Wat is het nut?agoNITE schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:18:
[mening]
Wordt het niet eens tijd voor 2 BF3 topics op GoT? 1 voor de casual spelers en 1 voor de 'pro' gamers?
Vind de 'harde' kern hier vaak nogal arrogant overkomen naar nieuwe & minder goede spelers toe. Valt me ook op dat de meeste activiteit in dit topic van een vast aantal mensen komt.
Vergeten dat je zelf ook ooit de n00b was in een spel? Het is net of je GoT-onwaardig bent als je niet op hoog niveau meekomt.
[/mening]
Ik begrijp je punt waar toch even een nuance. Ik weet donders goed dat ik ook een noob ben geweest en toen ik 2 jaar geleden van CoD naar BF ging was ik wederom een noob. (was net goed geworden in CoD) Het koste me maanden om beter te worden maar toen ik erdoorheen was was ik niet alleen in BF beter maar ook in CoD. Sinds ik naar PC ben gewitched omdat ik een beetje op mijn limiet zat bij de XBOX360 ben ik nog een slag beter geworden tot het punt dat ik een beetje boven de massa uittoren. Als ik dan zie dat mensen de meest basale fouten maken dan denk ik bij mezelf dat het gewoon achterlijk is omdat ik juist die fouten heb gemaakt.agoNITE schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:18:
[mening]
Wordt het niet eens tijd voor 2 BF3 topics op GoT? 1 voor de casual spelers en 1 voor de 'pro' gamers?
Vind de 'harde' kern hier vaak nogal arrogant overkomen naar nieuwe & minder goede spelers toe. Valt me ook op dat de meeste activiteit in dit topic van een vast aantal mensen komt.
Vergeten dat je zelf ook ooit de n00b was in een spel? Het is net of je GoT-onwaardig bent als je niet op hoog niveau meekomt.
[/mening]
Ik heb niks tegen nieuwelingen die BF nog moeten leren en ik moedig het ook aan als ze hun best doen maar het is soms zo irritant om te zien hoe mensen de meest basale fouten maken en denken dat ze het goed doen. Dan word voor mij de game ook verpest en dan kom ik hier om te klagen over dat stelletje noobs. Ik bedoel het echt niet negatief en als je me om tips vraagt dat krijg je die van harte van mij. Hetzelfde verhaal ingame. Als ik met een squad GoTers zit die ik ook een beetje ken dan krijg je nog wel eens tips van mij of wat tactiek als het niet lekker loopt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Um... dude.. ik heb bf2 gespeeld... en bf3 is niet zo heel anders. Zeg maar gewoon moderner, mooier, speelt lekkerder en realisctischer. Het enige verschil is het feit dat er nu meer kleine city maps in zitten wat misschien enigszins het "cod" gevoel geeft. Maar other than that is het totaal niet te vergelijken....Pykow schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:45:
Wanneer komt er een BF4 uit ?
begin het echt beu te raken.
soms kom je zoveel CoD-achtige mensen tegen die gewoon de voertuigen niet gebruiken hoe je ze hoort te gebruiken, waardoor je dus geen kans meer maakt.
ben echt toe aan een nieuwe BF2 (twee) de goede oude tijd.
maar goed ik maak me weer te druk om niks. want het is natuurlijk weekend en dan is sowiso vervelend om te gamen.
tijd voor Offline Fifa 12geen gezeik met andere spelers.
Dan kun je tevens altijd nog large maps spelen: caspian border, firestorm, kharg island, wake island, golf of oman.
Das mijn ervaring/mening
Oh en @Agonite
Je bent de eerste die ik daar over hoor. Naar mijn mening ligt het puur aan hoe je jezelf presenteert ten opzichte van anderen. Als je vaak half gare opmerkingen maakt en domme vragen stelt (overigens niet richting jou bedoeld, gewoon in het algemeen
[ Voor 21% gewijzigd door IngamerX op 25-03-2012 23:33 ]
Dit topic is toch voornamelijk om van elkaar te leren en met zijn allen betere spelers worden. Natuurlijk begint ooit iedereen eens, het aimen is een kwestie van oefenen dat komt vanzelf of het komt niet maar er is ook een heel groot gedeelte aan tactisch en ruimtelijk inzicht vereist om goed te spelen. Daar komen nog een hoop handigheidjes bij die horen bij BF3. Daar is al zo verschrikkelijk veel over gepost en mensen die hier met een gerichte vraag komen krijgen volgens mij altijd netjes antwoord en uitleg of worden keurig doorverwezen naar filmpjes/websites met hulp.agoNITE schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:18:
[mening]
[/mening]
Dit moet wel van twee kanten komen, de een geeft tips en de ander moet maar bepalen of dat voor hem helpt. Als dat niet het geval is, prima, maar kom dan met onderbouwde argumenten of probeer wat anders.
Daarnaast zijn er ook een hoop mensen die voorbijkomen met battlereports (die lang niet allemaal even indrukwekkend zijn) en die even willen horen hoe goed ze het wel niet gedaan hebben (ook al is het dan niet het geval). Daarvoor kan je beter bij je vrienden terecht dan hier op een forum...
met CoD-Achtig bedoel ik niet de maps maar het niveau.IngamerX schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:28:
[...]
Um... dude.. ik heb bf2 gespeeld... en bf3 is niet zo heel anders. Zeg maar gewoon moderner, mooier, speelt lekkerder en realisctischer. Het enige verschil is het feit dat er nu meer kleine city maps in zitten wat misschien enigszins het "cod" gevoel geeft. Maar other than that is het totaal niet te vergelijken....
Dan kun je tevens altijd nog large maps spelen: caspian border, firestorm, kharg island, wake island, golf of oman.
Das mijn ervaring/mening
mensen spelen veelste agressief en gebruiken de voertuigen niet goed.
bij CoD hoef je niet na te denken het is gewoon een arcade shooter en die gamestijl nemen ze ook mee naar BF3. in de tijd van BF2 had je veel meer teamwork en had ik het gevoel dat iedereen de game begreep, dat tickets behouden heel belangrijk is.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Wel nog een stream van de tanker gevonden, op 48:20 rape ik nog de tank die binnen geparkeerd staat. leerzame momentjes, helaas moet je dat allemaal leren in een belangrijke cup war. Maargoed de volgende keer ownen we de boel.
http://www.twitch.tv/macevvindu/b/312849558
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
Kan jij een beetje overweg met de jets, als chopper piloot zijnde??evilpin0 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:43:
Gisteren NL VS Polen. Helaas redelijk ingemaakt, je mag in de cup maar 1 jet per team hebben. Hun waren zo slim om we 2 piloten in te zetten, de chopper pilot nam meteen de jet over als die down was. Waardoor onze jet pilot dus amper aan rapen toekwam.
Wel nog een stream van de tanker gevonden, op 48:20 rape ik nog de tank die binnen geparkeerd staat. leerzame momentjes, helaas moet je dat allemaal leren in een belangrijke cup war. Maargoed de volgende keer ownen we de boel.
Nee is totaal andersVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:09:
[...]
Kan jij een beetje overweg met de jets, als chopper piloot zijnde??
Kwestie van veel uren in steken maargoed moet je die wel beschikbaar hebben
Ah zie nog wel een "oude" clanmaat een kill maken masterXevilpin0 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:43:
Gisteren NL VS Polen. Helaas redelijk ingemaakt, je mag in de cup maar 1 jet per team hebben. Hun waren zo slim om we 2 piloten in te zetten, de chopper pilot nam meteen de jet over als die down was. Waardoor onze jet pilot dus amper aan rapen toekwam.
Verwijderd
Speel eens een gans rondje mee en bekijk je punten eens op het einde...sig69 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:14:
Gisteren kwam ik op de een of andere manier per ongeluk in een "no killing" server. Ik wist het niet, dus pak de havoc, schiet twee raketten op de little bird af, hij deployed geen flares en hop tripple kill! Gevolgd door een kick ("You were kicked for being an idiot"). Wist ik veel.. No killing, wat is daar nou aan? Beetje heen en weer rijden van vlag naar vlog (oftewel statpadden). Ben daarna nog een paar keer terug geweest om wat C4 op tanks te plakken en nu heb ik een ban
Verwijderd
Mja, vliegen lukt me wel, maar aanvallen en ontwijken is nog iets anders. Heb er dan ook nog geen tijd in gestoken, vind de choppers veel leuker.evilpin0 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:10:
[...]
Nee is totaal anders
Kwestie van veel uren in steken maargoed moet je die wel beschikbaar hebben
Ja de toppers stonden inderdaad op 0 kills, 12K+ punten. Maar ik zou me heel snel vervelen denk ik...Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:27:
[...]
Speel eens een gans rondje mee en bekijk je punten eens op het einde...
Verwijderd
Zijn meestal 'Flagrun only' servers. Goed voor je punten, maar inderdaad boring na een tijdje. Is wel goed om met de choppers te leren 'hoveren'.sig69 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:29:
[...]
Ja de toppers stonden inderdaad op 0 kills, 12K+ punten. Maar ik zou me heel snel vervelen denk ik...
Je wordt ook beter door de markC mouse fix te installeren (geen mous acceleration is beter in shooters)A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 00:30:
[...]
Dit topic is toch voornamelijk om van elkaar te leren en met zijn allen betere spelers worden. Natuurlijk begint ooit iedereen eens, het aimen is een kwestie van oefenen dat komt vanzelf of het komt niet maar er is ook een heel groot gedeelte aan tactisch en ruimtelijk inzicht vereist om goed te spelen. Daar komen nog een hoop handigheidjes bij die horen bij BF3. Daar is al zo verschrikkelijk veel over gepost en mensen die hier met een gerichte vraag komen krijgen volgens mij altijd netjes antwoord en uitleg of worden keurig doorverwezen naar filmpjes/websites met hulp.
Dit moet wel van twee kanten komen, de een geeft tips en de ander moet maar bepalen of dat voor hem helpt. Als dat niet het geval is, prima, maar kom dan met onderbouwde argumenten of probeer wat anders.
Daarnaast zijn er ook een hoop mensen die voorbijkomen met battlereports (die lang niet allemaal even indrukwekkend zijn) en die even willen horen hoe goed ze het wel niet gedaan hebben (ook al is het dan niet het geval). Daarvoor kan je beter bij je vrienden terecht dan hier op een forum...
een bestandje genaamd user.cfg in je bf3 dir pleuren met daarin:
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
is ook semi-onmisbaar om input lag te verhelpen, vsync uit. settings laag voor hoge fps. Mss een limiter erbij om de fps constant te houden.
Tactisch en ruimtelijk inzicht, meh, tis vooral zorgen dat je een klein beetje nadenkt voor je gaat lopen en de minimap 1x uitzoomt en een beetje in de gaten blijft houden.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Die force render ahead limit heb ik hier wel op 0 gezet, maar triple buffering op uit veroorzaakt bij mij zwarte flitsen. Een probleem wat ik al heb sinds Bad Company 2 als mijn 2e scherm is ingeschakeld.
Dat is toch exact hetzelfde?haarbal schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:51:
[...]
Je wordt ook beter door de markC mouse fix te installeren (geen mous acceleration is beter in shooters)
een bestandje genaamd user.cfg in je bf3 dir pleuren met daarin:
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
is ook semi-onmisbaar om input lag te verhelpen, vsync uit. settings laag voor hoge fps. Mss een limiter erbij om de fps constant te houden.
Tactisch en ruimtelijk inzicht, meh, tis vooral zorgen dat je een klein beetje nadenkt voor je gaat lopen en de minimap 1x uitzoomt en een beetje in de gaten blijft houden.
Wat de settings betreft, ja dat zijn wat van die handigheidjes die een goede speler nog beter kunnen maken (en ik zweer er ook bij hoor) maar zal voor iemand die net begint met het spel geen spectaculaire verbeteringen met zich meebrengen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Wat ik ervan merkte, is dat het afzetten van die versnelling m'n gameplay in de choppers gevoelig aantastte. Dus blijf ik er verder af.Tsurany schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:23:
Zal die mouse fix eens gaan testen, kijken of ik dat uberhaupt ga merken of dat het enkel voor de pro's is.
Dat kan je ook verhelpen door even verder in de settings rommelen om alles wat fijner op elkaar af te stemmen.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:25:
[...]
Wat ik ervan merkte, is dat het afzetten van die versnelling m'n gameplay in de choppers gevoelig aantastte. Dus blijf ik er verder af.
De MarkC mousefix zorgt eigenlijk alleen maar voor consistentie tussen muisbewegingen en de crosshair. Dit maakt dat je er sneller aan went en daardoor je accuracy verhogen naar verloop van tijd. Het is geen instant wondermiddel maar na een weekje zie je gegarandeerd verschil.Tsurany schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:23:
Zal die mouse fix eens gaan testen, kijken of ik dat uberhaupt ga merken of dat het enkel voor de pro's is.
Verwijderd
En dat kan niet op een unranked server..? Op zo'n flagrun-server blijft het statpadden, wat je verder zelf moet weten, maar geef dat dan ook gewoon toe. Ik heb zelf aardig wat tijd zitten in unranked servers om te leren vliegen in de heli en jet. Meestal heb je dan niemand tegen je, wat wel jammer is, maar voor het puur vliegen is het heerlijk.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:32:
Zijn meestal 'Flagrun only' servers. Goed voor je punten, maar inderdaad boring na een tijdje. Is wel goed om met de choppers te leren 'hoveren'.
Verwijderd
Rustig blijven Lennartje, rustig blijven... ik gaf enkel aan dat cappen van vlaggen met de choppers ideaal is voor het leren hoveren. Kan perfect op een flagrun only server.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:15:
[...]
En dat kan niet op een unranked server..? Op zo'n flagrun-server blijft het statpadden, wat je verder zelf moet weten, maar geef dat dan ook gewoon toe. Ik heb zelf aardig wat tijd zitten in unranked servers om te leren vliegen in de heli en jet. Meestal heb je dan niemand tegen je, wat wel jammer is, maar voor het puur vliegen is het heerlijk.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
En dat kan niet op een ranked server? Leren vliegen op een unranked server om te voorkomen dat je stats omlaag gaan komt toch op hetzelfde neer als je stats omhoog krikken op een server met aangepaste rules?Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:15:
[...]
En dat kan niet op een unranked server..? Op zo'n flagrun-server blijft het statpadden, wat je verder zelf moet weten, maar geef dat dan ook gewoon toe. Ik heb zelf aardig wat tijd zitten in unranked servers om te leren vliegen in de heli en jet. Meestal heb je dan niemand tegen je, wat wel jammer is, maar voor het puur vliegen is het heerlijk.
Als ik de 20 uur in heli/jet met m'n huidige skill-level had gevlogen was m'n score een stuk hoger geweest dan nu..
Verwijderd
Verwijderd
Helemaal niet nodig, als je er eenmaal achter zit is het appeltje-eitje. Wachten tot 'ie een bocht maakt, dan meedraaien, 'in de loop' mikken en sprayen maar. Jet is sneller ge-explodeerd dan je denkt.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:32:
Natuurlijk deed ik dat primair voor de stats ja, maar je valt er ook je team niet mee lastig. En dat scheelt weer gezeur van GoT'ers over noobs die niet kunnen vliegenAl moet ik toegeven dat ik nogsteeds vrij waardeloos ben in dogfights, omdat ik zelfs recht achter een enemy jet niet raak kan schieten... Maar daar geef ik deels ook gewoon de netcode de schuld van.
Laat ze maar op hun teentjes getrapt zijn...andere kant op wordt ook vaak genoeg getrapt toch?NoFearCreations schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:38:
+1.000.000.000.000.000.000!
Maar pas maar op, straks is iedereen weer op hun teentjes getrapt.
Heeft inderdaad geen nut. Maar als dit je enige opmerking is snap je mijn punt waarschijnlijk niet.
DanielWW2 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:26:
[...]
Ik begrijp je punt waar toch even een nuance. Ik weet donders goed dat ik ook een noob ben geweest en toen ik 2 jaar geleden van CoD naar BF ging was ik wederom een noob. (was net goed geworden in CoD) Het koste me maanden om beter te worden maar toen ik erdoorheen was was ik niet alleen in BF beter maar ook in CoD. Sinds ik naar PC ben gewitched omdat ik een beetje op mijn limiet zat bij de XBOX360 ben ik nog een slag beter geworden tot het punt dat ik een beetje boven de massa uittoren. Als ik dan zie dat mensen de meest basale fouten maken dan denk ik bij mezelf dat het gewoon achterlijk is omdat ik juist die fouten heb gemaakt.
Ik heb niks tegen nieuwelingen die BF nog moeten leren en ik moedig het ook aan als ze hun best doen maar het is soms zo irritant om te zien hoe mensen de meest basale fouten maken en denken dat ze het goed doen. Dan word voor mij de game ook verpest en dan kom ik hier om te klagen over dat stelletje noobs. Ik bedoel het echt niet negatief en als je me om tips vraagt dat krijg je die van harte van mij. Hetzelfde verhaal ingame. Als ik met een squad GoTers zit die ik ook een beetje ken dan krijg je nog wel eens tips van mij of wat tactiek als het niet lekker loopt.
Van je fouten leer je inderdaad. Alleen de opmerkingen hier tegen mensen die fouten maken (of gewoonweg het spel nog niet helemaal snappen) komt vaak nogal bot/arrogant over. Nou zal dat deels komen omdat het internet is en je alleen in woorden je boodschap kunt overbrengen. Maar mensen bestempelen als 'waardeloos voor het team' en iets wat in een spel gebeurt 'basale fouten' noemen, komt op mij niet bepaald over als mensen op hun fouten wijzen maar meer als mensen de grond in boren.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 00:30:
[...]
Dit topic is toch voornamelijk om van elkaar te leren en met zijn allen betere spelers worden. Natuurlijk begint ooit iedereen eens, het aimen is een kwestie van oefenen dat komt vanzelf of het komt niet maar er is ook een heel groot gedeelte aan tactisch en ruimtelijk inzicht vereist om goed te spelen. Daar komen nog een hoop handigheidjes bij die horen bij BF3. Daar is al zo verschrikkelijk veel over gepost en mensen die hier met een gerichte vraag komen krijgen volgens mij altijd netjes antwoord en uitleg of worden keurig doorverwezen naar filmpjes/websites met hulp.
Anyway, hoop dat mensen door mijn reactie even nadenken over hoe iets over kan komen. Vind de toon in dit topic al lang niet meer zo gezellig als toen we met z'n allen naar de release toe leefden. Hell, ik vind zelfs de GoT tag in-game niet zoveel meer toevoegen.
Dat is dus niet zo ... zie vaak genoeg een hele reeks hitmarkers op mijn scherm zonder de tegenstander ook maar enigzins beschadigd te hebbenVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:37:
Helemaal niet nodig, als je er eenmaal achter zit is het appeltje-eitje. Wachten tot 'ie een bocht maakt, dan meedraaien, 'in de loop' mikken en sprayen maar. Jet is sneller ge-explodeerd dan je denkt.
In Normal mode heb ik dat probleem met zowel guns als vehicles helaas. Daarom speel ik ook Hardcore mode de laatste weken : Daar is een kogel een kogel en geen papierpropje !!
Netcode of "Normal code" die bugged is of iets anders... geen idee, maar het speelt wel een stuk fijner
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Je merkt het verschil gelijk, maar je moet er idd een beetje aan wennen, omdat je die gare acceleration nu eenmaal gewend bent geraakt.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:28:
De MarkC mousefix zorgt eigenlijk alleen maar voor consistentie tussen muisbewegingen en de crosshair. Dit maakt dat je er sneller aan went en daardoor je accuracy verhogen naar verloop van tijd. Het is geen instant wondermiddel maar na een weekje zie je gegarandeerd verschil.
Je merkt vooral dat je met die "fix" vrijwel altijd direct "on target" bent, of je de muis nu een klein stukje of een flink stuk moet verplaatsen. De crosshair is voorspelbaarder, iets makkelijker mikken dus.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Hardcore heeft geen enkel effect op bullet damage of nauwkeurigheid van kogels of wat dan ook met betrekking tot de gun gameplay dus daar moet het niet aan liggen.nero355 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:56:
[...]
Dat is dus niet zo ... zie vaak genoeg een hele reeks hitmarkers op mijn scherm zonder de tegenstander ook maar enigzins beschadigd te hebben
In Normal mode heb ik dat probleem met zowel guns als vehicles helaas. Daarom speel ik ook Hardcore mode de laatste weken : Daar is een kogel een kogel en geen papierpropje !!
Netcode of "Normal code" die bugged is of iets anders... geen idee, maar het speelt wel een stuk fijner
Mja, enerzijds vind ik de tag meer iets voor de clan, anderzijds is het ook altijd wel een punt van herkenning van de community. Misschien komt daar het hele verschil ook wel vandaan, dat de clan net iets serieuzer ermee bezig is dan de casual GoTters.Tsurany schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:55:
Ach op TS is het altijd gezellig maar als je het moet hebben van wat forum posts kom je er bekaaid en kan je de GoT tag net zo goed weglaten idd.
Denk dat de GoT clan juist voor de casual GoT'er interessant is omdat je casual mee kan gamen en het vooral op gezelligheid gericht is.
[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 26-03-2012 13:03 ]
Vrijdagavond mooi bier drinken, knallen en slap ouwehoeren, wat wil je nog meer? Ja lekkere wijven om me heen maar daar kan ik toch niks meer mee dus dat hoeft niet meer zo nodig.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Adanteh schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:46:
Probleem is daarbij wel dat mensen meteen het idee krijgen dat ze hun best niet hoeven te doen. Goed, het merendeel van de slechte spelers zijn volgens mij zo slecht vanwege ontwetendheid. En maar blijven pushen op die vaste punten.. En maar dood gaan. Dan heb ik zelf nog liever iemand die wel goed kan aimen en gewoon ergens in een hoekje gaat zitten kills te maken. Bij de hele Battlefield community is er zo'n anti-CoD sfeer, dat iedereen die eerst mensen dood schiet voordat hij een punt probeert te pakken meteen een CoD-noob is. Dan zie je mensen naar het objective sprinten met het idee van "PTFO!!!!", om vervolgens afgeschoten te worden en ze dus 10 seconden niet meer met het spel mee kunnen doen. Dan heb ik liever dat die persoon 5 seconden extra pakt om even twee man te killen en vervolgens voor de objective te gaan. Bij Bad Company 2 Rush was dat ook al duidelijk. Ik kon vaak met een eigen squad de hele ronde lang in de basis van de vijand rond hangen, niet dood gaan en langzaam naar de M-Com toe werken... Dan neem je je tijd, maar zodra je bij de M-Com bent heb je meteen wel alles gecleared. Als je dan op de map kijkt en al die mensen keihard naar de M-Com ziet sprinten en ze vervolgens één voor één dood geschoten worden dan verbaas ik me er toch over dat ze niet een keer wat anders proberen. Dan kan je nog zo'n hekel aan CoD hebben, maar dat betekent niet dat je geen kills moet maken voordat je überhaubt een punt zou kunnen cappen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
À wise man has spokenAdanteh schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:46:
Probleem is daarbij wel dat mensen meteen het idee krijgen dat ze hun best niet hoeven te doen. Goed, het merendeel van de slechte spelers zijn volgens mij zo slecht vanwege ontwetendheid. En maar blijven pushen op die vaste punten.. En maar dood gaan. Dan heb ik zelf nog liever iemand die wel goed kan aimen en gewoon ergens in een hoekje gaat zitten kills te maken. Bij de hele Battlefield community is er zo'n anti-CoD sfeer, dat iedereen die eerst mensen dood schiet voordat hij een punt probeert te pakken meteen een CoD-noob is. Dan zie je mensen naar het objective sprinten met het idee van "PTFO!!!!", om vervolgens afgeschoten te worden en ze dus 10 seconden niet meer met het spel mee kunnen doen. Dan heb ik liever dat die persoon 5 seconden extra pakt om even twee man te killen en vervolgens voor de objective te gaan. Bij Bad Company 2 Rush was dat ook al duidelijk. Ik kon vaak met een eigen squad de hele ronde lang in de basis van de vijand rond hangen, niet dood gaan en langzaam naar de M-Com toe werken... Dan neem je je tijd, maar zodra je bij de M-Com bent heb je meteen wel alles gecleared. Als je dan op de map kijkt en al die mensen keihard naar de M-Com ziet sprinten en ze vervolgens één voor één dood geschoten worden dan verbaas ik me er toch over dat ze niet een keer wat anders proberen. Dan kan je nog zo'n hekel aan CoD hebben, maar dat betekent niet dat je geen kills moet maken voordat je überhaubt een punt zou kunnen cappen.
In principe alleen een health verschil ja, maar toch komt het anders over op mijTsurany schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:59:
Hardcore heeft geen enkel effect op bullet damage of nauwkeurigheid van kogels of wat dan ook met betrekking tot de gun gameplay dus daar moet het niet aan liggen.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik maak m'n kills wel hoor, lol is voor mij ook gewoon proberen die pot te winnen en een beetje hoog te eindigen. Maar het sociale aspect is ook belangrijk.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik wou dat ik kon bier drinken + deftig gamen ...EvaluationCopy schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:43:
Als casual gamer kan ik dat beamen. De GoT Clan is precies wat ik zocht voor BF3 uit was: lekker samenspelen, mauwen, lol hebben... Mijn real-life vrienden (heeft 'ie die? Een enkeling) gamen geen van allen dus voor mij voegt het enorm veel toe. Dit weekend overdag wat gesoloot en dat was verschrikkelijk.
Vrijdagavond mooi bier drinken, knallen en slap ouwehoeren, wat wil je nog meer? Ja lekkere wijven om me heen maar daar kan ik toch niks meer mee dus dat hoeft niet meer zo nodig.
Ik begin echt te falen na paar pintjes ofzo: mijn accuracy maar vooral mijn reflexen worden zo slecht dat ik ragequit.
@Eval. Ik snap dat het niet altijd hetzelfde is, maar het is helaas wel zo dat erg veel casuals gewoon als een idioot spelen. Dat snap ik dan weer niet. Dan doe je het vooral voor de fun, maar dan speel je op zo'n manier dat je alleen maar naar het spawnscherm zit te kijken... Ik wil niet iedereen een vaste speelstijl geven, maar het lijkt mij toch echt dat het veel leuker is om lekker te flanken met een squad, beetje vlaggen cappen, beetje M-Coms destroyen... Mijn BC2 groepje waar ik destijds mee speelde bestond uit klein groepje met mensen die eigenlijk voor geen éne meter konden aimen, maar dan joinde je TS, ging je een squad in en knalde je alsnog de hele server weg. Iets leukers was er in BC2 eigenlijk niet mogelijk.
Hoe defineer jij als Belg een 'paar' pintjes? Dat kunnen er 2 zijn maar ook 20 natuurlijkAsgaro schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:30:
[...]
Ik wou dat ik kon bier drinken + deftig gamen ...
Ik begin echt te falen na paar pintjes ofzo: mijn accuracy maar vooral mijn reflexen worden zo slecht dat ik ragequit.
Plus, een paar Juupkes is natuurlijk ook wel een ander verhaal dan een Duveltje of 12.
Duveltje of 12? omgA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:42:
[...]
Hoe defineer jij als Belg een 'paar' pintjes? Dat kunnen er 2 zijn maar ook 20 natuurlijk
Plus, een paar Juupkes is natuurlijk ook wel een ander verhaal dan een Duveltje of 12.
Wie na 12 Duvels (op korte tijd) nog deftig kan spelen heeft m'n eeuwig respect
Je hebt een stapel vierkante pannenkoeken over?Tsurany schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:15:
Iemand hier die van pancakes smoken houd?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Heeft geen idee waar het over gaat...Tsurany schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:15:
Durkje??CodeCaster schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:50:
[...]
Je hebt een stapel vierkante pannenkoeken over?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
a reference to gay sex, meaning to perform oral sex to a man all night and have pancakes in the morning.?Tsurany schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:15:
Laten we trouwens niet net als laatst een hele discussie gaan beginnen over homoseksualiteit, maar ik was benieuwd wat je ermee bedoelde en kwam toen dit tegen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 14:56 ]
(of is het net als met dansen, dat je alleen dénkt dat het beter wordt)
Haha! Nee, ik denk dat ik na 2/3 pintjes al problemen had met mijn reflexen. Normaal valt dit niet op, maar bij shooters waar milliseconden belangrijk zijn, werd het lastigA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:42:
[...]
Hoe defineer jij als Belg een 'paar' pintjes? Dat kunnen er 2 zijn maar ook 20 natuurlijk
Nu hoe hou ik het bij Ice Tea tijdens gamen, mooi sober blijven dus
+1 for DanielWW2
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 26-03-2012 15:34 ]
Asgaro schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:12:
[...]
Haha! Nee, ik denk dat ik na 2/3 pintjes al problemen had met mijn reflexen. Normaal valt dit niet op, maar bij shooters waar milliseconden belangrijk zijn, werd het lastig![]()
Nu hoe ik het bij Ice Tea tijdens gamen, mooi sober blijven dus
Wat raden jullie aan voor een agressieve recon wat betreft wapens (primary & secondary) voor close en mid-range?
Geen bolt action maw.
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
SKS met een red dot of holo en een pistool naar keuze.dotorion schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:15:
Effe de newb uithangen:
Wat raden jullie aan voor een agressieve recon wat betreft wapens (primary & secondary) voor close en mid-range?
Geen bolt action maw.
Ah, de Ballmer Peak:EvaluationCopy schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:06:
Mijn BF3 niveau wordt fors hoger bij bier 1, 2 en 3. Daarna zakt het als een kaartenhuis in elkaar.

Volgens mij heb ik BF3 nog nooit nuchter gespeeld.
En dan nu in het Nederlands?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
NL switch - ON: Supermarkt keten Dirk, heeft deze week vierkante pannenkoeken in de aanbieding... (dit is niet bedoeld als sluikreclame).
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
invloed van substanties onder het gamen ( Bf3 )
Coke
Wiet
Spacecake ( Ja technisch gezien wiet en of hasj, maar werkt behoorlijk anders uit )
Absinth ( De echte echte met dat leuke stofje erin
Bier ( en of andere normale alcohol )
Tequila ( omdat het toch altijd een tikje andere uitwerking heeft dan normale alcoholistische drankjes naar mijn ervaring)
LSA/LSD
salvia ga ik niet eens proberen.. dat word toch niks terwijl gamen
Serieus,. zal ik dit eens doen ? en op youtube dumpen ?
[ Voor 18% gewijzigd door osmosis op 26-03-2012 15:26 ]
UMPdotorion schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:15:
Effe de newb uithangen:
Geen bolt action maw.
MP443tactical
Verwijderd
Karkand is geen ruk meer aan als iedere sniper zichzelf omhoog lift met uav en dan in een hoekje hoog zit.
mooie is dat als ik de sniper in de cloud met een smaw eruit knal krijg je vaak gewoon een zinloze kick..
maar als een kakzak boven in hotel op A zitten is wel gezellig met 4 man en een spawn beacon...
Ach altijd een gegarandeerde loss als een squad gaat zitten daar.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 15:32 ]
Been there done that.jterpstra schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:24:
euhm. eigenlijks lijkt het me wel eens interessant om wat experimenten te doen en het te filmen
invloed van substanties onder het gamen ( Bf3 )
Coke
Wiet
Spacecake ( Ja technisch gezien wiet en of hasj, maar werkt behoorlijk anders uit )
Absinth ( De echte echte met dat leuke stofje erin)
Bier ( en of andere normale alcohol )
Tequila ( omdat het toch altijd een tikje andere uitwerking heeft dan normale alcoholistische drankjes naar mijn ervaring)
LSA/LSD
salvia ga ik niet eens proberen.. dat word toch niks terwijl gamen
Serieus,. zal ik dit eens doen ? en op youtube dumpen ?
Coke: Ubergamer, reflexen worden bizar.
Hasj/Wiet: Kan helpen, voorkomt dat opgefokte gevoel.
Bier: Na 2 biertjes zakt het niveau, tenzij gecombineerd met nr 1.
LSD: Ook gedaan in te tijd van de PS1 nog, dramatisch. Het beeld veranderde voor mij in allemaal grote blokken, ik dacht dat de PS het had begeven maar de andere aanwezigen bleven gewoon doorgamen. Erg slecht plan.
XTC/MDMA: Niet echt een aanrader, je wil het liefste je tegenstanders ingame knuffelen.
De rest heb ik nog nooit gedaan, bovenstaande ook in een ver verleden. Tegenwoordig alleen nog sporadisch hasj, zelfs alcohol laat ik staan.
Hoe sluit je je er op aan dan? Is het dan niet eerder een monitoring tool om het bloed tussen je alcohol te monitoren?Adanteh schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:21:
Ik heb voor tijdens war ook altijd een alcohol infuus naast mijn bureau staan. Heb zelfs een applicatie op mijn G13 schermpje draaien om de alcohol concentratie te monitoren.
Ja LSD.. leek mij ook al een uitdagingreemprive schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:33:
[...]
Been there done that.
LSD: Ook gedaan in te tijd van de PS1 nog, dramatisch. Het beeld veranderde voor mij in allemaal grote blokken, ik dacht dat de PS het had begeven maar de andere aanwezigen bleven gewoon doorgamen. Erg slecht plan.
XTC/MDMA: Niet echt een aanrader, je wil het liefste je tegenstanders ingame knuffelen.
De rest heb ik nog nooit gedaan, bovenstaande ook in een ver verleden. Tegenwoordig alleen nog sporadisch hasj, zelfs alcohol laat ik staan.
Misschien is LSA dan een betere optie
Wikipedia: Ergine
'Hee gasten doe maar rustig aan, ik cap die A, B & C wel even voor jullie, paar minuutjes, kunnen jullie lekekr chillen, misschien beetje van het uitzicht of het zonnetje genieten, laat mij maar even m'n gang gaan zo gefixed, wat willen ze doen gewoon pief paf poef weg tank tot zo! blablabla'
Wordt een beetje dure game ook dan. MDMA lijkt me helemaal kansloos, de hele tijd proberen de tegenstander te knuffelen en zeggen hoeveel je van ze houdt.
Met paddo's/LSD een wargame spelen lijkt me niet heel verstandig op de één of andere manier. (maar laat gerust weten hoe het is afgelopen, ben wel heel benieuwd)
reemprive schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:33:
[...]
Been there done that.
Neeeeee, echt?Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:41:
Ik denk dat we ver aan het afwijken zijn van het on-topic gebeuren nu...
Als card-carrying agressieve recon kan ik je de SKS aanraden als je voor de semi auto optie gaat. Mocht je meer in bursts/vol-auto willen rammen, dan is de mp7 met ext. mags en laser de absolute killer. Ook de p90 is in dat opzicht erg plezant, en daar kun je nog eens een silencer op schroeven voor het stealth werk. Op CQ maps zoals metro en grand bazaar wil de 870 ook zeer tof zijn.dotorion schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:15:
Geen bolt action maw.
Qua pistol, als je ze op medium afstand wil raken dan zou ik zeggen pak de mp443, als het je meer gaat om een backup als je primary leeg is (herladen duurt altijd langer), dan zou ik de m93r of g18 silenced pakken. Als je echt een long-range backup wil, neem dan een .44 scoped, maar dan ben je eigenlijk al niet meer agressief aan 't spelen.
Overigens is in mid-range een bolt action als de l96 of m40a5 (beide snellere rechambering dan andere bolts) met pk-a of acog en straight-pull ook aan te raden, maar dan moet je wel zorgen dat die eerste goed op t hoofd zit, of flink oefenen in switchen naar je secondary en de klus afmaken
Voor de rest, zet die spawn beacon zo ver mogelijk naar voren (liefst achter vijandelijke linies), en gebruik je tugs om je teammaten en jezelf van intel te voorzien rond chokepoints (geen mav gebruiken, deployen/mav-cam exiten duurt te lang, en als je aan het rondvliegen bent mag je jezelf geen agressieve recon noemen imho
Coke = hartslag 200 in actie, niet goed voor de gezondheid en verdoofde bek op tsreemprive schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:33:
[...]
Been there done that.
Wiet = lekker chill, maar je moet de game wel al gemasterd hebben want stoned neem je bar weinig op
Alchol gamen nog nooit gedaan, heb ik echt geen behoeften aan dan
Deed dat soms wel is toen ik BFBC2 nog speelde. Alleen had ik dan altijd de drang om in de chat duidelijk te maken dat ik wat zat was, en begon ik soms ook random dingen te vertellen daar.
Als ik er nu zo over nadenk: uit het standpunt van iemand die nuchter in die server zat, moet die zeker gedacht hebben "what a lonely guy, drinken op zijn eentje"...
Ook begon ik me dood te lachen om hoe iemand doodviel op de grond, terwijl je nochtans al de dood-val-animaties al zoveel keer eerder hebt gezien
Maar in BF3 altijd al nuchter gespeeld
Wat heb jij met pannenkoeken vandaag zeg?Tsurany schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:15:
Tsurany's blog!: Nederland is Nederland niet meer
Het zou me niet verwonderd hebben als zijn blog heette: Tsurany's rant blogDanielWW2 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:12:
[...]
Wat heb jij met pannenkoeken vandaag zeg?![]()
Maar vierkante pannekoeken wtf? If it aint broken, dont fix it.
En wie is Dirk?
[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 26-03-2012 16:20 ]
Supermarkt.Asgaro schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:15:
[...]
Het zou me niet verwonderd hebben als zijn blog heette: Tsurany's rant blog
Maar vierkante pannekoeken wtf? If it aint broken, dont fix it.
En wie is Dirk?
Is het binnenkort niet 1 april.......DanielWW2 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:12:
[...]
Wat heb jij met pannenkoeken vandaag zeg?![]()
Aimbot, continu alleen maar headshots, rennend met een M98B op een softcore server.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Agonoize79/
Ze laatste match:
http://battlelog.battlefi...how/26539720/1/352330830/
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Hem ben ik vaak tegen gekomen maar dan met de 870MCS (1191 Kills nu ) .NoFearCreations schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:29:
Weet dat het niet gebruikelijk is, maar wil iedereen deze kerel even reporten!
Aimbot, continu alleen maar headshots, rennend met een M98B op een softcore server.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Agonoize79/
Ze laatste match:
http://battlelog.battlefi...how/26539720/1/352330830/
Al zit je aan de andere kant van de metro onder de grond en hij buiten maakt niet uit hij schiet iedereen kapot met die gun.
Dat het een cheater is is wel duidelijk .
Maar ja als zn vriendje de admin is op de server , als je er wat van zegt.......word JIJ gekickt
Zeer leuk gedaan inderdaad.
Gelukkig krijgen we al zoiets genaamd Generals 2
Aangezien de volgende C&C gemaakt word met de Frostbite 2.0 engine kunnen we nog wel zoiets verwachten.
nope ligt er ook uit bij mijVoyage schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:48:
Ehm, doet Origin het bij jullie?
Origin even afsluiten en opnieuw opstarten hielp bij mij.Voyage schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:48:
Ehm, doet Origin het bij jullie?
Vette video idd, alleen die health bars
Btw G13/G15 Applet hoop ik binnen paar dagen, uiterlijk weekend, 1ste versie van klaar te hebben. Kon het toch niet laten wat features toe te voegen (stat tracking).
[ Voor 19% gewijzigd door Jay-P op 26-03-2012 19:55 ]
Verwijderd
Huh, het geluid dat om 0:16 start (en ong 8 sec duurt) gebruik ik ook in m'n intro. Lulz!
zijn er meer mensen die sinds vanavond problemen met punkbuster ondervinden
heb al handmatig geupdate , verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar niets help
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Dit is al een wat oudere maar; he speaks the truth.
Oooh, dat is heel erg hoe ik me voel als iemand die van cod af komt.. Zo speelde ik in cod ook altijd.. Heerlijk rushen.. In battlefield ben ik wel iets voorzichtiger, maar ik deel zn mening wel.DanielWW2 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:49:
[video]
Dit is al een wat oudere maar; he speaks the truth.
---RAWE CEEK!!!---
Word ik zo vrolijk van.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-03-2012 21:31 ]
---RAWE CEEK!!!---
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.