• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:57
Asgaro schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:27:
[...]

Hier krijg ik ook het schijt van!
IN BELGIE BLIJFT NEDERLANDS DE HOOFDTAAL maar die apen bij EA zijn duidelijk échte apen :(
Kan me irriteren als Frans belangrijker wordt aanzien dan het Nederlands, in Belgie.
Zelfs op verpakkingen van producten staat Frans veel vanboven, en dan pas Nederlands eronder :(

[...]

Ligt echt aan Origin zelf...

[...]

Blij dat ik niet de enigste ben dat zich eraan irriteert.

Ik krijg ook e-mails van Logitech enkel in het Frans, terwijl ik gewoon Belgie als optie nam...
Zit die Die Di Rupo de kassen van al die bedrijven te spekken ofzo om alles in het frans aangeleverd te krijgen?? :o

O.T. : Ben benieuwd hoe de .44 het doet na de patch, vond het voor de patch al een bruut wapen en minder terugslag is nooit verkeerd! 8)

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Asgaro schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:27:
[...]

Hier krijg ik ook het schijt van!
IN BELGIE BLIJFT NEDERLANDS DE HOOFDTAAL maar die apen bij EA zijn duidelijk échte apen :(
Kan me irriteren als Frans belangrijker wordt aanzien dan het Nederlands, in Belgie.
Zelfs op verpakkingen van producten staat Frans veel vanboven, en dan pas Nederlands eronder :(
Zet de noordgrens van België open en de rest word voor je geregeld. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

4 potje spawnrape achter elkaar op GOT, balance tool werkt niet echt...

---RAWE CEEK!!!---

En de spelers zelf verdommen het ook om uberhaupt te switchen naar de verliezende kant. Weet je wat het grote probleem is? Al die mensen die bitchen over gespawnraped worden maar zodra ze het zelf kunnen doen weigeren te stoppen of te switchen. Jij en DanielWW2 bleven gewoon vol doorgaan met spawnrapen en ondertussen wel klagen dat het saai is. Ja no shit, als jij door blijft gaan gaat de enemy leaven en dan kan zelfs een balance tool daar niet tegen op werken.

Want als ik squads uit elkaar laat halen en mensen direct gekilled laat worden om te balancen krijg ik een andere shitstorm over me heen. Als ik teams nuke krijg ik klachten en als ik mensen die spawnrape ga bannen krijg ik ook gezeik. We doen ons best met de plugins maar als de spelers zelf het verdommen moeite te doen houd het op een gegeven moment gewoon op. Dan is het wachten tot de server uit sterft en is er morgen weer een kans.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-04 16:08
Net was ik op GoT Server #3 bezig waar op gegeven moment één van de teams niet meer uit hun basis kwamen op de map Metro. Ik vroeg aan beide admins die op dat moment aanwezig waren of zij er iets aan konden doen. We waren al dik 5 minuten verder en het andere team kon geen kant op namelijk. Een aantal leden van mijn team en ik vonden dat hier iets aan gedaan moest worden.

Het antwoord van één, of eigenlijk beide admins was dat ze hier niets aan wilden of konden doen. De redenen hiervoor waren dat:

- het al een keer besproken was binnen de GoT gemeenschap en dat ze er niets aan wilden doen
- dat het schuld bij de verliezende team lag omdat zij zo slecht waren

Ik vind dat je als admin de verantwoordelijkheid hebt om ervoor te zorgen dat het spel eerlijk verloopt. Dit was niet eerlijk, dit was gewoon, tja, hoe zal ik het noemen, bijna pesterij. Het andere team kon geen enkele kant op de admins wilden daar niets aan veranderen.

Nu kan ik wel begrijpen dat binnen de GoT gemeenschap bepaalde beslissingen genomen zijn en dat er regels zijn, zoals niet vloeken. Dat is een regel die ik kan waarderen. Maar waarom kan men in deze situatie niet flexibel zijn? Ik kan me niet voorstellen dat er nog iemand plezier had tijdens het potje. Je hebt een server omdat je, in mijn beleving, wilt dat er mensen komen spelen en plezier hebben. Waarom moet er zo star, elitair en naar mijn mening bijna arrogant worden gereageerd door de admins? Ik vind het een zeer slechte en rare gang van zaken. Ik vind het vooral spijtig omdat ik altijd een positieve associatie had bij GoT en de GoT servers. Dat is helaas na vanavond niet meer. Ook teksten zoals "als het je niet bevalt dan ga je toch een andere server zoeken" horen mijn inziens niet op een GoT server.
Geef eens een objectieve manier waarop we baserapen en baselocks kunnen meten een juiste tegenmaatregel hiertegen. Wij hebben het er over gehad en het verliezende team veroorzaakt het vaak zelf. Kan niet iedereen wat aan doen maar een baserape ontstaat vrijwel altijd als er een goed team tegenover een slecht team staat. Daarnaast is het heel lastig om objectief te meten wat wel en niet baserapen is.

Neem de map Metro als voorbeeld. Je kan niet de enemy spawn zien, althans niet goed. Spelers krijgen dus eens kans om verder te komen maar komen niet voorbij de eerste vlag. Wat moeten wij daar als admins aan doen? Wij kunnen een nuke op het baserapende team gooien maar die spawnen dan gewoon weer bij de eerste vlag en binnen de kortste keren ontstaat dezelfde situatie. Wij kunnen spelers gaan balancen maar dan is er sprake van willekeur en straffen we goede spelers. Wij kunnen spelers gaan kicken maar dan loopt de server alsnog leeg en straffen wij de goede spelers.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-01 10:47
Met star, elitair en arrrogant zijn had het weinig te doen. Het probleem is alleen dat het op een gegeven moment nooit goed is. Als we tegen spawn rapen op treden zit de ene groep te zeiken, als we dat niet doen zijn dat weer andere mensen. Hetzelfde geldt ook voor de balancing. Op een gegeven moment moet je een keuze maken en lang niet iedereen zal die keuze kunnen waarderen. Het probleem is dat je dan niet in één keer je beleid om kan gooien, omdat het in zo'n potje Metro er rampzalig aan toe ging. Als wij aan geven dat we er niks aan kunnen doen en er niks aan gaan doen, maar iedereen blijft vervolgens toch klagen... dan is het toch niet zo vreemd om te zeggen dat je beter een andere server op kan zoeken? Dezelfde discussie was ook aanwezig met de wordfilter om vloeken tegen te gaan. Op een gegeven moment is dat besluit gemaakt en als mensen dan maar blijven klagen, dan is het op een gegeven moment toch echt tijd om te zeggen dat ze net zo vrij zijn om een andere server te joinen.

Overigens kon ik vrolijk naar Charlie toe rennen zonder ook maar wat tegenstand toe te komen, dus dan doe je sowieso iets verkeerd.

Daarbij komt ook nog een keer het hele "Dat verwacht ik niet van GoT", wat keer op keer weer langs komt. Voor ons is het net zo moeilijk om een server te adminnen, dat het GoTers zijn veranderd daar weinig aan. Je moet toch een bepaald beleid op stellen en als mensen het er niet volledig mee eens zijn, dan kunnen ze of een ticket in sturen en uitleggen waarom ze er zo over denken (Of desnoods hier op het forum) en als er meer van dat soort reacties komen dan bestaat er misschien een kans dat er naar gekeken word. Klaag je alleen in de wetenschap dat er op dat moment niks aan veranderd? Dan is het voor je eigen plezier het beste om even een andere server op te zoeken.
Tsurany schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:24:
En de spelers zelf verdommen het ook om uberhaupt te switchen naar de verliezende kant. Weet je wat het grote probleem is? Al die mensen die bitchen over gespawnraped worden maar zodra ze het zelf kunnen doen weigeren te stoppen of te switchen. Jij en DanielWW2 bleven gewoon vol doorgaan met spawnrapen en ondertussen wel klagen dat het saai is. Ja no shit, als jij door blijft gaan gaat de enemy leaven en dan kan zelfs een balance tool daar niet tegen op werken.
Mag ik ook eens een keer? Ik heb echt een klotedag dankzij een f*ck up op de universiteit. Ik had vandaag een tentamen en ik mag normaal gesproken een laptop gebruiken omdat ik een motorische storing heb. Nou dankzij bureaucratie kon ik gaan schrijven waardoor ik nu bijna zeker een onvoldoende heb voor een tentamen wat ik anders met gemak had gehaald.

Normaal gesproken ga ik weg bij een baserape, switch naar het verliezende team of ik gooi alleen een healthpack/ammo pack neer en laat de rest het baserapen doen. Ik ga er normaal gesproken echt niet aan mee doen. En deze rape was ook gewoon kansloos. Zelfs als ik was geswitched dan had ik er niks aan kunnen doen want de helft van het andere team zat of te snipen of bleef in hun spawn buiten vuurbereik om het gewoon uit te zitten zonder 10.000 keer afgeschoten te worden.

Ja ik had die tank meteen moeten wegrijden dat weet ik ook wel maar op deze manier was de game tenminste sneller voorbij. Hopend dat de volgende beter gebalanceerd zou zijn...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-01 11:08

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tsurany schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:24:

Want als ik squads uit elkaar laat halen en mensen direct gekilled laat worden om te balancen krijg ik een andere shitstorm over me heen. Als ik teams nuke krijg ik klachten en als ik mensen die spawnrape ga bannen krijg ik ook gezeik. We doen ons best met de plugins maar als de spelers zelf het verdommen moeite te doen houd het op een gegeven moment gewoon op. Dan is het wachten tot de server uit sterft en is er morgen weer een kans.
+1 Goede comment Tsurany. Als het stats opkrikt bij mensen vergeten ze opeens al hun principes en is het opeens "toch wel leuk"... En inderdaad: als admin doe je het nooit goed. De reden waarom ik nooit meer een eigen server neem.

Steam || Diablo 3

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
maarja, dat spawnrapen ligt echt maar aan 1 ding hoor: een bende campers in de basis. Als dat al 5 man is op een team van 20 kan dat al aardig doorwegen als je wil doorbreken. Gisteren op métro samen met de actieve spelers in m'n team (1500ticket CNQ metro /no m320/rpg/usas/... met actief kick-script), een stuk of 10-15, (de andere 10 bleven snipen... n44bs), uiteindelijk kunnen terugduwen, doorbreken, B en A gepakt tegelijk gepakt (komende van C) en op 600-1100 ongeveer zijn we 'beginnen winnen' en toch gewonnen. Dus het kan echt wel, gewoon kwestie van niet opgeven, blijven terugduwen, en niet te snel willen gaan (clear/advance/clear/advance)

edit: en natuurlijk een goeie 10-tal mensen die niet als Duke Nukem door de tunnels vliegen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tokkes op 28-03-2012 22:54 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:26

XanderDrake

Build the future!

Pagina 553... Euhm waarom wordt er eigenlijk geen nieuw topic gemaakt? Kan je mooi timen met de nieuwe patch!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:11

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik probeerde te switchen, maar omdat ik het eerste potje al was geswitcht om bij me maatje te komen, kon ik niet meer om. Heb bij alle potjes express wat achteraan gehangen, support geven, en wat met de Igla klooien.

---RAWE CEEK!!!---

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06-2025
Daar zouden ze ook is wat aan moeten doen, zijn de teams balanced, prima, 1x switchen and ur done. Maar als ik braaf de server probeer te balancen kan het niet omdat ik al is geswitched ben. Laat mensen iig altijd switchen als het de balance helpt.

[ Voor 40% gewijzigd door Jay-P op 28-03-2012 23:16 ]

Ik blijf erbij: stel de autobalancer is zo in, zodat die balanced op basis van level.
Het is het proberen waard.

Verwijderd

Is het niet mogelijk om mensen te balancen op basis van punten in het vorige rondje? Ik vind het heel kut als ik aan het spelen ben en vanwege een tekort aan mensen in het gerapede team daarin gebalanced wordt (ja, ik rape vrolijk mee).
Je gaat er niet veel mee opschieten als je goede spelers in het verliezende team zet, zolang daar een groot deel geel drol uitvoert (lees: snipen met 1 kill per 5 minuten, campen bij de heli, etc). Je moet de teams helemaal door elkaar gooien, wat alleen maar kan tussen de rondes zonder mensen heel pissig te maken (en dat mensen dan 2x in RU zitten is jammer maar echt geen drama). Doe het evt. per squad, zodat vrienden wel bij elkaar blijven. Je kunt wel allerlei formules verzinnen met de stats, maar hoeveel punten iemand haalt zegt genoeg denk ik.
Dat is wat we al tijden doen maar dat werkt ook niet altijd even goed.

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:57:
Is het niet mogelijk om mensen te balancen op basis van punten in het vorige rondje? Ik vind het heel kut als ik aan het spelen ben en vanwege een tekort aan mensen in het gerapede team daarin gebalanced wordt (ja, ik rape vrolijk mee).
Je gaat er niet veel mee opschieten als je goede spelers in het verliezende team zet, zolang daar een groot deel geel drol uitvoert (lees: snipen met 1 kill per 5 minuten, campen bij de heli, etc). Je moet de teams helemaal door elkaar gooien, wat alleen maar kan tussen de rondes zonder mensen heel pissig te maken (en dat mensen dan 2x in RU zitten is jammer maar echt geen drama). Doe het evt. per squad, zodat vrienden wel bij elkaar blijven. Je kunt wel allerlei formules verzinnen met de stats, maar hoeveel punten iemand haalt zegt genoeg denk ik.
Ik denk dat dat net de techniek is die bij de balancers wordt gebruikt :)
Maar Tsurany zei is dat je ook op andere criteria kunt instellen.

Maar probleem is dat checken op punten vorige ronde een vertekenend beeld kan geven:
want je kon evengoed net de match gejoined hebben vooraleer de match eindigde. Dan zit je met weinig punten en denkt de balancer dat je slechte speler bent. (tenzij die rekening houdt met hoelang je al in server was?)
Als je dan goede speler blijkt te zijn, zal het volgende ronde fout gaan qua balancing.

Verwijderd

Dat is natuurlijk ook weer zo; pas als iedereen langer dan één ronde blijft werkt dat optimaal... Maar zoals je al zegt, Asgargo, is er niet een mogelijkheid voor SPM in een ronde? Of iig iets met tijd die je op de server zit. Balancen op level gaat iig nooit werken.
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 00:05:
Dat is natuurlijk ook weer zo; pas als iedereen langer dan één ronde blijft werkt dat optimaal... Maar zoals je al zegt, Asgargo, is er niet een mogelijkheid voor SPM in een ronde? Of iig iets met tijd die je op de server zit. Balancen op level gaat iig nooit werken.
Neenee, balancer op level vind ik wel nog goed idee. :)
Maar balancen op basis van je score in vorig match, vind ik niet goed.

Maar jouw idee van SPM lijkt me ook een goeie optie.

Dus
- op level
- op SPM
Pick one, server admins! :)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Asgaro schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 00:02:
[...]

Ik denk dat dat net de techniek is die bij de balancers wordt gebruikt :)
Maar Tsurany zei is dat je ook op andere criteria kunt instellen.

Maar probleem is dat checken op punten vorige ronde een vertekenend beeld kan geven:
want je kon evengoed net de match gejoined hebben vooraleer de match eindigde. Dan zit je met weinig punten en denkt de balancer dat je slechte speler bent. (tenzij die rekening houdt met hoelang je al in server was?)
Als je dan goede speler blijkt te zijn, zal het volgende ronde fout gaan qua balancing.
Gewoon sorteren op basis van SPM + rank.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Je hebt een beperkt aantal keuzes aangezien je afhankelijk bent van programmeurs van deze plugins. We hebben al een aantal diverse criteria gebruikt en geen een werkt goed genoeg om baserapes te voorkomen.

Verwijderd

Het voorkomen lijkt me ook niet de grootste zorg; het gaat mij er meer om dat er in de ronde erna weer eerlijke teams zijn. Aan beide kanten is het vervelend als je gelijk al na 5 minuten zit te basereapen en er de hele ronde (of dit nu 450 of 1000 tickets zijn) niks spannends gebeurt.
Nu moet ik toegeven dat ik niet vaak op GoT-servers zit, maar als die na elke ronde de teams flink schudden is het al een stuk beter dan de overige 90%.

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Tegen het campen probleem: verbied sniper rifles en andere langeafstandswapens op mappen zoals Metro (of in ieder geval 12x scopes). Amerikaanse en Russische broeders zoeken elkaar dan vanzelf wel op. Er worden al zoveel gameplay elementen verboden dat dit er ook nog wel bij kan.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Volgens mij had niemand dit nog gepost?

http://blogs.battlefield....-new-shortcut-items-live/

The PC Battlefield 3 update goes live tomorrow. It includes a smattering of fixes, tweaks, and additions. Read on for the full details. The ~1.6GB update will start rolling out at around 9AM UTC / 11 AM CET March 29. Below are some of the highlights.

New global call-outs *O*
We have added a number of new commo rose call-outs that you can make to the entire team whenever you want. Where you previously had to look at a Support player to get the option to request ammo, you can now use the commo rose at any time to request ammo, health, or repairs. Using these requests will trigger appropriate icons on the minimap.

More awards for skillful heli flying
...increased the pilot’s score for transporting passengers who make kills from the heli. The assist score for heli pilots is now 50 points/kill. In a fully loaded transport, four passengers who make 1 kill each will give the pilot a sum total of 200 points

Making the SOFLAM a passive income gadget
When placed and left, recon will get points for targets that are automatically painted

Afbeeldingslocatie: http://blogscdn.battlefield.com/wp-content/uploads/2012/03/Minimap-Modes-2.png

[ Voor 15% gewijzigd door Bee.nl op 29-03-2012 00:21 ]

The Zep Man schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 00:15:
Tegen het campen probleem: verbied sniper rifles en andere langeafstandswapens op mappen zoals Metro (of in ieder geval 12x scopes). Amerikaanse en Russische broeders zoeken elkaar dan vanzelf wel op. Er worden al zoveel gameplay elementen verboden dat dit er ook nog wel bij kan.
En dat is dus nog een belangrijk punt. Spelers hebben geen weet van de mogelijkheden die admins hebben. Je kan geen attachments verbieden en het verbieden van snipers betekent dat mensen prima met zo'n wapen kunnen spawnen aangezien je er pas wat aan kan doen als ze er een kill mee maken. Dat wil je dus ook niet.

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Tsurany schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 00:17:
[...]

En dat is dus nog een belangrijk punt. Spelers hebben geen weet van de mogelijkheden die admins hebben. Je kan geen attachments verbieden en het verbieden van snipers betekent dat mensen prima met zo'n wapen kunnen spawnen aangezien je er pas wat aan kan doen als ze er een kill mee maken. Dat wil je dus ook niet.
Waarom zou je dat laatste niet willen? Wordt ook voor de M203 gedaan, op veel servers voor granaten, die shotgun...

Kunnen admins dit soort restricties trouwens per map in een roulatie instellen, of telt het meteen voor de hele lijst?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Omdat je dan afhankelijk van de map bepaald welke wapens mensen mogen gebruiken. Eerst zitten ze nog lekker te snipen en dan hops, mag het niet meer en wordt het gestraft.
Daarnaast is het nog maar de vraag hoe wenselijk het is dat er zoveel verboden wordt terwijl het in de praktijk niet goed te implementeren is.

Verwijderd

Je kunt je ook afvragen of die camper snipers wél iets nuttigs gaan doen zonder sniper. Misschien dat ze een PKP met bipod en 12x pakken, of dat ze als kippen zonder kop gaan rondrennen en zichzelf alleen maar sneller doodkrijgen.
Ik denk dat het probleem van balans ook te maken heeft met de gamemode.
32 player conquest lijkt wel gemaakt voor een baserape. Sinds GoT 3 een beetje draait is het elke keer een baserape, en een baserape, baserape en het gaat maar door. Een team hoeft maar even niet door te zetten of even flink wat man verliezen en het is weer baserape.

En voor de balance plug in kan ik alleen maar het volgende bedenken:
Een lijst van redelijk vaste (goede) spelers maken en de balancer laten ingrijpen als te veel van deze in een team zitten.

Ik heb alleen mijn twijfels of dit ook kan. O-)

Nou in ieder geval tot morgen mensen. Ga me best doen om niet meer met een tank voor de vijandelijk spawn te staan. :Y)
Oh en PATCH. :9~

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:21
Daarnet een potje werd iemand boos op me dat ik hem revivede, want hij probeerde naar het winnende team te switchen. Wat een eikel.

imba teams is echt het grootste probleem in dit spel.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Dit is wel heel erg lelijk als je het mij vraagt:
Spend money to get better weapons

We have confirmed that as a part of the latest mega-Battlefield 3 patch that was just released for the PlayStation 3 (and coming soon for the Xbox 360 and PC) it will have short cut items for purchase.

Yes, that’s right: from Battlefield 3 you will be able to purchase short cut bundles that allow you to upgrade to all of those unlocks without earning them. We call it pay to get better weapons, if you know what we mean.

The three bundles include a Kit Shortcut Bundle, Vehicle Shortcut Bundle, and the Ultimate Bundle, which unlock all items from all other shortcut packs. While some are going to complain, we have to admit that it isn’t surprising that EA and DICE have offered it as an option. It does take a lot of time and commitment to unlock all those items.
http://www.fudzilla.com/h...offered-for-battlefield-3

Goud is geen geld

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

haarbal schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 01:15:
Daarnet een potje werd iemand boos op me dat ik hem revivede, want hij probeerde naar het winnende team te switchen. Wat een eikel.

Achja, teams zullen wel nooit helemaal balanced zijn. Op veel maps kun je helemaal in een hoek gedrukt worden en dan is het gewoon over als het andere team echt goed samenwerkt..

Mijn idee is om in het geval van een baserape het hele team dat alle bases heeft in één keer te laten respawnen in hun eigen basis. En dan alle flags weer op de beginsituatie zetten.

Goud is geen geld

Verwijderd

Ik zie het probleem niet zo; het is niet zo dat iemand zonder elke unlock totaal geen kans maakt tegen iemand die ze wel heeft. Skill is een stuk belangrijker en dat koop je niet. En mensen die niet betalen krijgen uiteindelijk precies hetzelfde als wel betalers, het is slechts een shortcut.
En IMO is het ook gewoon heel leuk om unlocks te halen; na elke ronde zien dat je nog maar een paar puntjes moet in vehicle X voor upgrade X. En daar ben ik echt niet de enige in.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:21
betalen om wapens te unlocken, ik zie het nog wel gebeuren dat iemand gewoon voor de L85 dokt zodat ie geen squad deathmatch hoeft te spelen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

haarbal schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 01:15:
Het is wel een achilleshiel van BF3 wat dat betreft. Ik heb er al eens eerder een post aan gewijd een tijdje terug. Zodra er een kleine onbalans is, dan slaat het 9 van de 10 keer door naar een baserape. In BF2 was de balans een stuk robuuster. Dan kon je natuurlijk alsnog verliezen, maar niet met een absurd ticketverschil.
Dat is al bekend sinds dinsdag :) Paar pagina's terug in dit topic staat er nog een hele discussie over.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-04 16:22

codex

Geen OpenAI agent :)

Soms is het inderdaad verschrikkelijk, maar soms is het ook ubervet als je team wél weet hoe het moet. Ik speelde net een pot Grand Bazaar als RU waar de US toch in het voordeel zijn. Niet in deze pot alleen, er waren een paar squads met assault spelers en engineers die echt perfect te werk gingen. Constant alle vehicles uitschakelen, goed reviven en kits droppen. Enige nadeel waren een paar support spelers die ik over de chat om ammo moest vragen. Het was niet eens een spawntrap maar op het gegeven moment nam het andere team maar genoegen met alleen A.

Eindresultaat:
http://battlelog.battlefi...how/26796588/1/247903762/

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-04 15:54
Okeeee Team Deathmatch met 64-players, dat was dus ééns maar nooit meer. Mijn hemel wat een chaos. Leuk voor je SPM, maar niet voor mijn gemoedsrust. Een vermakelijke 10 minuten, dat dan weer wel.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Voyage
Tsurany schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:36:
Geef eens een objectieve manier waarop we baserapen en baselocks kunnen meten een juiste tegenmaatregel hiertegen. Wij hebben het er over gehad en het verliezende team veroorzaakt het vaak zelf. Kan niet iedereen wat aan doen maar een baserape ontstaat vrijwel altijd als er een goed team tegenover een slecht team staat. Daarnaast is het heel lastig om objectief te meten wat wel en niet baserapen is.

Neem de map Metro als voorbeeld. Je kan niet de enemy spawn zien, althans niet goed. Spelers krijgen dus eens kans om verder te komen maar komen niet voorbij de eerste vlag. Wat moeten wij daar als admins aan doen? Wij kunnen een nuke op het baserapende team gooien maar die spawnen dan gewoon weer bij de eerste vlag en binnen de kortste keren ontstaat dezelfde situatie. Wij kunnen spelers gaan balancen maar dan is er sprake van willekeur en straffen we goede spelers. Wij kunnen spelers gaan kicken maar dan loopt de server alsnog leeg en straffen wij de goede spelers.
Ik kan je niet zo een objectieve manier geven om baserapen tegen te gaan. Ik heb wel mijn eigen ideeën over hoe het wellicht geholpen zou kunnen worden. Je geeft aan dat het verliezende team het zelf veroorzaakt, dit kan volgens mij een aantal redenen hebben zoals campen, minder goed zijn dan je tegenstander, geen teamplay et cetera. Dit kun je allemaal niet zeker weten. Misschien worden mensen juist gedwongen om te campen doordat ze overrun worden? Het blijft teveel gissen vind ik. Spelers kicken zou ik ook nooit doen, dat slaat nergens op.

Ik zie drie opties die mijn inziens eerlijk genoeg zijn voor iedereen:

Optie 1
Als je als admin de squads kunt zien dan zou ik de middelmatige squad van het winnende team wisselen met de slechtste squad van de verliezende partij. Mocht dit na een aantal minuten niet werken dan ga je de top squad van het winnende team wisselen met de slechtste squad van het verliezende team. Desnoods maak je een script die op basis van een totale of individuele score van een squad de squads wisselt. Op deze manier haal je de squads niet uit elkaar en worden de teams iets eerlijker verdeeld.

Desnoods blijf je squads wisselen totdat er een balans ontstaat.

Een player scrambler zie ik niet zo zitten, tenzij het de hele squad meeneemt.

Optie 2
Proactief te werk gaan. Zie je dat één team binnen no time alle vlaggen pakt dan pas je optie 1 handmatig toe als admin. Misschien kan het geautomatiseerd worden, dan weet ik niet :).

Optie 3
Wat mij gisteren opviel was dat er wél mensen uit het winnende team waren die zich terug trokken zodat het verliezende team wat ruimte kreeg, maar lang niet iedereen natuurlijk. Het werkt kennelijk twee kanten op op Metro. Als admin kun je mensen hier attent op maken. Maar goed, dit is denk ik niet echt een haalbare oplossing ;), maar misschien heb je er iets aan.

• Voyage
Adanteh schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:41:
Met star, elitair en arrrogant zijn had het weinig te doen. Het probleem is alleen dat het op een gegeven moment nooit goed is. Als we tegen spawn rapen op treden zit de ene groep te zeiken, als we dat niet doen zijn dat weer andere mensen. Hetzelfde geldt ook voor de balancing. Op een gegeven moment moet je een keuze maken en lang niet iedereen zal die keuze kunnen waarderen. Het probleem is dat je dan niet in één keer je beleid om kan gooien, omdat het in zo'n potje Metro er rampzalig aan toe ging. Als wij aan geven dat we er niks aan kunnen doen en er niks aan gaan doen, maar iedereen blijft vervolgens toch klagen... dan is het toch niet zo vreemd om te zeggen dat je beter een andere server op kan zoeken? Dezelfde discussie was ook aanwezig met de wordfilter om vloeken tegen te gaan. Op een gegeven moment is dat besluit gemaakt en als mensen dan maar blijven klagen, dan is het op een gegeven moment toch echt tijd om te zeggen dat ze net zo vrij zijn om een andere server te joinen.

Overigens kon ik vrolijk naar Charlie toe rennen zonder ook maar wat tegenstand toe te komen, dus dan doe je sowieso iets verkeerd.

Daarbij komt ook nog een keer het hele "Dat verwacht ik niet van GoT", wat keer op keer weer langs komt. Voor ons is het net zo moeilijk om een server te adminnen, dat het GoTers zijn veranderd daar weinig aan. Je moet toch een bepaald beleid op stellen en als mensen het er niet volledig mee eens zijn, dan kunnen ze of een ticket in sturen en uitleggen waarom ze er zo over denken (Of desnoods hier op het forum) en als er meer van dat soort reacties komen dan bestaat er misschien een kans dat er naar gekeken word. Klaag je alleen in de wetenschap dat er op dat moment niks aan veranderd? Dan is het voor je eigen plezier het beste om even een andere server op te zoeken.
Ik begrijp wat je zegt en dat je het gevoel hebt het nooit goed te doen. Het is ook een lastige situatie. Maar ik begrijp niet dat je er niks aan wilt doen. Althans, dat is de indruk die ik kreeg. Ik vind het wel star als je je verschuilt achter je beleid. Zo krijg je namelijk geen discussie, want alles wat ik dan ook zeg antwoord jij met -> beleid, sorry!. Was er maar een sorry gekomen ;).

Het is inderdaad niet vreemd om te zeggen dat ik een andere server moest zoeken. Heb ik ook gedaan. Maar de reden waarom ik hier iets om geef is omdat ik GoT altijd heel hoog had staan als één van mijn favoriete servers. Maar jullie moeten ook niet vergeten dat er mensen op jullie servers komen die niets hebben in te brengen in jullie beleid. Hier mag je wel wat flexibeler in zijn.

Ik hoop dat er iets verandert anders had ik niet zoveel moeite gedaan om alles hier neer te zetten.

• Voyage
Tokkes schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:52:
maarja, dat spawnrapen ligt echt maar aan 1 ding hoor: een bende campers in de basis. Als dat al 5 man is op een team van 20 kan dat al aardig doorwegen als je wil doorbreken. Gisteren op métro samen met de actieve spelers in m'n team (1500ticket CNQ metro /no m320/rpg/usas/... met actief kick-script), een stuk of 10-15, (de andere 10 bleven snipen... n44bs), uiteindelijk kunnen terugduwen, doorbreken, B en A gepakt tegelijk gepakt (komende van C) en op 600-1100 ongeveer zijn we 'beginnen winnen' en toch gewonnen. Dus het kan echt wel, gewoon kwestie van niet opgeven, blijven terugduwen, en niet te snel willen gaan (clear/advance/clear/advance)

edit: en natuurlijk een goeie 10-tal mensen die niet als Duke Nukem door de tunnels vliegen.
Het is niet allemaal zo simpel als jij het schetst. Het feit dat jij ze 'n44bs' noemt zegt meer over jou dan over hen. Zucht..

• The.Terminator
  • Laatst online: 23:27

The.Terminator

Un boer met bier

Sorry dat het misschien hard overkomt, maar NEE niet mee eens.
Ik krijg hier het idee van "Ik heb vandaag een klotedag, dus mag ik alles doen".

Maar dat is mijn mening...
DanielWW2 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:51:
[...]

Mag ik ook eens een keer? Ik heb echt een klotedag dankzij een f*ck up op de universiteit. Ik had vandaag een tentamen en ik mag normaal gesproken een laptop gebruiken omdat ik een motorische storing heb. Nou dankzij bureaucratie kon ik gaan schrijven waardoor ik nu bijna zeker een onvoldoende heb voor een tentamen wat ik anders met gemak had gehaald.

Normaal gesproken ga ik weg bij een baserape, switch naar het verliezende team of ik gooi alleen een healthpack/ammo pack neer en laat de rest het baserapen doen. Ik ga er normaal gesproken echt niet aan mee doen. En deze rape was ook gewoon kansloos. Zelfs als ik was geswitched dan had ik er niks aan kunnen doen want de helft van het andere team zat of te snipen of bleef in hun spawn buiten vuurbereik om het gewoon uit te zitten zonder 10.000 keer afgeschoten te worden.

Ja ik had die tank meteen moeten wegrijden dat weet ik ook wel maar op deze manier was de game tenminste sneller voorbij. Hopend dat de volgende beter gebalanceerd zou zijn...
Maar idd, als je in een slecht team zit dan is het potje nooit leuk, zit je in een goed team dan is het ineens super. Mensen en winnen / verliezen :)

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:07
Even een heli vraag, wat is nou recomended voor heli vliegen, yaw (draaien) op je A D keys of muis.
Heb ze nu op a en d, vind dat lekkerder vliegen maar kan dan minder precisie mikken met de crosshare op b.v. tanks.
In jets heb ik yaw wel op muis en dat werkt lekker maar in heli ben ik er nog niet over uit.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nope, prima manier voor DICE om wat inkomsten te krijgen waar letterlijk niemand last van heeft.

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04 15:45

Acradavos

Poetsfanaat

Dat zou wel keihard falen, unlocks hoor je toch te verdienen? :)

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Bee.nl schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 00:15:
Volgens mij had niemand dit nog gepost?

More awards for skillful heli flying
...increased the pilot’s score for transporting passengers who make kills from the heli. The assist score for heli pilots is now 50 points/kill. In a fully loaded transport, four passengers who make 1 kill each will give the pilot a sum total of 200 points
Leuk had dus een bijna dubbele SPM kunnen hebben :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• codex

codex

Phyxion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:59:
[...]

Nope, prima manier voor DICE om wat inkomsten te krijgen waar letterlijk niemand last van heeft.
Mee eens. Het spel is nu bijna een half jaar uit, nieuwkomers hebben wat betreft vehicles een flink nadeel. Ik stoor me er niet aan.

Verwijderd

Petertje750 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:45:
Even een heli vraag, wat is nou recomended voor heli vliegen, yaw (draaien) op je A D keys of muis.
Heb ze nu op a en d, vind dat lekkerder vliegen maar kan dan minder precisie mikken met de crosshare op b.v. tanks.
In jets heb ik yaw wel op muis en dat werkt lekker maar in heli ben ik er nog niet over uit.
Ik heb de yaw op m'n muis gezet. Is een beetje kwestie van aanvoelen...

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-04 19:00
Ik dacht dat de maintance om 9u begon? Maar ik ben niet goed in het berekenen van de tijd. Iemand die dus kan zeggen wanneer de maintance begint in onze tijd? Dank u!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Acradavos schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:03:
Ik vind het ook leuk om het zelf te doen (en ik heb nog niet alles unlocked), maar wanneer mensen graag 40 euro betalen om alles te unlocken, be my quest.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-02 20:38
Qlii256 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:20:
Ik dacht dat de maintance om 9u begon? Maar ik ben niet goed in het berekenen van de tijd. Iemand die dus kan zeggen wanneer de maintance begint in onze tijd? Dank u!
11.00 C(entral)E(uropean)T(ime). Dus 11u voor ons. ;)

En wat betreft de shortcut bundles, ik vind het inderdaad alles behalve schadelijk. Enkele van mijn vrienden hebebn sinds kort ook BF3 en kunnen niet in jets/choppers vliegen, want die worden binnen 5 seconden de lucht uit geschoten. Dan wordt al gauw het spelletje niet leuk meer. Als er een mogelijkheid is om voor euro's die unlocks te krijgen, be my guest. Niet dat ze dat zullen doen omdat het allemaal gierige Nederlanders zijn, maar toch. :P
evilpin0 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:04:
[...]

Leuk had dus een bijna dubbele SPM kunnen hebben :(
Verbetert DICE iets, is het nog niet goed. :|

[ Voor 12% gewijzigd door Sagaris op 29-03-2012 09:24 ]

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sagaris schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:23:
[...]

11.00 C(entral)E(uropean)T(ime). Dus 11u voor ons. ;)

En wat betreft de shortcut bundles, ik vind het inderdaad alles behalve schadelijk. Enkele van mijn vrienden hebebn sinds kort ook BF3 en kunnen niet in jets/choppers vliegen, want die worden binnen 5 seconden de lucht uit geschoten. Dan wordt al gauw het spelletje niet leuk meer. Als er een mogelijkheid is om voor euro's die unlocks te krijgen, be my guest. Niet dat ze dat zullen doen omdat het allemaal gierige Nederlanders zijn, maar toch. :P

[...]

Verbetert DICE iets, is het nog niet goed. :|
Ongetwijfeld zullen er Nederlanders bij zijn die dat wel kopen. Zelf persoonlijk vind ik 40 euro nogal aan de stevige kant, zeker omdat ik maar iets van 35 euro voor het hele spel betaald heb. Volgens Battlefield Twitter gaat de update beginnen over een goed half uur, we shall see, alhoewel ik het niet eerder verwacht dan 11 uur.

• Qlii256
Phyxion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:26:
[...]

Ongetwijfeld zullen er Nederlanders bij zijn die dat wel kopen. Zelf persoonlijk vind ik 40 euro nogal aan de stevige kant, zeker omdat ik maar iets van 35 euro voor het hele spel betaald heb. Volgens Battlefield Twitter gaat de update beginnen over een goed half uur, we shall see, alhoewel ik het niet eerder verwacht dan 11 uur.
Goed half uur? Bron?

EDIT:

https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/185267060115374080

[ Voor 6% gewijzigd door Qlii256 op 29-03-2012 09:28 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Voyage schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:19:
[...]

Het is niet allemaal zo simpel als jij het schetst. Het feit dat jij ze 'n44bs' noemt zegt meer over jou dan over hen. Zucht..
Wat bedoel je?

Ik zat gisteravond op GoT #3, Metro, en was als één van de eersten bij B vanaf de kant van de US. Natuurlijk werd ik omver gelopen, omdat mijn halve team nog aan het laden was, en ik in m'n eentje tegenover drie man kwam te staan.

Vervolgens zag ik, iedere keer dat ik spawnde, meer tyfusnoobs aan onze kant als sniper op de spawn liggen wachten. Binnen een minuut of twee hadden de russen dus alle vlaggen en was ik drie keer dood, zo'n beetje als enige die nog wat probeerde. Bij de vierde keer dat ik zou spawnen, zag ik in het spawnscherm een stuk of vijf van onze spelers als sniper liggen op de spawn, van de in totaal vijftien spelers die op dat moment in m'n team zaten. Toen had ik geen zin meer, en beleefde m'n eerste ragequit ooit. *O* Wat een kutpotje. No offense tegen mensen die wel hun best deden. ;)

Er is bij zulke potjes haast geen redden meer aan, dus het is wat dat betreft inderdaad niet zo simpel.

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 29-03-2012 09:55 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03-2025
Zet gewoon een limiet op aantal snipers?
Malfius schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:43:
Zet gewoon een limiet op aantal snipers?
Dat kan dus niet.

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2025
new binnenkort tekoop: godmode unlock pack!!!!!!!

Verwijderd

Thnx kan ik snel nog even een uurtje gamen hehe.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Acradavos schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:03:
Niet iedereen heeft tijd om zo lang BF3 te spelen.

Verdienen geeft denk ik wel meer voldoening EN meer kennis van de wapens en unlocks. (Dit valt echter voor een deel wel weg omdat Dice bij sommige patches vrij veel veranderd aan de wapens/unlocks)

Zelf ben ik sowieso al tegen de unlocks onzin. Behalve dat ervaren spelers niet alleen voordeel van hun ervaring hebben, hebben ze ook nog het voordeel van meer keuzemogelijkheden. Unlocks lokken ook vaak raar gedrag uit omdat men de unlocks perse wil halen. In BF1942 had ik echt niet minder lol omdat er geen unlocks inzaten. :)

Que wapens en voertuigmogelijkheden ben ik dus voor een gelijk speelveld en dus voor deze mogelijkheid.

Zelf zal ik het denk ik niet kopen omdat ik vind dat iedereen sowieso al dezelfde spullen moet hebben en bovendien de prijs onredelijk hoog vind.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04 15:45

Acradavos

Poetsfanaat

Help!!!! schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:59:
[...]

Niet iedereen heeft tijd om zo lang BF3 te spelen.

Verdienen geeft denk ik wel meer voldoening EN meer kennis van de wapens en unlocks. (Dit valt echter voor een deel wel weg omdat Dice bij sommige patches vrij veel veranderd aan de wapens/unlocks)

Zelf ben ik sowieso al tegen de unlocks onzin. Behalve dat ervaren spelers niet alleen voordeel van hun ervaring hebben, hebben ze ook nog het voordeel van meer keuzemogelijkheden. Unlocks lokken ook vaak raar gedrag uit omdat men de unlocks perse wil halen. In BF1942 had ik echt niet minder lol omdat er geen unlocks inzaten. :)

Que wapens en voertuigmogelijkheden ben ik dus voor een gelijk speelveld en dus voor deze mogelijkheid.

Zelf zal ik het denk ik niet kopen omdat ik vind dat iedereen sowieso al dezelfde spullen moet hebben en bovendien de prijs onredelijk hoog vind.
Ik zal ook nooit rank 145 worden, of Service Star 100.. Zelf heb ik het spel nu iets langer als een maand, 30 uur online gespeeld. Inmiddels Staff Sergeant Rank 16, engineer only met bijna alle unlocks voor deze class.

Boeiend.. Ik heb plezier, vermaak me prima. :+

Verwijderd

Om te unlocken vind ik juist wel een goede toevoeging. Het spel word saai zonder dit soort uitdagingen.
Ik wil zelf altijd per wapen eerst tot de silverstar gaan en dan na het volgende wapen. Zo leer je alle wapens goed kennen en blijft het allemaal leuk

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-04 17:53

elni

Carrot

Acradavos schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:03:
[...]

Ik zal ook nooit rank 145 worden, of Service Star 100.. Zelf heb ik het spel nu iets langer als een maand, 30 uur online gespeeld. Inmiddels Staff Sergeant Rank 16, engineer only met bijna alle unlocks voor deze class.

Boeiend.. Ik heb plezier, vermaak me prima. :+
en dat is waar het om gaat,plezier hebben. :*)

• Qlii256
Patchen waren niet zo groot en duurden minder lang om te maken (kwamen sneller uit) in de tijden van BF2 - COD4. Ook kregen we toen nog gratis maps.

Hoe komt dit? Ten eerste omdat men nu meer geld wil verdienen dan vroeger. Maar ook ten tweede omdat de patchen veel groter zijn. Dit komt omdat de game bij release maar half afgewerkt is waardoor ze dus eigenlijk met patchen de game moeten afwerken. Tot nu toe (ja zelfs met de komende patch van vandaag) zijn er geen nieuwe dingen. Alleen maar dingen die ze toevoegen die al in de game aanwezig moesten zijn bij de release van de game.

De reden dat er geen gratis maps meer bij updates zitten is volgens mij omdat het ook meer werk is om een map te maken. Kijk maar naar het verschil in details van de Back2Karkand maps. Maar dan nog, ik vind het flauw. Je moet met je tijd meegaan. Meer details en betere uitwerking in games betekend niet dat je opeens meer geld moet gaan eisen :o.

Toch wacht ik vol spanning op de volgende patch!

• codex

codex

Qlii256 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:11:
Patchen waren niet zo groot en duurden minder lang om te maken (kwamen sneller uit) in de tijden van BF2 - COD4. Ook kregen we toen nog gratis maps.

Hoe komt dit? Ten eerste omdat men nu meer geld wil verdienen dan vroeger. Maar ook ten tweede omdat de patchen veel groter zijn. Dit komt omdat de game bij release maar half afgewerkt is waardoor ze dus eigenlijk met patchen de game moeten afwerken. Tot nu toe (ja zelfs met de komende patch van vandaag) zijn er geen nieuwe dingen. Alleen maar dingen die ze toevoegen die al in de game aanwezig moesten zijn bij de release van de game.

De reden dat er geen gratis maps meer bij updates zitten is volgens mij omdat het ook meer werk is om een map te maken. Kijk maar naar het verschil in details van de Back2Karkand maps. Maar dan nog, ik vind het flauw. Je moet met je tijd meegaan. Meer details en betere uitwerking in games betekend niet dat je opeens meer geld moet gaan eisen :o.

Toch wacht ik vol spanning op de volgende patch!
Ik vind het geen probleem, in een avondje stappen gaf ik vroeger meer uit dan ik in een jaar aan een game uitgeef(hardware daarbuiten gelaten). Van die game heb ik langer plezier. Als het voor een ontwikkelaar als DICE betalen het verschil maakt tussen geen en wel DLC uitbrengen dan heb ik het er graag voor over.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stond op de Twitter account van Battlefield, maar het is dus gewoon 11 uur. Ik voorzie enorm trage downloads bij Origin :)

In verband met R20 even het volgende:

Waarschuwing: Het kan zijn dat Back to Karkand servers problemen gaan hebben met de maplists. DICE heeft besloten de mapnames aan te passen van Conquest Assault mappen waardoor third party tools een update moeten doorvoeren voordat ze goed met deze mappen kunnen omgaan.

VIP slots: DICE heeft aangegeven geen VIP slots toe te voegen in deze patch. Echter zijn er wel een aantal toevoegingen aan de admin commands:
reservedSlotsList.add Always Allowed
reservedSlotsList.remove Always Allowed
reservedSlotsList.clear Always Allowed
reservedSlotsList.list Always Allowed
reservedSlotsList.load Always Allowed
reservedSlotsList.save Always Allowed
VIP slots kunnen we wellicht binnenkort dus verwachten.

Edit: Alhoewel dit volgende verontrustend is:
Hi all,
you probably noticed that I went silent for over a month. Also, there were no server updates during that time. This was because I've been travelling and after that focusing more on internal stuff here at DICE.
Given how things work at DICE, I predict that we will not do much further development on the RCON interface. A lot of the development has been done ad-hoc by me and some of my colleagues, and that model is not sustainable from here on.
So what you have in Server R20 is pretty much what will be. We may still do the odd feature / bugfix, but we'll pick very carefully when choosing what to do.
I will still stop by the forum from time to time, but will not be as active.
Oh, and I'd like to say thank you to everyone here who has been contributing thoughts, requests and bug reports. It's been a lot of fun working with you

Admin documenten R20: http://static.cdn.ea.com/...erverAdministrator_v2.zip

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 29-03-2012 10:36 ]

• EvaluationCopy
Wat is deze...

Houdt de support op de serverside nu al op??? Microsoft overdrijft met 14 jaar XP-support maar dit is wel weer het andere uiterste van het spectrum, wtf.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Support op de server kant niet, wel op het RCON protocol. RCON is het communicatie protocol naar de server toe waarmee programma's zoals Procon en BF3CC kunnen communiceren met de server. Deze programma's zijn volledig afhankelijk van RCON met betrekking tot de middelen die ze kunnen inzetten om servers te beheren.
We zullen wel gewoon patches voor de server ontvangen maar geen toevoegingen op het RCON protocol.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Eerst maar eens zien, VIP slots boeit mij overigens ook helemaal niet.

• Qlii256
11u00 ! De patch mag gaan komen!

• Qlii256

• Mu.siQ
  • Laatst online: 11-04 15:59

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik heb hier nu stipt om 1100 ook update in progress. Dus wat dat betreft zijn ze stipt....Nu origin blijven refreshen ;-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Qlii256
Nu maar hopen dat Origin weer niet plag ligt :p

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-11-2025

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Terwijl je wacht op de BF3 update ....

YouTube: Booping tower snipers like a baws

CBD olie kopen , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

• Mu.siQ

Mu.siQ

Lol dat is wel een goede! Moet een heerlijk gevoel geven om mensen zo van de toren af te helpen :*)

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Mu.siQ schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:06:
[...]

Lol dat is wel een goede! Moet een heerlijk gevoel geven om mensen zo van de toren af te helpen :*)
Ja ik was dus al 2 keer gesniped door die gasten :-) dan is dit wel lekker

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Update is te downloaden (1,5GB)

[ Voor 53% gewijzigd door HammerNL op 29-03-2012 11:09 ]

• Qlii256
Ja dat wisten we al :p Nu nog wachten tot we hem kunnen downloaden. Zal wel nog min. 30 minuten zijn denk ik.
Servers zijn al gepatched en na de Battlelog update direct beschikbaar.
Qlii256 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:10:
Ja dat wisten we al :p Nu nog wachten tot we hem kunnen downloaden. Zal wel nog min. 30 minuten zijn denk ik.
Hij is nu te downloaden ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Tsurany op 29-03-2012 11:10 ]

• Qlii256
Ik kan nog niets downloaden via Origin?

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Qlii256 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:10:
[...]

download hem al hoor

• Qlii256
Hoe en waar? :p

Origin > Uw Battlefield 3 is actueel :O

[ Voor 11% gewijzigd door Qlii256 op 29-03-2012 11:11 ]

• EvaluationCopy

Updaten gaat hier met ~10MB/s, gewoon in Origin kiezen voor controleren op updates.

Verwijderd

Ik trek de update hier nu met 13MB/s binnen 8) Wist niet eens dat m'n internet dat aankon. Op Origin kun je zeiken wat je wilt, maar blijkbaar zit het met de servercapaciteit wel snor.

• Qlii256
Eindelijk, hij heeft hem! Gaat hier lekker nog 2 uur duren...

400 kb/s :( Kutzooi internet!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Lol update binnen met een minuutje of vijf. Dat is wel lekker :)

• Qlii256
Ik haal nu snelheden van 600+ KB/s! Dat is echt snel voor mij hoor! meestal bij torrent en andere downloads mag ik blij zijn als ik 300 haal :p

Verwijderd

Ik haal hem momenteel binnen met 7,3mb per sec hij is echt binnen enkele minuten binnen
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/69qtl4.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 11:16 ]

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Gun mij nou die ene keer :P

En je weet het: Rather a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy !

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-03 21:44
Zit ik net lekker te gamen wordt het spel onderbroken en is er alweer een nieuwe update. Dit haald toch het hele spelplezier weg. In de "goede oude tijd" zat ik lekker op iemands server te knallen. Lag die er uit, dan pakte ik een ander. Nu alles via Big Brother gaat bepalen zij of ik in mijn spaarzame tijd kan gamen. Waarom is die shit niet redundant????

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zullen we de posts met ik download zo en zo snel en het duurt nog zoveel minuten achterwege laten? Anders moet een mod straks weer puin gaan ruimen.
jantje.vlaam schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:14:
Zit ik net lekker te gamen wordt het spel onderbroken en is er alweer een nieuwe update. Dit haald toch het hele spelplezier weg. In de "goede oude tijd" zat ik lekker op iemands server te knallen. Lag die er uit, dan pakte ik een ander. Nu alles via Big Brother gaat bepalen zij of ik in mijn spaarzame tijd kan gamen. Waarom is die shit niet redundant????
Ik volg je even niet? De verbinding moet sowieso onderbroken worden, want de servers moeten ook geüpdatet worden. Het kunnen spelen op een server heeft weinig met Battlelog te maken.

[ Voor 68% gewijzigd door Bee.nl op 29-03-2012 11:16 ]

Doe toch normaal man, aansteller. Servers zullen toch geupdate moeten worden, dan moet jou spelplezier onderbroken worden want je kan geen server updaten zonder hem offline te halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 29-03-2012 11:16 ]

Verwijderd

Uhm.... Ik weet niet uit welke timewarp jij komt, maar de laatste patch is toch echt een hele tijd geleden.
Ben zelf alweer klaar, minuutje of 4 geduurd dus :D

EDIT: Oh, mag nog niet op Battlelog...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 11:15 ]

• Mu.siQ

Mu.siQ

Lol hij gaat bij mij wel steeds langzamer. Alsof steeds meer mensen doorkrijgen dat de patch te downloaden is! Gelukkig zit ik al wel op 77%+ maar toch.

Ben echt ontzettend benieuwd naar de changes in de patch. Bring it on!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-03 21:44
Lol, waar film je dat nu mee???

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:32
jantje.vlaam schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:19:
[...]

Helmetcam

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

jantje.vlaam schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:19:
[...]

Deze had ik ff snel met Fraps gedaan, MSI Afterburner is beter kwalitatief en lichter.

@ Raimundus: LOLzz

[ Voor 4% gewijzigd door gertjanvdheuvel op 29-03-2012 11:20 ]

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:11:
Updaten gaat hier met ~10MB/s, gewoon in Origin kiezen voor controleren op updates.
Ik ga met 4.2MB/s, terwijl mijn internet maar maximaal 3MB/s kan halen :+

• EvaluationCopy
Phyxion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:22:
[...]
Ik ga met 4.2MB/s, terwijl mijn internet maar maximaal 3MB/s kan halen :+
Geen Ziggo toevallig dat net een snelheidsupdate heeft gehad? :P

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-04 10:43
Bee.nl schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:14:
Zullen we de posts met ik download zo en zo snel en het duurt nog zoveel minuten achterwege laten?
Hoewel ik het aangaande dit met je eens ben, wil ik toch even kudo's uitdelen aan de origin server bandwidth, ik download gewoon sneller dan m'n opgegeven topsnelheid van m'n abonnement van Telfort! (2,8MB/s vs 20Mb)
Pagina: 1 ... 139 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.