• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:21
Wat voor game modes dan? Kan het niet zien op mijn werk :P

Verwijderd

CQ Assault en - Large. Wat vrij stomme filters zijn eig, want op geen enkele map is er zowel CQ als CQA...

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-12-2025
Added Extended Mags to the ASVAL. The Extended Mags can be unlocked at 200 kills with the AS VAL.

Lol, nu wordt dat een nog dikker wapen.

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01 20:27
CodeCaster schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:31:
[...]

[...]

Dat ligt aan jou, denk ik. Wel werkt de lock slecht op transport choppers, dan krijgen mensen met javelin en guided shell niet automatisch zo'n rood ruitje om de chopper, maar moeten ze 'm zelf locken.
Sorry ik was niet helemaal duidelijk straks na de patch zal het niet goed meer werken bedoel ik ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:19:
CQ Assault en - Large. Wat vrij stomme filters zijn eig, want op geen enkele map is er zowel CQ als CQA...
Zijn geen nieuwe gamemodes, beiden komen uit de Back to Karkand expansion. Nu zal je er, na vermoedelijk een server update, ook echt op kunnen filteren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:14
battlelog.org -> update in progress....
waarom stond er niks vermeld daarover ? of heb ik t gemist
meestal staat er wel iets vooraf " blabla till blabla down for blablabla "

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik zou een echte Conquest Large helemaal niet erg vinden voor de B2K maps met voor beide kanten een flag die niet te cappen is.

@ hierboven: dat was er wel, 15 minutes down.

[ Voor 16% gewijzigd door Phyxion op 27-03-2012 15:47 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

I may boycott DICE...They're treating this patch of exploits, screwups, glitches, etc as if its DLC...I mean honestly man, they releasing a fix for their screw-ups and LACK of game support labeling it a patch. Then releasing it only on one version of the game...WOW, did we get the proverbial SHAFT...God forbid that I prefer an xbox over whatever else is on the market. I don't hate on any console or pc, just game where you can and enjoy, but DICE is really making me not ENJOY their game as of late. Their first patch screwed up what was already a well balanced game, making it completely unbalanced with the UNSTOPPABLE jets now. I've been playing battlefield since 1994 and I'm really beginning to look elsewhere for my fragging needs...EPIC FAIL, or wait my bad, BAD LUCK DICE, you've really screwed the pooch on this DLC PATCH...oh, and one last thing, Those of us who play BF, are playing it to get away from the corridor shooters for wide open gameplay, so I think I speak for few heads when
:+
Ik lach me echt kapot om die comments over de patch. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• chris10r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
Jemig wat is het niveau laag op got#4. Wel lekker om voor mijn asval 200 kills te halen voor de extended mag die met de patch gaat komen :P.

Die comments zijn echt hilarisch ja xD

[ Voor 13% gewijzigd door chris10r op 27-03-2012 16:36 ]

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:51
chris10r schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:35:
Jemig wat is het niveau laag op got#4. Wel lekker om voor mijn asval 200 kills te halen voor de extended mag die met de patch gaat komen :P.

Jij schoot mij net door het hoofd, instant naar de grond.. best knap.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-01 14:47
Iemand die weet wat dat create match is? Het enige wat ik krijg is een coming soon scherm met de vraag of ik al mn vrienden wil vertellen om zich aan te melden.
Heb iets gevonden voor die Create Matches: heeft met E-SPORTS te maken. Dus er zullen waarschijnlijk veel meer competities gespeeld worden, en meer mensen zullen daar nu weet van hebben :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/Capture2.JPG
Is van video die PS3 patch verschillen toont: YouTube: Battlefield 3 Patch 27/03/2012: Post Patch Gameplay

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:47

Zenix

BOE!

haarbal schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:36:
Zo te zien zijn de M16A3 en A4 samengevoegd met de update van battlelog, zelfde met de M4 en M4A1
Klopt ja, staat nu A4 inplaats van A3 bij mijn stats.

Nou vind weinig mis met de patch vooral het switchen tussen sidearm en gewone wapen dat het sneller gaat vind ik fijn. Alleen jammer dat de AEK generfed is vond het een fijn wapen in close combat. Dus het wordt nu voornamelijk de M16A3/4 gebruiken.

[ Voor 36% gewijzigd door Zenix op 27-03-2012 17:27 ]

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-01 20:53

ronalddus

Buffalo77

Mooi, spawn fade is zo goed als weg. Ik werd soms gekilled toen de fade nog op 50% zat

Buffalo77 | Pokemon Unite

Verwijderd

En fatsoenlijke spawnprotection; je ziet daar in metro iemand bij de Mcom spawnen en de volle laag krijgen, maar gaat niet dood. Nu kun je mensen echt gelijk killen zodra ze spawnen.

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06-2025
chris10r schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:35:
Sommigen zijn dan juist weer om te janken helaas ->
cant believe the mav cannot be used as an elevator the thing is easily cabaple of lifting a human being in the air?
No MAV ride to the top of a building, so no point to the recon class.
*adds poster to radarlist and sobs silently in corner*

Btw ff vraagje voor mensen met RCON servers. Zou een RCON plugin die stats van BF3Stats afhaalt niet gigantisch goed werken ? Voor de balancing wat teamwork rekensommetjes bedenken (In een rush round bijv. MCOMsDestroyed + MCOM Defences / Nr Conquest rounds) en mensen die het echt te zot maken (denk aan fulltime tower snipers/jet pilots/heli whores of mensen die gewoon 0,0 teamwork stats hebben) er meteen uitflikkeren. Een update limit van 20/uur is dan alleen misschien wat te weinig als je teveel spelers hebt die geen recente update op BF3stats hebben.

• chris10r
DennisM6 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:00:
[...]

Jij schoot mij net door het hoofd, instant naar de grond.. best knap.
uch, je wilt niet weten hoe vaak dat mij overkomt, hoek om BAM dood :/.

Pomp een stel gasten vol met kogels en dan zij niet doodgaan, of in t geval van jou dan een lading kogels + hitmarkers en een plotselinge vertraagde death. Heb al zitten klooien met die network latency instellingen, maar die zorgen er alleen voor dat iedereen rond gewarpt wordt 8)7 .

Of upc doet kut (rot docsis-1.0 kabel modem) of mn wifi is de schuldige.
Best interessant :>, nu nog hopen dat de update geen blue screens veroorzaakt :+

ja, i know gamen op wifi, kan hier niet fatsoenlijk kabels doortrekken naar boven

[ Voor 11% gewijzigd door chris10r op 27-03-2012 18:13 ]

chris10r schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:06:

[...]

Best interessant :>, nu nog hopen dat de update geen blue screens veroorzaakt :+
True, het valt nog af te wachten of er nu niet andere bugs opduiken.
Bij de PS3 patch zijn er zo te zien nog geen nieuwe bugs ontdekt, anders stonden gamesites, etc wel al vol ;)

Hoop dat het bij de PC patch ook zo is :)
Wantja een patch van +-1GB is wel zeer groot.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Jay-P schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:48:
Btw ff vraagje voor mensen met RCON servers. Zou een RCON plugin die stats van BF3Stats afhaalt niet gigantisch goed werken ? Voor de balancing wat teamwork rekensommetjes bedenken (In een rush round bijv. MCOMsDestroyed + MCOM Defences / Nr Conquest rounds) en mensen die het echt te zot maken (denk aan fulltime tower snipers/jet pilots/heli whores of mensen die gewoon 0,0 teamwork stats hebben) er meteen uitflikkeren. Een update limit van 20/uur is dan alleen misschien wat te weinig als je teveel spelers hebt die geen recente update op BF3stats hebben.
BF3stats heeft zelfs zoiets als een ranking score, dat is al een rekensommetje op basis van een hoop factoren bij elkaar, geeft een aardig beeld van hoe goed een speler is in bf3 als geheel. (niet op gamemode basis though, wat inderdaad wel interessant kan zijn, maar eigenlijk zou je dan ook mapscores mee moeten nemen)
Jay-P schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:48:
Zoiets kan ook min of meer gebeuren. Wij hebben Insane Balancer en voor iedere speler die de server joined trekt hij realtime de statistics van Battlelog af. We hebben Insane Limits zelfs gebruikt om preventief cheaters te weren van onze servers met een redelijk succes.
Grootste probleem is de tijd die programmeurs beschikbaar hebben voor freeware software. Zo worden helaas nog niet alle stats ondersteund en is het vooral SPM, KDR, KPM, rank, skills en accuracy wat je nu nog kan gebruiken. Geen van allen zijn echt zaligmakend.
http://www.phogue.net/for...-0-0-6-patch-5-(beta-BF3)

Daarnaast is het ook geen ultieme oplossing. Ik arm niet erg vaak de MCOM maar ben wel een van de spelers die het pad vrij maakt en de MCOM veilig stelt en vervolgens veilig houd terwijl anderen armen. Vaak een actie waarbij ik de Amtrac tussen de enemy spawn en de MCOM zet en vanuit de gunner de omgeving veilig stel en veilig houd terwijl anderen armen en die glorie opstrijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 27-03-2012 18:28 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

DICE maakt er wel werk van zeg. Als de patch dan ook nog zonder of weinig bugs is dan moet dit wel een van de beste patches ooit zjin. Ze gaan echt voor een overkill aanpak. In een klap afgelopen.

En stiekem ben ik ook wel blij dat het nog even duurt voor de PC. Heb morgen en vrijdag tentamen en ik ga niet bepaalt goed leren voor die van vrijdag als er net een BF3 patch is. Voor die van morgen ben ik toch al zo goed als klaar. 8)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:35:
[...]

DICE maakt er wel werk van zeg. Als de patch dan ook nog zonder of weinig bugs is dan moet dit wel een van de beste patches ooit zjin. Ze gaan echt voor een overkill aanpak. In een klap afgelopen.

En stiekem ben ik ook wel blij dat het nog even duurt voor de PC. Heb morgen en vrijdag tentamen en ik ga niet bepaalt goed leren voor die van vrijdag als er net een BF3 patch is. Voor die van morgen ben ik toch al zo goed als klaar. 8)
Nog een laatste keer MAVkillen >:)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:36:
[...]

Nog een laatste keer MAVkillen >:)
Nog steeds niet vermoord door een MAV. 8)

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DanielWW2 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:37:
[...]

Nog steeds niet vermoord door een MAV. 8)
Dat kan dan nog mooi even, ik wil nog graag een extra kill boven op mijn 428 MAV kills :9~

Verwijderd

Phyxion schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:40:
[...]

Dat kan dan nog mooi even, ik wil nog graag een extra kill boven op mijn 428 MAV kills :9~
Sowieso kan je blijven MAVkillen, maar als je iemand killed is je MAV naar de ruk :(

• chris10r
Heb nog nooit een MAV kill gehad ;( , hoe doen jullie t eigenlijk. Weet dat ik op nek hoogte moet mikken maar dat is t wel.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:51

codex

Geen OpenAI agent :)

chris10r schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:49:
Heb nog nooit een MAV kill gehad ;( , hoe doen jullie t eigenlijk. Weet dat ik op nek hoogte moet mikken maar dat is t wel.
Oefenen, met volle snelheid raken. Is geen peace of cake :)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:15
Je moet volgens mij precies het midden van iemand rakken dus vol in z'n lijf/pens. >:)

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

DanielWW2 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:35:
[...]

Good luck!
Ik heb morgen en overmorgen 2 testen.
Vanaf maandag heb ik 2 weken paasvakantie maar dat is gevuld met:
- goed leren, ter voorbereiding van examens in juni
- ter ontspanning: mijn films afzien, en ik heb er nog redelijk wat :X

Ik hou me dus up to date met alles rond BF3 en post hier nog soms, maar gamen heb ik nog geen tijd voor 8)7 :>

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net onder de nek werkt het beste.

• AdmiralSnipe
Asgaro schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:59:
[...]

Good luck!

Ik hou me dus up to date met alles rond BF3 en post hier nog soms, maar gamen heb ik nog geen tijd voor 8)7 :>
Ik ga wss de komende tijd ook niet veel gamen, zit in ong. dezelfde situatie (qua examens maar dan in mei).
Verder denk ik dat ik vooral bezig ga met 4 verschillende programma's voor het editen want tot nu toe werkt niet alles zoals ik graag wil.

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:59:
[...]

Good luck!

Morgen laatste examen woehoew! Daarna paasvakantie 8)
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:06:
[...]

Ik ga wss de komende tijd ook niet veel gamen, zit in ong. dezelfde situatie (qua examens maar dan in mei).
Verder denk ik dat ik vooral bezig ga met 4 verschillende programma's voor het editen want tot nu toe werkt niet alles zoals ik graag wil.
We zouden een Battlelog group moeten oprichten om samen mentaal door die moeilijke tijden te kunnen :+

OMG

Afbeeldingslocatie: http://pinkie.ponychan.net/chan/files/src/132924850615.png

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:09:
[...]

Morgen laatste examen woehoew! Daarna paasvakantie 8)
Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSS5wdlAAZHe4MgOle84AZOPkgohPa5ucxvpHp-DAgx_vjDUS778bq1yzoS

[ Voor 20% gewijzigd door Asgaro op 27-03-2012 19:12 ]

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:10:
[...]

We zouden een Battlelog group moeten oprichten om samen mentaal door die moeilijke tijden te kunnen :+

OMG

[...]

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-D59ZrO1INCM/T1rlXAbqLmI/AAAAAAAAA8Q/HB1rdSMVqhE/s1600/RainbowMeme.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/096/044/trollface.jpg?1296494117

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 19:33 ]

Rot belgen met jullie rotplaatjes en jullie vakantie, GTFO. :+

[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-03-2012 19:34 ]

• chris10r
Afbeeldingslocatie: http://www.memelinks.com/mother-of-god.gif

OMG _/-\o_ , NYACAT :D , RAINBOW WHATEVER :9~ .

epic memories van BF2 komen nu weer op :o

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:47

Zenix

BOE!

DanielWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:36:
[...]

45+ is 230.000 xp per level.
Ik weet het redelijk zeker. :+
Je had gelijk http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/zenixthepowner/
Ben er toch redelijk in de buurt gekomen :+

Mijn accuracy is wat beter geworden had ik eerst nog potjes van 20 acc er tussen zitten nu zit het meestal tussen de 22 of 25. Begin dus duidelijk meer aan bf3 te wennen, zie hier in dit potje http://battlelog.battlefi...how/26643291/1/191084024/
Maar ben nog niet echt tevreden over mijn aim, want ik vind dat ik meer headshots moet gaan schieten, en ook de accuracy kan wel naar de 26~27 toe op public. Ga binnenkort nog die fix voor mouse accelratie proberen om te zien of ik daarmee wat verder kom.

[ Voor 6% gewijzigd door Zenix op 27-03-2012 19:44 ]

• chris10r
Op got#4 is van geen enkele speler de ping te zien en de server heeft last van haperingen bij mij (voor het eerst).

Zou misschien een van de admins tijd hebben :) ?

• chris10r
Mooi gedaan en altijd een epic soundtrack dat 8)

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Technisch gezien niet echt een looping.

Probeer dat is op een public server met onbekenden: gegarandeerd dat niemand in de chopper blijft zitten :P
Hey, come on, it works! Trust me!

Yeah sure ... *jump*

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:28

NoFearCreations

3DPrint the world!

Leuk filmpje, maar lijkt nog niet eens op een looping. Looping doe je ook niet vanaf hoover...

---RAWE CEEK!!!---

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2025
Zijn er mensen die zin hebben om op server 3 weer te komen spelen?

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-01 19:01

• bvk
  • Laatst online: 19:31

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

chris10r schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:47:
Op got#4 is van geen enkele speler de ping te zien en de server heeft last van haperingen bij mij (voor het eerst).

Zou misschien een van de admins tijd hebben :) ?
Wil ik best onderzoeken hoor, maar niet op basis van 1 klacht. Kan net zo goed aan jouw kant liggen ;) Of ervaren meerdere spelers dit?

Specs

• chris10r
bvk schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:15:
[...]

Wil ik best onderzoeken hoor, maar niet op basis van 1 klacht. Kan net zo goed aan jouw kant liggen ;) Of ervaren meerdere spelers dit?
Bevestiging van 2 andere.

• bvk

bvk

Investigating....

Edit:
Lag wordt door andere (via TS) spelers niet bevestigd, wel het ontbreken van de ping op de gotbf3 servers. Zal wel met de serverside update te maken hebben....

Edit 2: Toch maar lag report ingediend ;)

Edit 3: Hier graag verder als er nog lag meldingen zijn op de GoT servers: http://www.gotbf3.nl/foru...lag-op-server-4-thread294

[ Voor 122% gewijzigd door bvk op 28-03-2012 12:13 ]

Specs

• chris10r
bvk schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:28:
Investigating....

Edit:
Lag wordt door andere (via TS) spelers niet bevestigd, wel het ontbreken van de ping op de gotbf3 servers. Zal wel met de serverside update te maken hebben....

Edit 2: Toch maar lag report ingediend ;)
Oke, dankje :)

• AdmiralSnipe
Asgaro schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:10:
[...]

Hmm puik plan! :+

Examen in Engels is examination of test.....
Wat dacht je van een platoon genaamd test-ikel... :*)

~edit: k*tgrap.

[ Voor 19% gewijzigd door AdmiralSnipe op 27-03-2012 21:47 ]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3TplEaSEyoM&feature=player_embedded]

Even naar 6.50 doorspoelen.
Ga me niet vertellen dat de PS3 nu wel VIP slots krijgt bij eigen gehuurde servers. :o

En dan lees je nog even een comment van de kersverse eigenaar:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/w1xScjog4Phfrt5Gknbw9Ggd/full.jpg

En admin abuse is een paar uur nadat custom dedicated servers verschenen op de consoles al aan de orde. :')

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Haha, nice.

Dit is minder nice:
battlelog-web-plugins-1.118.0-retail-prod.exe11,3 kB/s - 436 kB van 3,7 MB, 4 minuten resterend
:')

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

CodeCaster schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:47:
Haha, nice.

Dit is minder nice:

[...]

:')
Zit jij nog op een inbelmodem ofzo? :+

Verwijderd

Hmm, ik lees ook "shorter game start countdown"... Alsof ik op vanilla nog niet laat genoeg de match in kwam -_-' Die verplaatste SAA op Karg is dan wel weer nice, zeker die van de Russen kon vrij hard rapen op E.

• AdmiralSnipe
Ik merk trouwens vaak dat wanneer ik Fraps heb lopen dat ik een stuk slechter ga spelen.
Aan de ene kant omdat ik dan soms vage acties ga doen (die niet altijd even goed uitpakken) om een vette killstreak o.i.d. te krijgen (nergens voor nodig dat uitsloverige gedrag) maar ook door de framedrop die fraps met zich meebrengt merk ik dat het toch wat minder goed gaat.
Een goede stabiele framerate is erg belangrijk in een shooter dus daarom heb ik gewoon alles op het allerlaagst gezet... 8)

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09-2025

Fantasma

Just a ghost.

Net nog wat Co Op gedaan, man kon niks meer doen, na 2 maps super veel lag :/

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-01 20:52

RoyK

Hobby tekenaar

Gisteren trouwens nog een potje Metro 64man zitten spelen.. er zaten wel geteld 4 cheaters op, en 2 man die via een glitch bovenop de map rondliepen en C4 aan het strooien waren. Dus met die punkbuster zit het ook wel snor... ;)

Mijn portfolio op Instagram

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:58
Mooi potje net: kwam binnen bij een stand van 75-180 ofzo, compleet geassraped door choppers en jets op kharg. Dus maar de us AA tactisch geparkeerd en het luchtruim aardig schoongeveegd, en dreiging gehouden zodat ze niet ongestoord hun gang konden gaan vanuit de lucht. Uiteindelijk 0-6 verloren, maar heb toch het gevoel dat ik een groot aandeel had in de wederopstanding van ons team 8)

Roomba E5 te koop

• chris10r
Hoop dat DICE goeie security developers weet te strikken of dat ze met de aankomende patch hackers/cheaters etc het moeilijk maken. Punkbuster doet inderdaad geen fuk aan die cheaters :( .

[ Voor 2% gewijzigd door chris10r op 27-03-2012 23:07 . Reden: #gram-naz ]

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Dice had dit kunnen voorkomen door het meeste server sided te maken i.p.v. client sided p2p zoals consoles (console port)
De enige checks die nu op de server gedaan worden is de vehicle damage...

Iedereen met een custom memory editor kan nu van alles veranderen zoals:
Unlimited range (standaard 1,5 seconden x bulletspeed = range)
Unlimited damage
Aimassist
zeggen dat ze een poppetje geknifed hebben aan de andere kant van de map.
De server neemt/geeft alles gewoon maar aan/door zoals het door een client verteld is.

Je kunt clients gewoon niet vertrouwen, daarom hoort de server ook gewoon de checks te doen.
Als op een server een anti cheat draait dan kan hij precies zien of clients valse data doorgeeft en een perma +b zetten.

Bij COD is dit ook een probleem, zolang game devs console ports maken zal dit alleen maar erger worden.
Het probleem ligt dus niet zo zeer bij Punkbuster of VAC maar puur aan de game devs.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02-2025
Leuk. Een 800 ticket server met ongeveer 30 - 25 man zijn we bijna klaar met een voorsprong van 100 tickets, komt er een hacker voorbij gefietst. Zo vervelend... Ben uiteindelijk maar gequit. Daar gaat weer een uur.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

chris10r schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:05:
Hoop dat DICE goeie security developers weet te strikken of dat ze met de aankomende patch hackers/cheaters etc het moeilijk maken. Punkbuster doet inderdaad geen fuk aan die cheaters :( .
punkbuster zorgt alleen voor problemen op je pc en bannen niks

Angelo NL / Global Cargo VTC

YES!!!! Battlefield 3 R20 krijgt ondersteuning voor admin.say naar individuele spelers en admin.yell in het algemeen. Eindelijk eens een fatsoenlijke manier om met spelers te communiceren.
En een fatsoenlijke warm-up mode, ook leuk om te hebben.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:02
Daniel Matros ‏ @zh1nt0

PC patch has a date which is tomorrow. Coming in hot we will go into maintenance mode from 9-11:30 CET. More details coming on the blog.

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Eindelijk !
Dan zal morgen ook R20 gelanceerd worden. Verwacht maar dat je de eerste paar uren weinig servers zal vinden :+

• Solictice
Ik zie t ook net op twitter. Awesome
En m'n tentamens zijn na vandaag ook voor bij (Volgende week herkansingen, maarja)
Mooie timing Dice, mooie timing.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Daar gaat mijn voorspelling van 5 april :(

• Solictice
Phyxion schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:15:
[...]

Daar gaat mijn voorspelling van 5 april :(
Wel nee

Dice kennende kunnen we rond 5 april ongeveer weer online :)

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-01 20:53

ronalddus

Buffalo77

Stiekem hoop ik toch nog op een battlerecorder :D

Buffalo77 | Pokemon Unite

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:02
ronalddus schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:37:
Stiekem hoop ik op een bugvrije patch...

Je kan erop hopen maar gebeurt vast niet ;)

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Die lijst kwam ik zojuist ook tegen. Staan inderdaad leuke items tussen. Een aantal ribbons/medals zijn eenvoudiger gemaakt. Ik vraag me af of dat met terugwerkende kracht is, voor zover dat mogelijk is.

- More saturation
- Less blue tint

Zou dit de FXAA-injector overbodig maken? :o

De grootste wtf op die lijst is toch wel deze:

- On Grand Bazaar Rush, the attackers get a tank after the first set of objectives, instead of the second

Sure Dice, maak het nog meer unbalanced. Die tank hoort gewoon niet thuis in Bazaar rushmode.

Verwijderd

"Jets guided missiles can take out a tank and nearby infantry in 2-3 hits"
Hoe is dat nu dan..? 2-3 hits van de guided missle is toch aardig wat lijkt me? Heb 'm nooit gebruikt, maar als ie lijkt op die van de heli gunner dan mag het echt wel altijd een instant disable zijn.

• bvk

bvk

Tsurany schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:07:
Dan zal morgen ook R20 gelanceerd worden. Verwacht maar dat je de eerste paar uren weinig servers zal vinden :+
Maar even nagevraagd of er al iets bekend was bij onze hoster. Maar ze mogen/kunnen er nog niets over communiceren helaas... :-(

Specs

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

You can fly through poles from half way and up
:( Dat zijn juist de mooiste crashes.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:51

codex

Geen OpenAI agent :)

Bee.nl schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:05:
[...]

Die lijst kwam ik zojuist ook tegen. Staan inderdaad leuke items tussen. Een aantal ribbons/medals zijn eenvoudiger gemaakt. Ik vraag me af of dat met terugwerkende kracht is, voor zover dat mogelijk is.

- More saturation
- Less blue tint

- On Grand Bazaar Rush, the attackers get a tank after the first set of objectives, instead of the second

Sure Dice, maakt het nog meer unbalanced. Die tank hoort gewoon niet thuis in Bazaar rushmode.
Ik ben ook benieuwd wat het effect is op de FXAA Injector. Overigens ben ik niet blij dat de suppression nog meer is versterkt, die support sproeiers zijn nu al irritant genoeg(staan meestal overigens niet tactisch voor hun team te sproeien, maar omdat ze zelf niet kunnen mikken en een accuracy drop van de vijand nodig hebben om zelf niet gekilled te worden).

Sure Dice, maak het nog meer unbalanced. Die tank hoort gewoon niet thuis in Bazaar rushmode.
Vanaf de tweede vlaggen set tot de laatste set erin blijven zitten en een 80 kill streak halen :D Dat ding is zeker op die plek gewoon idioot. Met canister kan je alles kapot knallen en je kan je zelf constant terugtrekken dat straatje in.

[...]

- More saturation
- Less blue tint

Ik ben ook benieuwd hoe het zonder FXAA eruit gaat zien. Ofwel zou het er nu met de FXAA te overdreven kleurig uitzien en moeten ze nieuwe versie maken.

- Can hear footsteps, reloading as well as voiceovers much more clearly
Altijd leuk om een voordeel uit gehoor te halen!
- Minimap has more focus on team function icons (heal, repair, flags)
Dit is nuttig want bij gebruik commorose gaat er een health icon pinken bij 'request for health', etc.
- Easier to see what spawn point is selected on map when selecting spawn
Niet meer eindeloos staren naar de minimap om te zien waar je zou spawnen _/-\o_
- There is a much longer period in which you can be revived
And I will be there when you need a revive >:)

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
CodeCaster schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:08:
[...]

:( Dat zijn juist de mooiste crashes.
Om welke palen gaat het hier? Van die houten gevalletjes, of bijvoorbeeld ook die 4 grote stalen masten rondom een vlag?

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Asgaro schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:16:
And I will be there when you need a revive >:)
Moet meteen hieraan denken, maar dat kan ook komen omdat ik als kleine koter "I'll be ready" altijd verstond als "I'll be there" :+

Verder zien de patch notes er wel interessant uit, ben benieuwd of ze op PC ook die shortcut bundles gaan doen (en of je dat ook aan iemand z'n profile kunt zien), anders heeft Tsurany voor niets alles met de hand gedaan :P
Knijnemans schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:26:
[...]

Moet meteen hieraan denken, maar dat kan ook komen omdat ik als kleine koter "I'll be ready" altijd verstond als "I'll be there" :+

Verder zien de patch notes er wel interessant uit, ben benieuwd of ze op PC ook die shortcut bundles gaan doen (en of je dat ook aan iemand z'n profile kunt zien), anders heeft Tsurany voor niets alles met de hand gedaan :P
Whaha >:)
Als kleiner koter keek ik zelfs niet naar Baywatch :>
Nu ga ik wel telkens als ik revive (1697 revives to date), aan dit clipje denken :*)
Knijnemans schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:26:
Unlocked everything before it was mainstream achievement!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Tsurany schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:34:
Unlocked everything before it was mainstream achievement!
Afbeeldingslocatie: http://files.g4tv.com/ImageDb3/263270_S/Hipster-Dog-Is-Here.jpg
Met dit als afbeelding zeker? :P

• muppet99
  • Laatst online: 12-01 21:26
jammerlijk dat deze patch voor de PS3 is :( heeft wel een paar goede punten in zich.

[ Voor 58% gewijzigd door muppet99 op 28-03-2012 12:44 ]

Carpe Diem

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Als het goed is krijgen wij morgen dezelfde patch :P Maar goed, afwachten hoeveel er daadwerkelijk werkt op PC straks..

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10-2025
muppet99 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:43:
[...]

jammerlijk dat deze patch voor de PS3 is :( heeft wel een paar goede punten in zich.
Je bedoelt de patch voor de PS3 die de PC morgen krijgt?

Verwijderd

ronalddus schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:37:
+1 :P

• muppet99
  • Laatst online: 12-01 21:26
Ja die bedoel ik. Mijn laatste patch ervaring was al niet al te best. Random crashes en soms een scherm dat op zwart blijft. Na een aantal beta drivers draait het nu eindelijk weer goed. Het is dat Battlefield zo verslavend goed is..... Anders had ik de handdoek al in de ring gegooid :)

Carpe Diem

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-01 14:47
Ik lees op de bf site dat er unlock packs komen zodat je als noob lvl 1 al alle unlocks voor een class/vehicle krijgt. Dat is toch helemaal niet leuk? Kom op Dice, denk na :/

• Solictice
tobitronics schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:55:
Ik lees op de bf site dat er unlock packs komen zodat je als noob lvl 1 al alle unlocks voor een class/vehicle krijgt. Dat is toch helemaal niet leuk? Kom op Dice, denk na :/
1 woord.
Geld.

• chris10r
4 v 4 (8 v 8 misschien) op close quarters DLC mappen, hardcore, iedereen silencers en luisteren naar voetstappen. :9~
hmm, ga wel lekker gewoon vlaggen cappen met de heli en jets als ik unlocks wil. :X

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik vind dat helemaal niet erg, het is een van de punten die ik liever heb dan dat ze super wapens gaan geven ter betaling, hier heb je helemaal geen last van.

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-01 09:47
Phyxion schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:58:
[...]

Ik vind dat helemaal niet erg, het is een van de punten die ik liever heb dan dat ze super wapens gaan geven ter betaling, hier heb je helemaal geen last van.
Noob in a tank is still a noob in a tank. Unlocks maken je niet noodzakelijk beter, Ik heb alles voor de MBT maar ik suck er nog altijd in. O+

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Stel je eens voor dat spelers die net beginnen ook wat meer kans krijgen in een Jet vs Jet dogfight tegen spelers die al alles hebben unlocked..... dat kan natuurlijk niet |:(

Zeker nu het spel al een aantal maanden uit is, is een introductie van dit soort packs geen enkel probleem. Het lijkt mij toch niet dat je beginnende spelers moet wegjagen omdat ze gewoon minder kansen hebben (met name in voertuigen) tegen spelers die al maanden spelen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Ik ben allang blij dat ik op welk willekeurig tijdstip gevulde servers kan vinden om een potje te spelen en niet eerst met 1-2 man maar een beetje moet zitten wachten tot er eindelijk mensen zijn bijgekomen. Acties zoals deze om zoveel mogelijk mensen in het spel te houden of te trekken kan ik alleen maar toejuigen.

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10-2025
Cresso schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:06:
[...]

Stel je eens voor dat spelers die net beginnen ook wat meer kans krijgen in een Jet vs Jet dogfight tegen spelers die al alles hebben unlocked..... dat kan natuurlijk niet |:(
Die jetters zullen nog steeds geen kans hebben. Ervaring is belangrijker dan unlocks in een jet imo.
Cyberwarmacine schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:10:
[...]

Die jetters zullen nog steeds geen kans hebben. Ervaring is belangrijker dan unlocks in een jet imo.
... Is ook de reden waarom ik nooit nog in een jet stap. Heb er wel voldoende unlocks voor, maar het luchtruim wordt gedomineerd door de pro's godverdomme :P
Maar 1vs1 tussen twee nieuwelingen heeft de gene met het meeste geld wel de meeste kans want hij kan alle unlocks kopen die de ander niet heeft. Twee tanks waarbij de ene geen unlocks heeft en de ander wel en de gene met unlocks zal gewoon vaker winnen. Guided shell tegen iemand zonder unlocks op een open veld is een behoorlijk voordeel.

Pagina: 1 ... 137 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.