- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Jochie al had ik sinds dat ut uitkwam elke dag minstens 5 uur gespeeld dan zou ik jou nu zo hard 0wnen dat je huilend naar je mama rent.Rival24 schreef op 03 June 2003 @ 20:27:
[...]
Hmm dat heb ik m al zo vaak proberen te vertellen
Overigens Zaadbank, de enige manier om iemand te ownen is door een 1on1 te spelen
Maar aangezien ik ook nog een normaal leven heb, en tevens ook graag andere games speel (puur voor de lol....) zijn mijn ut skills op dit moment niet op het niveau die ze hadden kunnen zijn.... lekker boeiend.
Oh ja en over dat "jij hebt minder frags" geblaat, bij lms gaat het om overleven en niet alleen om de frags...
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Verwijderd
op die manier zou ik ook wel kunnen winnen.
Verwijderd
/edit soz 4 postSaedbanken schreef op 03 June 2003 @ 22:59:
[...]
Jochie al had ik sinds dat ut uitkwam elke dag minstens 5 uur gespeeld dan zou ik jou nu zo hard 0wnen dat je huilend naar je mama rent.
Maar aangezien ik ook nog een normaal leven heb, en tevens ook graag andere games speel (puur voor de lol....) zijn mijn ut skills op dit moment niet op het niveau die ze hadden kunnen zijn.... lekker boeiend.![]()
Oh ja en over dat "jij hebt minder frags" geblaat, bij lms gaat het om [/b]overleven[b] en niet alleen om de frags...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 23:12 ]
Verwijderd
Tuurlijk gaat het om het overleven dUh, maar eig vindt ik dat de gene met de meeste kills eigenlijk de winnaa is zoals al aangeven campers winnen lms vaak daarom zegt lms eig niks kwa skills....Saedbanken schreef op 03 juni 2003 @ 22:59:
[...]
Oh ja en over dat "jij hebt minder frags" geblaat, bij lms gaat het om overleven en niet alleen om de frags...
Malevolence heerst met camperen :-x
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Tja hier maak ik geen woorden over vuilErAdiCToR schreef op 04 juni 2003 @ 09:11:
Ik zit zo eens na te denken. En inderdaad. Het principe van LMS is overleven. Dus als iemand 20 levens heeft en slechts 5 frags, dan heeft ie toch gewonnen. Ik weet dat sommige mensen het niet leuk vinden, maar toch ik vind campen wel errug vetjes. Denk dat ik het maar weer eens ga introduceren, lekker piston pennen naar de hidden spots.
Ja dat is zeker zo maar sommige maken hier dus misbruik van en gaan campen das ook weer niet leuk...41.6C.6D.61.72 schreef op 04 juni 2003 @ 09:24:
En die Lmsmod is tegen de "Kijk ik 0wn!" (maar heb me verstopt, maar dat zeg ik niet!) screenshots, waar ik me een paar topics terug aan ergerde. En het werkt wel mooi zo

Verwijderd
iedere idioot kan gaan zitten campen en wachten totdat de rest zo weinig levens overheeft dat het bijna een walkover is.ErAdiCToR schreef op 04 June 2003 @ 09:11:
Ik zit zo eens na te denken. En inderdaad. Het principe van LMS is overleven. Dus als iemand 20 levens heeft en slechts 5 frags, dan heeft ie toch gewonnen. Ik weet dat sommige mensen het niet leuk vinden, maar toch ik vind campen wel errug vetjes. Denk dat ik het maar weer eens ga introduceren, lekker piston pennen naar de hidden spots.
en voor echt campen spelen we wel een keer phobos lms ;x
Verwijderd
En ja Boba jochie, als ik ook 5 uur per dag zou spelen, oeh oeh oppasen Gitzzz,
dat jij skillloos bent, en daarom gaat campen (want meestal zit jij lekker te campen met lms) is noobishlike.
En rival, ik wil wel die 1on1, gister werden we "gestoord" door BoJ. En morpheus lms is goed, maar daarna wil ik ook mijn eigen map
Curse doet het anders ook wel goedVerwijderd schreef op 04 June 2003 @ 10:42:
[...]
iedere idioot kan gaan zitten campen en wachten totdat de rest zo weinig levens overheeft dat het bijna een walkover is.
en voor echt campen spelen we wel een keer phobos lms ;x

Anyways pyro, waarom zou je in vredesnaam tegen mij willen spelen? Je weet toch wel dat je wint. Krijg je daar nou echt zo'n enorme kick van, ga liever tegen mensen spelen van je eigen niveau ofzow.
Ik speel zelf ook het liefst tegen mensen die een beetje rond m'n eigen niveau zitten of net ietsjes hoger (BOFH, grep, Deeper e.d.).
Overgins heb ik de bestanden niet meer die hiervoor nodig waren maar denk dat iemand dat vast wel ken vinden.
/\/\ichieL(NL)Rival24 schreef op 04 June 2003 @ 12:36:
[....]
Ik speel zelf ook het liefst tegen mensen die een beetje rond m'n eigen niveau zitten of net ietsjes hoger (BOFH, grep, Deeper e.d.).
[ Voor 39% gewijzigd door Mich op 04-06-2003 13:02 ]
SpamDeathmatch met alle wapens dus eigenlijk?. Hmmzz lijkt me niet echt een lekker idee, aangezien er dan enorm veel gespammed wordt (meer dan nuDE_Michiel schreef op 04 June 2003 @ 12:59:
Misschien een idee om op de t.net server ook LMS te gaan spelen waar op het eide het aantal kills telt. Kan opzich best leuk zijn, veel frags halen maar toch voorzichtig zijn om te overleven, want hoe langer je leeft hoe meer frags je kan halen.
Overgins heb ik de bestanden niet meer die hiervoor nodig waren maar denk dat iemand dat vast wel ken vinden.
Dan overleeft juist degene die het langs blijft leven en het beste spam kan ontwijken en hij moet ook nog eens kunnen fraggenRival24 schreef op 04 juni 2003 @ 13:15:
[...]
SpamDeathmatch met alle wapens dus eigenlijk?. Hmmzz lijkt me niet echt een lekker idee, aangezien er dan enorm veel gespammed wordt (meer dan nu).
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Als je gaat campen breng je jouw team in de minderheid, en dus in het nadeel. Wanneer het andere team al je teamleden heeft afgeslacht (wat geen probleem moet zijn aangezien je team in de meerderheid is) moet je het in je eentje opnemen tegen het andere team... dus dat werkt niet
Tijdje terug toen ik nog UT speelde had mijn clan op CB een TLMS ladder geregeld (volgens mij issie er nog steeds) en een paar TLMS wars gespeeld. Is best cool
Verwijderd
D'r was geloof ik ooit sprake van dat TLMS (ooitBong-One schreef op 04 juni 2003 @ 14:02:
gewoon TeamLMS spelen, dat zorgt ervoor dat er niet gecamped word;
Als je gaat campen breng je jouw team in de minderheid, en dus in het nadeel. Wanneer het andere team al je teamleden heeft afgeslacht (wat geen probleem moet zijn aangezien je team in de meerderheid is) moet je het in je eentje opnemen tegen het andere team... dus dat werkt niet
Tijdje terug toen ik nog UT speelde had mijn clan op CB een TLMS ladder geregeld (volgens mij issie er nog steeds) en een paar TLMS wars gespeeld. Is best cool
[edit] Het maakt dan overigens geen hond uit WIE er een aimbot gebruikt, maar als je em test, meld dat dan ff, en ga niet continu dezelfde mensen op hun spawnplek zitten afraggen...
[ Voor 44% gewijzigd door --MeAngry-- op 04-06-2003 14:55 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
7of9 maakte maar een grapje
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
Klein-Duimpje? Ach.. dat was ik.--MeAngry-- schreef op 04 June 2003 @ 14:53:
Wat is dat tog met die aimbots? Zit toch bescherming voor op de ut.tweakers server? Echt irri begint dit te worden...
[edit] Het maakt dan overigens geen hond uit WIE er een aimbot gebruikt, maar als je em test, meld dat dan ff, en ga niet continu dezelfde mensen op hun spawnplek zitten afraggen...
Ohja, geen aimbots tenzij UTPure6C oid gehackt is.
Verwijderd
Ja die is gehackt.Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 15:06:
[...]
Neej, niet KleinDuimpje (jij) maar pyro zat echt irri te doen, en hij wekte nogal het vermoeden dat ie een aimbot gebruikte...Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 15:06:
[...]
Klein-Duimpje? Ach.. dat was ik.![]()
Tesla Model Y RWD (2024)
ja idd, met zen godlike onder face, telkens teams wisselen, alleen sniperen--MeAngry-- schreef op 04 juni 2003 @ 16:13:
[...]
Neej, niet KleinDuimpje (jij) maar pyro zat echt irri te doen, en hij wekte nogal het vermoeden dat ie een aimbot gebruikte...

en nee ik heb er ook geen 1
Ik camp bijna nooit hoor.Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 23:10:
oj?? . als het alleen over overleven gaat kun je net zo goed alleen maar gaan campen joh.
op die manier zou ik ook wel kunnen winnen.
Ik zit gemiddeld nooit langer dan 10-15 sec. op een plaats, meestal pak ik bij een bepaalde map gewoon een gedeelte waar ik veel rondloop, meestal met kleine ruimtes of gangen omdat ik daar de meeste kans heb om iemand te fraggen, en zo gauw als ik dan iemand in dat gedeelte van de map 2x frag dan is het ineens campen.

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Verwijderd
Eerlijk;
- CTF FC base campen ( je wilt toch winnen )
- Opwachten van nme fc dmv teamspeak etc
Lame;
- CTF insta campen beetje aimen bij bijv. (e-caves) op de gang waar nme doorkomt
om zo de hoogste score te krijgen ook al is het uber irritant om telkens weer door de zelfde persoon neergeschoten te worden.
- LMS winnen en niets fraggen en achteraf gezeik krijgen dat je lamed, tis maar wat je leuk vind, zelf ging ik altijd voor de meeste kills in lms en dan was ik nog lame

En ik zelf tel niet hoelang ik camp
Verwijderd
En nee MeAngry, ik had geen aimbot (en nee ik zat niet constant op een toretje te snipen, dat deed ik in base zelf : >)
Verwijderd
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 17:39:
LOL @ kleinduimpje, dus jij bent dat irritante kindje met bind: fire | wave.....
En nee MeAngry, ik had geen aimbot (en nee ik zat niet constant op een torentje te snipen, dat deed ik in base zelf : >)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 17:49 ]
Verwijderd
Erg boeiend om weer een boeiende reply te maken op mijn niet boeiend reply etc.
Laatste post hiero btw

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 18:15 ]
Heey david!! hoestnouw?Bong-One schreef op 04 June 2003 @ 14:02:
gewoon TeamLMS spelen, dat zorgt ervoor dat er niet gecamped word;
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
waarom moet ik opeens een bestand van bijna 7700k genaamd sgtech1 downloaden
en hoezo gaat dat heel lang duren terwijl het normaal zo klaar is
editDE_Michiel schreef op 04 June 2003 @ 21:02:
hmmz
waarom moet ik opeens een bestand van bijna 7700k genaamd sgtech1 downloaden
en hoezo gaat dat heel lang duren terwijl het normaal zo klaar is
ik krijg echt tieten van die dingen die zo langzaam binnengehaald worden dit is bij heel veel servers zo ik weet niet hoe het komt maar goed, wel vervelend dus.
bij argonhosting is het ook al zo
edit 2DE_Michiel schreef op 04 June 2003 @ 21:03:
[...]
edit
ik krijg echt tieten van die dingen die zo langzaam binnengehaald worden dit is bij heel veel servers zo ik weet niet hoe het komt maar goed, wel vervelend dus.
bij argonhosting is het ook al zo
gvd nu is die bij 70% loop ut vast omdat ik zo vaak overschakel

edit 3
sorry dat edit 2 een quote was

[ Voor 8% gewijzigd door Mich op 04-06-2003 21:04 ]
Alsof jij wegblijftVerwijderd schreef op 04 June 2003 @ 18:12:
[...]
Erg boeiend om weer een boeiende reply te maken op mijn niet boeiend reply etc.
Laatste post hiero btwdus je zal wel super blij zijn net als alle anderen..
Je komt toch wel weer terug
btw, ik zit hier bij Cheeta thuis met Mar1o (chuckie!) , Bulldog, Inferno, Xa0z en Goldhawk. Allemaal IFSers
Dus niet zo raar als jullie mij wat weinig op public zien
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
(12:48:37) (@Sponge) binnekort--MeAngry-- schreef op 04 June 2003 @ 14:53:
Wat is dat tog met die aimbots? Zit toch bescherming voor op de ut.tweakers server? Echt irri begint dit te worden...
(12:48:39) (@Sponge) zien we in ut topic
(12:48:44) (@Sponge) iets over aimbots.. wedde
(12:48:52) (@Richard) denk het wel ja
muahaha goed heur, ik wil wel weer es een potje tegen je spelen
O ja ik heb je toegevoegd bij mijn buddies list hierzo op got, dat is zo ontzettend handig, bijna onvoorstelbaar gewoon, want dan kan ik zien wanneer je voor het laatst online bent geweest; ik ga een taart bakken
ik zie dan ook maar 1 main-team wfh spelen op die screenie
geen Mos, GM, DT, etc..
wat geef je ervoorRaVeNgEr schreef op 05 juni 2003 @ 20:29:
heu, login op CB, links in het menu bij open cups UT DM en dan rechts in het midden van de pagina op mij voten als Most Valuable Player lmfd
http://flickr.com/photos/itommy/
You got my vote. Je staat nu als #1.. leading met 1 voteRaVeNgEr schreef op 05 juni 2003 @ 20:29:
heu, login op CB, links in het menu bij open cups UT DM en dan rechts in het midden van de pagina op mij voten als Most Valuable Player lmfd
DoneRaVeNgEr schreef op 05 June 2003 @ 20:29:
eerste met 22 votes hehe
[ Voor 6% gewijzigd door RealKnuckles op 06-06-2003 18:13 ]
Logitech z 560 ownage :)
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Weet je wat humor is, ik zat ff dit topic door te nemen en toen zag ik die pic bij jouw nick.DE_Michiel schreef op 08 June 2003 @ 22:10:
ik weet niet wat het was vanavond maar ik raakte niks meer, echt bizar
Terwijl ik van the matrix reloaded Oakenfold - Dread Rock aan had staan.
Je poppetjes dansen precies op de maat, echt lol....
(ok, dit was mega off-topic, shit happens...)
[UT] ut.tweakers.net -> niemand in het forum ? deel 9
Mjah, je kunt het topic binnenkort beter in:DE_Michiel schreef op 10 June 2003 @ 15:07:
volgende topic heet:
[UT] ut.tweakers.net -> niemand in het forum ? deel 9
[UT] ut.argonhosting.nl -> Niemand?
veranderen
De argonserver bevalt bij velen wat bter geloof ik, alleen irri dat ie er gisteren ineens uitflikkerde
Tesla Model Y RWD (2024)
gister na de w00t zeker ?--MeAngry-- schreef op 10 June 2003 @ 16:38:
[...]
Mjah, je kunt het topic binnenkort beter in:
[UT] ut.argonhosting.nl -> Niemand?
veranderen
De argonserver bevalt bij velen wat bter geloof ik, alleen irri dat ie er gisteren ineens uitflikkerde
opeens waren er 8 man weg
of was het pas later ?
klinkt leukShittyOldMan schreef op 10 June 2003 @ 18:09:
Over w00t gesproken, als er mensen zijn die deze map best leuk vinden, en die het niet zo moeten hebben van lms deck, neem eens een kijkje op Cov's instagib server. Die heeft eigenlijk alleen maar de wat kleinere custom ctf maps. Te vinden in de ctf server lijst onder eerder genoemde naam.
Gevolg, trueserver lag gedurende enkele seconden plat zo ik vernomen heb van een 1 vd mensen van true.
onder het motto: shit happends.
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
euhm nofi maarre Pyro is de clan en 7of9 is de persoon die je bedoeld--MeAngry-- schreef op 04 June 2003 @ 16:13:
[...]
Neej, niet KleinDuimpje (jij) maar pyro zat echt irri te doen, en hij wekte nogal het vermoeden dat ie een aimbot gebruikte...
Verwijderd
idd Shitty ik heb die url van Cov hier al eens eerder gepostShittyOldMan schreef op 10 June 2003 @ 18:09:
Over w00t gesproken, als er mensen zijn die deze map best leuk vinden, en die het niet zo moeten hebben van lms deck, neem eens een kijkje op Cov's instagib server. Die heeft eigenlijk alleen maar de wat kleinere custom ctf maps. Te vinden in de ctf server lijst onder eerder genoemde naam.
hier komtie nog een keer: 195.149.21.124:7838
bdw de map cycle veranderd elke week en de maps zijn vanaf een ftp het weekend voor die week te downloaden
Verwijderd
Haha niceVerwijderd schreef op 11 June 2003 @ 13:54:
Om ook nog es wat te zeggen....
Ik heb pas nog een leete frag gemaakt
Klik!
Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 13:54:
Klik!
Dat lijkt me niet hè, aangezien het een UT server is en geen UT2003 serverGerwin schreef op 11 June 2003 @ 14:35:
Kun je niet met UT 2003 op de server komen?
Beetje logisch nadenken dus
The devil is in the details.
_Dat_ wist ik niet, dacht dat 't gewoon draaide op UT 2003...MaRc0 schreef op 11 juni 2003 @ 14:36:
[...]
Dat lijkt me niet hè, aangezien het een UT server is en geen UT2003 server
Beetje logisch nadenken dus

UT is gewoon, UT 2k3 is de ripoff
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
verwachten julie van UT 2k4 wat beters of niet ??
UT classic is nergens meer te krijgen bijna heb ik de indruk, overal UT 2003.Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 16:15:
[...]
Nee, classic blijft roeleren!UT2004 is gewoon 2003 in een nieuw jasje
Verwijderd
vraagje, hoe krijg jij je demo in een windows afspeel baar bestand??Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 13:54:
Klik!
Demo afspelen en dan met fraps capturen.Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 18:02:
[...]
vraagje, hoe krijg jij je demo in een windows afspeel baar bestand??
Niet zo gek dat Bart Smit een spel van 4 jaar oud niet meer verkooptGerwin schreef op 11 June 2003 @ 16:26:
[...]
UT classic is nergens meer te krijgen bijna heb ik de indruk, overal UT 2003.
waarom op ut.tweakers.net niet met de tijd meegaan en gewoon op UT 2003 overstappen zodat meer mensen mee kunnen doen en de verbeteringen van het nieuwe spel ook gebruikt kunnen worden?TrehT schreef op 11 June 2003 @ 18:16:
[...]
Niet zo gek dat Bart Smit een spel van 4 jaar oud niet meer verkooptBij beurzen of handje kontantje oid is ie nog wel te krijgen.
koop jij vaak Unreal Tournament via handje kontantje?TrehT schreef op 11 June 2003 @ 18:16:
[...]
Niet zo gek dat Bart Smit een spel van 4 jaar oud niet meer verkooptBij beurzen of handje kontantje oid is ie nog wel te krijgen.
Verbeteringen? Ik heb nog een Voodoo3, die is onderhand ook wel verbeterd. Een nieuwe browser versie hoeft ook geen verbetering te zijn. Nieuw betekend dus niet meteen een verbetering. sowieso vreet ut2k3 veel meer geheugen e..d dan UT1.. en UT1 is veel leuker dan UT2k3Gerwin schreef op 11 June 2003 @ 18:23:
[...]
waarom op ut.tweakers.net niet met de tijd meegaan en gewoon op UT 2003 overstappen zodat meer mensen mee kunnen doen en de verbeteringen van het nieuwe spel ook gebruikt kunnen worden?
btw, als je een filmpje van je UT demos wilt maken kun je het beste de manier gebruiken die op ninjagaz staat (de "ut movie" methode dus), http://www.ninjagaz.com/
me dunkt dat er meer mensen UT kunnen spelen dan UT2k3 (komt bij dat UT natuurlijk veel leuker isGerwin schreef op 11 June 2003 @ 18:23:
[...]
waarom op ut.tweakers.net niet met de tijd meegaan en gewoon op UT 2003 overstappen zodat meer mensen mee kunnen doen en de verbeteringen van het nieuwe spel ook gebruikt kunnen worden?
Verwijderd
en wat ziet mijn oog . super mooi beeld
eigelijk zou ut.tweakers.net gewoon unreal moeten gaan draaien maar dan met de maps van ut allemaal.
offtopic : heb al btw lang geen ut meer gespeelt
Verwijderd
UT (classic) is ook wat ouder eh.Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 20:13:
Ik heb net ff deck16 gespeelt met unreal . niet ut .
en wat ziet mijn oog . super mooi beeld. hoe kan het dat ut er zo lelijk uitziet in vergelijking met unreal . die texture qualiteit is echt hoog . de skins/models zijn ook veeeel mooier . het bloed ziet er 10x beter uit dan in ut. ik draaide in d3d.
eigelijk zou ut.tweakers.net gewoon unreal moeten gaan draaien maar dan met de maps van ut allemaal.
offtopic : heb al btw lang geen ut meer gespeelt
Verwijderd
ik zeg je dat unreal 1 er in d3d 10 keer beter uitziet dan UT in d3dVerwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 20:16:
[...]
UT (classic) is ook wat ouder eh.Games van tegenwoordig zien erveel mooier uit @ door steeds nieuwe vidkaarten.
dacht je dat ik ut2003 bedoelde
ik zal eens kijken wat er gebeurt als ik de d3d.dll van UT vervang door die van Unreal
edit : wel, het werkt niet . kan een bepaalde bestand niet vinden zegt ie. en als ik die bestanden vervang zegt ie nog steeds hetzelfde
(dat die dymlos maar eens wat tijd vrijmaakt. dan lekker op de voodoo
en helaas wil unreal niet draaien in opengl
edit 2 > ik heb net nog wat zitten rommelen met de render instellingen van unreal . helaas al ik agp textures wil gaan gebruiken krijg ik allemaal artifaqs en stottert ie heel erg hard.
edit 3 . nog een nadeeltje ondekt. het is niet vlot te spelen op hoge resoluties . ik raad 800x600 aan
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 21:16 ]
Wat mensen nogal snel schijnen te vergeten is dat ut.tweakers.net de server van Gerco is. We zijn te gast op zijn server. Hij bepaald dus uiteindelijk wat er op dat ding draait.Gerwin schreef op 11 June 2003 @ 18:23:
[...]
En Gerco is nu eenmaal een onverbetelijke UT classic addict
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Verwijderd
welke verbeteringenGerwin schreef op 11 June 2003 @ 18:23:
[...]
btw, UT2k3 is niet compatibel met UT, dus iedereen zou over moeten gaan op UT2k3.
Het idee alleen alVerwijderd schreef op 12 June 2003 @ 09:04:
[...]
welke verbeteringen
btw, UT2k3 is niet compatibel met UT, dus iedereen zou over moeten gaan op UT2k3.

ja is goed laat maar is zien hoe je dat doet.ErAdiCToR schreef op 12 juni 2003 @ 08:22:
Unreal Tournament draait perfect bij mij op OpenGL. Vergt alleen wel enige editing in bestande. Mocht er vraag naar zijn, zal ik ff me quicktutorial neerzetten. Laat van u horen.
ik heb het ook wel is gedaan, dan moet je die bonus cd instaleren ofzo, en ik had van internet opengl drivers, en wat aanpassingen voor in een ini bestand. Maar als ik dan ut op starte haperde die om de 5 sec even
heel iri
als je intresse heb
[url=ed2k://|file|Unreal.Tournament.700+maps.skins.sounds.and.more.shared.by.michiel.rar|647297709|45F7E3CB9D7C41D7420334C7A642712E|/]Unreal.Tournament.700+maps.skins.sounds.and.more.shared.by.michiel.rar[/url]
[ Voor 39% gewijzigd door Mich op 12-06-2003 14:17 ]
Verwijderd
Ehmm de link doet het hier nie heb wel Edonkey runnenDE_Michiel schreef op 12 June 2003 @ 14:14:
voor alle ut fans die graag wat extra mappen willen hebben. ik share op emule (met 3 anderen) een file met mer dan 700 extra maps die ik zo hier en daar vandaan gesprokkeld heb.
als je intresse heb
[url=ed2k://|file|Unreal.Tournament.700+maps.skins.sounds.and.more.shared.by.michiel.rar|647297709|45F7E3CB9D7C41D7420334C7A642712E|/]Unreal.Tournament.700+maps.skins.sounds.and.more.shared.by.michiel.rar[/url]
nee die http verzint die er zelf bij. kan er ook niks aan doenVerwijderd schreef op 12 June 2003 @ 14:31:
[...]
Ehmm de link doet het hier nie heb wel Edonkey runnen
Verwijderd
http:// weghalen in je IE net bar. Dus dit: ed2k://|file|Unreal.Tournament.700+maps.skins.sounds.and.more.shared.by.michiel.rar|647297709|45F7E3CB9D7C41D7420334C7A642712E|/Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 14:31:
[...]
Ehmm de link doet het hier nie heb wel Edonkey runnen
Zo is het eenmaal.DE_Michiel schreef op 12 juni 2003 @ 14:52:
[...]
nee die http verzint die er zelf bij. kan er ook niks aan doen
ik hoop dat die een beetje snel gaat. Er is nu totaal 200mb verstuurd over verschillende mensen. heb vandaag iets van 12 verzoeken, dus binnen enkele dagen moet die best goed te d/l zijn
Hmm, als je hem naar mij stuurt, dan kan ik em wel hosten op een 100 Mbit-serverDE_Michiel schreef op 12 juni 2003 @ 16:01:
[...]
ik hoop dat die een beetje snel gaat. Er is nu totaal 200mb verstuurd over verschillende mensen. heb vandaag iets van 12 verzoeken, dus binnen enkele dagen moet die best goed te d/l zijn
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
dat wil ik ookSorcerer8472 schreef op 12 juni 2003 @ 16:56:
[...]
Hmm, als je hem naar mij stuurt, dan kan ik em wel hosten op een 100 Mbit-server
toch maar is chistron overwegen met zen 64 up/128 down pakketje
Je e-mailadres staat niet in je profiel... Zou handig zijn als je dat even geeftDE_Michiel schreef op 12 June 2003 @ 17:03:
[...]
dat wil ik ook![]()
toch maar is chistron overwegen met zen 64 up/128 down pakketje
(het mijne staat wel in m'n profiel, dus gooi even een mailtje langs ofzo
[ Voor 14% gewijzigd door Sorcerer8472 op 12-06-2003 17:06 ]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
lolSorcerer8472 schreef op 12 juni 2003 @ 17:05:
[...]
Je e-mailadres staat niet in je profiel... Zou handig zijn als je dat even geeft
(het mijne staat wel in m'n profiel, dus gooi even een mailtje langs ofzo)
de jouwe staat er niet in maar mail = maalst1@chello.nl
Dit topic is gesloten.