NoFearCreations schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:38:
Hele avond al erg veel LAG op de GoT servers. Op andere server geen last, maar zodra ik ga rennen op GoT, zeer veel lag.
Nergens last van, ik heb wel last van wookiez. Heel veel wookiez. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:58
Lol:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/ab17pj.png

Roomba E5 te koop

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 23:12

Phntm

Tlingelingeling

Nou dat zie je niet elke dag...

Verwijderd

DanielWW2 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:53:

Nergens last van, ik heb wel last van wookiez. Heel veel wookiez. :+
Sommige wookiez zijn echt wel heel dom:
Zat in een shootout op ~50m met een sniper. Beide overleven het en schuilen. 5 seconde later flank ik 'm (had gespot dus wist precies waar ie zat) en ligt ie vrolijk in een bosje de andere kant op te snipen |:( Die kreeg een mooi mes in z'n keel.

EDIT: Welke is trouwens de DPV Jeep? Heb in dat potje wel 8 kills gemaakt met de Growler, maar dat telt natuurlijk niet voor die rotassignment.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 22:50 ]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:51

codex

Geen OpenAI agent :)

DanielWW2 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:49:
[video]

Dit is al een wat oudere maar; he speaks the truth. :+
ECHT een goede video! Ik heb dat altijd met voertuigen, ik gebruik ze niet echt veel omdat ik infantry spelen leuker vind. Toch hoor ik altijd dat Battlefield om voertuigen draait, ze bieden versterking voor infantry maar zonder die infantry gebeurd er weinig.
Ik heb het onmogelijke gedaan. Ik heb een manier gevonden om de AK 74M nog harder te laten zuigen. :+
Equip een heavy barrel en je raakt niks meer op 5 meter. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:46:
EDIT: Welke is trouwens de DPV Jeep? Heb in dat potje wel 8 kills gemaakt met de Growler, maar dat telt natuurlijk niet voor die rotassignment.
DPV staat op Wake vooral veel, daar heb ik em gehaald..

Verwijderd

Hmm, is het die buggy waarbij de gun maar iets van 120 graden kan draaien?
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:52:
Ja, dat baggerding. ;)

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-01 20:09
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:52:
jup.. roadkills zijn de way to go voor die assignment.. of campen bij een vlag natuurlijk, als je zo laag wil zinken :P
NoFearCreations schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:38:
Hele avond al erg veel LAG op de GoT servers. Op andere server geen last, maar zodra ik ga rennen op GoT, zeer veel lag.
Hoorde het vandaag vaker inderdaad. Mocht het aanhouden zou ik het graag horen dan kan ik de klacht bij de GSP neerleggen.

Nog een reden om GoTBF3.nl te joinen, gaan onze eigen DC++ hub opzetten :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Deze kan ik van harte aanraden. (RivalXfactor)

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-01 13:02
Even een vraagje over de Markc mouse fix... Werkt dat ook als je setpoint geinstalleerd hebt? Of moet je die uninstallen?
Shodan schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:00:
Even een vraagje over de Markc mouse fix... Werkt dat ook als je setpoint geinstalleerd hebt? Of moet je die uninstallen?
werkt ook met de software.
Setpoint is een driver dat OP Windows draait.
en mark C past Windows instellingen aan. dus een laagje erboven

Windows registry
Windows mouse settings
Setpoint

ik speel de laatste tijd alleen maar engineer en vindt het best wel jammer dat ik alle tanks disable maar niet destroy :( of iemand jat me kill nadat ik hem heb disabled of ik sta op een verkeerde positie dat ik gewoon weg moet.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:18
Daarom ook liever C4 gebruiken, gelijk afmaken die handel :)

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:13
@Battlefield

PC #BF3 players: Battlelog will be down from 2 AM PST to 3 AM PST for maintenance (not patch - date ASAP). PC online will be unavailable.

• codex

codex

DanielWW2 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 02:15:
[video]

[video]

Deze kan ik van harte aanraden. (RivalXfactor)
Het kanaal van RivalXfactor was voor mij echt een eye opener als ex-COD speler. ik zat eerst qua SPM op de 450 gemiddeld met een K/D ratio van 1,4, accuracy was 16%. Nu zie ik in mijn BF3stats updates dat mijn SPM stijgt naar iets tussen de 800 en 900, mijn K/D omhoog is gegaan van 1,4 naar ongeveer 2 en mijn accuracy is gestegen naar 20%. Echt een aanrader voor iedereen die (redelijk) nieuw is en tof dat hij die tips deelt.

Ik heb zelf wel 2 tips die de ervaren spelers wel zullen kennen maar die wel een toevoeging kunnen hebben voor de startende speler:
- Zoek dekking wanneer je wordt gesuppressed en open pas weer het vuur op je vijanden zodra je suppression weg is. Zodra je wordt beschoten en het beeld wordt blurry meteen wegduiken en wachten tot het weer helder is. Niet omdat je slechter ziet, maar omdat je kogels alle kanten uitvliegen als je wordt gesuppressed. De kans dat je een vuurgevecht wint als vol wordt gesuppressed is klein, als je er weer in duikt op het moment dat het beeld weer helder is komen je kogels ook aan waar je daadwerkelijk richt.
- In het menu is een optie genaamd "Open screen adjust". Zet daarin met gebruik van de pijltjestoetsen het beeld zo klein mogelijk. Hierdoor verschuift je minimap zover mogelijk naar het midden van het scherm, je hebt er geen last van maar je hoeft niet telkens met je ogen naar linksonder in beeld om te weten hoe de minimap eruit ziet.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
Knijnemans schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:31:
[...]

DPV staat op Wake vooral veel, daar heb ik em gehaald..
hoe von je het gister ff bij me in de chopper? die paar crashes daar gelaten :p

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
reemprive schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:40:
[...]

Het kanaal van RivalXfactor was voor mij echt een eye opener als ex-COD speler. ik zat eerst qua SPM op de 450 gemiddeld met een K/D ratio van 1,4, accuracy was 16%. Nu zie ik in mijn BF3stats updates dat mijn SPM stijgt naar iets tussen de 800 en 900, mijn K/D omhoog is gegaan van 1,4 naar ongeveer 2 en mijn accuracy is gestegen naar 20%. Echt een aanrader voor iedereen die (redelijk) nieuw is en tof dat hij die tips deelt.

Ik heb zelf wel 2 tips die de ervaren spelers wel zullen kennen maar die wel een toevoeging kunnen hebben voor de startende speler:
- Zoek dekking wanneer je wordt gesuppressed en open pas weer het vuur op je vijanden zodra je suppression weg is. Zodra je wordt beschoten en het beeld wordt blurry meteen wegduiken en wachten tot het weer helder is. Niet omdat je slechter ziet, maar omdat je kogels alle kanten uitvliegen als je wordt gesuppressed. De kans dat je een vuurgevecht wint als vol wordt gesuppressed is klein, als je er weer in duikt op het moment dat het beeld weer helder is komen je kogels ook aan waar je daadwerkelijk richt.
- In het menu is een optie genaamd "Open screen adjust". Zet daarin met gebruik van de pijltjestoetsen het beeld zo klein mogelijk. Hierdoor verschuift je minimap zover mogelijk naar het midden van het scherm, je hebt er geen last van maar je hoeft niet telkens met je ogen naar linksonder in beeld om te weten hoe de minimap eruit ziet.
Ik heb zelf de full map gebind op me muis, gebruik ik regelmatig als infranterie om eenheden te pinpointen want op mid zoom is het soms echt een rotzooi op je map.

Ik doe nu trouwens wat leuks met me gunner, iets wat de chopper pilots hier ook leuk gaan vinden :P

Zorg dat je gunner de brand blusser meeneemt als pilot perk. Disabled en nog 5% hp? Hop eruit, gunner (pilot) gebruikt de brand blusser en hopa niet meer disabled terwijl jij klaar staat op de grond met de repair tool.

Nooit meer down door HP drain van disabled…nice :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

erikvandenberg schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:55:
[...]
Aheum... 8)

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06-2025
evilpin0 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:04:
[...]

Ik heb zelf de full map gebind op me muis, gebruik ik regelmatig als infranterie om eenheden te pinpointen want op mid zoom is het soms echt een rotzooi op je map.

Ik doe nu trouwens wat leuks met me gunner, iets wat de chopper pilots hier ook leuk gaan vinden :P

Zorg dat je gunner de brand blusser meeneemt als pilot perk. Disabled en nog 5% hp? Hop eruit, gunner (pilot) gebruikt de brand blusser en hopa niet meer disabled terwijl jij klaar staat op de grond met de repair tool.

Scherp! Ik vind die solo pilots die seat switchen voor de extra flare rete irritant maar dit vind ik wel een legit en slimme tactiek idd. Jammer dat ik geen vaste gunner heb :P

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:04:
[...]

Kan enkel als je met een vaste gunner werkt natuurlijk. Op zich wel een goed idee! _/-\o_

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:30
Weet niet of dit al gepost is, maar wat nieuwe informatie over de armored kill DLC:
http://mp1st.com/2012/03/...zed-assignments-and-more/

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:26:
[...]

Kan enkel als je met een vaste gunner werkt natuurlijk. Op zich wel een goed idee! _/-\o_
Uiteraard maar dat doe ik ook 99% van de tijd ;)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

demon326 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:32:
Weet niet of dit al gepost is, maar wat nieuwe informatie over de armored kill DLC:
http://mp1st.com/2012/03/...zed-assignments-and-more/
“I would compare them against Fusshe Pass, Dragon valley and Wetlands,”
:*) Nog maar een half jaartje wachten.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Facenoise
Was niet helemaal nuchter :+ Ging nog best goed whaha

• beta-ark
  • Niet online
komt de update wel vandaag?bij mij is die nu aan het updaten.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:13
Nee, geen patch. Alleen Battlelog update.

• Facenoise
beta-ark schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:14:
komt de update wel vandaag?bij mij is die nu aan het updaten.
Alleen voor de PS3 voor zover ik weet, battelog is wel down vanwege updates.

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01 20:27
EvaluationCopy schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:18:
Ik ben ook afgestapt van de Guided Shells. De keren dat je er een heli mee neerhaalt wegen niet op tegen anti-infantry power van de Canister. Die bovendien ook nog eens goed werkt tegen heli's ook.

Goede helipiloten blijven op de kleinere maps toch net hoog genoeg om buiten de hoek van je maingun te blijven, heb je mooi niks aan die guided shell. Tank tegen tank leidt het alleen maar af of ze hebben rook en heb je er weer niks aan.

Erg leuk trouwens hoe ik steeds vaker heli's uit de lucht krijg met de maingun van de tank, dat geeft altijd zo'n kick. Heli's die te laag hangen en te langzaam gaan is byebye tegenwoordig.

Ik vind de jets ook overpowered inmiddels. Volgens het rock-paper-scissor principe van BF heeft elk voertuig of elke speelstijl wel één of meer geduchte tegenstanders. (heli-tank, tank-engineer, heli-jet, jet-AA, infantry-tank etc...).

De enige gevaarlijke vijand van de jet is een hele goede andere jetpiloot en verder niks. Dat is te weinig. Zitten die niet in je team en de vijandelijke jets hebben rocket pods dan is het zwaai zwaai tegen je tanks, daar kun je dan niets tegen beginnen. Beetje piloot laat zich niet pakken door AA's en choppers en al helemaal niet door de veel te zwakke Stingers/IGLA's. (Waarvan ze dan ook nog eens het veel te kleine bereik gaan nerfen in de patch? Juist ja. Daar gaan we dus never nooit meer iets mee raken)
Ik ben het helemaal met je eens de jets zijn behoorlijk overpowered, die zouden gecountered moeten worden door AA, maar die Stingers/IGLA's slaan echt helemaal nergens op, ik ben bang dat Dice dezelfde fouten maakt als met BF2, daar de sloeg de J10 ook nergens op :(
En waarom laser locks niet meer op air targets werken 8)7 |:(

Verwijderd

Volgens mij komt er ook een upate voor de pc vandaag want dat staat in mijn battlelog als ik wil in loggen.
Of is dit gewoon weer zo'n battlelog update die niet direct voor de game zelf is?

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

EvaluationCopy schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:18:
Ik ben ook afgestapt van de Guided Shells. [...] Tank tegen tank leidt het alleen maar af of ze hebben rook en heb je er weer niks aan.
Ik jaag tanks altijd uit hun eigen rook. Eerst locken, waarna ze smoken, en ze daar vervolgens met een of twee welgemikte normale shells vandaan jagen. Vervolgens lock ik ze weer en heb ik ze minstens disabled, meestal stuk.

Kan ook liggen aan de tankbestuurders die ik tegenover me krijg, natuurlijk. :P
mdcobra schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:18:
En waarom laser locks niet meer op air targets werken 8)7 |:(
Dat ligt aan jou, denk ik. Wel werkt de lock slecht op transport choppers, dan krijgen mensen met javelin en guided shell niet automatisch zo'n rood ruitje om de chopper, maar moeten ze 'm zelf locken.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:28:
Volgens mij komt er ook een upate voor de pc vandaag want dat staat in mijn battlelog als ik wil in loggen.
Of is dit gewoon weer zo'n battlelog update die niet direct voor de game zelf is?
Dat is een pre-patch. :+

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:36:
[...]
Uiteraard maar dat doe ik ook 99% van de tijd ;)
Xantor of Gantor zeker? Of iets dergelijks... 8)

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
DanielWW2 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:31:
Ah het ultieme compliment. Ben weer eens beschuldig als hacker.
Word ik zo vrolijk van. :D
Hehe, wordt ook steeds vaak op random public servers voor hacker/spelbederver/andere callofduty termen (c**cer etc :X). Als je goed bent en een aantal op hun tenen trapt daarmee ben je dus een hacker :O.

Het gebeurde bij mij pas toen ik colonel werd. Heeft zeker te maken met die adelaar >:).

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:39:
[...]

Xantor of Gantor zeker? Of iets dergelijks... 8)
oid ;>

Verwijderd

Da's eigenlijk een 'added value': pilot en gunner die steeds samen spelen. Op den duur 'voel' je als gunner wat je pilot aan het uitsteken is en omgekeerd. >:)

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:08

superwashandje

grofheid alom

Ik heb hiervoor vooral COD online gespeeld en wat ik daar altijd leuk vond was de S&D gamemode waarbij je wel objectives had maar geen respawns.Waarschijnlijk ben ik de enige maar zoiets lijkt mij ook wel leuk in BF3 (rush zonder respawns bijvoorbeeld). Naar mijn idee moeten mensen dan veel meer gaan samenwerken om te winnen.

of zeg ik nu iets heel geks :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:05

elni

Carrot

Helemaal niet.Zou wel te gek zijn als er zoiets kwam.

Verwijderd

superwashandje schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:47:
Ik heb hiervoor vooral COD online gespeeld en wat ik daar altijd leuk vond was de S&D gamemode waarbij je wel objectives had maar geen respawns.Waarschijnlijk ben ik de enige maar zoiets lijkt mij ook wel leuk in BF3 (rush zonder respawns bijvoorbeeld). Naar mijn idee moeten mensen dan veel meer gaan samenwerken om te winnen.

Ik heb alvast geen zin om minuten voor m'n scherm te zitten kijken naar de gameplay van anderen... Ik wil zelf in de actie zitten.

• elni

elni

Carrot

Zorgen dat je niet snel gekillt wordt.Dat is het fun ervan.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

och als je op een goede manier mee kan kijken (dus geen rare camera angle) dan is het goed te doen vind ik (misschien dat het bij bf inderdaad net wat te lang gaat duren inderdaad maar zou het graag proberen). als je met anderen mee kan kijken kan je daar ook nog wat van leren en gewoon zien hoe anderen nou spelen. ik had er nooit problemen mee.

edit: @hierboven: inderdaad. juist het zorgen dat je niet gekillt word zorgt ervoor dat je veel tactischer moet spelen omdat je anders minuten lang naar je scherm moet gaan kijken :P

ik heb in ieder geval mijn leukste en vooral spannendste potjes bij CoD Search & Destroy gespeeld. vooral als je als laatste over bent :)

[ Voor 32% gewijzigd door superwashandje op 27-03-2012 11:56 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• elni

elni

Carrot

Wel met medic erbij zo dat je nog een kans hebt.

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:47:
[...]

Da's eigenlijk een 'added value': pilot en gunner die steeds samen spelen. Op den duur 'voel' je als gunner wat je pilot aan het uitsteken is en omgekeerd. >:)
Ik speeld in Bf2 met mijn beste vriend toen de tijd, op een gegeven moment wist hij aan de beweging van de chopper waarop die moest schieten en of ik ontwijkende beweging maakte of aanvallend en wist precies welke wapens die moest inzetten. Enige BF2 related wat er via TS gezegt werd was; chopper, jet, oeiiii veel mannetjes hier.

Als ik tv guided zei schoot die ook echt direct eentje, me nieuwe gunny is dan toch nog vaak bezig mannetjes te schieten met de main gun en als pilot een tv wilt moet die gewoon direct geschoten worden ivm flghtpath. Die moet nog beetje opgeleid worden, maar potentie is er :)

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:19

Zo heb ik dus altijd America's Army gespeeld vroeger. Dood... dan wachten tot het eind van de ronde. Maakt inderdaad dat je veel voorzichtiger speelt, en de spanning die het met zich meebrengt is wel leuk. Alleen als je dood bent kan het wachten soms lang duren.

Hallo

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

evilpin0 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:55:
[...]

Ik speeld in Bf2 met mijn beste vriend toen de tijd, op een gegeven moment wist hij aan de beweging van de chopper waarop die moest schieten en of ik ontwijkende beweging maakte of aanvallend en wist precies welke wapens die moest inzetten. Enige BF2 related wat er via TS gezegt werd was; chopper, jet, oeiiii veel mannetjes hier.

Als ik tv guided zei schoot die ook echt direct eentje, me nieuwe gunny is dan toch nog vaak bezig mannetjes te schieten met de main gun en als pilot een tv wilt moet die gewoon direct geschoten worden ivm flghtpath. Die moet nog beetje opgeleid worden, maar potentie is er :)
Dat lijkt me ook erg gaaf, ik durf mezelf wel een redelijke chopperpiloot èn -gunner te noemen, maar ik heb er echt de tijd niet voor om met een vaste persoon te spelen.

Ik speel nu op willekeurige momenten een potje, de enige tijd die ik vast kan leggen is zondagavond, wat me een beetje weinig tijd lijkt. :P

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:14

Zenix

BOE!

mach2 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:57:
[...]

Zo heb ik dus altijd America's Army gespeeld vroeger. Dood... dan wachten tot het eind van de ronde. Maakt inderdaad dat je veel voorzichtiger speelt, en de spanning die het met zich meebrengt is wel leuk. Alleen als je dood bent kan het wachten soms lang duren.
Ik vind dat helemaal niks. Als ik dat zou willen dan ga ik wel cs/css/cod spelen. Je wordt ook veel beter als je continu kan spelen dan elke keer te zitten wachten.

Wat ik vooral mis in BF3 is spectator mode, dat zoiets er niet in zit verbaasd mij wel.

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:19
Zenix schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:01:
[...]

Ik vind dat helemaal niks. Als ik dat zou willen dan ga ik wel cs/css/cod spelen. Je wordt ook veel beter als je continu kan spelen dan elke keer te zitten wachten.

Wat ik vooral mis in BF3 is spectator mode, dat zoiets er niet in zit verbaasd mij wel.
Eens, ik denk ook niet dat het voor BF3 iets is. Al wil ik alleen aangeven dat het wel degelijk leuk kan zijn qua spanning en dergelijke. Maar dus ook frustrerend als je weer eens snel dood gaat en moet gaan zitten wachten. Al was het meekijken met anderen dan ook vaak best weer leerzaam.

Hallo

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Zenix schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:01:
[...]

Als ik dat zou willen dan ga ik wel cs/css/cod spelen. Je wordt ook veel beter als je continu kan spelen dan elke keer te zitten wachten.
ja je kan dan wat anders gaan spelen maar BF heeft Rush en dat vind ik echt superleuk, vooral als mensen ook samen spelen maar dat gebeurt zo weinig dat ik denk dat het misschien wel meer gebeurd als mensen niet meer kunnen respawnen en wel moeten samenwerken om te winnen.
Het kan wel zo zijn dat je beter word als je continu kan spelen maar ik speel dit spel niet om beter te worden of de beste te worden maar omdat ik het leuk vind. en de potjes worden (vind ik) echt veel spannender als je niet kan respawnen (of misschien pas na een groot aantal minuten)

edit: en inderdaad een spectator mode zou leuk zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door superwashandje op 27-03-2012 12:06 ]

Verwijderd

Als je niet kunt respawnen verwacht ik heel veel, nog meer dan nu, snipers. Mensen durven nu al nauwelijks dood te gaan.. Voor mij zou het iig niks zijn, ik sprint liever op de objective af, met wat omtrekkende bewegingen en vervolgens daar wat rond te sluipen om de vlag te cappen.
Maargoed, aan de andere kant kan het niet veel moeite zijn voor DICE om zoiets te maken, dus ik zeg waarom ook niet?

EDIT: Zelf zou ik graag een rush-variant zien met vlaggen. 1 á 2 vlaggen per keer, die ook gewoon terug te cappen zijn door de defenders. Heb je als attackers natuurlijk wel meer tickets nodig, maar het lijkt me wel leuk.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 12:18 ]

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:55:
[...]

Laat maar weten mocht je vervanging zoeken, I'll fly with ya! 8)

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:14

Zenix

BOE!

mach2 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:04:
[...]

Eens, ik denk ook niet dat het voor BF3 iets is. Al wil ik alleen aangeven dat het wel degelijk leuk kan zijn qua spanning en dergelijke. Maar dus ook frustrerend als je weer eens snel dood gaat en moet gaan zitten wachten. Al was het meekijken met anderen dan ook vaak best weer leerzaam.
Dat meekijken zou dus kunnen als spectator. Maar ook voor competitie is zoiets erg belangrijk denk aan shoutcasters. Wat ik verder ook nog mis is zoiets als BF3 TV . Zou toch leuk zijn als je de beste BF3 teams zou kunnen kijken via BF3 TV met een shoutcaster erbij. Dat is veel beter voor de competitie en voor spelers die zich willen ontwikkelen en het is ook goeie promotie.

Zelf heb ik in ET op ETTV gespeeld en op ETQW op ETQW TV en dat maakt het wel leuker. Hier bevoorbeeld een website die dat bijvoorbeeld doet voor ET http://www.gamestv.org/. Kijken veel mensen na.

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:34
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0

Wat doet dit eigenlijk precies? Ik las iets over input-lag. Zorgt dit ervoor dat je niet dood gaat als je al de hoek voorbij bent? :p

It's me

Input-lag is geen algemene lag. Input-lag is de vertraging tussen het bewegen van je muis en het reageren van het spel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

erikvandenberg schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:55:
Ja, best goed. Gingen wel vaker neer dan nodig idd, maar ik miste ook de helft met mn TV-missile, dus laten we het maar op de alcohol houden :+

Paar tips: Je hebt de neiging om koste wat het kost tussen de bossen door te gaan vliegen om enemy fire te ontlopen, ook als je daarmee precies in de lijn blijft vliegen van de jet achter je. Soms is het een beter idee om plotselinge duik/lift of beweging naar de zijkant te maken, zodat die jet je niet meer in het vizier kan houden zonder zelf de grond in te rammen. Zicht houden op de jet is ook veelal een goed idee, dan kun je inschatten wat je eraan kunt doen (plus als gunner kan ik nog een poging doen om hem te disablen in z'n run naar ons toe)
Ook merkte ik dat je niet altijd even gunner-minded vliegt: af en toe spotte ik iets maar kon ik er niet op schieten omdat je wegdraaide of die neus naar beneden zette. Als er gespot wordt (zeker AA oid), zorg er dan voor dat we samen er salvo's op kunnen rammen, dan is ie sneller stuk :) Kan ook mee te maken hebben dat we geen voice hadden om te overleggen, normaal skype ik altijd met m'n reguliere piloot.
Verder kun je veel verder weg blijven, je had de neiging om veel van dichtbij op te willen lossen, maar met guided rockets en tv missile kun je de meeste lui van buiten de lock range pakken, dat scheelt toch een hoop damage.
Owh en oefen in circle strafes: als je een flag capt kun je er prima omheen cirkelen ipv te hoveren of neer te zetten. Dan was ik waarschijnlijk die 2x niet uit de cockpit geschoten... :P Plus je houdt beter overzicht over alle angles, ipv alleen het gene wat voor je staat. Ook handig als je wat dichterbij bent en je beschoten wordt, veel beweging (het liefst over 2 axis t.o.v. doelwit) maakt dat je lastig te raken bent.

Afgezien daarvan heb ik me prima vermaakt, kom graag nog eens meevliegen.

• phoenix1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Face anders neem je je gunner voortaan mee naar onze Teamspeak, speelt wat makkelijker samen en is gezellig ;)

• Eikkie
Tsurany schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:22:
Input-lag is geen algemene lag. Input-lag is de vertraging tussen het bewegen van je muis en het reageren van het spel.
OKay, duidelijk.

It's me

reemprive schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:40:

Wow, even terug, SPM van 800 tot 900?
Ok, accuracy stijgt bij mij ook redelijk snel maar ik kom echt niet meer bij 800 SPM. Zit nu op 453 en het stijgt wel met 2 a 3 punten op een gamesessie van z'n 1.5 uur maar 800 is wel heel veel. :o
chris10r schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:42:
[...]

Hehe, wordt ook steeds vaak op random public servers voor hacker/spelbederver/andere callofduty termen (c**cer etc :X). Als je goed bent en een aantal op hun tenen trapt daarmee ben je dus een hacker :O.

Het gebeurde bij mij pas toen ik colonel werd. Heeft zeker te maken met die adelaar >:).
Gewoon om lachen en als je in een GoT server speelt word je toch niet onterecht gebanned. ;)
En misschien nog een beetje schokkerig bewegen nadat je iemand hebt afgeschoten. :D
Oh en Deutschland über alles. :+

Verwijderd

phoenix1987 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:27:
Face anders neem je je gunner voortaan mee naar onze Teamspeak, speelt wat makkelijker samen en is gezellig ;)
Heb nog wat geoefend op Damavand peak: met de Little Bird vlieg ik nu tegen volle snelheid tot aan vlag B. Met de Z-11W vlieg ik vanuit Russische zijde links de tunnelkoker in, over de geparkeerde truck tot aan B (is wel minder snel: langere afstand te overbruggen).

Gewoon ter info ;)

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:52
Zo te zien zijn de M16A3 en A4 samengevoegd met de update van battlelog, zelfde met de M4 en M4A1

Mechwarrior Online: Flapdrol

Neem aan dat het gewoon een foutje is, zoals ze er al zovelen gemaakt hebben. Ben wel benieuwd wat die 'create match' functionaliteit gaat zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 27-03-2012 12:39 ]

Tsurany schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:38:
Neem aan dat het gewoon een foutje is, zoals ze er al zovelen gemaakt hebben. Ben wel benieuwd wat die 'create match' functionaliteit gaat zijn.
1) Nutteloos zijn. O-)
2) Misschien een partysysteem?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Misschien een clan war oid?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

DanielWW2 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:34:
[...]
Wow, even terug, SPM van 800 tot 900?
Ok, accuracy stijgt bij mij ook redelijk snel maar ik kom echt niet meer bij 800 SPM. Zit nu op 453 en het stijgt wel met 2 a 3 punten op een gamesessie van z'n 1.5 uur maar 800 is wel heel veel. :o
Ik gok dat hij daarmee de gemiddelde SPM bij History Entries op bf3stats.com mee bedoelde. Mijn hoogste daar is ook boven de 2k (overall gemiddelde ligt "iets" lager :+), maar dan pak ik doorgaans net een medaille mee (=10k puntjes bonus). Nog steeds aan het stijgen, maar AWSME-0's SPM haal ik voorlopig nog niet :P

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ik weet wel dat de Multiplayer mouseover nu veel te druk is. De favorites-link is een kilometer naar onderen verhuisd. Zo te zien hebben ze ook de vehicles-volgorde aangepast. Verder weinig schokkende veranderingen.
Knijnemans schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:47:
[...]

Ik gok dat hij daarmee de gemiddelde SPM bij History Entries op bf3stats.com mee bedoelde. Mijn hoogste daar is ook boven de 2k (overall gemiddelde ligt "iets" lager :+), maar dan pak ik doorgaans net een medaille mee (=10k puntjes bonus). Nog steeds aan het stijgen, maar AWSME-0's SPM haal ik voorlopig nog niet :P
Niemand gaat bij hem in de buurt komen. :+
En zo kan ik het ook wel.
Denkt aan mooie game in tank met 55 killstreak.

• codex

codex

Knijnemans schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:47:
[...]

Idd :) Als ik ineens zoveel zou stijgen gemiddeld dan ben ik binnen een week gebanned :+

Inderdaad zie ik dat in mijn history updates terug, die update ik nu regelmatig om te kijken of ik progressie boek(wat ik sowieso natuurlijk al merk tijdens het spelen).

• evilpin0
Phyxion schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:44:
[...]

Misschien een clan war oid?
Denk pickup wars

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

DanielWW2 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:49:
Niemand gaat bij hem in de buurt komen. :+
En zo kan ik het ook wel.
Denkt aan mooie game in tank met 55 killstreak.
Hehe, ja die jongen speelt ook vrijwel alleen maar rush op kleine maps en speelt super agressief (altijd al gedaan), dus krijgt verschrikkelijk veel voor de loop. Vroeger in onze AQ clan dagen stond hij ook al in de enemy spawn als de announcer nog aan het aftellen was, altijd mooi om die verwarring/slachting bij de tegenpartij mee te krijgen (en van te profiteren)

Overigens probeer ik hem al een tijdje te overtuigen om een filmpje te schieten, zat laatst weer eens over zijn schouder mee te kijken, maar het blijft er wel enigszins ziek uitzien (iets met heel veel informatie verwerken in heel weinig tijd, wordt bijna zeeziek van z'n beelden en ik speel al niet al te terughoudend :P)
http://battlelog.battlefi...ew/2832654489663146314/1/

Lees de eerste post maar. :+
Dat gaat niet goed zijn voor de balans van BF3...

Verwijderd

Why not death star ?
_O-
En dat is zeker weten niet goed voor de balans. :+

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

och een paar xwing fighters erbij en gaan met die banaan

[ Voor 5% gewijzigd door superwashandje op 27-03-2012 13:05 ]

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

DanielWW2 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:58:
http://battlelog.battlefi...ew/2832654489663146314/1/

Lees de eerste post maar. :+
Dat gaat niet goed zijn voor de balans van BF3...
Haha neej dat lijkt me geen goede. Hoewel ik wel met enige weemoed terugdenk aan het in grote getale paradroppen boven een enemy flag uit zo'n vliegend fort in bf1942 :P

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Draagbare minigun!
En ik wil de minigun en repair power terug van BF2 1.0 >:)

Verwijderd

Die draagbare minigun past idd prima als support wapen in de CQ DLC. Bipodje erop en sprayen maar :+

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:11:
Die draagbare minigun past idd prima als support wapen in de CQ DLC. Bipodje erop en sprayen maar :+
In een squad, 3x minigun, 1x support, in een hoekje zitten (lees: campen) en continu sproeien >:)

• evilpin0
Wtf ac130. Das echt vet, 2x jet op je iedereen aant knallen op van alles, paratroopers springen eruit.

Give!!!

evilpin0 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:13:
Wtf ac130. Das echt vet, 2x jet op je iedereen aant knallen op van alles, paratroopers springen eruit.

Give!!!
No, no, nooooooooooo. NO. :/

+1
Zou zoiets ook graag zien :)

• Eikkie
Asgaro schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:16:
[...]

+1
Zou zoiets ook graag zien :)
Dikke +1. Denk alleen dat sommige mappen te open zijn, oftewel.. teveel campende snipers. Speelde vroeger altijd MOH:aa, mooie kleine mappen/tijdslimiet/spectatormode/ hierdoor was wachten nooit zo erg. Alhoewel teamwork in de publics ook wel erg ver te zoeken was. 8)

It's me

Eikkie schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:23:
[...]

Dikke +1. Denk alleen dat sommige mappen te open zijn, oftewel.. teveel campende snipers. Speelde vroeger altijd MOH:aa, mooie kleine mappen/tijdslimiet/spectatormode/ hierdoor was wachten nooit zo erg. Alhoewel teamwork in de publics ook wel erg ver te zoeken was. 8)
Idd, het zouden dan maps moeten zijn zoals in de komende DLC.
Ook het horen van voetstappen zal dan beter gaan. En dat geeft nog meer spanning en hints waar iemand ongeveer is!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 18:28

NoFearCreations

3DPrint the world!

En dan 12 man in een AC130, piloot die na het opstijgen zich de eerste beste berg/boom/gebouw in boort...
LoL, 12x teamkill. Ik ben het met Daniel eens, zeg ook Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_lyn5hzqUFu1r91nq3o7_r1_400.jpg

Air is nu al veels te op, met zo'n ding erbij wordt het nog erger.

---RAWE CEEK!!!---

• Eikkie
Haha ja prachtig, weer meer op voetstappen en geluid spelen. Maar dat was ook zonder radar natuurlijk.
Altijd balen als je een klein geluidje maakte tijdens het sneaken.

It's me

• Facenoise
Knijnemans schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:22:
[...]

Ja, best goed. Gingen wel vaker neer dan nodig idd, maar ik miste ook de helft met mn TV-missile, dus laten we het maar op de alcohol houden :+

Paar tips: Je hebt de neiging om koste wat het kost tussen de bossen door te gaan vliegen om enemy fire te ontlopen, ook als je daarmee precies in de lijn blijft vliegen van de jet achter je. Soms is het een beter idee om plotselinge duik/lift of beweging naar de zijkant te maken, zodat die jet je niet meer in het vizier kan houden zonder zelf de grond in te rammen. Zicht houden op de jet is ook veelal een goed idee, dan kun je inschatten wat je eraan kunt doen (plus als gunner kan ik nog een poging doen om hem te disablen in z'n run naar ons toe)
Ook merkte ik dat je niet altijd even gunner-minded vliegt: af en toe spotte ik iets maar kon ik er niet op schieten omdat je wegdraaide of die neus naar beneden zette. Als er gespot wordt (zeker AA oid), zorg er dan voor dat we samen er salvo's op kunnen rammen, dan is ie sneller stuk :) Kan ook mee te maken hebben dat we geen voice hadden om te overleggen, normaal skype ik altijd met m'n reguliere piloot.
Verder kun je veel verder weg blijven, je had de neiging om veel van dichtbij op te willen lossen, maar met guided rockets en tv missile kun je de meeste lui van buiten de lock range pakken, dat scheelt toch een hoop damage.
Owh en oefen in circle strafes: als je een flag capt kun je er prima omheen cirkelen ipv te hoveren of neer te zetten. Dan was ik waarschijnlijk die 2x niet uit de cockpit geschoten... :P Plus je houdt beter overzicht over alle angles, ipv alleen het gene wat voor je staat. Ook handig als je wat dichterbij bent en je beschoten wordt, veel beweging (het liefst over 2 axis t.o.v. doelwit) maakt dat je lastig te raken bent.

Afgezien daarvan heb ik me prima vermaakt, kom graag nog eens meevliegen.
Jah, maakte paar stuur foutjes, moet zeggen dat ik normaal nooit zo super veel door de bossen laag vlieg maar wou me beetje uitsloven :p kijk eens wat ik kan, en dat ging niet altijd goed whahaha :+

Zodra ik een bullet hoor/voel duik ik eigenlijk altijd, vind het vreemd dat je dat zeg, ook probeer ik altijd achter cover te komen mits mogelijk zoals een gebouw of heuvel, en daarachter even te hoveren totdat hij over gevlogen is.

Moet ook toegeven dat ik vaker solo vlieg als met een gunner dus daar zit het niet gunner minded wel in. Moet ik beter op oefenen, ik geef zelf ook altijd tips aan piloten als ik gunner ben, bv nose up more plz using TVM, heb je dit niet horen zeggen? had hier zeker rekening mee gehouden!

Over het spotten, ik let hier zelf zo veel mogelijk op, maar mijn zicht is meer beperkt(naar beneden), heb dit probleem ook altijd als ik gunner ben. Via TS heb je dit probleem niet natuurlijk. Ik probeer ook altijd tenzij ik aan het ontwijken ben te draaien naar waar de gunner naartoe schiet.

Het strafen om een vlag zalk eens gaan proberen! Krijg nu ook vaak zat een rocket om me oren omdat ik te perfect hover :p

thanks voor de feedback! kan er zeker wat mee :D zal volgende keer meer mezelf zijn tijdens het vliegen, ben benieuwd wat je feedback dan is!

EDIT: ben ook meer een close combat pilot, 1 run op een tank en dan disable, weg vliegen ong 100 meter en dan ineens weer opduiken vanuit je cover om de tank te finishen. krijg door dat ze meestal blijven zitten en pas gaan repairen als het veilig lijkt, juist op dit punt kom ik weer aan en kan hem tijdens zijn repair killen.

Al met al is een goed chopper team op elkaar ingesteld, waren wij duidelijk nog niet :+

Maar vond het zelf ook leuk met jou als gunner, je TVMde er lekker op los!

over het strafen, ik gebruik wel altijd free look om om me heen te kijken waarneer ik hover of stil sta. Stil staan doe ik eigenlijk alleen als er geen chopper in de lucht zit, maar op een fast spawn kan je het zoiezo beter niet doen. soms heb ik alleen geen zin om moeite te doen en zet hem maar gewoon neer, en hopen dat niemand in de buurt is :p

[ Voor 11% gewijzigd door Facenoise op 27-03-2012 13:53 ]

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

erikvandenberg schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:37:
[...]
Jah, maakte paar stuur foutjes, moet zeggen dat ik normaal nooit zo super veel door de bossen laag vlieg maar wou me beetje uitsloven :p kijk eens wat ik kan, en dat ging niet altijd goed whahaha :+

Zodra ik een bullet hoor/voel duik ik eigenlijk altijd, vind het vreemd dat je dat zeg, ook probeer ik altijd achter cover te komen mits mogelijk zoals een gebouw of heuvel, en daarachter even te hoveren totdat hij over gevlogen is.
Ik vermoed dat ik dan misschien die "uitsloof" momentjes heb meegekregen als jouw standaard evasive maneuvers :+
Moet ook toegeven dat ik vaker solo vlieg als met een gunner dus daar zit het niet gunner minded wel in. Moet ik beter op oefenen, ik geef zelf ook altijd tips aan piloten als ik gunner ben, bv nose up more plz using TVM, heb je dit niet horen zeggen? had hier zeker rekening mee gehouden!
Had ik inderdaad moeten doen, maar ben gewend met mijn normale vlieger alleen threats aan te geven, doorgaans zet hij me altijd wel aardig goed neer voor de killshot.
thanks voor de feedback! kan er zeker wat mee :D zal volgende keer meer mezelf zijn tijdens het vliegen, ben benieuwd wat je feedback dan is!
Gezellig, doen we! Misschien een teamspeak oid erbij, daar wordt het ook altijd makkelijker van.
EDIT: ben ook meer een close combat pilot, 1 run op een tank en dan disable, weg vliegen ong 100 meter en dan ineens weer opduiken vanuit je cover om de tank te finishen. krijg door dat ze meestal blijven zitten en pas gaan repairen als het veilig lijkt, juist op dit punt kom ik weer aan en kan hem tijdens zijn repair killen.
Ja ik merkte dat er vaker mensen neer gingen tijdens repair dan vehicle destroys. Ben gewend om salvo guided rockets van piloot op te volgen met een TV, dan zijn ze meteen stuk (of bij hele fanatieke repairs gewoon boordkanon erachteraan)
Maar vond het zelf ook leuk met jou als gunner, je TVMde er lekker op los!
Had wel te veel beschamende missers, vooral op de vijandelijke heli (vloog als een dweil). Ik zal volgende keer ook een poging doen om wat betere play te laten zien :P
Al met al is een goed chopper team op elkaar ingesteld, waren wij duidelijk nog niet
Ik merk wel dat je erg op elkaar ingespeeld raakt als piloot/gunner zijnde, waardoor ik gewend ben aan een bepaalde vliegstijl, maar denk dat het juist wel goed is om af en toe ook eens met anderen te vliegen, dan leer je wat variatie in speelstijlen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Knijnemans op 27-03-2012 13:59 ]

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:14
Ik had gisteravond op een caspian border 64p HC server toch een zware epic fail.
we reden met 3 tanks richting antenne enenmale aangekomen daar stond er bij de antenne een boze tank op ons te schieten. ik had optische zoom dus ik stond aardig veraf

Ik zag 2 vriendelijke tanks richting de antenne racen terwijl ik de tank die geparkeerd stond bij de antenne onder vuur nam. ik was van plan om me eerste salvo af te vuren op dat moment scheurde de 2 vriendelijke tanks het terrein op. ik miste en raakte de grond, lag bezaait met mijnen. gevolg dikke teamkill ! tot overmate van ramp ook nog eens beide tanks zaten vol dus 3 pers per tank

1 shot 1 enemy tank kapot en 2 friendly xD resulteert bijna 8 doden waaronder 6 teammates :F

• Facenoise
Knijnemans schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:52:
[...]

Ik vermoed dat ik dan misschien die "uitsloof" momentjes heb meegekregen als jouw standaard evasive maneuvers :+

[...]

Had ik inderdaad moeten doen, maar ben gewend met mijn normale vlieger alleen threats aan te geven, doorgaans zet hij me altijd wel aardig goed neer voor de killshot.

[...]

Gezellig, doen we! Misschien een teamspeak oid erbij, daar wordt het ook altijd makkelijker van.

Ik merk wel dat je erg op elkaar ingespeeld raakt als piloot/gunner zijnde, waardoor ik gewend ben aan een bepaalde vliegstijl, maar denk dat het juist wel goed is om af en toe ook eens met anderen te vliegen :)
Ja dat denk ik ook. Zal volgende keer dus meer normaal vliegen, stukje hoger kon makkelijk en dan nog steeds zou below radar werken. Gewoon lompe uitsloverij die slecht uitpakte :+

vanaaf ben ik er na het eten weer tot ongeveer half 8. Lijkt me leuk als je me joint mits mogelijk! Met TS dit keer dan! :)
jterpstra schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:55:
Ik had gisteravond op een caspian border 64p HC server toch een zware epic fail.
we reden met 3 tanks richting antenne enenmale aangekomen daar stond er bij de antenne een boze tank op ons te schieten. ik had optische zoom dus ik stond aardig veraf

Ik zag 2 vriendelijke tanks richting de antenne racen terwijl ik de tank die geparkeerd stond bij de antenne onder vuur nam. ik was van plan om me eerste salvo af te vuren op dat moment scheurde de 2 vriendelijke tanks het terrein op. ik miste en raakte de grond, lag bezaait met mijnen. gevolg dikke teamkill ! tot overmate van ramp ook nog eens beide tanks zaten vol dus 3 pers per tank

1 shot 1 enemy tank kapot en 2 friendly xD resulteert bijna 8 doden waaronder 6 teammates :F
NICE. :*)

• osmosis
ik kon er wel om lachen :P
echter me squad & teammates niet zo

en admin begon ook te mekkeren dat ik niet me team moest liquideren
sorry hoor,.. zag ik ook niet aankomen ! xD

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Ook niet al te snuggere tankdriver bij de vijand als ie zichzelf in een mijnenveld parkeert :P

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:35
Een AC-130 Spectre.. juist. Dat ding heeft dan zo'n grote draaicirkel dat je nooit recht boven het slagveld kunt komen. Het zal zeker wel ergens cool zijn, maar nee, niet voor de kleine mappen van BF3.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

EvaluationCopy schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:02:
Een AC-130 Spectre.. juist. Dat ding heeft dan zo'n grote draaicirkel dat je nooit recht boven het slagveld kunt komen. Het zal zeker wel ergens cool zijn, maar nee, niet voor de kleine mappen van BF3.
Ik wou dat IW shipment uit CoD 4 hadden toegevoegd in MW2 en dan een 11 killstreak halen. :D
Uiteraard wel op alterIWnet met een fatsoenlijk aantal spelers. O-)

• osmosis
Knijnemans schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:00:
Ook niet al te snuggere tankdriver bij de vijand als ie zichzelf in een mijnenveld parkeert :P
zover ik kon zien naderhand van de explosies O-)
stond de tank op z'n spawn plek en iemand of hij zelf heeft er een een behoorlijke mijnenveld aangelegd rondom de tank, zag er best wel impressief uit toen ik 1 shell afvuurde en miste BOOM BOOM BOOM BOOM
en toen ineens was iedereen dood :$

dacht laat ik meteen maar ff gebruik maken van de mayhem en de flag cappen
met op de achtergrond YouTube: Felt - Death Murder Mayhem ( serieus ik mag dit nr niet delen op FB |:( )

[ Voor 25% gewijzigd door osmosis op 27-03-2012 14:13 ]

• vinom
  • Laatst online: 23:18
Goed geslapen onder je steen ?:P
vinom schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:25:
Goed geslapen onder je steen ?:P
Het gaat om de comments. :+

• osmosis
Ben ik nou de enigste die er niet erg wakker van ligt dat pc niet als eerste de patch krijgt ?
ik vind ps3 wel een mooie proefkonijn :P

• Facenoise
Update van battelog, we hebben nu ''create a match'' + bijbehorend icoontje linksonderin.

[ Voor 25% gewijzigd door Facenoise op 27-03-2012 14:31 ]

jterpstra schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:27:
Ben ik nou de enigste die er niet erg wakker van ligt dat pc niet als eerste de patch krijgt ?
ik vind ps3 wel een mooie proefkonijn :P
Wederom lees de comments. (vanaf 341) De helft geeft geen idee wat er in de patchnotes staat en de andere helft vind het wel best. En een paar comments kan ik niet eens lezen door de zeer slechte spelling/grammatica... :+
you guys (dice) are a joke....all this time...for crap.let me tell you what ive learned my first...adn probably last 6 minutes of play....EVERY weapon of every loadout is changed......my g36c.....which you now load out woith laser and heavy barrell is ACTUALLY the AK74u......pathetic.....changing the FAMAS back to silencer, grip and red dot doesnt matter....logging back in it has acog and heavy barrell ...AGAIN....WTF?...its actually laughable now....i cant even try to keep playing to see what other "FIXES"...(used very loosely) were done.... thanks dice....for giving me a reason to go back to other games
Dat was het punt van de patch. :+
Vanaf daar kan ik het ook niet meer lezen. O-)

Edit:
I just read threw the last 3 pages and my brain almost melted. Just how fucking stupid are you people? READ the FUCKING NOTES, everything you complain about is intentional retards. And all the PS3, XBOX360 and PC fanboys really need there respective controllers or mouse AND keyboard stuffed up there asses
Best comment EVER. :D O-)

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-03-2012 14:39 ]

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:01
erikvandenberg schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:31:
Update van battelog, we hebben nu ''create a match'' + bijbehorend icoontje linksonderin.
en 2 nieuwe game modes...
Pagina: 1 ... 136 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.