Dat werd eens tijd zegchris10r schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:58:
4 v 4 (8 v 8 misschien) op close quarters DLC mappen, hardcore, iedereen silencers en luisteren naar voetstappen.
/me denkt terug aan games als Tactical Ops en Counterstrike
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat werd eens tijd zegchris10r schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:58:
4 v 4 (8 v 8 misschien) op close quarters DLC mappen, hardcore, iedereen silencers en luisteren naar voetstappen.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Inderdaad, ik vind het juist leuk om alles wat te unlocken en ik zal zo'n pack ook nooit kopen. Maar ach, als mensen dat leuk vinden, doe het vooral!evilpin0 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:18:
Hoe simpelere je begint hoe beter je je ontwikkeld imo.
Koop je je unlocks, leuk ben je niet anders gewend dan reactive/canister/thermal. Werk je er hard voor en speel je ze langzaam vrij en speel je eerste met de andere unlocks, leer je die ten eerste ook goed kennen en als je alleen je main canon hebt zul je in het begin dat ding goed onder controle krijgen.
Nu rij ik gewoon rond en het meeste wat ik schiet is canister, als er dan een tank 1 km weg staat heb ik de grootste moeite dat ding te raken want zoveel van range schiet ik niet met de 120mm. Laat ze lekker die unlocks kopen, labelt ze alleen nog maar meer n00b
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Zo ziet een beginnende speler het toch niet. Die denkt misschien niet meteen te winnen, maar denkt misschien wel iets langer te kunnen overleven met wat extra perks. En de kans dat dat gebeurt om wat langer te overleven met wat perks is natuurlijk groter. Ook zijn ze meteen van meer waarde als bijvoorbeeld een gunner in een chopper.Cyberwarmacine schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:10:
[...]
Die jetters zullen nog steeds geen kans hebben. Ervaring is belangrijker dan unlocks in een jet imo.
Mooi. In 150 uur gameplay heb ik die nog maar een paar keer gekregen.MCOM Defender reduced from 4 to 2
Jammer, vond het wel leuk om 3 of 4 ribbons achter elkaar te krijgen als 3 mensen gaymores en C4 op de MCOM hadden geplakt.Anti-Explosive increased from 2 to 3
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
CoD spelen dus?chris10r schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:58:
4 v 4 (8 v 8 misschien) op close quarters DLC mappen, hardcore, iedereen silencers en luisteren naar voetstappen.![]()
[...]
hmm, ga wel lekker gewoon vlaggen cappen met de heli en jets als ik unlocks wil.
Meer Counter Strike(: Source)
PS3 is al gepatcht schat...spookz0r schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:34:
Werd is tijd. Elke keer de PS3 als eerste de patches enzo wordt wel vervelend. Vooral omdat wij moeten wachten tot de patches zijn getest op consoles
Ik had 1 MCOM Defender Ribbon maar die was opeens spoorloos verdwenen, dus ik heb weer 0rickyy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:30:
[...]
Mooi. In 150 uur gameplay heb ik die nog maar een paar keer gekregen.
[...]
Jammer, vond het wel leuk om 3 of 4 ribbons achter elkaar te krijgen als 3 mensen gaymores en C4 op de MCOM hadden geplakt.
Hoe vaak ik wel een server joinde, niet kon spelen en direct verloren hadQlii256 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:38:
Wat vinden jullie van de Battlelog-update? Ik merk toch wel een aantal goede fixes hoor. Zo had je b.v. als je een server wilde joinen terwijl hij van map aan het switchen was een melding: "Server switching map. Will try again in 10 seconds". Maar na 10 seconden kreeg je opnieuw dat bericht zonder dat het vorige verwijderd werd. Dan had je plots heel je schermhoogte vol met die meldingen.
Geef elkaar een kusje en we zijn weer blij
Zit die fix erin hehe eindelijk daar zit ik al zo lang op de te wachten ik heb dat ook zo vaak dat ik een server join en dat ik meteen verloren heb.rickyy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:41:
[...]
Hoe vaak ik wel een server joinde, niet kon spelen en direct verloren had.
Verademing!
Nickname KasPlantje.
Het is een beetje wat RivalxFactor in zijn youtube filmpjes zegt.EvaluationCopy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:32:
Ik zou dat zelf nooit willen. Het hele unlockproces is eigenlijk een enorm leerproces wat je dwint overal van te proeven en overal mee te leren spelen. (Als je alles unlockt tenminste). Dit maakt je een veel betere allrounder.
De enige echt onmisbare, eerste, unlocks (flares op jets & choppers imho) kun je overigens zo halen door op een bijna lege server een vlag of 4 te cappen. Met een kale tank kun je ook al aardig huishouden, die unlocks heb je zo binnen. Infantry heeft ook in no-time de juiste scopes etc unlockt. De beginwapens zijn ook prima. Ik ben even kwijt na hoeveel uur ik m'n Colonel vleugeltjes had, na een uur of 30 of kan dat niet? Even doorbikkelen in het begin geeft zoveel meer voldoening dan 10 euro neertellen voor zo'n pack.
Kan me niet voorstellen dat veel spelers hiervoor gaan betalen. Wat ik op Bad Company 2 heel fijn vond: daar waren veel noobservers (tot level 20 of 30 bv). Ideaal om het leren als je er pas een jaar na release bijkomt. Ik heb ze bij BF3 nog niet gezien. (Ook niet op gezocht btw)
gisteren zag ik nergens mijn PING staan in de serverlist en dat is niet fijn.Qlii256 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:38:
Wat vinden jullie van de Battlelog-update? Ik merk toch wel een aantal goede fixes hoor. Zo had je b.v. als je een server wilde joinen terwijl hij van map aan het switchen was een melding: "Server switching map. Will try again in 10 seconds". Maar na 10 seconden kreeg je opnieuw dat bericht zonder dat het vorige verwijderd werd. Dan had je plots heel je schermhoogte vol met die meldingen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Qlii256 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:52:
Iemand dit al gelezen/gezien?
http://battlefieldo.com/t...w-thursday-march-29.4574/
Het gaat om de bijgevoegde afbeelding onderaan!
---RAWE CEEK!!!---
Flares in een jet zijn echt niet onmisbaar hoorEvaluationCopy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:32:
Ik zou dat zelf nooit willen. Het hele unlockproces is eigenlijk een enorm leerproces wat je dwint overal van te proeven en overal mee te leren spelen. (Als je alles unlockt tenminste). Dit maakt je een veel betere allrounder.
De enige echt onmisbare, eerste, unlocks (flares op jets & choppers imho) kun je overigens zo halen door op een bijna lege server een vlag of 4 te cappen. Met een kale tank kun je ook al aardig huishouden, die unlocks heb je zo binnen. Infantry heeft ook in no-time de juiste scopes etc unlockt. De beginwapens zijn ook prima. Ik ben even kwijt na hoeveel uur ik m'n Colonel vleugeltjes had, na een uur of 30 of kan dat niet? Even doorbikkelen in het begin geeft zoveel meer voldoening dan 10 euro neertellen voor zo'n pack.
die zijn er wel, maar het is meer een lokaas voor noobjes om zo als pro snel wat kills te kunnen maken op die serversKan me niet voorstellen dat veel spelers hiervoor gaan betalen. Wat ik op Bad Company 2 heel fijn vond: daar waren veel noobservers (tot level 20 of 30 bv). Ideaal om het leren als je er pas een jaar na release bijkomt. Ik heb ze bij BF3 nog niet gezien. (Ook niet op gezocht btw)
[ Voor 3% gewijzigd door Tokkes op 28-03-2012 14:45 ]
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Inmiddels min of meer bevestigd wat er komt, het is een Spectator Mode, geen Battlerecorder.Phyxion schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:44:
Eerst maar eens afwachten of het wel een Battlerecorder is, er zit een gigantisch verschil tussen een spectator mode en een Battlerecorder.
[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 28-03-2012 14:50 ]
Niet meer door je kop geschoten worden door recons die op een gebouw van 5km hoog liggen te snipen die je NIET kan killen.spookz0r schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:56:
We zullen het merken, Misschien is deze patch weer een reden om BF3 te spelen na 3 weken.
Heb inderdaad veel CS:S gespeeld tot een jaartje terug, man wat is dat toch een heerlijk spel.
CS:Go is gewoon CSS, hoop dat ze nog een leuke gamemode toevoegen.chris10r schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:26:
[...]
Heb inderdaad veel CS:S gespeeld tot een jaartje terug, man wat is dat toch een heerlijk spel.
Kijk eigenlijk best wel uit naar Counter Strike: GO
[ Voor 27% gewijzigd door SonyEricsson op 28-03-2012 15:38 ]
Reactive armor? Of heeft dat niet zo een groot effect op C4?SonyEricsson schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:38:
ooh shit
sinds wanneer hebben ze de c4 damage aangepast?
3x c4 op een tank/lav disable je hem alleen maar?
dus je moet in een squad zitten en er minimaal 4 op gooien voordat je dat ding molt
Vreemd, tanks zouden juist zwakker moeten zijn geworden, in elk geval voor schoten van andere MBT's. Zie niks over C4 damage staan op Battlefield Blog.SonyEricsson schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:38:
ooh shit
dus je moet in een squad zitten en er minimaal 4 op gooien voordat je dat ding molt
Altijd al zo geweest, je hebt 4 nodig voor 100% kill.SonyEricsson schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:38:
ooh shit
---RAWE CEEK!!!---
Engineer met C4?NoFearCreations schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:08:
Nee hoor, heb ze altijd met 3. Hopelijk wordt het armor van die Amtrac ook wat lichter, standaard engineer heeft nu niet genoeg C4 bij om het ding op te blazen.
Ligt er ook aan waar je ze plakt. Plak je ze op de achterkant disable je de tank vrij snel maar heeft ie nog wel 70% health. Kan alleen niet meer wegrijden.SonyEricsson schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:38:
ooh shit
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En bij wie begint vrijdag toevallig de "toetsweek"??DanielWW2 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:18:
En wie heeft natuurlijk vrijdag nog een pittig tentamen?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
tulak nietagoNITE schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:10:
[...]
Engineer met C4?
Mensen die met 3 C4 een tank niet kunnen vernietigen plaatsen toch niet alle C4 op de (sterkere) voorkant van de tank he ?
Omdat als ze blijven wachten er veel meer mensen niet gelukkig gaan zijn?AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:28:
[...]
En bij wie begint vrijdag toevallig de "toetsweek"??![]()
Waarom Dice, waarom...
Pleur gewoon een kist neer terwijl je er naar toe rent...SonyEricsson schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:29:
[...]
tulak niet
plak ze altijd achterop , maar ook de zijkant is 3 vroeger altijd genoeg
nu heb ik er 4 nodig
je weet niet hoe snel je moet zijn met die c4's plaatsenCyberwarmacine schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:32:
[...]
Pleur gewoon een kist neer terwijl je er naar toe rent...
Je bent niet de enige. Verdoemt tot engineering studentDanielWW2 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:18:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En wie heeft er natuurlijk nu al weekend?DanielWW2 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:18:
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Moesten ze maar een goede studie kiezen (a)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Kansloos...Jovas schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:24:
Teken nu de BF3 DLC BETA petitie en dwing die DLC BETA af!
http://forums.electronica...f3-dlc-beta-petition.html
http://battlelog.battlefi...view/2832654347949812613/
---RAWE CEEK!!!---
En hoe/waar doe je dit? Of moet ik mijn land instellen op Nederland i.p.v. België (lijkt me toch wat dom?). Links bovenaan zie ik wel iets van taal selecteren. Maar als ik daar op klik kom ik gewoon op de website ven ea.com.NoFearCreations schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:38:
Taal instellen op nederlands?
Kun je niet bij de instellingen van je browser de taal preference instellen op Nederlands??Qlii256 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:37:
2: Iemand een idee hoe ik kan oplossen dat als ik naar origin.com ga ik niet altijd in het frans moet lezen? Mijn taal staat wel ingesteld op België. Het is vreselijk irritant en ik moet dan telkens in de URL fr_BE verandren naar nl_BE.
Proof or GTFO.Qlii256 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:37:
1: Denken jullie dat de pc patch van morgen een fix zal hebben voor de MAV? Want met de patch op PS3 is het alsnog altijd mogelijk om te vliegen met de MAV met een persoon er boven op.
Ik was het filmpje even aan het opzoeken toen net...
Ik heb dit probleem ook. Sony doet dit ook op hun websites (ook PS), evenals velen anderen (Ubi). And then I go: French? FRENCH? 60% of this fucked up country is Vlaams.Qlii256 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:37:
2: Iemand een idee hoe ik kan oplossen dat als ik naar origin.com ga ik niet altijd in het frans moet lezen? Mijn taal staat wel ingesteld op België. Het is vreselijk irritant en ik moet dan telkens in de URL fr_BE verandren naar nl_BE.
[ Voor 20% gewijzigd door Tokkes op 28-03-2012 18:20 ]
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Gister een filmpje op youtube gezien over de niewe patch en MAV glitchen was daar niet meer mogelijk.Qlii256 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:55:
[...]
Poem! een nieuwe Twitter bericht!
https://twitter.com/#!/gu...status/185031960253562880
Lees het zelf maar
Een tweede patch die weer maanden op zich laat wachten. Ik verwacht geen nieuwe patch voor CQ dlc.Tsurany schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:35:
Dit gaat de patch niet vertragen, dit zal gewoon met een tweede patch opgelost worden.
Verwijderd
Dat vraag ik me dus ook af. Als ik devver/tester was dan zou ik op elke mogelijke manier de bug proberen te reproduceren totdat het daadwerkelijk opgelost is. Blijkbaar kijkt Dice er met een half oog naar en denkt mwoah dit is wel goed zo, volgende bug! Het is in ieder geval lastiger geworden, maar je zult zien dat er straks gewoon weer snipers op de meest onmogelijke plekken staan. Dus iedereen die dat doet lekker bannen zoals rondgaat in een Dice tweetVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:54:
Echt, sorry voor het taalgebruik, wat voor incompetente idioten zitten daar bij DICE? Ze zijn maanden bezig met die patch en dan zitten er dat soort basisfouten in... Hadden ze niet meer tijd nodig om alles te testen? En niemand die op het idee komt om op een MAV te pronen?
[afbeelding]
Het is misschien nog te vroeg? Meestal zijn er 's avonds wel mensen aanwezig. Anders kom je eens langs op teamspeak, grotere kans dat je een GOT'er treft.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:12:
Valt me op dat r nooit iemand op de GOT servers zitten, beetje jammer.
[ Voor 14% gewijzigd door Bee.nl op 28-03-2012 19:15 ]
de 32 player conquest server zit anders vol nu.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:12:
Valt me op dat r nooit iemand op de GOT servers zitten, beetje jammer.
Mechwarrior Online: Flapdrol
En de eerste f*ck up van DICE is binnen.Qlii256 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:55:
[...]
Poem! een nieuwe Twitter bericht!
https://twitter.com/#!/gu...status/185031960253562880
Lees het zelf maar
Da's dan ook voor het eerst in weken. Ik heb tien favourites, waarvan zeven van GoT, en kijk altijd als eerste bij m'n favourites als ik wil gaan gamen. Server 1 en 2 (64 player conquest) zijn nooit bezet als ik online ben (0-5 spelers, hooguit), de rest van de GoT-servers meestal helemaal leeg, op de 32-player-rush na. Ik háát rush, maar je moet toch wat.haarbal schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:15:
[...]
de 32 player conquest server zit anders vol nu.
[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 28-03-2012 19:22 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Je zal verbaasd zijn hoe slecht een test zou zijn als de programmeurs zélf gaan testen. Zij hebben in hun hoofd hoe het is geprogrammeerd en weten dus de werking 'zoals bedoeld'. Ik programmeer af en toe ook wat en doe zelf wel basis tests, maar laat altijd iemand anders testen of de werking is wat de 'klant' wil.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:54:
Echt, sorry voor het taalgebruik, wat voor incompetente idioten zitten daar bij DICE? Ze zijn maanden bezig met die patch en dan zitten er dat soort basisfouten in... Hadden ze niet meer tijd nodig om alles te testen? En niemand die op het idee komt om op een MAV te pronen?
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 28-03-2012 19:24 ]
Verwijderd
Ja, maar jij weet dit. Ik zou verwachten dat ze dat bij DICE ook zouden weten. Basic common sense lijkt me. Te simpel voor woorden die gasten.CptChaos schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:22:
[...]
Je zal verbaasd zijn hoe slecht een test zou zijn als de programmeurs zélf gaan testen. Zij hebben in hun hoofd hoe het is geprogrammeerd en weten dus de werking 'zoals bedoeld'. Ik programmeer af en toe ook wat en doe zelf wel basis tests, maar laat altijd iemand anders testen of de werking is wat de 'klant' wil.
Goed testen is in jouw ogen simpel, maar wanneer is er een kwalitatief goede test geweest, waarbij de programmeurs ook iets aan de input hebben van de tester?
5 en 6 neem ik aan?
Je mist gewoon je eigen fouten als je lang met iets bezig bent. Ik merk het bijvoorbeeld als ik een betoog moet schrijven, je mist echt dingen als je het niet goed laat controleren.CptChaos schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:22:
[...]
Je zal verbaasd zijn hoe slecht een test zou zijn als de programmeurs zélf gaan testen. Zij hebben in hun hoofd hoe het is geprogrammeerd en weten dus de werking 'zoals bedoeld'. Ik programmeer af en toe ook wat en doe zelf wel basis tests, maar laat altijd iemand anders testen of de werking is wat de 'klant' wil.
Goed testen is in jouw ogen simpel, maar wanneer is er een kwalitatief goede test geweest, waarbij de programmeurs ook iets aan de input hebben van de tester?
Verwijderd
Gezien de tweet die al paar keer in het topic is genoemd van een Dice medewerker is (zie zijn achtergrond afbeelding), ga ik er vanuit dat Dice er inderdaad van op de hoogte is en al bezig is met fixen. Jammer dat gamers moeilijk in gedachten kunnen krijgen dat software nooit perfect is, dat er altijd wel bugs zullen zijn, dat dergelijke programmeurs aan deadlines zitten en dat patches ook weer nieuwe bugs opleveren.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:25:
Ja, maar jij weet dit. Ik zou verwachten dat ze dat bij DICE ook zouden weten. Basic common sense lijkt me. Te simpel voor woorden die gasten.
Dan nog hangt het ervan af, waarop tester 1 of Z moet testen. Dáár wordt dan naar gekeken. Het is niet zo dat patch X in een testomgeving wordt geïnstalleerd met de melding 'Have fun, game/test away!', vaak moeten ze gericht dingen testen en ja, ook dan mis je dus dingen.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:26:
Dat testen wat ingewikkelder is dan ik me misschien voorstel maakt in dit geval geen drol uit; DICE is groot genoeg om fatsoenlijk te testen, lijkt me. True, ik was er zelf ook niet zo snel op gekomen om te gaan pronen, maar ik ben dan ook geen professionele tester.
[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 28-03-2012 19:33 ]
Verwijderd
Fixed that for ya...CptChaos schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:29:
Het is dus, als je tussen de regels door leest, bij gamersgebruikers nooit goed. Komt er een patch, met nieuwe bugs, dan is het een baud patch, want het introduceerd bug X. Bug Y wordt niet opgelost, dus is de patch ook maar ruk.
Ja maar; als je ligt wordt het gewicht beter verdeeld, toch?Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:39:
Hard roepen dat je MAV-riden gaat fixen en vervolgens zeggen dat MAV-pronen een feature is lijkt me heel sterk
[ Voor 13% gewijzigd door Knijnemans op 28-03-2012 19:43 ]
Nee, 3 en 4. Dat staat wel leuk, enkel servers 1, 2, 5 en 6 online
Jammer, want dat zijn volgens mij de servers die het beste draaien de laatste tijd.Tsurany schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:44:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 28-03-2012 19:48 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Android developer & dürüm-liefhebber
Noes, niet 4.Tsurany schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:44:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-03-2012 20:29 ]
De patch is nog niet live he. Battlelog is geüpdate, maar het spel nog niet.CodeCaster schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:48:
Over testen gesproken: onder andere bij de MG36 staat sinds de Battlelog-update van deze week een nieuwe unlock: de extended mag. Unlock progress: null / 300 kills, terwijl ik er toch echt 54 heb.
As val heeft ook al extended mag gekregen, ik zie het toch als unlock bij sommige. Nemesis medal is ook al naar 30 ribbons gegaan ipv 50. I just needed the one, they took my honour awaySagaris schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:32:
[...]
De patch is nog niet live he. Battlelog is geüpdate, maar het spel nog niet.
Daar gaat je "Medal Of Honour"...gerre22 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:48:
[...]
As val heeft ook al extended mag gekregen, ik zie het toch als unlock bij sommige. Nemesis medal is ook al naar 30 ribbons gegaan ipv 50. I just needed the one, they took my honour away
Ah, fair enough. My bad then!gerre22 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:48:
[...]
As val heeft ook al extended mag gekregen, ik zie het toch als unlock bij sommige. Nemesis medal is ook al naar 30 ribbons gegaan ipv 50. I just needed the one, they took my honour away
Hier krijg ik ook het schijt van!Qlii256 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:37:
Ligt echt aan Origin zelf...AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:46:
[...]
Kun je niet bij de instellingen van je browser de taal preference instellen op Nederlands??
Firefox heeft i.i.g. een tab bij de instellingen waar je je voorkeurstaal voor websites kunt aangeven (opties en dan de tab: "inhoud").
Blij dat ik niet de enigste ben dat zich eraan irriteert.Tokkes schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:12:
[...]
Ik heb dit probleem ook. Sony doet dit ook op hun websites (ook PS), evenals velen anderen (Ubi). And then I go: French? FRENCH? 60% of this fucked up country is Vlaams.
Heb me ooit eens voorgenomen elke webmaster te mailen die mij dit aandoet. Heb uiteindelijk 2 mails gestuurd en heb het opgegeven.
Als de pagina niet in het Engels of het Nederlands is (in het geval van localized sites zoals die van Playstation, EA, Ubi,...) gaat mijn muis gewoon direct naar dat mooie kruisje in de rechterbovenhoek. Kan het mij eigenlijk iets schelen wat er op die site staat? In't Frans boeit het mij sowieso al geen ene zier.
Zonder taalkeuze direct van de .be-pagina naar de franse versie gestuurd worden? Verkoop uw rommel maar aan iemand anders, zeg ik daarop.
PROBLEM?
BTW: versta me niet verkeerd, Ik ben best bedreven in het Frans (werk in Brussel en heb veel Franstalige klanten). Maar dan localize je of NIET, of je neemt de taal van de meerderheid van de inheemse bevolking.
[ Voor 69% gewijzigd door Asgaro op 28-03-2012 21:31 ]
Komt volgens mij allemaal door Di Homo. Uh....Asgaro schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:27:
[...]
Hier krijg ik ook het schijt van!
IN BELGIE BLIJFT NEDERLANDS DE HOOFDTAAL maar die apen bij EA zijn duidelijk échte apen
Kan me irriteren als Frans belangrijker wordt aanzien dan het Nederlands, in Belgie.
Zelfs op verpakkingen van producten staat Frans veel vanboven, en dan pas Nederlands eronder
[...]
Ligt echt aan Origin zelf...
[...]
Blij dat ik niet de enigste ben dat zich eraan irriteert.
Die Italiaanse immigrant mag ook buiten jaQlii256 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:31:
[...]
Komt volgens mij allemaal door Di Homo. Uh....
ik bedoel Di Rupo![]()
Hmm, zou een hoop verklaren jaIf you had problems with the Battlefield 3 user interface, well, you’re not alone. The massive waste of space on the PC version indicates that the UI is primarily designed for consoles. Not to mention the odd design choices and complete lack of intuitive controls. We wondered many times how DICE could make such a bad UI for a game, and now we know how: they didn’t. They outsourced the UI design to a company that doesn’t make games — they make flashy animations and such.
If you want someone to blame for the horrendous UI, blame the guys from “River”, a digital agency that specializes in user interface design, Flash, and stuff like that. Watch the video above and hear them brag on about Battlefield 3′s user interface.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq