[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.768 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:21
41.6C.6D.61.72 schreef op 12 June 2003 @ 17:07:
17mb in 3 uur.. :).. ach ja, geduld is een schone zaak ;)
is je naam soms =-) :+

maarja dat is het nadeel als je een nieuwe file share, pc sta 24/7 aan dus komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan je ook wat aardige maps downloaden @ http://www.dmatech.net/ut/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:50

Sorcerer8472

Mens sana?

Vannacht rond 0:00 issie klaar en downloadbaar als het goed is :)
Dan zet ik de link ook meteen online :)

Nog eventjes geduld tot dan :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op 13 juni 2003 @ 16:22:
Vannacht rond 0:00 issie klaar en downloadbaar als het goed is :)
Dan zet ik de link ook meteen online :)

Nog eventjes geduld tot dan :P
Wij danken u :> _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Ik ben trouwens geslaagd voor mijn VWO :) _/-\o_
Dus de komende tijd zal ik NOG meer tijd hebben voor UT.

Alhoewel :)

De tijd die ik niet werk (Konmar) besteed ik al grotendeels aan naar Enschede gaan (waar ik ga studeren) om kamer te zoeken en mensen te leren kennen.
En de overige tijd aan Campzone, FtF LAN, IFS LAN, andere meetings met Cheeta, Knuck, etc...

Mgoed genoeg gebl44t over mezelf

Back ontopic oid

Iemand? :9

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik had je al gefeliciteerd QG, maar bij dezen nogmaals :P

Hier is de file die een aantal mensen hier graag wilde hebben: http://download.fluxxnet....ore.shared.by.michiel.rar
(647297709 bytes, md5sum: 8ab6caa912e09f917d6a3f62d23d6b3c)

Lovingly hosted by FluxxNet.nl :P
Have fun :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sorcerer8472 op 13-06-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Sorcerer8472 schreef op 13 June 2003 @ 23:56:
Ik had je al gefeliciteerd QG, maar bij dezen nogmaals :P

Hier is de file die een aantal mensen hier graag wilde hebben: http://download.fluxxnet....ore.shared.by.michiel.rar
(647297709 bytes, md5sum: 8ab6caa912e09f917d6a3f62d23d6b3c)

Lovingly hosted by FluxxNet.nl :P
Have fun :)
nice.

en voor degenen die hem d/l en nog niet branden en emule/edonkey/overnet/mldonkkey hebben: share hem dan ff >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx Sorcerer dat gaat ff wat sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Jeuj !
heb weer es gewonnen \o/

Afbeeldingslocatie: http://dirkjan.argonhosting.nl/ut/Shot0096.jpg

edit: full size @ http://dirkjan.argonhosting.nl/ut/Shot0096.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Diaboluzzz op 15-06-2003 12:42 ]

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 14:06

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

:X je hebt helemaal niet gewonnen. Ik heb je laten winnen :Y)

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:55

ErA

Ik wil van de week die 700 maps etc wel ff op een mirror voor je gooien hoor...

Hoe groot is ie etc. Moet je ff doorgeven. Als ik hem eenmaal heb up ik hem ff op school ala 7mb/s >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuestGamer schreef op 13 juni 2003 @ 23:28:
Ik ben trouwens geslaagd voor mijn VWO :) _/-\o_
Dus de komende tijd zal ik NOG meer tijd hebben voor UT.

Alhoewel :)

De tijd die ik niet werk (Konmar) besteed ik al grotendeels aan naar Enschede gaan (waar ik ga studeren) om kamer te zoeken en mensen te leren kennen.
En de overige tijd aan Campzone, FtF LAN, IFS LAN, andere meetings met Cheeta, Knuck, etc...
Geinig, feli overigens. Welke studie btw? Want ik heb vorig jaar vwo gehaald, en gaat nu ook aan de UT studeren (geen Unreal tournament overigens 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 14:02:
[...]
Geinig, feli overigens. Welke studie btw? Want ik heb vorig jaar vwo gehaald, en gaat nu ook aan de UT studeren (geen Unreal tournament overigens 8)7)
Ow leuk :)
Ik ga er INF (Informatica) studeren.

Heb je al een kamer?

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
vraag 1: en is het nog wat boeiends dat bestand van mij, of zijn het gare mappen of wat :+

vraag 2: hoeveel fps scoren julie in een potje ut ik (1280x960@32bit ong 120 fps). maar vroeger heb ik wel is gehad dat ik 200 liep heel de tijd, ik wil hier niet mee patseren ofzo maar ben wel is benieuwd naar julie fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
QuestGamer schreef op 16 June 2003 @ 14:25:
[...]

Ow leuk :)
Ik ga er INF (Informatica) studeren.

Heb je al een kamer?
je moet telematica gaan studeren (net als ik) veel leuker >:) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:40

Rival24

I'll Be Back

DE_Michiel schreef op 17 June 2003 @ 14:15:
vraag 1: en is het nog wat boeiends dat bestand van mij, of zijn het gare mappen of wat :+

vraag 2: hoeveel fps scoren julie in een potje ut ik (1280x960@32bit ong 120 fps). maar vroeger heb ik wel is gehad dat ik 200 liep heel de tijd, ik wil hier niet mee patseren ofzo maar ben wel is benieuwd naar julie fps
http://ut.tweakers.net/?p=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iktinos GZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-12-2021

iktinos GZ

erhm ja , LOL ?

tot over 72 uur (blijkbaar) traag heeft de pest aan mij, vet oneerlijke teams zeg ik een keer kankerteams en ja dag iktinos zwaaien maar met je handje tewijl ik de laatste tijd gewoon normaal mee speel mag ik ook een keer wat zeggen,wil je met hem praten, wat doet ie banned ie je ook nog van irc lekker hoor....

TrueGaming.nl - Gameserver & TeamSpeak server rental

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:52
iktinos GZ schreef op 18 juni 2003 @ 12:55:
tot over 72 uur (blijkbaar) traag heeft de pest aan mij, vet oneerlijke teams zeg ik een keer kankerteams en ja dag iktinos zwaaien maar met je handje tewijl ik de laatste tijd gewoon normaal mee speel mag ik ook een keer wat zeggen,wil je met hem praten, wat doet ie banned ie je ook nog van irc lekker hoor....
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[11:19] <+UTR> -=GZ=-Iktinos:  kanker teams
[11:19] <+UTR> -=GZ=-Iktinos was kicked by UT Reporter because he/she said a forbidden word.
[11:19] <+UTR> -=GZ=-Iktinos left the game.
[11:20] <+UTR> Red | [GoT]UieR_ZUiGeR (6)  55ms; 0% loss
[11:20] <+UTR> Blue | ![ErA] (38) 70ms; 0% loss | -=ChmD=- (21)  40ms; 0% loss | Paal|NL| (20)  60ms; 0% loss
[11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos entered the game.
[11:20] <+UTR> [GoT]UieR_ZUiGeR:  gaan we nog aan teams doen?
[11:20] <+UTR> Traag: sukkel :/
[11:20] <+UTR> Red | [GoT]UieR_ZUiGeR (6)  50ms; 0% loss | -=GZ=-Iktinos (1)  39ms; 0% loss
[11:20] <+UTR> Blue | [ErA] (38)  67ms; 0% loss | !Paal|NL| (28) 64ms; 0% loss | -=ChmD=- (21)  35ms; 0% loss
[11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos:  kanker teams
[11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos was kicked by UT Reporter because he/she said a forbidden word.
[11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos left the game.
Eén keer :?

Spelen == regels weten, klaar :Y)

Dit topic is niet om te janken over bans, klaar.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Helaas moet ik mededelen dat 213.17.5.x weer op de banlijst staat, wegens misdragingen van een zekere psykoma (of hoe je dat ook schrijft).

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op 18 June 2003 @ 13:41:
Helaas moet ik mededelen dat 213.17.5.x weer op de banlijst staat, wegens misdragingen van een zekere psykoma (of hoe je dat ook schrijft).
hmm oke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iktinos GZ

iktinos GZ

erhm ja , LOL ?

Traag schreef op 18 June 2003 @ 12:58:
[...]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[11:19] <+UTR> -=GZ=-Iktinos:  kanker teams
[11:19] <+UTR> -=GZ=-Iktinos was kicked by UT Reporter because he/she said a forbidden word.
[11:19] <+UTR> -=GZ=-Iktinos left the game.
[11:20] <+UTR> Red | [GoT]UieR_ZUiGeR (6)  55ms; 0% loss
[11:20] <+UTR> Blue | ![ErA] (38) 70ms; 0% loss | -=ChmD=- (21)  40ms; 0% loss | Paal|NL| (20)  60ms; 0% loss
[11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos entered the game.
[11:20] <+UTR> [GoT]UieR_ZUiGeR:  gaan we nog aan teams doen?
[11:20] <+UTR> Traag: sukkel :/
[11:20] <+UTR> Red | [GoT]UieR_ZUiGeR (6)  50ms; 0% loss | -=GZ=-Iktinos (1)  39ms; 0% loss
[11:20] <+UTR> Blue | [ErA] (38)  67ms; 0% loss | !Paal|NL| (28) 64ms; 0% loss | -=ChmD=- (21)  35ms; 0% loss
[11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos:  kanker teams
[11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos was kicked by UT Reporter because he/she said a forbidden word.
[11:20] <+UTR> -=GZ=-Iktinos left the game.
Eén keer :?

Spelen == regels weten, klaar :Y)

Dit topic is niet om te janken over bans, klaar.
sorry maar ik wist niet dat dat een verboden woord was.. echt niet hoor ?

Ik had trouwens tegen jou persoonlijk via irc ook al gezegd dat ik het meer dan 1 keer zei, maar je zei niks ik kreeg gelijk een ban. probeerde alleen mijn excuus aan te bieden en dat meen ik serieus .

[ Voor 13% gewijzigd door iktinos GZ op 18-06-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Als je de server joint staat er blabla visit ut.tweakers.net voor faq blah... en nog wat van die shit enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iktinos GZ

iktinos GZ

erhm ja , LOL ?

ok dan zal ik het een keer lezen...altijd gebruiks aanwijzing lezen voor gebruik,maar ja ik heb hem nog nooit gelezen. Dus ik wist het gewoon echt niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom altijd dit gezeur? Traag heeft duidelijk in zijn openingpost vertelt dat ban request -> IRC. bans weghalen gebeurd alleen op irc request daar toe die hier in dit topic geplaatst worden zullen als negatief worden opgevat. Ons irc kanaal is #ut of als je geen irc client hebt kun je hier Webbased IRC chatten moet je als kanaal #ut of gewoon ut invullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iktinos GZ

iktinos GZ

erhm ja , LOL ?

Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 14:11:
Waarom altijd dit gezeur? Traag heeft duidelijk in zijn openingpost vertelt dat ban request -> IRC. bans weghalen gebeurd alleen op irc request daar toe die hier in dit topic geplaatst worden zullen als negatief worden opgevat. Ons irc kanaal is #ut of als je geen irc client hebt kun je hier Webbased IRC chatten moet je als kanaal #ut of gewoon ut invullen. :)
en als ie me ook al uit de irc heeft gebanned ? wat dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iktinos GZ schreef op 18 juni 2003 @ 14:17:
[...]

en als ie me ook al uit de irc heeft gebanned ? wat dan ?
Dan vind ik het wel een beetje stom dat hij jou ook op IRC heeft gebanned (Zie mijn vorige post) 8)7 Maargoed, mailen, contact hem op ICQ of MSN en leg duidelijk uit wat er precies mis is gegaan, waarom je unbanned wilt worden etc. en dan hopen voor een kortere ban. 24 uur ban of 48 uur. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 14:32:
[...]

Dan vind ik het wel een beetje stom dat hij jou ook op IRC heeft gebanned (Zie mijn vorige post) 8)7 Maargoed, mailen, contact hem op ICQ of MSN en leg duidelijk uit wat er precies mis is gegaan, waarom je unbanned wilt worden etc. en dan hopen voor een kortere ban. 24 uur ban of 48 uur. :)
Volgens mij is Traag perfect bereikbaar via pm op irc, hij zit heus wel in meer dan 1 channel en /query Traag kan je toch ook he ;)

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Het eerste wat er gebeurd als je van de ut server wordt geband, is gelijk ook een IRC ban :X verhaal ophalen gaat dus moeilijk.

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

TrehT schreef op 18 June 2003 @ 15:54:
Het eerste wat er gebeurd als je van de ut server wordt geband, is gelijk ook een IRC ban :X verhaal ophalen gaat dus moeilijk.
Klopt ja, beetje flauw :) Of dat geval wat zichzelf Richard noemt bant je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iktinos: Je liept de maps ervoor te campen en te flak lamen vervolgens spelen we 3vs2 in jouw voordeel is de tegenstander gewoon beter en ownd jouw ga je lopen schelden dat de teams oneerlijk zijn, vervolgens is het 3vs2 in jouw nadeel en ga je lopen kankeren tja dan vinnik nou niet echt dat je je best doet :( en het stomme excuus van je tja dat wist ik niet slaat al helemaal nergens op, telkens al kom je de server staat er lees de Faq hier op GoT staat er een link naar en in het verleden is jouw ook vaak zat op de Faq gewezen dus ga aub niet lopen flamen hier :(
Bah laten we dit topic nou eens gezellig houden.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Rival24 schreef op 18 June 2003 @ 15:56:
[...]

En dan vraag ik me soms af waarom we nog moeite doen. Gerco heeft er weinig zin in, Richard doet de laatste maanden amper nog wat.. alleen maar door dit gedoe. Mijn UT motivatie is ook aardig gedaald. Altijd weer gezeur over admins, over lag, ga dan naar een andere server toe, dan heb je geen lag meer en wij geen gezeur meer... Het is niet dat we betaald krijhen om de server in de lucht te houden ofzo hoor..

Trouwens, Iktinos kwam eerst vragen wat ie gedaan had, wer keer gekicked, en kwam daarna terug onder "opa" ofzo, en was nogal O-) dat hij Iktinos niet kende..

Het is maar 72 uur hoor, en je hebt mazzel dat Traag je bande, DR had het het ipv uur weken gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

je uitspraak van gisteravond onthoud ik btw :)

soms wou ik dat ik sommige mensen irl een keer mocht ontmoeten :/

geld ook voor iktinos btw, kanker mag niet, je zegt het 2x word gebanned en gaat lopen zeiken. Dat zijn nou eenmaal de regels en lees de start post nog eens wil je.
Gerco is net weer een beetje actiever @ ut en dat wil ik iig graag zo houden.
Dus wees slim hoe moeilijk dat soms ook is...

soms wou ik dat ik sommige mensen irl een keer mocht ontmoeten :/ ²
Rival24 schreef op 18 June 2003 @ 15:56:
[...]

Dat richard geval doet in 1 week meer voor de community dan jij in 16 jaar dus een beetje dimmen rival..

[ Voor 20% gewijzigd door Diaboluzzz op 18-06-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Diaboluzzz schreef op 18 juni 2003 @ 16:35:
Dat richard geval doet in 1 week meer voor de community dan jij in 16 jaar dus een
beetje dimmen rival..
Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Richard begint eerst allemaal ranzige praat uit te slaan tegen me over dat ie me in m'n reet wil neuken en whatever. Zeg je een keer zoiets terug begint ie gelijk te eikelen... beetje triest imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Rival24 schreef op 18 June 2003 @ 16:59:
[...]

Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Richard begint eerst allemaal ranzige praat uit te slaan tegen me over dat ie me in m'n reet wil neuken en whatever. Zeg je een keer zoiets terug begint ie gelijk te eikelen... beetje triest imho
Ik zal je vertellen waar ik me mee bemoei, de laatste tijd ging het net weer ietsje beter met ut in het algemeen er was eens wat minder gezeik en nu komen er weer een paar van die gigantische zeikers om de hoek kijken die het leuk vinden de stats page te verneuken, mensen uit te schelden, join/part fl00ds te doen enz enz.

En daarom stamp ik dat ongedierte ff weer de grond in, althans een poging tot want als een gedeelte van jullie nog even zo doorgaat dan gaat het niet goed komen met ut.tnet..

De mentaliteit van de nederlandse spelers is sowieso klote, elke dag weer wordt er iemand gepakt voor het gebruik van een aimbot, 9 vd 10x is dat een Nederlander.

Stelletje verwende kut kinderen zijn het, ze kunnen het niet winnen dus gaan ze cheaten, ze kunnen hun gelijk niet halen dus gaan ze zeiken en schelden.

Heb je dan echt niet door dat het op een gegeven ogenblik over is met de tolerantie jegens dit soort spelers ?

Ik erger me behoorlijk aan mensen van dit type speler, iedereen verdient tig kansen bij mij en keer op keer loopt het stuk omdat ze het niet kunnen laten om te kutten op en rond de server.
Voorbeelden hoef ik niet te noemen, dat spreekt wel voor zich.

En deze post is niet alleen voor jou bedoelt rival, sterker nog, maar een klein beetje maar je vroeg waar ik me mee bemoei, dat weet je dan bij deze even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Diaboluzzz: Ook als is die post van je net maar een klein beetje op me gericht dan is dat gewoon een belediging. Ik maak me namelijk absoluut niet schuldig aan bovenstaande. Ik durf zelfs te zeggen dat een van de eerlijkste spelers ben op ut.tweakers.net......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rival24 schreef op 18 June 2003 @ 20:42:
Diaboluzzz: Ook als is die post van je net maar een klein beetje op me gericht dan is dat gewoon een belediging. Ik maak me namelijk absoluut niet schuldig aan bovenstaande. Ik durf zelfs te zeggen dat een van de eerlijkste spelers ben op ut.tweakers.net......
hoe zou het toch komen dat het 9 van de 10 x een nederlander is . is toch ook een nederlandse server :z . ik zie er anders ook nooit buitenlanders :Z

Diaboluzzz . hou er maar eens mee op joh . je kunt er toch nix aan doen. je kunt wel blijven zeuren . je verandert er toch helemaal nix aan . accepteer het maar gewoon dat er zo'n soort mensen zijn . niemand is perfect (behalve ik dan >:) )

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 21:38:
[...]

hoe zou het toch komen dat het 9 van de 10 x een nederlander is . is toch ook een nederlandse server :z . ik zie er anders ook nooit buitenlanders :Z
Er komen wel eens Duitsers langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 21:38:
[...]

Diaboluzzz . hou er maar eens mee op joh . je kunt er toch nix aan doen. je kunt wel blijven zeuren . je verandert er toch helemaal nix aan . accepteer het maar gewoon dat er zo'n soort mensen zijn . niemand is perfect (behalve ik dan >:) )
We hebben het dan ook over cheaters op internationale servers, jolt, covs, e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na ik ga er van uit dat het verhaal van Diaboluzzz niet voor mij of mijn clan is bestemd.
aimbots, (ik weet niet eens hoe die dingen werken) gebruiken wij niet.
schelden doet iedereen en als iedereen nou gewoon is niet zo op elkaar reageerd hebben we al weer een punt minder om op te zeiken.

En dat eeuwige gemiep om het gebruik van wapens en een manier van spelen van iemand moet ook maar eens afgelopen zijn.
De mensen die vinden dat een bepaald wapen niet in het spel thuis hoort gaan maar bellen/mailen naar de gene die UT bedacht en gemaakt hebben.

/me baalt er van dat nu zijn ip geblockt is door clan genoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iktinos GZ

iktinos GZ

erhm ja , LOL ?

ik zie weer dat ik moet in grijpen (blijkbaar) ik las zo net weer dat ik zogenaamd aan het flakken was ofzo ,

Ten eerste ik kon de flakcanon niet eens bemachtigen of ik moest er weer bij gaan liggen en ten 2e ik own de op dat moment 3 potjes achter elkaar met een spread van +10 en toen zat jij "uier_zuiger"en nog niet eens in het spel dus hoe weet jij nou of ik aan het flakken was ? je kwam er pas na die 3 potjes bij en toen speelde 1 of ander vaag ruimte level waar ik alleen de hele tijd werd gespawned bij de flak cannon dus dat was gewoon lekker makkelijk en de shockrifle daar kan ik niet mee omgaan. en toen speelde we w00tablus en daar heb je volgens mij niet eens(ja niet eens ja) een flakcanon en dan na gaunlet en toen werk ik gebanned ja omdat het toen gewoon niet eerlijk aan toe ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Ban was 72 uur, meer niet.. onderhand is dat al 61.. schiet al mooi op. Dat je niet kunt spelen door je broer (itwasmybrother.com), naja, dat kan je hebben met familie :).. das kwestie van goede afspraken maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iktinos GZ

iktinos GZ

erhm ja , LOL ?

41.6C.6D.61.72 schreef op 18 June 2003 @ 21:54:
Ban was 72 uur, meer niet.. onderhand is dat al 61.. schiet al mooi op. Dat je niet kunt spelen door je broer (itwasmybrother.com), naja, dat kan je hebben met familie :).. das kwestie van goede afspraken maken..
Yes is was me Bigbrother ,

[ Voor 12% gewijzigd door iktinos GZ op 18-06-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Rival24 schreef op 18 June 2003 @ 20:42:
Rival24 is het engeltje van ut.tweakers. O+ O-) :>

:+

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Saedbanken schreef op 19 June 2003 @ 10:33:
[...]

Rival24 is het engeltje van ut.tweakers. O+ O-) :>

:+
nee.
dat ben jij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iktinos GZ schreef op 18 juni 2003 @ 21:52:
ik zie weer dat ik moet in grijpen (blijkbaar) ik las zo net weer dat ik zogenaamd aan het flakken was ofzo ,

Ten eerste ik kon de flakcanon niet eens bemachtigen of ik moest er weer bij gaan liggen en ten 2e ik own de op dat moment 3 potjes achter elkaar met een spread van +10 en toen zat jij "uier_zuiger"en nog niet eens in het spel dus hoe weet jij nou of ik aan het flakken was ? je kwam er pas na die 3 potjes bij en toen speelde 1 of ander vaag ruimte level waar ik alleen de hele tijd werd gespawned bij de flak cannon dus dat was gewoon lekker makkelijk en de shockrifle daar kan ik niet mee omgaan. en toen speelde we w00tablus en daar heb je volgens mij niet eens(ja niet eens ja) een flakcanon en dan na gaunlet en toen werk ik gebanned ja omdat het toen gewoon niet eerlijk aan toe ging
A: Ik wist niet dat je aan het flakken was de potjes ervoor(je verlult je zelf dus nu.. )
B: Toen ik erin kwam in dat 'vaage ruimte level' en ik wou flak cannon pakken (die ligt in zo'n doos) zat jij daar in die dus iedereen die daar dus kwam had jij in 1 schot dood met je flak.... (demo heb ik helaas al gedelete)
C: Op w00t zat je te lamen met sniper en telkens reconnecten en van team wisselen..
D: En op Gauntlet zat je te kanker..

Ik zie helemaal niks dat je je best deed om leuk te spelen dus niet zeiken om zo'n 72 uurs ban..

En Diaboluzzz heeft wel gelijk, de mensen die het verzieken op de server(noem geen namen hoor GZ-ers)moeten zich aanpassen of wegblijven wat denken jullie wel niet wij ons aanpassen aan de triestelingen en zo dus te server 'verneuken'?
Denk is na man :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Afbeeldingslocatie: http://dirkjan.argonhosting.nl/ut/Shot0098.jpg

_/-\o_ De rare houding is te verklaren door een forward dodge, phreak stond in de hoek ik dodgede en schoot raak, vond het wel een screenie waard afgezien van de winst (H)

[ Voor 3% gewijzigd door Diaboluzzz op 19-06-2003 15:24 . Reden: 3x = scheepsrecht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan preak zo slecht spelen :/ . ik heb hem echt wel beter gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 15:41:
hoe kan preak zo slecht spelen :/ . ik heb hem echt wel beter gezien ;)
hij speelde niet slecht.. hij was gewoon later in de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
gewoon een week lang iedereen bannen die maar een beetje zit te kloten, blijven tenminste de seriouze spelers over. + dat degene die kloten het wel afleren als ze weer terug willen komen. en bij het volgende kleine dingetje weer ban.

en 3e ban is paar maanden niet op ut server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ziet nou echt niemand in dat door het gezeik van een groot aantal mensen hier, het spelen op ut.tweakers.net eigenlijk grotendeels verpest wordt?
Ik bedoel: er zijn mensen die misschien het spelen op de server verpesten door middel van campen of andere lame dingen. Maar ik vind dat het spelplezier nog veel meer verpest wordt door de mensen die OVERAL over gaan zeiken.
Dit mag niet, dat mag niet, dit is lame, dat is lame... Je hebt een ban, ja maar daar ben ik het niet mee eens, al het gezeik over dit soort onnuttige dingen ben ik meer dan spuugzat aan het worden. :( :(

Dit is voor mij en denk ik ook anderen de reden dat ik me steeds minder op de server laat vertonen, omdat er andere servers zijn die het plezier in het spel niet verpesten!

Jongens laten we ophouden met het eeuwige gezeik en gezeur, en niet alleen in dit topic maar ook op de server!

Peace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Pizza,
Ben het helemaal met je eens maar houdt er ook rekening mee dat er mensen zijn die zeiken omdat ze weten dat anderen zich daar aan storen. Het feit dat er op hun opmerkingen gereageerd wordt geeft hun een kick.
Idem voor dat geneuzel om bans.

Mijns inziens is de beste reactie geen reactie.
Laat maar blaten. Als je niet reageert houdt het vanzelf op. Reageren is alleen maar brandstof voor meer.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kennelijk is grep het met mij eens, heb al eerder aan gegeven dat we niet zo op elkaar moeten reageren.
Mischien maar een een apart IRC kanaal bouwen voor al dat geblaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iktinos GZ

iktinos GZ

erhm ja , LOL ?

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 12:13:
[...]

A: Ik wist niet dat je aan het flakken was de potjes ervoor(je verlult je zelf dus nu.. )
B: Toen ik erin kwam in dat 'vaage ruimte level' en ik wou flak cannon pakken (die ligt in zo'n doos) zat jij daar in die dus iedereen die daar dus kwam had jij in 1 schot dood met je flak.... (demo heb ik helaas al gedelete)
C: Op w00t zat je te lamen met sniper en telkens reconnecten en van team wisselen..
D: En op Gauntlet zat je te kanker..

Ik zie helemaal niks dat je je best deed om leuk te spelen dus niet zeiken om zo'n 72 uurs ban..

En Diaboluzzz heeft wel gelijk, de mensen die het verzieken op de server(noem geen namen hoor GZ-ers)moeten zich aanpassen of wegblijven wat denken jullie wel niet wij ons aanpassen aan de triestelingen en zo dus te server 'verneuken'?
Denk is na man :(
op je a,c en d opmerking heb ook nog wel een reactie wn ik heb er nog wel een e aan toe tevoegen.
dus..
a: ik zei dat ik 1 potje nadat jij er in kwam aan het flakken was en niet er voor. en iedereen mag zelf weten welk wapen je gebruikt. jullie gebruiken immers die stomme shockrifle dat is veel erger.
B: --- idem
C: snipen bij w00t ??? kan dat ?? ik was het in iedergeval niet ;)
d: sommige woorden hebben nou eenmaal dezelfde betekenis ik had ook klote teams kunnen zeggen ,maar ja daar had ik ook je ballen mee kunnen bedoelen :P
ozja en nog 1 ..
E: jullie verzinnen overal zoveel omheen dat het allemaal alleen maar erger word

ik zit mijn ban wel uit ja en ik zeg ook geen kanke..... meer ja ,maar over welk wapen iemand gebruikt moet iemand zelf weten aan elk wapen zitten zo z'n voors en tegens. owja hou eens op met die a,b,c,d gezeur

met een nog vriendelijke groet , IK..... en broeder

[ Voor 5% gewijzigd door iktinos GZ op 20-06-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iktinos GZ

iktinos GZ

erhm ja , LOL ?

maar ik zeur niet omdat ik er andere mensen mee denk te storen ik uit alleen mijn mening maar ik zal de toets voor het chaten voor het gemak wel ff uitzetten :P :P

[ Voor 85% gewijzigd door iktinos GZ op 20-06-2003 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

iktinos GZ schreef op 20 June 2003 @ 21:16:
maar ik zeur niet omdat ik er andere mensen mee denk te storen ik uit alleen mijn mening maar ik zal de toets voor het chaten voor het gemak wel ff uitzetten :P :P
4 uur cup a soup Dat zouden meer mensen moeten doen :*) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ccoppens/Zooi/Shot0169.JPG

Zow, weer ff een screenie posten :P, dan lijkt het iig nog alsof we het gezellig hebben

voor de mods he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hier geen woorden over vuil maken bewijs heb ik al weggegooid.
Hoe jij het ziet zie jij dat, hoe ik het zie zie ik het.
Volgende keer als ik bewijs heb zie je wel hoe de admins het vinden!(ik beleef er geen plezier aan om met jouw te gamen ik game voor de fun, je hebt het zelf in de hand hoe je speelt als je niet wil luisteren en aan andere wilt denken doe je dat toch lekker dan merk je vanzelf het resultaat wel, jij vriendelijke tege andere andere tegen jouw jij lame spelen ik 'lame' om admin roepen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
ok ik ook dan maar :9

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/maalst1/got/ut/win5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/maalst1/got/ut/win6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice Michiel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://goldeneyegz.tripod.com/11.JPG

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

En het was weer eens tijd voor Badlands :D.. Diaboluzzz, Gerco, en ik trokken ten strijde gewapend met wapens van het oude "wilde" westen, en een hoed.. in het stadje Santa Fe (BL-SunDown dus :P)

Kokosnoot, gewapend met z'n ultra sniper, de Sharps Plains Rifle (die een Buffel kan plat leggen met 1 schot :P), heeft duidelijk bewezen dat ie teveel naar Clint Eastwood kijkt, hij is dan ook The Good. Diaboluzzz en Gerco vechten uit wie The bad, en The ugly zin
:D :Y) ;)..

Afbeeldingslocatie: http://ut.tweakers.net/sponge/images/06-21-2003_150452.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ut.tweakers.net/sponge/images/06-21-2003_152240.jpg

In het grote huis, en vooral in de tuin rondom was ook duidelijk wie onzichtbaar was tussen de grasvelden... :)
Afbeeldingslocatie: http://ut.tweakers.net/sponge/images/06-21-2003_153254.jpgHier ging ik nu weg.. final score weet ik niet

In de smalle, maar zeer groot en complexe canyons komt weder de Clint Eastwood fan als winnaar naar buiten, vooral door de Sharps en de Dynamiet staven, die met precisie gegooid worden... >:) ;)
Afbeeldingslocatie: http://ut.tweakers.net/sponge/images/06-21-2003_160158.jpg

Helaas, elkaar in het vizier van de sharps, trok Gerco de trigger net een kleine paar milliseconden eerder, waardoor de Noot 2e werd.. maar het aantal deaths blit nogsteeds zeer laag :)
Afbeeldingslocatie: http://ut.tweakers.net/sponge/images/06-21-2003_162454.jpg

Zo dat was mijn verslag :) Het was cool :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sponge op 21-06-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me best leuk bl is da een mod so ja waar kenk hem downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 20:53:
Lijkt me best leuk bl is da een mod so ja waar kenk hem downen?
URL ftp://tx1.edgefiles.com/t...nds/badlands_v110_Zip.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TY Rival :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gg GZ ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~micli/Shot0120.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

En weer werden de revolvers, snipers opgezocht en de hoeden uit de kast gehaald..

Overigens heb ik een map verloren, en won Gerco.. ik heb toen alleen geen screenie gemaakt.. :)

Was vandaag erg leuk :) Een aantal Driehoek schoten waren zeer mooi.. (a schiet b, c schiet a).. :) :D) en de messen e.d. vlogen ook weer in het rond :) Overigens maak ik me wel zorgen.. Gerco heeft een ander wapen in gebruik genomen.. de Marlin. Dat ding is erg sterk en schiet sneller dan m'n Sharps.... ;)

Afbeeldingslocatie: http://ut.tweakers.net/sponge/images/06-22-2003_165112.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ut.tweakers.net/sponge/images/06-22-2003_160732.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ut.tweakers.net/sponge/images/06-22-2003_155342.jpg
(check de tijd! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

en weer kon ik die twee slinkse ratjes niet bijhouden ffs :(

* Diaboluzzz baalt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Diaboluzzz schreef op 22 June 2003 @ 20:51:
en weer kon ik die twee slinkse ratjes niet bijhouden ffs :(

* Diaboluzzz baalt :'(
Meer westerns kijken :Y) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
kan iemand die link fixen met die western mod ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet het nie slimmie :>
Hij staat ook op 'tweakers' server http://ut.tweakers.net/zooi/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

|:( Durf nu nog eens te klagen over lag |:(

>:)

[ Voor 6% gewijzigd door Gerco op 22-06-2003 23:51 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:05
Gerco schreef op 22 June 2003 @ 23:51:
[...]

Ik zal wel ff een mirror aanmaken, scheelt weer server belasting als iedereen daar opeens gaat downloaden :P

edit: morgen dus :)
edit2: tadaa: http://crew.tweakers.net/shittyoldman/ut/

[ Voor 14% gewijzigd door ShittyOldMan op 23-06-2003 14:13 ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op 22 June 2003 @ 23:51:
[...]

He wat B)
70 mb-tjes maar :7
Dat zal inplaats van ping 180 ping 200 worden *D }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 10:01:
70 mb-tjes maar :7
Dat zal inplaats van ping 180 ping 200 worden *D }:O
70MB * een paar honderd man = hoop MB :P

Mijn ping is nog steeds niet boven de 80 uitgekomen, naast de regelmatige lagspike dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op 23 June 2003 @ 11:11:
[...]

70MB * een paar honderd man = hoop MB :P

Mijn ping is nog steeds niet boven de 80 uitgekomen, naast de regelmatige lagspike dan.
Mja paar honderd... De meeste hebben hem al of willen hem niet dus enkele 10 talen schat ik :+
Mja als je de stanrdaar ping neemt zit ik rond de 60 maar met lagspike rond de 150 a 200 :>, das erg irri:|
De spelers moeten beter verdeeld worden onder tweakers en argon server :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 11:37:
[...]

Mja paar honderd... De meeste hebben hem al of willen hem niet dus enkele 10 talen schat ik :+
Mja als je de standaard ping neemt zit ik rond de 60 maar met lagspike rond de 150 a 200 :>, das erg irri :|
De spelers moeten beter verdeeld worden onder tweakers en argon server :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ungarmax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2021
Goed hier ben ik weer met een aantal noob vragen }:O
hopelijk hebben jullie een paar antwoorden:
1. hoe krijgen jullie het voorelkaar om die forward dodge zo soepel te laten verlopen. Als ik dat probeer dan sta ik tussen de dodges altijd ff stil :(
2. Hoe maak je een screenshot. (editen heb ik al begrepen uit het topic maar de screen maken niet.)
3. Hoe kan het dat de bots in ut (b.v. op Godlike) zo snel van links naar rechts dodgen en soms ook heel snel achterelkaar een kant op dodgen? (b.v 3 keer naar links )
4.) Zijn er ook combo's in ut(moves). of is dit beperkt tot de dodge.

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Voor degenen die 'm nog willen hebben (badlands):

http://crew.tweakers.net/shittyoldman/ut/

Ik weet alleen niet of dit alle nodige files zijn. Dacht het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

ungarmax schreef op 23 June 2003 @ 14:02:
1. hoe krijgen jullie het voorelkaar om die forward dodge zo soepel te laten verlopen. Als ik dat probeer dan sta ik tussen de dodges altijd ff stil :(
2. Hoe maak je een screenshot. (editen heb ik al begrepen uit het topic maar de screen maken niet.)
3. Hoe kan het dat de bots in ut (b.v. op Godlike) zo snel van links naar rechts dodgen en soms ook heel snel achterelkaar een kant op dodgen? (b.v 3 keer naar links )
Thanx!
Ik kan alleen antwoord geven op vraag 2, aangezien ik een no-dodge mentaliteit er op na hou (lees:ik kan er geen ruk van ;) )
Screenshot maak je door op F9 te drukken. Hierna verschijnt er een file Shot<volgnummer>.bmp in de system sub-directory onder de dir waar je unreal tournament geinstalleerd hebt.
Voordat je een screenie post, graag dus eerst ff resizen en converteren naar .jpg anders wordt het laden van dir topic zo zwaar :)

NB: UT maakt maximaal 256 screenies aan (tot Shot255.bmp dus). Daarna lijkt alles het nog te doen als je op F9 drukt maar zal je geen nieuwe screenie zien. Oplossing is verhuizen/deleten van de oude screenies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Naja, ik kan bezig blijven met shots van BL.. maar dat wordt ook zo saai :P ;) Daarom deze nog even, Mad-Dog is volgens mij zelfde als godlike :)

Afbeeldingslocatie: http://ut.tweakers.net/sponge/images/06-22-2003_215930.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice :P
/me gaat het binnenkort ook maar es spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi . jullie zien mij binnekort wel verschijnen in UT

Ik denk wel dat ik na n tijdje jullie allemaal ga 0wnen :P (geintje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 23:22:
hoi . jullie zien mij binnekort wel verschijnen in UT

Ik denk wel dat ik na n tijdje jullie allemaal ga 0wnen :P (geintje)
Welkom bij de club :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een nieuweling . nau succes en welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja gamepad zal wel lukkuh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Broertjes? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealKnuckles
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10-2023

RealKnuckles

mmm-ah :X

ungarmax schreef op 23 June 2003 @ 14:02:

Thanx!
1. Veel oefenen...
2.f9
3.Ze hebben een dodge bot :P (die overigens wel bestaat las ik ergens) hoe het kan weet ik ook niet eig, iig ken ik geen 1 mens die dat kan :'(
Ik ga er idd eens op oefenen maar ik denk dat het vrijwel onmogelijk is ;(
4. nee alleen dodging en trickjumps voor de rest houd het op. :)

[ Voor 8% gewijzigd door RealKnuckles op 25-06-2003 13:28 ]

Logitech z 560 ownage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.leeuw7/aars.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.leeuw7/aars2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedzo :D
GZ wordt al beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heeft -]IFS[- mee gedaan aan een iCTF costum map tournooi.
(http://www.ictf-tourney.tk/)
We zaten in poule D bij SKIN KiK en GoA. Skin kwam niet op dagen dus helaas hebben we maar 4 poule wedstrijden kunnen spelen.

-]IFS[- vs GoA

Map1 CTF-Chains gauntlet

Afbeeldingslocatie: http://www.ifsquad.nl/Screenies/GoAvsIFS.JPG

We kwamen 2-0 voor maar wat we toen allemaal gingen doen weet ik zelf ook niet :) 3-2 verloren dus..

Map 2 CTF-Corridor

Afbeeldingslocatie: http://www.ifsquad.nl/Screenies/GoAvsIFS2.JPG

Net voor het begin hoor de ik m'n IRC rinkelen en ja hoor [ErA] Pmde me dat hij ook avail was. Deze map liep vlotjes veel returns van snail^afk die onze enige def was in deze map

-]IFS[- vs KiK

Map 1 CTF-Rails

Afbeeldingslocatie: http://www.ifsquad.nl/Screenies/IFSvsKiK.JPG

Deze map speelde we op KiK server en om een of andere vage rede kon [ErA] de server niet joinen en ik kon zo snel niemand anders regelen dus hebben we 4vs5 gespeeld. verder is Knuckles hier vervangen door mar1o.

map 2 CTF-Gazpacho

Afbeeldingslocatie: http://www.ifsquad.nl/Screenies/IFSvsKiK2.JPG

Mario had op het laatst een packetloss van 15% dus hij kon deze map echt niet spelen. Gelukkig kwam Molo net op tijd nog even op IRC kijken en had Questgamer net op tijd z'n diploma op gehaald dus ook hij kon nog even mee genieten. 3-1 verloren maar Molo^ had wel een drie dubbele monsterkill!

BDW mocht je je soms afvragen of -=]KiK[-KiLLeR=- de zelfde is als de beruchte Killer van PW ja ddat is hem. Dit tournooi stond los van CB dus ook hij kon gewoon mee doen.

Qua onderling resultaat stonden we dus boven GoA en mede doordat SKIN niet was op komen dagen gaanwe dus door naar de kwartfinale vs MnM..

De uitslagen zullen hier vermeld worden: http://www.ifsquad.nl/Tournament.htm En ik zal hoogstwaarschijnlijk nog wel even posten op gathering ;)
BDW de download links voor de maps staan er bij voor de liefhebbers!

Wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Rails is een leuke map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chains Gauntlet ziet er wel leuk uit...
Zal vanmiddag es wat gaan downloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 17:17:
Deze map liep vlotjes veel returns van snail^afk die onze enige def was in deze map
ja, daar heeft [GoT] clan ook al veel last van gehad :)
BDW mocht je je soms afvragen of -=]KiK[-KiLLeR=- de zelfde is als de beruchte Killer van PW ja ddat is hem. Dit tournooi stond los van CB dus ook hij kon gewoon mee doen.
Beruchte?
* grep komt nog maar net kijken en is niet zo op de hoogte van de "scene" 8)7 . Wat is er zo berucht aan hem?

Leuk verslag btw... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 18:32
Mmm het beruchte aan hem is dat 'ie goed is :P Hij speelde nu dus met KiK mee, KiK staat op dit moment op clanbase 25e op de Europese ladder (FtF staat bv 170e), maar hij is ook clanleader van PW, en PW staat 3e, en hebben in mei 2 weken eerste gestaan. Daarnaast is het gewoon 1 van de betere iCTF spelers in Europa. Het was een hele eer om tegen hem en KiK te mogen spelen voor mij. Helaas 2x niet echt eerlijk, eerst 4vs5 met 4 voor ons, toen 5vs5 maar zij hadden iemand die om de paar minuten een paar minuten moest leaven door keyboardproblems. Het niveauverschil viel me erg mee, we hadden verwacht gewoon met grote cijfers ingemaakt te zullen worden, helemaal toen we Rails met 4vs5 moesten spelen. Maar misschien waren zij wel uit vorm, en wij (the underdog) niet, of het kwam doordat de war niet veel meer uitmaakte voor de stand in de poule, in ieder geval leuk gespeeld :)

Edit: 2 dagen geleden werd KiLLeR geïnterviewd: http://www.clanbase.com/n...p?nid=89751&mid=0&lid=935

[ Voor 7% gewijzigd door Tha_Snail op 28-06-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Snail schreef op 28 June 2003 @ 13:46:
Daarnaast is het gewoon 1 van de betere iCTF spelers in Europa.
Voor de duidelijkheid: Met NonZP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 09:50
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 15:02:
[...]

Voor de duidelijkheid: Met NonZP :)
ZP boeit de meeste mensen atm nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Cheeta schreef op 27 June 2003 @ 17:17
prrrt..
PW-Killer speelt in clanbase ook voor kik hoor. Clanhoeren is in....
hijs bekend, niet berucht, groot verschil, en momenteel heb ie niet zn vroegere vorm :) (hij speelt de een stuk minder aan skill wat ie ooit had)

Plus ErA zn comment naar Killer is erg triest(Killer je bent noob), aangezien Killer vroeger wel degelijk bij de beste 3 insta spelers ter wereld hoorde, iets wat ErA niet kan zeggen.

Dat je niet zo hard verlies van KiK is niet zo gek, op wat clanhoertjes na is het geen sterke CTF clan. (Ze spelen meer deathmatch dan echt ctf te snappen)

[ Voor 56% gewijzigd door Max|Burn op 29-06-2003 00:05 ]

ma ma ma ma ma macron one

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.