AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Verwijderd
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
Het is een complot !Diaboluzzz schreef op 13 May 2003 @ 09:34:
rofl dymlos, wacht maar, jullie zullen allemaal conn failed krijgen
klopt, en je doet er niks tegen
Niemand durft te spelen als [AARS] erin zit? nofi, maar sommige aarsdudes leaven wel errug snel als ze niet meer winnen :-)
En dan nog wat screenies:

[FtF] 0wnage met 30 peepz ofzo. De map daarna gingen we weer zo goed alleen werd AndAction opeens opgezet.

Morph blijft lekker.

Maar deck gaat nog lekkerder

Veel frags en flagkills op EC, helaas voorkwam Deeper dat ik het afmaakte (heel rood op defense lol)

Spannend h00r.
Moe je ff contact met ons opnemen we staan ook op clanbase.
Death Embrace check m'n sig voor meer info
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Soms als er iemand op de server inlogt staat er (b.v.) [Got] zuigNap is nickserv. Authenticated. Hoe krijg je dat voor elkaar?
2e vraag: wat is clanbase?
Verwijderd
2. Zie www.clanbase.com (Kort gezegd een site die wars tussen clans mogelijk maakt, in competitie verband)
http://ut.tweakers.netungarmax schreef op 13 mei 2003 @ 12:29:
ff een vraagje:
Soms als er iemand op de server inlogt staat er (b.v.) [Got] zuigNap is nickserv. Authenticated. Hoe krijg je dat voor elkaar?
2e vraag: wat is clanbase?
Kijk, we hebben vroeger echt wel eens ooit een war gespeeld, maar [AARS] bestaat uit mensen die niet geilen op hun UT skillz (voor zover we die hebben). En gewoon puur voor de fun spelen. En zo denken we er allemaal wel over dus vandaar dat we maar een clan gevormd hebben.ErAdiCToR schreef op 13 mei 2003 @ 10:35:
[AARS] speelt geen wars? Wat is dan nog het nut van een clan?
Niemand durft te spelen als [AARS] erin zit? nofi, maar sommige aarsdudes leaven wel errug snel als ze niet meer winnen :-)

de verwijzing naar de nickserv commando's heb je hierboven al gehad.ungarmax schreef op 13 May 2003 @ 12:29:
ff een vraagje:
Wilde alleen even melden dat ik laatst gemerkt heb dat de nickserv database vol is. Tenminste, die melding krijg je als je jezelf probeert toe te voegen.
Ik probeerde nl. de nick [GoT]grep toe te voegen maar kreeg deze melding. Ik kon het nog oplossen door m'n oude geregistreerde nick (grep) eerst te verwijderen en daarna [GoT]grep toe te voegen.
Het gaat je dus waarschijnlijk niet lukken om nu jezelf toe te voegen. Weet ook niet of daar iets aan gedaan kan worden.
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Ik zal het i.i.g. wel proberen mocht het niet lukken dan zoek ik wel ff verder of plaats nog een vraag.
et gaat niet om het adminnen, het gaat om bepaalde zaken die zouden worden doorgevoerd om het spelen wat gevarieerder te maken en leuker. Er wordt al een half jaar gesproken over een verbeterde vote, andere maps enz enz, maar er gebeurt gewoon niets.
Je gaat me namelijk niet vertellen dat je continue niven, caves, deck en gauntlet wil spelen achtermekaar. Ik iig niet en daarom ben je me de laatste 3 weken ook niet meer tegengekomen op de server
Idd, heeft verder dus niet zoveel met actief adminnen te maken maar met maps in de UT dir gooien. Maar ik zie het niet gebeuren dat andere maps ook daadwerkelijk gespeeld gaan worden; nw ctf is niet echt iets voor de GoT server, en nieuwe insta maps hebik nog nooit van gehoordRaVeNgEr schreef op 13 May 2003 @ 16:53:
[...]
et gaat niet om het adminnen, het gaat om bepaalde zaken die zouden worden doorgevoerd om het spelen wat gevarieerder te maken en leuker. Er wordt al een half jaar gesproken over een verbeterde vote, andere maps enz enz, maar er gebeurt gewoon niets.
Ranel: http://www.downloads.jolt.co.uk/getdownload.php?id=150
[ Voor 5% gewijzigd door TrehT op 13-05-2003 17:10 ]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
ctf-esprit
http://www.planetunreal.com/mapped/CTFmaps/ctf_esprit.htm
ctf-Amon
http://www.planetunreal.com/mapped/CTFmaps/ctf_amon.htm
ctf-conquest
http://www.planetunreal.com/mapped/CTFmaps/ctf_conquest.htm
Ik heb zelf esprit en Amon vaak gespeeld op LAN party's (dat was overigens wel NW) en dat was best kewl. Misschien (en nu zeg ik natuurlijk gevaarlijke dingen)
kunnen we hier een lijst samenstellen met nieuwe maps die we op de server willen plaatsen?
Verwijderd
Idd goed plan om extra maps toe te voegen maar dan moet iedereen ze wel willen spelen, der zijn opzich al genoeg maps op de server maar der worden toch nog maar alleen de standaard maps gespeeld zoals caves, deck16, face enz. steeds dezelfde maps.ungarmax schreef op 14 mei 2003 @ 08:18:
Wat vinden jullie dan van de volgende maps:
ctf-esprit
http://www.planetunreal.com/mapped/CTFmaps/ctf_esprit.htm
ctf-Amon
http://www.planetunreal.com/mapped/CTFmaps/ctf_amon.htm
ctf-conquest
http://www.planetunreal.com/mapped/CTFmaps/ctf_conquest.htm
Ik heb zelf esprit en Amon vaak gespeeld op LAN party's (dat was overigens wel NW) en dat was best kewl. Misschien (en nu zeg ik natuurlijk gevaarlijke dingen)
kunnen we hier een lijst samenstellen met nieuwe maps die we op de server willen plaatsen?
Verwijderd
Je kon dus bijvoorbeeld niet 2x keer achterelkaar Caves kiezen. Kon pas naar bijvoorbeeld 4 mapchanges.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 11:11 ]
Kunnen we de map-discussies uit de vorige delen niet kopieren, dan hebben we dat ook weer gehad....
wat let jegrep schreef op 14 May 2003 @ 11:14:
Deja-vu.
Kunnen we de map-discussies uit de vorige delen niet kopieren, dan hebben we dat ook weer gehad....
Las ik trouwens niet op IRC laatst, dat veel admins dit draadje niet meer lezen? Het lijkt me wel duidelijk wat ik hier van vindt, zal ik maar geen woorden aan vuil maken. (nee dit is geen flame, maar een mededeling aan alle GoTers die de haast futiele hoop dragen dat er wat gaat veranderen door hier te posten, incl. /me)
Ik heb de logs niet meer, maar het kwam over alsof ze er trots op waren dat ze dit niet meer lazen, en ik hield wijselijk mn mond. De sfeer zou verziekt zijn, door enkele mensen, en dan lees je een forum voor discussie over de server niet meer? Terwijl je admin/server eigenaar bent. Het forum waar suggesties voor verbeteringen voor de server in staan en gewoon over UT in het algemeen gediscussieerd wordt? Dan verpest je IMO zelf de sfeer, door niet te luisteren naar wat de 'normale' spelers willen. Dit mocht ook weleens gezegd worden.
Jij zei toen ook dat je dit draadje niet meer leest, ik ben blij dat je toch van gedachten bent veranderd, diaboluzzz. Het heeft idd geen zin om hier erover te discussieren omdat de admins dit schijnbaar toch niet meer lezen.
[ Voor 88% gewijzigd door TrehT op 14-05-2003 11:43 ]

ik denk dat het 9000x zo effectief is als je ff irc joined en daar een verzoek doet dan kan er direct naar worden gekeken / toegevoegd.
Om elke keer hierzo van dit soort discussies te houden heeft imho weining zin.
er staan 181 maps installed ofzo, waarom is dat niet genoeg
Het ligt niet aan het aantal maps maar aan de keuze van de speler.
Verwijderd
Kijk dat je 5 mensen van 1 clan hebt en die voten met zijn 5e alleen Niven dan kan ik me er iets bij voorstellen..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 11:54 . Reden: (8%)+(4%) = ]
Verwijderd
het meerendeel van die 181 maps worden niet gespeeld en zijn gewoon ENORM slecht. en volgens de "geweldige" keuzes van de spelers op de server kan de map rotatie teruggebracht worden tot 4 maps.Diaboluzzz schreef op 14 mei 2003 @ 11:37:
ik denk dat het 9000x zo effectief is als je ff irc joined en daar een verzoek doet dan kan er direct naar worden gekeken / toegevoegd.
Om elke keer hierzo van dit soort discussies te houden heeft imho weining zin.
er staan 181 maps installed ofzo, waarom is dat niet genoeg
Het ligt niet aan het aantal maps maar aan de keuze van de speler.
Verwijderd
http://www.utpg.org/
Misschien interessant om hem er op te zetten.
Is bdw voor zowel de client als de server.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 13:04 ]
Treht: het lijkt me echt wel dat ze dit nog lezen... ze zullen hoogstens niet meer posten denk ik (tenzij het echt belangrijk is... which it is in dit geval volgens sommigen
[ Voor 32% gewijzigd door M1ch op 14-05-2003 13:47 ]
Laatste tijd speel ik wat minder UT, alleen als ik een war heb zie je me nog (om ff te practicen) heb het namelijk veel te druk met andere dingen tegenwoordig
Trouwens, Richard en Gerco zijn meer vertrouwd met de technische dingen. Ik heb geen zin om de server te verpesten als ik iets verkeerd doe. Richard en Gerco zijn laatste tijd druk met Argon bezig...
En Diaboluzz heeft gelijk. Veel spelers voten LMS Deck met 10 spelers (of curse) terwijl ze weten dat dat ellende gaat geven, ne de kans dat ze winnen nihil is. En een stel voten altijd dezelde map (en die zie je niet in dit topic..)
Die patches zijn rotzooi, ik zou niet eerder downloaden als dat epic ze officieel op hun eigen site promote en niet een of ander modteam die zegt dat ze epic met hun hebben.Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 13:01:
Er is een nieuwe patch uit gereleased door UTPG. (v4.51)
http://www.utpg.org/
Misschien interessant om hem er op te zetten.
Is bdw voor zowel de client als de server.
Verwijderd

Betekend dit dat er geen vertraagde chat messages meer worden weergegeven? das erggg irritant, als je na 10 sec pas hoort waar de flagcarrier is etc etc
Heb nu mn bildschirm vastgeschroefd aan buro.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
vond de naam die je het file gegeven hebt eigenlijk nog het leukst
Verwijderd
Daar heb ik begrep voor, grepgrep schreef op 15 May 2003 @ 00:30:
mja, leuk in scene gezet...
vond de naam die je het file gegeven hebt eigenlijk nog het leukst
Verwijderd
dat krijg je als je TE vaak speelt . je word helmeaal contactgestoort en begint gelijk te flippen.
dat heb ik ook wel eens
Maar hij lijkt me er niet echt me te gooien . lijkt wel FAKE
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 01:29 ]
Alhoewel de cup war tegen TF echt tegen de limit lag
vooral die sub doet het em41.6C.6D.61.72 schreef op 15 mei 2003 @ 08:40:
Ik heb nooit zo een behoefte om te schelden, via de UT chat messages of gewoon vocaal... en ik heb zeker geen destructieve neigingen als ik een tijd ge UT-ed heb. Alleen zere handen...
Alhoewel de cup war tegen TF echt tegen de limit lag
Ik erger me wel eens aan het team waar ik inzit, nooit echt specifiek aan 1 persoon.
OP desp na (duh).
Maarja, soms heb je geluk en soms heb je pech.
hmm tja komt me wel bekend voor
Verwijderd
Ga ik altijd me me muis rammen(op de tafel)/gooien.
Verwijderd
Nice 600 Fph.QuestGamer schreef op 15 May 2003 @ 23:00:
[afbeelding]
Hehe was wel grappig, niet echt moeilijke tegenstandmaar toch
En die FPH 600 was geen eens erg geluk met afronden oid, zoals je wel eens hebt. Want de exacte FPH volgens ngstats was 580
Cool filmpje btw, van dat CS
OpschepperVerwijderd schreef op 15 May 2003 @ 23:18:
[...]
Nice 600 Fph.Ik haal wel iedere match 800 Fph in 40 frags, laat staan 30 frags
Als iemand een goeie upload site voor me heeft dan laat ik wat foto's zien.
[edit]Ik was weer lekker irritant en bored etc vanavond.
(Ik heb nog 12 levens)
[23:43:45] <UTR> TrehT: rofl
[23:43:49] <UTR> TrehT: heb 3 suicides heheh
[23:44:42] <UTR> TrehT: 4
[23:44:43] <UTR> TrehT: loll
[23:46:04] <UTR> TrehT: 5
[23:46:16] <UTR> TrehT: 6
[23:47:26] <UTR> TrehT: 7
(en dan de climax)
[23:49:33] <UTR> TrehT: ik ben gewoon de man met 7 suicides
(lekker onder de nagels gaan zitten)
[23:51:28] <UTR> TrehT: ik weet dat jullie willen kunnen spammen als ik doe, maar dat gaat gewoon niet
(sta met 2 levens voor)
[23:53:14] <UTR> TrehT: nu even serieus dan
[23:53:20] <UTR> TrehT: hoeveel health ehb je nog
[23:53:22] <UTR> [Decap^PrOnO]: Ik HiEr 24 Health 0 Armor a Shock Rifle

[23:53:23] <UTR> TrehT: <<kekekekekeke lol>>
(verloren overigens)
(openingszin + openingsschot van 6 one-lined rockets in vips ballen)
[23:55:12] <UTR> TrehT: jonges ik weet dat jullie willen ownen als ik
[23:55:12] <UTR> TrehT: maar dat gaat gewoon niet
[23:55:20] <UTR> [Decap^PrOnO] entered the game.
[23:55:20] <UTR> TrehT:
[23:55:20] <UTR> ViP: raak
[23:55:20] <UTR> TrehT: haha idd
(en dat allemaal in 1 seconde)
(lekker narfen)
[00:00:28] <UTR> TrehT: ik vond LMS Curse veel leuker narf
(gewoon overall irritante opmerkingen)
[23:58:39] <UTR> TrehT: <<kekekekekeke lol>>
[00:01:42] <UTR> TrehT: ik ben de ontwijk koning
[00:02:47] <UTR> TrehT: I am going to retrieve the FLAG
[00:04:01] <UTR> TrehT: u wish u were as good as me
(nadat je er als 1 van de eerste uitligt, mensen die nog wel leven vervelen met vragen)
[00:05:58] <UTR> TrehT: chuck ben jij de beruchte chuck ?
(en dan doorvragen)
[00:06:10] <UTR> TrehT: hoi chuck hoest nou?
[00:07:08] <UTR> TrehT: wcg ?
[00:07:23] <UTR> TrehT: chuck waarom ga je niet mee dan ?
[00:07:49] <UTR> TrehT: bij NL team dan ?
(met insta onwijs irritant schijnbewegingen uitvoeren maar niks raken, zodra je wel wat raakt vervelende arrogante opmerkingen maken)
[00:10:53] <UTR> TrehT: ik voelde me net del piero cheeta
[00:10:59] <UTR> TrehT: 3 keer om de stam heenkijken en toen knal
kortom ik (we?) had(den?) wel lol op de server vanavond
[ Voor 164% gewijzigd door TrehT op 16-05-2003 01:32 ]
[ Voor 96% gewijzigd door grep op 16-05-2003 09:01 ]
Sommige mensen hebben het gewoon niet in zich...
Jammer dat die Neger M'Duimloos er niet bij was, die is altijd wel goed voor een paar melige opmerkingen
Verder was het wel lollig
Verwijderd
Ik voel me vereerd grepjegrep schreef op 16 May 2003 @ 08:59:
Helaas, hoe goed je je best ook deed gisteravond, je was niet irritant
Sommige mensen hebben het gewoon niet in zich...
Jammer dat die Neger M'Duimloos er niet bij was, die is altijd wel goed voor een paar melige opmerkingen
Verder was het wel lollig
Verwijderd
probeer je iritanter te zijn dan desp
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 10:35 ]
Verwijderd
oke . en dan . je kan slechts elk potje dat je speelt hier posten.Robin Vreuls schreef op 16 mei 2003 @ 10:49:
Hier een zooi screenshots van mij:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
maar we zien nu wel hoe goed je bent . ( nau. echt wel)
Verwijderd
Niet zo'n grote mond gamepad.... ik denk dat Robin jou nog wel pwndVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 11:08:
[...]
oke . en dan . je kan slechts elk potje dat je speelt hier posten.
Verwijderd
ik ben nog een voodoo aan het regelen speciaal voor UT . ik wil eigelijk een 4 4500 pc ( of natuurlijk een 5 5500 pc)
Zegt genoeg denk ik
Trouwens, lagere texture kwaliteit is beter contrast, is beter zicht
Verwijderd
ik speelde altijd met een voodoo 5500, beviel perfect maar voor de nieuwe games is het niet te doen. Ik heb nu een radeon 8500 pro en doe nu niks meer met mn voodoo. Interresse ?Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 11:35:
ja . niet heel heel fijn om te spelen vind IK . Wie speeld hier eigelijk nog met 3dfx kaartjes ?
ik ben nog een voodoo aan het regelen speciaal voor UT . ik wil eigelijk een 4 4500 pc ( of natuurlijk een 5 5000 pc)
Verwijderd
is ie agp of pci? ( maakt eigelijk niet zo veel uit maar heb liever pci)Verwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 11:42:
[...]
ik speelde altijd met een voodoo 5500, beviel perfect maar voor de nieuwe games is het niet te doen. Ik heb nu een radeon 8500 pro en doe nu niks meer met mn voodoo. Interresse ?
doet ie het nog goed?
het je verpakking ext...
Verwijderd
Hij is AGP en heb der geen verpakking bij helaasch, het enige wat er aan mist een schroefje op de vga connector maar dat moet niet zoveel uitmaken. Verder werkt hij perfect.Verwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 11:50:
[...]
is ie agp of pci? ( maakt eigelijk niet zo veel uit maar heb liever pci)
doet ie het nog goed?
het je verpakking ext...
Maarre volgens mij kun je me er beter voor mailen enz
volgens mij doe jij poging irritanter te zijn dan ...Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 11:08:
[...]
Verwijderd
Ik blijf in het topic voorkomen heh
En btw gamepad ik heb je nog nooit zien spelen, eeen beetje met de anderen mee praten (diaboluzzz) bah...
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 16:10 ]
Verwijderd
wat?. moet je vaker kijken. maar ik heb deze week maar pas 2 games gespeeld ofzo . ik heb ff geen zin meer. en mee praten mag toch wel. anders lig ik dadelijk weer achter ofzo. ik heb UT nu niet eens geinstallt . komt omdat ik ook een fresh install heb gedaanVerwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 15:54:
Hahaha![]()
Ik blijf in het topic voorkomen heh
En btw gamepad ik heb je nog nooit zien spelen, eeen beetje met de anderen mee praten (diaboluzzz) bah...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 16:38 ]
precies, daarom wijs ik je erop.....
Laten we zeggen dat het het maar enkele zijn van vier weken UT, en niet elk potje wat ik speelVerwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 11:08:

Ik begin mij weer te irriteren aan jouw. Niet alleen maar de loze replies van jouw maar ook de flames. Ik gaat jouw selectief ignoren omdat je zo lekker sociaal bent.maar we zien nu wel hoe goed je bent . ( nau. echt wel)
Ik heersch
Ik heersch nog meer
En het helpt geen reetRobin Vreuls schreef op 16 May 2003 @ 16:55:
[...]
Zoals ik aan het begin van het topic tikte: Ik kick op een snelle, degelijke en constante framerate.
Flame intended
[ Voor 38% gewijzigd door Rival24 op 16-05-2003 17:09 ]
Verwijderd

vind je dit zeker ook weer niet goed
Rival: Dat level healpod][ roels !!! Vroeger best vaak gespeeld : ><
[ Voor 27% gewijzigd door TrehT op 16-05-2003 17:31 ]
Ontopic maar weer
In Unreal (1) zat dat level ook geloof ik. Eigenlijk vind ik het best hard zuigenTrehT schreef op 16 mei 2003 @ 17:30:
Ik. Begin eens met een fatsoenlijke interpunctieKomt zo vreemd over nog afgezien van de inhoud.
Rival: Dat level healpod][ roels !!! Vroeger best vaak gespeeld : ><
Diaboluzzz schreef op 16 mei 2003 @ 17:31:
* Diaboluzzz zet een vrolijk liedje op.
Ontopic maar weer
yes zat in unreal 1 (alle maps met ][) daarom speelde ik het in het begin wel met ut. Ken nog 3 andere maps uit unreal. 1 groot openlucht level, 1 normaal level waar je ondergronds door water kon rausen. Dr was daar ook zon ruimte waar je lekker met de minigun kon spelen, die was in unreal 1 tenminste nog een echte mitrailleur, superwreed. Nu meer een uziRival24 schreef op 16 mei 2003 @ 18:50:
[...]
In Unreal (1) zat dat level ook geloof ik. Eigenlijk vind ik het best hard zuigen. Doe mij maar Morbias dan ofzow, dat wordt ook niet zoveel gespeeld. Of fractal, en dan lekker gecontroleerde rocketspam rondkeilen.

Verwijderd
maar het was het makkelijkste potje dat ik ooit gespeeld heb . ongeveer het zelfde als je tegen bots knalt op "Experience". alleen schiet een bot vaker raak ( no kinding)
Twee keer ethernal cave achter elkaar.
Instagib
Normal weapons
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 19:54 ]
FPH van 600

en waar ik wel trots op ben
[ Voor 4% gewijzigd door Mich op 16-05-2003 20:02 ]
hmm en dan 2x met maar 1 vlag verscheel winnenVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 19:44:
oke oke . jippie . als je een paar dagen niet speelt heb je al gouw geen aim meer
maar het was het makkelijkste potje dat ik ooit gespeeld heb . ongeveer het zelfde als je tegen bots knalt op "Experience". alleen schiet een bot vaker raak ( no kinding)
Twee keer ethernal cave achter elkaar.
Instagib
[afbeelding]
Normal weapons
[afbeelding]
Verwijderd

Verwijderd
ga je kast eens schoonmaken
en ligt dat aan mij of zit alles doorelkaar als ik op last klik kreeg ik laatst eerste pagina etc

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 20:21 . Reden: Codez :+ ]
En m'n kast is wel schoon
met plaatje was mislukt dus haalde ik de concel ding (~) tevoorschijn en maak ik daar plaatjes van
[ Voor 3% gewijzigd door Mich op 16-05-2003 20:33 ]
Nee, en komt ook niet.Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 21:35:
is er al een server voor UT2k3?

Posthoeren
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
jij hier
Die efficiency mod waar laatst discussie-tje over was (hele oude game overigens)
Op t laatst had ieder 1 leven maar ja de tactical mastermind (/me) wint natuurlijk
Insta guantlet roels (natuurlijk post ik alleen games waar ik win
Hoe groot moesten die thumbnails zijn? dan verander ik t wel... [edit]Heb ze maar 250×200 gemaakt
[ Voor 5% gewijzigd door TrehT op 17-05-2003 10:10 ]
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 12:10:
[...]
wrom niet?
wat is er mis met ut2k3?
is stuk beter dan normale UT

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Heel toevallig heb ik laatst (twee jaar geleden) die editor uit de kast getrokken en daarmee even de ouwe unreal DM maps geconverteerd te hebben naar UT maps... Heb niet echt eventjes upload ruimte om ze ff online te gooien maar als je ze wilt hebben... geef ff een gil en ik gaat ff opzoek naar wat upload spees.TrehT schreef op 16 May 2003 @ 19:18:
[...]
yes zat in unreal 1 (alle maps met ][) daarom speelde ik het in het begin wel met ut. Ken nog 3 andere maps uit unreal. 1 groot openlucht level, 1 normaal level waar je ondergronds door water kon rausen. Dr was daar ook zon ruimte waar je lekker met de minigun kon spelen, die was in unreal 1 tenminste nog een echte mitrailleur, superwreed. Nu meer een uziDe nostalgie
De derde map is natuurlijk Morbias : ><
het gaat om de maps:
*DM-Ariza
*DM-Deathfan
*DM-Deck 16
*DM-Elsinore
*DM-Fith
*DM-NightOp
*DM-Tundra
Ohwjah... dit zijn alleen de maps die origineel bij het spel zitten... de andere maps met ][ zijn idd van unreal, maar niet allemaal zaten ze er origineel bijgeleverd...
[ Voor 9% gewijzigd door PizZa_CalZone op 17-05-2003 12:31 ]
Verwijderd
Niks mis mee, maar wij spelen UT. Sommige vinden UT beter en andersom.
Alles
Teveel onnodige grafische meuk erin gegooid, gameplay vind ik niks, duidelijk een Quake3 kloon met wat unreal dingetjes, maar ik mis toch de ut sfeer, en de wapens vind ik maar matig vergeleken met ut.
UT speelt gewoon veel fijner dan UT2K3.
Dit topic is gesloten.