is je naam soms =-)41.6C.6D.61.72 schreef op 12 June 2003 @ 17:07:
17mb in 3 uur.... ach ja, geduld is een schone zaak
maarja dat is het nadeel als je een nieuwe file share, pc sta 24/7 aan dus komt wel goed.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
is je naam soms =-)41.6C.6D.61.72 schreef op 12 June 2003 @ 17:07:
17mb in 3 uur.... ach ja, geduld is een schone zaak
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Verwijderd
Wij danken uSorcerer8472 schreef op 13 juni 2003 @ 16:22:
Vannacht rond 0:00 issie klaar en downloadbaar als het goed is
Dan zet ik de link ook meteen online
Nog eventjes geduld tot dan
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
[ Voor 5% gewijzigd door Sorcerer8472 op 13-06-2003 23:57 ]
nice.Sorcerer8472 schreef op 13 June 2003 @ 23:56:
Ik had je al gefeliciteerd QG, maar bij dezen nogmaals
Hier is de file die een aantal mensen hier graag wilde hebben: http://download.fluxxnet....ore.shared.by.michiel.rar
(647297709 bytes, md5sum: 8ab6caa912e09f917d6a3f62d23d6b3c)
Lovingly hosted by FluxxNet.nl
Have fun
[ Voor 26% gewijzigd door Diaboluzzz op 15-06-2003 12:42 ]
http://www.NUiPhone.nl/
Diaboluzzz schreef op 15 June 2003 @ 12:41:
Jeuj !
heb weer es gewonnen \o/
[afbeelding]
edit: full size @ http://dirkjan.argonhosting.nl/ut/Shot0096.jpg
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Verwijderd
Geinig, feli overigens. Welke studie btw? Want ik heb vorig jaar vwo gehaald, en gaat nu ook aan de UT studeren (geen Unreal tournament overigensQuestGamer schreef op 13 juni 2003 @ 23:28:
Ik ben trouwens geslaagd voor mijn VWO![]()
![]()
Dus de komende tijd zal ik NOG meer tijd hebben voor UT.
Alhoewel
De tijd die ik niet werk (Konmar) besteed ik al grotendeels aan naar Enschede gaan (waar ik ga studeren) om kamer te zoeken en mensen te leren kennen.
En de overige tijd aan Campzone, FtF LAN, IFS LAN, andere meetings met Cheeta, Knuck, etc...
Ow leukVerwijderd schreef op 16 June 2003 @ 14:02:
[...]
Geinig, feli overigens. Welke studie btw? Want ik heb vorig jaar vwo gehaald, en gaat nu ook aan de UT studeren (geen Unreal tournament overigens)
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
je moet telematica gaan studeren (net als ik) veel leukerQuestGamer schreef op 16 June 2003 @ 14:25:
[...]
Ow leuk
Ik ga er INF (Informatica) studeren.
Heb je al een kamer?
http://ut.tweakers.net/?p=8DE_Michiel schreef op 17 June 2003 @ 14:15:
vraag 1: en is het nog wat boeiends dat bestand van mij, of zijn het gare mappen of wat
vraag 2: hoeveel fps scoren julie in een potje ut ik (1280x960@32bit ong 120 fps). maar vroeger heb ik wel is gehad dat ik 200 liep heel de tijd, ik wil hier niet mee patseren ofzo maar ben wel is benieuwd naar julie fps
TrueGaming.nl - Gameserver & TeamSpeak server rental
iktinos GZ schreef op 18 juni 2003 @ 12:55:
tot over 72 uur (blijkbaar) traag heeft de pest aan mij, vet oneerlijke teams zeg ik een keer kankerteams en ja dag iktinos zwaaien maar met je handje tewijl ik de laatste tijd gewoon normaal mee speel mag ik ook een keer wat zeggen,wil je met hem praten, wat doet ie banned ie je ook nog van irc lekker hoor....
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| [11:19] <+UTR> -=GZ=-Iktinos: kanker teams [11:19] <+UTR> -=GZ=-Iktinos was kicked by UT Reporter because he/she said a forbidden word. [11:19] <+UTR> -=GZ=-Iktinos left the game. [11:20] <+UTR> Red | [GoT]UieR_ZUiGeR (6) 55ms; 0% loss [11:20] <+UTR> Blue | ![ErA] (38) 70ms; 0% loss | -=ChmD=- (21) 40ms; 0% loss | Paal|NL| (20) 60ms; 0% loss [11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos entered the game. [11:20] <+UTR> [GoT]UieR_ZUiGeR: gaan we nog aan teams doen? [11:20] <+UTR> Traag: sukkel :/ [11:20] <+UTR> Red | [GoT]UieR_ZUiGeR (6) 50ms; 0% loss | -=GZ=-Iktinos (1) 39ms; 0% loss [11:20] <+UTR> Blue | [ErA] (38) 67ms; 0% loss | !Paal|NL| (28) 64ms; 0% loss | -=ChmD=- (21) 35ms; 0% loss [11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos: kanker teams [11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos was kicked by UT Reporter because he/she said a forbidden word. [11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos left the game. |
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
hmm okeGerco schreef op 18 June 2003 @ 13:41:
Helaas moet ik mededelen dat 213.17.5.x weer op de banlijst staat, wegens misdragingen van een zekere psykoma (of hoe je dat ook schrijft).
sorry maar ik wist niet dat dat een verboden woord was.. echt niet hoor ?Traag schreef op 18 June 2003 @ 12:58:
[...]
code:Eén keer
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [11:19] <+UTR> -=GZ=-Iktinos: kanker teams [11:19] <+UTR> -=GZ=-Iktinos was kicked by UT Reporter because he/she said a forbidden word. [11:19] <+UTR> -=GZ=-Iktinos left the game. [11:20] <+UTR> Red | [GoT]UieR_ZUiGeR (6) 55ms; 0% loss [11:20] <+UTR> Blue | ![ErA] (38) 70ms; 0% loss | -=ChmD=- (21) 40ms; 0% loss | Paal|NL| (20) 60ms; 0% loss [11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos entered the game. [11:20] <+UTR> [GoT]UieR_ZUiGeR: gaan we nog aan teams doen? [11:20] <+UTR> Traag: sukkel :/ [11:20] <+UTR> Red | [GoT]UieR_ZUiGeR (6) 50ms; 0% loss | -=GZ=-Iktinos (1) 39ms; 0% loss [11:20] <+UTR> Blue | [ErA] (38) 67ms; 0% loss | !Paal|NL| (28) 64ms; 0% loss | -=ChmD=- (21) 35ms; 0% loss [11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos: kanker teams [11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos was kicked by UT Reporter because he/she said a forbidden word. [11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos left the game.
Spelen == regels weten, klaar
Dit topic is niet om te janken over bans, klaar.
[ Voor 13% gewijzigd door iktinos GZ op 18-06-2003 13:58 ]
Verwijderd
en als ie me ook al uit de irc heeft gebanned ? wat dan ?Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 14:11:
Waarom altijd dit gezeur? Traag heeft duidelijk in zijn openingpost vertelt dat ban request -> IRC. bans weghalen gebeurd alleen op irc request daar toe die hier in dit topic geplaatst worden zullen als negatief worden opgevat. Ons irc kanaal is #ut of als je geen irc client hebt kun je hier Webbased IRC chatten moet je als kanaal #ut of gewoon ut invullen.
Verwijderd
Dan vind ik het wel een beetje stom dat hij jou ook op IRC heeft gebanned (Zie mijn vorige post)iktinos GZ schreef op 18 juni 2003 @ 14:17:
[...]
en als ie me ook al uit de irc heeft gebanned ? wat dan ?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 14:33 ]
Volgens mij is Traag perfect bereikbaar via pm op irc, hij zit heus wel in meer dan 1 channel en /query Traag kan je toch ook heVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 14:32:
[...]
Dan vind ik het wel een beetje stom dat hij jou ook op IRC heeft gebanned (Zie mijn vorige post)Maargoed, mailen, contact hem op ICQ of MSN en leg duidelijk uit wat er precies mis is gegaan, waarom je unbanned wilt worden etc. en dan hopen voor een kortere ban. 24 uur ban of 48 uur.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Klopt ja, beetje flauwTrehT schreef op 18 June 2003 @ 15:54:
Het eerste wat er gebeurd als je van de ut server wordt geband, is gelijk ook een IRC banverhaal ophalen gaat dus moeilijk.
Verwijderd
En dan vraag ik me soms af waarom we nog moeite doen. Gerco heeft er weinig zin in, Richard doet de laatste maanden amper nog wat.. alleen maar door dit gedoe. Mijn UT motivatie is ook aardig gedaald. Altijd weer gezeur over admins, over lag, ga dan naar een andere server toe, dan heb je geen lag meer en wij geen gezeur meer... Het is niet dat we betaald krijhen om de server in de lucht te houden ofzo hoor..Rival24 schreef op 18 June 2003 @ 15:56:
[...]
Klopt ja, beetje flauwOf dat geval wat zichzelf Richard noemt bant je
je uitspraak van gisteravond onthoud ik btw
Dat richard geval doet in 1 week meer voor de community dan jij in 16 jaar dus een beetje dimmen rival..Rival24 schreef op 18 June 2003 @ 15:56:
[...]
Klopt ja, beetje flauwOf dat geval wat zichzelf Richard noemt bant je
[ Voor 20% gewijzigd door Diaboluzzz op 18-06-2003 16:38 ]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Richard begint eerst allemaal ranzige praat uit te slaan tegen me over dat ie me in m'n reet wil neuken en whatever. Zeg je een keer zoiets terug begint ie gelijk te eikelen... beetje triest imhoDiaboluzzz schreef op 18 juni 2003 @ 16:35:
Dat richard geval doet in 1 week meer voor de community dan jij in 16 jaar dus een
beetje dimmen rival..
Ik zal je vertellen waar ik me mee bemoei, de laatste tijd ging het net weer ietsje beter met ut in het algemeen er was eens wat minder gezeik en nu komen er weer een paar van die gigantische zeikers om de hoek kijken die het leuk vinden de stats page te verneuken, mensen uit te schelden, join/part fl00ds te doen enz enz.Rival24 schreef op 18 June 2003 @ 16:59:
[...]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Richard begint eerst allemaal ranzige praat uit te slaan tegen me over dat ie me in m'n reet wil neuken en whatever. Zeg je een keer zoiets terug begint ie gelijk te eikelen... beetje triest imho
Verwijderd
hoe zou het toch komen dat het 9 van de 10 x een nederlander is . is toch ook een nederlandse serverRival24 schreef op 18 June 2003 @ 20:42:
Diaboluzzz: Ook als is die post van je net maar een klein beetje op me gericht dan is dat gewoon een belediging. Ik maak me namelijk absoluut niet schuldig aan bovenstaande. Ik durf zelfs te zeggen dat een van de eerlijkste spelers ben op ut.tweakers.net......
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 21:41 ]
Er komen wel eens Duitsers langs.Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 21:38:
[...]
hoe zou het toch komen dat het 9 van de 10 x een nederlander is . is toch ook een nederlandse server. ik zie er anders ook nooit buitenlanders
We hebben het dan ook over cheaters op internationale servers, jolt, covs, e.d.Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 21:38:
[...]
hoe zou het toch komen dat het 9 van de 10 x een nederlander is . is toch ook een nederlandse server. ik zie er anders ook nooit buitenlanders
Diaboluzzz . hou er maar eens mee op joh . je kunt er toch nix aan doen. je kunt wel blijven zeuren . je verandert er toch helemaal nix aan . accepteer het maar gewoon dat er zo'n soort mensen zijn . niemand is perfect (behalve ik dan)
Verwijderd
Yes is was me Bigbrother ,41.6C.6D.61.72 schreef op 18 June 2003 @ 21:54:
Ban was 72 uur, meer niet.. onderhand is dat al 61.. schiet al mooi op. Dat je niet kunt spelen door je broer (itwasmybrother.com), naja, dat kan je hebben met familie.. das kwestie van goede afspraken maken..
[ Voor 12% gewijzigd door iktinos GZ op 18-06-2003 21:57 ]
Rival24 is het engeltje van ut.tweakers.Rival24 schreef op 18 June 2003 @ 20:42:
Diaboluzzz: Ook als is die post van je net maar een klein beetje op me gericht dan is dat gewoon een belediging. Ik maak me namelijk absoluut niet schuldig aan bovenstaande. Ik durf zelfs te zeggen dat een van de eerlijkste spelers ben op ut.tweakers.net......
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
nee.
Verwijderd
A: Ik wist niet dat je aan het flakken was de potjes ervoor(je verlult je zelf dus nu.. )iktinos GZ schreef op 18 juni 2003 @ 21:52:
ik zie weer dat ik moet in grijpen (blijkbaar) ik las zo net weer dat ik zogenaamd aan het flakken was ofzo ,
Ten eerste ik kon de flakcanon niet eens bemachtigen of ik moest er weer bij gaan liggen en ten 2e ik own de op dat moment 3 potjes achter elkaar met een spread van +10 en toen zat jij "uier_zuiger"en nog niet eens in het spel dus hoe weet jij nou of ik aan het flakken was ? je kwam er pas na die 3 potjes bij en toen speelde 1 of ander vaag ruimte level waar ik alleen de hele tijd werd gespawned bij de flak cannon dus dat was gewoon lekker makkelijk en de shockrifle daar kan ik niet mee omgaan. en toen speelde we w00tablus en daar heb je volgens mij niet eens(ja niet eens ja) een flakcanon en dan na gaunlet en toen werk ik gebanned ja omdat het toen gewoon niet eerlijk aan toe ging
[ Voor 3% gewijzigd door Diaboluzzz op 19-06-2003 15:24 . Reden: 3x = scheepsrecht ]
Verwijderd
hij speelde niet slecht.. hij was gewoon later in de gameVerwijderd schreef op 19 June 2003 @ 15:41:
hoe kan preak zo slecht spelen. ik heb hem echt wel beter gezien
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Verwijderd
op je a,c en d opmerking heb ook nog wel een reactie wn ik heb er nog wel een e aan toe tevoegen.Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 12:13:
[...]
A: Ik wist niet dat je aan het flakken was de potjes ervoor(je verlult je zelf dus nu.. )
B: Toen ik erin kwam in dat 'vaage ruimte level' en ik wou flak cannon pakken (die ligt in zo'n doos) zat jij daar in die dus iedereen die daar dus kwam had jij in 1 schot dood met je flak.... (demo heb ik helaas al gedelete)
C: Op w00t zat je te lamen met sniper en telkens reconnecten en van team wisselen..
D: En op Gauntlet zat je te kanker..
Ik zie helemaal niks dat je je best deed om leuk te spelen dus niet zeiken om zo'n 72 uurs ban..
En Diaboluzzz heeft wel gelijk, de mensen die het verzieken op de server(noem geen namen hoor GZ-ers)moeten zich aanpassen of wegblijven wat denken jullie wel niet wij ons aanpassen aan de triestelingen en zo dus te server 'verneuken'?
Denk is na man
[ Voor 5% gewijzigd door iktinos GZ op 20-06-2003 21:25 ]
[ Voor 85% gewijzigd door iktinos GZ op 20-06-2003 21:18 ]
4 uur cup a soup Dat zouden meer mensen moeten doeniktinos GZ schreef op 20 June 2003 @ 21:16:
maar ik zeur niet omdat ik er andere mensen mee denk te storen ik uit alleen mijn mening maar ik zal de toets voor het chaten voor het gemak wel ff uitzetten![]()
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Sponge op 21-06-2003 16:50 ]
URL ftp://tx1.edgefiles.com/t...nds/badlands_v110_Zip.zipVerwijderd schreef op 21 June 2003 @ 20:53:
Lijkt me best leuk bl is da een mod so ja waar kenk hem downen?
Meer westerns kijkenDiaboluzzz schreef op 22 June 2003 @ 20:51:
en weer kon ik die twee slinkse ratjes niet bijhouden ffs
* Diaboluzzz baalt
Verwijderd
Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 23:08:
Hij staat ook op 'tweakers' server http://ut.tweakers.net/zooi/
[ Voor 6% gewijzigd door Gerco op 22-06-2003 23:51 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ik zal wel ff een mirror aanmaken, scheelt weer server belasting als iedereen daar opeens gaat downloaden
[ Voor 14% gewijzigd door ShittyOldMan op 23-06-2003 14:13 ]
70MB * een paar honderd man = hoop MBVerwijderd schreef op 23 June 2003 @ 10:01:
70 mb-tjes maar
Dat zal inplaats van ping 180 ping 200 worden![]()
Verwijderd
Mja paar honderd... De meeste hebben hem al of willen hem niet dus enkele 10 talen schat ikGerco schreef op 23 June 2003 @ 11:11:
[...]
70MB * een paar honderd man = hoop MB
Mijn ping is nog steeds niet boven de 80 uitgekomen, naast de regelmatige lagspike dan.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 11:37:
[...]
Mja paar honderd... De meeste hebben hem al of willen hem niet dus enkele 10 talen schat ik
Mja als je de standaard ping neemt zit ik rond de 60 maar met lagspike rond de 150 a 200, das erg irri
De spelers moeten beter verdeeld worden onder tweakers en argon server
Ik kan alleen antwoord geven op vraag 2, aangezien ik een no-dodge mentaliteit er op na hou (lees:ik kan er geen ruk vanungarmax schreef op 23 June 2003 @ 14:02:
Goed hier ben ik weer met een aantal noob vragen![]()
hopelijk hebben jullie een paar antwoorden:
1. hoe krijgen jullie het voorelkaar om die forward dodge zo soepel te laten verlopen. Als ik dat probeer dan sta ik tussen de dodges altijd ff stil![]()
2. Hoe maak je een screenshot. (editen heb ik al begrepen uit het topic maar de screen maken niet.)
3. Hoe kan het dat de bots in ut (b.v. op Godlike) zo snel van links naar rechts dodgen en soms ook heel snel achterelkaar een kant op dodgen? (b.v 3 keer naar links )
4.) Zijn er ook combo's in ut(moves). of is dit beperkt tot de dodge.
Thanx!
Verwijderd
Verwijderd
Welkom bij de clubVerwijderd schreef op 24 June 2003 @ 23:22:
hoi . jullie zien mij binnekort wel verschijnen in UT
Ik denk wel dat ik na n tijdje jullie allemaal ga 0wnen(geintje)
1. Veel oefenen...ungarmax schreef op 23 June 2003 @ 14:02:
Goed hier ben ik weer met een aantal noob vragen![]()
hopelijk hebben jullie een paar antwoorden:
1. hoe krijgen jullie het voorelkaar om die forward dodge zo soepel te laten verlopen. Als ik dat probeer dan sta ik tussen de dodges altijd ff stil![]()
2. Hoe maak je een screenshot. (editen heb ik al begrepen uit het topic maar de screen maken niet.)
3. Hoe kan het dat de bots in ut (b.v. op Godlike) zo snel van links naar rechts dodgen en soms ook heel snel achterelkaar een kant op dodgen? (b.v 3 keer naar links )
4.) Zijn er ook combo's in ut(moves). of is dit beperkt tot de dodge.
Thanx!
[ Voor 8% gewijzigd door RealKnuckles op 25-06-2003 13:28 ]
Logitech z 560 ownage :)
Verwijderd
ja, daar heeft [GoT] clan ook al veel last van gehadVerwijderd schreef op 27 June 2003 @ 17:17:
Deze map liep vlotjes veel returns van snail^afk die onze enige def was in deze map
Beruchte?BDW mocht je je soms afvragen of -=]KiK[-KiLLeR=- de zelfde is als de beruchte Killer van PW ja ddat is hem. Dit tournooi stond los van CB dus ook hij kon gewoon mee doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Tha_Snail op 28-06-2003 20:07 ]
Verwijderd
Voor de duidelijkheid: Met NonZPTha_Snail schreef op 28 June 2003 @ 13:46:
Daarnaast is het gewoon 1 van de betere iCTF spelers in Europa.
PW-Killer speelt in clanbase ook voor kik hoor. Clanhoeren is in....Cheeta schreef op 27 June 2003 @ 17:17
prrrt..
[ Voor 56% gewijzigd door Max|Burn op 29-06-2003 00:05 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq