

Een bekende die "opeens" veel beter speelt valt sowieso al snel door de mand.
Ik noem geen namen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat een keer in zo een flow.. met de sniper, rampage headshots aan één geschoten.. werd ik gebanned, omdat ik zogenaamd aimbot had, yea r8, en ja ik ben een onbekende..
Een aimbot is heel makkelijk te herkennen, als je uit het vizier bent van die aimbot stopt ie ook meteen met schieten, echt direct, en kom je dan weer in het vizier, dan schiet ie weer..meteen.
Keertje op deck16 ik dodge van de redeemer naar die plek.. elke keer een headshot, kijk aan dat soort dingen herken je meteen een aimbot.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou zeg, er lopen trouwens op clanbase een hoop clan's rond in de ladders die niet eens meet aktief zijn lekker lame als je ze uit daagt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 20:50:
nou zeg, er lopen trouwens op clanbase een hoop clan's rond in de ladders die niet eens meet aktief zijn lekker lame als je ze uit daagt :X
Dan check je hun activity ff? Staat er bij?

Daag FtF eens uit voor een iCTF game :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Of AARS.... ownee we zijn geen officiële clan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 20:50:
zon 150-200 zijn dr actief hoor dus...whats the prob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 19:35:
Een aimbot is heel makkelijk te herkennen, als je uit het vizier bent van die aimbot stopt ie ook meteen met schieten, echt direct, en kom je dan weer in het vizier, dan schiet ie weer..meteen.
Keertje op deck16 ik dodge van de redeemer naar die plek.. elke keer een headshot, kijk aan dat soort dingen herken je meteen een aimbot.
aimbot heeft niks met t "vizier" te maken..in tegendeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Hoi allemaal ik ben weer terug van vakantie en ik blijf de komende x weken nog campen op de tweakers server waarna ik mijn biezen pak naar een willekeurige studiebestemming (keuze moet ik nog maken ) en dan zal ik iets minder gaan UTen. Tot frag's. Narf.

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
MaxBurn schreef op 04 juli 2003 @ 19:35:
zo vaak speel ik niet op tweakers en als ik er speel dan is dat nw. Geloof me ik weet echt wel wanneer iemand met NW een bot gebruikt. Insta is een ander verhaal, daar verdenk ik iedere topspeler ervan :P

Nog een leuk screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ravenger/GoT/Shot0067.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iktinos GZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-12-2021

iktinos GZ

erhm ja , LOL ?

en nog een shot je van een paar minuten later
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.leeuw7/blaat01.jpg

TrueGaming.nl - Gameserver & TeamSpeak server rental

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

gister liepen ze ook weer te klooien gelukkig kwam deeper me ff helpen :P
Afbeeldingslocatie: http://members.gotclan.nl/P@_70/Screens/Shot0006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
komt trouwens een leuke lan aan binnenkort (Eind Augustus), met 4 UT compos: UT TDM, UT 1on1, UT iCTF, en UT2k3 TDM. Hoop leuke prijzen, 600 man en in Amsterdam :P
www.networkingday.com :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

irc.annihilated.org :x en 2, je kan niet 4 jaar ut'en. De demo is net 3 jaar en 5 maanden uit. ofzo... (20-Oct-1999 om psies te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

338 versie was een maand of 2 eerder dan de officiele release.

maar goed, iemands UT verleden aflezen aan IRC bekendheid is een beetje onzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 06 July 2003 @ 23:24:
komt trouwens een leuke lan aan binnenkort (Eind Augustus), met 4 UT compos: UT TDM, UT 1on1, UT iCTF, en UT2k3 TDM. Hoop leuke prijzen, 600 man en in Amsterdam :P
www.networkingday.com :P
En je kunt je nog aanmelden, nu zijn er nog 112 plaatsen vrij, 30 PLEURO???? AARSSSSSS!!!!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 10:51:
[...]

En je kunt je nog aanmelden, nu zijn er nog 112 plaatsen vrij, 30 PLEURO???? AARSSSSSS!!!!!! :+
heheh dat zeg ik er natuurlijk niet bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schopt en post l33t screentje*

Altijd al een EFC willen neerschieten door die gaten bij blue base in gauntlet :D

Afbeeldingslocatie: http://members.gotclan.nl/ZuiGNaP/screens/shot000000254_small.jpg

klikkubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 08:42

Pyrus

Hardknock life

* Pyrus was net lekker bezig :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pyrus/pwnage01TN.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pyrus/pwnage02TN.jpg

Dit ging niet helemaal lekker, maar wel meeste frags 8) :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pyrus/geenpwnage01TN.jpg

clantag komt nog van lan... niet op letten dus :P

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

nice screenies Zuignap en Pyrus :)

Velen zullen zich kunnen herkennen in jouw laatste screenie Pyrus (meeste kills, eerste dood) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Laatst online: 01-09 16:45
Ik heb niet alles gelezen maar wel de faq .

Als ik in de faq op de servers klik :

unreal://vulcanus.gdries.com

unreal://ut.tweakers.net

unreal://unreal.gdries.com

Dan krijg ik bij alle drie server is outdated of zo iets .
Iniedergeval dat de server niet up to date is .

Wat kan ik daar aan doen ik zou het namelijk heel erg graag met de mede tweakers willen spelen .

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhhh... connect je met UT2K3 ?

Dit is UT *Classic* :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Laatst online: 01-09 16:45
Verwijderd schreef op 11 juli 2003 @ 16:50:
Uhhh... connect je met UT2K3 ?

Dit is UT *Classic* :P
Hhahaha oke dat is het probleem dus .

Jammer :(

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Hmm, ik speel de laatste tijd ook weer meer UT, maar vooral CTF-Face op Clan 12¾ ... Wel een leuke server, veel goede spelers en weinig gezeik. Maar wel CTF-Face only dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Is die serv er niet 16 players max? Dan vind ik t al een stuk minder helaas :) Ik speel op Old Friends server een of andere duitse bratwurst ctf server :P En Jolt 2/3/4 ctf en jolt face only ;o :P

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat zojuist nog een paar demo's te bekijken van een paar weken geleden en kwam o.a. deze tegen.

Normaal gesproken ownt Decapitator mij, maar deze keer had ik hem te pakken.
Zo erg zelfs, dat hij voortijdig de server verliet.
Hier een screenshot voordat hij net wegging >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0077.jpg

Sluit ook aardig op een aantal replies hier boven mbt dat goede spelers soms ook hun dag niet hebben :)

BTW, dit was het uiteindelijke eindresultaat :

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0042.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmxmmx schreef op 11 July 2003 @ 16:55:
[...]

Hhahaha oke dat is het probleem dus .

Jammer :(
gewoon DE ut spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lolz, ok Goku is gebanned van Tweakers (dus ik gelijk ook) maar ik zie op http://ut.tweakers.net/?p=4 dit staan:

- 213.17.5.*
- 62.234.* (ivm. cheater)

De onderste heb ik dus, en kan iemand aub mij vertellen wat hier aan de hand is? Wie cheat en wrm hij/zij gebanned is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 14:17:
Lolz, ok Goku is gebanned van Tweakers (dus ik gelijk ook) maar ik zie op http://ut.tweakers.net/?p=4 dit staan:

- 213.17.5.*
- 62.234.* (ivm. cheater)

De onderste heb ik dus, en kan iemand aub mij vertellen wat hier aan de hand is? Wie cheat en wrm hij/zij gebanned is.
cheaters en mensen die mega lame doen met een dynip worden op range gebanned dat wil zeggen dat 1 van de 255 ip adressen een lamer bevatte die zo erg was dat besloten is de range te bannen :)

wie dat was weet ik niet, waarom ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat waren toch die gasten van geil?? die gasten zaten toen het zakje vlink te verzieken, met schelden en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 16:05:
dat waren toch die gasten van geil?? die gasten zaten toen het zakje vlink te verzieken, met schelden en zo.
Mjah, :) *Range* Als je Dynamic IP hebt kan de admin niks doen dan een Range Ban geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 16:16:
Mjah, :) *Range* Als je Dynamic IP hebt kan de admin niks doen dan een Range Ban geven.
Inderdaad, ik ben er niet blij mee, maar als iemand elke paar minuten terugkomt met hetzelfde gezeik, dat vervolgens wekenlang blijft doen en uitdaagt dat we 'em toch niet kunnen bannen, hebben wij als admins weinig keuzes meer dan een rangeban.

Dat we het op die manier moeten oplossen hebben we allemaal aan wanadoo (in dit geval) te danken, die dus zeer veranderlijke dynamic ips uitdeelt.

Maar, eerlijkheid gebied me te zeggen dat Wanadoo hierin ook weinig schuld heeft, aangezien zij zich ogenschijnlijk aan de RIPE policy houdt, die dicteert dat er zuinig met IPv4 adressen omgegaan moet worden. Al zie ik hier niet echt het nut van dynamische IPs, de hebben alleen zin als je meer abos hebt dan IPs en dat zou meteen betekenen dat niet alle wanadoo abos tegelijk online kunnen zijn. Maar goed ik dwaal een "beetje" af...

Punt is, wanadoo is gebanned (62.264.128/17) en daar gaat (voorlopig) niets aan veranderen. Mocht iemand een idee hebben om mensen met een dynamisch IP toch te kunnen bannen zonder anderen te benadelen, sta ik volledig open voor alle suggesties, want ik ben er natuurlijk in het geheel niet blij mee dat er nu 32768 potentiële spelers geblokkeerd zijn voor 1 lamer.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:13
(moment, wegens privacy zal ik ff toestemming vragen :P )

[ Voor 88% gewijzigd door ShittyOldMan op 13-07-2003 21:22 ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ErAdiCToR schreef op 07 juli 2003 @ 07:22:
irc.annihilated.org :x en 2, je kan niet 4 jaar ut'en. De demo is net 3 jaar en 5 maanden uit. ofzo... (20-Oct-1999 om psies te zijn)
1. grappig dat zelfs amd founders dan niet wisten welke irc server het was, t zegt ook lekker veel :X - achteraf herken ik em wel maar goed, niet echt interresant schatje ;x 2. dan rond ik naar boven af, t was idd '99

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 14-07-2003 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShittyOldMan schreef op 13 juli 2003 @ 21:18:
(moment, wegens privacy zal ik ff toestemming vragen :P )
Wat wilde je zeggen ShittyOldMan :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:13
Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 21:22:
[...]

Wat wilde je zeggen ShittyOldMan :+ :P
Voor jou een vraag en voor mij een weet :P ;)

Nee, ging om nadere details inzake IP adressen van users hier. Die heb ik eerst even gevraagd of het goed was deze adressen door te geven om die range ban indien mogelijk nog beter te beperken tot enkel degene die loopt te kloten.

Maar dat loopt verder via mail, hoeft niet echt publiek :P

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 09:47
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/maalst1/got/ut/win7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/maalst1/got/ut/win8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/maalst1/got/ut/win9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

ut rockt :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

wtf ??
[GoT]Milenco ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Dan ken je [GoT]Rival24 nog niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

als ik wil vebinden komt ie er niet in.. bij het connecten naar DM-Oblivion :/
andere servers like Boomtown werken wel :|
iemand?

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Loque schreef op 16 July 2003 @ 00:54:
iemand?
OMG! Loque is self-aware geworden!!!!

Eeeehm, Loque: je bent een bot...je hoeft niet te connecten. Mag ik btw je handtekening, 'k vind je namelijk erg goed!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Rival24 schreef op 16 July 2003 @ 00:47:
[...]

Dan ken je [GoT]Rival24 nog niet :p
Die wil ik liever ook niet tegen komen.

zeker niet voor de grap, de [GoT] tag behoort aan de [GoT] clan en niet simpel aan iedereen op got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loque schreef op 16 juli 2003 @ 00:54:
iemand?
Misschien ben je banned? Zoals gezegt is zijn er range bans uitgedeeld. Vraag op IRC wat er aan de hand is, irc.tweakers.net #ut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig week nog een leuk potje gedaan.

Ze wilde zo graag iCaves doen :Z ;)

Maar laten grep en ik nou toevallig in hetzelfde team terrecht komen. >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0121.jpg

En dan zaten ze nog te zeuren dat grep zo goed was, terwijl ik de hoogste score en alle caps had gemaakt. :(

;)

*Kick*

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 22:47 . Reden: Dit was ff een enorme kick :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 22:46:
Vorig week nog een leuk potje gedaan.

Ze wilde zo graag iCaves doen :Z ;)

Maar laten grep en ik nou toevallig in hetzelfde team terrecht komen. >:)

En dan zaten ze nog te zeuren dat grep zo goed was, terwijl ik de hoogste score en alle caps had gemaakt. :(

;)
Lol, was wel lache ja. Wij bij de vote: "Nee, geen caves met 4 man!"..zij toch caves voten...komen Deeper en ik in een team :)
Tja,wie niet horen wil....

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Ctf en andere team games horen met gelijke en gelijkwaardige teams gespeelt te worden anders is er geen zak aan.
Tenzij je erop kickt om newbie's te 0wnen en de stats op te krikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Er waren vanmiddag zowaar weer mensen op de tweakers server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Ik heb LMS eens tijdelijk uitgezet.. om te zien wat er nu gespeeld wordt :) Je kan nooit eens fatsoenlijk joinen omdat het LMS is :(
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.