[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.770 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 23:15:
[...]

Het boeit wel (iDM dan) In vele gevallen bepaalt FPH je niveau, als je steeds fph 800/600/1200 haalt, dan weet je dat je op zo'n top niveau zit. Ik wil alleen weten of mensen hier wat 'hoge' FHP's hier hadden + screens. Voor mensen die het wel interessant vinden... post ik wat screens. :)

Meestal is hoge FPH's gewoon stoer, 't geef je gewoon een kick als je de match in 2, 3, 4 min. afmaakt en dan hup naar de volgende map. :)
one smile: |:(

je bent geweldig phreak, wat een kwaliteit heb jij :/

somehow kom je me steeds patseriger, betweteriger over :r

Tis geweldig dat jij super goed bent (in je eigen ogen) en een enorme FPH hebt, luckily enough we don't give a fuck om FPH's, fun staat voor veel spelers op nummer 1.

Jij houdt totaal geen rekening met je medespelers, en dat is nogal egoistisch misschien moet je dat eens veranderen, dan zul je ook niet steeds zo'n commentaar krijgen..

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAAAAAAAAHHHHHHHH bier!!!!!!
Iemand ook al eens ervaring gehad? UT'en met téveel bier op, dat is echt lachuh!
Net alsof je enorme lag hebt, terwijl dat stomme ding je toch echt zegt dat het niet aan je verbinding ligt, maar toch echt ergens anders aan.
Ik stel voor dat de besten eens flink zuipen en dan een potje tegen elkaar gaan UT'en en daar een demo van online zettuh, das pas fun voor iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
Diaboluzzz schreef op 29 May 2003 @ 08:57:

Tis geweldig dat jij super goed bent (in je eigen ogen) en een enorme FPH hebt, luckily enough we don't give a fuck om FPH's, fun staat voor veel spelers op nummer 1.

Jij houdt totaal geen rekening met je medespelers, en dat is nogal egoistisch misschien moet je dat eens veranderen, dan zul je ook niet steeds zo'n commentaar krijgen..
haha, als het voor jou om de fun gaat zou je je niet zo drukmaken en je aanstellen dunkt me :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diaboluzzz schreef op 29 mei 2003 @ 08:57:
[...]

Je begrijp me niet helemaal goed volgens mij 8)7
1) Ik heb niet gezegt dat ik geweldig oid bent, bovendien suckt non-zp bij mij, omdat mij ping gewoon te hoog is. Ik speel alleen ZP, meestal non-zp voor de fun.

2) nu kom je met een heel andere verhaal, verhaal die eingelijk hier niet hoort. We zouden stoppen met dat onzin, right? (Zie @ openingpost) nu begin jij er weer over. :/ Ik vraag alleen wie een hoge FPH heeft gehaalt, of het jou of niemand boeit, interesseerd me niet. Bovendien is mij vraag gewoon on-topic.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 11:55:
[...]
bovendien suckt non-zp bij mij, omdat mij ping gewoon te hoog is. Ik speel alleen ZP, meestal non-zp voor de fun. [...]
wtf is ZP en non-zp :?

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:07
zeroping gok ik.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrehT schreef op 29 May 2003 @ 14:11:
[...]

wtf is ZP en non-zp :?
ZP = Zeroping. Join ZP servers/ :)

Bij ZP schiet iedereen gelijk en is bedoeld voor mensen met hoge ping etc. Deze MOD zou een netwerk-ping moeten kunnen geven over het internet, je ping mag wel 150 oid zijn, maar hij schiet even snel als iemand met een ping van 0. :) Zo is iedereen gelijk, iedereen schiet evensnel, je hebt dan geen gezeik meer over dat "ik schoot eerder" en dat soort dingen. Check @ http://zeroping.home.att.net/

Ik speel vaak op de ZP servers omdat ut.tweakers.net op non-ZP werkt en schieten nogal lastig is. Schieten gaat namelijk na 1 a 2 sec. oid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbelpost 8)7

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
  • Laatst online: 29-12-2018
ik zie her en der mijn naam verschijnen in screenshots :+

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbeke schreef op 29 May 2003 @ 14:35:
ik zie her en der mijn naam verschijnen in screenshots :+
Ik heb er nog meer waarop jij staat. >:)

;P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heejuhh

Phreak, je gaat toch niet de 1e plaats van mij ( lameness | irritantness | kinderachtigness ) afpakken @ topic hier ?? :/ (want dat was ik toch? :))

Dat zal je nooit lukken man, want ik was vet irritant en lamede en ik flamede altijd
ennuhh ik speelde niet serieus en ik liep alleen maar te kloten en ik ben kinderachtig
Kortom ik verpeste het spel @ ut.t.net :| toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 23:18:
Heejuhh

Phreak, je gaat toch niet de 1e plaats van mij ( lameness | irritantness | kinderachtigness ) afpakken @ topic hier ?? :/ (want dat was ik toch? :))

Dat zal je nooit lukken man, want ik was vet irritant en lamede en ik flamede altijd
ennuhh ik speelde niet serieus en ik liep alleen maar te kloten en ik ben kinderachtig
[AARS]Boba_Fett is pas irritant! :( :( :(

:+ :P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook iritant .

Ik vind dat warme weer maar nix . ik zweet me hier kapot zeg :/ .
door dat warme weer speel ik slechter en niet fijn .

zullen hier nog meer mensen last van hebben ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 01:07:
ik ben ook iritant .

Zolderkamer met dakraam pal aan zuidkant meld zich. Begin al te zweten op het moment dat ik gewoon zit te niksen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 23:33

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 01:07:
ik ben ook iritant .

Nee nu nog geen last van :P, maar ik zoog vandaag gewoon hard :P. Maarja, wat wil je.. Andaction.... wootadinges..... andaction... wootadinges.... Gaaap :Z :Z :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Rival24 schreef op 30 mei 2003 @ 01:45:
[...]

Nee nu nog geen last van :P, maar ik zoog vandaag gewoon hard :P. Maarja, wat wil je.. Andaction.... wootadinges..... andaction... wootadinges.... Gaaap :Z :Z :Z :Z
Je zit ook op de verkeerde server. :+

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Saedbanken schreef op 30 May 2003 @ 02:06:
[...]

Je zit ook op de verkeerde server. :+
Op dinges zit meestal niemand :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

heb er anders net ruim anderhalf uur gespeelt......
Heb zelfs nog een godlike gehaalt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Saedbanken schreef op 30 May 2003 @ 02:10:
heb er anders net ruim anderhalf uur gespeelt......
Heb zelfs nog een godlike gehaalt. :D
Dus je hebt weer geluk gehad? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Rival24 schreef op 30 mei 2003 @ 02:14:
[...]

Dus je hebt weer geluk gehad? :P
Nee hoor ik ben gewoon heel erg goed. (8> :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 23:15:
[...]

Het boeit wel (iDM dan) In vele gevallen bepaalt FPH je niveau, als je steeds fph 800/600/1200 haalt, dan weet je dat je op zo'n top niveau zit. Ik wil alleen weten of mensen hier wat 'hoge' FHP's hier hadden + screens. Voor mensen die het wel interessant vinden... post ik wat screens. :)

Meestal is hoge FPH's gewoon stoer, 't geef je gewoon een kick als je de match in 2, 3, 4 min. afmaakt en dan hup naar de volgende map. :)
Dus.. liever 10 frags met 10 deaths met een FPH van 1200, dan 30 frags met 5 deaths en een FPH van 400? FPH kan je niet gebruiken voor niveau.. het is helemaal map afhankelijk. (bijv: het zal in Curse waarschijnlijk hoger zijn dan in Morpheus)
En het is ook zo relatief.. soms heb je wel dat je een map afgemaakt hebt in 2 minuten.. en een FPH van 800. Dan zie je de tijd een omhoog gaan, en meteen vliegt de FPH naar beneden. Een paar seconden niets raken kan al fataal zijn voor je fph. Sowieso of je die FPH kan halen (in echt 1 uur) valt ook nog te bezien.

* Sponge let nooit op FPH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 30 May 2003 @ 10:22:
[...]

Dus.. liever 10 frags met 10 deaths met een FPH van 1200, dan 30 frags met 5 deaths en een FPH van 400? FPH kan je niet gebruiken voor niveau.. het is helemaal map afhankelijk. (bijv: het zal in Curse waarschijnlijk hoger zijn dan in Morpheus)
En het is ook zo relatief.. soms heb je wel dat je een map afgemaakt hebt in 2 minuten.. en een FPH van 800. Dan zie je de tijd een omhoog gaan, en meteen vliegt de FPH naar beneden. Een paar seconden niets raken kan al fataal zijn voor je fph. Sowieso of je die FPH kan halen (in echt 1 uur) valt ook nog te bezien.

/me let nooit op FPH.
Mja, wel veel beter antwoord gegeven dan diaboluzzz. :) Sommige vinden FPH gewoon niet leuk en andere wel. Het gaat echt om weinig dood gaan, en zo snel mogelijk iemand neerknallen, dat vind ik nou de leuke daarvan. Maarja.. :)
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 23:18:
Heejuhh

Niet mijn doel in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:42
check dit http://ut.tweakers.net/st.../1054302034041/index.html
mijn efficiency met LMS 73,9% :) jammer dat mn UT crashde op het laatst heheh.

Afbeeldingslocatie: http://ut.tweakers.net/stats/Individual_Game_Stats/1054302034041/scoreVsTime.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 10:31:
[...]
Mja, wel veel beter antwoord gegeven dan diaboluzzz. :) Sommige vinden FPH gewoon niet leuk en andere wel. Het gaat echt om weinig dood gaan, en zo snel mogelijk iemand neerknallen, dat vind ik nou de leuke daarvan. Maarja.. :)
Je zegt het zelf. "Het gaat echt om weinig dood gaan"
Een hoge FPH is leuk, maar efficiency zegt imo toch net ietsje meer.
Alhoewel dat ook weer relatief is. Een campende deffer heeft al gauw 80%, terwijl een l33t attacker dat niet zo gauw zou halen.

Anyway, 'skill' is niet te meten met directe getalletjes. Het gaat gewoon om het totaalbeeld imo.

Ondanks dat de stats relatief zijn en niet superveel zeggen ben ik trouwens wel flink statsfreak :) Maar ja da's gewoon fun 8)

Just my two cents O-)

[ Voor 11% gewijzigd door QuestGamer op 30-05-2003 19:32 ]

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

en skill is ook of je goed bent in Teamplay, inspelen op berichten die je van teamleden door krijgt.
Letten op wie waar de vlag heeft of dropt.

Skill is ook fatsoenlijk spelen zonder gezeur. Skill is ook verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Diaboluzzz schreef op 30 May 2003 @ 19:39:
en skill is ook of je goed bent in Teamplay, inspelen op berichten die je van teamleden door krijgt.
Letten op wie waar de vlag heeft of dropt.
Skill is ook fatsoenlijk spelen zonder gezeur. Skill is ook verliezen :)
Yep, klopt :)

Een goedlopende FtF war met teamspeak en l33te tacticts is pas skill imo. Als team iets presteren ownt :)
Op tweakers is het meer individueel proberen wat te presteren, ook fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

QuestGamer schreef op 30 May 2003 @ 19:43:
Een goedlopende FtF war met teamspeak en l33te tacticts is pas skill imo.
Kan dat dan :? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 18:41
QuestGamer schreef op 30 May 2003 @ 19:43:
[...]

Yep, klopt :)

Een goedlopende FtF war met teamspeak en l33te tacticts is pas skill imo. Als team iets presteren ownt :)
Op tweakers is het meer individueel proberen wat te presteren, ook fun :)
Ik vind het persoonlijk heel vet als in een CTF potje op een public goede teamplay hebt ;). In een war verwacht ik eigenlijk goede teamplay enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Zo het was weer tijd voor een battle of the greatest ;) :P

* Diaboluzzz heeft met gerco gevochten in een 3 maps durende strijd, het resultaat was verhelderend te noemen :P

ff laten gaan, denken dat hij goed is O-)
Afbeeldingslocatie: http://dirkjan.argonhosting.nl/gerco1.jpg

even hard afstraffen en deeper nog even 1x respawn killen :o
Afbeeldingslocatie: http://dirkjan.argonhosting.nl/gerco2.jpg

en hier heel erg klote precies op 1 punt verliezen :{
Afbeeldingslocatie: http://dirkjan.argonhosting.nl/gerco3.jpg

Het eindresultaat, 2-1 voor gerco qua map wins.

Qua punten:

curse][, deck16][ en codex
G: 30,20,30 == 80 punten
D: 22,30,29 == 81 punten

GG gerco ! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Diaboluzzz op 31-05-2003 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diaboluzzz schreef op 31 May 2003 @ 19:33:
Zo het was weer tijd voor een battle of the greatest ;) :P

* Diaboluzzz heeft met gerco gevochten in een 3 maps durende strijd, het resultaat was verhelderend te noemen :P

ff laten gaan, denken dat hij goed is O-)
[afbeelding]
hihi. hij maaktje in het eerste potje je gewoon in :P

Idd GG Gerco

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Diaboluzzz, die ene punt die jij meer hebt is nu ook niet echt overheersend te noemen :) Maar volgens CB rules heb jij gewonnen. Volgende keer maps met minder gangen (ik stel voor om Fractal en Spacenoxx te spelen en eventueel Morpheus voor de derde match).

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Laatst online: 22-01-2023
Gerco remember me, onze 1 on 1 potjes "vroeger", moet toch UT maar weer eens installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Kleine smalle gangetjes roeleren! :P
En dan het liefst ook waar het donker is zodat ik andere spelers ongemerkt kan bespringen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saedbanken schreef op 01 juni 2003 @ 11:19:
Kleine smalle gangetjes roeleren! :P
En dan het liefst ook waar het donker is zodat ik andere spelers ongemerkt kan bespringen. :+
wat spelen jullie dan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 11:38:
[...]

wat spelen jullie dan _/-\o_
Saedbank speelt "ik bespring je in smalle donkere gangen en flak je kapot". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Laatst online: 04-07 10:41
ik heb UT voor het eerst in 2 jaar ook maar weer eens uit de kast gehaald, ik speelde altijd CS maar nu toch maar weereens UT en dit is echt stoer! hier hoef je tenminste niet te w8en als je dood bent (niet dat ik vaak dood ging met CS :P )
maar voor het eerst in die lange tijd ging het toch nog redelijk goed :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grep voor die movie dieje wou zien hebk een voorproefje :9~ gebeurde met geluk tijdens 1-1 met rapz0r maar is wel flex Filmpjuhhhh (383kb) zie moar :7 alleen jammer dat rap al weg was gelopen :'( (rest mag ook kijken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 03:43:
Grep voor die movie dieje wou zien hebk een voorproefje :9~ gebeurde met geluk tijdens 1-1 met rapz0r maar is wel flex Filmpjuhhhh (383kb) zie moar :7 alleen jammer dat rap al weg was gelopen :'( (rest mag ook kijken ;))
omg!
Vond de combo's, die je op Morpheus altijd maakt al knap maar deze steelt de show! _/-\o_

Denk dat je zojuist een nieuwe move bedacht hebt voor trick movies :)

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 02 June 2003 @ 06:55:
[...]
omg!
Vond de combo's, die je op Morpheus altijd maakt al knap maar deze steelt de show! _/-\o_

Denk dat je zojuist een nieuwe move bedacht hebt voor trick movies :)
hehe :7 neej deze heb ik al wel eens gezien :( maar hijs wel moelijk om te doen al zeg ik het zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Mja, FtF heeft best een redelijk niveau.
We spelen vaak tegen clans die hoger dan ons staan, en vaak merken we dat het niveau van die clans reuze meevalt.
We hebben al gewonnen van 043 bijvoorbeeld, en we verliezen vaak vrij close van hooggerankte clans als ATC, D, iG, eSi (rank 28), RaW (rank 22) , weet ik het allemaal. Dus net een beetje meer teamplay en meer oplettendheid en we kunnen die clans hebben :)
Gister 4-4 gelijkgespeeld tegen Ross (staan op 1200+, wij nu op 1100).

[ Voor 13% gewijzigd door QuestGamer op 02-06-2003 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Zomaar tussendoor, maar 043 is beetje brak geworden laatste tijd :P ...

RaW zouden wij niet kunnen verslaan, kweenie of het jullie lukt :). Maja, wij staan ook net onder de 1000 punten, dus ook iets lager. We klimmen en dat komt door teamspeak :P

Vandaag krijgen we de 14 persoons Digifrag server binnen, it better be good for that price :) .

FtF, misschien binnenkort nog eens een war.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

marzzman schreef op 02 June 2003 @ 16:08:
FtF, misschien binnenkort nog eens een war.
Sure, challenge ons maar :)

En idd teamspeak is erg handig, en verbeterd de teamplay. Maar het kan NOG beter, we praten nog te weinig vind ik...

En nu weer ontopic oid :)
Er spelen nog steeds te weinig mensen op Argon imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

QuestGamer schreef op 02 juni 2003 @ 16:38:
[...]

Sure, challenge ons maar :)

En idd teamspeak is erg handig, en verbeterd de teamplay. Maar het kan NOG beter, we praten nog te weinig vind ik...

En nu weer ontopic oid :)
Er spelen nog steeds te weinig mensen op Argon imo :)
Argon NW server :P
Vulcanus Insta :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Dacht dat bij insta belangrijker was dat je een goeie ping/verbinding hebt dan bij NW?
Zou daarom van Argon de insta server maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

grep schreef op 02 juni 2003 @ 17:56:
Dacht dat bij insta belangrijker was dat je een goeie ping/verbinding hebt dan bij NW?
Zou daarom van Argon de insta server maken...
Jij moet stil zijn :) anders post ik een screenie waarin ik je 0wn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rival24 schreef op 02 June 2003 @ 18:03:
[...]

Jij moet stil zijn :) anders post ik een screenie waarin ik je 0wn ;)
Gaan we zo beginnen :> , dan heb ik ook nog wel een paar screenies liggen hoor :9

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 19:51 . Reden: 10% + 15% = ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps dubbel post

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei grep en als we toch bezig zijn Nog een filmpjuhhhh! wel low quality maar de 'echte' word wel wat scherper wat btw nog wel ff kan duren kzit net bij de minuut :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 03:43:
Dus het kan tóch :)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Mjah questgamer, argon heeft ff de tijd nodig.

Ik zie nu echt ZOOO vaak mensen precies bij elkaar langs lopen

[21:25] <+UT-Reporter> [05:11] * TrechTer left the game.
[21:29] <+UT-Reporter> [09:44] * ViP entered the game.

[21:09] <+UT-Reporter> [58:21] * Ivana left the game.
[21:13] * Joins: grep|ut (~casanuevo@qn-213-73-158-180.quicknet.nl)
[21:18] <+UT-Reporter> [06:54] * TrechTer is now on Blue
[21:18] <+UT-Reporter> [06:54] * TrechTer entered the game.

[19:12] <+UT-Reporter> [01:57] * Shen left the game.
[19:15] <+UT-Reporter> [05:09] * Shen is now on Blue
[19:15] <+UT-Reporter> [05:09] * Shen entered the game.
[19:15] <+UT-Reporter> [05:19] * Shen left the game.
[19:48] <+UT-Reporter> [38:33] * pyro*7of9 is now on Blue
[19:48] <+UT-Reporter> [38:33] * pyro*7of9 entered the game.
[19:49] <+UT-Reporter> [39:26] * pyro*7of9 left the game.
[19:51] <+UT-Reporter> [41:19] * [GoT]ZuiG/VaP is now on Red
[19:51] <+UT-Reporter> [41:19] * [GoT]ZuiG/VaP entered the game.
[19:51] <+UT-Reporter> [41:29] * [GoT]ZuiG/VaP left the game.
[20:01] <+UT-Reporter> [51:18] * ViP is now on Red
[20:01] <+UT-Reporter> [51:18] * ViP entered the game.
[20:01] <+UT-Reporter> [51:18] * ViP is nickserv authenticated

en ga zo maar door, komt vanzelf denk ik zolang we argon maar een beetje promoten.

zodra ut.tnet een slechte ping heeft, gewoon naar argon connecten en ff wachten op anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 19:47:
[...]

Gaan we zo beginnen :> , dan heb ik ook nog wel een paar screenies liggen hoor :9
Nou kom maar op dan, daar is dit topic toch voor? Om te laten zien hoe goed je wel niet bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 19:47:
[...]

Ik ook :9 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rival24 schreef op 02 June 2003 @ 22:21:
[...]

Nou kom maar op dan, daar is dit topic toch voor? Om te laten zien hoe goed je wel niet bent?
Ok, ik begin dan maar.. :)

Afbeeldingslocatie: http://207.44.140.104/~admin6/Members%20Files/Phreak/Shot0169.jpg%20640x480+%20http://207.44.140.104/~admin6/Members%20Files/Phreak/Shot0169.jpg

Geen ut.tweakers.net maar ZP parba ( waar TrehT net was) ik speel alleen maar ZP vanwege mijn 'hoge' ping. :)

FPH 1200 @ http://207.44.140.104/~ad...Files/Phreak/Shot0169.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Friendly NW potjes tegen [r].
Nou weet niet wat die jongens van [r] onder vriendschappelijk verstaan want we kregen flinke klappen :)

http://home.quicknet.nl/q...ieuwenhuizen/Shot0101.jpg

Hier graag uw speciale aandacht voor de 100% eff van Rap :)
http://home.quicknet.nl/q...ieuwenhuizen/Shot0102.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex T. waarom moet je altijd nicklamen als je UT speelt en dan óók nog eens opscheppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 02 juni 2003 @ 22:36:
Nou weet niet wat die jongens van [r] onder vriendschappelijk verstaan want we kregen flinke klappen :)

OMFG :X

GoT owned :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo kan je het 'lichtelijk' zeggen ja :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 22:45:
Alex T. waarom moet je altijd nicklamen als je UT speelt en dan óók nog eens opscheppen?
Ik noem het geen nicklamen hoor :? Ik speel anders nooit met mijn nick: Phreak, simpel omdat er gastjes zijn die met jou naam nicklamen en ook met je echte naam :S, was ook 't geval van NavY en nog een paar. Ik speel op public etc. servers nooit met mijn eigen nick, alleen wars. :) vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 22:36:
[...]

Ok, ik begin dan maar.. :)

[afbeelding]

Geen ut.tweakers.net maar ZP parba ( waar TrehT net was) ik speel alleen maar ZP vanwege mijn 'hoge' ping. :)

FPH 1200 @ http://207.44.140.104/~ad...Files/Phreak/Shot0169.jpg
Ik vind dat zero-ping niet echt natural, soms als je iemand schiet dan 'lagt' je schot nog op zijn lichaam, nee dankje, dan liever met ping 60. Daarbovenop begrijp ik niet hoe dat ZP werkt, en als ik niet weet hoe iets werkt dan irriteert me dat mateloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrehT schreef op 02 June 2003 @ 23:02:
[...]

Ik vind dat zero-ping niet echt natural, soms als je iemand schiet dan 'lagt' je schot nog op zijn lichaam, nee dankje, dan liever met ping 60. Daarbovenop begrijp ik niet hoe dat ZP werkt, en als ik niet weet hoe iets werkt dan irriteert me dat mateloos :)
Mja, bij iedereen voelt het wat anders aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krewcial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-05-2011

Krewcial

Pukke Bo!

mag je hier trouwens ook screenie's van andere servers posten?

Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 00:25
Diaboluzzz schreef op 02 June 2003 @ 21:34:
Mjah questgamer, argon heeft ff de tijd nodig.

Ik zie nu echt ZOOO vaak mensen precies bij elkaar langs lopen
[..]
Dat kan wel kloppen ja. 9 van de 10 keer dat ik op argon kijk is er niemand. Is wel jammer, want als er iemand is draait het allemaal prima :)
Krewcial schreef op 03 June 2003 @ 00:34:
't Topic gaat over ut.tweakers.net, maar als je een heel 1337 screenshotje hebt, mag je dat vast wel even showen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrehT schreef op 02 juni 2003 @ 21:14:
[...]

Dus het kan tóch :)
ehh lmfd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V i P schreef op 03 June 2003 @ 00:41:
[...]

Dat kan wel kloppen ja. 9 van de 10 keer dat ik op argon kijk is er niemand. Is wel jammer, want als er iemand is draait het allemaal prima :)

[...]

't Topic gaat over ut.tweakers.net, maar als je een heel 1337 screenshotje hebt, mag je dat vast wel even showen hoor ;)
Als je die 2 regels nou eens bekijkt en dan eerst de onderste en dan die bovenste, volgens mij klopt er iets niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
grep schreef op 02 June 2003 @ 22:36:

heheh je vergat de screenie van codex te posten, die was 210 - 90 oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Krewcial schreef op 03 June 2003 @ 00:34:
Ik denk dat de algemene regel is dat de screenie interessant moet zijn voor degene voor wie die dit draadje bedoeld is. Dit kan zijn omdat er spelers/clans op staan die vaak op de tweakers server te vinden zijn of, zoals ViP al zei, omdat er een interessante UT actie op staat oid.

Screenies van andere servers met hier totaal onbekende spelers zijn dus niet zo geschikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

RaVeNgEr schreef op 03 June 2003 @ 10:35:
[...]
heheh je vergat de screenie van codex te posten, die was 210 - 90 oid
Nope :)
Ik heb dat level niet meegespeeld dus heb er ook geen screenie van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb nog steeds geen uploader voor me pics :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

grep schreef op 03 June 2003 @ 10:42:
Dit kan zijn omdat er spelers/clans op staan die vaak op de tweakers server te vinden zijn...
Dan even dit leuke shotje :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/nivense.JPG

IFS (naja, half FtF dus), verloor 3-1 van WfH op NivenSE :) Viel nog mee 8)
De 1e map was Dreary en werd 9-0 voor WfH, mgoed. WfH ownt.
Echt mooi om te zien (vooral op Dreary dan), hoe goed die teamplay daar in elkaar zit. Ik kon gewoon nergens spawnen of ik was alweer dood. En als ik de vlag es een keertje had (ja ik ging attacken ;( ) dan stonden ze me alweer met 5 man van 5 verschillende kanten op de wachten. En die backup die ze elkaar gaven, fantastisch :+

WfH won gisteravond een paar uur na deze war ook nog ff de finale van de iTDM cup van DIE, in een spannende 5mapper, met 10 kills verschil in de 5e map :P

Naja genoeg over WfH. Back "ontopic", hier nog 2 screenies van gisteren op Argon:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/deck450.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/prono.jpg

PrOnO 0wnage >:)

BTW Phreak je blijft me verbazen met je nutteloze 'ik ben zo goed met mijn FPH'-posts en je genicklame. Snap nog steeds niet waarom je nicklamed? Naja keertje 1on1 ofzo? Nee geen ZP :P

[ Voor 51% gewijzigd door QuestGamer op 03-06-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

dan moet je wel ff een clanserver pakken, ut.tnet of ut.argon gaat moeilijk worden voor phreak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuestGamer schreef op 03 June 2003 @ 11:14:
[...]
BTW Phreak je blijft me verbazen met je nutteloze 'ik ben zo goed met mijn FPH'-posts en je genicklame. Snap nog steeds niet waarom je nicklamed? Naja keertje 1on1 ofzo? Nee geen ZP :P
Ik hou van FPH's IMO :P, ik vind ze ook leuk om te posten hiero, ook zijn het 0wnages. Ik heb niet gezegd 'ik ben zo goed met mijn FPH' ook lijkt het erop (pic) maar ik haal meestal of bijna altijd hoge FPH's in ZP en dat vind ik altijd leuk IMO!. :) Ik wil best 1vs1 maar wel ZP helaas voor jou, a) ik zuig met non-ZP ligt grotendeels aan mijn 'hoge' ping, door die hoge ping schiet ik 1 sec later, dus dan moet ik ongeveer schatten waar jij naar toe gaat of springt en hopen dat het raak is, en daar hou ik niet zoveel van. :( Nice screens btw. :)

Over dat nicklamen, Zie @
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 22:53:
[...]

Ik noem het geen nicklamen hoor :? Ik speel anders nooit met mijn nick: Phreak, simpel omdat er gastjes zijn die met jou naam nicklamen en ook met je echte naam :S, was ook 't geval van NavY en nog een paar. Ik speel op public etc. servers nooit met mijn eigen nick, alleen wars. :) vandaar
Duidelijk genoeg toch? ;)

Effe screen.

Afbeeldingslocatie: http://207.44.140.104/~admin6/Members%20Files/Phreak/Shot0145.jpg%20640x480%20+%20http://207.44.140.104/~admin6/Members%20Files/Phreak/Shot0145.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah, weet niet wat je loopt te zeuren over jouw "hoge" ping, maar meeste screenies die je hier post heb je gewoon een normale ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 14:16:
mwah, weet niet wat je loopt te zeuren over jouw "hoge" ping, maar meeste screenies die je hier post heb je gewoon een normale ping.
Ik zit achter mijn PC, ik zit achter mijn Wanadoo Basic verbinding, dus lijkt me logisch wie hier 't beter weet.

Back to -> Ontopic plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das netjes 9-0 en 3-1 tegen WfH ;)
Mja hun hadden ook niet hun sterkste team klaar staan he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 14:35:
[...]

Ik zit achter mijn PC, ik zit achter mijn Wanadoo Basic verbinding, dus lijkt me logisch wie hier 't beter weet.

wordt tijd dat je een ban krijgt ofzo, ik erger me mateloos aan je domme gezwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 03 juni 2003 @ 16:02:
[...]

wordt tijd dat je een ban krijgt ofzo, ik erger me mateloos aan je domme gezwam.
Heb ik al. Feit is pijnlijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 14:44:
Das netjes 9-0 en 3-1 tegen WfH ;)
Mja hun hadden ook niet hun sterkste team klaar staan he :P
Wij ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

RaVeNgEr schreef op 03 June 2003 @ 16:02:
[...]

ik kan er enigsinds inkomen, die smart ass opmerkingen beginnen mij ook tegen te staan :r

aldoor het laatste woord willen hebben en een trapje nageven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iid je schijnt het niet te leren Phreak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 14:35:
[...]

defensive a bit? kijk alleen maar eens naar je "ownage" pic van ZP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 17-09 23:21
ok mensen, heb een probleempje

men ut weigert opeens op te starten met de 4.51 patch.
met de 4.36 doet alles het perfect. iemand een idee hoe dit ken ?
heb ook men bios geupdate, maar dat kan niet het probleem zijn lijk me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Vind het nog steeds grappig hoe mensen zich zo druk kunnen maken over zoiets.

Tot zover het afzeikstuk van phreak :) (zou gerco deel 9 willen openen :? :+)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ccoppens/UT/ftfsux.jpg

Hier weer een screenie van een geslashte FTF'er, en hij was snel weg :D, but nothing beats my F9 Skillz :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

nou misschien :Y) Gerco is weer wat meer aan het ut-en lately, godzijdank want hij is zn skills wel redelijk kwijt :S

Hij speelt nu op gelijk nivo als ik >:) kun je nagaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE_Michiel schreef op 03 June 2003 @ 17:20:

BIOS update heeft echt niks mee te maken, dus was niet nodig. Waarom ben je van 4.36 naar 4.51 gegaan? Wat was er mis met 4.36 :? Ik zou gewoon terug gaan naar 4.36. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:11
Het zou mooi zijn als de wat negatieve reacties richting Alex T. wat minder kunnen. Iedereen post hier wel eens wat overwinningen, soms een hele rits alsof het lijkt dat diegene de sterren van de hemel speelt. Terwijl (wij) spelers onderling ondertussen prima weten wat ze aan elkaar hebben.
Nu waren de eerdere plaatjes van caves met veel punten door deffen misschien niet nodig, ze wekte ook veel irritatie op bij andere spelers (Ik vind het ook verrot als ik op een screenshot sta van een spel met scheve verhoudingen ofzo. Her begon het ook allemaal zo'n beetje mee.). Maar om nu overal no negatief op te reageren is ook niet helemaal eerlijk. Er gebeurt een beetje hetzelfde wat met neohawk/desperator ook gebeurde. Er keren een paar tegen hem en anderen volgen dat. Vervolgens is een relatief kleine foute opmerking of wat 'lame' speelgedrag direct aanleiding voor een ban, terwijl ik toch zeker andere spelers tegenkom die soms erg flauw kunnen spelen maar waar niks over wordt gezegd.
Nu wil ik geen kant kiezen, zo moet je het niet zien. Ik speel nog steeds UT met een lach op m'n gezicht en je moet wel heel ver gaan wil ik me aan je gaan irriteren (wie dan ook). Maar het zou fijn zijn als anderen ook eventjes afstand kunnen nemen van hun huidige standpunt en de situatie opnieuw en objectief kunnen bekijken.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

DE_Michiel schreef op 03 juni 2003 @ 17:20:

Patch 4.51? :?
Was dat niet een server patch ofzo?

Heb trouwens nog een paar LMS screens. :P }>

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/plakboek1.jpg
8)

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/plakboek2insta.jpg
Potje insta.

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/plakboek2nw.jpg
Potje nw.

Ziekelijk veel frags van Ziggy trouwens. :o _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

440 was alleen voor servers en lostewat beveiligingsdingen op. Patch 451 is ook voor clients en lost onder andere het irritante display probleem bij compressed downloads op en het heeft een snellere OpenGL driver aan boord.

Release notes patch 451

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
maar ik kom met versie 4.36 niet meer op de t.net server. of leg dat ook aan mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

ShittyOldMan schreef op 03 June 2003 @ 17:37:
Terwijl (wij) spelers onderling ondertussen prima weten wat ze aan elkaar hebben.
Klopt, Saedbanken en Dymlos _/-\o_ _/-\o_ Topspelers, gegarandeerd complete chaos in je eigen base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 18-09 07:55

ErA

Nou ik dan ook maar weer :-)

Als eerste voor Phreak. Een fph van 900 omdat ie dat zo graag wil. Zal wel afgerond zijn ofzo dunno psies.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/eia/Screenies/Shot0228.jpg

Morpheus... ging best ok

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/eia/Screenies/Shot0226.jpg

En dan nog wat StalXL Team dm. iTDM suckt imho wel erg zeg. Ik schiet nooit wat raak dan. :-/

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/eia/Screenies/Shot0217.jpg

En als laatste. Phreak zou graag een keer 1on1 zp tegen je willen.
Ik speel morpheus :x
Kunnen we daarna de screenies hier mooi posten. kom gezellie #ut op irc.tweakers.net of uh #ftf op qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErAdiCToR schreef op 03 June 2003 @ 18:32:
En als laatste. Phreak zou graag een keer 1on1 zp tegen je willen.
Ik speel morpheus :x
Kunnen we daarna de screenies hier mooi posten. kom gezellie #ut op irc.tweakers.net of uh #ftf op qnet
Nice ErA, ik zie dat jij ook in de 1vs1 Ladder zit :*) @ http://www.clanbase.com/r...?qid=79dc802151D2&lid=581 ik ook dus, komt prima uit. Challenge mij voor een offi 1vs1 war. :)

Liefst op de Navyseal server qx.mine.nu (jou server dus?) :)

Edit// liever nu niet, deze week heb ik nog 2 weken toetsenweek, dus dat word hard leren, daarna kan ik wel en hebben we 'eindelijk' zomervakantie oid. :+ JE hoort wel van me.. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
ok heb mijn probleem gevonden, ik gebruik die kx project drivers voor men audigy en met de nieuweste versie .253 ofzo werk het niet meer, als ik geen geluid neem in veilige modus werk het wel, maar als ik de oude versie weer instaleer is het nog niet verholpen :S

en met 4.36 werk ut.tweakers.net niet, dan blijft die op connecting hangen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 18:39:
[...]

Nice ErA, ik zie dat jij ook in de 1vs1 Ladder zit :*) @ http://www.clanbase.com/r...?qid=79dc802151D2&lid=581 ik ook dus, komt prima uit. Challenge mij voor een offi 1vs1 war. :)

Liefst op de Navyseal server qx.mine.nu (jou server dus?) :)

Edit// liever nu niet, deze week heb ik nog 2 weken toetsenweek, dus dat word hard leren, daarna kan ik wel en hebben we 'eindelijk' zomervakantie oid. :+ JE hoort wel van me.. :)
hmm in 1 week heb jij 2 toets weken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Rival24 schreef op 03 juni 2003 @ 18:12:
[...]

Klopt, Saedbanken en Dymlos _/-\o_ _/-\o_ Topspelers, gegarandeerd complete chaos in je eigen base
aers :Z
Met ctf sta ik vaak zat boven aan, en ik maak ook regelmatig de meeste caps.
Zelfde geld voor assault.
Aan tdm heb ik een schurfthekel dus dan speel ik meestal slechter...

Maare voor straf post ik nog een screen waar ik jou 0wn.

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/0wned1.jpg

Heb je nog geluk dat ik een zooi van mijn screens van vorig jaar niet meer heb, daar had ik nog veel meer 0wnage pics bij. :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE_Michiel schreef op 03 juni 2003 @ 18:55:
[...]

Whahaha lol :9~ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE_Michiel schreef op 03 juni 2003 @ 18:55:
[...]

Lmao, vaag =/ :)

Vanaf gisteren begon dat toetsenweek en dat duurt nog 2 weken. Dat houd dus in, 2 weken lang alleen maar toetsen/repetities en heb dus geen tijd voor UT en dergelijke. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saedbanken schreef op 03 June 2003 @ 18:58:
[...]

aers :Z
Met ctf sta ik vaak zat boven aan, en ik maak ook regelmatig de meeste caps.
Zelfde geld voor assault.
Aan tdm heb ik een schurfthekel dus dan speel ik meestal slechter...

Maare voor straf post ik nog een screen waar ik jou 0wn.

[afbeelding]

Heb je nog geluk dat ik een zooi van mijn screens van vorig jaar niet meer heb, daar had ik nog veel meer 0wnage pics bij. :+ :P
kijk eens naar je kills . dat je gewonnen hebt wil niet zeggen dat je rival ownd . kijk toch wat een verschil in kiils :o

naja . ben er laatst toch achter gekomen dat ik UT niet full had geinstaleert }:O .
van daar dat cd-load gezeik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 20:09:
kijk eens naar je kills . dat je gewonnen hebt wil niet zeggen dat je rival ownd . kijk toch wat een verschil in kiils :o
Hmm dat heb ik m al zo vaak proberen te vertellen ;)

Overigens Zaadbank, de enige manier om iemand te ownen is door een 1on1 te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrm zie ik nooit screenies waar ik op sta als ik verlies bijna nog geen gezien :|
En Boba hihi wrm post je altijd lms pics als je zelf 11 kills hebt en de gene op de 2e plek dik 20? Dat noem ik danm niet echt een overwinning ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Phreak mag overigens weer op de server :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.