UT2k3 is niet UT zoals UT bedoeld was
Maar goed, UT2k3 komt niet op de server.. het is een monster qua vereisten, en aangezien er meer servers draaien op Vulcanus is het geen optie...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
UT2k3 is niet UT zoals UT bedoeld was
Verwijderd
Dit gaat opgelost worden in UT2004 (als ik het goed begrepen hebt.) Eind November vindt de release plaats.41.6C.6D.61.72 schreef op 17 May 2003 @ 12:31:
[...]
UT2k3 is niet UT zoals UT bedoeld was. Epic probeert al UT spelers te "porten" naar UT2k3 door verscheidene mods die UT2k3 meer UT maken, zover ik begrepen hebt. (Ut2k3 is niet het success als UT waar ze opgehoopt hadden)
Verwijderd
http://ut.tweakers.net/Bong-One schreef op 17 mei 2003 @ 12:45:
hmz de server
"refused to send package "LMSScore": Connection failed"
http://www.NUiPhone.nl/
Ik mis er een paar @ ut.tweakers.net?Diaboluzzz schreef op 17 mei 2003 @ 16:12:
DM
• DM-Nitro
• DM-Seraphim
• DM-Voac-JoltEdition
• DM-NaliTemple
CTF
• CTF-Misrule
• CTF-McSwartzly][
• CTF-Terra-LE
• CTF-Ranel
• CTF-w00tbalous
• CTF-AndAction
Verwijderd
Ja en ik heb al een maand een permbanVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 16:33:
[...]
wat?. moet je vaker kijken. maar ik heb deze week maar pas 2 games gespeeld ofzo . ik heb ff geen zin meer. en mee praten mag toch wel. anders lig ik dadelijk weer achter ofzo. ik heb UT nu niet eens geinstallt . komt omdat ik ook een fresh install heb gedaan
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 19:43 ]
* Overigens wel alleen van mijn logsDeck16][ 2543 24.18909921
Morpheus 921 8.760582136
EternalCaves 792 7.533529915
Curse][ 558 5.307714259
The Iron Gauntlet 507 4.82260059
Facing Worlds 434 4.128222201
Niven Experimental Lab 389 3.700180729
Stalwart XL 352 3.348235518
Liandri Central Core 307 2.920194045
Mazon Fortress 285 2.710929326
[ Voor 26% gewijzigd door Sponge op 17-05-2003 21:11 ]
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Ja inderdaad. Volgens mij heb ik samen met nog wat anderen morph regelmatig er doorheen gepushtgrep schreef op 17 mei 2003 @ 22:15:
lol, nice progging Sponge!![]()
Uitslag is verder voorspelbaar, hoewel 2e plaats Morph me toch wel een beetje verbaasd omdat die voor mijn gevoel relatief pas laat populair geworden is.
hey die effectiviteit die bij de namen sta, kan dat ook op de ut server worden neergezet, dat kan best handig zijn.
Dat staat nu toch al op de server ?DE_Michiel schreef op 18 May 2003 @ 12:25:
[...]
hey die effectiviteit die bij de namen sta, kan dat ook op de ut server worden neergezet, dat kan best handig zijn.
staat er sinds gisteren opDE_Michiel schreef op 18 May 2003 @ 12:25:
[...]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
wilde gaan kijken, alleen men ut blijft hangen op connecting
[ Voor 13% gewijzigd door Mich op 18-05-2003 18:54 ]
zo sad.... merci traag.[19:19] /@tweakers~UTR] Mich entered the game.
[19:19] /@tweakers~UTR] Mich: gezellig ;f
[19:19] /@tweakers~UTR] Welcome! Vulcanus UT Server [MAPVOTE] [PURE] - Tournament DeathMatch | Fraglimit: 30 | Map: Pressure | Time Remaining: 20:00
[19:19] /@tweakers~UTR] Barak entered the game.
[19:20] /@tweakers~UTR] Mich: gg_pwnd :BB
[19:20] /@tweakers~UTR] Barak was depressurized by Mich.
[19:21] /@tweakers~UTR] [FtF]ErA entered the game.
[19:21] /@tweakers~UTR] Barak was depressurized by Mich.
[19:21] /@tweakers~UTR] Barak left the game.
[19:21] /@tweakers~UTR] 1 vote for Normal Weapons
[19:21] /@tweakers~UTR] 1 vote was placed for DM-Deck16][
[19:22] /@tweakers~UTR] [ErA] is nickserv authenticated
[19:22] /@tweakers~UTR] [ErA] left the game.
[19:22] /@tweakers~UTR] Kira entered the game.
[19:22] /@tweakers~UTR] [ErA] entered the game.
[19:22] /@tweakers~UTR] Kira left the game.
[19:22] /@tweakers~UTR] 1 vote for Normal Weapons
[19:25] /@tweakers~UTR] [ErA]: -=[ LEAVING HIGH ]=-
[19:29] /@tweakers~UTR] piet entered the game.
[19:29] /@tweakers~UTR] piet left the game.
[19:29] /@tweakers~UTR] 1 vote for Instagib
[19:29] /@tweakers~UTR] 1 vote was placed for DM-Morpheus
[19:30] /@tweakers~UTR] [ErA]: @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
[19:30] /@tweakers~UTR] [ErA]: @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
[19:31] /@tweakers~UTR] [ErA]: @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
[19:31] /@tweakers~UTR] [ErA]: @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
[19:31] • tweakers~Diaboluzzz (diaboluzzz@members.gotclan.nl) has joined #tweakers~#ut-reporter
[19:31] /@tweakers~UTR] Mich: admins: kick/ban?
[19:31] /@tweakers~UTR] [ErA]: omg
[19:31] /@tweakers~UTR] [ErA]: doe dat lekker op je eigen servers
[19:31] /@tweakers~UTR] Mich: ehm...
[19:31] /@tweakers~UTR] [ErA]: omg
[19:31] /@tweakers~UTR] [ErA]: doe dat lekker op je eigen servers
[19:31] /@tweakers~UTR] Mich: ehm...
[19:32] /@tweakers~UTR] [ErA]: je lijkt wel een klein kind
[19:32] /@tweakers~UTR] [ErA]: admin: kick ban
[19:32] /@tweakers~UTR] [ErA]: rofl
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Maar geef toe je had hem wel willen geven
[ Voor 8% gewijzigd door Alphega op 18-05-2003 20:51 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 20:51 ]
Verwijderd
Die mappen zijn voor goed voor de stats.Alphega schreef op 18 mei 2003 @ 20:51:
[...]
Maar geef toe je had hem wel willen geven![]()
Die 2 nieuwe maps (w00tablous & ctf&action) zijn echt leuke klooi maps manGrote chaos om met 10 man op zo'n map te zitten, is wel grappig zo tussendoor
Verwijderd
ik denk dat de jouwe op deze snelheid sneller is als de mijne hoor ( maar doom kan ie nog wel)41.6C.6D.61.72 schreef op 18 May 2003 @ 20:53:
Weet je meteen hoe ik zou spelen op een snellere PC (ik heb 500mhz, voodoo3). alhoewel ik zat te overwegen om een voodoo5 te kopen.. aangezien ik toch bijna alleen maar UT speel..
Verwijderd
boeie . ik heb hier nog wat onderdelen liggen . daar zou de mijne in kunnen .41.6C.6D.61.72 schreef op 18 mei 2003 @ 21:06:
tsja, maar voodoo5 is niet zo goed meer voor huidige games.. dat is het probleem /dilemma waar ik mee zit
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Je kan ook overdrijven qua afbeelding formaat zeg
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Mja, maar de single highest scoring game all-time is nog steeds een potje insta Face van 45 minuten
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
IDD ik vond het wel funTrehT schreef op 16 May 2003 @ 00:26:
Ik haal meestal FPH van 0,3 bij LMS en ik win altijd
[edit]Ik was weer lekker irritant en bored etc vanavond.
(met insta onwijs irritant schijnbewegingen uitvoeren maar niks raken, zodra je wel wat raakt vervelende arrogante opmerkingen maken)
[00:10:53] <UTR> TrehT: ik voelde me net del piero cheeta
[00:10:59] <UTR> TrehT: 3 keer om de stam heenkijken en toen knal
kortom ik (we?) had(den?) wel lol op de server vanavond
Verwijderd
Woei ik sta ooik nog mooi op de fotoRobin Vreuls schreef op 16 mei 2003 @ 10:49:
Hier een zooi screenshots van mij:
<knip een hele zooi screenies>
Kun jij ook nog nuttige dingen posten? ik wordt af en toe best moe van die domme opmerkingen van jeVerwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 11:08:
[...]
oke . en dan . je kan slechts elk potje dat je speelt hier posten.
maar we zien nu wel hoe goed je bent . ( nau. echt wel)
Verwijderd
dat je er nu nog op reageert . is het soms nuttig dat je dit nu post dan?Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 16:03:
[...]
Woei ik sta ooik nog mooi op de foto
[...]
Kun jij ook nog nuttige dingen posten? ik wordt af en toe best moe van die domme opmerkingen van je
gamepad kappen.Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 16:34:
[...]
dat je er nu nog op reageert . is het soms nuttig dat je dit nu post dan?
Jeremy Clarkson
[ Voor 95% gewijzigd door smallboy op 19-05-2003 19:28 ]
Nog een plaatje ter illustratie:Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 20:53:
[...]
Die mappen zijn voor goed voor de stats.![]()
Had vanavond in andACTION 259 punten.\o/
Hoogste ooit voor mij.

[ Voor 12% gewijzigd door TrehT op 19-05-2003 21:01 ]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Kunnen jullie niet is wat vaker op de server kijken.Traag schreef op 19 May 2003 @ 18:58:
Here, zullen we beiden maar stoppen met elkaar de zwarte piet toespelen? Als we niet meer op elkaar letten is het topic snel weer gezellig![]()
/modmodus
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Verwijderd
Neh tis de laatste 2 weken alleen even patsen emt de skills die ze hebben, kijk wat ben ik goed ! Gelukkig kom ik alleen om heerlijck te fraggen en af en toe lol te trappenSaedbanken schreef op 19 May 2003 @ 23:09:
[...]
Kunnen jullie niet is wat vaker op de server kijken.
Net ook weer, ctf ratchet.... blauwe team alleen spelers die die map nog nooit gespeelt hebben inclusief ik.
En bij rood alle zogenaamde 1337 spelers die lekker gaan lamen en dan ook nog "trots" zijn dat ze unstoppable halen...
Ik dacht dat ut.tweakers.net een server was voor de fun te spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door V i P op 19-05-2003 23:42 ]
Verwijderd
toen had ik ook 4s AA en 8X AF aanstaan . ( zie hieronder nog iets erover)V i P schreef op 19 May 2003 @ 23:42:
Speciaal voor [AARS]Boba_Fett nog maar een plaatje dan:
[afbeelding]
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 00:26 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Krewcial op 19-05-2003 23:54 ]
Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...
Verwijderd
draad ? . dit is het topic van de server ut.tweakers.netKrewcial schreef op 19 May 2003 @ 23:53:
Heyzz...vet...UT topic..gruwelijk man....weer clanless..ook lekker...kga deze draad es ff in de gate houden:)
Verwijderd
dat fun spelen is zeker zoals jij liandri lms speelt? hele tijd in dezelfde gang rondjes lopen en maar spammen met rox en flak in de hoop dat je iets raakt?Saedbanken schreef op 19 mei 2003 @ 23:09:
[...]
Kunnen jullie niet is wat vaker op de server kijken.
Net ook weer, ctf ratchet.... blauwe team alleen spelers die die map nog nooit gespeelt hebben inclusief ik.
En bij rood alle zogenaamde 1337 spelers die lekker gaan lamen en dan ook nog "trots" zijn dat ze unstoppable halen...
Ik dacht dat ut.tweakers.net een server was voor de fun te spelen.
Liet Neo in teh airVerwijderd schreef op 20 May 2003 @ 09:44:
[...]
bla bla
/TheDevilOwnsMe leest voortaan eerst de openingspost voordat ik blaat
draad = thread = topicVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 23:55:
[...]
draad ? . dit is het topic van de server ut.tweakers.net
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Nu is het afgelopen met die nutteloze posts van je, volgende keer kun je mail verwachten.Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 23:55:
[...]
There is no magic.
Verwijderd
sorry hoor . ik bedoel ik er nix verkeerd mee hoor. weet ik veel dat je dit draad noemt .The Will schreef op 20 May 2003 @ 12:40:
[...]
Nu is het afgelopen met die nutteloze posts van je, volgende keer kun je mail verwachten.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 13:00 ]
Verwijderd
Dat van armor enzo is bijv: I'm here carrying a %p (wapen) with %h (health) and %a (armor)
Ik heb de laatste dagen al meer klachten gehad op IRC over jou, maar hoopte dat mijn post iets hoger voldoende was. Helaas moest er weer (ik weet overigens niet via wie) weer een modje gevraagd worden om deze thread te sturen in de juiste richting.Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 12:55:sorry hoor . ik bedoel ik er nix verkeerd mee hoor. weet ik veel dat je dit draad noemt . bedoel ik het weer iets posietiefs , is het weer niet goed
Jeremy Clarkson
Nee ik moet me zeker steeds in het midden door het hoofd laten snipen?Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 09:44:
[...]
dat fun spelen is zeker zoals jij liandri lms speelt? hele tijd in dezelfde gang rondjes lopen en maar spammen met rox en flak in de hoop dat je iets raakt?
god forbid dat er eens nieuwe maps gevote worden zodat er wat afwisseling is.
Kwou al zeggen...bennik nou zo dom of lijkt het maar zowVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 23:55:
[...]
en ik zoek een clanKrewcial schreef op 20 May 2003 @ 18:10:
[...]
Kwou al zeggen...bennik nou zo dom of lijkt het maar zow![]()
Hoe zit het verder met clans hier..?
[ Voor 3% gewijzigd door Krewcial op 20-05-2003 19:14 ]
Verwijderd
-offtopic-Krewcial schreef op 20 May 2003 @ 19:14:
Zelfde hier...kijk maar onder me naam:P Clanless, |DG^ & [R] ken ik wel...
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 19:45 ]
wil wel zo een try outVerwijderd schreef op 20 May 2003 @ 19:44:
Mensen die clan zoeken join #IFSquad Non-ZP iCTF word er hier gespeeld.
Of join #suas.ut @ quakenet, en zet ook gelijk in je perform.![]()
*|SuAs|* neemt alleen 'goeie' UTplayers aan, dus je moet goed zijn om in te joinen en er word DM en iCTF gespeeld @ Met Zeroping. Wie een tryout wilt, join channel
[ Voor 7% gewijzigd door Mich op 20-05-2003 20:14 ]
hey! [FuK]niet vergetenDiaboluzzz schreef op 20 May 2003 @ 18:52:
[GoT] is hier veel vertegenwoordigd, evenals [FtF]. [AARS], |DG^, [r], ]IFS[ wat minder maar toch nog redelijk veel
ik zal ongetwijfeld nog wat clans vergeten.
* Diaboluzzz [GoT] clan leader is
hoezo spamVerwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 19:44:
*|SuAs|* neemt alleen 'goeie' UTplayers aan, dus je moet goed zijn om in te joinen en er word DM en iCTF gespeeld @ Met Zeroping. Wie een tryout wilt, join channel
Diaboluzzz schreef op 20 May 2003 @ 18:52:
[GoT] is hier veel vertegenwoordigd, evenals [FtF]. [AARS], |DG^, [r], ]IFS[ wat minder maar toch nog redelijk veel
ik zal ongetwijfeld nog wat clans vergeten.
* Diaboluzzz [GoT] clan leader is
Verwijderd
Ok, ik hoop dat je met ZP aan kan gaan, is nogal lastiger dan non-ZP. We hebben nog geen site of eigen channel oid, maar dat komt binnenkort. Suas clan is nogal nieuw en is opgericht door een klasgenoot van mij en neven/vrienden. Maar voordeel van suas is dat we alleen tegen 'moeilijke teams'spelen in de ZP ladder. Meeste van jullie kennen wel [s] & NS clan (navyseals)DE_Michiel schreef op 20 May 2003 @ 19:47:
[...]
wil wel zo een try out
eerst ff wachten tot de chello servers geixt zijn, heb nu ping van 700
Is dit spam?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 19:57 ]
het is |Dg^Diaboluzzz schreef op 20 May 2003 @ 18:52:

hoe contact ik die op mircKrewcial schreef op 20 May 2003 @ 22:52:
lol...sinds vanavond niet clanless meer....ff tryout gedaan bij LoC, nieuwe clan ofzo...net begonnen, maakte de cl in:P duzz
hmm als ik zo de spelers zie van dat team, kom ik er toch niet bijVerwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 19:44:
ik wist dat je die ging posten
[ Voor 15% gewijzigd door Mich op 21-05-2003 12:57 ]
Verwijderd
Ja maar we stonden al voor toen Eref in het spel kwamDE_Michiel schreef op 21 May 2003 @ 12:48:
[...]
ik wist dat je die ging posten![]()
het nadeel van andactio en woot is, dat zodra een team een speler minder heb er bijna niet meer te winnen valt
en w00t kwam erna, en dat was in 6min 10-0 voor mijn teamomdat wij man meer hadden
Nou volgens mij speel ik hoogstends toch echt 5 weken hoorDiaboluzzz schreef op 21 May 2003 @ 19:00:
je speelt al weer een tijdje hoor phusion`, zeker alweer een maandje of 2.
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
Lol, ik ben vanaf December begonnen met UT-en.T. van Beek schreef op 21 mei 2003 @ 20:56:
[...]
Nou volgens mij speel ik hoogstends toch echt 5 weken hoor
Dat potje sloeg ook echt helemaal nergens opVerwijderd schreef op 21 May 2003 @ 21:18:
[afbeelding]
Net even een heel snel potje Anda gespeelt op tweakers
Sorry ErA was te lui om je naam weg te halen.
Zijn ook genoeg mensen die alleen maar Deck, Face, Morpheus in combinatie met LMS kiezenOProg schreef op 21 mei 2003 @ 23:12:
[...]
Dat potje sloeg ook echt helemaal nergens op
Net als elke keer als dat level voorbij komt met meer dan 4 man...
Dus?Robin Vreuls schreef op 21 May 2003 @ 23:26:
[...]
Zijn ook genoeg mensen die alleen maar Deck, Face, Morpheus in combinatie met LMS kiezen. Het wordt alleen maar saaier om die mappen constant te spelen. Ik speel dan nog liever een game tegen bots.
persoonlijk ben ik het met je eens maar ik denk dat anda vooral veel gespeelt wordt voor de stats.OProg schreef op 21 May 2003 @ 23:29:
[...]
Dus?
Is het dan cool om onder een enorme lag met 10 man in een kleine open ruimte als een debiel in het rond te knallen?
Oprog!OProg schreef op 21 May 2003 @ 23:29:
[...]
Dus?
Is het dan cool om onder een enorme lag met 10 man in een kleine open ruimte als een debiel in het rond te knallen?
Verwijderd
Ik neem aan dat als alleen dit in de history staat dat de server pas gereset is??41.6C.6D.61.72 schreef op 22 May 2003 @ 08:06:
[...]
Overigens kan de maphistory ook hier te zien zijn:
http://ut.tweakers.net/maphistory
Alleen moet Richard keer fixen dat het bij een server restart niet verdwijnt
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq